Nacionālās apvienības noslēpumi

199

Komentāri (199)

sarmitelinde 25.08.2014. 10.01

Tāpat par Citadeles pārdošanu – ko Rīgā runā,ka pircēji ir bijušie īpašnieki. Vai tiešām Vienotība ir tik visvarena, ka neviens tam nevar iebilst, vai tomēr tā pati NA ir ietirgojusi no Vienotības klusēšanu un neiejaukšanos maksātnespējas administratoru miljonīgajās peļņās. Un gan Vienotība , gan NA mums baro blēņas un melus. Un mēs rakņājamies pa tiem mēsliem un viens uz otru rejam un rūcam un kožam. Kamēr tie tur augšā – skaita – cik miljonus, kurš ir dabūjis.

Mums taču ir visādi pārgudri juristi – aktīvisti – preambulas autori un sargi.

Te kāds jau piesauca daudzcietušo Kursīti, Rībenu – nu kur ir tā nacionāļu tautas balss – kur ?

Re ku Zatlers- pa modes skatēm izšiverējies, savām dāmām -ciņu biedrēm trkenus amatus ietirgojis. Kur ir viņa balss?

+3
-3
Atbildēt

2

    gliters > sarmitelinde 25.08.2014. 11.37

    “Vai tiešām Vienotība ir tik visvarena, ka neviens tam nevar iebilst, vai tomēr tā pati NA ir ietirgojusi no Vienotības klusēšanu un neiejaukšanos maksātnespējas administratoru miljonīgajās peļņās.”

    Ja būtu bijusi ietirgota klusēšana un piekrišana no NA puses, kam tas cirks ar pielaidēm bija vajadzīgs?

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > sarmitelinde 25.08.2014. 12.20

    ——–SandraJ:”(..) pie mums – gaidam novembri – redzēsim kam atkal par dārgu pannu pirkšanu iedos Zvaigžņotu ordeni.”

    ===============================================================================

    Ordeni IR-šu ozoloņiem – noslēpumu atklājējiem un NA dīdītājiem!

    https://www.youtube.com/watch?v=BFZgOK4KIsQ

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 24.08.2014. 19.35

Ozoliņa k-gs kaa vienmeer sava uzdevuma augstumos , kas plaanaa galdiņa urbeejiem traucee??? nabassaite ar čekas šesķorkaam , vinu finanseejums , nu jau vairs tik taadeeļ lai baņģugani nezaudeetu ietekmi , lembe ar nav aamars , redz kur piepirkt un vinnees immer.

+18
-5
Atbildēt

4

Ieva Aile 24.08.2014. 19.28

Vai,kas ik te nav sarakstīts…par hokeju,par gāzi…bet kā tad ar to ”Citadeles” pārdošanu palikās,par ko Naudiņš esot interesējies?

Šīs desmitgades necaurspīdīgākajā privatizācijas procesā, plānojot valsts bankas «Citadele» pārdošanu, vienīgais neatsijātais pretendents izrādījusies kārtējā pastkastīte, reģistrēta plaši pazīstamā ofšoru paradīzē.

Runa ir par ASV reģistrētu kompāniju «Ripplewood Holdings LLC», kura pašlaik palikusi pēdējā, lai arī solījusi vienu no zemākajām cenām starp visiem pretendentiem. Pašlaik nosauktā summa apstājusies pie 113 miljoniem eiro — niecīgas daļas no tā vairāk nekā miljarda latu, kurš savulaik tika iztērēts, valstij «glābjot» uz bankrota sliekšņa esošo «Parex» banku. Apmēram pusi no melnajā caurumā iegāztās valsts naudas izdevies atgūt, pārvaldot un atgūstot līdzekļus caur «Reverta» kompāniju. Ja «Citadele» tiks pārdota par aptuveni 100 miljoniem eiro, tas nozīmē, ka valsts paliks vismaz 400 miljonu mīnusā.

Mēģinot atrast pašu «Ripplewood Holdings», nākas piedzīvot strupceļu. Firma ar šādu nosaukumu Savienotajās Valstīs tiešām pastāv (izziņa redzama raksta beigās), tomēr tā ir nevis ietekmīgs investīciju holdings, bet gan pastkastītes firma bez darbiniekiem, bez savām telpām un pat mājaslapas — interneta adrese ir reģistrēta, bet tajā nekāda informācija nav atrodama. Firma reģistrēta Delavērā — štatā, kurš pat pašās Savienotajās Valstīs tiek uzskatīts par «iekšējo ofšoru» zonu. Privatizācijas pretendents atrodas vienā mājā ar vēl vismaz 3500 citām «pastkastītēm»: to uztur «The Corporation Trust Company», kuras bizness veidojas no šādu «pastkastīšu» uzturēšanas, aiz trasta plīvura slēpjot to īpašniekus, amatpersonas un patiesā labuma guvējus.

Ja kāds no Delavēras tipiskajiem ofšoriem grib nodarboties ar kādu reālu biznesu jebkurā citā štatā, tad ofšoram ir jāreģistrējas vēlreiz — faktiskajā biznesa veikšanas vietā. «Ripplewood Holdings» tā ir darījis Ņujorkas štatā, iesniedzot reģistrācijas dokumentus un norādot, ka ir «FOREIGN LIMITED LIABILITY COMPANY» (ārvalsts — un nevis amerikāņu — sabiedrība ar ierobežotu atbildību), kā redzams raksta beigās ievietotajā Ņujorkas štata Valsts departamenta izziņā par «Ripplewood Holdings» tiesisko stāvokli. Arī Ņujorkas reģistrā nav pieejama nekāda informācija par kompānijas īpašniekiem, vadītājiem utt.

http://privatizatori.wordpress.com/tag/parex-glabsana/

+8
-10
Atbildēt

9

    sarmitelinde > Ieva Aile 24.08.2014. 22.34

    nu redz – vai tad NA, ja vien viņus patiesi uztrauktu Citadeles liktenis un valsts budžets – nevarētu rīkoties – nu teiksim ,kā to izdarīja tie,kas cieta no tiesu sistēmas – griezties pie saeimas komisijas – paust bažas, prasīt informāciju utt. – t.i. darīt visu to,ko dara tādās situācijās civilizētas valstis.Bet klusē – patriotiskie NA.

    Tikko lasu ,ka arī Liepājas metalurgs krievu investoram pārdots nevis par piedāvātajiem 555 000 , bet par 150 000 eur, tik lēti pārdots esot tāpēc,ka tas nākotnē izdevīgi. Bet vai tā ir – man protams, nav nekāda saprašana.

    Varbūt kāds to var kaut cik nopietni paskaidrot.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ieva Aile 24.08.2014. 23.27

    …Sandra…par “Liepājas metalurgu”…esi lasījusi, bet neesi sapratusi….ne jau Liepājas metalurgu pārdeva par 150 tūkstošiem, bet tā meitasuzņēmumu AS “Liepājas osta LM”, kuru pirms pārdošanas sadalīja, izveidojot jaunu uzņēmumu “50.piestātne”, kas paliek Liepājas metalurga īpašumā…

    ….Liepājas metalurgs ar tādām “meitiņām” bija apaudzis kā suns ar blusām un ir tikai loģiski, ja LM maksātnespējas gadījumā mazākos uzņēmumus pārdod pa daļām…

    …kāpēc šis tracis radies?…tāpēc, ka pie kārotā kumosa netika Lipmans, bet Lipmana bazūne lapsa – to iztaurēja savā baumu lapā kā lielāko noziegumu…

    ….vai pēc visas Lipmana mūdžošanās, kad vēl bija iespējams LM glābt, bet valdība un sabiedrība tika barota ar Lipmana solījumiem, no kuriem čiks vien iznāca (te miljoni ir, te – nav) – Tu uzskatītu Lipmanu par nopietnu pretendentu, kas spētu pildīt savas saistības?….piedod, Lipmanam nevar uzticēties ne solījumos, ne stāstījumos….tāpēc vajadzētu kritiski izvērtēt piespēlēto informāciju, jo Lipmans lielo cietēju tēlo n-to gadu garumā….

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ieva Aile 24.08.2014. 23.38

    zane, kura partija tev mīļāka – bordāna, vai sudrabas? :)

    Un ko tu domā par Āboltiņas hokeju ar Lukašenko komandu?

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Ieva Aile 24.08.2014. 23.45

    ——–

    Saules mūžu 4.maija režīmam! Lai dzīvo kampēju, oligarhu un eirokrātu nesatricināmā savienība!! Mūžīga slava Latvijas Tautas Frontei!!!

    Uz to mums atkal…..

    https://www.youtube.com/watch?v=GSl0UtnvxMo

    Segliņa īsziņa Lipmanam: “Ko tu komunicē ar Velmeru, vai tad tev nav mana telefona. Kāpēc neesi vēl noziedojis ZZS”

    http://www.pietiek.com/raksti/seglina_iszina_lipmanam_ko_tu_komunice_ar_velmeru,_vai_tad_tev_nav_mana_telefona_kapec_neesi_vel_noziedojis_zzs

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ieva Aile 25.08.2014. 00.46

    ….andrej…hmmm…interesants jautājums, kas ienes zināmu skaidrību par Tavu un citu vislatviešu apjūsmotāju attieksmi pret NA….izrādās – Jūs to uztverat kā “mīļāko”!…nu i nu!…saprātīgiem cilvēkiem ir citi kritēriji, kāpēc viņi izvēlas atbalstīt kādu partiju, Jums NA ir “mīļākās” statusā, Jūs to apjūsmojat, apmīļojat, gūstat no tās baudu, apmierinājumu, iedvesmojaties un aplieciniet tai savu vīrišķo dabu….nu, var jau arī tā, bet….tomēr – kaut kā perversi…

    ….otrs jautājums – “ko tu domā par Āboltiņas hokeju ar Lukašenko komandu?”…

    ….kaut kā neatceros, ka Āboltiņa būtu spēlējusi hokeju, pie tam komandā ar Parādnieku, Naudiņu un Rubiku….sieviešu hokeja komandas spēli, kuras sastāvā būtu bijusi Āboltiņa arī neesmu redzējusi….Tu saki – viņi spēlēja tik slikti?….

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > Ieva Aile 25.08.2014. 07.39

    zaneE, paldies par atbildi.

    Par kaislībām ar Lipmanu -atceros tikai virsrakstus, ka kaut ko viņš sūdzēja tiesā kaut ko nē, kaut kas tāds bija.

    Jautājums – kas ir jaunais investors? Kas ir tie,argumenti,kas liek vai ļauj secināt,ka viņš ir – būs labāks par Lipmanu, ka viņa – t.i. jaunā investora solījumi ir – 405 miljoni – !!! vērti .

    Neatceros, vai šajā rakstā Ozoliņš to uzsver, vai citos, bet tas arī ir fakts, ka Vienotība ar visu savu koalīciju,daudzus faktus slēpj, neskaidro, melo, mānās un tikai pēc laika mēs uzzinam īstos apstākļus – un arī tad ne visus.

    Es spilgit atceors, kā MERKS solīja bibliotēku uzbūvēt par 1,5 milj lētāk. Bet ko pilnām mutēm teica politiķi – nēa, lai tiek latviešu firmām, lai atbalsta Latvijas ekonomiku. Kad mūsu lauku radi interesējās par darbu LNB būvniecībā – viņiem piedāvāja minimālo algu, līgumdarbu bez atvaļinājuma, bez sociālajām garantijām. Es katru dienu staigāju garām jaunbūvei – tur latviešu valodu nedzirdēju. Kad žurnālisti Skonto šefiem jautāja – kā tad tā – kāpēc tur strādā uzbeki, baltkrievi utt. – tad tie atbildēja,ka viņi par pakašuzņēmēju darbībām neatbild.

    To pašu tagad saka par iepirkumiem – esot latviešu mēbelus, tikai Ķīnā ražotas un eksportētas.

    Nu tā – tik seksīgi. Un es protams, nezinu, pat nenojaušu – bet jau a priori jūtu – LM osta – latviešu džeki atkal ir domājuši un svēruši – nu baigi svēruši …

    Starp citu, Vācijas valdībai ir līgumi ar Šveices bankām – tās ziņo par nodokļu nemaksātājiem. Un Vācijā tādi kaitnieki sēž cietumos , pie mums – gaidam novembri – redzēsim kam atkal par dārgu pannu pirkšanu iedos Zvaigžņotu ordeni.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ieva Aile 25.08.2014. 09.02

    zanīt, netēlo muļķīti. Bildes ar “Lukašenko hokeja” fani Solvitu Āboltiņu ir pat zem šī raksta…

    //////////////////////

    ….otrs jautājums – “ko tu domā par Āboltiņas hokeju ar Lukašenko komandu?”…

    ….kaut kā neatceros, ka Āboltiņa būtu spēlējusi hokeju,

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Ieva Aile 25.08.2014. 10.10

    Es spilgit atceors, kā MERKS solīja bibliotēku uzbūvēt par 1,5 milj lētāk

    __________________

    Nekautrējies, pareizini vismaz ar 10:)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Ieva Aile 25.08.2014. 10.12

    andrejs. Zane skatās spogulī un raksturo nacionāļus:)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 24.08.2014. 18.50

NA vajadzētu pamācīties no komunistiem saskaņiešiem. Ko? Dzelžainu disciplīnu. Tas ir lai kas, ne tikai runāt caur simtgadēm visu laiku vienu un to pašu, bet arī uzvesties netaisot muļķīgas kļūdas, viņi tās taisa ikbrīdi un līdz ar to neatšķiras no citām savlabuma meklētājām latviešu partijām. Taisnība jau ir ka komunistiem ir kremļa nauda un kremļa ukazka un nedod Dies, ja kāds Elksniņš vai Kabanovs to mēģinātu nepildīt. NA ir tikpat izlaidīga partija kā visas mūsējās, he- hē. Nekas jau nevar mainīties, jo vēlētājs ir tieši tāds pats kā visas mūsu partijas, ieskaitot Vienotību. Krievi atšķiras jo tas ir fašistu/nacionālistu vienots bars.

NA tiek manis izdalīts no pārējiem tādēļ, ka viņi spēlējās ar vissvētākām idejām. Nenoskaitīšu viņu pārkāpumus tie visiem zināmi [viņiem pašiem tāpat] :)

+20
-6
Atbildēt

8

    ILZE > dace_ampermane 24.08.2014. 20.07

    klejotājs

    Man tev, šļeserastam – zatļerastam, latviešu nīdējam, klejotājam, atkal jāatgādina par tavu elku, čekas sunīti, VVF. http://s1.bild.me/bilder/060112/4545329sabine_rapa.jpg

    +4
    -16
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > dace_ampermane 24.08.2014. 20.29

    pošol nah, deģenerāt

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    ILZE > dace_ampermane 24.08.2014. 20.33

    klejotājs

    Vai tu, latviešus nīstošais mēsls, neesi viņas defektīvā atvase, pederasts, Kārlītis? Tiešām pederasts, kā nulle, dzēris vai vikmanis.

    +4
    -17
    Atbildēt

    0

    ILZE > dace_ampermane 24.08.2014. 20.50

    Tā jau domāju, tu esi Šļesera draudziņš, pederasts, Kārlītis.

    «Вакара зиняс»: Шлесерс и сын президента любовники? http://www.kompromat.lv/item.php?docid=readn&id=2376

    +3
    -17
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > dace_ampermane 24.08.2014. 22.27

    rostin, man ir intuīcija,ka tev ir slikti, tu neraksti adekvāti,varbūt tev tīri cilvēciski vajag palīdzību.

    Es tikko biju pie radiem un tur vien jauna dāma strādā par pārdevēju rimčikā un izrādās,ka biežākie zagļi ir pensionāri. Tas man bija pārsteigums. Ka viņi zogot pa kartupelim, bietei, olai – visu, ko grūti pieķert.

    Varbūt tavs niknums uz ārprāta robežas ir bada dēļ, varbūt skumju dēļ.

    Es esmu stingri apņēmusies turpmāk būt ļoti sociāli aktīva un izpalīdzīga. Es domāju nopietni.

    Politiķi mūs apzog, visi, tirgo mūs kā ielasmeitas iztirgo suteneri, bet mēs viens otram rīklēs kožamies un acīs skrāpējam. Kamēr sutenri dzīvo jo krāšņi un skaisti.

    Vai tiešām tas ir viss, uz ko ir spejīgi Latvijas cilvēki? Sacenšanās otra izsmiešanā un nonicināšanā?

    Baigākā bezcerība to visu te lasot uznāk.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > dace_ampermane 24.08.2014. 22.44

    jā, klejotāj, Tu uzsvēri, to, ko es savulaik KD visu laiku rakstīju,ka visi politiķi legāli zog, bet deputāti legāli pārdodās, bet NA to dara visdziļāk pietaisot cilvēku dvēseles.

    Man ir tik žēl,kad es atceros pēc Atmodas, mūsu draudzē bija vecs onkulis, kurš Sibīrijas izsūtījumā strādāja rakstuvēs,kad viņš runāja – viņam kustējās abas protēzes – augšējā un apakšējā. Kad viņš saņema kompensāciju par izsūtījumu – cik nu tur to sāpju naudiņu – viņš to sadalīja uz pusi – baznīcai un skolai.

    Un tad nāk šie patrioti – labi barotie, uzposties, uztjūnotie – un piespļauj, pievemj un sabradā kājām tādu vecīšu piemiņu … ar saviem meliem, ar saviem maksātnespējas likumiem, ar savu tirgošanos un tiesiskuma sagraušanu …. lai nu kuri to darītu – bet nacionāļi …

    Tas ir tas,kāpēc no latviskām partijām man visnoziedzīgākā ir un paliek nacionāļi.

    Es savā prātā viņus asociēju ar stukačiem – šāvēji un kāvēji bija čekisti, bet kurus šaut un kurus kaut – to patieca stukači. Mežabrāļus nodeva stukači, deportāciju sarakstus čekistiem iesniedza partiju sekretāri – stukači.

    Kāds ir teiciens – nesodīti noziegumi ir pamats jauniem noziegumiem – es teiktu – labāk nepateiksi.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > dace_ampermane 25.08.2014. 14.00

    Jā, un tik nacionāli runajosais latviešu patriots Straume- ilgstoši saeimas spīkers :Straume. Kurā partijā tagad sildās šis lielais patriots. Un Pažarnovs, kurā partijā piepelnās? Un ko tagad parstāv lielais nacionālists komponists Imants Kalniņš?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > dace_ampermane 25.08.2014. 16.55

    savā laikā viņš bija starp tiem, kas nepieļāva 0 variantu pilsonībā, par ko tā cīnījās Gorbunovs un Ozoliņš.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

Cilvēcības vergs. 24.08.2014. 16.56

Ozoliņš ass un precīzs kā vienmēr. NA karsējmeiteņu un zēnu histērija liecina, ka trāpīts sāpīgā vietā. Atliek novēlēt – mazāk histērijas, vairāk domas skaidrības, lai attaisnojumam nav jāmeklē kāds cits, kurš tikpat nesmuks, netīrs un nodevīgs. Tas neattaisno NA mazspēju, bet apliecina, ka NA ir tikpat lieli pašlabuma meklētāji kā citi. NA nav ne pārāka, ne labāka par citām partijām, kas riņķo Latvijas politiskajā orbītā. Atšķirīgais – vēlme izlikties par nacionālajiem glābējiem un varoņiem, taču tam – prāts par īsu.

+21
-10
Atbildēt

2

    ——–

    Baltijas ceļa turpināšanai – visLatvijas “maidanizācijai” prātu vispār vajadzēs atslēgt:

    “Edvīns Šnore: Jāveicina Latvijai nelojālo cilvēku aizbraukšana”

    http://www.diena.lv/dienas-zurnali/sestdiena/edvins-snore-javeicina-latvijai-nelojalo-cilveku-aizbrauksana-14067192

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Cilvēcības vergs. 24.08.2014. 17.53

    Par lietu ir ko teikt – izskatās, ka nav…

    Starp citu, ozolings – tukšs un melīgs kā vienmēr.

    1. Kādā no rakstiem vajag paanalizēt ĀBoltiņas hokeja mīlestību un ko viņa domā par Lukašenko komandas hokeju..

    2. Ozoliņš varētu izstrādāt patriotiska :) Saeimas deputāta “morāles kodeksu”. Ko drīkst un ko nedrīskt darīt… Piemēram, vai drīkst sveicināties ar Kļementjevu, Urbanoviču un Rubiku junioru. Vai ieraugot uz ielas Ušakovu, jāpāriet otrā ielas pusē… Utt, utjp..

    Vai viņi ir likumīgu LR pilsoņu ievēlēti deputāti, vai arī 5. kolonnas (legalizēto krievu kolonistu) pārstāvji???

    +7
    -16
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 24.08.2014. 15.36

Ozoliņš pārtulkojis mums Hašeku – Slepeno pielikumu ģenerāļa pavēlei lasiet avīzēs.

P.S. EUROTIESAS LĒMUMĀ.

+5
0
Atbildēt

0

janis17 24.08.2014. 14.26

Te daudzi runā, ka ozolinsh pārmetis kažoku un no TP rupora kļuvis par vienotībnieku.
Manuprāt patiesībā neko viņš nav metis un saimnieku nav mainījis.
Kopš trīs AAA vienošanās ozolinsh kopā ar citiem ir dienistiem konsekventi aizstāv TP, lembja un šļesera intereses.
Uz vienotību pārvācies TP aktīvs un daļa kadru ir reģionālajā rezervē.
Vairs jau cīņas pret lembi nav, tas aizvietots ar par 90% izdomātu un hipertrofētu mna pseidoproblēmu. Toties aktīvi atbalstām TUA un šļesera interesēs un pēc viņa pasūtījuma apmelojam NA.
http://m.la.lv/politiskie-lasti/

+12
-16
Atbildēt

6

    dzerkaleliva > janis17 24.08.2014. 14.43

    Ozoliņš ir 100% liberasts un NA apvienība tāda nav. Ozoliņš būs arī par SC, ja V pēkšņi kļūs anti liberastiska, bet SC liberastisks. Teorētiski tas ir iespējams. Ozoliņš būs arī Krievijas fans, ja tā būs liberstiska.

    Liberastija ir vienīgā Ozoliņam pieņemamā ideoloģija.

    Ozoliņš vadās no principa – cīņā pret anti liberastiem visas metodes labas.

    +7
    -16
    Atbildēt

    0

    austrisv > janis17 24.08.2014. 14.50

    oi oi, kas tad te piedzied un pamodies pec lielas atpūtas. jauks fans NA karsējiem. varbut pratis novertet, jo no kura spuses tad sis te ir? vai tik ne Putlerists, kam : skaldi un valdi!

    ak, naivie NA fani.

    +17
    -10
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 24.08.2014. 15.11

    Bet, atver acis! Patiesība ir neglīta, bet labāk to redzēt, nevis dzīvot mātišķā iluzorā mīlestībā uz voldiņu!

    +11
    -16
    Atbildēt

    0

    Alise > janis17 24.08.2014. 15.14

    Bet, jūs kā dzeris tagad katrā savā tekstā sāksiet NA pieminēt?

    Un ja kāds trollis izsakās atzinīgi par NA, tad ko, man uz reiz no NA norobežoties? Neienāk prātā, ka tāds arī viņu uzdevums – atbaidīt latviešus no vēlēšanām vai novirzīt uz balsošanu par marginālām jaunpartijām?

    +16
    -14
    Atbildēt

    0

    dro > janis17 24.08.2014. 16.04

    Bet. ak, naivie NA fani.

    _________________

    Nu ja Tevi salīdzina ar Hari…:):):)

    +11
    -14
    Atbildēt

    0

    Ojārs > janis17 24.08.2014. 17.45

    Uz vienotību pārvācies TP aktīvs un daļa kadru ir reģionālajā rezervē.

    —————————-

    TP dibinātāja Straujuma, Pabriks, Štokenbergs, Riekstiņš, Matīss, plus visi tie bijušie reģionālie tautpartijieši. Kur palikusi konsekventā cīņa ar oligarhiem? Ne velti no sarakstiem izmeta kaut cik patriotiski domājošos Kursīti, Buiķi u.c. Vienotība laikam “attīrās” sadarbībai ar Sūdrabu. Vešņakovam nacionālisti varētu nepatikt.

    +11
    -12
    Atbildēt

    0

Alise 24.08.2014. 13.54

Oi ku labi Haris visādus atgādinājumus salicis. Perfekti! Ar citātiem, ar bildēm.

Iedomājos, cik Ozoliņš un pārējie žurnālisti-Vienotības fani būtu sarakstījusī rakstus lappušu lappusēm visdažādākajos medijos un ar apbrīnojamu regularitāti, ja Dombrovska vietā starp Vešņakovu, Ulmani, Šleseru un Savicki būtu sēdējis, piemēram, Gaidis Bērziņš vai tas pats Romāns Naudiņš.

Kā tur bija tas teiciens par to skabargu, baļķi un aci?! :)

+17
-16
Atbildēt

23

    jmaklakovs > Alise 24.08.2014. 14.27

    Patiešām labi!

    NA, taisiet sūdus vēl, gan jau Haris bildes piemeklēs un jūs atkal būsiet balti un pūkaini!

    +18
    -11
    Atbildēt

    0

    Alise > Alise 24.08.2014. 14.45

    nomale, ne jau NA ir balti un pūkaini, ir visādi cilvēki tur – gan balti un pūkaini, gan nē, tāpat kā Vienotībā. Bet Vienotība, kopsummā ņemot, šobrīd ir vēl nebaltāka un nepūkaināka par NA – skatoties no tā, kuri V cilvēki tur pašlaik nosaka toni.

    Un manā skatījumā jebkuru iespēju man paskatīties V virzienā un kaut padomāt par balsošanu par to noārda Vienotības pozitīvā attieksme TUA tirdzniecības jautājumā. Ja partija atbalsta faktisku kolonizācijas turpināšanu, tad manās acīs partija ir sevi norakusi un uz mani kā vēlētāju var necerēt.

    Ir jānodefinē katram sev godīgi, kuri ir būtiskākie jautājumi, kas apdraud Latviju un tās intereses, un kura partija negrib šādus jautājumus risināt, un šajā gadījumā manā skatījumā NA Vienotībai nemaz blakus nestāv – Vienotības uzskati TUA jautājumā, gāzes atkarības risināšanas jautājumā, sākotnējā negribīgā attieksme pret Rail Baltica, joprojām kategoriska nenorobežošanās no Saskaņas – man ar to pietiek, lai Vienotību sūtītu pa skuju taku.

    +16
    -15
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Alise 24.08.2014. 14.54

    nomale –

    Vai tad Jums nav alku pēc taisnības, līdzsvara un konteksta? Man ir.

    Man, piemēram, derdzas Naudiņa un Parādnieka čupošanās gan ar Rubikiem, gan ar Lukašenko. Esmu to, piemēram, paudis arī tviterī un no Naudiņa sievas dabūju pretī vīra rīcības fanātisku, trulu, neelastīgu, “pragmatisku” aizstāvēšanu.:)

    Bet tad, lūdzu, saskatīsim arī citu latviešu politiķu – Āboltiņas, Dombrovska, u.c. – rīcību!

    Man, piemēram, naivi un nevajadzīgi šķita Raivja Dzintara savulaik veiktie mēģinājumi “diskutēt” ar Ušakovu. (“Nekā personīga” organizēti?)

    http://www.youtube.com/watch?v=mJVo0wqNzQE

    Bet tikai “Vienotība” politiķi savā partijā ir nopietni apsvēruši SC ņemšanu valdībā un strīdējusies par to, un tieši “Vienotības” līdere GRIBĒJA valdību ar SC.

    Skatīsimies uz to visu kontekstā!

    +15
    -14
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Alise 24.08.2014. 15.00

    Arī NA kategoriski nenorobežojas no SC – sports ir sports!

    Būtiskākais jautājums ir tiesiska, demokrātiska valsts! Ja tās nav tad ir vai nu Janukoviča variants, kad valsts tiek pārdota, vai arī Ulmaņa variants, kad valsts tiek atdota.

    TUA ir tikai semočkas, kuras arī nebūtu, ja mums būtu tiesiska valsts!

    +16
    -13
    Atbildēt

    0

    janis17 > Alise 24.08.2014. 15.09

    Nomale, tu pati tici tam, ko runā?
    TUA – semičkas? Gāzes adata – semočkas? Izglītība latviski – semočkas?

    +13
    -15
    Atbildēt

    0

    Linda Deičmane > Alise 24.08.2014. 15.11

    Kretīns Haris negāja nošauties,kad Grende paziņoja par labāko koalīciju SC un V sastāvā,pat nacionāļus nepieminot.Pēc tāda paziņojuma vislatvieši Grendei piesolīja prezidentes amatu,iecēla par kultūras ministri.Neviens no klātesošajiem nacionālajiem dauņiem nenošāvās,kad Grende bučojās ar Krutoju,rija ikrus ar Vešņakovu.Paskatieties uz sevi un nosprāgstiet pretīgie izdzimteņi.

    +15
    -13
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Alise 24.08.2014. 15.26

    Centrum –

    Melbiksi, tas Jūs?

    Šķiet, cita tik histēriska nacionālistu apkarotāja Latvijas publiskajā telpā nav.:)

    Bet varbūt Ozoliņa “alter ego”? Mr. Dukc, asistējot Džimam Bīmam.:)

    +15
    -15
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Alise 24.08.2014. 15.34

    aivarsk. Gan TUA, gan gāzes adata balstās uz korupcijas. Bet korupcija savukārt balstās uz tieslietu ministru nespējas-nevēlēšanās sakārtot savu nozari!

    +18
    -9
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Alise 24.08.2014. 15.36

    nomale –

    Fascinē šī kāršu namiņam līdzīgā argumentu konstrukcija.:)

    Atļaušos to mazliet pabrucināt – kas “Vienotībai” liedza Tieslietu ministriju ņemt savā pārziņā un beidzot “visu sakārtot”?

    Kas “Vienotībai” pašai liedz jau tagad izstrādāt attiecīgus likumprojektus un iesniegt tos Saeimā?

    Un, ja pret tieslietu sistēmas “sakārtošanu” iebilst vien ļaunā NA, tad taču “Vienotības” dzidrajiem likumprojektiem Saeimā vajadzētu iziet cauri uz “urrā”.

    +14
    -15
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Alise 24.08.2014. 15.46

    Haris. Nu bet lai NA godīgi atzīst, ka nespēj neko vairāk par karodziņu vicināšanu un atdod šo ministriju kādam citam.

    +17
    -11
    Atbildēt

    0

    Linda Deičmane > Alise 24.08.2014. 15.53

    Ko tu te d..irs?Kas liedza?Tavi alkatīgie tūdaliņi kājas atstieptu,ja netiktu pie Tieslietu ministrijas.Tiem savas rebes svarīgākas par valsts interesēm.Šie trīs gadi siekalaino vislatviešu dēļ ir caurā sietā izbērts laiks.Viņu vienīgais paveiktais darbs ir nemitīgie kašķi sava pašlabuma meklējumos.Savu rīcības spēju tie ir nodemonstrējuši un tas ir labi,jo tiem vairs nespīd iekļūt kādā koalīcijā.

    +14
    -13
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Alise 24.08.2014. 15.59

    > centrum

    Nu gan spēcīgi nopurkšķināji… :)

    +11
    -16
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Alise 24.08.2014. 16.04

    > nomale

    Gan TUA, gan gāzes adata balstās uz korupcijas. Bet korupcija savukārt balstās uz tieslietu ministru nespējas-nevēlēšanās sakārtot savu nozari!

    ———-

    Tu brīžiem liecies tīri sakarīga. Bet kā var uzrakstīt kaut ko tik absurdu!

    Korupcija nav vienas ministrija ne atbildība, ne spēja vai nespēja ar to cīnīties. Korupcija sākas mūsu galvās un turpinās, kad ievēlam deputātos muļķus, divkošus, konformistus un vienkārši pašlabuma meklētājus… un tad finālā valsts galvgalā dabūjam večuku pāri, kurus varbūt gribētu kā savu bērnu vecvecākus, bet ne valsts stūrmaņus…

    Starp citu, Āboltiņa noteikti turēsies pie Straujumas. Jo uz Straujumas fona var tik labi izcelties. Visās nozīmēs…

    +12
    -16
    Atbildēt

    0

    dro > Alise 24.08.2014. 16.21

    Haris. Šie nav spējīgi saprast pat to, ko raksta IR:

    Balsojumā par ātro kredītu ierobežošanu Āboltiņa bija starp tiem, kas neatbal-stīja izmaiņas, dēvējot par nekvalitatīvām. Savukārt maksātnespējas jomas reformēšanā Vienotība nav izrādījusi aktivitāti, atstājot šo jautājumu Nacionālās apvienības ziņā. Spīkere nekādu iniciatīvu nav izrādījusi arī samilzušo KNAB problēmu risināšanā.

    http://www.ir.lv/2014/8/20/rudais-kardinals

    Vienotības atbalstītāji jau kļuvuši par sektu:):):)

    +13
    -15
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > Alise 24.08.2014. 16.24

    Godam. Labs.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    Linda Deičmane > Alise 24.08.2014. 16.27

    beta.Tev arī tieksmes izcelties uz citas sievietes fona?Nemēri visus pēc savas mērauklas,tavējai beidzies derīguma termiņš.

    +14
    -8
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Alise 24.08.2014. 16.51

    > Centrum

    Tev arī tieksmes izcelties uz citas sievietes fona?Nemēri visus pēc savas mērauklas,tavējai beidzies derīguma termiņš.

    ————

    Tu par ko? Uz kuras nabadzītes fona es mēģinu izcelties? :)

    Ne Tu mani radīji, ne Tev spriest par derīguma termiņu…:)

    +6
    -15
    Atbildēt

    0

    Linda Deičmane > Alise 24.08.2014. 18.05

    Aitiņ beta,tev nespīd izcelties uz kādas fona,bet gribētos.Tāpēc tev tāda doma ienāca prātā un neapzināti izlauzās uz āru.

    +12
    -8
    Atbildēt

    0

    ILZE > Alise 24.08.2014. 19.54

    nomale

    Ja visi nolādētie izdzimteņu, UA dalītāji, vēl nav samesti biogāzes fabrikas šķeldotājā, tad Baltkrievijas – Latvijas hokeja mačs ir tikai sports un ne vairāk.

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    ILZE > Alise 24.08.2014. 20.46

    nomale

    NA, taisiet sūdus vēl, gan jau Haris bildes piemeklēs

    _____________________

    Vai tu, kremļa mauku fanāt, uzskati, ka Āboltiņas prieks par pavadīto laiku kopā ar Krievijas FSB rezidentu, Savicki, bija viltots? http://s1.bild.me/bilder/060112/979226945.jpg

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    Linda Deičmane > Alise 24.08.2014. 21.08

    Ā,čekas mūdzis deģenerālis atklāja sevi!Labais!Tev,kropli,naids pret Āboltiņu un Dombrovski,jo viņi priecājas,ka latviešu puikas tavus krievu smerdeļus vismaz uz ledus vinnēja?Abi ar hari zobus šņakstiniet bezspēcībā,pridurkas.Latviešu puikas sitīs krievus un valsts amatpersonas viņus atbalstīs ar savu klātbūtni,neatkarīgi no tā,ka tu te zaļu laidīsi.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > Alise 24.08.2014. 22.14

    nomale, perfekti pateikts, gudri !

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Alise 25.08.2014. 09.11

    Skatīsimies uz to visu kontekstā!

    ____________

    – Apžēliņ, Hari!

    Jūs tagad aicināt- “‘ izslaukt no govs vairā nekā tā spēj dot!”( Brežneva laikā noklausīts darba trieciennieku sauklis)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

Sanšains 24.08.2014. 13.45

Hm, un varbūt te piestāvētu arī šķīstā Valda Dombrovska hokejista karjeras atspoguļojums.

1. bilde – starp Savicki un Šleseru.

http://www.keepandshare.com/userpics/w/y/k/t/35/2014-08/sb/dombrovskis_dinamo_2011_02_27_dsc_0050-21869347.jpg

+15
-12
Atbildēt

11

    janis17 > Sanšains 24.08.2014. 13.53

    Abas reizes voldiņam aizmugurē sēž Rāvis. Tā viegli pieliecoties uz priekšu, var pačukstēt par gudrona dīķiem un sava drauga Esterkina plānu, kā “atdot” pusotra miljona vējziedos iztērēto parādu.

    +15
    -12
    Atbildēt

    0

    janis17 > Sanšains 24.08.2014. 14.31

    Tik daiļrunīga bilde! Tā priekšējā rinda! Kopējas intereses! TUA, gāzes adata, puķina rokasspiediens!
    Kalvītis, Savickis, Dombrovskis, Šlesers.
    Perfekta KOMANDA! Bračkas! Bratani!

    +14
    -13
    Atbildēt

    0

    Linda Deičmane > Sanšains 24.08.2014. 15.05

    Hari,tu mazais smirdīgais kropli,ar visu savu kompāniju – aivarsku,andreju,hari,ino,rostiņu un vēl citiem izdzimteņiem – aizejiet un pasakiet acīs latviešu puikām Edgaram Masaļskim,Artim Ābolam,Kristapam Sotniekam,Krišjānim Rēdliham,Laurim Dārziņam,Mikam Indrašim,Andrim Džeriņam,Gintam Meijam un pārējiem čaļiem, ka tie ir mēsli,jo spēlē hokeju,iegūst pieredzi,lai pārstāvētu valsti izlasē,bet valsts amatpersonas,kas atbalsta viņus – nodevēji.Tev kretīn,derētu ar hokeja nūju zobus rīklē ietriekt,tad vienreiz aizvērtos kopā ar saviem oligofrēnajiem drauģeļiem.

    Jūsu izskalotās smadzenes vairs nespēj filtrēt,ko savā naidā pret apkārtējiem te murgojat.Tādi smerdeļi vēl uzdodas par latviešiem,tfu maitas.

    Atvainojos normāliem cilvēkiem par leksiku,bet šitie izdzimteņi citādu nesaprot.

    +15
    -13
    Atbildēt

    0

    Alise > Sanšains 24.08.2014. 15.17

    Nu re, Centrum/ABC/pikaso atkal nenoturējās – izgāja no rāmjiem ar rupjībām :))) Kā vienmēr. Kādu brīdi turas, un tad noraujas. Līdzvērtīgs eksemplārs ģenerālim izrunāšanās mākslā :)

    +14
    -16
    Atbildēt

    0

    Linda Deičmane > Sanšains 24.08.2014. 15.43

    Austras koks.Nemurgo!Izrādās,Tev arī savs sūds nesmird.Varu pateikt arī maigāk – kaka.Vai tikpat nosodoši esi iestājies pret rupeklībām no saviem domubiedriem,kas diendienā tiek rakstīti?Neesmu manījis.Kaut gan esi galvas tiesu pārāks par tiem pāris nekritiskajiem izdzimteņiem,partijas interesēs ar savu viedokli esi ar mieru nolaisties līdz viņu līmenim.

    +14
    -11
    Atbildēt

    0

    janis17 > Sanšains 24.08.2014. 16.04

    Redz, tomēr, pikaso izrādās atbalsta hokeja spēlēšanu pret visādiem mēsliem!
    Pag, tad sanāk, ka, pēc pikaso domām, NA Naudiņš Parādnieks ir labie čaļi, kā Meija, Ābols, Masaļskis, Savickis – atbalsta hokeju.
    Veči, nu mazliet vairāk konsekvences…

    +11
    -15
    Atbildēt

    0

    Linda Deičmane > Sanšains 24.08.2014. 16.22

    Eu,no kādas ratu pakaļas esi izkritis,ja tūdaliņu daiļslidotājus atļaujies salīdzināt ar Latvijas Nacionālās hokeja izlases puikām?Ej,nošaujies idiot,vismaz būsi ko labu izdarījis.

    Nezinu,ko domā Pikaso,bet to viņš tev pats varētu pateikt.Droši,ka tas nekas glaimojošs nebūs.

    +13
    -10
    Atbildēt

    0

    janis17 > Sanšains 24.08.2014. 16.50

    Aha, ar pļutkina gazpromiešiem par gazproma naudu spēlēt hoķi ir īpaši labi, bet ar lukaša pajoliņiem īpaši slikti :))))
    Nu tu esi pavisam smieklīgs…

    +11
    -14
    Atbildēt

    0

    ILZE > Sanšains 24.08.2014. 19.43

    Haris

    Šī bilde, kurā čekisti tam morālam kroplim bija uzmaukuši ģinamo krekliņu, kad paši sēdēja uzvalciņos, apliecina, kas tas par sūdu, kuram labāk būtu nemaitāt mūsu planētas gaisu.

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

    ILZE > Sanšains 24.08.2014. 19.49

    Austras koks

    Līdzvērtīgs eksemplārs ģenerālim izrunāšanās mākslā :)

    _______________

    Vai nesaproti, kāpēc galējie izdzimteņi informatīvi vienmēr uzvar, kā Hamas, nēģeri, krievi, RP/V? Vēl neesi nodīrājis dzīvam ādu tādam krievu mēslam, “centrum”, bet jau meklē kur uzbrukt līdzīgi domnājošiem.

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

Sanšains 24.08.2014. 13.32

Runājot “hokeja valodā”, paldies Ozoliņam par piespēli – parunāsim par vai drīzāk paskatīsimies uz to bēdīgi slaveno Latvijas-Baltkrievijas draudzības hokeja spēli! Te būs dažas bildītes no tā pasākuma. (kasjauns.lv)

(vismaz es saprotu, ka bildes ir no tās pirmās draudzības spēles – esot bijusi arī vēl otra)

http://www.keepandshare.com/userpics/w/y/k/t/35/2014-08/sb/hokejs_59-75225399.jpg

+15
-13
Atbildēt

10

Sanšains 24.08.2014. 13.10

Ozoliņš par Naudiņu:

viņš acīmredzot vēlētos, lai uzskatām, ka ceļu uz valdību Putina partijas „Vienotā Krievija” līgumpartnerim „Saskaņas centram” bruģē valsts galvenais drošības dienests

=====================================

Necenšoties iztirzāt Ozoliņa piedēvējumus citiem – paldies Ozoliņam par dažu asociāciju uzjundīšanu! :)

1. Kā zināms, ilgu laiku SAB direktors bija Kažociņš. Viņš ir piekritis nodot stafeti Maizītim. Palūkosim, ko par SC ņemšanu valdībā savulaik teica Kažociņš.

(a) “Ir žēl, ka Latvijas krievvalodīgie jau agrāk nav iesaistīti Latvijas valdībā un valsts attīstībā nav spēlējuši izšķirošāku lomu”

(b) “Ja liela iedzīvotāju daļa jūtas aizvainota par to, ka nav varējuši piedalīties valsts pārvaldē, tad šāds aizvainojums nav veselīgs un kaut kas ir jādara”

(c) “Tas, ka liela pilsoņu daļa viņu tautības vai kāda cita iemesla dēļ netiek valdībā, nav dzīvotspējīgs variants”

2010. gada 23. jūlijs http://www.diena.lv/sabiedriba/politika/kazocins-krievvalodigie-jutas-aizvainoti-ka-ir-atstumti-743493

(2) Ko savulaik ir teikusi Saskaņas Centra galvenā valdībā ņēmēja vai neņēmēja Āboltiņa?

“Mana pārliecība – SC bija jābūt valdībā”

2011. 14. jūlijs http://www.ir.lv/2011/7/14/aboltina-mana-parlieciba-sc-bija-jabut-valdiba

(3) Vai Āboltiņa tagad domā citādi? It kā, jā. It kā. Tomēr rūpīgi izlasiet viņas atbildi, kas publicēta, kā atbilde jautājumam “Vai Saskaņas centram iespējas iesaistīties valdībā principā nav?”

Āboltiņa nevis atbild ar skaidru, normālu, strupu, lakonisku, pašsaprotamu “nē”, bet atbildi izvērš vairākos teikumos.

Āboltiņa par SC ņemšanu valdībā:

“Mēs runājam pirms vēlēšanām. Esmu politikā 12 gadus un atbildēju pilnīgi godīgi uz jautājumu, kādu redzu koalīciju un kādus redzu riskus. Es tiešām ļoti ceru – šodien, divus mēnešus pirms vēlēšanām dati rāda, ka tā tas [koalīcijas modelis] varētu būt. Bet es nebrīnos, ka vēl nāks milzīgas melnās kampaņas, milzīga nauda, ko jau redzam – Godzillas lieluma plakātiņi sāk ielās parādīties. To būs vairāk un vairāk, jo Grigules piemērs apliecināja to – lai kā tas nepatīk domājošai daļai, tas nostrādā. Nauda tiks likta milzīga. Jautājums, kur to ņems, vai KNAB spēs to kontrolēt un novērst, ka [šī nauda] rada politisko rezultātu.

Īsā un konkrētā atbilde [par SC dalību valdībā] ir – nē. Bet vai redzēsim, ka vēlēšanu rezultāti ir bīstami un kāds scenārijs [koalīcijai] varētu būt, lai mēs novērstu Latvijas ģeopolitiskā kursa maiņu – tas ir atkarīgs no Latvijas vēlētājiem.”

2014. gada 22. augusts http://www.ir.lv/2014/8/22/neesmu-sev-kreslus-nozimejusi-2

Nu, ko gan citu nozīmē šī laipošana, kā vien to, ka tad, kad “valsts būs briesmās” (piemēram, nebūs iespējama šā brīža koalīcija), Vienotība būs gatava uzņemties “nepopulāro” un “skarbo” lēmumu valdību veidot kopā ar SC?

P.S.

Starp citu, pievērsīsim uzmanību Kažociņa teiktajā dzirdamajām atskaņām no interfrontistu propagandas – “krievvalodīgie varā neesot ņemti tautības dēļ”, “neesot varējuši iesaistīties valsts pārvaldē”, utt.

+18
-15
Atbildēt

15

    dro > Sanšains 24.08.2014. 13.14

    Haris. Perfekti, bet derīgie idioti uz argumentiem “neuzķeras”, galvenais ticība:):):)

    +18
    -14
    Atbildēt

    0

    janis17 > Sanšains 24.08.2014. 13.43

    Absolūti pareizi, Hari.
    Vienotībai jau cietēja maska ir ievalkāta! Veidoja PR, ka voldiņš ir viens pats ( droši vien ar savu un bukānu aizņemto un viņam atlaisto kredītu) izglābis Latviju no bankrota, nevis tie 200 000, kas devās prom no dzimtenes vienotībnieku greizās ekonomiskās politikas dēļ.
    Tagad varēs sludināt āboltiņu par “garantu” prezidentes lomā un par to sc notirgot vēl papildus ministru portfeļus (šodien tie kontrolē Ekonomikas un Satiksmes ministrijas)
    Ir jau veica sabiedrības noskaņojuma zondēšanu savā rakstā un vākā. Sabiedrībai vienalga!
    Tātad – mana prognoze – “plašas koalīcijas valdība” – saskaņa, v, zzs, sūdu radziņš.
    Papildus saviem “zaļajiem cilvēciņiem” vj.dombrovskim un matīsam, saskaņa dabūs veselības un vēl vienu ministriju. Vienotībai paliks ministru prez., fin, ārl, un ITKĀ tagad esošā ekon. ministrija ITKĀ.
    Zzs būs aizsardz., varam., patirgosies par izm.
    Bet svarīgākais – pamazām Latvija kļūs par zaļo cilvēciņu ES.

    +15
    -16
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Sanšains 24.08.2014. 15.17

    IR un Ločmeli (to, kas ir saimniece) neinteresē patiesība kā objektīva vērtība. IR un Ločmeli patiesība interesē tiktāl, ciktāl to izrediģētu un apcirptu var izmatot savās interesēs…

    Tāpēc jau saku, ka IRs ar savu propagandu neko neatšķiras no putlera propagandas, tikai mērogi kā jau perifērijā, citi…

    Putlera “humānā palīdzība”. Balti auto ir? IR. Miltu maisi iekšā ir? IR. Nu, re. Humānā palīdzība… Tāpat arī Ozolinga artķelī…

    +15
    -15
    Atbildēt

    0

    Linda Deičmane > Sanšains 24.08.2014. 15.41

    Pati saprati,ko uzrakstīji?Purkšķis vien sanāca.

    +12
    -12
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Sanšains 24.08.2014. 15.55

    > Sveiks, norvēģi!

    Purkšķam mēs visi… :) :) :)

    +7
    -13
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 24.08.2014. 16.07

    beta. Centrum ir norvēģis? Neticu. Norvēģis bija normāls puika. Viņš nekad neatbalstītu Putina sankcijas.

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Sanšains 24.08.2014. 16.20

    Es arī neticu. Norvēģis lasīja grāmatas :)

    +9
    -11
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Sanšains 24.08.2014. 16.22

    > lno

    Domāju, ka ir. Bija mums neliels dialogs ar ABC, kas izskatās tagad ir Centrum.

    Kādu laiku arī zanE man likās normāla… :) :) :)

    +8
    -14
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 24.08.2014. 16.26

    beta. Nu ja. Padomju laikā dzīve mācija domāt patstāvīgi, tagad daudzi pieraduši visu pieņemt nekritiski, ko lieki lauzīt galvu?:)

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Sanšains 24.08.2014. 16.47

    Cilvēka patiesā būtība parādās robežsituācijās. Mēs Latvijā esam tuvu robežsituācijai, kad valdībā tiks ielaists Trojas zirgs SC izskatā. V un ZZS tam ir gatava. Atliek tikai nolauzt NA (vai vismaz nepieļaut, lai viņi dabū kaut cik nopietnu pārstāvniecību), un ar lielkulīgām runām par nepieciešamo izlīgumu, demokrātiju, cilvēktiesībām un citiem jēdzieniem, ar ko veikli manipulē demagogi, ielaistu SC valdībā…

    Man būtu jautājums ločmelēm (tām, kas redaktores), ozoliņiem zanĒm, centrumiem, dzriem un citiem NA norējējiem – kurš no Jums man var skaidri pateikt, kāda ir Vienotības pozīcija par SC ņemšanu valdībā?

    Vai Jūs uzskatāt (tagad, pēc visa, kas notiek Ukrainā), ka SC būtu ņemams valdībā?

    Centrum, atbildi, lūdzu!

    +10
    -16
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Sanšains 24.08.2014. 16.48

    Kādu laiku arī zanE man likās normāla… :) :) :)

    —————-

    laikam tovakar biji kko stiprāku iedzērusi.

    +4
    -13
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 24.08.2014. 16.49

    beta. Tevis nosauktie personāži apzināti vai neapzināti grib sagaidīt kaut ko līdzīgu:

    https://www.youtube.com/watch?v=NCEmZmprIY0

    Diemžēl neatveras, šeit var paskatīties; http://newsru.com/world/24aug2014/donetsk.html

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Sanšains 24.08.2014. 16.59

    > andrejs

    Tas bija stipri sen. Un ļoti neilgi. Vēl Citadiena laikos… :)

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    janis17 > Sanšains 24.08.2014. 17.49

    Pikaso, aigars abc centrālais brauns iebāza Tev mīnusu, ne atbildi.
    Lai Tu saprastu…

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 25.08.2014. 09.02

    Haris. Perfekti, bet derīgie idioti uz argumentiem “neuzķeras”, galvenais ticība:):):)

    ________________________

    vēl vienkāršāk-reflekss.

    Ticība- tas jau ir pārlieku komplicēti.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

Ojārs 24.08.2014. 12.14

ozoliņš aizmirsa vienu faktu – spēli taču noskatījās ar Solvita Āboltiņa. Kādas bija viņas domas par šo “skandalozo” spēli, IRsis tā arī nepainteresējās… varbūt arī viņai šķiet, ka „sports ir tikai sports”.

Un rižskoje Ģinamo (ar Solvitiņu izsvilpjošiem krievu ģinamo “faniem”) taču pilnīgi NOTEIKTI ir “tikai sports”…. :)))

///////////////////////////////////////

Pēc skandalozās spēles Parādnieks atrunājās, ka „sports ir sports”,

+12
-13
Atbildēt

14

    dro > Ojārs 24.08.2014. 12.39

    andrejs. Kādas bija viņas domas par šo “skandalozo” spēli, IRsis tā arī nepainteresējās…

    _____________________

    Ja IR būtu respektabls izdevums, ne valdošās partijas pazemīgs asenizātors, tad noteikti tāds jautājums tiktu uzdots, jo cik dienas šis notikums netika preperēts? Lai būtu pilna skaidrība, es šo pasākumu nosodu tāpat kā Dzintara izvairīgās atbildes.

    +12
    -14
    Atbildēt

    0

    Linda Deičmane > Ojārs 24.08.2014. 12.59

    Nosodi un uz.irst gribas.Gribi uz diviem beņķīšiem pasēdēt,lai izpatiktu vieniem un otriem.Skaties,ka pautus neiespied.

    +11
    -11
    Atbildēt

    0

    Alise > Ojārs 24.08.2014. 13.04

    Centrum laikam tas pats Heinrihs/ABC un kādi nu vēl tur niki bija šim pasažierim :))

    +12
    -12
    Atbildēt

    0

    janis17 > Ojārs 24.08.2014. 13.23

    Pikaso

    +8
    -13
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ojārs 24.08.2014. 14.47

    izradas, ka šeit drikst rakstit un lamāties tikai rostins un citi NA fani.

    Pārējiem savas domas nedrīkst būt.

    Kada paskritika. Super!

    Šitie normundi un doveiki sit priekā plaukstas!

    tacu par velti, lai nepriecājas, jo viniem neka sno ta netiks.

    +16
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > Ojārs 24.08.2014. 15.04

    Bet iestājas par vispārējām tiesībām uz rupeklībām :))

    +8
    -15
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ojārs 24.08.2014. 15.12

    aivar, vai iestajies pret rostina rupeklibam. kaut ka neesmu manijusi, un ja ta, tad neliedz ari citiem kaut ko bilst, jo lidz rostina rupjībam te neviens nekad netiks.

    +16
    -7
    Atbildēt

    0

    Alise > Ojārs 24.08.2014. 15.30

    bet, vai ta kāds iestājās pret Centrum/pikaso/heinriha rupeklībām? Tikai piekonstatēja, ka atkal uzradies zem cita nika :)

    +9
    -13
    Atbildēt

    0

    janis17 > Ojārs 24.08.2014. 15.53

    Jā, iestājos gan! Arī tagad varu pateikt, ka Rostina valoda daudziem traucē uztvert domu un viņš ar to atgrūž no savām idejām un manuprāt dara nepareizi rupekļojoties.
    Bet, vai esi pieķērusi Rostinu melos?

    +7
    -16
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ojārs 24.08.2014. 17.14

    Starp rupeklibam man vēl meli jameklēun jarakajas tajos sūdos, lai atrastu kādu domu graudu?

    Es vairs sen nelasu tas viņa rupeklibas, jo jau pirmais vards ir rupjiba. Baidos, ka sāksu vel majas runat lidzīgi, ja lasīšu katru dienu- var pienakt bridis, kad tas liekas jau norma.

    +15
    -7
    Atbildēt

    0

    ILZE > Ojārs 24.08.2014. 19.30

    Bet

    Starp rupeklibam man vēl meli jameklēun jarakajas tajos sūdos, lai atrastu kādu domu graudu?

    ___________________

    Bet tomēr vienmēr aplaudē galējo izdzimteņu, latviešu nīdēju: pikaso, centrum, abc diarejai.

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

    janis17 > Ojārs 24.08.2014. 19.46

    Bet pikaso centruma rupeklības tad tev mīļas?

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

    ILZE > Ojārs 25.08.2014. 01.52

    aivarsk

    Bet pikaso centruma rupeklības tad tev mīļas?

    ________________

    Savējais sūds tai latviešu nīdēju, galējo izdzimteņu fanotāju večai smaržo.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ojārs 25.08.2014. 08.57

    Centrum laikam tas pats Heinrihs/ABC un kādi nu vēl tur niki bija šim pasažierim :))

    ________________

    Evijs Brauns?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

Ludmila 24.08.2014. 12.06

Ino

Parādnieka un Naudiņa hokejmači un izteikumi par Lukašenko, bet vai Āboltiņa nebija skatītāju rindās?

………

Viņa bija laukumā un iepozeja ar NA hokeistiem .

ā, NA ir kopīgi balsojumi ar SC, bet vai tādi nav arī Vienotībai

…………………

Skatoties kādi balsojumi ,ja tīri saimnieciski tad normāli .

+6
-13
Atbildēt

0

Ojārs 24.08.2014. 12.02

Starp citu, NA reitings atkal “krīt”. Krīt tieši tāpat kā pirms Rīgas Domes vēlēšanām pagājušajā gadā… :))))))))))))

+12
-12
Atbildēt

8

    austrisv > Ojārs 24.08.2014. 14.42

    Vai tad NA nebija tie, kuri de facto nogāza Dombrovska valdību, neatbalstot koalicijas lemumus saeimā ! varbūt latviesi to beidzot saprot, kas ir kas, jo ne jau vārdos esi tas riktīgakais un labākais savas valsts patriots, bet darbos.

    +19
    -11
    Atbildēt

    0

    janis17 > Ojārs 24.08.2014. 15.00

    Ha, ha, ha….
    Arī tu, solvita!?

    +9
    -15
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Ojārs 24.08.2014. 15.07

    Solvita?

    Ak Dievs, ja tāda ir TĀ Solvita, tad Latvijai vāks :(

    +7
    -15
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Ojārs 24.08.2014. 15.10

    > Bet

    Vai tad NA nebija tie, kuri de facto nogāza Dombrovska valdību, neatbalstot koalicijas lemumus saeimā !

    ——-

    Kad NA ir gāzusi valdību? Ko Tu gvelz???

    Starp citu, Saeima raksta ar lielo burtu…

    +10
    -20
    Atbildēt

    0

    janis17 > Ojārs 24.08.2014. 16.34

    Bet, tavs mīlulītis vd pats savā intervijā atklāti izstāstīja par NA “lomu” valdības gāšanā. NA valdību negāza.
    http://www.kasjauns.lv/lv/m/zinas/137980/berzins-neesot-meginajis-atrunat-dombrovski-no-demisijas

    +9
    -12
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ojārs 24.08.2014. 18.33

    Es konsekventi “saeima”rakstu ar mazo.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    ILZE > Ojārs 24.08.2014. 19.12

    Bet

    Vai tad NA nebija tie, kuri de facto nogāza Dombrovska valdību

    _______________

    Vai iedomājies, ka latviešu pienākums ir kalpot bankrotējušam, čekistu piesmietam, parādu, stulbu un alkatīgu veču un čekas kompromatu atkarīgam kuces bērnam, memļakam Dombrovskim?

    Dombrovski nogāza lielās kompromatu mapes viena papīreļa stūrītis, ko mūsu prezidents tam parādīja. Iegāja pie prezidenta, kā ērglis, iznāca izdzimtenis nomīzies un nobimbājies.

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    ILZE > Ojārs 24.08.2014. 19.15

    Normunds

    Es konsekventi “saeima”rakstu ar mazo.

    ___________________

    Būs Saeima arī pēc tam, kad visi RP/V mērgļi kopā ar SC draudzīgi šūposies Karātavu laukumā bērniem, tūristiem un vārnām par lielu prieku.

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

Ojārs 24.08.2014. 11.47

Zane, viens mazs jautājums… :)

Kura no šīm divām “jaunajām” partijām Tev (un ozolingam) mīļāka?

Sudrabas vai Bordāna????

/////////////

zanE …paldies, Ozoliņa kungs!…ļoti precīzi un loģiski raksturota situācija…

+12
-17
Atbildēt

5

    ILZE > Ojārs 24.08.2014. 11.53

    andrejs

    SC. Redzēsi uzreiz pēc vēlēšanām, kā maukas un pederasti ņemsies to slavēt.

    Kad jābalso par uzturēšanas atļauju dalīšanu krievu bandītiem un čekistiem, vai Šļesera rebu turpinātāju, Matīsu, izrādās ne kremļa maukām, RP/V, ne Ozoliņam Rubiks nemaz nav spitālīgais.

    +8
    -16
    Atbildēt

    0

    Linda Deičmane > Ojārs 24.08.2014. 12.10

    Čekas mērglis izgulējies,atnācis ap..irst latviešus,par nacionāļiem paņirgātie,lai domā,ka viens no savējiem.

    +14
    -9
    Atbildēt

    0

    ILZE > Ojārs 24.08.2014. 12.17

    Centrum

    Latvietis!!!!

    Putina smegmas feinšmekera fanāts, šļeserasts-zatļerasts….. latvietis.

    +6
    -15
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ojārs 24.08.2014. 14.39

    lemberga draugs, izradījās. tad jau vairāk jautajumu nav.

    +15
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > Ojārs 24.08.2014. 14.59

    Lemberga draugs ir bukāne/dombrovska un “arī tu, Solvita?!”

    +8
    -15
    Atbildēt

    0

Ojārs 24.08.2014. 11.44

Hokeja spēle ar baltkrievu parlamentāriešiem ir nopietns noziegums.:))) Turklāt komandas kapteinis Artūrs Rubiks (ak dies, tas taču vispār nav cilvēks… :) – un kā viņš vispār tika pie pilsonības… :))) ).

p.s. Vai tad Rubiks ir spitalīgs vai kaut kāds nelegāls Latvijas iedzīvotājs? :)

p.p.s. Vai ozolingi nebija tie, kas ķerca, ka Rubika domubiedriem pienākas pilsonība, naturalizācija jāpaātrina, procedūra jāatvieglo, kolonistu bērniem jāpiešķir vispār automātiski????? _

+12
-16
Atbildēt

2

    austrisv > Ojārs 24.08.2014. 14.37

    Nu lūk, Rubiks nacionāļiem izradās ir pietiekami labs. tad ko uztraukties, tad jau sadarbība laikam ir iespējama, ja jau Rubikam nekadas vainas, protams, aizmuguriska.

    +16
    -12
    Atbildēt

    0

    ILZE > Ojārs 24.08.2014. 19.23

    Bet

    Nu lūk, Rubiks nacionāļiem izradās ir pietiekami labs.

    __________________

    Rubiks kremļa maukām ļoti mīļs, kad jābalso par uzturēšanas atļauju dalīšanu krievu bandītiem un čekistiem, vai Šļesera rebu turpinātāju, SM līdzekļu izvazātāju, Matīsu.

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

lauris 24.08.2014. 11.41

Ozoliņa kungs izteicis arī manas domas. Sen vēroju, kā tā saucamie patrioti, kuri izmanto Latvijas vārdu, darbos dara visu, lai Latviju nomelnotu. Kļūdu kopums sasniedzis kritisko masu, tas kļūst bīstams valstij. Partijā ir cilvēki, kuri rūdīti politikā, kāpēc viņi pieļauj šo bērnišķīgo plātību.

Daudzus atbalstītājus NA atbaidēs ar šādu attieksmi un savu roku pie tā būs pielikuši skaļie un nekritiskie partijas atbalstītāji. Arī portālā ir.lv sapulcējušies ne tie gudrākie, izglītotākie, par Latvijas valsti domājošie NA atbalstītāji. Kā var nesaprot, ka tā viņi nodara kaitējumu partijas publiskajam tēlam.

Politiķa statuss ir tikpat atbildīgs kā ārsta – nekaitēt pacientam, nekaitēt valstij. Ar rūgtumu jāatzīst, to NA partijas biedri un nekritiskie atbalstītāji nesaprot.

+24
-18
Atbildēt

9

    austrisv > lauris 24.08.2014. 14.35

    NA faniem jau patik tādas Brokas. Tad nu neskatās uz Brokas darbiem, pat viņas teiktos vārdus, un glaimus Usakovam, tie nespēj vertēt pēc būtibas..

    Kādi vini nacionāļi, ja skatas uz vārdiem ne uz darbiem , ne uz maksātnespejas sadministratoru lobiju NA utt.

    ta sparadnieks vien ir ko vērts.

    Vienigi Cilinskis lieka sgoda vīrs. Žēl, ka apkart tam tada …. kompānija.

    +21
    -9
    Atbildēt

    0

    janis17 > lauris 24.08.2014. 14.57

    Konkrēti vari minēt Brokas sliktos darbus, nevis izdomājumus?
    Varbūt salīdzini tos arī ar dombrovska atbalstīto TEC 2 kurināšanu ar gāzi no savicka, nevis šķeldu, par ko cīnijās Latvijas zinātnieki?

    +12
    -19
    Atbildēt

    0

    austrisv > lauris 24.08.2014. 15.09

    ieliec saiti, ka tas bija Dombrovskis, kurs noslēdza līgumu par TEC 2 būvi ar gāzi!

    +16
    -9
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > lauris 24.08.2014. 15.53

    > Bet, Tu pati to neapjēgdama, lej ūdeni uz Loč-meļa un citu Latvijas naidnieku dzirnavām. Tev derētu ne tikai lasīt dzera komentārus, bet vairāk painteresēties par notikumiem Latvijā…

    +13
    -14
    Atbildēt

    0

    Cilvēcības vergs. > lauris 24.08.2014. 16.39

    @aivarsk

    Jums nav nekāda sajēga par to, kad tika parakstīts rekonstrukcijas līgums. Ja tomēr ir, tad tas Jums godu nedara, ja apzināti izplatiet puspatiesības.

    +15
    -10
    Atbildēt

    0

    janis17 > lauris 24.08.2014. 17.35

    Nav nekādu puspatiesību! 2010. Gadā nebija par vēlu to pārtraukt. Bet dombrovskais un kampējs vienojās ar savicki.

    +10
    -13
    Atbildēt

    0

    ILZE > lauris 24.08.2014. 18.45

    Bet

    Vienigi Cilinskis lieka sgoda vīrs. Žēl, ka apkart tam tada …. kompānija.

    _________________

    Kāpēc tad nelietīgai večai, kolorādam Straujumai, vajadzēja ar Cilinska kungu izrēķināties? Pēc sirdapziņas trijnieka, Buiķa, Kursītes un Rībenas aiziešanas, prokremlisko mērgļu, RP/V, bandā nav palicis neviena, kurš pelnītu kaut kripatiņas žēlastības,

    +6
    -14
    Atbildēt

    0

    ILZE > lauris 24.08.2014. 18.50

    Bet

    ieliec saiti, ka tas bija Dombrovskis, kurs noslēdza līgumu par TEC 2 būvi ar gāzi!

    _________________

    Tas bija Kampars, kurš ietiepīgi ignorēja visus speciālistu iebildumus un turpināja Šļeser-Kalvīš-Godmaņ-Miķelson valsts nozagšanas projektu TECII 2, kārtu. Kuces bērns, mīkstmiesis, Dombrovskis izvazāja LM.

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

efeja60 24.08.2014. 11.24

Ozoliņš aizmirsa pieminēt, ka Naudiņš runāja par Citadeles privatizāciju kā iespējamo iemeslu pielaides nedošanai.

Par Citadeles privatizāciju un Dombrovska kredītiem klusums.

Dienā, kad beidzās termiņš, Latvijas radio žurnālisti, pēc plkst. 17:00 zvānīja uz SAB un prasīja , vai jautājums ir izlemts, uz ko SAB darbinieks LR žurnālistiem atjokoja, ka viņiem esot nenormētais darba laiks un viņi varot pieņemt lēmumu līdz pusnaktij. Kas tas ir? Laiku stiepj ne tikai līdz pēdējai dienai, bet pat minūtei. Man nav nekāda cita skaidrojuma, ka tas ir politiskais pasūtījums, varbūt Ozoliņam vai Maizītim ir kāds cits skaidrojums, kāpēc tika vilkts līdz pēdējai sekundei?

+14
-17
Atbildēt

13

    Signija Aizpuriete > efeja60 24.08.2014. 11.34

    ——-Normunds:”(..) kāpēc tika vilkts līdz pēdējai sekundei?

    ===============================================================================

    Līdz pat pēdējai sekundei NA tika dota iespēja “kapitulācijai”. Vajag tak’ savus spēciņus objektīvāk novērtēt, sev atvēlēto vietiņu un lomu pieņemt – citādi izies tāpat kā Berklavam, Zīgeristam u.c.

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

    nitrat > efeja60 24.08.2014. 12.07

    Berklavu kritizēt var tikai plānprātiņš. Īstajiem nacionāļiem bez pēdiņām kāju aizlika priekšā tikai čekisti, kuri bija iefiltrējušies arī pašu nacionāļu vidū, lai šķeltu un grautu. NA nav nekas ideāls, bet nekā labāka mums šobrīd nav. Un nekā sliktāka par Ušakova un Ždanoka spēkiem šobrīd nevar būt.

    +16
    -13
    Atbildēt

    0

    Ojārs > efeja60 24.08.2014. 12.12

    Normunds Ozoliņš aizmirsa pieminēt, ka Naudiņš runāja par Citadeles privatizāciju kā iespējamo iemeslu pielaides nedošanai

    —————

    raksts tik “smuks” nesanāktu…. :)

    +11
    -16
    Atbildēt

    0

    Ojārs > efeja60 24.08.2014. 12.16

    Liberasti pluso “Indrānu”. Tas ir “līmenis”…

    +12
    -17
    Atbildēt

    0

    Alise > efeja60 24.08.2014. 12.25

    Andrej, nesen pie mana komentāra, ka galvenais drauds ir saskaņa un ka žurnālistiem turpmāk katrā intervijā vajadzētu katram politiķim atkārtoti katru reizi jautāt, vai attiecīgā partija norobežojas no Saskaņas, un ja vairākkārtīgi politiķi locās, tad skaidrs, ka attiecīgā partija ir gatava ņemt koalīcijā Saskaņu, bija mīnusi.

    Izskatās, ka Ozoliņam un daudziem šeit esošajiem Ozoliņa un Vienotības faniem lielākais drauds ir nevis Saskaņa, bet NA, un Latvijas intereses pilnībā pie kājas, galvenais, ka konkurenti NA neko nadabūn.

    +17
    -18
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > efeja60 24.08.2014. 15.51

    > Austras koks

    NA ir lielākais ienaidnieks tāpēc, ka ir spēcīgs konkurents V. Un vēl tāpēc, ka V lūr mutē Eiropai un darīs visu ko liks, ir tas valsts interesēs vai nav.

    Vecā Eiropa ir uzsēdusies uz krievu gāzes adatas, aptukusi un apkaļķotām smadzenēm, vecā Eiropa vienkšrši nespēj izsekot straujajām pārmaiņām, kas notiek un kā vecs večuks klopes vidū lūdz: zēni, mierīgi, lūdzu, mierīgi… cerot ka viss tā norims pats no sevis un varēs atkal mierīgi sust tālāk…

    +16
    -12
    Atbildēt

    0

    ILZE > efeja60 24.08.2014. 18.39

    beta

    Vecā Eiropa ir uzsēdusies uz krievu gāzes adatas, aptukusi un apkaļķotām smadzenēm

    __________________

    “Vecā Eiropa” ir cūka, bet ne tik lielā mērā, lai ar to varētu attaisnot kremļa slampu, RP/V, nelietības.

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > efeja60 24.08.2014. 21.56

    vispār jau – manā sapratnē tu vārdu Austras koks lieto tieši tikpat negodīgi kā nacionāļi latviešu patriotismu

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Alise > efeja60 25.08.2014. 06.53

    Kādēļ Sandriņ tā secinājāt? Vai tādēļ, ka gribu, lai latviešu politiķi un partijas norobežojas no kremļa Saskaņas? Tātad jūsu skatījumā patriots ir tas, kurš vēlas sadarbību ar kremļa Saskaņu? Pēc mīnusiņiem pie mana komentāra par norobežošanos no Saskaņas, izskatās ka vairums šeit domā, ka pareizi būtu sadarbotirs ar kremļa Saskaņu.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > efeja60 25.08.2014. 07.49

    Manuprāt, tāpēc,ka tu lieto pārāk daudz lamuvārdu, pārāk daudz ļaunu vārdu.

    Zini – es cenšos palīdzēt bērniem, kuriem nav laimējies ar vecākiem. Lūk, tāds saulains četrgadīgs bērns – dzied Reinika dziesmas, zin man izstātīt Viņas melo labā. Ir kā traks uz mašīnītēm un visu,kas art sastīts. Nāk ar mani mīļoties, un vienreiz spēlējoties – ar mašīnītēm braukājot pa grīdu viņš runā līdzi un saka, apgrauztais pimpis. Es sastingu un domāju,ka pārklausījos, bet tas bērns to saka atkal un es saku, bet tādus vārdus nerunā. Un tas puisītis saka, bet tētis saka un tad es arī drīkstu.

    Lūk, Austra – tās ir manas asociācijas ar tevi – pretstati – saulainums, kaut kas gaišs un tad – truls un dumšs pretstats.

    Savus argumentus ar tādām pretenzijām ,kā Tev laikam jāprot pasniegt atbilstoši.

    Un , protams, tas,ka es piekrītu par 101% Ozoliņa teiktajam. Manā lietu un notikumu izpratnē, NA vai ar slepenu līgumu vai bez, bet ir īstākā SC draudzene.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Alise > efeja60 25.08.2014. 08.15

    Es litoju daudz lamu vārdu? Jūs kaut ko nejaucat?

    Par pārējo uzrakstīto jūsu komentārā nemaz nekomentēšu :)

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > efeja60 25.08.2014. 09.40

    pārmaiņas pēc vari nerakstīt, bet padomāt pirms rakstīt.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > efeja60 25.08.2014. 10.22

    > Austras koks

    Pēc mīnusiņiem pie mana komentāra par norobežošanos no Saskaņas, izskatās ka vairums šeit domā, ka pareizi būtu sadarbotirs ar kremļa Saskaņu.

    ———–

    Klau, Austras koks un pērējie! Beidziet iecentrēties uz kaut kādiem mīnusiņiem. Loč-melim un CO ir ašpadsmit konti, no kuriem viņš liek mīnusus, kad ir “darbā”. Pati to pieredzēju, kad uz manu komentāru viņš ielika atbildi no cita konta ar citu niku, ko es paguvu piefiksēt, bet pēc tam ātri pārlaboja uz Loč-meli… Gan jau ka vairāki konti ir Centrumiem, kas ir arī ABC, Brauni un kas tik vien nē… :) Plusi un mīnusi neatspoguļo patieso situāciju, tas ir tāds pats manipulācijas mehānisms kā “Latvijas faktu” aptaujas, kas mēdz atšķirties no reālās situācijas jautājumos, kas saistīti ar nacionālas valsts eksistenci.

    Patiesība un patiesa pozīcija neko nezaudē, pat ja ločmeļi salikuši mīnusus… :) :) :)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

nitrat 24.08.2014. 11.18

“Vienotības” un globālistu rupors Ozoliņš atkal darbībā. Neko citu jau no viņa nevarēja gaidīt. Pēc idejas arī Dombrovskim un pusei “Vienotības” varētu neiedot pielaidi, bet varbūt arī varētu, zinot, kurš politiskais spēks nosaka toni valstī un tās iestādēs.

+15
-17
Atbildēt

0

andris902 24.08.2014. 10.27

…paldies, Ozoliņa kungs!…ļoti precīzi un loģiski raksturota situācija…

+24
-17
Atbildēt

5

    dro > andris902 24.08.2014. 11.07

    Loģika nekad nav bijusi zanEs stiprā puse, ne Ozoliņam, kad viņš mēģina sakompilēt pilnīgi nesaskanīgus faktus. Ozoliņš ir stāvējis un kritis par TP un tās saimnieka interesēm, kurš gan vēl lielāks draugs Putina Krievijai? Vai tad Kažociņš neaicināja neatgrūst SC, vai Āboltiņas skatījumā SC neiekļaušana koalīcijā nebija kļūda? Pabriks vēl neilgi pirms rīkojuma Nr 2 aicināja ZZS nomainīt ar SC…Jā, NA ir kopīgi balsojumi ar SC, bet vai tādi nav arī Vienotībai? Nožēlojami ir Parādnieka un Naudiņa hokejmači un izteikumi par Lukašenko, bet vai Āboltiņa nebija skatītāju rindās?

    Mani neuztrauc atteikumi Naudiņam un Brokai, bet kā tādā gadījumā pielaides tika piešķirtas Šleseram, Šķēlei un daudziem citiem? Vai pielaide būtu atteikta Lembergam?:):):)

    +21
    -20
    Atbildēt

    0

    ILZE > andris902 24.08.2014. 11.12

    lno

    bet kā tādā gadījumā pielaides tika piešķirtas Šleseram, Šķēlei un daudziem citiem?

    ________________

    Zatļeram, VVF, Dombrovskim, Kozlovskim…. Vai tiešām arī tad, ja atklāsies, ka Dombrovskis ar Zatļeru ir izvarojuši, nokāvuši un apēduši mazu zēnu, obligāti pieminēsi arī čekas padlas, Ozoliņa, uzpūsto hokeja maču? Vai vari iedomāties Ozoliņa un viņa talanta cienītāju: pederastu un mauku, fekāliju straumi, ja NA politiķi būtu atteikušies piedalīties mačā?

    +8
    -18
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > andris902 24.08.2014. 12.04

    Ino: Parādnieka un Naudiņa hokejmači un izteikumi par Lukašenko

    ——-

    Man gan tā eirocuriku kampaņa pret Lukašenko vienmēr ir šķitusi mazliet liekulīga.

    Bija bail mest no lidmašīnas lācīšus virs Krievijas, tāpēc meta virs Baltkrievijas.

    Starp citu, Polijā bija tieši tāpat: Krievija 2010. gadā noslepkavoja šiem prezidentu, bet turienes valdošie tik aicināja draudzēties ar Krieviju un lamāja Baltkrieviju…

    Tagad gan mūsējie, gan poļu curiki saņēmuši atļauju vismaz daļēji “runāt taisnību”. Līdz nākamajam rīkojumam.

    +17
    -15
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 24.08.2014. 12.09

    fretka. Protams, ka lielkulīga. Lukašenko nav demokrāts, bet nevienam kaimiņam nav uzbrucis. Nu tas tāpat kā ar pielaidēm:):):)

    +19
    -14
    Atbildēt

    0

    efeja60 > andris902 24.08.2014. 18.25

    Es vispār nesaprotu, kāpēc curiki uzskata NA un Lukašenko par kaut ko antagonisku. Lukašenko ir daudz līdzību ar Kārli Ulmani. Domāšanas šaurums.

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

ILZE 24.08.2014. 06.50

Tas notiek, lai bruģētu ceļu uz valdību “Saskaņas centram”.

_______________

Ikvienam tas jau sen bija skaidrs, ja nu vienīgi čekas paskvilu skribentam, Ozoliņam, nē. Kā latviešu zeme vēl iztur tādu pretīgu mūdzi?

+11
-22
Atbildēt

0

ligakalnina 24.08.2014. 06.32

Piederiba NA nav kvalitātes, bet, vai nu muļķības, vai nu blēdīguma, pērkamības un un liekulības zīme, tas sen skaidrs visiem, izņemot viņu elektorātu.

Kārtējā Bērziņa uznākšana to apliecina – nopitkts gan no Centrāltirgus adm., gan no TP, gan no Lemberga, īsts “tiesiskuma garants”.

Salasījuši visus blēžus, ko neviena cita partija neņem, NA galvenie sponsori, faktiski, ir organizēās noziedzības grupa, un tad izliekas, ka nesaprot, kāpēc vņiem nedod pielaides.

Un, protams, NA tuvākais partmeris ir ZZS, kā viiņi paši deklarēja, un Lemberga tuvākais partneris ir SC, un lielākais ienaidnieks – NATO, loks tiešām noslēdzies.

Un viņu uztverē Baltkrievija ir demokr. valsts, jo taisni par tādu “demokr.” viņi sapņo.

+36
-16
Atbildēt

10

    ILZE > ligakalnina 24.08.2014. 06.57

    dzeris49

    gan no TP, gan no Lemberga, īsts “tiesiskuma garants”.

    ____________________

    Atkal hemoroīdi rīta agrumā nomoka, jeb prostāta neliek mieru, invaļid? Kā reiz kolorado lenteņi, Pabriks un Straujuma, nāk no TP.

    +12
    -21
    Atbildēt

    0

    ILZE > ligakalnina 24.08.2014. 10.55

    Kas tad nu, vai tad abi latviešu varoņu, leģionāru, piemiņas zvēriskie nīdēji, kolorādi, nav Šķēles kurmji?

    +10
    -19
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 24.08.2014. 11.08

    dzeris49. Štibļeti…samovivoz iz Taganroga…

    +9
    -19
    Atbildēt

    0

    efeja60 > ligakalnina 24.08.2014. 11.37

    Ar ko Zaķis vai Āboltiņa ir labāki par G.Bērziņu?

    +13
    -19
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 24.08.2014. 11.50

    TP taču bija partija, par kuru dzerveidīgie aktīvi balsoja (kad bija vīlušies savos iepriekšējos (liberālajos) favorītos LC)…

    //////////////////////

    nopitkts gan no Centrāltirgus adm., gan no TP, gan no Lemberga, īsts “tiesiskuma garants”.

    +7
    -16
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 24.08.2014. 11.56

    labāk saki paldies, ka baltkrievi ir gatavi pirkt Latvijas dārzeņus un citu lauks. produkciju.

    /////////////

    Un viņu uztverē Baltkrievija ir demokr. valsts

    +6
    -17
    Atbildēt

    0

    Linda Deičmane > ligakalnina 24.08.2014. 12.13

    Idiot,baltkrievi pērk,lai paši uzvārītos.Maskava pilna ar Baltkrievijas garnelēm,no baltkrievu jūras?

    +19
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 24.08.2014. 12.24

    Centrum. Idiot,baltkrievi pērk,lai paši uzvārītos.Maskava pilna ar Baltkrievijas garnelēm,no baltkrievu jūras?

    ___________________

    Vai tikai pats neesi idiots? Lukašenko un Nazarbājevs ignorē Putina sankcijas pret ES, vai tas nav apsveicami? Gudrie eksportē un tirgojas lai ciestu zaudējumus? Tev nu gan lielas problēmas ar galvu:)

    +15
    -15
    Atbildēt

    0

    Linda Deičmane > ligakalnina 24.08.2014. 12.55

    Vēl viens lietderīgais idiots,ja Nazarbājevs un Lukašenko pievienosies Putina sankcijām, paši nevarēs uzvārīties.Katrs domā par savu kabatu un savu labumu.Baltkrievijā ES produktu pārstrādes rūpnīcas uz fasēšanu strādā vairākās maiņās.Baķka nosmels savu daļu arī no Putina,tik stulbs viņš nav kā mūsu nacionālo tūdaliņu atbalstītāji.

    +12
    -12
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 24.08.2014. 13.17

    Centrum. Tik dumjš, ka nesaproti, ka atbalsti Putina sankcijas? Tik ilgi centrējies, ka nonāci pie Ušakova parašas?:):):)

    +12
    -15
    Atbildēt

    0

janis17 24.08.2014. 05.14

Redzēsim oktobrī, kam taisnība. Ja vienotība veidos koalīciju ar saskaņu, tad ozoliņa rakstam būs nulles vērtība.
Tikai tad jau būs par vēlu!

+19
-21
Atbildēt

12

    Kaspars Špūle > janis17 24.08.2014. 10.27

    Iespējams, ka Ozoliņam ir diezgan ar vērtību, kāda šim rakstam ir tagad viņa bankas kontā :)

    +19
    -20
    Atbildēt

    0

    austrisv > janis17 24.08.2014. 14.26

    Ko citu gaidīt no NA superfanu puses; nekritiski milēt NA un neredzēt melnos pleķus NA sejā.

    Vai vecie tēvzemieši sadarbojās Ar SC Rigas domē savulaik, kad tie paši tēvzemieši nogāza Repšes valdibu un tik jau nu iebidīja Birku par Rigas sefu.

    Ar ko tie tirliņi kopā darbojās, gan balsojumos saeimā tolaik gan RD. Nu bļauj par Vienotibu,kura nav sadarbojusies ar SC darbos.

    +22
    -12
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 24.08.2014. 14.50

    Atver acis!!!
    Nedomā tikai to, ko Tev pasaka! Domā pati! Vairāk lasi!

    +13
    -15
    Atbildēt

    0

    austrisv > janis17 24.08.2014. 15.08

    Atceros tīri labi, kas tolaik 2003. gada notika ar RD kreslu un Repses valdibas gāšanu. tas bija trakakais tirgus, ko atceros, jo Cilinskis atteicas pienemt so Rd kreslu apmaiņā pret koalicija smainu. Cinisms no vecajiem tevzemiesiem nav jau pirma reize, un visus tos neliesus savaca vai lika savakt, interesanti kurs, jo uz tam drupam izveidojas NA! tad kads brīnums, ka visu var tirgot un diskreditet zem nacionalas karts.

    To broku labak nepiemini, jo knapi kaju bija sperusi politika, bet uzreiz ar atbalstu SC Usakovam, gan par labo finansu situaciju RD gan par labāko meru, lai gan Usakovs ir izterejis visus ap 80 milj labējo partiju RD uzkrāto naudu. Cik reizes jau Usakovs ir mainijis Rd budzetu un palielinajis ta deficītu?

    +21
    -11
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > janis17 24.08.2014. 15.46

    > Bet

    Tu esi dzirdējusi kaut ko par to, ka pasaulē nekas nav akmenī iecirsts, viss plūst un mainās. Tai skaitā politikā, un īpaši politiski tik nenobriedušās valstīs kāda ir mūsējā…

    TB bija veca stagnātu partija, kas gala beigās nelietīgi valkāja nacionālistu vārdu. Viņiem vajadzēja aiziet pa skuju taku. No skuju takas viņus paglāba asins pārliešana VL! veidolā. TB un VL! apvienošanās bija rets win win gadījuma abām partijām. Kā jau teicu, TB būtu nosprādzis, bet VL! jaunieši vieni paši Saeimā neizsistos. Tagadējais NA vairs nav vecais TB, prom ir lakuči, batjkas, požarnovi, birki un citi atkritumi…

    Bet veco, seno, riebīgo tādiem kā Tev allaž patīk un ir izdevīgi pieminēt…

    Savukārt, V arī sen vairs nav JL uzstādījumu turpinātāja. Tikai, ja NA ir attīrījusies, Ar V notiek gluži pretējais. Dombrovskis, kuru sākotnēji ļoti cienīju, patiesībā ir memmītis, iestidzis savos neveiksmīgajos darījumos, iestidzis nepieļaujamos kompromisos, citādi jau večopis nevarētu viņu piespiest atkāpties. Āboltiņa ir īsta čūsku vecene, no kuras Latvija vēl pieredzēs nepatikšanas, ja dies pas tiks pie vēl lielākas teikšanas. paskat, Repši, kurš tiešām bija un domāju, ir Latvijas patriots, noēda līdz ar zemi, rezultātā Repšem uz šodienu patiešām aizbraucis jumts…V ir intrigu midzenis, tur tiek vākti vecie posta partijas kadri nu jau gandrīz bez kautrēšanās. Āboltiņa pilnīgi noteikti grib SC valdībā, jo to patiesībā grib Eiropā… Viņi tur Eiropā miera laikos ir kļuvuši par galīgiem muļķiem, to parāda patreizējie notikumi Ukrainā.

    IR un Ozoliņš un Ločmele konkrēti, cik vien var, palīdz V zombēt elektorātu, manipulējot ar faktiem, manipulējot ar akcentiem, un tāpat kā Krievijas propaganda, sējot aizdomas, nedrošību un gala rezultātā naidu un ļaunumu…

    Ja V dabūs pietiekamu pārsvaru, tad mēs agri vai vēlu dabūsim valdībā SC ar visu viņu Vienoto Krieviju. Dabūsim tādu Trojas zirgu, ka maz neliksies, un būs par vēlu vaimanāt, ka kurš to varēja paredzēt…

    +20
    -18
    Atbildēt

    0

    Alise > janis17 24.08.2014. 16.28

    beta – perfekti uzrakstīts!!

    +15
    -15
    Atbildēt

    0

    dro > janis17 24.08.2014. 17.13

    Man jautājums viedākajam no viedākajiem politiskās dzīves vērotājiem Ozoliņam: Kur bija SAB modrā acs, kad pielaidi piešķīra Jaundžeikaram?:):):)

    +17
    -11
    Atbildēt

    0

    efeja60 > janis17 24.08.2014. 18.17

    beta, nedēļas komentārs!

    +11
    -11
    Atbildēt

    0

    ILZE > janis17 24.08.2014. 18.33

    beta

    Āboltiņa pilnīgi noteikti grib SC valdībā, jo to patiesībā grib Eiropā…

    ____________________

    Bullshit. To grib RP/V saimnieks kremlī.

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > janis17 24.08.2014. 21.52

    Tikai, ja NA ir attīrījusies, Ar V notiek gluži pretējais.

    Man absolūti nav saprotams šis teikums?

    Vai varētu būt tā,ka NA ir bijis kāds kopīgs pirts pasākums ar attīrīšanos?

    Lasot kas un kā notiek Latvijas politiskajā dzīvē – nekāda cita veida attīrīšanās nav manāma. Bērziņa ottreizējā atnākšana drīzāk kā beigu sākuma pieteikums.

    Āboltiņa noteikti nav politiķe par , kuru balsot, bet lai tieši viņu nosauktu par čūsku veceni …. nu nu nu! Varu tikai atkārtot, Āboltiņa to grabošo un lūstošo kuģi Latvijas valsti ir tomēr vētrās noturējusi – Broka – lēkājusi kā īsta Valguma ielas tautu meita nezinādama , kuram sēsties kamanās un atdoties ….

    Tā, es domāju un vēl es domāju,ka īstā patiesība ir kaut kur tur ārā – pie Skallijas un Maldera

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    ILZE > janis17 25.08.2014. 01.45

    SandraJ

    Vai varētu būt tā,ka NA ir bijis kāds kopīgs pirts pasākums ar attīrīšanos?

    _________________

    No nacionālpatriotiem ir atkrituši tie, kuri nepārvar augsto latiņu, Vienotība ir savākusi savās rindās pēdējos mēslus.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > janis17 25.08.2014. 07.54

    rostin, vai drīkstu palūgt konkrētību? Tu man te nerubini kā rubenis pavasarī , bet uzraksti tieši un konkrēti, ja vien Tev ir , ko uzrakstīt. Jo es domāju,ka tu esi no tiem – ar dakšām pa debesīm bakstītājs.

    Es izlasīju interviju ar Vili Bukši. Ko viņš stāsta – viņu uzaicina uz pieņemšanu pie prezidenta – lai godinātu viņa darbošanos Tautas frontē. Bet ielūgumā teikts – ierašanās melnos uzvalkos. Bet Bukšim vispār nav uzvalka, un naudas uzvalkam nav un ir lepnums un spīts – neaizņemties ne naudu, ne uzvalku. Un viņš nekur neaizbrauca un ne šampi, ne konjaku nedzēra.

    Un man šķiet, ka tas ļoti sāp, ļoti. Pieļauju,ka tev ir līdzīga pieredze, bet,ka tu dauzi par to ne tos zvanus.

    Labi, tomēr sāksim ar konkrētību – uzraksti man , ko tieši tur ar šo attīrīšanos domā. Paldies.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

Kristians Girvics 24.08.2014. 01.52

Ne Ozoliņam, ne Doveikam es nepiekrītu. Saskaņa, kā “Vienotās Krievijas” sabiedrotā, ir Latvijas, kā nacionālas valsts, “lielais ienaidnieks”. Un tātad – arī principiāls nacionālistu ienaidnieks.

Un visa veida impērisko aģentu pretdarbība nacionālas valsts atjaunošanai ir viņu “kopēja tāda stratēģiskā nostāja” un “lielā politika”. Tieši tā.

+15
-16
Atbildēt

0

Andris Jautriņš 24.08.2014. 00.35

Par vienu Ozoliņam taisnība – ne Saskaņa, ne NA neko nenosaka SABā. Un ne jau Saskaņa ir NA lielais ienaidnieks. SAB saimnieku favorīti ir izdarīgā Vienotība, kas nodrošinās Latvijā veiksmes stāstu pēc saimnieku rakstīta scenārija. Jebkuriem līdzekļiem, līdz pēdējam latvietim. Un Ozoliņš pa priekšu ar propagandas raksteļiem lēkās, lai nevienam šaubas nerastos.

+10
-37
Atbildēt

3

    Þanis Bezmers > Andris Jautriņš 24.08.2014. 06.45

    Kā tad, doveik! Runā jau skaidri, bez kaut kāda tur “saimnieka”. Saki – jeņķi, jeb tu gribi izskatīties gudrāks par kremļa un hūtes pastulbeņiem, kuri visās nelaimēs vaino amerikāņus. Kaut kā neizdodas, tava prāta skrandas ir pārāk caurredzamas, pridurok. Turpini sadarboties ar okupantiem, varbūt tiksi pie jaunas šlipses. Ieziepētas.

    +30
    -4
    Atbildēt

    0

    simpsons > Andris Jautriņš 24.08.2014. 16.48

    Doveiks labi uztvēris rakstu. ASV kontrolētais SABs liedz pielaidi valsts noslēpumam NA un SC cilvēkiem, ar mērķi iedabūt valdībā SC.

    Doveiks tikai nepamanīja, ka tas ir sarkasms.

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 25.08.2014. 08.59

    Kam gan valdībā vajadzīga SC? Vienotībai valdībā pilnīgi pietiktu ar sevi vien. Skaldi un valdi. Kamēr NA domās, ka ir iespējams sasniegt NA deklarētos mēŗķus, vienojoties ar globālistiem – karjeras internacistiem, tikmēr nāksies paciest šādas ņirgāšanās. Bet tā nav problēma, ja deklarētie mērķi ir tikai deklarētie. Zīles kungs Maskavā, tfu, Briselē-Strasbūrā pavisam labi iekļaujas intenacionālē :)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam