Valdības maiņas gadījumā Āboltiņa piekristu uzņemties tās vadību

53

Komentāri (53)

vvilums 28.07.2015. 12.33

Džeri. Vienotība savādāk neprot pelnīt naudu kā tikai tirgojot TUA lasi iztirgojot valsti nevēlamiem subjektiem ?

+9
-9
Atbildēt

1

    Optiskais Tēmeklis > vvilums 28.07.2015. 18.35

    Kozlovskis kā Vienotības jauniesauktais aiznākamgad sāks tirgot pases lielākos apmēros — ar jaunajiem personas kodiem. :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

ozolnieki 28.07.2015. 12.29

Biju palaidis garām

Te Agnese margēviča ….Kamēr Laimdota atvaļinājumā,Kūtris,kam Solvita apsolījusi Tieslietas savā valdībā,silda fonu premjeres pensionēšanai

Rakstīts balstoties uz …..Kūtris 900″:ir dzirdētas runas,ka S.Āboltiņa varētu stāties L.Straujumas amatā.Premjere savu darbu ir izdarījusi,un,iespējams,ir nogurusi

+10
-7
Atbildēt

0

ozolnieki 28.07.2015. 12.05

dzeris

Paši NA taču lieliski saprot, ka, tāpat tos bēgļus uzņems, viss tas ir tikai kārtējais PR.

…………

NA ir / bija pret TUA . Un ko realitātē izdevās gandrīz piegriezt šo murgu .

NA ir pret nelegaliem imigrantiem …domā nesanāks

+8
-14
Atbildēt

1

    dzeris49 > ozolnieki 28.07.2015. 12.17

    TUA un bēgļi ( nel. imigranti) ir dažādas lietas.

    Tas, ka NA pret TUA, tai pat laikā, par pabalstu griestu atcelšanu, lielākiem māmiņu pabalstiem, utt., utt., tas, protams, ir “loģiski”, mēs esam par naudas tērēšanu, bet, pret naudas pelnīšanu.

    Nebrīnīšos, ja, ņemot vērā vispārējo NA izpratnes līmeni, daži tur domātu, ka nauda vienkārši tiek drukāta bankā vajadzīgos daudzumos, vismaz, pēc viņu uzvedības, reizēm tā izskatās.

    Būtu labi, ja NA, kādreiz, liktu priekšā kādu konstruktīvu priekšlikumu, nevis, būtu tikai “pret” kaut ko.

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

latvijas_valsts 28.07.2015. 11.34

Etniskais bērnu dārzs arvien interesants saviem zvēriņiem un to izlēcieniem.

+7
-4
Atbildēt

0

LoveLove 28.07.2015. 11.23

Vienkārši nožēlojami būtu noskatīties uz izrādes “Straujumas valdības maiņa” gatavošanu, līdz Saeima, tāpat kā Latvijas teātri, rudenī ar to atklās savu jauno sezonu. Labāks risinājums būtu, ja iecerētās izrādes skatītāji, proti, vēlētāji, varētu izsvilpt gan šīs izrādes aktierus, gan režisorus, gan aiz skatuves esošos speciālistus. Āboltiņas skumjā prognoze par referendumu būtu lietderīga vienīgi, ja ar referenduma palīdzību varētu atlaist šo Saeimu – tas būtu referenduma cienīgs un nekavējošs jautājums.

+12
-4
Atbildēt

0

ierados 28.07.2015. 11.11

Te viens otrs iedomājas, ka varētu izturēties kā briti, nebūdami briti. Lika pagaidīt!

+15
-10
Atbildēt

3

    lno > ierados 28.07.2015. 11.24

    Ierados. Nu nepiestāv latviešu bāru bērnam uzvesties kā baronlielkungam:) Varbūt varam saņemties un izturēties vismaz kā leiši un igauņi?:):):)

    +16
    -12
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > ierados 28.07.2015. 11.37

    Paši NA taču lieliski saprot, ka, tāpat tos bēgļus uzņems, viss tas ir tikai kārtējais PR.

    +13
    -12
    Atbildēt

    0

    Bet > ierados 28.07.2015. 19.18

    ne tikai kā leiši un igauņi, bet arī poļi! Tie 2000 bēgļu tik skaitliski lielai valstij nav daudz. Latvija jau apsolījusies liekas ka 250 bēgļi! Laba attiecība vai ne!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Absints 28.07.2015. 11.03

NA kārtējo reizi pierādījusi savu puišeļu dabu, un droši vien kārtējo reizi bloķēsies ar SC. Katrā ziņā NASCistu politika ir tāda kulaku vicināšana un bļaustīšanās par tukšo, lozungi jau pat itkā pareizi, tik konstruktīvisma tur nav. NA nesaprot, ko nozīmē koalīcija, neredz laukumu kopumā, bet tuvredzīgi izdala kāda konkrētu lietu, un to uztaisa par problēmu. Tā bija ar demogrāfijas “ultimātu”, tā ir tagad.

A par Āboltiņu – man viņa sāk atgādināt Ingrīdiņu, kas savulaik izlidoja kā korķis. Var, protams, riskēt un vinnēt, var, protams, politiku balstīt uz intrigām, bet tas ir līdz reizei. Var jau būt, ka šī reize nebūs tā, bet esmu diezgan pārliecināts, ka tā pienāks.

+20
-14
Atbildēt

2

    Ēriks > 28.07.2015. 11.21

    Šajā reizē SC bloķēsies ar Vienotību un ZZS,jo tiem ka tik Latvijai sliktāk,viņi gribēs bēgļus,un jo vairāk jo labāk,kā ģerboņa zaglis jau paskaidroja.

    +11
    -14
    Atbildēt

    0

    vvilums > 28.07.2015. 11.28

    Ķīps.Tik pat labi var teikt, ka V bloķējas ar SC iegrūžot valsti parādu jūgā, kā arī 2% no IKP nenodrošināšanā armijas vajadzībām.

    +9
    -15
    Atbildēt

    0

lno 28.07.2015. 10.38

PAR SOLIDARITĀTI BĒGĻU JAUTĀJUMĀ.

Kad 1990. gada beigās Baltijas Padome lūdza Rietumvalstis organizēt starptautisku konferenci, lai atrisinātu šeit sabraukušo padomju kolonistu un okupēto teritoriju (Abrene, Pečori) jautājumus, prasību noraidīja, lai nešūpotu Gorbačova (vēlāk Jelcina) pozīciju). Tā vietā mums ieteica rīkot divpusējas sarunas ar Kremli un pašiem tikt galā ar visām problēmăm.

Saeimas Eiropas lietu komisijai vakardien Mucenieku bēgļu centrā tā arī neizdevās saņemt no iekšlietu ministra Kozlovska atbildes uz jautājumu, kapēc 270 000 neintegrētie ekonomiskie bēgļi no PSRS netiek ierēķināti Latvijā jau esošo bēgļu skaitā.

Lielākā bēgļu laivu plūsma nāk no Lībijas, tomēr valdībā nav veikta nekāda analīze, kas saņem un, kā tiek izlietoti līdzekļi par Lībijā iegūto naftu un gāzi ( 2014. gadā 40 mlrd. $). Ar daļu no šīs naudas pietiek, lai pilnībā nodrošinātu l bēgļus ar visu dzīvei nepieciešamo.

Kapēc Eiropas Komisija neslēdz līgumus un nevienojas par bēgļu centru ierīkošanu Āfrikā un Āzijā, teritorijās, kurās nenotiek nekāda karadarbība, bet cenšas musulmaņus, kas ir bēgļu vairākums, pārvietot uz Ziemeļvalstīm?

Kapēc bagātās reğiona valstis Sauda Arābija un Katara, kuras finansē karadarbību Sīrijā un Jemenā, neuzņemas nekādu atbildību par bēgļiem.

Kāda ir Francijas atbildība par gaisa uzlidojumiem un kādreiz plaukstošās Lībijas, kas uzņēma un nodrošināja ar darbu bēgļus no visas Āfrikas, infrastruktūras un visas valsts sagraušanu?

Latvijas valdībai nav jāuzņemas nekādas jaunas saistības bēgļu sakarā, kamēr no EK nav saņemtas skaidras atbildes uz visiem minētajiem jautājumiem! Aleksandrs Kiršteins

.

+18
-13
Atbildēt

2

    Normunds > lno 28.07.2015. 10.43

    Kamēr nav atbildes uz šiem jautājumiem., nevienu bēgli Latvijā!

    +10
    -13
    Atbildēt

    0

    Normunds > lno 28.07.2015. 10.46

    Lībijas labklājības valsts iznīcināšanā piedalījās arī Itālija ar Berluskoni priekšgalā, Lielbritānija ar specvienībām, ASV.

    +5
    -16
    Atbildēt

    0

lno 28.07.2015. 10.28

„Ja Latvija nepieņems lēmumu par bēgļu uzņemšanu, tad skumjākā alternatīva būs referendums par izstāšanos no ES,” prognozēja Āboltiņa.

________________________________

Gvelžot šādas muļķības, Āboltiņa neslēpj, ka uzskata visus par galīgiem stulbeņiem, un viņa nekļūdās – šajā portālā daudzi domā līdzīgi:):):)

Ilustrācijai: dzeris49 Lai kā negribētos, šoreiz jāpiekrīt Āboltiņai.

Idiots vai blēdis?:):):)

+18
-13
Atbildēt

3

    Normunds > lno 28.07.2015. 10.31

    Čigāne un Kalniete savulaik baidīja ar rubli – nebūs eiro, būs rublis. Tā tāda Vienotības politika – uzskatīt vēlētājus par pilnīgiem stulbeņiem.

    +8
    -16
    Atbildēt

    0

    andrejs > lno 28.07.2015. 12.47

    atceros laiku pirms RD vēlēšanām, kad Vienotībēni ķērca “Krievi nāk!”. Cerībā uz tautas slikto atmiņu un ignorējot savu iepriekšējo pretvalstisko rīcību kopā ar Šleseru ieviešot PUA.

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    kristaps_freimanis > lno 28.07.2015. 13.29

    “Gvelžot šādas muļķības, Āboltiņa neslēpj, ka uzskata visus par galīgiem stulbeņiem”

    ==

    Še gan piekrītu, tas ir pilnīgs blefs.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

Lauris Grâvelis 28.07.2015. 10.22

Vai Āboltiņa taisās konkurēt ar ZZS mūžveco “kandidātu” Lembergu uz premjera krēslu pēc ZZS un V apvienošanās? Izskatās, ka Āboltiņai ar galvu jau pavisam švaki. Visi saka, ka bijusi gudra sieviete, bet pēdējā laikā sāk parādīties neprāta pazīmes. Pat žēl paliek.

+8
-13
Atbildēt

0

dzeris49 28.07.2015. 09.58

Āboltiņa pat Saeimā tika ētiski visai apšaubāmā veidā.

Arī tas, ko viņa dara Saeimā, visai apšaubāms – pilnīgākā simbioze ar Lembergu, mēginājumi ierobežot kritiku, ierobežot preses brīvību, tātad, ierobežot demokrātiju.

Āboltiņas galvenais dzinulis, protams, ambīcijas un varaskāre, bet, blakusefekts no tā gan vairāk negatīvs, nekā pozitīvs, pilnīgākā iekšējas demokrātijas likvidācija V, mēģinājumi ierobežot to valstī, V pārvēršana par ZZS-2, tiesiskuma ignorēšana, utt.

Āboltiņa kā premjers nekas labs nebūtu, viņa ir no tiem cilvēkiem, kam nedrīkst dod lielu varu, jo Āboltiņai nepiemīt tās morālās un ētiskās kategorijas, kam jāpiemīt cilvēkiem, kas ieņem augstus amatus, lai šie cilvēki neizmanto savu stāvokli sev vēlamā veidā, jo ĀBoltiņa ir bezprincipu karjeriste, kas gatava savu ambīciju nodrošināšanai rīkoties gan prettiesiski, gan autoritāri, un upurēt tam gan partiju, gan arī valsts intereses.

+11
-7
Atbildēt

3

    Ēriks > dzeris49 28.07.2015. 10.07

    Jā,un Āboltiņa turklāt ir pret ped…,oi,tas ir ,partnerattiecību likumu,arī tas ir svarīgi.Lūk,ja Vinķele tiktu pie stūrēšanas,būtu pavisam cita lieta.

    +10
    -13
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 28.07.2015. 11.23

    Nespēj par to nedomāt ne dienu, ne nakti?

    +14
    -6
    Atbildēt

    0

    DD1 > dzeris49 28.07.2015. 14.57

    > dzeris49

    “Āboltiņai nepiemīt tās morālās un ētiskās kategorijas, kam jāpiemīt cilvēkiem, kas ieņem augstus amatus,… jo Āboltiņa ir bezprincipu karjeriste, kas gatava savu ambīciju nodrošināšanai rīkoties gan prettiesiski, gan autoritāri, un upurēt tam gan partiju, gan arī valsts intereses”

    Baidos, ka Jums taisnība.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

DD1 28.07.2015. 09.15

2 dažādas atziņas no raksta:

Pirmā,- Solvita Āboltiņa ir pat gatava smagi strādāt premjerminstra amatā, lai tikai atrastos top 3 svarīgāko personu sarakstā, ja jau nesanāca kļūt par valsts prezidenti vai vismaz atkal par Saeimas priekšsēdētāju. Ambīcijas Āboltiņai ir visspēcīgākais dzinulis, kam ir gan pozitīvs, gan negatīvs blakusefekts.

Otrā atziņa,- lai arī Latvijai, protams, jāievēro Eiropas solidaritātes princips, tomēr visas valstis nesāk no vienādām pozīcijām, uzņemot bēgļus. Tas jāievēro. PSRS okupācijas laikā Latvijā ieradies pārāk daudz sveštautiešu, tajā skaitā arī ekonomisko bēgļu, sekas joprojām labi redzamas demogrāfiskajā situācijā. Mēs nespējām integrēt krievus u.c., nemaz nerunājot par asimilāciju, tādēļ ir prognozējams, ka spēcīgākā krievu mentalitāte uzvarēs jauno Āfrikas bēgļu gadījumā. Ir jau redzams, ka ķīnieši nezin latviešu valodu, toties, runā krieviski.

+7
-5
Atbildēt

0

dzeris49 28.07.2015. 08.57

Lai kā negribētos, šoreiz jāpiekrīt Āboltiņai.

Latvijai jārīkojas kontekstā ar visas ES politiku un tie bēgļi jāuzņem, patīk mums tas, vai nepatīk, tīri pragmātisku iemeslu dēļ, nerunājot par humanitāro un citiem aspektiem.

NA rīcība, kārtējo reizi, totāli bezatbildīga, populistiska, un valstij kaitīga, kārtējo reizi NA spēlē uz cilvēku zemākajiem instinktiem, š.g. kultivē ksenofobiju.

+17
-17
Atbildēt

14

    Austras koks > dzeris49 28.07.2015. 09.12

    dzeri, tie nav bēgļi, tie ir prasti ekonomiskie migranti. Nav nekāda pamata tos pieņemt ne tikai Latvijā, bet arī Eiropā. Un Latvijai ir nevis jāpieņem tie saskaņā ar kaut kādām kvotām, bet visiem iespējamiem līdzekļiem jāpārstāv Eiropā viedoklis un jāustāj uz risinājumu, ka tie visi ir automātiski izraidāmi atpakaļ, izņemot ja poēc ļoti stingriem kritērijiem kāds pierāda, ka tiešām ir politiskais bēglis.

    Saprotu, ka jums nepatīk NA un Dombrava, bet tomēr izlasiet šo rakstu – Eiropas mēroga muļķošana – http://www.nacionalaapvieniba.lv/aktualitate/eiropas-meroga-mulkosana/

    Pāris citātiņi:

    “Tomēr spilgtākais apliecinājums ir fotogrāfijas ar „bēgļu” laivām, kuras sasniedz Dienvideiropu, kāpēc tajās teju nav redzamas sievietes un bērni? Ļoti bieži „bēgļi”, kuri nonāk Eiropā ir vīrieši, spēka gados. Tas šķiet dīvaini, jo Latvijas pieredze liecina, ka bēgļu gaitās dodas sievietes ar bērniem vai visa ģimene kopā, nevis ģimene paliek bīstamajā zonā un vīrietis dodas uz drošāku vietu.”

    “Būtisks ir apstāklis, ka arī Eiropas Komisija oficiālos dokumentos izvairās ieceļotājus no trešajām valstīm saukt par „bēgļiem”. Termins bēglis tiek pamatā lietots publiskajā komunikācijā, lai dažādu Eiropas Savienības dalībvalstu iedzīvotājiem būtu vieglāk akceptēt jaunu ieceļotāju uzņemšanu. Ja godīgi un atklāti tiktu teikts, ka visām Eiropas Savienības dalībvalstīm ir jāuzņem imigranti, kuri ir nelegāli ieceļojuši Itālijā un Grieķijā, tad pavisam noteikti šo piedāvājumu būtu neiespējami „pārdot” vēlētājiem.”

    “Dažādos raidījumos un no politiķiem esam dzirdējuši demagoģiskus salīdzinājumus starp Āfrikas bēgļiem un latviešu bēgļiem Otrā pasaules kara laikā. Viņi aicina uz līdzjūtību pret tiem cilvēkiem, kuri bēg no kara… Bet vai sabiedrība tiek informēta, ka, piemēram, Eritrejā karš nav noticis piecpadsmit gadu, bet šodien Eritrejas pilsoņi ir vieni no aktīvākajiem „bēgļiem”, kuri brauc uz Eiropu?”

    +20
    -13
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 28.07.2015. 09.23

    dzeris ir kosmopolīts un dziļi ieaudzis eritrejiešu kultūrā,tāpēc šāda demagoģija dzeri nepārliecinās,bēgļi viņam ir mīļi,tāpēc obligāti jāuzņem un punkts!

    +14
    -13
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 28.07.2015. 09.24

    Okupācijas sekas ES vairs nevienu neinteresē.

    Par pārējo visu, zināmā mēra, var piekrist, ES sava politika būtu jāpārskata.

    Bet, kamēr ES to nav izdarījusi, Latvijai, tomēr, jārīkojas kontekstā un solidāri ar pašreizējo ES politiku, tāpat, kā to dara Igaunija un Lietuva, mums vienkārši nav citas izejas.

    Bez tam, tik daudz jau to bēgļu Latvijai nav paredzēts, vismaz, pagaidām uztraukumam nav pamats, un NA rīcība ir bezatbildīga.

    +12
    -15
    Atbildēt

    0

    vvilums > dzeris49 28.07.2015. 09.31

    Džeris. ” zināmā mēra, var piekrist, ES sava politika būtu jāpārskata.”

    Tieši NA jau šodien arī aicina pārskatīt ES un Latvijas politiku, nav ko tūļāties kā tas

    Vienotībai raksturīgi.

    +14
    -13
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 28.07.2015. 09.57

    Ja Polija stingri noteikusi, ka uzņems 2000 bēgļus, bet tikai ar nosacījumu, ka tie visi būs kristieši,kāpēc Latvija solidāri nevar uzstādīt tādu pašu kritēriju?

    +15
    -12
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 28.07.2015. 10.01

    Un kurš saka, ka Latvija nedrīkst uzstādīt kādus kritērijus?

    Bet, pilnībā atteikties no bēgļu uzņemšanas gan nedrīkst.

    +14
    -12
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 28.07.2015. 10.10

    Normunds > dzeris49 28.07.2015. 10.14

    Vienkārši valdošajai plutokrātijas kliķei ir vajadzīgs lēts darbaspēks – vergi, tāpēc viss establišments un Vienotības aktīvisti spiež uz emocijām un spēlē uz vainas sajūtas, lai plutokrātijai sagādātu jaunus vergus, kas zem minimālās algas būs gatavi strādāt un mitināties barakās. Nekā personīga, tikai jenotu biznesa intereses.

    +5
    -16
    Atbildēt

    0

    eltae > dzeris49 28.07.2015. 11.38

    Bijušais ES komisārs Piebalgs intervijā izteicās, ka pārtikas kravas simtiem miljonu vērtībā Āfrikas iedzīvotājiem jāpiegādā lai tie dzīvotu uz vietas. Uz jautājumu vai komisārs nevarētu palīdzēt Latvijas lauksaimniekiem iesaistīties pārtikas preču iepirkumos āfrikāņiem, atbildēja noraidoši, faktiski lobēja Vācijas,Francijas un Itālijas pārtikas audzētājus un ražotājus, pavairoja šo valstu nepamatotu peļņu.

    Tāpēc Latvijas valsts un tās pilsoņi nenes nekādu ne morālu ne politisku atbildību par ES kļudaino politiku. Līdzekļus vajadzēja ieguldīt Āfrikas infrastruktūra- ūdensapgādē un rūpnieciskos objektos.

    +10
    -12
    Atbildēt

    0

    Viedoklis_lv > dzeris49 28.07.2015. 12.42

    Dzeris saka, ka ir jāpārskata ES politika, taču Latvija to nedrīkst ierosināt, jo tad tas nebūs solidāri. Savukārt, ja to ierosinātu Vācija tad tas būtu solidāri. Sapratāt? Latvija nedrīkst ierosināt, Vācija drīkst. Latvija nav solidāra, Vācija ir solidāra.

    O demokrātija, vienlīdzība un brālība.

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 28.07.2015. 12.43

    Vienkārši valdošajai plutokrātijas kliķei ir vajadzīgs lēts darbaspēks – vergi, tāpēc viss establišments un Vienotības aktīvisti spiež uz emocijām un spēlē uz vainas sajūtas

    ————————-

    gluži manas domas. Latviešus par santīmiem vairs nevar piespiest strādāt, jo tagad esam ES un līdz Anglijai trīs stundu lidojums, tad nu meklē jaunus vergus, kas vismaz kād laiku būs gatavi vergot.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    kristaps_freimanis > dzeris49 28.07.2015. 13.26

    ” tīri pragmātisku iemeslu dēļ”

    ===

    Jap. Pat nerunājot par to, ka mums ir vajadzīgs Vidusjūras ES (NATO!) valstu atbalsts KF atturēšanai no muļķīgām darbībām, šādas atturēšanas izgāšanās gadījumā daudziem mūsu pilsoņiem būs vajadzīga tā pati palīdzība, ko mēs tik ļoti nevēlamies sniegt citiem.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    kristaps_freimanis > dzeris49 28.07.2015. 13.27

    ” tie nav bēgļi, tie ir prasti ekonomiskie migranti”

    ===

    Ekonomiskos migrantus neviens te neuzņems.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 28.07.2015. 14.05

    Ekonomiskos migrantus neviens te neuzņems.

    ————

    Tam mēs varētu noticēt tikpat daudz,cik uzticamies savai valdībai un Saeimai.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

Jānis Iesalnieks 28.07.2015. 08.56

Te arī atbilde, kurš patiesībā šūpo valdību un vēlas izprovocēt Nacionālo apvienību uz aiziešanu no tās (cita starpā Straujuma Rihardu Kolu atlaida tieši pēc Āboltiņas iniciatīvas).

+20
-17
Atbildēt

3

    zanE. > Jānis Iesalnieks 28.07.2015. 11.29

    …eh, neizmantoji iespēju vismaz šoreiz – paklusēt…

    +13
    -11
    Atbildēt

    0

    nomale > Jānis Iesalnieks 28.07.2015. 15.17

    Nezinu, kurš šūpo valdību, bet zinu, kas šūpo valsti – NA kopā ar SC!

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Jānis Iesalnieks 28.07.2015. 17.46

    nomale Nezinu, kurš šūpo valdību, bet zinu, kas šūpo valsti – NA kopā ar SC!

    ————

    Kas cits atliek,ar kaut ko taču jānodarbojas,kamēr Vienotība ar ZZS izpārdod valsti un ieved bēgļus.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam