Policija ukraiņu meitenes piekaušanu dēvē par sadzīvisku

66

Komentāri (66)

ILZE 26.09.2014. 10.41

Bet

tavējie elki, prokremliskie izdzimteņi, kolorado lenteņi, čekistu piesmietie četrači voldiņi, kuriem nevienā no tām ne kripatiņas kauna.

+1
-2
Atbildēt

0

peerku 25.09.2014. 22.02

> zanE

“Šo bērnu vecāki ir saņēmuši Latvijas termiņuzturēšanās atļaujas, … tie nav nabaga BĒĢĻI, tie ir KOLONISTI. Mūsu situācijā, kad latviešu tikai ap 60%, absolūti nevēlami.”

> dzeris49

“Patriotu” stulbumam un ksenofobijai robežas nav, kuro reizi pārliecinos, ka mūsu bezsmadzeņu “patriotiem” un Krievijas “patriotiem” vairāk kopīgā”

Man jāpiekrīt Dzerim un kauns par Zani, kuras necivilizētais viedoklis nav pārāk tālu no mazgadīgajām agresorēm.

+3
-16
Atbildēt

6

    andris902 > peerku 25.09.2014. 22.19

    …DD1…hmmm…man tagad vajadzētu Tavā priekšā nomest cimdu un pieprasīt “gandarījumu”…vai vismaz atvainošanos…par neuzmanīgi lasītu citātu, kura autors ir Haris un vēlmi viņa vārdus piedēvēt man…

    …nu, tad – kā būs?…atvainosies?… :)

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    peerku > peerku 25.09.2014. 22.58

    > zanE

    Atvainojos, bet es meklēju un neatradu oriģinālu.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > peerku 25.09.2014. 23.15

    …DD1…atzīsties – manu komentāru nemaz līdz galam neizlasīji, citādi – tādu kļūdu nebūtu pieļāvusi… :)

    …pārlasi gan oriģinālu…redakcija īsti naidu kurinošos komentārus ir izdzēsusi…bet…pietiks ar to pašu, lai saprastu, kā reaģē “pareizie” latvieši…

    http://www.ir.lv/2014/9/1/rigas-ukrainu-vidusskola-macibas-sak-piecreiz-vairak-ukrainu-skolenu/viedokli

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > peerku 25.09.2014. 23.54

    zanE…bet…pietiks ar to pašu, lai saprastu, kā reaģē “pareizie” latvieši…

    _________________

    Pareizās Vienotības meitenes brauc mīlēties uz Maskavu, bet drošības dienestiem ne silts, ne auksts:

    “Var tikai minēt, ar ko visu šo laiku ir nodarbojušās Latvijas valsts drošības iestādes, ja viena no pašām tuvākajām Ministru prezidentes kolēģēm, preses sekretāre Džeina Tamuļeviča, kopš pirmās darba dienas ir atradusies tik ietekmējamā stāvoklī, ka ietekmējamāku grūti iztēloties.” http://www.puaro.lv/lv/politikas-raksti/jurgis-liepnieksstraujumas-preses-sekretares-vaginu-tuvplana-var-aplukot-ikviens

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    ILZE > peerku 26.09.2014. 00.37

    lno

    Pareizās Vienotības meitenes brauc mīlēties uz Maskavu

    _______________

    Vienotības primātiem vairāk der “drāzties, vālēties, grūzties, cirsties” utt.

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    austrisv > peerku 26.09.2014. 09.36

    tu ,rostin, esi galīgi stulbs, jo paskaties labāk pats lielais “patriot”uz savu elku Lembi, kā tas atdodas kremliniem.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

dro 25.09.2014. 20.38

ierados. Valsts policija pakļauta Iekšlietu ministrijai ne pašvaldībai.

+6
-10
Atbildēt

0

Þanis Bezmers 25.09.2014. 20.31

Nu vispār ko dara vietējā vara? Vietējie hercogi, kurus centrālā valdība nekādi nevar savaldīt, jo viņi ir tik demokrātiski patstāvīgi, ka var kārtot lietas kā grib. Bet kad jārisina problēmas, tad pēkšņi vairs nevar neko. Vai viņi neredz, kas notiek acu priekšā? Vai problēmu ievīsta smukā fasādītē un paslēpj uz laiku. Kāda hrena pēc mums mazajā Latvijā vajadzīgi tie hercogiņi? Visā Latvijā cilvēku cik kādas lielpilsētas vienā no guļamrajoniem. Rīgas hercogs aizbrauc pie kaimiņiem un pasaka, ka ir pats par sevi, Ventspils hercogs drukā savu naudu, Liepājas hercoga acu priekšā pakāš fabriku, kur lielākā daļa pavalstnieku pelnīja maizi. Jelgavas hercogs tajā skaitā, ka citi, nrtiek galā ar dauzoņām, zagļiem un laupītājiem. Tas viss lien degunā, tāpēc krievmīļi saldi žūžo: atnāks krieviņi, visus sasildīs un samīļos, un cilvēki tic arī. Krieviņiem daudz naudas.

+8
-1
Atbildēt

2

    Kristīne > Þanis Bezmers 26.09.2014. 11.17

    “Ventspils hercogs drukā savu naudu”

    ===

    Liecies mierā. Kā tieši Tev traucē atlaižu kuponi, kas paredzēti vietējā tūrisma veicināšanai?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Þanis Bezmers > Þanis Bezmers 28.09.2014. 11.05

    Klauns joko un šajā jokā ir viņa karstākā vēlme. Vēstījums pasaulei glumā formā, kā jau blēdim.

    0
    0
    Atbildēt

    0

janis17 25.09.2014. 20.15

Tos lēmējus nevar pasaukt uz sadzīvisku kautiņu?

+10
0
Atbildēt

0

Janka, Janic 25.09.2014. 20.14

man jautaajums , kaadeeļ mees lienam krievam dīrs… pardon pakaļaa???

+8
-2
Atbildēt

0

ﮎandijs Be1t1kﮎ 25.09.2014. 20.11

Cik negaidīti, kāds pārsteigums, nu pilnīgi neticami, tas viennkārši nevar būt, jo Iekšlietu ministrs strādā zem antifašistu kontroles:):):)

+9
-9
Atbildēt

0

Zuzanna 25.09.2014. 19.13

Varbūt tur bija nacionālais naids a varbūt nebija.

Bet:

“piekautās meitenes tēvs, būdams satraukts, emocionāli un plaši stāstījis par notikušo, tāpēc žurnālisti, iespējams, sajaukuši dažas detaļas”

Kā tad viņš uztraukumā tik nesakarīgi runāja? Vai varbūt patiesība varētu būt tāda, ka “pirmā versija” atbilda reālajiem notikumiem, bet pēc šādiem atklātības brīžiem viņš tika “nomierināts” (piem. piedraudot ar izrēķināšanos), “paskaidrota lietas būtība”(ka viņi šeit nekas nav un šeit visu nosaka našisti) un tika izcepta “jaunākā versija” – “sadzīvisks iemesls, viegli meiesas bojājumi” un visi nomierinās, “nekas nav noticis”.

N E T I C U

+11
-1
Atbildēt

0

Zuzanna 25.09.2014. 18.38

Tā sišana pilnīgi nevainīga. Vispār tajā situācijā labākais kas varēja būt! Tā piekaušana vienkārši irrauta no konteksta – viņas tak to pavisam savādāk domāja!

+3
-5
Atbildēt

1

    Zoņtiks > Zuzanna 26.09.2014. 10.20

    nevainīga sišana?? ko tu tur muldi?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

jmaklakovs 25.09.2014. 16.33

Starp citu esmu palaidis garām – kāds sods tika NATO karavīra sitējam Ventspilī? Un kā sodīja draudētāju slimnīcā?

+29
-1
Atbildēt

1

    Kristīne > jmaklakovs 26.09.2014. 11.15

    Draudētāju slimnīcā laikam nenoķēra.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Gaisma; Enģelis 25.09.2014. 16.25

Mazo šovinistu vecākiem derētu kādas 200 stundas Jelgavas labiekārtošanas darbos. Profilaksei.

+22
0
Atbildēt

0

silvija_vitina 25.09.2014. 16.24

es jau reiz rakstīju par 10-g. kaimiņu puikām, kas ukraiņus dzīvē nav redzējuši, bet jau zina, ka viņi ir fašisti. Starp citu, puikas nevienu nesita, nekādas agresijas nebija, viņi tik filozofēja par sadzīvīskām tēmām…

Silti iesaku Kristīnei pāriet uz latviešu skolu, valodu viņa iemācīsies viens-divi.

+28
0
Atbildēt

1

gundega_heiberga 25.09.2014. 16.14

Sadzīviska, sadzīviska! Ne uzbrucējas, ne cietusī nebija tērpušās militārās formās.

+17
-2
Atbildēt

3

    ilmisimo > gundega_heiberga 25.09.2014. 16.22

    un ja arī kāda uzbrucēja bija mil. formā- tad bez pazīšanas zīmēm

    +20
    -1
    Atbildēt

    0

    Kristians Girvics > gundega_heiberga 28.09.2014. 13.15

    un vai tas nevarētu būt arī “zqaļo cilvēciņu” darbības pirmsākums, kas sākas ar “vietējo iedzīvotāju protestiem”, bet beidzas ar “palīdzību tautiešiem aiz Krievijas robežām”?

    Un kā šajā avantūrā būtu iekļaujams NATO 5.pants…?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > gundega_heiberga 28.09.2014. 13.35

    Viss var notikt 1000 veidos. Tikai vēsture mūs izbrīna, ne tālredzība.

    0
    0
    Atbildēt

    0

jmaklakovs 25.09.2014. 16.13

Kremļa propagandas un iebiedēšanas rezultāti darbībā. Sīkas nacistes uz ielas sit nost bērnu, atbildīgās iestādes krāmē biksēs.

Šādos gadījumos jāsit pretī tā ka zvaigznes gar acīm. Nacistiskus izlēcienus nedrīkst atstāt nesodītus. Savādāk tie ieies modē.

Un vēl, vai izsisti zobi un smadzeņu satricinājums bērnam ir maznozīmīgi miesas bojājumi?

+26
-4
Atbildēt

1

    efeja60 > jmaklakovs 25.09.2014. 17.03

    Ja viss ir patiesi tā kā saka cietušās vecāki, tad bez šaubām tas ir nacistisks, fašistisks noziegums, nevis sīkais huligānisms. Bet mēs nezinām, ko saka otra puse un ko saka liecinieki. Te būtu jāierosina kriminālprocess un visi klātbijušie jānopratina.

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

ligakalnina 25.09.2014. 16.12

Un tu tici, ka kaut ko tādu izdarīs, tagad taču skaidrs, ka nē, administratīva lieta, kas tur liels, izsita dažus zobus un smadzeņu trīce, nu, bērniņi padraiskojās, nesaprata, ko dara, uzliks nelielu soda naudu, un ar to viss arī beigsies, var dauzīt un iebiedēt šo meiteni tālāk, var iedomāties, kādi tām pusaudzēm vecāki, ja viņiem tādi bērni, vajag tikai ļaut tālāk brīvi translēt Krievijas propagandu, drīz vien ne tikau ukraiņus sāks sist, ar mūsu absolūti impotentās policijas atbalstu.

+14
-4
Atbildēt

23

    buchamona > ligakalnina 25.09.2014. 16.16

    Protams, ka impulsu sist ukrainieti savām meitām ir devuši uzbrucēju vecāki, un tieši tādēļ šī parādība ir jānogriež pašā saknē, kaut vai līdz līmenim, kad šādi vecāki saviem bērniem stāsta, ka ukraiņu bēgļus Latvijā aiztikt nedrīkst, jo fašisti ir pie varas :)

    +23
    -3
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > ligakalnina 25.09.2014. 16.41

    vispār, ja es pareizi sapratu, tad sitējas ir agresīvas “pēc definīcijas”. Un, iespējams, par sadzīvisku šo notikumu var saukt tādā ziņā, ka “uz nerva” sitējām uzkrita akcents. Tikpat labi tas varēja būt – ne tā paskatījās, ne tā roku pakasīja, ne tā durvis atvēra utt.

    Principā problēma jau ir ar skolu, kurā šitādas “ģevuškas” var nesodīti kārtot lietas sev ierastā manierē. Acīmredzot, tā ir norma. Norma, pret kuru neviens īpaši necenšas cīnīties.

    +14
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 25.09.2014. 17.45

    …R.A. raksta: “[…]impulsu sist ukrainieti savām meitām ir devuši uzbrucēju vecāki, un tieši tādēļ šī parādība ir jānogriež pašā saknē […]”

    ——————————-

    …taisnība!…bērni dzird pieaugušo sarunas, jo vecāki ir viņu izziņas avots, veido savu pasaules uzskatu, balstoties uz vecāku piemēru…pirmais ir ģimene, kura ir bērna pasaules uztveres modelis, skola nāk vēlāk – papildina vai sagrauj ģimenē izveidojušos uzskatus…

    …tepat ir.lv raksts par ukraiņu bērniem – “Šogad Rīgas Ukraiņu vidusskolā mācības sākuši desmit bērni no Ukrainas.”…un…zem tā komentāru sadaļā komentārs:

    Haris: “Šķiet, neviens nepamana apakšvirsrakstā izteikto esenci: “Šo bērnu vecāki ir saņēmuši Latvijas termiņuzturēšanās atļaujas, neuzskata sevi par bēgļiem”.

    Citiem vārdiem, tie nav nabaga BĒĢĻI, tie ir KOLONISTI. Mūsu situācijā, kad latviešu tikai ap 60%, absolūti nevēlami.”

    Austras koks: “Šie, kas pērk TUA, ir vienkārši komfortablākas, ērtākas dzīves meklētāji. Kādēļ man būtu tie jāuztver par kaut kādiem Ukrainas patriotiem, kurus atbalstīt?”

    …atliek cerēt, ka augstāk minēto “patriotu” bērni ukraiņu vienaudžus neuztvers kā kolonistus un absolūti nevēlamas personas, un nekļūs līdzīgi saviem vecākiem…

    +18
    -12
    Atbildēt

    0

    buchamona > ligakalnina 25.09.2014. 18.13

    zanE. gribi atsākt sarunas par TUA? Austras kokam taisnība tajā ziņā, ka bēgli ar cilvēku, kurš LR nopircis TUA, nevar salīdzināt. Tas taču loģiski – bēglis, kuram vienīgā manība ir daži vasaras apavu pāri ir cilvēks, kuram jāpalīdz un kurš jau nu noteikti nevar iegādāties TUA.:)

    Diez vai mēs nonāksim pie kopsaucēja šajā sakarā. Manā uztverē tirgot TUA utt, arī Tevis pieminētos ” citā režīmā” pārdotos īpašumus Krievijai uc pospadomju telpā esošām valstīm ir netikumīgi :)). Kaut vai to privilēģiju dēļ, kuras TUA ieguvējs var izmantot ES. Ja jau tā, tad pirms stāšanās ES, mums vajadzēja brīdināt savus sabiedrotos par to, ka reizē ar mums jūs dabūsit sev uz kakla desmitiem tūkstošu ļaužu, Krievijas utt pilsoņu, kuri citādi Šengenas vīzu nesaņemtu.

    Par šo biznesu pietiekami plaši runā arī Vācijas ziņās, un man tiešām ir kauns par valsti, kuras pilsonis es esmu, brīžos, kad man nākas maniem vācu paziņām skaidrot, kas tas ir TUA

    +14
    -13
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 25.09.2014. 18.15

    “Patriotu” stulbumam un ksenifobijai robežas nav, kuro reizi pārliecinos, ka mūsu bezsmadzeņu “patriotiem” un Krievijas “patriotiem” vairāk kopīgā, nekā atšķirīgā, viena pāra divi zābaki, R.A., visumā, it kā, sakarīgs cilvēks, uzņēmis viņu advokātu lomu, manuprāt, ar to viņš tikai sevi diskreditē.

    +11
    -11
    Atbildēt

    0

    buchamona > ligakalnina 25.09.2014. 18.30

    dzeris49. Es nosarku aiz kauna :), bet nu – man par atvieglojumu – arī DP beidzot ir atzinusi, ka Krievijas pilsoņu – TUA ieguvēju klātbūtne LR sarežģī šai iestādei dzīvi :) Bet par tiem vāciešiem, kurus es pieminēju, man viņu priekšā bija jātaisnojas, ka tik traki nav un mūsu DP ir augstumos, un nevienu krievu mafiozi jau nu noteikti viņu zemē neielaidīs, tā kā, redzi – ir brīži, kad es nonāku situācijās, kad pret savu gribu kļūstu par advokātu un mēģinu attaisnot lietas, kuras man pašam dziļi riebjas.

    +18
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 25.09.2014. 18.51

    ….R.A. …var izlikties neredzam lietas, notikumus un mesties galējībās, lai aizstāvētu vietējos “putinistus”…taču…nevajag zaudēt sajēgu…īstlatvieši savus bērnus baro ar tādu pašu naidu, kā nosodītie “krievvalodīgie”…pie tam – “kolonisti” un “absolūti nevēlamie” tiek sašķiroti jau no bērna kājas…

    …kāds ir ukraiņu bērnu noziegums, ja tos nosauc par nepatriotiskiem, ja tos atļaujas nosaukt par kolonistiem?….tāpēc, ka vecāki – domājot par savu bērnu nākotni varēja atļauties nopirkt TUA?…nevis “pastalām” kājās lūgt patvērumu un dzīvot Olaines bēgļu nometnē, uz mītnes zemes nodokļu maksātāju rēķina?…vai tas ir tas lielais noziegums – ukraiņi bija pietiekami turīgi, lai iegādātos TUA un nesēdētu kādam “uz kakla”?….

    …laikam, esi aizmirsis latviešu bēgļus, kuri bija pietiekami turīgi, lai varētu aizbēgt uz Rietumiem?…metīsi tiem arī ar akmeni un sauksi par kolonistiem?…

    …viss ir pupu mizas, galvenais – nacionālā retorika?…

    +13
    -11
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 25.09.2014. 18.56

    …R.A. …vai Tev ir statistika, cik liels skaits izmanto iegūtās privilēģijas ar citās Eiropas valstīs iegūtām termiņuzturēšanās atļaujām?…redzu, neesi iepazinies ar IM ziņojumu, jo citādi zinātu, ka TUA izsniedz visas Eiropas valstis, tikai ar atšķirīgiem nosacījumiem….

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    buchamona > ligakalnina 25.09.2014. 19.07

    zanE. Piedod, Tu mani velc iekšā kaut kādā putrā. Par ko tad mēs šobrīd runājam? Par ukraiņu bēgļu ģimenes pārdzīvojumiem Jelgavā? Par latviešu bēgļiem 2. pasaules kara beigās? Cik zinu, tad par naudu no Kurzemes jūrmalas uz Gotlandi nevienu neveda.., par TUA? Par IR komentētāju morāli? :)

    Ja par morāli, tad varu atbildēt tikai par sevi. Ja par attieksmi pret Ukrainu un šīs valsts bēgļiem, laikam Tev mana attieksme skaidra. Ja par putinistisko Krieviju, viņi ir ienaidnieki un šādā kontekstā arī par TUA visam ir jābūt skaidram. :) Bet, ja visu šito sajauc vienā rosolā, tad vairs nekas nav skaidrs :))

    Par statistiku, neesmu es pētīji, neinteresē. Man pietiek ar to, ka LR dod iespēju to valstu pilsoņiem, kuri nav šengenas zonā, nekontrolēti vazāties pa Eiropu

    +14
    -12
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 25.09.2014. 19.35

    …R.A. ….dīvaini – pēkšņi Tev tas ir rasols, ja jāmeklē attaisnojums mītu uzturēšanai…lai gan, nepārsteidz – kopsakarības saskatīt un situāciju analizēt urrāpatriotiem ir stipri par grūtu…tas neattiecas personiski uz Tevi, bet Tavu vēlmi vienmēr uzņemties urrāpatriotu advokāta lomu…

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 25.09.2014. 20.36

    R.A. – un kā ir ar dažiem vāciešu “kreisajiem” deputātiem, tiem nebūtu jātaisnojas par faktisko atbalstu Putinam un Putina un Krievijas TV murgu atkārtošanu att. uz Ukrainu?

    Tā ka es, tavā vietā, Latvijas dēļ nekompleksētu, vāciešiem, īstenībā, būtu taisnoties par daudz ko vairāk, sākot ar Šrēderi, utt., nākamreiz, tā vietā, lai taisnotos, piespied taisnoties viņus.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    buchamona > ligakalnina 25.09.2014. 21.04

    Dzeri, kreisie deputāti, Šrēders uc un utt :) Tas viss no cita plaukta. Es par TUA, runājos ar saviem paziņām, ierindas ļaužiem, kuri ir nobažījušies par savu drošību, un tas ir loģiski. Uz bijušās PSRS pusi viņi skatās ar pamatotām aizdomām. TUA uzliek mums īstu bomža zīmogu uz pieres, ja no Rietumeiropas skata punkta šādā kontekstā paraugās uz Latviju. Tasni brīnums, kā igauņi un lietuvieši par tik ģeniālu biznesu nav aizdomājušies, muļķi… :)) Un, kas notiktu ar LR ekonomiku, ja Šleseram nebūtu galvā ienākusi šī spožā ideja? , šausmas, labi, ka ienāca. Viss šajā dzīvē balstās uz nejaušībām … :)

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 25.09.2014. 21.30

    TUA pārdod arī Igaunijā, Lietuvā, un visur citur, intersanti, kāpēc jātaisnojas būtu tikai Latvijai.

    Un “no cita plaukta” tas galīgi nav, tādi kreisie plāsnprātiņi un šrēderi ir daudz lielāks apdraudējums, nekā tie TUA.

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    buchamona > ligakalnina 25.09.2014. 21.39

    Dzeri. Nejauc divas lietas – lielo politiku ar sadzīvi. Zini kā tas izskatās – latvieši pārdod savas mājas Krievijas krieviem :), ok, arī tas viņus īpaši neinteresē, ironija nedaudz, viņus skar ceļošanas atļauja šengenā. Mani paziņas, vidējie vācieši – māja, mašīna, ģipša rūķi dārzā… Ne jau katru dienu es ar viņiem diskutēju par TUA, taču šāda saruna bija, un man tā nebija īpaši patīkama saruna, bet ok. Kādi esam, tādi esam :)

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 25.09.2014. 21.47

    Tā nav viņu problēmas, ko mēs darām savā valstī, galu galā, tāda augstprātīga attieksme ir nepieņemama, īpaši, no labākajiem Putina draugiem vāciešiem, lai paskatās uz sevi, un tad māca citus, kās dzīvot, un starpība starp “lielo politiku” un sadzīvi ir tīri nosacīta, viss tas ir saistīts.

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    buchamona > ligakalnina 25.09.2014. 21.56

    Dzeri, piekrītu, bet, ja neruājam par postu, kuru šis TUA nodara Latvijai, tad viena problēma tomēr paliek. Pateicoties LR, netraucēti, bez vietējo piekrišanašanas, pa viņu zemi sāks vazāties trešo valstu pilsoņi, kuriem citādi būtu jākārto formalitātes Vācijas, vai kādā citas valsts vēstniecībā. Un šis moments arī manus paziņas aizķēra, citādi jau šāda saruna nebūtu iznākusi. ok, šovakar es beidzu klavieri klabināt :)

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    Linda Deičmane > ligakalnina 25.09.2014. 22.11

    Krievi Vācijā dzīvo teltīs?

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    ILZE > ligakalnina 26.09.2014. 00.21

    dzeris49

    Ar ko krievu kolorādi atšķirās no latviešu izcelsmes: Zatļera, Pabrika un Dombrovska? Tāds pats naids pret visu latvisko.

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    buchamona > ligakalnina 26.09.2014. 02.23

    Centrum. Manā pilsētā krievi dzīvo vienā no tās priekšpilsētām, no ārpuses skatoties, gandrīz kā hruščovku tipa mājās, kuras ātrā tempā sacēla laikā, kad Volgas vācieši masveidā izbrauca no PSRS. Kā saka mans znot, sociāli nelabvēlīga pilsētas daļa. Mans znots pēc profesijas ir skolotājs, kurš strādā ar bērniem, kuri sastopas ar grūtībām, apgūstot mācību vielu

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 26.09.2014. 08.43

    …R.A. ….arī mums ir Maskačka, Zolitūde, Purvciems un Bolderāja….un ir ekskluzīvie īpašumi….starp citu, kā redzams no Eirostat datiem – Vācijā krievu koncentrācija ir viena no lielākajām Eiropas savienības valstīs…un viena no patvēruma meklētāju grupām ir tieši krievi, kas sēž uz vāciešu nodokļu maksātāju pleciem…vācieši tos uztur ar sociālajiem pabalstiem…

    …protams, tam Tu neticēsi, jo informāciju no pirmavotiem neņem pretī, Tev pietiek ar pārliecību…

    http://epp.eurostat.ec.europa.eu/statistics_explained/index.php/Migration_and_migrant_population_statistics/lv

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > ligakalnina 26.09.2014. 08.55

    zanE. Kāpēc neticu, ticu. Vācieši ar kuriem man nākas runāt sākumā īsti negrib ticēt, ka es ne vienu minūti neesmu sēdējis viņiem uz kakla :) Bet pamatā jau runa nav par krieviem, bet par Volgas vāciešiem, ar kuriem man ir bijis minimāls kontakts pirmajā laikā Vācijā, kad apmeklēju valodas kursus. Volgas vācietis – tas ir skumjš stāsts par cilvēku, kurš pilnībā ir zaudējis savu identitāti. Latvietim vajadzētu šo stāstu ņemt vērā.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    ILZE > ligakalnina 26.09.2014. 10.28

    rinķī apkārt

    Bet pamatā jau runa nav par krieviem, bet par Volgas vāciešiem

    _______________

    Tie “Volgas vācieši”, kuri izbrauca 80-90 gadu mijā praktiski 100% ir krievi un Vācijā turpina savu cūcisko dzīves veidu un uzspiež savu kuļtur-muļtur. Daudziem no tiem nav pat pilītes vācu asiņu, jo tad Vācija ņēma pretī katru, kurš pieteicās kā vācietis. Cita lieta, tie, kuri izlauzās no PSRS pēc 1975. gada Helsinku deklarācijas pieņemšanas, tie ir pilnībā integrēti vācu sabiedrībā. Izlauzās, patiešām, jo pasu galdiem bija aizliegts pierakstīt vāciešus apdzīvotās vietās, kur bija “OVIR”, kā piemēram Rīgā, lai viņi nevarētu iesniegt dokumentus izbraukšanai.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Zoņtiks > ligakalnina 26.09.2014. 10.42

    zanE, dzeri – labi, jums jebkādi argumenti pret TUA ir nederīgi ar to vien, ka tos nav pateikuši “īstie” cilvēki, bet vai varat argumentēt kāpēc Latvijai TUA ir vajadzīgas? Visus argumentus varat noslaucīt vienkārši apspriežot konkrētā cilvēka politisko piederību.

    Labi, saprotu – ir grūti viennozīmīgi novērtēt liela latviski nerunājoša iedzīvotāja daudzuma pieplūdumu Latvijā (jums vispār ir viedoklis par to vai tas ir labi/slikti/normāli?), bet TUA saistību ar mājokļu cenu pieaugumu (nu nepērk viņi tikai pilis) un attiecīgi arī īres cenu pieaugumu uz vietējiem iedzīvotājiem jūs taču nenoliedzat?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 25.09.2014. 16.00

“Meiteņu sarunā tika pieminēti rakstāmpiederumi, un bēgļu meitene ātrumā dažus rakstāmpiederumus nosaukusi ukraiņu valodā, nevis krievu, pēc tam sekojusi abu pārējo meiteņu ņirgāšanās un agresija,” atstāstīja vietējā ukraiņu centra vadītāja. +++ tas ir sadzīviska rakstura konflikts ?:) Uzbrucējas nav pilngadīgas, tādēļ aiz restēm viņas diez vai iebāzīs, un tas nav galvenais. Galvenais ir tas, ka acīm redzamu nacionālu konfliktu policija cenšas formulēt kā nenozīmīgu, sadzīvisku starpgadījumu.

No šī incidenta ir jāuztaisa paraugprāva, lai cik negatīva piegarša ir šim jēdzienam un abas uzbrucējas, jeb viņu vecāki ir jāsoda tā, lai Latvijs sabiedrībai kļūtu skaidrs, ka krievu šovinistus Latvijā noliek tur, kur ir viņu īstā vieta

+33
-2
Atbildēt

2

    Zoņtiks > buchamona 26.09.2014. 10.29

    Pilnīgi piekrītu, ka tas izskatās pēc policijas mēģinājuma konfliktu “nogludināt”, padarīt par “sadzīvisku”, nevis pēc tā, ka tēvs būtu satraukumā tik stipri “kļūdījies”. Iespējams, ja zinātu kas ir agresīvo meiteņu vecāki/vecāku draugi, varētu rasties aizdomas no kurienes aug šī versijas maiņa.

    Jā, te būtu jācīnās par taisnību, bet tas ir grūti pat vietējiem, kur nu vēl bēgļiem – tāpēc, ceru, ka atradīsies patriotiski, godīgi un izpalīdzīgi cilvēki Jelgavā, kas viņiem palīdzēs. Starpcitu, vakar uzrakstīju šādu aicinājumu uz NA un Vienotības info e-pastiem, ar komentāru, ka sagaidu arī kādu atbildi uz savu e-pastu.

    Vēlēšanas tuvojas, cerēju, ka tas varētu kalpot par papildus motivāciju šo gadījumu tomēr nenoignorēt – pagaidām gan nekāda reakcija (pat formāla) nav bijusi :(

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > buchamona 26.09.2014. 11.11

    pirms trim’vai četriem gadiem kādi vandāļi noķēpāja ebreju kapu pieminekļus. Policija nezin kāpēc :) izrādīja milzīgu aktivitāti un noziedzniekus aizturēja. Vainīgie bija divi krievi. Sods bija niecīgs, tiesas vispār nebija, sodu viņi saņēma vienojoties ar prokuroru. Kāpēc tā? Izrādījās pratināšanā viņi apgalvoja, ka kāškrustus esot zīmējuši nevis aiz antisemītiskiem apsvērumiem, bet tāpēc, ka vēlējušies “visai pasaulei” parādīt, ka latvieši ir fašisti.

    Ja to dara atisemītisku motīvu dēļ, tad tas ir nopietns noziegums. Ja to dara aiz naida pret latviešiem – tad sīkums.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

ligakalnina 25.09.2014. 15.57

Nu protams, “sadzīvisks konflikts”, ar nacionalitāti un krievvalodīgo attieksmi pret ukraiņiem, protams, nekāda sakara, cik izdevīgi, kauns par savu valsti, goda vārds, ja mūsu valsts nespēj aizstāvēt pat tādus cilvēkus un bērnus, kas, Krievijas dēļ padzīti no savas zemes, bet, arī šeit tos var nesodīti dauzīt krievu pusaudzes, tad tālāk vairs nav kur iet.

Šis bija tas gadījums, kad vajadzēja rīkoties maksimāli bargi, vispār, pat runāt negribas, šeit ir Latvija, Latvijas policija, un Latvijas “tiesiskums”, ko citu lai saka…

+21
-1
Atbildēt

1

    austrisv > ligakalnina 26.09.2014. 09.32

    ko gan citu bija gaidīt no krievvalodīgas policistes uniformā? vai tad nu pirmā reize, ka policija rīkoja skā grib un aizstāv tikai krievvalodīgos.

    Arī Ukrainā taču policija bija galīgi dezorganizēta. gan jau pie mums tas pats. Pietiek atcerēties, kā savulaik pirms iepriekšējām saeima svēlēšanām policija saņēma ciet protestētājus pret zatleru, kuri vienkārši pastaigājā spa ielu ar uzrakstiem uz drēbēm! Lūk, traucēja krievvalodīgajiem pārņemt varu toreiz. Vai kāds ir dzirdējis, ka tie Rīgas policisti saņēma kādu sodu- taču nē, jo aģitējuši bija paši par SC!

    +8
    0
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 25.09.2014. 15.57

Bail pat iedomāties, ko tāda policija atzītu, ja ukraiņu bērni piekautu viņu atvasi. Par laimi, tas nenotiks (kāpēc – neskadrošu, krievus pieminēt nav politkorekti)

+12
0
Atbildēt

1

    ILZE > Aivars Krauklis 26.09.2014. 10.13

    J.Biotops

    Bail pat iedomāties, ko tāda policija atzītu, ja ukraiņu bērni piekautu viņu atvasi.

    ____________

    Bail pat iedomāties, ko tāda policija atzītu, ja ukraiņu bērni piekautu krieva atvasi. “Tāda” policija ir nelietīgo kremļa mauku, PR/V, spogulis.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam