"Delna": Bendrātei jānoliek 9. un 10.Saeimas deputāta mandāts

178

Komentāri (178)

ilmisimo 27.10.2010. 12.33

nebūtu to veto uzlikuši, mums interesantas ziņas par šiem parādītos?
———————————
uz tuo pusi…

0
0
Atbildēt

0

snjuu 26.10.2010. 16.05

“Vecrīgā” dzirdēju, ka V noslēgusi kaut kādu slepenu vienošanos ar SC”
===
1. iespēja izrēķināties ar PLL ir jauks saldais ēdiens
2. pavisam būtiskas vienošanās nevar būt slepenas, jo ir saistītas ar pavisam publiskiem likumiem
2.1. ja šie dala naudu, tad, protams, A plague o’ both your houses!
3. “Vecrīga” kā tāda īpaši ticamību nepalielina.
3.1. Kristauskim joprojām ir probzas sagremot, ka RD vēlēšanās šo apspēlēja tikai tāpēc, ka šis nav īpaši gudrs padevies.

+3
-1
Atbildēt

5

    ilmisimo > snjuu 26.10.2010. 16.09

    iespēja izrēķināties ar PLL ir jauks saldais ēdiens
    ————————————————————-
    Piespiedīs Andri un Ivaru atlīdzināt K&K nuodarīto skādi? Ar procentiem.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > snjuu 26.10.2010. 16.24

    Freimanis
    Dzirdēju no kāda partiju spices cilvēka, kas tieši iepīts šajās štellēs.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > snjuu 26.10.2010. 17.20

    andza – pirms vēlēšanām visi ar visiem bija parunājušies un štelles plānojuši, nojuka idejas, jo proporcijas bij savādākas kā plānotas.
    Tas ,kas bija sarunāts jau reālā laikā ir stāsts par okupāciju.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > snjuu 26.10.2010. 19.02

    =Dzirdēju no kāda partiju spices cilvēka, kas tieši iepīts šajās štellēs.=
    ===
    Divas lietas:
    1) kārtīgai partijai tas ir “jāpārdod” biedriem (ja šie to nedara, tad ir tie paši vēži – sūdabrāļi)
    2) ļoti svarīgs ir vienošanās priekšmets (aka maiņas darījums)
    3) LPP izsvilināšana/eksorcija no RD varētu būt interesanta

    0
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > snjuu 26.10.2010. 21.21

    Tur jau ir tā klizma, ka “mums” parasti sanāk “ēzeļa ausis” pret Abreni. Neko labāku mūsu ārlietu dižgari nespēj sarunāt. Līdz ar to par jebkurām vienošanām esmu ļoti skeptisks.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

astra_ozo 26.10.2010. 15.37

Starp citu – “Vecrīgā” dzirdēju, ka V noslēgusi kaut kādu slepenu vienošanos ar SC. Gaidīsim kā tā izpaudīsies, nu jau vairs ne par ko nebrīnos.

+3
-1
Atbildēt

1

    ilmisimo > astra_ozo 26.10.2010. 16.07

    Gaidīsim kā tā izpaudīsies, nu jau vairs ne par ko nebrīnos.
    ————————————————————————Iesākumam aizliegs nepolitkorektuo vārdu-wobla.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Pauls Puķītis 26.10.2010. 15.28

Grozi kā gribi, bet izskatās , ka trasts ir palaists no pietiek.com kā dūmu aizsegs nopietnākām operācijām…tur sēž sakarniece Ņurka un maina tekstus webā…

/nebrīnītos, ja melns kaķis būtu uz siena uzzīmēts/

+5
-1
Atbildēt

0

zanejurjane7 26.10.2010. 13.53

Nu gan dodiet vaļā.
Cilvēki Mūrnieci sastrīpoja, jo policijā reformas nav bijušas, ir tikai konsolidācija/griešana
Cilvēkiem nepatīk, ka viņas knēveļi uz skolu tiek vesti ar “operatīvo transportu” – oooo a6 !
Neptīk pārmērīga spēka lietošana pret protestētājiem
IeM nedrīkst būt klaču bāba (te nav nekas konkrēts pret konkrētā tēla ģenitāliju formu, bet par mentālo uzvedību)
Vēl bija šmucītes ar preses sekretaršām – družkām utt.
Šmuces ir pietiekoši, un vēlētājs nav iedevis “baltu lapu”, kā bija kaut vai gadijumā ar Šleseru – neskatoties uz visiem skandāliem viņš saņēma ļoti daudz plusiņus.

Ben-drāte ir pilnīgs murgs un vilšanās. Šitik infantīlu taisnošanos no medija īpašnieka (?) un deputāta tiešām negaidiju.
Labāk būtu paklusējusi

+4
-3
Atbildēt

1

    snjuu > zanejurjane7 26.10.2010. 15.29

    Varēji piebilst, ka iekšlietu ministre atļāvās publiski apvainot ARODBIEDRĪBU vēlmē nolaupīt šās bērnus. Neesmu dzirdējis atvainošanos (tas, ka arodbiedrība pavisam savāda, neko daudz nemaina, īpaši tāpēc, ka konkrētajā darbā diezgan daudziem aizbrauc jumts).

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

snjuu 26.10.2010. 13.30

Par līdzīgām lietām – vēl nenotiesātais smagos noziegumos apsūdzētais un ne tik smagos attaisnotais sēž ar Dombrovski pie viena koalīcijas galda…
==
politiskā realitāte

+4
-1
Atbildēt

2

    ilmisimo > snjuu 26.10.2010. 13.35

    tik smagos attaisnotais sēž ar Dombrovski pie viena koalīcijas galda.
    ————————————————-
    Viņam ir 22 karuotāji.
    Senaja Skotijā klana vaduoņa bagātību vērtēja pēc karuotāju skaita.
    Pie mums -tas pats.Tikai sauc par deputātiem.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > snjuu 26.10.2010. 15.26

    pie mums skaita latos, kaut tas ne vienmēr ir precīzi, ir bijuši gadījumi, kad relatīvi nabadzīgais Pirtnieks Ansis ir bijis būtiski ietekmīgāks par “cilvēku, kam visi parādā” (džeks būs lasījis latviešu un nelatviešu (Pjūzo) klasiku).
    Par karadraudzes lielumu spriest par agru. Reiz VL stutējās klāt ZZS, arī Bendrāte par Aiviņu runā kā par nelaiķi (labu vai neko), barā var būt iejaukušās vēl kādas “koalīcijas partnera avis”…
    Negribētos gan uzzināt, ka patiesībā “Bendrāte bauda “pilnu stipendiātu uzticību””

    +3
    0
    Atbildēt

    0

snjuu 26.10.2010. 12.42

Jāsāk domāt, kas ir tie “kolēģi”…

+1
-1
Atbildēt

1

    ilmisimo > snjuu 26.10.2010. 13.32

    Jāsāk domāt, kas ir tie “kolēģi”…
    —————————————–laikam jau kolēģi sabijās> Un zināja par kuo.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ieva 26.10.2010. 12.39

`
`
`
“““““““““““““`VEINOTĪBA:
““““`Ar šo atbalstu Bendrātei paziņojam:

““ Neesam vairs sabiedrības Morāle un Sirdsapziņa
““““““““““““`ESAM PĒRKAMI!

Visi, kuriem ir vairāk par diviem tūkstošiem latu, tiek gaidīt Vienotības birojā Trasta līguma slēgšanai.

+5
-6
Atbildēt

0

jessdrthomas 26.10.2010. 12.23

Lembergs,kā zināms no Stipendiātu lietas, nopircis visu Latvijas ceļu, pardon, Pleskavas šoseju, plus vēl konkrēti finansiāli stimulējis tā fīrerus (Birkavs, Krištopans) un sīkākus darbonīšus (Apinis), vēl iegādājies Brīvostu likumu…

Un visi dzīvo laimīgi, priecīgi, neviens nav ielecis Daugavā. Viens no Lemberga megastipendiātiem Emsis pagājušajā IRā bija minēts starp “ekspertiem”, kas spriež par to, kādai vajadzētu būt jaunajai valdībai. Cool!

Un mums tagad ir “Bendrātes lieta”? Salīdzinot ar ko? To, kā Lembergs ar Pleskavas šosejas rociņām tika pie Brīvostu likuma vai, vienojoties ar Rīgas grupu, pie Kuģniecības?

Un tām čiepstētājām, kas solās nolikt mandātu, nevajadzētu dikti brīnīties, kad pret viņām arī tiks kaut kas ne visai glaimojošs uzrakts un tad bazūnēts pa visām renstelēm. Bet tādas lietas jau notiek, kad ir vajadzīgais politiskais pasūtījums, kā tagad – valdība ekskluzīvi ar ZZS. Labi nostrādāts.

+7
0
Atbildēt

0

photocom 26.10.2010. 12.12

Nu tad IRs zelē to blondīni jau nedēļu !
:))

ir tēmas jautrākas
naprimer
pabrika štokija uzmetiens
un portfeļu dalīšana
eterte – dalderis kurš kuru
iekšlietas – zzs arī grib !

bet tā jautri valda harēmā

jā markoni vakar strieps
televizorā
ar žurnaļugām galīgi šŗeijā aizgāja
:((

+5
0
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 26.10.2010. 12.02

to pecisk
Uz Ventspili pēc naudiņas visi politiskie spēki brauc, jo tur apgrozās vislielākie līdzekļi, bet daži pēc naudas vēl veic regulārus voyages uz Maskavu un uz Zilupi.

+7
-2
Atbildēt

0

Ilva 26.10.2010. 12.02

Kopš Vienotība uzvarēja vēlēšanās tā kļūst dzeltena [sniega vērtē] un hiperbolizēta.

Un 70% gadījumos manā vērtējumā darbojas pretēji tam, ko es kā vēlētājs no viņiem sagaidīju. Vēl protams ir par agru pievilkt svītru, bet man personiski ir nepatikama sūdu pēcgarša mutē gan par valdības veidošanu, gan bendrāti, gan ministru publiskotajiem kandidātiem un to amatiem.
Pamatīgi izskatās, ka aiz Dombrovska muguras atkal gešeftes notiek un kā vakar Streipa k-gs precīzi minēja – Vienotība kļūst par sistēmas partiju.

Un tagad pasakiet man – vai ar savu darbību tā nedzen daudzus vēlētājus zaļajos hūtes apskāvienos

+7
-3
Atbildēt

5

    andrisskrastins > Ilva 26.10.2010. 12.04

    krabis, kuru ministru kandidāti tev nepatīk?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ilva 26.10.2010. 13.10

    Manuprāt, Streipam ļoti sācis iepatikties klaigāt par visu, iepriekš nepadomājot par būtību!
    To es saku par viņa klaigāšanu par premjera biroja 5 padomnieku algu pacelšanu! Būtība ir tajā,, ka pat Ušakova padomniekiem ir lielāka alga nekā premjera biroja padomniekiem! Bez tam taču sākusies vienotā algu sistēmas ieviešana valsts pārvaldē!
    vai tad Šķēles laikā bija labāk, kad bija ieviesti tie vadības līgumi, par kuriem neviens no tautas neko nezināja, cik tā tiek maksāt! betbļauj bļaušanas pēc. Manuprāt, Streipam vajadzētu mazliet apstāties un padomāt! tas nav nekas ļauns!

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Ilva > Ilva 26.10.2010. 13.20

    Pēc tā, ko medijos lasu – īpašu sajūsmu izsauc Kristovska kungs kā ārlietu specialists

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ilva > Ilva 26.10.2010. 13.24

    Visam, ko saka Streipa kungs piekrist nevaru, tai skaitā par padomnieku atalgojumu. Vienotā atalgojuma sistēma vispār ir dīvaina, ja vērtē augstāko līmeni. Manā skatījumā neatbilstoši zema.
    Tomēr attiecībā par Vienotības novērtējumu esmu vairāk piekrītošs, ka tai draud Kalviša “pēcvēlēšanu pareizuma” sindroms

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ilva 26.10.2010. 13.30

    Manuprāt, Streipam ļoti sācis iepatikties klaigāt par visu, iepriekš nepadomājot par būtību
    ———————————————-
    Pievienuojuos.

    Bet-kāpēc “sācis”?
    tāpat ka V vēlētājs pēc vēlēšanām-Jūtuos kā idiots.
    Jā-bet kāpēc “ķā”?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

mxblack 26.10.2010. 12.02

Tieši šis ir ceļš kā mēs nonākam pie airBoltic “uzdāvināšanas”, VID datoru iepirkuma, Latvijas digitalizācijas, bankas “Baltija” un visām tām pārejām nelietībam, kādas ar šo valstiņu nepārtraukti tiek izstrādātas, kā mēs tiekam aplaupīti. Kāpēc VL bija tik bīstams valdībā? Vai šis nav viens no iemesliem, kad tie “jaunie muļķi” var sačakarēt vērtīgas šeptes? Toties Bendrātes blēdības ir pieņemamas, tāpat kā dažu deputātu sapelnītie svītrojumi vēlēšanās. Te dikti smird pēc visa vecā, pēc netīro darbību turpinājuma pilnā apmērā. Būtība tas ir cinisms pret vēlētājiem savtīgā nolūkā. Tā nerīkojas valstsvīri bet šeptmaņi, kuriem politika ir tikai ienesīgs bizness.

+7
-4
Atbildēt

4

    andrisskrastins > mxblack 26.10.2010. 12.10

    opis555, problēma jau tāda, ka no godīguma viedokļa VL paši nav diezko labāki par ZZS līmeni. Jauni, bet jau paspējuši iesmērēties – piemēram Lembergam.

    Es biju par VL atstāšanu valdībā, jo mums jaunus nacionāli domājošus politiķus vajag kā ēst un valdībā tupot iemācās īsto atbildību un mazāk muļķības runāt. Diemžēl zēni paši drusku pabojāja jebkādas iespējas Valdim viņus aizstāvēt Vienotības sēdē, pēdējo nedēļu sarunājot diezgan daudz muļķību.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 26.10.2010. 12.38

    Pecisk. Mēs nedrīkstam aizmirst, ka partijas kāds uztur, arī SCP. Bija rīkojums aizvākt VL no koalīcijas un tas tika izdarīts. VL kādam traucēja veikt savus nodomus nākotnē. SCP pamats taču nāk no kampējiem. Viņi ir ļoti bagāti cilvēki, kuri prot lieliski muldēt un jaukt cilvēkiem galvas. Cita iemesla es šeit neredzu. Argumentācija VL patriekšanai neiztur nekādu kritiku. Tie ir pieņēmumi. Dzīve turpinās, tikai ne jau mums vēlamajā virzienā. Uzticību ir jāiegūst ar darbiem, ne ar viltīgu vāvuļošanu. Pagaidām SCP tikai ceļ savus reitingus izmantojot mūsu vājās vietas. Bet nu viņi sāk diktēt.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > mxblack 26.10.2010. 13.06

    Lūk, te par SCP pilnīgi piekrītu, jo mazākums Vienotībā sāk diktēt vairākumam!
    Kur te demokrātija, ja būtiskos jautājumos vairākumam ir jāpiekāpjas!

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 26.10.2010. 13.20

    Bet! Tā būtībā ir “Vienotības” iekšējā lieta, viņu pašu darīšana. Tādu viņi šito “kolhozu” uztaisīja. Tāpēc mums tas ir viens veselums. Mēs taču baalsojām kopumā, ne atsevišķi par partijām, bet par apvienību. Sliktāk būtu, ja viņi sašķeltos. Tā būtu katastrofa. Tāpēc VL bija jāupurē. Vēl ir jautajums – kāpēc? To mēs zināsim tikai vēlāk.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 26.10.2010. 11.56

Starp citu, VL fani, kāpēc jūs nediskutējat par VL fanošanu par Lembergu? Tas taču diezgan cieši saistīts. TB/LNNK savulaik regulāri uz Ventspili pēc naudiņas kursēja.

+6
-5
Atbildēt

5

    dro > andrisskrastins 26.10.2010. 12.09

    Un Tu arī, pecisk?:) Neapšaubami šeit daudz VL fanu, bet manuprāt daudz vairāk to, kuri ienīst “kā var nesolīt”:))) Es būtu kluss kā pelīte, ja Vienotība nebūtu taurējusi uz visiem stūriem par veco koalīciju un rietumu virzienu. Tie fakti un izdomājumi par VL, kas tagad tiek vilkti gaismā bija zināmi pirms vēlēšanām. Attiecībā uz Pabriku, kas nodevis vienreiz, nodos arī turpmāk.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > andrisskrastins 26.10.2010. 12.11

    Ino, par Lemberga fanošanu man atzinās tieši VL deputāti tieši Twitterī. Varu sameklēt arhīvā ja vajag. Viņuprāt, viņš esot foršs džeks.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > andrisskrastins 26.10.2010. 12.33

    pecisk. Nu lai viņi fano kaut vai par Hitleru vai pašu sātanu! Kādēļ tad Vienotībai vajadzēja pirms vēlēšanām uzrādīt viņus par tuvākajiem sabiedrotajiem?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Mareks Balmanis > andrisskrastins 26.10.2010. 12.59

    pecisk. Jums (nenogurdināmais V. aizstāvi un pozīcijas skaidrotāj) kaut ko par A.L. varbūt arī teica twitterī, tikai neaizmirstiet, ka Lembergs ir Vienotības uzticamākais, neapstrīdamais un tagad arī vienīgais partneris, tāpēc te vairs neiet runa par kaut kādu fanošanu, tā jau ir “pilnīga uzticēšanas” un akcepts.
    P.S. Tie klajie dubultstandarti nu jau ir tipiska Vienotības firmas zīme.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > andrisskrastins 26.10.2010. 13.26

    Starp citu, VL fani, kāpēc jūs nediskutējat par VL fanošanu par Lembergu?
    ———————————————Ak, pieduodiet,,,,bet Jūsējie tik fiksi (pirmdiesnas blizkrīgs) nocirta tuo VL asti, ka nav vietas pat pseidodiskusijai.

    Un tāpēc par lietu;
    domājat, ka demoralizēt savus vēlētājus uzreiz pēc vēlēšanās un”‘pirms grūtuo lēmumu” pieņemšanas ir dikti viltīga un varen gudra rīcība?

    Ja Sc savējuos sauks ielās , tad tas atspēlēsies.
    Atspēlēsies jau visās juomās.

    Vai tuomēr viss “‘da feņi””- 4 gadus varēsīm vārīties un tad , ja kas -uzvelk baltu zēģelīti-uz Kanāriņu salām?Piķa pietiks.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Ieva 26.10.2010. 10.43

Bendrāte ir vēl viena ilustrācija sabiedrības morālajai krīzei. Kamēr būsim gatavi akceptēt negodīgus politiķus, tikmēr nekas nemainīsies. Kamēr domāsim, ka saimnieciskā aktivitāte (re kā viņš māk to „izkruķīt”) ir pamats , lai būtu deputāts, kamēr piekritīsim, ka zagļi var būt premjera kandidāti (bet paskatieties, kā viņš pilsētu sakopis), kamēr joprojām būsim demokrātiskāki par lielākajiem demokrātiem ( čigānus Francijā var izdzīt bez sekām, mēs nedrīkstam skaļi izrunāt vārdu „okupācija”) – tikmēr būsim šai bedrē. Bendrāte pierāda, ka būsim tur ilgi, un agonija būs gara. Neredzu pazīmes, ka morālā krīze ,atšķirībā no ekonomiskās, beigtos. Likās jau, ka šoreiz būs pagrieziens. Likās. Bet esam valsts degradācijas procesā. Jo ātrāk apjēgsim, ka paši valsti pārvaldīt nespējam, jo būs mazāki zaudējumi. Skumji. Reiz ticēju…

+15
-4
Atbildēt

12

    dro > Ieva 26.10.2010. 10.49

    Lielisks komentārs. Ekonomiskā krīze jau arī morālās krīzes sekas:)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ieva 26.10.2010. 11.42

    Jo ātrāk apjēgsim, ka paši valsti pārvaldīt nespējam, jo būs mazāki zaudējumi.
    ————————————–
    kam zaudējumi?

    un atkal-ņems striķi un skries uz Daugavu sarīkuot sev autodafē.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ieva 26.10.2010. 11.45

    Ekonomiskā krīze jau arī morālās krīzes sekas:)
    ————————————————
    pruotams ir.

    Tikai aizkam allaž šie teksti/ņesaldēt nagus laisties dibenā/?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Ieva 26.10.2010. 11.46

    …atkal-ņems striķi un skries uz Daugavu sarīkuot sev autodafē.
    __________________
    Nē, lūgsim igauņus mūs okupēt vai kādu Meri radinieku kronēt par Latvijas karali:)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Ieva 26.10.2010. 11.48

    lama. Tikai aizkam allaž šie teksti/ņesaldēt nagus laisties dibenā/?
    _______________________
    Ne mans teksts.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ieva 26.10.2010. 12.41

    Ne mans teksts.
    ——————–Tas par Absinta vaimanām-

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 26.10.2010. 12.49

    Tērējam mēs savu , nodokļu maksātāju naudu. Jo vairāk politiskajiem teātriem iztvērēs, jo mazāk būs labuma. Arī Tev un man. Protams, ja nodokļi tiek maksāti, nevis tikai gaidīts un ņemts no valsts.
    Ber ar suicīdu – nu nav man tādas tieksmes. Es vienkārši redzu , ka viss paliek tikai sliktāk- es te, protams, domāju latviešu konformismu, merkantilismu, ne ekonomiskos aspektus. Var, protams, braucīt vēderu un teikt cik mēs gudri, čakli un forši, žēloties, cik nabaga latvietim darīja pāri pagātnē, kā mūsu ģeogrāfiskais stāvoklis sekmē to un to… Var turpināts pašapmierināties. bet var arī uz visu, kas notiek, mēģināt paraudzīties objektīvi. Saredzēt problēmas ir pirmais priekšnoteikums, lai tās risinātu. Uz ko arī aicinu..

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ieva 26.10.2010. 13.18

    ar šādiem tekstiem;/Jo ātrāk apjēgsim, ka paši valsti pārvaldīt nespējam../
    Ja tā-tas par kot bazars?Kuo ta te ļerkst?Lai ļerkst tie,kas nebūs “paši”.?

    Pat haitieši neparakstās uz/apjēgsim, ka paši valsti pārvaldīt nespējam/.

    Gribam Ginesa rekordu?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 26.10.2010. 13.42

    Cien.oponent! Es tikai priecāšos, ja man nav taisnība. Nu, pastāstiet, pastāstiet, cik labi mākam valsti pārvaldīt, ko ar savu gudrību, darba mīlestību, godīgo attieksmi esam sasnieguši…
    Varbūt arī man izdosies sakatīt to pozitīvo, lai nedomātu, ka šis ceļš ved uz elli.
    Uz priekšu.
    (PS korupcijas indeksā esam atkal noslīdējuši, preses brīvības arī…)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    zanejurjane7 > Ieva 26.10.2010. 13.58

    Domāju (pat esmu diezgan pārliecināts) ka tev ir taisnība
    Prmā republika noturējās 22 gadus.
    Tagad mēs esam 20-ajā…

    Baigi viss iet pa spirāli, izrauties no tās nesanāk…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ieva 26.10.2010. 16.02

    Prmā republika noturējās 22 gadus.
    Tagad mēs esam 20-ajā…
    ——————————————-
    Vēsturiskui numeroloģiskuo analoģiju maģijas faniem:
    Lielas pārmaiņas mūsu galā notikušas 1621, 1710, 1871, 1819 un 1914-1920

    Esam uz kārtējuo lieluo pārmaiņu sliekšna?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ieva 26.10.2010. 17.19

    “Jo ātrāk apjēgsim, ka paši valsti pārvaldīt nespējam, jo būs mazāki zaudējumi.” ???
    Es tomēr gribētu precizēt – kas tad ir tie, kas ir cienīgi mūs pārvaldīt?
    Uzreiz atdoties Krievijai? Tur ir tie prasmīgie pārvaldītāji?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 26.10.2010. 10.41

Labi, ka Bendrāte nav no VL vai TB, tad gan mēs te dzirdētu epitetus.
—————————————
Pastardienas bazūnes, rēcienus un aurus par morāli un ētiku.

Sasteigta blēdīga režisora luga ar pašvakiem aktieriem.

+4
-6
Atbildēt

0

Lng 26.10.2010. 10.35

Notikums ar Bendrāti neatstāj labu iespaidu.Pārbaudīt vai Bendrāte rīkojas Lemberga interesēs var papētot kā viņa balsojusi par likumprojektiem ko ierosināja ZZS un kas varētu noderēt Lembergam kā arī balsojums par Maizīti. Tas parādītu vai viņa atceras “labo cilvēku” kas viņai palīdzēja.

+5
-1
Atbildēt

3

    andrisskrastins > Lng 26.10.2010. 11.54

    Nu bet tad ko tu nepārbaudi? Es piemēram paskatījos pāris balsojumus un redzēju ka viņa konsekventi ievēro JL partijas disciplīnu. Arī par Maizīti viņa teicās esam balsojusi – un man nav pamata viņai neticēt.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    snjuu > Lng 26.10.2010. 13.22

    =Pārbaudīt vai Bendrāte rīkojas Lemberga interesēs var papētot kā viņa balsojusi par likumprojektiem ko ierosināja ZZS un kas varētu noderēt Lembergam kā arī balsojums par Maizīti.=
    ===
    Nez, man liekas, ka šīs faktiskā uzticība vērtībām šajā gadījumā ir mazsvarīga. Stāsts tomēr ir par to, ka cilvis, kandidējot vēlēšanās, ir slēpis no vēlētājiem pietiekami būtiskus faktus (t.i., tādus, kas varētu ietekmēt vēlētāju izvēli). Ja runa būtu par pirkšanas-pārdošanas darījumu, tad varētu tiesāties par krāpšanu…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Lng > Lng 26.10.2010. 15.03

    Es arī izlasīju,balsots kā vajag,sekojot īkšķim,bet smuki nav tā “uzmest labu cilvēku”.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Igors Daņiļēvičs 26.10.2010. 10.34

Pamata problēma ir tā, ka šobrīd ne vēlētājs, ne Dombrovskis nevar būt 100% pārliecināts, ka vēl kaut kas nav “aizmirsts”, “sen izbeidzies”. Tāpat visu laiku pastāvēja iespēja, ka pirms katra slēgta un nozīmīga balsojuma pie deputātes varēja atnākt AL jurists un pateikt kā “pareizi” jābalso, jo pretējā gadījumā gaismā var nākt viens “papīrs” ar visām izrietošajām sekām. Tas nozīmē, ka vēlētājs balsojot par JL vērtībām Saeimā varēja iebalsot papildus ZZS kandidātu. Protams, var apgalvot, ka tā tas nav. Tāpat kā līdz šim tika apgalvots, ka JL deputātiem nav slēptu, ar naudu saistītu attiecību ar AL.

+7
-4
Atbildēt

1

    ilmisimo > Igors Daņiļēvičs 26.10.2010. 11.38

    Tas nozīmē, ka vēlētājs balsojot par JL vērtībām Saeimā varēja iebalsot papildus ZZS kandidātu
    _____________________________________________
    un SC kandidātu?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Ieva 26.10.2010. 10.27

Slikti, ļoti slikti. „Pilna kolēģu uzticība” nozīmē akceptu. Jeb kolēģi var asociēt sevi Bendrātes vietā. Tas nozīmē, ka Vienotība nav par kapeiku labāka par Jūrmalgeitas mahinatoriem, Batķas un Jakrina lobistiem, vai Staķes turēšanos pie krēsla par katru cenu. Brīnos arī par Dombrovski, kas dzied līdz un nedemonstrē mugurkaulu. Jautājums jau nav par summu, noilgumu, vai par to, ar ko un par ko tas tika noslēgts. Jautājums ir par godīgumu. Ja Poliščuka vai Bendrāte pārdevās vienreiz, vai man ir garantija, ka tas nenotiks otrreiz? Jā, tie nebūs 2 tūkstoši, bet 200, nebūs Lembergs , bet būs tovariščs X. Visdrīzāk tā notiks- nu nav šādas garantijas. Tāpēc Vienotība ar šo soli un „atbalstu kolēģei” deklarē ka ir PĒRKAMA. Tas un Abrenes pārdevēju diktāts Dombrovskim mani ir pārliecinājuši, ka neesmu balsojis pareizi. Tagad domāju nākošreiz balsot par Dzintaru vai Rubiku. Par Rubiku kā pretinieku, jo neviens ne otrs nelokās un nepārdodas. Izsvītrojiet mani no vienotības vēlētāju saraksta.

+8
-8
Atbildēt

0

astra_ozo 26.10.2010. 10.25

Gorbunovam būtu vēl vairāk plusu.
Pirms 4 gadiem daudz plusu bija arī Ščerbatiham…
p.s. Labi, ka Bendrāte nav no VL vai TB, tad gan mēs te dzirdētu epitetus.

+9
-5
Atbildēt

9

    mary75 > astra_ozo 26.10.2010. 11.04

    Nez kapēc VL fani ir iedomājušies, ka jums ir tik liels atbalsts.
    Nu nav tik liels, kā visos portālos, kur jūs esat vairākumā.
    Latvijā pietriekami daudz reāli domājošu cilvēku, kam tā VL ākstīšanās absolūti neinteresē, un kuru pozīcija daudz tuvāk Pabrika un Štokenberga pozīcijaām.
    Vai tad nekad neesayt iedomājušies, ka, ja te visi par tām repatriācijām vien sapņotu, jumms nebūtu 5%.
    Jūs esat monopolizējuši patriotismu un skaļāk par visiem bļaujat, kā nemīlat krievus, un tas arī viss, kas jums ir.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > astra_ozo 26.10.2010. 11.15

    to dzeris49
    Ja tu tā mīli SC un nīsti nacionālpatriotiskos spēkus, kas tev personīgi var būt pret PLL?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > astra_ozo 26.10.2010. 11.25

    Redzi “mīl” un “nīst” politikā tikai tādi radikāli noskaņoti cilvēki, kā tu.
    Es mīlu savu sievu, nevis, kādu partiju vai politķi.
    Man var kāds polisks spēks patikt vai nepatikt, un, ja man nepatīk VL, jo tā neatbilst maniem liberāliem principiem, tad tas automatiski nenozīmē, ka man patīk SC.
    Bet, politikā nevadās pēc “patīk”” vai “nepatīk”” principa, vadās pēc izdevīguma vai neizdevīguma, normāli politikā dominē pragmatisms, lai sasniegtu savus mērķus, reizēm jāsadarbojas arī ar nepatīkamiem spēkiem, pārējais viss ir bērnudārzs.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > astra_ozo 26.10.2010. 12.28

    Ak, Džeri!
    Tev gan tie VL procenti krīt uz leju! laikam ar nolūku!
    Vakar vēl bija 6%( apskaties savus komentārus), bet šodien jau 5%
    Faktiski jau par VL bija vairāk balsojuši nekā par PLL!!! Tas bija virs 7,6 ..%
    Apskaties pats!!!
    Tas nav solīdi, ka Tu tā dari!

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > astra_ozo 26.10.2010. 12.44

    to dzeris49
    Jautājums bija par PLL.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > astra_ozo 26.10.2010. 12.47

    Labi, labi, lai ir 8%, tas būtību nemaina.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > astra_ozo 26.10.2010. 13.02

    Džeri!
    ja manipulē ar skatļiem, tad tas tomēr maina būtību!
    Domāju, ka ļoti daudz nacionālo vēlētāju balsoja par Vienotību, taču tas var mainīties, ja paskatās, kas tagad Vienotībā nosaka toni! Un toni nosaka tā partija, kura ieguvusi vismazāk balsu Vienotības sarkastā! Dīvaina demokrātija, ja mazākums nosaka pār vairākumu! Manuprāt tā vairs nav demokrātija, vismaz ne rietumu izpratnē!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > astra_ozo 26.10.2010. 13.48

    Tici man, ja V vairākums būtu par VL uzņemšanu valdībā, tā SCP neko nenoteiktu, apklusinātu viņus ātri.
    Pirmkārt, tur notiek liela cīņa par krēsliem, otrkārt, vairākumam tur tur nav vajadzīgas liekas problēmas un skaidrošanās “publicista” Iesalnieka dēļ utt.
    Ko tad šoreiz tās “principialās” dāmītes nenāca ar protestiem, ja jau viņām tā VL tik svarīga?
    Kā dzirdēju komentāru pa 5 kanālu, Kristovskim par to, ka neuzstās uz VL, apsolīts ĀM amats, tā ka VL pilsoniskai savienībai arī bija tikai tādi upurējamie bandinieki tikšanai pie vēlamajiem amatiem.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 26.10.2010. 15.31

    dzeris49 Nez kapēc VL fani ir iedomājušies, ka jums ir tik liels atbalsts.
    Nu nav tik liels, kā visos portālos, kur jūs esat vairākumā.
    ————-
    Maitas tie VL atbalstītāji – sapirkušies datorus un vālē pa visiem kanāliem… Pārējie rok zemi. :)
    Bet Tu jau laikam vispār nelasi, tikai dragā tekstus pret VL.
    Tas ko es rakstīju, ka pret Bendrāti attieksme ir neizprotami iecietīga. Tas mani pārsteidz – Vienotības lozungi paliek lozungu līmenī.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 26.10.2010. 10.17

Otrkārt, par valdības veidošanu. Vispirms par Pabriku – atvainojiet, bet viņš saņēma 30 tūkstošus plusu. Otrs labākais rezultāts aiz premjera. Acīmredzot šeit pārstāvētie viedokļi nepārstāv tautu, ja ļoti protestē pret viņa esamību valdībā.

Es gan tomēr veiktu rokādi un ĢVK dotu aizsardzības ministriju, Pabrikam ārlietu ministriju, bet iekšlietu ministriju šobrīd atstātu vakantu un to risinātu sarunās ar ZZS (cik saprotu ZZS grib tur savu cilvēku). Linda Mūrnieces kundze…nu nebija viņa tā sliktākā politiķe, taču likuma pārkāpums sakarā ar bērna vadāšanu, turklāt ir acīmredzami ka viņai ģimene tomēr ir pirmajā vietā, ministrēt šādā laikā viņai ir grūti.

Viss pārējais škiet pat ļoti ok.

+8
-5
Atbildēt

1

    austrisv > andrisskrastins 26.10.2010. 12.24

    Pēcik!
    Lindai Mūrniecei nevar dot Ie M krēslu! kaut vai tā pēdējā viņas muldēšana par it kā čečenu naudu VL!
    Vispirms pārbaudi vai tāda nauda ir un tad runā, jo esi taču Ie M!
    ne tikai tas, bet arī tā viņas aktīvā darbība pret I. Nagli un NEO it kā viņi būtu izdarījuši valsts noziegumu! Bez tam, tā viņas izdarības ar to meteorītu un ordeņa piešķiršanas mēģinājumu Segliņam, kurš ir tieši vainīgs pie nekārtībām pie saeimas 13 janvārī! kamēr šis kungs malkoja vīnu, tikmēr nekārtības notika pilnā sparā!
    Vēl un vēl pie vainas ir Lindas Mūrnieces “skriešana pirms ratiem”!Nemaz nerunāsim, ka nokaitinātas ir policistu arodbiedrības, jo algas ierindas policistiem ir super zemas, bet nauda pazūd Ie ministrijas milzīgajā birokrātiskajā aparātā!

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 26.10.2010. 10.14

Izskatās, ka latviešu populārāko sportu virsotnē ir atkal pelnu kaisīšana virs galvas.

Vispirms par Bendrāte – manuprāt, mandāta nolikšanas kategoriska pieprasīšana šeit ir nevietā. Bendrāte nevienā brīdī nav likusi šaubīties par savu lojalitāti JL ideāliem, viņa ir viena no aktīvākajām dāmām šajā partijā, neesmu dzirdējusi ka viņa būtu kļuvusi stāvus bagāta treknajos gados…

No otras puses protams ir šis trasta līgums par nelielu, bet tomēr summu, kas nav deklarēts, kuram terminējums nav 100% skaidrs, par kuru nekas nekad nav teikts. Taču pat iedziļinoties…nu nejūtu to vajadzību viņai atkāpties. Pirms vēl pāris dienām es domāju ka es atkāptos, bet skatoties sīkāk – nu tā ir matu skaldīšana.

+11
-11
Atbildēt

4

    Inese Birzniece > andrisskrastins 26.10.2010. 10.54

    Nudie’ nesaprotu, kāpēc Lemberga stipendiāti. Filantropija. Trūkst naudiņas? Nāc, še traktoram, še raidstacijai, lūdzu avīzes pastutēšanai (tur gan Mihails tāds savtīgāks, dažus tk paņēma sev).
    Kāpēc gan tik nepateicīgi atbalstītie? Būtu paši sastādījuši sarakstu: “Lemberga labie darbi” – un izbazūnējuši pa puspasauli, i pašiem prieks, i filantrops gandarīts.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > andrisskrastins 26.10.2010. 11.49

    Pecisk,
    Man prieks, ka Tu manīji viedokli.
    /īsti vīri tā rīkojas/

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > andrisskrastins 26.10.2010. 11.57

    -Advokātu un finanšu ekspertu viedokļi dalās, runājot par to, vai amatpersonai, atverot trastu, tas ir jānorāda amatpersonas deklarācijā. Speciālisti norāda – ja amatpersona no trasta negūst nekādu labumu, tad deklarācijā tam nav jāparādās. “Providus ” pētnieks Valts Kalniņš portālam “Delfi” pieļāva – dibinot trastu, atbildīgās iestādes par to būtu jāinformē, norādot trastā ieguldīto deklarācijā. Tiesa, arī viņš atzina, ka tas ir strīdīgs un neskaidrs jautājums. Grasis skaidro, ka viss ir atkarīgs no tā, kā un kas ir atrunāts trasta veidošanas līgumā.-
    —–
    Atvainojos par “spamu”, bet šis , man domāt, ir būtiski.

    Vakarnakt netīšam uzdūros uz “Skats no malas”…tādu kretīnismu sen nebija nācies redzēt… viens nav lasījis, bet spriež, otrs , ka pārkāpts likums, trešais… kā grupiņas “Mārīte” dalībnieks – mēdījās…uh, kas par līmeni…

    /tas par šo tēmu/

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > andrisskrastins 26.10.2010. 12.04

    sirtaki,
    atzīsties, Tavā piemērā ir dažādi gadsimti un fakti tāpēc nav samērīgi…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

vupats 26.10.2010. 10.09

Nu ko, Vienotības fani? Jūtaties apčakarēti? kad še pat es un vēl dažš labs skaidrāku prātu domājošs, bildām, ka nāksies jums pamocīties smagās “paģirās”, ko brēcāt? Paši vairs atceraties?
Ar to nav vēlmes tagad priecēties un berzēt rokas. Tāpat nav variantu, kas būtu jūsu labākā izvēle citā variantā.
Tagad atliek vien jums kopīgi sist “skaļu dūri galdā”. Citu valodu tie “purni”, ticamākais, nesaprot.

+5
-12
Atbildēt

4

    mary75 > vupats 26.10.2010. 10.58

    Kļūdies, apčakarēti jūtas tikai VL fani, V fani absolūti apčakarēti nejūtas.
    Vismaz, man ir viss OK!
    Bet, vissliktāk jūtas PLL fani, par tiem neviens pat nerunā.
    Viņi jūtas tā, it kā viņu nebūtu.
    Tas ir vissliktākais variants.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > vupats 26.10.2010. 12.36

    Kļūdies, apčakarēti jūtas tikai VL fani, V fani absolūti apčakarēti nejūtas.
    ———————————————–
    Tie Tavi V fani gavilē-kā mēs viņus visus uzmetām un apjājām vēlētājus?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > vupats 26.10.2010. 12.45

    Neredzu tavā frāzē loģiku.
    Ja kādam no V vēlētājiem tik ļoti vajadzēja to VL, tad par to viņam arī vajadzēja arī balsot.
    Tā ka viņi paši sevi apjāja.
    Daudzi, taisni pretēji, justos apjāti, ja V ietu koalīcijā ar VL.
    Tikai, tie nav raduši tik histēriski bļaustīties, kā pirmie.
    Un par VL vēlētājiem lai atbild VL.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    vupats > vupats 26.10.2010. 15.23

    Vecīt, lai arī Tu te liecies tīri sakarīgs, tomēr, piedod, bet kā ar Tavu politisko “izjūtu”? Saprašanu, kas ar ko un kāpēc šodien draudzējas, bet rīt sūta “pupās”? Teiksi, ka sajēdz? Tādu politiķu/pašdarbnieku pilna pasaule.
    Un pie tā tas novedis.
    Citi bija sūnaināki? Piekrītu. Bet tos savus “vienotībēnus” arī derētu tagad “pamočīt”, vai ne? Vismaz ar morālo atbildību.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

Elīna Barkovska 26.10.2010. 10.04

Šitā Saeima vēl nav sākusi strādāt, bet jau maskas norāvuši. Ārkārtas vēlēšanas sāk iegūt taustāmas formas, tikai pārņem šausmas, jo balsot vairs nav par ko!!!

Vienotība mani ir pievīlusi!!! AŠ2 draudi piepildās!!!

+3
-13
Atbildēt

4

    ::Vai cis :: > Elīna Barkovska 26.10.2010. 10.11

    Kā tad nu Tev nav par ko vēlēt? SC tak štengri atbalsta ārkārtas vēlēšanas, balso par to un viss būs čikiniekā.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > Elīna Barkovska 26.10.2010. 10.52

    Jā, jā, davai ārkārtas vēlēšanas – mūs pievīluši!
    Pievīluši SC, VL un Sudrabu, acīmredzot, arī Maskavu, jo pie varas nav SC un arī VL, kas, visdrīzāk, Maskavai būtu ļoti izdevīgi kā bezmaksas provokatori, kas ļautu apsūdzēt Latviju visos grēkos!

    Bet – ak tu brīnums – tauta nav izgājusi ielās!
    Ne par SC, ne par VL!

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > Elīna Barkovska 26.10.2010. 12.10

    Bet – ak tu brīnums – tauta nav izgājusi ielās!
    Ne par SC, ne par VL!
    —————————–
    Jautaajums, kas ir tauta ? :) Ja Tu domaa SC elektoraatu, tad vinji izies peec ~ shvilpes~ :) Ja par ~ latvisko~ partiju elektoraatu, tad pietiks, ja vinji paliks maajaas, aiz vienaldziibas, briidii, kad buutu jaatbalsta VD

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > Elīna Barkovska 26.10.2010. 12.22

    Šaubos, ka Latvijā var notikt kādi plaši protesti politisku iemeslu dēļ.
    Drīzāk jau, ja atkal sāks griezt mazajiem, un birokrātiju un valsts aparātu atstās tikpat treknu un bezatbildīgu, tad cilvēkus ielās var izvest jebkurš, arī Urbis, un ne tikai SC atbalstītājus.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

::Vai cis :: 26.10.2010. 10.02

Es arī izlasīju par amatu sadali un jūtos ļoti apmierināts, it īpaši par Lindu Mūrnieci un par Vienotību, kas nepakļāvās visvisādu Jaundžeikru organizētām atriebības kampaņām pret Mūrnieci. Priecājos arī par to, ka Vienotībai izdevās tikt vaļā no klaigājošo jaunuļu bara, kas tagad kopā ar SC varēs sludināt ārkārtas vēlēšanas. Kauns Visvaldim Lācim – cilvēkam cienījamā vecumā sapīties ar morāli netīru sakašņu baru.

+9
-13
Atbildēt

12

    astra_ozo > ::Vai cis :: 26.10.2010. 10.28

    morāli netīru sakašņu baru
    ———-
    Bet no Bendrātes dveš tāda!!! morāla tīrība. Cepuri nost

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > ::Vai cis :: 26.10.2010. 10.44

    Visvaldis Lācis nebija tas, kurš dzīvoja pie meitas, un vēl saņēma kompensācijas no Saeimas par dzīvokļa īri?
    Un tur neizcelās neliels skandāls?
    Nē, nu saprotams jau, ka tam nav nekāda sakara ar morālo tīrību.
    “Morāli tīri” ir visi, kas atbalsta VL.
    Parējie ir “morāli netīri”, nu jau arī visa Vienotība, un visi pārējie.
    Etaloni “morālai tīrībai”” ir Iesalnieks, Parādnieks un Co.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > ::Vai cis :: 26.10.2010. 10.52

    kompensācijas saņēma gandrīz visi, tajā skaitā ļoti daudzi SC deputāti.
    Turklāt var manīt, ka nejūti atšķirību starp valsts izmaksātu kompensāciju un slepenu līgumu. Tik tiešām – kas nobalsoja pret Maizīti?

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > ::Vai cis :: 26.10.2010. 11.09

    Nu beidz, kompensācijas bija jāsaņem tiem, kas dzīvokli īrēja, gribi teikt Lācim meita prasīja īres maksu uz 300, vai cik tur bija lati mēnesī?
    Un kāds tam visam sakars ar slepenu līgumu?
    Tipa – ja ir Molotova – Rībentropa pakts, tad Lācis var izkrāpt no valsts naudu?
    ļoti loģiski.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > ::Vai cis :: 26.10.2010. 11.24

    to dzeris49
    Liec mierā, fašist, cienījamo Visvaldi Lāci? Daudzu izdzimteņu, pret kuriem viņš aizstāvēja Latviju, bērni jau patstāvīgi pakakāt nespēj, bet viņs gan fiziski gan morāli ir labā formā.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > ::Vai cis :: 26.10.2010. 11.31

    Iecēli viņu svēto kārtā?
    Bet es neesmu, tāpēc drīkstu šos faktus uzrakstīt.
    Dīvaini tikai no tevis dzirdēt “fašists”, tu taču pats ar to lepojies?

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > ::Vai cis :: 26.10.2010. 11.57

    to dzeris49
    Es, fašist, esmu nacionālists.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > ::Vai cis :: 26.10.2010. 12.17

    Tā tev tikai pašam liekās, ka tu esi nacionalists.
    Un ko lamājies, nomierinos, manis pēc, tu vari būt kaut Maķedonijas Aleksandrs!

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ::Vai cis :: 26.10.2010. 12.32

    Visvaldis Lācis nebija tas, kurš dzīvoja pie meitas.
    ————————————————————-
    tagad piešūsi pedofiliju?

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > ::Vai cis :: 26.10.2010. 12.38

    lama – tev ir ļoti samatāta fantāzija, ja frāzē “dzīvo pie meitas” ( meitas dzīvoklī) saskati pedofīliju.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > ::Vai cis :: 26.10.2010. 15.24

    Dzeris49
    kā vienmēr dzīvo dubulto standartu pasaulē.
    Runājot par Lāci – es piekrītu, ka tas nav smuki, bet no otras puses – viņš dzīvo pie meitas, meitai ir papildus izdevumi, tikpat labi viņš varētu īrēt no sveša par 300ls, valsts tāpat to apmaksātu, Nodokļus, es ceru, meita maksā. Starp citu , 300 ls – diezgan pieticīgi, salīdzinot ar Flika 2000 Ls kompensāciju par dzīvokli pie gigantiskās algas.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ::Vai cis :: 26.10.2010. 15.55

    tev ir ļoti samatāta fantāzija,,,,,
    ———————————————
    pēc V sarīkuotā pēcvēlēšanu Oktoberfest arī vēders var samaitāties. Ne vien fantāzija.

    Tad, kad šis metodes pavērsīs pret jums, tad negauduojiet.

    Gauduosiet jau šā vai tā, bet vismaz nebrīnīsieties.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

dro 26.10.2010. 10.02

Atceramies makiavelli: ~ja tauta ilgu laiku bijusi verdzībā, tā nav spējīga baudīt iegūtās brīvības augļus…
Vienotība pat uzvaru pārvērš zaudējumā.

+6
-12
Atbildēt

7

    ::Vai cis :: > dro 26.10.2010. 10.04

    Pēdējā laikā pārskatot IR komentārus, man radusies balta skaudība – kaut es arī varētu nestrādāt un augu dienu klabināt komentārus. Tev tas ir full-time job, vai kā?

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > dro 26.10.2010. 10.20

    Sirdslieta, mikij, sirdslieta :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 26.10.2010. 10.35

    Jā, Mikij, mūs uztur Kremlis un čečenu mafija! Prieks par tavu prieku un loģiku:))
    Ar Visvaldi Lāci nu gan Tev nesacensties ne no prāta, ne morāles viedokļa.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > dro 26.10.2010. 10.49

    Btw, darbs tāds, visu dienu klabināt. :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > dro 26.10.2010. 11.05

    to Mikijs
    Pēc neveiksmīgām vēlēšanām Maskava ir būtiski samazinājusi finansējumu SC un PLL, tāpēc gaidi līdz nākamām vēlēšanām.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > dro 26.10.2010. 13.09

    Ino: Es nezinu, kas ir tie Tevis piesauktie “mēs”, kurus uzturot Kremlis un čečeni, taču, manuprāt, Tavi stipri kuslie tekstiņi gan diezin vai tiek apmaksāti pa taisno no Kremļa vai Beslana Krūmiņa biroja – līmenis stipri par zemu. Atceros Tevi vēl no Delfu laikiem, kad Tu taisni šādā pašā garā un stilā mēģināji aģitēt par Jauno Laiku. Laikam tiešām tā ir Tava “sirdslieta”, žēl, ka pats nemani kvalitātes problēmas. Jautājums gan paliek – no kā Tu dzīvo, ja vari no agra rīta līdz vēlai naktij rakstīt komentārus. Bagāta sieva?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 26.10.2010. 14.03

    Nu sveicināts:) Jūtama, ļoti jūtama Tava Turības absolventa kompetence un no Delfu laikiem pielipušais stils uzbrukt oponentam ne viņa viedoklim, jo argumentu kā nebija tā arī nav radušies, pārmetumi arī tie paši: no kurienes laiks internetam? Tik gudram cilvēkam nu vajadzētu apjēgt, ka ne visi ir darba ņēmēji:) Izrādās, ka tev joprojām tās pašas “vērtības”, kuras bija svarīgas treknajos gados:))

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

dro 26.10.2010. 09.59

Nu žēl, ļoti žēl. Agrāk bija skaidrs, ka Vienotība maz gudru cilvēku, tagad paceļas jautājums, vai vēl lielāks nav godīgu cilvēku deficīts? Arī Dombrovskis vēl nemaz neticis pie “nepopulāro lēmumu” pieņemšanas, jau sācis deldēt avansā saņemto cilvēku uzticību…

+14
-10
Atbildēt

0

Janka, Janic 26.10.2010. 09.57

visi vienaadi , Lembe nevainiiigs un liidzarto arii paareejie baltas lapas , taas jau kraajas ,ir jau vairaakas… man pie kaajas Juusu koleeģu uzticiiba, man ruup saveejaa, taas vairs nav!!!

+2
-5
Atbildēt

0

Elīna Barkovska 26.10.2010. 09.50

Tiko Dienā palasīju par amatu sadali. Rādās mēs esam pieļāvuši lielu kļudu ievēlot Vienotību:( PLL siāmas dvīnis. Mūrniece netiek Saeimā, bet amatu saglabās. Kristovskim piemēro krēslu, kurš šim patīk, nevis pēc spējām. Par Pabriku vispār runāt negribas. BRAVO Vienotība!!!

+21
-12
Atbildēt

7

    Una Grinberga > Elīna Barkovska 26.10.2010. 10.03

    1) Par Mūrnieci – vēlēšanās ievēl Saeimu nevis valdību; ja V.D. uzskata, ka viņa labi strādā – kāpēc gan ne?

    2) Par Kristovski un Pabriku – pievienojos. It sevišķi pēc Kristovska izteikumiem par čukčām – ārlietās tādi emocionāli izteikumi ir graujoši valsts reputācijai!

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > Elīna Barkovska 26.10.2010. 10.19

    Nasing spešal!

    Paga paga, ministrs ir politiska figūra, tātad tautas vēlēts. Ja Mūrniece ir tik neaizstājama, lai iet par valsts sekretāri, konkursa kārtībā. Vēlētājs pateica NĒ, rādās Vienotībai tas jau zem astes. TP gājieni 1:1.
    Man liekas SC vēl pasēdēs opozīcijā, un tad saņems valsti uz paplātes, kā Hļeb i solj, un tieši no Vienotības rokām.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Elīna Barkovska 26.10.2010. 10.22

    Bronk, tieši kā viņi paņems to varu? :) Ja nav ārkārtas vēlēšanu, nav varas.

    Par Mūrnieci vēl nav izlemts, jo ZZS grib to amatu.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > Elīna Barkovska 26.10.2010. 10.27

    pecisk

    Tā kā Vienotība veido valdību, tautas atbalsts nav un nevar būt. Visu laiku saka vienu dara citu. Raujas pēc amatiem. Netiek meklēti speciālisti, bet gan bīdīti tikai savējie partijnieki. Savu biedru nelietības piesedz un izliekas neredzam. Viss tas, kas tika pārmests TP un LPP/LC, notiek Vienotībā.
    SC sēž ēnā un rada ilūziju- Mēs tādi neesam. Un varu derēt ļoti daudzi tam sāk ticēt:(

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Elīna Barkovska 26.10.2010. 10.48

    @Bronks

    Iesaku palasīt Satversmi!!! Latvijā ir 3 varas: lēmēj-, izpild- un tiesu. Tauta ievēl lēmējvaru. Lēmējvara ieceļ izpildvaru. Īstenībā MK nav nekāda politiskā vara – to par tādu ir padarījuši Latvijas politikāņi.

    Tas, ka Mūrniecei ir slikts publiskais tēls, nenozīmē, ka viņa ir slikta ministre. Cik daudz mēs zinām par to, kas notiek nozares iekšienē? Ne cik. Vienīgais, ko es zinu, ka par spīti budžeta griešanai, es uz ielas un mājās jūtos tik pat droši kā treknajos gados. Tajā pašā laikā veselības, izglītības u.c nozarēs ir pilnīgākais “čau”. Varbūt tādēļ manā skatījumā viņa nav tā sliktākā kandidāte.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Elīna Barkovska 26.10.2010. 11.32

    Bronks, valdību veido POLITIĶI, kurus ievēl TAUTA. Nav tādas “profesionālās valdības”. Tāda neeksistē.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Iluta Krūmiņa > Elīna Barkovska 26.10.2010. 15.28

    Ar Murnieci mana skatijuma viss ok ir, tacu Kristovskis un vinam iedotais amats man gan nepatik… :/

    +2
    0
    Atbildēt

    0

mary75 26.10.2010. 09.39

Nu nezinu, it kā jau nekas liels, bet, tāda slikta piegarša no tā visa paliek.
Tur tomēr bija, mazākais, žurnalistikas standartu un ētikas pārkāpums.
Izskatās, ka kā jau vienmēr, būs “savējo” klubiņš, uz ko šie standarti neattieksies.
Un man V svarīgi bija taisni ētikas standarti.
Pie kam, laikam taču, Beindrāte pat neatzina, ka ir kļūdijusie, utt., un turpina pastāvēt uz to, ka viss bija OK?

+16
-4
Atbildēt

0

Una Grinberga 26.10.2010. 09.30

Valdis pareizi pateica: Bendrātes darbība Saeimā neliecina par Lemberga interešu lobēšanu! Viss. Valdim nav argumentu, lai lūgtu nolikt mandātu. Bendrātei savukārt ir tiesības izvērtēt ētisko pusi un pašai nolikt mandātu. Ja viņa uzskata, ka ir pārkāpusi morāles normas, tad jāatkāpjas.

+24
-6
Atbildēt

24

    garausiitis > Una Grinberga 26.10.2010. 09.34

    Nasing – pieliec klāt vēl Bendrātes haotisko taisnošanos un pieaugušam cilvēkam grūti saprotamo stāstu par līgumu vienā eksemplārā… Nerodas nekādi jautājumi?

    +18
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 26.10.2010. 10.18

    Bet kāds tam sakars ar lēmumiem Saeimā? Ja ir pārkāpts likums, tad likuma ietvaros arī tiesa soda.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Valdemārs Valdemārs > Una Grinberga 26.10.2010. 12.04

    Un kā tad politiskā atbildība, ja ne pret vēlētājiem, tad vismaz partiju? Pat ja likumīgs, apšaubāms darījums grauj reputāciju. Savulaik, kad bija ierosināts kriminālprocess darījumu pārbaudei ārvalstu tirgos, kaut likums to neprasīja, Einārs atkāpās no aizsardzības ministra amata. Atkāpās tādēļ, lai, kā vēlāk izrādījās, nepamatotas aizdomas netraucētu darbam valdībā.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 26.10.2010. 12.54

    Politiskā atbildība ir par to, kādus lēmumus viņa atbalsta vai virza Saeimā. Ja būtu tā, ka viņa tos 2000Ls iegūtu pastarpināti no valsts budžeta, tad tā būtu korupcija/politiskā atbildība. Pašlaik tā ir tikai morālā atbildība, ka viņa ir pieslējusies partijas programmai, kurai tā īsti nekvalificējās. Vēl ir arī tāds fakts, ka darījums ir noticis pirms pievienošanās JL, t.i., cilvēks tiek nepamatoti sodīts par pagātnes ‘grēkiem’, pieņemot, ka Bendrāte vairs NEKAD nevar laboties. Šādā veidā mēs varētu norakstīt jo ļoti daudz cilvēku!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Valdemārs Valdemārs > Una Grinberga 26.10.2010. 13.37

    Politiskā, morālā… dēvē to kā vēlies, lietas būtību tas nemaina. Tieslietu ministre Laila Freivalde atkāpās tādēļ, ka, pretēji partijas sludinātajai politikai, par tirgus vērtību no pašvaldības izpirka savu dzīvokli. Tiesa, tas notika Zviedrijā:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Una Grinberga 26.10.2010. 13.43

    Ivars – man tāds jautājums – kā komentētu šīrīta LTV1 publiskoto Dombrovska viedokli, ka principā ar Bendrāti viss pa lielam ir Ok, tik tāds komercdarījums…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Valdemārs Valdemārs > Una Grinberga 26.10.2010. 13.44

    Šādi “skeleti skapī”, ja tos nevar atklāti deklarēt, nākot politikā, padara cilvēku manipulējamu. To, kādus lēmumus viņa ir atbalstījusi, aizklāti balsojot, pateikt nevar neviens. Tas arī rada aizdomu ēnu uz visiem, kuri tagad iestājas par vienu no “savējiem”: “A kas viņiem tur skapī paslēpts?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Valdemārs Valdemārs > Una Grinberga 26.10.2010. 13.46

    Nejauši sanāca, ka nokomentēju kā atbildi Speciālajam, neredzot tavu jautājumu:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Valdemārs Valdemārs > Una Grinberga 26.10.2010. 13.58

    Vispār neapskaužu Valdi. Apvienības nosaukums sāka atspēlēties jau pirmajā darba dienā pēc vēlēšanām, un, lai kaut kā saturētu kopā to veidojumu, reālpolitika diemžēl ņem virsroku. Un partiju arī veido tikai reāli cilvēki. Ja vēl jākaro arī šajā frontē, nekas labs nav gaidāms.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Una Grinberga 26.10.2010. 14.08

    Ivars – kurš tad viņu apskauž, bet —- Katrā gadījumā es domāju,ka ir tomēr iespējas paņemt to lietu stingrāk un pirmkārt tāpēc vien,ka Vienotība pati labi saprot,ka 33 vietas Saeimā lielā mērā ir Valda nopelns un ne mazākā mērā ne Siāmas dvīņu – Pabrika/Štokija, vai kafejnīcu politiķes Āboltiņas ar savu mačo Jaunupu , vai arī a la Šlesers2 – universālministrs Kristovskis.
    Šitais Bendrātes pasākums bija vismazāk sāpīgais , lai reāli pateiktu ,ka kundzīt nav labi tā , varbūt vajadzētu nolikt mandātu. Tāpat es domāju , ka mierīgi varēja pateikt Mūrniecei – Lindiņ Tu esi forša dāma, bet piedod – nemīl tevi vēlētājs un policisti ar. Manuprāt Levels Valdim tagad ir sasniegts tāds, lai arī pierādītu to ko Veismane rakstīja par mugurkaulu.
    Ah nu jā un šitais Jaunupa vecās brūtes gājiens ar VID jauno ēku , bļin nu kā to var neredzēt un nereaģēt!

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Valdemārs Valdemārs > Una Grinberga 26.10.2010. 14.18

    Kad priekšā četri trekni gadi, tad ir pilnīgi vienalga, kurš tos ir sagādājis:) Iespējams, Valdim trūkst labas komandas, uzticamu padomnieku un menedžeru, kuri var paši uzņemties reaģēšanu. Grūti spriest no malas raugoties, bet, ja notikumu un ziņu plūsma ir ļoti blīva, daudz kas var sākt šķist nesvarīgs.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Una Grinberga 26.10.2010. 14.27

    Tulīt dažam treknie gadi var pārvērsties liesajos gados.
    Par komandu – Tu domā ,ka viņš nezin , kuri viņu met?
    Ko ta viņš nezin neko par Jaunupu? Nevar aiziet pie Rudās un pateikt , ka pietiek vienreiz šie jociņi un skaties FM sakārtosies, EM sakārtosies. Nevar pateikt Lindai ,ka struktūras nevajag būvēt uz ģimenes draugiem? Vienkārši aiziet un izrunāties – domā viņas tik tupas un nesaprastu ? Saprotu Kristovskim varētu nepielekt , bet tām dāmītēm tā ,ka vajadzētu. Varbūt kļūdos. Bendrāte bija laba iespēja – peška protams, bet signāls…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Valdemārs Valdemārs > Una Grinberga 26.10.2010. 14.35

    Njā, ja nespēj upurēt pešku, tad dāmu u.c. figūras – ne tik.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 26.10.2010. 14.36

    @Ivars

    Paskaties, kur Zviedrija atrodas korupcijas indeksā! Tas ir nākamais līmenis – matus var skaldīt, kad pa Rīgas ielām vairs nenēsā naudas maisus vai kurpju kārbas ar otkatiem. Un vispār JL “jājamzirdziņš” ir vēršanās pret korupciju. Šis nav korpucijas gadījums.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Valdemārs Valdemārs > Una Grinberga 26.10.2010. 14.50

    Pozīcijā “pie mums nav Zviedrija, tādēļ…”, ir argumentācijas kļūda, bet lai nu paliek. Par korupcijas faktu: iespējams, ka nav. Neemu speciālists jurisprudences niansēs, bet intuitīvi ir skaidrs, ka JL zīmolam ir nodarīts būtisks kaitējums. Pirmkārt, var pamatoti izvirzīt aizdomas, ka šis iepriekš nezināmais fakts varētu būt izmantots, ietekmējot balsojumus. Palaida taču baumas, ka pret Maizīti balsoja arī daži no JL. Otrkārt, tā retorika taisnojoties. Ja atbilde būtu bijusi citādāka, varbūt ticamības moments netiktu nozagts…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 26.10.2010. 15.07

    @Ivars

    Ja godīgi, tad mani JL zīmols un reputācijas reitings maz interesē. Latvijā NAV nevienas partijas bez mazāka vai lielāka sašmucējuša biedra! Var runāt arī par dubulmorālēm vai dubultstandartiem – arī tas ir lieki. 31% vēlētāju balsu jau nesavāca Bendrāte, Štokijs vai Pabriks, tos savāca Dombrovskis. Un Dombrovskis tos savāca tādēļ, ka neiesaistās sīkās intrigās un dzeltenās preses “atklājumos”, bet domā, ko darīt valsts labā!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Una Grinberga 26.10.2010. 15.17

    Nasing spešal!
    Super labs komentārs!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Una Grinberga 26.10.2010. 15.31

    Bet – Tu skolā nebiji karsējmeitene?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Valdemārs Valdemārs > Una Grinberga 26.10.2010. 15.36

    Latvijas fenomens, kur nenotiek tas, kas Grieķijā, Spānijā un tagad pat Francijā, daļēji ir vēlētāju ticība citādai politikai un politiķiem. Zīmola jeb ilūziju zaudējums var šķist nebūtisks, bet tikai līdz brīdim, kad būs jāveic izdaudzinātā budžeta konsolidācija. Es ļoti ceru, ka maldos, bet tieši uz to arī opozīcija spēlēs.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 26.10.2010. 15.52

    @Ivars
    1)konsolidācija būs mazāk sāpīga, jo nebūs TP un SC sprunguļi; ja labākie ministri paliek – tad lēmumi būs loģiskāki un mazāk līdzināsies grāmatvedības pulciņa meistarstiķim;
    2)VL ir paziņojusi, ka atbalstīs Dombrovski tāpat (ja lēmumi būs loģiski!); savukārt SC publiski ir paziņojusi, ka nevēlas strādāt valdībā (okupācijas neatzīšana ir pret Satversmi un starptautiskajiem līgumiem) un līdz ar to nav ne mazākās tiesības gāzt valdību; par PLL nerunāsim – tie 8% vēlētāji ir vīlušies, ka bija tik stulbi savā izvēlē! Principā “Biškeku” nav kas organizē, kas arī ir labi!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Valdemārs Valdemārs > Una Grinberga 26.10.2010. 16.12

    Spontāna pašorganizēšanās ir tikai un vienīgi fizikāla parādība?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 26.10.2010. 16.28

    @Ivars
    Spontāna pašorganizēšanās Latvijā nav iespējama:
    1) Latvietis pēc sava sociālā tipa ir vienpatis, introverts un pasīvais vērotājs. Ir jābūt ļoti spēcīgam impulsam, lai sarosītos aktīvākie, kas ap sevi pulcē pārējos, un tas visbiežāk notiek, ja ir skaidri nosakāms ārējais ienaidnieks. Tas nav mans izdomājums – to apliecina visi socioantropologi.
    2) Kāpēc Latvijā nav Grieķijas, Spānijas, Francijas pieredzes? Jau kopš padomju laikiem sabiedrībā ir radies riebums pret arodbiedrībā, biedrībām un tamlīdzīgām organizācijām, jo tās ir darbojušās tikai formāli. Rietumeiropā biedrības ir ļoti spēcīgi organizētas, sabiedrība tām uzticas un tādēļ katrs mazākais aicinājums no biedrības spēj ļoti efektīvi mobilizēt lielāko daļu sabiedrības.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Una Grinberga 26.10.2010. 17.04

    Par Grieķijas u.t.t. pieredzi – interesanti vai no tā ,ka kaut ko izdemolē un sadedzina pieaug naudas apjoms makā? No tā ,ka noprotestē piemēram Francijā par pensionēšanās vecuma nepaaugstināšanu pēkšņi sāk pildīties sociālais budžets?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Valdemārs Valdemārs > Una Grinberga 26.10.2010. 17.33

    Naudas apjoms apgrozībā pieaugs, ja valdība būs spiesta palielināt izdevumus uz deficīta rēķina. Ja nē, būs tikai pabojāta infrastruktūra:)

    Liela mēroga sociālās kataklizmas kā kari utt. reizēm rada ground zero efektu, kad vecās neefektīvās struktūras pēc, khm zināmām turbulencēm:) nomainās ar jaunām. Vienīgi tad, iepējams, nebūs tādas lietas kā sociālais budžets:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 26.10.2010. 09.20

Par dažu citu „partiju” es neko varbūt pat neteiktu, bet labi atceros, ka JL ar visu toreiz jauno politiķi pirms 8 gadiem sevi reklamēja kā „sirdsapziņas komandu” un pēc tam līdz šai dienai spēlē morāles etalonu, nez kādus taisnīgi-godīgos, kam visapkārt tikai veci blēži. Augsta tā morāle, vēl augstākas prasības pret apkārtējiem. Sevi gan pasaudzēsim.
Ja jau ‘bauda pilnīgu kolēģu uzticību”, tātad vietā jautājums par kolēģim pašiem.

+9
-8
Atbildēt

2

    dro > Aivars Krauklis 26.10.2010. 11.43

    Biotops. Par dažu citu „partiju” es neko varbūt pat neteiktu…
    ________________________
    Es arī:) Vēl komiskāk, ka JL kāpj uz veco grābekli – “zelta rokas” aizmirstas, “dajoš” Bendrāti!:))

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Aivars Krauklis 26.10.2010. 12.30

    JL kāpj uz veco grābekli – “zelta rokas” aizmirstas, “dajoš” Bendrāti!
    ——————————–Bendrāte -brīdinājuma šāviens.
    Sadzirdēja,sabijās un palekdamies nostrādāja vakardienas tīruo darbiņu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Igors Daņiļēvičs 26.10.2010. 09.20

Te nav runa par kolēģu uzticību, te ir runa par vēlētāju uzticību. Pietiekami nozīmīgs, būtisks fakts bijis noklusēts. Man ļoti žēl, ka Dombrovskis nav sapratis šo principiālo lietu. Te nav runa par “karu vai kariņiem”, te ir runa par atklātību un godīgumiem pret cilvēkiem, kas paļāvās uz Jūsu godīgumu.

+34
-7
Atbildēt

10

    Una Grinberga > Igors Daņiļēvičs 26.10.2010. 09.35

    Un vai vēlētāju uzticība nav tas, ka viņa ir ievēlēta? Ja es būtu tajā reģionā – es viņu būtu svītrojis ārā, bet daudzi tā nedarīja. Vai Kurzemē cilvēki neklausās Kurzemes radio? Vai cilvēki nesaprot, vai radio lobē vai nelobē kāda intereses? Tur jau tā lieta, ka tie “+” un “-” ietekmē daudz.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    solvita_d > Igors Daņiļēvičs 26.10.2010. 09.52

    Runa nav par uzticību. Nav ievērots likums. Punkts.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Kuru interesē vēlētāju uzticība, mūsu vēlētājiem viens pienākums, iebalsot tautas “pārstāvjus”, lai tie var turpināt bīdīt “rebes”. :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Nosign, vēlētāji, Latvijā, ir kūtri uz politisko izglītošanos, daudzi balso par to, kas smukāk iesaiņots, vai svītro arā tos, par kuriem ir dzirdējuši, ka tiem slikta reputācija. :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Igors Daņiļēvičs 26.10.2010. 10.50

    @Ak Dievs

    Ja jau vēlētājs ir maz izglītots par politiskajiem procesiem, tad ir runa par naivismu nevis uzticību.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Es nesaku, ka visiem ir jābūt politikas ekspertiem, taču pārdomāts ieskats, skolēnu pašpārvalžu dibināšanas u.c. “fīčas”, varētu ļoti labi parādīt topošajiem vēlētājiem, kas ir politika. :) Bet nu mums līdz tādām lietām, kā ar ziemeļbriedi līdz Marsam. :) Daļēji pat priecājos, ka VL palika “aiz borta”, cilvēkiem būs iespēja izvēlēties. :) Domāju, ka veicot sabiedrisko aptauju, daudzi teiktu, ka ir vīlušies savā izvēlē. :)

    P.S.: Vellss arr ārrrā, kāds es pozitīvs saskaitīju 4 smaidiņus .. :) ( +1 )

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > Igors Daņiļēvičs 26.10.2010. 12.08

    Nav gan dzirdēts, ka Lembergam ir laba reputācija, bet Kurzemē viņš bija un ir “pervij pareņ po ģerevņi”!
    Tautas lielai daļai nebūt nav svarīgs godīgums,(kā vēlēšanas parādīja) ja arī viņiem atmet pa druskai no biezo galda, bet te noknābā drusku uzlasītāju! Es jau Bendrāti neaizstāvu, bet kaut kādi dubultie standarti gan Latvijā ir!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Igors Daņiļēvičs 26.10.2010. 12.30

    @Bet

    Paldies par pareizu definīciju “drusku uzlasītāji”! Ja to izvērš nedaudz tālāk, tad tā lielākā problēma ir tā, ka sabiedrība nespēj atšķirt tos ‘drupinātājus’ no ‘drusku uzlasītājiem’. Var apelēt pie standartiem vai morāles, bet pašlaik svarīgākais ir iznīdēt ‘drupinātājus’! Kad nebūs lielo krāpnieku un korumpantu, tad mēs varam ķerties pie ētikas un morāles. Pašlaik neredzu iemeslu, kādēļ būtu jātērē resursi mazajiem korumpantiem ar dažu simtu ieguvumu, kamēr pa valsti rosās zagļu grupas, kas zog miljoniem. Un mēs te vārāmies par Bendrāti, kas ir dabūjusi 2000Ls no Lemberga, kamēr Lembergs ir nopelnījis ofšorā kārtējo 1 milj. Ls.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Igors Daņiļēvičs 26.10.2010. 12.39

    Nasing Spešal!
    Tieši tā! kas cits tā Bendrāte ir, ja ne drupaču uzlasītāja!
    Piekrītu, ka tā ir matu skaldīšana, kamēr lielās zivis noēd sīkzivis!
    Ir taču milzīgas problēmas gan pie tās starpnieku lietas gan Centrāltirgū, gan pie Latvenergo siles. Lūk , tās ir problēmas, kuru rezultātā cieš tauta!
    Kāds tad faktiski ir sausais atlikums vai kaitējums no Bendrātes “noziedzīgā nodarījuma”Morāle? bet tā jau sen lielai daļai ir daudz bēdīgākā stāvoklī nekā viņai!
    Atklāti sakot, man šodien neliekas, ka Bendrāte jau nu ir tā vērta, lai viņu zelētu te veselu nedēļu!
    Laikam laukā ir skaists laiks par spīti visam, jo viss kas notiek, notiek uz labu!
    Nost ar valsts mantas izzadzējiem! lūk, kas ir svarīgāk!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > Igors Daņiļēvičs 26.10.2010. 18.40

    es jau no pirmaas dienas , kad naaca gaismaa šis fakts par stipendiaati, kaa veeleetaajs izteicu savu neuzticiibu, uzskatu , ka viņa ar savu neveeleešanos pamest tik ienesiigu vietu , diskreditee visu partiju … man zinaami arii citi kadri kas ieliiduši Jaunajaa laikaa no teepistu bastiona, Štokenberga atdaliišanaas no sarainaa mani toreiz jau dariija aizdomiigu , tagad šajaa apvieniibaa sanaaca ķiiselis…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ltvpanorama 26.10.2010. 09.17

bet līgums bija..ja neievēroja šo, nebūs ilgi jāgaida nākamie grābekļi..godīgi sakot es kā šīs apvienības vēlētājs par šo gadījumu jūtos piečakarēts…

+21
-5
Atbildēt

3

    buchamona > ltvpanorama 26.10.2010. 10.35

    Pasaki paldies pietiek.com:) Bez Bendraates, vinji vieniigie zinaaja sho faktu un ~ notureeja~ liidz veeleeshanaam, lai izspeeleetu tagad

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > ltvpanorama 26.10.2010. 11.38

    Kopš pietiek.com pievienojās Lapsa, tas (pārsteigums!) kļūst atkal ļoti dzeltens un hiperbolizēts.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > ltvpanorama 26.10.2010. 12.03

    Manuprāt, tiešām vispirms jānoskaidro vai tas trasta līgums ir lauzts vai nav! It kā jau summa nav liela 2 tūkstoši, bet nesmukums iztaisīts ne pa jokam. It kā jau valstij nekādi zaudējumi nodarīti nav, tikai nesmukums par deputātes ģīmi! Vienkārši nesmuki!

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

varbūt ka tā 26.10.2010. 09.13

nu redz klasiksa Vienotības dubultmorāle. Lembergs pret Maizīti, tas ir sliktais, Lembergs pret savējo Bendrāti – tas ir labais

+6
-14
Atbildēt

0

garausiitis 26.10.2010. 09.09

Pirmkārt vajadzēja to Bendrāti triekt ratā , nu nav Tev Valdi taisnība, nav tas nekāds sīkums…
Otrkārt – gribētu redzēt kā Čigāne liktu nost mandātu attiecīgā situācijā , bet vēl vairāk gribu redzēt kā viņa strādās Saeimā , jo manuprāt darbs Delnā un politikā ir stipri atšķirīgas lietas. Kaut kā čujs , ka uz otru vēl tāls ceļš ejams.

+13
-5
Atbildēt

10

    austrisv > garausiitis 26.10.2010. 12.00

    klusais!
    Kāpēc domā, ka Čigāne, kura ilgstoši strādājusi Delnā, nespēs strādāt ar likumdošanu, jo tāds ,manuprāt, ir darbs saeimā!
    Vai Ščerbātiks, Līdaka, Strazdiņš, Bresis, Daudze utt,spēja un spēj strādāt ar likumdošanu, bet šī gudrā dāma, nespēj?
    Ir gan Tev standarti!

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 26.10.2010. 13.40

    Bet – nu ja reiz runājam par Lolitu Čigāni un Delnu , tad ir samērā interesanti ,kapēc cilvēks , kas darbojas organizācijā par atklātību nespēj iznākt skatuves priekšā un pateikt , kas atklāti notiek kaut vai tagad Vienotības iekšienē – tas tā mazliet protams ar ironiju.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 26.10.2010. 14.05

    klusais. Labs!:)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    jessdrthomas > garausiitis 26.10.2010. 14.16

    Vienotībai vēl tālu līdz mafijas vai izlūkdienesta disciplīnai, kāda tā ir TP un SC, bet tas jau nenozīmē, ka partiju apvienība būtu jāpārvērš par realitātes šovu un talantu fabriku, kaut arī politiskie konkurenti, kas paši ar asinīm parakstījuši klusēšanas un lojalitātes zvērestu valsts izzagšanas svētajai lietai, tagad sāks pēc kā līdzīga kaukt demokrātijas un caurskatāmības vārdā.

    Tie paši Štokijs ar Pabriku par sava eks(?) šefa darījumiem nekādās vaļsirdīgās debatēs nav iesaistījušies līdz šai baltai dienai – un Laima, LB, Jūrmalgeita, Kuģniecība bija Darījumi, nevis nieka Ls 2000 Radio iegādei, kas nav nevainojami, bet, zinot mūsu politrealitāti, arī nav nekas tāds, par ko tagad vai smakt nost aiz sašutuma, kā gan mūsu mīļajā Dievzemītē kaut kas tāds varēja atgadīties!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 26.10.2010. 14.21

    Papageno – varbūt nejauksim disciplīnu ar kašķīgu un stulbu uzvedību. Te var krāmēt kaudzi piemēru galdā.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    jessdrthomas > garausiitis 26.10.2010. 14.52

    @klusais – laikam nesapratu “ironija” nozīmi komentārā, jo LČ, ar saviem publiskajiem spriedelējuiem, ko SB vajadzētu darīt ar mandātu, nav pārāk tālu no klāstīšanas, kas notiek V iekšienē.

    Vispār, situācija sāk atgādināt Audera gadījumu. Kad tas nāca gaismā, tad arī bija TP uzturēta mediju ažiotāža ne pa jokam un liekulīgie vaicājumi – kur gan ir tie sirdsšķīstie ļaudis, lai pēc neilga laiciņa mēs tiktu pie prezidenta, kas pēc tādām Audera aploksnēm pat nepieliektos.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 26.10.2010. 15.06

    papageno – nu labi LČ visticamāk par Bendrāti izteica savu viedokli , jo tas viņas lauciņš. Bet tajā pašā laikā būtu interesanti dzirdēt LČ viedokli piemēram par tādām lietām kā PS līdera Kristovska ministra vietas meklēšanu piemēram. Bet nu salīdzināt ar Audera gadījumu arī nav korekti , jo kurš tad ir pats izvilcis godīguma karogu . Nevajag skatīties uz citiem, jāskatās uz sevi.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > garausiitis 26.10.2010. 15.08

    Papageno!
    Super laba atbilde klusajam!
    Vienam par sīkumiem, bet citiem lielas lietas kā nenāk tā nenāk atklātībā! Piemērs kaut vai Lemberga darījumi ofšoros.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > garausiitis 26.10.2010. 15.13

    Klusais!
    Pēc tādiem standartiem diezin vai kāds Latvijā būs īsti “tīrs “cilvēks !
    Un netīrā veļa nav jāmazgā visu acu priekšā.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 26.10.2010. 15.29

    Bet – protams ,ka Čigānei bija mērķis par godīgu un atklātu politiku. Vai ne tā? Pat tajā gadījumā , ja tas attiecas uz pašiem.
    Pag cik saprotu no Tavas retorikas , tad tas ,ka kaimiņam nosper apenes no veļas šnores nav nekas, jo citi sper redz paneļus no jaunceltnes.
    Plus – protams veļu nevajag mazgāt citu acu priekšā , bet ir jāreaģē! Par to iekšējo lietu izklāstu jau rakstīju ar piezīmi – ironija.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 26.10.2010. 09.09

Bendrāte bija brīdinājums.
Un vakar redzējām, ka brīdinājums ņemts nuopietni.

+3
-5
Atbildēt

1

    ievuliitis > ilmisimo 26.10.2010. 15.29

    Gribi teikt, ja Štokijs ar Pabriku nebūtu to veto uzlikuši, mums interesantas ziņas par šiem parādītos?

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam