Vita Matīsa: Latvija ir caurausta ar vājo punktu mezgliem

65

Komentāri (65)

Drosma 28.11.2014. 10.31

Ir zināms,ka kremlis uzpērk politiķus Eiropā, lai Eiropu šķeltu.

To, piemēram, intervijā RL saka Lūkas no Economist.

Piemēram, ir publicēta ziņa,ka franču radikālisti ir saņēmuši 40 milj no Maskavas, kā kredītu ( dzēšamu , protams)

Interesanti – cik miljonus un kā ir saņēmis Čehijas prezidents un kuri no mūsu politiķiem un cik saņem no Maskavas – no Kremļa. Tas,ka saņem – tā man ir svēta pārliecība. Un es te nedomāju SC. Tieši otrādi – manas aizdomas ir par mūsu naciķiem. Tiesiskums valstī mums ir iznīcināts pilnībā kopš šo ministriju vada nacionālisti.

Ir ko padomāt un secināt.

Moskau/Berlin – Neun Millionen Euro soll die russische Regierung dem rechtspopulistischen Front national (FN) geliehen haben, hieß es bislang – doch der Kredit aus Moskau fiel wohl deutlich höher aus: Die französische Partei von Marine Le Pen soll für die nächsten Wahlkämpfe insgesamt 40 Millionen Euro als Unterstützung des Kreml bekommen, wie die “Frankfurter Allgemeine Zeitung” unter Berufung auf das französische Investigativ-Por

Jā un savulaik es brīnījos,kā tik nacionāli radikāli noskaņots politiķis komponists pēkšņi sāk slavināt Putinu un Lukašenko. Un es tikai tagad velku paralēles. Ar kredītiem, kuri tiek dzēsti. Jo naudu vajag visiem – vai ne. Un mani novērojumi liecina, ka nacionāļiem ir ļoti laba apetīte, ļoti. Bet tautai patriotisms ir kā izdzīvošanas jautājums,kā pamateksistences jautājums.

+1
-1
Atbildēt

1

    edge_indran > Drosma 28.11.2014. 15.44

    ——–SandraJ Ir zināms,ka kremlis uzpērk politiķus Eiropā, lai Eiropu šķeltu.

    To, piemēram, intervijā RL saka Lūkas no Economist.

    ===============================================================================

    Arī kapitālismā: “Skopais maksā dubultā!” (ne tikai pirmās soros-dāmas piedzīvojuma kontekstā ar telefonlīnījas ievilkšanu)

    Capitalism: A Love Story – Documentary

    http://www.youtube.com/watch?v=rgcdtOcfqfc

    0
    0
    Atbildēt

    0

edge_indran 27.11.2014. 10.39

———

“Latvijas iedzīvotājiem, pēc Matīsas domām, ir divas izvēles – dzīvot Eiropas vai Eirāzijas telpā. «Tas jautājums, kādas vērtības aizstāvēt, ir ļoti būtisks, jo Latvijas iedzīvotājiem ir divas izvēles – Eiropas vai Eirāzijas telpa ar ļoti fundamentāli atšķirīgām vērtību sistēmām.”

===============================================================================

Cik pazīstama runa – nudien, kā Kaupo un Kangara laikos pirms 800 gadiem, kad Baltijas jūras piekrastē sāka uzdarboties Meinards un krustnešu bari.

Kultūras socioloģes D.Beitneres-LaGallas secinājums, ka “eiropeizēšanas process beidzās 19.gs.”, izrādās kļūdains:

“- …Stāsts vairāk ir par to, ka Livonijā iekļautās tautas pakāpeniski gribēja padarīt par vāciešiem. Katrā ziņā mūs eiropeizēja, un nevar neredzēt, ka ļoti liela daļa iedzīvotāju patiešām aizgāja vāciešos, un faktiski tas process noslēdzās tikai 19. gadsimta sākumā. Nemaz nedarbojās savādāki sociālie lifti, proti – ja tu gribēji sasniegt kaut ko vairāk, tad savādāk nevarēja… Bet mums laikam vairāk tomēr jādomā par to, ka Latvija vienmēr bijusi un būs ļoti iekārojama vieta.”

http://www.delfi.lv/news/comment/comment/arnis-terzens-paldies-globalizacijai-saruna-ar-dagmaru-beitneri-fragmenti.d?id=34904003#ixzz3KFx5f2Ev

0
-1
Atbildēt

0

edge_indran 27.11.2014. 10.21

——

“Es bieži sev esmu uzdevusi jautājumu, vai 1991.gadā, kad Latvija kļuva neatkarīga, pašsaprotamā izvēle Eiropas vērtību virzienā.. vai daudziem tas nebija atkal tas iztapības gēns, kas parādījās, jo Rietumu telpa bija varas nesēji, un jāpieslienas tiem, kas ir stiprāki,» sprieda Matīsa.

===============================================================================

Vairums V.Matīsas kundzes atziņas ir “vājo punktu mezglu” cauraustas.

Bez “iztapības” un citiem “nelabiem” gēniem latvietis jau nebūtu latvietis:

“– Tas nav ne slikti, ne labi. Mēs tādi esam. Un ar šādu atziņu esam līdz šim brīdim kā tauta izdzīvojuši.” Ilze Boldāne,etnoloģe.

Strādīgie un skaudīgie – latvieši http://mod2.la.lv/pg_contents2.php?id=13498872391349887239.4726

0
-2
Atbildēt

0

Māra 26.11.2014. 19.47

pilnīgi piekrītu dzerinam

+3
-2
Atbildēt

1

    edge_indran > Māra 27.11.2014. 10.16

    ——–

    Jāpiekrīt, jo paši auseklīši un sorosieši nespēj apjēgt un/vai atzīties, ka ar savu centīgo darbošanos “Eiropas telpas” radīšanai – radīja arī neskaitāmus “vājo punktu mezglus”. Neizdevās jau objektīvu iemeslu dēļ (sociālie likumi) nodrošināt demokrātijas autonomiju no “mežonīgā kapitālisma/tirgus”.

    Turpināt “dzeris49” un V.Matīsas prātuļošanu var bezgalīgi, jo nesaprotot “vājo punktu mezglu” rašanās iemeslus, tos nekad neizdosies atraisīt vai izmainīt. Laiks domāt, nevis emocijas paust! Te viens labs piemērs – starptautiski pazīstamā mākslinieka, rakstnieka un publicista Maksima Kantora pārdomas: “Pēdējā saspraude”

    http://www.gazeta.ru/comments/column/kantor/6038901.shtml

    0
    -2
    Atbildēt

    0

edge_indran 26.11.2014. 18.33

———-Vita Matīsa: Latvija ir caurausta ar vājo punktu mezgliem.

===============================================================================

Gribējām kā labāk…..

Vaira Vīķe-Freiberga:Prezidentūras darba apkopojums http://president.lv/pk/content/?cat_id=2163

0
-1
Atbildēt

0

Mantrausis 26.11.2014. 17.25

Lieliska intervija. Tikai atkal – cik no tās varam izmantot? Jau dienu vēlāk Zolitūdes sakarā runā gari un plaši par papīriem… Kam tie? Varbūt ir vērts vienreiz uz gadiem 5 atcelt daudzas valstī darbojošās normas un visus mēslus, ko par likumiem saucam, un paskatīties, kas īsti ir un vai mums ir profesionāļi? Vai kāds īsts būvnieks spēj uzbūvēt ēku, kā savulaik tapa Mencendorfa nams? Vai kāds inženieris uzbūvēs tiltu, kā pār Ventu pie Kuldīgas? Vai kāds maiznieks ceps lielo kukuli, kā savulaik Birznieku Bertiņa? Vai skolotājs laukos sasēdinās trīs vai četras klases vienā telpā un apmācīs?

Varēs tā? Pie tam, profesionāli…

+4
0
Atbildēt

1

v_rostins 26.11.2014. 14.23

Matīsa uzskata, ka “gaismas pilī” vairāk iederētos ne krietna latvieša, Ziedoņa, zāle, bet gan Kostjas Čakstes. Kapēc gan ne Oškalna, Kononova, Šustina vai Višinska, Molotova, Stalina zāle?

+1
-10
Atbildēt

3

    Drosma > v_rostins 28.11.2014. 10.40

    nabaga nabaga rostin – tā arī neviens par tevi nav parūpējies. Arī tas ir ļoti ļoti skumji

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    v_rostins > v_rostins 28.11.2014. 11.25

    SandraJ

    Nedabūsi sev veci, tu nodzītā staļinistu mačalka, ja nu vienīgi kādu piedzērušos krievu smerdeli, kas 9. maijā izrubījies gulēs Karātavu laukumā, izdosies apčubināt.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > v_rostins 29.11.2014. 23.41

    ———-

    “Nabadziņi” sorosīdi – tādus mulsinošos jautājumus uzdot par kritērijiem, ka nudien’, jāsmejas. Pirmā soros-dāma latviski lasīt prot, taču laikmeta kontekstu nesaprot, Aukstā kara propagandas tīmekļos sapinos.

    Starp citu, savulaik “dubultaģents” Lešinskis ne bez pamata trimdiniekus brīdināja http://www.zagarins.net/jg/jg259/JG259_Eglaja-Kristsone.htm

    – jo labāk tos I.Ziedoņa ietekmes spēka avotus zināja – to arī J.Peters acīgi pamanīja:

    “Kādreiz vesela paaudze atdarināja Imantu Ziedoni, tas bija labs atdarināšanas piemērs. Tādu līderu mums trūkst.” http://www.diena.lv/izklaide/janis-peters-vai-nu-gremde-vai-cildina-par-daudz-676187

    0
    0
    Atbildēt

    0

locus 26.11.2014. 14.18

Par to Kaķīti. Pasakās jau ir daudz slāņu. Un, kad Matīsai jautā – bet UK uzvarēja Gredzenu pavēlnieks – tad viņai nav ko teikt. Tā taču vispār ir migla, Albiona. Bet Kaķīti pieņēma un pabaroja pavārs, ne jau senilais valsts prezid… vai, atvainojiet ! :)… ķēniņš. Un Kaķītim tā arī palika viņa riekstu un mandeļu gaņģi un dzirnaviņas griežas.

+7
-1
Atbildēt

4

    locus > locus 26.11.2014. 14.24

    Taču kopumā Matīsai piekrītu. Par to, ka cilvēki nerunā, klusē, pieļauj nelikumības. Teiksim, neesmu pārbaudījusi, taču esmu dzirdējusi, ka Limbažos pašvaldības komunālās saimniecības priekšnieks sev jau uzcēlis 4 fazendas, tai skaitā par naudu, ko ieguvis, apsaimniekojot EU māju siltināšanai paredzēto naudu. Līgumu noslēdz par lielāku naudu, bet, teiksim, logus reāli ieliek par zemāku cenu. Starpība kabatā. Bet tiem, kas maksā 20 gadus kredītu – māju iedzīvotājiem – nekvalitatīvāki logi. Turklāt Limbaži ir ārkārtīgi čakli māju siltināšanā. Tā ka varbūt paspēs vēl piekto personīgo fazendu uzcelt. :( Šķita, ka šitā krāpšanās jau beigusies. Varbūt vēl nav beigusies?!

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    edge_indran > locus 26.11.2014. 15.20

    ——hombros Taču kopumā Matīsai piekrītu.

    ===============================================================================

    Ha,ha,ha – te nav ASV, kur pašlaik cilvēki klaigā, neklusē, nepieļauj likumdošanas insturukciju ievērošanu.

    Nav jau tas vidējais latvietis/latviešu tautas raksturs kāds ideāls, taču nezāles neiznīks, kaut jau vairāk kā 200 000 pēc 1990.g.4.maija līdzīgi kā pati Matīsa (Matīsas vecāki) pievienojušies “Eiropas telpai”.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Drosma > locus 28.11.2014. 10.38

    Jā – perfketi, ar mūsu apsaimeniekotāju RNA , kur viens no akcionāriem ir A.Šķēle ir tieši tāda pati situācija. Valsts viņiem -apsaimniekotājiem radīja Enerģijas likumu, kurš paredz konfidenciālās cenas – jo tu kā uzņēmējs vairāk pētrc no a/s RS , jo tev dod lētāku cenu, bet no iedzīvotājiem iekasē Latvijas Vēstneši izlsudināto – oficiālo cenu. Tieši tāpat arī ar Latvenergo.

    Bet – apetīte jau aug ēdot. Apsaimniekotājs – pieaugot apsaimniekojamo māju skaitam no 4 uz 140 , darbā ir pieņēmis 4 jaunus juristus, toties tehniskais dienests palicis tāds pats, kā bija , kad apsaimniekoja 4 mājas.

    Noskatījos 100 gr kultūras raidījumu ar arhitektu diskusiju.

    Tādas skumjas, nelaimi vēstošas nolemtības sajūta. Viss arhitektu stāstītais man atgādina manas “orveliskās” attiecības ar varu – valsts un pašvaldības varu.

    Vai tiešām tā ir mūsu realitāte- ka paši veidojam šo valsti ,tie ir mūsu likumi, mūsu cilvēki un pēc tam “sitamies” pret to likumu un cilvēku mūri kā putni, vai kā minēja ZG – izlidojam pa logiem kā putni.

    Tad jājautā – kas ar mums visiem notiek un kāpēc?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > locus 29.11.2014. 23.22

    ——–SandraJ:”(..)Tad jājautā – kas ar mums visiem notiek un kāpēc?”

    ===============================================================================

    Sociālo likumu darbība ir nenovēršama http://zinoviev.in.ua/?p=9

    – tas jāatzīst, jo padomju sociālismā ne pirtnieks rumpītis, ne Ventspils Hūte, ne n-tie darbonīši šķēlisti par kampējiem un oligarhiem kļūt nevarēja – iekārta neļāva (sk. pamatlikumu – Konstitūciju).

    Starp citu, Kārlis Skalbe itin acīgi pamanīja un tēlaini aprakstīja tās dīvainās pāvērtības. Vairums cilvēku intuitīvi pielāgojas esošajai sistēmai – pakļaujas sociālo likumu iedarbībai. Tieši šis pārvertību negatīvais aspekts tā satrauc “eiropeizētājus”, kuri aicina izvēlēties “telpas”.

    Pasaka par vērdiņu

    https://www.youtube.com/watch?v=KTxnm2bFNKQ

    0
    0
    Atbildēt

    0

edge_indran 26.11.2014. 13.51

——

Matīsa uzskata – ja lielai daļai Latvijas iedzīvotāju šķiet, ka atnāks labais ķēniņš un atrisinās problēmas, tad tautas vēlēts prezidents nebūtu labākā ideja.

===============================================================================

Lielai daļai jau skaidrs – kas te uzstājas.

http://static6.businessinsider.com/image/5203c831eab8eac424000008/egypt-cannot-possibly-use-all-of-its-us-made-tanks-short-of-an-alien-invasion.jpg

0
-5
Atbildēt

0

eltae 26.11.2014. 13.06

Saeimā vairāk kā treša daļa deputātu, kuri Putina iebrukuma gadijumā paliks “savās vietās”, Rīgas domē pat vairāk.

+13
0
Atbildēt

0

lno 26.11.2014. 12.24

Bolšteins: “Es nespēju piedalīties”. Kur Bolšteinam uzcelts piemineklis?

+9
-3
Atbildēt

3

vvilums 26.11.2014. 12.02

Iestašanos ES un NATO īstenoja tikai viena politiķu daļa un no tiem daudzi jau vairs nav politikā.

+6
-2
Atbildēt

2

    apmulsis > vvilums 26.11.2014. 12.51

    To jau īstenoja visi, ne jau politiķi. Un bija jāmācās konkurēt.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    vvilums > vvilums 26.11.2014. 13.32

    Apmulsis. Starp tiem visiem referendumā par stāšanos ES 30 % balsoja pret. Latgalē tadu bija pat 50%. Un konkurēt politķim Latvijas patritam ar kremļa naudu uzturētiem politiķiem ir pagrūti.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

dzeris49 26.11.2014. 11.39

Manuprāt, M teiktais jāuztver plašāk, nodevība ir arī amatpersonu un, sevišķi, politiķu korumpētība, šādā kontekstā, lielākie “patrioti” NA, kas, vēl arvien tur augstā amatā blēdi Lūsi, tikai tāpēc, ka viņš ir NA naudas avots, un liek ministru amatos vispārzināmos blēžus bērziņus – rasnačus – gerhardus arī ir nodevēji, jo strādā MNA un Lemberga labā, ZZS frakcija “nodevēji” ir visi, kā viens, jo strādā nevis valsts, bet, Lemberga labā, graujot tiesiskumu valstī, V Āboltiņa, ignorējot vēlēšanu rezultātus, un iekļūstot Saeimā pretēji vēlētāju gribai, arī, īstenībā, nodod demokr. vērtības, politiķi, kas dod valsts pasūtījumus apšaubamām firmām, kas tos sponsorē, tas pats, tas pats att. uz korumpētiem tiesnešiem, prokuroriem, utt.

Principā, par nodevējiem, plašākā kontekstā, var saukt visus, kas ignorē demokrātijas vērtības un gatavi pārdoties par naudu, tā, īstenībā, graujot valsts pamatus.

Protams, tradicionalā izpratnē nodevēji ir tie, kas vēlas šīs valsts likvidēšanu, un strādā citas valsts labā, bet, nedomāju, ka M domājusi tik šauri.

Arī tai “piekāpībai” drīzāk, sakars ar korupciju un vēlmi neapgrurināt sev dzīvi, spļaujot pret vēju, visi ļoti labi zina, ka neviens par to paldies nepateiks, jo šai valstī cīnās nevis ar korupciju, bet, ar korupcijas apkarotājiem, un cilvēki vienkārši negrib zaudēt darbu vai piedzīvot vēl ko sliktāku, ejot pret sistēmu, tādu piemēru pietiek.

+20
-2
Atbildēt

5

    vvilums > dzeris49 26.11.2014. 12.11

    tradicionalā izpratnē nodevēji ir tie, kas vēlas šīs valsts likvidēšanu un strādā citas valsts labā, bet, nedomāju, ka M domājusi tik šauri.

    “Šaura daļa” saeimā sastāda vismaz 30 % deputatu . Pie tiem X- stundā manuprāt vēl 10% varētu pievienoties.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 26.11.2014. 12.18

    vvilums. Pieskaiti vēl pārdesmit %, kuri balsojumā par valsts likvidāciju atturēsies:):):)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 26.11.2014. 13.09

    Par nodevējiem var uzskatīt visus tos augsti stāvošos poltiķus, kas uzrunas un intervijas sniedz krievu valodā, tadējādi legalizējot okupācijas sekas. Faktiski viņi atbalsta krievu medijos uzturēto viedokli, ka krievu valoda Latvijā vēsturiski kļuvusi par starpnacionālās saziņas valodu.

    Tas, ko pašlaik dara Straujuma, ir sabiedrības šķelšana pēc nacionālās piederības.

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 26.11.2014. 13.41

    Tad kas ir Citadeles slepenā pārdošana plašākā mērogā?Vai euro ieviešana,neprasot tautas domas šajā jautājumā, bez referenduma?Individualitāšu uzvaras gājiens pret kolektīvismu?Rietumu vērtību ieviešana,neskatoties uz vietējo aborigēnu pretestību?Tad tik uz priekšu,rīt direktīvas kārtībā jāievieš geju un lesbiešu laulāšana baznīcā un otra valsts valoda,nav ko prasīt nevienam piekrišanu.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    edge_indran > dzeris49 26.11.2014. 13.53

    ———

    Ieviesīs, esi mierīgs. Matīsa jau ne bez iemesla atkal atbraukusi.

    Vai nu – vai nu (Eirāzijas telpa) – bet tautai jau referendumā neprasīs.

    http://static6.businessinsider.com/image/5203c831eab8eac424000008/egypt-cannot-possibly-use-all-of-its-us-made-tanks-short-of-an-alien-invasion.jpg

    0
    -3
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 26.11.2014. 09.10

Saukt par nodevējiem tos politiķus, kuri īstenoja Latvijas iestāšanos ES un NATO? :) Tas ir bezatbildīgi pārsālīts. Drīzāk jau Latvijas ļaužu prātus ir saindējusi sevis noniecināšanas tieksme, kas ir vēl no okupācijas laikiem ielaista slimība un šodienas Latvijas valsts vājākais punkts.

Cik ilgu mūžu var paredzēt valstij, kuru pie dzīvības uztur bailes no Krievijas un bailes no tā, ka Latvijā pie varas nonāks prokremliski spēki? Pareizi tika stādīts jautājums par to, kas notiek, ja šīs nicināmās Latvijas vairs pēkšņi nav?

Katrā ziņā šādu skaļu brēkšanu, kādu var lasīt šajā uc rakstos, nevar uztvert par konstruktīvu situācijas analīzi, kuru mēdz dēvēt arī par kritiku.

Pagaidām vēl Latvijas valsts balstās uz tādu vēlētāju politisko izvēli, kuru apziņā ir skaidri iespiedušās atmiņas par to – kas tas tāds ir – Kremļa sētais ļaunums, šai paaudzei ir skaidrība par to, kāds režīms nomainīs Latvijas demokrātiju, ja mūsu valsts kritīs. Bet pienāks brīdis, kad sāks balsot LR jaunā paaudze, kura būs uzaugusi šajā vaimanoloģijas smogā, sāks balsot paaudze, kuru politiskā izvēle vairs neatšķirsies no tās ikdienas bļaušanas, kurā viņi būs uzauguši. Un tad būs vakars, atliek tikai cerēt, ka es vairs šo laiku nepiedzīvošu :))

+11
-6
Atbildēt

13

    traductrice > rinķī apkārt 26.11.2014. 09.21

    Un tad būs vakars, atliek tikai cerēt, ka es vairs šo laiku nepiedzīvošu :))

    Ūja, ūja… rīt tak vēl negatavojies pamest šo sauli, jo mums jau šodien ir jaunā paaudze, kas sasniegusi balsošanas vecumu. Un nekāda vaina – vidējais eiropeiskais modelis (izklaide interesē vairāk/politika mazāk) ar balsošanu stipri zem 50% ir sasniegts.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 26.11.2014. 09.24

    traductrice, tautas vēsturiskā atmiņa nemainās līdz ar katru nākošo paaudzi, bet tā mainās ik pa divām – trim paaudzēm. :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 26.11.2014. 10.02

    riņķī apkārt. Saukt par nodevējiem tos politiķus, kuri īstenoja Latvijas iestāšanos ES un NATO? :) Tas ir bezatbildīgi pārsālīts.

    _______________

    Matīsa runā par pēdējiem 10 gadiem. Kad LV iestājās ES un NATO? Vai centieni iekļaut Kremļa partiju koalīcijā nav nodevība? Neesi sapratis, ka daudziem zaudēt biznesu ar Krieviju liekas bīstamāk kā zaudet valsti?:)

    +18
    -3
    Atbildēt

    0

    nomale > rinķī apkārt 26.11.2014. 10.42

    Nodevība ir kalpot Lembergam nevis valstij. Tāpēc pie nodevējiem pirmām kārtām var ieskaitīt ZZS pilnā sastāvā. Tikai Vējonis, pateicoties savam amatam, šobrīd izkrīt no pūļa.

    +21
    -5
    Atbildēt

    0

    pirozkovs > rinķī apkārt 26.11.2014. 10.52

    Malēniet, kur tu atradi apgalvojumu, ka kalpot valstij ir nodevība? Aptracis jau no paša rīta:)

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 26.11.2014. 11.10

    Neesi sapratis, ka daudziem zaudēt biznesu ar Krieviju liekas bīstamāk kā zaudet valsti?:)

    ——————————–

    Forši pateikts.

    Rietumu vērtības parafrāze – mana kabata svarīgāka par kopīgajām interesēm.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 26.11.2014. 11.13

    Bet pienāks brīdis, kad sāks balsot LR jaunā paaudze, kura būs uzaugusi šajā vaimanoloģijas smogā

    ————————–

    Cik pazīstu jaunatni, tad drīzāk viņiem viss vienalga. Ne par kādu vaimanoloģiju viņi nezin, jo vecāki un skola viņus izaudzinājuši par nihilistiem. Politika viņus neinteresē, vēsture arī, televizoru viņi neskatās, avīzes nelasa, internetā pēta kāda kurai Gagai kleita, un prāto ko vilkt mugurā uz iknedēļas nakts garuma tusiņu, un pēc tā ieliek draugos kārtējo selfiju.

    Dzīvo paši sev – tā teikt “īsteno dzīvē” Matīsas galveno vērtību, ka indivīds ir svarīgāks par kolektīvu… :)

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    v_rostins > rinķī apkārt 26.11.2014. 12.30

    rinķī apkārt

    Saukt par nodevējiem tos politiķus, kuri īstenoja Latvijas iestāšanos ES un NATO? :)

    _________________

    Pat neskatoties uz kuru darbībām, Latvija tomēr iestājās NATO un ES. Lietuvas, kas bija vistuvāk NATO un Igaunijas, kurai bija vislielākās iespējas iestāties ES, prezidenti pat visļaunākos murgies nespētu iedomāties sevi lecot kazačoku krievu fašistisko izdzimteņu, kara noziedznieku šabašā 9. maijā Maskavā.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    v_rostins > rinķī apkārt 26.11.2014. 12.59

    nomale

    Nodevība ir kalpot Lembergam nevis valstij.

    ____________

    Ar Lembergu nevar attaisnot čekistu piesmieto izdzimteni, Dombrovski, čekas mērgli, Pabriku, Putina kuci, Zatļeru un pārējos viņa prokremliskās bandas spitālīgos saskaņiešus.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 26.11.2014. 15.05

    Ino.Matīsa runā par pēdējiem 10 gadiem. Kad LV iestājās ES un NATO? ++++ 2004. gadā Latvija iestājās ES un NATO un Tu gribi teikt, ka LR ārpolitikā ir bijušas kaut kādas krasas izmaiņas pēc 2004. gada? Vajadzētu turēties pie precīzas terminoloģijas, nevis mākoņus stumt.

    Nodevējs – cilvēks, kas, sadarbojoties ar pretinieku (parasti sniedzot ziņas), apdraud (piemēram, valsts, organizācijas, atsevišķu personu) drošību, intereses.

    Noziedznieks – Cilvēks, kas izturas, rīkojas neatbilstoši morāles normām, kaitīgi.

    Tā tas ir pēc skaidrojošās vārdnīcas, bet vispār man šis gaudojošais kopkoris sāk riebties. Reti lamājos, bet šoreiz uzsita asinis

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 26.11.2014. 18.41

    riņķī apkārt. 2004. gadā Latvija iestājās ES un NATO un Tu gribi teikt, ka LR ārpolitikā ir bijušas kaut kādas krasas izmaiņas pēc 2004. gada?

    ___________________________

    Brīžam rodas iepaids, ka Tu nedzīvo Vācijā, bet uz Marsa:) Kā tad bija ar to Zatlera jauno kursu par attiecībām ar Krieviju, viņa tankiem u.t.t.. Paldies Dievam, ka šī iecere nerealizējās. Tas par mākoņu stumšanu.

    Nodevējs – cilvēks, kas, sadarbojoties ar pretinieku…

    _________________

    Tu tādus politiķus nezini?:):):)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 26.11.2014. 19.23

    Ino. Pārlaidu acis vēlreiz rakstam, naff konkrētu uzvārdu, nav konkrētu faktu. Ir vispārinājumi un tas ir tas sliktākais visā šajā stāstā.

    Palieku pie pārliecības, ka, ja jau reiz ir tik skarbi slēdzieni, tad tiem jābūt par konkrētiem ļaužiem ar konkrētām ilustrācijām. Šitā gānīšanās par valsti kopumā ne ar ko neatšķiras no tiem mēsliem, kurus pār LR gāž kremlini :) Proti – nekam nederīga valsts, kura nekā nav sasniegusi. Nu, ja tā – tad viss jālaiž pa pieskari, tad nekam vairs nav nozīmes, jo LR ir nolemta sūdu bedre, kurā dzīvo vieni vienīgi sūdu brāļi. Ja ir vēl kādi kārtīgi ļauži, tad viņi kā likums pārtaps par sūda brāļiem, tikko pietuvināsies varai

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    lama > rinķī apkārt 27.11.2014. 20.06

    ..Pārlaidu acis vēlreiz rakstam, naff konkrētu uzvārdu, nav konkrētu faktu. Ir vispārinājumi un tas ir tas sliktākais visā šajā stāstā.

    ______________

    Nuuu…

    Ja neklausās sarunu, bet pamatojas IR atstāstījumiem…. uuuu

    +2
    0
    Atbildēt

    0

traductrice 26.11.2014. 09.06

«Pēdējos desmit gados Latvijas politikā es redzu cilvēkus, kurus nebūtu problēmas nosaukt par valsts nodevējiem,»

Vismaz par vienu, vārdā nesaucot, var droši teikt, ja rīt būtu jāvēl tautas balsots prezidents, Latvijas prezidents būtu Latvijas nodevējs.

Ar šo vienu pašu argumentu pietiek, lai Latvijai vismaz pašreizējā sabiedrības evolūcijas posmā pietiktu ar prezidentu, kura funkcijas aprobežojas ar “tēla nešanu pasaulē”. Bet par to, KĀDS ir šis TĒLS, ir jāprasa ATBILDĪBA no Saeimas. Vismaz tik tālu taču MĒS būsim beidzot evolucionējuši?!

+26
0
Atbildēt

5

    Ēriks > traductrice 26.11.2014. 09.20

    Nāk prātā divi.Imants Kalniņš,kurš uzskata,ka mums jābūt neitrālai valstij,jāstājas ārā no NATO un ES,un jāievieš Islams,un tad Zatleru uz otro termiņu varētu ievēlēt,lai SC valdībā beidzot dabūtu.Es uzminēju?

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    traductrice > traductrice 26.11.2014. 09.32

    Imantam, Saeimas sēdēs tulkojot Korānu (starp citu no RUS), pēdējās smadzeņu šūnas ir noārdījušās. Nu jau vairs pat mūzika nerakstās. Arī Raimonds vairs nav karognesējs – savu politikā jau ir atsēdējis. Jānis atvasi nolika uz nepareizā lauciņa. Tā nu tā pasaules godība aiziet. Bet ir jau vēl tādi maziņi un veikli, kurus met kā gribi – vienmēr krīt uz kājām (krieviem saucas “ņevaļaškas”).

    +19
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > traductrice 26.11.2014. 09.39

    Maziņie un veiklie kalpo paši sev,nevis kādam citam,sekojoši sevi viņi nenodos un par nodevējiem tātad kļūt nevar.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    andrejs > traductrice 26.11.2014. 11.02

    Gribu atgādināt, ka Kalniņš jau sen nav politiķis, tā ka nodevēji jāmeklē augšās. Viņa pašreizējo muldēšanu uztveru kā veca vīra puprināšanu zem deguna. Brīnos, ka MM ir tik gatavi viņa viedokli tiražēt. Ziedoņa viedoklī viņa dzīves beidzamajos gados taču neviens neklausījās. Intervēt viņu būtu bijis nežēlīgi un necienīgi attiecībā pret šo cilvēku.

    //////////////////////////////////////

    Ēriks: Nāk prātā divi.Imants Kalniņš,kurš uzskata,ka mums jābūt neitrālai valstij,jāstājas ārā no NATO un ES

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    v_rostins > traductrice 26.11.2014. 13.42

    traductrice

    Vismaz par vienu, vārdā nesaucot, var droši teikt, ja rīt būtu jāvēl tautas balsots prezidents, Latvijas prezidents būtu Latvijas nodevējs.

    _______________

    Vai domā, ka Dombrovskis atgrieztos no Briseles, kad ķibeles ar kredītiem ir veiksmīgi atrisinātas?

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

Ēriks 26.11.2014. 08.56

Indivīds augstāka vērtība kā kolektīvs – kā tas būtu jāsaprot?Ka indivīdiem nebūtu jāveido kolektīvi,jo tie ir mazvērtīgi?

+2
-13
Atbildēt

8

    traductrice > Ēriks 26.11.2014. 09.12

    Ja indivīds nav vērtība, veidojas (tiek veidots) bars/pūlis, nevis kolektīvs. Tā tas arī bija jāsaprot, neizliecies, ka nesaprati.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Ēriks 26.11.2014. 09.25

    Bet no otras puses, spilgtas individualitātes labā kolektīvā savas īpašības var izpauzt vēl pilnīgāk,tā kā šāds pretnostatījums man šķiet bezjēdzīgs.No bioloģiskā viedokļa vēl jo vairāk svarīga ir grupas,sugas labklājība,nevis atsevišķa indivīda izdzīvošana.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Ēriks 26.11.2014. 09.44

    Te vēl vajadzētu piemetināt,ka kolektīvu veidošana ir māksla,tā no individualitātēm prasa spēju sadarboties,kas latviešiem,kuriem no diviem cilvēkiem varot iznākt pat trīs partijas,būtu stipri svarīga īpašība,lai tiktu uz priekšu.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    ierados > Ēriks 26.11.2014. 10.08

    Tas jāsaprot elementāri: kolektīvs nedrīkst nolemt nāvei indivīdu vairākuma izdzīvošanas dēļ. Kolektīvam nevar būt taisnība tikai tādēļ vien, ka tas ir kolektīvs. Nevar kolektīvi nobalsot, ka saule riņķo ap zemi. Kaut arī mūsdienās tas ir tik pierasts, ka pats redzi, nezin kā var būt citādi.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > Ēriks 26.11.2014. 10.56

    Vai nav komiski, ka atbildot par t.s. Rietumu vērtībām Matīsa spēja nosaukt tikai šo…

    Ko vispār šī vērtība nozīmē, un kā tā jāsaprot?

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Ēriks 26.11.2014. 13.10

    ierados,tad ir jājautā,vai var darīt otrādi -vai indivīds kā augstāka vērtība ir tiesīgs nolemt nāvei kādus kolektīvus?Kur ir atšķirība?Vai,teiksim,spilgti individuāls darba devējs ir tiesīgs padarīt par pusvergiem kādu darba kolektīvu,kurš strādā viņa labā?

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    ierados > Ēriks 26.11.2014. 18.15

    Tu vari darīt visu, ja gribi. Tikai esi gatavs atbildēt par nodarīto. Nemēģini attīstīt pastāstiņus par mākslu ar individuāli sastrādātiem mēsliem paslēpties aiz kolektīva.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Ēriks 26.11.2014. 21.08

    ierados,tu to par Saeimas frakciju obligātajiem balsojumiem un koalīcijas padomes kolektīvajiem lēmumiem?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam