Sašutušie darbaļaudis

89

Komentāri (89)

Brūnaliņa 06.07.2015. 20.15

Nezinu. Zinu tikai to, ka NELP šalderējas ar miljoniem, bet Pirmo Rīgu par lāgu kā nevar, tā nevar dzirdēt :(

0
-2
Atbildēt

0

Drosma 06.07.2015. 09.53

Es atkal par to pašu.

Pirms vēlēšanām – pagājušajā gadā – saiedrībā pat nebija diskusiju par to,ka vajadzētu kaut ko mainīt Latvijas politiskajā sistēmā.

Vecās gvardes – pat no vagaru laikiem vecās gvardes izcilības – allaž varai pakalpot gatavā Māra Zālīte, ka vienīgā skaļi brēca – balsojiet par mazāko ļaunumu, balsojiet par mazāko ļaunumu – tas pat džeris – smilkstot atsaucās – jā nekā labāka neesot. Balsojiet par Vienotību – krievi nāk.

Visi aizrāvās ar Sudrabas un Saskaņas noriešanu – Āboltiņa ar Lembi jau dzēra šampi un jo gardi smaidīja … Cik viegli ar tādiem truleņiem manipulēt.

Nu daži pamodušies – nu džeris plēš matus, piedodiet – spalvu no galvas …

Kad es rakstīju – balsojiet par jauniem spēkiem – kaut vai par Bordānu – tad visi man atbildēja nē – nevajag – nu tagad – te jums mācība – mani neklausīt.

+1
-1
Atbildēt

0

morgenstern 06.07.2015. 08.37

Vai visa jezga nav dēļ Raša tudei vēlmes reģistrēties Latvijā?

+5
0
Atbildēt

0

agrunte 05.07.2015. 11.56

Žurnālisti, izbeidziet vienreiz šo padomju ieradumu – vārda “necenzēts” likšanu nevietā. Var taču uzrakstīt, piemēram, “nepiedienīga lamāšanās”. Pie mums nekas nevar būt cenzēts, jo cenzūra ir aizliegta ar Satversmi (100. pants). Šis mans koments sastāv tikai un vienīgi no necenzētiem vārdiem, kā arī viss Ozoliņa raksts. Vai tad IR būtu par to jāsoda? Lietojot vārdu “necenzēts”, jūs uzreiz nonākat iekšējās pretrunās – iznāk, ka kāds var titk sodīts par Satversmes ievērošanu.

+5
-2
Atbildēt

6

    Skumjais Bruņinieks > agrunte 05.07.2015. 12.26

    uz agrunte

    Ozoliņš pats ir viena liela ” iekšēja pretruna “, tur nav nekā dīvaina.

    Ozoliņam, tā pat, kā Krievijai, nav bijusi sava ” pokojaņije ” (grēku nožēla, varbūt?) .

    Zem Liepnieka tupeles rakstītās Šķēles slavinošās odas ir atstājušas uz šo pretrunu plosīto personu neatgriezeniskas sekas.

    Mani interesē viena lieta – kad Ozoliņš sāks( un vai vispār sāks) atklāti runāt par ” valstsvīra ” Dombrovska 3a portfelīti.

    Varbūt gaida, kad Bukāne būs visus pierādījumus no portfeļa satura nobēdzinājusi. Īsto tā saturu un nosacījumus mēs nekad neuzzināsim, jo, kas ir pakalpojis Lembergam un viņa Sistēmai, ir svēts un neaizskarams. Ne Lembergs, ne kāds cits viņa karaļvalsts cirpējs nekad par ” lācīti” neko sliktu neteiks.

    Dombrovskis ir kļuvis par savējo.

    Mēs visi bijām liecinieki procesam, kā “sabrauktais ezītis” pārtapa par “valsts vīru”, kad nometa varu Lembergam pie kājām.

    Krievija par to, ka Dombrovskis atdeva varu viņu draugam Lembergam, mūsu ” valsts vīru” sauks mīļi – ” Naš mišonok”.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    fretka > agrunte 05.07.2015. 12.40

    Krievija par to, ka Dombrovskis atdeva varu viņu draugam Lembergam, mūsu ” valsts vīru” sauks mīļi – ” Naš mišonok”.

    ——-

    Kāpēc gan lai Krievija sauktu “lācīti” (miška) par pelēnu (“mišonok”)?

    Varbūt te ir kāds dziļš zemteksts? :)

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    ierados > agrunte 05.07.2015. 14.12

    Iedomājies peles lāču lielumā un lāčus peles lielumā. Krievu sapnis superlācis transformers lācis – pele – lācis. Super!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Drosma > agrunte 06.07.2015. 10.04

    Nav tiesa. Ir morāles normas, kas nevis rakstiski , bet mutiski cenzē – ko drīkst lietot publiskā telpā un ko nedrīkst. Nekur nav rakstīts, ka nedrīkst rubināt degunu un puņķus ar lielu strūklu izpūst trolejbusā uz grīdas, tomēr morāles normas šādu rīcību cenzē un tādu pasažiera rīcību visi nosodītu.

    Cita lieta ir ideoloģiskā cenzūra. Kā piemēram, tagad mums cenšas uzpiest to, ko perfekti noformulēja Elita Veidemane – tolerances diktatūra. Man esot jābūt solidārai ar bēgļiem – pigu – solidaritātei ar musulumaņiem – lielo pigu. Lai tie beidz šaut cilvēkus, lai beidz griezt rīkles un tad ar to vēl lielīties.

    Pigu Latvijas islamizājai un mūsu valdības teroram pretsavu tautu. Novērsiet to 40 procentu cilvēku nabadzību Latvijā – pabarojiet Latvijas bērnus.

    Nu labi. Būtu jāņem sarkans karodziņš un jāiet ielu barikādes taisīt. Nav normāla tāda situācija, ka tautas izdzīvošanas jautājumus lemj maza saujiņa cilvēku.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    agrunte > agrunte 06.07.2015. 13.20

    Skaisle, kāds cenzūrai sakars ar puņķiem? Tev nav ne mazākās sajēgas, ko šis termins nozīmē. Nu tad paskaties kaut vai Wiki, pirms rakstīt pa šo tēmu.

    http://lv.wikipedia.org/wiki/Cenz%C5%ABra

    “Cenzūra ir varas izmantošana, lai kontrolētu vai ierobežotu vārda brīvību. Šo varu parasti realizē valsts, kāda ietekmīga cilvēku grupa vai organizācija.”

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Drosma > agrunte 06.07.2015. 13.56

    Nē – pašam Tev nav sapratne. Jo cenzūra var būt visāda, tai skaitā pašcenzūra.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Mantrausis 05.07.2015. 11.31

Nez kālab neviens pat nedomā par padomes kā institūcijas likvidēšanu… Kam tā nepieciešama?

Visa jezga izskatās tik mākslīga, ka … Tikai vēl – liekas kaimiņvalstīs tāds Ingmārs Līdaka mandātu būtu nolicis… Tik muļķīgi pat jaunulis deputāts izteikties gan nevarētu, kas faktiski man liek apšaubīt jēgu ik likumam, par kuru Līdaka jelkad balsojis…

+1
-7
Atbildēt

0

Skumjais Bruņinieks 05.07.2015. 10.55

Viss tas, ko smagos noziegumos apsūdzētais Lembergs ar savas reģentes Āboltiņas palīdzību jums galdā liek, aitām un auniem ir jāuzņem ar blējošu pārnadžu sajūsmu.

Kāpēc lai Lembergs tā nerīkotos?

KĀPĒC?

Viņam ir visas tiesības tā darīt, es pat teikšu – PIENĀKUMS – , jo smagos noziegumos apsūdzētais tikko ir saņēmis visLatvijas vēlētāju mandātu.

Visa Latvija – no Dārtas līdz Nīcai, no Dagdas līdz Kolkai, no Apes līdz Neretai, no Sabiles līdz Balviem, par Ventspili nemaz nerunājot – vienbalsīgi aicināja padzīto Lembergu stiprināt valdību un turpināt ganīt savu ganāmpulku.

Nesaprotu Jūsu sašutumu.

Tie “murgi”, ko Imants Kalniņš klāsta, patiesībā nav nekādi murgi. Tie ir smalki vēstījumi tautai un sabiedrībai par valsts nākotnes vīziju KP sekretāra Lemberga skatījumā. Latviešu jaunizceptais ” Vilis Lācis” – nacionālists Imka dod skaidrus mājienus par ” Austrumu ūniju” – tobiš, ciešākas saites ar lielo brāli Krieviju. Kad mūsu ” Vilis Lācis” sāk runāt par ES un NATO nevajadzību, tad, esiet droši, ar Imkas lūpām runā Aivars Lembergs.

Tāds pats vēstījums ir jāsaredz Ķezberes intervijā, kad viņa paziņo:

” ..nu kāpēc nevarētu būt sabiedriskajos medijos cits, atšķirīgs (Imanta Kalniņa) viedoklis”? ” Vajadzētu rīkot diskusijas” , vēstī Ķezbere, un ir skaidrs, ka aiz Imkas nāks vēl citi sabiedrībā populāri cilvēki, kas pakāpeniski pieradinās un noskaņos sabiedrību pie domas, ka mūsu ceļš uz labklājību ir būt tuvāk Krievijai.

Ne jau par velti, protams, bet par naudu un citiem labumiem, jo mūsu varenais kaimiņš pieradis pirkt draudzību par naudu. Šim ” dīlam ” noteikti būs nākotne, jo mēs, latvieši, kā parāda vēsture, uz pārdošanos visos laikos neesam bijuši kūtri un speciāli skubināmi.

Lai mūsu apetīte uz pārdošanos būtu lielāka, vispirms varētu mums uz šo,to, ja nesapratīs ar šprotēm( tranzīts, kāpēc gan ne?) nogriezt skābekli.

Tātad, Imka mums dod Lemberga nākotnes vīziju par politisko orientāciju.

Lai to visu nostiprinātu, Ķezbere mums ieskicē MM Lemberga un Krievijas gaumē.

Kas vēl svarīgs, ak jā, Tiesu sistēma paliks nemainīga, bet ar vienu izmaiņu, ko savā NRA intervijā ” ieskicēja” Akmeņkalns – ģenerālprokuros izbeigs ieilgušo, par farsu jau pārtapušo Lemberga krimināllietu. Tā turpmāk būs parasts civilstrīds starp Ventspils uzņēmējiem.

Lembergam svarīgi ir tas, jo tiks saglabāta aprakstītā manta un nauda.

Aitām un auniem tas ir tik pat svarīgi, jo pavisam nesmuki izskatās, ka viņu virscirpējs, ko pārnadži blēdami atpakaļ pasauca, ir krimināli sodīta persona par ļoti smagiem noziegumiem.

Ps.

Bīdot populismu par OM atrašanās vietu, mums jāatcerās viena lieta – mēs vēl joprojām esam paši okupēti um mūsu demokrātija ir patiesībā fikcija.

Cik tad latviets to demokrātiju savos pastāvēšanas gados ir ostījis un taustījis? Desmit gadus, varbūt mazliet vairāk.

Pārējo laiku zem vācu, zviedru, poļu un krievu tupeles. Mēs kā dzīvojām padomjlaikā KP CK sekretāra Lemberga pakaļā, tā turpinām to darīt arī neatkarīgajā Latvijā, tikai pakaļas īpašnieks nu ir pārtapis par ” nacionālo buržuju”. Mums komunista pakaļa ir tik mīļa un tuva kļuvusi, ka mazliet izlīduši no tās ārā un svaigu gaisu paostījuši, uzreiz prasījāmies tur atpakaļ.

+7
-6
Atbildēt

0

ierados 05.07.2015. 10.17

Kāds amatpersonas vai struktūrvienības atlaišanas argumentu mazspēja vienmēr rada lauku, kur izvērsties amatieru, pusprofesinālu un profesionālu spekulantu viedokļiem (būsim pieklājīgi). Piekrītu “riņķī apkārt” neapšaubāmam viedoklim: “Vārdu sakot tracis ap NEPLP ir kārtējā nemākulīgā situācija, kuru radījusi Saeimas valdošā koalīcija, jo tieši valdošajā koalīcijā ietilpstošās partijas ir atbildīgas par notiekošo Latvijā”.

Manuprāt, nemākulīgo situāciju nav radījusi kāda viena puse sevišķi, bet abas reizē ilgākā laika periodā. Par “valdošjiem” viss jau skaidrs visi viņi nelieši. Ieskatījos NEPLP mājas lapā. NEPLPā strādā 15 cilvēki, no tiem čeri padomes locekļi, sekretariāta vadītājs, trīs monitoringa speci, trīs juristi, viens finansists, divi IT speci, viens grāmatvedis un lietvede. Cita lappuse pierakstīta no augšas līdz lajai ar darbiem, ko viņi dara un medijiem, ko viņi uzrauga. Mati stāvus slienas iedomājoties kā šie cilvēki, ja viņi nav supercilvēki, visu to var izdarīt nestrādājot 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, bez atvaļinājuma. Un kādu vajag saprātu, lai aptvertu, vai tas izdarīts un kas no tā iznācis. Katrā ziņā tāda nav masveida ģināmo faniem un alus strēbējiem, ka tik rāda spēļu translācijas. Nav ziņģētājiem un dancotājiem, ka tik visiem parāda krāšņos priekšnesumus, kuru starpā var pazīmēties politiķi. No minētā avota iztek, ka notikušas milzum daudz tikšanās, milzum daudz diskusijas, kuru galā radušies milzum daudz priekšlikumi, kurus beigu galā neviens no valdošiem galvā ņēmis nav. Viss rullē, viss notiek un notiks, par ko ir cepiens, cienījamās dāmas un godātie kungi? Pirms nākamām vēlēšanām politiķi varēs pateikt – redziet, mēs centāmies! Domāju, ka demokrātiski domājoši cilvēki abās pusēs radušos situāciju varētu izmantot savā labā, tas ir, ja viņi patiesi strādā vispārības (pēc Raiņa) labā. Demokrātija reizēm arī prasa asinis, nevienmēr demokrāti var staigāt iekš “armani” un “roleksiem”.

+1
-7
Atbildēt

1

    dzeris49 > ierados 05.07.2015. 11.09

    Par jebkuru birokrātisku struktūru, aģentūru vai valsts iestādi var pateikt, praktiski, to pašu.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

DD1 05.07.2015. 09.49

Kā Ozoliņš saka,- mērķis patiesībā nav NEPLP, bet TV un tās nākamā valde un vēlme, lai tā apkalpotu pie varas esošos. Lembergs savu kandidātu Ķezberi NEPLP jau ir iedabūjis, k-dzes Āboltiņa un Sudraba arī grib tādus balsotājus, kas viņām nodrošinās savus cilvēkus TV valdē, kura pieskatītu, lai nekādi “kompromati” neparādās, tikai pozitīvisma kampaņas. Kāda ir Kaimiņa interese? Banāli taisīt traci, būt redzamam tiem cilvēkiem, kas daudz neieklausās saturā.

+9
-1
Atbildēt

1

    klusais > DD1 05.07.2015. 10.05

    DD1 – Kaimiņam ir škrobe par pieci.lv . Godīgi sakot pieci.lv projekts ir manuprāt izgāzies , bet tas jau protams subjektīvi.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

lno 05.07.2015. 08.36

rinķī apkārt. Labi uzrakstīji. Tomēr, vai Āboltiņu, Brigmani, Sudrabu, Bondaru uztrauc Krievijas ietekmes pieaugums informācijas laukā? Negribas ticēt:)

+10
-7
Atbildēt

3

    rinķī apkārt > lno 05.07.2015. 08.45

    Ino. Nezinu, pie tam Sudraba un Bondars neietilpst valdošajā koalīcijā, bet jautājums par reorganizācijā NELP ir valdošas koalīcijas jautājums, tā tad lēmums bija jāpieņem koalīcijas disciplīnas ietvaros, ja tāda vēl strādā. Šajā kontekstā Āboltiņas un Brigmaņa paraksts zem dokumenta ir kļūda. Un, ja tas tā turpināsies, un, ja šādu līdzīgu darbību rezultāt izjuks politiskā skaidrība LR politikā, kuru veido Vienotība, NA un ZZS, un šo partiju vietā nāks simts jaunpartiju ar “nezināmu” izcelsmi, tad būs vakars Latvijai. Latvijā, atšķirībā no Vācijas, piemēram, notiek visīstākais karš, kura rezultātā Latvija pēc nākošajām vēlēšanām tiešām var pārvērsties par ” tiltu” starp Maskavu un Briseli.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > lno 05.07.2015. 09.21

    Reorganizācija jau sākusies, vecā komunistu funkcionāre Ķezbere, absolūti aprobežota persona, kura par naudu veido Lembergam komplimentāras intervijas ar Lembergu, ievēlēta NEPLP, cerams, esi apmierināts, bet, tas jau tikai sākums.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    zanE. > lno 05.07.2015. 12.06

    …nu, nu…nepatika pret NEPLP tika ielikta jau pagājušā gada valsts budžeta procesā:

    – “Komercmediju cīņa par lielāku gabalu no valsts apmaksātā sabiedriskā pasūtījuma pīrāga nav nekas jauns. Taču ceturtdienas Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas pēkšņais lēmums mēģināt komercmediju labā no nākamā gada budžeta izcīnīt vairāk naudas pārsteidzis pat Nacionālo Elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomi.

    ……

    Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisija ceturtdien, balstoties uz divas lappuses garu Latvijas Raidorganizāciju asociācijas vēstuli, pēkšņi lēma, ka nākamā gada budžetā komercmedijiem no sabiedriskā pasūtījuma īstenošanai paredzētajiem līdzekļiem jāatvēl par 150 000 eiro vairāk.

    Visi Saeimas komisijas deputāti vienbalsīgi nobalsoja, ka šī summa būtu jāpaaugstina un jāuztic komercmedijiem vairāk atspoguļot sabiedrisko pasūtījumu – tās ir ziņas krievu valodā, informācija diasporām un arī par Latvijas Eiropas prezidentūras aktivitātēm, stāstīja komisijas vadītāja Inese Laizāne (NA).”

    http://www.lsm.lv/lv/raksts/latvija/zinas/neplp-neizpratne-par-ieceri-atvelet-vairak-sabiedriska-pasutiiju.a110052/

    …tātad – tā pati Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisija, kura tagad ir sašutusi par krievu valodas ziņu raidījumiem radio Skonto = pagājušā gadā lēmusi palielināt finansējumu komercmedijiem tieši ziņu raidīšanai krievu valodā(!)…

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 05.07.2015. 08.27

NEPLP «noziegums» iznāk esam, ka tā nemēģināja šos 1,7 miljonus par varītēm iztērēt līdz budžeta gada beigām un pārcēla uz nākamo gadu….++++ Tas nav NELP noziegums, bet gan citām budžeta iestādēm par piemēru liekama rīcība.

Savkārt jaunu krieviski strādājošu mediju radīšana, tā ir rīcība par kuru NELP vadība ir nopelnījusi atlaišanu. Dimanta arguments, ka ar šādu soli tiks slāpēta Krievijas propogandas mašīna ir tik pat naiva, cik Mamikina prātošana par to, ka dziļas, ES mēroga krīzes gadījumā līgums, kuru SC ir noslēgusi ar ” Vienotu Krieviju” var izrādīties nenovērtējama vērtība :)

Pirms runāt par jaunu, krieviski raidošu mediju radīšanu, Dimantam vajadzēja iepazīstināt sabiedrību ar tiem savu iespēju mehanismiem ar kuriem NEPLP cer ” jaunajam džinam”, kuru viņi taisās izlaist no pudeles, uzlikt iemauktus. Kas būs vadošie redaktori, žurnālisti. Kādēļ viņiem būs jāpilda tas, ko no jaunā medija sagaida NEPLP. Kādēļ jaunā, krieviski raidošā medija žurnālisti nedrīkstēs strādāt pēc savas sirdsapziņa. Vai NEPLP pa visu Latviju tagad sāks meklēt un mobilizēt ” labos krievus”, kuri nav putinisti? Vajadzēja palasīt LV krievu medijus, ko viņi rakstīja laikā, kad šī tēma bija vēl aktuāla. Kādas cerības lika :)

Vārdu sakot tracis ap NEPLP ir kārtējā nemākulīgā situācija, kuru radījusi Saeimas valdošā koalīcija, jo tieši valdošajā koalīcijā ietilpstošās partijas ir atbildīgas par notiekošo Latvijā. Vajadzēja saprast to, ka slikti argumentēts mēģinājums kaut ko pārveidot NEPLP tulīt tiks tulkots kā vispārējs uzbrukums vārda brīvībai. NEPLP momentā tiks pasludināti taisnības cīnītājiem un citādiem bruņiniekiem. Latvijā valda šāda paranoja.

Ja par sašutuma pilnajiem komentāriem šajā sakarā, kuros tiek mazgāta nost Vienotība utt, ceru, ka šāds viedoklis nav demokrātiski domājošo LR pilsoņu vairākuma viedoklis, pretējā gadījumā ar Latviju, kā 1918. gadā dibināto LR ir cauri.

+9
-9
Atbildēt

19

    dzeris49 > rinķī apkārt 05.07.2015. 09.09

    Par tiem jauniem krievu mēdijiem var būt dažādi viedokļi, mans viedoklis tuvāks Dimanta viedoklim, tavs balstās uz to, ka, noteikti, visi krievu žurnalisti sirdī ir Putina atbalstītāji, un, tikko kā tiks klāt tādai iespējai, sāks to propagandēt, utt., manuprāt, tas ir nepareizs.

    Latvijā ir reģistrēts tāds krievu mēdijs, kā meduza https://meduza.io/, nu palasi kaut vai to, to lasa arī Krievijā.

    Un, katrā ziņā, no Latvijas krievu mēdijiem lasītājs saņemtu daudz izsvērtāku informāciju, pilnīgi visam nav jāttbilst tavam vai NA viedoklim, var būt viedokļu dažādība par visu.

    Tas, ka mūsu politiķi un birokrātija taisās šeit reģistrēt patiešām odozo un patiešām propagandas Ķiseļova mēdiju, tas jau vairs, kaut kā, nevienu nesatrauc, kad taisni tas būtu vislielākais kauns un negods Latvijai un spļāviens sejā visiem Latvijas pilsoņiem gan no Kišeļova, gan no mūsu politiķu puses.

    Mans viedoklis tāds – var radīt jaunus krievval. mēdijus Latvijā, paralēli ierobežojot Krievijas mēdiju retranslāciju, bet, tam ir jābūt politiskam lēmumam, neplp tur nekop izdarīt nevar, tas rīkojas likuma robežās, pretlikumīgi rīkojas politiķi.

    Par nožēlu, tavā komentārā arī tikai par to, cik slikts ir NEPLP, ka politiķu rīcība ir absolūti prettiesiska, tas tevi nemaz nesatrauc, acīmredzot, arī tev tiesiskums šai valstī nav galvenais, tipa, ja ir “revolucionarā pārliecība”, tādu sīkumu var ignorēt.

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 05.07.2015. 09.16

    Dzeri, Tas, ka mūsu politiķi un birokrātija taisās šeit reģistrēt patiešām odozo un patiešām propagandas Ķiseļova mēdiju…+++ un, vai tas nav arī NELP jautājums, vai tā nav arī šīs organizācijas problēma, ja jau Dimants ir uzsācis cīņu pret Krievijas propogandu?

    Kas attiecas uz tiem dažādiem viedokļiem, par kuriem Tu esi sajūsmā, un retorisko jautājumu par to, vai tiešām visi Latvijas izcelsmes krievu žurnālisti ir putinisti, jeb lielkrievu šovinistiem simpatizējoši ļauži, atkārtošu jautājumu – kā Dimants ir iecerējis regulēt sava lolojuma saturu, ja netiek galā ar Delfi. ru., Vesti utt. ? Viņam tas bija jāpasaka, pirms virzīt šādu savu projektu, pretējā gadījumā nāksies plātīt rokas un aizbildināties ar visādām brīvībām, kuras pāru pārēm pārvalda Latviju.

    Starp citu, es savu komentāru sāku ar uzslavu NEPLP par labu saimniekošanu, un naudas taupīšanu :) Bet tas nenozīmē to, ka NEPLP ir pilnīgi neaizskarams, lai ko viņš arī taisītos darīt. Tāda nostāja ir galējība no Tavas puses.

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 05.07.2015. 09.27

    Dimants var rīkoties tikai likuma robežās, viņš, un arī politiķi, nevar aizklapēt nevienu MM par viedokli, es tos nelasu, tāpēc nezinu, ko tur raksta, bet, jābūt kādam likuma pārkāpumam, lasi varētu pielietot kādas sankcijas, citādi, pašiem izmaksās dārgāk.

    Bet, nedomāju, ka tie ir lielāks ļaunums par Maskavas TV.

    Bet, lai neretranslētu tos, jābūt politiskam lēmumam.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > rinķī apkārt 05.07.2015. 09.46

    dzeris – cik var saprast tad Dimantam ar likumu ievērošanu ir gājis stipri smagi …

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 05.07.2015. 09.52

    Ja labi pameklē, katra darbībā var atrast kādu pārkāpumu.

    Ne par velti ir tas teiciens – draugiem viss, ienaidniekiem likums, it kā ģenerālis Franko to pateicis, bet, ir arī citas versijas.

    Cik var spriest, tādi īsti pārkāpumi nav bijuši, tiek meklēti iegansti.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > rinķī apkārt 05.07.2015. 09.56

    dzeris – ja neskaita to ,ka pārskaita naudu par nebijušiem raidījumiem , tad nekā nopietna nav . Iepirkumu veikšana bez konkursa , izklaides pa valsts naudu neskaitās protams. Un vēl lēmums sīkumu , kas norāda , ka viņam likumdošana un izpratne par to neeksistē .

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 05.07.2015. 10.11

    ….R.A. …nu, Tu atkal esi saputrojies…pagājušā gada septembrī valdība apstiprināja Mediju politikas nodaļas izveidi KM paspārnē…KM pienākumi tādējādi tika papildināti ar masu informācijas līdzekļu politikas izstrādi, tās koordinēšanu, kā arī ar šīs politikas saistītās informācijas apkopošanu un analīzi…

    …KM strādā pie mediju politikas izstrādes, Ministrijas paspārnē strādā ekspertu darba grupa, kuras vadītājs ir Mārtiņš Kaprāns (NA)…

    …kādēļ Tu nevēlies pajautāt Kultūras ministrei Melbārdei (NA), kāpēc viņas nostāja ir tik nevarīgi pielaidīga attiecībā pret Kiseļova propagandas apraides kanāla ielaišanu Latvijā?…kāpēc neviens no NA nav reaģējis uz Melbārdes dīvaino attieksmi – “aizliegt varēsim, ja viņi sāks raidīt un tas neatbildīs likumam”….kāpēc neviens no NA nav iesniedzis likuma labojumus, lai to nepieļautu?…

    …NEPLP var rīkoties tikai saskaņā ar likumiem, kurus pieņēmusi Saeima…

    P.S. …Ķezberi apstiprināja pēc Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas rekomendācijas, kuru vada NA deleģētā pārstāve Inese Laizāne…no NA puses esi dzirdējis iebildumus, pretenzijas, ultimātus par Ķezberes kandidatūru?…

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 05.07.2015. 10.14

    ….Klusais…no kā Tev tā saprašana radusies, ka Dimants likumus nav ievērojis?…no pārstāstiem i-neta vietnēs?…no “darbaļaužu vēstulēm?…no kā?…

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > rinķī apkārt 05.07.2015. 10.15

    zane – no VK ziņojuma :)

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 05.07.2015. 10.26

    zanE . Ja atkal es esmu visu saputrojis, tad Tev atkal ir iespēja mani labot :)

    Bet lēmums izveidot jaunu krieviski raidošu mediju, bez mehānisma, kā šo mediju turēt iecerētajos grožos, ir tieši NEPLP iniciatīva. Kas attiecas uz Kiseļevu, tad tas galveno kārt ir Saeimas jautājums un Tev taisnība, ka vajadzētu pajautāt visai Valdošajai koalīcijai, kas tas par likumu, kurš šādu sviestu laiž cauri? Man nedaudz kaitina, ka Tu, mūsu sarunā ar Dzeri šoreiz atkal velc iekšā ” partiju kašķus” uzsverot NA utt. Un tā nav pirmā reize. Tavs naids pret NA un mīlestība pret Vienotības ” progresīvo spārnu” sāk pārvērsties – nezinu par ko, bet nekas labs tas nav :) Par notiekošo Latvijā, par visu atbild valdošā koalīcija, bet valdošajā koalīcijā šobrīd ir Vienotība, ZZS un NA.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 05.07.2015. 10.52

    klusais – par tādiem pārkāpumiem, kas ir VK ziņojumā, būtu jāatceļ lielāko daļu valsts iestāžu vadība, kāpēc tikai NEPLP?

    R.A. – Iniciatīvas mērķis jauna krievval. mēdija izveidošanai bija kaut cik neitralizēt Kremļa mēdiju propaganda, dodot iespēju krievv. sk. iegūt alternatīvu informācijas avotu, kas tur krimināls?

    Kā kā tev viss greizi un stpri tendenciozi, KM, Melbārde un politiķi nav atbildīgi ne par ko, NEPLP atbildīgs par visu.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 05.07.2015. 12.19

    …Klusais…no VK ziņojuma?…citēšu vēlreiz Dz.Kolātu, kurš jautājis Valsts kontrolei:

    – “Lai varētu pamatotāk spriest par NEPLP gadījumu, autors uzdeva dažus papildu jautājumus Valsts kontroles padomes loceklei Leldei Dimantai.

    Vai šādu situāciju var uzskatīt par likuma pārkāpumu? “Jā, to var uzskatīt par valsts budžeta likuma pārkāpumu.”

    Valsts kontrole ir nosūtījusi materiālus par šo prokuratūrai vai KNAB? “Nē, jo neredzējām šādu nepieciešamību.”

    Valsts kontroles atzinums par NEPLP attiecīgā gada pārskatu bija ar vai bez iebildēm? “Atzinums bija pozitīvs, tātad bez iebildēm.”

    Bija kāds atzinums arī ar iebildēm? “Jā, par Kultūras ministrijas gada pārskatu.” “

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 05.07.2015. 13.00

    ….R.A. …oi, piedod, nebiju pamanījusi Tavu “sašutumu”…redz, draudziņ, Tev piemīt tā pati kaite, kas visiem NA fanātiem – ja koalīcija pieļāvusi kādu kļūdu, tad vainīga ir premjera partija, bet…ja atbildīga par šīs kļūdas pieļaušanu ir NA – tad uzreiz iestājas kolektīvā atbildība… :)

    …koalīcijas sasniegumus gan esat gatavi pierakstīt individuāli katrai partijai… :)

    …ministri un viņu pārraudzībā esošās struktūras – domātas tikai krēsla sildīšanai un portfelīša nēsāšanai, taču atbildību pāradresējiet MP…ja par visu jāatbild MP, varbūt arī ministri nav vajadzīgi?…

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 05.07.2015. 21.08

    zanE. Es lepojos ar to, ka esmu kļuvis Tavs draudziņš :), taču, ja turpmāk girbi parunāt par NA, tādā kontekstā, kādā Tu centies to darīt, tad ar mani vairs lūdzu ne :)

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    klusais > rinķī apkārt 06.07.2015. 00.22

    zane – no VK mājas lapas – “Joprojām nav samazinājies to institūciju skaits, kuras veikušas prettiesiskus un nepamatotus avansa maksājumus, bet maksājumu apmērs ir pieaudzis, 2014.gadā sasniedzot 2,8 milj. EUR. Lielākie pārkāpēji – NEPLP, Kultūras ministrija un Veselības ministrija – naudu iepriekš maksājuši gan par neizpildītiem darbiem, gan nesaņemtiem komunālajiem pakalpojumiem, gan par automašīnu nomu. NEPLP gadījumā 347,2 tūkst. EUR no šiem avansā pārskaitītajiem līdzekļiem ir bijis finansējums no līdzekļiem neparedzētiem gadījumiem – tātad tas bija paredzēts neatliekamu pasākumu finansēšanai, kas netika izdarīts.”

    Tad jājautā – kas tad tie par neatliekamiem gadījumiem , kur dabū naudu un samaksā avansā par darbiem ,kuri nav veikti … var man kāds paskaidrot ? :)

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 06.07.2015. 01.01

    – “NEPLP gadījumā 347,2 tūkst. EUR no šiem avansā pārskaitītajiem līdzekļiem ir bijis finansējums no līdzekļiem neparedzētiem gadījumiem – tātad tas bija paredzēts neatliekamu pasākumu finansēšanai, kas netika izdarīts.”

    Tad jājautā – kas tad tie par neatliekamiem gadījumiem , kur dabū naudu un samaksā avansā par darbiem ,kuri nav veikti … var man kāds paskaidrot ? :)”

    ——————————————

    A.Dimanta atbilde:

    – “Attiecībā uz Latvijas Radio un Latvijas Televīzijas rīcību ar finanšu līdzekļiem darām zināmu, ka Latvijas Radio un Latvijas Televīzija nav valsts pārvaldes iestādes vai klasiski ražošanas uzņēmumi, tādēļ Eiropas Savienības valstu labajā praksē sabiedriskajiem elektroniskajiem plašsaziņas līdzekļiem ir noteikta speciāla, adekvāta finansēšanas kārtība, atbilstoši sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu definīcijai, nevis vispārējai valsts iestāžu finansēšanas kārtībai, uz ko NEPLP ir vairākkārt norādījusi lēmumu pieņēmējiem (2013. gada 7. janvārī NEPLP apstiprinātā Koncepcija par jauna Latvijas elektroniskā sabiedriskā medija izveidi).

    Latvijas Radio un Latvijas Televīzija minētos līdzekļus nebija iztērējusi uz 2014. gada 31. decembri. Atsevišķi maksājumi par 2014. gadā īstenotiem ilgtermiņa projektiem (seriāliem u.tml.) ir veikti 2015. gada sākumā, savukārt atsevišķi projekti tiek un tiks īstenoti līdz 2015. gada beigām, 2016. gada sākumam. Vienlaikus NEPLP saprot un respektē Valsts kontroles burtisko pieeju likuma prasībām – gada ietvaros piešķirtais finansējums ir jāiztērē konkrētā kalendārā gada ietvaros, tomēr pašreizējā situācijā piešķirtie līdzekļi nav iztērēti neefektīvi – tērēšanas pēc, bet atbilstoši labas pārvaldības principam rezervēti plānoto projektu īstenošanai/maksājumu veikšanai attiecīgajā brīdī – pēc rēķinu saņemšanas, pēc iepirkumu procedūras beigām, lietderīgi, efektīvi, atbilstoši radošā procesa vajadzībām un piešķirtajam mērķim.

    Attiecībā uz nepietiekamu kontroli pār komerctelevīzijām piešķirtās valsts dotācijas izlietojuma uzraudzību norādām, ka NEPLP atzīst Valsts kontroles uzrādītās nepilnības un jau ir ieviesti jauni kontroles mehānismi. Konkrētajā situācijā būtiski uzsvērt, ka valstij nav radīti zaudējumi, veiktie maksājumi ir atzīti par avansu, kas pašlaik jau ir dzēsts.

    Attiecībā uz noslēgtajiem līgumiem bez iepirkuma procedūras NEPLP daļēji piekrīt Valsts kontroles secinājumiem. NEPLP atzīst kļūdu viena līguma noslēgšanā par EUR 4000 pieļaujamo EUR 3999,99 vietā, bet gadījumā par divu līgumu ar kopējo summu EUR 6007,- sasaistīšanu NEPLP nepiekrīt, jo katrs līgums pēc būtības un satura ir ar dažādu līguma priekšmetu – dažādi pakalpojumi, kas savstarpēji nav tieši saistāmi. Turklāt attiecīgie lēmumi tika pieņemti operatīvi, informācijas kara apstākļos (runa šajā gadījumā ir par “Rossija RTR” retranslācijas pārtraukšanu).

    Attiecībā uz Valsts kontroles norādīto neefektīvo rīcību, noslēdzot līgumus par pakalpojumiem jautājumos, kuru risināšana ietilpst attiecīgās institūcijas darbinieku pienākumos, norādām, ka NEPLP administratīvā kapacitāte tika samazināta 2010. gadā, bet kopš tā laika ir būtiski palielinājušās NEPLP funkcijas un pienākumi. Problēmas risināšanai jau kopš 2013. gada esam prasījuši budžeta līdzekļus papildu darbiniekiem un atalgojumam, bet atbalstu neesam saņēmuši, līdz ar to, lai nodrošinātu NEPLP funkcijas kā pakalpojumu sniedzēji ir piesaistīti papildu darbinieki. Ņemot vērā, ka papildu piesaistīto darbinieku pienākumi sakrīt ar sekretariāta darbinieku pienākumiem (juridiskā funkcija), formāli Valsts kontroles atzinums ir pamatots, bet, ņemot vērā NEPLP nepieciešamību pēc papildu darbiniekiem funkciju nodrošināšanai, konkrētā rīcība bija lietderīga un vienīgā iespējamā šādos apstākļos.

    Pārējās Valsts kontroles konstatētās nepilnības NEPLP atzīst, bet arī tās nav radījušas valsts finanšu līdzekļu zaudējumus, to novēršanai ar Valsts kontroli ir saskaņotas veicamās darbības – ieteikumu ieviešanas grafiks.”

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > rinķī apkārt 06.07.2015. 01.24

    zane – viss būtu forši , ja Dimanmta un VK teiktajā nebūtu pretrunu :) Patreiz sanāk , ka ir versija ticēt tam , kuram izdevīgi :)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 06.07.2015. 07.23

    …tā ir Tava izvēle – kļūt ticīgam vai spriest loģiski…domāju, ka neesi aizmirsis, kā kādreiz pārspriedām absurdos VK revīziju ziņojumus….vieni no spilgtākajiem – Krūmiņas veiktā revīzija Valsts Asinsdonoru centrā, kuras gala ziņojumu un tur konstatēto – citēju arī ir.lv vietnē un norādīju saiti, kurā var iepazīties ar pilnu tekstu…otrs – ziņojums par “dramatiskajiem” finanšu pārkāpumiem Finanšu ministrijā, kad Sudraba “konstatēja” – samaksa par virsstundām ir nelietderīga finanšu līdzekļu izšķērdēšana….ak, jā – vēl jau ne tik senais konstatējums par mežinieku izšķērdību un uzdzīvi pilī, neminot, ka tas ir mežinieku īpašums…bet….tautai patika, bija iemesls cepties….

    …tas, ka TV seriālu uzņemšana turpinās un par tiem ir jāmaksā procesa laikā (avansā), nevis tad, kad “darbs padarīts” – pēc seriāla uzņemšanas, domāju arī tas ir spriestspējīgiem cilvēkiem saprotams…

    …Krūmiņa pārņēmusi “labākās tradīcijas” no Sudrabas laikiem – ar šokējošiem paziņojumiem un pašreklāmu, tāpēc prātīgi būtu šādus paziņojumus vērtēt piesardzīgi…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > rinķī apkārt 06.07.2015. 08.20

    zane – manuprāt rakstīju jau par to , ka pretrunas ļauj pēc vajadzības interpretēt …

    0
    -2
    Atbildēt

    0

rujienasmetals 04.07.2015. 22.57

man liekas,ka Kaimiņš ir krievu spiegs

+5
-1
Atbildēt

9

    Optiskais Tēmeklis > rujienasmetals 04.07.2015. 23.09

    Kurš Antonijas ielas vervētājs strādātu ar Kaimiņu, — par tur tik stulbu čekistu nav, lai paļauties uz nekaunīga pamuiļķa etalonu. Žēl Baibas Kaimiņas, — nav ar to ataudzi paveicies nemaz. Uz talantīgu vecāku bērniem Daba atpūšas?

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    v_rostins > rujienasmetals 04.07.2015. 23.09

    rujienasmetals

    Ja liekas, tad var smagi sasisties. Vai nedomāji, ka krievu spiegi visus šos gadus ir valdījuši Latvijā, bet īpaši tagad, kad paši nelietīgākie izdzimteņi ir sagrābuši visu varu?

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    v_rostins > rujienasmetals 04.07.2015. 23.14

    Optiskais Tēmeklis

    Kurš Antonijas ielas vervētājs strādātu ar Kaimiņu

    ————–

    “Antonijas ielas” vervētāji, mazais kurmīti, šļeserast, pat no tuparillā fekāliju dzenātāja, Šļesera, neatteicās un manuprāt visai veiksmīgi. Kaimiņš ir par galvas tiesu pārāks.

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    Centrum > rujienasmetals 04.07.2015. 23.58

    Kurš var labāk par deģenerātu rostiņu zināt,kā Antonijas iela vervē aģentus.Kurators tev ordeni par to nepiešķirs,būs vien jāturpina līķus apmazgāt.

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    v_rostins > rujienasmetals 05.07.2015. 00.01

    Optiskais Tēmeklis

    Uz talantīgu vecāku bērniem Daba atpūšas?

    ————–

    Lai tavi vecāki pārāk neieciklējas.

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    v_rostins > rujienasmetals 05.07.2015. 00.04

    Centrum

    Kas ir, vai pidariem darbā ne mikli neļauj pagulēt?

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    rujienasmetals > rujienasmetals 05.07.2015. 11.05

    rokas nost no radio 5

    (2.37 min- soc reālisms)

    https://www.youtube.com/watch?v=snYJZcqZsHU#t=204

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    rujienasmetals > rujienasmetals 05.07.2015. 11.07

    jokus nesaprotat .

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Valdis Eiserts > rujienasmetals 05.07.2015. 14.07

    Mācoties tehnikumā bijām sasnieguši briedumu, kas mudināja mūs sacerēt jēlus pantiņus un apkopot tos burtnīcā. Tur netrūka humora izjūtas atspoguļojuma, taču pirms piecdesmit gadiem neviens nespējām iedomāties, ka esam multikulturāli.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dzeris49 04.07.2015. 21.39

Atcerējos vecu anekdoti, ko, protams, pārfrazēju atbilstoši situācijai.

Lmbergs, Āboltiņa, Zaķis, Brigmanis, un vēl daži no V un no ZZS aiziet uz krogu.

Oficiants prasa – ko ēdīsiet?

Lembergs atbild – bifšteksu.

Un dārzeņi( garnējums), prasa oficiants?

Dārzeņi ēdīs to pašu, atbild Lembergs.

+24
0
Atbildēt

1

    v_rostins > dzeris49 04.07.2015. 23.55

    dzeris49

    Anekdote par dārzeņiem laba, tikai nesaprotu kāds tam sakars ar to, ko pasūtīs Savickis, Meļņiks, Rāvis un Zaharjins. Nograuzīs visus ZRP(v) “dārzeņus”, kā nemetās, lai ar savu publisko tēlu vairs nemaitātu “lielo puiku” PR.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

dzeris49 04.07.2015. 21.07

Referenduma iespējas valdošā elite, fasktiski, likvidēja, ar sadomātu ieganstu, veikli iozmantojot nacionālboļševiku ierosināto referendumu par valodu( izskatās, Lindermanis veikli piespēlēja mūsu “elitei” šo iespēju.

Tāpēc tagad ĀBoltiņa var mierīgi ņirgāties par aborigēniem, saprotot, ka tiem var ieborēt visu, un cerot, ka tie piecietīs visu, un atkal nobalsos par viņu, tāpat, kā nobalsoja par Lembergu.

+7
-8
Atbildēt

0

dzeris49 04.07.2015. 20.45

Par V vairs balsot nevar.

Ja pārējie V “ierindas biedri”, vēl arvien, mierīgi piecieš visu to, ko dara Āboltiņa, un pat atbalsta viņu( izņemot pāris cilvēku), tad V vairs nav nekāds mazākais ļaunums, bet gan, varbūt, ne lielākais, bet, liels ļaunums.

Nebūs šī Āboltiņa, uzradīsies nākamais bezprincipu karjerists, ņemot vērā pārējo V biedru absolūto impotenci, kas pāriet anēmijā, ģībonī, bezsamaņā un tālākā smadzeņu atrofijā skābekļa trūkuma dēļ, tātad, pārvēršanos par “dārzeņiem”, kas jau daļēji noticis.

+24
-1
Atbildēt

5

    uldis_rats > dzeris49 04.07.2015. 21.03

    Interesanti, džeri… par ko domā balsot nākamajās vēlēšanās? Tikai nesaki, ka nebalsosi – tik daudz taču ir skaidrs, ka tas ir sliktākais variants?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 04.07.2015. 21.10

    Pagaidām nezinu, ceru, kaut, šaubos, ka radīsies jauna liberāla un demokrātiska partija, kaut vai, šķeļoties V.

    Āboltiņa ar savu pakalpiņu komandu mierīgi varētu iet ZZS paspārnē, gan jau Lembergs viņu par kalpošanu apbalvotu, kaut, no otras puses, kam viņa būtu vajadzīga bez savas partijas?

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    TanteSidra > dzeris49 05.07.2015. 16.50

    dzeris49 “Par V vairs balsot nevar…”

    ~~~~~~~~~~~~

    Nu Dzeri, visu cieņu, tu māki pārsteigt.

    Nedomāju ka tev nācās viegli šādu savu atziņu paust, es piekrītu katram burtam tavā 20:45 ierakstā.

    Nav viņi vairs sev ērtais mazākais ļaunums, viņi uzvedas totāli bezatbildīgi. Lielākās partijas avārija nav viņu iekšēja lieta ja tā var izvērsties par katastrofu valstij un tautai.

    Par viņu mazspēju ir jārunā savlaicīgi, jo, – būsim nolemti ja to nišā neuzradīsies cienīgs un konkurētspējīgs aizvietotājs.

    Par sevi varu teikt ka es par viņu norietu nepriecājos, man tas iedveš šausmas.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 05.07.2015. 17.02

    Kurš tad par to var priecāties, izņemot vai nu Latvijas ienaidniekus, vai nu fanātiskus V nīdējus, tu jau pati visu pateici.

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    vilburs > dzeris49 07.07.2015. 10.51

    Šajā gadījumā būtu pat labi, ja V šķeltos,tās uz tiesiskumu vērstā daļa izveidotu atsevišķu politisku spēku. Būtu labi vēl piesaistīt, piemēram,E.Levitu.Par tādu sastāvu varētu balsot nākamajās vēlēšanās. Diemžēl vēl trīs gadi ļurkāšanās periods priekšā. Šībrīža politiskā skatuve varēja būt daudz cerīgāka, ja V savulaik nebūtu izčakarējusi ZRP dēļ politiskās greizsirdības un Āboltiņas personīgajām ambīcijām.Ja V būtu atbalstījusi Ķīļa reformas izglītības jomā, nevis to norakusi, iespējams ZRP būtu vēl kādas cerības SAEMAS vēlēšanās. Pirmais signāls, ka Āboltiņa ir sākusi maitāties, bija viņas sacītais par Zatlera kļūdu atlaižot SAEMU.

    Tagad jau skaidri redzams, ka V spice ar ZZS un Lembi ir kā vienās biksēs. Diemžēl man arī jāatzīst, ka esmu piemuļķots balsojot par V kā iepriekšējo gadu V turpinājumu korupcijas apkarošanā, tiesiskuma stiprināšanā, prezidenta iespējami labākā kandidāta izvirzīšanā. Pat mans politiskais favorīts- Melnais Kārlis, sēdēdams pārāk tuvu Āboltiņai ir tāds kā novadējies.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Valdis Eiserts 04.07.2015. 20.34

Vai vēlētāji zin, cik viņiem no nodokļos samaksātās naudas ikdienā izmaksā Artusa Kaimiņa “skološana” Saeimā!? Igūto skaitli intereses pēc varam pareizināt ar deputātu skaitu, kuri nobalsos par komisijas denuncēto NEPLP locekļu atlaišanu.

P.S.Neatbalstu komentāros izskanējušo viedokli, ka tāpēc vien jābalso par VIENOTĪBU, lai svītrotu Āboltiņu. Prakse rāda, ka tās ir lamatas.

+13
-3
Atbildēt

4

    Normunds > Valdis Eiserts 05.07.2015. 09.12

    NEPLP notriec 22 miljonus gadā.

    +3
    -14
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Valdis Eiserts 05.07.2015. 12.58

    NEPLP nevis “notriec”, bet, nodrošina MM neatkarību no politiķiem, nu padomā, kāpēc politiķi to tik ļoti nemīl, maz kur mums kādas naudas “notriec”, bet, tiem, kaut kā, neviens neuzbrūk?

    Domā, likvidēs šo NEPLP, savēlēs ķezberveidīgās Lemberga izdresētās un nopirktas amēbas, tad tas tērēs daudz mazāk?

    Ja par preses un MM brīvību ( ko NEPLP, tomēr, nodrošināja), jāmaksā kaut vai divreiz vairāk, tas ir to vērts, preses brīvība nozīmē arī skatīšanos uz pirkstiem “elitei”, utt., mazāku korupciju, mazāk prettiesiskas darbības.

    Ja tu, kā opozicionārs, nespēj to saprast, tev ir t.s. “kognitīvā disonanse”, vai arī, esi Lemberga nopirkts trollis.

    Muļķis, it kā, neesi, tāpat, kā RA un daudzi citi, bet, absolūti nespējat saprast, ka nākamais NEPLP būs pilnībā paklausīgs Lembergam un partijām, tātad, tādi būs arī MM.

    Kaut, ņemot vērā tavu naidu pret “liberastiem”, tikai pateicoties kuriem, tu vari brīvi izteikt visu, ko domā, un vēl neesi cietumā, tev dažas lietas ir absolūti neskaidras un pār loģiku dominē emocijas ( daudz informācijas nenozīmē daudz saprašanas), nu nemīl tos “liberastus” arī Krievijā, Baltkrievijā, utt., par Ziemeļkoreju, kas pretpols “liberastiem”, nerunājot, kā tev tur patiktu, ilgi rakstītu savus opozicionāros komentāruds?

    Liberasti pie varas visbagātākajās valstīs, ar visattīstītāko ekonomiku, zinātni, ar visaugstāko dzīves līmeni, drošību, ctb, utt., kas tev nepatīk?

    Tev, tāpat kā daudziem šeit, jāiemācas nodalīt būtiskais no nebūtiskā, un cēloņi no sekām.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    Normunds > Valdis Eiserts 05.07.2015. 23.06

    Lembergs nemaz nav briesmīgāks par Sorosu.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    morgenstern > Valdis Eiserts 06.07.2015. 08.30

    22 miljoni

    ———————

    Tas džeks kaut ko putro

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

Ebenemezers-3 04.07.2015. 19.45

visai tai kodlai priekšaa staav lembe, te tev ir boļševiku metodes, taadas denuncijas 30tajos gados kremlii tika taisiitas vairaak simtos , tiesa gan toreiz viss beidzaas ar nošaušanu kak vraga naroda , bet forma jau nav mainiijusies

+16
-5
Atbildēt

2

    Valdis Eiserts > 04.07.2015. 20.37

    Bet ko gan tādi kaimiņi, kas neko nezina, neko nesaprot un neko nemāk lai citu dara!? No komisijas sēdes atklātās daļas redzam, ka pat Saeimas VECAJIE bez demagoģijas neiztiek.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    v_rostins > 04.07.2015. 22.56

    Ebenemezers

    visai tai kodlai priekšaa staav lembe

    ————–

    Vēl neesi izrāvis rīkles kremļa kucēm, Dombrovskim un Zatļeram, bet atkal jau trin lembes vārdu. Vai esi tik debils, ka neesi dzirdējis neko par Meļņiku, Zaharjinu, Savicki un Rāvi?

    +3
    -15
    Atbildēt

    0

dzeris49 04.07.2015. 19.40

Nav ko piebilst, slikti tikai, ka Ozoliņš pamodies tikai tagad.

Es jau sen rakstu par šo tēmu, tās ir absolūti prettiesiskas darbības, kas vērsta MM politiķu kontroles nodibināšanas virzienā, kas nevienā demokrātijā nav pieņemams.

Saprotams, ka Kaimiņa tipa muļķīšus ar pretenzijām vienkārši izmanto, bet, vairākums no tiem, kas to atbalsta, tik stulbi, lai nesaprastu, ko dara, nav, tātad, ir motivācija, kas ir daudz lielāka nekā demokrātijas saglabāšana Latvijā.

Un salīdzinājums labs – mēs, tipa, reaģējam uz “darbaļaužu vēstulēm”, “darbaļaudīm” nepatīk NEPLP, kas dzīvoja PSRS, tas zina, ka ar tādu ieganstu tikai darītas vispretīgākās lietas.

Saprotams, tie darbaļaudis ir Lembergs un viņa labā un kreisā roka Brigmanis un Āboltiņa, un, protams, visi politiķi un to sponsori, kam nepatīk kritika un vajadzīga Krievijas tipa TV un citi MM.

Kad ko līdzīgu mēģināja izdarīt Čehijā, uz ielas izgāja simtiem tūkstošu cilvēku, mums, protams, nekas tāds nenotiks, jo 90-% vispār pie vienas vietas tā MM neatkarība, un pat tie, it kā, sakarīgākie, spriež, apmēram tā – tauta ievēl deputātus, tie pārstāv tautas vairākumu, un tāpēc tie var darīt ko grib, kad grib, kā grib, vārdi tiesiskums, likumība, procedūra tiem ir sveši.

Ja kāds grib redzēt nākamā NEPLP prototipu – lūdzu, vecā padomju un padumjā bezprincipu funkcionāre Ķezbere, kas par naudu taisa intervijas ar Lembergu, ko vēl te piebilst, un, protams, arī MM jūs redzēsiet analoģiskus, ja kāds domā, ka ar NEPLP atlaišanu viss beigsies, tas stipri kļūdās, nākamais etaps ir izrēķināšanās ar nepaklausīgiem žurnalistiem, jo katram procesam ir sava loģika, nekas pusceļā neapstājas.

+14
-6
Atbildēt

1

    Normunds > dzeris49 05.07.2015. 09.11

    Dzeri, viss ir tieši otrādi, NEPLP rīkojas klaji nelikumīgi un izplata apzināti nepatiesus apgalvojumus, ka notiek uzbrukums vārda brīvībai. Nožēlojami!

    +2
    -14
    Atbildēt

    0

Jānis 04.07.2015. 19.27

Bravo, Ozoliņ! Apsveicams, skaidrs izklāsts par NEPLP atlaišanas mēģinājuma īstajiem motīviem.

+19
-8
Atbildēt

0

Ēriks 04.07.2015. 17.51

Šī ”sastrēgumstunda” tika novadīta reti pretīgi tendenciozi,argumentus pret NEPL nemaz neļāva iztirzāt,tas nav nekāds materiāls kaut kādai analīzei un secinājumiem.

https://www.youtube.com/watch?v=m7Y3dtyUSEY

+7
-14
Atbildēt

12

    Valdis Eiserts > Ēriks 04.07.2015. 20.15

    Šīs sēdes fragmentu izlase veidota psiholoģijas pasniedzēja vajadzībām, kurš studentiem māca ko Z.Freids saka par runātāja rīstīšanos, raustīšanos, pārteikšanos. Pusi no meliem varēja atpazīt bez NEPLP nolikuma lasīšanas. Paldies “redaktoram”.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Ēriks 05.07.2015. 08.58

    Absolūti prettiesiskai darbībai nevar būt nekādu argumentu, viss jādara likuma paredzētā kārtībā, nevis tāpēc, ka kādam pamuļķim deputātam vai viņa sponsoram tā sagribas.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    Normunds > Ēriks 05.07.2015. 09.07

    Liberasti ir sagrābuši medijus. Un runa nav par likuma pārkāpšanu vai nepārkāpšanu, notiek asiņaina žurku cīņa par to, kas kontrolēs patiesības ministriju. Sabiedriskie mediji ir pārvērtušies par liberastijas propagandas ruporu. Latvijas radio Krustpunktā ir slēdzams ciet kā informāciju cenzējošs liberastijas propagandas raidījums. Latvijas TV ziņu raidījumi ir līdz vēmienam vienpusēji.

    Klausos ziņas, reportāža no Grieķijas. Tiek atskaņotas it kā nejauši izvēlētu grieķu viedoklis par referendumu. 5 no tiem neatbalsta valdību, bet 1 atbalsta, lai gan aptaujas rāda, ka par un pret ir apmēram 50/50. Tīša manipulācija, kas vēlas iestāstīt Latvijas radio klausītājam, ka patreizējā Grieķijas valdība ir tumsoņas no viduslaikiem.

    Krustpunktā bloķē to klausītāju telefona numurus, kuru viedoklis raidījuma veidotājiem ir nepatīkams.

    Armēnijas maidans, tikai ceturtajā dienā sabiedriskie mediji atjēdzās, ka Armēnij’;a notiek plašas demonstrācijas.

    Un tā varētu turpināt un turpināt.

    +5
    -16
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > Ēriks 05.07.2015. 12.27

    Dzeri,noskatījies Ērika ielikto video? Dimants ir pārkāpis likumu neskaitāmas reizes, bet tas neskaitās, jo Dimants taču ir savējais, ne?

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Ēriks 05.07.2015. 13.08

    Kā tad, “liberasti” sagrābuši Latvijas mēdijus, tāpēc neatspoguļo Grieķijas un Armēnijas notikumus pēc tava prāta, kā tu esi iedomājies.

    Un amerikāņi 11.09. arī, protams, sarīkoja paši.

    Klasiskas sazvērestību teorijas.

    Par “liberastiem” – tie pie varas visbagātākajās un attīstākajās pasaules valstīs, uz kurieni dodas emigrantu pūļi, un, paradokss – kuri, tāpat kā tu, nemīl tos “liberastus”, bet, gatavi tur dzīvot un baudīt visas liberalās demokrātijas priekšrocības.

    Kaut, saprotu, kas tev par pretenzijām pret “liberastiem”, laikam, kā tai anekdotē tam krievu ģenerālim pret amerikāņiem – ja jau jūs tik gudri un bagāti, kāpēc jūs staigājat pa vienam, nevis ierindā?

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Ēriks 05.07.2015. 13.35

    dzeri,cik ilgi bagātajās valstīs valda tāda politika,kā tagad?Varētu kādu piemēru,kur uzskatāmi redzams,ka bagātās valstis tieši pateicoties šādai politikai sasniegusi savu bagātību?Es esmu lasījis pavisam ko citu:

    Šajā grāmatā Hadžūns Čangs pierāda, ka neoliberālā politika ir izdevīga spēcīgām ekonomikām, jo neļauj starptautiskajā tirgū parādīties jauniem konkurentiem. Tas uzspiešana attīstības valstīm notiek, izmantojot tns starptautiskas organizācijas – Pasaules Banku, Starptautisko Valūtas fondu un Pasaules tirdzniecības organizāciju, – kuras autors kopā nosaucis par Nešķīsto Trīsvienību. Tā tiek izmantota “trepju atgrūšanai”, tas ir, lai attīstības valstīm neļautu izmantot trepes (protekcionismu, subsīdijas, valdības iejaukšanos), pa kurām bagātās valstis pašas ir nokļuvušas virsotnē. Šīs negodīgās uzvedības dēļ Čangs bagātās valstis ir nosaucis par sliktajiem samariešiem (kuri nekautrējas iedzīvoties uz citu nelaimes rēķina).

    https://docviewer.yandex.com/?url=ya-disk-public%3A%2F%2FnRHcYKrK%2BYm2VmzDFMDvxvGCYoBg87JPJPRoAN4Wee4%3D&name=Sliktie%20samariesi(H.Changs).fb2&c=559908d82e4c&page=10

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Ēriks 05.07.2015. 18.33

    “Nešķīstā Trīssavienība – nu, kruti!

    Un ko tu gribētu, pasauli bez konkurences, bez ļaunajiem baņķieriem, kur visi dzīvotu laimīgi un bagāti?

    Kā domā, ar ko tāda pasaule varētu beigties?

    Labākā gadījumā – ar PSRS varbūt, ar Griķiju, sliktākajā ar Kambodžu un Polpotu, kur trešo daļu tautas, “ideālu” vārdā, apsit ar kapļiem.

    Tā beidzas visas utopijas, tāpēc beidz reiz ticēt pasakām, dzīve, zini, ir skarba, bet, tāda tā ir.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE. > Ēriks 05.07.2015. 20.05

    …Ērikam der tikai komunisms…

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    Normunds > Ēriks 05.07.2015. 22.19

    Dzeri, nenovirzies no tēmas, liberasts Dimants ir daudzkārt pārkāpis likumu, sabiedriskie mediji ir angažēti, nevis sniedz vispusēju informāciju, bet kremļa labākajās tradīcijās manipulē ar auditoriju. Latvijas radio Krustpunktā vispār bloķē to klausītāju telefona numurus, kuri zvana Brīvajā mikrofonā un saka Tomsonam nepatīkamas lietas.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Ēriks 05.07.2015. 22.40

    dzeri un zanE,kāpēc atkal nodarbojamies ar demagoģiju?Nevienā no pašlaik bagātajām valstīm nav bijis nekāds komunisms,tur ir skaidri un gaiši uzrakstīts,ka šīs valstis plānveidīgi attīstījušas savu saimniecību,lietojot dažādas metodes,aizsargājot savu tirgu un savus ražotājus.Tikai tad,kad valsts saimniecība ir nostiprinājusies,kļuvusi konkurētspējīga,ir izdevīgi pilnībā atvērt tirgu brīvai konkurencei,jo tādā stiprajiem ir neapšaubāmas priekšrocības.Valsts protekcionisms nav nekāds komunisms.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Ēriks 05.07.2015. 22.55

    Korejas ekonomiskais brīnums bija gudrs, pragma­tisks tirgus stimulu un valsts vadības maisījums. Korejas valdība nenomāca tirgu, kā to darīja komunistu valstis. Tomēr tā arī akli neticēja brīvajam tirgum. Attiekdamās pret tirgiem nopietni, Korejas stratēģija atzina, ka tie bieži ir jākoriģē ar politisku iejaukšanos.

    Labi, ja Koreja būtu kļuvusi bagāta ar šādas “ķecerīgas” politikas palīdzību, tad brīvā tirgus sludinātāji varētu to neņemt vērā kā izņēmumu, kas apstiprina likumsakarību. Taču Koreja nav izņēmums. Kā to parādīšu vēlāk, praktiski visas mūsdienu attīstītās valstis, ieskaitot Lielbritāniju un ASV (tā sakot, brīvā tirgus un brīvās tirdzniecības dzimtās mājas), ir kļuvušas bagātas, izmantojot ekonomiskās poli­tikas receptes, kas ir pretrunā ar neoliberālo ekonomiku.

    Mūsdienu bagātās valstis savulaik izmantoja protek­cionismu, subsīdijas un ārvalstu investoru diskriminā­ciju, t. i., visu to, ko mūsdienu ekonomiskā ortodoksija nolād, ko bargi ierobežo ar daudzpusējiem līgumiem – kā PTO līgumi – un ko palīdzības sniedzēji un starptautiskās finanšu organizācijas (īpaši SVF un PB) ir pasludinājušas ārpus likuma.

    Ir tikai nedaudz valstu, kas protekcionismu izman­tojušas maz, piemēram, Nīderlande un (līdz Pirmajam pasaules karam) Šveice. Taču tās novirzījās no ortodok­sijas citādi, piemēram, atsakoties aizsargāt patentus (par to vēl turpmākajās nodaļās). Mūsdienu bagāto valstu vēs­ture attiecībā uz politiku ārvalstu investīciju, valsts uzņē­mumu, makroekonomiskās vadības un politisko insti­tūciju jomā arī uzrāda būtiskas novirzes no mūsdienu ortodoksijas.

    Vācu ekonomists Fridrihs Lists 1841. gadā kritizēja britus par to, ka viņi citām valstīm sludina brīvo tirdz­niecību, bet paši ir sasnieguši ekonomisko pārākumu ar augstu tarifu un lielu subsīdiju palīdzību. Viņš tos apsū­dzēja “kāpņu atgrūšanā”, pa kurām paši bija kāpuši, lai sasniegtu pasaulē augstāko ekonomisko stāvokli: tas ir ļoti parasts, viltīgs paņēmiens – tad, kad kāds ir sasniedzis diženuma virsotni, viņš atgrūž kāpnes, pa kurām pats kāpis augšā, ar nolūku atņemt citiem līdzekļus kāpšanai pēc viņa.”8

    Šodien bagātajās valstīs droši vien ir daži cilvēki, kas sludina brīvo tirgu un brīvo tirdzniecību nabadzīgajām valstīm ar nolūku sagrābt lielāku daļu viņu tirgos un apsteigt iespējamo konkurentu parādīšanos. Viņi saka: “Dari, kā saku, nevis, kā darīju,” – un uzvedas ka sliktie samarieši, izmantojot savu pārākumu pār tiem, kas ir nelaimē. [2] Taču vēl lielākas bažas izraisa tas, ka daudzi mūsdienu “sliktie samarieši” pat neapjēdz, ka viņi ar savu politiku nodara postu attīstības valstīm. Kapitālisma vēs­ture ir tik totāli no jauna pārrakstīta, ka daudzi cilvēki bagātajā pasaulē nesaskata vēsturiskos dubultstandartus, kas saistīti ar brīvā tirgus un brīvās tirdzniecības reko- mendēšanu attīstības valstīm.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Normunds > Ēriks 05.07.2015. 23.01

    Dzeri, nekāda brīvā tirgus nav, ja nu vienīgi bulciņu cepšanā.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam