Deputāts Spolītis rosina noteikt naudas sodu par Georga lentītes demonstrēšanu

55

Komentāri (55)

dullaisdauka 06.05.2015. 09.59

Spolītis, lai arī ir viens alkoholiķis, tomēr ar šo soli ir sevi daļēji reabilitējis!

+5
-2
Atbildēt

1

    Ciniķis > dullaisdauka 07.05.2015. 13.20

    Vai ar to, ka savu priekšlikumu atsauca?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Viedoklis_lv 06.05.2015. 07.49

Ja kāds Padomju Krievijā pēc uzvaras pār nacistisko Vāciju uzvilktu Georga lentīti, tad viņu kā minimums aizsūtītu uz gulagu bet visdrīzāk nošautu uz vietas. Tā kā Georga lentīte simbolizēja Cara armiju un to valkāja tie kas iestājās pret sarkano armiju.

Bet nu ar putina propagandas mašīnu arī šis vēsturiskais elements ir sagrozīts kājām gaisā.

+11
0
Atbildēt

3

    kristaps_freimanis > Viedoklis_lv 06.05.2015. 09.36

    Tā gluži nebūs…

    http://en.wikipedia.org/wiki/Ribbon_of_Saint_George

    The title of the Soviet Guards was first introduced on 18 September 1941 in accordance with the decision of the Headquarters of the Supreme Commander-in-Chief (Russian: Ставка Верховного Главнокомандующего, Stavka, Verkhovnogo Glavnokomanduyushchego) and by the order No. 308 of the People’s Commissar of Defense for the distinguished services during the Yelnya Offensive. The 100th, 127th, 153rd and 161st Rifle Divisions were renamed into the 1st, 2nd, 3rd and 4th Guards Divisions, respectively. The units and formations nominated for the Soviet Guard title received special Guards banner in accordance with the decision of the Presidium of the Supreme Soviet of the USSR. On 21 May 1942, the Presidium of the Supreme Soviet of the USSR introduced Guards ranks and Guards badges to be worn of the right side of the chest. Both included the Georgian ribbon pattern. In June 1943, they introduced the Guards Red Banners for the land forces and in February 1944 – for the naval forces. Georgian ribbons adorned the banners exactly as in the 19th century.[2]

    Established on 8 November 1943, the Order of Glory (Orden Slavy) was an order of the Soviet Union. It was awarded to non-commissioned officers and the rank-and-file of the armed forces, as well as to junior lieutenants of the air force, for bravery in the face of the enemy. The ribbon of the Order was orange with three black stripes – the same as that of the Cross of Saint George.

    One of the most honourable medals in the Soviet Union, the medal “For the Victory over Germany” (Russian: За победу над Германией, Za pobedu nad Germaniyey) also features Saint George stripes. It was awarded to all the soldiers and officers who participated in the Eastern Front campaigns, and was the first award to be universally granted to all the veterans, for the most part, right after the end of the war.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Order_of_Glory

    http://en.wikipedia.org/wiki/Medal_%22For_the_Victory_over_Germany_in_the_Great_Patriotic_War_1941%E2%80%931945%22

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Viedoklis_lv > Viedoklis_lv 06.05.2015. 10.05

    Jūs jauciet Svētā Jura (Georga) lentīti, kas bija Cariskā Krievijas simbols ar Slavas Ordeni, ko ieviesa PSRS sarkanā armijā.

    http://apollo.tvnet.lv/zinas/sveta-jura-georga-lenta-vesture-un-musdienu-pielietojums/450507

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    TanteSidra > Viedoklis_lv 06.05.2015. 12.33

    Sv. Georga lentes no 1. Pasaules kara ir daudziem latviešu virsniekiem, ģenerālim Bangerskim tai skaitā.

    Sarkanzilibalts trikolors bija karogs ģen. Vlasova armijai.

    Tagad russisti-komunofašisti ir izpagānējuši (ispagaņiļi) gan vienu gan otru.

    Mūsdienās rotāties ar divkrāsu melnioranžu kolorado lenti nozīmē demonstrēt nelojalitāti Latvijai.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

ēpasts 06.05.2015. 01.29

Ko ta āmurs sliktu simbolizē?

+1
0
Atbildēt

1

lno 06.05.2015. 01.26

lno 06.05.2015. 01.09

Ne visiem patika Mūrnieces teiktais http://www.la.lv/par-kludu-labosanu/

+4
-4
Atbildēt

0

lno 06.05.2015. 01.06

zanēm un dzeriem. F. Gordons Kam vajadzīgs krievu kanāls http://www.la.lv/kam-vajadzigs-krievu-kanals/

+6
-7
Atbildēt

0

TanteSidra 06.05.2015. 00.52

“…nacionālsociālistisko svastiku…”

~~~~~~~~~~~~

stulbi tas sanāk, varbūt joks pie glāzes ir radies.

aizliedzot daudzu tūkstošgadu indoeiropiešu simbolus ko latvieši par savējiem uzskata, – tantes dabūs jostas un prievītes slēpt, cimdus vairs neadīs.

no kurienes ar kādu shuttle tas Spolītis mums ir atbraucis..?

par kolorado lentēm, – nu lai viņi ar tām staigā. lai paši iezīmē sevi priekš orgāniem, – visiem potenciāliem hibrīdiem ir jābūt reģistros.

tās lentes Veiko Spolītis palīdz aktualizēt.

+6
-6
Atbildēt

13

    zanE. > TanteSidra 06.05.2015. 08.08

    …Tante Sidra….man jau bērnībā Vecmāmiņa mācīja atšķirt kāškrustu no mūsu latviešu Pērkona zīmes….

    …vai man Tev būtu jāstāsta ar ko tie atšķiras?…

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > TanteSidra 06.05.2015. 08.22

    Zane, arī Padomju Krievijā tika lietota šī zīme. Uzzinot šo, jūs noteikti iestāsieties par aizliegšanu :)

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    zanE. > TanteSidra 06.05.2015. 12.34

    …Andri, man patiesi žēl, ka Tev nav bijusi gudra un zinoša Vecmāmiņas, kas spētu zīmes skaidrot un atšķirības saskatīt…

    …Pērkona zīmei vai Ugunskrustam, ko mūsu senči lietojuši latvju rakstos ir 300 variācijas…bet…vai tas tiešām ir Ugunskrusts – jāpievērš uzmanība – uz kuru pusi krustam “radziņi” saliekti…Ugunskrustu ripināja no kalna un līdz ar to krusta “radziņi” saliekti Saules ritējuma virzinā…

    http://i2.tiesraides.lv/800x600s/pictures/2012-07-27/ebe4_perkona_ziime.jpg

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    zanE. > TanteSidra 06.05.2015. 12.35

    …un tagad salīdzini ar nacionālsociālistu simbolu – kāškrustu…varbūt pamanīsi atšķirību…

    http://spi3uk.itvnet.lv/upload2/articles/69/691436/images/Ukraina-atzimst-nacisms-2.jpg

    0
    0
    Atbildēt

    0

    TanteSidra > TanteSidra 06.05.2015. 17.05

    zanE …vai man Tev būtu jāstāsta ar ko tie atšķiras?

    ~~~~~~~~~~~~

    Zane, – nav jāstāsta, jo neatšķiras. ;))

    uz vienu vai otru pusi, tas neskaitās, – kas nederēs no vienas tas derēs no otras puses. taisns vai sašķiebts, – labs ir gan šāds gan tāds. indoeiropiešu svastika ir zināma daudzos simtos modifikāciju, kautko no šiem ornamentiem esmu redzējusi produktā ar nosaukumu Tildes Birojs, laikam ari Tevis pievienotā bilde ir no turienes.

    paskaties uz Tevis pieminētiem Ugunsratiem no otras puses un tie būs akurāt tādi kas Tev nepatīk.

    bet nevēlos par to docēt, man tas liekas nebūtiski. man nav saprotama pati vajadzība uz šādām policejiskām darbībām, tas ir apmēram kā meklēt pedofīliju mākslinieces zīmētā teātra izrādes plakātā.

    kaķi aiz neko darīt sev pakaļkājas laiza. Veiko Spolītis nav mazais bērns bet Vienotības vadošs politiķis, varu tulkot šo viņa aktivitāti ar vēlmi veicināt savu atpazīstamību, šoreiz vēlams pozitīvu. nu vai arī, – Krievijas pasūtījums lai visu informāciju saputrojot no latviešiem taisītu nacistus. uzmanieties no tā šaudīgā Veiko Spolīša, viņš arī V var izrādīties bīstams.

    tā nav kā te viens jau raksta, – lai tik dzer un brauc, ka tik labs cilvēks.

    savā eglītē lai kar ko viņš grib, – kaut vai Davida vai Zalamana zvaigzes.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE. > TanteSidra 06.05.2015. 17.48

    …Tante Sidra…jā, Tev taisnība – latvietim ir vienalga un nebūtiski – grozi, sašķieb, taisno vai loki – nacionālsociālisti gan negrozīja – tie konsekventi pieturējās pie sava simbola….

    ….latvietis nekad nebūs tik lepns, drošs un nelokāms kā gruzīns, kurš palūgs noņemt kolorado lenteni, jo tas aizskar viņa tautas godu…latvietis pašņukstēs šnupdrāniņā un sašutumā spaidīs klavieres pogas – tik vien viņam drosmes pietiks…un mugurkauls būs tik stīvs kā slotas kāts….

    …ja 30, 10, 15 latviešiem pietiktu drosmes pieiet pie sovoka vai bembīša ar ko tas tik ļoti lepojas un palūgt noņemt lenteni, riskējot arī dabūt pa zobiem – sovoki, kas tā mīl greznoties ar kolorado lenteņiem – padomātu, vai uz ielas tik atklāti provocēt apkārtējos….

    …nevariet?…tad nesmilkstiet, ka Jums spļauj ģīmī un dvēselē….

    https://www.youtube.com/watch?v=G5jot6UhIFs

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    zanE. > TanteSidra 06.05.2015. 18.07

    lno > TanteSidra 06.05.2015. 18.59

    zanE. Tu nu biji un būsi tā galvenā cīnītāja? Jūsmotāja par Ušakova Jāņiem, par LV himnu Rīgas domē, par krievu kanālu, par Āboltiņas pārliecību:):):)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > TanteSidra 06.05.2015. 19.34

    Cik man zināms, ugunskrusts jeb svastika vispār apzīmē mūsu galaktiku Piena ceļš. Tas ir universāls un variēts simbols uz visas zemeslodes. Un visā galaktikā :) Paskatīsies no viena pola, griezīsies uz vienu pusi, no otra…

    Zane, tava gudrība detaļās ir bezjēdzīga, jo acīmredzami nenojaut kopumu.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE. > TanteSidra 06.05.2015. 20.04

    zanE. > TanteSidra 06.05.2015. 20.07

    ….Doveik, Tu vari grozīties kā ventilators un meklēt savu Piena ceļu – kur desas šķēle, tur Tev būs labi…un bez sirdsapziņas mokām paņemsi to – no jebkurām rokām….

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > TanteSidra 06.05.2015. 22.23

    Un kur, Zanīt, tavi bezgalīgie kultūras dziļumi un kalni palika? Izmantota tualetes papīra bilde un tukšs apvainojums – viss tavs arsenāls :)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

lno 05.05.2015. 23.49

    lno > lno 06.05.2015. 00.33

    Kristina Blumberga ‏@KBlumberga 3h3 hours ago

    Kā tad Jūs @Loskutovs @AndrejsElksnins balsojiet par tiesnesi I.Bāliņu,zinot,ka viņa ir,iespējams,galvenā vainīgā persona kriminālprocesā?!

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

sniega_roze 05.05.2015. 23.02

Re ko tikmēr dara Saudi Arābijā ar t.s. Krievijas humanitāro palīdzību – galīgi negrib ņemt pretim.. –

http://www.kavkazcenter.com/russ/content/2015/05/05/108907.shtml

+4
0
Atbildēt

1

v_rostins 05.05.2015. 22.50

Ja Spolītim tas nāk no sirds, aizliegt krievu fašistisko simboliku ir tikai apsveicami. Kas attiecas uz kāškrustu, nevienam nebūt nav jālieto nacionālsociālistiskās Vācijas simbols, jo tā ir mūsu pašu vēl pirmleduslaikmeta zīme, kas gadu tūkstošos ir sargājusi cilvēkus pret visādiem mošķiem un nešķīsteņiem visos kontinentos. Ar to, ka arī vācieši to izmantoja, vienā rāvienā iedragājot absolūtā ļaunuma militāro varenību, tā izglābjot simtu miljonu dzīvības, mēs varam pamatoti lepoties.

http://ipvnews.org/2nd_column/images/2165.jpg

+1
-5
Atbildēt

0

Fikseris 05.05.2015. 21.33

Ši kara sekta, ko krievija izveidojusi ap 9. maiju, beigies ļoti slikti priekš krievu tautas. Var tikai cerēt ka tikai priekš krievu tautas.

http://www.echo.msk.ru/sounds/1542614.html

+11
0
Atbildēt

0

Valdis Eiserts 05.05.2015. 20.33

Centīsimies muļķībā pārspēt moskaļus? Tas nebūs iespējams. Jau auž strīpainas šalles, izgatavo strīpainas baseinčības… Spolītim pietrūks fantāzijas vēl un vēl ko aizliegt.

+6
-7
Atbildēt

0

dzeris49 05.05.2015. 18.31

Manuprāt, tas ir nereāli, atkal pieņems kādu normu, ko būs pagrūti izkontrolēt un ievērot, ja jau kāds grib tēlot klaunu, lai taču šuj no tām kolorado lentēm kaut apakšbikses vai “portjankas”, kas, īstenībā, jau notiek, liek tās lentes pie autiņiem, uzvalkiem, krekliem, utt., utt., viss tas ražots tanī riebigajā “gejropā”, ne jau tanī “varenajā Krievijā”, viss tas demonstrē vienīgi urrāpatriotisma galējo, idiotisko stadiju, un neko citu, kā jautrību, normālos cilvēkos izraisīt nespēj.

Toties aizliegums ir taisni tas, kas vajadzīgs tiem Krievijas debilizētajiem urrāpatriotiem, kāpēc, tas katram skaidrs.

+3
-10
Atbildēt

2

    maču-pikču > dzeris49 05.05.2015. 18.47

    Lai pieņem to likumu, būs pamats tautiešiem izrādīt savu drosmi un likt sovokiem novākt lenteņus, kā tas notiek Gruzijā, Ukrainā, Baltkrievijā. Liekas, uztraukums par to, ka dūšas nepietiks.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > dzeris49 05.05.2015. 20.01

    Dzeris neuzdod sev jautājumu, kā tik idiotisku normu vispār var piedāvāt. Dzeris apspriež, cik viegli vai grūti totalitārisma solīti spert.

    Man patīk nēsāt melnu tkreklu, bet melni tērpi un pat karogs ar baltu strīpu mudžekli ir džihādistu vizītkarte. Bet to krāsu jau neaizliegs, kā nekā janku bruņotie spēki :)

    0
    -9
    Atbildēt

    0

Centrum 05.05.2015. 18.18

Noderīgie idioti komentāros atzīmējās.Priekšlikums nenāca no urrāpatriotiem,tāpēc jāsāk riet,unisonā ar sovokiem no saskaņas centra.

+13
-10
Atbildēt

3

    fretka > Centrum 05.05.2015. 18.26

    Pieliku Jums plusu par ilgtspējīgu viedumu.

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > Centrum 05.05.2015. 19.57

    Nebiju tādu centrinieku pamanījis. Vai fermā refresh? Pievienoju domubiedru kolekcijai :)

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    Centrum > Centrum 05.05.2015. 20.12

    Doveiks fermā par slaucēju pieteicies?

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

ozolnieki 05.05.2015. 18.00

Subjektīvs vērtējums . šīs lentīte jau IR ievērojami retāk sastopamas . Bezjēdzīgs priekšlikums kuru tāpat nepildīs

+5
-11
Atbildēt

3

    Ēriks > ozolnieki 05.05.2015. 18.01

    Dekoratīvs pasākums.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    edge_indran > ozolnieki 05.05.2015. 18.10

    ——–

    Brīvo tirgu ierobežot var tikai ar totalitārām metodēm – iebiedēšana un sodi,sodi,sodi….un šalles arī jāizliedz. Vai labāk noteiktas krāsas, noteiktos gadalaikos – un atļaujas jāsāk RD izsniegt (tirgot).

    http://s00.yaplakal.com/pics/pics_original/4/5/4/3258454.jpg

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > ozolnieki 05.05.2015. 22.05

    Gruzijā ir bijuši vairāki gadījumi, kad viesus no Krievijas uzstājīgi “palūdz” noņemt kolorado lentītes. Nu bet viņiem tomēr cita situācija – tādam aizliegumam ir viennozīmīgs sabiedrības atbalsts.

    Latvijā tas būtu krietni vien grūtāk.

    Valsts līmenī aizliegt … formāli pielīdzināt nacisma un komunisma simboliem … teorētiski nav pamata. Tad jau būtu vispirms jāpasludina visa tā Krievu Pasaules ideoloģija par noziedzīgu un tad varētu visus viņu simbolus aizliegt, bet tā savādāk … aizies vel kāds jokdaris apstrīdēs Satversmes tiesā nu un tad ko lai tiesa lemj? Kāds tas bus tas formālais iemesls “vārda brīvības” ierobežošanai?

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

Haris 05.05.2015. 17.39

Kas tā par tumsonību, viduslaikiem, kā arī 19. gadsimtu?

Nu, pilnīgi tā kā Puķins un Hitlers – visu tikai aizliegt! Ar aizliegumiem neko nevar panākt – ir jādiskutē, jāpārliecina par Rietumu liberovērtībām un tajās balstīto vēstures izpratni.

Ko tad no Spolīša varam sagaidīt turpmāk? Varbūt viņš vēl sagribēs aizliegt eksponēt vīriešu mīlu?

http://www.keepandshare.com/userpics/w/y/k/t/35/2015-05/sb/sm_gay_slaves-78869599.jpg

+7
-17
Atbildēt

8

    fretka > Haris 05.05.2015. 18.12

    Lūdzu, paskaidrojiet – vai attēlā redzami “nedemokrātiskā imperiālisma” upuri, vai arī tie ir maskējušies “Schutzstaffel” dalībnieki?

    +10
    -13
    Atbildēt

    0

    Haris > Haris 05.05.2015. 18.29

    Ne viens, ne otrs.

    Attēls ilustrē, ka arī brīvajā pasaulē brīvie ļaudis dažas savas brīvības (ja gribat – suverenitāti) raduši deleģēt kādam vadonim (ja gribat – institūcijai), kurš zina pareizo ceļu.

    Bet brīvajā, progresīvajā pasaulē tas notiek BRĪVPRĀTĪGI, par ko koši liecina attēlā jaušamā vīru nebēdnīgā atraisītība un relaksētība.

    Tas, ko nepiedodami piedāvā tumsonīgais Veiko-Visu Aizliegt!-Spolītis, ir krasā pretrunā ar eiropeiskajām vērtībām, kas ir nebēdnīgās atraisītības un relaksētības garants.

    +12
    -14
    Atbildēt

    0

    fretka > Haris 05.05.2015. 18.35

    Skaidrs. Tātad trešais variants – Rēma “Schutzabteilungen”.

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Haris 05.05.2015. 18.45

    Kāds tam sakars ar colorado lentēm?

    Krievijā jūs neko tādu noteikti neieraudzīsiet, tur arī dzīvo nopietni cilvēki, kam ar to humora izjūtu ir, kā ir, nerunājot par pārējo, tā varētu būt jūsu sapņu valsts.

    Demokrātiskā pasaulē līdzīgu izrādi vai karnevālu var ieraudzīt, praktiski, jebkur, un tur tas izraisa sašutumu tikai marginālo homofobisko grupu rindās, visi pārējie to uzņem adekvāti un ar humoru.

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    fretka > Haris 05.05.2015. 19.05

    Džeris: Kāds tam sakars ar colorado lentēm?

    ———-

    Paskatieties pa labi, lapas malā, kur minēti saistītie raksti.

    Starp citu, es piekrītu Jūsu komentāram, kuru nupat izdzēsāt – ka tas viss ir Veiko Spolīša PR kampaņa.

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Haris 05.05.2015. 19.15

    Izdzēsu, jo, sāku šaubīties, līdz šim, Spolītis, tomēr, pēc populista neizskatījās.

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    fretka > Haris 05.05.2015. 19.38

    Džeri, lūdzu, nelieciet komatu pēc katra vārda. Tas traucē uztvert domu.

    Es, piemēram, lieku ik pēc trim, četriem vai pat pieciem vārdiem (atkarībā no garastāvokļa), un neviens nesūdzas.

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    Centrum > Haris 05.05.2015. 20.11

    Bilde no Hara personīgā arhīva.Esi otrais no kreisās?Tāds pamīksts izskaties,tāpēc noslēpi feisu?

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam