Ierosina kriminālprocesu par nepatiesām ziņām Lūša deklarācijā

67

Komentāri (67)

pirozkovs 22.11.2014. 14.20

V atbalstītājos palikuši vieni nespējnieki, kuru lielākā varēšana ir pielikt mīnusu viņiem nepatīkamam viedoklim. Atslābinieties, meditējiet, varbūt tas Kungs apžēlosies par jums un atvērs acis uz skaudro realitāti:)

+2
-4
Atbildēt

0

pirozkovs 22.11.2014. 11.53

…šodienas Sarmītes Ēlertes viedoklis…

_________________

Ak tad Sarmītei šodien tāds viedoklis?:):):) Kāds būs rīt, parīt? Pirms 10. saeimas vēlēšanām Sarmīte bija pagalam satraukta par SC spēju pagriezt valsti austrumu virzienā, dienu pēc vēlēšanām jau domāja pretēji un aicināja SC koalīcijā…Pirms tam Dienā aizgūtnēm slavēja Šķēli, pēc Liepnieka norādījumiem laboja drukājamos tekstus, 2006. gada saeimas vēlēšanās aicināja balsot par TP, bet pēc Kalvīša drošības likumiem devās ar lietussargu uz Doma laukumu…Kas piedodams Zanei, nav piedodams politiķim – tam jāredz kaut nedaudz tālāk par savu degungalu..

+2
-5
Atbildēt

3

    zanE > pirozkovs 22.11.2014. 12.41

    …pirozkov….neko citu arī no Tevis negaidīju…par tēmu nav ko teikt, bet uzbraukt raksta autoram – skaitās baigā varonība…patiesības paudējs, atradies!

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > pirozkovs 22.11.2014. 13.37

    Pirozkovs jau kopš dzimšanas visu zināja, nekad nemainīja viedokli, atkarībā no apstākļiem, un vispār daudz gudrāks par Ēlerti.

    Tāpēc jau Ēlerte ir spējusi izveidot izcilu laikrakstu, ir personība, bet pirozkovs tikai žultains komentētājs, kas neko nav sasniedzis vai izveidojis, ko viņam citu atliek darīt, kā tikai kritizēt?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    pirozkovs > pirozkovs 22.11.2014. 14.16

    zanE. Par tēmu tiešām nav ko teikt, bet V pielūdzējiem varu atklāt savu nostāju:) NA vajag nomainīt ģenerāsekretāru. Raksta autorei atšķirībā no Tevis visu cieņu…

    dzeris. Diena izcils laikraksts? Kādēļ tad apgrozies šeit? Ja Tev nav atbildes uz maniem apgalvojumiem un pats esi mainījis uzskatus kā hameleons krāsu, tad nu varēji paklusēt, jo neesam personīgi pazīstami.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 21.11.2014. 15.21

Apsveicu IR, ja šis kriminālprocess ir sākts IR raksta sakarā. Šis laikam tad pirmais tāds trāpijums desmitniekā līdzšinējā IR žurnālistiskās pētniecības praksē, ja, protams, tiesas process beigsies ar notiesājošu spriedumu. Zagļi ir jāķer un jāsoda, par to nevienam nevarētu būt iebildumu.

Tikai žēl, ka no komentāriem kā īlens no maisa kārtējo reizi duras ārā vēlme atsevišķus politiķu kriminālpārkāpumus saistīt šo politiķu pārstāvētās partijas ideoloģiju. Un vēl, ceru ka Lūša partijas biedri nesekos Čigānes un Viņķeles piemēram, kuras metās publiski plosīt Zaķi pirms notiesājoša sprieduma. Ir jāsagaida izmeklēšanas beigas, tiesas spriedums un tad jārīkojas atbilstoši situācijai un nav jātaisa tirgus.

+7
-2
Atbildēt

16

    dzeris49 > rinķī apkārt 21.11.2014. 23.04

    Ar ideoloģiju te gan Lūsi neviens nesaista, tur jau tā lieta, jābūt pilnīgi naivam, lai domātu, ka Lūsim ir kāds sakars ar ideoloģiju.

    Un arī pārējo NA ar ideoloģiju nesaista, drīzāk, ar higiēnu.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 22.11.2014. 06.31

    Dzeri, kārtējo reizi Tu bez pamata apvaino cilvēkus. Arī Saeimas priekšsēdētāju, daudzus NA deputātus, kā Kursīti, piemēram, uc. Kad Tu beidzot būsi gatavs atbildēt par saviem vārdiem?

    Tavs naids pret NA jau ir kļuvis pataloģisks, Tu vnk vairs nespēj objektīvi domāt un saprast to, cik svarīgi Latvijai ir tas, lai šī brīža valdošā koalīcija spētu noturēt valdību līdz nākošajām vēlēšanām

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 22.11.2014. 09.43

    …Riņķī apkārt….sagaidu tikpat personisku uzrunu arī NA aizstāvjiem – aivarskam, andrejam, Ērikam, rostiņam, fretkai un citiem, kuriem vienīgais arguments NA aizstāvībai ir uzbrukums citiem….

    ….varbūt Tu viņus uzskati par tik aprobežotiem, ka nav vērts savu laiku tērēt?…nu, tāpat – kā NA ar lielu pietāti izturas pret Ušakovu un Saskaņas centru – lai izsakās citi, bet NA izliekas par beigtiem, visi taču zinot, kas ir SC….tāpēc var mierīgi riet uz Vienotību un SC pat nepamanīt…un kāds ir rezultāts?….SC galvenais ienaidnieks ir Vienotība, bet nacionāļi tiek slavēti, kas saskaņiešus atbalsta gan ar balsojumiem, gan klusējot….

    ….ja vēlies, lai šī koalīcija normāli sastrādātos, tad viens nedrīkst uzvesties kā niķīgs bērns, otrs (ZZS) izlikties par rāmo “miera miku”, bet trešajam ir jāpieņem tikai kompromisi un jādrukā nauda….

    …ja aicini Dzeri paskatīties uz sevi no malas – tad tikpat aktīvu rīcību sagaidu pret pārējiem NA karsējiem….

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 22.11.2014. 10.12

    zanE. NA karsēji, Vienotības karsēji, tas viss ir sviests. Ir valdošā koalīcija, ir, vai tikai vēl būs konkrēti koalīcijas lēmumi, kurus būtu jāapspriež ļoti konkrētā kontekstā.

    Ir situācijas, kurā es varu piekrist kādas koalīcijas partijas deputāta pozicijai, ir situācijas, kurās es šim deputātam nepiekrītu. Piemēram, tai Parādneika pozīcijai, ka nav nepieciešams vēl kaut kāds jauns partnerattiecību regulējošs likums, ka pilnīgi pietiek ar jau esošajiem, es tam piekrītu, bet tam, ka Parādnieks kopā ar SC uc opozīcijas deputātiem parakstījās par komisijas veidošanu Citadeles sakārā, man tas ir nepieņemami.

    Līdzīgu piemēru es varētu arī minēt, ja mēs runātu par Vienotības deputātiem un, manā skatījumā, konkrētu deputātu pretrunīgām pozīcijām. Ja mēs diskutētu šādi – konkrēti, bez aizvainojošām un stulbi – vispārīgām frāzēm, tā būtu interesanta saruna, bet šādi… sāk rasties sajūta, ka daži ļauži šeit ienāk, lai drukātu savas negatīvās emocijas, tas ir nepatīkami un kaitinoši

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 22.11.2014. 10.26

    riņķī apkārt. Ir situācijas, kurā es varu piekrist kādas koalīcijas partijas deputāta pozicijai, ir situācijas, kurās es šim deputātam nepiekrītu.

    ____________________

    Tā tas ir bijis un tā arī būs, nedomāju, ka ir bijusi vai būs jēga kādai saeimas komisijai, bet pavisam nejēdzīga ir Citadeles pārdošana, ko var attaisnot tikai ar latviešiem piemītošo lētticību. Stratēģiskie investori uz 2 gadiem? Obligāta pārdošana, kad bankā paliek ERAB ar saviem 25%? Tikpat nožēlojams risinājums kā kādreiz PAREX pārņemšana bez darbības apturēšanas un audita.

    Kas attiecas uz Zaķi, tad viņš jau ir “izcēlies” pirms vēlēšanām un kurš gan viņu vēl labāk pazīst kā partijas biedri? 7 V deputāti balsoja arī pret Āboltiņas izvirzīšanu par frakcijas vad’tāju…

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 22.11.2014. 10.31

    …R.A. …kāpēc Tu man to stāsti?…..stāsti un vērsies tieši pret saviem domubiedriem no NA….tieši un precīzi saukšu – karsējiem….iepriekšējā komentārā jau minēju veselu plejādi, kuriem par tēmu vispār nav ko teikt, vien aizskart raksta autoru, ja tas ir no Vienotības un uzlikt čupu “pretinieka” partijai….kāpēc tur Tu necenties ieviest kārtību?….Tu pārmet Dzerim, bet savas partijas atbalstītājus nepamani?….tad, lūdzu – uzrunā arī viņus!…Tu esi viens no tiem, kuri pauž viedokli, Tevī ieklausās (izņemot ln0, kuram esi kļuvis par uzbrukuma objektu)….varbūt augšminētie karsējfani arī Tevī ieklausīsies, ja tos uzrunāsi tikpat personiski kā Dzeri….

    …šodienas Sarmītes Ēlertes viedoklis jau andreja aptekalēts….Tavu prāt, viņš dziļu domu izteica par problēmrakstu?….

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 22.11.2014. 10.35

    …wow!…kaut kas šausmīgs – nebija vienbalsīgs verdikts, kā komunistu laikos!…protams, ln0 tie laiki bija paraugs kam līdzināties – visiem jādomā vienādi, nedrīkst būt sava viedokļa – tad gan bija labi, nekādu problēmu un nepaklausības…kā vadonis liks, tā būs….aizmirsti, tie laiki vairs neatgriezīsies!…

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 22.11.2014. 11.05

    riņķī apkārt. …kārtējo reizi duras ārā vēlme atsevišķus politiķu kriminālpārkāpumus saistīt šo politiķu pārstāvētās partijas ideoloģiju.

    ____________________

    Pieliku +, bet kā lai nesaista, ja runā vienu un dara citu? Ja partijas nespēj attīrīties no cilvēkiem ar sliktu reputāciju? Šajos gadījumos nav jāgaida tiesas spriedumi, jo spēkā ir vainas prezumcija:

    “Vienotības” deputāta Dzintara Zaķa mandāta tiesiskumu vērtē kriminālprocesā, un pagaidām vēl nenotiesātos noziedzniekus aizsargā nevainīguma prezumpcija, bet ētikas pārkāpumiem ir vainas prezumpcija, saistībā ar šodienas Augstākās tiesas (AT) Administratīvo lietu departamenta spriedumu izteicās valststiesību eksperts Arvīds Dravnieks.

    http://www.delfi.lv/news/national/politics/zaka-etikas-parkapumiem-ir-vainas-prezumpcija-uzskata-eksperts.d?id=45167914#ixzz3Jmp5mxL3

    Tādēļ NA jau sen vajadzēja nomainīt ģenerālsekretāru.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 22.11.2014. 12.05

    lno. Partiju attīrīšanās process ir ilgs un to nevar šķirt no visas sabiedrības morālās tīrības, un tādēļ šāda tīrīšana ir jāveic pa ceļam, bez liekām emocijām, lietišķi un netaisot tirgu, un tajā pašā laikā ir jāiet uz nosprausto mērķi.

    Ja politiskas partijas uzstādītā uzskatu un ideju sistēma tiek “personificēta” ar kādu korumpētu, vai cītādi morāli netīru politiķi no šīs pašas partijas, tad tas ir strupceļš.

    Pie tam – protams, vajag cīnīties par godīgu valsti, taču nevajag arī valstī esošo situāciju pārspīlēt. Māras Miķelsones intervijā ar Klimoviču tiešām varam ieraudzīt to, kas ir korumpēta valsts, Ukrainas kontekstā.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 22.11.2014. 12.20

    riņķī apkārt. Partiju attīrīšanās process ir ilgs un to nevar šķirt no visas sabiedrības morālās tīrības, un tādēļ šāda tīrīšana ir jāveic pa ceļam, bez liekām emocijām, lietišķi un netaisot tirgu…

    ____________________

    Partiju attīrīšanās process nebeigsies nekad, ja bezatbildīgas rīcības kritika tiks uzskatīta par tirgu un katram pārkāpumam tiks atrasts attaisnojums. Saeima ir sabiedrības spogulis, to lieliski var redzēt arī IR portālā, kur tiek attaisnota jebkura V, NA muļķība vai negodīga rīcība. Kad sasniegsim ziemeļvalstu demokrātijas līmeni, arī tad sabiedrības uzdevums būs sekot “tautas kalpiem”:):):)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 22.11.2014. 12.22

    zanE. Patiesībā jau es, atbildot Dzerim, arī kārtējo reizi vērsos pie visiem maniem čata paziņām ar aicinājumu beigt šo savstarpēji tukšo kasīšanos. Piekrītu tam, ka attiecībā pret Dzeri – tas šoreiz bija pārāk personīgi, tāpēc laikam jau man Dzerim ir jāatvainojas par ” uzbraucienu” :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 22.11.2014. 12.26

    Ino. Kritika, tā ir objektīva analīze. IR komentāros šī analīze bieži tiek aizstāta ar lamāšanos, neobjektīviem vispārinājumiem utt…Ok, jāsāk rosīties, veiksmīgu dienu visiem :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 22.11.2014. 12.31

    riņķī apkārt. Dombrovska, Zaķa, Auguļa Grūzijas braucienam vajadzīga analīze? Tad jau analizēsim katru spļāvienu uz trotuāra vai mātes vārdu tramvajā:) Veiksmīgu dienu:)

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 22.11.2014. 13.31

    R.A. – man nav nekāda pataloģiska naida pret NA, tai ir pietiekami daudzi normāli biedri un atbalstītāji, pret atsevišķiem tās biedriem un “augšām”, kas ir acīmredzami blēži, un tikai izmanto nacionalās idejas savam polibiznesam, gan ir pretīgums, nekas nevar būt sliktāks, kā tāda veida liekulība, tas ir kaut kas daudz pretīgāks, kā vienkārši korupcija, utt.

    Un, kā teica zanE, kāpēc man par to jādomā, kāpēc tu pats un tie, it kā, sakarīgie, par to nekritizē to savu partiju, kas raksturīgi taisni NA atbalstītājiem, V elektorāts pret V izturas daudz kritiskāk un objektīvāk.

    Ja uzskati, ka man ir pataloģisks naids pret NA, vai tev pret to nav pataloģiska mīlestība, absolūti nekritiska?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 22.11.2014. 13.42

    Dzeri. Man nav savas partijas par kuras nopietnu atbalstītāju varētu kļūt. Vismaz šī brīža LR iekšpolitiskajā situācijā, kad vieni Vienotības biedri sevi uztver par liberāļiem, bet citi par konservatīviem. Kad NA sevi deklarē par konservatīvu partiju, bet izpratne par ekonomiku bieži ir kreisa :) Man ir sava vīzija par Latviju, kurā pēc dažiem gadiem varētu un galvenais – vēlētos es atgriezties. :) Un, savietojot šo savu vīziju ar reālo situāciju pirms vēlēšanām LR iekšpolitikā, es tad arī izdaru savu izvēli par kuru no partijām balsot. Pēdējās vēlēšanās nobalsoju par NA TUA dēļ un arī tādēļ, ka atšķirībā no Vienotības, NA skaidri deklarē savu nostāju par to, kas ir ģimene.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 22.11.2014. 22.45

    Vai tad Vienotība sevi nepozicionējas kā vadoša un virzoša partija?Nu tad arī atbildība tiek prasīta vislielākā un tā dabū visvairāk pa spārniem.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Ciniķis 21.11.2014. 11.10

Cik jauki, ka ierosināts kriminālproces. Ir cerības, ka vaina tiks pierādīta un vainīgais sodīts. Kad Sprance uzrakstīs nākamo rakstu sēriju par to, kā dažu citu redzamu partiju redzami pārstāvji var gadiem ilgi nemaksāt nedz kredīta pamatsummu, nedz procentus, un pēc tam visu eleganti pārvērst par 3a kredītportfeli un pārcelties uz siltām vietām ar ļoti labām algām? Sagaidu, ka pēc Sprances nākamās rakstu sērijas par manis minēto tēmu arī tiks uzsākts kriminālproces un vainīgais saukts pie atbildības.

+10
-13
Atbildēt

5

    v_rostins > Ciniķis 21.11.2014. 12.13

    Ciniķis

    No čekas paskvilu skribentiem negaidi!

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    zanE. > Ciniķis 21.11.2014. 12.20

    ….Ciniķi….Tu allaž visu nokavē….

    – “Izvērtējot Biroja rīcībā un pārbaudes gaitā saņemto informāciju, netika konstatēti fakti, kas liecinātu, ka Valdis Dombrovskis, pildot Latvijas Republikas Ministru prezidenta valsts amatpersonas amata pienākumus un realizējot amata pilnvaras, attiecībā uz Banku būtu veicis tādas ar valsts amatpersonas amata pienākumu veikšanu saistītas darbības, uz kurām nav attiecināmi Likuma 11. panta piektajā daļā un 11.panta sestās daļas 1.punktā noteiktie izņēmumi, un būtu pārkāpis Likumā valsts amatpersonai noteiktos ierobežojumus un aizliegumus. Līdz ar to, secināms, ka pārbaudes laikā nav konstatēta Krimināllikuma 325.panta otrajā daļā paredzēta noziedzīga nodarījuma sastāva pazīme – noziedzīga nodarījuma objektīvā puse,” teikts KNAB izmeklētāja Jāņa Baumaņa pieņemtajā lēmumā par atteikumu sākt kriminālprocesu.

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Ciniķis 21.11.2014. 13.14

    zanE,Uz kuru pantu tad tā portfelīša noorganizēšana attiecas,un kuri tieši šo portfelīti noorganizēja?

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    andrejs > Ciniķis 21.11.2014. 14.52

    Uz kuru pantu tad tā portfelīša noorganizēšana attiecas,un kuri tieši šo portfelīti noorganizēja?

    —————————

    ZanE, kuram radās ģeniālā doma izdalīt no visiem parādiem tieši Dombrovska sievas un ar pašvako atmiņu apveltītās Dombrovska padomnieces kredītu?

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Ciniķis > Ciniķis 22.11.2014. 11.33

    >Zanīt, neko es neesmu nokavējis,jo šo knāba atrakstīšanos es zināju. Tik pat “ticama”, kā knāba atrakstīšanās par to, ka Vīķe nenozaga pulksteņus.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

traductrice 21.11.2014. 11.00

Pēdējā laika ar tiesu sistēmu saistīto procesu birums ir uzkrītoši liels. Pagaidām netieku gudra, ar ko tas saistīts. Taču kaut kādas sviras ir iekustējušās. Dzīvosim, redzēsim.

Taču attiecībā uz Lūsi esmu visai skeptiska. Ne tāpēc, ka viņš nav žuļiks. Bet gan tāpēc, ka viņš ir gudrs žuļiks. Esmu 100% droša, ka viņš līdz šim neko “pretlikumīgu” nebūs darījis (un to arī pierādīs), un likuma burta INTERPRETĀCIJA viņam ļāvusi darīt to, kas nav aizliegts. Jā, nesmuki. Jā, mantkārīgi… Bet gan jau ar pirkstu velkot pa rindiņām, tur nebūs ne vārda rakstīts par to, ka “tā darīt ir slikti”.

Mans retoriskais jautājums, vai pēdējā laika “tiesu sistēmas tīrīšanas darbi” tiesu sistēmu padarīs tīrāku, vai tikai tā būs imitācija, kas nemainīs neko?

+9
-1
Atbildēt

4

    Ēriks > traductrice 21.11.2014. 11.04

    Seksuālu noziegumu neizmeklē

    Elīnu Pupiņu nogalināja Rīgā 2012. gada 15. maijā viņas drauga Jāņa Gaigala dzīvoklī. Izcēlies sadzīvisks strīds, un, būdams alkohola reibumā, sportiskais, spēcīgais vīrietis sācis žņaugt jaunās sievietes kaklu, dažas reizes iesitis, un viņa nomirusi. Tik konkrēti un vienkārši.

    Taču M. Pupiņš uzskaita, kādas kļūdas Elīnas vecāki, būdami biologi, bet Mihails – arī ķīmiķis un pašaizsardzības treneris, saskatījuši izmeklēšanas gaitā. Viņa un sievas izglītība un pieredze ļauj runāt tiešu un nesaudzīgu valodu. «Tā sagadījās, ka mums ir zināšanas ļoti daudzās jomās, un tās noderēja šajā lietā. Bija cits noziegums, nāves iemesls nav galvas trauma, bet nosmacēšana ar mīkstu priekšmetu,» iesāk M. Pupiņš. Viņš uzskata, ka meita ir sadistiski seksuāli izmantota, turklāt grupā, un liek galdā savus argumentus, vienlaikus norādot, ka šī versija netika izmeklēta. Jaunās sievietes ķermenis, izņemot seju, matus un rokas, bija tīrs kā tikko nomazgāts. Tā mēdz rīkoties, lai pēc izvarošanas neatrastu DNS.

    Arī zvērināts advokāts Saulvedis Vārpiņš par šo lietu izmeklēšanas laikā ir izteicis savu sašutumu: «Ko grib Elīnas vecāki? Tikai vienu – lai tiktu pārbaudīts, vai viņu meita pirms nāves nav seksuāli izmantota. Un pamats to prasīt ir, jo Elīna tika atrasta asiņaina un faktiski pilnībā kaila. Viņas asiņainās biksītes tika atrastas ar caurumu dzimumorgānu apvidū. Arī virsbiksēm bija analoģisks caurums. Vēl līdz pat šai dienai policija, prokuratūra un tiesa izliekas šos caurumus neredzam (nerunājot vēl par citiem apstākļiem) un versiju par seksuālu izmantošanu pat negatavojas pārbaudīt.» Jautājums: kāpēc?

    http://nra.lv/latvija/kriminalzinas/129202-nogalinatas-elinas-pupinas-vecaki-gribam-taisnigu-tiesu.htm

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > traductrice 21.11.2014. 11.21

    Un ar Lūsi tam kāds sakars?

    +14
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > traductrice 21.11.2014. 11.24

    Tas saistīts ar izmeklēšanu.Vienus izmeklē,bet otrus neizmeklē.Vajag tikai pareizos draugus dabūt un pareizajā partijā iestāties.

    +9
    -15
    Atbildēt

    0

    nomale > traductrice 21.11.2014. 11.43

    traductrice. Labi jau tas vien, ka ir šādi procesi! Tiesneši arī ir cilvēki – ja kādu kolēģi paņem aiz krāgas, tad nākamreiz domās vai ir vērts riskēt.

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

dzeris49 21.11.2014. 10.39

“Sorosītu” sazvērestība pret kārtējo NA “idealistu” un “godavīru”, kurš NA, protams, ir tikai aiz savas politiskās pārliecības un ir nesavtīgs nacionālo ideju paudējs.

+17
-8
Atbildēt

9

    Ēriks > dzeris49 21.11.2014. 10.46

    Nu ja,ne tā kā Zaķis,kuru nepatiesi apmeloja…

    +9
    -14
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 21.11.2014. 11.16

    Zaķis, vispār, nevienu likumu nepārkāpa, un krimināllieta pret viņu nav ierosināta, ētikas pārkāpums nav miljonu blēdība, tiešām, pat to NA elektorāts nespēj saprast?

    Kaut, nakādi pārsteigumi,ja cilvēki balso par visiem zināmajiem blēžiem lūšiem – bērziņiem – rasnačiem, un vienīgais pretarguments tiem ir Zaķis un mistiskai “trešais kredītportfelis”, loģika te nestrādā, galvenais – ticība tiem NA blēžiem, kas jūs uzskata par lohiem, kuriem var, kā kaulu, pamest ko “nacionālu”, un tad viņi pateicībā sūkā to kaulu un citu neko neredz un nedzird.

    +15
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 21.11.2014. 11.21

    Ak nav ierosināta?! Un kāpēc?Ak jā,Vienotība…

    +8
    -14
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 21.11.2014. 11.29

    Par ētikas pārkāpumiem krimināllioetas neierosina, ja nezini.

    +14
    -6
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 21.11.2014. 11.36

    LETA | 23. marts 2005 16:36

    Jūrmalas tiesa trešdien uz desmit dienām apcietināja aizdomās par vēlētāju balsu pirkšanu turēto partijas “Jaunais centrs” (JC) Jūrmalas domes deputātu advokātu Igoru Dreiju

    Aizdomās par vēlētāju balsu uzpirkšanu Jūrmalā tiek turēts arī JC deputāta kandidāts uzņēmējs Sergejs Zikins un JC saraksta pārstāves – arodbiedrības “MAS “Jūraslīcis” darbinieki” priekšsēdētāja Valentīna Sprukta un šīs arodbiedrības revidente Valentīna Staško.

    Izmeklēšanā noskaidrots, ka vēlētāju uzpirkšana notikusi Kauguros, 2.vidusskolā izvietotajā vēlēšanu iecirknī.

    http://www.delfi.lv/news/national/criminal/apcietina-aizdomas-par-veletaju-uzpirksanu-jurmala-tureto-jc-deputatu-dreiju.d?id=10720020#ixzz3Jh6P1ZbG

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > dzeris49 21.11.2014. 12.18

    Vai tad par balsu pirkšanu lieta nav ierosināta?

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 21.11.2014. 12.34

    Manuprāt, tur notiek kāda DP pārbaude, bet, nekāda krimināllieta nav, lai ierosinātu krimināllietu jābūt ļoti spēcīgiem argumentiem, acīmredzot, pret Lūsi tādi ir, pret Zaķi nav.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    v_rostins > dzeris49 21.11.2014. 12.43

    dzeris49

    vienīgais pretarguments tiem ir Zaķis un mistiskai “trešais kredītportfelis”

    _______________

    Kā domā, kam pareizāk būtu nodot tiesāšanai čekistu piesmieto izdzimteni, Dombrovski: Zolitūdes slaktiņa upuru tuviniekiem, uz ielas nonākušiem LM darbiniekiem, vai daudzbērnu ģimenēm, kuras par nespēju precīzi izpildīt kredītsaistības ir izmestas no vienīgā mājokļa?

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 21.11.2014. 14.47

    Zaķis, vispār, nevienu likumu nepārkāpa

    —————————

    Zaķis mēģināja apkrāpt valsti, nemaksājot nodokļus.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

ozolnieki 21.11.2014. 10.35

Vaij Lūsis nebūs pirmais pret kuru proces deklarācijas dēļ .

Pret kuru vēl …. Bet ja padomā ,ja vis pareizi un godīgi aizpildīts tad jau proces nav jārosina .

+3
-12
Atbildēt

2

    aivarsk > ozolnieki 21.11.2014. 10.52

    process jārosina, lai pārbaudi veiktu.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > ozolnieki 21.11.2014. 14.45

    atceros, ka Ašeradens bija aizmirsis nodeklarēt kādus nieka :) 200 tūkst eirikus. Par kaut kādiem “procesiem” nebija ne runas… Vai finanšu policija nav pakļauta FM (agrāk Vilkam, tagad komunistam Reiram?)

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

J.Biotops 21.11.2014. 09.50

Te taču viss skaidrāks par skaidru! Kremlim atkal izdevies vienoties ar Vašingtonas obkomu par sadarbību cīņā pret patiesiem latvju patriotiem. Nez’ tikai, kura vēstniecība šoreiz nodeva kopīgo rīkojumu vietējiem pakalpiņiem.

+18
-7
Atbildēt

0

Estipois 21.11.2014. 09.34

Tikai nevajag Lūsi vai kādu citu personāžu, kurš iespējami kaut ko savārijis likt par pierādijmu nacionālu ideju sliktumam! Jo Ozoliņa un līdzīgo ķengāšanās nodara ļaunumu visam latviskajam blokam nevis tikai NA.Ja ar tādu pašu rūpību ķertos klāt SC Rīgas kases un administratīvo resursu ļaunprātīgai izmantošanai partijas interesēs, V saistību ar celtnieku pasūtijumiem, Sudrabas un Kūtra darbībām un finansu avotiem utt. tad es vēl saprastu ka tās ir konsekvences …

+17
-17
Atbildēt

12

    aivarsk > Estipois 21.11.2014. 09.51

    pieskaiti loginovu, ušakova un kremļa mediju kontroli, naudas plūsmu no maskavijas, nupat izteiktos draudus par valsts apvērsumu utt. utjpr.

    Un nekas! Visi zina, ka vienam misteram ir iesauka 20%, bet misters dzīvo cepuri kuldams! Deklarācija ir ok :)

    Bet par Lūsi, lai pārbauda un, lai soda, ja kaut ko nav deklarējis!

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Estipois 21.11.2014. 10.35

    Nac. idejām nav nekāda vaina, vaina ir tanīs blēdīgos politbiznesmeņos,, kas uzmetušies par to ideju nesējiem un partijas NA vadībā, kas šos cilvēkus atbalsta un liek augstos amatos, tā diskreditējot gan tās idejas, gan visu partiju, tā ka, pirms vainot Ozoliņu, paskataties spogulī, ja jusu līderiem nepietiek smadzenes, vai tie ir tik badīgi uz naudu, lai nesaprastu, ka no tā Lūša sen bija jātiek vaļā, tad meklējiet citus līderus, nevis vainojiet tos, kas par jums pasaka taisnību.

    Izskatās, NA strauji šļūc pat TBLNNK iestaigāto taciņu, un, agri vai vēlu, nonāks tai pašā bedrē, kur nokļuva TBLNNK.

    +20
    -7
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Estipois 21.11.2014. 10.44

    Un kur šļūc Vienotība ar zaķiem un kampariem?

    +10
    -15
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Estipois 21.11.2014. 10.51

    un āboltiņām, 3a kredītportfeļiem, kredītbrīvdienām uz 8. gadiem…

    +9
    -15
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Estipois 21.11.2014. 11.12

    Par Lūsi, pret kuru tā nav pirmā ierosinātā krimināllieta, un savu partiju, sevišķi, par tās “augšām”, kas gatavi uzņemt pēdējos blēžus un pabiras, no kuriem kratās vaļā jebkura cita partija, tikai tāpēc, ka tie sagādā naudu, pateikt neko negribāt, vienīgais, uz ko esat spējīgi, atbilde pēc tipa “pats esi muļķīs”?

    Tikacīmredzami un kjau sen zināmi blēži, kā NA, nav nevienā partijā.

    Un tie ir tie jūsu “nacionalās idejas” nesēji, tie ir tie jūsu “principi?

    Vienīgā NA laime, ka NA ir tik nekritisks elektorāts.

    +15
    -8
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Estipois 21.11.2014. 11.18

    Tu pats esi muļķis,jo man atbildēji,ka pats esmu muļķis.

    +6
    -13
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Estipois 21.11.2014. 12.06

    aivarsk

    Bet par Lūsi, lai pārbauda un, lai soda, ja kaut ko nav deklarējis…. un nav SC vai ZRP(v) poc.

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > Estipois 21.11.2014. 12.16

    NA ar ministru Gerhardu vairs nekur nešļūc, viņi jau ir nonākuši galapunktā – miskastē pie TB/LNNK. Arī Vienotība jau ir TP pēdējā instancē ieradušies ar Zaķi , Āboltiņu, Čigāni un komunistu Reiru. Vai Merkele savā valdībā ņems kādu gestapo darbinieku par finanšu ministru?

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Estipois 21.11.2014. 12.27

    DikembeSakamoto

    NA ar ministru Gerhardu vairs nekur nešļūc

    _____________________

    Gerhards bija SC&ZRP(v) uzstādījums, jo neviens cits NA kanditāts nevarēja cerēt no Kukulīša saņemt pielaides valsts noslēpumiem. Kas attiecas uz t.s. Vienotību, tā jau ir nobraukusi līdz čekas pederastiem, LC.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Estipois 21.11.2014. 14.33

    aivarsk – tad NA ņem piemēru no Ušakova, Loginova, utt?

    Ja SC politiķi tā dara, tas attaisno NA blēžus, un viņi uzskata, ka arī viņi drīkst tā darīt?

    Varbūt, tie nav īstie cilvēki, no kuriem būtu jāņem piemērs, un nevajag viņus minēt kā attaisnojumu jūsu blēžiem?

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > Estipois 21.11.2014. 14.42

    NA ņem piemēru no Dombrovska, Ašeradena, Ēlertes, Kampara, Zaķa. Tikai par viņiem IRsis divreiz nedēļā neraksta.

    dzeris49: – tad NA ņem piemēru no Ušakova, Loginova, utt?

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    TanteSidra > Estipois 21.11.2014. 15.42

    aivarsk “…par Lūsi, lai pārbauda un, lai soda, ja kaut ko nav deklarējis.”

    ~~~

    jā, visiem vajag attīrīties.

    NA ja vajadzēs arī bez Lūša izdzīvos.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

naranja 21.11.2014. 08.48

Paldies, ka jūs šo esat izcēluši gaismā. Lūdzu,turpiniet šai lietai sekot.

+24
-6
Atbildēt

0

DD1 21.11.2014. 08.36

Nacionālisms esot blēžu pēdējais patvērums,- tas degradē ideju.

+16
-11
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam