Kauns lasīt, kāpēc negribam palīdzēt bēgļiem

37

Komentāri (37)

aivarsklava 23.05.2015. 17.27

Sīrijas kristiešus varētu uzņemt, par pārējiem būtu ļoti jādomā. Musulmaņiem vēl neesam gatavi, bet no otras puses, brīvprātīgi musulmaņiem nekad nebūsim gatavi.

0
0
Atbildēt

0

TanteSidra 23.05.2015. 00.53

Raksta autorei.

Būtu labi ja Jūs savā vārdā runātu, tātad, – …neesmu nabadzīga, varu piedāvāt to un to, dzīvoju Minsterē Vācijā…

Bēgļi kas nāk Eiropā ir arī Latvijas problēma un latvieši neatteiks savu līdzdalību to risināt. Jautājums kā tas izpaudīsies, ko tieši vismērķtiecīgāk būtu darīt.

Latvieši ir labi jūrā braucēji un labi karavīri, tie varētu būt stipri uz jūras robežu sargājot un stipri lai atgrieztu atpakaļ kontrabandistu transportus.

Kvotas nav risinājums. Ienācēji nerimsies un to skaits ģeometriski pieaugs kamēr 3/4 no Āfrikas uz Eiropu pārcelsies.

+2
0
Atbildēt

0

MZGD 21.05.2015. 23.45

Ir tādi migranti, kā Latviesi anglosakšu zemēs, kuri otrajā paaudzē nav atšķīrami no pamatnācijas un ir tādi kā krievi Latvijā vai turki Vācijā, kuri trijās paaudzēs nav integrējušhies. Pirmais gadījums ir veiksmes stāsts un migrantu jaunās valsts bagātība, bet otrais gadījums paskaidro kāpēc bēgļiem negribam palīdzzēt.

+9
0
Atbildēt

1

    Baiba > MZGD 22.05.2015. 11.15

    Vienmēr der atcerēties, ka tie nav bēgļi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

jupis 21.05.2015. 23.27

Serde, un kas gribēja mūs (latviešus) pēc kara? Manus tēvočus, mammas krustmāti utt?

Tie kas vēsturi aizmirst, nolemti to piedzīvot vēlreiz.

0
-3
Atbildēt

1

    Arnis Kadakovskis > jupis 22.05.2015. 15.08

    Jupis, man ir liels prieks, ka tavus radus kāds uzņēma un tie ieguva labāku dzīvi nekā okupētajā Latvijā un Sibīrijā palikušie.

    Kā tieši tas, ka taviem radiem tagad ir labi uzliek pienākumu man izmitināt pie sevis un apmaksāt skološanos, infrastruktūru, drošību kādai āfrikāņu ģimenei?

    Domāju, ka labākais veids, kā tie, kas jūt, ka kādam ir parādā kārtot šo parādu pa tiešo. Jūtamies parādā āfrikāņiem/arābiem? Forši un atbalstāmi! Gribam palīdzēt donbasiešiem? Vēl labāk! Tā, piemēram, tavi radi varētu finansēt kādu skolu, slimnīcu vai ēdienu Jordānijas, Libānas, Tunisijas, Marokas, Rostovas apgabala vai Ļvovas bēgļu nometnēs.

    0
    0
    Atbildēt

    0

lno 21.05.2015. 22.40

lno 21.05.2015. 18.51

Ušakova aicinājumam liela atsaucība: cūkas deklarējas Rīgā http://www.la.lv/usakovs-pats-vainigs-aicinaja-deklareties-riga/

+6
0
Atbildēt

1

    TanteSidra > lno 23.05.2015. 01.35

    lno,

    Rīgas cūku būšanu Ušakovs varētu elementāri ar zvanu draugiem atrisināt.

    atceros kā 1993.gadā Saeima grasījās pieņemt kādu medniekiem neērtu likumu. Juris Bojārs vienas dienas laikā Doma laukumā sapulcēja bruņotu vīru mītiņu kas pēc masas un iespaida bija līdzīgs Lietussargu revolūcijai.

    Sazvanīt kā pirmo varētu lopu gandētāju Cauni no Jelgavas apriņķa, tas tad aktivizētu pārējos, – Rāviņu, Ulmani, Savicki, Kalnmeijeru, Godmani, Gaili, Kalvīti un Birkavu, kādus trīs Bērziņus, Čeveru un to pašu Bojāru ar dēlu, Boķi un Sesku.

    Šaut drīkstētu mēra klātbūtnē norunātās naktīs mazliet uz rīta pusi kad uz ielām ir mazāk ziņkārīgo.

    0
    0
    Atbildēt

    0

beta 21.05.2015. 17.22

Daudz esmu lasījusi par latviešiem bēgļu gaitās. Vadmotīvs, latvieši negaidīja pabalstus, bet ķērās pie vismazākajiem darbiem, iespējām strādāt un sevi uzturēt.

Pie tam latvieši bija un ir kauls no Eiropas kaula… implantējams, pieaudzējams, neagresīvs un netoksisks…

Vai patreizējie bēgļi arī ir tādi? Jeb tas būs kā riņķis degunā, aiz kura mūs raustīt, bakstīt un vadīt…?

P. S. Vispār tas nav labais tonis sēžot Minsterē spriedelēt ko darīt Latvijā.

+19
-3
Atbildēt

0

gustaps 21.05.2015. 17.03

Kā apgalvo ekonomisti, plaša imigrācija Latvijā būs nepieciesama tuvākajā laikā. Vienkāršojot, kaut vai tāpēc, lai tagadējie komentu aktīvisti varē»tu saņemt pensijas, kad pienāks laiks.

Bet tam vajadzīga imigrācijas stratēģija. Cik, no kurienes, ar kādām kvalitātēm. Lai neveidotos jaunas pašpietiekamas masas, kas nepakļaujas integrācijai, bet veido jaunu nedraudzīgu kopienu.

Šādas stratēģijas nav, ir strausa stratēģija. Kādu laiku jau var tā stiept gumiju, bet var sagaidīt brīdi, kad process būs nevadāms. Lavīnu.

Kas attiecas uz dominējošo viedokli, tas ir ksenofobisks un ļauns. Kas izgaismo tieksmi kampt un neļaut to darīt citiem.

Latvietis parastais. :(

+4
-10
Atbildēt

3

    Drosma > gustaps 21.05.2015. 17.34

    Tu raksti par jautājumiem, par kuriem būtu jādomā un kuri būtu jārisina mūsu politiskajām partijām .

    Būtu. Bet tur nevienam tam nav laika – jo notiek nemitīga tirgošanās, huligāniski izlēcieni, likumpārkāpumi un tad atkal tirgus par to visu.

    Tāpēc , skaidrs, ka izmirušo un aizbraukušo latviešu vietā nāks citas – agresīvākas, aktīvākas, uzstājīgākas nācijas.

    Man par vecumdienām nav ilzūziju.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    usne > gustaps 21.05.2015. 21.46

    Neka ksenofibiska nesaskatu. Jusu paustais viedoklis ir manuprat dzili maldigs. Man ir slinkums skaidrot, kas tiesi ir maldigs, baidos, ka to pats saprotat, bet izliekaties nesaprotam. Ir cilveces vesture ar faktiem, kas jau daudzas jo daudzas reizes apliecinajusi, ka labie nodomi, kas nav balstiti realitate ved uz elli.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    usne > gustaps 21.05.2015. 21.49

    Mans ieprieks.komentars domats gustavam. Skaisle ir izteikusi manas domas. Latviesi ka tauta nav tik gudra, lai izdzivotu, tiesi otradi, dara visu, lai pec iespejas atrak izmirtu

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Arnis Kadakovskis 21.05.2015. 16.28

Cilvēki, kas izjūt lielāku vajadzību palīdzēt grūtdieņiem to var darīt simts un vienā citā veidā. Var daudz strādāt, pelnīt un maksāt nodokļus, no kuriem liela daļa aiziet sociālās programmās. Var nopelnīto ziedot labdarībās, ieguldīt uzņēmumos, kas varētu nest papildus pozitīvus sociālus efektus (piem. zāļu izstrādātāji, eko, fair trade kafijas baristas :) ).

Visubeidzot var pieteikties Sarkanajā krustā un doties palīdzēt šiem grūtdieņiem būvēt sev tādas valstis, no kurām nevajadzētu mukt.

+10
-1
Atbildēt

0

Arnis Kadakovskis 21.05.2015. 16.21

Pirms uzupurēties pusotra miljarda āfrikāņu un arābu glābšanā varbūt jāapdomā par efektīvāko veidu kā to darīt.

Piedāvājums uzņemt ‘tikai saujiņu’ ir tā saucamais slippery slope arguments. Tāpat var argumentēt, ka neliela deva zaļās mušmires jau nav kaitīga. Tas nav arguments, lai pamatotu nopietnu politikas lēmumu.

Jāvērtē jautājums bez politkorektiem eifēmismiem, bez sajūtas, ka esam kādam kaut ko parādā tādēļ, ka dzīvojam salīdzinoši pārtikušajā Eiropas kontinentā.

Vai mēs gribam imigrantus? Ja jā, kāpēc? No šī izrietēs atbildes uz nākamo jautājumu.

Kādus imigrantus gribam? Kādus negribam?

Cik daudz gribam?

Kādas izmērāmas sekas/ietekmi sagaidām?

Vai ir alternatīvi veidi, kā sasniegt imigrācijas iespējamos labumus?

+6
-1
Atbildēt

3

    Normunds > Arnis Kadakovskis 21.05.2015. 20.21

    Tieši tā, bet lielākā daļa liberastu – kultūristu – humanitāriķu līdz tādiem praktiskiem jautājumiem nav spējīgi nolaisties.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Arnis Kadakovskis > Arnis Kadakovskis 22.05.2015. 14.59

    Normund, jēdziens, ko izmanto tu izmanto – ‘liberasts’ liek domāt, ka esi viens no daudzajiem latentajiem homoseksuālistiem, kas savas bailes no sevis paša slēpj aiz Potjomkina izkārtnes tipa super ego. Atbrīvojies un nebaidies no citiem un sevis! :)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Normunds > Arnis Kadakovskis 22.05.2015. 16.11

    Serde, sākumā apgūsti terminoloģiju, pēc tam māci citus.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Drosma 21.05.2015. 15.46

nē , man nav kauns atteikt. Eiropa ir islamizēta.

Berlīnē es biežāk dzirdu turku kā vācu valodu.

Man ir tiesības no politiķiem prasīt, lai vispirms tiktu pabaroti Latvijas bērni. Lai pārstātu tos kā lopus tirgot uz ārzemēm, tikai tāpēc , ka cilvēktirdzniecība nes milzu peļņu.

Jums kundzīt laimējās aizbēgt uz Vāciju, maniem senčiem nē – kurš mira Sibīrijā, kurš Maskavas rūpnīcās. Kurš vergoja tepat Latvijā.

Jūsu raksts un aicinājums un latviešu kaunināšana ir negodīga un nevietā.

Tā es domāju.

+12
-4
Atbildēt

1

    usne > Drosma 21.05.2015. 21.37

    Pilniba piekritu. Vispar sie begli ir sekas, ir ar celoni, ludzu pie tiem ari griezieties ar palidzibas lugumiem.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

morgenstern 21.05.2015. 12.37

Kas liedz autorei uzņemt savā dzīvoklī kādu bēgļu ģimeni?

+15
-6
Atbildēt

3

    agrunte > morgenstern 21.05.2015. 15.39

    Klāji demagoģisks jautājums.

    Izvietot trīs cilvēkus kādam cilvēkam piederošā dzīvoklī ir tas pats, ka izvietot 6 miljonus bēgļus 2-miljonu Latvijā. Kāpēc mēs nevaram uzņemt 6 miljonus, ir tāpat visiem skaidrs, neviens no mums to negaida un arī raksta autore uz to neacina.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Ēriks > morgenstern 21.05.2015. 16.24

    Jā,tiešām vēl neaicina,nav ko uztraukties.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    morgenstern > morgenstern 21.05.2015. 22.04

    :agrunte

    Izvietot trīs cilvēkus kādam cilvēkam piederošā dzīvoklī ir tas pats, ka izvietot 6 miljonus bēgļus 2-miljonu Latvijā.

    —————

    ES ir 500 miljoni iedzīvotāju. Āfrikā 1,1 miljards. Paķersim vēl 500 miljonus Tuvo un vidējo Austrumu iedzīvotājus – lūk arī sanāks.

    Un ko no mums gaida? Es nezinu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Bet 21.05.2015. 12.31

Nu jā, ir jau viegli citus pamācīt, ka Latvijā ir jāuzņem it kā pāris desmiti bēgļi! Kāda runa, jo kā dzirdēts radio, tad pagājušo gadu jau uzņemts un piešķirts bēgļu statuss vairākiem sīriešiem un kam tik vēl ne.

Starp citu Latvijā jau ir uzņemti ap 500 tūkstoši ekonomisko bēgļu no PSRS.

Cik Latvijā vairs dzīvo pamatnācija?

Vai Vācijā ir pamatnācijas sapdraudējums? Jā, starp citu Merkele pati atzina paagājušo gadu, ka šie bēļi nekādi neintegrējas vācu sabiedrībā?

Tad tie noteikti neintegrēsies latviešu sabiedrībā, bet drīzāk krievu, kā Aijo Beness. Un starp citu arī Francija cik dzirdēju ir pret bēļu uzņemšanu vēl un vēl, jo viņiem to bēļu ir vairāk nekā vajag un tie rīko nekārtība svalstī ar mašinu dedzināšanu un veikalu demolēšanu.

Vai Eiropa varēs uzņemt 2 miljardus bēļu no Āfrikas???? Fui fui, kā es drīkstu tā runāt, jo jārunā ir savādāk, vai ne! Kur ‘nemsim ārstus, it seviški jau ģimenes ārstus un skolotājus utt!

Paši latvijā pensionāru liela daļa dzīvo nabadzībā, jo mums vajadzīga apkure un apģernbs ziemai ne tā kā Grieķijā vai Itālijā. Kas tos viņiem gādās?

+15
-5
Atbildēt

3

    agrunte > Bet 21.05.2015. 12.43

    Beness ir dzimis Latgalē krievvalodīgā ģimenē un krievvalodīgā apkārtējā vidē, tas nav tas labākais piemērs.

    Man ir cits: mums te Vidzemē pēdējos gados ir sabraukušas vairākas ķīniešu ģimenes. Krievu skolas pilsētā nav. Bērni mācas ģimnāzijā. Aina: iet pa ielu trīs jauni ķīnieši, apmēram 8 klases vecumā, un sarunājas savā starpā LATVISKI, kaut ir lauztā valodā.

    Vajag vnk pareizi bēgļus izvietot, tikai tajās pilsētās, kur nav krievu skolu. Tam vajadzētu būt galvēnajam kritērijam.

    Kas attiecas uz pamatnācijas izdzīvošanu – manuprāt to vairāk apdraud palikšana 1:1 ar tevis pieminētajiem 500.000 sovokiem.

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    Bet > Bet 21.05.2015. 13.22

    argunte, ja runa ir par Cēsīm, kurā nav krievu skola, tad jā, bet manā pilsētā ir krievu skola un pēdējos gados sabraukuši krievi no Krievijas, kuri nemaz netaisās runāt latviski, jo viņiem ir viss, tai skaitā

    arī krievu skola ar apmēram 600 skolēniem un krievu bērnudārzi, kuros kā pati saskāros tiek audzināti šovinisti, kuri tevi uz ielas apries kā aborigēnu, kurš runā latviski.

    Bet par ķīniešiem runājot, tas jau tikai kamēr viņi ir minoritāte un arī tad jau esot problēmas ar viņiem. Pati dzirdēju Tv kad runāja Cēsu mērs, ka ķīnieši nesaprot ko nozīmē atkritumu vākšana, nodokļu maksāšana utt!

    nav tik rožaini kamēr Cēsīs joprojām nav krievu skola un maz ķīniešu bērnu! Viss ir atkarīgs no skaita, kas nomāc pamatnāciju, un to taču esam izjutuši LPSR laikos, kurus nav te tā gudrā , kas sarakstījusi šo rakstu, pieredzējusi, pie tam pati dzīvo Vācijā kā izrādās. Vācija vispār tagad pēc 2. pasaules kara manuprāt, ir nomākta ar īpašu sindromu, ka nemaz neuzdrošinās kaut ko iebilst!

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    Abeam > Bet 21.05.2015. 21.15

    Biju Cesis uz Muzeju nakti, loti patikami parsteidz Kiniesi, noteikti labak neka kolorado lentites, ja mes sodien nepalidam Italiem risinat beglu problemas, vai mes rit varam prasit no viniem palidzibu ja saasinas attiecibas, ar Austrumu kaiminu, sodien mes palidzam viniem, rit vini palidzes mums, un nevajag baidities no paris simtiem afrikas beglu, esmu parliecinats, ka vini bus tikai ieguvums mums.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

fretka 21.05.2015. 12.17

“Vai Latvijā patiesi nav vietas nedaudziem briesmas pārdzīvojušiem cilvēkiem – neesam taču visnabadzīgākā zeme pasaulē.”

——

Labi, ka beigās pierakstīts: Autore dzīvo Minsterē Vācijā

+20
-7
Atbildēt

1

    Normunds > fretka 21.05.2015. 22.28

    Mēs atceramies, kā no PSRS iebrauca noziedznieki, labākas dzīves tīkotāji, NKVD asinsuņi, armijas oficieri, alkoholiķi, narkomāni, izvarotāji, slepkavas, prostitūtas. Protams, bija arī kulturāli, izglītoti ļaudis, bet tas bija absolūtais mazākums. Tāpēc saku – No pasaran! Mēs esam piedzīvojuši vardarbīgu etnisko tīrīšanu, kas kundzei Vācijā ir pagājis secen nemanām. Āfrikas bēgļu iesūtīšana Latvijā būtu etniskās tīrīšanas recidīvs, kur mūs tāpat ir tik 60%.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam