Ticības trūkums sev un valstij ir tikpat slikti kā būt karā sašautam

63

Komentāri (63)

markoni 14.04.2015. 11.27

Aptaujas liecina, ka 28 procenti Latvijas iedzīvotāji pauž atbalstu Krimas aneksijai.

===========

nevajadzēja jau tērēties. Tie , kas balsoja par 2. valsts valodu, atbalsta arī Krimas aneksiju. Tur nemaz nevajag akadēmiķa spriedelējumus.

Tāpēc jau vajag obligāto dienestu, (ne jau kā krieviem 2-3 gadu) lai “iestādītu” smadzenes tiem 28% (ar dažiem izņēmumiem)

P.S.

To naudiņu , ko “noēd” ZA ar visiem centriem, vajag pievienot militārajam budžetam tādējādi stiprinot valsts aizsardzību.

+1
0
Atbildēt

1

    edge_indran > markoni 14.04.2015. 11.55

    ——–

    “Ja Laimes māte mums atvēlēs cilvēku, kas varēs ielekt sedlos, jāt un nenokrist no zirga – jācer uz to labāko,…..” VVF.

    ===============================================================================

    Vajag cerēt, ka kāds ne tikai atnāks, bet arī ko reālu paveiks – ja ne gluži Laimes māte palīdzēs, tad vismaz pasakainais Laimes lācis….

    http://s15.mggcdn.net/s/data/poster/9/4:30679_lv.jpg

    0
    0
    Atbildēt

    0

Mantrausis 14.04.2015. 06.58

Domāju, Vaira mazliet koķetē ar iespējamu (kaut nedaudz) atgriešanos, jo TUR atgriezties nevajag un viņa to lieliski saprot. Otrs – pārāk daudz presē un citviet tiek runāts, ka “bail no personībām”… Bail tam, kas vājš, dumjš un nejēga… Tātad… Varam padomāt, kas ko vēlas Saeimā!!!! Prezidenta nozīmi nevajag pārspīlēt, jo viss atkarīgs no cilvēka! Mums, manuprāt, vajag nevis “vadoņveidīgu”, bet saprātīgu, kas būtu par milzu pārmaiņām, sākot ar likumu revīziju un beidzot ar nelielu, normālu valsts pārvaldi un precīzu valsts naudas tērēšanu še gan vajag labu komandu; prezidentam ir likumdošanas iniciatīva). Prezidents nevar būt “miera mika”, kas gribēs sadzīvot. Diemžēl, ir skaidrs, ka Saeima nedarīs neko, lai kaut kosmētiski ko mainītu – viss ir labi, vajag tikai “uzlabot”… Uzlabot var zemes auglību vai valodas zināšanas, sistēmu vajag salauzt un būvēt no jauna.

0
0
Atbildēt

0

v_rostins 14.04.2015. 02.06

Kaut kā pēdējā laikā čekas paskvilu portāls pārāk bieži intervē VVF. Vai tik čeka negatavo savas uzticamās viķiranes atkārtotu prezidentēšanu?

+1
-1
Atbildēt

0

henriksgrass 13.04.2015. 19.36

Ūdens gabals

0
0
Atbildēt

1

markoni 13.04.2015. 19.28

Tāpēc iesaukt tagad jaunus puišus, uzturēt kazarmas, dot pārtiku, uniformas un iemācīt viņus apieties ar šauteni X, ja piecus gadus vēlāk šīs iemaņas vairs nederēs – tā nauda ir iztērēta par velti. Mums ir vajadzīgas profesionāli apmācītas kaujas vienības, kas spējīgas uzņemt tehniku un ir savietojamas ar kaujas vienībām, kas nāk palīgā no citām valstīm – zina, ko darīt un darbojas loģistika.

=========

Izlasot šīs rindas, ataust atmiņā I.Spriņģes interija ar Igaunijas prezidentu Ilvesu… par šo jautājumu

…kā arī “ciniķa” rakstītais 16:18…

+3
-1
Atbildēt

1

    edge_indran > markoni 13.04.2015. 22.45

    ——–

    Ataust atmiņā Latviešu strēlnieku bataljonu (pulku) dibināšanas 100. gadadiena – iemesli un sekas:

    “Aptaujas liecina, ka 28 procenti Latvijas iedzīvotāji pauž atbalstu Krimas aneksijai. Obligātais dienests nozīmētu, ka Latvija apmācītu karot arī cilvēkus, par kuriem nevar zināt, uz kuru pusi viņi krīzes situācijā vērsīs ieroci.” TĀLAVS JUNDZIS, Latvijas Zinātņu akadēmijas viceprezidents, Baltijas Stratēģisko pētījumu centra direktors (LVportalsLV, 19.03.2015 )

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/lv/thumb/2/28/Latviesu_strelnieki_1917.jpg/250px-Latviesu_strelnieki_1917.jpg

    0
    0
    Atbildēt

    0

latvijas_valsts 13.04.2015. 17.42

Nelatvieši ir atbrīvoti no latviskuma. Viņiem nav jālasa penteri. Kalējs nav izdomājums. Latviešu prokuratūra nekādi nevarēja pieprasīt viņa izdošanu, tā ka viņš nu arī ir nomiris nenotiesāts. Amerikāņi to arī atzīmējuši, viņu tieslietu departaments un pretnacistiska vienība, bija plašs raksts New York Times. Latviešu nacisms nav izdomājums, bet rūgta patiesība.

Lūk, arī atsauce:

http://documents.nytimes.com/confidential-report-provides-new-evidence-of-notorious-nazi-cases

0
0
Atbildēt

0

haralds 13.04.2015. 17.08

sevi neatceros smagi apjājis. un ja nu, tad pats vainīgs.

0
0
Atbildēt

0

Ciniķis 13.04.2015. 16.18

Lasot Vīķes spriedelējumus par valsts aizsardzību smieklos jākratās – eksperte atradusies! Večiņa prot skaisti runāt lozungus, bet sajēgas nekādas. Igauņi,somi un leiši ir absolūti dauņi aizsardzības jomā, tikai Latvija tā gudrā! Starp citu, Ukraina arī atjauno obligāto dienestu.

+5
-5
Atbildēt

6

    edge_indran > Ciniķis 13.04.2015. 18.49

    ———

    “Ja jautājums ir tāds, ka man tagad būtu jāizvēlas, vai dzīvot tādā melu impērijā……”

    ===============================================================================

    Nekādas sajēgas nebija vajadzīgas, nav un nebūs vajadzīgas. Galvenais ir ticēt Rietum-krātijas demokrātu nemaldīgumam, nevis kādā Sadama Huseina “melu impērijā” meklēt pierādījumus masu iznīcināšanas ieroču pastāvēšanai.

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/12/Powell-anthrax-vial.jpg

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Ciniķis 13.04.2015. 19.00

    Ukraina neatjauno OMD – viņiem OMD nekad nav bijis atcelts. Cita lieta – ka viņiem tas notika Padomju stilā – ne visai atbilstoši reālajam vajadzībām – tas mācību process viņiem pamazām tiek uzlabots.

    Es teiktu, ka OMD varetu būt labs tikai tad, ja Latvijas NBS paliktu pāri nauda, kuru nebūtu kur likt un trūktu cilvēki.

    Pagaidām NBS trūkst nauda modernizācijai, trūkst ekipējums un bruņojums. Ja šādos apstākļos atjaunos OMD, tad Latvija jau ta nelielo naudu izlietos mobilizācijas procesam, kazarmām, ekipējumam utt

    (katrs mobilizētais kareivis jāizmitina, jābaro, jāapģērbj) – Ja mobilizē tikai uz gadu, tad iemācīt var tikai parasta kājinieka iemaņas – tādā veidā var sagatavot ļoti daudz dārgus, bet ne visai efektīvus kājinieku rezervistus.

    Piedevām – var gadīties, ka mobilizē tādus, kas nemaz negrib aizstāvēt Latviju – tādā gadījumā tas pat var sanākt valsts apdraudējums.

    Es teiktu, ka pagaidām, kamēr trūkst finansējums minimālo aizsardzības spēju sasniegšanai – tikmēr rezervistus var gatavot Zemessardzē – lētāk un motivēti.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    henriksgrass > Ciniķis 13.04.2015. 19.45

    Pareizi jau ir. Tikai izskatās , ka tas nebūs izšķirošais- skat sadaļā “blogi” rakstu “Hibrīdkarš un postpadomju sabiedrība”.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    markoni > Ciniķis 13.04.2015. 20.30

    Ja šādos apstākļos atjaunos OMD, tad Latvija jau ta nelielo naudu izlietos mobilizācijas procesam, kazarmām, ekipējumam utt

    ====

    īpaši iesaku noskatīties interviju (links 19:43) …tur ir gan procenti no militārā budžeta, gan viss pārējais…

    tā kā… jākliedē tas mīts par izmaksām…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > Ciniķis 13.04.2015. 21.16

    Ja mobilizē tikai uz gadu, tad iemācīt var tikai parasta kājinieka iemaņas – tādā veidā var sagatavot ļoti daudz dārgus, bet ne visai efektīvus kājinieku rezervistus.

    ———————————

    muļķības. Jaunu spēcīgu sportisku čali, kas tikko beidzis videni, gada laikā var sagatavot par baigi labo karavīru.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Ciniķis 13.04.2015. 22.35

    ——–

    Vienu var, bet ne vēl vienu 19.divīziju:

    “Aizsardzības ministriju (AM) satrauc jauniešu sliktā veselība un fiziskā sagatavotība, tāpēc tuvākajā laikā tā aktualizēs problēmu iespējamos risinājumus, lai nākotnē nodrošinātu nepieciešamo karavīru skaitu, aģentūrai LETA pastāstīja aizsardzības ministrs Artis Pabriks (V).”

    Pabriks: Mūsu jaunatne ir aptaukojusies, nopīpējusies un pavisam nesportiska.

    LETA, 20.01.2013.

    http://spi4uk.itvnet.lv/upload2/articles/66/668812/images/_origin_NELIETO-LEGALAS-1.jpg

    0
    0
    Atbildēt

    0

traductrice 13.04.2015. 13.15

VVF ievēlēšanu var pielīdzināt 8.pasaules brinumam, ko laikam ar racionāliem līdzekļiem izskaidrot nevar. Daži vienkārši pārshēmojās, un, paldies Dievam, ka tā. Nebūtu mums VVF, nebūtu mums ne ES, ne NATO.

Jācer, ka Latvijas prezidentūra piedzīvo kaut kādas cikliskas svārstības – pēc 8 rumpīša gadiem nāca VVF, tagad pēc 8 zoodārza gadiem – jānāk kādam(-i), kas pagriezīs līkni uz augšu. Man gribētos, lai tā ir Vita Matīsa. Es viņā redzu lielu līdzību ar VVF. Turklāt, viņa kā politoloģe laukumu tver daudz plašāk par vienkārši labu, gudru, inteliģentu un iedvesmojošu cilvēku.

Šobrīd mums vajag IZCILU, nevis vienkārši labu prezidentu. Es ceru, ka katrs individuāli deputāts saprot, cik svarīgs šis lēmums var būt mums visiem.

+12
-8
Atbildēt

14

    edge_indran > traductrice 13.04.2015. 13.17

    ——–

    Par visu ir jāmaksā:

    “Latvijas iedzīvotāju skaits tikai ceturtdaļgadsimta laikā ir samazinājies par 700 tūkstošiem cilvēku. Tikai ceturtdaļgadsimta laikā. Tāds iedzīvotāju skaita kritums bez kaut kādas karadarbības vai epidēmijām ir visai neierasta lieta.”

    LU profesors, Latvijas Zinātņu akadēmijas akadēmiķis, demogrāfs Pēteris Zvidriņš http://nra.lv/latvija/119981-peteris-zvidrins-2050-gada-latvija-bus-1-7-1-8-miljoni-iedzivotaju.htm

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    DD1 > traductrice 13.04.2015. 13.39

    > traductrice

    “Man gribētos, lai tā ir Vita Matīsa. Es viņā redzu lielu līdzību ar VVF.”

    Piekrītu. Varam tikai cerēt, ka vēlreiz notiks brīnums un providence vadīs deputātu balsojumu tā, ka par prezidenti kļūs kāda no viņām nevis atkal iznirs kāds mazspējīgs karjerists, kā iepriekšējās 2 reizes.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    edge_indran > traductrice 13.04.2015. 13.40

    ——–

    “Latviskās” Latvijas liel-ticīgajiem jāgodina Kalējs, Arājs, Veiss !!

    http://i.imgur.com/5jpfUEE.jpg

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Normunds > traductrice 13.04.2015. 15.16

    Vita Matīsa dibināja Latvijā Sorosa fondu.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > traductrice 13.04.2015. 15.39

    Un tas ir viņai pluss, nevis mīnuss.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Normunds > traductrice 13.04.2015. 15.56

    Latvijas valsts un Sorosa fonds ir nesavienojami jēdzieni.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    Ciniķis > traductrice 13.04.2015. 16.15

    “Nebūtu mums VVF, nebūtu mums ne ES, ne NATO.” – kāds apbrīnojams, sirdsšķīsts naivums! Vai muļķība? Igaunijā toreiz pie varas bija Rītels, kas bija mūsu tagadējā Bērziņa ekvivalents, izlīdis no padomju laikiem, bez valodām, ar padomisku izglītību, vien ar savu igaunisko kājminamo domāšanu, atšķirībā no Bērziņa, nebija iedomājies par sviestmaizi prihvatizēt glaunu dzīvokli Tallinas vecpilsētā un par ES nozagto naudu izremontēt savu lauku īpašumu, tomēr Igaunija bija nonākusi tur pat, kur Latvija, un, kā izriet no Vīķes intervijas, tai pat bija labākas izredzes.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    markoni > traductrice 13.04.2015. 18.57

    Nebūtu mums VVF, nebūtu mums ne ES, ne NATO.

    ==========

    Glorificēt gan nebūtu vēlams. Es i parliecināts, ka būtu i NATO i ES.!

    Uz to jāskatās kompleksi!

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Fikseris > traductrice 13.04.2015. 19.03

    Glorificēt gan nebūtu vēlams. Es i parliecināts, ka būtu i NATO i ES.!

    Uz to jāskatās kompleksi!

    ==========================

    Es gan neesmu pārliecināts.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    markoni > traductrice 13.04.2015. 19.08

    Es nepieļauju situāciju, ka vārētu būt bijis , ka Igaunija un Lietuva būtu NATO valstis , bet Latvija nē…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Fikseris > traductrice 13.04.2015. 19.17

    Mierīgi varēja būt ka Lietuva būtu bet mēs ar Igauniju nebūtu.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    markoni > traductrice 13.04.2015. 19.49

    mēs ar Igauniju

    =========

    he,es tā neteicu…:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    koals > traductrice 13.04.2015. 20.09

    Pabriks iesaka Raimondu Graubi.Par Pabriku nezinu,bet Graube,manuprāt,būtu laba izvēle!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > traductrice 13.04.2015. 21.22

    “Nebūtu mums VVF, nebūtu mums ne ES, ne NATO.” – kāds apbrīnojams, sirdsšķīsts naivums! Vai muļķība? Igaunijā toreiz pie varas bija Rītels, kas bija mūsu tagadējā Bērziņa ekvivalents, izlīdis no padomju laikiem, bez valodām, ar padomisku izglītību, vien ar savu igaunisko kājminamo domāšanu,

    ————————-

    kārtējie meli. Par ko Tu brīnies?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

DD1 13.04.2015. 12.58

“domas, ka Krieviju var iebarot ar kādu savu kaimiņu un tad tā liks mieru, ir ļoti naivas un ļoti bīstamas … stingrā stāja ir noteikti vajadzīga Latvijai un noteikti vajadzīga Eiropai”

Neredzu nevienu citu, kas labāk par Vairu Vīķi-Freibergu varētu apelēt pie Eiropas un pasaules un kuru tur uzklausītu, lai agresijas gadījumā mēs nepaliktu vieni Krievijai aprīšanai.

+17
-3
Atbildēt

0

Edgars Avotiņš 13.04.2015. 12.05

Svarīga tikai tehnika? Cilvēki neko?

Precīzi pirms gada, Krievijas Galvenās Izlūkošanas pārvaldes kareivju vads (30-40 cilvēki) ar ieročiem pārgāja Ukrainas robežu, ieradās Slavinskā, sagrāba tur Milicijas ēku, ieguva tur papildus 20 kalašņikovus un ap 100 pistoles, apbruņoja savus vietējos aģentus, ieņēma un nobloķēja visu pilsētu un tad sāka ieņemt apkārtējo pilsētu Milicijas daļas un atkārtot procesu tālāk.

Viss sākās ar 30-40 izlūkiem vai speciālo uzdevumu daļas kareivjiem – kas labvēlīgos apstākļos, kad Ukraina nebija spējīga laicīgi uzsākt pretošanos, sagrāba varu milzu teritorijā un sagrāba par ķīlniekiem vietējos iedzīvotājus.

Nu un ko gan pret šādu iebrukumu var izdarīt tanki, raķetes, bezpilotu lidaparāti? Pilnīgi neko! Svarīgi ir viss spēku spektrs, jo nekad jau nevar zināt, kāds tad būs nākošais karš.

Un tieši ar to ir laba Zemessardze, ka sadarbojas ar vietējo pašpārvaldi, Policiju un jebkurā brīdī ir gatavi palīdzēt nosargāt sabiedrisko kārtību. Un vienlaikus Zemessardze ir izvietota izklaidus – ar Iskander raķeti to nav iespējams iznīcināt, jo zemessargi atrodas tūkstošiem dažādās vietās.

(Nu tik daudz var piekrist, ka nav jēga uztaisīt sistēmu, kas to vien spēj, kā mobilizēt lielu daudzumu vāji apmācītu kareivjus un nostādīt tos gar robežu – tam tiešām nav jēgas.)

+7
-4
Atbildēt

6

    Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 13.04.2015. 13.58

    Ukrainā arī bija daudz prokremliski miliči un pat visa Janukoviča laika drošības iestāžu vadība …

    Un tik un tā reāla varas sagrābšana izdevās tikai tad un tikai tur, kur piedalījās Krievijas kareivji.

    Tas, ka kāds skatās Kremļa TV, balso par SC vai pat Ždanoku, vēl nenozīmē, ka krīzes brīdī gribēs un spēs kaut kādas reālas vardarbīgas darbības varas sagrābšanai veikt. Nevajag pārvērtēt šādus draudus.

    Un – es nevaru novērtēt cik lojāli vai nelojāli ir “Kozlovska un Kukulīša plintnieki”. Atkārtošu tikai to pašu – pat ja kaut kur ir kāds nodevējs – tik un tā arī policijā un Sabā vairums būs Latvijai lojāli (nevaru spriest par Rīgu, bet reģionos Zemessargi ar Policiju labi sadarbojas).

    Tiem zemessargiem, kam vajag – ieroči ir mājās.

    Jāatzīst, ka likumdošana gan ir uztaisīta tāda, lai daudzi negribētu kaujas ieroci mājās glabāt – doties uz mācībām ar šādu ieroci var tikai ar eskortu, kas rada praktiskas dabas problēmas.

    Vienlaikus – daļa medību ieroči ir jaudīgāki par kaujas triecienšautenēm (nemaz nerunājot par pistolēm), bet tiem tik smagi noteikumi nav.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 13.04.2015. 16.58

    rostiņa komentārs izdzēsts – tāpēc izskatās, itkā es ar sevi būtu diskutējis

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    traductrice > Edgars Avotiņš 13.04.2015. 17.38

    ostiņa komentārs izdzēsts – tāpēc izskatās, itkā es ar sevi būtu diskutējis

    vēl viens arguments, lai neielaistos sarunās ar tiem, kas nav to pelnījuši

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    To Edgars Avotiņš

    Ar Jums viss ir skaidrs, diskutēt nav vērts.

    Esiet prasts ierindas Lemberga kurmis.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Edgars Avotiņš 13.04.2015. 18.53

    ———

    “Nacionālā apvienība (NA) koalīcijas partneriem kā savu Valsts prezidenta amata kandidātu piedāvās Eiropas Tiesas tiesnesi Egilu Levitu,….”

    http://www.la.lv/na-piedavas-levita-kandidaturu-prezidenta-amatam/

    ===============================================================================

    Diskusijas turpinās….

    0
    0
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Edgars Avotiņš 14.04.2015. 01.47

    Edgars Avotiņš

    Ceru, ka saproti, kāpēc čekas paskvilu portāls mani tā “iemīļojis”? Esi drošs, ja pie mums ieviestu polifrāfa testu, manis pieminētie pretvalstiskie izdzimteņi četru stundu laikā jau būtu pāri Zilupei.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Skumjais Bruņinieks 13.04.2015. 11.34

Šajā intervijā parādās pilnībā Vīķes-Freibergas būtība.

Viņa ir karjeriste un pašlabuma meklētāja. Viņas rūpes par Latviju ir patiesas līdz tam brīdim, kamēr tās nevar nodarīt kaitējumu viņas labklājībai.

Lemberga sistēmas diktatūrā, kur mūsu nozagto valsti turpina izzagt, būt pārvēlētai uz otro termiņu neko labu par viņu neliecina.

Viņa ātri saprata, ka Lemberga valstī iet pret Saimnieku nav ieteicams. Tika noslēgts savdabīgs līgums – laipošana starp mūsu valsts oligarhiju un VV Freibergu – Tu koncentrējies uz ārpolitiku, mūsu iekšējās lietās labāk nejaucies un mēs Tev pārvēlam uz otro termiņu ar “good life” turpinājumu..

To jau viņa apstiprināja arī šajā intervijā, sakot, ka Latvijai var būt pat “kaitīgi” uzzināt patiesību par mūsu valsts varenajiem. Bet par ārvalstu bijušajiem līderiem labprāt, tur viņa sev kaitējumu neredz.

Sākumā biju sajūsmā pa VVF, bet ar laiku sapratu, ka viņa ir mantkārīga egoiste, kas mīl nevis Latviju sevī, bet sevi Latvijā.

Pirmais viņas puvums bija redzams, kad Freibergu ģimene, izmantojot nepilnības Jūrmalas pašvaldības likumos un savu dienesta stāvokli, gribēja par sviestmaizi dabūt no oligarhu sistēmas zemi Dubultos, kāpu zonā. Un uzskatīja, ka neko sliktu nedara, pat lūpu uzmeta.

Paprovējiet, zinot Zatlera piemēru, dabūt no Lemberga sistēmas labumus un reizē iejaukties viņu lietās. Viņai Lembergs piedāvātu zemi pie Getliņu izgāztuves un dzīvoklīti labākajā gadījumā Bolderājā.

Bet, kā zinām, notika savādāk –

VILKS LEMBERGS UN VIŅA SISTĒMA PAĒDUŠI UN KAZA VVF AR SAVU 469 000 LS (TIKAI PAR REMONTU) DZĪVA.

+6
-15
Atbildēt

10

    edge_indran > Skumjais Bruņinieks 13.04.2015. 11.48

    ———

    Saki LIELU “PALDIES” par saņemto mācību! Galu galā neo-liberālisma ideoloģijas ieviesējiem vēl ir iespējas labi nopelnīt cīņā par “ugunssienas” radīšanu “smadzeņu skalošanai”!

    http://arhivi.lv/sitedata/174573n.jpg

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Bruņiniek – skaidrs, ka mums nesakrīt viedokļi, bet tas ir nieks. Bet Tu tikai raksti, cik viss ir slikti un kā Latvija ir pazaudēta, sanāk tāda Kremļa propaganda (Latvija failed state, jo Lembergs …)

    Pēc Tevis teiktā, tagad visi politiskie spēki ir no Lemberga atkarīgi. Nu un ko Tad ieteiksi darīt? Nebalsot? Revolūciju taisīt? Putinu aicināt palīgā?

    Tu varētu kaut ko sakarīgu piedāvāt …

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    To Edgars Avotiņš

    Es rakstu, ka “viss ir slikti” un “Latvija pazaudēta”, ja esiet ievērojis, tikai pēdējos 1,5 gadus – kopš tā laika, kad glupā latviešu tauta pasauca atpakaļ oligarhu Lembergu, kuru pati bija padzinusi.

    Mūs visus neapmierina valstī notiekošais un reizē saucam atpakaļ smagos noziegumos apsūdzēto oligarhu, kas visas šīs ačgārnības ir radījis.

    Mani visi te apsūdz par Zatlera dievināšanu. Savādi, jo esmu balsojis par Vienotību. Mana vienīgā vēlme bija, lai valsti mēs varētu veidot bez Lemberga. Tāda iespēja, kā brīnums, radās, bet mēs tai uzspļāvām. Es cīnījos par to, lai būtu veselīga konkurence un, lai tādiem dzeriem, nomalēm un pārējiem uz vēlēšanām galdā būtu kaut kas vairāk par “maiz un sāl(dzeris).

    Tauta padevās Lemberga CK un VDK tehnoloģijām, pati likvidēja oligarhu bezizejas stāvokli un atsvieda valsti Lemberga pagātnē.

    Kļūdas var izlabot un no jebkuras situācijas (pat vissliktākās) ir izeja. Bet ar vienu nosacījumu – ja mēs atzītu kļūdas, mācītos no tām un izdarītu secinājumus.

    Bet tas nenotiek un mēs savā gļēvumā rādām ar pirkstu uz Lemberga un Sudrabas elektorātu.

    ĪSTENĪBĀ JŪS VISI PAŠI ESIET TAS LUMPENISKAIS LEMBERGA UN SUDRABAS VĒLĒTĀJS.

    TIEŠI JŪS VISI, KAS SAUCA ATPAKAĻ LEMBERGU UN KLUSĒJA, NOBALSOJĀT KOPĀ AR VIŅU LUMPENISKAJIEM VĒLĒTĀJIEM.

    LEMBERGA, SUDRABAS UN SC ELEKTORĀTS IR VISA LATVIJA.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    Ciniķis > Skumjais Bruņinieks 13.04.2015. 16.21

    >SB

    Absolūti precīzs Vīķes raksturojums! Un sava labuma dēļ viņa pat līdz lietotu pulksteņu piesavināšanās ir nolaidusies!

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    To Edgars Avotiņš

    “vai es varu ko sakarīgu piedāvāt..”

    Diemžēl vilciens ir aizbraucis uz neatgriešanos.

    NAV VAIRS VARIANTU

    Varu rakstīt ar lieliem burtiem vai maziem, kāda nozīme – ne Jums pielec, ne mainīt var ko. Ja es būtu Vija Vētra, varbūt nodejotu Jums un dejā izskaidrotu.

    Bet šaubos. Kad redzu debīlismu, kas nāk no komentāriem, mati ceļās stāvus.

    Esam lemti, lai mūs cērpj. Diemžēl.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Manuprāt – Tu Lemberga ietekmi pārvērtē – nu bet tur nav jēgas strīdēties – tāpat nevienosimies.

    vilciens ir aizgājis uz neatgriešanos … ???

    Es pozitīvāk skatos uz nākotni – un manuprāt – labākai nākotnei ir jārada tādi likumu grozījumi, kas izmaina sistēmu tā, lai nevar zagt un nav izdevīgi zagt un lai zagli var sodīt. Padzīt vienu zagli, lai šo posteni pārņemtu cits zaglis … manuprāt tas galīgi nav risinājums, bet tieši tāds bija TP/JL/Vienotības rīcības scenarijs.

    Nu un – smagos noziegumos apsūdzētais … Lembergam tas tituls jau ir kopš ta laik, kad Ēlerte un vecakie no tagadējiem IR žurnālistiem bija Šķēles kabatas žurnālisti …

    Pārejie procesi jau izbeigti vai iztiesāti Lembergam par labu.

    Ņemot vērā to ilgumu, ņemot verā kā arestētās mantas prokuratūras nozīmētais pārvaldnieks advokāts Meroni darbojas (ka pat Lemberga oponenti sūdzas) … tas process neizskatās smuki.

    Cik esmu lasījis tā procesa aprakstus, tad problēma liela mērā slēpjas nekvalitatīvā izmeklēšanā – kriminallietas materiālu daudzusm ir vajprātīgi liels – tos tiesā pat neizskata – tikai skatās dokumentu numurus un datumus … Loģiski – es nevaru pateikt, vai Lembergs ir vai nav vainīgs – BET

    Neizbēgami ir jāmaina izmeklētāju darbs – lai izmeklēšana tiktu veikta kvalitatīvāk, lai netiktu uz tiesu vesti tādi “pierādījumi”, kam vispār nav ne mazākā sakara ar lietu un kas nekādā veidā neko nepierāda (Izmeklētāji lietai pievienojuši milzu daudzumu Ventspils domes dokumentus, neskatoties uz to saturu)

    Tiesas process velkas jau tik ilgi, ka … pat ja Lembergu notiesās, tad tik un tā jau būs pienācis noilgums. Un – visticamāk, ka Latvija vēl dabūs kompensēt Lembergam bezsakarīgos termiņus.

    Šādā situācijā taisīt speciālu “antilemberga” likumu, kas uz izmeklešanas laiku atstādinātu amatpersonu … situācijā, kad izmeklēšana rit 10 gadus, tas nav loģiski.

    Manuprāt – ja jau “Tiesiskuma koalīcija” gribēja kautko risināt – tad vajadzēja sakārtot likumdošanu, lai izmeklēšana un iztiesāšana varētu notikt kvalitatīvi un ātri – un nevis amatpersonām, bet visiem. Tas tad būtu jēdzīgs un paliekošs rezultāts – nevis politikiem līdzekļiem padzīt vienu (vai 3 ) oligarhu, lai vieta palaistu kādus citu neizmainot sistēmu.

    Nu un es ceru, ka “vilciens nav aizgājis”, un šādu likumdošanas sakārtošanu ir iespējams veikt – tikai jaievēl nevis Čigāni un Judinu (kas taisa speciālus “antilemberga” likumus), bet gan tādus, kas šo tēmu pārzin un reāli vēlētos sakārtot.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    zanE. > Skumjais Bruņinieks 13.04.2015. 18.15

    ….lūdzu – plašāku skaidrojumu par Judina antiLemberga likumiem…un nevis – viena tante teica vai savām personiskām izjūtām, bet atbildot par saviem rakstītajiem vārdiem…

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    zane –

    Ja mani atmiņa neviļ, tad likumprojekts paredzēja uz izmeklēšanas laiku atstādināt pašvaldību priekšsēžus – tajā brīdī tādi bija Lembergs un Ogres mērs (TB-LNNK)

    Likumprojektu sponsorēja Spūdžs, Čigāne, Judins

    Izklausās jau pareizi.

    Bet situācija, kad izmeklēšana-iztiesāšana risinās desmit gadus … tas jau kļūst par politiskās izrēķināšanās instrumentu.

    Manuprāt – pareizāk būtu mainīt likumdošanu, lai izmeklēšana un iztiesāšana var notikt sakarīgos termiņos, nevis taisīt speciālu likumu vienai vai divu politiķu izolēšanai no politiskās darbības desmit gadu garumā.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    zanE. > Skumjais Bruņinieks 13.04.2015. 19.04

    …ko nozīmē – “Likumprojektu sponsorēja Spūdžs, Čigāne, Judins”???….kā izpaudās sponsorēšana?….

    …vai Tev ir zināma atšķirība jēdzienos “kriminālprocess” un “kriminālvajāšana”?…

    …ar paranoju sirgstošie jebkuru likumu uzskatīs pret sevi vērstu un….ja ir uzticami aģitatori, kas šo domu uzturēs dzīvu dienu un nakti, būs nenosvērti prāti, kas tam tiešām sāks ticēt….

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Ja nemaldos, tad likumprojektu sākuma gatavoja Sprūdža birojs (Antāne)

    Un Saeimā virzīja Čigāne, Judins utml domubiedri.

    “Sponsorēt likumu” – amerikāņu žargons – nenozīmē neko sliktu – to pašu, ko lobēšana, virzīšana, aktīva atbalstīšana utml.

    Personīgi esmu klausījies LR1 Čigāni un Judinu stāstām kā Saeima ir visus pievīlusi neatbalstot šo nevainīgo likumprojektu. (nu tas jau bija pirms gada vai diviem)

    0
    -3
    Atbildēt

    0

dzeris49 13.04.2015. 10.55

VVF, kā vienmēr, savu uzdevumu augstumos, diezin vai, tuvākajā laikā, Latvijā būs iespējams kāds labāks prezidents.

Te nu redzam, cik liela nozīme Rietumu izglītībai un mentalitātei, kas izveidojusies Rietumos, nevis sovoklumpēnijā.

+26
-8
Atbildēt

5

    edge_indran > dzeris49 13.04.2015. 11.33

    ———

    Jauno ministru kabinetu sastādīs Aigars Kalvītis (TP) – par šādu izvēli šodien [24.10.2004.] preses konferencē paziņoja valsts prezidente Vaira Vīķe Freiberga (Delfi.lv)

    ===============================================================================

    Paldies par “treknajiem gadiem” un “biezo” valdību!

    http://uk.itvnet.lv/article/zinas/318087_506x285.jpg

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    DD1 > dzeris49 13.04.2015. 13.00

    > dzeris49

    “diezin vai, tuvākajā laikā, Latvijā būs iespējams kāds labāks prezidents”

    Brīnos par tiem, kas to neredz.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    edge_indran > dzeris49 13.04.2015. 13.15

    ——-

    Nebrīnies – tautai jau vēl neuztic ievēlēt savu prezidentu:

    “Pašreizējā ģeopolitiskajā situācijā būtu bīstami, ja Latvijā Valsts prezidentu vēlētu tauta, uzskata bijusī Valsts prezidente Vaira Vīķe-Freiberga.” http://www.diena.lv/latvija/viedokli/vike-freiberga-pasreizeja-situacija-tautai-velet-prezidentu-butu-bistami-14088125

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    locus > dzeris49 13.04.2015. 13.19

    Nu daudzi arī bez Rietumu izglītības jau 15 gados sapratqa, ka diemžēl ir nepalaimējies piedzimt melu impērijā. Tā ka Latvijā vienmēr ir bijis pietiekmai daudz cilvēku ar pietiekoši skaidru galvu. Paldies Dievam! Un vienā es tomēr noteikti nepiekrītu Freibergai – es uzskatu, ka nav jānolaižas līdz tādam mazā latvietīša līmenim, kur mazais latvietītis taisīs lielajam krievam TV un radio kanālus un mēģinās pievērst kādai vienai pareizajai ticībai. Bija jāatrod veidi – reklāmu tirgus sakārtošana, spiediens uz Lattelekom utml., lai tiktru ierobežota netraucēta krievu fašistu propaganda Latvijā.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > dzeris49 13.04.2015. 13.35

    ——-

    “Ticības trūkums sev un valstij ir tikpat slikti kā būt karā sašautam.”

    ===============================================================================

    Aizliegt, neatļaut, “konsolidēt” nav problēmu. Bet kā nepārejošu ticību iedvest pēc ceturdaļgadsimta šodienas “mazticīgajiem”:

    “Tobrīd, 1990.gada 4.maijā, deviņi no desmit latviešiem cerēja, ka neatkarība pati par sevi atrisinās visas problēmas.”

    Aivars Kļavis,rakstnieks:”4.maija brīvības un neatkarības sajūsma. Kur tā pazaudēta? http://www.lvportals.lv/visi/viedokli/262637-4maija-brivibas-un-neatkaribas-sajusma-kur-ta-pazaudeta/

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

edge_indran > edge_indran 14.04.2015. 12.18

——-Mantrausis:”(..) sistēmu vajag salauzt un būvēt no jauna.”

===============================================================================

Pirms 25. gadiem salauzām, – tagad 4.maijā svinēsim un slavināsim būvētājus!

Saules mūžu 4.maija režīmam!

Lai dzīvo auseklīšu, kampēju un eirokrātu nesatricināmā savienība!!

Uz priekšu, uz pilnīgu saplūšanu ar ES kodolu!!!

http://g4.delphi.lv/images/pix/900×471/BQ-hiXlnheU/4-maijs-1-44451830.jpg

0
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam