Vai latvieši gatavi cīnīties par savu valsti?

43

Komentāri (43)

davids_brics 01.04.2015. 14.48

Jaunieši piektajā raidījumā runā par aktuālo pasaulē un Latvijā aizvadītajā darba nedēļa arī par obligātu militāro dienestu un apmācībām studentiem.

Diskutē ar Jauniešu Saeimas kandidātiem par to, vai ir nepieciešama Latvijas reģionu skolēnu domes apvienība, kā arī par bezdarbnieku pabalstiem.

Raidījuma beigās jaunieši diskutē par LDz vadītāja Magoņa dzimšanas dienas balli un tās ietekmi uz Latvijas tēlu un ārpolitiku. Noskaidro vairāk!

Skaties raidījumu Jaunā Saeima katru pirmdienu no 20:30 līdz 21:30.

https://chaula.tv/lv/chaula_video/0khI867H0lk8uN1/

+1
0
Atbildēt

0

Pelēkais Vilks 31.03.2015. 14.35

Priekš kam mūsdienlatvjiem valsts?

Tā bij vajadzīga viņu vecvectēviem un vecvecmāmiņām..

0
0
Atbildēt

4

    edge_indran > Pelēkais Vilks 31.03.2015. 16.36

    ———-

    Auseklīšu-veterāni jau 1990.g.4.maijā par mūsdienīgu valsti cīnījās – tagad

    jāpalīdz arī citiem.

    Svinīgā ceremonijā pavada Latvijas kontingentu dalībai operācijā Centrālāfrikas Republikā

    https://www.youtube.com/watch?v=B7dxtRfApbE

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Pelēkais Vilks 31.03.2015. 16.57

    Un vai kādi iebildumi Latvijas palīdzībai Centrālāfrikai?

    Tur divas nesamierināmās etniski-reliģiskās grupas kašķējas. Mūsējie nevienu nenogalināja, mieru nodrošināja, sev pieredzi ieguva.

    Un tā kā esam palīdzējuši sabiedrotajiem (šajā gadījumā Frančiem), tad gūstam arī Franču atbalstu savām vajadzībām.

    Win-Win situācija pilnīgi visiem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Pelēkais Vilks 31.03.2015. 21.14

    ——-

    “Mūsu kaimiņi var būt mierīgi. Latvju karavīrs nekad neuzbruks citai zemei un nekāro pēc svešas zemes, mantas un darba augļiem. Latvju karavīrs arī nekad nevienam neies palīgā apspiest citas tautas…”

    Armijas komandieris ģenerālis L.k.o.k. Kr. Berķis

    ===============================================================================

    Win-Win visiem – īpaši itāļiem Itālijā, kuri visasāk izjūt “demokrātijas” un “mieras” nodrošināšanas sekas.

    African illegal Aliens destroy Italy

    https://www.youtube.com/watch?v=rKEcJ0-15gs

    0
    0
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > Pelēkais Vilks 01.04.2015. 10.17

    Pelēkais vilks, kā saprotu Jūs arīdzan sevi uzskatāt par “mūsdienlatvi”? Vai arī šī ir kārtējā vaimanāšana par to cik “mēs” esam slikti, bet patiesībā ar to domājot, ka slikti ir tie pārējie

    +1
    0
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 31.03.2015. 12.26

Ātri kāpināt 2% no IKP var tikai ar visas tautas atbalstu, citādi nekas nesanāks. Ar visu tautu es nedomāju SC elektorātu, kurš Latvijā dzīvo, bet kuru domas ir visur kur citur, bet tikai ne problēmvidē, kur tiek risināts 18. novembrī dibinātās LR drošības jautājums.

Vienīgais veids, kā pārliecināt Latvijas valstij uzticīgos pilsoņus par nepieciešamību maksāt par drošību ir – sajūtami uzzīmēt kara risku un sekas tam, kādas iestāsies Latvijā pēc Kremļa jau trešās okupācijas. Latvijā dzīojošiem ļaudīm ir jābūt skaidrai bildei par to, kā tieši pārmainīsies katra personīgā dzīve, kad Latviju piemeklēs Krimas liktenis. Šie krievu okupācijas draudi ir jāstāda sabiedrībāi priekšā tik reāli, lai nevienam vairs neienāktu prātā diedelēt naudu no valsts kārtējai izstāžu, koncert utt, zālei uc ekskluzīvām lietām. Tam visam svītra pāri līdz brīdim, kamēr LR nesāks reāli maksāt par savu drošību.

+8
-1
Atbildēt

10

    Edgars Avotiņš > rinķī apkārt 31.03.2015. 12.41

    Pilnībā piekrītu ra.

    Patreizējās varas mēģinājumi noklusēt draudus lai “neuztrauktu sabiedrību” ir kaitīgi.

    (piemēram – plāni izdot bukletiņu par cilveku rīcību kara gadījumā, neko nepasakot … klausīties TV un Radio … vienlaikus skaidri apzinoties, ka reāli sākoties karam nebūs ne elektrības, ne radio un tv retranslācijas – rezultatā cilvēki tiek atstāti pilnīgi bez jebkādas informācijas) (un arī cilvēku apgādes uzgrūšana pašvaldībām … kur tad pašvaldība kara laika dabūs tās sveces, pārtiku un radioaparātus- vai izsludinās iepirkumu?)

    Reālistiski – nekāda baigi straujā ekonomikas izaugsme mūs negaida – vismaz ne tik strauja, lai neko nemainot, papildus nodokļu ieņēmumi dotu šos papildus ieņēmumus aizsardzībai.

    Atliek 2 lietas:

    1) atņemt citām nozarēm – reālistiski – noņemt citām nozarēm būvniecības naudu utml

    2) celt nodokļu ieņēmumus – vai nu ar papildus likmēm, vai ar labāku iekasēšanu

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > rinķī apkārt 31.03.2015. 12.50

    p.s. Būtu ļoti vērtīgi attīstīt vietējo bruņojuma ražošanu – kaut vai tos pašus bezpilotu lidaparātus, kur Latvijas uzņēmējiem jau ir Pasaules mēroga panākumi un tad klāt pielikt citas radnieciskas joma – kaut kādu robottehniku utml.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > rinķī apkārt 31.03.2015. 14.13

    ———

    Būtu ļoti vērtīgi arī vietējo ideoloģisko piešprici nodrošināt, lai nav jāturpina dziedāt vienas un tās pašas dziesmas par “zilpelēko sišanu” un/vai “kukaiņiem”!

    Mazs Kukainīts Pa Jūru Peld

    https://www.youtube.com/watch?v=AemehXjgeOk

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Kurmītis > rinķī apkārt 31.03.2015. 15.18

    >> Avotiņš

    1.Agresors – Nato armija ASV personā JAU atrodas Latvijas teroitorijā. Un fakts, ka to ir uzaicinājuši šurp pašu jeņķu nopirktie Siles strēbēji ir precīzi tajā pašā kategorijā, kā Sarkanās Armijas ienākšana un palikšana šeit pēc kara. Sovjetu nopirktā elite palūdza …

    Krievija nevienu pašu mirkli nav apdraudējusi Latvijas vai kādas citas Baltijas valsts neatkarību. Nedz ar darbiem, nedz vārdiem. Tieši otrādi – tās nopelns ir savas armijas beznosacījumu IZVEŠANA no šīm valstīm 1994. gadā. Jeņķiem šādu „nopelnu” nav. Toties ir tieši pretējs – viņi savu amiju pašlaik ved iekšā.

    2.varu nomierināt tevi. Krievija Latvijā NEIEBRUKS. Tai Latvija nav vajadzīga. Un, ja kaut ko tai vajag, tad atšķirībā no jeņķiem, tā dod priekšroku savas attiecības ar kaimiņiem kārtot ar ekonomiskiem līdzekļiem un līgumiem. Tie ir jeņķi nevis Krievija, kuriem ir ap 1000 kara bāzu pa visu pasauli. Tie ir jeņķi, nevis Krievija, kuri kopš 1945. gada katru gadu kaut kur karo. Tie ir jeņķi, nevis Krievija, kuri savu Nato bloku pēc 1991. gada nevis izformēja, kā Varšavas līgums, bet tieši otrādi – cenšas to maksimāli paplašināt un pietuvināt Krievijas robežām.

    3.nezinu, ko tu te solies aizstāvēt Latvijā, bet Ukrainā tu pavisam noteikti jau tagad un šobrīd aizstāvi vislielākos zagļus no visiem, visnelietīgākos oligarhus, visnakaunīgākos izlaupītājus, korumpantus un savas valsts un tautas nodevējus – pučistus un jeņķu ielikreņus. Tāpēc atļaušos neticēt taviem salkanajiem tekstiņiem.

    4.Latvijā labāk? Tā trešdaļa valsts iedzīvotāju, kuri ir valsti pametuši, pavisam noteikti tev nepiekritīs. Tāpat kā lielākā daļa palikušo. Vemjotības kliķe kā bija tā ir pie varas. Neskatoties uz kampara tumbočkām, āboltiņas vīra biznesiem, pīļknābja valstij deleģētajiem kredītiem, zaķa kreisajiem autiņiem un balsu pirkšanu vēlēšanās … Un mistiskā kārtā vemjotība var būt kaut 3., kaut 4. vietā reitingos visus 4 gadus (kā pašlaik), bet tieši vēlēšanu naktī un tieši tajā stundā, kad tiek skaitītas balsis, tā izrādīsies līderis … Vienu reizi tā var gadīties, bet bet ne trīs reizes pēc kārtas. Tā ka par „demokrātiju” un resno politiķu nomainīšanu mūsu valstī, kurā tiek ciniski viltoti vēlēšanu rezultāti, būtu paklusējis.

    Aizej uz Apollo un Dienu un palūkojies pie rakstiem par Ukrainu, cik daudz tur ir dzēstu un slēptu komentāru. Mutes aizbāšana un cenzūra – lūk kāda ir „brīvo viedokļu paušana” Latvijā šodien.

    Krievijā nezinu nevienu, kurš būtu iebāzts cietumā par „pret Putinu vērsta viedokļa paušanu”. Dod faktus, ja tev ir. Toties Latvijā tos, kuri atbalsta Donbasu nevis ukrus, sauc par teroristiem, DP ierosina pret tiem lietas, aiztur, arestē un rīko kratīšanas viņu mājās.

    Doņeckā un Krimā cilvēkiem ir vairāk tiesību nekā Kijevā. Vismaz opozicionārie politiķi tur nemēdz masveidīgi pakārties vai nošauties vai pa logiem lekt laukā. Pāri par 20 Radas deputāti, municipalitāšu darbinieki, eošie un eks-politķi no Reģionu un komunistu partijām pēdējā pusgada laikā. Nosauc man kaut vienu opozicionāru, kurš Krimā būtu nošauts vai pa logu izlecis!

    Krimā tiek nacionalizēti ukru oligarhu īpašumi. Un tas ir pilnīgi pareizi situācijā, kad noris reāla karadarbība un ukri ir pasludinājuši Krieviju par savu ienaidnieku! Kas attiecas uz „privātīpašumu” – žēl tevi pabēdināt, bet šī ir kā reize viena no svētajām Rietumu govīm, kuru viņi pēdējā gada laikā paši ir nokāvuši. Līdz ar tādām „Rietumu vērtībām” kā „vārda un preses brīvība” un „tautu pašnoteikšanās tiesības”. Pretkrieviskās sankcijas ir klajš visu WTO principu pārkāpums un ciniska politikas jaukšanās biznesā. Tāpat kā kontu un īpašumu arestēšana. Bet pēdējais Rietumu modes spiedziens, ja nezināji, ir VISU Krievijas kompāniju īpašumu arests un nacionalizācija. To uzsākusi Spānija un gatavojas kuru katru brīdī palaist arī angļi. Lūk tā! JEBKURA Krievijas pilsoņa konti un īpašumi var tikt nacionalizēti „civilizētajā Eiropā” tikai tāpēc, ka viņš ir krievs. Atrašanās sankciju sarakstos nav obligāta. Dabīgi, kā parasti, savu sūdu uz kociņa viņi cenšas ietīt smukā papīrītī un „atradīs” simt un vieneu iemeslu, kāpēc tieši šim „teroristam” viņa īpašumi jāatņem un kāpēc šāda klaja laupīšana viņu izpildījumā laupīšana nemaz nav …

    Tā ka to savu mežu vari jau audzēt, taču uz to, ka tev no tā kas tiks, es gan īpašas cerības neliktu. Ja vemjotība izdomās, ka šiem vajag algām kārtējo nodokli izgudrot, uzliks taviem mežiem tādas maksas, ka paliksi ar pliku pakaļu un vēl šai zagļu valstij parādā.

    „Tāpēc es esmu iestājies Zemessardzē” … : ))) …. nu i uz veselību! Man arī patīk laiku pa laikam ar draugiem pie dabas krūts patusēt, šašlikus pacept un pa gaisa baloniem ar kaķeni pašaudīt … : )

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > rinķī apkārt 31.03.2015. 15.56

    Kurmi – nu gan sasmīdināji – Jeņki savu armiju jau daudz reizes ir izveduši no Latvijas – bez ierunām – pēc katrām līdzšinējām mācībām.

    Jeņķi nekādu agresiju pret Latvijas Republiku un tās pilsoņiem nav izrādījuši.

    Gribi salidzināt tagadējo ASV kareivju atrašanos Latvijā ar Sarkanās armijas ierašanos?

    1) ASV kareivji šeit ierodas pēc LR/Saeimas aicinājuma un pēc mācībām atkal dodas prom

    2) 1939. gadā PSRS iesniedza ultimātu draudot ar karu – redzot Sarkanās armijas agresiju Polijā (sadarbībā ar Nacistisko Vāciju), Latvija piekrita izvietot SA bāzes

    3) 1940. gadā SA jau kustibā no Lietuvas uz Rīgu atsūtīja LR valdībai ultimātu – nepretoties okupācijai – toreiz jau pat netika prasīta piekrišana.

    4) 1945. gadā PSRS pat neprasīja – pēc viņu uzskatiem mēs jau bijām daļa no.

    Par Ukrainu

    Ukrainā es nevienu neaizstāvu – nekad mūžā neesmu tur bijis.

    Gan jau Ukraiņi paši tiks ar sevi skaidrībā.

    Tas kam es sekoju līdzi – skatos, kas un kā karo Ukrainā. Un tur nu Tavi meli pilnība neiet kopā ar realitāti – Krievijas regulārās armijas vienības karo Ukrainas teritorijā pret Ukrainas armiju. Protams, ka ir arī algotņi – abās pusēs. Un ir arī vietējie brivprātīgi abās pusēs.

    Vai ASV karo Ukrainā … ja pīrādziņu dalīšanu Maidanā skaita, tad karo. Cits nekas nav dzirdēts.

    Par Blackwateriem … Ukraiņiem nav tik daudz naudas un arī teoristiem nav izdevies kaut vienu sagūstīt, vai kautvai vienu no solītajiem nēģeru līķiem atrast.

    Par komentāru dzēšanu Latvijas portālos – jā dzēš. Brīžiem grūti saprast pēc kādiem kritērijiem. Es itkā naidu nekurinu un rupjības nerasktu, bet Delfos esmu nobloķēts vispār. Bet ne jau ta ir vārda brīvība – Tu vari pieteikt piketu un iet piketēt ar kādu karogu vien gribi (izņemot PSRS un Nacistu simbolus) un neviens Tevi neaiztiks.

    Bet pamēģini Krievijā kautko papiketēt! Pamēģini Krievijā Ukrainas karogu parādīt! Latvijā Krievijas karoga kāta lauzēju tiesāja … bet par privāta īpašuma bojāšanu. Krievijā Tev savāks policija ar visu karogu un lietu uztaisīs.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > rinķī apkārt 31.03.2015. 16.09

    Un par draudiem … Nu jā – Krievijas Prezidents, parlaments, valdība un vēstnieks nav mums officiāli iesnieguši draudu notu. Bet tas arī viss.

    Krievija pēdējos gados ir iebrukusi 2 savās kaimiņvalstīs.

    Krievija ir apturējusi savu darbību konvencionālā bruņojuma kontroles līgumā

    Krievija ir daudzkārtīgi palielinājusi militāro kuģu, lidmašīnu un bruņutehnikas darbošanos Latvijas pierobežā

    Žirinovskis – itkā jau nekas officiāls – bet ir draudējis tieši un atklāti.

    Itkā jau grūti apstiprināt, bet Latvija ir fiksējusi Krievijas radiotehniskās cīņas līdzekļu darbību pret Latvijas teritoriju

    Itkā jau neoficiāli, bet Novorosijas plāni ietvēra arī sauszemes ceļu lidz Krimai un Piedņestrai – arī Baltijā ir Kaļiņingrada

    No mūsu puses – neesmu manījis pilnīgi neko, kas varētu reāli apdraudēt Krieviju. (Ja vien par apdraudējumu neuzskata pretošanos Krievijas uzbrukumiem – nelielu Baltijas valstu armijiņu veidošana, gaisa telpas kontrolešana ar pāris iznīcinātājiem)

    Piedevām – Latviju var apdraudēt krievu bardaks un pofigisms:

    Krievijas kara lidmašīna ap 2000šo gadu vidu – “apmaldījās” un nogāzās Lietuvas teritorijā

    Krievijas kara lidmašīnas vairrākkārt ir nogriezušas līkumiņu virs Igaunijas teritoriālajiem ūdeņiem

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 31.03.2015. 16.14

    labi jaunumi…

    Valdība šodien atbalstīja papildu 16 miljonu eiro piešķiršanu no valsts budžeta Paula Stradiņa klīniskās universitātes slimnīcas jaunā korpusa pirmās kārtas būvniecībai.

    —————

    drīz mēs visi būsim veseli.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Kurmītis > rinķī apkārt 31.03.2015. 16.28

    >> Avotiņš

    1. tur tā lieta, ka nav, čalīt. Labākajā gadījumā notiek rotācija, maiņa personāla līmenī, kad izbraucošo kontingentu nomaina cits iebraucošs. Plus sīka niansīte – tās tā saucamās „mācības” viņis rīko pa 6-9 mēnešiem … : ) … Patiesībā Latvija jau gadu ir Nato kontingenta PASTĀVĪGAS dislokācijas vieta. Un. Ja sākumā, jeņķi veda iekšā bruņumašīnas, tad pēdējā reize – arī tankus. Iebraucošo jeņķu tehniku ir redzējusi visa Liepāja un liela daļa Rīgas. Izbraucošo – neviens. Tā ka nevajag stāstīt pasakas. Latvijā notiek jeņķu militārās tehnikas UZKRĀŠANA.

    2. Salīdzinājums:

    3. 1940. gadā, kad Latvija pievienojās PSRS, tas arī notika ar tautas priekšstāvju atbalstu. Tieši tāpat. 1939. gada 1. septembrī, ja nezināji, sākās 2. pasaules karš. Un kara laika likumi ir pavisam savādāki nekā miera laika. Vēl vairāk – arī miera laika „likumi”, kā liecina pēdējo gadu notikumi, var būt pavisma savādāki, piemēram Serbijas-Kosovas un Ukrainas-Donbasa gadījumos. Kā iegribas jeņķiem un Eiropai. Bez tam – Latvijas valdības oficāli paustais atbalsts Kijevas pučam nozīmē tikai to, ka tamlīdzīgas metodes kā varas bruņota sagrābšana un leģitīmi ievēlētas varas gāšana tai šķiet likumīgas un atbalstāmas. Tāpēc ne visai saprotu tos tavus tekstiņus. Kā tad īsti būs – varas gāšana Latvijā bija nelikumīga, bet Ukrainā likumīga? Vēl viens dubulto standartu piekritējs? … :)

    4. Mali meli? Ar nepacietību gaidu saites, kur fiksētas Krievijas armijas vienības Ukrainā! Visai pasaulei, Baltā Nama spiegus un ukru Aizsaredzības ministriju ieskaitot nevien pierādījuma nav, a te Latvijas mežos sēdošam avotiņam ir? … : )))

    5. nezinu, kas ir tavi informācija avoti, bet tie ir absolūti sviestaini! Krievijā ar piketēšanu nav problēmu. Tāpat kā Latvijā. Vismaz no oficiālās varas puses. Lūk no apkārtējo māju iedzīvotājiem kaut kādas pediņu parādes dalībnieki gan pa purnu var norauties! Un tas, mani, starp citu tikai priecē! Simbolika – tieši tāpat. Pa purnu var dabūt no iedzīvotājiem, kuriem noriebusies ukru naida kurināšana un tās samazgas, ko viņi pār krieviem izgāž medijos, nemaz nerunājot par to klaji šovinistisko pro-fašistisko terminoloģiju, kuru nākas dzirdēt no politiķiem. Krievija neaiziedz kaimiņvalstu TV un radio-kanālus, atškirībā no Latvijas, neslēdz preses izdevumus, ziņu aģentūras un nešauj žuirnaļistus kā Ukrainā. Tieši otrādi – Krievijā žurnālistu slepkavas tiesā! Kā savčenko … : )

    6. „Par komentāru dzēšanu Latvijas portālos – jā dzēš.” … aha … Krieijā nedzēs un necenzē, bet tik un tā „mūsu Latvijas demokrātija” ir pārāka, par Krievijas, va’ ne?… : )))

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Kurmītis > rinķī apkārt 31.03.2015. 16.48

    >> Avotiņš

    1.nav iebrukusi nevienā. Gruzijā tika nodrošināta miera uzturētāju misijas turpināšanās, ja vēlies, ar militāriem līdzekļiem. Ukrainā ir pilsoņu karš.

    2.līgumā, kuram nedz jeņķi, nedz neviena cita Nato valsts tā arī nav pievienojusies. Toties jeņķi gan ir lauzuši un izgājuši vienpusējā kārtē no līguma par startēģisko atomieroču paritāti.

    3….atbildot uz Nato militāro vienību dislocēšanu Baltijas valstīs un provokācijām, kā piemēram Nato militārās tehnikas „demostrāciju” Navā …

    4.pirmā dzirdēšana ka klauns Žiriks būtu kādā valsts amatā ticis, lai būu vērts sākt viņā ieklausīties … viņš arī Aļasku ir jeņķiem atpakaļ prasījis … un ?? … Žirika murgojumi – tie ir tie tavi „reālie” draudi? Tiešāāāā-ā-mmm ? …. UPS, kā man uzreiz nepieleca? … : ))))

    4. a zini, ko „ietver” daudzie (skaitāmi desmitos) jeņķu stratēģisko un taktisko kara spēļu plāni? Vismaz pusē no tiem – Latvijas un visas Baltijas noslaucīšanu no zemes virsas … ar visiem iedzīvotājiem …

    5.bet par to jau ir runa. Ka mēs esam melni un maziņi. Un tāpēc vajadzētu arī attiecīgi ELEMENTĀRI apzināties savu lomu un vietu Lielo Puiku spēlēs. Un censties būt maksimāli neitrāli. Nevis spļaut acīs un runāt rupjības vienam no šiem puikām. Pie tam – kā reize tam, kurš tepat aiz žoga dzīvo !?? Pilnīgs un absolūts kretīnisms !

    Un draudi – tie eksistē. Ja šeit atrodas Latvijas valdības nekontroējamas Nato vienības, ir pilnīgi reāla iespēja, ka apzināti vai neapzināti (Luceniusa variants) kāds jeņķu čurātājs ņem un iesper ar sava Abramsa lielgabalu pa baznīcas torni Pleskavā … Idiotu ir pilna pasaule.

    6.lai pasargātu sevi no krievu pofigisma, mums nav vajadzīgs Nato. Un pavisma npteikti nav vajadzības tērēt 2% no GDP zaldātiņu spēlēm.

    Viss. Off šodien. Jāpastrādā arī.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > rinķī apkārt 01.04.2015. 10.11

    kurmi, nu neizliecies :) mēs taču visi labi saprotam ka tu JAU strādā ;)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

v_rostins 31.03.2015. 11.28

Skumjais Bruņinieks

pie totālas varas tikušais cilvēks, ir liels agresorvalsts Krievijas draugs un to pat neslēpj.

————–

Tā ir. Vienotības padļjugas ir tādi paši prokremliski izdzimteņi, kā Zatļers, kura spitālīgo varzai tie pievienojušies.

+3
-7
Atbildēt

0

Skumjais Bruņinieks 31.03.2015. 11.11

Kārtējais “blā, blā)” raksts, kas izklausās patriotisks, bet tolka nekāda nav. Tagad visi par to raksta un runā, tā ir pateicīga tēma.

Paziņoju sekojošo:

Mēs savu galveno kauju jau pazaudējām. Patiesībā tā bija nevis kauja, bet bezierunu kapitulācija.

Mēs atdevām varu mūsu valstī cilvēkam, kas ir mūsu stratēģiskā partnera ASV ienaidnieks un mūsu galvenā aizsardzības garanta NATO noliedzējs.

Ja ar to vēl Jums visiem nepietiek, tad komplektā pieminēšu, ka nenosauktais, pie totālas varas tikušais cilvēks, ir liels agresorvalsts Krievijas draugs un to pat neslēpj.

Kauja jau ir zaudēta. Kam par to ir jāpateicās?

VISI ESAM VAINĪGI!

Mēs paši pasaucām smagos noziegumos apsūdzēto, mēs nodrošinājām viņam neierobežotu varu, mūsu darbības rezultātā Viņam ir Saeimā vairākums.

Šis Saeimas vairākums ( un tagad klausieties uzmanīgi, es gribu, lai visi idioti to sadzird)

IZVĒLĒSIES MŪSU PREZIDENTU – AUGSTĀKO VIRSPAVĒLNIEKU.

AIZSARDZĪBAS MINISTRU.

TIK VALSTIJ ATBILDĪGĀ BRĪDĪ MĒS ESAM( PILNĪGĀ VIENPRĀTĪBĀ UN PAZEMĪGĀ KLUSUMĀ) NODEVUŠI VALSTS VADĪŠANU UN KOMANDĒŠANU ĻOTI SMAGOS NOZIEGUMOS APSŪDZĒTĀ NATO IENAIDNIEKA UN KRIEVIJAS DRAUGA ROKĀS.

Dāmas un kungi!

Idioti!

Ar prātu apdalītie “patrioti”!

No šīs dienas es sāku savu ārstniecisko terapijas kursu bezcerīgi stulbajiem.

Pirmais uzdevums.

Nosaukt vārdā personu, kurai ir neierobežota vara Latvijā.

Otrais uzdevums.

Ja esiet atpazinuši Viņu(mēs varētu ieviest tradīciju Latvijā un, tā pat kā Mocartu un Dievu, vienkārši saukt trešajā personā “VIŅŠ”),

tad lūdzu iepazīstieties ar 200 apsūdzības sējumiem Viņa krimināllietā.

Uzmanību pievēršiet tādām lietām:

Pasakainajām naudas summām, kas figurē krimināllietā un, kuras ir minētas Anglijas tiesā,

Uzpirktie politiķi, partijas un naudas summas, kas tika tam tērētas,

Negaidīti un pēkšņi mirušie galvenie liecinieki Viņa krimināllietā.

Treškārt.

Viņa atklāti naidīgie izteikumi par mūsu lielāko stratēģisko partneri un galveno aizsardzības garantu ASV.

Ceturtkārt.

Viņa atklāti draudzīgie izteikumi un simpātijas agresorvalstij Krievijai.

Piektkārt.

Uzmanīgi saskaitiet Viņam piederošās balsis Saeimā( kopā ar satelītpartijām un stipendiātiem pārējās partijās).

Un tagad pats galvenais manas ārstnieciskās terapijas elements:

Visu dienu nepārtraukti atkārtojiet –

ŠO CILVĒKU ES, MĒS VISI(KLUSĒJOŠĀ INTELIĢENCE, POLITIĶI, PĀRĒJAIS AITU UN AUNU BARS)

PILNĪGĀ VIENPRĀTĪBĀ

SAUCĀM NO TRIMDAS(KUR BIJA ĪSLAICĪGI PADZĪTS) ATPAKAĻ UN NODROŠINĀJĀM VIŅAM NEIEROBEŽOTU VARU.

Jo vairāk to atkārtosiet, jo lielāka iespēja, ka ārstēšanai būs pozitīvs iznākums.

+8
-7
Atbildēt

1

    Nekliedz tik lieliem burtiem!

    Bet ja par taviem uzdevumiem:

    Nosaukt vārdā personu, kurai ir neierobežota vara Latvijā.

    Tu jau sagaidi vārdu Lembergs. Es gan teiktu, ka realitātē augstākā vara Latvijā pieder Maizītim.

    SAB direktoram ir iespēja praktiski nepārsūdzamā variantā uzlikt VETO jebkurai būtiskai Latvijas amatpersonai – pat prezidentam. Ja nebūs Maizīša piekrišana (augstāka līmeņa pielaide Valsts noslēpumam, tad nevar kļut par prezidentu, nevar būt NDP, ierobežojumi ministrēt, nevar būt Premjers vai Saeimas priekšsēdētājs, Ģenerālprokurors utt.

    SAB direktoru pārvēl Saeima, bet kautko uzzināt par SAB darbu var tikai tie daži, kam SAB direktors to ir atļāvis.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dzeris49 31.03.2015. 09.53

2% no IKP ir tas, ko Latvija apņēmusies darīt, un to pašu nepilda, tas būtu pats elementārākais.

Otrais – politiskā un informatīvā līmenī būtu jāvēršas pret Krievijas atbalstītājiem un tiem, kam ASV un NATO ir ienaidniekos, un tie mums ir, saprotams, SC un tās reālie partneri Lemberga ZZS, lai ko tur neteiktu Brigmanis, Vējonis, utt., ja so partiju vada Lembergs, un šīs marionetes pat nedomā, ka būtu no viņa jātiek vaļā, tas nozīmē, ka šie korumpētie un nopirktie politiķi no viņa ir pilnīgi atkarīgi, tiem ļauts runāt un spēlēt teātri, ka viņi var Lembergam nepiekrist, bet, ja nonāks līdz darbiem, pret Lembergu viņi neies, un uz tiem paļauties nevar.

Arī Latvijas TV un daudzu citu MM totālas bezatbildības un ietekmējamības rādītājs ir nepārtraukta Lemberga dominante, nekrritiska vārda došana šim te blēdim, bez kādas viņa reālo darbu analīzes un kritikas, tā vietā, lai skaidrotu, kas ir Lembergs un kas ir viņa ZZS, un cik liels drauds šis te tandēms ir Latvijas valstij, MM šis politiķis tiek popularizēts, un, saprotams, ne jau tikai žurnalistu muļķības un nekompetences dēļ, iemesli, bieži vien, ir daudz taustāmāki.

+12
-3
Atbildēt

3

    Edgars Avotiņš > dzeris49 31.03.2015. 12.31

    Un ja Tu domā valstiskā līmenī vērsties pret ZZS, SC … ar ko tad tāda valsts būtu labāka par Krieviju?

    Un pilnīgi velti Tu ZZS pieskaiti pro-Kremliskām partijām.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 31.03.2015. 15.17

    Pietiek, ka ZZS ir prolemerģiska un pilnībā viņam pakļauta, un Lemberga uzskati par NATO un Krieviju visiem zināmi.

    Lai ZZS kļūtu par normālu partiju, un tai varētu sākt, kaut cik, ticēt, tai jāizdara elementārais – jāsarauj visas saites ar Lembergu, un to tā nav gatava izdarīt, kāpēc, var tikai minēt, stpendijas, kompromāts uz visiem, utt., vismaz, pastāv tāds viedoklis.

    Un Lembergam svarīgos jautājumos ZZS vienmēr balso, kā vajag Lembergam, un, gandrīz vienmēr, kopā ar SC, pat, ja valstij tāds balsojums kaitīgs, kaut vai ņemsim to pašu prezidentu Bērziņu, kas valsts tēlu nebūt nespodrina.

    Un es nebūt nedomāju, ka ZZS būtu jāaizliedz, vai ko tādu, galu galā, demokrātijai ir arī savi mīnusi, domāju, ka tā būtu politiski jāizolē un, pēc iespējas, jāinformē elektorāts, kas ir Lembergs, ka viņš nav nekāds omulīgs onkuls, kā daudzi domā, un kas ir ZZS.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > dzeris49 31.03.2015. 16.37

    Džeri – vai nu loģiku neesi mācījies, vai arī tīšām izmanto falšas konstrukcijas:

    * Lembergs ar savu Ventspilij ietilpst ZZS

    * Zaļo partija ietilpst ZZS

    Bet tas nonozīmē, ka ZZS (Vējoņa) viedoklis par Krievijas agresiju ir tads pats kā Lembergam. Protams, ka viņiem daudz kur sakrīt – piemēram vides jautājumos, bet ne visur.

    Attiecībā par Lemberga viedokli par NATO

    (Uzreiz teikšu, ka nepievienojos Lemberga viedoklim, ka NATO mūs apdraud, bet nedaudz paanalizēšu)

    1) skaidrs, ka NATO armijas atrašanās Baltijā rada Krievijai nervozitāti – terorētiski es pat piekrītu, ka labāk būtu, lai ASV armijas šeit nebūtu un Latvijas armija būtu pietiekami spējīga nodrošināt aizsardzibu – diemžēl, kamēr neesam paši stiri, mums nepieciešama NATO klātbūtne

    2) Lembergs ļoti kritizēja, ka Latvijas aizsardzības izdevumu par ārvalstu bruņojumu kaite Latvijas ekonomikai (izved valūtu) – un varu tikai piekrist. Protams, ka būtu pareizi maksimāli veicināt arī Latvijas ražotāju iesaisti NATO piegādēs – bija jau pozitivi momenti ISAF apgādē, protams, ka varam būvēt militāros objektus, varam programmēt un varam paši taisit bezpilotu lidaparātus un arī robotus mākam būvēt un arī elektronika mums ir specīgi specialisti

    3) Par to Ventspils čurāšanu … Lembergs gan cūcīgi nostrādāja – uztaisīja ļembastu. Bet ja nopietni, tad Latvijas Aizsardzibas ministrijai vajadzētu piestrādāt, lai šādās NATO kareivju vizītēs pastiprinātu drošību – varētu Militārā policija uzraudzīt situāciju un ārvalstu viesiem ieteikt draudzīgus krogus (būtu pat labi, ja pavairāk iedzērušus kareivjus, krogs nosūdzētu MP un aizgādātu uz kazarmām)

    Tā ka … kāda daļa no tās Lemberga NATO kritikas nav nemaz nepamatota.

    Lembergs nav nekāds zelta gabaliņš (maigi izsakoties). Man pat ir aizdomas, ka viņš varētu būt liels maita. Viņš ir apvainojies uz ASV par “oligarhu medīšanu”, un diemžēl, viņš sava viedokļa paušanai ir izmantojis ari Krievijas propagandas līdzeklus – bet nebūt tas nav visas ZZS viedoklis.

    Un Vējoņa darbība pilnībā apliecina, ka ZZS rīcība šajā jomā nebūt nav pretvalstiska.

    Tad jau drīzāk mani sarūgtina prezidenta Andra Bērziņa komentārs, ka Latvijas armijas skaitlisko sastāvu nevajag palielināt. Atgādināšu, ka armijas skaitliskais sastāvs tika samazināts 2009. gadā un tagad NBS un Vējonis rosina skaitu palielināt, lai nodrošinātu jaunieviestā bruņojuma izmantošanu. Pagaidām NBS izlīdzas ar Zemessargu apmācīšanu arī tādās jomās, kas vairāk būtu piemērota regulārās armijas kareivjiem – kā piemēram, RBS-70 sistēmu lietošana.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

aeiduks_gmail_com 31.03.2015. 09.48

Būs kas ies, būs kas svārstīsies, būs kas bēgs uz mierīgākiem rajoniem. Un būs Kurmītis & Co, kuri skaļi bārstīsies ar viedokli, ka visi viņiem ir parādā, tikai ne viņi paši. Pat Kaimiņš ir noderīgāks, kurš mēģina ko mainīt. Kaut mazliet.

Nāc, pievienojies !

https://www.youtube.com/watch?v=Xz-BYjIA-5A

+14
-2
Atbildēt

2

    edge_indran > aeiduks_gmail_com 31.03.2015. 14.24

    ——-

    Bija, ir un jābūt! Studenti savu priekšgājēju gaitas turpinās?

    http://www.antava.lv/images/stories/gramatu-vaki/araj1vakssam.jpg

    ARĀJA KOMANDAS LETTONIA

    “Nekas tāds Latvijā vēl nebija noticis. Neko tādu vēsture vēl nebija pieredzējusi. Tam nav noilguma, to neizdzēš laiks. Tas neizbālē gadu ritumā. To labpatīk slēpt, bet, vienreiz ieraudzīts, tas vairs nav apslēpjams.”

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > aeiduks_gmail_com 31.03.2015. 14.55

    1927. gadā Jelgavas tiesa piesprieda nāvessodu laupītājam Ansim Kaupēnam, kurš vairākus gadus bija turējis šausmās pilsētas apkārtējos rajonus. Viņš nodarbojās ar zemnieku, ceļojošu tirgotāju un veikalnieku aplaupīšanu, ko īstenoja pārsvarā uz meža ceļiem tirgus dienās. Kaupēna noziegumu sarakstā bija deviņpadsmit slepkavības, un viņu varētu saukt par pirmo zināmo sērijveida slepkavu Latvijā. Tomēr advokāts Andris Grūtups, kurš ļoti rūpīgi pētījis šo lietu, uzskata, ka tā tas nav. Kaupēnam primārā ir bijusi laupīšana, un viņš nogalinājis tikai tos, kuri pretojušies. Noziedznieks savulaik bija demobilizēts no armijas, kur bija nācies arī nogalināt, un viņam līdzīgu laupītāju pēc pasaules kara Latvijā esot bijis pat vairāki tūkstoši. Kaupēns bija pazīstamākais no viņiem.

    http://spoki.tvnet.lv/aktuali/Nezeligakie-noziedznieki-Latvija/349458

    0
    -1
    Atbildēt

    0

StopPutinRegime 31.03.2015. 09.19

Kurimītim nelietderīgi izmantots laiks šeit. Visiem zināmi tava saimnieka meli. Un kāda atšķirība ir starp Gruziju, Ukrainu (kurām uzbruka putina režīms) un Baltiju – atšķirība ir ES un NATO.

http://stopputinregime.wordpress.com

+14
0
Atbildēt

6

    Kurmītis > StopPutinRegime 31.03.2015. 09.44

    1. man nav saimnieka, ja reiz par „saimniekiem” sākām runāt. Atšķirībā no mūsu Siles partijām. Un atšķirībā no šī te paša Rietumu propagandas kanāla, vārdā IR, kurā mēs šobrīd tusējam. IR bilance gadā ir mīnus 250-300 000 EUR. Kurus žurnāliņš nespēj nosegt ar saviem ieņēmumiem nedz no žurnāla tirdzniecības, nedz reklāmas jau 6 gadus pēc kārtas …. Kā tu domā – KURŠ ir samaksājis viņu vietā šo naudu, kura jau pārsniedz pusotru miljonu ? Un PAR KO? … : )

    2. Gruzija, tieši tāpat kā Ukraina PATI sāka karu, uzbrūkot Chinvali (Donbasam). Ja nezināji. Palasi vismaz elementāri neatkarīgus informācijas avotus pirms spriedelēt. Un notika tas pēc ļoti līdzīga scenārija – vispirms JEŅĶI upumpēja gruzīnu armiju, vienā no reģiona nabadzīgākajām valstīm radīja vietēja mēroga militarizētu monstriņu un pēc tam uzkūdīja to Osetijai. Krievu tanki, starp citu apstājās pirms Tbilisi, lai gan varēja ieņemt visu Gruziju nu noslaucīt tur pro-rietumniecisko režīmu. Tā vietā tika vienkārši fiksēta demarkācijas līnija, tā pati, kura jau PIRMS tam atdalīja gruzīnu zemes no osetīnu teritorījām. Tika atjaunots stāvoklis pirms gruzīnu uzbrukuma un ar to tas beidzās.

    3. Tagad tiek uzpumēti baltiešu kvekšķīši. Mērķis acīmredzams – lai vajadzības gadījumā varēu sarīkot kādu provokāciju ar Krieviju. Un ir pat jau vairāk nekā skaidrs, kur tieši tas var notikt – Latgalē. Pie tam – tieši jeņķi būt tie, kuri tur izauklēs kārtējo Al-kaīdas, Igil vai banderoviešu klonu, kurš noorganizēs vietēja mēroga Maidanu … un teši visādi ASV uz dīvāna sēdoši nelieši būs tie, kuri kūdīs iet un ieviest tur „konstitucionālo” kārtību …

    0
    -12
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > StopPutinRegime 31.03.2015. 12.12

    kurmis nebeidzami tic, ka daudzkārt atkārtoti meli kļūst par patiesību – tas arī ir galvenais skaidrojums no viņa nerimstoši plūstošajiem melu plūdiem.

    Kaut vai pilnīgi neargumentētie (cik tipiski priekš kurmekļa, vai ne? :) meli par to, ka Gruzija un Ukraina sāka konfliktus, nevis kremlija/tās marionetes, aģenti.

    P.S. kurmeklis freidiski pārrakstījies? ISIL nosaucis par IGIL, S un G uz klaviatūras NAV blakus, tā ka tā nav tehniska pārrakstīšanās ;)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > StopPutinRegime 31.03.2015. 13.06

    Ja vēl par Chinvali varētu pastrīdēties, tad pilnīgi neiespējami ieraudzīt, kur tad Ukraina kādu karu būtu sākusi.

    Krievija okupēja un anektēja Krimu pirms Ukraina vispār paspēja kaut kādu pretdarbību uzsākt. (nu un to, ka tā bija Krievijas veikta militāra operācija, to jau pat Putins ir atzinis – kaut vai tajā filmā) (piedevām ir meligi apgalvot, ka bez neviena šāviena – kaujā krita 1 Ukrainas un viens Krievijas kareivis un bez kaujas tika noslepkavoti vel vairāki Ukrainas kareivji)

    Nu un arī Donbasā vispirms pār robežu ieradās bruņotas Krievijas militārpersonas un tikai pēc tam Ukraina sāka mēģināt ar militāru spēku atgūt kontroli Doņeckā un Luhanskā.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > StopPutinRegime 31.03.2015. 14.56

    kurmeklis freidiski pārrakstījies? ISIL nosaucis par IGIL, S un G uz klaviatūras NAV blakus, tā ka tā nav tehniska pārrakstīšanās ;)

    —————————–

    visu laiku brīnos, kā Krievu TV līdz pat šim laikam nav iesūdzējusi kurmi tiesā par regulāriem autortiesību pārkāpumiem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Kurmītis > StopPutinRegime 31.03.2015. 15.56

    >> Avotiņš

    Hi, hi, hi …. tu tajā savā mežā sēdot esi biškucīti šo to palaidis garām.

    1. Krima NEKAD nav tikusi okupēta no Krievijas puses. Kara bāzes atrašanās valstī nenozīmē okupāciju. Atbilstoši šādam traktējumam visu Eiropu un vēl kādas 150 valstis citur psaulē ir okupējuši jeņķi … : )

    2. Krima tiek pievienota Krievijai atklātas un demokrātiskas tautas gribas izpausmes – referenduma rezultātā. Kurā starptautiskie novērotāji (tajā skaitā arī no Latvijas) nekādus pārkāpumus nekonstatēja. PĒC TAM ukriem dabīgi, ka Krimā vairs nekas nebija darāms. Vienīgais, ko nodrošināja Krievijas armija – neļāva izcelties vardarbībai un militāram konfliktam kā tajā pašā Doņeckā. Un deva iespēju cilvēkiem balsot miera nevis kara apstākļos.

    3. abi divi bojā gājušie tika nošauti vienā laikā un vienā vietā. Un nošāva tos viens un tas pats snaiperis – ukru nacionālists (un nevis Krievijas karavīrs, kā te centies samelot), kurš kā reize centās izprovocēt militāru konfliktu starp ukru un krievu karavīriem. Neveiksmīgi. Tā nebija karadarbība, bet gan vistīrākais terora akts, tieši tāpat kā Maidanā. Un pasūtītāji arī – tie paši.

    4. „… bez kaujas tika noslepkavoti vel vairāki Ukrainas kareivji … : ?? Pirmā dzirdēšana. Dod saiti ! Gribu redzēt, kur un kas ir noslepkavots.

    5. Kas attiecas uz Donbasa jaunāko vēsturi – tev ķīselis galvā, jeb precīzāk – Latvijas melīgā propaganda prātiņu laikam sajaukusi. Donbasā aprīļa sākumā pēc puča tika pasludināts, ka tur arī tiks rīkots referendums. Kurš arī tika sarīkots 11. maijā. Un nekāda „krievu armija” tur i tuvumā nestāvēja. Un tieši PĒC lēmuma par referenduma rīkošanu ukri uzsāka karadarbību pret Donbasu, kurš referendumā pieņēma lēmumu, ka tāpat kā Krima grib atdalīties no Ukrainas: ….. Датой начала конфликта считается 7 апреля 2014 года, когда и. о. президента Украины Александр Турчинов объявил о создании антикризисного штаба и о том, что «против тех, кто взял в руки оружие, будут проводиться антитеррористические мероприятия»[19]. В ответ на захваты вооружёнными людьми административных зданий на востоке страны Турчинов 15 апреля 2014 года объявил о начале силовой фазы антитеррористической операции (АТО)[20].

    Pievērs uzmanību! Turčinovs pasludina karagājienu pret „tiem, kuri ir paņēmuši rokā ieroci” tieši tāpat kā Maidana ”varoņi”. Un tieši viņš pasludina bruņotas rīcības uzsākšanu. Nedz par Krieviju, nedz krieviem te nav ne vārda! … Un nav nekāds brīnums, jo uz to brīdi ukri pilnībā kontrolēja visu robežu, par ko Turčinovs tajā pašā savā rīkojumā arī izlielījās … : )))

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > StopPutinRegime 31.03.2015. 18.02

    Man zinamā okupācijas definīcija – Okupācija ir tad, kad citas valsts militārpersonas iejaucas valsts pārvaldē:

    (okupācija nav militarpersonu ierašanās, vai atrašanās bāzē, vai kaut kas tamlīdzīgs. Okupācija arī nenozīmē obligātu okupētās valsts pievienošanu okupētājvalstij)

    1) Krimā 2014. gada marta bija tīra okupācija, jo Krievijas kareivji traucēja Ukrainas drošības struktūrām veikt savu darbu, ieņēma Krimas parlamenta ēku, bloķēja armijas bāzes, nogalināja Ukrainas kareivjus. Nu un talāk sekoja aneksija – Krimas iekļaušana Krievijā.

    2) 1939. gadā nebija Latvijas okupācija, jo SA militarpersonas izvietojās bāzēs un tiem nebija iespeju ietekmēt Latvijas pārvaldi ārpus bāzēm. Un tajā brīdī nebija aneksija.

    3) 1940. gada bija Latvijas okupācija, jo SA militārpersonas pārņēma valsts kontroli, apcietināja PSRS nevēlamās personas, pārņēma Latvijas Armijas un Policijas kontroli. Un sekoja Latvijas aneksija – pievienošana PSRS.

    4) ASV militarpersonu atrašanās Latvijā nav okupācija, jo viņi neietekmē valsts pārvaldi.

    5) Krievijas armijas darbība Doņeckā un Luhanskā … formāli itkā Krievijas militārpersonas nekontrolē situāciju. Itkā skaitās, ka tās pārvalda “vēlēšanās” ievelētie Zaharčenko un Plotņickis.

    Realitātē tā ir okupācija, jo Krievijas militārpersonas reāli kontrolē “Novorosijas armiju” un pārējās spēka struktūras.

    6) ISAF veiktais iebrukums Afganistanā, protams, bija okupācija – bet nesekoja aneksija. Tika atjaunota civilā pārvalde un ISAF nodeva visu pārvaldi Afgāņu rokās.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Kurmītis 31.03.2015. 09.03

Cīnīsies? Lai ar savām dzīvībām sargātujeņķu resnvēderu intereses? Noteikti ne! Vismaz no tiem, ar kuriem es kopā biju barikāžu laikā, nevienu NEVIENU, kurš būtu gatavs atkal iet uz tām, lai aizstāvētu mūsu Siles rukšus un viņu saimnieciņus aiz Okeāna …

Šie 25 gadi „Rietumu” paspārnē ir daudz ko mainījuši. Daudziem ir atvērušās acis un nav vairs tās naivās ticības onkuļa Sema propagandai. Latvijai ir ar steigu jāizstājas no agresīvā, karu gatavojošā Nato, kurai karš ar Krieivju ir vajadzīgs kā ēst, lai novērstu savas sabiedrības uzmanību no vājprātīgā valsts parāda un faktiski valsts maksātnespējas. Tikai karots ta tiks latviešu zemītē un lielgabalgaļu šie nelieši, visādus kārklu latviešus a-la PBLA ieskaitot, cer atrast tepatās ….

Sliktā ziņa ir , ka bez PBLA vampīriem un jeņķu oligarhiem, valsts militarizācijā un karā ir ieinteresēta arī vietējā Siles elite un to apkalpojošie mediji. Kuri šos 2% no GDP cer sadalīt savā starpā un iebāzt kabatā … Shēma tieši tā pati, kas Ukrainā.

0
-17
Atbildēt

4

    Edgars Avotiņš > Kurmītis 31.03.2015. 12.25

    … Tikai karots ta tiks latviešu zemītē …

    ————————————————

    Karot latviešu zemītē iespējams vien tad, ja kāds agresors (Krievija) iebruks latviešu zemītē. Nav ne mazākās iespējas, ka NATO šeit karos vienkārši tāpat.

    Un – ja Krievija atklāti vai zaļganu vīriņu veidā šeit iebruks – tad es karošu par Latviju.

    Man šajā gadījumā būtu vienalga, kādas cūcības ASV ir darījusi Irākā un citur Pasaulē. Ja Krievija iebruktu Latvijā, tad es uz ASV skatītos tikai un vienīgi kā uz savu sabiedroto.

    Ko es aizstāvētu Latvijā? Oligarhus, korumpētas partijas, glupas un zaglīgas amatpersonas?

    Lai saprastu, jāsalīdzina Latvija un Krievija. Zagļi, oligarhi un stulbeņi ir gan Latvijā, gan Krievijā.

    Kas Latvijā ir labāk ir tas, ka mums ir reāla iespēja vēlēšanās nomainīt galīgi aptaukojušos politiķus, bet Krievijā nav. Un lai gan ekonomiskās brīvības mums ir ar problēmām, bet tomēr ar visu to Latvija spēj sasniegt labākus ekonomiskos rezultātus, nekā Krievija ar visu viņu dabas resursu bagātību. Nu un par personas brīvību – Latvijā var brīvi paust viedokli, Latvijā var brīvi izvēlēties vai dienēt armijā vai nedienēt – kamēr Krievijā var iebāzt cietumā par pret Putinu vērsta viedokļa paušanu un var aizsūtīt karot uz Ukrainu bez cilvēka piekrišanas. (nemaz nerunājot par Krimu, Doņecku un Luhansku, kur vispār cilvēkiem nav nekādu tiesību)

    Ir arī tīri personīgs iemesls – parastiem pilsētas darbaņēmējiem būtībā ir pilnīgi vienalga – viņi šā vai tā saņems kaut kādu pensiju – lai kāda valsts vara arī nebūtu. Man pensijas nebūs – vismaz ne nopietna apmērā – mana pensija ir mežs, kuru kopju. Tāpēc man ir svarīgi saglabāt tādu valsts varu, kas respektēs manu privātīpašumu. Krievija jau Krimā ir daudz ko nacionalizējusi, nemaz nerunājot par Doņecku un Luhansku, un visur Krievija diskriminē vietējās nacionalitātes (Krimas tatārus un ukraiņus) – tāpēc man ir pamatotas aizdomas, ka nokļūstot Krievijas varā, es zaudēšu arī materiāli.

    Tāpēc es esmu iestājies Zemessardzē un gatavojos aizstāvēt Latviju!

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Kurmītis 31.03.2015. 16.24

    Kurmītis Cīnīsies? Lai ar savām dzīvībām sargātujeņķu resnvēderu intereses?

    ______________________________-

    Kad sāktos, tad par tavu resnvēdera dzīvību nedošu ne jeņķu centa :)

    pats mīļuprāt …:))))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    vvilums > Kurmītis 31.03.2015. 21.40

    daži paziņas šaubās vai iestājoties zessardzē nepiedzīvos 1940 gada pazemojumu un pēc tam represijas,jo virspavēlnieks ir nekāds…..

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Kurmītis 01.04.2015. 08.33

    vvilum – Virspavēlnieki nāk un aiziet, bet mācībās iegūtās zināšanas paliek!

    0
    0
    Atbildēt

    0

aivarsk 31.03.2015. 08.32

Latvieši noteikti cīnīsies!

Jā, krīzes laikā daudzi lēmumi tika pieņemti aplam, akcentu liekot, nevis uz cilvēkiem, bet naudu, naivi paļaujoties uz krieviju ar cilvēcisku viepli un to, ka “mums neviens negrasās uzbrukt”.

Mūsu armija ir laba, bet maza, varētu būt arī labāk apmaksāta. Jādara viss, lai situāciju uzlabotu.

+12
0
Atbildēt

0

Mantrausis 31.03.2015. 08.32

Domāju, ka daudzi vietējie ļaudis “savu valsti” reti asociē ar tiem trim amatiem un lielākoties tos ieņemošajām personām, kam vēstule adresēta! Viņi, piedodiet, mīt citā valstī un viņu galvenais uzdevums, ar ko principā netiek galā: “Netraucēt!”

Lai arī jūtas, kas mūs saista pie Latvijas, ir rūpīgi nīcinātas gadus 25, tās būtībā ir stipras un ļogās reti. Jo valsti nevar saistit ar politiku, vēl mazāk ar politiķiem (citviet ir tāpat) vai naudu, kā it netieši uzsver Autors… Ja nav skaidrs, ko un kā tērēs, lai tā nauda ir un paliek zeķē vai makā! Noderēs!

Bet to, ka vietējie var, prot un aizstēvēs šejieni, ja, Dievs, nedod, vajadzēs, apšaubīt nevajadzētu! Tikai, kas laikam būs noteikti, kādas barikādes varētu tapt pie radio, TV, bibliotēkas, bet ne jau Saeimas vai MK… Jo – rodas pārliecība, ka šie nami būs tukši it ātri… Tukšums jau tagad tur valda – kā nekā – Brežņeva laiki!

+9
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam