Finanšu ministrs: Lemberga augošā ietekme valdībā draud ar ilgu stagnāciju

47

Komentāri (47)

rinķī apkārt 21.10.2014. 12.56

Kaut kā Vilks vēlas ar skandālu no politikas aiziet :) Iepriekš par Dombrovska nozāģēšanu sprieda, lai gan vēlāk Dombrovskis to neapstiprināja, šobrīd par vēl nenotikušām lietām runā.

Vilkam esam pateicību parādā par gadiem, kurus viņš nostrādāja politikā. Es ļoti priecātos un tas būtu ļoti vērtīgi, ja Vilks arī turpmāk šad tad izteiktu savu vērtējumu par pavisam konkrētām lietām, par pavisam konkrētiem nākošās Saeimas lēmumiem, kuri skar ekonomiku. Bet no šitādas vispārināšanas par gaidāmo stagnācīju utt, kā šobrīd lasu viņa spriedumos, tam visam nav nekādas jēgas, vai arī – rodas tikai kaitējums.

Šī gaušanās, kura valda LV info telpā sāk kristu uz nerviem. Ušakovs ar Lembergu, Domburu, Vilku utt – visi nostājušies vienā frontē pret nākošo valdošo koalīciju, valdību, kura nav vēls sākusi strādāt nevienu stundu. :) Topā ir sarunas par ” pārmaiņām”, bet, ja konkrēti pajautā – par kādām pārmaiņām tad ir runa, tad atbildes nav :), toties ir ” kritika” :))

Nē, tā nav kritika, kura gāžas par šīs nabaga jaunās Saeimas pozīcijas galvām :), tā ir nepamatota, neargumentēta, bet tajā pašā laikā absolūtizēta mēslu straume un, ja šitā turpināsim cūkoties, tad finišs būs katastrofa, un ne jau Lembergs būs apracis valsti.

Es nesaprotu šito ” labo toni” – nepārtraukti gausties un zākāties, sevišķi, ja lasa komentārus un nu jau vienalga kurā portālā. Praktiski neviena konrēta fakta, bet gaudas pa pilnu klapi :)

+3
-3
Atbildēt

9

    lno > rinķī apkārt 21.10.2014. 13.44

    riņķī apkārt. Ušakovs ar Lembergu, Domburu, Vilku utt – visi nostājušies vienā frontē pret nākošo valdošo koalīciju

    _______________

    Vienota fronte? Demokrātijā katram sabiedrības slānim savas intereses, savs egoisms. Latvijā ļaunāk, šeit tiek pārstāvētas ari agresīvas kaimiņvalsts intereses, kuras aizstāv, nezinu savtīguma vai pārliecības dēļ arī valdošo partiju biedri. Neviena konkrēta fakta? Kairišs:” Latvija izzūd mūsu acu priekšā”. Aklie to neredz.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 21.10.2014. 13.53

    …V.Kairišs: – “Kas tā tāda – latviska Latvija???…ja gribēšu drošumu, braukšu uz Īriju strādāt par taksistu…diez vai mani bērni gribēs dziedāt Dziesmu svētkos…utt.”

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 21.10.2014. 14.17

    riņķī apkārt. Tu vairākkārt sūdzējies par negatīvismu MM: О государственной политике в области информации

    http://echo.msk.ru/blog/pozner/1422598-echo/

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 21.10.2014. 15.50

    Ino.Vienota fronte? Demokrātijā katram sabiedrības slānim savas intereses…+++ es tiešām gribētu, lai Latvijā beidzot nostabilizētos šīs skaidri izteiktās sabiedrisko slāņu intereses. Taču pateicoties tam, ka Latvijas politisko klimatu deformē LR ienaidnieki ar LR pilsoņa pasi kabatā, pateicoties hroniskam un nepamatotam negatīvismam, kura ietekmē ik pirms jaunām vēlēšanām tiek veidotas jaunpartijas un gaidīti balti zirgi, šāds hrestomātisks politisks klimats, kurš valda vecās demokrātijas valstīs, pārredzamā nākotnē Latvijā nav sagaidāms.

    Par to “vienoto fronti”, jā šobrīd vienotā frontē ir nostājušies visu veidu bļāvēji – ” kritizētāji” :) Un nav atšķirība starp Ušakovu, Domburu, vai kaut vai Lembergu tādā ziņā, ka visi trīs viņi bļauj, vai kritizē, jeb ironizē vienā virzienā, bet, protams, katrs no sava skata punkta. Ušakovs nīcina valsti apzināti, Domburs, vārdu mākslā satrenējies :), ar pārākumu egoistiski ironizē un šādi krāj sev reitinga punktus, Lembergs lobē pats sevi :), bet IR komentētājs pārsvarā šai trijotnei, kuru minēju tikai kā piemēru, bļauj līdzi :))

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 21.10.2014. 16.22

    Ino. Ja par sargsuņiem, tad sargsuņi negaudo. Sargsuņi kož precīzi un laikā :) Pret šādu sargsuņu reakciju nevar būt nekādu pretenziju.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 21.10.2014. 17.35

    Vispār, valsti kā tādu kritizē reti kurš, cita lieta, ka atsevišķas šīs valsts amatpersonas, bardaku, korupciju, muļķīgus lēmumus, utt., var un vajag kritizēt, kaut vai, lai pievērstu uzmanību nebūšanām, un tās ātrāk likvidētu.

    Kritikas aizliegums un “vairāk labu ziņu” ir vismīļākais lozungs korumpētām un nekompetentām amatpersonām, dažādiem ierēdņiem, pērkamiem deputātiņiem, ut., un tie nav nekāda valsts.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 21.10.2014. 18.18

    dzeris49. Ok, kritizēsim Lembergu :) Es esmu viņu ieskaitījis valsts ienaidnieku sarakstā :) viņa pret NATO vērstās retorikas dēļ. Tajā pašā laikā ir jāatzīst, ka mūsu aizsardzības ministrs Vējonis ir sakarīgs ministrs, adekvāti reaģē uz Krievijas provokācijām, nebaidās saukt lietas īstajos vārdos, tā tad secinājums – ZZS no mana skata punkta nav viendabīgs veidojums.

    Par ekonomiskajiem noziegumiem apsūdzētā Lemberga kaitniecisko darbību pret valsti šodien, pēdējie pusgada Saeimas lēmumi, kuri ir pieņemti pārstāvot Lemberga interesēs, gaidāmie lēmumi, kurus prognozē Vilks – nav man nekādas jēgas par šīm lietām. Tad apgaismo lūdzu mani, bet tikai konkrēti. Un, ja Tu to izdarīsi, tad tā mums būs iznākusi saturīga saruna, un es Tev pateikšu paldies :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 21.10.2014. 18.29

    Jā,dzeri,pastāsti,ko domā par šo:

    ”Runājot par jauno valdību, mēs runājam arī par valsts budžetu 2015.gadam, no kura redzami vēl tikai pirmie skaitļi. Izrādās, Vilks 2015.gada valsts budžeta plānā iekļāvis nevis tos solījumus, ko mēs dzirdējām no partijas Vienotība priekšvēlēšanu laikā, proti, palielināt finansējumu veselībai, bet tieši pretējo – veselības aizsardzības finansējuma samazināšanu. Veselības aizsardzībai ieplānots finansējums 3,6% no iekšzemes kopprodukta (IKP), salīdzinot ar iepriekšējiem 3,8 % no IKP 2014.gadā. Izglītībai savukārt – 5,1% no IKP iepriekšējo 5,4% no IKP vietā.

    Vilks piedāvā valdības parāda samazinājumu no 39,7% uz 36,4% pret IKP, lai starpību varētu atdot starptautiskajiem aizdevējiem, tādējādi izņemot to no Latvijas ekonomikas. Vilks grib izņemt no ekonomikas ļoti lielu summu – 1,3 miljardus eiro, kas līdz ar to nenonāks Latvijas tautsaimniecībā. Tādējādi Latvijas valstij tiek atņemta normāla un sabalansēta attīstība, Latvija tiek pakļauta lielam stagnācijas riskam. Bet nezin kāpēc Vilks piedēvē man, ka es esmu pret dinamisku valsts attīstību. Tieši Vilks grib nepieļaut progresu izglītībā, zinātnē, veselības aizsardzībā, kultūrā, uzņēmējdarbībā.”

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 21.10.2014. 23.09

    riņķī apkārt. LL, protams, sargā sava saimnieka mantu, tomēr kož precīzi: Āboltiņas vīra firma izmantojusi iecienītu maksātnespējas tiesu shēmu pietiek.com/raksti/ab…

    No otras puses tam saimniekam, kuram sava suņa nav, jārej pašam:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

aldis 21.10.2014. 12.37

Jau kuro gadu kā karstu kartupeli pa muti viļājam “sevišķi bīstamo noziedznieku”. Kur slēpjas ši gandrīz vai neuzvaramā Fantomasa apveidus ieguvušā un Streipa lolotās žurnālistu paaudzes veidotā fenomena noslēpums gļēvlatviešu politiskajā vidē? Viena no nosapņotajām procesa attīstības versijām varētu būt šāda.

Vērojot iepludinātā Solncevas grupējuma un čečenu mafijas 90-to gadu izdarības, arī bāleliņiem iekārojās prihvatizēties. Integrācija un darba dalīšana bija sekmīga, arī valodas izvēle nebija problēma un veidojās jauna profesija – strādāt par latvieti, savienojot pienākumus ar pamatdarbu birokrāta vai deputāta, arī kādā policista, prokurora un tiesneša krēslā. Arī kaimiņvalsts neredzamās frontes cīnītājiem atradās darāmais – visu notikušo vajadzēja dokumentēt, iegrāmatot un noglabāt skapjos. Ja guvuma sadalē veidojās negludumi, varēja no skapja izvilkt un aiz āķa paraustīt.

Tagad neredzamo cīnītāju, jeb zaļo cilvēciņu priekšnieks kļuvis par visas kaimiņvalsts priekšnieku, negludumi radušies valstiskā līmenī un valstiskā līmenī vajadzīgs raustamais. Lai no šādas ārējas ietekmes valsti pasargātu, savā laikā likumdošanā tika iestrādāts gudrs un efektīvs princips – tiesa var izmantot tikai likumīgā ceļā iegūtus pierādījumus, ar skapjos glabātajiem vien ir par maz. Ja līdz šim tā arī nav izdevies šo valsts reputāciju graujošo karstā kartupeļa viļāšanu tiesiskā caļā pārtraukt, situāciju var labot tikai rūpīgi izvēlēta noilguma līnija un amnestija. Tas noņemtu nevajadzīgu spriedzi ne tikai šajā plaši izreklamētajā gadījumā.

0
-1
Atbildēt

0

zars 21.10.2014. 11.07

Vai Lembergs turpinās žņaugt Latviju, vai Vienotība vērtīgāki būs amati ( un vecā komunista cilpa) vai valstiskas vērtības ? Paldies Vilkam, pat aizejot turpina “sargsuņa” darbu, varbūt Vienotība pratīsies un sasparosies darbam valsts labā.

+13
0
Atbildēt

0

klusais 21.10.2014. 09.20

Lembergu patreiz var apturēt ar divām metodēm :

a)ZZS iekšienē saveidot dumpi

b) palīdzība no ārpuses , kas liek pakustināt pakaļu Latvijas tiesu sistēmai kā tas jau reiz notika .

Abas versijas maz ticamas , bet teorētiski iespējamas .

+16
-1
Atbildēt

6

    traductrice > klusais 21.10.2014. 09.33

    par b) punktu – kurš bija tas grūdiens, kas lika “pakustināt pakaļu”? Man kaut kā nenāk prātā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 21.10.2014. 09.43

    tradutrice – tas bija stāsts , kad trijās porcijās sāka nākt domumenti no Šveices . Ne jau latvju bāleliņi tos dabūja … runā , ka tajā laikā kāda vēstniecība , kas kaimiņos ĢP ir piedalījusies notikumos, lai šiem dokumentiem piedotu kustību . Tāpat esot pieskatīti iestādes darbinieki , lai dokumenti nenogultu plauktos :)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    traductrice > klusais 21.10.2014. 09.54

    aaa, paldies. Diemžēl šis satricinājums tikai deva sīkas plaisas apmetumā, ne mūrī. Pa lielam, viss jau ir pa vecam.

    Ir vajadzīgs spēcīgāks grūdiens. Vislabāk, no iekšienes. Tikai, vai ir kādas pazīmes, ka tas varētu kaut kad pārskatāmā nākotnē notikt?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 21.10.2014. 09.58

    šis satricinājums deva krimināllietu … žēl ,ka prokuratūrā noplaka entuziasms … runā , ka materiālu gādātājiem interese pārgāja

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Optiskais Tēmeklis > klusais 21.10.2014. 10.46

    Klusais, ja Lemberga apsūdzēšan ir labas maizes darbs 10 gadus, kādēļ ne visu darba mūžu?! Ir jābūt lieliemm muļķiem, lai paši sev maizi atņemtu, bet tik lielu muļķu pat tur nav.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 21.10.2014. 11.33

    OT – atceros , ka runa gāja par to ,ka prokuroriem ir piemaksas lai darbs sokas … piemaksas pazuda , darbs palika neinteresants … tāds nu sapnis man bija …

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

dzeris49 21.10.2014. 09.08

Īstenībā, valstī notikusi katastrofa, jo Lembergs, faktiski, kontrolē divas no trijām koalīcijas parytijām.

Vilkam pilnīga taisnība, ja kas te arī attīstīsies, tad tikai masīva politika un citādāka korupcija visos līmeņos, un notiks tālākā tiesiskuma degradācija.

Tie, kas uzskata, ka viss OK, jo SC dabūja mazāk, un pārējais nav svarīgi, man atgādina tos krievus, kam arī viss notiekošais valstī ir pilnīgi vienaldzīgs, un kuri spriež “zatokrimnaš” līmenī.

Vajadzētu mēģināt veidot koalīciju ar Sudrabas partiju un RP, tas, manuprāt, būtu labāks variants, kā ar ZZS, taču, skaidrs, ka Latvijas politiķi uz to neies daudzu iemeslu dēļ.

Normālā valstī neviena partija neietu koalīcijā ar apsūdzētajam Lembergam piederošo ZZS, tas nebūtu iespējams daudzu iemeslu dēļ, kas tāds iespējams tikai totāli korumpētajā Latvijā, kur politiķi tādu jēdzienu kā politiskā ētika vispār nepazīst.

+17
-3
Atbildēt

23

    J.Biotops > dzeris49 21.10.2014. 09.14

    Par katastrofu piekrītu, par zālēm – ne visai. Vai ir kaut mazākais pamats pieņēmumam, ka Sudraba labāka?

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 21.10.2014. 09.17

    Vismaz, viņai nebūtu Lemberga ietekme un būtu daudz mazākas prasības.

    Sliktāk, kā Lembergs nebūtu noteikti.

    Un citas receptes, kā izvairīties no katastrofas, jau nav.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > dzeris49 21.10.2014. 09.19

    „…viņai nebūtu Lemberga ietekme…” – tam nu nekādi nespēju noticēt.

    Katastrofu diemžēl redzu nenovēršamu, sākums ceļam uz to ne šodien vai vakar, nezināms atlicis tikai procesa ātrums.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    aivarsk > dzeris49 21.10.2014. 09.38

    džeri, atgādini, gadījumā nebija tā, ka vienotība pirms gada izdarīja visu, lai lembi ievilktu valdībā un līdz ar to viņam nodrošināja tik labus vēlēšanu rezultātus?

    ko tad tagad gaudies?

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 21.10.2014. 09.43

    Nu, tur V stipri piepalīdzēja arī NA ar saviem ultimātiem un koal. stabilitātes šūpošanu, kaut, kurš strīdas, V ir cilvēki, kas ar Lembergu strādās ar lielāko prieku, Āboltiņa pirmā.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    aivarsk > dzeris49 21.10.2014. 09.47

    dzeri, Tikai nevajag! Demogrāfijas “ultimāts” nebija nekāds ultimāts, bet veselais saprāts! Kurš dirsināja NA caur Grendi, bordānu?

    Vienotībai vara ir no 2002.g. ar īsiem pārtraukumiem? kāpēc “nenovāca” lembi, bet taisīja v+zzs valdības? varbūt tā ir lembja projekts, lai novāktu 2xaš?

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 21.10.2014. 10.40

    Ar Grendi un Bordānu NA pati sevi nopēra.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    vilburs > dzeris49 21.10.2014. 10.48

    Piekrītu par domu, ka divām no trijām koalīcijas partijām ir Lemberga ietekme.Ja skatamies vēl tālāk, ļoti iespējams, ka šīm pašām divām no trijām partijām caur hūti ir arī liela Krievijas ietekme.Nezinu kā Jums, bet man šovasar tā jocīgi likās, cik gan neizteiksmīga bija lielo latviešu aizstāvju retorika Putina iebrukumam Ukrainā. Es pat teiktu- tās nebija.Man žēl to latviešu, kuru naivi iedomājas, ka NA aizstāv latviešu intereses.Būtu labāk likuši uz Vienotības kārts, lai V būtu lielāka ietekme šajā hūtes aplenkumā. Pats svaigākais- par ministru algām. Tas ir Latvijas ineresēs, ieguldot vēl kādus 100 tūkstošus, varētu cerēt tikt pie iespējami labākiem ministriem, kuri nestu labumu Latvijai par miljoniem. Bet nē- populisti, hūtisti, vienkāršās tautas pseidoaizstāvji- šis nav īstais laiks.Kad tad būs īstais laiks? Vai tad, kad Igaunijas kopprodukts uz vienu iedzīvotāju būs jau divreiz lielāks kā Latvijai?

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 21.10.2014. 10.56

    Tā arī būs, Lietuva un Igaunija iet uz priekšu, Latvija atgriezusies absolūti necaurspīdīgās politikas, korupcijas, ekonomiskas stagnācijas, tiesiskā nihilisma, blēža Lemberga absolūtā diktāta laikos.

    Kad teicu, ka pēc vēlēšanām V un RP koalīciju un iepr. Saeimu atcerēsities, kā sapni un labāko, kas noticis Latvijas jaunākajā vēsturē, neviens neticēja.

    Nu nav šai valstij nekādas perspektīvas, tāda nolemtības sajūta, atgriežamieas atkal tais pašos dubļos vēl un vēl, vēlētāju kvalitāte atbilst politiķu kvalitātei un otrādi, un kur var aizbraukt ar bojātu automobili, ko remontēja nekvalificēts mehāniķis, un ja vēl piedzēries vai blēdīgs šoferis pie stūres?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 21.10.2014. 11.09

    Iepriekšējo Saeimu var nosaukt par neizmantoto iespēju Saeimu, jo bija iespējas veikt patiešām nozīmīgas reformas, bet, pateicoties politiķu savtīgumam un partejisku un privātu interešu prevalēšanai virs valsts intersēm, tā veiktas netika, tomēr, kurss, principā, tikai ieturēts pareizs, tas, ka Latvijā vispār nevar veikt nekādas reformas bez Rietumu pātagas un burkāna, tas jau nav nekas jauns.

    Šī Saima ir pilnīgākais bezceris, te LEmbergs gribēs “kompensēt” to, ko neieguva, kamēr bija atstumts no siles.

    Un viņš jau sāka to darīt, tāpēc jau Straujuma valdību izveidot nevar, viņš grib, lai viņam atdod visu, ko viņš var aprīt, un, cik viņš ir rijīgs, to zina visi, vajadzēs – aprīs arī visu Latviju.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 21.10.2014. 11.56

    dzeris – tev skaisti sanāk pantiņi :)

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 21.10.2014. 12.03

    Jā, sirdī esmu dzejnieks.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 21.10.2014. 12.04

    Kāds pareizs kurss tikai ieturēts?Tautas dzīves līmeņa nepārtraukta ,lēna samazināšana bez cerībām uz ko labāku ir pareizs kurss?

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 21.10.2014. 12.08

    Un kādā situācijā tad Dombrovska valdība to valsti saņēma?

    Vismaz, makroekonomika kaut cik uzlabojās, bija cerība.

    Un tas dzīves līmenis arī daudziem uzlabojās, tā “tauta” jau dažāda.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 21.10.2014. 12.12

    dzeris – saņemies, publicējies :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 21.10.2014. 12.20

    Jā, sirdī esmu dzejnieks.

    _______________

    Ar šķirbuča nojausmu?:):):)

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 21.10.2014. 12.22

    lno – :) un pašam :) :) :)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 21.10.2014. 12.25

    klusais. Par šo tēmu ar OT:)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 21.10.2014. 12.26

    lno – bet atcerējies tak Tu :) :) :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 21.10.2014. 12.32

    klusais. OT dziedājums bija iespaidīgs – tik ātri neaizmirst:)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 21.10.2014. 12.36

    lno – Šveiks arī dziedāja reiz – no domām vien, no domām vien … :)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    v_rostins > dzeris49 21.10.2014. 12.52

    dzeris49

    Kad teicu, ka pēc vēlēšanām V un RP koalīciju un iepr. Saeimu atcerēsities, kā sapni

    _________________

    “Pateicīgie” tautieši nekad neaizmirsīs čekistu piesmietā izdzimteņa, Dombrovska izvazāto un čekistiem atdāvināto LM, viņa, Roņa un “severstaļ” afēras mēģinājumu ar PV iepirkumiem, “vaiksmes “stāstu”, kad tauta maksā tā parādus, afēru ar “Citadeli” un daudz cita

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

Absints 21.10.2014. 09.05

Tas vispār ir absurds. Lembergs tika nomests no amatiem, ir apsūdzēts krimināllietās par liela mēroga zagšanu, nav deputāts… Kāpēc viņš drīkst vērt Saeimas durvis?

Kaut kas tāds iespējams tikai Latvijā..

Kaut gan – Itālijā bija Berluskoni. Itālijā bija Čicolīna.

Bet jau bija… Latvijai, šķiet, vēl ir jāizaug no muļķu zemes statusa.

+22
-2
Atbildēt

2

    Optiskais Tēmeklis > 21.10.2014. 10.38

    Ķīp, ja Lemberga nebūtu, paskaties un paskaiti, cik simtiem cilvēku valsts pārvaldē un psēka struktūrās īsti nebūtu darba! Lembergs — precīzāk, viņa apsūdzēšana! — ir darba garantijas veselam budžetnieku slānim nu jau 20 gadu garumā! Visu laiku apsūdz, notiesāt nevar, — “kass var būt labāks par šo?!” Vai varturos ir kāds, kurš gribētu saskaitīt, cil liela daļa budžeta katru gadu aiziet Lemberga apsūdzēšanai, — apsūdzētājiem/apsūdzības uzturētājiem jau puspensija nopelnīta, Lembergu apsūdzot, bet — nopelnīt viņi tā grib visu pensiju: “smagos noziegumos apsūdzētā” statusa uzturēšana ir viņu mūža maize! Lembergs ir viņu vistiņa, kas dēj zelta olas! Apsūdzētāji to vistu i netaisās kaut, Lemberga apsūdzība ir viņu visvērtīgākā apdrošināšanas polise!

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    DD1 > 21.10.2014. 10.40

    > Ķīps

    “Kaut gan – Itālijā bija Berluskoni.”

    Berluskoni nebūt nav nogājis no politiskās skatuves. Viņš darbojas tieši tāpat kā Lembergs un nepazūd ar savu viedokli no TV ekrāniem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam