Streļčenoka ķīlniece Straujuma

61

Komentāri (61)

ILZE 15.09.2014. 22.38

Šitiem(ZRP(v)) būs izdevies tas, ko nespēja Kalvītis un Godmanis, sagraus KNAB. Piedāvājums to nodot Korena rokaspuiša, Kozlovska, rīcībā, tas bija kronis visam.

0
-1
Atbildēt

0

Ieva 15.09.2014. 11.51

Atkārtoju vēlreiz:

Gaisa jaucēja KNABā ir Strīķe, ne tie trīs izbijušie un esošie priekšnieki, kurus Strīķe ir noēdusi vai noēd. Nu tak padomājiet loģiski – vienai iestādei pēdejā desmitgadē trīs priekšnieki ir izrādījušies slikti, neskatoties uz to, ka tos ieceļ konkurs kārtībā pati Saeima..

Strīķe ir labs profesionālis, bet kašķīgs tantuks, kas nespēj strādāt kāda vadībā, viņa var strādāt tikai par priekšnieci, jebkurā citā variantā viss atkārtosies vēlreiz.

Šoreiz tā epopeja ir tik ilga tāpēc, ka Strelčenokam nav īsti, kur piesieties. Iepriekšējās reizēs bija vieglāk saņemt, lai nogāztu..

Par to, ka Strīķe Strečenoku grauzīs, prognozēju jau tad, kad Strelčenoku ielika šinī amatā. Man bija taisnība, kāpēc taisnība lai nebūtu tagad?

0
-3
Atbildēt

1

    gundega_heiberga > Ieva 15.09.2014. 15.38

    Kam traucēja, ka strādā Strīķe, Vilks un Loskutovs ?

    P.S. Esmu aculiecinieks sarunai, ka Loskutovam atnesušas ziedus sievietes pratina no Saeimas nama izsteigušos bifšteku kapsētu – svarcēlāju. Tas atbild: “Es par Loskutovu”.

    Nodomāju: “Liekat mieru nabagam. Viņam jau sen solīts, ka varēs turpināt pirst publikas priekšā”. Balsojuma protokolā tas bija lasāms citiem vārddiem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Ansis 15.09.2014. 11.47

Interesanti skatīties, kā TIESUSKUMA karotāji cīnas sava starpā:

1) vieni (Ozoliņš) saka, ka jasaglabā KNAB neatkarība

2) otri (Džeris, Delna utml) saka, ka valdībai jāvar nocelt Strelčenoks par nepareizu politisko orientāciju

Es esmu kautkur pa vidu.

Skaidrs, ka KNAB ar visām esošajām funkcijam pakļaut IM būtu jocīgi.

Manuprāt, KNABam vajag Saeimas pārraudzību – visticamāk -drošības padomes izpildījumā, lai būtu pārstavētas visas politiskās partijas un nevienai nebūtu varas monopols. Skaidrs, ka KNABam jabūt neatkarīgan no valdošās koalīcijas – vismaz operatīvajā līmenī. No otras puses – tāda “neatkarība”, kā tā ir tagad realizēta, ka būtībā viss ir atkarīgs no KNAB priekšnieka – ir absurdi.

KNAB priekšniekam ir jābūt neatkarīgam operatīvajā līmenī.

Bet stratēģiskā līmenī ir jābūt kautkādai politiskai pārraudzībai, kā kontrolēt galvenos uzdevumus un attīstības virzienus un arī kontrolēt, lai KNABs nekļūst par kādas vienas politiskās partijas partijas vai bandītiskā grupējuma “privato policiju”, kā tas bija Strīķes attiecībās ar Jauno Laiku.

Vēl viena lieta, ko varētu apsvērt – korupcijas apkarošanas, korupcijas novēršanas un politisko partiju uzraudzības funkcijas būtībā ir samērā nesaistītas. Arī KNAB darbinieku līmenī tas ir stipri nošķirtas. Un Viena no problēmam ir tā, ka Strelčenoks un viņa komanda ir no novērsējiem, bet Strīķe no apkarotajiem. Ja viņi tur galīgi nevar sadzīvot, tad pastāv iespēja viņus pilnībā nodalīt – vienkārši tapēc, lai noverstu šādu starpnodaļu greizsirdību, savstarpējo neizpratni un … galu gala – viņi tāpat nespēj sadarboties – tad kāda jēga no tā, ka viņi ir vienā organizācijā?

0
-2
Atbildēt

1

    ILZE > Ansis 15.09.2014. 22.41

    Edgars Avotiņš

    Manuprāt, KNABam vajag Saeimas pārraudzību – visticamāk -drošības padomes izpildījumā

    ______________

    Jaundžeikara vai Zatļera vadītai?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 14.09.2014. 14.49

Gribētos cerēt, ka tā ir ļaunprātība, jo kauns atzīt, ka latviešu politiķi var būt tik netālredzīgi.

+5
-8
Atbildēt

5

    dro > gundega_heiberga 14.09.2014. 15.10

    eiserts…kauns atzīt, ka latviešu politiķi var būt tik netālredzīgi.

    ______________

    Visu cieņu par smalkjūtību, diez vai politiķi to novērtēs?:)

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > gundega_heiberga 14.09.2014. 16.00

    Ja būsi par tiešu, apvanosi nevainīgus tautas kalpus, “rupekli”. Bet vārds NETĀLREDZĪBA strādā pats, atgādinot ar neuzkrītošu tikšķēšanu…

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > gundega_heiberga 14.09.2014. 16.47

    eiserts.

    :)

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > gundega_heiberga 14.09.2014. 18.38

    Smaids ir vietā. Par to netieši liecina mūsu sarunai pieliktie (-). Apstiprināsies tendence, kad pirms 2018. gada vēlēšanām starp mežu un aploku drūzmējošos kastrātu daudzums atkal būs dubultojies.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > gundega_heiberga 14.09.2014. 20.44

    eiserts. Es neprotu tik trāpīgi izteikties, bet novērtēt gan:)

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

ligakalnina 14.09.2014. 14.13

Korupcija ir DIENESTA stāvokļa izmantošana savtīgos nolūkos, tas ir galvenais, un tas dienesta stāvoklis var būt sākot no sīka administratora, beidzot ar premjeru un prezidentu, saprotams, parasti noziegumi, kur nav iesaistītas amatpersonas, un nav ieintersētas abas puses, izmeklēt daudz vieglāk un nekaitīgāk.

Tāpč jau vajadzīgs no amatpersonām neatkarīgs KNAB.

+14
0
Atbildēt

1

    Ansis > ligakalnina 15.09.2014. 11.56

    Džeri – nu rekur ir no amatpersonām neatkarīgs Strelčenoks! Priecājies! Par ko tad Tu šūmejies?

    Jūs TIESISKUMA revolucionari esat liekuļi. Jums PAREIZI būtu tikai tāds KNABs, kas būtu PAREIZI POLITISKI kontrolējams.

    Bet Tavs iepriekšējai komentārs, ka jebkura normālā valstī jau Strelčenoks būtu nosviests, rāda, ka reāla KNAB neatkarība Tev nemaz neinteresē.

    Atceries, kāda klaigašana sākās, kad Kalvītis gribēja sodīt un nosviest Loskutovu? Jo Kalvītis bija Jūsu politiskais konkurents. Tagad tādā pašā situācijā Jūs kliedat tieši pretēji. Fui!

    0
    -3
    Atbildēt

    0

simpsons 14.09.2014. 14.07

‘Parasts’ noziegums:

– ir cietušais, kurš skaļi bļauj ‘man nozaga auto/tomātus, nodūra kaimiņu’;

– noziegums ir acīmredzams, katrs saprot, ka tas var notikt ar viņu un tāpēc uz policistiem un politiķiem ir spiediens rīkoties uzreiz’;

– noziedznieku prāta spējas ir zem vidējā.

Korupcija:

– abas nozieguma puses ir ieinteresētas noziegumā, cietušā kas skrietu uz policiju nav;

– korupcija izskatās, ka kāds dabūja vairāk naudu nekā pienākas, nu valsts budžets cieta, bet nekas briesmīgs nav noticis.

– noziedznieki ir gudrāki kā vidējais cilvēks un policists, turklāt ar varu un sakariem, kas ir bīstama izmeklētājam.

Līdz ar to, ja policistam jāizvēlas (1) izmeklēt zādzību (noformēt vietas apskates protokolu, noprasīt informatorus, apskatīt mantu tirgu), un beigās paņemt ciet kādu pusapdzērušos purnu, uzlabojot statistiku,vai

(2) izmeklēt korupciju – atrast korupcijas pazīmes; visas liecinieku intervijas/nopratināšanas jāprotokolē; izmeklēšana jādara uzmanīgi, lai mērķi neaizbaidītu; jāorganizē ilgas sekošanas; arestā tiek izņemti blāķi dokumentu un datoru diski, kuri jāizskata; apsūdzētajiem būs advokāti, kas dienā saņem tik cik izmeklētājs mēnesī.

Jebkurš loģisks cilvēks izvēlēsies izmeklēt parastu noziegumu. Tāpēc, ja KNABu nodos Iekšlietu ministrijai, tad tā nebūs reorganizācija, bet gan korupcijas apkarošanas likvidācija.

+15
0
Atbildēt

0

Dina 14.09.2014. 10.58

Oooooo! Kāds opusss no ozolinga puses!

Tā laba zīme. Šāda histēriska kviekšana medija IR slejās ir vislabākais apliecinājums tam, ka Streļčenoks sāk ņemt virsroku cīņā ar vemjotības bandu un tās ielikteņiem. Šīs nedēļas faktiņš, ka strīķe jau ilgāku laiku „slimo” un nenāk uz darbu to tikai apstiprina. Būtu baigi interesanti aprunāties ar to „ģimenes ārstu”, kurš strīķei vairāku mēnešu garumā izraksta slimības lapas – kas tā tāda par diagnozi, kura ļauj tik smuki nestrādāt, ja negribas, un pa to saņemt no valsts slimības pabalstus.

Pirmkārt interesanta ir diagnoze pati par sevi – vai tik nebūs kāda nelāga psihiska kaite? …. : )

Otrkārt – interesants ir dakteris, kurš savam pacientam šādi izkārto iespēju kāst valsti, nestrādājot … kā reize Knab kompetences jautājums … :)

A par „reorganizāciju” – pilnīgi un kategoriski pareiza rīcība. strīķes „komanda” jau vairākkārtīgi ir apliecinājusi, ka NEVIENU KNAB vadītāju neuzskata par iestādes priekšnieku, ja vien tas nav strīķe. Vai arī nedanco pēc strīķes stabules. Kas paramilitārā iestādē ir pilnīgs nonenss un nav pieļaujams. Tā ka ļautiņiem, kuri sabotē Knab darbu un nepakļaujas nedz likumam, nedz iestādes vadītāja rīkojumiem, ir jāiet. Šajā ziņā ozolingam pilnīgi piekrītu … :)

Krokodila asaras par diženajiem „profesionāļiem”, kuri tagad nevarēšot oligarhiem nagus maukt, gan ieteiktu nelaistīt tik dāsni.

Pirmkārt – dods devējam atdodas. Strīķes šestjorkas tieši šādā veidā arī ienāca Knabā – kad bez paskaidrojumiem tika prasti izmesti no darba iepriekšējie Drošības policijas profesionāļi, lai blondīne varētu visur salikt savas družkas …

Otrkārt – ja jau viņi PATIESI ir profesionāļi, tad darbu atradīs. Kaut vai savā iepriekšējā darba vietā.

Treškārt – pati cīņa ar oligarhiem mums šobrīd ir transformējusies ciešā draudzībā un lielā mīlestībā pret tiem. vemjotības līderi ar rinkeviču priekšgalā ir gatavi ukru asiņainā oligarha un savas tautas slepkavas – parasenko pakaļu (un ne tikai) bučot un pat savu tautu un valsti iesaistīt karā !??, lai aplaimotu šo ukru bandītu.

Tā ka boldīnes komandai laikssavas „vērtības” pārvērtēt un prioritātes pārskatīt … neliela atpūta tam nāks tikai par labu … : )))

0
-14
Atbildēt

0

dro 14.09.2014. 09.50

Risinājumus KNAB darba uzlabošanai, visticamāk, meklēs pēc vēlēšanām http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/526516-risinajumus_knab_darba_uzlabosanai_visticamak_mekles_pec_velesanam

Nu Vienotības un NA fani, zanE, Andrej, uz priekšu! Kuram skaistāka dziesma par mīļoto partiju?:):):)

+6
-11
Atbildēt

6

    Ojārs > dro 14.09.2014. 11.07

    :) :) :) tas tēmēts man? Vari minēt kādu piemēru, kad es nepamatoti esmu slavējis TB?

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    ILZE > dro 14.09.2014. 11.15

    lno

    Nu Vienotības un NA fani, zanE, Andrej, uz priekšu!

    _______________

    Laikam jau Tu katru mīļu dienu nežēlīgi atspārdi savas ģimenes locekļus, lai kaimiņi: alkaši, zagļi, parazīti un skandālisti, baidītos.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dro 14.09.2014. 12.46

    andrejs. Kurš gan nu nepamatoti aizstāvēs savu partiju?: To pat zanE nedarīs:):):) Man aizdomas, ka jūs abi arī pielikāt man mīnusu:)

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 14.09.2014. 20.08

    Attieksme pret taviem viedokļiem ir tikai uz pusi “pozitīvāka”, kā uz “kurmīša” komentāriem, lno:) Vēl ir, kur augt:)

    Uzkapi uz varžacīm absolūti visiem. Tas jāmāk:)

    Bet man patīķ:)

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dro 14.09.2014. 20.41

    betijacelmale. Vēlēšanām tuvojoties, publikas uzbudinājums arī tuvojas max:)

    Rostinu taču esmu pārspējis:):):)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Ojārs > dro 14.09.2014. 20.48

    godīgi sakot, man nav savas partijas. Šinī ziņa man nav nekā kopīga ar Vienotības darbinieku zane

    /////////////////////

    lno andrejs. Kurš gan nu nepamatoti aizstāvēs savu partiju?:

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

peerku 14.09.2014. 09.18

Neredzēt, ka Streļčenoks iznīcina KNAB, var tikai tie, kas to negrib saskatīt, tādēļ Straujumas mazspēja ir ļoti simptomātiska. Ja Latgalē būs aizdomas par “pieklājīgo zaļo cilvēciņu” aktivitātēm, man nav ne mazāko cerību, ka viņa uzdrošināsies rīkoties ātri un nesaudzīgi tā vietā, lai meklētu nekā nedarīšanas attaisnojumus.

Tie, kas Straujumu pielīdzina Dombrovskim, ļoti kļūdās, jo bijušais premjerministrs nebūt nevairījās divreiz pieņemt sabiedrībā ne pārāk populāru lēmumu atjaunot Strīķi amatā. Repše savukārt pierādīja, ka iespējams tikt vaļā no Vaškeviča, kas arī likās ar legāliem līdzekļiem neiznīcināms.

+15
-3
Atbildēt

18

    dro > peerku 14.09.2014. 09.38

    DD1. Nu Dombrovskis jau arī gāja mammu pavadiņā, bet, to ka viņš ir gudrs, neviens neapstrīdēs, centās saglabāt seju,ja neskaita pēdējo epizodi pēc sarunas ar Bērziņu. Spicē pieprasījums pēc demagogiem, mutes bajāriem, kuri prot izdancot pēc pasūtītāja mūzikas, nevis pēc gudriem, rīcīspējīgiem, bet manuprāt Straujuma neatbilst arī šīm prasībām. Būs vien Āboltiņai pašai jāsēžas pie stūres, ja būs iespēja:)

    +10
    -12
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > peerku 14.09.2014. 09.43

    Tā arī ir, ņemot vērā V arvien pieaugušo impotenci, kas iestājusies pēc Repšes aiziešanas, domāju, vai nevajadzētu, tomēr, balsot par Repši, jo viņš, tomēr, spēja tikt galā arī ar daudz lielākām problēmām, kā Streļčenoks.

    Kas attiecas uz argumentiem, tipa, kādi tur vēl ir viņa partijā, kas viņu finansē – to pašu var pateikt par jebkuru partiju, arī agrāk pret Repši tika vērsta milzīga negatīva PR kampaņa, bet, neko aizdomīgu tā arī neatrada.

    Iespaids, ka valdošie politiķi stipri baidās no Repšes atgriešanos, ne jau par velti Āboltiņa tik veikli tikai no viņa vaļā.

    Katrā ziņā, par V var balsot tikai, kā par vienīgo liberālo partiju, un pēc mazākā ļaunuma principa, kā līderis tā ir pilnībā nemanāma, iespaids, ka tā ir galīgi izpumpējusies, un V vajadzīgs konkurents un alternatīva, pašas V labā, lai to nepiemeklē uzpūtīgās TP liktenis.

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    dro > peerku 14.09.2014. 09.55

    dzeris49. …lai to nepiemeklē uzpūtīgās TP liktenis.

    ________________

    Ja šodien būtu TP un V bez Dombrovska, tad ar riebumu, bet balsotu par TP:):):)

    +4
    -13
    Atbildēt

    0

    ILZE > peerku 14.09.2014. 10.55

    DD1

    jo bijušais premjerministrs nebūt nevairījās divreiz pieņemt sabiedrībā ne pārāk populāru lēmumu atjaunot Strīķi amatā.

    ________________

    Tas bija čekistu piesmietā mīkstmieša sarīkotais cirks. Lai sašmucējušais premļjaks atlaistu Streļčenoku, kiška tonka, tāpat, kā Straujumai. Uz abiem kolorādiem Streļčenokam ir tādas kompromatu mapes, ka tiem sēdēt un sēdēt un nosprāgt cietumā.

    Repši ar to mēslu pat nesalīdzini, Einārs ir cilvēks, ar trūkumiem un dīvainībām, tomēr cilvēks un, esmu pārliecināts, ka nekad apzināti nekaitētu savai valstij.

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    ILZE > peerku 14.09.2014. 10.58

    lno

    Ja šodien būtu TP un V bez Dombrovska, tad ar riebumu, bet balsotu par TP:):):)

    ________________

    Ar Dombrovski vēl jo vairāk. Vienotība, tas šodien ir LCII un tur neviens nav pelnījis pat niecīgāko žēlastību.

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    andris902 > peerku 14.09.2014. 12.32

    ….DD1 rakstīja – “[…]jo bijušais premjerministrs nebūt nevairījās divreiz pieņemt sabiedrībā ne pārāk populāru lēmumu atjaunot Strīķi amatā.”

    —————————

    ….ar popularitāti vai nepopularitāti tam nebija nekāda sakara – Streļčenoks nebija spējīgs pat juridiski pareizi noformēt Strīķes atlaišanu, līdz ar to – jebkurš MP, kura atbildībā un pārraudzībā ir KNAB, nedrīkstētu pieļaut nelikumības….

    …bet…ja Streļčenoks nav spējīgs it kā vienkāršus juridiskus lēmumus pieņemt atbilstoši likumam (un ne tikai Streļčenoks, bet arī viņa komanda ar Jurču priekšgalā) – tad, ko tie ir spējīgi lielās lietās?…

    ….Streļčenoka aiz matiem pievilktais novērtējums, kas viņam ļāva turpināt darbu KNAB – bija vērtēšanas komisijas mazspējas demonstrēšana un “savas sejas” glābšana, jo paši tak viņu atzina par labu esam, lai ieteiktu Saeimai par viņu balsot…izvēlējās vieglāko ceļu – vilks paēdis un kaza dzīva…

    ….tagad katram MM pārstāvim vajadzētu komisijas locekļiem jautāt – kāda ir viņu atbildība?….

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > peerku 14.09.2014. 13.14

    Sasmīdināji gan, jautāt par atbildību valstī, kur vispārējā bezatbildība ir tradīcija, kas tiek ievērota kopš neatkarības sākuma.

    Sākot ar pilsoņu bezatbildību par savu balsošanu vai nebalsošanu, beidzot ar politiķu un amatpersonu, vismaz, lielas daļas, bezatbildību par savu lēmumu sekām.

    Pilsoņiem galvenais, lai būtu vainīgi politiķi, pie visām viņu nelaimēm, neatkarīgi no tā, kā viņi balso vai nebalso – es esmu labs, bet, redz, politiķi un sistēma slikta.

    Amatpersonu, tiesnešu, utt., bezatbildība mums ir ierakstīta likumos, supertizlajā tiesībsargājošā sistēmā, un korupcijā.

    Vai nav dīvaini, ka 20 gadu laikā, gandrīz vai, visvairāk korumpētajā ES valstī, nav notiesāta neviena kaut cik ievērojama amatpersona, kaut, korupcijas piemēru ir pietriekami?

    Grūtupa likumi “tiesiskuma” koalīcijas laikā mainīti nav, jo – tie ir izdevīgi jebkurai partijai, kas ir pie varas, birokrātijai, amatpersonām, visiem, izņemot valsti un lielāko daļu iedzīvotāju.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Andris Gūtmanis > peerku 14.09.2014. 13.41

    …Dzeri…teikt – “jebkurai partijai tas ir izdevīgi un tāpēc to nemaina” – ir nepateikt neko…jo, lai panāktu kaut kādus lēmumus jāspēj vienoties tai pašai koalīcijai, bet arī tā nespēj, jo ir iekšējie šantāžisti, kas nobremzēs jebkuru lēmumu, ja tas nebūs izdevīgs viņiem un….visā vainos ne jau viņus, vainos varas partiju, ka tā nav pietiekami izveicīgi “tirgojusies”, lai panāktu valstij labvēlīgu rīcību….mums tāda kopēja bezatbildība, bet atbildība tiek prasīta tikai no premjera partijas….

    …taču….piekrītu Tavam sabiedrības attieksmes vērtējumam…

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > peerku 14.09.2014. 13.50

    Vai tad nebija kāds īss brīdis, kad V kopā ar RP bija vairākums, bet, V jau vairāk nodarbojās ar RP apkarošanu, nekā ar likumdošanas izmaiņu iespējām?

    Kaut, iespējams, kļūdos, tur tev taisnība, kamēr vairākumu sastādīs NA, ZZS, un SC, pilnībā nopirktie, diezin vai kādas izmaiņas iespējamas, atšķirībā no šīm partijām V, vismaz, nav nopirkta un nevienam nepieder, ar visiem saviem trūkumiem.

    īstenībā, NA pārspēj visus rekordus, ZZS pieder bLEmbergam, SC pieder Kremlim, bet, NA, pieder gan MNA, gan Lembergam, kā tur bija, “gudrs tēļš zīž divus pupus”, kaut kā tā, bet, vai šāds “gudrs” teļš vajadzīgs Latvijas politiskajā kūtī, es domāju, ka nav, labuma no tā nekāda, tikai lielāki mēsli, ko pēc tam jātīra.

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > peerku 14.09.2014. 15.05

    zanE. Ak kungs! Vienotība ienaidnieku ielenkumā:):):) Vai tad pašreizējā koalīcija būtu sliktāka par to, kurai esot pie varas, Repše atcēla gan Jakānu, gan Vaškeviču? Kurš tad Vienotībā būtu ieinteresēts atbalstīt KNAB, Kampars, Zaķis, varbūt Āboltiņa?:)

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    peerku > peerku 14.09.2014. 15.08

    > dzeris49

    “Pilsoņiem galvenais, lai būtu vainīgi politiķi, pie visām viņu nelaimēm, neatkarīgi no tā, kā viņi balso vai nebalso…”

    Politiķi cenšas pielabināties vēlētājiem un medijiem (kam tomēr pēc definīcijas jābūt opozīcijā varai), tādēļ nav, kas izskaidro vēlētājiem pašu atbildību. Pat nezinu, kā uzdevums tas būtu audzināt vēlētāju no kurnošā īgņas, kas apriori ienīst un lamā mūžīgi slikto valdību, ieskaitot tajā arī Saeimu, par atbildīgu, domājošu vēlēšanu (un ne tikai) subjektu.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > peerku 14.09.2014. 15.47

    Nu beidzot, viens mans domubiedrs, kas saprot, ka MĒDIJIEM JĀBŪT OPOZĪCIJĀ VARAI, tas, īstenībā, ir tas, ko daudzi nesaprot – mēdiju uzdevums skatīties varai uz pirkstiem, nevis to slavēt, vai atzīmēt “sasniegumus”, paldies, DD1!

    Tāpēc jau to sauc par ceturto varu – jo tā uzmana un kontrolē pirmās trīs varas – likumdevēju, izpildvaru, un tiesu varu.

    Latvijā daudzi to nesaprot, un nesaprot, ka uzbrukums 4. varai ir uzbrukums demokrātijai, tātad, korupcijas, amastpersonu, valdības, utt., kontroles mazināšna, tātad, arī dzīvs līmeņa pazemināšasnos( jo lielāka korupcija, jo zemāks dzīves līmenis, arī dzīves līmeņa korelācija ar preses brīvību ir zināma).

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > peerku 14.09.2014. 16.07

    ….DD1…taisnība!…politiķi cenšas pielabināties vispirms medijiem, jo ar vienu publikāciju var iznīcināt acis nepamirkšķinot, otrs – pielabināties vēlētājiem, jo tiem ķīseļa upes ar mannā biezputras krastiem vajag tūlīt un tagad, sliktākajā gadījumā – rīt uz pusdienlaiku….jāpielabinās, kā niķīgiem bērniem, jo tad ir kaut kāda cerība realizēt kaut vismaz daļu no tā, lai valstī kaut kas attīstītos…ja nepielabināsies – vēlēšanās aizskries meklēt Balto Māti, Balto Zirgu vai Zīgerista banānus…

    …sabiedrība ir tas pats ģimenes mazais modelis, kurā sliktais ir tas, kurš neļauj čipsus ēst vai apmeklēt diseni, kurš saka – jātaupa nauda, nevar braukt uz siltām zemēm, jo ziema būs barga un dzīvoklim jāiestiklo logi….

    …jautā – kam būtu jāaudzina sabiedrība un kurnošās īgņas?…vai mums ir autoritātes, kuros sabiedrība būtu gatava ieklausīties?….vai mums ir žurnālisti, kuriem sabiedrība uzticētos, kuriem svarīgākais nav skandalozs virsraksts un portāla/avīzes/žurnāla reitings?…vai mums ir domājoša sabiedrība, kas tos spētu uzklausīt?…runāt jau var, bet ja tas līdz apziņas dzīlēm nenonāk?…tad ir tas, kas ir šodien….

    …ar šausmām gaidu Spriņģes “priekšvēlēšanu diskusiju raidījumus”…ja tie līdzināsies pašvaldību vēlēšanu “Spriņģes šoviem”, tad pasarg, Dievs!…nebrīnīsimies, ja vēlētājs atkal uzskatīs par labāku sēdēt mājās, jo “nav taču par ko balsot, visi muļķi, zagļi, korumpanti”….ja Spriņģe atkal izvēlēsies par labāku visus deputātu kandidātus pataisīt par muļķiem – ar tizliem jautājumiem, ar spēlītēm, baumu apspriešanām, ar bērnudārza līmeņa atjautības uzdevumiem – ieguvēja būs tikai Spriņģe, kura raidījuma beigās varēs pašpārliecināti uzsmaidīt – re, kā es šos par muļķiem pataisīju…protams, vēlētājam patiks!…mūsu sabiedrība bez šoviem dzīvot vairs nespēj, bet pie vakariņu galda paziņos – nav par ko vēlēt, visi gatavie klauni, uz vēlēšanām neiešu….bet…krievi aizies!…par savējiem nobalsos…bet mēs brīnīsimies – kā tad tā?…kāpēc “Saskaņai” tik daudz vietu Saeimā?….bet mūsējie – visi maitas!…

    …nu, kurš pirmais sāks?…ar sevi!…

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > peerku 14.09.2014. 16.23

    zanE – un ko tu iesaki?

    Aizliegt visu, kas izsaka nepatīkamu viedokli?

    Nu nav citas izejas, kā mēdiju neatkarība.

    Bet, protams, ar iwerobežojumiem – ja tur parādās kāda melīga informācija, šo mēdiju var sodīt, par viedokļiem, protams, nesoda nevienā demokrātijā.

    Kaut, ar to sodīšanu arī Ir, kā IR – varbūt, tomēr, nevajag tik drastiskus soda veidus, IR piemērs rāda, ka tā var izn’icināt jebkuru mēdiju, mums to vajag?

    Kas attiecas uz Latvijas TV – tur notiekošasis, reizēm, tiešām izraisa izbrīnu, bet, no otras puses, politiskā cenzūra būtu daudz sliktāks variants.

    Tā ka, viss tas nebūt nav tik vienkārši, bet, ne par velti, Rietumos sen nolemtws, ka zaudējumi, ko nodara neatkarīgie mēdiji, daudz mazāki, nekā labums.

    Kaut, protams, Latvijas situācija, kur vienīgaios neatkarīgais mēdijs ir IR, un tiesas ir kādas ir, situācija īpatnēja, bet, ko darīt?

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > peerku 14.09.2014. 16.45

    zanE. Tu tad sāc. Iesākumam atsakies no meliem un demagoģijas.

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    andris902 > peerku 14.09.2014. 17.20

    …Dzeri…nē, nav jāaizliedz, taču…man nav saprotama mediju cunftes vilcināšanās par mediju ombuda izveidi, par kuru Sandra Veinberga jau runā gadiem….šobrīd tas viss ir – vārna vārnai acī neknābs – līmenī…

    …manuprāt, būtu jābūt samērīgumam…nevis meklēt tikai skandalozo, bet stāstīt par sasniegto, par paveikto, par iecerēto….diemžēl, mūsu žurnālistu lomas tēlotājiem nav ne pietiekamu zināšanu, ne godaprāta…žurnāls “ir” patīkami atšķiras no pārējiem rakstošajiem medijiem – nekļūstot “dzeltens” un katrā numurā stāstot par kādu no Latvijas cilvēkiem, par viņa pieredzi, par pozitīvo….

    ….skumdina, ka sabiedrības pieprasījums aprobežojas ar skandalozo notikumu apzelēšanu, tad var dienām un nedēļām vārīties bez jēgas un sajēgas…kā jau vairākkārtīgi esmu norādījusi – paskaties uz komentāru plūsmu zem dažādām publikācijām…reakcija uz pozitīvo – nulles vērtībā, vai daži ierastie žults gāzēji ar savu ņerkstēšanu…domāju, ka visam ir jābūt līdzsvarā – gan uzslavai, gan nopēlumam….masu mediji veido sabiedrisko domu un tā ir viņu atbildība…

    ….kaut vai pēdējās ziņas masu medijos par Liepājas metalurgu…. pastiprināti tiek meklēts negatīvais, it kā pozitīvā vispār nebūtu…investoram mēģina sameklēt kaut ko skandalozu un ja nevar atrast, tad ar vilšanos balsī paziņo, ka ziņas ir ļoti skopas….necenšas sameklēt informāciju par to, kāds ir apgrozījums, cik nodokļos samaksāts, cik nodarbināto, kādi sasniegumi…nē, meklē tikai slikto!….tas pats attiecībā uz mūsu valstī notiekošo….

    …ja diendienā Tev mēģina “ieborēt”, ka viss ir slikti, vienā dienā Tu tam sāksi arī ticēt…

    …atslēgas vārds ir – atbildība!…sākot ar vēlētāju un beidzot ar visām četrām “varām”, kas vistiešākā veidā iespaido ikviena ikdienas dzīvi…atbildība!…

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > peerku 14.09.2014. 17.47

    Tur es tev piekrītu, mēdiju bezatbildība un korupcija mums ir tikpat liela, cik bezatbildība un korupcija visur citur, visu ar likumiem noreglamentēt nav iespējams, jābūt personiskai atbildības sajūtai par visu, ko tu dari, raksti, saki, utt.

    Kā uz Coca Cola bundžām raksta šur – tur ASV, “Freedom is a responsibility”, “brīvība ir atbildība”, mums arī to vajadzētu rakstīt uz katras alus, utt., pudeles, varbūt, tas kaut vai liktu cilvēkiem par to domāt.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > peerku 14.09.2014. 20.52

    zane: …ar šausmām gaidu Spriņģes “priekšvēlēšanu diskusiju raidījumus”…

    ————————–

    un kā tu vērtē ozoliņa murgainos komentārus par NA? Tie taču ir OK. Un tiem nav nekāda sakara ar “nomelnošanu”, vai ne? :)

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

dro 14.09.2014. 09.02

dzeris49 Ja KNAB atstāt Streļčenoka. vadībā, tad labāk to likvidēt pavisam, būs mazāks ļaunums.

___________________

Tāds uzstādījums jau no laika gala. Knab bija vajadzīgs Repšem, Āboltiņa un “labākā” iekšlietu ministre jau sen paziņoja, ka jāatlaiž gan Vilnītis, gan Strīķe. Strīķe vairs neko nelemj, liek mapītēs visvarenā priekšnieka instrukcijas…Kas uzlabojies? Strelčenoks noārda KNAB, bet publika lamā Strīķi.

Vienotība kā noteicošā varas partija ir vienkārši nožēlojama, to neredz tikai aklie. Interesanti, par cik atdos Citadeli? Tviterī ņirgājas, ka valdībai nevar uzticēt pat andelēt kartupeļus…

Atgādināšu, ka Dombrovskis demisionēja, lai koalīcija varētu veidot rīcībspējīgu valdību:):):)

+10
-10
Atbildēt

0

ligakalnina 14.09.2014. 08.25

Pēc slavenā Streļčenoka publiska paziņojuma, ka korumpētā valdība piesedz Striķi, un cīnās pret viņu, jo Striķe valdību šantažējot, nevienā normālā valstī šāda līmeņa amatpersona savā amatā nebūtu noturējies pat stundu.

Latvijā viss notiek otrādi.

Streļčenoks turpina “reformēt”, tātad, likvidēt KNAB, kā uzdevumā, var tikai minēt, ne jau par velti SC un ZZS to tik ļoti aizstāv.

No otras puses, Streļčenoks, kas raksta 300 lpp. garas instrukcijas, un darbalaiku veltī nevis cīņai ar korupciju, bet gan šo instrukciju ievērošanas pārbaudei, ir ārkārtīgi aizdomīgs, sīkumains, atriebīgs, ļaunatminīgs, un nespēj vai negrib atšķirt būtisko no nebūtiskā, pie kam ir tik milzīgi egocentrisks, un visus darbiniekus vērtē nevis pēc attieksmes pret darbu, bet, pēc attieksmes pret sevi, neapšaubāmi, ir epileptoīdi – paranojāla pataloģiska personība, tādi cilvēki labi strādā darbos, kur vajadzīga precizitāte un pacieytība, bet, tiem absolūti kontrindicēts darbs ar cilvēkiem, kur nu vēl par tāda līmeņa vadītāju.

Vispār, notiekošais ap KNAB ir kārtējais Latvijas “šausmu stāstiņš” un parāda šeit, bieži vien, esošo ierēdņu un politiķu nekompetences, korupcijas, un visatļautības līmeni, kā arī mūsu Valsts pārvaldes līmeni vispār.

Ja KNAB atstāt Streļčenoka. vadībā, tad labāk to likvidēt pavisam, būs mazāks ļaunums.

+24
-4
Atbildēt

11

    aivars_silins > ligakalnina 14.09.2014. 09.10

    Un kāds vēl aģitē balsot par Vienotību? Salātzaļie spekulē uz to, ka ģeopolitiskā situācija ir tāda, ka vairums nobalsos par viņiem. Ļoti bīstama spekulācija. Klausos, ka daudzi latvieši taisās balsot par saskaņu, to būs panākuši paši vienotības cilvēki ar savu uzpūtību un savu interešu stādīšanu augstāk par valsts interesēm. Ar bažām gaidu vēlēšanas.

    +9
    -13
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 14.09.2014. 09.35

    Nu bet viss jau nav atkarīgs tikai no V.

    Cik saprotu, Steļčenoka atlaišanai nepieciešams Saeimas vairākuma atbalsts, bet, cik saprotu, tāds nav. No otras puses, V pasivitāte un absolūta nereaģēšana uz to, ka Streļčenoks apsūdz to korumpētībā, arī ir apbrīnojama, iespaids, ka Streļčenoks var V elementāri šantažēt, un tā spiesta ar to rēķināties un klusē.

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 14.09.2014. 09.42

    dzeris49….Steļčenoka atlaišanai nepieciešams Saeimas vairākuma atbalsts, bet, cik saprotu, tāds nav.

    ______________________

    Tad kādēļ nelikt uz balsošanu? Publikai būtu vēl viena indikācija, par kuriem nebalsot. Tātad, kas vainīgs, tas bailīgs.

    +12
    -11
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 14.09.2014. 09.44

    Piekrītu, vismaz, parādītu, kas ir kas.

    +10
    -12
    Atbildēt

    0

    peerku > ligakalnina 14.09.2014. 09.56

    > lno

    “kādēļ nelikt uz balsošanu?”

    Es arī to no Straujumas sagaidīju, bet čušs…

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    ILZE > ligakalnina 14.09.2014. 10.50

    dzeris49

    Nu bet viss jau nav atkarīgs tikai no V.

    _________________

    Vēl jau ir spitālīgie, ZRP.

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    Dina > ligakalnina 14.09.2014. 11.08

    >> dzeris

    1. kurš tev sastāstīja tās pasaciņas, ka Latvija ir „normāla” valsts ? Iespļauj tam sejā, jo viņš tev ciniski meloja.

    2. Streļčenoks turpina “reformēt”, tātad, likvidēt KNAB tā LĪDZŠINĒJĀ izskatā un vemjotība tam pretojas. Ne jau par velti.

    3. „Streļčenoks … ir ārkārtīgi aizdomīgs, sīkumains, atriebīgs, ļaunatminīgs” … Specdienesta vadītāja specifika. Tomēr labāk, nekā histēriska blondīne, kura pils VIENAS pie varas esošas partijas rīkojumus, piesedz viņu noziegumus un likumam spļauj virsū.

    4. kārtējais Latvijas “šausmu stāstiņš” – tas gan. Strīķei jau sen – vēl Lupatiņa laikā vajadzēja no kabineta Alberta ielā pārcelties uz ne mazāk labi aprīkotu kabinetu Tvaika ielā. Taču viņa dikti bija vajadzīga vemjotības spicei – vispirms, lai nonāktu pie Siles un pēc tam – lai pie tās noturētos. Pie tam – bija vajadzīga tieši tāda kāda ir – bezdomu automāts, gatavs izpildīt JEBKURU vemjotības rīkojumu, jo pati lieliski apzinājās, ka kā korupcijas apkarotājs un speciālists ir apaļa nulle.

    5. „… labāk to likvidēt pavisam, būs mazāks ļaunums.” … vemjotībai – pavisam noteikti ! … : )))

    +1
    -14
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 14.09.2014. 11.29

    ….lai kaut ko liktu uz balsošanu – ir jābūt lēmumam par to, bet…pirms tam jāizveido komisija Streļčenoka darbības izvērtēšanai, taču…kā likumā noteikts – par komisijas izveidi ir jāpieņem attiecīgs lēmums, diemžēl, pie esošā Saeimas sastāva nav iespējams izveidot pat komisiju, kur nu vēl, nonākt līdz balsošanai….zaļzemnieks Brigmanis to taču apliecinājis…

    …Straujuma nevar noņemt Streļčenoku, to nevar izdarīt arī Vienotība ar savām balsīm un arī NA balsīm, ja notiktu brīnums un NA nolemtu atbalstīt V balsojumu – ar to ir par maz….bet…ja kāds no Vienotības uzdrošināsies “pacelt roku” pret KNAB “vadītāju” Streļčenoku, tad katram, kuram nebūs slinkums – piebalsos Streļčenokam, lai apmierinātu savas atriebības alkas pret Vienotību….to jau mēs esam redzējuši un piedzīvojuši….arī absurdos balsojumus, kurus ar neslēptu prieku komentēja Rasnačs – redz, kā mēs to Vienotību pie vietas nolikām!….

    …likums par KNAB radīts tā, lai to nevarētu ietekmēt, ar paļāvību, ka KNAB strādā tam definēto un deleģēto uzdevumu izpildei, taču – kā mēs tagad redzam, šo “neaizskaramību” negodprātīgi iestādes vadītāji var izmantot savu personisko interešu (amata) saglabāšanai…

    +13
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 14.09.2014. 11.44

    Rasnačs vispār ir unikāli “alternatīvi apdāvināts” pat priekš NA.

    Atceros, kādreiz viena žurnaliste pieķēra viņu melos.

    Un viņš, tā vietā, lai argumentēti apgāztu žurnalistes teikto, atbildēja – “gudrākais piekāpjas”, ar to “gudrāko”, protams, domādams sevi.

    Īsts NA kadrs – tikpat “apdāvināts”, cik blēdīgs, Muižnieces pakalpiņš.

    Kur viņi tādus atrod?

    Blēžu un “rasnaču” % NA, manuprāt, daudzkārt pārsniedz blēžu un stulbeņu % Latvijas pilsoņu populācijā.

    +12
    -8
    Atbildēt

    0

    ILZE > ligakalnina 14.09.2014. 11.54

    dzeris49

    Atkal, invaļid, uzsēdies uz savas izlīdušās zarnas un tāpēc vaino latviešus? Vajadzēja anālu izmantot tikai Dieva paredzētai funkcijai, tad zarna šodien būtu vietā.

    +2
    -15
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 14.09.2014. 12.55

    zanE… ir jābūt lēmumam par to, bet…pirms tam jāizveido komisija Streļčenoka darbības izvērtēšanai

    ___________________________

    Nu ko tad Vienotība tādu priekšlikumu neliek uz balsošanu?:)

    +11
    -11
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 14.09.2014. 07.43

Krievu par dārznieku…..

+17
-3
Atbildēt

0

Ieva Priedenfelde 14.09.2014. 02.44

Muļķības! Pie vainas ir sistēma un KNAB jāreorganizē. Ja jau Streļčenoks būtu pirmais ar kuru ir problēmas, bet tā nav, tātad vainīga ir sistēma.

+1
-20
Atbildēt

1

    simpsons > Ieva Priedenfelde 14.09.2014. 12.57

    ‘Sistēma’ pēc ES un ASV prasībām tika būvēta, lai nodrošinātu KNAB neatkarību, t.i. lai ministrs un pat ministru prezidents nevarētu KNABam dot rīkojumus ‘izmeklē šo, bet šo ne’.

    Un ‘sistēma’ strādā, jo kad AAA kontrolēja visu valsti, KNABs, SABs un Diena bija pēdējās patstāvīgās organizācijas. Loskutovs tika nomests par grāmatvedības uzskaites pārkāpumiem! Nākamo priekšnieku Vilnīti iecēla AAA, loģiski izraugoties paklausīgu šuneli, kas laiza roku. Streļčenoks nāk no KNABa, bez jebkādas vadības pieredzes viņu paugstināja uzriez 3 līmeņus!

    Tagad tie, kas viņu izvēlējās, protams, netaisās atzīt savu kļūdu, bet izdomāja likvidēt KNABu.

    +20
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam