Brīvības desmitgades

153

Komentāri (153)

uldis-v 05.05.2015. 20.55

Riņķī apkārt:Man pat sapņos nerādijās, ka Latvijā pienāks brīdis, kad tāds jēdziens, kā tikumība, kļūs par apsmiekla objektu un lamu vārdu, bet tradicionāla ģimene pārtaps par atpakaļrāpulības simbolu ar kuru gaišās nākotnes vārdā ir jātiek galā un pēc iespējas ātrāk tas ir jāizdara.

——————————–

Man šķiet Tevi ir piemeklējusi liela nelaime.Izsaku Tev līdzjūtību.

+1
0
Atbildēt

0

    v_rostins > lno 04.05.2015. 15.22

    lno

    Pirms 100 gadiem Koļana II rīcībā pat radio nebija, bet masu psihoze bija līdzīga, kā šodien. Tā gan ātri vien noplaka.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Jānis Mednis 03.05.2015. 19.44

4.05. bija izcili emocionāls brīdis (ko novēroju klātienē). Pēc būtības jau nekas nemainījās. PSRS neko tādu neatzina, ierēdņi, īpaši Valsts plānā, turpināja “plānot” lielvalsts mērogos u.t.t.

Ja nebūtu izgāzies pučs, sabrukusi PSRS, diez vai 4.05. kāds atcerētos. Igauņiem nekāda 4.05. nebija un nekāda vaina.

Bet emocijas bija neaizmirstamas.

+6
-3
Atbildēt

1

    edge_indran > Jānis Mednis 03.05.2015. 23.53

    ——–

    4.05.1990. iekrita piektdienā, toreiz vēl tā bija darba diena – tāpēc pūlī pie AP pulcējas medņi u.c. putni, kamēr latviešu antiņi un igauņi strādāja. Pēc būtības daudz kas mainījās, jo kampēju rosīšanos jau tautas lielākā daļa ar “iekšām” sajuta. Nav brīnums, ka pēc Jeļcina vadītā anti-komunistiskā puča uzvaras 1991.g.21.augustā – Latvijas pilsētās sajūsminātā tauta ielās neizgāja, svinības nerīkoja.

    Sākās godmaņlaiku melnākais – mežonīgās prihvatizācijas un graušanas posms:

    “Piemiņas plāksnes noņemšana no nama Antonijas ielā (Krievijas vēstniecības, bijušās Kultūras ministrijas ēkas) dzejniekam Leonam Paeglem, «normālam sava laika disidentam» (Knuts Skujenieks, sarunā) ir vēl viena liecība, ka notiek akcentu nobīdes par labu mankurtiskai sevis aizliegšanai un vēstures pazaudēšanai lielajā tirgū, kur labumu iegūšanai barterā tiek iemainīti arī kultūras izpaudumi.” http://www.diena.lv/ar-kaujas-saucieniem-pret-sevi-649002

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Arturs Pērkons 03.05.2015. 14.37

Amizanti, ka par iegūto brīvību viedokļus izsaka indivīdi, kuru iekšējais cenzors aizliedz skaļi pateikt savu īsto vārdu un uzvārdu.

Likumsakarīgi, ka tam ir ļoti konkrēts iemesls – trīcēšana par savu vietiņu modernās verdzības sistēmā.

Un kas varbūt labāks par pašcenzūru!

P.S.

Atbilde Skumjajam Bruņiniekam, kas ir “Augam gudri”:

vispirms tā ir pilsoniski atklāta pozīcija, neatstājot sev aliņu, kurā paslēpties, gadījumā, ja paliek vēl sliktāk. Tikai tā var novērtēt, cik daudz (vai maz) ir to, kuri patiešām apjēdz, ka Sistēmu uztur oligarhi ar pērkamu (kas nebūt nenozīmē cash, pietiek ar siltas vietiņas iedalīšanu) ierēdņu palīdzību.

Otrkārt, saukt lietas īstajos vārdos. Tas jau notiek arī tagad, taču lietotā nika dēļ tam nav nekāda reāla svara. Tā ir klasiskā suņu riešana uz karavānu.

+5
-2
Atbildēt

3

    Ēriks > Arturs Pērkons 03.05.2015. 15.00

    Nu labi,tu esi Kaut kāds Pērkons,kuru tāpat nepazīstu,nezinu,kas esi…kā tas maina tavu domu nozīmību?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Arturs Pērkons 03.05.2015. 15.25

    ———-

    4.maija vēsturisko nozīmi nemaina – tikai pastiprina sekas:

    “Deputāti, kuri nobalsoja par deklarācijas pieņemšanu” http://www.4maijs.lv/balsoja_par.htm

    ===============================================================================

    Ērik, atnāc!

    https://www.youtube.com/watch?v=bruJ2XJOrzk

    0
    0
    Atbildēt

    0

    To Arturam Perkonam

    Nu Jūs gan liekulībā un tukšu frāžu pateikšanā gribiet zanE pārspēt. Vai saprotat, ka neko pēc būtības neatbildējāt, bet, ja ir kāds, kuram Jūsu atbilde uz manu jautājumu patīk, tas ir briesmīgi.

    Bet laikam Vienotībā ir daudz tādi savākušies, kam Lebedas slavinājuma dzejolītis Āboltiņai lika nekavējoties mikliem kļūt.

    Man tajā Lebedas dzejolītī( esmu pārliecināts, ka Jūs to no galvas ziniet) pārsteidza un nobaidīja vēl cita lieta – kā šīs slavinājuma vārsmas Āboltiņai tika pieteiktas no citas partijas censones, neatceros vārdu, bet apmēram tas skanēja tā:

    “..draugi, biedri man priekš Jums, bla, bla ir mūsu partijas biedres Lebedas sacerēts, atkal bla, bla.. sūtu Jums to utt(apmēram tā).

    Par ko tas liecina?

    Te parādās atmosfēra, kāda ir Āboltiņas Vienotībā, kāda tur di..ā līšana, jo dzejolīša prezentētāja ir pārliecināta, ka šis visiem ies pie sirds.

    Jūsu atbilde, ka “Augam gudri” nozīmē:

    ” pilsoniska atklāta pozīcija, neatstājot sev aliņu, kur paslēpties..”

    ir laikam domāta par citu partiju, ne Vienotību. Varbūt esat iekodēts un neapjēdziet īstenību.

    Vienotības “atklātums” un caurspīdīgā politika beidzas pie Dombrovska 3a portfelīša un Citadeles sliekšņa. Vsjo, tālāk nepiederošiem ieeja slēgta.

    Un 3a portfelītis ir tā ” Jūsu aliņa, kur noslēpās valstsvīrs Dombrovskis.

    Bet ziniet, kā vajadzēja rīkoties īstam valsts vīram ?

    1. Pēc ” sarunas “ar prezi Bērziņu, īstam valstsvīram vajadzēja saaicināt žurnālistus un paziņot, ka uz viņu tika izdarīts spiediens, lai dabūtu valdībā smagos noziegumos apsūdzēto.

    2. Savas ģimenes kredītu neiekļaut nekādos slepenos portfelīšos, bet izlikt atklāti, lai vēlētāji un tauta redz, ka tiek spēlēta godīga un atklāta spēle. Lai redz, ka valstsvīrs Dombrovskis neizmanto dienesta stāvokli un godprātīgi nomaksā no valsts bankas paņemto naudu.

    Ps

    Kāda nozīme, vai kāds te ir ar niku arturs pērkons vai kādu citu.

    Visi ir reģistrējušies un tas vairs nav anonīmi. Ko tas dotu, ja es, piemēram, parakstītos “Jānis Kalniņš” un vēl sava sētnieka jaunībsdienu foto ieliktu? Vai uzreiz kļūstu neanonīms? Te, kad ienāk kāds ar pazīstamu uzvārdu un vārdu, nav pārliecība, ka tas ir īstais.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

Skumjais Bruņinieks 03.05.2015. 13.18

Publisks pirmssvētku pieprasījums!

Man, kā Jaunā laika veterānam un Vienotības ilggadējam atbalstītājam, kas pavadījis daudzas bezmiega naktis pārdzīvojot gaišo spēku nevienlīdzīgo cīņu ar oligarhiem, kas nepiekusis vienmēr ir aģitējis par Jl un V politiķiem, ir tiesības zināt:

KO NOZĪMĒ VIENOTĪBAS LOZUNGS “AUGAM GUDRI”?

Saprotu, ka mans prātiņš tam par īsu, bet tāpēc jau mums ir tās ” gudrās deputātu galvas”, kas izskaidrotu tautai(tobiš man arī) kā to saprast?

Aicinu visus Vienotības politikas izskaidrotājus ar “gudro Aivaru”(ozoliņš) priekšgalā un Zani Liekulīgo pakaļgalā

apgaismot savu trulo, bet uzticīgo vēlētāju.

Centrālais jautājums:

KĀPĒC NO VIENOTĪBAS VAIRS NEVIENS TO NEGRIB ATCERĒTIES UN PIELIETOT?

Varbūt drosmi saņems Vienotības klusējošais ” godīgais gals” ar Viņķeli un Čigāni priekšgalā?

Kāpēc esiet tādas zaķapastalas un baidāties atbildēt par savas partijas vārdiem. Kad vajaga Jums iekārtoties visādās valdēs, lai piepelnītos, tad taču esiet aktīvi un drosmīgi.

Jūsu partija Vienotība uzvarēja vēlēšanās ar skaļu un izteiksmīgu

AUGAM GUDRI.

Nu tad esiet tik laipni un izskaidrojiet saviem atbalstītājiem:

Vai esam izauguši jau gudri?

Varbūt esam tikai augšanas stadijā?

Kāds ir ieguvums no AUGAM GUDRI?

Gribās zināt no uzvarētājpartijas sīkāku analīzi par izveidojušos situāciju valstī, kur tas “gudrums” slēpjās, kā viņu atpazīt?

Pēc vēlēšanām, kad Vienotība uzvarēja ar saukli “AUGAM GUDRI”, visus tāda eiforija pārņēma un pat muļķi iztaisnojās un sāka meklēt to “gudrumu”.

Saprotu, ka tik svinīgā brīdī ir stulbi prasīt no valsts gudrajiem par tik banālām lietām, bet vienkāršie ļaudis arī ir tiesīgi zināt, kur “Gudrums’ slēpjās.

Ps

Zinu, ka drīz mūsu valstī kritizēt valdību un runāt par ” valsts nozagšanu” skaitīsies nepatriotiski. Tā ir tāda ” savas valsts noniecināšana” un ” visa labā, sasniegtā noniecināšana”.

Mums jau ir piemērs vienā kaimiņvalstī, kur citādi domājošie, režīmu kritizējošie tiek uzskatīti par 5. kolonnu.

Bet es jau tikai jautāju, tikai jautāju.

Tātad, vai ir kāds drosmīgs, godīgs Vienotības politiķis, kas izskaidros to “Augam gudri” un varbūt pateiks(to nemaz neceru), ka nebij gudri, ka nekur neaugam, ka, tieši otrādi – esam atpakaļ dziļā pagātnē un pat vēl briesmīgāk.

+1
-10
Atbildēt

1

haralds 03.05.2015. 12.40

karroče, okupācijas varas orgāns AP izsludināja neatkarības atjaunošanu.

http://www.fotoblog.lv/rep/8388698/?cid=2990

КГБ rīko izstādes.

http://www.fotoblog.lv/rep/8388701/?cid=2990

drīkst lamāt valdību. saprotams, kamēr mērā!

http://www.fotoblog.lv/rep/8388691/?cid=2988

+2
-1
Atbildēt

0

Skumjais Bruņinieks 03.05.2015. 10.32

To zanE

Jūs jau bezspēcībā sāciet piesieties pie detaļām – Nacionālās drošības komisijas vietā uzrakstīju “nacionālās aizsardzības komisija”.

Lai gan labi ziniet, ka biju domājis “nacionālās aizsardzības”, bet lietas būtību jau tas nemaina, tieši otrādi – pastiprina. Cilvēku, kurš gribēja nodot savu valsti un “ar tankiem ievilkt ienaidnieku valdībā” ievēl par Nacionālās drošības komisijas vadītāju.

Redziet, zanE, te arī labi parādās Jūsu liekulība, demagoģija un zemiskums.

Pārējie arī to manu pārrakstīšanos pamanīja, bet nebāza man acīs, jo labi saprata manis rakstītā jēgu un, ko es ar to gribēju teikt.

Argumentu Jums nav, lai to atspēkotu, tāpēc jāizmanto vecuvecais paņēmiens – jāpiesienās pie kļūdām.

Par otru lietu (Zatlers atlaida) Jūs arī labi ziniet – tieši es vienmēr visus laboju un cenšos norādīt, ka Lembergs un viņa tehnologi cenšās iebīdīt tautai, ka tā neatlaida, atlaida Zatlers.

Jūs to visu labi redzat un saprotat, bet tomēr cenšaties ar saviem demagoģiskajiem paņēmieniem pārvērst visu farsā.

ZanE, mēs te neesam mazi bērni. Jūs, Vienotības lakstīgala un Āboltiņas politikas izskaidrotāja, līdz šim, kopā ar Ozoliņu, tā arī neesiet pat mēģinājuši izskaidrot un pamatot, kāpēc

DOMBROVSKIS VIENPERSONĪGI GĀZA VALDĪBU

NETIKA VEIKTS SAEIMĀ UZTICĪBAS BALSOJUMS VALDĪBAI

KĀPĒC VIENOTĪBA SAUCA PIE SILES MŪSU SABIEDROTĀ NATO UN ASV IENAIDNIEKU LEMBERGU

KO NOZĪMĒ “AUGAM GUDRI”?

VAI TAS NOZĪMĒ, KA TAGAD SAEIMĀ IR LEMBERGA, SUDRABAS UN SC VAIRĀKUMS?

VAI ” AUGAM GUDRI” NOZĪMĒ, KA VIENOTĪBAS POLITIKA IR NOVEDUSI VALSTI SITUĀCIJĀ, KAD VISU NOSAKA SMAGOS NOZIEGUMOS APSŪDZĒTAIS KOPĀ AR PUTINU.

KAS PAR TO ATBILDĒS, ZANE?

PAGAIDĀM KATASTROFA, PAR KURU BRĪDINĀJU JAU SEN, VĒL TĀ ĪSTI NAV PIENĀKUSI. IR TIKAI PAZĪMES – PIRMĀ BIJA KŪTRA IEVĒLĒŠANA.

JŪS MAN TE AIZRĀDĀT, KA ” KLIEDZU LIELIEM BURTIEM. JĀ, ES KLIEDZU, JO IR JĀKLIEDZ, JO SAVĀDĀK JAU NEVIENS NEKLAUSĀS.

PIRMS DIVIEM GADIEM ES VISUS JŪS BRĪDINĀJU VĒL MIERĪGI, BET VISI AR ZANI UN BETIJU PRIEKŠGALĀ MAN MUTI BĀZĀT CIET UN NIEVĀJOŠI TEICĀT – “KO VAIMANĀ, BRUŅINIEK UTT”

Bet tiešām, mani ļoti interesē tieši no zinātniskā viedokļa – kādus melu, demagoģijas un liekulības kalngalus sasniegsiet, kad mēģināsiet atbildēt uz maniem jautājumiem un, kad vajadzēs izskaidrot mūsu valsts politisko katastrofu, ko Vienotība stratēģiski sauc par “AUGAM GUDRI”

Ps

Jā, starp citu, kāpēc Vienotība, Āboltiņa un pārējie, viņas pakaļā mītošie, nelieto un nepiesauc šo centrālo priekšvēlēšanu lozungu “Augam gudri”?

Vai kaunās?

Vai baidās?

Ā, sapratu, laikam jau esam “Gudri izauguši”, vairāk nav kur. Tagad sāksim plūkt augļus no šī stratēģiskā plāna – ” Augam gudri” kopā ar ļoti smagos noziegumos apsūdzēto.

Atbildiet, zanE, kāpēc Vienotība vairs nelieto savu galveno saukli – “Augam gudri”?

( tādus argumentus, ka patiesībā valdību gāza NA, jo šūpoja to un V nebija citu variantu, es nepieņemu, to stāstiet stulbajai Bet. To, ka vainīgs ir Lemberga elektorāts, arī “garām” – tas arī Bet un DD1 līmenim)

Kaut ko ticamāku izdomājiet, zanE, zinu, zinu, ka melos un liekulībā esat vēl pašā sākumā, vēl ir kur tiekties.

Atcerieties Gebelsa vārdus – jo lielāki meli, jo labāk tiem tic.

Uz priekšu, zanīt, tam jābūt ir HĪTAM.

+2
-10
Atbildēt

6

    edge_indran > Skumjais Bruņinieks 03.05.2015. 11.02

    ———Sanita Upleja:”Mūsu lielākais ieguvums no 4.maija deklarācijas.”

    ===============================================================================

    Lūgums turēties pie tēmas. Galu galā 4.maija “veiksmes stāstu” bez V.Dombrovska par “hītu” padarīja vēl daudzi citi. Neaizmirsīsim, pieminēsim ar kādu spēcīgu vārdu arī Godmani, Birkavu, Gaili, Krištopānu, Šķēli, Krastu, Repši, Kalvīti, kā arī Rumpīti, VVF un Bērziņu!

    Lai dzīvo auseklīšu, kampēju un eirokrātu nesatricināmā savienība!

    http://spi3uk.itvnet.lv/upload/articles/34/342395/images/4maijs-11.jpg

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    zanE. > Skumjais Bruņinieks 03.05.2015. 12.41

    …Skumjais Bruņiniek…teikšu atklāti – jau pasen Tavus palagus, oi, piedod – garadarbus nelasu, pārskrienu pāri, jo tur nekā jauna nav – ieskābusi zupa n-tās reizes sildīta vienalga nekļūst par ēdmaņu, tāpēc Tava centība noder vien Tavu pirkstu veiklības treniņam…šķiet, Tavu garadarbu lasītāju skaits ir sarucis līdz minimumam – pat diskutēt ar Tevi neviens vairs nevēlas, varbūt, inerces pēc kādu mīnusu pieliek….tas gudrais komentētājs no citadiena.lv – diemžēl, ir pārcēlies uz labākiem medību laukiem…

    …varu vien apsolīt, ja būs neprecizitātes pie kurām acs aizķersies – noteikti labošu, jo izkropļot vēsturi pašpasludinātam hronistam – nedrīkst ļaut….

    P.S. …Tu vēl esi palicis to komentētāju skaitā, kuru komentāriem neesmu atslēgusi iespēju tos lasīt…mana datorprogramma ļauj atslēgt tukšmuldētājus, lai nebūtu jātērē laiks, brienot cauri zaņķim, bet….turpinot degradēties un pietuvojoties deģenerāļa rostiņa līmenim, izturoties netaktiski pret Bet par sava viedokļa paušanu – nonāksi pie pārējiem – miskastē….protams, Tev no tā nekļūs ne labāk, ne sliktāk, jo esi sevi iecēlis viedā hronista kārtā un pašapmierinies ar Zatlera vārdu uz lūpām un Tev ar to pietiek…

    …vispār – nebija jēga tērēt laiku, lai reaģētu uz Tavu uzsildīto veco zupu…nu, tas tik tā – pieminot aizgājēju no citadiena.lv laikiem….

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    To zanE

    Te nu bija – Liekulīga Hīta vietā prasts purkšķis.

    Nav nekāda tolka no Jums, iešu skriet pa mežu – tur, paldies Dievam, zanEs nemājo. Kaut gan, katreiz, kad žagatas manu, par zanI iedomājos.

    Ps

    Vai kalendārā ir liekulības diena? Gribās Jūs apsveikt un dāvāt neaizmirstules..

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Skumjais Bruņinieks 03.05.2015. 13.56

    ——-

    Kalendārā pirmssvētku diena! Pietiks skraidīt…

    Liec pie lūpām kausu

    https://www.youtube.com/watch?v=oZlPzR2hMSQ

    0
    0
    Atbildēt

    0

    zanE. > Skumjais Bruņinieks 03.05.2015. 16.36

    …pašpasludinātais hronists tā sapinies savos skaidrojumos, ka cits nekas neatliek, kā veikt izskaidrošanas darbu, lai tādas haltūras neatstātu vēstures annālēs….

    …pašpasludinātais hronists Skumjais Bruņinieks raksta: – “Jūs jau bezspēcībā sāciet piesieties pie detaļām – Nacionālās drošības komisijas vietā uzrakstīju “nacionālās aizsardzības komisija”.

    Lai gan labi ziniet, ka biju domājis “nacionālās aizsardzības”, bet lietas būtību jau tas nemaina, tieši otrādi – pastiprina.”

    …nāksies apbēdināt censoni – Saeimā nav “Nacionālās aizsardzības komisijas”…Saeimā ir Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas

    novēršanas komisija, kura saskaņā ar Latvijas Republikas Satversmi, Saeimas kārtības rulli un spēkā esošajiem Latvijas Republikas tiesību aktiem veic likumdošanas darbu, īsteno parlamentāro kontroli, veic ārpolitisko darbību, sadarbojas ar nevalstiskajām organizācijām un izskata privātpersonu un juridisko personu iesniegumus un vēstules.

    Komisija uz Saeimas lēmuma pamata izskata likumprojektus, ko izstrādājis

    Ministru kabinets, pati komisija vai Satversmes 47.panta kārtībā ierosinājis Valsts prezidents. Līdztekus likumprojektiem komisijai tiek nodoti

    izskatīšanai un sagatavošanai turpmākai virzībai Saeimā koncepciju un lēmumu projekti.

    …ar komisijas funkcijām vari iepazīties šeit:

    http://www.saeima.lv/faktulapas/2501_Aizsardzibas_komisija_faktu_lapaLV_DRUKA.pdf

    …kas ir Saeimas Nacionālās drošības komisijas kompetence?…

    1) izvērtē un akceptē valsts drošības iestāžu budžetu projektus;

    2) veic valsts drošības iestāžu darbības un budžeta līdzekļu izlietošanas parlamentāro kontroli;

    3) noklausās Ministru kabineta un valsts drošības iestāžu vadītāju ziņojumus par valsts drošības iestāžu darbību, kā arī izskata šo iestāžu darbības pārbaudes rezultātus;

    4) izskata priekšlikumus par Satversmes aizsardzības biroja direktora iecelšanu amatā un atbrīvošanu no amata.

    …pēc rūpīgas iepazīšanās ar abu Saeimas komisiju funkcijām – cerams, tik rupjas kļūdas vairs nepieļausi…

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    To zanE

    Paldies, zanīt, ļoti, ļoti izsmeļošas atbildes uz visiem maniem jautājumiem.

    Jūs tiešām esiet īsts atradums savai saimniecei Āboltiņai. Vai ilgi esiet viņas maizē? Labi, nesakiet, nav svarīgi, galvenais, ka godam atstrādājiet.

    Netraucēšu vairāk, jo Jums jau jādomā jauni attaisnojumi un pamatojumi jaunajām pārmaiņām Latvijas politiskajā dzīvē.

    Es arī, pēc mūsējo uzvaras ar saukli “Augam gudri” tik lepns paliku, ka beidzot esam noteicēji savā zemītē. Valsts nodevējs ir iznīcināts un tautas veselais saprāts uzvarējis.

    Kad skatos uz Āboltiņas solīto “latvisko valdību” un, cik stipri tā ir “nostiprināta”, lepnums mani pārņem un cieņa pret Vienotības “Augam gudri”.

    Man tikai beigās, zanE, tāds pavisam jancīgs jautājums, pat ne jautājums, bet novērojums –

    Esmu ievērojis, ka pa Saeimu un valdības namu staigā tāds mazs, jocīgs vīriņš, kas papagailim līdzīgs. Viņš visus komandējot un rīkojot, nosaka, kas būs mūsu valsts galva, kas kājas.

    Vēl stāsta, ka viņš esot smagos noziegumos apsūdzēts. Vai tas tiesa, zanE?

    Vēl ļaudis melš, ka viņš neieredzot mūsu stratēģisko partneri ASV un mūsu aizsardzības balsts NATO tam mazajam vīrelim arī nav tīkams.

    Vai tas var būt, neticu. Kas viņš tāds ir, no kurienes uzradies.

    Bet pats trakākais, ka klīst runas – šo briesmoni pati Vienotība ataicināja valdībā.

    Šausmu lietas.

    Ps

    Cik tuvu esiet pašlaik Āboltiņai? Vai man arī variet kādu projektiņu “izsist”?

    Vai esiet jau bučojusies ar Solču, kā to darīja Linda Abu Meri vēlēšanu naktī? Feini, vai ne?

    Es jau zinu, ka Āboltiņa nav nekāds Brežņevs un ar kuru katru neskūpstīsies, bet Jūs tač tik daudz laba te Irā darāt!

    Kā bitīte, kā bitīte!

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

zanE. 02.05.2015. 10.16

….manuprāt, mūsu lielākā nelaime ir tā, ka ar jēdzienu “brīvība” – mēs katrs saprotam kaut ko citu…vienam tā ir iespēja brīvi pārvietoties, otram – vārda brīvība, vēl kādam biznesa iespējas…cits brīvību uztver kā nodokļu apiešanu, šmaukšanos, krāpšanos, algu aploksnē, likumu ignorēšanu…ir tik daudz un dažādi veidi kā justies “brīvam” – brīvam no pienākumiem un atbildības – attiecībās, darbā, sadzīvē, attieksmē pret valsti…

…katram sava mazā brīvībiņa, kuru tas sargā un spēj sašust, ja kāds to ierobežo…un noteikti tiks sameklēts “apspiedējs”, kurš vainīgs pie viņa brīvībiņas apdraudējuma…

….sargājot katrs savu mazo brīvībiņu – varam pazaudēt Lielo…Brīvību, ko Latvija atguvusi, kļūstot par brīvu un neatkarīgu valsti…ja nebūs brīvas valsts, nebūs arī mūsu brīvībiņas…lai to saprastu – valstij nepieciešami izglītoti un zinoši cilvēki un tas ir galvenais mērķis uz kuru tiekties…

…lai izdodas!….

+15
-9
Atbildēt

42

    Skumjais Bruņinieks > zanE. 02.05.2015. 10.39

    Blā, blā, blā – no Lemberga draudzenes Āboltiņas pakaļas izlīdusī zanE jau no paša rīta sāk demagoģiski liekuļot un murgot par “brīvību”.

    LIEKULE SASODĪTĀ!!!!!

    Mēs bijām atkarojuši savu otro brīvību pēc Rīkojuma N2, kad patiesi atbrīvojāmies no Šķēles, Šlesera un Lemberga.

    Kura tad bija tā partija, kas gāza pirmo, brīvo no oligarhiem un Lemberga valdību valsts vēsturē?

    Atbildiet, sasodītā neliete, kura bija tā partija, kas sauca atpakaļ smagos noziegumos apsūdzēto pie varas?

    Kura bija tā partija, kas ieveda mūs atpakaļ Lemberga nebrīvē?

    KURA?

    Un Jums pietiek tagad nekaunības vāvuļot par Brīvību!

    Kurš atbildēs par to, sasodītie kretīni, ka valstī neierobežotu varu ir ieguvis smagos noziegumos apsūdzēts valsts nozadzējs ar saviem sabiedrotajiem?

    Kurš atbildēs par to, aitas un auni?

    +5
    -14
    Atbildēt

    0

    v_rostins > zanE. 02.05.2015. 10.47

    Skumjais Bruņinieks

    kad patiesi atbrīvojāmies no Šķēles, Šlesera un Lemberga.

    ————–

    Šļesers tikai nodeva lietas savas sugas brālim, mazāk pieredzējušai un apsviedīgai uzticamības personai un uz laiciņu nogāja no skatuves. http://www.kasjauns.lv/lv/bildes/Latvija/00.2011/01.08.2011/finala_noesleguma_pasakums.jpg

    Ja būsi pamanījis, Magonis, Ozols un pārējie Šļesera ieliktnīši saglabāja savas siles

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 02.05.2015. 11.00

    zanE un Skumjais Bruņinieks 2 zābaki uz vienu kāju:):):)

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    klusais > zanE. 02.05.2015. 11.20

    zanei jauna kļīčka :) – no Āboltiņas pakaļas izlīdusī :) visas ovacijas Skumjajam Bruņiniekam :)

    P.S. SB – tev būtu jāzin , Zatleram prostata ir ? :)

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 02.05.2015. 11.42

    …Skumjais Bruņiniek…ja nemaldos – pirms laiciņa centies audzināt deģenerāli rostiņu, diemžēl, tēma par pakaļām – izrādījusies lipīga….lai gan tautā runā, ka psihiskās slimības nav lipīgas – gadījums ar Tevi – liecina par pretējo….

    ….noprotams, Tev ir divi svinamie valsts svētki = 22.marts un 23.jūlijs = Zatlera dzimšanas diena un Zatleru reformu partijas dibināšanas diena, tāpēc…pat nemēģināšu Tevi sveikt Latvijas Neatkarības Atjaunošanas dienā… :)

    …bet…ārstēties gan Tev vajadzētu….

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    klusais > zanE. 02.05.2015. 11.46

    un dakteri ar ir modušies :) :) :)

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    klusais > zanE. 02.05.2015. 11.53

    No dakteru dzīves :) , bet var attiecināt uz diagnožu noteikšanu komentētēju vidē :)

    Psihiatrijā situācija ir tāda

    – kurš pirmais uzvilks uzsvārci,

    tas ari būs ārsts.

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 02.05.2015. 12.15

    …Klusais….kuram gan no klātesošajiem tik liela pieredze kā Tavējā…un šķiet, uzsvārci arī esi paspējis uzvilkt pirmais…. :)

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    klusais > zanE. 02.05.2015. 12.25

    zane – esmu aizrāvies ar citu sūtīšanu ārstēties ? :) :) :)

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > zanE. 02.05.2015. 12.27

    Ārstēties, kā iesaka zanE, te gan nevienam nevajag.

    Tā brīvība jau ir arī iespēja katram pieturēties pie sava viedokļa pilnīgi par visu.

    Tie, kas par viedokli, kas nesakrīt ar viņu viedokli, iesaka citiem “ārstēties”, tie, īstenībā, pēc savas mentalitātes, ne ar ko neatšķiras no tiem krievu laiku represīvo orgānu funkcionāriem, kas sūtīja uz psihenēm un ārstēja ar haloperidolu visus, kas domāja savādāk, kā lika domāt “padumjā” vara, ar diagnozi “šizoinakomislije”, bija tāda izplatīta dg. PSRS laikos, un tikai PSRS, kas nozīmēji, ka visi tie, kas nedomā tā, kā tiem uzspiež partija un valdība, ir šizofrēniķi, un viņus ir jāārstē, pareizāk sakot, lēnām jāpataisa par dārzeņiem, ar psihotropo vielu palīdzību.

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 02.05.2015. 12.37

    …ak, jā….piemirsu – mums te ir diplomēti speciālisti, piedodiet, negribēju Jums maizi atņemt….vien turu rūpi par līdzcilvēku, jo S.B. izpausmes un Zatlera pielūgsme rada bažas par Bruņinieka veselības stāvokli….

    …tikai līdzcietība… :)

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    klusais > zanE. 02.05.2015. 12.42

    zane – atceries jautājumu par vienādojumu , ko Ivars atbildēja ? Un to domu ,kas tajā bija apslēpta ? :)

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 02.05.2015. 12.59

    …Klusais…nevajag taisnoties!…Ivars Tev ļoti labi izskaidroja, taču…Tu sagribēji “lepni” iziet no situācijas… :)

    …nekad netaisnojies, (c)Klusais!… :))

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > zanE. 02.05.2015. 13.09

    ZanE – pieņemsim, ka SB. “pielūdz” Zatleri( kaut, tā nebūt nav, un tu pati to saproti, viņš ir viens no tiem nedaudzajiem, kas saprot, ka bija iespēja veidot politiku pavisam citā kvalitātē, un šī iespēja tika pilnībā izniekota, par iemesliem nerunāsim, cita tēma), tikpat labi par tevi var teikt, ka tu “pielūdz” Vienotību, un esi tās advokāts.

    Nu un, neviens taču tāpēc nesaka, ka tev vajag ārstēties, mums taču brīva valsts, katrs var pielūgt, ko tikai grib, vai arī tā nav?

    Kaut, iespējams, tu nemaz tā nedomā, vienkārši emociju izvirdums, tas ir piedodami, kaut, atkal, no otras puses, tas iet kontekstā ar tavu viedokli par preses un vārda brīvību.

    Un kāds te sakars ar “specialists” vai “nespecialists”, tā ir visiem zināmā disidentu kustības un pretošanās kustības vēsture PSRS un arī Latvijā.

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    edge_indran > zanE. 02.05.2015. 13.15

    ——-Sanita Upleja:”Mūsu lielākais ieguvums no 4.maija deklarācijas.”

    ===============================================================================

    Nav jāsaka – zemtekstu saprotam, starp rindām lasīt esam iemācījušies.

    https://www.youtube.com/watch?v=frlgW5ERmRw

    Savējie sapratīs:

    “Deputāti, kuri nobalsoja par 4.maija deklarācijas pieņemšanu” http://www.4maijs.lv/balsoja_par.htm

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Skumjais Bruņinieks > zanE. 02.05.2015. 13.37

    To zanE

    Varējāt jau mums izstāstīt, kā tajā Āboltiņas pak..(oi, piedodiet) SVĒTVIETĀ klājās?

    Vai taisnība, ka tur ir tāda tumsa, ka vajadzīga ir Āboltiņas sveces gaisma? Vai tas vispār ir ekonomiski izdevīgi, vai nebūtu labāk, ja Solča būtu kā kvēldiegs spuldzītē – tad ilgāk degtu un kalpotu Jums, gaismu sniedzot.

    Nu, un kāda sabiedriskā dzīve tur ir, kā brīvo laiku pavadāt?

    Kā ievērojiet tradīcijas, vai Jāņus arī tur sviniet?

    Kas vēl tur tajā SVĒTVIETĀ atrodās, vai Čepāne arī starp Jums? Vai tāpēc viņa tik brūna?

    Man jau vienalga, kā Jūs tur, Āboltiņas pakaļā, ņematies. Bet lieta tāda, ka Jūsu partija Vienotība ir mūsu valsti Latviju ievedusi smagos noziegumos apsūdzētā Lemberga pakaļā un tas jau skar arī pārējos.

    Ps

    Es, kā aitu un aunu hronists, esmu atbildīgs par to, lai nogludinātu idiotu muļķības, lai aitu un aunu mazmazmazbērni neuzdotu muļķīgus un naivus jautājumus saviem vēstures skolotājiem, kad tie pārgājienos pie ugunskura stāstīs Latvijas vēsturi un slavinās latviešu viedumu.

    Es jau cenšos, bet man nesanāk, varbūt kāds var palīdzēt?

    Piemēram.

    Var rakstīt tā:

    Gudrais valsts Saimnieks un pārvaldītājs Aivars Lembergs, sapratis, ka prezidents Zatlers ir savtīgs valsts nodevējs, nolēma nepārvēlēt uz otro termiņu šo nelieti.

    Tad “zagļers” mēģināja Aivaru piedzirdīt ar vīnu un panākt pārvēlēšanu, lai Lilita varētu vēl vienu sroku pavārtīties Jūrmalas dīvānos. Tomēr godīgo saimnieku Lembergu piekukuļot neizdevās un “zagļers” atriebībā atlaida Saeimu.

    Viss jau smuki un gludi sanāk, bet kāds atjautīgs knauķis var pajautāt:

    “..skolotāj, a kas tā pa valsti, ja viens cilvēks var iecelt vai atcelt prezidentu..?

    Vēl kāds neatlaidīgs, spriestspējīgs skauts var pajautāt:

    “..a vai tad prezidentam ir tāda iespēja “atlaist Saeimu..?”.

    Iesim tālāk, kur es paliku, jomajo? Ak, jā, tātad, “zagļers” atlaiž Saeimu un, gluži kā Kaupo no Turaidas 13.gs, ar Dinamo krekliņu padusē devās uz Maskavu nodot savu tautu.

    Bet tauta nav tik duma, laikus atjēdzās un izjauca nodevēja plānus. Viena pati tauta šo varoņdarbu nepaveiktu un tāpēc tika palīgā saukts valsts vīrs Aivars Lembergs.

    Šo lomu uzticēja vēl vienam valsts vīram Valdim Dombrovskim, kas pēc asas sarunas ar gļēvo Andri Bērziņu, tomēr panāca, ka Lembergs nāca stiprināt gan koalīciju, gan latvju tautas garu.

    Beigās latvju tautas gudrība un veselais saprāts uzvarēja – nodevēju Zatleru ar kaunu padzina un Saeimā izveidojās stabila, nostiprināta latviska valdība.

    Izklausās tik jauki, mīlīgi un varonīgi, vai ne, bet atkal, tie ziņkārīgie skolēni, tie taču piebeigs savu vēstures skolotāju ar neērtajiem jautājumiem..

    Nu, piemēram:

    Kāds uzzinās, ka ne jau “zagļers” atlaida Saeimu, bet tauta. Un atlaida tāpēc, ka negribēja dzīvot ar Aivaru Lembergu, kas izrādās vēl ir arī ļoti smagos noziegumos apsūdzēts.

    Un tad visstulbākais jautājums:

    “TAUTA PADZINA SMAGOS NOZIEGUMOS APSŪDZĒTO UN TAD LŪDZĀS, LAI TAS NĀK ATPAKAĻ UN VALDA PĀR TO”

    Nu kā tas var būt?

    Vai nav stulbi un idiotiski?

    Tad vēl kāds atjautīgs skauts(stāsta, ka viņam vecvecvectēvs ir varonīgais susurs) var pajautāt:

    A kāpēc no sākuma visai tautai Zatlers ir varonis, nav ne zaglis, ne savtīgs, ne atriebīgs?

    Kāpēc neviens nepārmet viņam ne konvertiņus, ne sievas firmu un mašīnas sirēnu?

    Te pamodīsies kāds jaunais censonis, kas matemātikā spēcīgs, un sāks rēķināt:

    Nodevēja Zatlera Saeimā Lembergam un SC bija kopā 44 balsis, bet pēc nodevēja padzīšanas 52. Kur ir ieguvums?

    Vēl kāds knīpa turpinās grauzt vēstures učuku un turpinās:

    “.. a kāpēc tas valsts glābējs Lembergs ir mūsu drošības garanta ASV un NATO noliedzējs?

    Vai vēl trakāk:

    “Ja tauta, kas pasauca atpakaļ padzīto mūsu neatkarības garanta noliedzēju, nav pati stulba un akla?

    Kāds vēl nobubinās:

    “..bet tas taču ir aitu un aunu cienīgi.. ”

    Sekos neērto jautājumu jūra un viens no tiem varētu būt:

    ..paga, paga, ja jau Zatlers bija tāds tautas nodevējs, kas brauca uz Maskavu un bija tik kaismīgs SC saucējs valdībā, kā varēja notikt, ka

    SAEIMA IEVĒLĒJA VIŅU UN IECĒLA PAR SAEIMAS AIZSARDZĪBAS KOMISIJAS VADĪTĀJU?

    Tautas nodevēju, kas pat ar tankiem gribēja iedabūt Putina SC valdībā, ieceļ vienā no visatbildīgākajiem amatiem valstī, kas saistīts ar valsts neatkarības sargāšanu un nacionālajām interesēm.

    Un nevienam nekādu iebildumu, ka tik bīstama persona atbild par nacionālo drošību?

    Sulbi?

    Idiotiski?

    Aitu un aunu cienīgi?

    Lemjiet paši, tikai es, kā Jūsu hronists(lūdzu nejaukt ar “hronisks al..ķis) daru zināmu, ka saskaros ar grūtībām, kad gludinu un piegriežu aitu un aunu( atvainojiet, latviešu tautas) vēsturi.

    Būšu pateicīgs par atbalstu un palīdzību.

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    edge_indran > zanE. 02.05.2015. 13.54

    ———

    Atbalstam un palīdzībai “baltbiļetniekam” Rietum-krātijas apstākļos:

    “Valsts prezidente Vaira Vīķe-Freiberga, šonedēļ atbildot uz žurnālistu jautājumiem, vai viņai nav iebildumu pret ministru amatu kandidātiem, piemēram, pret Šleseru, pauda viedokli, ka viņš tagad “ir kā balta lapa”, lai ķertos pie ministra pienākumu pildīšanas, jo vēlētāji viņam pauduši uzticību.” http://www.delfi.lv/news/national/politics/slesers-atgriezas-ministra-amata-lai-pilditu-veletajiem-dotos-solijumus.d?id=15971871#ixzz3Yyeo6bbI

    Pie baltas lapas / Near White Page / У чистого листа

    https://www.youtube.com/watch?v=Ld__w8UdlPE

    0
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > zanE. 02.05.2015. 14.15

    zane – izskatās , ka tā arī nesaprati ko toreiz gribēju pateikt … laikam nemāku tomēr paskaidrot lietas … :(

    Saistībā ar taisnošanos – esmu laikam dumjš , jo nesapratu , kur bija taisnošanās :)

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    klusais > zanE. 02.05.2015. 20.27

    dzeris – īss koments :) mums katram visticamāk liekas , ka mums ir vienīgā taisnība , bet ne katrs esam gatavs apzināties , ka iespējami arī citi viedokļi :) un nekur nav teikts , ka mums ir taisnība :)

    Jeb vienkāršāk sakot – sūtot citus ārstēties , nekur nav teikts , ka jāārstējas pašiem :) :) :)

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > zanE. 02.05.2015. 20.44

    klusais – saprotams, katram liekas, ka viņam ir taisnība, bet, ne katrs, kuram tā liekas, sūta ārstēties visus, kuri tam nepiekrīt.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    klusais > zanE. 02.05.2015. 21.15

    dzeris – bet par ko tad es rakstu ? :)

    P.S. Lasi starp rindām :)

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    zanE > zanE. 02.05.2015. 22.15

    …Skumjais Bruņiniek…pašieceltais hronist, vēlies vēsturi mainīt?…jau iepriekš uz kļūdām norādīju, tagad atkal – haltūra, draudziņ, haltūra!…

    …Tavs apgalvojums – “SAEIMA IEVĒLĒJA VIŅU UN IECĒLA PAR SAEIMAS AIZSARDZĪBAS KOMISIJAS VADĪTĀJU” (kārtējais dvēseles kliedziens ar lielajiem burtiem) – ir melīgs!…Zatleru ievēlēja par Saeimas Nacionālās drošības komisijas priekšsēdētāju…

    …kāpēc Tu centies iegalvot, ka Zatlers atlaida Saeimu?…hronistam ir jābūt precīzam savos vēstures notikumu atspoguļojumos, viņš nedrīkst uzdot sev vēlamo par esošo…Zatlers izdeva rīkojumu Nr.2 ar sekojošu tekstu: – “Pamatojoties uz Latvijas Republikas Satversmes 48.pantu, ierosinu Saeimas atlaišanu.”…pievērs uzmanību darbības vārdam – “ierosinu”…Latvijā lemšanas tiesības ir vēlētājiem…

    ….Saeimu atlaida Latvijas balstiesīgo mazākums…par Saeimas atlaišanu nobalsoja 650 518 vēlētāji, kas ir 44,73% no Latvijas balstiesīgajiem…

    ….lai kļūtu par hronistu – Tev jāatbrīvojas no emocionālā melīguma…

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    v_rostins > zanE. 02.05.2015. 22.34

    dzeris49

    ZanE – pieņemsim, ka SB. “pielūdz” Zatleri

    ————-

    Vai padzīvojušo Lilitu?

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    v_rostins > zanE. 02.05.2015. 22.36

    dzeris49

    ārstēja ar haloperidolu visus, kas domāja savādāk, kā lika domāt “padumjā”

    —————-

    Vai haloperidolu psihenē zagi humānisma vārdā?

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > zanE. 02.05.2015. 22.37

    ZanE – saprotams, ka Z. tikai ierosināja atlaist Saeimu, atlaida to vēlētājs.

    Tu te mēģini pierādīt, ka Saeimu atlaida mazākums, tātad, vairākums bija pret Saeimas atlaišanu, tad, ko tad viņi negāja un pret to nebalsoja?

    Manuprāt, tu ļoti labi saproti, ka, apmēram ,tikpat daudz, ap 50%, vispār ir politiski aktīvu cilvēku, kas piedalās vēlēšanās, utt., pārējiem vispār viss pie vienas vietas, tā ka, tavs apgalvojums, ka Saeimu atlaida mazākums, formāli, it kā, pareizs, bet, absolūti nepareizs pēc būtības.

    0
    -11
    Atbildēt

    0

    zanE > zanE. 02.05.2015. 22.40

    …Klusais….ja nervi netur, kā tas notiek ar Skumjo Bruņinieku – atliek tikai viens ieteikums – ārstēties!…

    …neteiksi taču – neārstējies, mirsti jauns un skaists!… :)

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    zanE > zanE. 02.05.2015. 22.50

    ….Dzeri….nomierinies!…pieņem faktus, tādi, kādi tie ir…šis bija referendums, kurā pietika ar balsu mazākumu, taču…Tu ļoti labi zini, cik mums bijušas Tautas nobalsošanas, kurās iznākums ir – “referendumu uzskatīt par nenotikušu, jo balsošanā nav piedalījusies vairāk kā puse balstiesīgo”….

    …tāpēc – savāc nervus un centies saprātīgi uztvert sniegto informāciju…

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > zanE. 02.05.2015. 23.00

    Un ko tu ar to gribēji pateikt, ka tas referendums nav leģitīms?

    Tu, vispār, šodien esi “formā”, visiem iesaki vai nu ārstēties, vai nu savākt nervus, vai nu nomierināties, kas tev pašai par problēmām, “jūtas valda pār prātu”, vai kā, kur palikusi tev parasti piemītošā racionalā domāšana un loģika ?

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 02.05.2015. 23.21

    …Dzeri….piedod, Tev kopš vakardienas – izteiktas grūtības ar uztveri…atliek cerēt, ka tas nav uz ilgu laiku un ir pārejoša parādība…un Tu nepietēlo naivumu, jo tāds Tev nepiemīt….

    ….atpūties, Tev bijušas 3 smagas dienas – cīnoties par žurnālistu lomas tēlotājiem un šodien uzbrūkot visiem, kas nepiekrīt Tavam viedoklim…pārpūles sekas…

    …rīt būs atkal jauna diena!…. :)

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > zanE. 02.05.2015. 23.29

    Tev taisnība, iešu, labāk, ārstēties, varbūt, vēl ko saglābšu…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > zanE. 02.05.2015. 23.31

    zane – tev nu par nerviem runāt :) :) :)

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    klusais > zanE. 02.05.2015. 23.32

    dzeri – arī tu … :) :) :)

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 02.05.2015. 23.34

    …Klusais…pastāstīsi par maniem nerviem – varbūt kaut ko nezinu…neesmu pamanījusi?…

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > zanE. 02.05.2015. 23.40

    zane – ļaunās Lietuvas šosejas … , Centrāltirgus kaijas … :) :) :)

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > zanE. 02.05.2015. 23.46

    Un ko tad es, man vispār, ZanE patīk, tas, ka mēs, brīžam, strīdamies, tas nav nekas, viņa ir tāda, kādai jābūt īstai sievietei( seksists neesmu, bet, tomēr, sievietes no vīriešiem atšķiras) – galīgi nav dumja, ļoti informēta un izglītota, un, tai pat laikā, pietiekami emocionāla, kas sievietei ir tikai pluss ( līdz zināmai robežai), un, īstenībā, 90% mūsu uzskati par visu sakrīt.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > zanE. 02.05.2015. 23.48

    dzeris – uzaicini uz randiņu :)

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 02.05.2015. 23.49

    ….Klusais…hmmm…neaizmirsti, ka Tu joprojām turpini sēdēt pie stūres…tfu, tfu, tfu…lai, nu, Tev nekas neatgadās….

    ….jā, par Centrāltirgus kaijām – droši vien, mana reakcija bija neadekvāta, jo aiz prieka nelēkāju uz vienas kājas, sajūsmā nespiedzu un nesūtīju pateicības lūgsnu lidojošajiem putniem….tiešām – atzīstu, no manas puses tā bija kļūda….nezināju, ka klaunu kompānijā jāreaģē tieši tā…

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 02.05.2015. 23.55

    …Dzeri….paldies!… :)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > zanE. 02.05.2015. 23.57

    zane – labi , esmu klauns :) , bet atceries , ka mēdz būt , ka -x>x , jeb vienkāršāk sakot ,ka nekad nevar zināt kurš ir klauns :)

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > zanE. 02.05.2015. 23.59

    klusais – labprāt uzaicinātu, bet, pirmkārt, vai ZanE to gribēs, otrkārt, baidos, ka sieva nesapratīs.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > zanE. 03.05.2015. 00.02

    dzeris – bet vai tas būtu iemesls nepamēģināt ? :)

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    v_rostins > zanE. 03.05.2015. 09.21

    dzeris49

    otrkārt, baidos, ka sieva nesapratīs.

    ————–

    Pret pederastiskiem sakariem sieva neiebilst, jeb tev sieva(vīrs) kā Rinkēvičam?

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

Mantrausis 02.05.2015. 09.36

4. maijs un pirms tam AP vēlēšanas – retā reize, kad iespējams balsot “par”. Par vērtību, par mums, par svarīgo!

Atceros kaimiņienes todien teikto – pirmais pakāpiens, vēl daudz darāmā priekšā.

Saeimas un pašvaldību brīvas vēlēšanas – šķiet – tas gluži nav 4. maija nopelns, jo šī pati AP, Tautas deputātu kongress, pašvaldības jau tika ievēlētas konkurences apstākļos un nebūtu gluži attiecināmas uz 4.05. gūto.

Ceļošana – piekrītu! Vēl 1991. gada ziemā mans koris saņēma VDK daļas atļaujas, vīzu kārtošana bija reti ērmīgs un pazemojošs pasākums.

Manuprāt dumjākais, kas paveikts 25 gados – galvas un saprāta zaudēšana. Mums Eiropā ir gana lieliski piemēri, kā neliela un ne tik bagāta vai krīzē nonākusi valsts spēj tikt galā ar saviem spēkiem. Pie mums diemžēl Maskavu ir nomainījusi Brisele… Tas nekas, ka demokrātija, bet vietējie pakalpiņi tikai skatās, ko kāds teiks. Trūkst domāšanas un stratēģijas, ko lieliski varēja manīt LTF laikos. Jo bija mērķis. Patlaban mērķis ir – atņemt un atņemto apēst. Vai tas ir labākais, par ko notika cīņas? Noteikti nē!

+10
-4
Atbildēt

1

    edge_indran > Mantrausis 02.05.2015. 13.39

    ———

    “Mūsējiem” galva un saprāts bija savā vietā gan 1990.g., ir arī 2015.g.

    Nevarēja tauta referendumā ne par 4.maija deklarāciju nobalsot, nevarēs arī prezidentu ievēlēt – nekad esošās sistēmas laikā netiks pie būtisku lēmumu pieņemšanas.

    http://www.kasjauns.lv/objs/news/lv/images/cukurs_1347621571110.jpg

    A.Rubiks”(..)Bet neatkarība bez konkrēta un pilnīgi reāla politiskā, ekonomiskā un starptautiskā statusa piepildījuma ir fikcija, kas var nest tikai nelaimi un nabadzību. Bez skaidrām prognozēm par iespējamām sekām pieņemts lēmums var pilnīgi sagraut ekonomiku, kas jau tā ir krīzes stāvoklī.”

    Latvijas Republikas Augstākās Padomes pirmās sesijas 4. sēde

    1990. gada 4. maijā, vakara sēde.

    0
    0
    Atbildēt

    0

edge_indran 01.05.2015. 23.51

——-Sanita Upleja:”Esmu pārliecināta, ka gadsimta ceturkšņa kopš 1990.gada 4.maija lielākā vērtība ir brīvības iespējas valstij kopumā un katram no mums atsevišķi.”

===============================================================================

Atveriet acis – bez pašcieņas un atbildības nekādas brīvības nevar būt.

http://i1.apollo.lv/img_thumbs/22_d814c/201311/821/t_472324.jpg

“Bet Maxima veikalu, kas būtībā bija viena kaste, nevarēja godam salikt kopā.

Man liekas, tas ir spriedums ne tikai arhitektūrai un būvniecībai, bet visam mūsu laikam. Šis ir neprofesionāļu laiks. Cilvēku-skrūvīšu laiks, kuri nav nekas, jo trūkst pašcieņas un atbildības.”

Imants Lancmanis (IR, 27.11.2014.)

+1
-3
Atbildēt

0

mūsu alus 01.05.2015. 21.46

Trīs labas lietas? Divas pārvaldes un viena iespēja būt no šīm pārvaldēm tālāk :) Brīvības desmitgades ar toleranci pret okupantiem, ar iepriekšējās nomenklatūras pārvaldītu biznesu un politiku, ar neatveramiem okupācijas varas ziņotāju maisiem, ar valsts teritorijas atdošanu okupantiem, ar nekritisku pilsonības pretendentu loka paplašināšanu, ar divvalodības ieviešanas atklātākiem mēģinājumiem un slēptāku praksi, ar partiju sistēmu, kura nepārstāv ideoloģijas, bet biznesa interešu pulciņus, kas savukārt padara neiespējamu valsts veidošanu pilsoņu interesēs…

Kādi iemesli? Te tikai daži –

https://www.draugiem.lv/kristine.liepina/blog/?p=13093300

+5
-11
Atbildēt

8

    zanE. > mūsu alus 02.05.2015. 00.39

    …izlasīju….hmmm…variācijas par tēmu “Kā es nekļuvu par K.Ulmani II”…

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    klusais > mūsu alus 02.05.2015. 11.18

    mūsu alus – ir tur daži domu graudi protams , bet ir arī stipri apšaubāmas lietas :) Ir vērts noklausīties audio versiju , ar smaidu protams :)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > mūsu alus 02.05.2015. 14.24

    klusais. Vari smaidīt, bet notikumu hronoloģija aprakstīta pareizi. Cita lieta autora mētāšanās no sociķiem uz konservatīviem u.t.t..

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    mūsu alus > mūsu alus 02.05.2015. 14.38

    klusais, protams, ka katra subjektīvais redzējums ir viņa subjektīvais redzējums ar visiem personīgas dabas apvainojumiem, lepnumu, lielību, informācijas pieejamību, vidi, kurā uzturies, utt. Tas viss var ļoti atšķirties no citu personu subjektīviem redzējumiem. Bet tikai no vairākiem subjektīviem, reizēm pat pretējiem vēstures redzējumiem var salikt kopainu, kuru uzklājot uz mūsdienu reālijām, kā iepriekšējo darbību rezultātu, varam izlobīt pagātnes tendences un tādejādi nedaudz paredzēt arī nākotnes iespējas.

    Vienīgi patiesā vēsture ir tikai tā, ko propogandē konkrētā brīdī esošā vara. Kad vara mainās, tad mainās arī vienīgi patiesā vēsture :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > mūsu alus 02.05.2015. 14.47

    lno – var jau par dažādām lietām smaidīt :) man patika kā viņš ar savu killeru runāja piemēram :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > mūsu alus 02.05.2015. 14.54

    mūsu alus – manuprāt jau rakstīju , ka daži labi domu graudi bija :) Personīgi man patika par Sandru Kalnieti … kaut kā labi tas puzlis par viņu liekas :)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    mūsu alus > mūsu alus 02.05.2015. 15.16

    klusais, jā, par Kalnieti man arī acīs iekrita :)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    klusais > mūsu alus 02.05.2015. 16.45

    mūsu alus – tur daudz kas interesants krita acīs :) man ļoti patika vaļsirdīgais VDK kadru daļas šefs, kurš stāstīja par izsekošanu un cik tur reizes vēl nebija džeks pasūtīts … riktīgs Betmens :)

    Tiesa man caur rindām lasījās, ka puisis jūtas apbižots …

    +6
    0
    Atbildēt

    0

Austras koks 01.05.2015. 15.20

Laba Levita intervija par 4. maija deklarācijas tapšanu, apšaubāmo Abrenes atdošanu, ultraliberālu politiku un nacionālu valsti – http://m.lvportals.lv/visi/viedokli?id=270851

Izrādās Bišers iemānījis deklarācijā pārejas periodu, kamēr Levits bijis ārzemēs. Izrādās arī Levits bijis pirms 4. maija ne ielaists Latvijā, aizturēts un aizsūtīts atpakaļ uz ārzemēm.

+11
-14
Atbildēt

8

    latvijas_valsts > Austras koks 01.05.2015. 15.52

    Noderīgs idiots. Viņš vēlas karot par Abreni: “Manuprāt, šī atdošana – praktiski uzdāvināšana – ir politiski, juridiski un morāli apšaubāms darījums. Satversmes tiesa apstiprināja šo darījumu, lai gan, pēc manām domām, ar visai savdabīgu argumentāciju.” Lai Latvijas vietā Ukraina top. Balsosim par Ļutiku kā par Latvijas prezidentu!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Valdis Eiserts > Austras koks 01.05.2015. 16.09

    Par Abreni karot nenāksies – vēl pāris Puķina saimniekošanas gadu un “lielkrievijas” zemes kādam nāksies savākt, lai nesāk “smirdēt zem logiem”.

    +18
    0
    Atbildēt

    0

    latvijas_valsts > Austras koks 01.05.2015. 18.16

    Krievija jau bija bijusi kad Latvija parādījās. Būs arī kad Latvijas vairs nebūs. Jūs kā jau vienmēr gaidāt brīnumu. Un brīnums jūs noteikti sagaidīs un pavadīs līdz kapa malai, pat atdodod trīs smilšu saujas uz jūsu zārku.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Valdis Eiserts > Austras koks 01.05.2015. 18.34

    Esi saskatījies komiksus par ORDAS vēsturi, īpaši par posmu, kad PĒTERIS I piesavinas Ukraiņu zemes nosaukumu?

    +18
    0
    Atbildēt

    0

    zanE. > Austras koks 01.05.2015. 21.30

    ….Robert…žēl, ka Levits nav pastāstījis par viņa piedāvāto “kompromisu” – par bijušo Krievijas armijnieku palikšanu Latvijā….

    +9
    -12
    Atbildēt

    0

    lno > Austras koks 01.05.2015. 22.27

    Ja Zanei diena bez meliem, tad tā nodzīvota velti:) Tas nebija Levita kompromiss, bet Latvijas delegācijas piekāpšanās Baltajā namā Klintonam.

    +14
    -10
    Atbildēt

    0

    Centrum > Austras koks 03.05.2015. 15.09

    Kur tu redzi Zanes melus?Ja Levits runā par tā laika notikumiem,krievu ofiņu palikšana Latvijā ir valstiski svarīgs lēmums.Levits tam stāvējis klāt,kāpēc par to nerunāt un neskaidrot?

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    uldis-v > Austras koks 05.05.2015. 21.33

    latvijas _valsts: Krievija jau bija bijusi kad Latvija parādījās.

    ————————–

    Kad Latvijas valsts radās Krievijas vairs nebija.To iznīcināja cariskās Krievijas proletāriešu armija Ļēņina un Trocka vadībā un nodibināja strādnieku un zemnieku valsti.

    Krievu nacionālboļševikiem Josifa Staļina vadībā bija krietni jāpapūlās lai atjaunotu Krievijas valsti.Bija jānoslepkavo daudzi savi līdzgaitnieki.Pirmo noindēja Ļēņinu un tikai 1937.līdz 1938.gadam pārējos proletāriešu armijas karavadoņus.Arī Trocki,lai gan izdzina no strādnieku un zemnieku valsts,piebeidza tikai 1940.gadā.Tad kad noslēdza Molotova-Rībentropa paktu Krievija kļuva par valsti-cariskās krievu imperijas robežās.

    Ja kaut kas tev ir neskaidrs tad palasi sava tautieša Vladlena Sirotkina grāmatu:”Počemu proigral Trockij”

    0
    0
    Atbildēt

    0

Valdis Eiserts 01.05.2015. 15.11

Man tā pati nelaime, kas edge_indran. Trūkst izglītības, lai iztēlotos Latvijas nākotnes vīziju, trūkst saprašanas, lai šodienas politiķus turētu “īsākā pavadā”. Tāpēc bailēs izskatīties vēl muļķāks par citiem muļķajiem, piesedzos ar ķēkarojumu: ES MĪLU ŠO ZEMI, ES NEMĪLU ŠO VALSTI. Vēlēšanās nepiedalos, lai neatklātu savu spriestmazspēju.

+1
-7
Atbildēt

0

aivars15 01.05.2015. 14.22

To, ka brīvība un demokrātija nav mūžīga pierāda Padomijas sabrukums. No 15 valstīm, kas radās, tikai 6 ir vairāk brīvības kā PSRS sabrukuma brīdī. Pārējās valstis ir gājušas atpakaļ!

Un apgaismotajos Rietumos Hitlers varu ieguva vēlēšanās, nevis sagrābjot ar spēku.

+17
-9
Atbildēt

18

    edge_indran > aivars15 01.05.2015. 14.43

    ———Sanita Upleja:”Tomēr 4.maijs ir un paliek simbols tai ūdensšķirtnei, kuras vienā pusē palika padomju verdzības pusgadsimts un otrā veidojas un pilnveidojas atjaunotā Latvijas brīvvalsts.”

    ===============================================================================

    Tas nebij’ nekas briesmīgs, kad Hitlers 1933.g. varu ieguva demokrātiskās vēlēšanās. Bez Rietumu atbalsta Minhenē 1938.g. nacisti nebūtu varējuši Čehoslovākiju sadalīt un Austriju anektēt.

    Latvijā, ja kas, lietas 1934.g. tika risinātas savādāk – galu galā te neskrēja 15.- 16.maijā aizstāvēt dermokrātiju.

    4.maijs ir un paliek simbols tai ūdensšķirtnei, kurā vienā puse paliek “700 pretestības gadi” un otrā pusē…….:

    “Tas ir tukšums, kas nāk no valsts, no valdības, tā teikt – no augšas. Saprotiet, kad valda tāda spēcīga negatīva attieksme, (..)

    – Bet tā ir oficiālā politika, kurā Kārlim Ulmanim nav vietas.”

    Ulmanim nav vietas. Saruna ar “Pikšu” muzeja saimnieku Gunāru Ulmani

    http://m.la.lv/ulmanim-nav-vietas/

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    pirozkovs > aivars15 01.05.2015. 20.30

    aivars15. Un apgaismotajos Rietumos Hitlers varu ieguva vēlēšanās, nevis sagrābjot ar spēku.

    _____________________

    Uz kura kalendara vāka to izlasīji? Hitleru par kancleru iecēla Hindenburgs, kad nacistu sponsori apsolīja atrisināt viņa brāļa dēla finansu problēmas.

    +4
    -17
    Atbildēt

    0

    aivars15 > aivars15 01.05.2015. 21.43

    Tas, ka nacionālsociālisti bija lielākā partija parlamentā, par kuru balsoja 1/3 vāciešu, protams ir vēsturnieku un arhivāru izdomājums. Jo šis fakts nesaskan ar Pirožkovam zināmo ‘patiesību’ par pagātni un arī nākotni.

    Nekad neesmu sapratis, kāpēc pieauguši cilvēki gvelž stulbības.

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    pirozkovs > aivars15 01.05.2015. 22.12

    aivars15. Arī 15 gados vajadzētu šo to saprast:) SC arī bija 1/3 daļa krēslu saeimā, varbūt atgādināsi, kad no šai partijai būtu bijis VP, MP vai saeimas priekšsēdētāja amats? Neuztraucies, Tavas zināšanas nav vājākas par šeit rakstošo V fanu izpratni:)

    +3
    -15
    Atbildēt

    0

    aivars15 > aivars15 02.05.2015. 12.06

    Pirožkovam

    Non sequitur.

    Parādi loģisko saiti starp Tavu apgalvojumu, ka Hilters netika ievēlēts un Tavu ‘argumentu’ka Saskaņas Centrs guva 28% balsu.

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    pirozkovs > aivars15 02.05.2015. 13.56

    aivars15. Parādi loģisko saiti starp Tavu apgalvojumu, ka Hilters netika ievēlēts un Tavu ‘argumentu’ka Saskaņas Centrs guva 28% balsu.

    __________________________

    SC 11. saeimā bija 31 mandāts, tātad 31%, nacisti pēdējās vēlēšanās cieta sakāvi. Lai cik viņi iepriekšējās reihstaga vēlēšanās arī nebūtu ieguvuši vietas, viņi nekad nebija spējīgi sastādīt valdību pat ar citu partiju palīdzību. Neprasi loģisku saiti, ja pašam vismaz pagaidām nav manāmas spējas loģiski spriest. SC ir tādas pašas “iespējas” sastādīt valdību kā Hitleram. !2. klases vēstures stundā būs šī viela:))))

    +4
    -13
    Atbildēt

    0

    lno > aivars15 02.05.2015. 14.10

    Mīnusi pie pirožkova komentāriem demonstrē IR viesu zināšanas vēsturē:):):)

    +4
    -14
    Atbildēt

    0

    aivars15 > aivars15 02.05.2015. 14.21

    Neprasi loģisku saiti

    ——————

    Ar to varēji arī sākt un beigt. Tiešām, kā gan var uzdrošināties prasīt loģisku saiti starp apgalvojumu un izteikto argumentu cilvēkam, kam zināma ‘patiesība’.

    Loģiku prasīt tātad nedrīkst. Vai aizrādīt par acīmredzamu faktu noliegšanu drīkst? 1933.gadā Hitlers vadīja koalīcijas valdību, tātad viņš ne tikai ‘bija spējīgs’, bet reāli IZVEIDOJA valdību kopā ar citu partiju.

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > aivars15 02.05.2015. 14.26

    aivars15. Parādi loģisko saiti starp Tavu apgalvojumu, ka Hilters netika ievēlēts…

    ______________________

    Hitleru par kancleru iecēla nevis ievēlēja Vācijas prezidents Hindenburgs.

    +3
    -14
    Atbildēt

    0

    aivars15 > aivars15 02.05.2015. 15.07

    Vēl viens ‘patiesības’ zinātājs atradās. Hitlers vadīja Vācijas visvairāk balsu ieguvušu partiju. Viņu ne Hinderburgs, ne konkurents Papens ne citi negribēja redzēt par kancleru. Un tikai pēc tam, kad pārējās partijas parādīja ka nevar strādāt kopā, bija spiesti pieņemt sev nepatīkamu lēmumu – atbalstīt nacionālsociālistus kā populārāko partiju.

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > aivars15 02.05.2015. 15.27

    aivars15. Neesi apguvis 9. klases vēsturi: 1932.g. pavasarī Hitlers kandidēja uz Vācijas valsts prezidenta amatu. Ar 19. milj. balsu par prezidentu tika atkārtoti ievēlēts Hindenburgs, bet 13 milj. savas balsis bija atdevuši par Hitleru.

    Reihstāga vēlēšanas jūlijā deva nacistiem 230 vietas. Tā bija lielākā partija parlamentā, bet tai nebija absolūtā vairākuma, jo kopā Reihstāgā bija 608 deputāti. Novembrī notika jaunas vēlēšanas, kurās nacisti zaudēja 34 vietas, bet komunistu vietu skaits palielinājās par 12, iegūstot 100 vietas.

    Tomēr lielrūpnieku un militāristu spiediena rezultātā prezidents Hindenburgs 1933.g. 30. janvārī iecēla Hitleru par Vācijas kancleru (valdības galvu). /Faktiski Hindenburgu nopirka ar brāļa dēla finansu problēmu atrisināšanu/

    Te būs vēsture 12. klasei: Veimāras republikas pastāvēšanas pēdējā periodā, kad valsti satricināja politiskā un ekonomiskā krīze, pieauga prezidenta Paula fon Hindenburga loma valsts dzīvē. Iesākās pāreja no parlamentārā valdīšanas veida uz prezidentālu režīmu.

    P. fon Hindenburgs 1930.g. martā valsts prezidents akceptēja mazākuma valdību, kuras priekšgalā atradās Hermanis Brīnings. Pamatojoties uz Veimāras konstitūcijas 48. pantu, P. fon Hindenburgs pilnvaroja viņu pārvaldīt valsti, nerēķinoties ar reihstāgu. Šī valdība pie varas atradās līdz 1932.g. maijam, kad to nomainīja Franča fon Pāpena prezidentālais kabinets. 1932.g. decembrī kanclera amatu ieguva Kurts fon Šleihers. Viņa valdība noturējās 57 dienas.

    Pāreja uz prezidentālām valdībām aizsāka Veimāras republikas virzību pretī katastrofai. Tā ievadīja parlamentārās demokrātijas galu un bija pirmais solis uz Trešo reihu (tā parasti dēvē Vāciju nacistu diktatūras laikā (1933. – 1945.)). Arvien vairāk nostiprinājās no reihstāga neatkarīgs režīms.

    Saskaņā ar konstitūcijas 48. panta stāšanos spēkā parlaments vairs nebija galīgā likumdošanas varas instance, jo, gadījumos, kad deputāti noraidīja valdības iesniegtos likumprojektus, prezidents tos izsludināja ārkārtēju dekrētu veidā. Ja reihstāgs izmantoja savas tiesības un atcēla ārkārtējos dekrētus, tad prezidents varēja reihstāgu atlaist.

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    aivars15 > aivars15 02.05.2015. 16.17

    Es rakstīju – Hitlers varu ieguva vēlēšanās, nevis sagrābjot ar spēku.

    Kur tieši Tavā palagā ir fakti par pretējo? Kā vecā anekdotē – čukča māk CopyPaste, čukča lasīt nemāk.

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > aivars15 02.05.2015. 18.48

    aivars15. Nabadziņš, Hitleru IECĒLA kanclera amatā nevis ievēlēja. Hitlers tāpat “uzvarēja” vēlēšanās kā SC saeimas vēlēšanās. Ja pats esi par slinku, lai lasītu vēstures grāmatas, klausies, ko stāsta skolotājs:)

    +4
    -14
    Atbildēt

    0

    lno > aivars15 02.05.2015. 19.06

    1933.gadā Hitlers vadīja koalīcijas valdību, tātad viņš ne tikai ‘bija spējīgs’, bet reāli IZVEIDOJA valdību kopā ar citu partiju.

    _________________________

    Kādā statusā?:) Koalīcijas valdībā bija 8 konservatīvie un tikai 3 nacionālsociālisti. Tikpat labi var apgalvot, ka LV valdības vadītājs ir Brigmanis:)

    +3
    -15
    Atbildēt

    0

    aivars15 > aivars15 02.05.2015. 20.32

    Tiem kas tankā. Hitlers valdības vadītājs tāpēc, ka viņa vadītā partija bija vispopulārākā. Citādi kaut kādu austriešu jefreitoru, kurš ieguva Vācijas pilsonību tikai gadu pirms kļūšanas par kancleru, neviens pat nepieminētu.

    Vēsturiskus faktus ‘apgāzt’ 80 gadus vēlāk notikušo Latvijas vēlēšanu rezultātiem var tikai ļoti pašpārliecināti cilvēki. Cilvēki, kuriem Saule riņķo ne tikai ap Zemi, bet ap viņiem pašiem.

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    edge_indran > aivars15 03.05.2015. 11.54

    ———

    Lai tev arī 4.maijā būtu vismaz viens gruntīgs sponsors – , tad arī spēsi būt populārs!

    ” Who Financed Adolf Hitler? ”

    TABLE 7-1: FINANCIAL LINKS BETWEEN U.S. INDUSTRIALISTS AND ADOLF HITLER

    Financing Hitler in the March 1933 General Election

    http://reformed-theology.org/html/books/wall_street/chapter_07.htm

    https://www.youtube.com/watch?v=DilIn9ffRFA

    0
    0
    Atbildēt

    0

    aivars15 > aivars15 03.05.2015. 12.18

    Atklāšu Tev lielu noslēpumu, ka sponsori un ziedotāji ir daudziem – Ļeņinam 10 miljonus un diplomātisko statusu iedeva ķeizariskās Vācijas slepenpolicija; Obama tika ievēlēts pateicoties mazajiem ziedotājiem, pat Sarkanais Krusts vāc naudu. Tas nenozīmē, ka visi ir diktatori.

    Vienīgais politiķis, kuram nav ziedotāju, jo viņš stāv pāri tam visam ir Putins. Nabadzīgākais cilvēks Krievijas valdībā. Tas gan netraucē viņam aizrauties ar Šveices pulksteņiem un dāvināt tos pa labi un pa kreisi.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > aivars15 03.05.2015. 12.38

    ———

    Rakstot par 4.maiju, nevajag aizmirst par tiem “mazajiem sponsoriem”, kuri, ak, vai – nosponsorēja pieminekli…..demokrātijas “ierobežotājam”.

    http://www.vieglicelot.lv/uimg/83241269.jpg

    +1
    0
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 01.05.2015. 11.15

Toreiz, vēstures ratam pagriežoties kaut nedaudz citā virzienā, varēja nebūt arī šodien. Turklāt arī tas, ka atjaunotā Latvijas valsts ir spējusi to visu saglabāt un attīstīt, ir jāvērtē kā sasniegums +++ es arī diezgan labi atceros to gaisotni, kura valdīja Latvijā Atmodas laikā. 4. maijs, patiesībā tas bija vairs tikai loģisks finišs ceļam, kuru okupētajā Latvijā jau organizēti ļaudis uzsāka sākot no 1986. gada. Un pamats šai apziņas plūsmai bija vērtības, kuras šobrīd tiek dzītas zemē un izsmietas, pazemotas un apzīmogotas ar tumsonības zīmi – 1918.gada dibinātā Latvijas republika, kura balstījās uz latviešu nacionālo pašapziņu, stipru, tradicionālu ģimeni, piederību kristīgajai kultūrvidei uc

Varbūtība, ka mūsdienu atjaunotā LR var izust no pasaules politiskās kartes ir pavisam reāla, un šī realitāte nesaistās tikai ar nu jau 3. LR okupācijas draudiem un briesmām, kuras Latvijai rada kopēja robeža ar Krieviju. Apdraudējums Latvijas Republikai, tās valdošajai morālei slēpjas arī nepārdomātā Rietumu ” morālo vērtību” importā, un šo ” importa preču” nekritiskā pieņemšanā, pat kopēšanā. Šī brīža nosacīto Rietumu ” garīgo vērtību” ekspansiju Latvijā var salīdzināt ar to bumu, kuru radīja Rietumu lēto preču stihiskā izplatība Latvijas tirgū deviņdesmito gadu sākumā.

+27
-13
Atbildēt

36

    nomale > rinķī apkārt 01.05.2015. 16.24

    Es ar atceros tos laikus, bet kaut kā neatceros, ka toreizējo Tautas manifestāciju laikā cilvēki būtu bruņojušies ar “sūdu maisiņiem”. Tāpēc beidz murgot!

    Kā jūs toreiz bijāt sauja margināļu ar garīgām problēmām tā arī tagad!

    +12
    -16
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 01.05.2015. 17.32

    Nu, tā ir Tava problēma, ja manis rakstītajā Tu esi uztvēris tikai “sūdu maisiņus, kas pati par sevi bija provokācija, vai liels stulbums, kuru es savā komentārā pat nepieminēju. Pie tam, šī “akcija” tika sarīkota jau atjaunotajā LR

    +14
    -12
    Atbildēt

    0

    nomale > rinķī apkārt 01.05.2015. 17.38

    Nevajag savas zemjostas problēmas piedēvēt visiem, kas toreiz alka pēc brīvības! Tas ir vairāk nekā nožēlojami!

    +14
    -16
    Atbildēt

    0

    Austras koks > rinķī apkārt 01.05.2015. 17.54

    nomale izrādās atceras Atmodas laikus. Pēc uzskatiem, nespējas pieņem citu viedokļus un saprast, ka pastāv dažādi uzskati, un ka sabiedrības pārvaldē vienmēr būs kompromisi, biju domājis, ka nomale nav vecāks par 18-20. Ja jau nomale ir ap 40 gadu vecs, tad ir traki, ka tāda nespēja saprast, kā sabiedriskie procesi noris…

    +18
    -12
    Atbildēt

    0

    nomale > rinķī apkārt 01.05.2015. 18.37

    Vai jums NA atbalstītājiem vispār kaut kripatiņas loģiskās domāšanas ir? Nu kaut drusciņ? Pats mazumiņš? Idiotu bars!

    +11
    -18
    Atbildēt

    0

    Austras koks > rinķī apkārt 01.05.2015. 19.03

    Bez apsaukāšanās nemākat, ja? :)

    Jums der izlasīt šo – Why conservatives have more empathy than liberals – http://m.washingtonexaminer.com/why-conservatives-have-more-empathy-than-liberals/article/2563558

    Citātiņš (mazliet cita tēma, bet liberāļu būtību raksturo ļoti labi, it sevišķi citāta pēdējais teikums):

    “Do rightists also caricature their opponents? Yes, but not to anything like the same extent. A 2012 study by Jesse Graham, Brian A. Nosek and Jonathan Haidt asked conservatives and liberals to answer a series of questions as themselves, and then to answer them in the imagined personae of a typical conservative and a typical liberal. It found that the liberals were the least able to accurately to guess their opponents’ views, seeing conservatism as a kind of moral failure.

    They’re not playing to the gallery. They’re not sloganizing. They genuinely believe that we conservatives went into politics because we hate the poor. Their conviction is so solid that facts crash against it as waves against a rock.”

    +11
    -12
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 01.05.2015. 19.51

    nomale. Neliec tik daudz isaukumu zīmes un tā vietā labāk padomā, ko raksti. Tu ģimeni pielīdzini zemjostas problēmai, tad kurš no mums nav īsti gudrs ? :)

    +13
    -10
    Atbildēt

    0

    v_rostins > rinķī apkārt 01.05.2015. 21.45

    Austras koks

    biju domājis, ka nomale nav vecāks par 18-20.

    ————–

    Saprāts, kā agrīnam tīnim, bet kā Ušakova fanātam tam mēslam vajadzētu vismaz 90 gadīgam perdelim.

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 02.05.2015. 13.43

    R.A. – lielākā Latvijas problēma “rietumu morāles” importā?

    Kas ar tevi notiek, kādreiz biji sakarīgs komentētājs, tagad runā, vārds vārdā, kā Krievijas ER deputāts attiecībā par “lielākām Krievijas problēmām”.

    Nu tad jau mums atliek importēt to “austrumu morāli”, ko tad citu, vai, arī, pievienoties NVS, ko tad mēs darām pie tiem izvirtušajiem un panīkušajiem amorālajiem Rietumiem?

    Nu jau cik gadus runāju, ka mūsu NA un tās atbalstītāju mentalitāte absolūti neatšķiras no kremlistu mentalitātes, visi ienaidnieki, fobijas, kompleksi, aprobežotības pakāpe, tiem ir absolūti identiski, ja ne vienādi, tāpat, kā pasaqules uzskats, un, jo tālāk, jo vairāk par to var pārliecināties katrs, un, pats galvenais, notiek acīmredzams un straujš regress.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 02.05.2015. 15.49

    dzeri,mūsu tautai nekā nav,tā ir absolūta muļķe un dauņu kompānija,ka viss jāimportē,vai no austrumiem,vai rietumiem?

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 02.05.2015. 16.40

    Nē, mūsu tautai nav nekas jāimportē.

    Bet, uzskatīt Rietumu, morālās vērtības – toleranci, vājāko grupu aizstāvēšanu, vardarbības, arī morālās, nosodīšanu, privātas dzīves neaizskaramību, utt., par ko sliktu, un uzskatīt visu to par lielāko apdraudējumu Latvijai – kā pašam šķiet, vai normāls cilvēks, izņemot galīgāko “sovoku” un aziātu šī vārda sliktākajā nozīmē ( NVS vidusmēra pilsonis), varētu nosodīt, varbūt, paskaidro, kas tur slikts?

    Nez kāpēc jums, NA un SC atbalstītājiem, tās “morālās vērtības” sakrīt ar Krievijas, Baltkrievijas, Nigērijas, “latvijas valsts”, ģenerāļa rostina”, un līdzīgo klaunu “vērtībām”, bet, absolūti nesakrīt ar civilizētu valstu vērtībām?

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 02.05.2015. 17.19

    Jā,SC un NA vērtības reizēm izskatās līdzīgas,un tas nav nekāds brīnums.Vai tad tu neatceries to psiholoģisko apstrādi,kad PSRS laikā komunisti uz āru rādīja ideālas morāles jauna tipa cilvēka audzināšanu,lai iepatiktos visai pasaulei,lai uztaisītu vispasaules revolūciju,bet iekšpusē totalitārisms,vardarbība un biorobotu masas veidošana.Bet tas galīgi nenozīmē,ka šīs morālās vērtības ir sliktas un nevajadzīgas,ja cilvēki tās pa īstam pielieto dzīvē,ko varētu gribēt panākt NA.

    Ja iet runa par toleranci un personīgās dzīves neaizskaramību,tad tā ir demagoģija,homoseksuālisti savu privāto dzīvi cenšas iznest sabiedriskajā telpā,tur vairs nekāda tolerance nedrīkst darboties,ja vājākie savas vājības grib uztiept visai sabiedrībai,sevišķi jaunajai paaudzei,kura ir daudz neaizsargātāka un vājāka par homīšiem.Tieši jaunās paaudzes aizsargāšana no homoseksuālisma propagandas ir īstā tolerance un demokrātiska vērtība.

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    edge_indran > rinķī apkārt 02.05.2015. 17.26

    ———dzeris49:”(..) Bet, uzskatīt Rietumu, morālās vērtības – toleranci, vājāko grupu aizstāvēšanu, vardarbības, arī morālās, nosodīšanu, privātas dzīves neaizskaramību, utt., par ko sliktu….”

    ===============================================================================

    Uzskaitīt var bezgalīgi, ja uzskata, ka pietiek ar “papīru”, bet reālijas nav jāņem vērā.

    Baltimore Riots

    https://www.youtube.com/watch?v=lisZ1om5YAA

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 02.05.2015. 21.15

    http://www.echo.msk.ru/blog/serguei_parkhomenko/1541476-echo/ – gribi saprast, kas ir Rietumu vērtības – izlasi, kaut vai, šo.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 02.05.2015. 23.59

    dzeris49.Tu man jautā – ” …kas ar tevi notiek, kādreiz biji sakarīgs komentētājs…” +++ ar mani nekas nenotiek. Es ne par matu neesmu mainījies no tā brīža, kad te satikāmies ” Citadien. lv”. Problēmu akcenti ir mainījušies, nekas jau pasaulē nestāv uz vietas, arī LR iekšpolitikā ne.

    Par Rietumu vērtībām. Pamanīji, ka es savā komentārā jēdzienu Rietumu vērtības liku pēdiņās? Tas tādēļ, ka Rietumos ir ļoti dažādi viedokļi par to, kas ir Rietumu vērtība. Sākot no galēji kreisa skatījuma, beidzot ar ortodoksāli konservatīvu. Nav tādas universālas Rietumu vērtībaas.

    Kādreiz jau rakstīju par to, ka arī Latvijā izpratne par to, kas ir ” Rietumu vērtība” ir mainījusies līdz nepazīšanai. Ja okupācijas laikā Rietumu vērtības saistīja ar alkām pēc brīvības, tad šodien karojošie gaismneši LR sabiedrībai cenšas jēdzienu Rietumu vērtībās saistīt ar visatļautību, morāles degradēšanu, spēcīgām alkām sadauzīt visu to pamatu, uz kā paaudzēm ilgi ir balstījusies un veidojusies mūsu tautas domāšana, vērtību sistēma.

    Man pat sapņos nerādijās, ka Latvijā pienāks brīdis, kad tāds jēdziens, kā tikumība, kļūs par apsmiekla objektu un lamu vārdu, bet tradicionāla ģimene pārtaps par atpakaļrāpulības simbolu ar kuru gaišās nākotnes vārdā ir jātiek galā un pēc iespējas ātrāk tas ir jāizdara.

    Un visam tam, par ko es te tagad rakstu nav nekāda sakara ar putinistiem un Kremli, vilkt šādas paralēles, tā ir nekaunīga demogoģija

    +9
    -12
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 03.05.2015. 00.20

    Ar Rietumu vērtībām parasti saprot to, kas piemīt visām civilizētām Rietumu valstīm – cilvēktiesību prioritāti, diskriminācijas novēršanu jebkur, toleranci pret mazākumgrupām, ieskaitot seks. minoritātes, pilsonisko sabiedrību, varas kontroli no sabiedrības puses, tiesiskumu, brīvu ekonomiku, vārda un preses brīvību.

    Un šīs vērtības atzīst visi, gan liberāļi, gan konservatori, neatzīst tikai marginalās grupas.

    Kas tev ir pret tām?

    Kā viss tas aizskar to “tikumību”, kas te tāds amorāls un slikts, kut, saprotu, ka tevi, vairāk par visu, uztrauc tā attieksme pret seks. minoritātēm, un taisni to tiesību pielīdzināšana vairākuma tiesībām

    .

    Tici vai netici – ja kas Latviju neapdraud ne mazākā mērā, tad tās ir seks. minoritātes, par tām būtu jāuztraucas mazāk par visu.

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 03.05.2015. 00.45

    Nu bet kā tad to seks minoritāšu tiesību pielīdzināšana vairākuma tiesībām traucēs pārējiem dzīvot to kluso mietpilsonisko dzīvi?

    Tie taču daži % no visas populācijas, kāpēc viņi nevar dzīvot, kā viņi grib, un kā tas traucē dzīvot pārējiem, man tas nav saprotams.

    Vācijā, cik zinu, atļauta tā partnerattiecību reģistrācija, daudz kur ES un ASV atļauta arī viendzimuma pāru laulība, nu un kas ir noticis?

    Manuprāt, tie pārējie 95% to pat pamanījuši nav, tad, kāpēc Latvijā tonevar izdarīt?

    Vācijā notiek tie praidi, tie ir svētki, izrāde, utt., neviens pret to neprotestē, tāpat, Vācijā legalizēta prostitūcija, nu un, tāpēc vācieši ir amorāli, nācija degradējas, par ko, vispār, satraukums?

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 03.05.2015. 08.55

    dzeris49 Vācijā viss mierīgi :) “… Berlīnes geju praida laikā kāds homoseksuāls, ar HIV inficēts vācu televīzijas šovu vadītājs sakodis vairākus parādes dalībniekus. Incidents izcēlies, kad minētā zvaigzne sastrīdējies ar savu mīļoto vīrieti, informē vācu izdevums Das Bild.

    Policija paziņojusi, ka uzbrucējs, 43 gadus vecais Haralds Fasanelli, vardarbīgi sakodis “sešus līdz astoņus” vīriešus, kas stāvējuši uz geju parādes platformas….”

    http://www.delfi.lv/izklaide/divaina-pasaule/sensacijas/berlines-praida-laika-sakosti-sesi-geji.d?id=32647441#ixzz3Z3BLLsxs

    Ne viss visā Vācijā, bet Berlīnē, kur iedzīvotāju ir 3X vairāk kā Latvijā, vai vēl kādā milzu lielpilsētā, kur šādu praidu lielākā daļa sabiedrības pat nepamana. Rīgā gaidāmais praids izvērtīsies par visas LR centrālo notikumu :)

    Vācieši ir vairāk kā astoņdesmit miljoni savos pamatos konservatīva sabiedrība, latvieši – nedaudz virs viena miljona, visos vējos parauti, un apmaldījušies, kuri vairs nespēj definēt pat tikumības jēdzienu. Salīdzināt vāciešus un latviešus šajā ziņā, būtu tas pats, kas mēģināt pielīdzināt aisbergu jumta lāstekai.

    Ja ieskatīsies kultūrvēsturē, tad centieni aiziet prom no tām tradicionālajām vērtībām uz kurām balstās cilvēces, vai precīzāk, ja runājam par Eiropu, kristīgās pasaules sabiedrība, tas nav nekas jauns. Aiziet prom un nāk atpakaļ, jo ” … tas jaunais, kas šalkās trīss… :) ” , kārtējo reizi ir izrādijušies mūža meža maldi.

    Tikai šoreiz runa nav par kaut kādiem dadaistiem, vai vēlāk hipijiem un brīvo mīlestību utt, šoreiz runa ir par dzimumatšķirību nolīdiznāšanu, kas nozīmē visas sabiedrības pamata graušanu. Neviens nevēršas pret gejiem, lai viņi tur mīlē viens otru, bet pielīdzināt šādu cirku ģimenei, runāt par bērnu adopciju šādā kontekstā, sākt pārrakstīt literatūru šajā kontekstā, sākt skolās mācīt to, ka viss šis ir normāli.. tas ir galīgs prāta aptumsums, kurš ved pretī neparedzamām sekām. Vāciešus kā lielu savas kultūras tautu šādas svārstības neapdraud, latviešus – garīgā ziņā tik pat lielu kultūras tautu, bet skaitliski nesalīdzināmi mazu tautu šāda ” spēlēšanās” ar savas dzīves pamatiem iznīcinās.

    Bet atrunāties tikai ar partnerattiecību legalizēšanu un izlikties, ka nesaproti uz kurieni patiesībā iet šis ceļš, tā ir liekulība.

    +10
    -12
    Atbildēt

    0

    v_rostins > rinķī apkārt 03.05.2015. 09.12

    dzeris49

    Tie taču daži % no visas populācijas, kāpēc viņi nevar dzīvot, kā viņi grib

    ————–

    Dzīvojiet kā protiet, tikai ar savām īpaši īpašām vajadzībām(kropļi) nelieniet skolās un neizrādieties sabiedrībai ielās.

    Lai arī ZRP(v) atbalstītāji, NA un visa latviskā nīdēji tev saliks kaudzi +, ļoti šaubos, vai tiem pašiem gribētos, lai arī viņu atvases būtu hemoroīdu un prostatas nomocīti STS un zarnu infekciju perēkļi, kam problēmas ar sūdu saturēšanu, kā tev.

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > rinķī apkārt 03.05.2015. 10.03

    Latvijai, ja neskaita izčakarētas smadzenes, kas ir okupācijas sekas
    ———-
    Mēs, okupācijas bērni, daudz labāk saprotam, kas ir brīvība. Tāpēc mums nevar iebarot liberastijas tirāniju kā brīvību. Mēs zinām, ka aiz rietumu brīvību saukļa slēpjas jauna totalitāra kustība.

    +4
    -15
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 03.05.2015. 10.40

    Homoseksuālistiem ir brīvība savā personīgajā dzīvē darīt,ko paši grib,ar to pilnīgi pietiek,nav ko bāzties ar savām vājībām virsū seksuālā ziņā normālai sabiedrībai.

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 03.05.2015. 10.56

    R.A. – homoseksuālists ko tur sliktu izdarījis tai praidā, ir nu gan arguments, nu, spoži, un cik nav bijuši gadījumi, kad heteroseksuāls AIDS slimnieks tīšām inficē pārējos?

    Un ko dara tie heteroseksualisti savās demonstrācijas – rīko grautiņus, dedzina mašīnas, utt., tas, protams, tikai tāpēc, ka viņi ir heteroseksualisti?

    Neienāk prātā doma, ka dažādu īpatņu pietiek starp abām grupām?

    Ēriks – tev tie homoseksualisti nepārtraukti uzbāžas?

    Acīmredzot, uzskata tevi par “savējo”, citu izskaidrojumu neredzu, man viņi neuzbāžas.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    zirgs > rinķī apkārt 03.05.2015. 12.09

    r. a.

    Islandieši ir vēl mazāka tauta par latviešiem un tur geju laulības legalizēja jau pirms 5 gadiem.

    Vai Islandē kaut kas šausmīgs notika pēc legalizācijas?

    Un runājot par konservatīvo ideoloģiju.

    Tu zināji ka Lielbritānijā geju laulības legalizēja tieši laikā kad pie varas bija konservatīvā partija?

    Joprojām neesmu dzirdējis loģiskus argumentus pret geju laulībām.

    Tikai reliģisku sviestu un komentārus no sērijas par “sūdu stūmējiem un anāla plēsējiem”.

    +13
    -8
    Atbildēt

    0

    v_rostins > rinķī apkārt 03.05.2015. 12.31

    dzeris49

    Un ko dara tie heteroseksualisti savās demonstrācijas – rīko grautiņus, dedzina mašīnas

    ————-

    Tās, slimais kropli, dirsā drāztais zatļerast, nav heterosesuālistu demonstrācijas, jo tādu vispār nav. Normāli cilvēki neiet ar karogiem rokās demonstrēt, ka ir normāli un vardarbība vispār vairāk ir pidaru prerogatīve.

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

    v_rostins > rinķī apkārt 03.05.2015. 13.58

    zirgs

    Tikai reliģisku sviestu un komentārus no sērijas par “sūdu stūmējiem un anāla plēsējiem”.

    ————–

    Tādi jūs, cilvēces pabiras, esiet. Nevar būt laulība ar dzīvniekiem, mirušiem, priekšmetiem, vai pidaru starpā. Nosauciet savas īpaši īpašās vajadzības savā vārdā un nelieniet, izdzimteņi, apgānīt laulības institūtu!

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 03.05.2015. 14.09

    Prasība pielīdzināt geju un lezbiešu attiecības īstām laulībām ir homoseksuālistu uzmākšanās sabiedrībai,dzimumu vienādības teorija un kārlīšu pārģērbšana par karlīnēm ir uzmākšanās bērnu psihei,praidi ir uzmākšanās sabiedrībai,genderistu ‘bērnu apmācīšana masturbēt,būt atvērtiem dažādām seksuālām normām ir uzmākšanās sabiedrībai!

    Skandināvijā genderisms bija izplatīts,bet nu jau arī tur šī viltus teorija tiek izmesta miskastē.

    Lietuvas kritiskās inteliģences un sabiedrības nelojalitāte uztieptajai dzimumu līdztiesības ideoloģijai

    Pirmsskolas izglītības iestādēm izdoto materiālu anotācijā ir rakstīts, ka grāmatas un metodiskais materiāls ir ”nedalāmi”, un to ”gala mērķis ir sapludināt tradicionālās, strikti novilktās dzimumu sociālo lomu robežas, lai bērniem atvērtu plašākus apvāršņus sevis un pasaules izzināšanai, atklājot viņu patiesos talantus un sekmējot vispusīgāku attīstību”.

    Lūk, ko par to saka lietuviešu profesore un edukoloģijas (pirmsskolas un sākumskolas izglītības pedagoģijas) zinātņu doktore Birute Obeliene [7]: ”Dzimumu atšķirības ir būtiski apzināties jau no mazotnes, jo atšķirības starp vīrieti un sievieti nav tikai anatomiskas. Dzimums nav tikai fiziska īpatnība. Sievietes un vīrieši domā un uztver lietas atšķirīgi, izprot sevi un pasauli atšķirīgi, izpauž sevi un rada atšķirīgi. Šādi mēs varam ieraudzīt mēness abas puses. Šobrīd mums cenšas iegalvot, ka, līdz ko novienādosim dzimumus, tā radīsies cieņa vienam pret otru. No tiesas neradīsies. Šāds apgalvojums ir pilnībā aplams. Ja gribam runāt par līdztiesību, tad patiesāk ir runāt par līdzvērtīgumu. Lai iedzīvinātu līdzvērtības principu, esam spiesti atzīt atšķirīgo. Atzīt, ka atšķirīga dzimuma personas ir atšķirīgas pēc būtības, bet tās ir vienlīdz vērtīgas. Un nākamais solis – mācīties, kā būt kopā, kādai būtu jābūt audzināšanai, kādi savstarpējās cieņas principi jāievēro, lai nerastos konflikti”.

    http://www.delfi.lv/aculiecinieks/news/sabiedriba/saindeto-abolu-maiss-jeb-ka-norvegija-tika-atmaskots-dzimumu-lidztiesibas-pseidozinatniskums.d?id=42751292#ixzz3Z4ZICARe

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 03.05.2015. 14.22

    Jā, nedod Dievs mums dzīvot, kā tai “panīkušajā” Skandināvijā, Nīdrlandē, utt., utt., vai kur citur, kur seks min. netiek diskriminētas, mums taču ir daudz labāks paraugs austrumos, taisni uz to jau tiecas mūsu Saeima ar savu likumdošanas vektoru, kas ir absolūti analoģisks Krievijas likumdošanai, toties pilnīgi pretējs civilizētas pasaules virzienam.

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 03.05.2015. 14.33

    Visu ir iespējams sačakarēt,ja tikai stipri pacenšas,arī to labo dzīvošanu…derētu atcerēties Romas impērijas,kur arī savulaik lieliski dzīvoja,daudz labāk kā citur,galu.

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    Centrum > rinķī apkārt 03.05.2015. 15.26

    Atkal tas pats.Kāds no pareizi seksuāli orientētajiem var paskaidrot,kā partnerattiecību likums traucēs viņu seksuālo dzīvi,ikdienu un naktsmieru?Esat tik nelīdzsvaroti un nenoturīgi savā pārliecībā par savu seksualitāti?Baidāties,ka kāja paslīdēs un skriesit šķirties,lai dibinātu jaunas attiecības ar sava dzimuma partneri?Vienīgais izskaidrojums – vēlaties izrādīt savu pārākumu nepieļaujot līdzcilvēkiem iegūt Satversmē noteikto – cilvēka tiesības tiek īstenotas bez jebkādas diskriminācijas.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 03.05.2015. 15.31

    Pasaulē pieaugušie vien ir,jeb kādi bērni arī dzīvo mums līdzās,kuri skatās un mācās no pieaugušajiem,nobriedušajiem,ar stabilo pārliecību?

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 03.05.2015. 15.41

    Kāda vēl “zilā iodeoloģija”, kāda atšķirību izzušana starp sieviešu un vīriešu dzimtu, no kurienes tādi brīnumi?

    Droši vien esi bijis ES, tagad dzīvo Vācijā, kur tu tur redzi ko tādu?

    Ja tās nav absolūti nepamatotas fobijas, tad nezinu, kas vispār ir fobijas.

    Un daudzās valstīs jau sen atļauts adptēt bērnus netradicionalas ģimenēs, un nekādas novirzes nav konstatētas, bērni visu ļoti labi saprot, ja tiem paskaidro, ka var būt tādas ģimenes, un var būt savādākas, un nebūt nekļūst tanīs ģimenēs par homoseksualistiem, utt., īstenībā, pētījumi rāda, ka tādās ģimenēs bērniem, bieži vien, labāki apstākļi, nekā trad. ģimenēs.

    Kādreiz arī raganas uz sārta dedzināja, homoseksualistus lika cietumā, pērt bērnus uzskatīja par normu, pasaule mainās, un to apturēt nevar.

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 03.05.2015. 17.34

    2011. gada 31. decembrī tika slēgts Ziemeļvalstu dzimtes pētījumu institūts (Nordik Gender Institute, iepriekš zināms ar nosaukumu Nordic Institute for Women’s Studies and Gender Research), kuru 1995. gadā nodibināja Ziemeļvalstu Ministru padome. Ziemeļvalstu dzimtes pētījumu institūts atradās Norvēģijā, Oslo (bija piesaistīts Oslo Universitātei), un tajā līdzdarbojās Norvēģija, Dānija, Islande, Zviedrija, Somija, kā arī Farēru un Ālandu salu un Grenlandes autonomie apgabali. Savu darbību ar Ziemeļvalstu Ministru padomes starpniecību tas izvērsa ne tikai pašās Ziemeļvalstīs, bet jo īpaši tieši Baltijas valstīs – Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, kā arī Krievijas Ziemeļrietumu apgabalos. Un, kā redzams, savu darbību Baltijā turpina pat pēc savas oficiālās nāves.

    Ziemeļvalstu Ministru padome bija spiesta institūtu slēgt pēc tam, kad Norvēģijas sabiedriskajā televīzijā tika demonstrēts septiņu dokumentālo filmu cikls ”Smadzeņu skalošana”, kas atmaskoja šī institūta pseidozinātnisko darbību. Dokumentālā cikla ”Smadzeņu skalošana” autors ir sociologs un ievērojams Norvēģijas komiķis Heralds Aja (Heral Eia). Septiņas viņa uzņemtās filmas atklāja patiesību ne tikai dzimumlīdztiesības aspektā, bet arī par homoseksuālismu, etnisko un rasu diskrimināciju u.c. ideoloģiskajiem jājamzirdziņiem.

    http://www.delfi.lv/aculiecinieks/news/sabiedriba/saindeto-abolu-maiss-jeb-ka-norvegija-tika-atmaskots-dzimumu-lidztiesibas-pseidozinatniskums.d?id=42751292#ixzz3Z5P4Q0U1

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 03.05.2015. 17.41

    dzeri,pasaule reizēm mainās arī uz slikto pusi,un to var un vajag apturēt.

    Arī ASV prezidents Baraks Obama Ziemeļkorejas rīcību nosoda kā „provokatīvu”, un aicina starptautisko sabiedrību attiecīgi rīkoties. Krievija paziņoja, ka kodolizmēģinājumu uzskata par ANO rezolūciju pārkāpumu, tāpat kā decembrī veikto ballistiskās raķetes izmēģinājumu. Bet Lielbritānija aicina Drošības padomei dot „stingru atbildi”.

    Protams, ārkārtīgu satraukumu pauž arī Ziemeļkorejas kaimiņvalstis. Dienvidkoreja paziņoja, ka kodolizmēģinājums ir „nepieņemams drauds drošībai Korejas pussalā un ziemeļaustrumu Āzijā, kā arī izaicinājums visai starptautiskajai sabiedrībai.” Bet Japānas premjers notikušo uzskata par nopietnu draudu Japānas nacionālajai drošībai, kas ir nepieņemami. Arī Ķīna, Ziemeļkorejas galvenā sabiedrotā, paziņoja, ka tai „stingri iebildumi” pret kodolizmēģinājumu, un ka tas noticis neskatoties uz plašiem starptautiskās sabiedrības brīdinājumiem. Pekina aicina Phenjanu pildīt savas saistības attiecībā uz atteikšanos no kodolieročiem, un nedarīt neko tādu, kas situāciju pasliktinātu vēl vairāk.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 03.05.2015. 19.59

    Dzeri, tiešām neesi neko dirdējis par tieksmi aizvietot folklorā, pat klasikā vietniekvārdus viņš un viņa ar nekatro dzimti? :) Tad uzguglē, atradīsi. Bet pat tas nav tas svarīgākais. Svarīgi ir tas, ka nu jau mūsu pagarajā sarakstē izkristalizējās patiesība, ka ir jautājumi par kuriem mēs nekad nevienosimies. Mēs esam “ilustrācija” šobrīd sabiedrībā valdošajai uzskatu sadursmei jautājumos, kuri skar tādu tēmu, kā jautājums par to, kas ir ģimene un tā tad arī, kādiem ir jābūt pamatiem uz kuriem Latvijā turpmāk attīstīsies sabiedrība. Un šādus jautājumus, ja nevar atrast kopsaucēju, demokrātiskā sabiedrībā risina divējādi. Vai nu referenduma ceļā, jeb kādai no politiskajām partijām ir jāuzņemas šo jautājumu risināt, pirms vēlēšanām atklātā tekstā griežoties pie vēlētāja ar konkrētu uzstādījumu. Trešā ceļa nav.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 03.05.2015. 20.31

    Un, kādā veidā, tās netradicionālas ģimenes traucē tām tradicionalām, tām ģimenes vērtībām, utt., un kāpēc nevar būt vienas un otras, kā tas ir 90% dem. valstu, lūk, tas man nav skaidrs?

    Galu galā, pamatā taču visam savstarpēja cieņa un mīlestība, gan vieniem, gan otriem, reproduktīvā funkcija nebūt nav tas galvenais, cik hetersoksualās ģimenes dzīvo bez bērniem, vai tos adoptē?

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 03.05.2015. 21.43

    Nu bet ir tak tur un te reāli tās kopdzīves formas,var mīlēt un mīlēties,cik tīk,jautājums ir par sabiedrības attieksmi.Un te jānošķir divas lietas

    1.attieksme pret homoseksuālismu kā parādību-un tai jābūt negatīvai,kā pret novirzi,ar konkrētu,viegli formulējamu mērķi -lai pasargātu jauno paaudzi no nevēlamas ietekmes.

    2.attieksme pret konkrētiem homoseksuāliem cilvēkiem,un tā nu mums ir dažāda,kā jau pret dažādiem cilvēkiem,skatoties pēc viņu cilvēciskajām īpašībām.Vieni mums patīk,citi mums ir vienaldzīgi,citi nepatīkami,bet mēs viņus nediskriminējam,viņiem ir visas tās pašas tiesības.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

latvijas_valsts 01.05.2015. 11.04

Jums labāk būt jāapriež valsts ierēdņa un kultūras ministrijas atbildīga darbinieka Roberta Putņa rīcību, kurš savā amatp. deklarācijā norādīja laulāto draugu: Dmitriju Markovu, kaut Latvijā nav iespējams vīrieša ar vīrieti reģistrēt attiecības. VID kā vienmēr saka, ka viņu pienākumos nav darīt kaut ko vispār un kaut ko izvērtēt: bezatbildīga tautiņa. Integrācija forever. http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/192607/putnis-skaidro-kadel-deklaracija-noradijis-savu-laulato-draugu?utm_source=delfi&utm_campaign=portal&utm_medium=newsbox

https://www6.vid.gov.lv/VID_PDB/VAD/VADData

+2
-11
Atbildēt

5

latvijas_valsts 01.05.2015. 10.51

Ar katru rakstu autore piepūlas pierādīt, ka viņas dzīve neesot bija nodzīvota veltīgi. Ka viņas jaunības sapņi bija pareizi. Ka viņa savos sapņos nav nedz kļūdījusies, nedz apmaldījusies.

Viņa piepūlas pierādīt nepierādāmo. Jo dzīve nav rožu dārzs. Un dzīvē uzvar nevis idiote rozā brillēs, bet realisti. Ušakovs, Lembergs un Vladimirs Putins.

Ušakovam pieder Rīga, par spīti visiem infantu pūliņiem. Lembergam pieder Latvija ar tās valdību. Un Putinam Krievija savās Lielkrievijas robežās.

+2
-12
Atbildēt

1

    Valdis Eiserts > latvijas_valsts 01.05.2015. 14.48

    Dzīvē reāli uzvar Latvijas ģērbonis. To pat sūda vatņiks instinktīvi ir sapratis.

    +17
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam