Bērnu labad

47

Komentāri (47)

raimonds_briedis 19.09.2014. 00.09

>> Tur, kur mieram un maizes riecienam vairs nav nekādas nozīmes.

Mieram un maizes riecienam ir un būs nozīme VIENMĒR!

0
0
Atbildēt

0

sarmitelinde 17.09.2014. 16.40

“””Labējās partijas šobrīd daudz runā par valsts drošību, par apdraudējumu Latvijai. Populāra tēma. Uz šī jautājuma fona tiek pieņemti lēmumi par bankas “Citadele” pārdošanu par 63 miljoniem eiro, kurā tika ieguldīti ap viena miljarda valsts līdzekļu. Un to nosauc par labu cenu. Tik brutālas zādzības nebija pat deviņdesmitajos gados,” norādījis Ušakovs.””

Zane, lūdzu komentāru – kā tad ir – es nezinu, saku skaidri un gaiši, es nezinu kā ir. Zinu tikai tik cik izlasu ziņu portālos.

+1
-12
Atbildēt

3

    sarmitelinde > sarmitelinde 17.09.2014. 21.45

    es uzdevu tikai jautājumu – un jūs jau tinkš – mīnusojoties – burtiski blusojaties, nu ziniet – latvieši – būtu labāk atbildējuši, bet nē – atbilde nav, tad nu velk strīpas.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > sarmitelinde 17.09.2014. 23.15

    ….Sandra….komentēt Ušakova murgus – saprātīgie tur zem sava goda….

    …ja vēlies uzzināt par Citadeles pārdošanu – šeit atradīsi atbildes uz Tevi interesējošiem jautājumiem:

    http://www.pa.gov.lv/parex-bankas-restrukturizacija/citadele-banka/

    …un vēl – vairāk kā 1 miljards EUR: tik valsts jau ir atguvusi no Parex glābšanas: (800,37 milj.EUR + samaksātie % par valsts atbalstu 276,5 milj.EUR)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 18.09.2014. 07.34

    Zane,es nedomāju,ka Ušakovs murgo vairāk par jebkuru citu no Latvijas politiķiem, mazāk nē, bet vairāk arī nē. Tāpat par Rīgas budžetu – sāka jau tautapartijieši – nodemonstrēja, ka var legāli zagt un tad tikai saskaņieši tur sāka uzdarboties.

    Interesanti – kur tu atradi tādu informāciju – es studēju PA mājas lapu un neko tādu neatradu. Vien informāciju,ka valsts ir ieguldījusi naudu 103 milj eur , bet bankas peļņa vien 15 milj gadā bijuši.

    Un kur tad banka lai tā atpelnītu to naudu? Padomā – bija taču rakstīts, ka revertas darboņiem 4 000 LS mēnesī par benzīnu vien maksāja. Un kur tad algas un prēmijas un komandējumi? Un padomā visi šie maksātnespējas administratori – no kurienes tad tie puiši un meičas grāba tos miljonus?

    Zane, neticu tev , nemaz, un mans aizdomīgums pret tevi aug straujāk kā dzīvsvars piena sivēnam

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Ieva 17.09.2014. 13.42

Es te nonācu pie interesantas domas. Krievija ar Krimas aneksiju, Ukrainas separātistu atbalstu un faktu, ka tā ir pierādījusi, ka ir neuzticama, parkāpjot pati savus noslēgtos līgumus, manuprāt, atgrūž diasporu ārpus Krievijas. Nevis pietuvina, bet atgrūž.

Nu nez vai domājošam Latvijas krievam, Krievija ir kļūvusi mīļāka pēc iebrukuma Ukrainā. Nacionālšovinisms labi darbojas Krievijas iekšienē, bet vai tas tikpat labi darbojas arī ārpusē? Par to šaubos. Tā paaudze, kas sabrauca Latvijā no sādžām, un kurai ir nostalģiskas atmiņas par Krieviju, nu ir aizgājusi no aktīvās sabiedriskās aprites, tās vietā nāk jaunāki cilvēki, kas šeit dzimuši un auguši. Domāju, ka Latvijā sākt notikt tas, kas jau ir noticis ASV- tur krievi ir īstenāki amerikāņi par pašiem “īstajiem” iedzīvotājiem ..

Paklausieties pat mūsu krievu radikāļus- Latvijā ir slikti šitas, slikti tas.. bet nu negrib viņi dzīvot Krievijā…

+6
0
Atbildēt

0

Ojārs 17.09.2014. 11.08

Ko darījām

autore aizmirsusi pieminēt nacionālos partizānus, kas desmit gadus pēc otrreizējās okupācijas cīnījās pret krievu okupantiem.

+3
-2
Atbildēt

0

Ojārs 17.09.2014. 11.00

Krievijas mežonīguma pārbiedēti daudzi cilvēki Latvijā vismaz pēdējā pusgada laikā

—————–

mana māte vēl 25 gadus pēc kara, krievu slepkavību, marodierisma, represiju un izsūtīšanu dēļ bija pārbiedēta.

+6
-5
Atbildēt

21

    sarmitelinde > Ojārs 17.09.2014. 11.14

    90 -os gados dzīvoju mazpilsētā un pētīju savas apkārtnes vēsturi.

    Piemēram, deportāciju sarakstus padomju partorgiem, kuri pat latviski nerunāja un nesaprata – iesniedza latvieši. Nacionālo partizānu bunkurus tādiem pašiem latviski nerunājošiem iznīcinātājiem, uzrādīja un nāvei nolēma latvieši.

    Kā ir ar čeku? Vai tad Saskaņas centrs mums ir liedzis lustrāciju un savas vēstures izzināšanu un “izrunāšanu”?

    Tā kā nevajag vienu tautu taisīt par lielākām slepkavām kā paši esam. Noziedznieki ir jāsoda, noziegumiem pret cilvēci nav noilguma, bet tad tas jādara nevis lamājoties pa komentāru telpu, bet tiesiski – likumu noteiktā kārtībā. Ak, jā – Latvijā taču ir tiesiskuma sabrukums – nu lūk, vēl viens rezultāts tam.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    Dina > Ojārs 17.09.2014. 11.18

    Tiešām? „krievu marodierisms un represijas” pārspēja pat nacistu režīma slapkavības un nāves nometnes? Tu to nopietni? Jeb esi kārtējais nacionāl-auseklīšu dirsējs?

    Man vectēvs pēc Kurzemes katla ir bijis krievu filtrācijas nometnē Karēlijā, tā ka par to, kā TUR bija, es zinu pavisam reāli. Nekā laba. Taču vismaz šaut krievi cilvēkus masveidīgi nešāva, kā to darīja vācieši. Sen neesi Biķernieku mežā laikam bijis ?

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 17.09.2014. 11.19

    Piemēram, deportāciju sarakstus padomju partorgiem, kuri pat latviski nerunāja un nesaprata – iesniedza latvieši

    ———–

    veca pasaciņa.

    Nesen pa TV rādīja filmu par Latgales Māras likteni. Lēmumu par pieminekļa nojaukšanu 40-to gadu beigās pieņēma Rēzeknes “dome”. Bija nosaukti uzvārdi, kas šo dokumentu parakstīja – viņu vidū nebija neviena latvieša.

    Vai Tu zini, ka Šustins parakstījās ar izdomātu uzvārdu latviski?

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > Ojārs 17.09.2014. 11.29

    nē, nav veca pasaciņa – esmu pierakstījusi šo cilvēku atmiņas un tās nodevusi Okupācijas muzejam. Kopijas ir arī manas mazpilsētas muzejā.

    Cita lieta – nevar taču apgalvot,ka visi nodevēji bija latvieši, vai ka šāvēji bija tikai krievvalodīgie.

    Vēl kā tīri emocionāli ir – daudzi represētie – man jaunam skuķim atdeva savas izsūtījuma bildes. Sliktas kvalitātes un skumju saturu, bet tad man iedeva lielu skaistu bildi ar tās sievietes fotogrāfiju , kura bija partizānu nodevēja, vietējā krievvalodīgā partorga mīļākā. Un es joprojām atceros šīs sievietes vārdu un uzvārdu. Viņa jau sen mirusi, bija mirusi jau atmiņu pierakstīšanas laikā – bet viņas vārds man laikam uz mūžiem “iecirties ” prātā. Nesaukšu uzvārdu, bet vārdu varu – Liene – sieviete ar lielām zilām acīm un blondiem matiem. Skaistule.

    Un tos partizāņus turpat bunkurā apšāva, tā kā asinis un miesa pa gaisu gāja un to bunkuru aizbēra un apraka un cilvēkiem ir dažādi viedokļi – kur tieši ir šo partizānu bunkurs – kaps. Nekad man nav bijis dūšas pa tiem mežiem staigāt un meklēt. Bet tā arī ir mūsu vēsture un mūsu patiesība un tā nenoliedz tavu vēsturi un tavu patiesību.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > Ojārs 17.09.2014. 11.31

    jā un saproti,ka runa ir par mazām apdzīvotām vietām, kur cilvēki cilvēku pazina, zināja ne tikai savu, bet pat savu kaimiņu dzimtu likteņgaitas.

    Es veidoju toreiz arī māju arhīvu – kas cēlis, kad cēlis mājas – vecsaimnieki, jaunsaimnieki – jauna un šausmīgi nacionālpatriotiski noskaņota biju – uh un ah kādi tik mēs latvieši esam …. jā un te nu es esmu – “lielā” patriote.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Dina > Ojārs 17.09.2014. 12.06

    >> SandraJ

    Ir, ir pasaciņa. Kā tu nesaproti. VISS, kas liecina, ka krievi nav: smirdīgi, nelietīgi, nodevīgi, agresīvi slepkavas, stukači, marodieri, alkoholiķi, čekisti … (sarakstu vari papildināt) … nav taisnība. Pat, ja tu pati esi ar tiem cilvēkiem runājusi un viņu liecības pierakstījusi. Vienkārši nav un viss, jo andrejam tas nepatīk … : )))

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > Ojārs 17.09.2014. 12.28

    Jā, kurmīt, piekrītu Tev, vispār daudzām Tavām domām piekrītu.

    Bet ne visām. Piemēram , ka Krievijai mēs “neesam vajadzīgi” – tam es nepiekrītu. Esam mēs gaužām iekārojami – gan mūsu zeme, jūrmala, ostas, gan verdziskā pakļāvīgā čekistu tauta ir tik iekārojama varmākām – tādām kā varmācīgā Krievijas valdība un liela daļa krievu tautas.

    Vai esi lasījis fon Fēgezaka romānus ? Tie ir tulkoti latviski. Izlasi.

    Bet es Tev piekrītu, ka mūsu varas partijas visus neatkarības gadus ir rīdījušas latviešus pret krieviem. Un turpina to darīt, jo tā ir viegli novērst sabiedrības uzmanību no nopietnām lietām. Piemēram, Citadeles afēra. Ja nebūtu tai bankas iztirgošanai uzlikta slepenība -es paļautos un valdību, tagad- melo kā suņi, riebj līdz mielēm.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    Dina > Ojārs 17.09.2014. 13.36

    Nezinu. Krievi arī vairs nav vakarējie. Un šodien jau saprot, ka jaunas teritorijas – tā ir papildus atbildība un ņemšanās. Vēl jo īpaši tāda klaji depresīvā rajona gadījumā, kā līdz kliņķim nolaistā Latvija. Kurā mitinās pie tam vēl visai bļaurīgi vietējie aborigēni. Jebkādi mēģinājumi šeit atkal atjaunot kādu nekādu ražošanu garantēti atdursies pret brēcieniem, ka mums te kārtējos migrantu pūļus kāds taisās iesūtīt. Tas nekas, ka pašu neatkarīgās saimniekošanas 25 gados iedzīvotāju skaits ir nokrities par apmēram miljonu un puse no tā ir faktiski neatgriezeniski zaudēti pamatnācijas pārstāvji. Trakāk nekā pēc kara. Tieši kā reize tie galvenie valsts izpostītāji un emigrācijas vaininieki būs arī galvenie brēcēji. Kā parasti.

    Mūsdienās arī starpvalstu līmenī pastāv tāda sadarbības foma kā ārpakalpojums. Tu maksā par produktu/galarezultātu un tevi neinteresē nekādas ar to saistītās blaknes vai sekas. Uz Jūrmalu krievi var atbraukt pa vasaru tāpat … : )

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > Ojārs 17.09.2014. 13.49

    ja tā būtu, kā Tu saki, tad krievi neizpirktu Latviju.

    Palieku Tev opozīcijā šai jautājumā.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ojārs 17.09.2014. 14.23

    …Sandra raksta – “Citadeles afēra”….jo viņai patīk, ka to atkārto Šlesers, Dombrava, Iesalnieks un Ušakovs….laba kompānija, kurā ieklausīties…nav pašai jādomā, pietiek, ja tādi braši brieži mauro kā auru laikā….

    …te Tev, Sandra, neliels ieskats par mītu ap Citadeli , varbūt tomēr starpausu telpā kaut kas sakustās:

    Madara Fridrihsone: Valsts bankas mirāža

    – “No 2008.gada novembrī pārņemtās ”Parex bankas” pīšļiem dzimusī banka ”Citadele” ir nolemta pārdošanai. To savulaik, saņemot aizdevumu no Eiropas Komisijas, apņēmās tā brīža valdība. Ļoti iespējams, ka 2011. gada maijā, apstiprinot ”Citadeles” pārdošanas stratēģiju, tika cerēts uz to, ka solīdi investori par banku būs gatavi maksāt augstāku cenu, tomēr objektīvi vērtējot, situācija ir tāda, kāda tā ir – ”Citadele” nebūt nav vienīgā pārdošanā izliktā banka, tādēļ investori rindā pēc tās nestāv.

    Pēc Latvijas Hipotēku un zemes bankas pārtapšanas ”Citadele” ir vienīgā universālā banka, kas vēl pieder Latvijas valstij ( precīzāk – valstij pieder gandrīz 75% ”Citadeles” akciju, 25% plus viena akcija pieder Eiropas Rekonstrukcijas un attīstības bankai). Līdz ar to finiša taisnē iegājušo ”Citadeles” pārdošanas procesu neizbēgami pavada kurnēšana, ka vienu banku valstij tomēr vajadzētu…

    ”Altum”, kas kūrē vairākas valsts atbalsta programmas, (galvenokārt paredzētas mazo un vidējo uzņēmumu, kā arī lauksaimnieku atbalstam,) kurnētāji, acīmredzot, neuzskata par gana nopietnu spēlētāju.

    Tomēr žēlabainajās diskusijās par valsts bankas nepieciešamību teju nemaz neizskan pats būtiskākais jautājums: ”Kur valstij piederošā banka ņems līdzekļus, lai kreditētu Latvijas tautsaimniecību, lai izsniegtu kredītus, kas komersantiem nepieciešami, lai nodrošinātu, piemēram, pašu finansējumu Eiropas Savienības fondu projektiem?” Nav noslēpums, ka bankas, vērtējot kreditējamos projektus, vēl arvien ir piesardzīgas – saskaņā ar Latvijas Komercbanku asociācijas apkopotajiem datiem, banku izsniegto kredītu kopapjoms turpina sarukt. Uz šā gada 30. jūniju tas bija par 8,2% mazāks nekā tajā pašā datumā pērn.

    Pirmskrīzes periodā, kad tā dēvētās skandināvu bankas kreditēšanai nepieciešamos līdzekļus smēlās savu mātes banku ”kabatās”, valsts izglābtais ”Parex” un valstij piederošā Latvijas Hipotēku un zemes banka tām centās turēt līdzi, kredītos izsniedzamo naudu piesaistot finanšu tirgos, proti, ņemot sindicētos kredītus. ”Parex bankai” nespēja pašu spēkiem pārfinansēt vai atmaksāt 775 miljonus eiro lielo sindicēto kredītu beidzās ar valstij adresētiem saucieniem pēc palīdzības. Bez sindicētā kredīta neiztika arī Latvijas Hipotēku un zemes banka, kā rezultātā tieši ekonomiskās krīzes laikā bankai nācās atmaksāt 480 miljonus eiro lielu aizdevumu. Protams, ne jau savu iegribu apmierināšanai bankas bija izmantojušas šos līdzekļus – tie tālāk tika izsniegti kredītos, kurus iedzīvotāji un uzņēmēji atmaksā vēl šobaltdien.

    Tādēļ nelolosim ilūzijas: ar pašu peļņu (”Citadeles” banka pērn nopelnīja 15,2 miljonus eiro) vai ar piesaistītajiem noguldījumiem, no kuriem daļa ir terminēti, bet daļa – izsniedzami noguldītājam pēc pieprasījuma, nedz ”Citadele”, nedz kāda cita valstij piederoša banka nespētu panākt būtisku ”izrāvienu” tautsaimniecības kreditēšanā.

    Vaimanas par vajadzību pēc valsts bankas ir tikai mirāža, kamēr vaimanātājs nespēj skaidri pateikt, kā valsts banka piesaistīs finanšu resursus kreditēšanas attīstībai.

    Savukārt skaidri pateikt, visticamāk, nozīmētu atzīt, ka atbildība un garantijas par šo resursu atmaksu būs jāuzņemas nodokļu maksātājiem.” /lsm.lv/

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > Ojārs 17.09.2014. 15.41

    zaneE, Sveicināta, bet – neko no Tava rakstītā negrasos apstrīdēt, tomēr lūgšu Tev paskaidrot man vienkāršiem un saprotamiem vārdiem – kāpēc bankas pārdošanas apstākļi tiek noslepenoti,kāpēc nekur oficiāli – nevienā medijā, nekur nav atsaukta informācija, ka pircējs ir “paskastītes” firma?

    Zini Zane, izlasi pēdējo Rīgas Laiku. Sirsnīgi iesaku. Tur ir Džillas Leporas raksts – Prizma. Un cik jauki un skaisti tur ir raksturota šodienas un var teikt visas Latvijas valsts pastāvēšanas laika valdības – viņiem tā patīk stāstīt , ka tauta ir stulba, ka tauta neko nesaprot un tāpēc viss ir jāslepeno un jāsargā no tautas aprobežotās ziņķārības. Ai, nemāku tā pārstāti – vienkārši – ņem un izlasi.

    Un vēl Zane, Elle un Indija – man nevajag vispār nevienus avīžrakstus, nevienus komentārus, jo pati dzīve – ikdienas reālās situācijas taču parāda kas ir kas un kā ir. Nu ir taču tā Zane. Mana klasesbiedrene bija izdomājusi vairs nebraukt atpakaļ strādāt uz Angliju, nodzīvoja mazpilsētā trīs mēnešus – un aizbrauca. Darba ta nav. Nu labi, es atkal par to pašu. Bet Tu varbūt braukā dārgos spīdīgos džipos, dzer kafiju no balta ar zelta rozēm porcelāna un vispār neko ne saproti, ne gribi saprast,kas notiek aiz valdības apsardzes platājām mugurām, un noslēpumiem.

    Lūk. Bet seksīgu dieniņu varu novēlēt, lai jau Tev tiek, kā saka – nav žēl.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ojārs 17.09.2014. 16.11

    …Sandra….biznesa darījumos – neviens, nekur un ne pie kādiem apstākļiem neizpauž konfidenciālu informāciju, kas saistīta ar darījumu, domājot par konkurentiem un veiksmīga darījuma noslēgšanos….kad vienreiz latvietis “parastais” spēs apjēgt, ka biznesa darījumi nelīdzinās pirmās nakts paladziņam, kuru izkar uz veļas auklas, lai viss ciems spētu pārliecināties par līgavas nevainību….

    …NA histērija, apvienota ar Ušakova un Šlesera murgiem Latvijai būs nodarījusi kaitējumu uz ilgiem laikiem, lai investori simtreiz apdomātu vai klaču bābu zemei Latvijai – nemest līkumu….

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > Ojārs 17.09.2014. 16.20

    NĒ , Zane, piedod, man burtiski riebj šitā muldēšana, Varu derēt,ka mēs sakautos “tiešraidē”. Tu pati perfekti uzrakstīji – biznesa intereses, nevis valtsts intereses.

    Lūk, visi tavi lielie patrioti un gudrinieki – ko viņi izdarīja ar airbaltic. Nu Tu pastāsti, mīļā man. Tur taču bija vārds vārdā Tava retorika- tas bizness, konkurenti nesnauž, mums jārīkojas slepeni. Un kāds ir rezultāts ? Vari man pastāstīt – kam tagad pavisam droši un noteikti pieder airbaltic? Cik Latvijas valtsts jau ir maksājusi par tiesas procesiem atgūstot airbaltic? Cik miljonus sev līdzi paņēma Fliks – aizbraucot no Latvijas? Un tas viss bija tik slepeni, tik slepeni, jo konkrēti cilvēki zaga, zaga legāli un nesodīti un elle un indija, paskaidro man – cik naivai man jābūt – cikkārtīgi aprobežotai, lai es visiem tiem pašiem likumīgajiem bandītiem ticētu? Lai uz viņiem paļautos ?

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > Ojārs 17.09.2014. 16.29

    Un NA nekādu histēriju nerīkoja, par klusēšanu Citadeles lietā, nacionāļiem liek svētu mieru legālai zagšanai maksātnespējas tiesu procesos. Tās nenormālības, kas tur notietk – tās nav prātam aptveramas.

    Krājbanku likvidēja – bet kas miljonus nopelnīja? Kā viens puisis rakstīja – tikai Latvijā visu laiku kaut ko likvidējot var pelnīt. Cukurfabrikas likvidēja? Kāds miljonus nopelnīja? Bankas likvidē – kāds atkal kļūst miljonārs, ai nu kāds kāds – daudzi mazi miljonārīši, kuriem jūra līdz ceļiem, kuri ar savu naudiņu jebkuru likumu apgāzīs.

    Tagad nāk ziema – apsaimniekošanas problēmas ? Valdība tās risina ? Nu Zane !

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ojārs 17.09.2014. 16.37

    …Sandra….esi, lūdzu, precīza – “biznesa darījumi”….protams, Tev, tāpat kā bāleliņiem – tukša skaņa par vienošanās godprātīgu izpildi…nuja….mēs tāda uzmetēju tauta – paņēma un uzmeta!…ai, kā gribās prasīt to godīgumu no citiem, bet pašam tā bišku pašmaukties, neturēt vārdu, krāpties – tas tagad latviešu tautai goda lieta?….

    …ja nespēj uztvert lasīto, skaidrā latviešu valodā – nu, piedod, nevaru Tev palīdzēt….tad atliek vien – kāpt kalnā visaugstākā…un lai, balstiņis tālu skan…tikai….tukša muca arī tālu skan….

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > Ojārs 17.09.2014. 16.42

    nevis es nespēju lasīt, betTu Zane, nespēj rakstīt – tu beidz te skraidīt bezjēgā ar savu pliko karodziņu

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 17.09.2014. 18.23

    bildi ar tās sievietes fotogrāfiju , kura bija partizānu nodevēja, vietējā krievvalodīgā partorga mīļākā

    ———————–

    kā Tu vērtē šis kundzes rīcību? Ja nav noslēpums?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > Ojārs 17.09.2014. 22.26

    es domāju,ka tas cilvēks ir mūžībā nolādēts -vārdi pazūd,aizmirstas, acis izdziest,miesa satrūd, bet dvēsele paliek mūžībā – tā es to esmu iedomājusies.

    Nosodi, bet netiesā, piedod -tāds ir kristiešu aicinājums un es tam piekrītu. Skaidri un gaiši jāpauž attieksme, ja cilvēks dzīvs un iespējama tiesa – tai jānotiek, obligāti, bet – es ticu, ka ir kaut kāds līdzsvars pasaulē. Svarīgi būtu šīs lietas pētīt, dokumentēt, radīt spilgtus mākslas darbus par to. Tikai neizlikties , ka nekā tāda nav, ka esam svētie dzintara latvieši.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 17.09.2014. 23.49

    sandra. Tā arī neatbildēji, bet “pazīstot” tevi, nebrīnos. :)

    Tomēr atkārtošu.

    Vai tā krievu piegulētāja būtu jātiesā (nevis tev, bet tiesas procesā) par latviešu patriotu nodevību, vai nē?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 17.09.2014. 23.55

    zane: ….biznesa darījumos – neviens, nekur un ne pie kādiem apstākļiem neizpauž konfidenciālu informāciju

    ————-

    Nesmīdini. Valsts uzņēmumu privatizācija nav nekāds “biznesa darījums”. Vai arī Vienotība privatizācijas likumu ir izmainījusi?

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Linda Deičmane > Ojārs 18.09.2014. 00.20

    Bļāviens!Ir auni,bet tu esi visu aunu auns.Tev nepārtraukti jādemonstrē savs stulbums.Tu vispār zini,kas ir privatizācija?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Dina 17.09.2014. 10.31

Otrs. Mums jānodefinē savi ĀRPOLITIKAS principi. Nevar būt tā, ka šodien mēs atbalstām bruņotu varas sagrābšanu kādā valstī tāpēc, ka to dara „savējie” „miermīlīgie protestētāji”, bet rīt kviecam, ka tik kāds tagad pie mums nesarīko tādu pašu „miermīlīgo protestētājo” akciju … Ja paši oficiālas politikas līmenī AKCEPTĒJAM vardarbīgu varas sagrābšanu un starptautisko likumu pārkāpumus, tad kāpēc gan lai kāds (piem. Krievija) nepiemērotu šos MŪSU principus mums pašiem?? Ja mēs pret to iebilstam, tad tiešām var teikt, ka esam beidzot nu jau pavisam noteikti integrējušies Rietumu pasaulē – melīgā, liekulīgā, divkosīgā … kurā dubultie standarti ir ikdiena.

Trešais. Ja gribam mieru ar savu kaimiņvalsti, tad vajag arī MIERĪGI uzvesties pašiem. Bet nevis lēkāt gar kaimiņa žoga malu, rādīt viņam mēli un skaļi vaukšķēt, pārmaiņus miksējot vaukšķēšanu ar histēriskiem baiļu kviecieniem, kad kaimiņš uz mūsu pusi paskatās … Krievija mums neuzbruks. NEKAD. Viņai to vienkārši nevajag. Cik esmu prasījis, man neviens nav varējis paskaidrot, kāda velna pēc lai Krievija mums uzbruktu? Nedz ekonomiski, nedz militāri, nedz politiski viņai no šāda soļa nebūs nekāda labuma. Tikai ļaunums. Tā ir kaut kāda mūsu vietējo idiotiņu ideja-fiks, ka krieviem dikti jau nu vajag Latviju vai Baltiju iekarot. Ja Lietuvas gadījumā viņus vēl var interesēt tiešais ceļš līdz Kaļiņingradas anklāvam, tad kašķīgos, slinkos, histēriskos un pat savu pusbankrotējušo valsteli pārvaldīt nespējīgos letiņus viņiem 100 gadus nevajag. Ko viņi, starp citu arī PIERĀDĪJA 1994. gadā. IZVEDOT savu armiju no Latvijas. Bez jebkādām kontribūcijām vai prasībām. Šogad kā reize 20 gadu jubileja ir. Un. Kāds pie mums to varbūt atzīmē? Piemin ? Saka varbūt krieviem „paldies” par šo atbrīvošanu no savas „okupācijas” ? … : )

Tā ka. Mūsu valsti vada idioti. Kuri realizē pretvalstisku, prettautisku politiku, ārpolitiski – ne ar ko nepamatotu kareivīgā un pret savu kaimiņvalsti agresīvā retorikā balstītu. Plus vēl aicina pie sevis Nato mīzējus savas karabāzes veidot. Kas ir jau pavisam noteikti aptumšota prātiņa recidīvs un no „retorikas” un vaukšķēšanas kategorijas var iecelt mūs jau reāla Krievijas teritorijas un nacionālās drošības APDRAUDĒTĀJA kategorijā.

MĒS esam tie, kuri uzvedas agresīvi. MĒS esam tie, kuri eskalē konfliktu. MĒS esam tie, kuri bruņojas, pārkāpjot sarp citu līdzšinējās konvencijas par konvencionālo bruņojumu ierobežojumiem Krievijas robežvalstu teritorijās … MĒS krievus kacinām un izaicinām.

Tāpēc – jā. Es arī esmu viens no tiem, kuri visā nopietnībā sāk apsvērt iespēju par šīs valsts pamešanu kopā ar visu ģimeni. Taču ne jau Krievijas draudu dēļ, bet gan tāpēc, ka šo valsti pārvada idioti, kuri ir gatavi pat riskēt ar valsts iznīcināšanu kaut kādu pat ne savu ambīciju vai labumu, bet gan prastas, bezatbildīgas glupības dēļ …

Piemēram. Uzskatu, ka pēdējā pusgada laikā ir radies reāls drauds Krievijas atomtrieciena pa Rīgu vai Nato bāzi izskatā. Ja citas valsts mīzēji sarīkos te kādu provokāciju ar domu „pabiedēt” krievus vai „patestēt” viņu pretraķešu sistēmas darbības operativitāti. Krievus šobrīd pamatīgi presē un Ukraina ir tikai iegansts. Un viņiem ir jāparāda un jāpierāda, ka viņi netaisās padoties un ir gatavi arī reālam konfliktam. Un preventīvs trieciens pa kādu „NATO valsti” ir viens no iespējamajiem scenārijiem, ja jeņķi turpinās bāzties virsū, krievi būs iedzīti stūrī un tanki viņiem liksies nepietiekams arguments. Nu un tagad paņem karti un pasaki, kura varētu būtu tā „NATO valsts”, kuru Krievija varētu izlemt nozīmēt par peramo zēnu? Latvija ir ļoti reāla un tāds scenārijs eksistē. Tallinna pārāk tuvu Pēterburgai, Viļņa tad noslēdz ceļu uz Kaļiņingradu. Varšava – otrs reālākais kandidāts, lai gan – tur jau tuvu ir PRO tīkls un nevar zināt, kā sanāks. Un vienīgais, kas var glābt Rīgu no šīs lomas paradoksālā kārtā ir … lielais krievvalodīgo skaits šeit … to pašu nīsto un smirdīgo „krieveļu” … Bet neesmu pārliecināts, ka ar to pietiks.

Tā ka. Ja domā par bērniem, tad jālaižas no šejienes prom un pēc iespējas ātrāk … bez jokiem un smiekliem šoreiz.

0
-11
Atbildēt

1

    Þanis Bezmers > Dina 17.09.2014. 11.30

    Kurmi, biežāk iznāc no kremļa pazemes reālā pasaulē. Lai ar viņu glupību plūdiem nesmīdinātu pasauli. Var padomāt, ka esi tiešām apdauzīts vai badā saujiņas drupaču dēļ. Pēc tekstiem spriežot, sevišķi visi tev mājās nav. Kamēr Putins Latvijā nevalda, attieksme šeit toleranta arī pret zīdaiņa vecumā no tinamā galda nokritušajiem. To varot izārstēt, ieteicams gan pirms komentāru rakstīšanas. Pārējais jau tev štokos.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Dina 17.09.2014. 10.30

>> autorei

Patiesībā īsti nesapratu, par ko raksts. Lai beigās ar patosu pasludinātu, ka Latvija nu ir Rietumu pasaules „pilntiesīga dalībniece” ? Jā, mēs esam gan tagad ES un NATO, taču kā liecina labi zināmais teiciens – muļķis pat baznīcā pamanīsies pērienu dabūt. Un nekādi NATO mūs neglābs, ja paši sev izraksim bedri un vēl ieleksim tajā. Un tieši to mūsu „viedie” vadonīši šobrīd dara.

Kas jādara ? Ir beidzot jāpārtrauc papagailiskā bezdomu jeņķu pakaļas laizīšana. Ir jāsāk beidzot domāt par SAVAS tautas, nevis aizokeāna lumpenu interesēm. Un ir jāizstrādā SAVA politika, nevis jāākstās pakaļ visādiem Rietumu klauniem. Ir jānoformulē SAVAS vērtības un SAVAS valsts drošu nākotni garantējošas politikas principi.

Un pirmajam no tiem jābūt – ka mums savas valsts IEKŠIENĒ ir vispirms jāpanāk izlīgums ar mūsu krievvalodīgajiem, kurus pēdējos 25 gadu laikā esam vairākkārtīgi uzmetuši un pazemojuši. Viņi ir bijuši visu šo laiku ļoti pacietīgi un ļoti lojāli Latvijas valstij. Atšķirībā no latviešiem. Un, kas notiek, kad vara sāk ignorēt būtiskas savas tautas daļas intereses un vēlmes, kā reize Doņecka arī parāda. Kamēr mūsu tā saucamā „elite” uzskatīs lielu daļu no krievvalodīgajiem par tikai nepilsoņu pases cienīgiem plebejiem, tikmēr zem Latvijas kā valsts pamatiem lēni gailēs pulvera muca. Kuru uzlaist gaisā var bez īpašām problēmām. Un tas, ka līdz šim brīdim tas nav noticis, ir tikai pierādījums tam, ka Krievija to nevēlas. Tur, kur viņa to vēlējās – Ukrainā, viss tika noorganizēts zibenīgi.

+1
-13
Atbildēt

0

sarmitelinde 17.09.2014. 09.44

“Gan tādēļ, ka esam ES un NATO sastāvā, gan tādēļ, ka paši esam gudrāki, zinošāki un vēstures skaudrās mācības izskoloti. ”

Autorei uzdodu klasisko jautājumu – cik jums par šiem saltajiem ciniskajiem meliem maksā ? Un kas maksā?

Lasu – bruņojumam naudas nav, austrumu robežas nostiprināšanai naudas nav – no tvnet iekopēju – “Demarkācija mums ir gandrīz pabeigta, tai naudas ir pietiekoši. Mums nav naudas iekārtošanai – tilti gar robežu, citas iespējamās pārvietošanās iespējas robežsargiem. Tur nauda nav piešķirta, 14 miljonus Iekšlietu ministrija ir pieprasījusi jaunās politikas iniciatīvās. Man ir grūti pateikt, vai atradīsim 14 miljonus, zināt, kādi ir pieprasījumi citās nozarēs,» televīzijā otrdien sacīja valdības vadītāja.”

Tiesiskum valstī nav, adekvāti situāciju izvērtēt spējīgi žurnālisti mums nav – bet rakstīt raksta un infotelpu piepilda un naudu vēl par to saņem.

Starp citu – es varu pateikt priekšā , ko liela daļa latviešu izdarījuši ar saviem bērniem – aizsūtījuši mācībās un darbos uz Rietumvalstīm. Uz neatgriešanos.

Kaut kāds vājprāts, citādi nepateikšu.

+1
-9
Atbildēt

0

Þanis Bezmers 17.09.2014. 09.41

” mūsu valstij un tās iedzīvotājiem nav pamata baidīties no mūsu vēstures pašu drūmāko lappušu atkārtošanās”
Kā tad! Tāpēc jau mums atrodas 270 mln. naudiņas, ko iemūrēt betonā daugavmalā, bet cauro robežu aizlāpīt nav ar ko. Atrodas ar ko garantēt un glābt bankrotējošas bankas, bet aizsardzībai – nē. Kaut vai lai mēs noturētos brītiņu, kamēr pienāk papildspēki. Kāda jēga bēgt? Kāda jēga pārcelties no blakšu apsēstas istabas blakus istabā, blaktis vienalga atlīdīs. Tās vienkārši jāiznīcina un jādzīvo tīrībā, lai neieviešas no jauna.

+6
-2
Atbildēt

0

putekliic 17.09.2014. 08.52

Tomēr gribētu būt optimists – ar tankiem krievi šeit neuzdrošināies nākt. Nu neesam mēs Ukraina gandrīz ne pēc viena parametra. Kremļa programma-maksimums ir dabūt Baltijas valstis par satelītiem. Par valstīm, kas, ja ne atbalstītu Kremli poltiski, tad vismaz turētu mutes. Nu esam mēs vienkāršā krieva Krievijā galvā svešinieki. Mēs jau tādi bijām PSRS laikā. Svešie starp savējiem. Tas ir faktors, kas spēlē, protams, mums par labu esošajā situācijā un tas ir tik pat svarīgs kā NATO 5.pants. Tai pat laikā, saprotams, ka arī pataisīšana mūs par satelītiem būtu smags trieciens kā valstij, jo Kremļa mērķis ir primāri radīt šeit jukas, konfronāciju, nemierus caur ko pankāt “draudzīgas” valdības izveidošanu. Tas vai viņiem būs panākumi, pirmkārt ir atkarīgs no tā, cik mēs spēsim būt gudri, tālredzīgi un vienoti.

+7
-1
Atbildēt

0

P_Dancis 17.09.2014. 08.10

Eiropa nodeva Ukrainu, kāpēc lai tā nenodotu Latviju?

Ja Budapeštas memorands, kas garantēja Ukrainas teritoriālo nedalāmību tagad ir tualetes papīra statusā, kur ir garantija, ka NATO 5. paragrāfs nevar tikt interpretēts atbilstoši gļēvo Rietumvalstu interesēm?

+9
-5
Atbildēt

7

    sarmitelinde > P_Dancis 17.09.2014. 10.05

    nē, nepiekrītu. Galu galā – saucam lietas īstajos vārdos – Ukraina smaka nost savā korupcijā, Ukraina bija un joprojām ir vienīgā no bijušajām PSRS republikām, kura nav atguvusi pirmsneatkarības ražošanas līmeni.

    Galu galā – tā ir amorāla un man absolūti nepieņemama morāle,ka mēs savu Latvijas valsti esam noveduši pie tiesiskā sabrukuma, pie ekonomikas knapas izdzīvošanas līmeņa un pie nespējas nodrošināt kaut minimālo paši savai aizsardzībai.

    Šī retorika par mūžīgo Rietumu atbildību man ir absolūti nepieņemama. Tā ir apziņas iznīcinoša. Mēs neesam nespējīgu vergu bars, par kādiem mūs grib pataisīt. Vismaz es tam pretojos cik vien varu.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Þanis Bezmers > P_Dancis 17.09.2014. 11.15

    Bravo, Sandra, bravo patiešām! Redzamais pārspēj jebkuras priekšnojautas. Pieskāriens patiesai cilvēciskai būtībai vienmēr radījis dedzīgu atsaucību. Šī reize nav izņēmums, es gribēju teikt, plusiņi tev no manis vienmēr garantēti. Un vēl, prasmīgi izlikti akcenti spēj ne tikai sagraut visnelokāmākos kritiķus, bet nolīdzināt līdz ar zemi viņu spriedumu sistēmu kopā ar viņiem pašiem. Es paredzu tev lielus panākumus politoloģijā, polittehnoloģijā un pat visbanālākajā politikā. Esmu tiešām ļoti sakustināts!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > P_Dancis 17.09.2014. 11.35

    redz, ierados, cik maz vajag – vien plikus pupus, lai tava cilvēciskā būtība būtu aizkustināta līdz asarām. Ak Tu – maziņais. Nu ko darīt – nu neko – nu tādi esam. Ko citu teikt.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Þanis Bezmers > P_Dancis 17.09.2014. 13.35

    ” …cik maz vajag…”
    Vai nu tev nav bērnu, vai esi Sandris. Citādi pārliecinoši zinātu, ka tevis pieminētie jaukumi ir pirmais objekts, ko tikko piedzimušais cilvēkbērns apskata, aptausta un nogaršo. Šī informācija ierakstās dziļi zemapziņā un iespaido visu viņa turpmāko dzīvi līdz kapam, apjēdzam to vai nē. Šo apstākki veikli izmanto viltnieki. Tu taču tāda nēesi, dārgā, vai ne?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > P_Dancis 17.09.2014. 13.47

    Esmu dzemdējusi un zinu,ka tikko piedzimušais bērns neko apskatīt nevar, jo viņam actiņas jau ir, bet redze vēl nav. Lūk. Bet ne par to ir runa.

    Bērnībā mani ilgi saukāja par puspuišeli. Jo es biju gaužām enerģiska un kareivīga. Jaucos puišu lietās katrā mīļā brītiņā un bieži nācās par savu viedokli kauties. Viegli nebija, visādi gāja.

    Un zirgi man nenormāli patīk, joprojām. Man ir tāda bilde – kur es – maza meitene , ģērbta plānā vasaras kleitiņā sēžu lielas melnas ķēves mugurā. Tas zirgs ausis nolaidis – izskatās pēc ēzeļa, bet man mati līdz pleciem , bet pinkaini pinkaini un es sakautrējusies smaidu no vienas auss līdz otrai. Tas bija pie vecvecākiem. Pašai man bija slinkums pīt bizes, bet kā ome pina, tā man plēsa tos matus , ka es līdz asarām un tad es izmantoju vecvecāku mīlestību un nespēju mani ne pērt, ne raustīt un no matu pīšanas izmuku un staigāju tāda troļļaina pinku meitene.

    Tā bilde nav publicēšanai, bet man pašai tā ir ļoti ļoti mīļa. Lūk.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Þanis Bezmers > P_Dancis 17.09.2014. 14.41

    Jauks stāsts. Man pstīk.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > P_Dancis 17.09.2014. 15.57

    jā, tas ir mans vecvecāku nopelns, radīt un nodrošināt man laimīgu bērnību. Mamma ir citāda, kad sāku niķoties un brēkt par matu plēšanu , šņikt -šķēres rokā, un mati nost. Tad gan kaucu – trīs dienas negāju sētā spēlēties. Kad kļuvu vecāka , tad pati sekoju līdzi matu griešanai, lai nav tā – pēc mammas modes.

    Un māsu,kurai bizes kā striķi taisnas un kārtīgas vienmēr bija, tramdīju. Viņa atkal tāda – no zirgiem baidījās, no puišiem kautrējās, tik pina savas bizes un gar spoguļiem pucējās.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam