Galvenais mērķis sasniegts

113

Komentāri (113)

My Paradise, My Rules 20.09.2011. 14.16

Bet vai neveidosies ļoti bīstama opozīcija, ja bloķēsies zemnieki ar saskaņiešiem? Vienreiz jau kaut ko līdzīgu piedzīvojām, kaut arī zemnieki nebija opozīcijā.

0
0
Atbildēt

1

    astra_ozo > My Paradise, My Rules 20.09.2011. 16.46

    Vienreiz jau kaut ko līdzīgu piedzīvojām, kaut arī zemnieki nebija opozīcijā.
    ————————————–
    Arī ZZS jāiesaista valdībā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Mārtiņš Grandāns 20.09.2011. 10.13

“Pirms 11.Saeimas vēlēšanām atjaunotā Latvijā pieredzēja vēl nebijušu sabiedrības ieinteresētību un līdzdalību.” – vēlēšanu līdzdalība diemžēl liecina par gluši pretējo un tas ir par iemeslu arī vietu skaitam Saeimā!

0
0
Atbildēt

0

Rita Tolla 20.09.2011. 09.04

Paldies par rakstu! Ceru, ka Zatleram pietiks prāta neiet Puiniešu pavadā. Tauta ir parādījusi, ka vēlas iet savu latvisku ceļu un veidot godīgu un gudru politiku. Neviens jau Urbanoviču nedzen no Latvijas laukā, bet liek viņam saprast, kurā valstī viņš dzīvo un ar kuru tautu ir jārēķinās. Kādreiz bija luga ” Es Jūs piespiedīšu mīlēt Raini”. Nevis piespiest, bet iemācīt novērtēt. Latvietis jau nenoliedz Čehovu, Čaikovski vai Repinu. Bet ir arī Jēkabs Janševskis, Emīls Dārziņš, Auseklis Baušķenieks, Pēteris Vasks, Vestards Šimkus un daudzi, daudzi citi, ne mazāk radoši un pasaulē atzīti mākslinieki, rakstnieki, komponisti un izpildītāji. Vai Urbanoviča kungam un viņa partijas biedriem ir nojausma arī par šiem. manis pieminētajiem latviešiem? Pieļauju, ka lielākajai daļai viņa parijas biedru pat ir sveši arī nosauktie Krievijas dižgari.

+1
0
Atbildēt

0

santacruz 19.09.2011. 18.48

Apmēram pēc gada 12- ās saeimas vēlēšanas:)

0
-1
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > santacruz 19.09.2011. 21.34

    ——-
    Nu un ? LV kurss tika noteikts pirms divdesmit gadiem, tā kā vajadzības gadījumā arī 2013.g. varēs noorganizēt pat 13. Saeimas vēlēšanas.
    p.s.
    Var jau Grostiņ’ kungs, Kučinska un Paidera kungi aģitēt pret eiro ieviešanu, bet S.Jembergas un Žigures kundzes – par, tas jau LV kursu nemainīs ( ES federalizācijas procesa ietvaros).

    0
    -1
    Atbildēt

    0

dagne7 19.09.2011. 16.14

Kas šajās vēlēšanās ir uzvarējis? Varbūt Latvijas tauta,jo ir parādījusi, ka kļūst arvien gudrāka un spējīgāka izdarīt saprātīgu izvēli, un tas dod cerības nākotnei.
Oligarhi /vai naudas vara politikā/ nav kāds sauklis vai populisms, tā ir Latvijas atjaunotās neatkarības nelaime.
VVF sava termiņa beigās uzdrošinājās runāt par Damokla zobenu, bet Zatlers, liekas, ka diedziņu, kurā tas karājās, beidzot ir pārcirtis.
Ceru, ka ZRP vārdi pirms un darbi pēc vēlēšanām sakritīs un koalīcijā bez acīmredzamas oligarhu ietekmes būs 56 balsis / 22 + 20 + 14 = 56 /

+1
0
Atbildēt

0

Pēteris Jansons 19.09.2011. 13.33

Koalīcija ZRP + V + NA.
Iedomājamies, ka viss notiek tā kā vairākums cer, varbūt ka ne vairākums, bet apmēram ~52% (NA – noteikti, V – gandrīz, ZRP – nevar saprast) no ~60 (nobalsojušie). Tātad koalīcijā iet ZRP + NA + V. Šī būtu diezgan slidena koalīcija, jo ja nu kāds saslimst, kāds paņēmis atvaļinājumu, kāds nenospiež pogu un balsošana nesanāk. Ne jau aiz ļauna prāta, bet tā var gadīties. Var jau būt, ka ZZS palīdz reizēm, bet diez vai. Un SC opozīcija, ir skaidrs ka balsos pret koalīcijas priekšlikumiem.

Koalīcija ZRP +SC + V
Tagad skatāmies uz, priekš NA balsotāja, ne tik loģisko iznākumu. ZRP + SC ar vai/bez V. Drīzāk jau ar V.
Tātad “pārrunu” rezultātā ZRP pasaka ka “mēs ņēm to SC” kā draugus, kaut gan tas būtu jocīgi ja ZRP, cīņā par tiesiskumu ņem tos, pret kuriem cīnās. Bet vai tad būtu pirmā reize kad kāda partija rīkojas savādāk, kā tas ir bijis pirms vēlēšanām.
Pietam, ZRP iekšā, nekas, nevienam nav skaidrs, pat pašiem ZRP biedriem. Kas ir biedros vairāk? Super tolerantie, vai radikālie?

Diemžēl, Vienotība nebūs tā, kas iebildīs pret šo koalīciju (varbūt kāds izsvītrots kandidāts), bet Vienotība nu ir viena partija, un nu neviens nevar nekādus veto izteikt. Un galu galā, ZRP jau būs tie, kas būs izlēmuši, ka jāiet koalīcijā ar SC. Šoreiz viņi jau nebūs tie ļaunie, kas pārmeta NA pār bortu. Pie tam, skaidrs ka tik stiprai (~60 dep.) koalīcijai gaidāms ilgāks mūžs.

Kas ar šo būs panākts, SC sāks balsot (vismaz) līdzīgi kā koalīcija, NA arī balsos par sakarīgajiem jautājumiem tāpat kā koalīcija, līdz ar to vairumos gadījumu koalīcija praktiski būs (~70 dep.).
Un gadījumos, kad SC sadomās kaut ko spītēties NA var būt kā glābšanas riņķis un piepalīdzēt ZRP un V. Izskatās ka ZRP un V koalīcija ar SC ir divi zaķi ar vienu “piļijienu”. SC balso `PAR` koalīciju un ar NA nav jādalās ar amatiem, pluss darbojas kā kontroles rīks PAR tiesiskajiem jautājumiem, iespējams, līdzeklis PRET SC.

pilns teksts
lauzis.itdep.lv/blog/index.php?l=lv&rid=1621

+1
-2
Atbildēt

0

varbūt ka tā 19.09.2011. 11.27

Tie kas meklēja negatīvo iepriekšējiem ,paši aizvējos no Latvijas politikas ta ka nosmirdēs vien. Ar Vienotību jau tas pamazām notiek un tas ir uz labu. Tas pats būs arī ar ZRP. Vienkārši ļaudīm nebija par ko balsot, jo šie ir zemākas raudzes politiķi, kas paslēpušies zem saukļiem “aizvāksim traucēkļus”. Vēl redzēsim gaišo darbus – konsolidāciju un pienāks diena kad būs jāatdod parāds un tad atcerēsimiem Vienotības “pareizo” politiku un tā brīža saucamo stabilitātes garantu Zatleru. Joprojām augstāk vērtēju TP konstruktīvos priekšlikumus krīzes risinājumiem. Vienotība ir tikai mēģinājumi atdarināt un ieņemt šo tukšo nišu, taču tam nav ne prāta ne kompetences. Domāju ka nāks labāki ļaudis politikā par šamajiem, lai kā šajā portālā gvelztu nasin spešal, ino, betijas un arī Žīgure

+1
-3
Atbildēt

0

gundega_heiberga 19.09.2011. 07.39

Atvadoties jāpiebilst, ka Valsts prezidentus oligarhi mācēja izvēlēties labus.

0
-1
Atbildēt

0

brigita_damme_rtk_lv 18.09.2011. 23.38

Parunāsim par mērķa sasniegšanu pēc dieniņām desmit. Vai arī jau viss? Tauta var diet laimībā?

+2
0
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 18.09.2011. 23.17

to ✔
“ja vairums no viņiem nav spējīgi politiķi,ekonomisti,juristi utt.”

Dont worry.
Tādu pietiekami ir NA, kurus tu, krievu padla, tik zvēriski nīsti.

+3
-1
Atbildēt

0

ilmisimo 18.09.2011. 22.13

ko Jūs teiktu par tādu variantu, daudzpakāpju kombināciju …
_____________________________________________
mēs teiktu,ka ceļš uz kremli bruģēts ar labiem nodomiem..

+6
0
Atbildēt

0

ilmisimo 18.09.2011. 21.48

…Šķiet, nav nekā skaidrāka par to, ka Latvijas vitālajās interesēs ir, lai Valdis Dombrovskis kā Ministru prezidents turpinātu iesākto kursu Ziemeļvalstu demokrātijas un labklājības virzienā. Tālejošas negatīvas sekas varētu būt tādu ideju lobēšanai, kas kaut kāda pārprasta „pragmatisma” dēļ novirzītu mūsu valsti no šī ceļa…Latvijas nelaime nav tik daudz sliktā ekonomiskā situācija, bet gan garīgais noskaņojums. Jaunievēlētai Saeimai ir visas iespējas atraisīt sabiedrībā lielu pozitīvu enerģiju, ar kuras palīdzību varēs uzlabot arī tautsaimniecisko stāvokli
_________________________________
Kas svarīgi.

+3
0
Atbildēt

0

raimondsb_mail_lv 18.09.2011. 18.49

Apsveicu visus ar priecīgajām ziņām. Tas, protams, ir tikai pirmais solis ceļā uz galveno mērķi – tiesiska, pilsoniska un brīva no oligarhiem valsts. Kādreiz TP ministre Rozentāle uzdeva pretjautājumu – Sakiet, ko Jūs saprotat ar vārdiem ” politiskā atbildība “? Te nu, lūk, ir atbilde – vēlētāji aizslaucīja gan TP, gan tagad Šleseru. Vai Šlesers ir pilnībā aizslaucīts? Protams nē. Rīgas domē viņš vēl ir zirgā un arī Šķēle ir daudzos projektos iekšā.
Vairākums, ko visi gaidījām, ir dabūts. Tagad redzam, cik pareizs bija Zatlera lēmums par savas partijas izveidi – ZRP kā sūklis uzsūca visus nestabilos, migrējošos vēlētājus un tos, kam vajag kaut ko jaunu. Tas tā pat kā ar meičām, kuras vienmēr “krīt” uz atnācējiem. Zatlers paņēma visas TP pabiras, noņēma krietnu daļu ZZS elektorāta, daudzas sīkpartijas un, ko nebiju gaidījis, nedaudz V elektorāta.
Vispār manas prognozes galvenos vilcienos piepildījās – tikai ZRP un V apmainījās vietām. NA ir malači – tagad galvenais, lai jaunajiem neaizbrauc jumts.
Negribu piekrist tiem, kas skandina, ka Zatlers to visu iesāka aiz atriebības par neievēlēšanu. Tiek nosauktas darbības tādā secībā – 1.Zatlers uzzin, ka netiks ievēlēts, 2.Zatlers atriebībā ierosina atlaist Saeimu, 3.Zatlers dibina savu partiju, lai tiktu par tautas vēlētu prezidentu. Viss laikam pareizi, tikai pirms visiem šiem nosauktajiem soļiem bija vēl viens, galvenais, mazpieminētais solis un darbība – Zatlers neaizgāja Lemberga, šķēles un Šlesera pavadā, nekļuva par marioneti. Zatlers kļuva par traucēkli oligarhiem un tāpēc netika ievēlēts. Viņa, kā politiķa, pretreakcija protams tiek vērtēta kā atriebība. Bet to var nosaukt arī savādāk – “piegriezās”, “vēlme sakārtot valsti”.
SC, lai gan ir uzvarētāji, bet laimīgi nejutās – viens galvenais sabiedrotais vispār netika, bet otrs, Lembergs, ļoti maz dabūja. Viņiem ir kā Staļinam pēc kara, kad uzvara bija, bet prieks izpalika, jo nebija sasniegts galvenais – iekarota visa Eiropa.
Vai man ir skumji par V rezultātiem? Jā un nē. Vienotība ir tagad izgājusi tādu kā pārreģistrēšanos, ir palicis vienots, stiprs, atbildīgs( cik naski svītroja “nevēlamos”) kodols un ar tādu elektorātu var kalnus gāzt. Pēc visām “griešanām”, smērēšanos ar Lembergu un nepopulāriem lēmumiem tik liels procents. Tas ir ko vērts. Starp citu, viss radikālais vēlētājs no V ir pārmeties pie VL TBLNNK, tā kā tagad V ir lielākas manevru iespējas ar SC, jo nav jābaidās pazaudēt daļu savu vēlētāju.
Kāpēc koalīcija ZRP+ V+ VL būtu vēlama?
1. Brīva(bet ne līdz galam) no oligarhiem un pilna iespēja realizēt savu programmu, pieņemt vajadzīgos likumu, padzīt oligarhu ielikteņus.
2. SC atstāšana kārtējā opozīcijā varētu sašķelt viņu elektorātu un ZRP varētu nākotnē uzsūkt daļu “normālo” krievvalodīgo.
Kādi mīnusi?
1. Mazs vairākums – Lembergam iespēja pārpirkt daudzos ZRP “tumšos zirdziņus”.
2.Šlesers joprojām paliek Rīgas domē. ( vispār viss tagadējais valdības veidošanās process jāskatās caur tuvo pašvaldību vēlēšanu prizmu)
Koalīcija ZRP+ V+ SC. Kādi plusi?
1. Ielaižot valdībā SC, Vienotība nomet Šleseru Rīgas domē, nokļūst pozīcijā, atņem oligarhiem pēdējās varas sviras, V pārstāvis kļust par mēru.
2.Skaitliski liela koalīcija.
Kādi mīnusi ?
1. SC, nokļūstot valdībā, svin ideoloģisku uzvaru, kļūst vēl monolītāks, stiprāks un bīstamāks mūsu valstij.
2.Nokļūstam vislielākā oligarha, kam kalpo SC, – Krievijas gūstā.
3.Pārējās koalīcijas partijas nepiekritīs, ka V vienlaicīgi pieder ministru prezidenta un Rīgas mēra postenis. ( to, ka Dombrovskim jāturpina, ne viens taču neapšauba?)
Par ZRP jāsaka, ka tā bija ātra, mākslīga partija, kura bija vajadzīga, lai sasniegtu šo rezultātu. Kas no tā iznāks? Daudz kas atkarīgs no tā, ko viņi paši grib, ko grib tie krievi, kas ir ZRP. Vai viņi ir iesūtīti SC cilvēki, kas vilks uz bīstamo sadarbību, jebšu varbūt varētu pārliecināt, pārcilvēciskot un sašķelt SC elektorātu – “Redziet, tautieši, mēs esam latviešu partijā, mūs te pieņem, mēs pat varam kļūt par ministriem”
Bet ko Jūs teiktu par tādu variantu, daudzpakāpju kombināciju ( ņemot vērā to, ka drīz pašvaldību vēlēšanas –
1. Izveidojas koalīcija ZRP+ V+ SC
2. Rīgas domē mainās koalīcija – V pozīcijā un arī mēra amats tiek.
3. Oligarhiem tiek atņemta pēdējā varas svira.
4. NA protams “uzmet lūpu”, sāk bimbāt, bet V un ZRP tiem miedz ar aci un čukst, ka tas līdz pašvaldības vēlēšanām.
5. Pienāk vēlēšanas un NA, kas pieaudzējusi vēl lielākus muskuļus kopā ar V un ZRP gūst pārliecinošu uzvaru.
8. Rīgas domē veidojās jauna koalīcija – V+ ZRP+ NA.
7. Sakarā ar šo notikumu, arī valdībā mainās koalīcija – SC tiek patriekts un izveidojās tā pati koalīcija, kas Rīgas domē – ZRP+ V+ VL TBLNNK.

+2
-8
Atbildēt

5

    egils_krastins > raimondsb_mail_lv 18.09.2011. 19.46

    Bet ko Jūs teiktu par tādu variantu, daudzpakāpju kombināciju ( ņemot vērā to, ka drīz pašvaldību vēlēšanas –
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Es teiktu, ka tas ir paaraak riskanti, njemot veeraa ljoti daudzus nezinaamos pasaules ekonomikas attiistiibaa naakotnee. Shis nav laiks, kad var atljauties speeleet lielo zeenu speeles. Tautai ir jaaredz, ka tas godiigums, ko sagaida no ZRP, paraadaas darbos. Citaadi var dabuut akmenjus logos u.c. nepatikshanas.
    Ir veel kaads aspekts, kas man liktu nogaidiit – prezidenta veeleeshanas RU naakoshgad. Kad buus skaidri redzams, uz kuru pusi stuuree RU, var saakt domaat, ko dariit ar SC elektoraatu. Ja shos vareetu atradinaat no mammas pupa, tad vareetu saakt dot arii cietu bariibu!:)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    —–
    ”Tauta” ne tikai redzēs, bet arī sajutīs! Konsolidācijas process turpinās, reformēšana nebeidzās – un 2012.g. ziemu maigu neprognozē (paaugstinātus siltuma tarifus gan). ‘Tautai’ par garlaicību nebūs jāsūdzās…Ja vēl notikumus Eirozonā ņem vērā, tad nu laicīgi var novēlēt – ‘Happy Xmas’!

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Bet ko Jūs teiktu par tādu variantu, daudzpakāpju kombināciju
    _______________
    NA ta’ uzaudzētu gan papildus atbalstītājus, taču uz V un ZRP bijušo atbalstītāju rēķina, kam koķetēšana ar kremli nav pieņemama pēc definīcijas! Līdz ar to viss tālākais un arī iepriekšējais zaudē jēgu. Pat vēl vairāk – tas ir nāvīgi bīstams manevrs Latvijas ekonomikai un arī ārvalstu uzticībai mūsu valstij.
    Tiesa, kkā neiebraucu, kāpēc tavā variantā pazudis 6. punkts un pēc 5. uzreiz nāk 8., bet 7. tikai pēc tam ;)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > raimondsb_mail_lv 18.09.2011. 21.56

    Skumjais Bruņinieks. Iesaku noskatīties interviju ar Ikstenu. Tā varbūt dos impulsu atgriezties realitātē:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > raimondsb_mail_lv 19.09.2011. 10.02

    Skumjajam
    “NA protams “uzmet lūpu”, sāk bimbāt, bet V un ZRP tiem miedz ar aci”

    Ar kuru aci – ar veselo vai uzdauzīto?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

astra_ozo 18.09.2011. 18.49

Šorīt radio SWH labi pajokoja Liepnieks Jurģis. Viņš teica, ka spriežot pēc vēlēšanu rezultātiem, ja izveidos valdību no trīs partijām, kas visas iestājas par tiesiskumu, tad jau tuvākajā laikā mums būs viens likums, viena taisnība visiem, un jau pavisam drīz sēdēs gan Lembergs, gan Fliks, gan Kargins ar Krasovicki…
Ar nepacietību gaidu aktīvu rīcību no ZRP un V.

+8
0
Atbildēt

1

    mārtiņš meiers_ > astra_ozo 18.09.2011. 20.43

    Katrā jokā esot daļa īstenības…
    Cerams, ka tad nu BEIDZOT kkas tiks darīts, lai vismaz kkādu taisnīgumu sāktu ieviest!!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

dro 18.09.2011. 16.17

LETA, 2011. gada 18. septembris 15:30
Pēc provizoriskajiem rezultātiem Saeimā Zemgales vēlēšanu apgabalā no Vienotības saraksta varētu nebūt ievēlēts tā līderis Aigars Štokenbergs, kā arī kultūras ministre Sarmīte Ēlerte. Rīgas vēlēšanu apgabalā ārpus svītras palicis ārlietu ministrs Ģirts Valdis Kristovskis.

Kā liecina aģentūras LETA rīcībā esošā informācija, no Rīgas apgabala no “Vienotības” ievēlēti varētu būt finanšu ministrs Andris Vilks, Ojārs Kalniņš, Andrejs Judins, Andris Buiķis un Ilze Viņķele. Kā sestā ievēlēta Ingūna Rībena. Savukārt ārlietu ministrs Ģirts Valdis Kristovskis, kurš bija šī saraksta augšgalā, saņēmis 13 000 mīnusu un 17 000 plusu, tādējādi viņš nav ieguvis deputātu mandātu.

No Vidzemes vēlēšanu apgabala no apvienības “Vienotība” varētu būt ievēlēti premjers Valdis Dombrovskis, Ina Druviete, Artis Pabriks, Ilma Čepāne, Ainars Latkovskis, Dzintars Ābiķis un Edvards Smiltēns.

Latgalē no “Vienotības” varētu būt ievēlēts Aleksejs Loskutovs un Jānis Lāčplēsis.

Kurzemes apgabalā savukārt no “Vienotības” varētu būt ievēlēti Solvita Āboltiņa un Janīna Kursīte.

No “Vienotības” saraksta Zemgalē varētu būt ievēlēts Atis Lejiņš, Dzintars Zaķis un Aivars Volfs

+2
-1
Atbildēt

0

dro 18.09.2011. 15.54

Lūk, labs rezultāts – labējiem, neskaitot ZZS 56 vietas saeimā! Viss atkarīgs no Zatlera.

+3
0
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 18.09.2011. 15.40

Jauks,gaišs skats- lai tā būtu! Tomērt, ZRP ir un paliek īpatnējs fenomens,kā mums patīk neko,izņemot rīkojumu Nr 2, neizdarījušie “pasaules glābēji”. Oligarhi tāpat slidena tēma,kamēr LV partijas pilnīgi visas ,spiesti vai pēc laba prāta, barojas no kādu biznesu naudiņām.Vai viens sponsors ” oligarhs” ,vai kādi pieci mazāki oligahiņi, saskaitāmo summa un ietekme ir vienāda.

+2
-1
Atbildēt

1

    egils_krastins > www.vecamate.lv 18.09.2011. 18.58

    …kamēr LV partijas pilnīgi visas ,spiesti vai pēc laba prāta, barojas no kādu biznesu naudiņām
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Jaunaa Saeima noteikti mainiis likumdoshanu par partiju finanseeshanu no valsts budzeta. Tad vairs neebuus sponsoru naudas. Citaadi jau nav jeegas Zatlera riikojumam Nr 2.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

cherijs 18.09.2011. 14.46

virspusīgi, tendenciozi, bērnišķīgi.
“dzirdēja savas tautas balsi”… jā, Zatlera smadzenes jau 3 gadus to dzirdēja, bet saprata, ka jārīkojas tikai tagad. smieklīgi.
apakšvirsraksts nekļūdīgi iedod šim rakstam spēcīgu tendenciozu nokrāsu. protams, ka glābējs Zatlers tagad visu ņems un sakārtos. mēģināšana dzīvot ilūziju pasaulē, pasudinot, ka “11. Saeimas vēlēšanu galvenais uzvarētājs nav Saskaņas centrs” ir faktu ignorēšana (un, manuprāt, izskatās bērnišķīgi paranoiski).
nacionālās koalīcijas veidošana (SC izslēgšana no tās) nākotnē dos tikai un vienīgi pretēju efektu. nevajag novērtēt par zemu šī politiskā spēka latviešu auditorijas daļu.

+2
-15
Atbildēt

6

    egils_krastins > cherijs 18.09.2011. 15.18

    >Janis
    nacionālās koalīcijas veidošana (SC izslēgšana no tās) nākotnē dos tikai un vienīgi pretēju efektu. nevajag novērtēt par zemu šī politiskā spēka latviešu auditorijas daļu.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Triis gadu garumaa Saeimaa straadaas 56 par reformaam balsotaaji. Nevis kaa tas bija lidz shim – valdiiba nenoturas pat dazjus gadus.
    Naakotnes efekts buus skataams realizeetajaas reformaas, nevis dazju latvieshu sekoshana SC infantiilajai ideologjijai.

    Patiesiibaa SC buutu jaadeevee par peedeejo oligarhu bastionu (skat balsojumus 10 Saimaa), kuru nepiecishams neitralizeet tuvaakajos gados.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    cherijs > cherijs 18.09.2011. 15.36

    redzēsim.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > cherijs 18.09.2011. 16.28

    Vai tad tie ir latvieši, kuri balso par SC tādējādi atdodt politisko varu savā valstī. Francijā vismaz tos sauc par kolobracionistiem un ienīst tādus no sirds! Vai tad piederi pats pie tās jaunās nācijas, kuru taisās dēvēt par latviiešiem.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    cherijs > cherijs 18.09.2011. 23.16

    jā, Bet. tādā ziņā, protams, sevi pie latviešiem pieskaitīt nevaru. nav arī gluži tā, ka baigi vēlētos būt daļa no TĀ latvieša tēla, kuram raksturīgs slinkums, konformisms un paranoija. manis pēc variet mani uzskatīt par čečenu, mongoli vai vatever, ja grūtības šīs manas pārliecības dēļ mani ielikt kaut kādā rāmī. nav jau arī tā, ka ir runa par mani, vai ne? es domāju, ka temats ir mēģināt (kaut kādu iracionālu baiļu, iespējams, rezultātā) neredzēt to, kas ir deguna priekšā. lai interesantāk, protams, varu piemēroties un uzspēlēt ;)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    cherijs > cherijs 18.09.2011. 23.44

    hmmm… es domāju, ja Jūs, ombros, salīdzinātu vēlēšanu rezultātus šeit – http://www.ir.lv/2011/9/18/cvk-parliecinosi-uzvar-sc-seko-zrp-un-vienotiba – un augstāk esošā raksta (http://www.ir.lv/2011/9/18/galvenais-merkis-sasniegts) apakšvisrsakstu, tad pieņemu, ka kaut kāda pretruna atrastos. jā, es tikai par to. :) un latviešiem. un krieviem. un mēģināšanu ignorēt realitāti.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Lii > cherijs 19.09.2011. 04.08

    Francijai gan ir ko pastāstīt par kolonijām, kolonizēšanu, savas valodas uzspiešanu. Nav jau nejauša tradicionāla cieša draudzība ar Krieviju.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

guna 18.09.2011. 14.45

Man ir sakāmais N.Ušakova, kas izteicās, ka okupācijas it ka bija, bet okupantu nav. Ušakov, kas tad ir ši massa krievu, kas iebrauca aiz tankiem pēc kara, ja vini nav okupanti?

+10
-1
Atbildēt

0

guna 18.09.2011. 14.43

Kura rezultātā politiskajā procesā ienāk SC partija, kurai skatieni un saistība ir vērsti uz Maskavu. Atgādināšu, ka Krievijā, tāpat vien nekas nenotiek. Visam ir mērķi un sekas. Krievijas ārpolitiku izstrādā dažadi institūti un mācību spēki. Nevajag iedomāties, ka tas viss tāda bērnu spēle, kad Vienota Krievijas noslēdza sadarbības līgumu ar Latvijas Saskaņas centra partiju. Slepenie līguma punkti un stratēgija pret Latviju mums nav zināma. Par okupāciju nakts raidījumā Rubiks, kas ir Saskaņas centra sastāvā, skaidri un nepārprotami atbildēja, ka nekādas okupācijas nav bijis. Tas,ko teica N.Ušakovs, neko nenozīmē.

+13
0
Atbildēt

0

guna 18.09.2011. 14.35

Tas ir milzīgs spēks, kas jāliek lietā, lai Latvija beidzot tiktu ārā no „bijušās padomju republikas”, vai „tuvējo ārzemju” nenoteiktās zonas.
———–
Cienītajamā A. Žigures kundze! Vai Jums neliekas, ka pēc 20. neatkarības gadiem, esam atgriezušies pie robežas, aiz kuras pastāvēja Latvijas PSR. Mani nevarēs pārliecināt, ka par SC partiju esot daudz balsojusi latvieši. Etnisko sastāvu Daugavpilī, Rēzeknē, Rīgā un citās lielajās pilsētās mēs visi labi zinām. Krieviskā massa nobalosoja par SC partiju. To darīja gan vecie gan naturalizējušies jaunie pilsoņi no krievu vidus. Pēdējos gados to skaits bija pietiekoš. Šajās vēlēšanās kurās mēs latvieši bija ierauti, mani rada sajūtu, ka ar vārdu demokrātija, cilvēktiesības, kā ar vīģes lapas piesegumu, Latvijā ir noticis valsts apvērsums.

+6
-3
Atbildēt

13

    Pauls Puķītis > guna 18.09.2011. 15.16

    nu nu nu!?

    vai tad 16-17% var apvērst valsti?

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > guna 18.09.2011. 15.38

    Tu kā vienmēr spīdošs! Vai Zane apstiprināja komentāru?:)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > guna 18.09.2011. 15.47

    Es arī domāju, ka par SC balsoja krieviski runājošie jaunpilsoņi un pilsoņi, tāpat komuņāgu nomenklatūra un kadri no PLL. Tāpēc jau dabūja pāris mandātu klāt.
    Neticu, ka pat pensionāri balsoja par SC , jo to nerāda vēlēšanu rezultāti!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > guna 18.09.2011. 15.49

    Ino,
    Lembergs samācīja? Gribi izziņu ?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > guna 18.09.2011. 15.53

    Bet,
    atbilde meklējama citur- maz latviešu balso, tāpēc ‘krievi’ dabū tik daudz vietu Saeimā…

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > guna 18.09.2011. 15.56

    Bet. Būtu lielisks rezultāts – 56 vietas, ja zinātu, ko darīs Zatlers un Vienotība.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > guna 18.09.2011. 15.58

    markoni. Vai tev jau garantija kabatā par vietu pagasta izpildvarā?:)

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > guna 18.09.2011. 16.03

    Ino,

    nav smuki lūrēt cita kabatā…:)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > guna 18.09.2011. 16.06

    Vispār jau pēc šīs nakts vajag erasēt HDD, jo – Vienotība nav vairs apvienība, bet partija. Nav vairs veto – ne neto, ne bruto… tā kā laiks ierakstus sākt no baltas lapas…:D

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > guna 18.09.2011. 16.13

    markoni. Man tava kabata interesē tāpat kā manam kaķim vēlēšanu rezultāti:)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > guna 18.09.2011. 16.15

    Kāds saimnieks, tāds kaķis…:)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > guna 18.09.2011. 20.16

    —–
    ‘Mazs cinītis gāž lielu vezumu’ – ar labu sponsoru palīdzību bez problēmām. To ne tikai 1991.g. augusta notikumi Maskavā apliecināja (1940.g. Latvijā), bet arī 2011.g. notikumi Tuvajos Austrumos. Ja Grieķija pasludinās de foltu un izstāsies no eirozonas, tad, iespējams, piedzīvosim demokrātisku apvērsumu (saistībā ar ES federalizāciju). Bez stingrākas kārtības jau esošos procesus vairs kontrolēt neizdodies…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Lii > guna 19.09.2011. 04.03

    Haha, smieklīgi lasīt histēriskus komentārus par jaunpilsoņu balsojumu. Ja jūs interesētos par šīs sabiedrības daļas dzīvi (nevis sapņotu par viņu ievietošanu gaswagen’os), jūs uzzinātu, ka Latvijas pilsonības iegūšanas lielākā motivācija — iespējas aizlaisties prom uz citām ES valstīm.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 18.09.2011. 14.28

Piekrītu 100% Annai Žīgurei. Gluži manas domas. Balsoju par Vienotību un V. Dombrovski, kurš tik bezcerīgos apstākļos izvilka mūsu valsti no krīzes un tā atkal ir atgriezusies uz izaugsmes ceļa un ieguvusi cieņu ES dalibvalstīs, jo prata savilkt jostas. tagad tik uz priekšu, lai gan ļaunais ienaidnieks jau nesnaudīs un darīs visu, lai būtu pēc iespējas sliktāk. priecājos, ka arī Lemberga partija ir saņēmusi pelnīto sodu un tagad apdomās, ka ne jau svarīgi ir tas ko sludina, bet tauta prot vērtēt pēc patiesajiem darbiem, pie tam, pat Ventspilī, kur it kā ķīseļa upes plūst.
Tagad tikai jālūdz visaugstākā vara, lai trīs nacionālās partijas spētu vienoties!

+9
-3
Atbildēt

6

    Agnese Lûse > austrisv 18.09.2011. 14.46

    Paldies tev par tavu izvēli uzticoties Vienotībai :)))

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 18.09.2011. 14.49

    Bet. Esi pārliecināta, ka šoreiz ir vēlēšanās vienoties? Vienotības rezultāts būtu ievērojami labāks, ja tāda vēlēšanās būtu bijusi pirms gada, bet Zatlera mērķi vēl biezā miglā tīti:)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 18.09.2011. 15.42

    Ino!
    Cerība mirst pēdējā un es tiešām ceru, bet, ja arī šoreiz pievilšos, tad noteikti balsošu par VL! Kaimiņus un vēl citus paziņas pierunāju balsot par VL. Sirds jau sāpēja , bet paklausīju meitai, ka Dombrovskim jāuzticas vēlreiz!Zatlers tikai zaudēs, ja metīsies kopā ar SC, jo ZRP ir 22 mandāti, bet SC būs 31.
    Domāju, ka šoreiz būs valdībā VL, jo Štokenbergs ir izsvītrots!

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 18.09.2011. 15.44

    Bet. Tu jau darīji pareizi. Šoreiz viss diemžēl atkarājas no Zatlera.
    Liels paldies Jaunupam, kurš otro reizi negribēdams? uzkāpa uz tā paša grābekļa:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > austrisv 19.09.2011. 09.05

    Bet: “Domāju, ka šoreiz būs valdībā VL, jo Štokenbergs ir izsvītrots!”

    Mazliet citādi, iespējams VL šoreiz ieguva vairāk balsu un šobrīd saglabā cerības un iespēju tikt valdībā tieši tādēļ, ka Štokenbergs pērn — atsevišķu VL aktīvistu pārspīlējumu un politiskas atbildības trūkuma dēļ — veto uzlika pelnīti. Pa šo gadu VL izdarījuši pareizos secinājumus, toties V nacionāli tuvredzīgāk noskaņoti vēlētāji atriebās Štokenbergam par to, ko pērn nespēja paši.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    varbūt ka tā > austrisv 19.09.2011. 13.29

    Nevis Dombrovskis izvilka, bet mēs izvilkām valsti maksājot nodokļus. Krīzes menedžmenta kā tāda vispār nebija vai bija vājā līmenī. Uz aizņemtas naudas rēķina “izvilkt” valsti ir visi gudri. Paskatīsimies, kad vajadzēs vēl vairāk konsolidēt un atdot parādu. Kaut cik konstruktīvu krīzes menedžmentu piedāvāja Sķēle, bet ak vai tas taču oligarhs. Un jo šie Latvijas politikas bezdētāji būs mazāk, jo labāk, hm paliek jau arī mazāk.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

Dmitry 18.09.2011. 14.10

Paldies par rakstu! Lielisks!
Mērķis ir sasniegts! Balsu skaits kas tika nodots par ZRP tā patiesibā ir ticība/ uzticība partijai, un tikai partija / laiks spēs pieradit vai tautas balsis tiks sadzirdētas. girbas ticēt ka jā!

+4
-2
Atbildēt

0

aivarstraidass 18.09.2011. 14.00

Krievu avīze “Telegraf” izmeta no darba redaktoru Aleksandru Krasņitski par to, ka viņš ļāva ievietot vienu neglaimojošu materiāls par Ušakovu. Kopš tā laika neviens krievu izdevums neuzdrošinās kritizēt SC. Ja kāda partija stāv ārpus kritikas (jo visi mēdiji, kuri varētu kritizēt, tiek kontrolēti), ja saņem informatīvu atbalstu no Krievijas mēdiju telpas, ja var runāt populāras lietas un ne par ko neatbildēt…

Tagad var sist pie krūtīm cik patīk – par to, ka SC esot veseli 28,52% vēlētāju atbalsta (pieaugums, salīdzinot ar pagājušo gadu esot – divi procentpunkti), ka par to vien “pienākas” vieta valdībā. V.I.Ļeņinam piedēvē teicienu “derīgie idioti” – tie, rietumvalstu intelektuāļi, kuri simpatizēja PSRS. Tāpat arī latviešu vidū ir derīgie idioti, kuriem gribas SC valdībā. Gluži kā feldmaršalam Hindenburgam gribējās pasludināt Hitleru par Vācijas kancleru 1933.gadā.

+46
-2
Atbildēt

4

    Liene > aivarstraidass 18.09.2011. 18.33

    Tie latvieši, kas nobalsoja par SC, viņi nav latvieši un nav idioti, bet viņi ir cilvēki.

    Necilvēkiem to nesaprast.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Ritums Kaibe > aivarstraidass 18.09.2011. 22.14

    Laikam tad ne velti man pārlūks uz “Telegraf” linkiem met ārā brīdinājumus par iespējamo kaitniecību :D

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Blumbergs > aivarstraidass 20.09.2011. 09.00

    Šķiet, ka var sarēķināt šo, pieņemsim, ‘derīgo idiotu’* daudzumu = krievvalodīgajam elektorātam esot bijusi raksturīga ~40% aktivitāte, ja viņi visi (ar neatnākušajiem) balsotu par SC (ticams?), tad viņiem vēl vajadzētu 15% latviešu balsis, lai sasniegtu 28%… sanāk aizdomīgi daudz latvisku balsotāju par SC (vairāk par pusi no balsojušajiem par SC). Vai tas ir latviešu protests pret neglītumiem rietumnieku un viņu atbalstītāju darbos**?
    * par idiotiem latviskos balsotājus par SC nevar saukt, jo intelektuāla piepūle viņiem nav raksturīga
    ** mediju problēma — negatīvisms par pašu lietām, koķetēšana ar Krieviju

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    “Tie latvieši, kas nobalsoja par SC, viņi nav latvieši ”
    Vecīt, Tev klibo loģika. Ir vai nav latvieši? Precizē!

    0
    0
    Atbildēt

    0

Liene 18.09.2011. 13.57

Kas vispār ir latviešu diplomāts? Cilvēks, kas jaunībā gāja pareizajā skolā un draudzējās ar pareizajiem cilvēkiem. Ne īpaša gudrība, ne speciāla izglītība nav vajadzīga. Latviešu diplomātam kā medieval vasalam galvenais, lai viņš būtu uzticīgs, jo viņš sēdē savā vēstniecībā, tusējas ar apkārtējiem ierēdņiem un diplomātiem un stučī savas valsts priekšniekiem ĀM un SABā, ko ieraudzījis un ko noklausījis, kā mēs redzam no WikiLeaks cables from USA ambassadors.

+2
-9
Atbildēt

0

maruta_ludane 18.09.2011. 13.49

Paldies Annai Žīgurei pas šo rakstu! Un pēc vēlēšanām jāsecina, ka sabiedrībā kreiso populistu tbalstītāju tomēr ir konstants mazākums. Tas priecē.

+13
-3
Atbildēt

0

Liene 18.09.2011. 13.21

PS.

Vispār tā tīri latviskā vizuālā padarīšana pie raksta manī izraisa gan smieklus, gan arī dziļu gandarījumu. Viss ir tik drūmi, ne saules, ne smaidu, tieši pretēji tam, ko vēlas iestāstīt lasītājiem autore, ka “būs jau labi”. Pēc bildes spriežot atkal kāda sēru diena, acīmredzami:-) Atgādina revolucionāro dziesmu no filmas „Suņa sirds”: «Суровые годы уходят
Борьбы за свободу страны.
За ними другие приходят,
Они будут тоже трудны»:-)

Nav jau nejauši padomju laikā daudzi latvieši tik lepojas ar saviem sarkanajiem bendēm.

+2
-14
Atbildēt

1

    raimonds_bossltd > Liene 18.09.2011. 23.25

    to buen-a
    “Suņa sirds” tas ir jauki un jums, šarikoviem, jāapzinās savs statuss.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Ilona Auziņa 18.09.2011. 13.15

Tieši tā. Beidzot ir noticis ko gaidījām 20 gadus. Pie varas beidzot ir iespēja tikt tiem spēkiem, kuri ir gatavi strādāt Latvijai, ne savam personīgajam komunismam kaut kur Puzes krūmos. Beidzot politikā ir iekļāvusies valsts gudrākā un uzticamākā daļa,kura saprot ka nav jēgas privātam komunismam kaut kur kādos krūmos, bet ir jāatīsta valsts kopumā, lai to nepazaudētu bet piepildītu ar iedzīvotājiem, lai būtu pilnas skolas un lai ģimenēm nebūtu jādomā kā piepildīt bērnu vēderus un skolas somas. Un tikai tā ir iespējams arī integrēt tos, kuri tagad skatās uz šo zemi greizi, bet kuriem nav vairs arī citas zemes kurp doties, jo arī tā vairs nav pieņemama. Tagad viņi veido savu kopienu mūsu kopienā, kura saucas Saskaņas Centrs un kura nebūt nav draudzīga pamatnācijai dzīvē, bet viltīgi lavierē starp “Vienoto Krieviju” un Latvijas pamatnāciju.

+16
-1
Atbildēt

2

Liene 18.09.2011. 13.15

“11. Saeimas vēlēšanu galvenais uzvarētājs nav Saskaņas centrs”

— Protams, jo latviešu iemīļotākā joprojām ir strausa stratēģija.

“11. Saeimas vēlēšanu galvenais uzvarētājs nav Saskaņas centrs, jo, neraugoties uz masīvo kampaņu, ieguva tikai pāris procentpunktus vairāk nekā pagājušajās vēlēšanās.”

— Ja būt precīzam, tad 2,5 % vairāk ieguva šobrīd SC. Ja kaut ko tādu līdzīgā situācijā piedzīvotu kāda latviešu iecienītākā partija, tad viņi curātu no prieka. Bet pēc iepr. vēlēšanām latvieši bazunēja, ka labāku rezultātu SC nemūžam nesasniegt. Jo latviešu mentalitātē ir pieņemt vēlamo par īsteno.

VL šobrīd ieguva gandrīz divreiz vairāk. Tomēr VL un pārējie nac. latvieši jau saprata indikācijas no ASV vēstniecības, ka būtu vēlams dalīties varā ar SC, tādēļ naciķi ir tik skumji.

+3
-18
Atbildēt

6

    egils_krastins > Liene 18.09.2011. 13.31

    >Buena
    Ja kaadam ir veelme dabuut varu Latvijaa, tad ir laiks saprast, ka jaapaarstaaj balsot par SC. Jaasaak balsot par V un ZRP. Simple…Un ASV veestnieciibaa muljkju nav, arii vinji to labi saprot!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Liene 18.09.2011. 13.37

    Tehniski to nesauc par uzvaru, jo ārzemēs parasti visi startē blokos un tad veido valdību. SC nevar izveidot tādu valdību kā vēlas, tādēļ uzvara tā nav.

    Pārējos tavus ciniskos komentārus varu rezumēt ar vienu teicienu – turpini sapņot. SC nedabuja 2.5%, iespējams dabuja pat vēl mazāk – vienkārši uz vēlēšanām neaizgāja ZZS vēlētājs. Aizietu, tas pats skaitlis būtu. Turklāt kāda nozīme procentiem, ja pie varas nepiekļūsti? :)

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    Liene > Liene 18.09.2011. 14.04

    “tarax_tara >Buena
    Ja kaadam ir veelme dabuut varu Latvijaa, tad ir laiks saprast, ka jaapaarstaaj balsot par SC. Jaasaak balsot par V un ZRP.”

    — Tā nebūs nekad. Šo mantru atkārtos vēl jūsu mazbērni maniem mazbērniem. Pie nosacījuma, ka tāda Latvija tobrīd vēl būs. Nacisms neies cauri.

    Tur jau ir tā lieta. Par nacionāliem nebalsosim. Ja V. sarakstā vairāk par pusi būs Ivanovi un Ušakovi, tad ‘jā’. Bet jums tagadējā veidolā tas nav iespējams, jo jūs esat cilts. Vai nu mainīsietes, vai izzudīsiet.

    +1
    -13
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > Liene 18.09.2011. 14.41

    >Buena

    Nacisms neies cauri.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Puis, tu esi slims! Kur tev kaads nacisms reegojas…
    Paldies Dievam taadu kaa tu nav paaraak daudz.

    Dienaa, kad Latvijaa beidzot radiisies viena kaartiiga kristiiga partija, liela dalja krievu no SC atkritiis (bijushais LPP elektoraats pateicoties Jaunaas paaudzes politiskajaam aktivitaateem, kursh papildinaaja SC shajaas veeleeshanaas).

    Bet dienaa, kad iistie sociaaldemokraati paraadiis savu speeju, SC pashlikvideesies.

    Taada ir LV naakotne. Bet tu un tavi peecnaaceeji vareesi palpildinaat veeleeshanaas nepiedaliijushos skaitu un sist kaaju pret zemi (vai ar koka karoti pa savu sarkano kjiveri) – man nav par ko balsot!!!

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Liene > Liene 18.09.2011. 18.48

    “pecisk Tehniski to nesauc par uzvaru, jo ārzemēs parasti visi startē blokos un tad veido valdību 18.septembris 13:37”

    — Nu tad arī brauciet ārzemēs, ja jums tās labāk patīk. Bet pie mums Latvijā būs pa mūsējam.

    “Ārzemēs startē blokos.” Ārzemēs vispār ļaudis ir eņģeļi, nečurā un nekakā. Ārzemes bulkas aug uz kokiem. Kā mēs te Latvijā joprojām nestartējam blokos, bet veidojam koalicijas jau pēc vēlēsanām? Mums taču jācenšas jo vairāk atveidot ārzemniekus, ja kāds ārzemnieks iekārtojies pie Brīvības pieminekļa, mums jo ātrāk jāstājas blakus tāpat ar nolaistām biksēm.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Liene 18.09.2011. 22.16

    …maniem mazbērniem…
    ______________________________
    kiborgiem ir mazbērni?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

Agnese Lûse 18.09.2011. 13.00

Galvenais mērķis ir sasniegts,bet kādā kvalitātē?Neticu ka Latvijai gaida spoža nākotne,ja katrās vēlēšanās,vēlētājs savu izvēli izdara uz PRET nevis par.Vēlētājam galvenie jautājumi “latvieti nepadodies” (kaut visus šos gadus valdīja paši latvieši) un “princis,baltā zirgā”,kas atjāj uz katrām jaunām Saeimas vēlēšanām,galvenais,lai tikai saukļi būtu populistiskāki,tautai tas vairāk patīk !
Diemžēl mana Vienotība ir zaudējusi! Neticu ka Latvijai klāsies viegli,jo mēs esam uz konfrontējošu divkopienu valsti un ko var gaidīt no zatleriešiem,ja vairums no viņiem nav spējīgi politiķi,ekonomisti,juristi utt.Vairums no viņiem pat savā biznesā nav spējusi pierādīt..Vārdu sakot vēlēšanās ir uzvarējis naids un populisms !
Es šai valstij neticu,jo Latvijā būs eksistence nevis attīstība !

“Nāk rudens apgreznot Latviju, bet nepūlies, necenties tā…. Mēs visi drīz būsim ārzemēs…tik un tā!”

+4
-35
Atbildēt

10

    egils_krastins > Agnese Lûse 18.09.2011. 13.14

    Man jau saak krist uz nerviem runas par divkopienu valsti.

    Vnk ir skaidri jaaliek saprast SC elektoraatam, kaa arii bijushajam PLL krieviski runaajoshajam elektoraatam, kursh balsojis par SC, ka Latvija ir un buus nacionaala valsts.

    Pie vinjiem ir jaaiet un jaarunaa, kaa ar mazgadiigiem beerniem, ka konfekti dabuus tikai peec tam, kad paeestas pusdienas.

    Kad shim elektoraatam beidzot pieleeks, ka tikai nacionaala valsts vinjiem ir vislabaa garantija labklaajiigai dziivei, tad visas stulbaas runas par divkopienu valsti izbeigsies.

    Politikjiem ir jaaturpina iesaaktais Latvijas attiistiibas celsh, un krievi pielaagosies, kaa vnm to ir dariijushi. Taada ir vinju daba… Ja nespeej dabuut savu, samierinaasies. Un labi, ka taa…

    +26
    -3
    Atbildēt

    0

    Liene > Agnese Lûse 18.09.2011. 13.27

    “tarax_tara Man jau saak krist uz nerviem runas par divkopienu valsti.

    Vnk ir skaidri jaaliek saprast SC elektoraatam, kaa arii bijushajam PLL krieviski runaajoshajam elektoraatam, kursh balsojis par SC, ka Latvija ir un buus nacionaala valsts.”

    — Mēs vienmēr balsosim par Saskaņas centru.

    Kaut vai tāpēc, ka neesam fašisti un nevēlamies karu, tāpēc mums ir vajadzīga saskaņā.

    Bet “nacionāla valsts”, tā ir no pasakām par Lāčplēsi, kuru uzrakstīja krievu pulkvedis Pumpurs, jo jurisprudencē un starptautiskajās tiesībās nacionāla valsts nepastāv. Bieži vien kad latvieši saka “nacionāla valsts”, viņi ar to domā kādu nacistisku valsti droši vien. Kaut ko tādu, kā sataisīja Kārlis Ulmanis, kas tobrīd likumsakarīgi beidzies ar pšiku, bet šobrīd vispār pat nesāksies.

    +2
    -26
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > Agnese Lûse 18.09.2011. 13.34

    Ar tādu domāšanu SC ,it sevišķi pēc tagadējiem sāpīgiem konsuldācijas pasākumiem,kas visus gaida priekšā + vairāku tarifu paaugstināšanu,drīz sasniegs ap 35-40 %.(SC reitingu attīstības dinamika).Kā arī savu pieaugumu dos vīlušies Zatlera vēlētāji/sapņotāji un es domāju ka tas būs jau visai drīz…Jo Zatlers nav nekas cits kā vienreizējā “halapuška) jeb latviski “plaukšķene”..

    +5
    -17
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Agnese Lûse 18.09.2011. 13.34

    Iesaku tev izlasīt mūsu konstitūciju, Satversmi :) Un starptautiskajā tiesvedībā tautas tiesības uz savu valsti ir ļoti stingri nostiprinātas. Tāpēc iedzer siltu tēju un nomierinies – neviens ar tevi nekaros, bet neviens tev arī tev neko nedos pa velti.

    Un ja kas daļa tavu tautiešu balsoja par ZRP. Ja normāli attīstīsies ideja par liberālu partiju, SC būs vāks. Jūsu dziesmiņa būs nodziedāta, revanšisti.

    +17
    -2
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > Agnese Lûse 18.09.2011. 13.42

    — Mēs vienmēr balsosim par Saskaņas centru.
    Kaut vai tāpēc, ka neesam fašisti un nevēlamies karu, tāpēc mums ir vajadzīga saskaņā.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Buena, tu maldies!

    Ja esi cietpaurains, ar kastroli galvaa, kaa bildee var redzeet, tad nepieliidzini visus krievus sev. Juus esat ljoti dazjaadi…

    Bez tam reformeetaa izgliitiibas sisteema veidos jaunu paaudzi, kas nav pieredzeejusi psrs murgus un nedziivos ar paranoju no kaut kaada mistiska kara…un fashistiem…

    Kaa jau ieprieks teicu, es lieliski paziistu krievu dabu. Ja no vnjiem raustaas – gaidi veel lielaakas nepatikshanas. Ja dara kaa Igaunijaa, viss ir kaartiibaa, krievi balso par igaunju partijaam vai arii aizbrauc…uz Londonu dziivot!

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Liene > Agnese Lûse 18.09.2011. 14.00

    “pecisk 18.septembris 13:34 Un starptautiskajā tiesvedībā tautas tiesības uz savu valsti ir ļoti stingri nostiprinātas.”

    – Un tas jums ļoti palīdzēja 1940. un 1944.gadā.

    +2
    -15
    Atbildēt

    0

    katzchenjulja > Agnese Lûse 18.09.2011. 17.28

    Tieši tas, kurš sevi nosauc par Buenosu un bildē ir ar sarkanu cepuri un zvaigzni pierē, ir īstenais fašists, jo viņam tik milzīgs , nedzēšams naids pret latviešiem un visu, kas saistīts ar latviešiem, ka jāsāk domāt – vai nu viņš liekams slimnīcā un ārstējams, vai arī cietumā un sodāms. Pastāv jau vēl deportācijas iespēja – uz mīļoto Ruslandi.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Liene > Agnese Lûse 18.09.2011. 19.40

    Neviens jūs nenīst. Ja jūs vēlaties, lai jūs nīstu, jums jānīst sevi pašai.

    To jūs veiksmīgi arī darāt.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Liene > Agnese Lûse 19.09.2011. 11.19

    ” vai arii aizbrauc…uz Londonu dziivot!”

    — Paši brauciet uz Londonu. Mums pārāk par tūkstoti gadu sena vēsture.

    Bet kas esat jūs? Odnodnevki. Vienu dienu dzīvotāji.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Agnese Lûse 20.09.2011. 12.16

    to buen-a
    “Mums pārāk par tūkstoti gadu sena vēsture”

    Tai “vēsturē” jūs esiet bijuši tikai vergi ar varmācīgi uzspiestu Bizantijas sātanisma ideoloģiju un pirms 250 gadiem mākslīgi izveidotu valodu(feņu). Tās vēstures saimnieki jau sen visi bidlu nogalināti, vai aizbēguši.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Marija 18.09.2011. 12.57

Jāpagaida precīzie vēlēšanu rezultāti, lai būtu skaidrs, kuru V politiķu darbību vēlētājs ir akceptējis par labu esam un kuru ne.
V vājā vieta ir politiskās laulības ar īsti viens otru nemīlošiem partneriem, pretēji ZRP, kurai, jādomā ir monolītāks kodols.
Tomēr nevaru piekrist autores panikai par SC. Paskatoties SC vēlēšanu rezultātus Rigā 41.5% un Latgalē – 52%, tad pieņēmums, ka šo cilvēku izvēli ir pareizi turpināt ignorēt ir mazākais netālredzīgi.
Ir jādod iespēju SC parādīt savu (ne)varēšanu. Jo viņiem nav kandidatūru ministriem.

+5
-29
Atbildēt

13

    P_Dancis > Marija 18.09.2011. 13.03

    Hitleram 1933. gadā arī deva iespēju.

    +31
    -1
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Marija 18.09.2011. 13.15

    Cilvēkus ignorēt nevajag, SC pašu gan.

    +33
    0
    Atbildēt

    0

    kadrija > Marija 18.09.2011. 13.23

    Pilnigi piekritu. SC nekada gadijuma nedrikst ignoret koalicija. Vini ir politiskas kulturas un procesa dalibnieki. Ja nepatik vinu uzskati, -vienigais veids, ka tos mainit ir vinus ieklaujot, nevis izsledzot. Kas ta vispar par attieksmi? Nemaz nerunajot, ka ‘gaisie speki’ bija koalicijas vaditaji un maija menesi bija kluvusi ricibnespejigi?!

    +3
    -27
    Atbildēt

    0

    dro > Marija 18.09.2011. 13.40

    Fed – 2. ZRP, kurai, jādomā ir monolītāks kodols.
    __________________________
    Sasmīdināji:)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    reksa > Marija 18.09.2011. 14.07

    SC elektorātam nav svarīgs rezultāts, bet gan SC nonākšana pie varas.
    Ja SC ir koalicijā, tad elektorātam ir ticība.
    Ja SC daudzus gadus ir opozicijā, tad SC elektorāts sāks sarūkt.

    Ja latviešu partijas nebūtu pieļāvušas SC nonākšanu pie varas Rīgas domē, iespējams, SC jau tagad būtu pazaudējis pusi no sava elektorāta.

    +28
    -3
    Atbildēt

    0

    Marija > Marija 18.09.2011. 18.28

    >Aldis: “Ja SC daudzus gadus ir opozicijā, tad SC elektorāts sāks sarūkt.”
    Tas ir tikai pieņēmums.

    Es šoreiz piekrītu politologam:
    http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/392346-politologs_ir_pienacis_laiks_nemt_sc_valdiba

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Liene > Marija 18.09.2011. 18.38

    “18.septembris 14:07” Esat latvietis. Stāstāt pasakas un pats tam ticat.

    Bet vispār vēl labāk būtu, ja cilvēkiem būtu spārni un viņi lidotu, vai ne:

    tas ir par jūsu teicienu: “ja latvieši nelaistu krievus pie varas Rīgas domē…”

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Marija 18.09.2011. 23.13

    to otra puse
    Un Staļina nolādēto fašistisko izdzimteņu, cilvēkēdāju, marodieru ordām neizdevās vēl 1941. gada vasarā visu Eiropu noslīcināt asinīs.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Liene > Marija 19.09.2011. 11.17

    Vēl izdosies

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Laila > Marija 19.09.2011. 13.23

    Beņa, lūk k”ada ir fašistu pattiesā sej http://www.youtube.com/watch?v=cS_rV6PTXOM&feature=player_embedded

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Marija 19.09.2011. 14.34

    Varu iedomāties portāla reakciju, ja kaut ko tādu būtu pastrādājis VL biedrs, bet tagad 0 uzmanības:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Marija 19.09.2011. 22.10

    to buen-a
    Tiešām esi pamuļķāks.
    Ja pat ar dzīvo spēku un bruņojumu kas bija lielāks kā visām pārējām pasaules valstīm kopā un tādiem vareniem sabiedrotiem kā ASV un Britu impērija neizdevās, tad tagad fiziski un morāli degradētai, bez sabiedrotiem un zagļiem vadībā, ar pazemotiem, izbadējušiem un pakaļā drāztiem zaldātiņiem, smejies?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Marija 20.09.2011. 12.09

    to Latvijas_maniak
    Protams, ka jaunieši to darīja vislabāko nodomu vadīti, tāpēc ne SC, ne Korena, ne Maskavas nosodījums nesekoja. Ja to būtu darījuši abu jauniešu latviskas izcelsmes sugas brāļi, cita lieta.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 18.09.2011. 12.51

Absolūti pievienojos autorei – kāda starpība, cik kam balsi, bet ka vēlēšanu mērķis bija atbrīvoties no oligarhiem. Man ir tāda liela aizdoma, ka ZZS ir nākamie spitālīgie Saeimā, kas nākamo 3 gadu laikā būs aizmirsti un izšķīduši Latvijas politikas vēstures mēslainē. 12.Saeimā ZZS vairs neredzēt!

+37
-1
Atbildēt

2

    kulina2 > Una Grinberga 19.09.2011. 13.45

    Ja Latvijas tiesu sistēmai izdosies tuvāko 3u gadu laikā Lembergu notiesāt kādā no viņa 7ām krimināllietām, tad ZZS pilnīgi noteikti izšķīdīs. Pilnīgi otrādi būs ar VL!. Ja Zatlers viņus piečakarēs, uz 12. Saeimas vēlēšanām VL! būs vēl lielāks spēks.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dassdf > Una Grinberga 20.09.2011. 02.57

    Par VL – pareizi vārdi!

    0
    0
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 18.09.2011. 12.50

Mēs visi uz to ceram. Turam īkšķus!

+14
-2
Atbildēt

0

dro 18.09.2011. 12.45

Paldies par autores gaišo skatu! Gaidīsim, vai Zatlers attaisnos autores cerības:))

+48
-3
Atbildēt

2

    Aivars Krauklis > dro 19.09.2011. 07.51

    Nezinu visai droši, kādas ir „autores cerības”, bet ZRP uzvedība rosina domāt, ka tie “oligarhi”, kas stutē SC, izrādīsies gana labi, lai sadarbotos. Citādi pāri 67 balsīm netikt un Satversmi pa zatleriski nepabojāt. Tad pēc kāda gada dabūsim tādu „gaišo skatu”, ka vecos pagrabus atcerēsimies kā saules pielietus.
    Un vēl – jau iet vaļa plaša gvelšana par bezpartejisko, „profesionālo” ministru prezidentu – tāda demokrātiskas iekārtas postīšana bez zatleristiem nekādi nevar notikt.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ivetao2007 > dro 19.09.2011. 22.21

    Puķiniešu Damokla zibens vēl ir virs Latvijas. Uz latviešiem nevar īpaši paļauties. Lēti noperkami. Par kaviara karoti un vodkas “graņonku”. Cits nekas neatliek kā cerēt un kalt savu zobenu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

reksa 18.09.2011. 12.41

Lielisks raksts!

+17
-1
Atbildēt

0

Elīna Barkovska 18.09.2011. 12.41

Ļoti labs raksts, paldies autorei!

+30
-1
Atbildēt

1

    astra_ozo > Elīna Barkovska 20.09.2011. 20.19

    Pašlaik,20.septembrī, ZRP dara visu, lai tomēr padarītu SC par uzvarētājiem.
    Salīdzinājumā ar Kirhenšteinu, kuram pie galvas, iespējams bija pielikts GPUšņika revolveris, šī izskatās pēc vēl smagākas nodevības.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam