Psihoterapeitu biedrība atņem sertifikātu ārstam Viesturam Rudzītim

158

Komentāri (158)

d_s_d 04.12.2014. 17.31

“ABR 2. Dec 2014

Atbildēt

Jā, nu, palasot caur Google dažus tvitera ierakstus par šo bloga ierakstu, ilgojos, kaut tur paustais viedoklis būtu ļauna gļēvulība, klanīšanās konformismam sava kāda labuma vārdā. Nevis muļķība. Jo, ja tik liela muļķība piemīt četrdesmitgadīgiem vīriešiem, turklāt, augstskolas pasniedzējiem (bet ne tikai viņiem, protams), kuri atkal neko nav sapratuši no Viestura rakstītā, tad ir vienkārši nenormāls kauns.

Kaut gan, palasot šāda līmeņa sacerējumus, http://sedlenieks.wordpress.com/2014/11/28/eiropas-pamata-irnav-tradicionalas-kristigas-un-islama-vertibas/, rodas minējums, ka gara aklums, domātspējas vājums un galu galā, drosmes domāt ārpus konjunktūras ietvara trūkums ir mūsdienu izglītoto slāņa, vismaz kādas daļas, dabisks personības stāvoklis.

Tas, ko dara Viesturs – aicina domāt. Cita starpā man jādomā arī par to, kurā brīdī šī pašos pamatos grieķu un kristīgajā kultūrā sakņotā sabiedrība, kurai specifiski pa virsu vērpjas padomju laikā izkoptais domāšanas/mākslā-radīšanas veids zemtekstos, pazaudējusi spēju lasīt un saprast dziļumā. Netieši. Kā gan tādi skatās Renesanses mākslas meistarus, klausās baroka dižgarus un lasa 20.gadsimta literatūru? Vot, kā, pasakiet?

Anda Burve-Rozīte”

http://www.viestursrudzitis.lv/vai-ir-izgudrots-kas-labaks-par-vardarbibu/#comment-1163

+3
-1
Atbildēt

4

    d_s_d > d_s_d 04.12.2014. 17.33

    Biju diezgan (nepatīkami) pārsteigta, ka IR, izrādās, strādā kaismīgi Rudzīša fani. Bet, es, protams, neesmu gana dziļa un inteliģenta, lai spriestu.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > d_s_d 04.12.2014. 17.48

    Kā gan tādi skatās Renesanses mākslas meistarus, klausās baroka dižgarus un lasa 20.gadsimta literatūru? Vot, kā, pasakiet?

    —————————–

    Vot, tā! Oi,oi. oi…

    Nu jā….pieņemu, ka ar ” renesanses mākslas meistarus, klausās baroka dižgarus un lasa 20.gadsimta literatūru” Andai Burvei-Burvīti ir visai attālinātas attiecības, bet to slaveno Fifty shades of Grey droši vien ir nolasījusi driskās.

    Nu ko te lai saka…

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > d_s_d 04.12.2014. 18.26

    Kuri fani tad te strādā?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Normunds > d_s_d 04.12.2014. 19.08

    Burve-Rozīte, laikam.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

WAT 04.12.2014. 12.32

Khm,Khm

Lsi srī esmu rezervēts pret provokācijām( pats Rudzītis apliecināja, ka esot prožieri iebliezis acīs sabiedrībai), tomēr tā-psiholoģija, terapija ir smalka lieta, ko vajag runāt face to face ar pacientu, un/vai izsvērti un diplomātiski zinātniskās publikācijās.

Tomēr šāds sviests(represijas) par šādu tekstu(blogā domapmaiņu, kas nebūt neliecina par aicinājumiem pret vardarbību, ja protmas to izlasa pilnībā)

Karojošie atšķirību nivelētāji( feministes, karojošie liberāļi,handikapa personu biedrības, minoritāšu NVO utt) diemžēl sāk izpausties ne vājāk kā mosokovītu fašiki, tikai izpaužas ar citu argumentāciju.

Nezin kāpēc 18.gs beigās ,katoliciskajā FR, par de Sads neizpelnījās tādas represijas.

+9
-13
Atbildēt

4

    aivarsk > WAT 04.12.2014. 12.44

    Paldies Dievam vēl viens ir izlasījis par ko ir runa :))

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    beta > WAT 04.12.2014. 13.42

    > aivars

    Par ko ir runa? Kā Tu to redzi?

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Rūdolfs Mazurs > WAT 04.12.2014. 13.57

    No vikipēdijas: 32 gadus no savas dzīves Sads bijis ieslodzīts dažādos cietumos un psihiatriskajās slimnīcās.

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    WAT > WAT 04.12.2014. 14.29

    Rūdolf, nianse, viņš savas “jautrības” ieviesa darbībā(pirmkārt), nevis tikai publiski pauda( dzīvoja sevis proponēto dzīvi un piespieda citus dzīvot tā-piemēram prostitūtas ,kas bija gatavas tikai parastam konvencionālam aktam, nevis “jautrībām”), bija viens no Fr. revolūcijas ideologiem( kas likumsakarīgi ludviģa v.16 un Marī Antuanetes valstij nebija ģeldīga būšana priekš marķīza līmeņa aristokrāta.).

    Tā ka, ja viņš izpaustos teorijā un tikai par seksualitāti un filosofiju, tad domāju tā laikmeta (pirs revolūcijas) bomonts viņu uzskatītu par jauku, progresīvu domātāju un saulītē celtu. Pat ar visu 18.gs beigu katolicisko konservatīvismu FR..

    Tādejādi gluži likumsakarīgi jāsecina,ka VR gadījumā konkrētā biedrība ir rīkojusies svētāk par Romas pāvestu (pēc liberālisma tur neož nemaz, MAO kultūras revolūcija drīzāk), vārdu sakot liekulīgi un zemiski un atpakaļrāpuliski.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

pirozkovs 04.12.2014. 12.20

Šī nu atkal ir tēma, kur svētuļi var izlikties uz pilnu klapi. Intīmā sfēra ir pārāk sarežģīta, lai to ieliktu visiem vienos rāmjos. Kas vieniem vardarbība, tas citiem kaifs. Abi dzimumi ir līdzvērtīgi un abi grēko līdzvērtīgi. Nevajag visas sievietes pielīdzināt jaunavai Marijai un vīriešus Džekam uzšķērdētājam.

+7
-13
Atbildēt

5

    jautajums_4 > pirozkovs 04.12.2014. 13.34

    Tu to Elīnas Pupiņas vecākiem varētu izstāstīt…Un šaubos, ka arī Jāņa Gaigala vecāki jūtas labi…

    Viens ir kapā, otrs cietumā.

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    pirozkovs > pirozkovs 04.12.2014. 14.03

    jautājums. Tu, orākul, savukārt to izstāsti mazgadīgo puisīšu drāzējiem ģērbkambarī:)

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > pirozkovs 04.12.2014. 14.19

    Labi. Sarunāts.

    Es kategoriski esmu pret jebkuru vardarbību, tai skaitā mazu zēnu un arī mazu meiteņu(Imantas pedofils) izvarošanu vai seksuālu izmantošamu, bet tas nu nekādi neattaisno sieviešu sišanu.

    Un ja kādai arī tas patīk-specifiska (mazo)gaume…tad tas nav iemesls to vispārināt uz visu populāciju.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > pirozkovs 04.12.2014. 14.22

    Vispār krimināllikums ir ielicis vienos rāmjos.Pa pantiem.

    Arī tavu ļoti sarežģīto intīmo sfēru…

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Ēriks > pirozkovs 04.12.2014. 14.42

    Tad tāpēc miljonu zagļi dzer šampanieti Maldivās, bet mātei,kas iepļaukājusi bērnu par nepaklausību,tos atņem un ievieto bērnu namā.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

aivarsk 04.12.2014. 12.10

Vai tikai īstais represiju iemesls nav cits raksts?

http://www.viestursrudzitis.lv/jautajosa-pozicija-par-homoseksualiem/

+3
-11
Atbildēt

0

aivarsk 04.12.2014. 11.41

Seksualitāte ir galvenais pieauguša cilvēka instinkts. Lai cik arī skumji tas būtu, bet, raugoties no bioloģiskā viedokļa, atsevišķa indivīda dzīvei nekādas lielās jēgas nav – jēga ir vairošanās procesam un sugas pastāvēšanai. Par pareizu seksuālu uzvedību daba cilvēkam piešķir apbalvojumu – lielu baudu. Ja viņš nedara to, ko pienākas, un seksualitāti apspiež, cietsirdīgā bioloģija piespriež sodu – fiziskas un psihiskas ciešanas. Visi pārējie instinkti arī spēlē svarīgu lomu, tomēr tie ir pakārtoti. Tas pats attiecas arī uz morāles normām. Bībeles Vecajā derībā ir daudz veselā saprāta – tas skaidri izpaužas stāstā par taisnīgā vīra Lata meitām. Lai dzimta neiznīktu, viņas izlēma ieņemt bērnus no sava tēva – un rīkojās pilnīgi pareizi. Re, kā iznāk ar to asinsgrēku: ja vajag turpināt dzimtu, pat nāves grēks vairs nemaz nav apgrēcība. Ne jau velti katoļu draudzēm bija noliegts lasīt Veco derību – lai dzīves īstenība lieki nemulsina prātus.

Tomēr kristīgā kultūra gadsimtiem ilgi centās mūs pārliecināt, ka viss ar miesu un miesas alkām saistītais pelnījis visdziļāko nosodījumu. Smalkajā Vīnes sabiedrībā vārdu kājas uzskatīja par nepieklājīgu – visiem taču zināms, no kuras vietas tās sākas. Pat vīriešu apģērba gabalu nedrīkstēja saukt ne par biksēm, ne ūzām, tāpēc vīnieši tās dēvēja – “vārdā nesaucamais.” Bet ko nu tur runāt par 19. gadsimta beigu Vīni – vēl 1911. gadā Pēterburgā slaveno baletdejotāju Ņižinski no darba Marijas teātrī atlaida par “atrašanos uz skatuves nepiedienīgā izskatā.” Viņš – tāpat kā citi dejotāji – bija uzvilcis triko tikai bez obligātajiem pufīgajiem šortiem pa virsu. Karalienes Viktorijas laika Anglijas publiskajās bibliotēkās rakstnieču darbus novietoja atsevišķi no vīriešu dzimuma autoru sacerējumiem. Citādi – nedod Dievs! – kāds netīšām vēl uzliktu vīrišķo izdevumu uz sievišķā, un sanāktu neveikla situācija. Kankāns tika uzskatīts par neķītrības kalngalu, un brašie huzāri sarka un tvīka, ieraudzījuši sievietes prievīti, – to sēja ap zeķi mazliet virs ceļgala.

Klīrīgajā Vīnes sabiedrībā jebkādas seksualitātes izpausmes tika nežēlīgi apslāpētas. Šie ļautiņi vārda tiešā nozīmē krita ģībonī, kad Freids publicēja savus Trīs apcerējumus par seksualitātes psiholoģiju. Viņš secināja, ka seksuālais instinkts mūsu apziņā pārveidojas un no šī instinkta rodas ne vien mīlestība starp sievieti un vīrieti, bet arī vecāku, brāļu un māsu mīlestība, draudzība, greizsirdība, morāle un reliģija. Freids pierādīja, ka mēs neesam nekādi bezmiesīgie gari, ka mums – tāpat kā dzīvniekiem – piemīt bioloģiskie instinkti: tieksme turpināt savu dzimtu (tā pati seksualitāte), tieksme izdzīvot un iegūt varu, alkas pēc nāves. Turklāt, pēc Freida teorijas, instinkti ir jāapmierina, ja negribam saslimt ar smagām fiziskām vai psihiskām kaitēm.

Ja piecu gadu vecumā zēns negrib apprecēt mammu un meitenīte negrib kļūt par tēta sievu, tad 20 gadu vecumā neviens no viņiem abiem nepratīs mīlēt citu cilvēku un nodibināt ģimeni. Bērna pirmās erotiskās jūtas ir virzītas uz tēvu vai māti – uz to, kurš pārstāv pretējo dzimumu – mazais sāk izprast dzimumu atšķirības un mīlestības jaukumu. Viņš izjūt greizsirdību pret sava dzimuma vecāku (Freids to nosauca par Edipa vai Elektras kompleksu), tāpēc puisēns saka: “Kad tētis nomirs…” Meitenīte grūž mammu projām no tēta un ierāpjas viņam klēpī. Tomēr vienlaikus bērns sava dzimuma vecākā saskata garīgi sev ļoti tuvu, ārkārtīgi līdzīgu un mīļu būtni, no kuras ņemt piemēru, kā pareizi jāizturas sievietei vai attiecīgi vīrietim. Mīlestība uzvar. Cilvēks mācās mīlēt. Vēlāk, būdams pieaudzis, dēls jūtas pret māti pārnes uz sievu, meita jūtas pret tēvu – uz vīru.

http://www.psihoanalitikis.lv/atsauces_doc_30.html

+5
-14
Atbildēt

25

    jautajums_4 > aivarsk 04.12.2014. 11.55

    Seksualitāte ir galvenais pieauguša cilvēka instinkts

    —————————————————-

    Un ko tu gribi pateikt?

    Redzi,cilvēkam bez instinktiem vēl ir arī prāts!

    Un atceries, ka tava velmju apmierināšana nevar notikt pret cita cilvēka gribu. Vai atbildēsi par kriminālnoziegumu.

    Tā kā nāksies tev savus dēmonus savaldīt, vai iekulsies nepatikšanās.

    +15
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > aivarsk 04.12.2014. 12.04

    Prāts ne visiem ir spēcīgāks par instinktiem,un reizēm tieši vardarbīgajam vīrietim ir vairāk prāta,lai ar kārtīgu pļauku apstādinātu sievietes uzvārījušos instinktus.

    +4
    -14
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > aivarsk 04.12.2014. 12.08

    Jums, abiem, ar to prātu ir kā ir, bet toties dēmonu…Jumti jums brauc!

    Tāpēc atgādinu vēlreiz, instinktīvie jūs mūsu…

    Vardarbība ir krimināli sodāma !

    +14
    -5
    Atbildēt

    0

    aivarsk > aivarsk 04.12.2014. 12.11

    jautājums_4 Cilvēks, kuram visur rādās dēmoni, aktīvi audzina pārējos :))))

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    beta > aivarsk 04.12.2014. 12.15

    aivars

    Seksualitāte ir galvenais pieauguša cilvēka instinkts.

    ———–

    Tā nu gluži nav. Ir 3 pamatinstinkti. Pašsaglabāšanās, mātes(tēva) un vairošanās instinkts. Pirmie divi ir spēcīgāki. Kad mātei (un arī tēvam) apdraudēts mazulis, nekāds sekss nav prātā. Kad cilvēka dzīve mata galā, diez vai atrodas vieta seksualitātei…

    Savukārt, seksuālitātei ir vairākas nozīmes un uzdevumi, ne tikai vairošanās. sarežģīta un apjomīga tēma.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > aivarsk 04.12.2014. 12.18

    jautājum,Ko tad attaisno Cukura slepkavas? :D

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    aivarsk > aivarsk 04.12.2014. 12.31

    beta!Seksualitāte ir galvenais pieauguša cilvēka instinkts.

    ———–

    Es pastarpināti citēju Freidu, ja nepamanīji! Ar mani nediskutē, diskutē ar Freidu par viņa apgalvojumiem!

    Es ar šo citātu tikai vērsu uzmanību, ka Rudzīti izmeta no biedrības par tādiem pat “nepieņemamiem uzskatiem”, kā Zigmundu Freidu pirms 100 un vairāk gadiem! “Progresa” loks ir noslēdzies?

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    beta > aivarsk 04.12.2014. 13.39

    > aivars

    Pamanīju, ka citē. Ja citē bez saviem komentāriem, pieņemu, ka solodarizējies.

    Freids arī ir tikai cilvēks ar problēmām, nevis visu lietu tēvs…

    Vispār kaut kur lasīju pētījumu, ka uz psihoterapeitiem iet cilvēki, kam pašiem psihes problēmas un kas tādējādi cer tās atrisināt. Apmēram kā – izmācīšos par kurpnieku un uzšūšu sev kurpes… :)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Normunds > aivarsk 04.12.2014. 15.36

    Vardarbība ir krimināli sodāma !

    =============

    Nav gan, par boksu vai džudo vēl neviens nav sodīts. Vecāki ved savus bērnus nodarboties ar cīņas sportiem. Ko nu?

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    Normunds > aivarsk 04.12.2014. 15.39

    Vispār kaut kur lasīju pētījumu, ka uz psihoterapeitiem iet cilvēki,

    ==========

    Vispār viss sākas ar psiholoģiju un tur gan šī tēze pilnībā un masveidā apstiprinās. Psihoterapeits ir psiholoģijas augstākais dans.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > aivarsk 04.12.2014. 15.50

    >Normunds

    Man puika trenējās džudo. Tā nav vardarbība, tas ir sports.

    Stingri noteikumi, kas domāti, lai neviens fiziski neciestu. Viņus pat krist mācija pareizi, lai pasargātu galvu.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Normunds > aivarsk 04.12.2014. 15.51

    Un kā tad sāpju paņēmieni? Apzināta sāpju nodarīšana pretiniekam? Te es rosinu padomāt, ar ko atšķiras džudo no vājākā nospārdīšanas skolas gaitenī. Un tā atšķirība ir līdzi nākošā vai nenākoša emocionālā vardarbība. Tādejādi var izdarīt secinājumu, ka posta pamatā ir emocionāla, psiholoģiska vardarbība.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > aivarsk 04.12.2014. 16.07

    >Normunds

    Džudo nav sāpju paņēmienu.Vismaz ne sporta treniņos un sacensībās.

    Sāpju paņēmieni ir Sambo, kas ir pašaizsardzības/ kaujas cīņas veids, ko krievi militāristi attīstīja uz džiudžitsu un džudo paņēmienu bāzes. Miliči dikti ar sambo aizrāvās. Tas Tev būs no turienes.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Normunds > aivarsk 04.12.2014. 16.28

    Sen jau nav?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > aivarsk 04.12.2014. 16.39

    Nezinu, cik sen, bet, bērnu un jauniešu treniņos bija atļauti metieni un noturēšana, bet žņaugšana nebija atļauta.

    Kā pie jums, poličiem, nezinu.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > aivarsk 04.12.2014. 16.49

    Sportisti cīnās speciālā tērpā kimono, kurš sastāv no stingra auduma jakas (Gi), garām biksēm un jostas. Dzjūdō nodarbības un sacensības notiek uz speciāla paklāja – tatami,kurš tradicioāli tika veidots no rīsa salmiem bet mūsdienās tatami tiek izgatavots no sintētiskiem materiāliem. Paklāja mehāniskās īpašības (cietība, elastība u.c.) atbilst zināmiem noteikumiem.

    Džudo cīņā pielieto metienus (kāju tehnika,gurnu tehnika,roku tehnika), guļuscīņas paņēmienus (noturēšana, žnaugšanas tvērieni, sāpju paņēmieni).

    Džudo ir kļuvis par vienu no populārākajiem cīņas sporta veidu pasaulē. Starptautiskā džudo federācija (IJF) apvieno 178 dalībvalstis (2003.g.). Džudo ir pirmais austrumu cīņas veids kuru iekļāva Olimpiskajās spēlēs (1964.g.).

    http://www.satoridojo.lv/lat/judo/about.html

    Kad es ar to nodarbojos,sacensībās vēl bija sāpju paņēmieni.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > aivarsk 04.12.2014. 17.10

    Un vēl par džudo, vai jebkuru citu cīņas sportu.

    Ir godīgi noteikumi, jo pretinieki vienmēr ir vienā vecuma un svara kategorijā. Abi ir līdzvērtīgā fiziskajā kondīcijā. To ļoti strikti ievēro jebkurā cīņas sportā. Jo citādi tas nav godīgi, tad tas nav sports.

    Bet sieviete, nerunājot, par bērnu, nekad! nav ar vīrieti vienā kategorijā un kondīcijā. Tā vienkārši ir brutāla vardarbība.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    aivarsk > aivarsk 04.12.2014. 17.38

    beta kaut kur lasīju pētījumu, ka uz psihoterapeitiem iet cilvēki, kam pašiem psihes problēmas un kas tādējādi cer tās atrisināt. Apmēram kā – izmācīšos par kurpnieku un uzšūšu sev kurpes… :)

    ————————

    perfekti, tātad tā biedrība ir ar psihes problēmām un, jo augstākā amatā, jo ar lielākām… es jau sākumā teicu, ka viņiem jāārstējas, ja tādas problēmas rada raksts personīgajā blogā!

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Normunds > aivarsk 04.12.2014. 18.42

    Bet sieviete, nerunājot, par bērnu, nekad! nav ar vīrieti vienā kategorijā un kondīcijā.

    ==================

    Un bieži vien sievietes to nekaunīgi izmanto – ja aiztiski sievieti, būsi cūka.

    *************

    Bet es gribēju teikt par kaut ko citu. Fiziska vardarbība bez emocionālās vardarbības ir sports, ar ko nodarbojas mūsu bērni. Fiziskā vardarbība + emocionālā ir tā pretīgā parādība, kas mums nepatīk. Un vēl ir emocionālā vardarbība bez fiziskās, kas nodara kaitējumu psihei, ne mazāk kā fiziskā. Kā saka, dažreiz vārds sit sāpīgāk, nekā dūre.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > aivarsk 04.12.2014. 19.52

    >Normunds

    Nū…ja neesi policists, tad esi bijis, jo tādu domas mežģijumu tikai policists spēj uztamborēt….

    Un tad notiek ekscesi kā Jēkabpils Spēļu zālē . Tieši pēc tavas filozofijas.

    Un sports nav vardarbība, ja tur ir līdzvērtīgi svarā, vecumā un trenētība partneri. Un ir strikti noteikumi, kas ierobežo vardarbību.

    Bet es saprotu, ka tava izpratnē tas, kas notika Jaunjelgavā , kur divi 5.klasnieki nospārdīja 1.klasnieku ir lietu kārtībā.

    Šķērmi paliek tavu tekstu lasot,

    un kur tad tagad šefo? Pie Nila tajā družinās, vai Sūnas arodbiedrībā?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Normunds > aivarsk 04.12.2014. 22.49

    Nū…ja neesi policists, tad esi bijis, jo tādu domas mežģijumu tikai policists spēj uztamborēt….

    ===========

    Njā, policistu speciāliste, plaša profila pazinēja.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Normunds > aivarsk 04.12.2014. 22.57

    Un tad notiek ekscesi kā Jēkabpils Spēļu zālē . Tieši pēc tavas filozofijas.

    ==================

    Ne pēc manas, bet pēc tavas. Tas, ar ko tu nodarbojies komentāros ir vistīrākā vardarbība. Vēlme pazemot, dēmonizēt citus, kas pauž savu viedokli un izbaudīt varas mirkli, kad oponents sakauts un pazemots pamet arēnu. Tas ir slimi. Meklē palīdzību laicīgi.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Normunds > aivarsk 04.12.2014. 22.59

    Bet es saprotu, ka tava izpratnē tas, kas notika Jaunjelgavā , kur divi 5.klasnieki nospārdīja 1.klasnieku ir lietu kārtībā.

    ================

    Lietu kārtībā tas ir skolas direktorei, Vienotības biedrei. Kā saka, zirgābols no zirga tālu nekrīt.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Normunds > aivarsk 04.12.2014. 23.02

    un kur tad tagad šefo? Pie Nila tajā družinās, vai Sūnas arodbiedrībā?

    ==============

    Stāšos Vienotībā, jums tur īstus neliešus vajagot.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > aivarsk 04.12.2014. 23.13

    >Normunds

    Ak tad Vienotībā stāsies? Tas jau varēsi būt ar Priedi uz pāri.

    Ak tad, tomēr jūties pazemots un sakauts…

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

aivarsk 04.12.2014. 11.17

VISS IR NORMĀLI! Arī Zigmundu Freidu uzskatu dēl izslēdza no Vīnes medicīnas biedrības.

http://spoki.tvnet.lv/vesture/Zigmunds-Freids/670062

+6
-12
Atbildēt

0

zanE. 04.12.2014. 11.17

….izlasot komentārus – izveidojās “īstlatviešu” vīrieša portrets – vardarbīgs sadists, despots, tirāns, atbalsta daudzsievību, jāklis, ar nacionālo retoriku uz lūpām un lāpu – rokās….

…paldies tiem saprātīgajiem vīriešiem, kuri no šīs masas izdalās ar saprātīgu attieksmi un toleranci pret līdzcilvēkiem, kuri nebaidās paust atšķirīgu viedokli un izjūt cieņu arī pret sievieti….

+15
-12
Atbildēt

3

    aivarsk > zanE. 04.12.2014. 11.25

    Zanes vīrieša portrets – vardarbīgs sadists, despots, tirāns, atbalsta daudzsievību, jāklis, ar nacionālo retoriku uz lūpām un lāpu – rokās….

    ________________________________________

    :)))))

    izjūt cieņu pret vīriešiem :)))))))))

    galvenais, uzreiz var redzēt iedzimtu inteliģenci :)))))

    +8
    -15
    Atbildēt

    0

    Ēriks > zanE. 04.12.2014. 11.41

    zanE,tev jau tāds ir sen izveidojies,tikai neaizmirsti vāli otrā rokā un nazi aiz jostas.

    +8
    -14
    Atbildēt

    0

    pirozkovs > zanE. 04.12.2014. 12.24

    Visvairāk vīriešus neieredz tās sievietes, kuras netiek iekārotas…

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

nomale 04.12.2014. 10.14

Adekvāta reakcija! Nedrīkst pieļaut, ka rīt sieviešu sitēji no varmākām pēkšņi pārtop par brīvdomātājiem un “neuzticīgo sievu” upuriem.

Kā panākt lai sieva ir uzticīga? Ar uzticību!

+14
-8
Atbildēt

1

    aivarsk > 04.12.2014. 11.05

    Varbūt vajadzētu ierosināt ar balsojumu aizliegt pediņiem izteikties par sievietēm un otrādi???

    +7
    -15
    Atbildēt

    0

aivarsk 04.12.2014. 09.48

Stīvens Hokings brīdina par mākslīgā intelekta draudiem cilvēcei

________________________

No kādām asociācijām un biedrībām izslēgs Hokingu?

+4
-14
Atbildēt

0

aivarsk 04.12.2014. 09.33

Psihoterapeitu biedrībai vajadzētu aiziet nedaudz paārstēties!

Neticami, neticami, neticami!!!!!

Quo vadis???????

+9
-17
Atbildēt

1

    Normunds > aivarsk 04.12.2014. 15.15

    Viņi šķīrās no Rudzīša.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

klusais 04.12.2014. 09.12

Ko gan citu varēja gaidīt :) Psihoterapeiti paši sapsihojās … Reakcija sekoja momentāna un nežēlīga . Iesaku pievērst uzmanību uz dzimumu proporcijām Psihoterapeitu biedrības galvgalī un tas manuprāt var izskaidrot daudz :)

+10
-13
Atbildēt

32

    Rūdolfs Mazurs > klusais 04.12.2014. 09.28

    Tavu komentāru lasot, varētu padomāt, ka sievietēm vajadzētu paklusēt par savu biedru aicinājumu sist sievietes? Kāpēc lai viņas to darītu?

    +17
    -8
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 04.12.2014. 09.38

    Mazurs – pieļauju ,ka varēja vismaz uzaicināt vaininieku uz savu sapulci , kaut pieklajības pēc :)

    +7
    -14
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > klusais 04.12.2014. 09.43

    Kāpēc? Viedokli ir paudis. Tas tika izvērtēts.

    +15
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > klusais 04.12.2014. 09.49

    Tad ko darīt ar sievieti,kas skrien pie mīļākajiem un nerūpējas par bērniem un māju?Viedokļi?

    +4
    -15
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > klusais 04.12.2014. 10.01

    Šķiries! Audzini bērnus pats. Kā nekā tie ir arī tavi bērni.

    +17
    -5
    Atbildēt

    0

    aivarsk > klusais 04.12.2014. 10.05

    jautājums_4 Par to jau rudzītis raksta – nav jau problēmu šķirties – problēma ir dzīvot kopā! Kādi mehānismi var saglabāt ģimeni – redzams, ka to rakstu tu neesi lasījis, bet viedoklis tev ir!

    +6
    -16
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > klusais 04.12.2014. 10.21

    Ja kopā dzīvot var tikai sitot, tad ir jāšķirās!

    +17
    -5
    Atbildēt

    0

    mūsu alus > klusais 04.12.2014. 10.31

    Biedrība pati izdarīja to, ko pati pārmet Rudzītim :)

    +8
    -14
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > klusais 04.12.2014. 10.34

    Biedrība izdarīja to, kas tai bija jādara. Tur nebija varianta.

    +17
    -6
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 04.12.2014. 10.49

    Par to šķiries, audzini bērnus pats … parasti tomēr tiesas pie šķiršanās bērnus atstāj pie mātes… ir gan daži izņēmumi kā savulaik Simonai Kursītei ,kurai vīrs paņēma bērnus , bet tur bija pilnīgi cits story , tur viņu izmantojot sakarus un naudu vīrs uztaisīja par bez maz nepieskaitāmu … nez kapēc toreiz nekādi psihoterapeiti nesašūmējās …

    +8
    -14
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > klusais 04.12.2014. 11.02

    >klusais

    kas skrien pie mīļākajiem un nerūpējas par bērniem un māju?

    ————————————————————–

    ja sieviete nerūpējas par bērniem, kāpēc lai viņa tiesā pieprasītu aprūpi?

    Un ir arī citi piemēri. Cik saprotu, tad Nila jaunās sievas atvasi no iepriekšējās laulības audzina tēvs.

    Puses vienojas, vēlams bez roku palaišanas.

    Un tiesas parasti atstāj mātēm, jo tēvi šādu vēlēšanos neizsaka.

    +17
    -6
    Atbildēt

    0

    Ēriks > klusais 04.12.2014. 11.04

    Ja kopā var dzīvot,tikai REGULĀRI sitot,tad protams jāšķiras,bet,ja ir daži šķēlieni par nopelnītu lietu,kuri palīdz,tad arī jāšķiras?

    +4
    -15
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 04.12.2014. 11.10

    jautājums – nesekoju Strautiņas situācijai . Bet ja tiesā abi vecāki izsaka vēlmi audzināt bērnu ? To ka sieviete nerūpējas par bērniem vēl ir jāpierāda … un cik saldas mēdz būt runas mēs varam iedomāties … Cik nav dzirdēti stāsti par situācijām , kad sievietes ņem pie sevis bērnus , lai pēc tam vīrieti finansiāli slauktu …

    +9
    -12
    Atbildēt

    0

    aivarsk > klusais 04.12.2014. 11.11

    Ērik, es neatbalstu sišanu, pat Rudzītis neatbalsta sišanu. Rakstā bija piemērs par veselīgu konkurenci, par trijstūri, kur kāds sajūtās lieks un sāk novērtēt to, kas var tūlīt pazust. Neviens nav izlasījis to rakstu?????

    +4
    -13
    Atbildēt

    0

    Ēriks > klusais 04.12.2014. 11.17

    Kurš tad te atbalsta sišanu?Es runāju par atsevišķiem gadījumiem,kad kāds pliķis ir noderīgs.Es mūžā vienreiz vienu puiku esmu,piemēram,iepļaukājis.Par to,ka spēlējās ar ēdienu un neklausījās aizrādījumos,ka tā darīt nedrīkst.Až uz pusstundu sabojāju attiecības,bet pēc tam neko tādu vairs nenovēroju un arī ar attiecībām viss bija kārtībā.

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > klusais 04.12.2014. 11.21

    >aivarsk

    Vai kā, atbalsti.

    Un vēl meklē attaisnojumu saviem ārlaulības sakariem. Ja tava sieva ar to samierinās, tad tā ir tikai jusu iekšēja lieta.

    Bet tā tas nav ar vardarbību, kas ir kriminālnoziegums.

    +16
    -5
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > klusais 04.12.2014. 11.23

    >klusais

    Ko nozīmē finansiāli slauktu? Par adekvātu! finansējumu vienojas puses, ja necitādi, tad tiesā.

    Bet biezāk gam mums papiņi cenšās no alimentu maksāšanas izvairīties.

    +15
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > klusais 04.12.2014. 11.25

    Kā jau vienmēr,nažus aizliegsim,jo ar tiem var sadurties.

    +3
    -15
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 04.12.2014. 11.34

    jautajums – ir visādi gadījumi arī tādi , kur naudiņu papiņi godīgi maksā un sieviņas par to pērk sev loriņu vai vienkārši nodzer. Pazīstu džeku ,kas alimentos maksāja puikam 2000 LVL mēnesī , bet sieva vēl ņēmās , lai apmaksā džekam privātskolotāju … gadījumi ir visādi .

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > klusais 04.12.2014. 11.36

    >eriks

    Ja ar nazi tiek sadurts vai nodurts cilvēks, tad iestājas kriminālatbildība.

    Arī par nežēlīgu attieskmi pret dzīvniekiem ir paredzēta kriminālatbildība.

    To labāk atceries. Un arī tavam elkam Cukuram par saviem noziegumiem nācās samaksāt…

    +14
    -5
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > klusais 04.12.2014. 11.38

    Par to vajadzēja domāt pirms precēja un bērnus taisīja, vai kad par alimentu apmēru vienojas.

    Turkāt no 12 gadu vecuma, man šķiet, bērns var izvēlēties pie kura vecāka dzīvot.

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > klusais 04.12.2014. 11.52

    Jā,bet pie mums zem vardarbības nosaukuma nokļūst gan pēriens ar žagaru,gan pļauka pa vaigu,gan saduršana.Vai drīkst salīdzināt nodarītā smagumu šādā veidā?

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > klusais 04.12.2014. 11.59

    Jā,bet pie mums zem vardarbības nosaukuma nokļūst gan pēriens ar žagaru,gan pļauka pa vaigu,gan saduršana

    —————————————

    pareizi esi sapratis.Un pievaldi nu rokas.

    Jo tev tas sišanas moments ir aprakstīts kā siltas atmiņas…Patika, vai ne?

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 04.12.2014. 12.02

    Man tāds jautājums – vai pats raksts izņemot virsrakstu arī ir izlasīts? Tāda sajūta , ka ir izlasīts vai nu tikai virsraksts vai ātri pārskriets pāri tekstam . Ir arī otrs raksts par grupveida izvarošanu , kur izlasot tikai virsrakstu var nepamanīt to ,ko autors ir gribējis pateikt. Stils ir skarbs un provokatīvs , bet tas nav iemesls anulēt licenci.

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    Ēriks > klusais 04.12.2014. 12.15

    Jautājum,Jāsaka,esmu bērnībā bijis diezgan rātns un pats neesmu izbaudījis pēršanu,bet man pret vardarbību ir izveidojies dabisks riebums,ja man kaut kas tāds patiktu,es to būtu darījis vairāk kā vienu reizi un izmantojis katru iespēju un ieganstu,tomēr esmu centies no vardarbības maksimāli izvairīties.Man siltas atmiņas ir par rezultātu,nevis procesu,tas bija tā vērts,lai sevi pārvarētu un izdarītu nepieciešamo.

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    Normunds > klusais 04.12.2014. 14.54

    Cik nav dzirdēti stāsti par situācijām , kad sievietes ņem pie sevis bērnus , lai pēc tam vīrieti finansiāli slauktu …

    ===============

    Tieši tā, jo Latvijas likumi paredz, ka tam, kam ir bērni, tam ir visas tiesības, bet otram tikai pienākumi. Kad ir ko dalīt, tad neviens negrib piekāpties, tiesājas līdz pēdējai instancei, rīko visādas provokācijas, raksta iesniegumus policijai par visādiem sīkumiem, apmelo otru pusi, pēdējā vietā atstājot bērnu. Un jāsaka, ka te sievietēm fantāzija strādā labāk.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Normunds > klusais 04.12.2014. 15.01

    Par adekvātu! finansējumu vienojas puses, ja necitādi, tad tiesā.

    =============

    Pilnīgas muļķības! Likumā ir noteikts, ka jārūpējas atbilstoši mantiskajam stāvoklim. Tātad var prasīt, un prasa arī, miljonus mazgadīga bērna uzturēšanai.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Normunds > klusais 04.12.2014. 15.09

    No sākuma sieva pierunā vīru rakstīt divpusēju iesniegumu par laulības šķiršanu – tjipa mums jau nav ko dalīt, visu varam sarunāt utt, alimentus es neprasīšu, bet bērns lai labāk ir pie manis, jo tu daudz strādā utt. Kad laulība ir šķirta bez apbusējām pretenzijām un tiesa ir noteikusi bērna dzīvesvietu pie mātes, seko iesniegums par uzturlīdzekļu piedziņu – šitas lops par bērnu nedomā vispār, neliekas par viņu zinis, vispār neinteresējas utt. Un ja nauda ir dota uz rokas, vai bankas pārskaitījumā nav norādīts “uzturlīdzekļi tādam un tādam bērnam”, tad kopš iesnieguma iesniegšanas datuma (var prasīt arī kopš laulības šķiršanas) piedzem visu pa pillu programmu.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    Normunds > klusais 04.12.2014. 16.07

    Turklāt “vainīgajam” vēl jāmaksā valsts nodeva – 10% no piedzīto uzturlīdzekļu gada apjoma un tiesu izdevumi.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    d_s_d > klusais 04.12.2014. 17.47

    Ērik. Nu, nezinu, ko par to domātu tas šķēlējs vīrs, bet es kā sieva gan zinātu, ka mums jāšķiras. :) un atkarībā no miesas bojājumu smaguma pakāpes, zinātu, ka jāraksta iesniegums policijā. To ir vērts darīt arī tad, ja pāris pagaidām nešķiras – lai jau pamazām krājas pierādījumi tiesas dienai.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > klusais 04.12.2014. 18.17

    d_s_d,vai tu to darītu arī tad,ja zinātu,ka pļauku esi saņēmusi pelnīti,par izdarītajiem darbiem?

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 05.12.2014. 19.51

    Pie tēmas … , bet laikam jāizlasa viss story un aizkadra komentārs arī :)

    http://apollo.tvnet.lv/zinas/foto-sokejoss-atgadijums-realitates-sova-krievija/674619

    0
    -1
    Atbildēt

    0

dzeris49 04.12.2014. 08.30

Pārvēršamies par totalitāru valsti?

Šķiet, Bairons teicis – es varu jūsu uzskatiem nepiekrist, bet, atdošu dzīvību par to, lai jūs varētu tos brīvi paust.

Var atņemt licenci par konkrētu pārkāpumu darbā ar pacientiem, arī ētikas pārkāpumu, bet, atņemt licenci par publikāciju, kurā viņš vienkārši izklāsta savu viedokli, lai cik tas būtu neadekvāts, nu tas jau atgādina PSRS, kur visiem bija jādomā vienādi.

Psihiatru biedrībai tas godu nedara.

+13
-16
Atbildēt

6

    Rūdolfs Mazurs > dzeris49 04.12.2014. 09.24

    Kāds sakars? Rudzītis varēs turpināt savā blogā paust savu viedokli arī turpmāk. Nekādā cietumā viņu neliek, valsts neveic represijas.

    Un biedrība viņam atņēma sertifikātu tieši par “ētikas pārkāpumu”. Kaut vai tai pašā http://www.viestursrudzitis.lv/varbut-grupveida-izvarosana/ , kur viņš savai klientei (cerams, ka izdomātai), rekomendē grupveida izvarošanas terapiju. Trauma jau būs, bet varbūt palīdz.

    +16
    -8
    Atbildēt

    0

    aivarsk > dzeris49 04.12.2014. 09.31

    Džeri, pareizi Tu saki, nākamais var būt jebkurš no mums, kuru represēs par jebkāda atšķirīga viedokļa paušanu!

    +6
    -15
    Atbildēt

    0

    nomale > dzeris49 04.12.2014. 10.25

    dzeris. Katrai darbībai, rīcībai vai notikumam var sameklēt kādu pamatojumu. Karš atbrīvo resursus. Nāvējoša sērga izpļauj vājākos. Bet diez vai par kara “pozitīvo” devumu jārunā politiķim, un sērgas – slimnīcas galvenajam ārstam.

    Lai Rudzītis meklē vardarbības sakni, bet noteikti ne kā psihoterapeits. Sabiedrībā nav jāuzsāk diskusija par to, ka sieviešu slepkavas varbūt tomēr nav tik slikti!

    +16
    -5
    Atbildēt

    0

    aivarsk > dzeris49 04.12.2014. 10.28

    nomale, tu neesi lasījis rakstu! Vai arī tev ir problēmas ar tekstu uztveri!

    +5
    -14
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > dzeris49 04.12.2014. 11.22

    Skaidrs – reklamēt sievu sišanu ir katra indivīda demokrātiskās tiesības. Bet tikai tad, ja tā „sieva” nav vīrietis, par pederastiju nevienu sliktu vārdu nedrīkst izteikt, tas demokrātiju un cilvēka tiesības sagrautu acumirklī.

    Kā paliek ar tās sitamās sievas tiesībām, to taču demokrātiskā sabiedrībā neapspriedīsim, vai ne?

    (Par Baironam piedēvētā teiciena autoru līdz šim visbiežāk uzskatīja Voltēru, bet esot vēl daži pretendenti, tikai ne Bairons)

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 04.12.2014. 11.31

    Var jau arī citādi,bez vardarbības,bet darīt visu oficiāli un publiski.Nešaut pa ģīmi neuzticīgai sievai vai vīram,bet tūlīt izsaukt policiju,lai par konstatēto ārlaulības sakaru vainīgo ieliek uz 15 sutkām.

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

Ēriks 04.12.2014. 08.26

Psihoterapeitu biedrība sertifikātu atņem,bet tā arī neatbildēja,ko likt vardarbības pret sievieti vietā.

+9
-14
Atbildēt

12

    Rūdolfs Mazurs > Ēriks 04.12.2014. 09.16

    Ko likt sišanas vietā? Es piedāvātu nesist.

    Ja sievietei ir pēcdzemdību depresija un tā nevēlas seksu, Rudzītis teiktu, ja jāsit, līdz “gribēs”. Normālajā pasaulē tā nenotiek. Normālajā pasaulē cilvēki spēj savā starpā runāt un atrast risinājumus.

    Rudzīša prātā sievietēm ir kaut kāda noteikta loma, kādai tai ir jāpilda. Konkrēti, pienest čības un novilkt mēteli. Kura sieviete ko tādu dara? Kāpēc lai kāda ko tādu darītu?

    +17
    -7
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Ēriks 04.12.2014. 09.30

    Mazur, tu esi idiots ar šādiem apgalvojumiem!

    +5
    -16
    Atbildēt

    0

    klusais > Ēriks 04.12.2014. 09.32

    Varu izstāstīt kādu stāstu , ko pats redzēju – bij reiz gadījums , kad kādā pasākumā vienai sievietei aizgāja ciet … viņa pēkšņi nez kapēc aizdomājās , ka viņas vīrs viņu krāpj … un kā tas reizēm mēdz gadīties viss pasākums nevis norima , bet auga augumā un emocijās … smieklīgākais , ka tam nebija nekāda pamata. Vīrs savukārt kādu laiku cītīgi centās viņu pārliecināt , lai nomierinās , bet tas nedeva nedeva nekādus augļus , tad viņš pāris reizes vēl pabrīdināja , ka būs slikti līdz iešāva pa aci. Rezultāts bija neticams , sieva beidza psihot , sāka lūgt piedošanu un teica , ka vainīga …

    Tāds lūk pastāsts… varu vēl vis kaut ko pastāstīt par interesantajām attiecībām ko var novērot vizinot ļaudis ierobežotā dzīves telpā :)

    +6
    -17
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Ēriks 04.12.2014. 09.38

    Bet ja sieviete nevēlas seksu,jo viņa nupat bijusi pie mīļākā?

    +4
    -15
    Atbildēt

    0

    klusais > Ēriks 04.12.2014. 09.39

    Ēriks – ir arī stāsti , kur sieva uzplijas džekiem,kamēr vīrs blakus guļ :)

    +5
    -14
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Ēriks 04.12.2014. 10.01

    Stāsti ir dažādi, bet tas, ko stāsta Rudzītis ir, ka pirms 300 gadiem nedrīkstēja krāpt, jo sabiedrība to neakceptēja, bet drīkstēja sist. Šodien ir otrādi – drīkst krāpt, bet sist nē! Kas ir mainījies? Vai nākotnē vēl kaut kas mainīsies?

    +4
    -13
    Atbildēt

    0

    Rūdolfs Mazurs > Ēriks 04.12.2014. 10.38

    Tā kā laulības bija nešķiramas, krāpt arī drīkstēja. Mīļākās sauca par konkubīnēm vai favorītēm. Augstmaņi to institucionalizēja. Zemākās kārtas to vienkārši darīja.

    Tagad vairs nav vajadzības pēc vardarbības, jo pārmaiņas pēc laulību var šķirt.

    +17
    -5
    Atbildēt

    0

    Rūdolfs Mazurs > Ēriks 04.12.2014. 10.42

    > klusais

    Vai tas nav vienkārši lieliski? Ja sieva uzvedās tā, kā viņam nepatīk, viņš var iebiedēt. No malas jau izskatās labi — sieva paklausīga. Un nemaz nav jāuztraucas par to, ka viņa sapratusi, ka dzīvo ar varmāku un katra nepareiza var beigties ar miesas bojājumiem vai pat nāvi. Protams, tas viss ir pareizi un svētīgi, kamēr mēs domājam, ka sieviete nav cilvēks.

    +18
    -6
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Ēriks 04.12.2014. 10.59

    Ir diezgan tuvredzīgi domāt,ka vienīgais vardarbības mērķis vienmēr visiem ir varas un spēka parādīšana un paklausības iedzīšana.Ir daudzi stāsti,kuros padzīvojuši vīri saka – tas ir labi,ka bērnībā dabūjuši pērienu, jo bez tā nezin vai būtu izauguši par īstiem vīriem.Es nedomāju,ka viņi tā būtu teikuši,ja pērienu būtu saņēmuši no despotiskiem,varaskāriem senčiem,kuru mērķis būtu varas parādīšana, nevis centieni iemācīt bērnam nākotnē derīgas lietas.

    +4
    -14
    Atbildēt

    0

    klusais > Ēriks 04.12.2014. 11.00

    Mazurs – ir izeja , ļoti elementāra izeja – šķirties . Nez kapēc tā bieži nenotiek …

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Ēriks 04.12.2014. 11.00

    Mazurs, Tagad vairs nav vajadzības pēc vardarbības

    _______________________

    Kāpēc tad toreiz bija? Kāpēc nevarēja šķirties? – tāpēc, ka nebija pieņemts.

    Šodien nav pieņemts sist, bet ir pieņemts krāpt un šķirties!

    Tu pats tikko uzrakstīji to, ko Rudzītis savā rakstā! No kādas asociācijas vai biedrības tevi izmetīs????

    +6
    -16
    Atbildēt

    0

    Normunds > Ēriks 04.12.2014. 14.36

    Tagad vairs nav vajadzības pēc vardarbības, jo pārmaiņas pēc laulību var šķirt.

    ============

    Vienu izšķir, otru izšķir, trešo. Kāda jēga?

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

jautajums_4 04.12.2014. 09.58

Kāpēc Rudzītis ir sabiedriski bīstams?

Jo dod teorētisko pamatojumu,pseidozinātnisko, varmākam tu vari sist sievieti, jo īstenībā viņai tas patīk; viņa saka Nē- uz priekšu!Īstenībā viņa to grib.

Un rezultātā -upuris gūst dziļu traumu, bet varmāka, bieži jauns un stulbs, nonāk cietumā. Un arī ir uzskatāms par rudzīšveidīgo šarlatānu upuri.

Bet daži sievu sitēji Rudzīša prātuļojamos gūs to atbalstu, ka tas, ka man patīk sist sievietes, bērnus ir ok, tas ir normāli.

Bet tas nav ok, tas nav normāli!

+20
-6
Atbildēt

20

    aivarsk > jautajums_4 04.12.2014. 12.42

    jautajums_4 Kāpēc Rudzītis ir sabiedriski bīstams?

    Jo dod teorētisko pamatojumu,pseidozinātnisko,

    ____________________________

    Ja tu nezini, tad tagad citē Vīnes medicīnas biedrības lēmumu par Zigmunda Freida izslēgšanu par “nepieņemamiem uzskatiem”…

    http://www.encyclopedia.com/topic/Sigmund_Freud.aspx

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 04.12.2014. 13.53

    Pēc Freida cilvēcei bija jāiet cauri 2 Pasaules kariem, kur uz vardarbību tendētajiem tipiem bija iespēja apmierināt vismežonīgākos instinktus. Arāja bandas noziegumi.Totalitāro režīmu speciālie dienesti-čeka un gestapo.

    Katra slepkavas noziegumu var izskaidrot pēc Freida. Arī tavus komentārus Rudzīša un vardarbības aizstāvībai. Arī pašu Rudzīti.Tas tikai diagnosticē problēmu.

    Jo izskaidrot nenozīmē attaisnot. Vardarbība ir krimināli sodama.

    Jo cilvēces progresu nenodrošina instinkti, bet intelekts.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > jautajums_4 04.12.2014. 14.38

    Kādā J. Dombura vadītajā televīzijas diskusijā skanēja daudzkārt tiražētās nepatiesības par homoseksuālismu. Atklājās arī politiķu nezināšana par jautājuma būtību, kuslums un bailes izteikt kaut ko tādu, kas varētu kaitēt viņu popularitātei. Jau pašā jautājuma nostādnē, ja tu atzīsti praidu, tu esi progresīvs, demokrātisks, eiropeisks, iecietīgs, ja nē – reakcionārs, progresa nīdējs, ir noliegta iespēja izteikt argumentus, kas veicinātu sapratni, un virzību uz konsensu, uz ko itin kā aicina praida organizētāji. Taču, manuprāt, ne jau praida noorganizēšana pilsētas centrā ir būtiskais, bet gan pēc iespējas lielāka trokšņa sacelšana. Tas homoseksuālismu nostāda līdzās tiešām nopietnām problēmām, līdz ar to radot neveselīgu ažiotāžu un interesi jauniešos, kuri acīmredzot ir šo aktivitāšu adresāts.

    http://www.aprinkis.lv/sabiedriba/dzive-un-ticiba/item/17051-homoseksualisms-biologa-skatijuma

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    WAT > jautajums_4 04.12.2014. 14.58

    Jautājum, ļaunums(vardarbība) ir mūžigs un klātpastāvošs visos laikos un visās vietās un katrā indivīdā. Tāda nu ir tā materiālā pasaule, kura nekad nesasniegs ideālus. Neba velti gan fizikā, gan filosofijā, un reliģijās ir labā-ļaunā (pozitīvā-negatīvā)dabiskais līdzsvars, kur katram indivīdam(brīvā izvēlē Dievišķums) ir iespēja nosvērties uz vienu vai otru pusi un kļūt aktīvam(uz abām pusēm), vai nodzīvot savu mūžu neitrālam(95% ļautiņu)-kā pati pasaule.

    Ļaunums un Labums tikai transformējas atbilstoši ārējiem apstākļiem, kas to ietekmē, bet savu vērtību un klātesamību nezaudē, iespējams dažreiz kļūst neredzams(esot klātbūtnē)

    Tieši tāpat ir VR rakstā ,jautājumā par vardarbību, fizisko vardarbību ir nomainījusi psiholoģiskā vardarbība (vardarbība pret dvēseli), vai varbūt atkal atgriezīsies atpakaļ fiziskā vardarbība?

    Pati par sevi tā vardarbība nekur nepazūd, tā ir dzīvo būtņu dabā, kas tad ir kārtība, valstis, justīcija, armija, policija, tiesas, sabiedriskās struktūras, noteikumi, bara hierarhijas, uzvedības nosacījumi barā utt.? Tikai leģitimizēta vardarbība, sabiedrības labā, pret indivīdu.

    Savukārt psiholoģiskās vardarbības ziņā sieviešu dzimums parasti ir daudz advancētāks nekā vīrieši( pamatā) , evolūcija saproties, kaut kā pret vīriešu fizisko spēku -vardarbību bija jāatrod instrumentāriji.

    Tādejādi mūsdienās tas ļaunums mīt psiholoģiskajā vardarbībā, kur sievietēm ir priekšrocības, un jebkura vīriešu prerogatīvas( fiziskās vardarbības, jo evolūcija vīrieti ir apveltījusi ar lielāku fizisko spēku) PIEMINĒŠANA , mūsdienu sabiedrībā izsauc histēriju.

    Rezumējot, katagoriski neatbalstu jebkuru vardarbību ģimenē ( bet nu Dievi jau protams mēs neesam), bet pret psiholoģisku vardarbību ne vienmēr var sagaidīt psiholoģisko atsitienu, ja oponents ir neprasmīgs šādu konfliktu risināšanā(nu nav daba devusi talantu, vai pat šajā jomā ir neattīstīts, bet tad nu tā ir pretējās puses problēma, ka sapinusies ar tādu nespējnieku, -ci) un viņam ir pieejami citi vardarbības instrumenti atbildei uz psiholoģisko uzbrukumu, tad var arī sanākt, ka psiholoģiskās vardarbības izmantotājs iemanto rezultātā zilu aci, diemžēl.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    Ēriks > jautajums_4 04.12.2014. 14.59

    Vai tādēļ, ka mums ir saprāts, mēs varam ne ar ko nerēķināties? Nevajadzētu būt tik pašpārliecinātiem un noliegt tos dabas likumus, kas miljoniem gadu bijuši pamatā dzīvās dabas attīstībai, kā arī noliegt tos sabiedrības likumus, kas gadsimtiem ilgi noteikuši indivīda uzvedību, lai varētu pastāvēt sabiedrība. Mēs varam daudz ko ignorēt un izdomāt, bet tikai tas mums nāks par labu, kas nerunās pretī dabas likumiem. Rakstnieks un dabaszinātnieks J. V. Gēte ir teicis: “Daba jokus nepazīst; tā vienmēr ir patiesa, tai vienmēr ir taisnība; kļūdas un maldi nāk no cilvēkiem.”

    http://www.aprinkis.lv/sabiedriba/dzive-un-ticiba/item/17051-homoseksualisms-biologa-skatijuma

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    WAT > jautajums_4 04.12.2014. 15.06

    Piemetinot, mūsdienu apstākļos, kad pieļaujama ir tikai psiholoģiskā vardarbība, ir tikai daži būtiski instrumenti ,kā izvairīties no fiziskās vardarbības(arī psiholoģiskās) ģimenē( loģiski ka no vīriešu rokas), MĪLESTĪBA,NESAVTĪBA, UZTICĒŠANĀS + abu partneru līdzīgs temperaments( ne obligāti vienā virzienā, bet būtiski vienā enerģētiskā līmenī) psiholoģiskā , intelektuālā līmeņa sakritība ( nekur jau no tām indiešu KASTĀM neizbēgsim).

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Normunds > jautajums_4 04.12.2014. 15.24

    Un rezultātā -upuris gūst dziļu traumu, bet varmāka, bieži jauns un stulbs, nonāk cietumā.

    ============

    Tieši to tu propagandē – sievietei ir tiesības nerūpēties par savu drošību.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    zanE. > jautajums_4 04.12.2014. 15.32

    …WAT….Tu meklē attaisnojumus un kā argumentu esi izvēlējies – psiholoģiskais terors!…

    ….hmmm….mums te šodien ar piemēriem paraugstundu Klusais sniedzis…nu, pamēģināsim saprast,kas tad ir tas briesmonis – psiholoģiskā vardarbība pret vīrieti…

    ….sadzīvē noklausīti piemēri iz dzīves:

    * pusgadu plauktiņš nokritis, bet vīrietim allaž nav laika to pielikt, aizņemtība – kārtējais aizrādījums par nokritušo plauktiņu tiek uztverts kā “zāģēšana”, krišana uz nerviem….psiholoģiskais terors…

    * vīrs bezdarbnieks augas dienas pavada pie TV kastes, pārdzīvojumu par darba zaudējumu slīcinot alus kausā….sieva strādā un pieķer klāt vēl papilddarbiņus, bet vadzis ir pilns un sieva “atļaujas” atgādināt, ka vismaz kādu darbu atrast taču varētu….protams, tas tiek uztverts kā psiholoģiskais terors, jo par nieka kapeikām strādāt ir – vierieša cieņu pazemojoši…

    * sievas iebildumi, ka brīvdienas un vakari tiek pavadīti draugu pulkā, bet mājās bērni ilgojas pēc Tēva – vistiešākā psiholoģiskā vardarbība pret vīrieti, kuram ir jāatpūšas no darba un ģimenes rūpēm….

    * meli un sievas krāpšana, nakšņošana pie mīļākās, tās mainot ik pa brīdim – rada diskomfortu, jo sievai ir iebildumi un iebildumi tiek uztverti kā psiholoģiskais terors….grauž un zāģē no rīta līdz vakaram, vai ne?….

    ….briesmīgās sievietes – kāds viņām ir ierocis pret nabaga, brīvību alkstošo vīrieti!…tam pretī var vienīgi turēties – iegāžot pa muti…un vīrietis uzreiz sajūtas kā radības kronis, sievai būs cienīt ģimenes galvu un pavēlnieku…nav ko izlaisties, lai zin savu vietu!….

    …psiholoģiskā vardarbība….mjā, spēcīgs arguments….

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    zanE. > jautajums_4 04.12.2014. 15.34

    …WAT….kamēr rakstīju – esi pievienojis jaunu komentāru – kuram varu… gandrīz…pievienoties… :)

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 04.12.2014. 15.48

    >Normunds

    Jā, sievietes rīcība, nav attaisnojums vīrieša vardarbībai. Jā, tieši to es proponēju.

    Tu droši vien proponē, ka drīkst zagt visu, kas nav piesiets?

    Es proponēju, ka nedrīkst! Arī tad, ja nav piesiets.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Normunds > jautajums_4 04.12.2014. 16.20

    Tad kāpēc tu piesien? Kāpēc slēdz dzīvoklim durvis?

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    WAT > jautajums_4 04.12.2014. 16.33

    Zane, Tevis minētie piemēri ir tendenciozi, lai arī izskatās, ka par pamatvērtībām esam vienisprātis.

    Nu kamdēļ sievietei jādzīvo kopdzīvē, jāsaietas ar muļļu, dīkdieni, principā neizaugušu puiku vīra vecumā (Tevis aprakstītās situācijas) ? Starp citu kāda māte-sieviete to muļļu arī ir tādu izaudzinājusi, ja kas, un par to tieši arī polemizē VR.

    “zāģēšana” parasti nozīmē to, ja aizskar otru personu jomās ,kuras tai nav būtiksi iespējams ka labot, mainīt ( piemēram zāģēt ,kāpēc Tu esi tādā auguma kondīcijā,aktivitātē, kāpēc Tu neesi uzņēmīgs, kāpēc Tu tik ilgi strādā, kāpēc Tu nevari akumulēt konkrētus finanšu resursus, kāpēc Tu nevari veltīt pārmetošai pusei laiku un uzmanību, kad un cik tā vēlas. Un tam sekojoši secinājumi…., izteikti atbilstošā dramaturģijā, un pārējo ģimenes locekļu ( bērnu) klātbūtnē)-varas demonstrācija-agresija.

    It kā starp citu regulāri izteikti salīdzinājumi, nostādot partneri mūžīgā lūzera pozīcijā ” redzi tas un tas ,to un to , tagad tam un tam, ir tas un tas, bet mēs…”

    Elementāra PMS un vispār sava emocionālā stāvokļa nesavaldīšana(sievites IR emocionālākas, tas nav nekāds noslēpums), redz jūtos slikti ,izlādēšos izmantojot kaut ko no augstākdefinētā repertuāra, lai remdētu spriedzīti…

    Tie ir daļa no tiem psiholoģiskajiem vardarbības ieročiem, kurus partneri( ne tikai sievietes) lieto viens pret otru, nianse tikai tāda, ka sievietes ar tiem rīkojas daudz veiklāk(evolūcija ,kā jau minēju). Konfliktu rezultātā, agri vai vēlu viens zaudē psiholoģiskajā kaujā un dod otram bietē ( ļoti bieži arī sieviete ar nagiem pirmā ieķerās vīrieša sejā, ne vienmēr vīrietis pirmais mauc)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 04.12.2014. 16.36

    >normunds

    Un ja nav piesiets, tad tavuprāt drīkst zagt.

    ja kolēģis aizmirsis maku uz galda, tad pats vainīgs? Tev ir tiesības to paņemt?

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > jautajums_4 04.12.2014. 16.54

    Tiesības paņemt svešu maku nav nevienam,bet diemžēl parasti kāds atrodas,kas to izdara :D

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    zanE. > jautajums_4 04.12.2014. 17.55

    …WAT…tie NAV tendenciozi piemēri, tik pat labi arī Tavus minētos piemērus varētu saukt par tendencioziem, jo…divu cilvēku savstarpējās attiecībās vienmēr pastāvēs atšķirības…piekrītu, viena pagale nedeg….taču mēs nevaram uz savstarpējām attiecībām attiecināt E.Veidenbauma – “Virs zemes nav taisnības, dūrei tik spēks…”…

    …inteliģenti cilvēki un sevi cienoši, nespējot sadzīvot, otru necentīsies piespiest pakļauties un “salauzt spītības garu”, nevicinās dūres, lai parādītu – kurš te ir saimnieks…diemžēl, mūsu sabiedrība vairāk balstās uz instinktiem, ne prāta spējām…un sevi realizēt nespējīgs indivīds – pašapliecināšanos atradīs fiziska spēka pielietošanā, jo…ja par sievietes “savaldīšanu” ar fizisku spēku, par viņas “atgriešanu pie pareizas uzvedības” runā psihoterapeits, kurš dod vērtīgus padomus, palīdz atrisināt psiholoģiska rakstura problēmas – tātad, šāds indivīds saņem akceptu savai vardarbīgajai uzvedībai…

    …par saviem vārdiem ir jāatbild, ir jāsaprot – kādu vēstījumu sniedz sabiedrībai, kādas problēmas tas var radīt – it īpaši psihoterapeits….diemžēl, Rudzītis ne pirmo reizi provocē nelīdzsvarotu personu instinktus…un tas nav pieļaujams….

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > jautajums_4 04.12.2014. 18.09

    Rudzīša padomi ir domāti nelīdzsvarotiem tipiem,lai pierādītu savu varu un ietekmi,tāds ir vēstījums?Jeb tas ir tikai nelīdzsvarotu personu traktējums?

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Normunds > jautajums_4 04.12.2014. 18.35

    Un ja nav piesiets, tad tavuprāt drīkst zagt.

    ja kolēģis aizmirsis maku uz galda, tad pats vainīgs? Tev ir tiesības to paņemt?

    ====================

    Nu galīgi auzās.

    Tavuprāt katrs, kurš māca saviem bērniem aizslēgt dzīvokļa durvis, attaisno zagļus, kas zaguši no neaizslēgta dzīvokļa? Pilnīgs sviests!

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 04.12.2014. 19.07

    Nu piemēru ir bez gala … :) :) :) man bij zināms gadījums kad pirms kāzām topošā sieva trekterēja šampi un kniebās ar nakamo vīru bez kompleksiem citu acu priekšā , bet pēc kāzām mājās slēpa vīnu un sekss džekam bij bez maz kā svētki :) :) :) kas tik nenotiek :)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Normunds > jautajums_4 04.12.2014. 19.21

    Atturība – dzīves norma.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 04.12.2014. 19.43

    Nū , tur vēl ir saukta policija , kad džeks bija ierāvis , lai gatavotu augsni nākotnes procesiem . Kā neka trīs bērni radīti un kad acīmredzot būs jādala manta , tad būs jau sagatavoti materiāli …

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

jautajums_4 04.12.2014. 09.37

>aivarsk

Es labi atceros tavu argumentāciju pie diskusijas par prokuratoras paziņojuma, ka izvarošanas upuri paši vainīgi.

šī jau ir otrā reize, kad tu kvēli iestājies Par vardarbību pret sievieti.

Un tā jau ir sistēma.

Nu ne visai simpātisks tavs psiholoģiskais portrets zīmējas…Varbūt tev vajadzētu pameklēt speciālistu palīdzību. Pie laika.

Un nopietnu speciālistu, kurš var palīdzēt, nevis šarlatānu kā Rudzīti, kurš tavus dēmonus vēl uzkūdīs…Un dēmoni tev ir nopietni.

+19
-7
Atbildēt

22

    aivarsk > jautajums_4 04.12.2014. 09.58

    Jautājums_4

    Šī ir jau kārtējā reize, kad es iestājos par tiesisku un adekvātu secinājumu izdarīšanu!

    Kas attiecas uz diskusijām par izvarošanu, tad varu apgalvot vēlreiz, ka nestabilus cilvēkus ar nosliecēm uz vardarbību VAR IZPROVOCĒT ar savu uzvedību. Daudzus noziegumus var izprovocēt. Kurš tad būs ieguvējs, ja mācīsim jaunietēm, ka piedzeroties svešās kompānijās, piekrītot braukt līdzi nepazīstamiem cilvēkiem, apmeklējot apšaubāmas vietas, viņām pašām sevi nav jāsargā?

    +7
    -13
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 04.12.2014. 10.09

    Un kā tad mācīsi? Sitot?

    Un vēl . Vai tev nešķiet, ka jāmāca ir arī, ka vardarbība ir nepieļaujama, ja arī sieviete ir vietā, kur viņai var uzbrukt, ja arī viņa ir dzērusi.

    Ka ja saka -Nē, tad tas arī nozīmē -Nē!

    p.s. Un tevi regulāri izprovocē, vai ne? Tu taču neesi vainīgs, jo Rudzītis apgalvo, ka ok, vai ne?

    meklē nu profesionālu palīdzību, tav ir problēmas.

    +14
    -10
    Atbildēt

    0

    aivarsk > jautajums_4 04.12.2014. 10.16

    jautājums_4 Tu tikko nostādīji sevi idiota lomā, ja nav argumentu, tad noder šāds – visi, kas izlasījuši Rudzīša rakstu un sapratuši Rudzīša uzdoto jautājumu, sit sievas un izvaro mazas meitenes :)))))))))

    +9
    -14
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 04.12.2014. 10.24

    Kāpēc visi, kas lasījuši? Absolūtais vairākums Rudzīša viedokli kategoriski nosoda un noraida, tai skaitā es.

    Bet Tev ir problēmas…Nopietnas problēmas!

    +15
    -10
    Atbildēt

    0

    beta > jautajums_4 04.12.2014. 10.59

    > jautājums, aivars

    Godīgi sakot, jau pasen klausoties un lasot Rudzīša viedokļus, tāda sajūta, ka kaut kas nav kārtībā ar pašu Rudzīti. Psihoterapeita darbs ir ārkārtīgi smags, domāju, ka ne visiem tas pa spēkam…

    Zinu, ka reizēm otrs cilvēks var ļoti nokaitināt, bet, ja dusmas var izlādēt tikai ar sišanu, tas nozīmē, ka sitēja nervu sistēma nav adekvāta. Otrkārt, cilvēkiem, no kuriem vienam (jeb abiem) gribas sist otru, nevajag dzīvot kopā – tā ir vistīrākā nesaderība.

    Domāju, ka Rudzītim ir pusmūža krīze kombinācijā ar paša un citu psiholoģiskajām problēmām. Kad viņš publiski uzstājas, saprast neko nevar. Tas liecina par putru galvā…

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > jautajums_4 04.12.2014. 11.02

    beta. Sveik!. Manuprāt Rudzītis reizēm ciemojās arī Dombura Ks notiek Latvijā?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    aivarsk > jautajums_4 04.12.2014. 11.03

    beta, iespējams, bet tad ir jāsasauc sertificēšanas komisija un jāresertificē Rudzītis. Sertifikāti jau nav uz mūžu izsniegti. Taču ar balsojumu nolemt, ka raksts nepatīk, tāpēc neļausim uzklausīt pacientus – ir arhaiskas raganu medības!

    Tas adgādina pskp pirmorganizāciju biedru tiesas!

    +7
    -14
    Atbildēt

    0

    aivarsk > jautajums_4 04.12.2014. 11.04

    lno beta. Sveik!. Manuprāt Rudzītis reizēm ciemojās arī Dombura Ks notiek Latvijā?

    ______________________________

    Pārģērbies par dažādiem politiskiem tēliem?

    +2
    -13
    Atbildēt

    0

    beta > jautajums_4 04.12.2014. 11.12

    > lno

    Sveiks! Pēdējā laikā Domburu skatos maz. Bet priekšvēlēšanu laikā Rudzīti aicināja dažādos formātos. Klausījos un domāju, vai tik džeks nešļūc uz veciem lauriem,saprast ko grib pateikt, nav iespējams…

    >aivars

    Cik saprotu, komisija bija. Un vēl, domāju, ka tas nav mirkļa lēmums. Iespējams, ka Rudzīša aprindās, tas, ko pat es, nespeciāliste, vēroju, ka ar viņu kaut kas nav kārtībā, bija zināms jau kādu laiku.

    Ja man jautātu, pie Rudzīša nevienu paziņu nesūtītu. Tie, kam sertifikāts nav būtisks, var turpināt iet un konsultēties.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    aivarsk > jautajums_4 04.12.2014. 11.20

    beta, baidos, ka bez sertifikāta praktizēt nedrīkst! Resertifikācijas komisijas nebija, bija valdes lēmums! Rudzīti NEVIENS valdē neaicināja un neuzklausīja.

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    beta > jautajums_4 04.12.2014. 12.06

    > aivars

    Rudzīša rakstu, par ko brēka izcēlusies, izlasīju. Tiesa, ar mokām. Smagi raksta, izejot no saviem pieņēmumiem, ne pierādītiem zinātniskiem faktiem. Par daudzām tēzēm pastrīdētos, ja būtu iespēja.

    Lai nu kā mums ir demokrātija. Rudzītis lēmumu var pārsūdzēt tiesā, ja kas izdarīts nepareizi.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    e > jautajums_4 04.12.2014. 12.22

    Jā, protams, aivark – var izprovacēt.

    Lai nodrošinātos pret izprovacēšanu vajag ņemt piemēru no radikālajiem islamistiem un sievietes bez pavadoņa un maisa galvā no mājas ārā nelaist.

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    aivarsk > jautajums_4 04.12.2014. 12.29

    e, dzīvojot starp radikālajiem islāmistiem, droši vien tas būtu pareizākais solis drošības virzienā. Pie mums pietiks nepārdzert saprātu, nelietot narkotikas, nebraukt līdzi bariņam nepazīstamu vīriešu…

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    Normunds > jautajums_4 04.12.2014. 15.19

    Vai tev nešķiet, ka jāmāca ir arī, ka vardarbība ir nepieļaujama, ja arī sieviete ir vietā, kur viņai var uzbrukt, ja arī viņa ir dzērusi.

    Ka ja saka -Nē, tad tas arī nozīmē -Nē!

    ==============

    Iestāstīt meitenēm, ka viņām ir tiesības nerūpēties par savu drošību ir noziedzīgi, būtībā tā ir līdzdalība izvarošanā.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 04.12.2014. 15.45

    > Normunds

    Tu taču mums bijis saistīts ar policiju, vai ne? Tā ir tava attieksme pret vardarbības upuriem?

    Kozlovskim ir nopietnas problēmas ar personālu. Tu apgalvo, ka meiteni, kura nav parūpējusies par drošību var izvarot?

    Vai ka Rogoļeva upuri paši vainīgi, jo bija naktī uz ielas?

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Normunds > jautajums_4 04.12.2014. 16.15

    Ieslēdz smadzenes vienreiz, ja ir, un pārtrauc aicināt sievietes uz bezatbildīgu un bīstamu rīcību. Kāpēc tad tu neatstāj savas mājas durvis neaizslēgtas un kāpēc aizslēdz mašīnu? Vai tādejādi tu uzņemies vainu par to, ka zagļi zog?

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Normunds > jautajums_4 04.12.2014. 16.17

    Un kas tev teica to sviestu, ka esmu saistīts ar policiju? FSB kurators?

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 04.12.2014. 16.31

    >Normunds

    Bet esi taču , vai ne?

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    d_s_d > jautajums_4 04.12.2014. 18.16

    Bija reiz facebook tāda bildīte (Indijas notikumu sakarā) ar uzrakstu: “Nemāciet savām meitām neiziet no mājas, bet tā vietā māciet saviem dēliem, ka nedrīkst izvarot!”

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > jautajums_4 04.12.2014. 18.22

    Lieliski,bet tev ir garantija,ka visas to arī izdarīs?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Normunds > jautajums_4 04.12.2014. 18.23

    Neesmu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > jautajums_4 04.12.2014. 21.57

    Absolūtais vairākums Rudzīša viedokli kategoriski nosoda un noraida
    —–
    Tev ir referenduma rezultāti uz galda?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

jautajums_4 04.12.2014. 09.26

Ko jūs gvelžat? Katrai profesionālai organizācijai, asociācijai, klubam ir savi ētikas kodekss.Katrai profesionālajai praksei ir jābūt ētiskai.

Un Viesturs Rudzītis ir prasts šarlatāns. Vienmēr esmu brīnijies, ka kāds viņu ņem par pilnu.Bet nu ir pārgājis visas robežas…

Kur tas noved? Nū…Krievija pašlaik plaši apspriež Bašarova, ir tāds krievu aktieris, roku palaišanas praksi- 6 laulības mēnešu laikā sievai 3 smadzeņu satricinājumi, pēdējais gandrīz letāls, tāpēc publisks.

Vardarbība ir kriminālnoziegums. Tikai un vienīgi!

Un nozieguma attaisnošana un pamatošana arī nepieļaujama.

Gribu atgādināt Elinas Pupiņas slepkavību. Slepkava Jānis Gaigals arī bija sieviešu “disciplinēšanas” mīlētājs.

Vai vajag sadistus vēl kultivēt, apgalvojot, ka viss ok-viņa īstenībā to pati grib?

+21
-9
Atbildēt

5

    aivarsk > jautajums_4 04.12.2014. 09.32

    Tu izlasīji to RAKSTU????

    Vai tāda raksta publicēšana savā blogā ir pamats represijām?????????

    +7
    -14
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 04.12.2014. 09.38

    Jā! Jo kūdīšana uz kriminālnoziegumu.

    +16
    -10
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > jautajums_4 04.12.2014. 09.39

    Tad arī licence viņam jāņem par to, ka viņa ārst. metodes ir neadekvātas un kaitīgas, nevis par viņa viedokli kādā publikācijā.

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 04.12.2014. 09.42

    Viņam sertifikātu arī noņēma par profesionālās ētikas pārkāpumiem.

    Par profesijas reputācijas graušanu.

    Viss ir adekvāti!

    +15
    -11
    Atbildēt

    0

    Normunds > jautajums_4 04.12.2014. 15.15

    Kā ar akadēmisko brīvību, ko paģēr visādi starptautiskie pakti?

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam