Īsta mīlestība

110

Komentāri (110)

klejotājs 25.10.2014. 05.33

Edgars

uzrakstījis palagu par lembes plusiem un mīnusiem jeb kas ir labi un kas ir draņķīgi no lembes puses. Ja tā tirzā tad jau var iet un arī nobalsot par Lembi.

manuprāt tā varētu rakstīt arī par fašistu pūķinu, meklējot viņam draņķīgas un labas īpašības. :)

+5
0
Atbildēt

6

    Ēriks > klejotājs 25.10.2014. 08.14

    Bet kas cits atliek ”neizglītotajiem,nozombētajiem vēlētājiem”,ja tu,cilvēks,vēlē ko gribi,bet dzīves līmenis kā krīt,tā krīt?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > klejotājs 25.10.2014. 10.39

    klejotāj

    par Dombrovski aizdomas par 3a, Zaķis optimizē nodokļus, Solvita vispār neuzskata, ka likumi uz viņu attiektos

    Lūsis saistīts ar MNA un tirgo NĪ un Broka un Naudiņš nesaņēma pielaides

    Kaimiņš pīpējis zāli

    Sudraba esot konspirēta privāt-lidotāja

    Ja tik kategoriski sāk skatīties, tad jau atliek balsot vien par Virsmātes partiju!

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    klejotājs > klejotājs 25.10.2014. 10.43

    Nomierinies, Latvijai ir vēzis, bet viens otrs grib ārstēt pūtītes:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > klejotājs 25.10.2014. 11.48

    Jā,pieaugošā nabadzība,nevienlīdzība,netaisnība ir vēzis,kas saēd Latviju.Uz šī fona pat Lembergs ar savu bruģi ir varonis un glābējs.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > klejotājs 25.10.2014. 12.28

    klejotāj – Piekrītu Tev pilnībā!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    v_rostins > klejotājs 25.10.2014. 13.05

    Edgars Avotiņš

    Kā teica gudrs cilvēks, ja gribi atbrīvoties no zobu sāpēm, iever pirkstu durvīs, vislabāk virpuļdurvīs? Bija mums vislielākais maita, Lembergs, taču tad sekoja Zatļera, Sprūdža, Kozlovska un Rinkēviča uznāciens.

    0
    0
    Atbildēt

    0

lno 24.10.2014. 12.36

Edgars. (pie šī arī var pieskaitīt zaļā Kalnozola cenšanos apstrīdēt zemieku Kučinska plusiņus)

_________________

Šizofrēniķi jāārstē, nevis jādanco pēc viņu halucinācijām.

Neviena cita partija neko citu, kā lauku iznīcību un emigrāciju nepiedāvā – laukos ZZS popularitate ir likumsakarīga.

_______________

Par zemniekiem tiešām neviena partija, izņemot ZZS nedomā.

+3
-3
Atbildēt

0

Edgars Avotiņš 24.10.2014. 11.49

Lai diskusija nebūtu “vienos vārtos”, piemetīšu savu viedokli:

par Lembergu

1) Ventspili viņš labi vada, bet celiņus bruģē ar ģimenes bruģakmeņiem un gūst labumu caur saviem uzņēmumiem

Es teiktu, ka šaja jomā Lemberga ietekme ir vairāk pozitīva nekā negatīva. (Nu kas traucē Liepājai attīstīties līdzīgi – tur arī osta, brīvā ekonomiska zona utt, bet attīstība stipri atpaliek)

2) Tas, ko viņš valsts līmeni darīja – kautvai caur Labklājības ministrijai piederošo VN akciju kontrolēšanu … ļoti draņķīgi.

Par Lemberga piedāvāto politiku:

1) Monetārās politikas jautājumos Aivars ir galigi garām – viņa piedavata politika var stradāt tadās “pašpietiekamās” (no importa maz atkarīgās) valstīs, kā ASV. Latvijā vairāk piemērota Vilka piedavātais variants ar mazu budžeta deficītu.

2) Bet daudzos praktiskos jautājumos Aivara piedāvājums ir pareizāks par Vienotības piedāvājumu – par izglitību, ekonomikas stimulēšanu ar valsts/pasvaldības atbalstu, par latviešu uzņēmēju prieksrocībām pretstatā nenovīdīgajam priekam, ka starp Citadeles pircējiem nav neviens Latvijas iedzīvotājs

Par zaļajiem un zemniekiem

1) No vienas puses zaļie ir “opozīcijā” Lembergam – kautvai Vējonis un Lemberga izteikumi vai par premjera kandidātu

(pie šī arī var pieskaitīt zaļā Kalnozola cenšanos apstrīdēt zemieku Kučinska plusiņus)

2) Bet VARAM ministrijas jautājumā pozīcija dabiski sakrīt

Par daudzos smagos kriminalnoziegumos apsūdzetais:

1) skaidrs, ka Lebergs nav balts un pūkains un pelnījis būtu

2) no otras puses – Lembergs ir attaisnots visos līdz šim pabeigtajos procesos. Pēdējais atlikušais ir ierosināts no Šķēles cilvēkiem (tai laikā, kad šie abi vēl nebija “sakārtojuši” biznesa vidi un Ēlerte, Ozoliņš utml dziedāja slavas dziesmas Šķēlem.) Process ilgst jau kadus 10 gadus par notikumiem vel senākiem. Vai uz sādu bezsakarīgi ilgu procesu pamatojoties var atstadināt no amata pildīsanas – absurds!

Par ZZS popularitāti laukos:

Neviena cita partija neko citu, kā lauku iznīcību un emigrāciju nepiedāvā – laukos ZZS popularitate ir likumsakarīga. (un NA saukļi laukos lāgā nestradā, jo tur neviens krievus vai Gazprom gāzi nav redzejis) (Savukārt Vienotības politika ir ļoti nekonsekventa – itka uz lielajiem zemniekiem, bet tos atsita ar nepietiekamo atbalstu sankciju lietā)

+1
-7
Atbildēt

7

    zanE. > Edgars Avotiņš 24.10.2014. 14.12

    ….Edgars raksta: – “Lembergs ir attaisnots visos līdz šim pabeigtajos procesos.”

    ———————————

    …lūdzu, dari mums zināmus VISUS “procesus”, kuros Lembergs ir attaisnots….sabiedrībai tie nav zināmi, vien tiesas uzvarēšana par personas kodu…cik tur vēl to procesu ir?….

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    Bet > Edgars Avotiņš 24.10.2014. 14.21

    Tikai Avotiņ, nevajag pataisīt lembergu par nevainīgu pīlēnu it visā. Starp citu arī tajos tiesas procesos, ko Lembis it kā ir uzvarējis. Jā uzvarējis ne pēc būtības , jo nepieņēma Ventspilsostas valdē Grīnbergu, izmantojot apstākli, ka rīkojumā nebija uzrādīts Grīnberga personas kods.Tie arī ir tie tiesas procesi visās instancēs un ne vairāk! Uzvarēja ne pēc būtības, jo nevēlējas kontroli no toreizējā JL pārstāvja ostā Grīnberga un tāpēc visi līdzekļi un nianses ir labas. Muļķiem tu vari iestāstīt, ka Lembis ir uzvarējis jo bijis nevainīgs kā jēriņš arī šajā lietā, bet uzvarēja pavirša ierēdņa dēl, kurš sagatavoja tādu rīkojumu, ko izmantoja n-tais Lembja labi apmaksātais advokāts!

    Lembis strādājot par Ventspils mēru ir kļuvis par miljardieri! interesanti kā? Vai saņemot dažus tūkst lielo algu kā mērs to var izdarīt? vai arī tā lieta ir pavisam skaidra. ka Lembergs ar savu dēlu lieliski izmantoja varu caur ZZS iegūstot politisko un ekonomisko ietekmi Latvijā prihvatizēja kopā ar mums visiem zināmām personām LK un vēl iepirka par budžeta naudu vismaz 2 jaunus tankerus, kas sastādīja lielāku summu nekā samaksāja par LK valstij!

    Un kur tad vēl visi tie uzņēmumi, kas atradās Ventspils ostā. * VENTSPILS NAFTA utt)

    par to, kas bruģēja tās Ventspils ielas un celiņus un kas ražoja šos bruģakmeņus arī jau zina cilvēki, kas kaut cik interesējas par to, kas notiek Latvijā.

    Starp citu, Liepājas osta nekad nav bijusi ekonomiskā osta kāda bija Ventspils( otra lielākā osta pēc pārkrauto kravu apjoma PSRS). Liepāja bija kara osta un biedzīta pilns akvatorijs ar veciem kuģu vrakiem, kas bija jāattīra! Liepāja kā ekonomiskā osta tikai tagad ir sākusi attīstīties. Ak jā un naftas vads arī negāja caur Liepāju, un LM arī iedzina Liepāju lielā bezizejā, bet kas traucējis attīstīties Ventspils ostai?

    Tā kā tavs salīdzinājums ir galīgi nevietā, Avotiņ. To tu muļķiem vari tā stādīt priekšā…

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > Edgars Avotiņš 24.10.2014. 15.06

    Edgars saklausījies Lemberga TV šovus :)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 24.10.2014. 16.06

    Zane – piemēram – Londonas lieta par aktīvu iesaldēšanu, kur mūsu prese tā priecājās, ka nu gan …

    Nu galu galā – pats tituls – “Daudzos Smagos Kriminalnoziegumos apsūdzētais” … jau ir no tas pašas sērijas. Reāli ir viens aktīvs process, kurā nav skaidra apsūdzība.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 24.10.2014. 16.15

    Bet … grūti ar Tevi diskutēt, ja nemaz nelasi manis rakstīto!

    Es jau nestrīdos, ka Lembergs šo visu ir izmantojis savās interesēs.

    p.s. Formāli gan Lembergs neskaitās baigais miljonārs. Nabadziņš, kas paradā saviem bērniem. Bet ģineme kopumā ir labi “uzkrājusi sakotnējo kapitālu”.

    Bet par Ventspili/Liepāju –

    vai daudz naudas vajadzīgs, lai izdomātu Ventus un izveidotu ļoti attīstītu piedāvājumu tūristiem? Vai daudz naudas vajadzīgs industriālo parku ierīkosanai? Nu nē. Tur tomēr ir zināmi nopelni Lemberga aktivitātei.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 24.10.2014. 16.19

    Klusais – Lembergs ir izcils šovmenis – To vismaz Tu nenoliegsi. Tiri taktiski, bija ļoti pareizi, ka ZZS viņu aizsūtīja uz premjeru diskusijām. Daudz balsis klat pielasīja.

    (Tiesa gan – es personīgi deļ tā nobalsoju par NA, bet nezin vai tadu bija daudz)

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    nomale > Edgars Avotiņš 24.10.2014. 18.07

    Edgars Avotiņš. …Zane – piemēram – Londonas lieta par aktīvu iesaldēšanu, kur mūsu prese tā priecājās, ka nu gan … …

    ———————————–

    Londonas tiesa nelēma, ka Lembergs nav vainīgs! Tā lēma ka tas nav viņas jurisdikcijā!

    +7
    0
    Atbildēt

    0

zirnekliene Šeloba 24.10.2014. 11.36

Atkārtošos:

“Kas var būt foršāk kā nacionālo ideju saistīt ar Lūsi un tiesiskumu ar Zaķi vai Āboltiņu? Tad atliek tikai iespēja balsot par Lembergu vai Ušakovu:)”

Bet saista jau arī, tur tā lieta… Un pat visnotaļ pamatoti, jo gan NA, gan V iestājas par PRINCIPIEM, bet ja abu šo partiju vadoņi shēmo un atstrādā sponsoru (baņķieru vai MNA) naudu, tas liek domāt, ka principi (tiesiskums un nacionālā ideja), ir tikai dekorācijas muļķu ķeršanai… Un tad dažs labs nospļaujas un nobalso par Lebmi vai Ušaku, jo tie vismaz “dalās”. SC un ZZS tiks piedots tas, ko nepiedos V un NA, jo viņi, atšķirībā no pēdējiem, sevi pozicionē kā darītājus, kas “rūpējas par tautu”, neaizmirstot, protams, sevi (kā tautas sastāvdaļu), nevis sludina un moralizē.”

+9
-2
Atbildēt

5

    Bet > zirnekliene Šeloba 24.10.2014. 12.38

    Un kas lūdzu ir tiesiskums saistībā ar Zaķi vai Āboltiņu?

    Ja Zaķis būtu pārkāpis toreiz PVN likumu, tad VID viņu sen būtu aplikusi ar soda naudu! Vid skaidrojums starp citu par Zaķa tā saucamo auto pirkšanu kā juridiskai personai bija dzirdams vismaz radio. Labi, Zaķis nmolēma samaksāt PVN kā privātpersona, lai tak tiek tie 7 tūkst, ja jau reiz tas autro nepienākas , kā juridiskai personai. Laikam taču Zaķim ir tas ITveikals Jēkabpilī un varēja pirkt to auto.Izdarīja, kā labāk tautai patīk- samaksāja to PVN, vienalga palika par košļājamo gumiju kam vien nav slinkums.

    Un to sauc par samērojamu pārkāpumu ar Lūša darījumiem, kuri nav uzrādīti deklarācijā! Vesels miljons izrādās saviem faniem ir nieks pret to, ka var zelēt zaķa samaksāto PVN kā privātpersonai.

    Bet, bezcerīgi, ko tur lai saka!!

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    lno > zirnekliene Šeloba 24.10.2014. 12.54

    Bet. Nu beidz fanot par savu Dinamo. Vai tiešām nav skaidrs, ka gan Zaķis, Āboltiņa, pat Dombrovskis saistībā ar Bukāni un savas sievas biznesu, gan Lūsis un Bērziņš un vēl citi ir vienas sitēmas produkti? Klibas pīles.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    andrejs > zirnekliene Šeloba 24.10.2014. 12.58

    Un kas lūdzu ir tiesiskums saistībā ar Zaķi vai Āboltiņu?

    Ja Zaķis būtu pārkāpis toreiz PVN likumu

    ————————–

    ko ta nabadziņš tik ļoti ņēmās (sarakste par iespējām “optimizēt nodokļus” taču ir publicēta)? Nevarēja uzreiz pirkt autiņu kā visi normāli cilvēki.

    Ir klauni, kas savus auto reģistrē Lietuvā, lai tikai nebūtu jāmaksā ceļa nodoklis, brauc tērē laiku un benzīnu. Reizi gadā arī apskate jāiziet. Vai nav līdzīgi zaķim? :)

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Gan Lūsis ar Sprūdu, gan Kampara tumbočka un “Vējziedi” ir no vienas operas.

    Nav jēga sevi pozicionēt, kā principu aizstāvjus, ja praktiskā darbība liecina par ko pilnīgi pretēju.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    v_rostins > zirnekliene Šeloba 24.10.2014. 22.59

    zirnekliene Šeloba

    Gan Lūsis ar Sprūdu, gan Kampara tumbočka un “Vējziedi” ir no vienas operas.

    ______________

    Ne Lūsis ne Sprūds nav pastrādājuši simto daļu no tā, ko čekistu piesmietais, alkatīgais un atkarīgais mēsls, Dombrovskis.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

lno 24.10.2014. 11.16

Paši sēdina Lembergu pie koalīcijas sarunu galda, dod iespēju TV izrunāties, cik sirds vēlas …Oda kodiens Lembergu kaitina vairāk kā IR karikatūras – ko gribu, to darīsiet:)

+6
-3
Atbildēt

2

    klejotājs > lno 24.10.2014. 11.24

    tur jau i tā lieta :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > lno 24.10.2014. 11.30

    Oda kodiens Lembergu kaitina vairāk kā IR karikatūras – ko gribu, to darīsiet:)

    ————————-

    Domāju, ka jau karājas pie sienas Ventspils Domē, darbinieki iet garām un “ierēc”. Vienotības klaķieri varētu uzzvanīt Bukānei un pajautāt, vai tā ir tiesa?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

klejotājs 24.10.2014. 10.37

Bet>>> Tā rostiņu izlikšanās par bāleliņu atbalstītājiem ir nožēlojami dumja, jo faktiski viss tāpat redzams, kas ir kas!

Rostinš ir visīstākais lembes trollis. Rukā tāpat kā kremlini. Kad viņš izgāž savas mēslu kaudzes un sāk vienam otram izlikties par plānprātīgu tad niks tiek nomainīts. Parasti viņš saņem smukus mīnusus, ja kāds viņam ieliek plusu tad tas nāk no Ločmeļa un Doveika kuriem ārkārtīgi izdevīgi lai latviešu nacionālisti pēc defektīviem izskatītos

+11
-1
Atbildēt

8

    zanE. > klejotājs 24.10.2014. 10.48

    …pag, pag….aizmirsi vēl Normundu, aivarsk, andreju un Ēriku….kas deģenerālim aplaudē….

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > klejotājs 24.10.2014. 11.05

    klejotāj, kur te (kas ir) Rostiņš, kam es it kā plusus lieku? Es vispār reti kam lieku, bet ja tu saki, ka lieku, gribās tač zināt, kam esmu salicis :)

    p.s. zinu vienu rostin ar bildi gruz200, bet tas man toč nav draugs – nekrofilija nav mana diagnoze :)

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    klejotājs > klejotājs 24.10.2014. 11.13

    jūties, ka būtu jātaisnojās? :)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > klejotājs 24.10.2014. 11.14

    nē, esmu ie-intriģēts (svešvārdiem priedēkļus laikam neliek…)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Bet > klejotājs 24.10.2014. 12.31

    Zane, tāpēc jau daudzskaitlī- rostiņi! tai skaitā arī N. G(rostiņi), kurš visvairāk vaimanā pret V.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > klejotājs 24.10.2014. 13.40

    Bet – Grostiņš ir pilnīgs i…s , zinu viņu no skolas laikiem :) viņam galvā ir liels kukū un skolā viņu visi apcēla . Plus viņam ir problēma ar VDK :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Bet > klejotājs 24.10.2014. 14.07

    klusais. Jā to es arī zināju, kas faktiski ir šis g( rostiņš) un kam viņš strādā. ne jau par velti čuposies ar jekuru, pat Rubika partiju. Pērkams no matu galiņiem līdz kāju pirkstgaliem

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > klejotājs 24.10.2014. 14.48

    lauku dakteris ierunājās :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

dzeris49 24.10.2014. 10.25

Var, protams, vainot tikai Lembergu un to ne visai gudro elektorātu, kas par viņu balso.

Bet, ne mazāk, vainīgi tie politiķi, kas jau sen nav pateikuši – nekādas darīšanas ar smagos noziegumos apsūdzēto Lembegu, NATO ienaidnieku, cilvēku, kam ienaidnieks ir arī Soross, tātad, atklāta sabiedrība, brīva ekonomika, un demokrātija kā tāda, populistu, bijušo PSKP funkcionāru, tāpat, kā Brigmanis, utt.

Tā vietā Dzintars paziņo, ka ZZS ( postkomunistu) ideoloģija NA ir vistuvākā, un slavē Lembergu, att. Lembergs slavē Dzintaru, un viss notiek, it kā, Lembergs nebūtu apsūdzēts smagos noziegumos un turēts aizdomās par vairāku liecinieku pazušanu, Dzintaram tas netraucē.

Tā ka, kāda mums visa politika, tādi arī politiķi, un Lembergs, kas uzvedas kā uzvarētājs, nav nekas nejaušs, bet, Latvijas politikas likumsakarība.

Par politisko ētiku šai valstī nav nekāda saprašana nevienai partijai, tāpat gan, kā vairumam elektorāta.

UN ko var gribēt, ja mums ir vesela partija, ko pārstāv Lemberga absolūti nopirktie zombiji no ZZS, kuriem melošana ir viņu otrā daba, vai NA, kurai ģenerālsekretārs ir Lūsis, visiem zināmais liela mēroga blēdis un MNA blēžu “jumts”, TM kandidāts un bijušais TM, zināmais Centrāltirgus blēdis un Lemberga kājslauķis Bērziņš, un kādu tur amatu grib vai jau ieņēmis Rasnačs, Muižnieces un TP izpalīgs dokumentu viltošanā un melošanā.

Vismaz, V nekas tik atklāti nekaunīgs, kas liecinātu par tik milzīgu politisko korupciju, nenotiek, ir jau tur epizidiski pārsteigumi, bet, tie ne tuvu nestāv ZZS un NA līmenim.

+9
-9
Atbildēt

31

    Andris Doveiks > dzeris49 24.10.2014. 10.45

    Dzeri, specāli Tev atkārtoju: Krievi nāk, Lembergs nāk, administratori nāk… Gaidu, kad viņi vienosies, lai Vienotība iet :)

    Nē, laikam parrrrrreizi teikt: specāli priekš NA, ZZS atkārtoju, jo S jau ir mitra :)

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 24.10.2014. 11.26

    Krievi nāk, Lembergs nāk, administratori nāk…

    ———————————–

    žetons! Vispār jau “krievi” dzeriem patīk (nu varbūt Vienotībai pirms vēlēšanām oficiāli nedaudz nepatīk), tik tas Ušaks ar savu atbalstu referendumam visu bišķi sačakarēja. Bet, nu jādomā, kā iziet zituācijas….

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 24.10.2014. 11.36

    Kāpēc gan lai man krievi nepatiktu?

    Pārsvarā, atvērti un sirsnīgi cilvēki, vismaz, tie, ko es pazīstu.

    Dažu politiskie uzskati nepatīk, bet, tikai pēc politiskiem uzskatiem jau nevar vērtēt cilvēku.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 24.10.2014. 11.56

    vispār jau ar “krieviem” es biju domājis Vienotības daudzkārtējos mēģinājumus pēc vēlēšanām ievilkt SC valdībā.

    Dzeri, vai jau aizmirsi savu stāstu par “normālo” krievu, kurš pēc Krievijas uzbrukuma Ukrainai “pēkšņi” esot “kļuvis nenormāls”? :)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    zirnekliene Šeloba > dzeris49 24.10.2014. 12.02

    “Dažu politiskie uzskati nepatīk, bet, tikai pēc politiskiem uzskatiem jau nevar vērtēt cilvēku.”

    Ja politiskie uzskati ir no sērijas “labējais – kreisais”, “liberālais – konservatīvais”, “klerikālis – antiklerikālis”, tad jā. Turpretī ja “politiskie uzskati” ir tādi, kas liek pieprasīt no manis, lai es ar viņu komunicēju krieviski un atbalstu “krimnašu”, tad ir pilnīgi vienalga, cik šis cilvēks ir sirsnīgs, atsaucīgs un devīgs – priekš manis viņš tik un tā ir “sliktais”. Un ņemot vērā, ka absolūtais vairākums krievu ir tieši tādi, kā nupat aprakstīju, “slikto” kategorijā ierakstu visu šo nāciju, pilnībā uzspļaujot gan politkorektumam, gan individuālajām atšķirībām viņu starpā.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > dzeris49 24.10.2014. 12.19

    Un ņemot vērā, ka absolūtais vairākums krievu ir tieši tādi, ….

    zirnekliene, kā pēc tavas shēmas mums sadzīvot ar sevi, ja ir tāds latvietis Arājs? Vai varbūt palēkāt izrādē par Cukuru, un problēma atrisināta?

    Papildināts. Latvietis Voss, Kalnbērziņs, kāds Bērziņš arī čekā…

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 24.10.2014. 12.27

    zirnekliene Šeloba – nevienu nāciju nevar uzskatīt par labu vai sliktu.

    Tad kā, piemēram, ir ar vāciešiem, kas Hitle laikā, pateicoties propagandai, kļuva par noziedznieku nāciju, un tagad, arī, faktiski, pasteicoties amerikāņu propagandai pēc kara, kļuvuši par lielākajiem vardarbības pretiniekiem un liberāļiem?

    Japāņi, ķīnieši, utt., var atrast daudz piemērus, kur nācija mainijās par 180%, pateicoties att. propagandai no “augšām”.

    Ziemeļķoreja un Dienvidkoreja – viena nācija, bet, pilnīgi dažādas vērtībaas, Z korejā dzīvo kādi savādāki korejieši, vai, tomēr, propaganda?

    Arī tie paši krievi – varbūt, nezini, bet, es redzēju Maskavā miljonu lielas demonstrācijas par atbalstu Baltijas neatkarībai pēc Viļņas notikumiem.

    Tā ka nevajag tik kategoriski, katrai nācijai var atrast “melno” un “gaišo” periodu, un krievi nav ne labāki, ne sliktāki par pārējiem.

    Un nevajag nenovērtēt propagandas ietekmi uz cilvēkiem, kā Hitlers vāciešus pataisīja par noziedznieku nāciju, tā Putins pataisīja tautas daļu par nedomājošiem cilvēkiem, metodika ir viena abos gadījumos – spekulē uz cilvēku viszemiskākajiem instinktiem, fobijām, un nelietību pasludini par “valstij tīkamu” varonību un ko pozitīvu.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    zirnekliene Šeloba > dzeris49 24.10.2014. 12.30

    Runa ir par lielkrievu šovinismu kā pasaules uzskatu un tieksmi okupēt citu tautu teritorijas, kas piemīt 99% krievu, nevis kolaborantiem un kara noziedzniekiem, kas ir sastopami visu nāciju vidū.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    zirnekliene Šeloba > dzeris49 24.10.2014. 12.35

    Krieviem, atšķirībā no citām nācijām, vienīgajiem ir izdevies sagrābt savā kontrolē 1/7 daļu sauszemes, un tas ir gadsimtiem ilgas darbības rezultāts, tāpēc Hitleru šeit piesaukt ir nevietā. Visa Krievijas vēsture ir viena vienīga citu tautu iznīcināšana, paverdzināšana, pazemošana, aplaupīšana, padzīšana no viņu teritorijām vai piespiedu pārkrievošana.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 24.10.2014. 12.41

    Un kāpēc gan Hitleru piesaukt nevietā, tikai tāpēc, ka viņš tev simpātiskāks?

    Visu to, ko tu attiecināji uz krievu nāciju, var attiecināt uz Hitlera laika Vāciju, tikai, daudz koncentrētākā veidā, un arī uz diezgan daudzām Eiropas valstīm pagātnē, tāda ir vēsture, un tur neko nevar darīt.

    Nācijas “mentalitāte” var mainīties, to es gribu pateikt, nu nav labu vai sliktu nāciju, ir labi vai slikti cilvēki katrā nācijā, kas nokļūst pie varas, un ietkmē nāciju visiem līdzekļiem, savu mērķu vadīti, un viņi var ievērojami izmainīt nācijas kvalitāti, ja tā var teikt.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    zirnekliene Šeloba > dzeris49 24.10.2014. 12.51

    Nav man Hitlers simpātisks, bet viņa ēra neturpinājās pat 30 gadus un šajā laikā pastrādātie noziegumi ne mērogos, ne intensitātē nav salīdzināmi ar to, ko krievi sadarījuši sākot ar Jāņa Briesmīgā valdīšanas laiku. Jā, visas tautas, kas to spēja, pagātnē gan okupēja, gan paverdzināja, gan kolonizēja, bet mums šodien ir tikai viena tauta, kurai vienīgā dzīves jēga un saturs ir okupēt, paverdzināt, laupīt un pazemot savus kaimiņus. Ne jau Putins un propoganda viņus par tādiem pataisīja – nē tieši otrādi, viņi dievina Putinu un aizgūtnēm tver propogandu tieši tāpēc, ka Putins un propoganda dara un sludina to, ko krievu absolūtais vairākums vēlas redzēt un dzirdēt.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 24.10.2014. 12.51

    Nācijas “mentalitāte” var mainīties, to es gribu pateikt,

    ———————–

    Noteikti, noteikti… Man tikai nezin kāpēc liekas, ka mums ar zirneklieni būs ilgi jāgaida…

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    zirnekliene Šeloba > dzeris49 24.10.2014. 12.54

    “nu nav labu vai sliktu nāciju, ir labi vai slikti cilvēki katrā nācijā”

    Cilvēks mijiedarbojas ar apkārtējo pasauli ne tikai atbilstoši saviem individuālajiem, bet arī tās grupas, kurai viņš jūtas piederīgs, kolektīvajiem uzstādījumiem.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 24.10.2014. 13.00

    To pašu ko Krievijai var pārmest arī ASV un daudzām bijušajām kolonialām Eiropas valstīm.

    Domāju, Krievijas impērijas sabrukšana ir tas, kas tagad notiek, un viss viņiem vēlāk būs normāli, vismaz, Latvijai jālūdz Dievs, lai tā būtu, process vienkārši nedaudz vēlāks un lēnāks, nekā tās britu impērijas sabrukšana.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > dzeris49 24.10.2014. 13.10

    zirnekliene, āāāūūū! Par krieviem, vāciešiem ērti papļāpāt, tu atbildi par latviešiem, kā jautāju! Vai esi vienota internaciste, kurai latvieši vispār ir tikai mirklis mainīgajā vēsturē, par ko nav vērts pirkstus nogurdināt?

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    zirnekliene Šeloba > dzeris49 24.10.2014. 13.12

    Kad Krievijas impērija sabruks un Krievija paliks dažu apgabalu ap Maskavu robežās bez megaarmijas un paverdzinātām tautām atņemto dabas resursu pārbagātības, tad i parunāsim. Ja Krievija tad kļūs par eiropeisku un civilizētu valsti, apsolos mainīt savu viedokli.

    Kas attiecas uz ASV, nav viņi bez grēka, bet nav arī tā, ka jeņķiem citu valstu okupācija būtu dzīves jēga un saturs, viņi izceļas arī konstruktīvā nozīmē. Un vispār – dīvaini šos tagad nolikt, ja mēs to vien daram, kā dažādās toņkārtās saucam Obamu glābt mūs no “lāča”.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    zirnekliene Šeloba > dzeris49 24.10.2014. 13.15

    Kāpēc man būtu jāatbild par latviešiem? Latvijas valsts nekādus noziegumus pret citām tautām nav pastrādājusi.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 24.10.2014. 13.23

    dzeris49. Visu to, ko tu attiecināji uz krievu nāciju, var attiecināt uz Hitlera laika Vāciju, tikai, daudz koncentrētākā veidā

    _________________

    Vai varētu lūgt izskaidrot šo populārākā veidā, lai arī tādi kā es varētu saprast?:)

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 24.10.2014. 13.27

    Neviens jau to ASV “nenoliek”, saprotams, ka ASV ir, faktiski, vienīgais Latvijas sabiedrotais, uz ES sevišķi paļauties nevar.

    Bet, vēsture ir vēsture, un arī ASV vēsturē, ja gribētu, atrastu ko pārmest, kaut vai par tiem indiāņiem, kaut, no otras puses, nevar būt nekas muļķīgāks kā vēstures vērtēšana pēc tagadējiem politkorektuma standartiem.

    Andris Doveks – tas, ko pastrādāja koloborcionisti un noziedznieki, latviešu izcelsmes, tas, tomēr, nekad nav bijusi Latvijas kā valsts politika, neaizmirsti, ka viss tas, faktiski, notika vai nu PSRS, vai Vācijas okupācijas laikā.

    Tas, protams, neattaisno Arāju un līdzīgos.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > dzeris49 24.10.2014. 13.30

    Kāpēc man būtu jāatbild par latviešiem? Latvijas valsts nekādus noziegumus pret citām tautām nav pastrādājusi.

    Opā, ļaudis! Es par LATVIEŠIEM jautāju!! Jūs ta par KRIEVIEM, VĀCIEŠIEM, bet man tāda dīvaina interese par latviešiem. Ja reiz WW2 laikā nebija Latvijas, tad jau nebija arī Krievijas – bija pēseres!

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    zirnekliene Šeloba > dzeris49 24.10.2014. 13.35

    Teiciens “vēsture ir vēsture” attiecībā uz Krieviju būs vietā tad, kad šai valstij vairs nebūs nekā kopīga ar Jāņa Briesmīgā Krieviju. Austrālijas premjers publiski atvainojas aborigēniem par “vēsturi”, ASV valdība piešķīrusi indiāņiem dažādus nopietnus bonusus, cenšoties vismaz kaut kā atlīdzināt “vēsturi”, bet Krievijas ierēdņi lidostā tīšuprāt sabojā pases mazo Ziemeļu tautību pārstāvjiem, lai tie netiktu uz mazo tautību problēmām veltīto ANO sēdi.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    zirnekliene Šeloba > dzeris49 24.10.2014. 13.38

    “Ja reiz WW2 laikā nebija Latvijas, tad jau nebija arī Krievijas – bija pēseres!”

    Un kā tad paliek ar “Sojuz ņerušimij respubļik svobodnih splotjila na veki VEĻIKAJA RUSJ…”?

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 24.10.2014. 13.41

    Ino – un ko, konkrēti, tu nesaprati?

    Vācieši Hitlera laikā nebija pilnībā nozombēti no propagandas?

    Vācieši neatbalstīja noziedznieku Hitleru?

    Vācieši pat pēc kara neko nezināja ne par konc. nometnēm, ne daudz ko citu, tāpat, kā patreizējo krievu vairākums par notikumiem UKrainā.

    Kamēr amerikāņi iedibināja kārtību, ka savu pārtikas devu vācietis var saņemt tikai pēc tam, kad noskatās filmu par Hitlera režīma noziegumiem.

    Kaut kas līdzīgs notika ar Japānu, kur amerikāņi uzspieda tiem savu konstitūciju, utt., domāju, ja Krievijas TV sāktu teikt taisnību, tie paši 85% krievu pēc pusgada domātu pilnīgi savādāk.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    zirnekliene Šeloba > dzeris49 24.10.2014. 13.48

    “domāju, ja Krievijas TV sāktu teikt taisnību, tie paši 85% krievu pēc pusgada domātu pilnīgi savādāk.”

    Par Gulagu zin visi krievi, bet Staļins tik un tā topā.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 24.10.2014. 14.15

    Šeloba – tur jau tā lieta, ka pat par Gulagu nezina, iznemot samērā nelielu daļu, lasīji taču, ka Putina režīms patreiz nodarbojās ar Memoriāla likvidēšanu, lai par represijām vispār neviens nepieminētu, un skolās un citur par to jau sen nerunā, faktiski, represijas attaisnojot.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    zirnekliene Šeloba > dzeris49 24.10.2014. 14.49

    dzeris

    Visas tās dejas ap skolas mācību grāmatām, Memoriāla slēgšanu un “vēstures falsifikāciju” notiek pēdējos gados, līdz tam un īpāši līdz Putina nākšanai pie varas bija jādzīvo burtiskā nozīmē mucā, lai par to nezinātu nekā.

    Vnk pie kājas krieviem tas Gulags – “Staļina laikā no mums visi baidījās, un tas ir galvenais”, tā viņi savā vairākumā domā.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 24.10.2014. 15.16

    lai par represijām vispār neviens nepieminētu, un skolās un citur par to jau sen nerunā, faktiski, represijas attaisnojot.

    ——————————————–

    Kā krievi var nezināt, kad par represijām jau tika ziņots PSKP XX kongresā 1956. gadā? NEGRIB zināt, un “nezin”.

    Starp citu, Staļina represijas, jeb, kā tagad mēdz saukt, totalitārisms, ir viņu iekšējā darīšana. Latvijā viņi ir okupanti un slepkavas, starptautisko likumu pārkāpēji, daudzu paaudžu latviešu dzīves iznīcinātāji. Tā ir pavisam cita lieta.

    Starp citu, Vienotība taču gandrīz jau bija gatava atbalstīt Urbanoviča versiju par “okupācija bija, okupantu nav”… Nebūtu Rībenas, Kursītes un Druvietes… Vienotība kopā ar SC veidotu Pleskavas guberņu.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 24.10.2014. 17.58

    dzeris49. Tā arī neatbidēji, kas Vācijā bija daudz koncentrētākā veidā kā PSRS? Gluži otrādi – Hitlera režīms nebija tik visaptverošs kā Staļina režīms.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 24.10.2014. 21.44

    Atbildēju, nav mana vaina, ka tu nesaprati.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 24.10.2014. 23.13

    Es sapratu dzera domu.Vācija apdzīvota blīvāk kā Krievija,tāpēc tur viss ir koncentrētāks,izņemot šnabi.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

nomale 24.10.2014. 10.06

To bildi jāizdala mūsu valdības veidotājiem pirms katras sanāksmes – lai redz ar ko tusē pie viena galda. Varbūt sāks atskārst kāpēc tas vēlētājs vairs negrib par viņiem balsot.

+8
-2
Atbildēt

9

    Bet > 24.10.2014. 10.15

    Nezin, nezin viss, jo paskaties cik iedomīgi ir palikuši brigmanis, Augulis par saviem panākumiem vēlēšanās un tas pats Līdaka, kurš tik ilgi sēde’jis saeimā, bet neko no tā visa nav ne sapratis ne arī sapratīs, bet plusiņi no avīm tācu viņam visvairāk, jo konkurents vienīgi varēja būt vēl Lembergs. ak, jā laikam vēl Dūklavs, kurš ne izsita pat to ES naudu par platību maksājumiem papildus lauksaimniekiem , bet to izdarīja Vienotības Kalniete, Dombrovskis un laikam pat Rubiks, bet laurus plūc Dūklavs, jo ir tāds pat parasts vecis kā tie viņa vēlētāji, acīmredzot, kā jau alus brūža vecis no Vecpiebalgas.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    nomale > 24.10.2014. 10.23

    Bet. Es par Vienotību un Vienotības vēlētāju. Kaut kādiem principiem ir jābūt. Ja ar tādu šodien pie viena galda veido valdību, tad pilnīgi noteikti arī turpmākos 4 gadus nekas nemainīsies. Ja Vienotība grib saglabāt savu vēlētāju, tad Lembergs jāmet no tās istabas ārā!

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Misija > 24.10.2014. 11.13

    Bet

    “…bet laurus plūc Dūklavs, jo ir tāds pat parasts vecis kā tie viņa vēlētāji, acīmredzot, kā jau alus brūža vecis no Vecpiebalgas”.

    Jā, Bet, Tev var piekrist, bet tikai piebilstu, ka Jānis Dūklāvs ir ‘brūža vecis’ Jaunpiebalgā.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > 24.10.2014. 11.20

    Dombrovskim bija vairāk nekā četri gadi, lai Lembi iemestu aiz restēm. Tā vietā viņš norīko uz “Venstpili” savu biznesa partneri un padomnieci, kas pat nespēj atcerēties, vai Lembis sapulcē, kur lēma jautājumu, kas skar pašu Lembi, ir piedalījies, vai nav? Tagad Bukāne likumīgi sēž VBO.

    Vai nav dīvaini?

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    Bet > 24.10.2014. 12.28

    andrej, brīnos un nenobrīnīties par tevi! vai tu dzīvo Krievijā, kur visu kārto Putins. šaubos, vai dzīvo Latvijā un ES , kur visu nosaka likums un tikai tiesai ir tiesība skādu iemest aiz restēm, ja prokurors spēj cīnīties pret tiem daudzajiem Lembja advokātiem. Bet, bezcerīgi jau ar tevi runāt, ja neredzi cik ļoti daudz nauda sir lembim ar ko nopirkt advokātus un vilkt un vilkt tiesas sēdes.

    Jā, kurā valstī tu faktiski dzīvo?

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    andrejs > 24.10.2014. 12.47

    ja prokurors spēj cīnīties pret tiem daudzajiem Lembja advokātiem. Bet, bezcerīgi jau ar tevi runāt, ja neredzi cik ļoti daudz nauda sir lembim ar ko nopirkt advokātus un vilkt un vilkt tiesas sēdes.

    —————————–

    Ja nevar pierādīt, nu tad jau nekā…….. :)

    jūs varbūt vēlaties, lai tauta linčotu Lembergu tikai balstoties uz cita oligarha kontrolētas avīzes rakstiem un “komentāriem”?

    Gan jau, ka Dombrovskis varēja kko darīt: varēja steigšus virzīt izmaiņas likumos par tiesas procesu izskatīšanas kārtību, varēja pierunāt Bukāni atcerēties, kur VBO sēdes laikā atradās Lembergs, utt.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Bet > 24.10.2014. 14.05

    Tu esi bezcerīgs ,andrej.Viss, ka stik tev ienāk prātā ir jādara vienam cilvēkam. drīzāk gan bija jādara vienam cilvēkam, bet citi var dusēt mierīgi uz lauriem un plūkt tos.

    nav jau vērts ar tukšpauri ielaisties jebkādā diskusijā.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    andrejs > 24.10.2014. 15.36

    drīzāk gan bija jādara vienam cilvēkam

    ————————————

    Dombītis bija valdības vadītājs, vai viņam nav jāuzņemas pilna atbildība par valdības darbu, vai viņš nevarēja izvirzīt Lemberga lietas ātru iztiesāšanu par vienu no valdības prioritātēm. Noteikti, ka MP ir sviras, ar ko ietekmēt visu institūciju darbību, vai ne?

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    andrejs > 24.10.2014. 15.52

    Viss, ka stik tev ienāk prātā ir jādara vienam cilvēkam

    —————————————

    Dombrovskis vismaz ar Bukāni varēja parunāt, atgādināt, cik svarīga būtu iespēja pierādīt, ka Lembergs Ventspils BO valdes sēdēs balso par savam privātbiznesam vajadzīgiem lēmumiem. Būtu konstatēts interešu konflikts, prokuratūra varētu izvirzīt apsūdzību, ka viņš turpina agrāko rīcību un mainī drošības līdzekli – piemēram, pret apcietinājumu…

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

nomale 24.10.2014. 10.03

Ļoti precīzi! Bet tam Lemberga vēlētājam jau vienalga. Cik reizes neesmu ar argumentiem iespiedis tādu stūrī, bet vai domājat ka tādu var pārliecināt? Nē! Kad tādam vairs nav ko teikt tas apvainojas uzmet lūpu un uz nākamajām vēlēšanām atkal, par spīti, nobalso par Lembergu un četrus gadus par to lielās. Un jā – nepārtraukti lamā valdību par to ka tā zog.

+13
-3
Atbildēt

7

    Bet > 24.10.2014. 10.10

    Nomale!

    man bija līdzīgs gadījums, kad uzzināju, kā viens cilvēks nobalsojis pilsētā dzīvodams par ZZS!

    Paprasīju kāds labums un kāpēc Vidzemē jabalso par “Ventspinieku lielo aizstāvi un naudas ievilcēju no budžeta un Es naudas- lembergu. Mute bija ciet un sīki dumji smiekliņi – tas bija viss ko dzirdēju no viņa!

    Tie ir tie aprobežotie un dumjie cilvēciņi, kuriem acīmredzot patika Lembja bravūrīgā uzstāšanās premjeru debatēs. Tie ir tie cilvēciņi, kuri vienmēr lamās valdību, lai kādsa tā būtu un ticēs lielākajam zaglim, kas viņus pašus apzog! Pateicu skaidri un gaiši, ka nebiju domājusi, ka viņš ir tik dumjš.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs > 24.10.2014. 11.12

    varbūt pat Vienotības naivākajiem atbalstītājiem der paskatīties spogulī un padomāt par pašu partijas pieļautajām kļūdām, vadošo politiķu apšaubāmo rīcību un partijas līderu (premjeru) izvēli.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    andrejs > 24.10.2014. 11.16

    man bija līdzīgs gadījums, kad uzzināju, kā viens cilvēks nobalsojis pilsētā dzīvodams par ZZS!

    Paprasīju kāds labums un kāpēc Vidzemē jabalso par “Ventspinieku lielo aizstāvi un naudas ievilcēju no budžeta un Es naudas- lembergu

    ———————–

    un kāds šim cilvēkam būs labums no Citadeles uzdāvināšanas “nopietnajiem investoriem”, kuri jau pēc gada vīkšķas šo dāvinājumu pārdot?

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    Bet > 24.10.2014. 12.22

    andrej, nav vērts tev vispār kaut ko skaidrot, jo to Zane dara nepārtraukti, bet tūdaliņam tādam kā tev, jau tas nav svarīgi, ko nepārtraukti stāst agan radio gan gudri cilvēki. Tev kā aitai patīk tikai blēt un blēt

    Kas tev vispār ir svarīgi, andrej?

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    andrejs > 24.10.2014. 12.23

    Bet andrej, nav vērts tev vispār kaut ko skaidrot

    ————

    Man ir svarīgi, lai Vienotības Dombrovski, Zaķi un Kampari mūs neapzog.

    Nu lūdzu, lūdzu paskaidro vēlreiz. Kāds labums cilvēkam no par valsts budžeta līdzekļiem (patiesībā šim cilvēkam atņemtajiem līdzekļiem) izglābtas bankas uzdāvināšanas? Tikai, lūdzu, saviem vārdiem…

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    v_rostins > 24.10.2014. 14.01

    andrejs

    varbūt pat Vienotības naivākajiem atbalstītājiem der paskatīties spogulī

    _______________

    Неча на зеркало пенять, коли сапоги керзавие

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 24.10.2014. 23.21

    A kas tagad apzog cilvēkus,ka viņiem tik grūti iet?Gudri cilvēki pa radio saka,mums esot veiksmes stāsts,bet algas palikušas nemainīgas no 2009 gada,toties maksa par siltumu,ūdeni,kanalizāciju,elektrību,nodokļi par nekustamo īpašumu aug -kas to dara?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

Bet 24.10.2014. 09.39

Priekš pilnas laimes Saskaņai vēl vajadzētu pievienot ZZS atklāti un tad pašas pārējās avis jau pievienosies blēdamas kā Bondars- Sudrabas veidojums, bet pagaidām vēl ZZS nav nofraktējusies kurā virzienā doties. Avju gans(zaļais cilvēciņš)darbojas pilnīgi atklāti, jo avis ir aprobežotas un īsts aitu bars .

+11
-4
Atbildēt

0

Andris Doveiks 24.10.2014. 08.52

Krievi nāk, Lembergs nāk, administratori nāk… Gaidu, kad viņi vienosies, lai Vienotība iet :)

+2
-18
Atbildēt

14

    Bet > Andris Doveiks 24.10.2014. 09.34

    zinām jau ko grib SC un visi zaļie cilvēciņi te Latvijā! Tas jau redzams no jūsējo komentāriem. rostiņi nepārtraukti zākā Vienotību, bet tas, kam ir sava galva uz pleciem to redz un pat pārāk labi saprot, kas jūsējiem vēl stāv ceļā uz pilnu kremlinu laimi! Tā rostiņu izlikšanās par bāleliņu atbalstītājiem ir nožēlojami dumja, jo faktiski viss tāpat redzams, kas ir kas!

    Ne jau visi ir apmuļķojami, lai gan daudzi tiešām ir un par to maksāsim mēs visi.

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    WAT > Andris Doveiks 24.10.2014. 09.34

    Tev, jau Andžiņ, noteikti neprasīs, Tu jau jamiem esi slaucamās kazas vietā…

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    Bet > Andris Doveiks 24.10.2014. 09.42

    Nu kurš vēl joprojām šaubās, kura partija šamiem- kremliniem visvairāk nepatīk?

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Andris Doveiks 24.10.2014. 09.53

    Lembergam, SC, un, daļēji, NA, kas ir idejiskie biedri, kaut vai ar to, ka taisni Rietumi un Rietumu vērtības ir visu šo partiju lielākie ienaidnieki, un korupcija, pērkamība, nekompetence un populisms, toties, ir visu šo partiju “labākais draugs”, nevajag lai V “iet”.

    Kas tad būs vainīgs pie visām nelaimēm, ja tā V aizies, ko tad lamās, vainos visos grēkos, utt, par ko tad rakstīs Lapsa?

    Cita citu šīs partijas taču nekritizē, arī nopirktā prese to nedara, toties visas kopīgi visos grēkos vaino V, kaut, tikai pateicoties tai, valsts, kaut cik, tika izvilkta no tās bedres, kur to iegrīda ZZS, TBLNNK ( NA idejisko tēvu un politprostitūcijas skolotāja), un PLL slavenā koalīcija.

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    zanE. > Andris Doveiks 24.10.2014. 10.15

    …Dzeri…piekrītu!…visiem vajadzīga Vienotība, lai būtu kāds peramais zēns uz kuru nogrūzt visu atbildību…ja pašiem būs jāuzņemas atbildība, tad ātri vien sagraus savus reitingus un samazgas sāks gāzties pār pašu galvām…tagad – viegli = V neļauj šo, V ierobežo to, V neatbalsta, V nedod finansējumu, V vilcinās utt. …aizmirstot, ka paši ir valdības locekļi un paveiktais vai nepaveiktais – ir visu kopēja darba rezultāts…

    …ZZS pamanījās savās priekšvēlēšanu reklāmās ļaudīm smadzenes izskalot ar sevis slavēšanu – kā šie pensijas nosargājuši, aizsardzībai finanses izsituši, palielinājuši, pielikuši utt. …nu, īstenie brīnumdari, kas 7 mēnešu laikā spējuši paveikt neiespējamo….NA slavēja sevi…tikai Vienotība runāja par visas valdības paveikto….

    …bet…es, nudien, gribētu – lai Vienotība paliek opozīcijā, lai karsējzēni un karsējmeitenes ierauga pasaku teicēju īsto veiktspēju…diemžēl, Latviju sagaida pārāk atbildīgi darbi, lai spēlētos smilšu kastē un eksperimentētu….

    …tāpēc saku – lai izdodas vienots darbs kopēju mērķu īstenošanai… :)

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    nomale > Andris Doveiks 24.10.2014. 10.29

    zanE. Kā tur bija tajā parunā – ja tevi nosauc par zirgu – neņem pierē, ja otrreiz nosauc par zirgu – gāz pa ģīmi, ja trešo reiz – nopērc sev sedlus. Tas ir precīzi par Vienotību. Katrs pats sev lomu izvēlas.

    Es arī gribētu, lai Vienotība paliek opozīcijā, bet tāpēc, lai mums ir vismaz viena partija, kas principiāli iestājas par valsts interesēm.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Andris Doveiks 24.10.2014. 10.54

    Teorētiski V būtu jāiet opozīcijā, jo atrasties koalīcijā ar divām pērkamo populistu partijām, kurām ir līdzīgs (ne)kompetences un (bez)atbildības līmenis, ir pagrūti, un kaitīgi nervu sistēmai, tādiem ko loģiski pierādīt nav iespējams.

    No otras puses, šeit nav Anglija, vai pat Igaunija, neviens to nenovērtēs, un ļaus Lembergam kopīgi ar NA, ar SC un tās pašas Sudrabas partijas palīdzību, ātros tempos aizvest to valsti līdz atkārtotai katastrofai, kā NA “tēvi” un tagadējie sabiedrotie TBLNNK, kopīgi ar ZZS un TP jau reiz izdfarīja.

    Jācer, ka V, tomēr, cīnīsies, un opozīcijā neies.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > Andris Doveiks 24.10.2014. 11.19

    Nu, latvieši, ko vēl vajag, ja Veidenbaumam IRša dežuranti mīnusus liek?

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    andrejs > Andris Doveiks 24.10.2014. 11.22

    Jācer, ka V, tomēr, cīnīsies, un opozīcijā neies.

    —————————

    protams, ka neies, tad viņu vadību neviens uz Gruziju neaicinās.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Andris Doveiks 24.10.2014. 13.58

    zanE …

    Dzeri…piekrītu!…visiem vajadzīga Vienotība, lai būtu kāds peramais zēns

    _________________

    Vienotība vajadzīga kā LC, DPs, TSP un LPP, ne vairāk kā ebola un mēris.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    zanE. > Andris Doveiks 24.10.2014. 21.44

    …deģenerāli…tad ļoti ceru, ka Tu pēc šī mēra un Ebolas vīrusa – vairs necelsies….Āmen!…

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Andris Doveiks 24.10.2014. 23.17

    Kādas ir valsts intereses?Izveidot plašu strādājošo nabagu slāni?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

otra puse 24.10.2014. 07.50

Vairs nekādu toleranci pret ZZS elektorātu. Tieši šo apmuļķoto cilvēku dēļ tagad notiek šis nožēlojamais cirks.

+26
-2
Atbildēt

2

Harčo 24.10.2014. 07.41

Paldies par lielisko karikatūru. Labs dienas sākums.

+18
-2
Atbildēt

1

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam