Neviens mani neaizstāvēja, neviens cilvēks

74

Komentāri (74)

[…] trāpījums sirdī (lai cik banāls nebūtu šis teiciens). Pirms tam biju lasījusi žurnāla “Ir” interviju ar Irinu Dovgaņu, (šeit nav pieejama pilnā apmērā, bet man bija paveicies izlasīt visu) kas organizēja […]

0
0
Atbildēt

0

Zuzanna 06.09.2014. 06.06

Pretīgi. It kā brāļi, bet uzvedās kā klaiņojošu suņu bars. Vergu dvēseles.

0
0
Atbildēt

0

emb_riga 03.09.2014. 11.58

Gaidi no cita to,ko tu pats esi viņam nodarījis!Kā tu esi izturējies pret kādu citu,tā viņš izturēsies pret tevi!Pūlis ir sliktāKAIS TIESNESIS! Pēc viena noziedzīgas rīcības vari spriest par viņiem visiem.

0
0
Atbildēt

0

sarmitelinde 03.09.2014. 10.58

nevaru Tevi iepriecināt, es RD nestrādāju.

0
0
Atbildēt

1

Jānis Derkusovs 03.09.2014. 10.51

Zinu. Man tāda vājība -paanalizēt tekstus.Nu kā citiem krustvārdu mīklas minēt.Uz mani te viens otrs ir brēcis…

Un pie tik plašiem tekstiem kā Tavējiem, Skaisle , gribi negribi, bet personiska informācija tiek izpausta…Nu tad es to, ko par Tevi zināju, sametu mātē googlē…Un man izmeta personas, kas atbilst kritērijiem…Tālāk djelo tehniki.Kamēr dzēru kafiju, nepaņēma vairāk par 5 min.

Tā kā zinu gan departamentu, gan amatu…Nebija tas grūti.

+1
0
Atbildēt

0

sarmitelinde 03.09.2014. 10.41

Kāpēc Tu domā,ka es esmu Rīgas Domē ?

Mani satracināja, kad uzzināju,ka latviešu naciķi ir arestējuši IR kontus. Tad sāku te rakstīt un lasīt.

Bet vispār tev taisnība – abos rakstīt ir par laikietilpīgu. Bet Tu jau arī – kur pats/pati strādā,ka ir laiks visus komentārus izlasīt?

0
0
Atbildēt

0

sarmitelinde 03.09.2014. 10.18

jautājum sveiks, bet kāpēc tev vajag Skaisli.

0
-2
Atbildēt

1

    Jānis Derkusovs > sarmitelinde 03.09.2014. 10.34

    Sveika!

    Man jau nevajag, vienkārši es Tevi esmu pieradis identificēt kā Skaisli. Ieradums.

    Bet Tev gan pietiek enerģijas pa visiem portāliem noplosīties ar plašiem tekstiem…Jums tur Rīgas Domē nemaz jāstrādā nav?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Par šo ziņu autoru “nedaudz aizsargāja”…

    ——-

    Напомним, что 29 августа в Пскове неизвестные избили Шлосберга неподалеку от его дома. Ему диагностировали черепно-мозговую травму и частичную потерю памяти. Сам издатель и депутат областного собрания говорит лишь об одной причине нападения — его расследовании гибели псковских десантников.

    http://www.novayagazeta.ru/news/1686539.html

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Vaira Âbele 02.09.2014. 20.06

Un kurš aiztāvēs viņus????

https://www.youtube.com/watch?v=jhi0Vl_On2s

0
-7
Atbildēt

2

    Jānis Derkusovs > Vaira Âbele 02.09.2014. 21.03

    Kas vēju sēj, tas vērtu pļauj- Bībeles vārdi. Tā gadās, kad ar bandītiem sasienas.

    HAMAS visu laiku apšauda Izraēlu, izmantojot kā vairogu civilos iedzīvotājus. Tāda ir bandītu taktika.

    Un tālāk kā Piedņestrā un Abhazijā-pelēkās zonas. Naudas nav, pensiju nav, likuma nav. Gribēja Krieviju? Dabūs! Tā ka maz neliksies…

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    brigita_damme_rtk_lv > Vaira Âbele 02.09.2014. 21.41

    Aizstāvji stāv aiz muguras. Vai tad ne?

    http://www.youtube.com/watch?v=ta3We9ppV74

    +9
    0
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 02.09.2014. 19.29

krievi ir lopi , to es dzirdeeju kad man bija 5 gadi , dzirdeeju kad bija 18 , dzirdu tagad , kad man sirma galva , krievi juutas kaa izredzeetaa kasta , tagad peec cilveeku apšaušanas Ukrainaa un peec aviolainera nogaašdanas ar teju 300 dziiviem cilveekiem , taī skaitaa arii beerniem , saklausiijušies sava ķeizara melu propagandu palikuši iipaši nekauniigi.

+10
-1
Atbildēt

0

Ojārs 02.09.2014. 18.22

Man māte un onkulis stāstīja par krievu okupantu zvērībām pēc Latvijas otrreizējās okupācijas. Nekas nav mainījies.

+11
0
Atbildēt

2

    Anonīms > Ojārs 02.09.2014. 18.57

    Jā bija zvērības, bet bija arī Latviešu sarkanie strēlnieki, žīdu sāvēji a la Arājs un Co. Nav vienvirziena taisnības. Cietuši ir visi un pašmāju kangaru arī pilna pakaļa. Skatieties nākotnē, beidziet rakties pagātnes mēslu čupā.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Latviešu sarkanajiem strēlniekiem vismaz formāli bija iemesls cīnīties boļševiku pusē. Ļeņins viņiem par to solīja brīvu Latviju.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Anonīms 02.09.2014. 18.04

Nevajag pārnest spriedzi prizmā Latvieši- Krievi. Ir adekvāti latvieši un krievi. Un otrādi. Nekuriniet nacionālo naidu. Tā jau problēmu pietiek.

+9
-4
Atbildēt

0

Nika 02.09.2014. 17.30

Barbari.

+13
0
Atbildēt

0

esmeralda_se 02.09.2014. 17.15

>>>Vakar ar kaimiņieni runājām par citu kaimiņieni -meita jau piekto gadu dzīvo Ņujorkā un gandrīz nerunā angliski. Viņa saka,ka mierīgi tur iztiekot ar savu krievu valodu. >>>

Superīgi. Augstas kultūras cilvēks, vai ne? A ko, desu mārketā tak var nopirkt tāpat, valoda nav jāzin :D

+9
-1
Atbildēt

2

    austrisv > esmeralda_se 02.09.2014. 17.29

    Valoda nav jāzin, bet pilsonību jau arī nesaņems ASV bez valodas!

    Interesanti, kur tādi subjekti strādā?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Leinerte > esmeralda_se 02.09.2014. 18.02

    Jaa – ASV ir liberala pret gariigiem invalidiem. Viniem lauj tualetes tirit pat tiem, kas nespej valodu iemacities.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

sarmitelinde 02.09.2014. 17.09

Man ir izcili labi apziņas krievu cilvēki tepat Latvijā. Izcili.

Un vienlaicīgi tāpat visādas vulgārības un briesmības var piedzīvot. Reiz stāvu – gaidu autobusu. Nāk tantuks – vismaz divreiz garāks un platāks par mani – ar lielām somām, kas gandrīz pa zemi velkas – redzams – ne latviete. Bet kā tramvajs – visus pagrūž – iet pa taisnu līniju. Es pieņēmu lēmumu- ja nāks virsū un mani arī grūdīs – es godavārds ar savu somiņu likšu viņai pa pleciem. Cik nesmuki tā sieviete uzvedās un cik ļoti es agresīvi uzbudinājos. Bet viņa laikam juta , citi pamuka malā, es stāvēju kā klints. Un viņa apmeta ar mani tādu gandrīz nemanāmu, bet tomēr loku.

Jā un vēl es domāju,ka Latvijā jau tāpat ir nacionālā spriedze – latvieši apvainojušies uz krievvalodīgajiem un tie atkal uz latviešiem. Nedomāju,ka šīs jūtas un sajūtas vajag eskalēt. Un nedomāju,ka no tā kaut kur var glābties – no krieviem. Vakar ar kaimiņieni runājām par citu kaimiņieni -meita jau piekto gadu dzīvo Ņujorkā un gandrīz nerunā angliski. Viņa saka,ka mierīgi tur iztiekot ar savu krievu valodu.

Nu tā kaut kā.

+3
-12
Atbildēt

10

    austrisv > sarmitelinde 02.09.2014. 17.26

    Nu jā, sandra. piekrītu, jo arī es ja būtu metusi līkumu un bridusi pa zālāju vai skrējusi pa ielu, lai gan bija līkums, tad arī mani neviens nebūtu nolamājis pat ne mazs skuķēns, kas pieradīs, ka viņš te ir galvenais noteicējs, bet tad laikam jāiet ej pa maliņu lišķīgi smaidīdama, ne tā kā es lepni paceltu galvu, bet pa ietvi! Tāpēc arī dabūju, ka nezināju savu vietu Latvijā!

    Bet es tiešām arī tā daru un ejot pa ielu nekad negriežu pretimnācējam ceļu, ja viņš iet pa nepareizo pusi! Kaut apstāšos un to pateikšu, bet nekauņām ceļu negriežu.

    Šoreiz noklusēju un aizgāju lepni paceltu galvu, jo esmu latviete un par to patiešām lepna!

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > sarmitelinde 02.09.2014. 17.35

    >SandraJ

    Nekā personiska, bet mani ziņkāre moca…

    SandraJ ir viens no nikiem, ko izmantojat,lai gan pieļaujum, ka Sandra ir Jūsu vārds.

    Vai Jūs KD rakstat ar niku Skaisle un Satori3/4 ar niku Kailā?

    Ļoti jau stils un domu gājiens man šķiet pazīstams…

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 02.09.2014. 17.35

    kā ir – pieklājība neko nemaksā, bet tā visvairāk tracina visādus zemākos slāņus.

    Bet kā ir ar mani. Man vienmēr ir arī žēl to zemāko slāņu cilvēki. Nu kādas viņiem ir iespējas? Nu padomā – piedzima dzērāju ģimenēs,skolā viņus ienīda,nicināja, ne viņi mācījušies, ne viņi kaut ko cilvēcīgu ir redzējuši. Un jo īpaši Krievijā , Latvijā – visās šajās zemēs uz austrumiem no Vācijas, no Skandināvijas. Nu tā tomēr ir mūsu kopējā atbildība.

    Atceries vasarā bija informācija par to puisīti, kuru gandrīz divus gadus izvaroja aizbildnis ar saviem draugiem. Un es visu laiku domāju – vai viņš saņem adekvātu palīdzību, tāds – dzērāju vecāku un visa cilvēciskā pamests bērns. Kā Tu domā kāds viņš būs , kad izaugs ?

    Tas nenozīmē,ka es tagad attaisnoju vardarbību, masu slepkavības utt. – nē. Bet tāda linčotāja un šaut gatavā šajā situācijā es arī neesmu.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 02.09.2014. 17.40

    no satori mani izbanoja, es tur nerakstu. Un tas arī kaut ko nozīmē,ka mani izbanoja, jo es būtībā paudu to pašu viedokli par satori, ko šajā numurā klāsta Gundega Repše. Un kad tagad lasu , kā Šļāpins kaut ko par demokrātiju žvadzina man dūša aptekās. Tas ir apstulbinoši liekulīgi. Es nedomāju,ka tā robeža -tā garīgā robeža, tā mentalitātes robeža starp šodienas Krieviju un Latviju ir tik liela.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Annija > sarmitelinde 02.09.2014. 18.50

    Pievienojos Sandras viedoklim. Domājams, ja Kijevas Ļvovas centrā šodien stāvētu sieviete, kas ietinusies Novorosijas karogā, tad rezultāts būtu visai identisks, ja ne pat daudz dramatiskāks. Daudzi Austrumukrainas iedzīvotāji ir bijuši spiesti dzīvajā skatīties uz savu tuvinieku (sieviešu un bērnu) sakropļotajiem līķiem un dzīvot sabombardētās ēkās vai teltīs. Līdz ar to, viszemākā intelekta līmeņa cietēji neizbēgami izpaudīsies šādi. Varbūt daudzajiem komentētājiem vajadzētu atgādināt par tepat Latvijas teritorijā reiz pieredzētajiem kauna stabiem, kad pūlis ar patiesu baudu apmētāja ar akmeņiem pie tiem piesietos, kas nav nemaz tik sena izprieca, kā daudziem šeit liekas! Latviešu tautas noteikta daļa, kas sevi skaļi dēvē par nacionālistiem, šobrīd rīkotos tieši tāpat, kā viduslaikos – par to šaubu tikpat kā man nav.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > sarmitelinde 02.09.2014. 21.08

    Nu, Sēne, nespried pēc visiem pēc sevis…

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > sarmitelinde 02.09.2014. 21.09

    Nu tad sveicināta, Skaisle!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Malda > sarmitelinde 02.09.2014. 21.28

    Sēne, te nu ir atšķirība. Ukraiņiem ņem nost viņu dzimto zemi, bet krievinieki to zemi zog. Ceru ka tu saproti par ko vispār runājam.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Kāreiz par to ļoti šaubos. Ekstrēmisti un vienkārši pastulbi cilvēki ir katrā tautā. Esmu redzējis arī latviešu urlas, ja viņus tā var nosaukt. Taču kopumā kultūras līmenis šeit ir augstāks. Nespēju iedomāties, ka kaut kas tāds šobrīd būtu iespējams Rīgā, lai gan zinu, ka arī starp latviešiem ir padibenes un kretīni, kuriem tīri labi patiktu iekaustīt pie staba piesietu pretinieku. Taču viņus fiksi aizvāks. Arī Ļvovā tas ir nereāli – tur paši savējie kaušļiem saliktu pa ausīm. Ir jābūt noteiktai apstākļu sakritībai, lai šāds zemiskums kļūtu iespējams.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 03.09.2014. 10.04

    nevajag sev melot – situācija ir daudz sarežģītāka – jā Ukrainā ir iebrukuši krievi – tā ir vienas valsts Krievijas – agresija pret otru valsti – Ukrainu , bet – Ukrainā dzīvo ne tikai ukraiņi, bet arī krievi un arī krieviem tā ir Dzimtene.

    Gluži tas pats ir ar simtiem tūkstošu Latvijas krievu. Viņiem Latvija ir Dzimtene jau trīs paaudzēs. Un tas visu situāciju padara sarežģītāku. Kā mums šiet dzīvot un kā sadzīvot.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 02.09.2014. 17.06

“…Mēs varam ar krievu cilvēkiem runāt par kādām sadzīves lietām, un viņi būs sirsnīgi, atsaucīgi, izpalīdzīgi. To es vienmēr novērtēju. Bet lieta tāda, ka mēs nedrīkstam ar viņiem cilāt kādus nacionālās apziņas vai vēstures jautājumus, tad automātiski nonāksim konfliktā pat ar vislabāko cilvēku….” (Knuts Skujenieks: Krieviem ir impēriskā apziņa).

To pašu, tikai detalizētāk, vēl krievu laikā dzirdēju kāda cita latviešu politieslodzītā stāstā par piedzīvoto lēģeros. „Ā, iesēdināja ar pretpadomju pantu ? Mani arī, sveiks, še roka!… Ko, Latvijas neatkarība?! Pšol nā…, bļē…”

+27
0
Atbildēt

0

austrisv 02.09.2014. 16.30

Par šausmīgajiem krievu šovinistiem un viņu uzvedību nemaz nebrīnos, jo šodien man nācās piedzīvot idiotisku notikumu manā pilsētā, kur nebūt nav tik daudz krievu. iedomājieties, eju pa ietvi un man pa priekšu iet garā rindā vesels pulks bērndārznieku aizņemot visu ietvi. Aizmugurē pļāpājot iet divas audzinātājas un viena priekšgalā. Neviena nošim sievietēm neteica bērniem, lai ļauj pa maliņu aiziet garām. Tāpēc sacīju, lūdzu, maliņā, maliņā. Man viens apmēram 5 gadus vecs skuķis noteica skaļā balsī: latiška un sekoja apvainojumi, neteikšu kādi. Es izturēju un aizgāju garām mierīgi, bet sitiens pa sajūtām bija nepatīkams, un tas viss no bērna mutes, tad ko man domāt par pieaugušiem krieviem un šadu bērnu vecākiem.

uzskatu, ka krievi ir palikuši pavisam pretīgi savā uzvedībā, un, ja varētu arī šeit ieviestu savu nezvēru noteikumus. Bet gan viņi drīz saņems pēc nopelniem!

Atceros, ka pilsētas centrā ir vairāki latviešu bērnu dārzi un nekad no latviešu bērniem es neesmu saņēmusi nekādus apvainojumus. Gluži otrādi- audzinātāja svienmēr ir teikuša sbērniem lai palaiž cilvēkus garām.

Šo krievu bezkaunību neaizmirsīšu nekad!!!

+25
-4
Atbildēt

15

    sarmitelinde > austrisv 02.09.2014. 16.46

    tāpat ir nācies piedzīvot kādus aizvainojumus, piemēram, LDZ kasēs Rīgā kasiere nerunāja un nesaprata latviski – pirms diviem gadiem tur pirku biļetes uz Pētergburgu. Ik pa laikam kaut kas tāds gadās,ka mani nespēj apkalpot latviski.

    Tomēr nekādi nevaru piekrist,ka krievi ir sliktāki un latvieši labāki. Pilna IR komentāru telpa ar apdullušiem nacionāli pārbudinātiem tipiem, kuri savas tautas labā neko nav izdarījuši.

    Necilvēcībai, ļauna zvēra niknumam, fanātismam nav nacionālo robežu.

    Tā es domāju.

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > austrisv 02.09.2014. 16.51

    SandraJ. Latviešu fanātisms izraisa smaidu, krievu fanātisms nogalina!

    +16
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 02.09.2014. 16.58

    Atvaino sandra, bet man nekad neviens bērns nebija vēl atļavies pateikt bezkaunības skaļā balsī. acīmredzot tas viss notiek mājās, jo laikam taču arī bērnudārzs sākas 1. septembrī.

    Man sen jau nav ilūziju, ka krievi ir kultūras tauta, bet tagad to zinu 100%. nekaunības no maza bērna mutes par latviešiem. atvaino, bet es nekad to neaizmirstu un šausmās domāju, kas pie mums te tagad dzīvo un kura tauta šos neliešus baro! Un tas notiek visā Eiropā, kad krievi tagad ir palikuši naglije, un tas vēl būtu mīksti teikts.

    Tieši tas mani uztrauc, ka viņi te salīduši kā utis kažokā un tad vēl atļaujas tev uzspļaut.

    varbūt labi, jo vismaz bērni neizliekas, kā Putins , piemēram! viss redzams un skaidri!

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > austrisv 02.09.2014. 17.02

    nē – tā nav. Žīdu šāvēji latvieši tādi paši nāves nesēji bija.

    Krievi ir daudzskaitlīgāka nācija, tur nacionālisms ar šovinismu iet roku rokā utt. Bet man nav ilūziju par nacionālismu kā tādu.

    Tas pats Raivis Dzintars – skrēja asinīm notriepies pliks, briesmīgā salā. Nu tik nacionālpatriotiski , ka gandrīz vai jāraud. Un kas notiek aiz stūra – sadzer kafiju ar krievu naciķiem,pieņem čečenu draudzības dāvanas, kuras var nosaukt arī par kukuļiem un kuras protams, jāatstrādā un izrāda absolūtu impotenci saeimā darbojoties.

    Kā es saprotu – visi man tagad kritīs virsū, bet nedomāju padoties.

    Vispār – nu noklausieties,ko stāsta Panasenkovs. Es viņa uzskatiem ļoti piekrītu.

    +3
    -14
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > austrisv 02.09.2014. 17.09

    SandraJ. O, kārtējā, teorijas par latviešiem, kā pasaules ļaunumu, piekritēja. Tātad, latvieši vainīgi Austrumukrainas iznīcināšanā tāpēc, ka … Bliez vaļā! Esi pirmā!

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > austrisv 02.09.2014. 17.13

    Šo krievu bezkaunību neaizmirsīšu nekad!!!

    ———————-

    tie nebija krievi, tie bija jaunie putinieši.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 02.09.2014. 17.20

    Nu tad vēl viens šodienas gadījums, ja neredzi atškirību starp latviešu un krievu bērniem!sandra!

    Šodien gāju garām arī vienai latviešu skolai, no kuras lieli puiši bija sanākuši smēkēt ielas otrā pusē_ lielā barā!

    esmu drosmīga , un teicu puišiem, ka smēkēt ir kaitīgi!!! iedomājies, neviens no lielajiem puišiem man nepateica nevienu bezkaunību, kaut vai tādu: kas tev par daļu utt! Viņi parunāja bet pilnīgi neko naidīgu un aizvainojošu! Lūk, kāda ir atškirība starp krieviem un latviešiem, ka ne lielā skrievu audzinātājas neprot un negrib bērniem teikt, ka pa ietvi ir jāiet tā lai pieaugušie tiek garām, jo pārāk jau aizņemtas ar savu lietu apspriešanu!

    Mani neviens nepārliecinās, ka krievi ir kultūra stauta, jo viņu rīcība pēdējā laikā pierāda kaut ko citu, pie tam pārāk daudz negatīvā un slepkavošana, ja tu nedomā, ka viņi ir pārāki! Zinu, skaidri, kas ir kas un vēl joprojām dzīve to pierāda!

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > austrisv 02.09.2014. 17.21

    Kurā vietā es tev stāstu par latviešiem kā vispasaules ļaunumu? Man savu teoriju vispār nav, ne jaunu , ne vecu. Vairāk varu tikai reflektēt.

    Esam tik mazi, tik sīki, tik navarīgi, nespējīgi – nu uz kādu vispasaules ļaunumu esam spējīgi? Ja savu izmiršanu apturēt nespējam. Nu ko tu mīļā kā tāda maldu milda aizrunājies.

    Atceries – kad bija karš Dienvidslāvijā. Man vēl tagad nav viedokļa vai vajadzēja Belgradu bombardēt vai nē, bet kas tur notika – turpat aiz robežas ES ….

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > austrisv 02.09.2014. 17.33

    Ja tie bērni zinātu, ka tu no vienotības…. dabūtu uz pilnu klapi par veiksmes stāstu.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    nitrat > austrisv 02.09.2014. 21.50

    SandraJ atkal nodod sevi kā Kremļa aģentu. Kārtējie meli par Latviešu leģionu. Melīga propaganda ir raksturīga vatņiku pazīme.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    nitrat > austrisv 02.09.2014. 21.52

    Un par Belgradu nav divu domu. Ko Miloševičs savārīja, to Miloševičs arī izstrēba. Tik pat labi varēji pajautāt, vai vajadzēja ieņemt Berlīni. Stulbs kas stulbs.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > austrisv 03.09.2014. 09.59

    nevajag dzērumā lasīt un rakstīt.

    Es nekad nekur neesmu rakstījusi,ka žīdus šāva latviešu leģionāri.

    Leģionārs un latvietis nav sinonīmi. Bet nu labi – kā saprotu – ne jau patiesība vai dsikusija tevi interesē.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > austrisv 03.09.2014. 10.32

    Kāds sakars leģionam ar žīdu šaušanu?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > austrisv 03.09.2014. 10.39

    nekāds vēsturiski.

    Bet padomju vēsturniekiem patīk melot un viņi latviešu leģionāriem pārmet, vai inkriminē žīdu šaušanu.

    Ir tāda Andrieva Ezergaiļa grāmata par holokaustu Latvijā – tur ar dokumentiem tas ir pierādīts – leģionāri nebija žīdu šāvēji.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    tuba76 > austrisv 03.09.2014. 13.24

    Bet, Jūs jau manuprāt ļoti pareizi atzīmējāt, ka pieaugušie ir atbildīgi par bērnu uzvedību. Arī Jūs. Es Jums ieteiktu noskaidrot, kurš bērnudārzs tas bija un nosūtīt bērnudārza vadībai sūdzību par viņu audzēkņu uzvedību sabiedriskā vietā un pieprasīt, lai viņi atbildē norāda, kā viņi rīkosies, lai novērstu trūkumus savā pedagoģiskajā darbā. Var arī nosūtīt vēstuli vietējai avīzei piemēram – cik noprotu runa neiet par Rīgu. Nevajag visu uzreiz pagriezt uz starpnacionāliem konfliktiem – tie ir elementāri bērnu uzvedības jautājumi un pedagogu darba trūkumi.

    Neklusējiet! Interneta komentāru slejās neko nevar izmainīt, lai kā putleristi necenstos :-)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Alise 02.09.2014. 16.14

Kādai viduslaiku pūļa lumpeņu mentalitātei ir jābūt tiem cilvēkiem, kas aprakstīti rakstā, īpaši tai spērējai bildē?!

+17
-7
Atbildēt

1

    Jolanta Švābe (Stalidzāne) > Alise 02.09.2014. 21.32

    Vatņiks parastais savā attīstībā ir apstājies kaut kur Mamaja laikā. Pārtikas trūkums un bieža alkohola lietošana arī genofondu neuzlabo. Tāpēc no tiem neko citu gaidīt nav jēgas. Vai nu turi aiz žoga vai eitanazē.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

Ieva Priedenfelde 02.09.2014. 15.50

Fašistu cūkas, Putina nezvēri.

+13
-5
Atbildēt

4

    Inese > Ieva Priedenfelde 02.09.2014. 17.06

    Viss pēc kaŗa laika likumiem:

    Сепаратисты обвинили 53-летнюю Ирину Довгань в том, что она помогала украинской армии в качестве корректировщика огня. Сепаратисты накинули на нее украинский флаг и заставили ее стоять на тротуаре с табличкой “Она убивает наших детей”.

    +1
    -14
    Atbildēt

    0

    bebiekste > Ieva Priedenfelde 02.09.2014. 17.13

    Tikumiem. Separātistu tikumi.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Leinerte > Ieva Priedenfelde 02.09.2014. 17.53

    >>>Ločmelis Viss pēc kaŗa laika likumiem.<<< Lochmelu banda mainijusi profilu. Tagad vini atbalsta kara noziegumus un kluvushi atklati anti semitiski. Laikam kremlis instrukcijas nepiegadaa un savaa stulbuma vini macaas no gebelsa piezimewm. Ka kads te jau rakstija - gebelsa skolniekiem gebelsa likteni!

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    nitrat > Ieva Priedenfelde 02.09.2014. 21.48

    Tas jau nav nekas jauns, ka Kremlī valda antisemītisms. Tas bija raksturīgs jau Staļinam.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

sarmitelinde 02.09.2014. 15.50

outube.com/watch?v=-Esoml0zBxo

Национализм в России(1) |Драматургия истории Выпуск 23(12 серия 2 сезон) Е Понасенков

+6
-11
Atbildēt

0

sarmitelinde 02.09.2014. 15.49

Man ļoti patika, ko un kā par nacionālismu stāsta šis kungs.

Tieši to pašu es domāju par latviešu nacionālo apvienību.

<https://www.youtube.com/watch?v=-Esoml0zBxo>

Национализм в России(1) |Драматургия истории Выпуск 23(12 серия 2 сезон) Е Понасенков

+7
-17
Atbildēt

9

    Ieva Priedenfelde > sarmitelinde 02.09.2014. 15.51

    Nejauc nacionālismu ar nacismu.

    +14
    -7
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 02.09.2014. 15.55

    cālīti, nemāci nu vistiņu.

    +6
    -18
    Atbildēt

    0

    Alise > sarmitelinde 02.09.2014. 16.12

    Trollis sandra piekopj edžiņu indrāna un citu troļļu metodes – novirza sarunu uz citu tēmu.

    +21
    -8
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 02.09.2014. 16.50

    Austra, jā esmu trollene. Un Tev skauž? Iznācu paskatīties ko pārfjordu kaimiņiene austras kociņš šodien te darās? Nu to pašu , protams, lien kasīties.

    +2
    -16
    Atbildēt

    0

    nitrat > sarmitelinde 02.09.2014. 21.46

    SandraJ nemaz nav sieviete. Citos Latvijas portālos uzdarbojas Kremļa troļļi, kuri uzdodas pat par sievietēm no Krimas, kam vīri esot latvieši. Bet atmaskot viņus nav grūti, jo viņi paši sevi nodod. Arī SandraJ patiešām darbojas pēc Kremļa troļļu jau tik ierastās shēmas. Varu derēt, ka SandraJ ir tas pats Ločmelis.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > sarmitelinde 02.09.2014. 23.42

    Sandrai zemaka kvalifikācija, arī informētības līmenis par notikumiem valstī nepietiekošs.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 03.09.2014. 10.17

    tu gan mani nepārliecini,ka būtu daudz zinošāka par mani. Varbūt vienīgi kareivīgāka un optimistiskāka.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > sarmitelinde 03.09.2014. 12.59

    Bet tā tak biji tu, kura pirms dienām divām aicināji pierunāt Zatleru atvērt ČeKas maisus. Itka tas būtu no viņa atkarīgs. Tas tak liecina, ka raksti, kas ienāk prātā, bez nekādas patiesas informācijas par notiekošo un lietu kārtību valstī.

    Par kareivīgumu:):):) Tev derētu pavērtēt savas atbildes citiem. Tā, itkā lasi svešu tekstu:):):)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 03.09.2014. 13.15

    Betij, bet Zatlers taču ir komisijas vadītājs. Vai tas neuzliek kaut kādu atbildību? Kam Tavuprāt būtu jāprasa atbildība?

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam