Aizstāvēt “Pussy Riot” nozīmē aizstāvēt Latvijas drošību

201

Komentāri (201)

Aivars Lasmanis 23.08.2012. 22.45

Edž, vienmēr patīkami lasīt tavu viedokli. Dainis nav vainīgs, ka pazudusi ķēde starp vecajiem un jaunajiem. Teikšu, ka vecie tur vainīgi un tas būs patiesi. Jura pieminēšanas sakarā, atceros pēdējo braucienu ar Juri, kad viņš savāca mani ar Kārli pie Laimas pulksteņa un pa ceļam naktī mēs par daudz ko papļāpājām. Jaunajiem nekas no tā nav atdots, tur tev tiesa. Likās jau, ka viss notiks pats par sevi un labi. Maldīties ir derīgi un muļķīgi. Dainis lūkoja kaut ko mainīt kā politiķis. Ko draugam teikšu, viens cilvēks nav spējīgs dīķi ūdeni saviļņot. Dot dievs, ka nenoslīka! Lasot komentārus, sāku domāt, ka neesam vientuļi!

+1
0
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Aivars Lasmanis 24.08.2012. 23.46

    ——–
    Par ‘vainu’ un ‘vainas pakāpi’ spriež L.Grantiņš ar savu LRTT.
    Es analizēju procesus, tāpēc atceroties 1987. – 1991.g. notikumus šodienas atziņu: ‘Runa jau nav par ētiku un ticību, patikšanu vai nepatikšanu, bet gan par brīvību’ iztulkoju kā -‘…bet gan par BAILĒM’. Šodienas jaunie tak’ ‘cekas’ un ‘čekas’ laikus nav piedzīvojuši – nebaidās ne Dieva, ne vella, ne kāda tur Putina tiesnešu un tiesas spriedumu (2.gadi – tas nav ’10 gadi bez tiesībām sarakstīties).
    ‘Bailes’ – tās ir iedarbīgas emocijas rīkoties, taču, ak, vai – lielākoties nesaprātīgi. Viens no dziesmotās revolūcijas iniciatoriem tagad atklāti uzraksta: ‘Man bija sajūta, ka mēs dzīvojam laikā, kad mūsu tauta iet bojā.’ http://www.diena.lv/kd/intervijas/iekseja-emigracija-13918355

    – Nu, vot – aiz bailēm iekustināja lavīnu (katastroiku), tagad aizbraucējus-emigrantus no ‘brīvās un neatkarīgās’ nevar apturēt, tikai fantazēt par mājās saukšanu. Starp citu, nākamgad vēsturiskajam 1988.g. Radošo savienību plēnumam apaļa jubileja – varēs atkal pafantazēt publiski un/vai palielīties par LPSR ‘nogalināšanu’. Viens tak M.Vulfsons to ‘svēto’ darbiņu nepaveica, vai ne?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

bekijja 23.08.2012. 20.03

Par Taizemi neviens negrib izteikties? Tur par karaļa apvainošanu bargi soda – bez kādiem izņēmumiem.

+1
-1
Atbildēt

1

    oskaar > bekijja 24.08.2012. 02.42

    Nu- Krievija pagaidām vēl nav Taizeme, un Puķins itkā tomēr nav karalis.
    Kad Duma pieņems tādu konstitūciju- tad arī lai soda.

    0
    0
    Atbildēt

    0

inesite15 23.08.2012. 15.56

Tu par D.IIvānu ?

0
0
Atbildēt

0

My Paradise, My Rules 23.08.2012. 14.08

Vēlēt, lai PR sadedzina dzīvas vai klaigāt pilnā balsī, ka meičas ir patriotisma pinas cīnītājas par demokrātiju Krievijā, ir divas dažādas lietas, vai ne? Uzskatu, ka divi gadi viņām tiešām ir par daudz un arī saceltais troksni ap šo notikumu ir pārāk liels.

0
-1
Atbildēt

0

valve2 23.08.2012. 08.11

Īvān, tavs laiks ir pagājis. Rakstu nelasīju, jo piekrītu Otto Ozolam TVnet.

+1
-3
Atbildēt

2

    inesite15 > valve2 23.08.2012. 16.01

    No Ozola kas tur ??? – bet nu D.Iivaāns pavisam slinks ( uz pašeksponēšanās čikošanu ) ( priekš kaut vidējā līmeņa ) palicis .

    0
    0
    Atbildēt

    0

    inesite15 > valve2 23.08.2012. 16.23

    normunds_g Īvān, tavs laiks ir pagājis. Rakstu nelasīju, jo piekrītu Otto Ozolam TVnet.”

    – Kad tādus textus (“piekrītu Otto Ozolam TVnet”) liek, varbūt tomēr adresi iemest ? :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

inesite15 23.08.2012. 07.05

Un neitrāla – laikam tak tomēr – cilvēka sakāmais šai sakarā :

http://www.youtube.com/watch?v=Q-_VLnWFSwE&feature=related

+1
0
Atbildēt

1

    inesite15 > inesite15 23.08.2012. 16.04

    “destra salamandrs
    Katrs gondons mēģina attaisnot Putina atriebību un nesamērīgi bargo sodu par pantiem, kuri krievijas kriminālkodeksā vēl nav pat izdomāti.”

    —— Ugu !

    “Я простая русская баба, Пастепнака не читала, но я его осуждаю.(Esmu prasta krievu bāba, Pasternaku nelasīju, bet viņu nosodu.)”

    – :) – Attiecibā uz šito Gordonu Tavas partkominstruktora korkas ………….

    +1
    0
    Atbildēt

    0

inesite15 23.08.2012. 06.32

Plosījās (sirdsapziņas cietumnieces pēc “Amnesty”) neatlaidīgi …..
piem. pēc :

Dec. 1st, 2012 10:22 am – ВТОРОЙ НЕЛЕГАЛЬНЫЙ ТУР ГРУППЫ PUSSY RIOT
С ПОДЖОГАМИ И ОККУПАЦИЕЙ
(- Нелегальный тур с поджогами и оккупацией: “ПИЗДЕЦ СЕКСИСТАМ, ЕБАНЫМ ПУТИНИСТАМ”)

vai

Jan. 20th, 2012 04:37 pm – ……. PUSSY RIOT НА ЛОБНОМ МЕСТЕ КРАСНОЙ ПЛОЩАДИ С ПЕСНЕЙ “ПУТИН ЗАССАЛ”
…………….. utt. – : )))

Nuuuuuuuuuu ….
Prikalivjutsja meičas – lai tak – bet nu šitais :

“”Šoreiz drosmīgas, godīgas meitenes stājušās pretī režīma „pareizticībai” un attapušās cietumā. Mēs, gandrīz vai pateicoties viņām, joprojām esam Krievijas tanku neapdraudēti …. ”

– Priekš kam gan tur tas “gandrīz vai” ?!?

(http://pussy-riot.livejournal.com/12442.html)

( Interesanti paklausīties bija
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=YVdK-nb7Trw

+1
0
Atbildēt

1

    inesite15 > inesite15 23.08.2012. 16.21

    – Aga – atradu – būs speciali paklausīties :) … may be … may … neko jau nevajag, bet interesanti … ? … ? kaut kur … – kas tur tĀds :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

esmeralda_se 23.08.2012. 01.10

oskaar 23.08.2012. 00.54

Jāsaka- “Prāta vētras” intervija mani tiešām nepatīkami pārsteidza.
Izrādās, ka populārie puiši absolūti neinteresējas par to, kas notiek mūsu kaimiņvalstī- uz kuru viņi grasās doties koncertturnejā:)
Viņiem droši vien uzbāzīs politkorekti noformētus T-kreklus, rīklēs iebāzīs pareizos vārdus- un tā viņi tur koncertēs. Malači!
Ļoti skumji. Biju kaut kā iedomājies, ka viņu vecumā cilvēki jau sāk pievērsties kaut kādām vispārcilvēciskām vērtībām, kuras varētu būt maķenīt augstākas par naudu. Kā redzējām intervijā- Prāta vētras puišus visā pasaulē interesi izraisījusī “Pussy Riot” meiteņu notiesāšana ar 2 gadu sēdēšanu cietumā pat nav sasniegusi. Viņi par to neko nezin!
Savukārt par īvāna “Drosmīgajām, godīgajām meitenēm”- šobrīd viņas tiešām ir drosmīgas un godīgas. Bet tajā brīdī, kad veica savu pasākumu- tomēr bija dumjas, dievnamu apmeklējošos aizvainojošas un vispār diezgan nesimpātiskas zosis.
Manuprāt- “Pussy Riot” brīvajam dumpim nav ne mazākā sakara ar Latvijas neatkarību.
Lai kurš kaut kad iesēstos Krievijas valsts vadītāja krēslā- viņa uzdevums Krievijas vēlētāju priekšā būs atgūt savā varā Latvijas (Baltijas) teritoriju. Vienalga- kādā veidā. Ar to mums jārēķinās. Neatkarīgi no tā- vai tas ir Puķins, Navaļnijs vai vēl kāds cits.- varbūt- izņemot Valēriju Novodvorsku.

0
-1
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 22.08.2012. 22.51

——-
Tomēr tas atklātos tikai tad, ja Latvijas varas un baznīckungu nepieklājīgajā simbiozē patiešām eksplodētu kāds “Pussy Riot”, kā laikam gan mums vēl pietrūkst.
==============================================================================
Latvijas sabiedrībā jau reiz ‘eksplodēja’ tāda grupa ‘Pērkons’ -, tā kā kādas ‘vāverītes’ ar saviem gājieniem nepārsteidz. Ir pieredzēta gan ”stulba rīcība” (‘Vai viegli būt jaunam…?), gan patētiski vārdi paraugtiesā, gan viļņošanās sabiedrībā. Sabiedrības vairākums secinājumus ir izdarījis….
Īvanam u.c. veterāniem, kam ar atmiņu tā pašvakāk – vajadzētu vēlreiz noskatīties J.Podnieka uzņemto dokumentālo filmu, varbūt palīdzēs šodienas sabiedrības ‘vēso’ reakciju labāk saprast?

http://www.youtube.com/watch?hl=en&v=1FZFQyIQ5dY

+2
-2
Atbildēt

0

My Paradise, My Rules 22.08.2012. 19.23

Noskatījos “priekšnesumu”. Un tomēr nesaprotu, kāpēc tas bija jārīko baznīcā, turklāt krišana ceļos un krustu mešana mijas ar jestru lēkāšanu… Tā tomēr bija ticīgo cilvēku jūtu aizskaršana. Nekāda īpašā cieņa pret protestētājām manī neraisās. Cik saprotu, tā bija apzināta, bet nesankcionēta politiska akcija. Man ļoti nepatīk Putins kā Krievijas prezidents. Es varētu pievienoties opozicionāriem, bet tādējādi protestēt baznīcā? Nu, nezinu, kādi sodi par to Krievijā paredzēti, bet man kaut kā negribas mesties ar pilnu krūti viņas aizstāvēt. Ja tas būtu sankcionēts pasākums, kura laikā meitenes būtu fiziski dabūjušas pa mizu, vai arī šāds pasākums vairākkārt būtu ticis noraidīts, līdz “māksliniecēm” būtu apnicis un viņas būtu sarīkojušas šādu protestu, lai beidzot visi sadzird, tad būtu cita lieta. Varbūt tā arī bija? Varbūt tikai es nezinu visu stāstu?

+2
-1
Atbildēt

1

    Eriks Grube > My Paradise, My Rules 22.08.2012. 20.47

    ” Cik saprotu, tā bija apzināta politiska akcija.”

    Ja pienjem, ka politika ir bizness, tad jaa, politiska.

    Pussy R ilgi centaas nokljuut meediju uzmaniibas centraa (у Петра и Нади большие нереализованные амбиции. И им акционизм временно нужен для общения с прессой, для создания вокруг своих персон ажиотажа, для звонков, интервью, тусы. Без группы они вообще не были никому интересны. При этом Петр с Надей не хотят думать, обсуждать идеи, готовить акции. Зато всегда после любого нашего события они носятся как ненормальные и раздают интервью, даже если группа против пиара.) , bet uz tik lielisku izdoshanos pat necereeja.
    Beidzot ir gan slava, gan lielaa nauda – vinji vareetu Putinam rokas buchot, jo nu varees paarcelties uz Kanaadu un saldi dziivot no kapitaala procentiem.

    detaljas:

    http://lj.rossia.org/users/plucer/205841.html

    http://lifenews.ru/news/99652

    http://www.thestar.com/news/world/article/1243863–husband-of-pussy-riot-member-says-they-ll-revisit-canada

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Dodžers 22.08.2012. 18.38

PR protests varbūt arī ir ko vērts, ko atbalstītu lielākā daļa cilvēku jebkurā valstī.
Taču ālēšanās dievnamā vai pēc statusa līdzīgā vietā ir robeža, kuras šķērsošanu lielākā daļā pasaules neatbalstītu neviens. Jebkurā no stānām par to tiktu piespriests nāvessods, un nospiedošajā daļā pārējās pasaules sods nebūtu maigāks, kā Krievijā.
Un nav ko te meklēt vienaldzīgos politiķus, māksliniekus vai sabiedrību. Šis ir jautājums par ticību un reliģiju, kuram PR izvēlējās piešķirt arī politisku krāsu. Nejauciet baznīcu ar laicīgo varu un nebūs morālu dilemmu.

+1
-2
Atbildēt

0

Kaspars Špūle 22.08.2012. 17.39

+2
-1
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 22.08.2012. 17.31

=======
Krievijas dalība PTO ir būtisks solis arī ceļā uz Eiropas Savienības (ES) un Krievijas ekonomisko attiecību padziļināšanu. (IR.lv)
==============================================================================
Kas te brēkā par ‘drošību’ – un uzņem Krieviju savā pulciņā? Kāda vēl ‘drošība’ globalizācijas laikos, kad valda naudas totalitārisms un kapitāla kustību neviens nespēj ne kontrolēt, ne ierobežot?

Šoreiz jāpiekrīt advokāta atziņai:

‘Kā piemēru viņš min Petera atbildi uz jautājumu, kas jādara, lai cilvēki nedotos prom no Latvijas. Dzejnieks stāstījis, ka padomju laikā bijām priecīgi, ka varam kaut kur aizbraukt.

“Var redzēt, ka cilvēks neapjauš, ka runa jau nav par aizbraukšanu, bet gan tautas mentalitātē dziļi slēptu kompleksu. Viņš nesaprot, ka patlaban šeit norisinās citi procesi, kam vairs nav nekāda sakara ar demokrātiskām brīvībām. Pieļauju, ka arī Zālīte to nesaprot. Viņi joprojām dzīvo kaut kādā 80.gadu ideālu pasaulē – reti kurš no viņiem spēj pateikt ko atbilstošu pašreizējam momentam.”

Grūtups: Atmodas laika inteliģence pašreizējo situāciju vairs nesaprot

http://www.diena.lv/latvija/zinas/grutups-atmodas-laika-inteligence-pasreizejo-situaciju-vairs-nesaprot-13901664

0
-2
Atbildēt

0

Eriks Grube 22.08.2012. 17.16

We do not share personal information with companies, organizations and individuals outside of Google UNLESS ONE of the following circumstances apply:

https://www.google.com/intl/en/policies/privacy/

0
-1
Atbildēt

0

My Paradise, My Rules 22.08.2012. 17.06

Ārprāts, cik daudz ir tematu, notikumu, viedokļu, kas mūs šķir; Pussy Riot, Aglona, ticība, neticība, Prāta vētra, Veinberga, Ozoliņš, Ozols, nu arī Īvāns. Kur ir tie “gaišie cilvēki”, kas rakstīs rakstus, kas mūs paceļ, vieno, uzmundrina… Par visu esam gatavi otram acis izskrāpēt: slikti, ka brauc uz Aglonu, slikti, ka nebrauc. Slikti, ka tic Dievam, slikti, ka netic nekam. Slikti, ka pauž savu viedokli, slikti, ka nepauž.
Nu tad metieties virsū arī man: es ticu Jēzum Kristum, eju baznīcā, neesmu katoliete, bet man patīk, ka augustā notiek “Aglonas šovs”.
Un man nepatīk, ka protestē baznīcā. Baznīcā lūdz Dievu. Protestēt varēja pie Kremļa sienas, piemēram. Tāds ir mans viedoklis. Un šis notikums neiespaido Latvijas drošību. Latvijas drošību, manuprāt, iespaido Latvijā atstātās militārpersonas, daudzie Latvijai nelojālie cilvēki, pret kuru klātesamību mūsu valstī neesmu lasījusi nevienu Īvāna rakstu. Izlabojiet, ja kļūdos.

+6
-1
Atbildēt

2

    ——-con brio Ārprāts, ….

    ==============================================================================
    Nevis ‘āprāc’, bet gan reālā demokrātija. Tālāk ies vēl ‘jautrāk’, jo tas ‘ārprāc’ kopš 1987.g. 23. augusta tikai palielinās un palielinās….

    http://www.youtube.com/watch?v=U-Owf9U19Nc

    p.s.
    ‘Позвольте, я немного огрублю. Я хочу просто Вам сказать, что мир, возглавляемый Соединенными Штатами, в том виде, в каком он сейчас складывается, это мир отнюдь не умных людей. Это мир дебилов. Понимаете? Дебилов. Интеллектуальный уровень тех людей, которые сейчас правят миром, планы строят и так далее, чудовищно низок.’

    http://www.socialdesign.ru/zinoviev/az06-5.htm

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > My Paradise, My Rules 22.08.2012. 17.21

    Bet galu galā varbūt nav tik slikti: katram, kurš pievērsa uzmanību PR jezgai, būs kādi novērojumi un atziņas. Spriežu pēc sevis: man, piemēram, tomēr bija interesanti uzzināt Andras Neiburgas, “fretkas”, Sandras Veinbergas, “zirneklienes Šelobas”, Otto Ozola, Baibas Strautmanes viedokli par šo ideoloģisko mežģi.

    Bija arī viedokļi, kuri neizbrīnija un/vai nešķita interesanti, bija iepriekš paredzami: Kažokas, Dimitera, Šlāpina, Liānas Langas, Ditas Arājas, Daiņa Īvāna, Evitas Gošas, Prāta Vētras čaļu, Jura Kažas viedokļi.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

gliters 22.08.2012. 17.02

“Internets , protams, ir svarīga lieta, bet reāla cīņa pret varu joprojām notiek ielās. Tā kā Sīrijā pašlaik…Bet Krievijā ielas ir klusas un mierīgas, un ja arī ir kādi trači, tad tiem nav nekāda sakara ar spriedumu Pussy Riot.”

Krievijā nav bijis kā Sīrijā ne pēc PR prāvas, ne pēc vēlēšanām, jo atšķirībā no Sīrijas reālas opozīcijas nav un nebūs – ne ar PR, ne bez viņām.

“Un Kavkazcentr ir tikpat ticams kā Putina propoganda.”
Lietās, kas neattiecas uz islamu un džihadu, tas ir daudz ticamāks.

“Nu nevar krievus piespiest atteikties no pareizticības. To pat Staļins nespēja. Un Gagarins, kurš tautai skaidri apliecināja, ka viņš kosmosā bija un Dieva tur nav.”

Bērnībā un jaunībā (vēlāk padomju laiks beidzās) ar krieviem nācās saskarties ļoti daudz – no tiem laikiem atceros tikai vienu cilvēku, kurš bija ticīgs un pareizticību praktizējošs. Pēc PSRS sabrukuma reliģija kļuva par modes lietu (tāpat kā pie mums), vēlāk jau par varas instrumentu, kā tas Krievijā bijis gadsimtiem.

“Un tagad pussiju pēc atteiksies…Nu esi reāls.”

Lielum lielais vairums neatteiksies, tieši tāpat kā neies pret Putinu.
Tā ka nesagaidīsim mēs tādu opozīciju, kā Sīrijā. Labāk palūgsim “Dievmāti”, lai naftas cenas nolaiž – tas tā, puspajokam.

+4
-1
Atbildēt

0

Sanšains 22.08.2012. 16.46

Iesaku izlasīt Otto Ozola rakstu, kurā viņš aizstāv “Prāta vētru”. Tur ir dažas neprecizitātes, tomēr ne būtiskas. Žēl, ka dienu iepriekš publicētajam Ditas Arājas rakstam PRET “Prāta vētru” nevarēja nolikt šo Ozola rakstu.

Fragments:
“Renārs Kaupers un grupas mūziķi gadiem ilgi ir piedalījušies visdažādākajos labdarības pasākumos un viņos ir krietni vairāk garīguma nekā vislielākajai daļai viņu kritiķu. Arī šajā sestdienā, 25. augustā Renārs Kaupers ar citiem mūziķiem piedalīsies labdarības koncertā Bruknas muižā. Tā ir fantastiska vieta, kur ar patiesu garīgumu, ticību un cilvēkmīlestību ir burtiskā veidā izglābti neskaitāmi cilvēki.

Kamēr dažādi paštaisni svētuļi nievā Kauperu, tikmēr viņš savu patieso garīgumu apliecina bez skaļas plātīšanās un pozēšanas. Palīdzot cilvēkiem, kuri atraduši savu glābiņu Ticībā.
[…]
Tas ir kārtējais apliecinājums, kādēļ «Prāta Vētru» bija, ir un būs pelnījusi patiesu cieņu. Un ir tikai negodīgi paģērēt, lai viņi lauž paši savus solījumus nelīst politisko kaislību jezgā. Vēl negodīgāk ir pārmest viņiem atšķirīgu viedokli. 15. augusta žurnālā «Ieva» ir brīnišķīga intervija ar Bruknas muižas pašaizliedzīgo mācītāju Andreju Mediņu. Intervijas noslēgumā viņš citē Māti Terēzi: «Mēs katrs esam zīmulis Dieva rokās. Ja mēs ļaujamies, tad ar mums rakstīs ļoti skaisti.» Renārs Kaupers un pārējā «Prāta Vētra» ir izvēlējušies savu rokrakstu, «Pussy Riot» – savu. Tā ir katra paša izvēle.”
http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/433179-prata_vetru_cieniju_cienu_un_cienisu

+6
-4
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Sanšains 22.08.2012. 16.52

    —–
    Esi mierīgs – ne šī pirmā, ne pēdējā ”vāverīšu” akcija. Būs vēl un vēl, jo kamēr ‘tauta’ vārās internetā, tikmēr varneši var būt mierīgi – viņu izveidotā sistēma turpinās strādāt pa vecam.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

brigita_damme_rtk_lv 22.08.2012. 15.32

Vai nu Latvijā nekas nenotiek, vai arī tieši pretēji – notiek kaut kas ļoti svarīgs, ko nedrīkst pamanīt. Kurš pēc kārtas raksts par PR tas IR? :)

+8
0
Atbildēt

4

    ilmisimo > brigita_damme_rtk_lv 22.08.2012. 17.17

    ……….notiek kaut kas ļoti svarīgs, ko nedrīkst pamanīt. ..
    _________________
    Tak jau laikam..

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > brigita_damme_rtk_lv 22.08.2012. 17.36

    Ko lai dara, ja daudzi grib izteikties?
    Pretstatā tiem, kas nepavisam negrib :(
    Es savu viedokli varu divos teikumos noformulēt – meitenes pastrādāja cūcību, bet par cūcību divus gadus cietumā – noziedzīgi.
    P.S. Par PR un pārējiem. Cik mums padomju laikā disidentu bija? Pat, ja parēķina, ka daži pie baltiem lāchiem aizbrauca par pavisam nevainīgām lietām. Nu, nevar būt visi Gunāri Astras un Lidijas Doroņinas. Būtu jau skaisti, ja visi būtu varoņi un cīnītāji. Diemžēl, tā nemēdz būt.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Betij, vairāk, nekā grib izteikties, mākslīgi tiek virzīti izteikties vēl un vēlreiz. Bet, piemēram, par 21. augustu – Latvijas neatkarības de facto atjaunošanas 21. gadadienu IRa ziņās ne vārda. Vai tā nejauši gadījās? Nē, tas šeit notiek regulāri.
    Tā tas ir tagad. tā tas bija 17.jūnijā – okupācjas sākuma dienā, tā tas bija 1.maijā -Latvijas Republikas Satversmes sapulces sasaukšanas dienā, un tā tas bijis arī agrāk. Lēnā garā tiek dzēsta vēsturiskā atmiņa. Nav jau, protams, visu laiku jādzīvo pagātnē, taču būvēt pilsonisku sabiedrību uz tādiem pamatiem, kā nosodīt vai nenosodīt līdzcilvēkus par viņu attieksmi pret cūcību vai noziedzīgumu citā valstī nav diez ko produktīvi…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > brigita_damme_rtk_lv 22.08.2012. 23.05

    Piekrītu. Es arī vakar brīnījos par karogu neesamību. Izradās, balsojums par neatkarību nav svināms.
    Sen neesam runājuši. Zini, kāds man pēdējā laikā bija skumjākais brīdis? Štromberga sagaidīšana Rīgas lidostā. Ne jau tas, ka amatpersonas nepalaida garām izdevību pazīmēties ar olimpisko chempionu. Amatpersonas nedrīkst laist garām tādas izdevības – kaut kāds sakars ar to medaļu tak ir katram Latvijā. :) Es patiesi saskumu, skatoties, kā jaunie ķipari – BMX braucēji dzied (pareizāk – nedzied) mūsu himnu. Rāda tuvplānā sejas – un neviens. Pat lūpas, pieklājības pec, nekustina.
    Rezultāts… :(

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Aivars Lasmanis 22.08.2012. 14.42

Vēsts, ko Dainis sūta ir daudz smagāka, nekā tekstā lasāmā. Ar diviem vārdiem sakot “dzīvojam ausenē” un izliekamies par valsti. Rakstā
tukšumi ir smagi piepildīti, kas latviešiem raksturīgi. Nupat pēc rīta darbiem pamodos un vāru kafiju. Izskrēju komentārus, patika, nepatika, bet ir dzīvi. Mirēji nebūsim, kamēr klepojam!

Patiesība vispārzināma, ka Krievijas pareizticīgo baznīca ir visos laikos bijusi spiesta sadarboties ar valsti tajā izskatā, kādā valsts uz to brīdi bija. Patika kāds koments “Twitterī” ar līdzību pat meitenēm kā “dieva dotajām” (jurodļivije), kas tiek izsviestas no baznīcas, jo baznīca pieder valstij. Pasarg dies, no tādas izmisuma valsts!

+9
-4
Atbildēt

2

    ievuliitis > Aivars Lasmanis 22.08.2012. 17.32

    Artūr, tā baznīca bija “spiesta sadarboties” vai tomēr izvēlējās sadarboties? Kā saka – te divas lielas atšķirības.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Aivars Lasmanis > Aivars Lasmanis 22.08.2012. 21.17

    Ak, Betija, Betija! Protams, var aizvērt acis un gūt baudu, bet der paskatīties, kas pārstāv Baznīcu MSL. Vieni un tie paši. Nedomāju, ka visi pareizticīgie tā domā. Pat man ne īpaši simpātiskais Ņevzorovs to vien teica, ka meitenes krietni jānoper un jāatlaiž mājās.
    Bet diezgan liels brīdinājums mums pašiem par mums pašiem ir gan. Dievam dieva daļa, ķeizaram – ķeizara. Visādā ziņā, ar tādiem niekiem dievu netraucēju. Būs kas nopietnāks, pieteikšos vizītē, lai gan jūtu rindu līdz mākoņiem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

astra_ozo 22.08.2012. 14.32

Runājot par Krievijas liberāļiem – kad pirms valodu referenduma Latvijā bija ieradusies Hakamada, tad viņa izteica nepārprotamu atbalstu krievu valodai kā valsts valodai Latvijā. Latviešu prese, t.sk. IRб to kautrīgi noklusēja.
Viņi tur visi ir slimi ar šovinismu, tāpēc nevajag cerēt uz Krievijas liberalizāciju. Mums tad būtu tikai sliktāk. Tādā gadījumā mīkstie rietumeiropieši vēl atklatāk atbalstītu (izprastu) “liberālās” Krievijas intereses Baltijāю
Tieši tāpēc ar Prāta vētra izvairās kritizēt Puķinu, jo saprot, ka tā atbaidīs lielu daļu skatītāju.

+4
-1
Atbildēt

2

    dro > astra_ozo 22.08.2012. 19.52

    andža. Hakamadu pazinu labi. Bija pārliecināta komuniste. Smadzenes viņai iestādija Borovojs. Viņa man zaudēja derībās par PSKP programmu. Ja esmu Tev to kādreiz teicis, atvainojos:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 22.08.2012. 21.06

    Jā, Tu jau reiz minēji. Bet nevajag te iepīt komunismu – ne jau komunisms ir radījis krievu šovinismu. Neticu, ka Javlinskis vai tas Ņemcovs paustu kaut ko radikāli atšķirīgu no Hakamadas. Varbūt piebilstu, ka “v principe mestnij jazik znaķ nado”

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Eriks Grube 22.08.2012. 14.13

Aizstaaveet “PR” noziimee izniideet Krievijaa reaalu opoziiciju putinismam, jo analogu akciju riikotaaji, cita starpaa buudami eerti iekaartojushies politskandaalistu biznesa nishaa un visai trekni sponsoreeti, piedalaas ar provokaacijaam iistaas opoziicijas pasaakumos un atbaida tautu no taas.

namarsh-ru.livejournal.com/209095.html

+2
-1
Atbildēt

0

dace_roze_lmt_lv 22.08.2012. 12.49

Всех комментариев не прочитал, понравилось выступление некоторых, как, напр., Дзериса.

По сути. Всё Иванс хорошо написал, единственное что не понравилось, это наезд на референдум по русскому языку. Я голосовал за русский язык.

Нравится вам это или не нравится, но борьба за русский язык, это наше неотъемлемое право, и, если будете выпендриваться, мы вас победим. “Врагу не сдаётся наш гордый “Варяг”, слышали такую русскую песню?

Вывод у меня такой, немного сырой, но такой.

Латвия, конечно, страшная дыра, тьмутаракань и параша (сорри), но это правда. Вам не нравится, что это говорит вам русский, как мне не нравится, если Россию критикует чеченец, но правда есть правда.

И немного о позитивном. Несмотря на этот мелкий недостаток, Иванс показал себя как замечательный журналист. Эту статью обязательно прочтут в России, и люди, дружащие с российской разведкой, заставят ее перевод переопубликовать в русских СМИ Латвии. Вероятно, выйдет на Иносми, а потом бабахнут Вести Сегодня, может, и ИМХОклуб. Даже русские Делфи могут от себя напечатать. Потому что Иванс умудрился: 1) создать очень талантливо написанную статью; 2) оживить паранойю и страх латышей, а паранойя и страх латышей очень хорошо перекликаются с аналогичными хворями русских и тоже их оживляет.

Если же говорить реально, vai PR notiesāšana palielina Latvijas apdraudējumu, tad, protams, ne. Nekā jauna tajā tiesas spriedumā nav. Krievijai tas spriedums starptautiski nenāk par labu, tā ka savā ziņā tas spriedums Latvijai nāk par labu: jo tāda nu ir tā šobrīd aritmētika. Latvija starptautiski šobrīd varēs piebalsot Rietumiem viņu nosodījumā Krievijai, un pateikt: “Redziet, bet mēs jūs brīdinājām par to totalitāro un neprognozējamo Krieviju, tad sniedziet mums palīdzību, mazinot mūsu apdraudējumu no Krievijas puses.”

Protams, cita patiesība ir tā, ka Latvija ne ar ko nav labāka par Krieviju. Kopumā ņemot, Latvijā ir labāka preses brīvība, bet sliktāks kopējais dzīves līmenis, nemaz jau nerunājot par pelnīšanas iespējām Maskavā, Pēterburgā vai Sibīrijas naftas atradumos. Un Latvijas cilvēki nav labāki, savā ziņā pat sliktāki. Latvieši daudz provinciālāki, ko lieliski aprakstīja Īvāns ar savām PR projekcijām Aglonā, un ko vēlreiz parādīja tas pats stāsts par “Prāta vētras” vienaldzību. Nu, nav Latvijā tādu gara spēkā stipru un interesantu personību, kā tās pašas PR meitenes. Te toni formē visādi nacistiski noskaņoti Hari, kā redzams arī šajā diskusijā, krieviski izsakoties, хари, pustrakie “Riņķi apkārt” un tā tālāk.

Bet nu OK. Kopumā ņemot, Īvāns uzrakstīja labu un īsu darbu. Tie trūkumi būtu jebkuras valsts žurnālistam, izņemot varbūt tādus gara lielumus, kā Vladimirs Pozners.

+1
-3
Atbildēt

2

    Sanšains > dace_roze_lmt_lv 22.08.2012. 16.10

    Man patika šie divi –

    (1)
    Pāreja teikuma (un komentāra) vidū:
    “Если же говорить реально, vai PR notiesāšana palielina Latvijas apdraudējumu, tad, protams, ne.”

    (2)
    Gara lielumi.:)

    Lai gan saprotu Jūsu labos nodomus, tomēr varbūt, lūdzu, nekomentējiet tik bieži – nav patīkami redzēt kirilicu tik lielā apjomā!:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > dace_roze_lmt_lv 23.08.2012. 00.54

    Paldies. Nelasīju:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 22.08.2012. 12.23

Diez vai šajā jautājumā varēs atrast kopsaucēju /kā vienmēr/, bet manuprāt vairums tomēr saprot, ka Pussy piespriestais sods nav adekvāts pastrādātajam?:)

+6
-2
Atbildēt

1

    gliters > dro 22.08.2012. 12.50

    Ar prātu jau saprot, bet emocionāli dažs labs būtu gatavs piespriest daudz vairāk.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete 22.08.2012. 11.34

—-

Kas vēlas aizstāvēt ‘Latvijas drošību’-?

‘ Pēc “Pussy Riot” parauga Latvijas arodbiedrības rīko akciju “Dievmāt, Dombrovski padzen!”

Latvijas neatkarīgo arodbiedrību konfederācija (LNAK) padomes priekšsēdētājs Jānis Kuzins norāda: tā kā šodien Saeima plāno skatīt grozījumus likumā “Par Tautas nobalsošanu un likumu ierosināšanu”, būtiski palielinot referendumu organizēšanas slieksni, LNAK aicina visus Latvijas iedzīvotājus, kustības, biedrības un partijas piebiedroties akcijai “Dievmāt, Dombrovski padzen!”.

Tā kā akciju nebija iespējams iepriekš saskaņot, uzrunas un plākātu nebūs, bet aicinām ņemt līdzī svilpes, t-kreklus ar saukļiem un aktīvi iesaistīties diskusijā ar deputātiem,” pauž aktīvists.

nra.lv/latvija/politi…

+1
-8
Atbildēt

2

    Kaspars Špūle > Signija Aizpuriete 22.08.2012. 11.41

    Latvijas arodbiedrības rīko akciju
    —-
    Un priekšgalā Jānis Kuzins zilās zeķbiksēs ar svilpi!
    OMG :)

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    janazakovica > Signija Aizpuriete 22.08.2012. 11.50

    kuzins teicis ka ir katolis..vai katolu baznica zin par vina “kristigam” aktivitatem..jo sakumaa lai lugtu ko Dievmatei ir jatic Vinas Delam..pagaidam izskataas ka kuzins tic holohosta industrijas motoram.. saviem pret it kaa nacismu 16.marta verstiem saukliem..pie brivibas pieminekla..

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

janazakovica 22.08.2012. 11.26

ivans kas sen jau ideologiski ir zalais kaa pasaulee ir pienemts..aizstav vienu platformu.. zalos zilos socialistus-sarkanos un citas perversas butnes kuras vienmer ir ienidusas kristigo ticibu..

+2
-6
Atbildēt

0

sinergie 22.08.2012. 11.03

Paldies Dainim Īvānam un Ditai Arājai par labajiem rakstiem. Nosūtīju Prāta vētras menedžeriem lūgumu nodot puišiem, ka man kauns par viņu rīcību.

+3
-7
Atbildēt

5

    Signija Aizpuriete > sinergie 22.08.2012. 11.08

    ——-
    ‘Paldies’ arī ‘vāverīšu’ akciju sponsoriem, sagatavotājiem (tehniskais personāls) un tiešajiem izpildītājiem! Cerams, ka Pussy Riot akcijas vēl nenotvertās dalībnieces paprasīs politisko patvērumu tieši Latvijā, nevis bēgs uz Angliju vai Īriju:

    ‘ Ирландия – тоже совсем не рай ‘

    http://gidepark.ru/community/129/content/1433729

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > sinergie 22.08.2012. 11.40

    papum – un domā , ka puiši par to briesmīgi pārdzīvos :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Eriks Grube > sinergie 22.08.2012. 12.07

    “nevis bēgs uz Angliju, Īriju VAI SOMIJU:

    dni.ru/society/2012/8/15/238887.html

    “Организаторы акции принесли с собой также канистру с мочой, которую намеревались вылить в храме. После того как их не пустили в церковь, Тейвайнен организовал выступление финских ряженых девушек на улице возле церкви. Они требовали выпустить на волю участниц панк-группы Pussy Riot, а также свободу сексуальным меньшинствам в России.”

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > sinergie 22.08.2012. 13.53

    ——-
    Somijā ir Ļeņina muzejs, tāpēc somi labi zina – ko uzņemt, ko neuzņemt. Ne bez pamata Latvijas varneši tik ‘kautrīgi’ reaģēja uz aicinājumiem atbalstīt ‘vāverītes’ – taisnākais ceļš uz Angliju, Īriju, ASV iet caur Latviju. Un ja nu kāda ‘vāverīte’ palūdz politisko patvērumu….? Mūsu varnešiem tā jau vietējās ‘galvassāpēs’ ar lindermaņiem-osipoviem, vēl tagad Krievijas lāčus tracināt nav saprātīga rīcība.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Eriks Grube > sinergie 22.08.2012. 16.44

    Taa kaa Kanaadaa, pat neskatoties uz Kanaadas pasi, vinjus neviens iipashi negaida

    ( “So-called “liberal” media from east-of-Iron-Curtain tried to downplay or not-report cynical behaviour of the group. However a comment appeared on one of the WEB sites,where the author stated,that similar behaviour would not be tolared anywhere on the Continent – East or West. These people have abused privileges of Cdn. citizenship and minister should tell them that such stunts are not welcome.”
    thestar.com/news/world/article/1243863–husband-of-pussy-riot-member-says-they-ll-revisit-canada ),

    tad kaapeec tiem nepaviesoties Abramovicha apartamentos Anglijaa?

    mk.ru/politics/article/2012/08/01/731969-aktsiyu-pussy-riot-zakazal-abramovich.html#comments-form

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Egitazz 22.08.2012. 10.42

Interesanti, kā viņi izturētos, ja līdz kancelei, no kuras skanēja paštaisns, pret citādi domājošiem visai neiecietīgs un publikas sekulāro daļu varbūt pat aizvainojošs katoļu sprediķis, izlauztos “Pussy Riot” aizstāvji?
======
daudz interesantāks ir cits scenārijs. Kā reaģētu, ja izskrietu grupa “trakās vaginas” un sāktu dziedāt “Dievmāti, padzen Āboltiņu no Aglonas”.

kaut gan tagad protams, neviens neuzdrīkstēsies sodīt tādu rīcību, jo baidīsies no salīdzināšanas ar Krieviju un caur sakostiem zobiem būs spiests atdzīt, ka tādā veidā var un drīkst protestēt jebkurā pasaules malā.

+9
-1
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > Egitazz 22.08.2012. 10.50

    ——-
    Esi drošs – ne šī pirmā, ne pēdējā ”vāverīšu akcija”. Ja neizdevās piedalīties ne 1987.g.23.augusta, ne pagājušās nedēļas Pussy Riot aizstāvēšanas, tad nevajag satraukties – vēl būs iespēja svaigā gaisā izvicināt i kājas, i rokas, i muti pavirināt.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Egitazz 22.08.2012. 11.33

    ——–
    Kas vēlas aizstāvēt ‘Latvijas drošību’-?

    ‘ Pēc “Pussy Riot” parauga Latvijas arodbiedrības rīko akciju “Dievmāt, Dombrovski padzen!”

    Latvijas neatkarīgo arodbiedrību konfederācija (LNAK) padomes priekšsēdētājs Jānis Kuzins norāda: tā kā šodien Saeima plāno skatīt grozījumus likumā “Par Tautas nobalsošanu un likumu ierosināšanu”, būtiski palielinot referendumu organizēšanas slieksni, LNAK aicina visus Latvijas iedzīvotājus, kustības, biedrības un partijas piebiedroties akcijai “Dievmāt, Dombrovski padzen!”.

    Tā kā akciju nebija iespējams iepriekš saskaņot, uzrunas un plākātu nebūs, bet aicinām ņemt līdzī svilpes, t-kreklus ar saukļiem un aktīvi iesaistīties diskusijā ar deputātiem,” pauž aktīvists.

    http://nra.lv/latvija/politika/78174-pec-pussy-riot-parauga-latvijas-arodbiedribas-riko-akciju-dievmat-dombrovski-padzen.htm

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete 22.08.2012. 10.41

——
Mūžiga slava LPSR/PSRS grāvējiem un padomju sociālās sistēmas lauzējiem/-ām!

Sandras Kalnietes intervija raidijumam «Bez cenzuras», 13.06.2012

http://www.youtube.com/watch?v=pxzJDp0mhWU

+1
-2
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 22.08.2012. 10.38

——-
Slava dziesmotās revolūcijas veterāniem!

http://www.youtube.com/watch?v=qkp87gKHktU

+1
-3
Atbildēt

0

Eriks Grube 22.08.2012. 10.36

virsraksts stipri atgaadina slaveno gdomanja teicienu par uzbrukumu valstij.

+1
-2
Atbildēt

0

LieneL 22.08.2012. 10.36

Tieši pirms 21 gada bijušais LKPCK sekretārs, LPSR Augstākās padomes priekšsēdētājs Anatolijs Gorbunovs publiski piedalījās LPSR televīzijas translētā Aglonas bazilikas augusta šovā.

Interesanti, kā viņš būtu izturējies, ja līdz kancelei, no kuras skanēja katoļu sprediķis, izlauztos Ieva Akurātere ar Olgu Rajecku un Maiju Lūsēnu maskās skaļi kliegdamas “Dievs atpestī latviešu tautu no labi ķemmētā komunistu kažokmetēja un viņa svīterotā līdzskrējēja!”

+3
-4
Atbildēt

1

Signija Aizpuriete 22.08.2012. 10.29

——-
Īvāns – Godmanis – Repše
– trīs vīri celsies jaunai kaujai par brīvību. Nāciet, brīvības glābēji, nāciet!

Dinamo dziesmas ( Arēnā Rīga) 3 – Vella kalpi ( Trīs Vīri)

http://www.youtube.com/watch?v=EM-nUvhkuAk

+3
-6
Atbildēt

0

Baiba Rotberga 22.08.2012. 10.26

Tagad ir grūtāk nosargāt Latvijas brīvību nekā tad, jo Latvijas ieanidnieki tagad maskējas aiz baznīcas maskas un “maigā” Krievijas propagandas ietekme šo 25 gadu laikā ir padarījusi un dara savu. Arī tavas smadzenes sačakrējusi, ka esi gatavs mesties matuškas Krievijas ideoloģiskajos un teritoriālajos apkampienos.

Tāpēc tādi Veinbergas un Īvana raksti ir svarīgi modinātajzvani.

+5
-3
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Baiba Rotberga 22.08.2012. 10.35

    ——-
    Tagad tiek rīkoti mārketinga pasākumi, tipa ‘Oligarhu kapusvētki’ – ja ir gruntīgs sponsors, tad nebūs probļēmu noorganizēt arī ‘Dziesmoto revolūciju-2’ un/vai ‘Barikādes – otrā daļa’.

    Paaiciniet tik bezdarbniekus palīgos – par Ls 100 dienā viņi brīvību aizstāvēs un visus krievus mēneša laikā integrēs?

    – ‘Triju zvaigžņu kavalieris, bezdarbnieks’

    Visai spaidīgos apstākļos jau ilgāk nekā gadu nokļuvis Triju Zvaigžņu ordeņa kavalieris, LNNK dibinātājs, balsotājs par valsts Neatkarības deklarāciju 1990. gada 4. maijā Augstākajā Padomē Odisejs Kostanda (49).

    http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=356087:triju-zvaigu-kavalieris-bezdarbnieks&catid=210:feetoni&Itemid=423

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

ekmanis 22.08.2012. 10.23

Krievija taču kopš boļševiku apvērsuma nav mainījusies. Tikai Krievijas tiesā iespējams no ētikas kategorijās vērtējamas rīcības iztaisīt krimināllietu un notiesāt bez krināllikuma panta.

+5
-1
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 22.08.2012. 10.23

——-

Pussy Riot akcija – tā ir īsta ‘Dieva dāvana’ visiem tiem, kuri mūs aicina nacionālās drošības vārdā paciesties ar savām materiālajām pretenzijām, demogrāfijas, emigrācijas, bezdarba, nabadzības, korupcijas un parādu risinājumiem. Vajag vēl jaunas ”vāverīšu akcijas”!

– Ivars Ījabs :”(..)Atbilde laikam ir jāmeklē ārpus ekonomiskās jomas. Latvijas politika ir ļoti drošībiskota jeb sekuritizēta; šeit daudz lielāku lomu spēlē nacionālās drošības, nevis ekonomiskās efektivitātes apsvērumi. Zems budžeta deficīts un stabils valūtas kurss pie mums nav ekonomiski labumi paši par sevi – tās ir ieejas biļetes Rietumu drošības struktūrās. ES pie mums primāri nenozīmē brīvo tirgu; tā nozīmē ģeopolitisko piederību Rietumiem. Arī eirozonā (būsim godīgi) taču mēs primāri nevēlamies iekļūt ekonomisku labumu dēļ. Šo drošībiskošanu var pilnībā saprast – tie kaimiņi mums ir tādi, kādi ir. Taču, balstoties drošības apsvērumos, Latvijā kapitālisms ir ievests, tā teikt, kontrabandas ceļā – ne ar vienu nediskutējot, nekonsultējoties un neko neskaidrojot. Brīvais tirgus pie mums ir labs ne jau tādēļ, ka tas ir efektīvs, samērā taisnīgs, ļauj realizēties indivīda uzņēmībai un ilgtermiņā veicina visas sabiedrības labklājību. Tā pie mums nedomā nedz politiķi, nedz pilsoņi – Populares Latvija pētījums to labi parāda. Tas ir ieviests tādēļ, ka brīvo tirgu mums prasa Brisele un Vašingtona, bez kurām mēs izietu no Rietumu orbītas un nonāktu paši zināt, kur. Jautājums vienīgi, cik ilgi nacionālās drošības apsvērumi vēl spēs kalpot par elites lēmumu leģitimitātes avotu. Kādu laiku tas gan vēl noteikti turēs. Ar sabiedrības labklājību pie mums gan tā pašvakāk, un no tās gaidīt kādu leģitimitātes porciju pagaidām nevar. Toties Lindermans un viņa domubiedri gan ir īsta Dieva dāvana visiem tiem, kuri mūs aicina nacionālās drošības vārdā paciesties ar savām materiālajām pretenzijām. ‘

Kā mežā sauc

http://www.rigaslaiks.lv/Raksts.aspx?year=2012&month=5&article=2

+3
-4
Atbildēt

0

gliters 22.08.2012. 10.18

“Cienīgs Prāta vētras viedoklis Panorāmā par PusRi izgājieniem apliecina, ka Latvijā ir arī nesazombēti cilvēki. Par to prieks!”

Es, atšķirībā no Parādnieka, šo “nesazombētību” saistu ar gaidāmo koncertturneju Krievijā.

+6
-3
Atbildēt

6

    Sanšains > gliters 22.08.2012. 10.33

    Tā varētu būt. Un, protams, ka man, “neslēptam nacionālistam un rusofobam”, nepatīk “Prāta vētras” lielā atkarība no iespējām koncertēt Krievijā.

    Bet, lai mēs nenolaistos līdz Īvāna tendenciozitātei un paviršībai (acīmredzot tā), mums būtu īsti jānoskaidro “Prāta vētras” viedoklis.
    Arnis Krauze atzīst, ka “PV atbilde uz jautājumu par Pussy Riot bija krietni garāka, nekā izskanēja sižetā. Nav tā, ka viņi neko nezin un par šo notikumu nav viedoklis” https://twitter.com/arniskrauze

    Bet pats galvenais – mani interesē Parādnieka izteikumu/Īvāna interpretācijas problēma.

    Īvāns savulaik pats kļuva slavens ar izteikumu “latvieši ir sūdabrāļi”. Un man šķiet, ka arī toreiz izteikums tika izrauts no konteksta – viņam par sliktu. Bet tagad sāk izskatīties, kas tas viss toreiz viņam būs bijis preventīvs karmiskais sods.:)

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 22.08.2012. 10.56

    Bet fakts ir tāds, ka PV savu viedokli paust mikrofonā negribēja – var jau viņus saprast, bet diezko labi tas nav.
    Neesmu dzirdējusi ko teica Parādnieks, bet varu iedomāties viņa pozīciju – man šķiet, Īvāns neko daudz kļūdījies (melojis) nebūs…
    Kas attiecas uz “latvieši ir sūdabrāļi!”, tad ir reizes, ka man pašai gribas tā teikt, bet tas jau nenozīmē, ka esmu ar mieru atteikties no savas nac. piederības, jo, manuprāt, šādu “setting’u” patvarīga maiņa ir darbība pret savu karmas doto “identitātes kodolu”.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > gliters 22.08.2012. 11.04

    “Neesmu dzirdējusi ko teica […], bet varu iedomāties viņa pozīciju”
    =========================================
    Vai mums nebūtu jātiek vaļā no šādas attieksmes? VISOS gadījumos?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 22.08.2012. 11.13

    Manuprāt, es zinu par Parādnieku pietiekami, lai +- precīzi varētu paredzēt viņa viedokli, īpaši redzot, ka daudziem nepatika pret liberālismu un feminismu ņem pārsvaru pār rusofobiju. Man grūti iedomāties viņu paužam atbalstu PR un lai neielaistos diskusijās, ir ticami, ka viņš izvēlētos apgalvojumu, ka tas viss uz mums neattiecas.
    Cita lieta, ka Īvānam derēja iedot norādi uz šo citātu, lai redzētu Parādnieka domu gājienu kopumā – tas gan.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > gliters 22.08.2012. 11.31

    Cita lieta, ka Īvānam derēja iedot norādi uz šo citātu, lai redzētu Parādnieka domu gājienu kopumā – tas gan.
    =======================================
    Bet runa taču ir par to, ka acīmredzot NAV TĀDA CITĀTA, ko lieto Īvāns.

    Tepat, iepriekšējā komentāru lapā “Dzeris”, atbildot uz manu komentāru, zina stāstīt, ka Īvāns un pats “Dzeris” spēj tvert Parādnieka teiktā “jēgu”, kamēr es ņemu tikai “burtu”.
    (“Otrs secinājums varētu būt tāds – īvāns saprata Parādnieka teikto pēc būtības, tas, ka viņš to pateica nedaudz citādiem vārdiem, neko nemaina, tu “saprati” Parādnieka teikto tā, kā izdevīgi līdzīgi domājošiem – ja nepateica tieši un konkrēti, bet, parādīja savu attieksmi nedaudz citādākiem vārdiem – tātad, nav ko piesieties nabaga Parādniekam. Īvāns uztvēra teiktā jēgu, tu – burtu.”)

    Sasodīts, man tiešām sāk apnikt, ka vairums, gandrīz visi, citu domas spēj lasīt labāk par pašiem “domu autoriem”.

    It īpaši skaisti, ja 140 zīmju tvitera laikmetā tiek paķerts tas viens teikums, tad vēl caur “sabojātajiem telefoniem” visādi izlocīts un papildināts, un pēc tam palaists tālāk kā attiecīgā cilvēka VISU UZSKATU KOPUMA raksturotājs. Tad nu gan INFORMĀCIJAS laikmets!

    Arī man pagadās krist paviršas interpretācijas grēkā, tomēr es cenšos no šīs tendences tikt vaļā, nevis ar baudu to lietot ik brīdi.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 22.08.2012. 11.43

    Lasīt domas neprotu, bet paredzēt domu gājienu, ja ir pietiekami daudz info par cilvēku un viņa uzskatiem, var katrs.
    Mani, pemēram, nepārsteidz, ka Haris neizsaka atbalstu PR.
    Protams, citēt “nolasītās domas” nav korekti, ja nevar dot faktisku apstiprinājumu – par to varam vienoties.
    Bet… Man būtiskāks šķita pats raksta domu gājiens, kas visumā sakrīt ar manējo.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

Andris Jautriņš 22.08.2012. 10.17

Kaut kā plakani, Daini… Aizstāvēt “Pussy Riot” nozīmē aizstāvēt Latvijas drošību.

Vēl varianti:

Aizstāvēt “Pussy Riot” nozīmē aizstāvēt latviešus no piespiedu emigrācijas uz Rietumiem?

Aizstāvēt “Pussy Riot” nozīmē veicināt latviešu ģimeņu saglabāšanu, dzimstību un bērnu labu audzināšanu?

Aizstāvēt “Pussy Riot” nozīmē apturēt latviešu notrulināšanos un nodzeršanos?

Daini, man šie varianti liekas būtiskāki. Ja vari pamatot šos, es droši vien Tev piekritīšu. Pašlaik palikšu malā.

+6
-10
Atbildēt

2

    mary75 > Andris Jautriņš 22.08.2012. 11.09

    Vispār, Īvāns savu domu pamatoja, atšķirībā no tevis.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 22.08.2012. 13.57

    dzeris49

    Es jau nesaku, ka nepamatoja. Es novērtēju, ka plakani. Izdomāja virsrakstu, lai nevar iebilst, un pierakstīja frāžu komplektu.

    Es nedomāju, ka PR aizstāvēšana kaut kādā mērā veicinātu Latvijas drošību. Pats vārds “drošība” manuprāt ir nepamatoti lietots, jo riskiem tomēr ir zināma varbūtība un līdz ar to prioritāte. Aizstāvēt “pasaules sabiedrības” uzskatus par lietām, kā tām būtu jānotiek, sanāk kā šaut savā kājā. Tāpēc ilustrācijai piedāvāju virsrakstus ar konkrētiem un prioritāriem drošības riskiem Latvijai kopumā un latviešu tautai atsevišķi.

    Ja cīnās par demokrātiju Krievijā, kur tās patiešām ir mazāk nekā Latvijā, tad loģiskāk būtu izvēlēties simtiem un tūkstošiem un simtiem tūkstošu protestētāju Maskavas un citu pilsētu ielās, no kuriem arī daudzi pēc tam nonāk cietumos. Viņi savu protestu izsaka demokrātiskā veidā, ievērojot cilvēku savstarpējo cieņu. Tāpat, kā mēs to darījām pirms 20 gadiem.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

Sanšains 22.08.2012. 10.11

Gribēju beidzot sākt ignorēt šo “Iras” cītīgi kurināto derdzīgo ambrāžu, bet…

Man tomēr gribas tikt skaidrībā ar vienu lietu – ko, kur un kad ir teicis Imants Parādnieks?

Dainis Īvāns atļaujas rakstīt:
————————
“Varbūt kā Saeimas deputāts I.Parādnieks paziņotu, ka „īstiem latviešiem” par drosmīgo krievu meiteņu likteni nav nekādas daļas?”
[norādes uz citāta avotu nav – Haris]

Tam šeit, komentāros, piebalso “Dzeris”:
————————
“vajadzētu jau it kā iemācītis atšķirt kristiešus no pseidokristiešiem, bet, laikam par daudz prasīts no cilvēkiem, kas nopietni uzņem Parādnieku un Co.”
[…]
“Un Parādnieks jau klīnisks gadījums, tu vēl arvien gaidi no viņa ko sakarīgu?”

Pat “lno” jūtas spiests ieņemt aizsargpozu:
————————
“Interesanti gan, kad es būtu jūsmojis par Parādnieku”
[…]
“Negodīgus paņēmienus sāc izmantot, jo nevari atrast nevienu komentāru, kurā es būtru slavējis Parādnieku”
[…]
“Parādnieks aicina ignorēt notiekošo ap Pussy Riot, Īvāns padarīt šo notikumu par centrālo Latvijas dzīvē. Manuprāt abi iebraukuši grāvī.”

Bet man šķiet, ka vienīgais, ko par “Pussy Riot” ir rakstījis Imants Parādnieks, ir šis te, 20. augustā tviterī:
————————
“Cienīgs Prāta vētras viedoklis Panorāmā par PusRi izgājieniem apliecina, ka Latvijā ir arī nesazombēti cilvēki. Par to prieks!”
[…]
Un tad tviterdiskusijā ar Curiku:
“Cienīgs ir viedoklis, ka pienākas atbildība! Un tad ta nu gan atrasta “pasaules ziņa nr.1″:)”
[…]
“Interesanta “loģika”, ja viens mērglis sasien kājas otram mērglim, vai tad pirmais var pretendēt uz ērgļa statusu? Manās acīs nē!:)”
[…]
“Ar cieņu un pietāti izturos pret to, ko citi dziļi ciena! Ceru, ka arī Jūs to atzīstat par labu esam.”
[…]
“No cilvēka pienākuma izriet viņa tiesības! – šo pamatpatiesību daudzi aizmirst…”
https://twitter.com/Paradnieks

Man savukārt liekas, ka no visa citētā izriet viens no šiem te diviem:
(1) Dainis Īvāns ir paviršs, emocionāli nestabils un neslēpti tendenciozs, sliktākajā gadījumā – vienkārši melis. Varbūt par tādiem jāuzskata arī viņa domubiedri pa “pussy” līniju.
(2) Es neprotu rīkoties ar “Google” meklētāju.

+7
-6
Atbildēt

8

    Signija Aizpuriete > Sanšains 22.08.2012. 10.17

    ——–
    Rokas nost no ‘brīvības cīnītājiem’ ! Slava LPSR/PSRS grāvējiem un padomju sociālās sistēmas lauzējiem!

    – ‘Kaut bez biksēm, bet tiksim eirozonā!’ Urrā!!!

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    mary75 > Sanšains 22.08.2012. 11.07

    Parādnieka teiktā jēga bija taisni tāda, kā raksta īvāns, tas, ka viņš lietoja nedaudz citus vārdus, neko neizsaka.
    Kaut, vienā ziņā, Parādniekam taisnība – atraduši gan pasaules jaunumu, ko domāja vai teica tāds domas milzis, kā Parādnieks.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 22.08.2012. 12.15

    Haris…Pat “lno” jūtas spiests ieņemt aizsargpozu
    __________________________
    Man nu nekad nav paticis Parādnieks, tadēļ arī negrasos viņu aizstāvēt. Cita lieta, ja viņš tiek apmelots.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 22.08.2012. 12.18

    Haris…vienkārši melis. Varbūt par tādiem jāuzskata arī viņa domubiedri pa “pussy” līniju.
    _______________________
    Varat droši meļiem pieskaitīt arī mani. Es aizstāvēju arī Gardu, kad daudzi līksmoja par viņa piekaušanu. Likums tā kā būtu jāievēro, vai nē?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 22.08.2012. 12.18

    lno –

    Arī man viņš nepatīk… Ja balsotu Zemgalē, svītrotu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 22.08.2012. 12.36

    Haris. Ja atcerieties, man vienmēr tuvāka bijusi Vienotība nekā VL. Par NA balsoju tikai tādēļ, lai saglabātu balansu un pie varas nenokļūtu SC, par kuru tā cepās gan IR, gan Āboltiņas – Jaunupa, Pabrika – Štokenberga kliķe.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 22.08.2012. 12.38

    lno:
    Varat droši meļiem pieskaitīt arī mani.
    ===============================
    Jāatzīstās, šo nesapratu. Varat, lūdzu, izvērst?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 22.08.2012. 12.46

    lno –

    Ja atcerieties, man vienmēr tuvāka bijusi Vienotība nekā VL.
    =======================================
    Jā, laikam atceros.

    Ar mani savukārt ir tā, ka es kādreiz, pirms “Vienotības”, apsvēru iespēju balsot par Pilsonisko Savienību. Tā kā viņi apvienojās ar to pašu Jūsu minēto Pabrika-Štokenberga kliķi, tad nu nekā.

    Es vēlētos, kaut īsta, konsekventa nacionālisma idejas paustu ne tikai VL (NA). Priecātos, ja īsta, konsekventa nacionālisma idejas politikā piedāvātu tādi cilvēki kā Edvīns Šnore, tādi, kāds bija Uldis Ģērmanis. Nevis Parādnieks, Dobelis, Jakrins, Naudiņš-Ibragimovs vai arī pārāk jaunais un jau dogmatiskais Dombrava.

    Tad es varētu atļauties par NA nebalsot.:)
    Ā-a, bet tad būtu žēl, ka nevaru nobalsot par Dzintaru un Cilinski.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

Baiba Rotberga 22.08.2012. 09.45

Par to pašu jau mēnesi cepas Sandra Veinberga un viņu norej NRA, Veidemane un baznīca. Dīvaini kā tautfrontiete un Daiņa cīņubiedre Veidemane kļuvusi par tādu Kremļa apoliģēti. Kas par pārvērtībām! http://sandraveinberga.lv/2012/08/17/krievijas-propagandai-ir-izdevies-izskalot-latviesu-popmuziku-smadzenes/

+6
-3
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Baiba Rotberga 22.08.2012. 10.07

    ——-
    Vajag tikai salīdzināt Īvāna piesaukto 1989.g. akciju vai to, kas notika 1987.g.23.augustā ar šodienas Pussy Riot , lai APJĒGTU veinbergu, arāju, curiku, alehinu, īvānu u.c. ‘brīvības’ cīnītāju satraukuma iemeslu. Nevar vairs ar cīnītāji savākt pat tūkstoti cilvēku – tāpēc ‘plosās’ virtuālajā sfērā. Beidzas tukšo lozungu (āķu) triumfa laiks, pietiks – 25-us gadus varēja ‘lohus’ zvejot, tagad vairs nevarēs….

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

Jānis Derkusovs 22.08.2012. 09.41

Un vēl gribu norādīt uz kādu zīmīgu Putina izteikumu, ka vajag jaunu jēdzienu, kas būtu ekvivalents -sovetskij narod.
Un kāpēc to vajag? Ir taču rosijaņe, kāpēc ar to nepietiek? Tā pēc, ka tas neiekļauj ārzemju diasporas, kas ir ārkārtīgi svarīgas krievijas ģeopolitisko interšu nodrošināšanai.
Nu Latvijas krievu diaspora. Nu neidentificē viņi sevi kā rosijaņi, bet viņi ir pareizticīgie.
Es domāju, ka Krievijas specdienesti ir izpētījuši arābu fundamentālā un radikālā islama pieredzi, kur ļoti veiksmīgi cilvēki tiek konsolidēti pēc garīgās piederības. Vispirms viņš ir musulmanis, lai kur viņš dzīvotu-Vācijā vai UK.
Un izskatās, ka Krievija līdzīgi mēģinās to ar pravoslavnij narod.
Un par to ko Latvijai nozīmē Aglona, es laikam pat blogu uzrakstīšu. Jums, ko nepietiek, ka Abreni atdevām? Vēl Latgali vajag?

+13
-2
Atbildēt

3

    gliters > Jānis Derkusovs 22.08.2012. 09.45

    Kā, tavuprāt, Putins taisās musulmaņus, kuru Krievijā nu jau ir vairāk par ceturto daļu, un kuru īpatsvaram ir tendence pieaugt, “konsolidēt” zem pareizticības?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 22.08.2012. 09.50

    Tāpat kā Cečenijas Kadirovu ar naudu un varu zināmos reģionos, jo domāju , ka Krievijas specdienesti lieliski apzinās , ka konsolidēt musulmaņus nav iespējams.
    Turklāt Putinam visas sabiedrības konsolidācija bez vajadzības. Atceries…Skaldi un valdi!

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Jānis Derkusovs 22.08.2012. 09.54

    jautajums4 – gan jau Vecrīgā būsi dzirdējis, ka tieši Kadirova čečeni ir Putina visuzticamākie atbalstītāji , kuriem uztic nokārtot delikātas lietas. Tas arī pamatā bažām par Beslana aktivitātēm Latvijā .

    +8
    0
    Atbildēt

    0

Baiba Rotberga 22.08.2012. 09.39

Paldies, Daini!

+4
-4
Atbildēt

0

Jānis Derkusovs 22.08.2012. 09.28

Jūsu naivums vienkārši satriec.bet viss ir diezgan vienkārši…Meklējiet motīvu…Kam tas ir izdevīgi?
Kas notiek Krievijā? Putinam ir smagi nokritis reitings un ir izveidojusies nopietna opozīcija, kas ir spējīga izvest tautu ielās. Nu un ko tad vajag Putinam? Pareizi, diskreditēt šo opozīciju.Un tiek veikti socioloģiskie pētijumi un mērijumi, specdienesti, lai vispār noskaidrotu, kas vispār ir tās lietas, kas cilvēkiem ir svētas, svarīgas. Un ievērojiet, Krievijas cilvēkiem nevis jums šeit.
Un tā ir pareizticīgo baznīca. Putinam ir izdevies nostādīt opozīciju atklātā konfrontācijā ar pareizticīgo baznīcu, un līdz ar to ar absolūto krievu tautas vairākumu. Pat tā tiesas lapas uzlaušana, kur centrā tika ievietots provokatīvs geju klips ir visai zīmīga. Opozīcija, kas krieviem uzskatos ir baznīcu apgānītāju un geju pārstāvji, nekad Krievijā neizvedīs tautu uz masu akcijām. Nekad! Mērķis ir sasniegts, opozīcija ir diskreditēta.
To pierāda, cik ļoti mierīgi Krievijā pieņēma Pussy Riot spriedumu. Ja sākumā pareizticīgo baznīcas vadība bija drusku raustīga, tad vakar jau bija paziņojumi, ka spriedums ir bargs, bet taisnīgs. Un arī vara ir pārliecināta, es domāju, ka ir veikti sabiedriskās domas mērījumi. Un tie nav labvēlīgi Pussy Riot.

+13
-2
Atbildēt

18

    Kaspars Špūle > Jānis Derkusovs 22.08.2012. 09.36

    Mani, savukārt, satriec to ļaužu naivuma, kas domā, ka PR lietas uzpūtēji Rietumos, tostarp, Latvijā, patiesi cer ietekmēt stāvokli Krievijā.
    Te uz šīs uguns katrs cep savu dienišķo desiņu atkarībā no paša samaitātības pakāpes :)

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > Jānis Derkusovs 22.08.2012. 09.36

    Krievu vairākumam svēts ir tas, ko viņiem liek par svētumu uzskatīt vara – vienalga, vai tie būtu komunisma postulāti vai pareizticības dogmas.
    Tā ir viņu nacionālā īpatnība un naivs ir tas, kurš to neredz un tāpēc spriedelē par iespējām “sašķelt opozīciju” šādā veidā.
    Nemaz tik mierīgi nebija – tie, kuri parasti ir politiski aktīvi, protestēja arī šoreiz. Protams, vairākumam ir pofig, jo “načaļstvu vidņeje” un “ņe našego uma djelo”.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > Jānis Derkusovs 22.08.2012. 09.38

    fretka
    Arī “svētuļiem” un “mačo šovinistiem” ir iespēja izpausties.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Jānis Derkusovs 22.08.2012. 09.48

    fretka. Mums ir svarīgi ietekmēt sabiedrisko domu rietumos, un Pussy Riot lieliski noder šim mērķim.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 22.08.2012. 09.55

    >Ino
    Mums būtu svarīgi , lai Krievijā Putinam būtu spēcīga opozīcija.
    Kas ir Pussy Riot rietumiem pret Krievijas gāzi. Un Tu tiešām domā
    Merkele rudenī kā irbīte tecēs uz Maskavu.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Jānis Derkusovs 22.08.2012. 09.55

    Ino
    Aha. Mērķis attaisno līdzekļus.
    Nu tik mēs ietekmēsim Rietumus :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Jānis Derkusovs 22.08.2012. 12.10

    fretka. Mērķis attaisno līdzekļus.
    _____________________
    Kadi tad īpaši līdzekļi tikuši izmantoti? Vai Pussy būtu kadu priesteri situši krustā, spļāvuši uz svētbildēm kā Kabanovs uz karogu? Nav pat nekas demolēts. Latvietim joprojām vistuvāka lielkulīga šķīstība, un nospļauties, ka Krievijā nav likuma par Dieva zaimošanu, ko grib piešūt Pussy. Jā, fretka, Vācijā tāds likums ir, bet Krievijā nav.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Jānis Derkusovs 22.08.2012. 12.29

    jautajums_4 >Ino
    Mums būtu svarīgi , lai Krievijā Putinam būtu spēcīga opozīcija.
    ________________________
    Mums būtu svarīga arī spēcīga armija, ekonomika, fiziski un garīgi stipra tauta…Varbūt vari ieteikt kā Krievijā radīt spēcīgu opozīciju vai pat to organizēt?:)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Jānis Derkusovs 22.08.2012. 12.32

    lno – ir versija , vajag tik nogāzt zemē naftas cenas :)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 22.08.2012. 12.55

    >Ino
    Mums būtu svarīga arī spēcīga armija, ekonomika, fiziski un garīgi stipra tauta..
    ——————————————-
    Kur Krievijā? Kāpēc mums vajag spēcīgu armiju Krievijā?
    Opozīcijai ir jāizveidojas pašai. Neticu es, ka revolūciju var radīt no ārpuses.
    Bet šajā gadījumā Putins ir ļoti precīzi nospēlējis uz krievu mentalitāti.
    Un ar tām pussijām ir ļoti, ļoti daudz dīvainību…Ļoti…

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    gliters > Jānis Derkusovs 22.08.2012. 14.38

    Ir pasaulē otrās Kristus atnākšanas gaidītāji, ir Krievijas rīkotiesspējīgas opozīcijas rašanās gaidītāji… ar reliģisku ticību, ka tiešām tāda reiz būs.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > Jānis Derkusovs 22.08.2012. 14.44

    Kamēr gaidam demokrātisko opozīciju, sevi piesaka pareizticīgais fašisms:
    http://dizzyharrison.livejournal.com/47374.html

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 22.08.2012. 15.39

    >zirnekliene šeloba
    Jā, Putins ir uzspiedis uz pareizajām krievu dvēseles stīgām. Lavīna ir iekustināta. Un Pussy Riot viņam ir ļoti palīdzējušas…Pārāk palīdzējušas.
    Es neapgalvoju, ka viņas to darīja apzināti. Pietiek, ka kāds provokātors viņās uz šo akciju uzkūdīja. Jo stilīgi, forši un pasaules slava. Un tālāk jau… deļo tehņiki. Polittehnoloģijas un sabiedriskās domas veidošana Krievijā. Un Putinam pašlaik ir daudz svarīgāk atgūt kontroli par situāciju iekšpolitikā. Jo ārpolitikā visu atrisinās nafta, gāze un tirgošanās par globālajām ietekmes sfērām.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > Jānis Derkusovs 22.08.2012. 16.12

    Jā, Putins ir uzspiedis uz pareizajām krievu dvēseles stīgām – savu īsto seju sāk rādīt dažādu pasugu fašisti, toties viens otrs pareizticīgais sāk izvērtēt, kas ir pareizticīgā baznīca:
    http://www.kavkazcenter.com/russ/content/2012/08/21/92609.shtml
    Tajā, ko sauc par opozīciju, vismaz spriežot pēc interneta nekādas šķelšanās nav – pārsvarā viņas atbalsta.
    Lielais “sašutums” pirms tiesas nav nekas cits, kā “no augšas” organizētās “darbaļaužu vēstules”.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 22.08.2012. 16.33

    Nū…Internets , protams, ir svarīga lieta, bet reāla cīņa pret varu joprojām notiek ielās. Tā kā Sīrijā pašlaik…Bet Krievijā ielas ir klusas un mierīgas, un ja arī ir kādi trači, tad tiem nav nekāda sakara ar spriedumu Pussy Riot.
    Un nu jau nekādas runas par apžēlošanu vai termiņa samazināšanu neiet.
    Un vēl es domāju, kāpēc process bija atklāts un tik ļoti tika Krievijā demonstrēts? Pieņemu, ka visu laiku gāja socioloģiskie mērijumi. Un tie bija par labu Putinam. Tāpēc tiek gatavots turpinājums ar vēl divām pussijām.
    Un Kavkazcentr ir tikpat ticams kā Putina propoganda.
    Nu nevar krievus piespiest atteikties no pareizticības. To pat Staļins nespēja. Un Gagarins, kurš tautai skaidri apliecināja, ka viņš kosmosā bija un Dieva tur nav. Un tagad pussiju pēc atteiksies…Nu esi reāls.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Jānis Derkusovs 22.08.2012. 19.38

    Mums būtu svarīga arī spēcīga armija, ekonomika, fiziski un garīgi stipra tauta..
    ——————————————-
    Kur Krievijā? Kāpēc mums vajag spēcīgu armiju Krievijā?

    Kas tad nu? Es dzīvoju Latvijā, ja es saku mums, tad es saprotu Latviju. Tev ir citadi?

    Neticu es, ka revolūciju var radīt no ārpuses.
    _______________________
    Tiešām? Kas tad organizēja komūnistu apvērsumu 1917. gadā, ja vācu izlūkdienests?:)

    Vai tiešām grūti saprast, ka par Pussy neviens aiz Maskavas robežām nezinātu, ja viņas būtu sodītas ar 15 diennaktīm vai naudas sodu atbilstoši Krievijas likumiem?:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Jānis Derkusovs 22.08.2012. 19.47

    klusais. To jau gaidam sen, tad nu lai jautājums to organizē:)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 22.08.2012. 20.47

    Tiešām? Kas tad organizēja komūnistu apvērsumu 1917. gadā, ja vācu izlūkdienests?:)

    Vai tiešām grūti saprast, ka par Pussy neviens aiz Maskavas robežām nezinātu, ja viņas būtu sodītas ar 15 diennaktīm vai naudas sodu atbilstoši Krievijas likumiem?:)
    ———————————————–
    1. Vācu izlūkdienests? Un Lielo Franču revolūciju, nu to kur Bastīliju nojauca un Marijai Antuanetei galvu nocirta, kurš izlūkdienests?
    Un Steņkas Razina un Jemeļkas Pugačova dumpjus? Ļoti nopietnus dumpjus, kam pretī bija jāliek visa cara armija. Kuri izlūkdienesti tos organizēja?
    Nu Tu precīzi ar blondo Žaneti saderi…Izglītības un kultūras līmeņi kā nomērīti… Divi zābaki…
    2. Bet kurš Tev teica, ka Putins gribēja, lai par to neviens neuzina, ja visvairāk izskatās, ka tā ir provokācija ar ļoti skaidru mērķi- sarīdīt pareizticīgos un Putina opozīciju. Kas arī izdevās. Tieši tāpēc, tai tika nodrošināta tāda publicitāte Krievijā. Putins lieliski saprata kā uz to noreaģēs absolūtais vairākums Krievijas iedzīvotāju.Un nekļūdijās
    3. par naftas cenu. Nū…Pieņemu, ka arī Putinam specdienesti par zināmiem scenārijiem ir ziņojuši, jo šodien viņš deva rīkojumu valdībai, ka ienākumi no naftas/gāzes nedrīkst pārsniegt 7 % no Krievijas budžeta ieņēmumiem. kā viņš izteicās, nado sņimats c nefteņoj igli.
    Bet vispār Tu esi amizants, laikmetīgās mākslas fans…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

gliters 22.08.2012. 09.16

Es gan parakstos zem katra vārda. Man arī nepatīk, ka valsts amatpersonas piedalās katoļu svētkos, jo pie mums reliģija (jebkura) ir atdalīta no valsts. Ja Dombrovskis, Āboltiņa vai Bērziņš uzskata sevi par katoļiem, tad neviens neliedz šiem piedalīties pasākumā kā privātpersonām – tas ir kas cits. Vienīgais, ko viņi varēja darīt, nepārkāpjot Satversmi, ir izteikt apsveikumu un laba vēlējumus katoļiem viņu svēkos, nevis tajos pārstāvēt valsti.
Rietumu pasaulē sabiedrība daudzmaz nodalījusi “kas pieder Dievam, kas ķeizaram”, kamēr mēs esam dzīvojuši varas vertikāles ēnā kopš Ziemeļu kara, tāpēc mums ir īpaši jāuzmanās, lai vienā brīdī neattopamies Bizantijā un lai no tā izbēgtu stingri jāievēro Satversmes princips par baznīcas un valsts nošķirtību.
P.S. Nedaudz par citu – interesanti, ka pecisk u r.a., kuri uzskata sevi par ticīgiem ir daudz nosodošāki par PR tiesas prāvas iznākumu, nekā fretka vai Haris, kuri apgalvo, ka Dievam netic. Atkārtošu iepriekš pieminēto kāda krievu publicista novērojumu, ka ir gana daudz krievu, kuri socioloģiskajās aptaujās sauc sevi par pareizticīgajiem vienlaikus paužot neticību Dievam. Tēma disertācijai psihologiem un sociologiem.

+12
-6
Atbildēt

1

    Inese Birzniece > gliters 22.08.2012. 22.26

    Piekkrītu Tevis teiktajam, tik mani fascinē: valstsvīrs dodas uz pasākumu ar dienesta auto, miesassargu pavadīts “kā amatpersona”, piedalās pasākumā “kā privātpersona”, dodas mājup “kā amatpersona”, izsakās par notikumu “kā privātpersona” utt :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Agnese Laizāne 22.08.2012. 09.13

Hulgāniska rīcība ir jāsoda. To glorificēt ir vairāk kā dīvaini.

+7
-7
Atbildēt

1

    mary75 > Agnese Laizāne 22.08.2012. 09.56

    Te neviens to neglorificē, jāsoda, bet, adekvāti.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

Eriks Grube 22.08.2012. 08.48

“drosmīgas, godīgas meitenes stājušās pretī režīma „pareizticībai” un attapušās cietumā. Mēs, gandrīz vai pateicoties viņām, joprojām esam Krievijas tanku neapdraudēti”

vinjsh njirgaajas? taas godiigaas meitenes tachu gadiem sadarbojas ar politisko policiju.

http://www.youtube.com/watch?v=cEbTMr8Mr3A
http://free-voina.org/post/2608378114
“Война: «Новая провокация Верзилова и Толоконниковой – позор протестного арта!»
1 ноября в московском метро бывшие активисты Войны, изгнанные из группы с позором еще в 2009 году за провокации и сдачу активистов группы в милицию (http://plucer.livejournal.com/229596.html), устроили новую клоунаду, дискредитирующую протестное имя группы.”
http://www.nn.ru/community/gorod/main/?do=read&thread=2392402&topic_id=53834976
“Ты правда думаеш что кто-то протрезвеет? Тренд “мы против власти” весьма силен, даже более – в это свято верят. Нас хотят поработить и пока это неплохо получается”.

http://www.newsru.com/cinema/02mar2011/plusar.html
http://favorov.livejournal.com/323223.html

+3
-4
Atbildēt

2

    mary75 > Eriks Grube 22.08.2012. 09.06

    Visām FSB provokācijām tici?
    Putinam arī, droši vien, tici?
    Neesi lietas kursā, ka šī te lapele ir FSB un Kremļa provokāciju rupors, nu tad es tev to varu pastāstīt.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    Eriks Grube > Eriks Grube 22.08.2012. 09.24

    “šī te lapele ir FSB un Kremļa provokāciju rupors” = IR???

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 22.08.2012. 08.36

Interesanti, ka notiek aizstāvības kampaņa trim sievietēm, kuras nepiedienīgi uzvedušās pareizticīgo dievnamā, bet Īvāna kungs uzbrūk katoļiem. Manuprāt, tas pierāda, ka PR lieta ārpus Krievijas jau tiek un vēlāk vēl vairāk tiks izmantota kā universāls instruments cīņai ar jebkuru reliģiju. Ne velti pusplikās FEMENistes Kijevā nozāģēja ne jau pareizticīgo krustu, bet katoļu krucifiksu, kas bija uzstādīts komunisma upuru piemiņai. (Ja nekļūdos, to bija atveduši un uzlikuši katoliskie Karpatu ukraiņi.)

+8
-6
Atbildēt

2

    dro > Kaspars Špūle 22.08.2012. 08.55

    fretka. Ar naidu feministes neuzveiksi. Pret viņām tāpat kā pret tirāniem spēcīgākai ierocis ir ironija.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 22.08.2012. 09.00

    Tev taisnība, Ino!
    Mīli savu tuvāko feministi :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

guna 22.08.2012. 08.20

Tā raksta Dainis. “Runa jau nav par ētiku un ticību, patikšanu vai nepatikšanu, bet gan par brīvību”
——————-
Daini tu esi aizmirsis deviņdesmitos gadus Latvijā.
BEZ TICĪBAS NAV BRĪVĪBAS. Zudīs ticība Dievam, cilvēkam un visam labajam, zudīs arī brīvība. Kaut kas līdzīgs sāk veidoties arī Latvijā šodien. Kas par to runā, tas tiek apriets un “smērēts pa sienu”. Viss kas slikts, amorāls nāk no rietumiem un pasaules, tiek reklamēts un slavināts,iznests pilsētas ielās, kā moderna cilvēka dzīves veids, pat ja grauj cilvēcisko apziņu un cilvēka būtību.

+6
-6
Atbildēt

1

    gliters > guna 22.08.2012. 09.25

    Tajā baznīcā notiek t.sk. oligarhu banketi un lai neviens man nestāsta, ka alkohols tādās reizēs neplūst straumēm. Zināms, ka ar mēra sajūtu un “spēju turēt” ir kā nu kuram gan Āfrikā, gan Latvijā, gan Krievijā, tāpēc ir skaidrs, ka attiecīgā ēka ir pieredzējusi daudz “krutākas” izpausmes, nekā tās, ko atļāvās PR. Nav dzirdēts šajā sakarībā nekādu vaimanu par “baznīcas apgānīšanu”. PR gadījuma atšķirība ir tāda, ka viņas atļāvās “nepieklājību” komplektā ar vēršanos pret III Romas valsts pamatprincipiem – reliģijas un varas saaugšanu un varas vertikāli kā valsts reliģijas pamatprincipu.” Tā arī ir lietas būtība, ko daudzi izliekas neredzam, liekot pieklājības normu pārkāpumu pāri visam.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 22.08.2012. 08.03

Un BS, ka cenšas iestāstīt, ka krievu dvēselei pie kājas cilvēka dzīvība. Pie kājas ir vietvalžiem. Rietumos arī būtu, ja vienkāršie cilvēki un vidējais slānis nebūtu svinējuši vismaz pāris uzvaras.

Cīņa par brīvību, demokrātiju notiek arī Rietumos. Taču tas nekādi neattaisno to, kas notiek Krievijā.

+11
-2
Atbildēt

1

    gliters > andrisskrastins 22.08.2012. 11.50

    Rietumi attīstijās un attīstās, Krievija (krievi) ir “iekonservējušies” Bizantijā un tikai nelielai daļai ir vēlme kaut ko mainīt.
    Nedzīvosim iluzijās un atzīsim acīmredzamo.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 22.08.2012. 07.59

Daudz ko Īvāns varbūt pa vidu ir savārījis, bet šoreiz viņš precīzi mērķī. Diemžēl šķiet ka pat 20 gadus pēc neatkarības atgūšanas cilvēkiem joprojām trūkst izpratnes par lietam un perspektīvas kas tad īsti ir brīvība (nē, tā nav visatļautība, bet ir kaut kādi nosacījumi) un tas nav salīdzināms lielums – tas ka Pakistānā, Afganistanā, Saudi Arābijā cilvēkiem cērt galvas par Korāna necienīšanu, nav nekāda panacēja.

Atcerēsimies, ir runa par valsti, kas pēdējo gadsimtu izmisīgi cenšās būt otrs līdzsvara pols pasaulē. Diemžēl ar šādu nosacījumu izvirzīšanu nepietiek, ir jātiecās pašiem pēc labākā. Diemžēl tas nozīmē ieviest kaut ko labu no Rietumiem (ne zagšanu, melošanu, utt.). Krievu šisms tam izmisīgi pretojas. Tam arī Putins, Gazprom, utt. kalpo.

+16
-8
Atbildēt

20

    dro > andrisskrastins 22.08.2012. 08.31

    pecisk Daudz ko Īvāns varbūt pa vidu ir savārījis, bet šoreiz viņš precīzi mērķī.
    ________________________
    Manuprāt aizšāvis garām. Mērķējis Putinam un Krievijas pareizticīgajai baznīcai, bet trāpījis Latvijas kristiešu baznīcām un varai. Vai Pussy Riot dēļ Dombrovskim vajadzētu sākt ignorēt Stankēviču vai Vanagu, vajadzēja atcelt kristiešu pasākumus Aglonā? Parādnieks aicina ignorēt notiekošo ap Pussy Riot, Īvāns padarīt šo notikumu par centrālo Latvijas dzīvē. Manuprāt abi iebraukuši grāvī.

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    mary75 > andrisskrastins 22.08.2012. 08.59

    Īvāns “uzbrauc” nevis baznīcai un kristiešiem, bet gan tiem politiķiem, kas baznīcu izmanto savam PR, un baznīcas vēlmei jaukties tur, kur tai nav jājaucas.
    Mani, kā agnostiķi, tas aizskar, baznīcai nav mani jāmāca, kā man dzīvot.
    Un Parādnieks jau klīnisks gadījums, tu vēl arvien gaidi no viņa ko sakarīgu?
    Samērā naivi.

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > andrisskrastins 22.08.2012. 09.05

    Politiķiem pārmeti PR, bet kas tad bija Pussy Riot akcija? Interesanti gan, kad es būtu jūsmojis par Parādnieku, bet dažreiz arī viņam gadās pteikt ko prātīgu kā tavam Urbanovičam. Aklai vistai arī trāpās mieža grauds.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > andrisskrastins 22.08.2012. 09.17

    pecisk – demorātija, brīvība , otrais līdzsvara pols … Cik skaisti vārdi .
    Bet tagad padomāsim – no vienas puses ir PR un šis pasaules mēroga šovs un viļņošanās … Bet ieliksim svaru kausos otru līdzsvara polu un atcerēsimies par tādu nieku kā slepenajiem amerikāņu cietumiem . Tā arī neviens īsti nezin kas tur bija, cik tur bija vai visi iznāca dzīvi no tiem ārā utml. Un kas interesanti – praktiski nekādas skaļas viļņošanās, bet precedents uh cik reizes nedemokratiskāks …

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    mary75 > andrisskrastins 22.08.2012. 09.27

    Tiem slepenajiem cietumiem, acīmredzot, tomēr ir jēga cīņā pret terorismu, un mērķis, kāpēc tie izveidoti, nav bijis vienkārša cilvēku spīdzināšana, bet gan cilvēku drošība, tai sadistiskajai inkvizīcijai nolūks bija tīra iebiedēšana ar nolūku pilnībā pakļaut visus valsts kontrolei un ierobežot brīvības, acīmredzot, tāpēc.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > andrisskrastins 22.08.2012. 09.33

    dzeris49 – šeit netiek runāts par jēgu, šeit runa iet par tiesiskumu un demokrātiju. Un jautājums – vai ir pārliecība, ka kāds nevainīgs cilvēks nav izgājis to cietumu murgu? Mērķis attaisno līdzekļus ?

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > andrisskrastins 22.08.2012. 09.35

    klusais

    Visi Latvju Antiamērikāņi, savienojieties!

    Nepieļausim, ka amerikāņu zābaks bradā mūsu tēvu zemi!

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    garausiitis > andrisskrastins 22.08.2012. 09.39

    klejotājs – kāds sakars ar antiamerikāņiem ? Stāsts ir par to , ka lielvarām ir pie kājas demokrātija, ja tā skar viņu intereses .

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > andrisskrastins 22.08.2012. 09.42

    klusais

    Ķīnai arī?

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > andrisskrastins 22.08.2012. 09.47

    klejotājs – ķīna ir labākais piemērs kā tie paši rietumi reaģē uz ķīnas cilvēktiesību pārkāpumiem izvietojot tur jaunas un jaunas ražotnes. Jenķi pabļauj nedaudz pieklajības pēc, bet nekas nemainās .

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > andrisskrastins 22.08.2012. 09.52

    klusais

    Visi Latvju Antiamērikāņi, savienojieties!

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    garausiitis > andrisskrastins 22.08.2012. 09.55

    klejotājs – Copy paste ?

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > andrisskrastins 22.08.2012. 10.05

    Neviens jau nav ideāls, arī amerikāņi, viss jāskata salīdzinājumā.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > andrisskrastins 22.08.2012. 10.09

    klusais

    paldies par pūlēm. Tavu linku neskatos, jo visu jau esmu savā mūžā redzējis. Pārsteigumu vairs nekas nesagādā.

    Klusi, klusi apsveicu Tevi šajā dienā kad Krievija ir kā 75. valsts uzņemta Pasaules Tirdzniecības Organizācijā.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > andrisskrastins 22.08.2012. 10.14

    dzeris49 – bet kur ir mērs pēc kura salīdzināt?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > andrisskrastins 22.08.2012. 11.13

    ES domāju, mērs ir mērķis, kāpēc tas tiek darīts, ar visām atrunām, ka mērķis neattaisno līdzekļus, utt., citu kritēriju grūti iedomāties.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > andrisskrastins 22.08.2012. 11.22

    dzeris49 – tad kāds īsti bija mērķis Irākas karam ?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > andrisskrastins 22.08.2012. 12.16

    Tas ir cits tēmats.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > andrisskrastins 22.08.2012. 12.30

    dzeris49 – cits ne cits, bet paskaties plašāk uz jautājumu. Mēs tak aizsākām tēmu par mērķiem un līdzekļiem – vai ne ?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

buchamona 22.08.2012. 07.54

“…Diezgan zīmīgi, ka laikā kad Krievijas inkvizīcija tiesāja “Pussy Riot” …….Latvijas prezidents kopā ar Saeimas priekšsēdētāju un premjerministru publiski piedalījās …. Aglonas bazilikas augusta šovā…”

Tam, kas notiek ar “Pussy Riot”, pareizticīgo baznīcu Krievijā nav nekā ko kopīga ar Kristus mācību. Ar ““Pussy Riot” prāvu Putins izpļaukāja Eiropu, pazemoja visu demokrātisko pasauli. Putins, putinisms ir vārdos neformulējams ļaunums un putinisti, arī Latvijas tai skaitā, ir šī ļaunuma kareivji. Viņi ir Latvijas ienaidnieki, viņi apdraud mūsu brīvību, SC apdraud Latvijas brīvību, bet ne Latvijas kristīgās konfesijas, kuru pārstāvji Atmodas laikā atradās pirmajās rindās starp tiem, kuri atjaunoja Latvijai neatkarību. Īvānam vajadzētu to atcerēties.
Arī šobrīd gan Latvijas katoļi, gan luterāņi utt ir vieni no tiem uz kuriem Latvijas valsts varētu paļauties tad, ja mūsu valstij tiešām pienāktu laiki, kad mūsu valsts neatkarība tiktu apdraudēta. Latvijas kristīgās baznīcas ir politiski aktīvas, bet tas nenozīmē, ka Latvijas vara saplūstu ar Baznīcu, kā tas notiek šobrīd Krievijā.
Spriežot pēc satura, šajā rakstā Īvāns neaizstāv “Pussy Riot”, šajā rakstā autors “Pussy Riot” prāvu izmanto kā iemeslu, lai uzbruktu Latvijas kristiešiem, aizvainotu tos. Gribētu zināt iemeslu

+9
-16
Atbildēt

29

    mary75 > buchamona 22.08.2012. 08.11

    Manuprāt, nekāda uzbrukuma kristiešiem te nav, ar to savu frāzi Īvāns norāda, ka arī Latvijā pastāv tendence satuvināties laicīgajai varai un baznīcai, un pat izmantot baznīcu savā labā, taisot sev lētu PR ticīgo vidū, kas nebūt nav labi, jo pēc Satversmes mums baznīca pilnībā atdalīta no valsts.

    +18
    -7
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 22.08.2012. 08.23

    Gluži otrādi – es gan zinu vairāk par luterāņiem, ja Atmodas laikā un pirmajos gados pēc LR neatkarības atjaunošanas luterāņu garīdznieki bija dziļi iesaistījušies politiskajos procesos Latvijā, tad jau deviņdesmito gadu otrajā pusē luterāņu redzamākie mācītāji šīs savas politiskās pozīcijas atstāja, lai vairāk nodotos kalpošanai savai Baznīcai. Viņi to darīja apzināti.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 22.08.2012. 08.55

    Tas, ka visi politiķi mums pēkšņi kļuvuši ticīgi, un zīmējās tajos dievnamos, nav PR?
    Vai arī tu tā nopietni tici, ka viņi visi tic dievam?

    +16
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 22.08.2012. 09.02

    dzeris49. Nacionalisti slikti, kristieši slikti vai dumji, ar ko tad iesi kopā? Ceri kā ērglis lidot viens, bet dzeriem taču spārnu nav?:)

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 22.08.2012. 09.04

    …Riņķī apkārt….bet…vai Tev kā luterānim, lielākās konfesijas pārstāvim Latvijā, nerodas jautājums, kāpēc katoļticība tik ļoti tiek izcelta un pat uzspiesta visiem pārējiem ticīgajiem un arī neticīgajiem?….taisnības labad jāsaka,ka šobrīd tas mazlietiņ ir mazinājies, jo Šlesera mēģinājumi saaudzēt katoļu baznīcu ar valsti ir piebremzēti….

    ….bet arī man ir neskaitāmi jautājumi, tāpat kā S.Veinbergai…

    http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/432955-aglonas_sovs_un_postmodernisma_efekti

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 22.08.2012. 09.09

    Ino – vajadzētu jau it kā iemācītis atšķirt kristiešus no pseidokristiešiem, bet, laikam par daudz prasīts no cilvēkiem, kas nopietni uzņem Pasrādnieku un Co.

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    Eriks Grube > buchamona 22.08.2012. 09.30

    varbuut peec tam, kad Dienaa tika izsvilpta jauniete no mozaiikas, pie iivaana vakaraa atnaaca taas aktiivisti un “paluudza paliidzeet”? Gan jau iivaanam kazhokaa kaadas blusas ir, ko papurinaat pie vajadziibas, ja atteiktu…

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 22.08.2012. 09.42

    dzeris49. Negodīgus paņēmienus sāc izmantot, jo nevari atrast nevienu komentāru, kurā es būtru slavējis Parādnieku. Toties, ja tu pārmet politiķiem PR izmantošanu, tad sit pie kauna staba arī aktierus, kuri izmanto grimmu.
    Ceru, ka tu mani iemācīsi atšķirt kristiešus no pseidokristiešiem. Demokrātus un pseidodemokrātus esmu jau iemācījies atšķirt, īpaši tos, kuri diendienā cīnās par dzegužu tiesībām, slēpjoties zem demokrāta maskas:)

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > buchamona 22.08.2012. 10.19

    Kamon, Zane!
    Luterāņi ir lēnā garā izplēnoša konfesija vismaz LV( iespējams resursu trūkuma dēļ), nevar uzturēt dievnamus, izpārdod NĪ, kas varētu nest renti, par sociālās palīdzības struktūrām un izglītību nerunājot, respektīvi problēma jau nav luterānismā(it kā ļoti piemēroti mūsu ziemļu mentalitātei) bet nespējā to kā nebūt uzturēt, reti ( bez Rubeņa) kurš luterāņu klēriķis spēj iniciēt entuziasmu un brīvprātīgo iesaistīšanos. Vēl starp citu luterānisms ir daudz tuvāks izcelsmes reliģijai- jūdaismam,nekā katolicisms, kas savukārt ir daudz vairāk saplūdis ar proto Eiropas politeismu( starp citu LV reālais politeisms-dievturībā bija spēkā līdz pat 19.gs), luterānisma iesakņošanās latviešos, vairāk tā kā Vidzemē(arī tikai 18.gs. beigas), notikās pateicoties hernhūtiešiem, kas sāka uzrunāt latviešus latviski kā līdzīgs līdzīgu. Respektīvi nebūt ne dziļas tradīcijas.
    Savukārt katolicisms ir vadīts no centra, finansēts no centra, ir pilns sets ar jaunām baznīcām luterāņu novados, ir visa klēra infrastruktūra(sociālā palīdzība, izglītība, kopā būšana, darbs ar jaunatni utt.. arī mūsdienās)tā kā katolicisms LV ir ar tieksmi izplesties, arī klēriķi pret lajiem ir ļoti pielaidīgi attiecībā pret formālajām ticības izpausmēm. Kā jau augstāk minēju katolicisma n-tie svētie un pats būtiskākais tēls( bez Kristus) Dievmāte ir daudz tuvāks mūsu dziļākai būtībai – dievturībai, tā ka ja nu protestanti ko nebūt radikālu neizspēlē, LV kļūs dominējoši katoliciska valsts( cik nu vispār protams sabiedrība ir vai nav sekulāra).

    Savukārt no Austrumu ritiem(konkrēti ex-PSRS rūmē), par kristīgu var dēvēties tikai vecticībnieku un uniāti, vecticībnieki jo balstījās tomēr uz A Romas grieķu ritu un tomēr līdzīgi sv. mocekļiem- metropolītiem Ivana Briesmīgā laikā, centās nepieļaut baznīcas varas izlēņošanu valsts varai, savukārt uniāti, jo apzinājās sevi kā kopīgu kristīgo reliģiju ar katoļiem.

    Ja skaram “pravovērus” tad tie ir JEBKURAS Moskovītu valsts varas vasalis, tādi tie ir dibināti un nostiprināti, tie nav baznīca, tie ir valsts varas struktūras sastāvdaļa, teiksim propogandas un kontroles departaments, zem FSB.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 22.08.2012. 10.57

    Ino -vai tad tu nebalsoji par NA, pats taču teici, un, ja tā, tad kāpēc taisnojies, ka neaizstāvi Parādnieku, tu pat palīdzēji viņam tikt Saeimā un tiražēt savas muļķības, tā nodarot lielu ļaunumu lētticīgākajai un neizglītotākajai sab. daļai.
    Salīdzināt aktieru grimu un politiķu melus un PR veidošanu, izmantojot baznīcu, ir galīgi garām.
    Atšķiert kristiešus un pseidokristiešus, tāpat, kā demokrātus un pseidodemokrātus, ir tikpat vienkārši, kā patriotus no pseidopatriotiem – jo lielāku troksni taisa, jo mazāka ticība šim cilvēkam.
    Apmēram kā ar NA – pārvērta KM par darba iekārtošanas vietu radiņiem, un TM par darbavietu sen zināmajiem blēžiem, patriotisku saukļu pavadījumā.

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    gliters > buchamona 22.08.2012. 11.23

    Demagoģija. Vismaz es balsoju par mazāko ļaunumu un manuprāt, Parādnieks tāds ir, ja viņu salīdzina ar neizdevušos (par laimi) Kirhenšteinu Zatleru.

    +14
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 22.08.2012. 11.58

    dzeris49. Zirnekliene Šeloba atbidējusi manā vietā. Piebildīšu, ka tev rodas arvien vairāk fobiju. Nu jau saskati draudus no baznīcas, bet gadiem aizstāvēji Krieviju, pat Grūzijas kara laikā!!!:) Tagad viedokli esi mainījis par 180 gradiem gan pret SC, gan pret viņu radītājiem, bet uz cik ilgu laiku? Vējš taču var mainīt virzienu:)

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 22.08.2012. 12.15

    Nevar būt lielāks ļaunums, kā karojoša mazizglītota un aprobežota tumsonība, ar neadekvatām pretenzijām, kas tikusi pie varas.
    Tā ka Zatlers tāds nav, tad, kurš ir lielāks ļaunums, manuprāt, skaidrs.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    armn > buchamona 22.08.2012. 12.32

    Piekrītu Tev, Džeri!
    Un tumsonība bieži slēpjas aiz visskaļākā lozunga, un diemžēl bieži to degradē tā jēgu.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > buchamona 22.08.2012. 12.38

    Tieši Zatlers ir tas, kura mērķis mūs bija pamazām politiski “ieintegrēt” III Romā (Bizantijā) un tas ir daudz lielāks ļaunums, nekā tie Parādnieka uzskati, kuriem nepiekrītu.
    Un mana lielākā pretenzija pret liberāļiem ir dēļ neierobežotas demokrātijas sludināšanas, aicinot “nediskriminēt” jebkuru “politisko pārliecību” t.sk. tādu kā lielkrievu šovinisms un tādas “ticības brīvības” izpausmes kā džihada sludināšana, kā arī nāciju pašnoteikšanās tiesību noniecināšanu un pakārtošanu abstraktām “indivīda tiesībām” tādā veidā nostādot lielākām nācijām piederošus indivīdus pāri mazām nācijām piederošajiem, kas pēc būtības ir diskriminācija.

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 22.08.2012. 13.12

    zanE. Es kā luterānis neizjūtu nekādas ” greizsirdības lēkmes” :) attiecībā pret katoļiem, man starp katoļiem ir draugi un es nepazīstu nevienu katoli, kurš būtu atjaunotās LR ienaidnieks :)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 22.08.2012. 13.21

    Dzeris. Atšķiert kristiešus un pseidokristiešus, tāpat, kā demokrātus un pseidodemokrātus, ir tikpat vienkārši, kā patriotus no pseidopatriotiem – jo lielāku troksni taisa, jo mazāka ticība šim cilvēkam. +++ Es arī balsoju par NA un vēl joprojām uzskatu, ka rīkojos pareizi. NA ir vienīgais politiskais spēks par kuru man ir pārliecība, ka šī apvienība nekad nesadarbosies ar mūsu visniknākajiem ienaidniekiem – putinistiem visādās mērcēs SC, osipovieši utt. Tā kā – paldies par komplimentu, kurā Tu mani pieskaiti pie ” mazizglītotās tautas” daļas. Es to pieņemu un lepojos ar to :))

    Kas attiecas uz ” pseidokristiešiem” un to, ka viņus ir tik ļoti viegli ” atkost” – Tu uzņemies lielu atbildību, šādi ” mērot” katra cilvēka attiecības ar Dievu. Nav lielāka grēka, kā Dieva vārdu nepatiesi valkāt, bet par to, cik lielā mērā katrs mēs to darām – par to nu mums nāksies atbildēt katram – individuāli Dieva priekšā, kad pienāks laiks. Un vēl, atļaušos Tevi palabot :), ir pieņemts, ja mēs runājam jebkuras reliģijas kontekstā, jēdzienu Dievs rakstīt ar lielo burtu :)

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 22.08.2012. 15.28

    Esmu agnostiķis, tāpēc visiem tiem sprediķiem neticu.
    Man nav nekas pret reliģiju un religioziem cilvēkiem, bet, lai viņi nejaucas laicīgās lietās, tad viss būs OK.
    Tie, kas balso par NA, manuprāt, izdara lielu kļūdu, jo pārņemti ar vienu ideju, un neko citu neredz.
    Manā uztverē, patreiz NA sastāv no vecajiem TB blēžiem un ļoti zema līmeņa VL populistiem un provokatoriem, kuri nespēj vadīt pat vienu ministriju, kur nu vēl valsti, un Saeimā viņiem jābūt pēc iespējas mazākā daudzumā.
    Bez tam tur ir pārāk lielaLemberga ietekme.
    Ja ir tāda partija kā V, tad galīgi nav tā, ka nav par ko balsot, un tas vienīgais kritērijs – nekad neies kopā ar SC, ir diezgan šaubīgs, jābalso par tiem, kuri kaut ko var arī izdarīt, nevis tikai tāpēc, ka kaut ko viņi nekad nedarīs.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > buchamona 22.08.2012. 16.10

    Džeris: Man nav nekas pret reliģiju un religioziem cilvēkiem, bet, lai viņi nejaucas laicīgās lietās, tad viss būs OK.
    —–
    Džeris nebeidz pārsteigt.
    “Laicīga lieta” ir, piemēram, vēlēšanas.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 22.08.2012. 17.21

    Dzderis…. nekad neies kopā ar SC, ir diezgan šaubīgs, jābalso par tiem, kuri kaut ko var arī izdarīt +++ uz ko tad, bez brāļošanās ar krievu spiegiem, provokāciju rīkošanu, plānu kalšanu par latviešu tautas iznīdēšanu un atjaunotās LR demontēšanu, SC vēl ir spējīgs ? :)

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 22.08.2012. 18.57

    Es ko, aicinu balsot par SC, ka tu man atkal par to?
    Pēc tevis mums vispār divas partijas – vai nu NA, vai SC, vairāk nekas nav.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 22.08.2012. 20.58

    ….WAT…paldies par skaidrojumu!…

    …šī ir sfēra ko nepārzinu, bet…respektēju….un tomēr atklāti saku, priecājos, ka Šlesera laika vājprāts ar baznīcas saaudzēšanu ar politiku – ir beidzies….

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Sleepwalker > buchamona 22.08.2012. 21.10

    >dzeris49: Esmu agnostiķis, tāpēc visiem tiem sprediķiem neticu……
    ____________________________________________
    Agnostiķis: grieķu valodā nozīmē – nezinītis

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 22.08.2012. 22.38

    Un latviešu valodā tas nozīmē apmēram to pašu, attiecībā uz reliģiju.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > buchamona 23.08.2012. 00.19

    @dzeris

    >>>Es ko, aicinu balsot par SC, ka tu man atkal par to?
    Pēc tevis mums vispār divas partijas – vai nu NA, vai SC, vairāk nekas nav. >>>>

    Tu (atvaino, lasu IR jau sen, un ikdienas komentētājus te sastopu tik bieži, ka grūti uzrunāt ar formālo “Jūs”), tiešām uztver visu tik plakani?
    Kā domā, kāda šobrīd būtu koalīcija, ja NA būtu dabūjusi, teiksim 5,4%??? pie nosacījuma, ka pārējiem proporcija saglabājas esošā?

    Kā šodien atceros vēlēšanu priekšvakarā r.a. komentāru par to, ka “smagu sirdi jāiet balsot par NA, lai gan vajadzētu balsot par V…” Vēl daži mani draugi/paziņas darīja to pašu, lai gan nav NA elektorāts – jo mums bija kopīga doma – ja NA būs augsts %, bez NA nevarēs. Savukārt NA būšana valdībā izslēdz SC nokļūšanu tur. Nekādi citi varianti to nenodrošināja.

    Es arī būtībā neesmu NA vēlētājs. Nekad pirms 11. saeimas netiku par NA (TB, LNNK)balsojis. Bet toreiz bija sajūta, ka tas ir vispareizākais – un man tāda ir joprojām.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Mīļā, lācis > buchamona 23.08.2012. 12.16

    Tik feinam sunītim – tik muļķīgs rējiens…

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Mīļā, lācis > buchamona 23.08.2012. 12.40

    Arī es esmu viena maza ‘molekula’ no tās mazizglītotās tautas daļas… Un tas sliktākais (džerīša prāt), laikam, ir tas, ka par NA balsoju jau atkārtoti… Domāju, ka to darīšu arī nākotnē. Paanalizējot iepriekšējo vēlēšanu rezultātus… negribētos piekrist, ka Cēsīs ir liels ‘mazizglītoto’ skaits…, bet tas jau sunīša vau, vau…

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 23.08.2012. 14.25

    OK, varu atvainoties par “mazizglītotiem”, bet, tādā gadījumā, jūsu izvēle balsot par šo blēžu un infantīlo “mūžīgo” pusaudžu kompāniju ( ar dažiem izņēmumiem) vēl jo vairāk nav saprotama.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 23.08.2012. 14.34

    Dzeris49. Vau, vau “iļi” gaf, gaf:)

    0
    -3
    Atbildēt

    0

guna 22.08.2012. 07.50

Mani būs ļoti grūti pārliecināt, ka grupas “PISSI RIT” rīcība bija morāliski tīra un pareiza. Es pateikšu tikai vienu, ka pareizticīgo dievnamus apmeklē pārsvarā tikai vienkāršā ticīgā krievu tauta. Starp tiem var būt, un domāju, ka arī ir, dažādu politisko uzskatu cilvēki, bet kopīga vienojoša ticība Dievam. Viss tas pats, kā ir Latvijā. Meiteņu amorālais izgājiens dievnamā pie altāra bija ļoti cinisks un apsmejošs pret tiem, kas iet uz baznīcu.Es domāju, ka bez sekām meitenēm tas napaies.Šeit es domāju viņu personīgajā dzīvē. Tam, ka piespriestais sods ir ļoti bargs, tam varu piekrist. Priesteris,mācītājs draudzē ir tikai viena persona starp daudziem draudzes cilvēkiem. Es dziļi šaubos, vai šodien viens priesteris draudzē spējīgs politiski ietekmēt ticīgo prātus.

+8
-20
Atbildēt

1

    ingunaapine > guna 26.08.2012. 13.03

    Bet viņas taču Dievnamā lūdza (protams, ļoti diskutējamā un iespējams nepieņemamā formā) Dievmātei atbrīvot Krieviju no Putina. Kas tur zaimojošs ja Dievnamā lūdz Dievmāti? Ja vien pareizticīgas baznīcas Dievu nesauc putins.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 22.08.2012. 07.27

kā Krievijas centieni graut Ukrainas valstiskumu, kā tās specdienestu organizētais referendums par valsts valodu pie mums
—-
Īvāna kungs, to refendumu tak izprovocēja “Visu Latvijai”!
Kā šodien atceros – universālais Džeris mums te to ļoti pārliecinoši izskaidroja, un pat IR komentētājs Ozoliņš viņam piebalsoja :)
Ā, un par Aglonu runājot – Īvāna kungs ir ļoti drosmīgs. Pulcēšanās Aglonā jau ir beigusies :)

+13
-11
Atbildēt

0

Janka, Janic 22.08.2012. 07.26

krievu pareizticiigo bazniicas jau izsenis boļševiku laikos bijušas kremļa (čekas)kontrolee, taas sveetie teevi bija spiesti pildiit aģenta funkcijas , jo bazniica tomeer pastaav aarpus valsts , bet taakaa krieviem ticiiba dievam bija ļoti speeciiga , visus laaģeros nenomaitaasi , bija jaazin kas tad notiek ticiigo ļautiņu praatos , šo meiteņu protests ir tikai saakums saatana izdziišanai no bazniicas, redzot ar kaadu bardziibu vara metaas sodiit atliek tikai secinaat , ka meiteneem izdevies krietni savandiit šo lapseņu puuzni , tas izskaneejis taalu pasaulee , arii visos krievu informaacijas tiiklos

+21
-3
Atbildēt

2

    mary75 > Janka, Janic 22.08.2012. 09.54

    Šī te lapele visiem zināma kā FSB provokāciju tiražētājs un FSB partneris, nevajag visam ticēt, ko tev grib iesmērēt.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Janka, Janic 22.08.2012. 09.57

    =======
    Runa jau nav par ētiku un ticību, patikšanu vai nepatikšanu, bet gan par brīvību.
    =============================================================================
    ‘Mana ienaidnieka ienaidnieks ir mans draugs’ – tāpēc:
    ‘Draugam viss atļauts, ienaidniekam – viss aizliegts’. ”Kartāga (Krievija) ir jāsagrauj” – utt.utml.
    Globalizācijas/amerikanizācijas laikos ir jābeidz staigāt pa maliņu – ir jānostājās stiprākā pusē – un bez iebildēm jāpakļaujās amerikāņu/rietumnieku pavēlēm. Nekādu ‘vai-vai’, nekādu diskusiju……

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

marmed 22.08.2012. 07.14

“Autors ir bijušais Saeimas deputāts” tā ir atslēga kāpēc tāds raksts tpa, naudiņa tak kaut kā ir jāpelna, un moš nakamajās vēlēšanās kādā sarakstā tiks :)

tagad manuprāt vispar var rakstīt jebko ka tik pozitīvi par PR:
tipa Circene varētu uzrakstīt: “Latvijas medicīnas sistēmas izdzīvošana ir atkarīga no atbalsta PR”
Tāpēc visi ātri kamēr PR zvaigzne vēl nav norietējusi, paužam atbalstu !!!
nenormālajam sodam 25 gadiem Sibīrijā.. ā nē 2 gadiem cietumā, bet nu vienalga necilvēcības kalngals, gatavā inkvizīcija!!

+6
-20
Atbildēt

0

mary75 22.08.2012. 07.05

It kā pašsaprotamas lietas Īvāns uzrakstījis – ne jau par to ir runa, patīk kādam tā akcija vai nepatīk, bet gan par to, ka par tādām lietām cietumā nav jāliek, ka valsts, kurā rīkojas tik nežēlīgi un prettiesiski attiecībā pret saviem pilsoņiem, ir bīstama visiem apkārtējiem, tāpēc tik svarīgi aizstāvēt PR, lai, kaut vai tādā veidā piebremzēt to cinisku visatļautības un pilnīgāko civilizētu normu ignorēšanu, kas patreiz valda Krievijā.
Diemžēl, spriežot pēc komentāriem, daudziem mūsu bāliņiem un tautu meitām tas vai nu nav skaidrs, vai tiem arī “ordnung” un represijas mentāli daudz tuvākas un saprotamākas par individuālo brīvību, kaut pārprastu, kaut izpaustu ne visai adekvātā vietā un veidā ( nu tad par to jāsaņem sods, bet, adekvāts pārkāpumam).
Kārtējo reizi jāsecina, ka daļa mūsu sabiedrības pēc savas mentalitātes vēl arvien ir posttotalitāra, nehumāna un daudz tuvāka NVS, nevis Rietumiem, palasot komentārus, daudzi mats matā atkārto Kremļa polittehnologu teikto.
Valstij, kur “Rietumu vērtības” daudziem skaitās gandrīz vai lamuvārds, nākotne problēmatiska.

+25
-7
Atbildēt

11

    mary75 > mary75 22.08.2012. 10.02

    http://www.echo.msk.ru/blog/fry_s/921846-echo/ – te labi uzrakstījis pazīstams angļu aktieris.
    Viņš aicina par Putinu vienkārši smieties pēc iespējas vairāk.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > mary75 22.08.2012. 11.48

    Starp citu, pazīstamais “angļu” (Lielbritānijas žīds) aktieris Stīvens Frajs ir neslēpts homoseksuālis (aktīvists) un savulaik arī pie mums viņš kļuva “politiski slavens” ar britu Konservatīvās partijas kritizēšanu, jo tā Eiropas Parlamentā ir vienā politiskā blokā ar “homofobiskām” partijām, tostarp, TB/LNNK/VL.
    (Tolaik tracis pret torijiem Lielbritānijā bija uzpūsts plašāks – mēģinot “pievilkt” arī Aušvicu (Polijas gadījumā), Waffen SS (Latvijas gadījumā), utt.)

    Tā ka šī “angļu” aktiera atbalsts Pussy Riot ļoti labi iekļaujas šobrīd jau skaidri redzamajā “diskursā”. Arī pie mums, pēc neskaidrās PR trača sākuma stadijas, aktīvākie PR aizstāvji galu galā izrādās tie paši, kuri VIENMĒR vaid par “transpersonu, u.c.” diskrimināciju.

    Vēl mazliet tādā garā, un domāju, ka tie daži rusofobi (piemēram, “Zirnekliene Šeloba”), kuri šoreiz sākumā piebalsoja “Ir”, “Providus” un “politika.lv” tradicionālajiem:), bet “liberālajiem” aktīvistiem, beigu beigās paliks uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi.

    Un viss būs kā parasti.:)

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 22.08.2012. 12.07

    Ārprāts, homoseksuālists un vēl “žīds”!
    Un noteikti arī “sorosīts”, kā savādāk!
    Un tāds vēl atļaujas iestāties par kādām tur feministēm, no kurām, vismaz viena, arī izskatās pēc “žīdenes”!
    Tādam pašam vieta cietumā, kur skatās britu policija!

    Nu, Hari, tu atkal pārspēji pats sevi.

    +16
    -7
    Atbildēt

    0

    Sanšains > mary75 22.08.2012. 12.08

    Dzeris:
    Ārprāts, homoseksuālists un vēl “žīds”!
    =================================
    Lūdzu, neuztraucieties tik ļoti! Negribēju Jums piebaidīt kādu trieku. Tikai vēlējos būt precīzs.:)

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 22.08.2012. 12.20

    Līdz šim nedomāju, ka kāds ko tādu var pilnīgā nopietnībā uzrakstīt, tāpēc tiešām jūtos pārsteigts.
    Acīmredzot, neesmu pietiekami adekvāti novērtējis Latvijas nacionalistu intelektuālo potenciālu.

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    armn > mary75 22.08.2012. 12.22

    Nu redzi, Hari, ir šis tas kopīgs (vienojošs) Putinam un TB/LNNK/VL.
    Un jābūt zināmām “klapēm” uz acīm, lai rietumu sabiedrības uztveri par Pussy Riot lietu “izģērbtu” līdz “homoseksuālisma aktīvista” jeb “Anglijas žīda” līmenim.
    Tieši tā arī Putins sev iešāva kājā, nesaprotot kā rietumos uztvers šādu varas rīcību. Krievijas tēls šeit ir arvien nožēlojamāks un arvien vairāk krievu jauniešiem (tiem, kas ceļo vai mācās šeit) ir kauns par savu valsti. Krievijas tēls nav “cool” tā šķiet represīva, divkosīga, korumpētā valsts, kura iedzīvotājiem spēj nodrišināt zemu vidējo dzīves ilgumu ( tikai viens no rādītājiem, ja vēlies ko pārbaudīt). Diemžēl Tevis piesauktie VL un co, arī caur tādiem līdzjutējiem kā Tu lej ūdeni uz tām dzirnavām, kur maļ posttotalitāru atpalicību mums. Labā ziņa, sabiedrības dzīvotspējīgi risinājumi veidojas tur kur prāts ir atvērts idejām, nevis tur kur pasauli redz caur “klapēm” ( var pārlasīt mana komentāra sākumu).

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    Sanšains > mary75 22.08.2012. 12.32

    Dzeris –

    Gadu gaitā pieredzētais, novērotais, uzzinātais, lasītais mani ir pārliecinājis, ka kāda konkrēta cilvēka piederība žīdu nācijai gandrīz vienmēr ir faktors, kas ļoti nopietni ietekmē šī cilvēka rīcības motīvus un rīcību, it īpaši, ja cilvēks ir sociāli, politiski, ideoloģiski aktīvs. To pašu, manuprāt, var teikt arī par vairākām citām nācijām piederīgajiem.

    Savukārt, piemēram, par latviešiem (un zināmā mērā arī par krieviem), manuprāt, to NEVAR teikt. Protams, ir grūti vai pat neiespējami eksakti nodalīt, ko uzskatīt par “ietekmi” un ko ne. Tomēr, salīdzinot latviešus un žīdus, atšķirība ir ārkārtīgi liela.

    Tāpēc izvēlos šo faktoru paturēt acīs. Atšķirībā no Jums, kurš to izvēlas no apziņas izstumt un aizmirst, pat ja kādreiz tas kaut vai nejauši top skaidri redzams.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    gliters > mary75 22.08.2012. 13.14

    “Vēl mazliet tādā garā, un domāju, ka tie daži rusofobi (piemēram, “Zirnekliene Šeloba”), kuri šoreiz sākumā piebalsoja “Ir”, “Providus” un “politika.lv” tradicionālajiem:), bet “liberālajiem” aktīvistiem, beigu beigās paliks uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi.”

    Ko lai dara, ka nevaru sevi īsti ievietot nevienā “plauktā” – esmu nacionālās valsts idejas piekritēja, toties neesmu homofobe un 3K principa, ko daudzi sauc par “ģimenes vērtībām” aizstāve, paužu antiklerikālismu (bet ne ateismu), esmu anticioniste un holokosta revizionistu atbalstītāja, bet neesmu antisemīte ikdienas līmenī. Par lielāko pasaules ļaunumu uzskatu Krieviju, nevis liberālismu vai kādu hipotētisko “žīdu sazvērestību”. Turklāt pati galīgi nesaskatu pretrunas un nesaistes savos uzskatos.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > mary75 22.08.2012. 13.34

    Šeloba –

    Priecājos, ka uzzināju par Jums ko vairāk.:) Interesanti. Un, protams, labi, ka neesat ievietojama kādā pavisam šaurā plauktā.

    Jūsu “komplicēto” raksturu:) jau nojautu un tāpēc arī rakstīju (prognozēju), ka šajā gadījumā Jūs varētu palikt kopā ar PR aizstāvjiem – “liberāļiem”. Ja mēs visi varētu sadalīties divos plauktos vien, tad nebūtu šādu interesantu kombināciju.:)

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Sanšains > mary75 22.08.2012. 13.37

    Šeloba:
    hipotētiskā “žīdu sazvērestība”
    ================================
    Manuprāt, “sazvērestība” nav īstais jēdziens. Tomēr, ja paliekam pie tā, tad eksistē arī latviešu “sazvērestība” centienos noturēt dažādu veidu Latvijas resursus savā kontrolē un eksistē arī krievu “sazvērestība” tos dabūt sev.

    Par tām Jūs, šķiet, neteiksit: “hipotētiskas”.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    gliters > mary75 22.08.2012. 14.05

    Es ar to sazvērestību domāju “Cionas protokolus” utml. lietas.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam