Vācijas slimnīca: “Germanwings” katastrofā vainotais pilots neārstēja depresiju (papild.)

27

Komentāri (27)

Pēteris Ūdris 28.03.2015. 20.13

Kāedas pieminējums varbūt arī ir atslēga. Varbūt diagnoze patiesībā saucas “islāms”? Kur tas puišelis bija pazudis pa starpu? Varbūt kādā mošejā? Iespēja nogalināt 149 neticīgos un ieiet pa taisno debesu valstībā var būt labs līdzeklis pret depresiju. Un viegli iegūstams, ja starp Eiropas pamatvērtībām nav kristietība.

+1
0
Atbildēt

1

    v_rostins > Pēteris Ūdris 28.03.2015. 22.28

    Pēteris Ūdris

    Un viegli iegūstams, ja starp Eiropas pamatvērtībām nav kristietība.

    ______________

    Pietiktu jau ar kristīgām vērtībām, kas kremļa maukām Satversmes preambulā izsauca nelabumu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Silvija 28.03.2015. 10.07

Var but bija kaada nopluude, pilots salima uz nolaisanas stures. Tik klaiga par kadu tur depresiju. Saada versija ir loti izdeviga.Labi atmazgaajas ! Citu pilotu versijas netiek iztaujaatas.

+1
-2
Atbildēt

2

    agrunte > Silvija 28.03.2015. 11.02

    Tas nevar būt, jo tad citi varētu atvērt durvis. Viņam atkārtoti, ik pa 30 sekundēm, bija jāspiež uz “Lock” podziņu, lai durvis paliktu nobloķētas.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > Silvija 28.03.2015. 13.00

    autopilota režīmā stūre vispār nereaģē. par to jau inženieri ir padomājuši. Pilots nevarēja aizmigt uz stūres un pie reizes nobloķēt durvis. Pārāk daudz sakritību.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

J.Biotops 28.03.2015. 09.38

Izrādās, ka vienkārši izpildāmais noteikums neatstāt pilotu kabīnē vienatnē ir bijis spēkā vienīgi Amerikā, bet Eiropā – tikai pēc firmu izvēles. Neies taču vēsturiskām saknēm pārpildītā Eiropa ķēmoties pakaļ primitīvajiem amerikāņiem.

Tagad nozīmēs pilotiem vēl 7 pārbaudes, paprasīs ik lidojumā 77 izziņas, bet pat nepīkstēs par vienkāršo niansi – bijusi te amerikāņu kārtība, 149 cilvēki paliktu dzīvi. Un gan jau kāds tupinātu lamāt imperiālistu diktātu, teiksim, brīvās tirdzniecības līgumā vai kur citur.

+3
-4
Atbildēt

4

    Haris > J.Biotops 28.03.2015. 12.43

    Izrādās, ka vienkārši izpildāmais noteikums neatstāt pilotu kabīnē vienatnē ir bijis spēkā vienīgi Amerikā, bet Eiropā – tikai pēc firmu izvēles. Neies taču vēsturiskām saknēm pārpildītā Eiropa ķēmoties pakaļ primitīvajiem amerikāņiem.

    ======================================

    Nieki vien. Ja kāds no pilotiem patiešām nolemtu veikt ko tādu kā Lubics, tad to stjuarti, vai kurš nu tur būtu, pirms durvju aizslēgšanas noknallētu vai apdullinātu.

    Turklāt daudz biežākā durvju atvēršana/aizvēršana, kas būtu nepieciešama šī jaunā noteikuma izpildei, drīzāk tieši palielinās ĪSTU teroraktu draudus – ja kāds no salona vēlētos iekļūt pilotu kabīnē, tad viņam tādu iespēju būs pat vairāk.:)

    Un tad vēl viens bonuss – tāds totāls aizdomīgums un nespēja uzticēties pat savam tuvākajam kolēģim diezgan interesanti varētu ietekmēt darba atmosfēru.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs > J.Biotops 28.03.2015. 13.05

    visvienkāršākais risinājums – nodrošināt ēšanu, dzeršanu un tualeti pilota kabīnē. Lidojot esmu ievērojis, ka pilotiem patīk pastaigāt pa salonu. Bieži vien pilots pat neiet uz tuvāko tualeti priekšgalā, bet dodas uz salona aizmuguri, tad vēl kaut ko uzkož, padzeras, pajokojas ar smukākajām stjuartēm un tikai tad dodas atpakaļ uz savu kabīni.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > J.Biotops 28.03.2015. 13.17

    Hari – tiešām nieki? Ņemam pa punktiem:

    1. „Ja kāds no pilotiem nolemtu…”, tad to pašu var izdarīt arī ar otru pilotu. Ja lēmuma īstenošana nopietni sagatavota. Daudz vairāk gan paredzami gadījumi, kad nelaimes novēršanai pietiktu ar vienkāršu klātbūtni un spēju atvērt durvis. Prasība pēc 2 cilvēkiem kabīnē radās ne jau, lai novērstu mazvarbūtīgo viena pilota aptrakumu, bet mazinātu daudzas negaidītas ķezas.

    2. Biežā durvju virināšana ne visai atvieglo bandīta rīcību, jo viņam pietiek ar vienu reizi un nav visai svarīgi, vai virina 5 vai 50. Pie tam vairāk virināšanu nemaz neiznāk, ja vienam izejot, otrs ieiet kabīnē pa tām pašām vienīgajām durvīm.

    3. Darba atmosfēru kolēģa klātbūtne nepasliktina, jo tās iemesls nav savstarpēja neuzticība, bet drošība daudzās neparedzamās situācijās, no kurām aizdomas par kolēģa ļauno nolūku nu nepavisam nav pirmajā vietā.

    Nekāda statistika nevar uzskaitīt, cik lidmašīnu laimīgi nosēdušās, pateicoties šī noteikuma ievērošanai. Cerēsim, ka nevienam no mums nekāsies pārdomas par to turpināt krītošā lidmašīnā

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Haris > J.Biotops 28.03.2015. 14.43

    Taisnība, durvju vēršanas skaits laikam tiešam nepalielinātos. Tikai tās bieži būtu ilgstošāk atvērtas.

    Kas (kurš) tad tos ABUS pilotus nomušītu?:) Tā trešā – stjuardese? Tas ir ticams, jo droši vien viņa nebūs tik rūpīga pārbaudīta kā tie piloti.

    Cik nu sapratu no visiem tiem vakardienas šausmu stāstiem un analīzēm, ja gadījusies nelaime, durvis no ārpuses varēja atvērt arī līdz šim.

    Jā, tagad, pēc Germanwings uz karstām pēdām ieviešot jaunos noteikumus, visi tomēr spēs apzināties, ka neuzticēšanās kolēģim te nav nekāds faktors.:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

aivarsk 27.03.2015. 21.39

Labāk jau būtu ārstējis!

+3
0
Atbildēt

0

DikembeSakamoto 27.03.2015. 20.43

Izskatās pēc geja.

+1
-2
Atbildēt

2

    J.Biotops > DikembeSakamoto 28.03.2015. 06.57

    Joprojām apbrīnoju, kā savējos pa gabalu pazīstat, bet šoreiz laikam gadījusies kļūdiņa. Ziņās klāsta, meitēns varētu būt viens no iemesliem.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > DikembeSakamoto 28.03.2015. 18.24

    starp citu, tiešām līdzīgs Eltona Džona sievam.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam