”Krievijas Dzelzceļa” vadītājs Jakuņins varētu atstāt amatu

19

Komentāri (19)

traductrice 18.08.2015. 10.35

Šķiet, pusļimona adresāts laikus cenšas nozust no arēnas… kaut kā baigi viss sakrīt. gan magonīša iekrišana, gan pēkšņie remonti, gan jakuņina paziņojums. Izskatās, ka dzelzceļa nozare tiek gatavota jauniem “kadriem” abpus robežām. VDK kadrovomu oficeru ir skaidrs, ka magonīša kanāls ir aizgājis ciet.

Uz kuru pusi šoreiz nosvērsies kauss – uz Rail Baltic vai uz žeļezniji dorogi?

+6
-1
Atbildēt

7

    Charlie Hebdo > traductrice 18.08.2015. 11.06

    traductrice

    Uz kuru pusi šoreiz nosvērsies kauss – uz Rail Baltic vai uz žeļezniji dorogi?

    Ņemot vērā to, cik strauji krītas Krievijas ārējo ekonomisko sakaru apjomi, pat Matīss un klusais neatļautos vairs atklāti lobēt jauna dzelzceļa uz Maskavu būvi un Dombrovskis arī vairs nesludinātu, ka abi varianti ir rūpīgi jāizsver. To, ka Krievijas ekonomiskā situācija būtiski pasliktināsies domāt spējīgi cilvēki zināja vēl pāris gadus atpakaļ.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > traductrice 18.08.2015. 11.11

    Charlie – ko jāsaprot ar jaunu dzelzceļa būvi ? Es iestātos par elektrifikāciju :)

    Bet par Rail Baltic , ja skaitļos , tad planotais apjoms ir 10 mio tonnu gadā , kas ir ņemts diezgan automātiski uzliekot visu tranzītu rietumu virzienā uz dzelzceļa sliedēm, tai skaitā to , ko ved ar autotransportu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > traductrice 18.08.2015. 11.41

    klusais

    Par visa dzelceļa elektrifikāciju un lokālu koģenerācijas staciju, kas izmantototu tikai vietējo kurināmo, būvi katrā mazpilsētā un ciematā arī es esmu. Nevar transportēt elektrību, kas saražota TECII līdz Rēzeknei vai Liepājai. Kad uzbūvēs RailBaltic, būtiski samazināsies autotransporta izmantošana, jo dzelzceļš iznāks lētāk un ātrāk un 1000 km attālumā jau būs rentabls.

    Par pasažieru ērtībām, kad nebūs jālido ar lidmašīnu, pat pirmskolnieks sapratīs.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > traductrice 18.08.2015. 13.27

    Dzelzceļa elektrifikācijai būtu vairāki efekti – pirmkārt mazāka pašizmaksa, otrkārt mazāk izmešu – gan izmešu kvotas , gan faktiski mazāks piesārņojums.

    Par Rail Baltic efektivitāti transporta pārvadājumiem neņemšos spriest , tāpat par pasažieru parvadājumiem . Manuprāt pa gaisu biļetes būs lētākas, ja nebūs vērā ņemamas subsīdijas. Arī ar mašīnu pašizmaksa varētu būt mazāka kā ar fūri uz vilciena platformas :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    traductrice > traductrice 18.08.2015. 13.33

    Arī ar mašīnu pašizmaksa varētu būt mazāka kā ar fūri uz vilciena platformas :)

    Manuprāt, RB ir tas trūkstošais posms, kas nepieciešams, lai fūre (uz platformas) vispār nebūtu vajadzīga, nogādājot preci no Tallinas uz Itālijas dienvidiem, piemeŗam. Fūrētājiem tā, protams, nav laba ziņa.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > traductrice 18.08.2015. 13.51

    tradutrīce – ja viss būtu tik vienkāŗši , tad fūres brauktu tikai līdz Polijai jau tagad un tālāk terminālos formetu konteinerus :) plus tāds sīkums – kravu uz Itāliju no šejienes ir grūtāk atrast kā no Itālijas uz šejieni . Un otra piebilde – cik tad ir kravas no Tallinas ? Slinkums rakāties arhīvos , bet tie cipari ir diezgan necili.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    zanE. > traductrice 18.08.2015. 15.06

    ….salīdzinājums par transporta veidiem Latvijā:

    http://pbs.twimg.com/media/CMS3ZtkUsAAY33V.jpg

    0
    -2
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 18.08.2015. 09.44

…. Eiropas Savienība pēc Latvijas iebildumiem pret Jakuņinu savas sankcijas nav vērsusi. Latvija šo prasību pamatoja ar ”Krievijas dzelzceļa” kā tranzīta nozares sadarbības partnera lielo ietekmi mūsu valsts ekonomikā. +++ gribētu par šīs prasības izvirzītājiem, LR pilsoņiem un, acīm redzot, vēlētām amatpersonām uzzināt ko vairāk. Kuri tie bija? Kāds atbalsts šādai ” politikai” bija valdošajā koalīcijā utt.

Šis fakts par Jakuņina (Kremļa) interešu lobēšanu ES, tas ir vislielākais kauna traips Latvijai. Citu, līdzīgu nezinu.

+9
-1
Atbildēt

0

Lauris Grâvelis 18.08.2015. 09.15

Putinam tikai tagad pieleca, ka Magonis ar Jakuņinu bija sashēmojušies un darbojās pretēji Putina fašisma ekonomikas pamatnostādnēm. Latvijā visi pat nepaspēja novaimanāties, ka Magoni ir jāņem ārā no cietuma un jāliek atpakaļ par LDz vadītāju, jo kamēr otkats nepārsniedz 20%, viss ir ok.

0
-1
Atbildēt

1

    Charlie Hebdo > Lauris Grâvelis 18.08.2015. 11.10

    Nasing spešal!

    Magonis Jakuņinam bija piešķīris prātam neaptveramas preferences un par tāda vērtīga tefteļa, kā Magonis, ekspluatēšanu, Jakuņins desmit gadu laikā ir saņēmis neskaitāmus valsts apbalvojumus.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Charlie Hebdo 18.08.2015. 09.03

Jādomā gan, pazaudēt tik vērtīgu kadru kā Magonis!

+2
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam