Ušakova drošības Citadele

124

Komentāri (124)

gundega_heiberga 29.09.2014. 01.37

K&K pārvaldītā komjaunatnes nauda beidzot galīgi izšļūk no tizlajām roķelēm – ārprāc!

+4
-1
Atbildēt

1

    austrisv > gundega_heiberga 29.09.2014. 10.29

    Jā, vairs nav Pareksi un Krājbankas, kurā uz laiku ievietot kremliniem izdarīgus un pakalpīgus ļautiņus.

    Tagad nu cīnās, lai dabūtu savējiem Citadeli, kur pabaroties, kā tā pati Sudraba un citi līdzīgi padzīvojās brangi pie Pareksa siles, un likvidējot Pareksu saņēma desmitiem tūkstošu lielas kompensācijas. Tās laikam noēstas un tagad vajag citu banku, jo tirdzniecība sostā jau visiem švaļiem nav vietas!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

sarmitelinde 28.09.2014. 21.40

Pirmkārt, es uzskatu,ka ir ļoti neprofesionāls raksts.

Man absolūti nav skaidrs, kāpēc banka,par kuru no valsts budžeta maksāti visi tie miljardi ir pārdodama slepeni. Kāpēc atsaukšanās uz Briseli tagad ir tas pats,kas savulaik – atsaukšanās uz Maskavu. Tas man uzdze de javu sajūtu.

Nākošais – vēl pirms nedēļas mediji bija pilni ar informāciju,ka Riplwood ir ofšora kompānija, pastkastītes kompānija un kas tik vēl nē. Tagad – nekur nevaru izlasīt,ka tā nav. Ja atceramies,ka tieši ASV sāka finansu krīzi, tad man piemēram, nav automātiski – pašsaprotami skaidrs,ka amerikāņi ir garants tīrībai un godīgumam.

Manā vērtējumā labs žurnālists šādus jautājumus saviem lasītājiem skaidrotu. Slikts- mani baro ar sasodītām tukšām frāzēm – tādām no , kurām jau nelaba dūša.

Tad ko vēl es domāju – visu laiku un vienmēr esmu domājusi – un tomēr – kāpēc Rīgā pie varas ir Ušakovs. Kāpēc? Kur ir tie žurnālisti, tie visādi speciālisti ,kas par to rakstītu gudri un zinoši un analītiskis utt.

Manā vērtējumā ir tā,ka visi ir vienādi – priekš manis – visi vienādai zagļi. Ja nebūtu Bordāna partija, es uz vēlēšanām neietu. Nedēļas nogalē paciemojos pie draugiem un pēc tam pie radiem – un tāds bija mūsu visu viedoklis – visi vienādi zagļi , visi. Vienīgais izņēmums ir Bordāns un par to mēs balsosim.

Jā un smieklīgi kā nu visi uzlabo savu omu lamājot Ušakovu. Bet kāpēc tāds Ušakovs ir Rīgā,par spīti jums te visiem gudrīšiem?

0
-13
Atbildēt

9

    Ojārs > sarmitelinde 28.09.2014. 22.15

    Jā un smieklīgi kā nu visi uzlabo savu omu lamājot Ušakovu.

    ———————————–

    nav ko lamāt Ušakovu. Nebūtu viņš, rastos cits ušakovs ( vai sidorovs). Vajag lamāt tos, ka ušaku balsotājiem piešķīra tiesības lemt par mūsu tautas likteni.

    Tagad mēs sākam izbaudīt liberastu sačakarētā pilsonības likuma augļus

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 28.09.2014. 22.35

    nē,vajag lamāt tos, kuru dēļ cilvēki balso par Saskaņas centru un pat ne lamāt, tos vajag likt cietumos – par konkrētiem noziegumiem. Tā vietā – vainīgo nav – cilvēki izvēlas protestēt kā prot un spēj – balso par Saskaņu.

    Es esmu lasījusi,ka tropiskā tauriņa spārnu vēziens Brazīlijā spēj izraisīt orkānu Japāņu jūrā. Un tā es domāju par Ušakovu – tas bija un nu jau vairākas reizes – protesta balsojums.

    Tikko TV dzirdēju NA Naudiņu sakam – katru dienu no Latvijas aizbrauc 39 cilvēki. Ušakovs vainīgs?

    Mammas kaimiņienei meitas ģimene gaidu otru bērniņu, kaimiņiene raud – neredz ne mazbērnus piedzimstam , ne izaugam. Saskaņas centrs Latviju izlaupīja? Ušakovs?

    Par Citadeli jau pateicu – man ir pārāk daudz neskaidrību , pārāk daudz melu jau ir bijis no Vienotības, lai es tagad tā noticētu Ozoliņam – cik viss smalki un godīgi un izdevīgi. Jā – galu galā – kam izdevīgi. Gribētos,lai to pasaka procesa beigās – nevis kārtējo reizi solot.

    airbaltic jau arī grūda iekšā desmitiem miljoniem latu, jo būšot izdevīgi . … te nu ir mums izdevīgi.

    0
    -11
    Atbildēt

    0

    andris902 > sarmitelinde 28.09.2014. 22.53

    …Sandra rakstīja – “Tikko TV dzirdēju NA Naudiņu sakam – katru dienu no Latvijas aizbrauc 39 cilvēki. Ušakovs vainīgs?”

    —————————-

    …nē, Ušakovs nav vainīgs – vainīgs ir žurnālista lomas tēlotājs, kurš ar savu nemākulību čakarē smadzenes Sandrai, jo…neattapa pajutāt, cik cilvēku atgriežas….šo mītu uztur mūsu slavenais “demogrāfs”, kā vienmēr runājot tikai puspatiesības, taču izvairās atbildēt uz konkrētiem jautājumiem, pat tad – kad tiek pierādīti viņa meli…

    …par tiem, kuri atgriežas, uzsāk veiksmīgu biznesu, sūta bērnus skolās – par tiem sižeti nav interesanti, neiekļaujas kopējā “bēdu” ainā…par tiem tikai klusiņām un pa reizītei…mums vajag dramatismu, lai nelīdzsvarotajiem būtu par ko mēles trīt…

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 28.09.2014. 23.06

    nē,Zane. Ir jau kādi ,kuri atgriežas un veiksmīgi,bet – mēs visi te var teikt kā vienā lielā ciemā dzīvojam. Daudzi no tiem,kas atgriežas,atkal aizbrauc. Nespēj samierināties ar to bardaku. Braucot autobusā dzirdēju par mākslinieci,kura no Kanādas atgriezusies Latvijā – dzemdēt un audzināt bērnus. Vienlaicīgi – runājos ar vienu radu gabalu – zivju dīķu īpašnieku – viņš saka – cilvēki zizivs nepērk – nav pašu cilvēku, tukšas mājas, pat pustukši ciemi un daudziem – vienkārši nav naudas.

    Zane – viena lieta ir informācijas karš – cita lieta – reālā dzīve.

    0
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > sarmitelinde 29.09.2014. 00.27

    Sandra….Vienīgais izņēmums ir Bordāns un par to mēs balsosim.

    ______________

    Iejuties auna lomā? Velti, neviens aiz tevis aizā neleks. IR portāla viesi balsos par NA un V. Lai nu viena cilvēka balsij īpaši liela vērtība, bet izmest to mistkastē te neviens netaisās:)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > sarmitelinde 29.09.2014. 00.29

    SandraJ:”Nu ja ir kādi argumenti, kāda doma raksti, ja nav – nu saudzē sevi”.

    22.09 22:15

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > sarmitelinde 29.09.2014. 00.46

    eiserts :) labi:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > sarmitelinde 29.09.2014. 01.40

    Paldies Sandrai J – es tikai citēju.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 29.09.2014. 09.49

    starp citu, tas ir mans viedoklis, tas,ka jūs tam nepiekrītat – tas nenozīmē,ka tyas nav viedoklis.

    Latviju ir izzaguši , pie sabrukuma sliekšna noveduši paši latvieši. Kamēr to neatzīsiet, kamēr tajā vainosiet visus citus, tikai ne sevi -tikmēr nekādas izredzes uz situācijas izmainīšanos es neredzu.

    Es to salīdzinu kā ar alkoholiķiem, ka nevar neko tādam līdzēt,kamēr pats neatzīst problēmu.

    Variet ar savu komentāru patriotismu brēkt līdz aizsmakumam – ar to vien jūs neko neizmainīsiet.

    Lūk.

    Un seksīgu dieniņu jums visiem, protams.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

archoftriumph 28.09.2014. 20.32

ljoti labs raxts par informacijas karu un kaa tajaa karot/aizsragaaties.

http://echo.msk.ru/blog/aillar/1408258-echo/

+2
0
Atbildēt

1

    gundega_heiberga > archoftriumph 30.09.2014. 21.27

    Vēlai atpūtas stundai par garu, bet Andrejs Illarionovs ir katra brīvas domas cienītāja ceļvedis. Kopš agresijas pret Gruziju (2008) neizlaižu ne rindiņas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 28.09.2014. 20.11

vienīgā cerība uz kangaru Sudrabu – līkcepure ušakovs neizvilks.

+7
0
Atbildēt

4

    andris902 > gundega_heiberga 28.09.2014. 21.55

    …Sudrabai nekas nespīd – ne ministres, ne Saeimas priekšsēdētājas, ne prezidentes amats…vienīgi – Sudrabas partija būs SC balsošanas mašīna Saeimā, ja vajadzēs izbīdīt cauri likumus – pебята давайте жить дружно…

    …glumais Kūtris un Balodis uz amatiem pretendēs, jo tie normālu darbu atrast nevar, tad meklēja vietiņu Saeimā….un Kūtris – darīs visu, ko liks, ST to jau ir pierādījis….tāpēc būs svarīgs balsu sadalījums pēc vēlēšanām – vai kāds merkantilu interešu dēļ valsts intereses nenobīdīs otrā plānā un nesāks ar ultimātiem….riebjas atkārtot – “šīs Latvijai būs svarīgākās vēlēšanas”, bet redzot, cik histēriskas darbības notiek un kādi spēki apvienojas – tomēr jāatzīst – uz spēles ir likta Latvija…

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Ojārs > gundega_heiberga 28.09.2014. 22.06

    bet redzot, cik histēriskas darbības notiek un kādi spēki apvienojas – tomēr jāatzīst – uz spēles ir likta Latvija…

    ——————-

    … nevajadzēja kolonistiem dāvināt pilsonību.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > gundega_heiberga 29.09.2014. 00.17

    zanE…redzot, cik histēriskas darbības notiek un kādi spēki apvienojas – tomēr jāatzīst – uz spēles ir likta Latvija…

    _________________

    Ko tu saki, cik tas ir negaidīti, vai ne? To jau Ēlerte sludināja pirms 10. saeimas vēlēšanām. Es arī nobalsoju par V, vai apturēts dreifs uz austrumiem? Paši pūta, paši dega:)

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > gundega_heiberga 30.09.2014. 21.15

    ZanE,sastingsti mirkli, vai apkārtnotiekošais MAPETŠOVS Tev šķiet rūpes par republiku !?

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 28.09.2014. 18.44

Vēl viens atžilbis: Александр Невзоров: Шовинистическая истерия России http://echo.msk.ru/blog/echomsk/1408314-echo/

+5
-2
Atbildēt

1

austrisv 28.09.2014. 17.29

Noskatījos, bet interesantākais bija rakstā, ka mītiņā esot piedalījušies vairāk nekā 1000 cilvēku- darbaļaužu, kā PSRS laikos. Varēja jau vēl piemest pāris nulles , lai labāk izskatītos krieviski lasošajai publikai.

Kompromātus par nevienu no NA nevarēsu ar saitēm apstiprināt, jo laikam tie, kas ir ZZs SC, Na ir svētie, kurus diezin vai lielais boss ļaus nomelnot pirms vēlēšanām.

Tā kā vari gulēt mierīgi_ visi nosauktie ir balti un pūkaini un nav bīstami lielajiem bosiem Š, Š un L.un citiem Latvijas zemdeķa politikas virzītājiem.

+9
-5
Atbildēt

8

    dro > austrisv 28.09.2014. 17.35

    Bet. Atpūties, Tev šodien nav veiksmīga diena:)

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > austrisv 28.09.2014. 17.37

    Bet: Tā kā vari gulēt mierīgi_ visi nosauktie ir balti un pūkaini

    Nojaušu, ka šis ir adresēts man.

    Es gan jautāju tikai par Dzintaru no NA, tāpēc man nav īsti skaidrs, kādēļ piesaucat ZZS un SC.

    Tomēr šķiet, ka Jūs saprotu, jo pirms iepriekšējām Saeimas vēlēšanām kāda sievas draudzene arī stāstīja, ka nu vienkārši briesmīgi nevarot ciest Raivi Dzintaru. Uz jautājumu – kādēļ? – atteica: viņš ir riebīgs! :)

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 28.09.2014. 17.41

    fretka. …viņš ir riebīgs! :)

    ____________________

    Toties jauki, ka Āboltiņai ir kupla frizūra un Gorbunova fanēm ir par ko balsot. 4. oktobrī par smuko Āboltiņu – nākamo Valsts prezidenti:):):)

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    Alise > austrisv 28.09.2014. 18.04

    @lno

    Jā. Bieži daudzi kaut ko izsakās, ka pensionāriem nevajadzētu ļaut balsot, bet cik esmu saskāries dzīvē ar pensionāriem, tie bieži spriež daudz loģiskāk kā vidējās vai jaunās paaudzes cilvēki. Bet tie, kas politikai neseko, neorientējas tajā vai nesaprot, kas notiek, parasti uzprasa ģimenē zinošākajiem par ko balsot.

    Drīzāk būtu jāliedz balsot tādiem apmātiem cilvēciņiem, kas balso par Gorbunova vai Āboltiņas frizūrām vai kaut ko citu nesaprotamu, kas ir apmāti fanāti kādam politiskam spēkam vai cilvēkam, kuriem var skaidrot, ko vēlies, bet loģiku tie neņem par pilnu. Biežāk tās ir sievietes. Šeit vairāki tādi piemēri apgrozās, un ne tikai sievietes. Tālāk domājiet paši :)

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    garausiitis > austrisv 28.09.2014. 18.15

    lno – ja par frizūru , tad Bondars kundzītēm jauc prātu …

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 28.09.2014. 18.22

    klusais. Nestrīdos, arī Bondars smuks:)

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 28.09.2014. 18.24

    Austras koks. Piekrītu.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > austrisv 28.09.2014. 21.44

    Austras koks – nu vai man nav taisnība?! Aizliegt balsot, saki ja?! Nu – čekists vai nacists – alga viena -atšķirības simbolikā, lozungos – viss pārējais – kā brālim ar māsu. Drausmīgi tas ir. Vienkāŗši drausmīgi.

    0
    -11
    Atbildēt

    0

jmaklakovs 28.09.2014. 15.35

Izskatās, ka Ušakova ballīte Doma laukumā izgāzusies. Noklausīties runu ieradās tikai kabatas arodbiedrība un Normunds:)

+15
-1
Atbildēt

0

ilmisimo 28.09.2014. 15.20

Jā, un vispār:

balsōt jāiet arī aizto, ka citādi var izputēt iespēja te pakasīties…

Ja paliks mājā un ļaus propuķinciem savēlēt savējos – te ar tas “‘ razgul ģemokraķii” arī vien tiks aizklapēts.

+9
-1
Atbildēt

3

    Kaspars Špūle > ilmisimo 28.09.2014. 15.37

    Iesim, iesim.

    Tik interesanti, kāpēc Vidzemei un Zemgalei atņemts pa vienai deputāta vietai, bet Rīgai pieliktas divas vietas?

    2011. gadā Rīgā bija 703 tūkstoši iedzīvotāju, bet šogad ir tikai 701 tūkstotis. Toties pārstāvniecība palielināta.

    Zinu, ka Rīgai pieskaita arī ārzemēs reģistrētos vēlētājus, bet tur parasti balso tikai nedaudzi – tātad īstenībā ir palielināts Purčika deputātu skaits.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > ilmisimo 28.09.2014. 17.11

    Tāpēc jābrauc uz Rīgu latviešiem balsot un arī tiem, ka sstrādā Rīgā, bet tur nedzīvo ir jābalso vienīgi Rīgā. es jau ieteicu savējiem to!

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > ilmisimo 28.09.2014. 17.19

    Bet: Tāpēc jābrauc uz Rīgu latviešiem balsot

    ———

    Tātad gribat teikt, ka vēlēšanās mākslīgi tiek radītas grūtības latviešiem. Kurš to dara?

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

andris902 28.09.2014. 15.14

…mjā…nacionālisti un nacists deģenerālis izgāza savu kuņģa saturu uz Vienotību, jo par Rīgas pilsētas labāko mēru Ušakovu izteikties nedrīkst, tā baltā krūteža jāpiesedz….raksts gan bija par Ušakovu, taču “pareizie latvieši” to pat nepamanīja…

…jāpiekrīt Bet un Dzerim – šīs vēlēšanas ļoti labi parāda kas ir kas un kādas ir viņu vērtības…neslikti!…

+9
-4
Atbildēt

0

Kaspars Špūle 28.09.2014. 13.44

Ušakovs, uzstājoties Doma laukuma mītiņā, pozicionējās kā “lietussargu revolūcijas” turpinātājs.

Nožēlojami – gan viņam, gan “lietussargiem”.

+9
-10
Atbildēt

7

    dro > Kaspars Špūle 28.09.2014. 14.36

    fretka. Doma laukumā «Saskaņas» piketu atbalsta vien pāris simti pēkšņi saradušos cilvēku…un tie paši ieradušies organizēti no RD puses:)

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 28.09.2014. 14.41

    > Ino

    Jā, skatījos tiešraidi.

    Ļoti šķidrs pasākums, kurā pat Mamikins un Mirskis runāja latviski.

    Uzstājās arī kaut kāds Andris Morozovs, kurš pavisam interesanti uzrunāja klausītājus:

    Labdien, Latvijas tauta!

    Здравствуйте, латыши!

    Vēl vairākas sarkanas komsomolkas slinki klīda pa Doma laukumu ar Latvijas karogiem pār plecu un kaut ko krieviski apsprieda savā nodabā :)

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > Kaspars Špūle 28.09.2014. 14.48

    fretka. Jā, skatījos tiešraidi.

    _______________

    Tādus pasākumus jātranslē obligāti. Cerēsim, ka 9. maija pasākumi arī tiks translēti 2 dienas bez pārtraukuma:):):)

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 28.09.2014. 14.59

    Nu, tas bija viens krievu saits :)

    Par 9. maiju nezinu, bet 16. martu viņi translē katru gadu. Turklāt vienīgie. Ja pie Brīvības pieminekļa akurāt nebļaustās Korens & Co, tad tur var noklausīties arī Gunta Kalmes svētrunu.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > Kaspars Špūle 28.09.2014. 17.02

    Fredka, ieliec lūdzu saiti, man arī griba smazliet iemest aci tajā Ušakova pasākumā. labi, ka tik maza atsaucība, jo Ušakovs nobīsies, ka nav gaidītais atbalsts. ka tik nekrīt ģibonī, tāpat kā Sudraba.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 28.09.2014. 17.17

    mixnews.lv

    Palikusi pavisam īsa videoreportāža, laikam pašiem kauns par izgāšanos.

    Bet es ceru, ka tomēr pastāstīsiet par Dzintara grēkiem, par kuriem augstāk jautāju. Paldies.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Kaspars Špūle 28.09.2014. 22.09

    Bet, es ceru, ka tomēr pastāstīsiet par Dzintara grēkiem, par kuriem augstāk jautāju. Paldies.

    —————————–

    Neceri. zināmās aprindās vienīgā infa tiek smelta no ozolinga komentiem… Bet tajos nekādas informācijas patiesībā nav…

    0
    -4
    Atbildēt

    0

buchamona 28.09.2014. 13.17

Lasot rakstu, es varu tikai iztēloties, cik daudz info par norisēm šajā procesā objektīvi ir palikusi starp iekavām, par kurām vismaz man nav nekādas nojausmas. Tāpēc es nu noteikti nepievienošos tiem, kuriem aksioma šķiet fakts, ka banka vispirms tika apzagta un tad vēl ar ” uzvārīšanos” pārdota un tādā garā :)) Nav man tādu datu, un ļaužiem, kuri apgalvo pretējo, arī nav fakti, ir pieņēmumi par to uz kādiem pamatiem balstās Latvijas valsts. Nu, tad “visu cieņu” …:))

Jau no sākta gala, kad izdzirdēju par to, ka banku pārdos amerikāņiem, atviegloti nopūtos :) Pretējs viedoklis ir ienaidnieka viedoklis. Lieta ir tik skaidra, ka pat nav vērts tālāk diskutēt :) Tas, ka NA, ja tā ir taisnība, ir izrādījusi šaubas, tad šādas pašas šaubas viņi izrādīja īsi pirms eiro ieviešanas, lai gan 400 zīmju programā apliecināja eiro ieviest bez baleta. :) Pat nav par ko iet vēlēt, ja to grib darīt ar sajūsmu. :)

+7
-6
Atbildēt

4

    ilmisimo > buchamona 28.09.2014. 14.19

    Pat nav par ko iet vēlēt, ja to grib darīt ar sajūsmu. :)

    __________________

    Vienkārši- iet un nobalsot.

    Vieni par savu NA.

    Otri par savu V.

    Kašķēties varēsit pēc vēlēšanām.

    P.S.

    ………. un troļļi par savu LKS.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    ILZE > buchamona 28.09.2014. 14.52

    rinķī apkārt

    Tas, ka NA, ja tā ir taisnība, ir izrādījusi šaubas,

    _________________

    Kad viss kā uz delnas(kalambūrs sanāca), vēl šaubīties ir nepieklājīgi.

    Ārkārtīgi zemā cena, darījums tika padarīts minimāli transparents, banku nenopirka banka, kas būtu tikai dabiski un NA ministriem Kukulītis atņēma pielaides, lai nemaisās pa kājām.

    Ak jā, vēl Dombrovska, Zaķa un krievu oficiera atvases, Vējoņa ceļojums kopā ar Latvijā līdz šim nedzirdēta investīciju fonda Ripplewood Holdings pārstāvi, Sikšņu.

    Morālais kroplis Dombrovskis, laikā, kad tauta maksā viņa parādus, vēl uzdrošinās ceļot un kopā ar savu švabru.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    austrisv > buchamona 28.09.2014. 17.00

    Kurš no tautas maksā Dombrovska kredītu? To nu gan man gribētos zināt. Vai tu,rostin?

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    ILZE > buchamona 29.09.2014. 17.42

    Bet

    To nu gan man gribētos zināt. Vai tu,rostin?

    ______________

    Maksā ikviens un arī es. Ja tas nelietīgais mērglis, kolorado lentenis, nebūtu izmantojis administratīvo resursu un saņēmis agrāk nekad vēl nedzirdētas kredīta brīvdienas, sen jau kopā ar savām alkatīgām un pastulbēm švabrām būtu uz ielas un maksātu bankai kredītu līdz pat mūža galam. Lai viens kroplis saņemtu privilēģiju, kādam obligāti vienmēr ir jācieš. Kad valsts banka cieš zaudējumus, tas skar ikvienu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 28.09.2014. 11.36

Maestro Pauls arī ir iesaistījies [jādomā par labu naudu no žuļikiem/labvēļiem] vēlēšanu kampaņā. Paziņojis ka šī valdība ir jāpadzen. Tur nu man nebūtu nekas pretim, bet nav jau ko vietā likt. Jādomā ka TP lokomotīve veciem čomiem kalvītim, godmanim, straumem, šleseram un Jurkānam nāk palīgā un Masavai jau tas arī nekā netraucē. Ja pats tupā prāta dēļ nevar sadomāt tad Lana piepalīdz.

nožēlojami.

+31
-3
Atbildēt

28

    dro > dace_ampermane 28.09.2014. 11.40

    klejotājs. Tā jau mūsu nelaime, ka labāku variantu nav, un tas nozīmē, ja nav konkurences, tad turpināsies degradācija :)

    +7
    -13
    Atbildēt

    0

    ILZE > dace_ampermane 28.09.2014. 12.11

    lno

    un tas nozīmē, ja nav konkurences, tad turpināsies degradācija :)

    _______________

    Kukulītis noņēma konkurentus no distances.

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

    austrisv > dace_ampermane 28.09.2014. 13.55

    Lno, tas taču ir vienkārši- jāatceras vien kā bija tajās iepriekšējās saeimās un kā ir tagad un kā dzīvojām agrāk un ko dzirdējām un redzējām TV un radio, kad tos vadīja Gailītis un Kots!

    Vai ir brīvāk elpot vai nav?

    Vai tad ši valdība ko nozagusi? Vai Zaķa nieka 7 tūkst PVN ir noziegums un zagšana, gluži tāpat kā to mašinu pirkšanu uzskaita parastie uzņēmēji , vai tas viss ir salīdzināmi ar iepriekšējo valdību un pašvaldību vadītāju sagrābtajiem īpašumiem???? Padomā, par tādiem briesmoņiem kā Šķēle, Šlesers, Kalvītis un to mafiju, kas stāv aiz viņiem un gaida, ka tauta būs tik stulba un uzķersies uz melnās mātes izmestā taisnības āka, bet pati nebūt nebija gatava atteikties no savas lielās VK algas, kad citiem algas samazināja vai darba vietas likvidēja.

    Tā vecmeita nebija ar mieru saņemt mazāku algu par 5 tūkst Ls/ mēnesī, bet rezultātu viņas darbam vienkārši nav- vien populisms neviens netika sodits un krimināllietas nekādas.

    Tagad man nāk smiekli, ka ši melnā māte sola pabalstīt ģimenes u ar bērniem. Jāsmejas!

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    ILZE > dace_ampermane 28.09.2014. 14.25

    Bet

    vai tas viss ir salīdzināmi ar iepriekšējo valdību un pašvaldību vadītāju sagrābtajiem īpašumiem????

    ______________

    Par čekistu piesmietā, parādu, kompromatu un alkatīgu un stulbu veceņu atkarīgā bijušā premļjaka izvazāto LM iepriekšējie varēja tikai sapņot un cik vēl būtu nozagts, ja Dombrovskim, Ronim, Freivaldam un “severstaļ” būtu izdevusies PV afēra.

    Atgādināšu vēl par čekas firmai “skonto būve”, kura nepildīja savas saistības “gudrona dīķu” renovācijā, tā vietā, lai lauztu līgumu Straujuma papildus uzdāvināja 16 miljonus.

    0
    -12
    Atbildēt

    0

    ILZE > dace_ampermane 28.09.2014. 14.27

    Bet

    Padomā, par tādiem briesmoņiem kā Šķēle, Šlesers, Kalvītis un to mafiju, kas stāv aiz viņiem.

    Te būs:

    http://i8.ifrype.com/posts/320/368/v1312196572/l_5320368.jpg

    Šļeseram kāda vaina? Tad zini, ka nelietīgie prokremliskie mērgļi, PR/V, ir pagarinājuši darba attiecības ar Šļesera ieliktnīšiem, Ozolu un Magoni un par cirku ar Loginova “atlaišanu”, ņirga parauj.

    +2
    -15
    Atbildēt

    0

    ILZE > dace_ampermane 28.09.2014. 14.28

    dro > dace_ampermane 28.09.2014. 14.29

    Bet. Vai ir brīvāk elpot vai nav?

    _________________

    Gdje tak voļno dišit čelovek?:) Šo jautājumu Tu varētu uzdot Jākobsonam, I. Poikānam, tiem, kurus bez tiesas sprieduma izliek no dzīvokļiem. Giļmanim noteikti vieglāk elpot.

    Te viela pārdomām no Delnas:

    Āboltiņa Atrastās informācijas kopsavilkums:

    Iespējams, lobējusi vīra biznesa intereses

    Nekritiskā attieksme pret JL jauniešu organizācijas biedriem – lielu summu ziedotājiem JL

    Aizdomas par premjera darbībām S.Āboltiņas vīra uzņēmuma labā

    Aizdomas par slēpto reklāmu

    Partijas biedru ģimenes locekļu nodarbināšana Saeimā

    R. Kozlovskis Atrastās informācijas kopsavilkums:

    Apsver iespēju bez konkursa veikt fotoradaru iepirkumu

    Šķietams interešu konflikts saistībā ar sievas biznesu

    Pārmet neskaidras izcelsmes apjomīgas biznesa saistības

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    dro > dace_ampermane 28.09.2014. 14.42

    Bet. Te vēl par Zaķi:

    Atrastās informācijas kopsavilkums:

    Atpūtas brauciens kopā ar bankas Citadele pircējiem

    Izvairījies no nodokļu nomaksas, iegādājoties automašīnu

    Pārkāpis likumu, īrējot dzīvokli no brāļa

    Izmantojot deputāta statusu, palīdzējis ar informāciju uzņēmējiem

    Kad Grende bija pie tautiešiem Austrālijā, tad internets vārījās pāris nedēļas, par braucienu uz Grūziju klusums. Informācijas “objektivitāte”, ļauj brīvāk elpot:):):)

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    austrisv > dace_ampermane 28.09.2014. 15.33

    Lno, jā nav smuki tādi ekskursiju braucieni uz Gruziju!

    bet šāda veida korupcija notiek arī Eiropā un par to arī šādi tipi kā zaķis ir svītrojami no saraksta, bet, ja paskatāmies kas notiek austrumos un par kādām summām tur ir runa!

    vakar noskatījos Ytube par Putinu un tam tuvām personām filmu- un tad tikai patiesi var noprast kā tur dzīvo augšas un kā apakšas.

    Pie mums uzzināsi kaut ko par ušakova izdarībām un mantu? Gribēsi uzzināt dabūsi tāpat kā Jēkabsons. Tāpēc jau ka prese nav brīva. bet pieder tādiem kā Lembem, Šķēlem , Šleseram.

    Visi baidās par savu dzīvību, bet vēlas naudu kā Lapsa un atkal pirms vēlēšanām kāds atver maku: nu gluži tāpat kā pirms iepriekšējām, un toreiz melu avīželes izdeva tikai un vienīgi par ZRP un Vienotību. Nu palikusi vien Vienotība, kas traucē, jo par dzintaru, parādnieku un citiem viņu darboņiem jau nedrīkst, acīmredzot tiem ir jumts un re, cik klusi tie sēz maliņā, kamēr izķidā konkurentus, bet par dzintaru un parādnieku nebalsotu ne par kādu naudu! Tie nav labāki par 10 Zaķiem, kam rakstīts tavā komentārā: iespējams!

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    Ojārs > dace_ampermane 28.09.2014. 16.40

    Bet Lno, jā nav smuki tādi ekskursiju braucieni uz Gruziju!

    bet šāda veida korupcija notiek arī Eiropā un par to arī šādi tipi kā zaķis ir svītrojami no saraksta

    ——————————–

    Sāc saprast, ka aiz visa tā ir iespējama korupcija. Jau progress.

    Zaķis jau nav nekāds āzis (grēkāzis). Nabadziņš… Kur pārējie Vienotības roku cilātāji?

    p.s. Dombrovski,kurš arī bija Gruzijā, šoreiz vairs nevar izsvītrot

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > dace_ampermane 28.09.2014. 16.48

    Bet: par dzintaru un parādnieku nebalsotu ne par kādu naudu

    —————

    Par Parādnieku – vēl varu saprast, bet ko tad Dzintars pēdējos trīs gados sastrādājis? Lūdzu, atgādiniet, laikam būšu palaidis garām. Paldies.

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    Ojārs > dace_ampermane 28.09.2014. 16.49

    No vakardienas diskusijas kļuva skaidrs, ka Vienotībai patīk Tamulevičas kailfoto, bet kāpēc viņiem nepatīk “normāls” Āboltiņas foto Gazprom ložā, atbalstot “krievu pasaules” veiksmīgāko projektu, tas tiešām nav saprotams. Rudi mati, smukas drēbītes…

    Liek tik mīnusus nekautrējoties… :)

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    austrisv > dace_ampermane 28.09.2014. 16.58

    Andrej, tu pat neproti atsijāt graudus no sēnalām, ko vispār teikt, ja kaut kādas pastarpinātas kail foto ir milzīgs kaitējums valstij. es neskatos ne kailfoto, ko dumjas meitenes laikam pašas ielikušas kādos tur saitos un tad pašas arī uzraujas, bet kāds te kaitējums valstij?

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dace_ampermane 28.09.2014. 17.14

    Bet… ja kaut kādas pastarpinātas kail foto ir milzīgs kaitējums valstij

    _______________

    Nu kāda tauta, tāda saeima un valdība. Ja sievām tādi tikumi, tad saeimā tādi likumi. Ja Rībena būtu piedalījusies porno kastingā, tad diez vai Tu būtu tik toleranta:)

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    austrisv > dace_ampermane 28.09.2014. 17.16

    Andrej, par hokeja faniem labāk nevajag, jo tikpat labi te var piesaukt tevis apjūsmotos NA spēlētājus: Parādnieku un Naudiņu kompānijā ar Rubikiem utt!

    Tā kā nevajag- neviens te nav bez vainas un nemet akmeni pirmais- dabūsi atpakaļ!

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > dace_ampermane 28.09.2014. 17.17

    Lno, nenolaidies uz tik zemu līmeni kā Andrejam utt. kailfoto ir stulbi, bet nav kaitīgi valstij.

    Tā jau var aizrunātie slīdz velns zina kam! Un kāds te sakars Rībenai! Visu cieņu viņai!

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dace_ampermane 28.09.2014. 17.24

    Bet. Lno, nenolaidies uz tik zemu līmeni kā Andrejam utt. kailfoto ir stulb..

    ________________

    Nu zemāk kā V atbalstītāji šajā situācijā nolaidušies, jau vairs nevar. Jūs jau balsotu par savējiem pat tad, ja V deputātes kolektīvi nodarbotos ar intīmo uzņēmējdarbību:):):)

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > dace_ampermane 28.09.2014. 17.32

    Bet. Nu palikusi vien Vienotība…

    _______________

    Kurā no JL cilvēkiem atlikušas tikai atmiņas. Tos nomainījuši TP kampēju atbalstītāji un ZRP tankisti.

    Un kāds te sakars Rībenai! Visu cieņu viņai!

    __________________

    Kā tad tā? Viņa taču iesaistījusies NA, kurā ir vieni žuļiki:):):)

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Ojārs > dace_ampermane 28.09.2014. 17.40

    Bet Lno, nenolaidies uz tik zemu līmeni kā Andrejam utt. kailfoto ir stulbi, bet nav kaitīgi valstij.

    —————–

    Tew šķita, ka tajā komentā es runāju par Tamuleviču? Mjāaaa… :(

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    austrisv > dace_ampermane 28.09.2014. 17.45

    negribas piedalīties tavā rūgtumā, bet pasmieties man gribas.

    Vai Rībena negribēja piedalīties tajā kopējā tevis pieminētā pasākumā, un tāpēc aizgāja uz NA?

    es svītrošu un pamatīgi V sarakstu, gan reģionāļus, gan zatleristus, kuri man arī nepatīk un viss. Nav ko raudāt par “zudušo laimi”, bet jācīnās uz priekšu.

    ko līdz činkstēt, jo tie zagļi to vien gaida!

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Ojārs > dace_ampermane 28.09.2014. 17.45

    Parādnieku un Naudiņu kompānijā ar Rubikiem utt!

    ———————

    Kāpēc jums tik ļoti nepatīk rubiki un ušakovi, bet nav nekādu iebildumu, ka Latvijā ir simtiem tūkstošu viņu vēlētāju?

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Ojārs > dace_ampermane 28.09.2014. 17.48

    BET: jācīnās uz priekšu. ko līdz činkstēt, jo tie zagļi to vien gaida!

    —————-

    žetons! :)

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dace_ampermane 28.09.2014. 17.49

    Bet. Tā kā Tev jābalso par sūdīgu partiju, tad mazam mierinājumam saitīte: http://glavpost.com/post/23sep2014/blogs/1652-kitai.h

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Linda Deičmane > dace_ampermane 28.09.2014. 18.06

    >Bet

    Jūs nesaprotiet,vecajiem sakārņiem tik vien prieciņš palicis,kā pažvankstēt par tēmu.Tā viņu vienīgā bauda,jo dzēšgumijas nodilušas,potences zudušas,vien atmiņas par bijušo.Impotenti vienmēr lielās ar savām fantāzijām,slēpjot mazvērtības kompleksus.Tāpēc mals šo tēmu,cerot,ka viņu dzēšgumijas piebriedīs.

    Jūs kļūdāties,minot savā komentārā,ka meitene pati savas bildes kaut kur ievietojusi.Tas veco sakārņu izdomājums,kuri šņakarējas pa morālo kropļu Liepnieka un Lapsas izkārnījumiem.

    Nebarojiet troļļus un impotentus sakārņus.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > dace_ampermane 28.09.2014. 18.17

    Lūdzu, nelieciet mīnusus lietotājam “Credo”… tfu, “Centrum”! :)

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Ojārs > dace_ampermane 28.09.2014. 18.23

    to Fretka

    neuztraucies.

    Vienotībēni šleserastiem liek plusus.

    Pirmā šleserastu aktivitāte bija Zolitūdes traģēdijas laikā, otra – pirms EP vēlēšanām, trešā – tagad.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > dace_ampermane 29.09.2014. 09.23

    > andrejs

    Apmēram jau saprotu to shēmu :)

    Tāda sajūta, ka pats Liepnieks šajā portālā no desmit profiliem gāna NA un droši vien priecājas, kā inteliģentie V piekritēji gan no Latvijas, gan no ārzemēm aizgūtnēm pauž viņam atbalstu ar plusiem.

    Cilvēki, kuriem šķiet nosodāma pat jautājumu uzdošana, ir gatavi totalitārismam.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Anonīms 28.09.2014. 11.21

ieraugot šo kompašu nelabi metas, jo tur pat blakus ir putins un sudraba tad vēl buldozers, Latvija saņemies ej balsot lai šitie netiek pie varas un ja tiks tad mums draud Krimas scenārijs, deputātus varam pārvēlēt, krievu “labos” tankus neapturēsim, zem tankiem gulēs mūsu bērni.

+33
-1
Atbildēt

4

    Ojārs > Anonīms 28.09.2014. 12.14

    Latvija saņemies, ej balsot par NA. Tā ir drošākā izvēle.

    +6
    -17
    Atbildēt

    0

    dro > Anonīms 28.09.2014. 13.38

    andrejs. Cik nu droša, bet personīgi man nav citas izvēles, jo neiet uz vēlēšanām nevaru.

    +11
    -12
    Atbildēt

    0

    austrisv > Anonīms 28.09.2014. 13.53

    Piekrītu, Zane, jo citādi mūsu (latviešu) bērni visi aizbrauks no Latvijas, ko arī vēlas ušakovieši .

    Domāju, ka šoreiz kremlini latviešus te noteikti neatstās, lai nevar atkal veidot Baltijas ceļu. Baisi pat iedomāties, vājprātu SC +Sudraba un ka tik vēl ne Lembis, kas pēkšni pat radio parādījies ra runu! Izskatās, ka kremlini iet uz visu banku, un muļķi ir tie latvieši, kas vieglprātībā to neredz vai negrib redzēt!

    To kas notika Krimā, jau var labi redzēt kā piemēru, kas notiktu ar mums, ja šie abi uzvarētu: krievu pilsonība un valoda visiem un bankrotējušais krievu rbļ piedevām un inflācija aulekšiem uz priekšu, bet ES vilciens aizietu bez mums, jo atjēgtos mēs Eirāzijā! un ko tad?

    +21
    -4
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Anonīms 28.09.2014. 16.34

    krievu pilsonība un valoda visiem

    ——————-

    Ir kāda informācija, ka Vienotība ir pret pilsonības piešķiršanu visiem, kas to vēlas un māk pateikt divus vārdus “pa latviski”?

    Krievu valoda jau visās valsts un pašvaldību iestādēs sen ieviesta.

    +4
    -13
    Atbildēt

    0

austrisv 28.09.2014. 10.58

“No sākotnējiem apmēram 100 iespējamajiem pircējiem beigās bija palikuši divi – Krievijas alkohola magnāts Jurijs Šeflers un starptautiski pazīstamais investors no ASV Tims Kolinss ar partneriem, starp kuriem minēti vairāki globālajās finansēs ietekmīgi biznesmeņi (to skaitā arī leģendārais bijušais ASV Federālo rezervju bankas vadītājs Pols Vokers), kuri kopā gatavi nopirkt 75% bankas akciju.”

Te arī viss ir izskaidrots, kāpēc SC kopā ar kalvīsveidīgajiem brēc par to, ka Citadeli pārdod neīstajam -ASV investoram, jo jhāpārdod tak savējam – kremliniem.

Ai ai, un muļķi atkal uzķersies ar R. paulu priekšgalā?

+29
-3
Atbildēt

4

    Ojārs > austrisv 28.09.2014. 12.13

    jhāpārdod tak savējam – kremliniem

    ———–

    Šeflers – kremlins? :))))

    p.s. Ozoliņa komenta sāls – “krievi nāk”, būsim vienoti ar Vienotību šajā afērā.

    +3
    -15
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 28.09.2014. 14.19

    aivar, izlasi vismaz no ši citāta pirmo rindu, tur skaidri rakstīts ka sir Citadeles iekārotājs no Krievijas!!! Vienīgi, ja nu neproti lasīt.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    kristrun > austrisv 28.09.2014. 16.25

    Pag, pag, mīļā! Tu gribi teikt, ka Ušakovs no 99 atlikušajiem potenciālajiem pircējiem ( simtais būtu Kolinss un Partneri )izvēlējās Šefleru?

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    kristrun > austrisv 28.09.2014. 16.40

    Kurš tad to īsti to Šefleru iekļāva pretendentu sarakstos? Vai tad Interpols viņu vairs nemeklē?

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

Evita 28.09.2014. 09.13

No visiem darijumiem ar valsts ipasumu, izskatas ka Citadeles pardosana ir notikusi veiksmigi, itseviski no geopolitska viedokla, tapec jau tada histerija, ceru ka ari Air Baltic tiks piesaistits nopietns investors, nevis bijusie puku tirgotaji.

+23
-3
Atbildēt

5

    austrisv > Evita 28.09.2014. 10.51

    Cik patiesi ir sakāmvārds ko kliedz zaglis: ķeriet zagli!

    Tas ir pilnīgi skaidrs, ka kremļa nozombētie un materiāli atbalstītie kliedz skaļi, lai tikai nogremdētu Vienotību! Interesanti kāpēc? Vai tik ne tāpēc, ka ar pārējiem var sarunāt?

    Man jau no paša sākuma ir skaidrs, ka kalvīšveidīgie blefo, jo paši ir lielākie zagļi, jo nozaga gan Pareksu gan AIr Baltic, un par sazagto iegādājās Dienu,RTO, kur šie zagļi bāzējas un nu kliedz, lai vismaz ļumpene sadzird!

    +23
    -3
    Atbildēt

    0

    ILZE > Evita 28.09.2014. 12.00

    Bet

    ka kremļa nozombētie un materiāli atbalstītie kliedz skaļi, lai tikai nogremdētu Vienotību!

    __________

    Vēl caur smalcinātāju izlaistu, lai neaizštopē trubas.

    0
    -17
    Atbildēt

    0

    ILZE > Evita 28.09.2014. 12.10

    andris_rivaner

    izskatas ka Citadeles pardosana ir notikusi veiksmigi

    ____________

    Droši vien varēja vēl veiksmīgāk, tikai tev kas no tā? Kleptokrātija tāpat ar tevi nepadalīsies, paši visu notrieks jahtās, automašīnās, rotas lietās, kazino, kokaīnā un perversās izpriecās.

    +1
    -15
    Atbildēt

    0

    Evita > Evita 28.09.2014. 12.15

    Man ir svarigi lai Latvija ienaktu pec iespejas vairak rietumu kapitals, tas tapat ka energetika un militara aizsardziba ir svarigi, ekonomika ir politika un otradi, tapat ka sports ir politika un otradi. Sodien no sakuma jebkuru valsti iekaro energetiski, ekonomiski un tikai pedeja gadijums keras pie ierociem, jo mazak Latvija nenosakams austrumu kapitals jo labak.

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    ILZE > Evita 28.09.2014. 12.43

    andris_rivaner

    Man ir svarigi lai Latvija ienaktu pec iespejas vairak rietumu kapitals

    ________________

    Vai domā, ka šitā mēsla uzdevums, lai Latvijā ienāktu Rietumu kapitāls? Ja tā tad LM nebūtu uzdāvināts krievam un Latvijā nebūtu krievu off-shore ka biezs.

    005.a http://www.keepandshare.com/userpics/w/y/k/t/35/2014-08/sb/dombrovskis_dinamo_vesnakovs_1330239b_47de_35e5_8450_2481406f53a0-83525257.jpg

    +1
    -15
    Atbildēt

    0

ligakalnina 28.09.2014. 08.09

Vispār jau, arī NA, ilgu laiku, spekulēja uz to Citadeles pārdošanu.

Labi, ka Dzintaram, tomēr, beidzot pieleca, ka būt vienā kompānijā ar SC, “Krievu apvienību”. un Sudrabu un dziedāt ar tiem kopkorī, tomēr, neizskatās sevišķi “patriotiski”, un tāpēc populistisko brēkšanu par to Citadeli, tomēr, nolēma pārtraukt, kaut, to atbalstītāji šeit, vēl arvien, nevar nomierināties, un turpina tiražēt SC un Lapsas “viedokli”, un ne tikai par Citadeli.

Vispār, izskatās, Lapsa mūsu “nacionalistiem” ir tas pats, kas Krievijas TV tiem 76% nozombēto Krievijas iedzīvotāju.

+24
-11
Atbildēt

25

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > ligakalnina 28.09.2014. 09.16

    dzeris48. Nenokavē mītiņu Doma laukumā. Par NA savu komentāru paspēsi uzrakstīt vakarpusē. Ko rakstīsi uz plakātiņa, latviešu partijas zog, dodiet iespēju Ušakovam?:)

    +11
    -20
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 28.09.2014. 10.27

    latviešu partijas zog, dodiet iespēju Ušakovam!:)

    —————–

    un vēl – Visu naudu medicīnai! Latvijai armija nav nepieciešama.

    +6
    -18
    Atbildēt

    0

    austrisv > ligakalnina 28.09.2014. 10.45

    Džeri, Ļoti labs komentārs!

    Ušakova aicinājumi uz mītiņu ir neizturami un pretīgi, pie tam tie aicinājumi atkārtojas!

    Izskatās, ka vajadzēs sūdzēties datu aizsardzības inspekcijai par E pasta adreses nodošanu ‘tiem, kam tas nav paredzēts ne arī esmu atļāvusi, un man ir pamatota saizdomas, kas to ir izdarījis.

    +21
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 28.09.2014. 11.04

    Pārdošanas process ir necaurredzams. Taču “pateicoties” v , neko labot vairs nevar. Labāk lai nozog latvieši, nekā urlžīdi! Es taču arī esmu patriots, tāpat, kā solvita, zaķis&co.

    +8
    -19
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 28.09.2014. 11.29

    NA bija kādi labāki priekšlikumi?

    Vai atkal citē Lapsas “izcilo analītiku” no att. izdevuma?

    +21
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 28.09.2014. 11.37

    aivarsk. Nedomāju gan, ka Vienotība kaut ko šinīgadījumā nozagusi, katrā gadījumā NA būtu nozagusi vairāk. V ir nespējnieki, ne viņi spēj izvēlēties atbilstošu preses sekretāri MP, ne iegādāties pasažieru vicienus…tādi laiski vērotāji, viņus glābj tikai mēness fāzes un zvaigžnu stāvoklis. Priecāsimies, ka pagaidām banka nav tikusi kādam no Putina kompānijas un cerēsim, ka jeņķi mūs neuzmetīs. Ja Citadele maksā tik maz, tad par Parex slikto daļu mums tikpat būs jāpiemaksā, lai kāds to paņemtu:):):)

    +8
    -13
    Atbildēt

    0

    ILZE > ligakalnina 28.09.2014. 11.51

    dzeris49

    Ušakova drošības Citadele ir čekas nopirkto un sakompromitēto kremļa mauku, kolorādu, PR/V, olas čekas lombarda seifā. Banku atklātā izsolē varēja pārdot kādai no 1000 pasaules banku un ja to arī būtu nosolījuši krievi, kuriem tā jau tāpat ir ierunāta, tad vismaz kasē kāda nauda būtu ienākusi.

    +2
    -19
    Atbildēt

    0

    ILZE > ligakalnina 28.09.2014. 11.58

    lno

    Nedomāju gan, ka Vienotība kaut ko šinīgadījumā nozagusi

    _____________

    Ja kaut ko pārdod par pus cenu, vai atdod vispār bez naudas, kā LM krievu “investoram”, tad jāmeklē patiesā labuma guvējs. Vai pasludini Dombrovski, Āboltiņu, Pabriku, Zaķi, Kamparu un jaunpienākušos ZRP spitālīgos par absolūtiem dundukiem? Man viņi ir nelieši, kuri pastrādā noziegumus pret manu valsti un kuriem būtu jābaro tārpi.

    “ne iegādāties pasažieru vicienus…”

    ___________________

    Jā, neizdevās Dombrovskim, Ronim, Freivaldam un “severstaļ” appist EK.

    +6
    -18
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 28.09.2014. 12.00

    Citadeles gadījumā ir mazs rēbuss , ko varbūt duadzi nav ievērojuši – proti M.Martinsona kantoriem pēkšņi uzbruka FP … duris lauza , paziņoja par 11 mio nozagšanu u.t.t. Kas interesanti … uz šodienu konti ir atbloķēti un vispārējs klusums … Tad nu neformālie viedokļi – FP akcijas saistītas ar Citadeles pārdošanu un M.M. lomu tajā … Paliek neatbildēti jautājumi –

    a) vai tas saistīts ar ASV viceprezidenta zvanu par mistiskajiem starpniekiem

    b) vai tomēr SPI ir iedarbinājis savas sviras VID …

    Sēdi un domā …

    +4
    -13
    Atbildēt

    0

    ILZE > ligakalnina 28.09.2014. 12.54

    Ak jā, arī Amerika, Burova, Godmaņa, Kalvīša, Šļesera, Šķēles, Miķeļsona Vaškēviča, Meļņika, Zaharjina, Loginova, Aijo Benessa, Lindermaņa un daudzu citu drošības Citadele ir PR/V neliešu olas noglabātas drošā vietā.

    Varu tikai iedomāties, kā tas būtu, kad kuratori nomestu tās uz grīdas un palēkātu, bet sapņot jau nevienam nav liegts.

    +4
    -16
    Atbildēt

    0

    Linda Deičmane > ligakalnina 28.09.2014. 13.14

    Skat,kā Nacionālās saskaņas tūdaliņi raujas mellās miesās,aprejot Vienotību,izvairoties bilst kaut vārdu par Ušakovu.Tas nevienam nebija noslēpums arī pirms staigules Brokas Niluškas slavināšanas.Pērkamie mērgļi,kas uzdevušies par nacionālajiem patriotiem gatavi Ušakovam roku bučot un ceļos krist,lai amatiņus izdiedelētu,tagad vienotā frontē ar Ušakovu citus latviešus zākā.Maukas!

    +17
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 28.09.2014. 13.16

    Ino – ja jau V tādi “nespējnieki”, kāpēc gan visi uzbrukumi no SC un NA puses notiek taisni pret V?

    Ne nopirktais Lapsa, par kuru fano NA, ne Ušakovs un SC, neuzbrūk ne NA, ne ZZS, arī NA neuzbrūk Ušakovam un ZZS, visi uzbrūk V.

    Ja jau V būtu tādi nespējnieki un “vērotāji”, tad jau tā netraucētu pilnīgi visiem blēžiem – gan “internacionalistiem”, gan “nacionalistiem”, un tie sen būtu likuši to mierā.

    +20
    -5
    Atbildēt

    0

    Anatolijs K. > ligakalnina 28.09.2014. 13.33

    >>>v_rostins >>>Pārliecinoša leksika…

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 28.09.2014. 13.36

    dzeris49. Ak nabaga Vienotība, cik gauži tai nodara NA:) Cik ministrus NA noēdusi Vienotībai? Nemāni nu citus un pats sevi. Es balsošu par NA, kura tālu no ideāla, bet ļoti šaubos, vai tu balsosi par V, jo kā var balsot par latviešu partiju – tās taču visas zog:):):)

    +6
    -14
    Atbildēt

    0

    austrisv > ligakalnina 28.09.2014. 13.44

    Džeri, pilnībā piekrītu atkal tavam komentāram, jo kāpēc gan visi Latvijas ienaidnieki uzbrūk tieši V, nevis NA vai ZZs, kuras taču arī ir koalīcijā un tikai tā var pieņemt lēmumus! Vai tās divas:ZZS un NA nepārvalda smagos noziegumos apsūdzētais ?

    +18
    -3
    Atbildēt

    0

    ILZE > ligakalnina 28.09.2014. 13.48

    Centrum

    Skat,kā Nacionālās saskaņas tūdaliņi raujas mellās miesās,aprejot Vienotību

    _______________

    Vienotība = ZRP = SC. basta.

    +4
    -17
    Atbildēt

    0

    ILZE > ligakalnina 28.09.2014. 14.14

    Centrum

    gatavi Ušakovam roku bučot un ceļos krist,lai amatiņus izdiedelētu

    _____________

    Vai tu, šļeserast-zatļerast, domāji Putina kuci, viņa smegmas feinšmekeri, Zatļeru, kurā bija palīdusi zem kremļa zagļu un žuļiku, kā arī slepkavu un pedofīju parķijas pārstāvētā SC sedziņas?

    +2
    -14
    Atbildēt

    0

    ILZE > ligakalnina 28.09.2014. 14.19

    Bet

    jo kāpēc gan visi Latvijas ienaidnieki uzbrūk tieši V

    _______________

    Vai nemanīji prātu izkūkojusī veča, ka svarīgākos balsojumos, kā piemēram par Šļesera rebu turpinātāja, Matīsa krēslu, vai UA krievu bandītiem un čekistiem ir ideāla “saskaņa & vienotība”? Arī par 9. maiju un 16 martu tiem izdzimteņiem ideāli sapas.

    +2
    -15
    Atbildēt

    0

    Cilvēcības vergs. > ligakalnina 28.09.2014. 14.27

    Dzeri, nekur lāpnešu retorika nav pazudusi, tāpat turpina vaimanāt tīmeklī un intervijās, slēptais atbalsts ušakoviešiem, vienoti un nedalāmi. Tikai jātēlo klusie, varbūt izdodas kādu tantiņu no laukiem apmānīt. Pārrēķinājušies lāpneši, jo tantiņas aizskries balsot par Sudrabu, tā viņām atgādina jaunībsdienu tiklo jaunavu. Šitie pamuļķi, kas Irsā kvaukšķ, tas tikai fonam, lai turpinātu atbalstīt Ušakova stingro roku pēc vēlēšanām, a vdrug pie kāda amata tiek.

    Nacionālā apvienība ir Saskaņas centra latviskais variants, pielūdz Putina stingro stāju un vīrišķību, tikai nedrīkst skaļi izpausties.

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 28.09.2014. 14.53

    klusais. Publika negrib neko zināt, publika grib ticēt:):):)

    +6
    -13
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 28.09.2014. 16.29

    kāpēc gan visi Latvijas ienaidnieki uzbrūk tieši V, nevis NA

    ————————————————–

    Jā, patiesi, kāpēc?

    Vai tiešām BET nav dzirdējusi vai lasījusi, ka uz romantisku tikšanos Gruzijā ar “stratēģiskajiem bankas investoriem” bija devusies tieši Vienotības spice ar Valdi Dombrovski priekšgalā. Delegācijas sastāvā uzticamākais llatvju dēls – Zaķis…

    p.s. Tavs naivums ir nepārspējams.

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    Anonīms > ligakalnina 28.09.2014. 18.30

    lapsu nepiemini, tas ir ušakova rupors, lapsa visus apgāna izņemot kremlinu un co.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > ligakalnina 28.09.2014. 18.36

    Vienošanās ar Eiropas Komisiju paredz

    ===============

    Nav nekādas vienošanās. Ja ir, lai Ozoliņš liek galdā pierādījumus.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    efeja60 > ligakalnina 28.09.2014. 18.39

    (Tādā gadījumā zaudējumi būtu bijuši katastrofāli – tikai ieguldījumu garantētā atmaksa būtu prasījusi 939 miljonus eiro, bet kopējie zaudējumi tautsaimniecībai sasniegtu četrus miljardus eiro, aprēķinājusi Latvijas Banka.)

    ===========================

    meli, toreiz vēl nebija nekāda garantētā atmaksa.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    efeja60 > ligakalnina 28.09.2014. 18.42

    Eiropas Rekonstrukcijas un attīstības banka (ERAB), kas atzinusi, ka “Citadeles” pārdošanas process ir noritējis profesionāli, skaidri un atklāti.

    ==============

    Ozoliņš ņirgājas par atklātību.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam