Krievija Barenca jūrā aizturējusi Lietuvas zvejas kuģi

119

Komentāri (119)

garausiitis 20.09.2014. 19.36

nomale – ak pamodies :) pati nevarēji papētīt eksporta datus :)

a) etilspirtu var eksportēt uz Bolīviju , jautājums , kurš segs zaudējumus , ja tādi radīsies :) , var arī uz Brazīliju , Čīli u.t.t. galvenais lai pērk par cenu , kas augstāka par pašizmaksu … interesanti kur spirtam varētu būt augstāka pašizmaksa – Latvijā vai Bolīvijā :)

b) vīnu uz Spāniju … lieliska ideja sestdienas vakaram, galvenais , lai pirmdien no rīta pats vēl tam var noticēt :)

c) medikamentus uz Indiju ? arī interesanti ,ja zinām ,ka Indija elastīgi attiecas pret patentu aizsardzību farmācijas jomā …

Kāds optimisms :)

+7
-4
Atbildēt

10

    dro > garausiitis 20.09.2014. 19.50

    klusais. Attiecībā pret nomali Tu vienkārši kasies. Ka jāmeklē citi tirgi, tas skaidrs pat ezim, tāpat kā ezim nav jāzin konkrētas valstis uz kurieni eksportēt. No kura laika Latvijai būtu svarīgs vīna eksports, neesi sajaucis ar Grūziju?:)

    P.S. Kas attiecas uz jauniem produktiem, no brīža, kad varam tirgot TUA, tie mums nav vajadzīgi, bet visi brīvie līdzekļi jāinvestē dzelzceļa austrumu virzienā, lai Krievijai būtu iespēja pievest maizi Latvijas bada cietējiem:)

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > garausiitis 20.09.2014. 19.58

    klusais.

    a) var nodarboties ar tranzītu uz Krieviju, jautājums, kurš segs zaudējumus, KAD tādi radīsies:(

    b) Spānijā ciena LABU vīnu. Ja viņiem tas ies pie sirds, tad ar noietu nebūs problēmu.

    Vai spēj noticēt, ka Latvijas veikalos var nopirkt lietuviešu, krievu, igauņu, vācu, dāņu, holandiešu, amerikāņu alu? Pat krievu šprotes veikalā esmu redzējis.

    c) Pārdod savus medikamentus Deli biezajā galā. Gan jau no miljarda kāds spēs atšķirt pakaļdarinājumu no oriģināla.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 20.09.2014. 20.09

    lno – čukča pisateļ ne čitateļ :) tas par vīnu – ” Par 1 ceturksni – Lielāko īpatsvaru no Latvijas kopējā eksporta uz Krieviju veido pārtikas rūpniecības produkti 75 158 697 eiro vērtībā, no tiem – nedenaturēts etilspirts 60%, svaigu vīnogu vīns 14% “

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 20.09.2014. 20.16

    nomale –

    a) tranzīts ir pakalpojums par ko maksā un nav dzirdēts ,ka tas nestu zaudējumus … ja tas ir tad nauda ir, ja nav , tad vienkārši nav …

    b) par vīnu … paldies par info , esmu savulaik importējis tādus spāņu vīnus kā Torres, Cavas Hill , Campo Burgo , Jaume Serra no Penedes un Rioja apgabaliem :)

    c) kurus medikamentus pārdosim ? :) Manuprāt Indijas farmacija ir viena no pasaules top farmacijām . Protams varbūt es kļūdos, bet diez vai :)

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 20.09.2014. 23.08

    klusais. Ja jau visu laiku lūr uz Krieviju, tad arī ir traģiskas sekas. Ja neņem vērā pirmskara pieredzi, tad vismaz vajadzēja paturēt prātā 1998. gadu. Kas tad ir tas svaigu vīnogu vīns- “slavenais” Rīgas šampanietis vai reeksports? Vai tad mums ir iespējami jauni produkti? Mūsu labākā eksporta prece ir TUA:) Nav jāatklāj Amerika, lai saprastu, ka iekarot jaunus tirgus ir grūti bet cita risinājuma nav, ja negribas dzīvot ķrievu pasaulē”. Mūsu zinātnieki izstrādāja pretvēža zāles, bet, lūk, tās tirgos jeņķi…izlīdzēsimies ar vaidēšanu par plašo Krievijas tirgu? Ko Tu centies pierādīt, ka bez Krievijas jāmeklē ziepes un striķis?:)

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 21.09.2014. 07.49

    lno – kapēc reizēm ne tikai varbūt izlasīt , bet arī pacensties saprast izlasīto ? Var jau būt ,ka es pārāk nesaprotami uzrakstu , bet tas ko gribu pateikt ir vienkārši par to ,ka pirmkārt mūsu eksports uz krieviju patiesībā ir “bulšits” , kas balstās uz “nostaļģiju” un reeksportu :)

    otrkārt – tranzīts ir un tas nes to miljardu naudiņas no ārpuses … tur tā barības ķēde ir gara kas skar daudzus valsts pilsoņus kā darba ņēmējus un valsts budžetu kā nodokļu saņēmēju … tur vēl var paplašināt ietekmes zonas . Latvijas ģeogrāfiskā atrašanās vienkārši ļauj izmantot šo pakalpojuma sniegšanas formu. Pāris piemēri – savulaik 90-tajos , kad Baltija kasījās ar Krieviju , tad somi Hanko intensīvi izbūvēja savu ostu un savāca Baltijas kravas uz Krieviju … nedzirdu ,ka somi ļoti par to bēdātos. Savukārt pāris gadus atpakaļ igauņi sapirka par bargu naudu Mitsubishi elektromobīļus lai tikai dabūtu kravu plūsmas caur Tallinas ostu uz Kalugas rūpnīcām.

    Treškārt – Latvijas ceļš uz ekonomikas augšupeju ir iespējams tikai ar unikāliem produktiem, jo iekšējais tirgus ir mazs un uz ārpusi varam izlauzties tikai ar ko unikālu . Mēs nekad nebūsim lielražotāji , jo ģeopolitiski mēs esam niecīgi , mūs vienkārši sabradās. Mēs varam radīt unikālas lietas , kaut gan vienmēr jābaidās ,ka tās vienkārši nozags :) kā piemēram ar SAF tehnikas raidītājiem , ko ķīnieši vienkārši kopē :)

    Par Tavu piebildi pie cita komenta par tirgošanos … mentāli mēs esam atšķiramies no lietuviešiem , jo lietuvieši ir tirgoņi tāpat kā poļi un ebreji :) nez vai atceries tādu lietu ,ka savulaik piemēram MAXIMA bija pieprasījusi PVN atmaksu no Lietuvas valsts simtos miljonu litu … jautājumu pat izskatīja Lietuvas Saeimā un viņi dabūja to atmaksu … zinu , ka VPMarket 2003. gadā piemēram gaļu ieveda Latvijā par augstāku cenu nekā tirgoja veikalā … viela pārdomām. Par igauņiem … – vēsturiski blakus somi ar padomu un naudu … kaut gan ne viss ir tik skaisti kā zīmējās.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 21.09.2014. 09.55

    klusais. lno – kapēc reizēm ne tikai varbūt izlasīt , bet arī pacensties saprast izlasīto ?

    ________________________

    Varbūt tomēr Tev nekādi neizdodas uzrakstīt to, ko vēlies? Lai par ko Tu rakstītu – tirdzniecību, tranzītu, gāzi, celtniecību, Tev vienmēr iznāk, ka bez Krievijas nu nekādi. Kāda atšķirība, vai PVN atmaksu pieprasa Maxima, vai Latvijas koksnes eksportētāji? Var jau aizbildināties ar mentalitāti, bet tad nekas cits vairs neatliks kā kapi, ģimenes dārziņi un dziedāšana:)

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 21.09.2014. 10.27

    lno – varbūt arī nesanāk uzrakstīt kā vēlos :)

    Bet šodienas realitāte diemžēl ir tāda, ka :

    1. Tirdzniecība ar Krieviju pastāv un ieņem pietiekami nozīmīgu vietu , lai to mainītu ir jāmaina ražošanas struktūra

    2. Tranzītam principā citas nopietnas alternatīvas pa lielam nav … ja neskaita Baltkrievijas virzienu ,kas arī mainīgs kā vēja virziens :)

    3. PVN atmaksa cik noprati bija uzzīmēta uz papīra :) bet iegūtā nauda reāla ,kas pēc tam iegūla tīkla attīstībā . Kokmateriāliem jau sen manuprāt PVN ir speciāla uzskaite tāpat kā metālam.

    4. Par mentalitāti – nu nav jau tik traki :) mēs jau ar kaut ko daram :) tikai ne visi par to skaļi klaigā , ir arī mierīgie darba rūķi . Kā piemērs – pirms 14 gadiem ar kolēģi Ņujorkā principiāli vienojāmies ar vienu amerikāņu džeku par kopīgu darbību vienā skaistumkopšanas produktu ražošanas un izplatīšanas shēmā. Es no tās lietas atgāju , bet finansēju sākumposmā . Tagad pēc padsmit gadiem mērķtiecīga darba kolēģis pagajušogad stāstija , ka beidzot ir izdevies tikt ķīnas tirgū ar pirmo sūtijumu 0.5 mio USD apjomā . Tas nebūtu iespējams , ja visus šos gadus finansiāli nebūtu amerikāņa līdzdalības un arī viņa iestrādes ķīnā . Starp citu Douglas tīklos Rīgā vari arī nopirkt viņa brendus . Kas prieks ,ka daži produkti ,kas pirms gada bija ar Made in Italy uzrakstiem, tiek nomainīti ar Made in Latvia. Man prieks par to :) Zini par kādu brendu ir runa ? :) :) :)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 21.09.2014. 12.55

    klusais. Vai tranzīts caur Krieviju nav mainīgs kā vēja virziens? Nav jākrīt histērijā un kā Kutuzovam jāsāk miera laikā realizēt izdedzinātās zemes taktiku, bet nav arī jādzīvo ilūzijās, ka siers nav ielikts slazdā. Pārējais ir tas, ko krievi apzīmē ar vārdu словоблудие:)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 21.09.2014. 20.38

    lno – vai tad es dzīvoju ilūzijās ? Manuprāt es skaidri iezīmēju tranzīta finansiālo ietekmi uz Latvijas IKP . Ko darīt jādomā pašiem . Katrā gadījumā tas nav vienkāršs jautājums , jo pārāk daudz saistītu lietu .

    0
    0
    Atbildēt

    0

garausiitis 20.09.2014. 16.57

zināšanai , lai nav jātēlo “politiķi” :) – Galvenās eksporta preces uz Krieviju 2014.gada 1.-2.ceturksnī ir pārtikas rūpniecības produkti (32%); mašīnas un mehānismi; elektriskās iekārtas (17%); ķīmiskās rūpniecības un tās sakarnozares produkcija (10%)

Par 1 ceturksni – Lielāko īpatsvaru no Latvijas kopējā eksporta uz Krieviju veido pārtikas rūpniecības produkti 75 158 697 eiro vērtībā, no tiem – nedenaturēts etilspirts 60%, svaigu vīnogu vīns 14%, sagatavotas vai konservētas zivis 7%, kā arī iesala ekstrakts, pārtikas izstrādājumi no miltiem, putraimiem, rupja maluma miltiem, cietes vai iesala ekstrakta 6% apmērā.

Tāpat nozīmīgu eksporta īpatsvaru veido mašīnas un mehānismi, elektriskās iekārtas 39 494 608 eiro vērtībā, kā arī dažāda veida transporta līdzekļi 10 903 474 eiro vērtībā.

Savukārt ķīmiskās rūpniecības un tās sakarnozares produkcijas eksporta īpatsvars uz Krieviju šī gada 1.ceturksnī veidoja vien 9,43% jeb 21 739 364 eiro, galvenokārt eksportējot medikamentus (65%), smaržas (7%), sveķu cementu, kā arī dažāda veida ziepes, organiskās virsmaktīvās vielas un līdzekļus (5,6%).

Dzīvnieki un lopkopības produkcijas eksports uz Krieviju šogad veidojis 6,92%. Kā galvenās eksporta preces šajā nozarē minēts siers un biezpiens (30%), sviests un citi piena tauki (28%), kā arī piens un krējums, iebiezināts vai ar cukura vai citu saldinātāju piedevu (21%), un piens un krējums, neiebiezināts un bez cukura vai cita saldinātāja piedevas (14%).

Tāpat Latvija uz Krieviju eksportējusi plastmasas un izstrādājumus no tām, ieskaitot kaučuku un gumijas izstrādājumus 11 411 937 eiro vērtībā, kā arī augu valsts produktus 9 416 751 eiro vērtībā.

– tātad jautājumi eksporta pārorentācijai:

a) kur eksportēsim etilspirtu … ? varbūt Bolīvijas indiāņiem ? :)

b) svaigo vīnogu vīnu ? uz Spāniju varbūt ? :)

c) dažādie transporta līdzekļi … ??? interesanti kuri , laikam BMW,AUDI,MB un citi reeksporti :)

d) medikamentus noteikti uz Indiju :)

+7
-4
Atbildēt

8

    dro > garausiitis 20.09.2014. 17.56

    klusais. Kāds ir Tava palaga sausais atlikums? Krievija ir vienīgā vieta uz planētas, kurā Latvijā var kaut ko pārdot? Manuprāt tagad arvien aktuālāks kļūst būt vai nebūt, nevis kam pārdot etilspirtu, jo pienu var pārstrādāt pulverī, bet graudus var uzglabāt. Situācijai attīstoties pēc Putina scenārija, var atnākt brīdis, kad Latvijas dzelceļa austrumu virziens būs slēgts. Tad ko četrāpus uz Zilupi bučot roku patriarham Kirilam? Es bērnībā esmu piedzīvojis, ka uz maizi no jēla ķieģelīša smērēja mannas biezputru, bet istabā ūdens no rītā bija sasalis. Mēs nebijām paši nabadzīgākie – kolhoznieki ēda pelavu maizi. Nu un? Viss ir pārdzīvojams.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 20.09.2014. 18.25

    lno –

    a) runa ir par nomales pārdomām par eksportu pārorientāciju

    b) pārdomas, ka ne sūda nopietna mēs uz Krieviju neeksportējam :) :) :)

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > garausiitis 20.09.2014. 18.51

    klusais. Nopamato lūdzu, kāpēc nevar eksportēt etilspirtu uz Bolīviju, vīnu uz Spāniju un medikamentus uz Indiju?

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 20.09.2014. 19.23

    klusais… runa ir par nomales pārdomām par eksportu pārorientāciju

    _______________

    Nu vai tad jāpārorientē? Kas meklē – tas atrod, zem guloša akmens ūdens netek. “Šausmu stāstus, ka bez Krievijas gals klāt esmu jau noklausījies Atmodas laikā:)

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 20.09.2014. 19.38

    lno – nevis jāpārorientē , bet jāatrod jaunas nišas … tāds īsais variants. Jautājums kur ir nišas un kurš tās atradīs un attīstīs :)

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 20.09.2014. 19.45

    klusais… nevis jāpārorientē , bet jāatrod jaunas nišas …

    _________________

    Kāda atšķirība?:)

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 20.09.2014. 20.06

    lno – atšķirība liela , jo jaunās nišas ir jārada nevis vienkārši jāmaina eksporta virzieni. Jārada jauni produkti. Teiksim svaigus piena produktus vienkārši nevar eksportēt uz āziju , jo vienkārši tranzīta laiks ir pārāk liels , tātad jāmeklē jauni piemēroti produkti.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 20.09.2014. 23.18

    klusais. Jārada jauni produkti. Teiksim svaigus piena produktus vienkārši nevar eksportēt uz āziju

    __________________

    Piena pulveris nav jauns produkts un ja ir uzņēmība atradīs nišu arī vecam produktam. Mums tik ir vaidētāji. Paskaties kaut vai tirdzniecību, cik tajā ir vietējie, pārsvarā leiši, igauņi u.c..

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

Kristīne 20.09.2014. 09.36

Ja runā par krievu dzezceļa džeku, tad tas nav tik viekārši, jo NATO kravas uz un no Afganistānas iet un nāk caur Latvijas ostām, gaisa telpu uz dzelzceļu. Un tas nav tikai ekonomiskais izdevīgums vienai Latvijai.

+10
-2
Atbildēt

0

Alise 20.09.2014. 08.16

Igauņiem nolaupīja drošībnieku, leišiem aizturēja kuģi. Tagad jāgaida kāds incidents ar Latviju. Bet no otras puses, varbūt nekas nebūs un ir sākusies “skaldi un valdi” piemērošana vai Latvijas kā aģenta izmantošana ES.

Latvija tak jau krievu dzelzceļa džeku nosargāja. Tāpat varbūt vēl krievi no Latvijas dabūn visādu slepenu info par ES spriesto. A tie dolgova izteicieni un apmaiņas ar notām – tas tā, acu aizmālēšanai, nu un arī pie reizes pareizā noskaņojuma uzturēšanai 5. kolonnai. Nav man nekādas uzticības ZRP Rinkevičam. Arī visādi kobzoni un valērijas var būt acu aizmālēšana. Iebraukt Šengenas zonā tak viņiem neviens tiesības neatņēma.

+7
-8
Atbildēt

52

    jmaklakovs > Alise 20.09.2014. 08.23

    Latvijā pēc divām nedēļām vēlēšanas. Tad arī saņemsim savu tiesu.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > Alise 20.09.2014. 09.28

    …nē, nē…Latvijai nekas nedraud… :)

    ….mums ir drošības garants Ušakovs un…Maskavai ar Ušakovu priekšgalā jāparāda, cik droši var justies – ja ir tāda partija un “jauns, daudzsološs” politiķis, kuriem sadarbības līgums ar pašu Putina partiju…tā teikt – pareizā virziena demonstrācija…

    …par dzelzceļa veci – domāju, ka mēs esam izauguši no tā vecuma, kad ausis nosaldēja, lai ieriebtu mammai….arī kritiskos brīžos nevajadzētu zaudēt spriestspēju….

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Alise 20.09.2014. 09.57

    Latvija nosargāja nevis Krievijas dzelzsceļa ministru Jakuņenko, bet, kravu plusmu pa Latvijas dzelzceļu, tātad, miljardus budžetā,varbūt, tu ieteiktu vispār aizklapēt to dzelzsceļu ciet, tas taču nāk no Krievijas, un kam mēs vairāk ar to ieriebsim?

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    Ansis > Alise 20.09.2014. 10.09

    Attiecībā par Krievijas dzelzceļu – sankcijas draudēja nevis dzelzceļa vecim, bet gan dzelzceļa uzņēmumam un tam Latvija iebilda – ļoti pareizi.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Alise 20.09.2014. 11.39

    Nu tā mēs nekur nenonāksim! Mums svarīgs dzelzceļš, vāciešiem gāze, frančiem mistrāļi, britiem baņķieri. Vai nu pa labi, vai pa kreisi! Uz abām pusēm nesanāks!

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    janis17 > Alise 20.09.2014. 12.33

    dzeris49 Latvija nosargāja nevis Krievijas dzelzsceļa ministru Jakuņenko, bet, kravu plusmu pa Latvijas dzelzceļu,

    ______________________________________

    Pilnīgi smiekli sanāca :))

    1. Vai ES un Latvija var atlaist krievu dzelzceļa ministru?

    2. Vai ministra neizbraukšana uz ES aptur kravu plūsmu?

    3. Vai ielienot dziļāk krievijas pakaļā mēs paši nenosmaksim?

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > Alise 20.09.2014. 12.39

    ….Nomale…nu, kāpēc Jums vēlme līdzināties Putinam?…šis arī pieņēma sankcijas, nerēķinoties ar saviem cilvēkiem, aizliedza pat bērnus adoptēt uz ārzemēm, lai ieriebtu Rietumiem…pasaules saprātīgākā daļa tomēr rēķinās, lai iedzīvotāju – parasto, šādas sankcijas skartu mazāk, valstiskā līmenī ietekmēt politiķus – manuprāt, tāds bija un ir mērķis….

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Alise 20.09.2014. 12.57

    Ja no sankcijām mēs paši ciešam vairāk, nekā Krievija, tad tās ir sankcijas pret mums pašiem, nevis pret Krieviju, kā redzi, Rietumi arī gāzes vadu neaizgriež, viss, tomēr, jādara ar prātu, tāds bezdomu urrāpatriotisms un nomētāšana ar cepurēm te neder, ko tādu spēj darīt tikai absolūti bezatbildīgi politiķi, kādi ir NA, kuri vispār domā, ka nauda rodas pati no sevis, un nekad nav domājusi, kā naudu pelnīt, toties uz tērēšanu gan milzīgi naski.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Alise > Alise 20.09.2014. 13.05

    dzeris: Piekrītu zanE, ja no sankcijām mēs paši ciešam vairāk, nekā Krievija, tad tās ir sankcijas pret mums pašiem, nevis pret Krieviju

    __________________________

    Bet kādēļ tad jūs protestējat pret mistrāļu pārdošanu, pret Eiropas negribīgu un mīkstu reakciju uz Putina darbībām Ukrainā, pret Merkeles piekāpīgo politiku iepriekš, pret čehu, ungāru un kā tur vēl izteikumiem pret sankcijām? Tāda divkosība sanāk. Viņi tak arī par sevi rūpējas.

    Vai tik ne tādēļ, ka to izdarīja Vienotība ar tās ārlietu ministru un premjeri priekšgalā, ko? Būtu par Krievijas dzelzceļu iestājies kāds no NA vai ZZS, tad jūs te abi ar zanI citu dziesmu dziedātu.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Alise 20.09.2014. 13.14

    NU nesalīdzini, divi mistraļi Francijas mērogam ir sīka vienība, salīdzinot ar Latvijas dzelzceļa lomu Latvijas ekonomikā, ir lietas, ar ko riskēt nebūtu ieteicams, Latvijai nav jābūt svētākai par Romas pāvestu.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Alise 20.09.2014. 13.36

    Tā pārdomām – tie 60 mio tonnu ir aptuveni 1 miljards EUR IKP . Pārejo varam paši parēķināt.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    ILZE > Alise 20.09.2014. 13.37

    dzeris49

    tikai absolūti bezatbildīgi politiķi, kādi ir NA, kuri vispār domā, ka nauda rodas pati no sevis

    _________________

    Čekistu piesmietam izdzimtenim, Dombrovskim, nauda rodas pati no sevis. Kad tam mēslam un viņa alkatīgām un prātu izkūkojušām mātītēm bija jau jānonāk uz ielas, labsirdīgās bankas tam piešķir nemotivētas kredīta brīvdienas.

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    ILZE > Alise 20.09.2014. 13.40

    klusais

    Tā pārdomām – tie 60 mio tonnu ir aptuveni 1 miljards EUR IKP . Pārejo varam paši parēķināt.

    ___________________

    Nu nenopelnīs čekas pederasti. Kam tie izdzimteņi vispār vajadzīgi, tos sen jau vajadzēja sašķeldot un aizlaist biogāzē.

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Alise 20.09.2014. 13.42

    zanE, dzeris49. Jums abiem tāds interesants viedoklis. Abi pārmetat Eiropai nespēju apvienoties un nostāties pret Putina politiku, bet tanī pašā laikā … No sērijas – rietumiem mūs jāglābj, bet paši labāk tērēsim naudu pensionāriem un ārstiem nevis armijai. Divkosīgi! Kas ir svarīgāk? Eiropas drošība vai Lemberga-Magones maciņi? Tas tranzīts ir tas striķis kurā mūs Putins pakārs! Tāpat,kā pārējām Eiropas valstīm ir savējie.

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Alise 20.09.2014. 13.54

    rostins – kāds sakars čekas pederastiem ? Interesanti ko teiks tie ,kam nebūs darba …

    P.S. Klau , pats kādreiz nepiekriti sauklim – kaut pastalās , bet brīvā Latvijā ?

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > Alise 20.09.2014. 14.00

    …Nomale… -“Kas ir svarīgāk? Eiropas drošība vai Lemberga-Magones maciņi?”

    ———————————

    …ak, Dievs!…Tu nebeidz pārsteigt!…sliktā nozīmē, diemžēl…

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Alise 20.09.2014. 14.02

    ….Robert…Tev ir baisā problēma – Tu nespēj uztvert pasauli bez savas partijas…līdz ar to arī saprātīga diskusija nav iespējama…žēl!…

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Alise 20.09.2014. 14.04

    nomale – tas miljards it budžetā, ne jau kādu maciņos, un tas ir, apmēram, 10% no IKP, cik atceros.

    Un ko tu iesaki – pensionāriem naudu nemaksāt, un tos neārstēt?

    Armijai mums jātērē 2% no IKP, kā tas ir noteikts NATO, bet, ne vairāk, Latvija ar vienu savu armiju pretoties Krievijai nespēj tik un tā, kaut tērētu armijai 50% no IKP, mums visa cerība uz NATO.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Alise 20.09.2014. 14.06

    Kas ir zanE? Pabojāju garastāvokli? Samierinies, tranzītu caur Latviju kremlis nogriezīs neatkarīgi no tā cik zemu tanī brīdī būsim saliekušies! Nevaram mēs tur neko ietekmēt! Tāpēc stāvēsim taisnu muguru un domāsim, kā kremļa ietekmi mūsu ekonomikā samazināt līdz 0.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    ILZE > Alise 20.09.2014. 14.08

    klusais

    “Interesanti ko teiks tie ,kam nebūs darba …”

    ________________

    Viņi siltinās mājas, gatavos šķeldas, būvēs lokālas biomasas elektrostacijas un nebaros vairs izdzimteņus, kam sen jau bija jābaro tārpi.

    “P.S. Klau , pats kādreiz nepiekriti sauklim – kaut pastalās , bet brīvā Latvijā ?”

    __________________

    Bet protams, ne lapķās vairs bet pastalās(kurpēs) un brīvā Latvijā

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Alise 20.09.2014. 14.09

    dzeri, kā jau rakstīju Zanei, mēs nevaram ietekmēt to vai tranzīts būs vai nebūs! Krievija strauji mainās, bet diemžēl tikai uz slikto pusi. Labāk nocirst šo nabassaiti kamēr tā mūs nav nožņaugusi!

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Alise 20.09.2014. 14.13

    nomale – būtu interesanti uzzināt idejas kā Latvijā ģenerēt naudu … :)

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Alise 20.09.2014. 14.13

    dzeris. Par aizsardzības spējām nepiekrītu. Labi apmācīta un apbruņota (2% ietvaros) partizānu armija varētu padarīt Latvijas noturēšanu par faktiski neiespējamu pasākumu.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    ILZE > Alise 20.09.2014. 14.14

    zanE …

    Nomale… -“Kas ir svarīgāk? Eiropas drošība vai Lemberga-Magones maciņi?”

    _______________

    No Lemberga-Magones maciņiem izbirst arī Vienotības padlām.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Alise 20.09.2014. 14.14

    rostin – ko ta pats notinies uz Somiju ? Varēji jau te pastalās padzīvoties :)

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Alise 20.09.2014. 14.18

    klusais. Ok. Pārstāvniecības jaunattīstības valstīs (Brazīlija, Indonēzija, utt.) Valsts atbalsts eksporta uzņēmumiem, galvenokārt piedalīšanās izstādēs. Darbaspēka izmaksu samazināšana ar nodokļu samazināšanu strādniekiem (bezdarba un ēnu ekonomikas samazināšanās kompensēs nodokļu iztrūkumu).

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Alise 20.09.2014. 14.18

    dzeris – nu tik vienkārši jau budžetā nav … bet tā ir nauda , kas Latvijā ienāk no ārpuses nevis tiek te pārdalīta . Un tās ir labi apmaksātas darba vietas desmitiem tūkstošu cilvēku par kuriem maksā sociālos nodokļus, kuri maksā IIN un iepērkoties PVN , kas savukārt ienāk budzetā . Tāda savā ziņā barības ķēde .

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    ILZE > Alise 20.09.2014. 14.21

    klusais

    nomale – būtu interesanti uzzināt idejas kā Latvijā ģenerēt naudu … :)

    _____________

    Šaurs redzējums tikai no Šļesera, Magones, Loginova un Savicka redzesloka. Kad tie izdzimteņi būs izgājuši caur patērētāju gāzes plīšu dīzēm, neviens to iztrūkumu vairs pat nepamanīs

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Alise 20.09.2014. 14.27

    nomale – labi , attīstam domu , ko dos pārstāvniecības teiksim minētajās Indonēzijā , Brazīlijā ? Ko mēs tur piemēram tirgosim ?

    Dalība izstādēs … piemēram kuriem uzņēmumiem, kurās izstādēs ?

    Samazināt nodokļus … kurus , kādā apmērā … kas to kompensēs , kādā apmērā ? Ir kādi aprēķini , lai tā spriestu ?

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    ILZE > Alise 20.09.2014. 14.28

    klusais

    rostin – ko ta pats notinies uz Somiju ? Varēji jau te pastalās padzīvoties :)

    ________________

    Skatos, čekisti Latvijā tādi paši nopimpojušies padļugas, kā Krievijā, ne kultūras vairs, ne intelekta. Pat manu IP adresi nevariet noskaidrot.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Alise 20.09.2014. 14.37

    klusais. Lielākā daļa jauno uzņēmumu noliek karoti, jo … Uzmini nu! Labi pateikšu no savas pieredzes. Latvijā ir izteikts cilvēku (potenciālo klientu) trūkums! Nerunāju par Rīgu. Tāpēc Latvija attīstīties var tikai eksportējot.

    Pārstāvniecības nodrošinās vietējo tirgu un likumdošanas izpēti.

    Izstādes iepazīstinās šo valstu iedzīvotājus ar mūsu ražotājiem. Jāatbalsta jebkuru, kurš ir gatavs uzdrošināties!

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Alise 20.09.2014. 14.37

    klusais – dabiski, IKP un budžets nav viens un tas pats, bet, tie ir saistīti lielumi, un skaidrs, darbavietas, utt.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Alise 20.09.2014. 14.48

    nomale – nevajag man stāstīt zināmas lietas , pats labi zinu :) Labāk pastāsti ,ko varam eksportēt uz Indonēziju un Brazīliju :) Kādu piemēru :)

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Alise 20.09.2014. 14.49

    rostins – kas ta nederēji ar kvalifikāciju Somijas lauku slimnīcā ? Tagad atkal starp Ogri un Skrundu maisies ? :)

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Alise 20.09.2014. 14.55

    klusais. Visu to pašu, ko šobrīd eksportējam uz Krieviju. Vai tuliņ metīsies apgalvot, ka nevienam, izņemot krievus, mūsu ražojumus nevajag?

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Alise 20.09.2014. 14.57

    nomale – piemēram ko ? Pārtiku ? Blakus ir Argentīna … ko vēl , pastāsti piemērus …

    P.S. MMMMMM Argentīnas steiks ….

    Tas par Brazīliju .

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Alise 20.09.2014. 15.08

    klusais. Piedod, tavi jautājumi ir prasta kasīšanās.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Alise 20.09.2014. 15.14

    nomale – ja tā būtu prasta kasīšanās , tad tev nebūtu problēmu nosaukt konkrētus piemērus :) Bet tev bez vispārējām frāzēm nekā vairāk nav . Tas ,ja runājam par lietu :)

    P.S. SAF Tehnika eksportē uz Brazīliju savus raidītājus , tas piemēram ,lai nav tukša runa atšķirībā no tevis :)

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Alise 20.09.2014. 15.21

    klusais. Priekš kam tev konkrēts piemērs? Teicu tak – JEBKURA prece! Izvēlies. Bet pirms rakstīt nākamo “gudro” jautājumu aizej lūdzu uz tuvāko lielveikalu, pastaigā gar plauktiem un papēti preču izcelsmes valstis. Tici man – būsi pārsteigts!

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Alise 20.09.2014. 15.28

    nomale – tad kura prece un kur :) vienu piemēru :)

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Alise 20.09.2014. 15.32

    klusais. Plastmasas ziepju traukus zaļā krāsā uz Indiju.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Alise 20.09.2014. 15.49

    nomale – uz Indiju eksportēt , kur alga 100 USD :) jautri gan … mans plāns starp citu ir sākt pētīt Indijas ražotājus, ķīna sāk palikt par dārgu :)

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Alise 20.09.2014. 15.55

    klusais. Miljards indiešu visi kā viens saņem tieši 100$;) Tava saprašana par ekonomiku vienkārši gāž no kājām. Visu labu!

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Alise 20.09.2014. 15.57

    nomale – atslodzei – :) “SIA “NP Foods” uzņēmumi AS “Laima”, AS “Staburadze” un AS “Staburadzes konditoreja” pārtikas industrijas izstādē “World Food Moscow” saņēmuši četras godalgas – divas zelta, sudraba un bronzas medaļas, biznesa portālu “Nozare.lv” informēja uzņēmuma pārstāvji. “

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Alise 20.09.2014. 15.58

    nomale – labi ,ka tev sapratne par ekonomiku negāž no kājām :) gluži kā aivarsk :)

    P.S. Es par Indijas apguvi nopietni . Tekstils iet prom no ķīnas , jo paliek par dārgu . Ķīnā šuvēji saņem tagad ap 600 USD mēnesī :)

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Alise 20.09.2014. 16.16

    Vai tad Laima un Staburadze vēl māk kaut ko izgatavot bez hidrogenētajiem taukiem un guāras sveķiem?Tad jau laba atmiņa.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    piziks > Alise 20.09.2014. 16.34

    Somijā pīļneši labāk apmaksāti un somi neprasa, ko pīļnesis savulaik darījis starp Ogri un Skrundu.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Alise 20.09.2014. 16.48

    …Nomalē – nē! garastāvokli nesabojāji…liki vilties…

    ….ir lietas par kurām Tev nav informācijas un tāpēc šķiet, ka valsts neko nedara, tikai traucē uzņēmējam attīstīties un eksportēt…

    …lasāmviela zināšanu paplašināšanai, protams, tam būs jātērē laiks, bet vismaz izpratīsi, kas valstī notiek…

    – “Pieejamie atbalsta instrumenti uzņēmējiem” 2014.g.septembris:

    http://www.liaa.gov.lv/files/liaa/attachments/aktualie_atbalsta_instrumenti_2014_09new.pdf

    P.S. ….interesantākais, ka trekno gadu laikā valsts atbalsta fondu eksportētājiem izveidot nespēja – naudas trūkuma dēļ!…

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Alise 20.09.2014. 18.29

    zanE. Kurā vietā manos komentāros izlasīji, ka man …šķiet, ka valsts neko nedara, tikai traucē uzņēmējam attīstīties un eksportēt… ?

    Rakstīju tikai par to, ko vēl varētu darīt, lai pārorientētu eksportu un to veicinātu. Negribi taču teikt, ka mums šeit ir tik labi, ka labāk nemēdz būt?

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Andris Gūtmanis > Alise 20.09.2014. 20.21

    ….Nomale…Tu ieteici virkni pasākumu ar ko var aizpildīt robu, kā Tu izteicies: – “Tāpēc stāvēsim taisnu muguru un domāsim, kā kremļa ietekmi mūsu ekonomikā samazināt līdz 0.”

    …tikai – Tavs piedāvājums jau šobrīd darbojas ar valsts atbalsta programmām, vienlaicīgi ar eksportu un tranzītu uz Krieviju…diemžēl, budžetā pārpalikumu vēl neredzam…ja rītdien nepārdomātu sankciju rezultātā tranzīts tiek apturēts – Tavs piedāvājums nespēs nosegt zaudējumus visā “barības ķēdē”, kas ar tranzītu ir saistīta…

    …karstu strēbt nav māksla, māksla ir – neapdedzināties…

    …un, protams, piekrītu – nekad nav tik labi, lai nebūtu vēl labāk…tas par Tavu piedāvājumu, kas analogs ar partiju priekšvēlēšanu programmām vēlamības izteiksmē….

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Alise 20.09.2014. 23.06

    zanE. Krievija šobrīd Ukrainā nogalina tās iedzīvotājus un grauj tās ekonomiku, pēc tam ķersies pie mums! Karstu mums šobrīd ar varu lej mutē – vai nu jārij nost vai jāspļauj ārā.

    Tas, ka mēs šobrīd nezinām, kā izpatikt agresoram jau liecina par to, ka mūsu ekonomika aizgājusi ne pa tām sliedēm un atbalsts bijis ne tajā virzienā.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Alise 20.09.2014. 23.30

    …Nomale…varētu Tev piekrist, ja mēs dzīvotu uz vientuļas salas pasaules okeāna vidū….tepat zemāk ir komentārs:

    eltae -“Ja runā par krievu dzezceļa džeku, tad tas nav tik viekārši, jo NATO kravas uz un no Afganistānas iet un nāk caur Latvijas ostām, gaisa telpu uz dzelzceļu. Un tas nav tikai ekonomiskais izdevīgums vienai Latvijai.”

    …mēs esam saistīti cits ar citu, mēs rēķināmies, lai sankcijas radītu mazākus zaudējumus, pieņemam lēmumus, lai tie skartu konkrētas personas un uzņēmumus, nevis ar vieglu roku noslaukām visus bez izņēmuma…

    …vai tiešām neesi pamanījis atšķirību starp civilizētas pasaules rīcību un Putina sankcijām, kas vistiešākā veidā skar viņa paša tautu?…vēlies, lai saprātīgās pasaules rīcība līdzinātos Putina rīcībai?…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

intars_busulis 20.09.2014. 03.34

Nav jau pirmā reize kad KPSRS jūrā nolaupa kuģus un ievelk savā ostā. Bet kad viņi ielien Baltijas valstu ekonomiskos ūdeņos, tad neviens viņus pat nemēģina apcietināt. Tas norāda ka valstīm kuras nodarbojas ar zveju tādās vietās vaig militāru apsardzi kara kuģu iskatā. Tad redzēs cik naski krievi būs uz pirātizmu? Varbūt jau teiks kāds lai nemuldu ko nezinu, bet nav jau jāpaliek par muļķiem krievu priekšā. Viņis tagad visas 25t. krabja pievāks un vēl liks izpirkt jūrniekus pa kādiem 4-5 miljoniem.

+13
0
Atbildēt

1

Ansis 19.09.2014. 21.55

Patreiz skatos Rossija RTR

Labais sarunu šovs – Žirinovskis, Limonovs, Viens no DNR teroristiem , un vēl bariņš “ekspertu”, kas stāsta šausmu stāstus.

Bet baigais “prokols” sanāca – uztaisīja tiešo saiti ar Ukrainas … komunistu vai reģionu partijas deputatu … nu itkā baigo pro-krievisko (teorētiski)

Viņš atklātā tekstā visus Žirika un Ļimonova murgus par meliem un muļķībam nosauca, apjautajās, no kurienes Ukrainā Krievijas jaunakie ieroči uzradās, izstāstīja, ka Luganskas un Doņeckas apgabalos nekādu ieroču noliktavu nebija, kur smago tehniku būtu varejuši sagrābt utt

Kā arī atvēsināja karstasinīgos krievus, ka “Lustrācija” viņu neskars …

Nu labi – viņš gan arī par konflikta ieguvēju nosauca mistiskus ASV … (ne Obamu, bet ), bet tomēr diezgan auksta duša sakarsušajiem krievu prātiem.

Vel viens “prokols”, ka tur divi uzaicinātie tīri saprātīgi normāli cilvēki, kas tajos retajos brīžos, kad tiek pie vārda, tad normalā veidā izstāsta, kādas muļķības tie pārējie tikko sastāstījuši.

Tāpat tika pieminēti arī krievu kareivju upuri, kas atgriezušies no šī kara – tas gan tā klusi bez komentāriem aizgāja – netika paskaidrots, ka regulārās armijas kareivji.

Tā ka .., daudzi miljoni krievu šad tad tomēr dabū dzirdēt lietas, kas neklapē kopā ar Krievijas officiālajiem murgiem.

+6
0
Atbildēt

36

    Ansis > Ansis 19.09.2014. 23.06

    Uh – un pa LTV1 iet gandrīz tik pat stulbs priekšvēlēšanu tusiņš:

    Zaicevs … stāsts pats par sevi.

    Kāda velna pēc NA Laizāni virza – nesaprotu.

    Un kāda velna pēc NA šādā diskusijā jādiskute ar Saskaņu?

    Kapēc jāuzdod jautājumi, no kuriem pati nekā nejēdz?

    Vienotība – nu labi – Matīsa tēma tā nav – bet teikt, ka minimalās algas paaugstinašana mazina pelēko ekonomiku un veicina vēlmi nomaksāt nodokļus … ir analfabētisms.

    Kopumā skumji.

    Vispār lielāka jēga būtu, ja dažādu nozaru specialisti uzdotu jautājumus. No šitām politiķu savstarpējām muļķību saspēlēm nav nekādas jēgas.

    Pēc šīs diskusijas vēlme balsot par NA samazinajās. Vismaz labi, ka man nav jabalso Latgalē.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ansis 20.09.2014. 00.04

    ….- “minimalās algas paaugstinašana mazina pelēko ekonomiku un veicina vēlmi nomaksāt nodokļus … ir analfabētisms. ”

    —————————-

    ….Edgaram pazudusi vai palikusi nepamanīta svarīga komponente – neapliekamā minimuma paaugstināšana, kas reizē ar minimālās algas pieaugumu, liek izlīst no ēnas zonas, jo aplokšņu algas kļūst mazsvarīgas – ja starpība sarūk, ko varētu ieslēpt aploksnē…

    …jau šobrīd palielinājies legāli maksāto algu un nodokļu apmērs, tā samazinot arī slēpto bezdarbu…

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    ILZE > Ansis 20.09.2014. 05.46

    Edgars Avotiņš

    Pēc šīs diskusijas vēlme balsot par NA samazinajās.

    ____________________

    Par cūkas ačtelēm, Matīsu, balsosi? Dombrovska un Roņa neizdevusies PV afēra turpinās pilnā sparā.

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ansis 20.09.2014. 07.12

    Pēc šīs diskusijas vēlme balsot par NA samazinajās

    —————————–

    Nezinu, kā vispār var nākt prātā balsot par NA, ņemot vērā viņu absolūto nekompetenci, pērkamību, un populismu?

    Ja viņi būs lielā daudzumā, viņi ar visu valsti izdarīs to pašu, ko ar tiesu sistēmu.

    Pie kam novedīs šo valsti līdz kliņķim viņi kopīgi ar SC, ar kuru viņi jau lieliski sadarbojas RD, un kas ir tikpat “kompetenti”, un tikpat lieli populisti, nerunājot par pārējo, un ZZS vēl piepalīdzēs.

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    Alise > Ansis 20.09.2014. 07.57

    dzeri, jūsu viedokli, ka par NA balsot nevar, te tāpat visi zina. Jūs to katrā komentārā atkārtojat. Bet diez vai jūs ar prieku piebalsotu Edgaram Avotiņam, ja būtu ievērojis, ka viņa izvēle vēlēšanās ir starp NA un ZZS :) Abas partijas – jūsu lielākie ienaidnieki :)

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ansis 20.09.2014. 08.37

    Un ja nu gadās kāds jauns, kas vēl nesaprot, kas ir NA?

    Varbūt, tomēr, kādam atvēršu acis?

    Tāpēc – atkārtošana zināšanu māte.

    Par Avotiņu man viss pašam skaidrs, viņš te pārstāv Lembergu, tāpat, kā to pārstāv ZZS un, daļēji, arī NA, tāpēc jau viņa izvēle pašsaprotama.

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    Ansis > Ansis 20.09.2014. 09.39

    Zane – tiek pacelta minimalā alga un reizē pacelts neapliekamais minimums. Tas nevis veicina izlīšanu no ēnas zonas, bet tas piespiež uzņēmējus likvidēt mazpelnošas darbavietas. Tapēc jau Latgalē ir 18% bezdarbs, ka nevar pieņemt darbā mazkvalificētus strādniekus un ļaut viņiem kautko mazrazīgu strādāt. Labāk lai sēž uz soc pabalstiem?

    Ar šo Vienotības “piespiešanu” ēnu nodokļu iekasējamība Jūsu valdīšanas laikos ir krasi samazinājusies. (tā vakardienas diskusijā par nodokļiem iekš LR1 teica eksperti)

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ansis 20.09.2014. 09.42

    Strādāt ta daudzi strādā, bet, algu saņem aploksnēs, mazāku par minimālu, dabiski, nwekādas soc. iemaksas nemaksā, pats tādus pazīstu, un formāli skaitās bezdarbnieki.

    Tā ka daļēji jāpiekrīt E.Avotiņš, ne viss, kas, it kā, pareizi teorētiski, arī praksē der.

    Vācijā vispār nav minimalā alga, un, kaut kā, viņi iztiek.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Ansis > Ansis 20.09.2014. 10.00

    Dzeri – par NA un tiesus sistēmu. Es būtu priecīgs, ja NA izdarītu ar Latviju to, ko tā ir izdarījusi ar tiesu sistēmu. Tiesu sistēma pēc neatkarības atjaunošanas tā jēdzīgi izveidota līdz šim arī nav, problemas ir daudz – bet pēdējos gados situācija ir strauji uzlabojusies. (ja runa ir tieši par tiesām)

    Piedevām – esi aizmirsis, ka tieslietu ministra amatā ir sēdējuši arī JL/V ministri (Aksenoks, vilcienspeciālists, Āboltiņa – ko tad viņi nesakārtoja?)

    Bet par nekompetenci diemžēl lielā mērā nāksies piekrist – NA ir problēmas ar kadriem (ne jau visi ir nekompetenti, bet kompetento ir par maz)

    Bet līdzīgas problēmas jau vajā arī pārējās partijas.

    Lembergu es nepārstāvu – vienkārši meklēju konservatīvu partiju, par ko nobalsot.

    Bet – sakarā ar pabēdīgo izveli, pagaidām paplašināšu apskatāmo loku bez jau nosauktajām ZZS un NA arī ar Vienoti Latvijai (Šleseru uc vecie grēkāži) – protams, ka viņi laiž arī populismu, bet pa starpām ir arī daži tīri vērtīgi izteikumi. Un tur vismaz būtu drošs, ka 80% ir ar galvu domājoši – ja vien darbību izdotos ievirzīt valsts labā (bet tas niķis jau arī citam partijām piemīt)

    Par Sudrabu – uzskatu, ka pietiekami daudz no viņiem iebalsos bez manis – viņiem jau tur tāpat neatradīsies vairāk par 2-3 saprātīgiem cilvēkiem un pārējos sabalsos visādus aunus, kā tas notiek ar visām jaunajām partijām.

    Reģionāļi … neiespējami izprast to kokteili.

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    Ansis > Ansis 20.09.2014. 10.04

    Nu lūk Dzeri – tur tā lieta, ka Vienotības risinājums nevis piespiež iznākt no ēnas, bet gan piespiež noiet vel melnākā stāvoklī.

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ansis 20.09.2014. 10.11

    Par tām tieslietām – līdz 1995 gadam neviens TM nebija no TBLNNK, bija no LC, tā ka, izveidošanā “nacionalistiem” nekādi nopelni nebija.

    Protams, visi vainīgi, ne tikai NA, jo tiesiskumu šai valstī politiķi vispār uzskata par ko mazsvarīgu, bet, manuprāt, vislielākā degradācija sākās Bērziņa laikā.

    Štokenbergs gribēja TM reāli reformēt, par to jau viņu ātri aizvāca ( līdzīgi notika Lietuvā ar Paksu, kuru arī novāca arī daļēji tāpēc, ka viņš mēģināja ķerties klāt korumpētiem tiesnešiem, prokuroriem, drošības struktūrām).

    Un, manuprāt, pēdējā laikā nekādi uzlabijumi tur nav, drīzāk, notiek totāla degradācija, spriežot pēc daudziem lēmumiem..

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Ansis 20.09.2014. 10.18

    Nē,dzeri,neviens,izņemot NA,nav vainīgs,tev taisnība.

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ansis 20.09.2014. 10.20

    ….Edgars raksta: – “pagaidām paplašināšu apskatāmo loku […] ar Vienoti Latvijai (Šleseru uc vecie grēkāži) – protams, ka viņi laiž arī populismu, bet pa starpām ir arī daži tīri vērtīgi izteikumi.”

    ——————————

    …ak, vai! – “daži tīri vērtīgi izteikumi”…izteikumi!…un tas Tev liek iesprigt un domāt par “vecajiem grēkāžiem”?….mjā, Zīgerista banāns dzīvo un uzvar!…ko te vairāk piebilst?….

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Ansis 20.09.2014. 10.33

    Velns bada laikā pat mušas…Vienotība=stagnācija,pakāpeniska tautas masu dzīves līmeņa pazemināšanās,lēna izmiršana.

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ansis 20.09.2014. 10.40

    Aha, V laikā “stagnācija”, PLL – TBLNNK – ZZS laikos gan valdīja tik milzīga attīstība, tik tālu noattīstījās, līdz pat krīzei, kad IKP kritās par 20%, kad paši bija gattavi attiekties no stūrēšanas un ļāva JL visus mēslus izstrēbt, tagad šie klauni atkal galvu pacēluši un ķer muļķus, valsts taču, puslīdz, atkopusies.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Ansis 20.09.2014. 10.51

    Es neredzu nekādu atkopšanos.Liepājas metalurgs pagalam,vilcieni nav iepirkti,ceļi ,tilti brūk,Latvijas uzņēmumu un īpašumu izpārdošana turpinās,jauni uzņēmumi veidojas reti,un tad ar tikai gandrīz Ventspilī,mazās algas,pensijas nepalielinās,toties birokrātiskais aparāts aug,priekšā elektrotarifu paaugstināšana,aizsardzības budžets prasīs savu,sankcijas …

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    Ansis > Ansis 20.09.2014. 11.00

    Zane – es meklēju kautko, kas varētu piespiest Vienotību mainīt nesaprātīgo nodokļu politiku. Protams, ka Vienotībai ir arī daudz kas labs, bet viņus jau arī iebalsos bez manis.

    Par nodokļiem:

    1) nedrīkst samazināt PVN – tur man ar Vienotību sakrīt

    2) kopumā jāmazina darbaspēka nodokļi – tur Vienotība dreifē

    3) nedrīkst sadardzināt darbaspēku ar minimalo algu – tur ar Vienotību nesakrīt – kad būs gandrīz visi nodarbinati, tad algas augs pašas no sevis.

    4) kardināli jāpalielina nodokļu ieņēmumi no kapitala pieauguma nodokļa – to Vienotība izliekas nedzirdam

    a) tur var palielināt likmi (patreiz 10%)

    b) bet galvenais, ka to vajag iekasēt ne tikai no metāllūžņiem un kokiem, bet arī tiešām no kapitāla pieauguma – piemēram – no uzņēmumu pārdošanas (no pirkšanas-pārdošanas starpības), kas praksē netiek darīts – tur var palielināt nodokļu ienākumus vismaz par 100 miljoniem.

    5) ir nopietni jārīkojas, lai elektroenerģijas cena Latvijā nebūtu augstāka par tuvējām kaimiņvalstīm. Ir jaizdomā risinajums, kā samazināt OIK, lai gala cena būtu tāda pati kā kaimiņos.

    6) nu un visas citas nodevas – nedrīkst būt lielakas par leišiem un igauņiem – kā auto nodokļi utml

    Un vēl ir vajadzīgs speks, kas neļautu Vienotībai izsaimniekot valsts naudu vai Valstij piederošos uzņēmumus – Citadeles pārdošana ir spilgts piemērs:

    1) Vajadzeja prasīt ES atlikšanu pamatojoties uz Ukrainas notikumiem un to, ka Eiropas ekonomika joprojam stagnē

    2) pamatojums, ka ASV/Kanadas investīciju fonds ir labs, lai mazinātu Skandinavu un Krievijas banku īpatsvaru ir maldinošs – investīciju fondi nenodarbojas ar banku biznesu, viņi pēr un pārdod tālak. Un šim investīciju fondam būs vienalga, vai pārdot skandināviem vai krieviem – nogaidīs pāris gadus, kamēr cena būs augšā un būs nopelnījuši 100-200% peļņu.

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ansis 20.09.2014. 11.00

    ēriks – laikam, aizmirsi, ka valsts bija vienu soli no bankrota?

    Vismaz, makroekonomika ir kaut normālā situācijā, tad jau, vismaz, ir cerības, ka arī iedzīvotāji to jutīs, ja atkal nenāks pie varas kādi populisti.

    Kaut, protams, V ir daudz ko pārmest, birokrātija atkal vairojas, toties medicīnai naudas nav un, acīmredzot, arī nebūs, tā ir amorāla politika, bet, to atbalsta visas partijas, ne tikai V, tiesiskums šai valstī vispār neintersē nevienu politisko spēku, utt., bet, kur tu redzi kādu adekvātāku partiju, citas ir vēl sliktākas.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Ansis 20.09.2014. 11.10

    Makroekonomika vāji atalgotajiem ir pie kājas.Kuri ir tie lēmumi,likumi,investīcijas,kuras dod cerības,ka nākotne būs labāka?Bet,ja šādu cerību nav,cilvēki aizbrauks.Vecie,kuriem dzīve daudzmaz iekārtota,var atļauties strādāt par grašiem,bet jaunatne taču nebūs ar mieru strādāt par ubaga algu bez cerībām nākotnē uz ko labāku.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Ansis 20.09.2014. 11.38

    Ērik, tev vajag ar skrituļdēli vairāk braukāt un mazāk par politiku spriedelēt, tikai neaizmirsti galvā to kasku uzlikt :)

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Ansis 20.09.2014. 11.51

    Kā nu tur bija…nesaki,kas man jādara,lai…es pareizi atceros?Man pietiek braukāšanas ar riteni 14 km katru dienu uz darbu un atpakaļ .

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ansis 20.09.2014. 12.22

    ….ak, vai!….kungi, Jūs mani sestdienā esat piespieduši diskutēt par naudu, ja sestdiena domāta citām labām nodarbēm… :)

    …taču nevaru nereaģēt uz aplamībām….

    …noteikta minimālā alga tieši piespiež izlīst no ēnu zonas…protams, ja Jūsu vienīgais arguments – apiet nodokļus, tad tas varētu būt nepieņemami…

    ….kapitāla pieauguma nodoklis ir 15% – lūdzu, uzmanīgāk ar apgalvojumiem, kas neatbilst patiesībai….

    ….Ērika un arī Dzera (piedod, Dzeri!) maldi par birokrātiskā aparāta augšanu – ir aplamības….

    Ierēdņu skaits Igaunijā (kopā ar pašvaldību ierēdņiem) – 29 950

    Ierēdņu skaits Latvijā (kopā ar pašvaldību ierēdņiem) – 11 689

    ….šeit Jums infografika, kā samazinājies birokrātiskais aparāts….

    http://www.mk.gov.lv/sites/default/files/editor/cilvekresursi_skaitlos.pdf

    …un Dzerim – salīdzinājums ar Igauniju…. :)

    P.S. …lai nerastos pārpratumi – kapitāla aktīvi ir:

    * nekustamais īpašums (ieskaitot nekustamā īpašuma iegūšanas tiesības), proti, pārdodot nekustamo īpašumu, no gūtā ienākuma jāmaksā iedzīvotāju ienākuma nodoklis 15 % apmērā;

    * akcijas, kapitāla daļas, pajas, ieguldījumi personālsabiedrībā un citi Finanšu instrumentu tirgus likumā minētie finanšu instrumenti;

    * ieguldījumu fondu apliecības un citi pārvedami vērtspapīri, kas apliecina līdzdalību ieguldījumu fondos vai tiem pielīdzināmos kopējo ieguldījumu uzņēmumos;

    * parāda instrumenti (parādzīmes, noguldījumu sertifikāti, komercsabiedrību emitēti īstermiņa parāda instrumenti) un citi naudas instrumenti, kas tiek tirgoti naudas tirgos;

    * uzņēmums Komerclikuma izpratnē;

    * intelektuālā īpašuma objekti;

    * ieguldījumu zelts un citi dārgmetāli, darījumu objekti valūtas tirdzniecības biržā vai preču biržā.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > Ansis 20.09.2014. 12.26

    dzeris49 ēriks – laikam, aizmirsi, ka valsts bija vienu soli no bankrota?

    _________________________________

    Jā, un tāpēc valdis dombrovskis ieķīlāja Hipitēku bankā savus vējziedus, saņēma kredītbrīvdienas un ar iegūto atlikto un tautas uzdāvināto % naudu izglāba Latviju no bankrota :))))

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    ILZE > Ansis 20.09.2014. 12.28

    dzeris49

    Nezinu, kā vispār var nākt prātā balsot par NA

    ____________

    Esi mierīgs, invaļid! Nevajag NA pederastu, zoofīlu, nekrofīlu, mauku un čekas stukaču balsis.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    ILZE > Ansis 20.09.2014. 12.32

    Edgars Avotiņš

    arī ar Vienoti Latvijai (Šleseru uc vecie grēkāži) – protams, ka viņi laiž arī populismu, bet pa starpām ir arī daži tīri vērtīgi izteikumi.

    ________________

    Tie čekas padlas pat neizliksies, kā mēģina Vienotība.

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    ILZE > Ansis 20.09.2014. 12.43

    dzeris49

    Štokenbergs gribēja TM reāli reformēt, par to jau viņu ātri aizvāca ( līdzīgi notika Lietuvā ar Paksu, kuru arī novāca arī daļēji tāpēc, ka viņš mēģināja ķerties klāt korumpētiem tiesnešiem, prokuroriem, drošības struktūrām).

    ___________________

    Jauki, ka salīdzināji čekas mērgli Štokenbergu ar Paksu. Rolands Pakss, krievu bandīta un čekista, Borisova, pakalpiņš, tāds pat mēsls, kā Meļņika un Zaharjina vagīna, Putina kuce, Zatļers

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    ILZE > Ansis 20.09.2014. 12.46

    klejotājs

    Kad dodies klaušās pie Šļesera, Magones vai Loginova, galvenais neaizmirsi prezervatīvus, dzirdēju, esot tādi dikti izturīgi.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Ansis 20.09.2014. 12.46

    Zane,vai ierēdņi ir vienīgā birokrātijas sastāvdaļa?Es skatos,ka manā darbā kantoris paliek arvien pilnāks,uzskaite,atskaite un kontrole arvien pilnīgāka,bet ar,teiksim,traktoru vai uzgriežņu atslēgām strādājošo -arvien mazāk,turklāt darbi tiek sadalīti uz palikušo galviņām un viņiem pie nemainīga atalgojuma slodze palielinās.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    ILZE > Ansis 20.09.2014. 12.47

    zanE ….

    ja sestdiena domāta citām labām nodarbēm… :)

    ________________

    Vai tad sestdienās autobusi no Krievijas neienāk?

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ansis 20.09.2014. 12.52

    zanE – nezinu, kā tur tie ierēdņi rēķināti, bet, nemūžam neticēšu, ka reāli Igaunijā birokrātija divarpusreizes lielāka, kā Latvijā, un tas, kā tā birokrātija aug, reāli redzu pat pēc savas mazpilsētas, pēdējos gados dažādu pašvaldības darboņu skaits nu jau dubultojies, un visiem ne sliktas algas.

    Intersanti būtu uzzināt, cik izmaksā Valsts pārvalde Latvijā, un cik Igaunijā, un kur Latvijā aiziet vairāk naudas, kā Igaunijai, ja medicīnai Latvija atvēlē divreiz mazāk, gan rēķinot % no IKP, gan uz vienu cilvēku, socialām lietām arī vismazāk, tad kur vairāk, ja ne birokrātijai, vismaz, Kalvīša laikos tēriņi tai bija milzīgi, vēlāk Dombrovskis, pēc SVF spiediena, bija spiests samazināt krietni, tai pat laikā, sūdzoties, ka tas ir monstrs, kuru vienā vietā griež, citā, atkal, tas aug par jaunu.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Ansis > Ansis 20.09.2014. 13.05

    Zane – paldies par skaidrojumu – acīmredzot esmu salicios kopā ar IIN 10% likmi

    Nu labi – tad sanāk, ka likums par kapitāla pieauguma nodokli ir samērā Ok – tikai iekasēts netiek – vai arī veiksmīgi tiek apiets.

    Labi – skaists laiks, sestdiena – iešu novākt ābolus – nezin kapēc šogad otro gadu pēc kārtas bagātīga raža (parasti mums tikai ik otro gadu) – bet tepat blakus Madonas pilsētā šogad ar āboliem pašvaki. Tā Vidzemes “augstie kalni” laikam klimata jokus taisa.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ILZE > Ansis 20.09.2014. 14.02

    dzeris49

    Par Avotiņu man viss pašam skaidrs, viņš te pārstāv Lembergu

    _______________

    Lembergs nav 1/10 ļaunuma no viņa galda atlieku savācēja, Putina kuces, Zatļera.

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Ansis 20.09.2014. 16.02

    lembe foršš, lembe pediņš!

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ansis 20.09.2014. 16.39

    …Edgar…kapitāla pieauguma nodoklis jau tas pats IIN vien ir, tikai ar atšķirīgu likmi….un tautā iegājies ar novienkāršotu nosaukumu KPN…likme tam kādreiz bija 10%, kad 2010.gadā to ieviesa…

    …lai Tev laba ābolu raža!… :)

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Ansis 21.09.2014. 10.32

    Vai tad sestdienās autobusi no Krievijas neienāk?

    Sestdienā ir sabaths

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Ansis 21.09.2014. 11.40

    rostiņš

    rostiņš sen vairs nezin ko viņš runā: NA pederastu, zoofīlu, nekrofīlu, mauku un čekas stukaču apvienība. Vajadzēs viņu Dzerim parādīt :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 19.09.2014. 19.52

Nekā pretlikumīga pierādīt neizdodas, tomēr kuģis netiks atbrīvots, līdz kamēr ČeKisti nebūs visiem krabjiem izdūruši acis.

+11
0
Atbildēt

0

normundskr 19.09.2014. 17.20

Te pat grūti pateikt, vai tas ir saistībā ar politiku, vai vienkārši kaut kāds stulbums. Dažas dienas atpakaļ sanāca lasīt šo Arkādija Babčenko rakstu par Murmansku http://www.colta.ru/articles/society/1205:

====

Камчатский краб массово размножился в Баренцевом море лет двадцать назад. Хотя завезли его с Дальнего Востока еще в середине прошлого века. И, как всегда случается при попадании в ареал нового крупного, более приспособленного к выживанию вида, это привело к нарушению экосистемы. Второе его название — краб-стригун. Жрет все подряд. Оставляет без пищи донных рыб. Популяция морских ежей и моллюсков уже уменьшилась. А стригун сейчас как раз вступил в период, когда популяция может начать размножаться по экспоненте. И привести к экоциду.

Наибольшие проблемы это доставляет Норвегии, краб-стригун мигрирует против теплых течений, идущих как раз оттуда. Сдерживать его численность Норвегия пытается увеличением вылова. В России же все как всегда — ровно наоборот.

Разговорились с одним человеком. Занимался тем, чем и должен заниматься рыбак. Выходил в море на лодке, закидывал сети и ставил ловушки. Делал свой малый бизнес. Но разве это допустимо — дать рыбаку возможность заниматься ловом в приморском городе? Выделить квоты, определить размер вылова, упростить до минимума лицензирование, урегулировать и упростить систему сбыта, налогообложения, минимизации ущерба и так далее, и так далее. В итоге произошло то, что и должно было произойти в стране, где отсутствует государство, — на человека завели дело по браконьерству. И стали сажать ровно за то, чем соседний Киркенес (город в Норвегии недалеко от Мурманска. — Ред.) развивается. Там — рыболовные туры на вылов краба. Здесь — уголовные дела за профессию. При том что, даже несмотря на браконьерство и усиленный вылов, популяция краба все равно растет. Лови не хочу.

Как следствие — полное отсутствие рыбного рынка, уход промысла в соседнюю страну, утечка людей из богатейшего региона, посадки и запредельные цены у сетевиков на то, что само ползает под ногами.

Поддержка малого бизнеса, говорите?

Ну-ну.

Vēl tai rakstā man patika par lašiem, ko audzē pie atomelektrostacijas :)

+6
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam