Vai būs karš Ukrainā?

113

Komentāri (113)

Mārtiņš 12.08.2014. 13.16

Lasu un birst asaras aiz izmisuma un šausmām – DIEVS MĪĻAIS – VAI PATIESI ŠAJĀ PASAULĒ, KURĀ IR ATTĪSTĪTS PROGRESS VISĀS JOMĀS – PASAULĒ, KURĀ IR AUGSTS INTELEKTA LĪMENIS, VISMAZ – SALĪDZINOT AR VIDUSLAIKIEM – vai šajā pasaulē neatradīsies nekāds spēks, lai apturētu šo 21 gadsimta izdzimteni – PUTINU!?

Vai, patiesi, atradīsies kaut viens cilvēks,kaut viena valsts, kura iedomāsies, ka izies sveikā no šā kara!?

Tad – NEVAIMANĀSIM PAR NEPĀRDOTIEM KARTUPEĻIEM UN ŠPROTĒM, BET PAR MŪSU BĒRNIEM – KURU DZĪVĪBAS TAGAD ATRODAS “MATA GALĀ”!

+1
0
Atbildēt

0

Karina 11.08.2014. 22.57

Ukrainas brīvība — Latvijas brīvība ! Tas taču skaidrs pat piedzērušam ezītim, tikai ne mūsu valdībai un it sevišķi DP UN SAB !Ko darīt ??? Vismaz vēlēšanās izvēlēties daudzmaz pareizo partiju (kaut vai NA ).

0
0
Atbildēt

0

ievuliitis 11.08.2014. 03.30

Microsoft присоединяется к санкциям против России.

Банк “Россия”, против которого введены санкции, уже ожидает отключения части зарубежного ПО.

Вскоре российские банки и компании могут быть отключены от зарубежного программного обеспечения. Компания Microsoft вместе с такими компаниями, как Oracle, Symantec и Hewlett-Packard присоединяются к санкциям США, сообщает Национальный антикоррупционный портал.

Hewlett-Packard уже перестала поставлять российским партнерам необходимое оборудование и комплектующие. А представители компаний Microsoft и Oracle встречались по этому поводу с представителями одного из банков, попавших под санкции.

+3
0
Atbildēt

0

gundega_heiberga 10.08.2014. 22.58

Šajā ziņā ukraiņi pašlaik izkaro mūsu karu…

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Šajā ziņā Malaizijas aviolīnija pašlaik izkaro ukraiņu karu.

0
0
Atbildēt

0

Janka, Janic 10.08.2014. 21.49

nebuus!

+2
0
Atbildēt

0

Kaspars Špūle 10.08.2014. 19.21

Nevis humoristi, bet pravieši – 2012. gadā :)

https://www.youtube.com/watch?v=-e00TPb9HmI

+4
0
Atbildēt

0

Miks Dzelde 10.08.2014. 17.44

Impērija ģeopolitiskajā pasaulē ir tas pats, kas piramīda finanšu pasaulē – tās liktenis ir jau iepriekš zināms – tā beidz pastāvēt, vairs nespējot piesaistīt jaunus dalībniekus. Impēriešiem atšķirībā no normālām tautām lielākais kaujas dzinulis ir iekarojums.

Krievijieši būtībā ir dažādās vardarbības pakāpēs pārkrievotu tautu saķepinājums, kam nosaukumu devuši un atstājuši varjagi-rossi; krievi kā tauta būtībā nepastāv, un Krievija varbūt ir kā ar krievvalodīgu grīdas krāsu nolieta milzīga savdabīgu fresku siena.

Putins pašlaik mēģina savietot impērisko izplešanos ar vēdergraizēm, ko tāda alkatīga tautu aprīšana sagādā. Gals tam tiešām pienāks, tomēr stāvoklis prasa normālo tautu vienošanos un kopīgu izlēmīgu ģeopolitisku rīcību,lai izvairītos no sociālām katastrofām, arī Krievijā. Sološa pazīme būtu ANO pārdzimšana BEZ AGRESORA DROŠĪBAS PADOMĒ. Krievijas veto tur ir globāls kauns un būtībā bezcerība.

+9
0
Atbildēt

3

    Andris > Miks Dzelde 10.08.2014. 18.32

    Kas tie tādi ir “varjagi-rossi”? Līdz šim domāju, ka nosaukums ir iegājies no grieķu vārda Ρωσία caur pareizticīgo baznīcu. Šī vismaz ir oficiāla versija.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Miks Dzelde 10.08.2014. 18.45

    Normānisma teorija proponē to, ka Kijevas Krievzeme (Киевская Русь), varētu būt ieguvusi savu nosaukumu no tās skandināvu valdnieku nosaukuma, tāpat kā tas ir noticis gadījumā ar Normandiju.

    Kijevas Krievzeme 11. gadsimtā

    Saskaņā ar ap 1113. gadu sarakstīto hroniku “Pagājušo laiku stāsts” (Повесть временных лет, [1]), ko sarakstīja kāds mūks vārdā Nestors ([2]), rūsi bija varjagu (vikingu, jeb normaņu) grupa, kas dzīvoja Baltijas jūras pretējā krastā, Skandināvijā. Varjagi vispirms tika padzīti, bet tad ielūgti atpakaļ valdīt pār karojošajām slāvu un somugru Novgorodas ciltīm:

    “Četras ciltis, kuras bija spiestas maksāt nodevas varjagiem — čudi, slāvi, vepsi un kriviči izdzina skandināvus atpakaļ pāri jūrai, atsakoties maksāt turpmāk tiem meslus un sāka valdīt paši. Bet viņiem nebija likuma. Tāda veidā radās nesaskaņas to vidū un tie sāka karot viens ar otru. Tad viņi teica sev — ‘Meklēsim valdnieku, kas varētu valdīt pār mums un tiesnesi saskaņā ar paradumiem.’ Tā viņi nokļuva pāri jūrai pie vikingiem, pie rūsiem. Šie varjagi bija pazīstami kā rūsi, citi tos sauca par svēdiem, citi par normaņiem vai angļiem, bet vēl citi par gotiem. Tad čudi, slāvi, kriviči un vepsi teica rūsiem: “Mūsu zeme ir liela un bagāta, bet tanī nav kārtības. Nāciet un valdiet, kļūstiet par ķēniņiem pār mums.” Tika izvēlēti trīs brāļi un tie paņēma sev līdzi visus rūsus un pārcēlās.”(Nestors)

    http://lv.wikipedia.org/wiki/Norm%C4%81nisma_teorija

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Andris > Miks Dzelde 10.08.2014. 19.03

    Paldies, Ērik.

    Nu tad, katrā ziņā, “rusi”, nevis “rossi”. “Rosi” ir grieķiska izruna vārdam “rusi”, šī grieķiskošana notika jau vēlāk. Vārds “rosija” parādījies jau pēc A. Nevska nodevības un daļas slāvu pakļaušanas ordai. Tāpēc lai “rusi” paliek Kijevas cilvēku apzīmēšanai, bet rosi ordai. Vajag taču viņus kaut kā atšķirt.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Jānis Mičulis 10.08.2014. 15.13

Šeit raksts, kur jautājums par kara iespējamību Latvijā aplūkots profesionāli:

Replika. Kad sāksies karš?

Šajās dienās bieži nācies dzirdēt šo jautājumu. Jautātājus parasti neapmierina gari skaidrojumi un apsvērumi. Prasa norādīt konkrētu laiku. Mēģināšu atbildēt īsi.

1.Šogad LV teritorijā karš nesāksies . Bet ar katru nākamo gadu no 1-10 bruņota konflikta varbūtība pieaugs. Ja kādam no tā būs vieglāk (ne man) var notikt mēģinājumi pārpirkt LV politisko “eliti”. Indikātori uz kuriem vērst uzmanību – a)varas maiņa RU, b)SE un FI iestāšanās NATO c)Saeimas vēlēšanu iznākums.

2. UA kara (RU sauszemes operācijas) varbūtība samazināsies ar katru dienu līdz septembra beigām. Te gan jāpaskaidro dažas nianses: a) 30 000 RU karavīru uz robežas ar UA tas ir daudz, bet ne pietiekami, lai paņemtu visu UA teritoriju, bet RU vajag visu UA vai neko. Liela daļa RU BS veido OMD karavīri, kas iesaukti pavasarī. RU likumi neļauj sūtīt tos kaujā pirms nav iziets 6 mēnešu apmācības cikls. Tam var uzspļaut, bet tad jārēķinās ar iekšpolitiskām sekām. Nākamis rudens iesaukums vēl nav sācies un ja arī būtu sācies “duhi” arī nav karotāji. Indikātori uz kuriem vērst uzmanību – rezervistu mobilizācija RU, “dembeļu” nedemobilizēšana b) Šobrīd UA tauta ir pamatīgi saniknota un RU ir mazas izredzes nesastapties ar nopietnu pretestību. Tad RU būs jārēķinās ar politiski nepieņemamiem personāla zaudējumiem. c) Karus A-Eiropā nevajadzētu sākt rudenī. Lai cik advancēta būtu kaujas tehnika, lai cik mīksta būtu ziema, UA klimatiskie un laika apstākļi nav labvēlīgi aviācijas un augstas precizitātes ieroču izmantošanai. Arī veģetācijas sezona būs beigusies, būs grūtības ar “maskirovku”. Ja RU vadība nav zaudējusi prātu, labāk pagaidīt “iesaldējot” status quo līdz pavasarim (partizānu karš) un tad sākt visu no sākuma. Indikātori uz kuriem vērst uzmanību – situācija ar UA atomelektrostaciju drošību, šis jautājums var visu apgriezt kājām gaisā.

3. Saglabājas iespējamība, ka situācija kļūst nekontrolējama. Militārs apvērsums RU vai UA, vēl viena liela mēroga provokācija, globāla ekonomiskā krīze (finanšu sistēmas kolapse). Tad var notikt jebkas. Kristāla bumbas nav nevienam, tādēļ jāseko notikumiem, jācer uz labāko un jāgatavojas ļaunākajam.

http://varabungas.wordpress.com/2014/08/08/replika-kad-bus-kars/

+5
0
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > Jānis Mičulis 10.08.2014. 16.44

    ——-Valters:”(..)jautājums par kara iespējamību Latvijā aplūkots profesionāli:(..)Prasa norādīt konkrētu laiku. Mēģināšu atbildēt īsi.

    1.Šogad LV teritorijā karš nesāksies.

    ==============================================================================

    Kā mani “sajūsmina” LV profesionāļi,kuri statistikas datus pilnībā ignorē,tāpēc sava karaspēka “dezertierus”(aizbraukušos) un “kritušos”(mirušos) nepamana. A globalizācijas/amerikanizācijas kara process turpinās,zaudējam pilsētu pēc pilsētas:

    «Visticamāk, ka arī Centrālā statistikas pārvalde (CSP) šodien [6.06.2014.] paziņos, ka esam mazāk par diviem miljoniem, taču viņu nosauktais skaitlis varētu būt nedaudz zem diviem miljoniem. Patiesībā esam par 25 000 jeb vienu pilsētu zem diviem miljoniem,» sacīja Hazans, Latvijas Universitātes Ekonomikas un vadības fakultātes profesors. http://bnn.lv/hazans-latvija-paslaik-ir-aptuveni-1-975-miljoni-iedzivotaju-136637

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Andris > Jānis Mičulis 10.08.2014. 18.20

    No tā raksta: “…bet ne pietiekami, lai paņemtu visu UA teritoriju, bet RU vajag visu UA vai neko.”

    Kad ieraugu šādas frāzes, zūd interese lasīt tālāk. Nopietns autors nevar metāties ar šādiem apgalvojumiem bez pamatošanas, vnk garāmejot. Izklausās pēc sekla sacerējuma kadeta Biglera stilā (ja kāds atceras šādu personāžu no Šveika).

    Kāpēc “visu UA vai neko”? Kāpēc, piemēram, ne dienvidu daļu savienojumam ar Transnistriju un Krimu? Vai, piemēram, pusi no UA Dņepras kreisajā krastā (kur atrodas gan visa militārā, avio- un kosmosa rūpniecība, gan slānekļa gāzes atradnes, gan padomiski domājošs pīpls)?

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    ILZE > uldisrasmus 10.08.2014. 14.28

    RīgasPartija E.Puķe

    “Pārbaudiet kārtīgā vārdnīcā ,kaut vai google translate. русскй nav krievs, bet gan pēc būtības – krievu.” /Rīgas – Partija/

    __________

    “Russkij” nozīmē russiem piederošs, kā lāpsta, cirvis vai kartupeļi, krievs ir russu(vikingu) īpašums, vergs, tāc pac, kā tu. Tā kā vergu darbs mūsdienās vairs nav racionāls, tavs ieguldījums kopējā labumā, būs vien daži m3 biogāzes.

    p.s. tikai neiedomājies, ka tiksi barots ar kartupeļiem un pirdīsi!

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

Gaisma; Enģelis 10.08.2014. 10.24

:MZGD

——-

Nu neesam mēs, naciki, cienīgi Doveika apgaismības avotus pētīt;) Vēl pavilks “krievu pasaules” nesēju uz zoba

+10
0
Atbildēt

0

Nika 10.08.2014. 06.22

Ukraina uzvarēs krieviju. Tas jau skaidri redzams. Krievija nedēļām ilgi sūta iekšā modernu tehniku, oficierus un apšauda Ukrainas karavīrus no krievijas teritorijas. Rezultāts NULLE. Ukrainas armija kā gāja uz priekšū, tā iet. Pārtvertās sarunās pat krievijas militārpersonas saka, ka Ukraiņi karo augstā līmenī. Īpaši artilērija un specvienības. Tie nav čečeni.

Pilnīga kara gadījumā rietumi piegādās ieročus krievijai. Tas nozīmē ka krievija vairs neeksistēs. Ukraina putļeram būs daudz smagāks sitiens starp kājām kā Afganistāna priekš PSRS.

Tie saucamie “separātisti” jau no aprīļa to tik vien dara, kā atkāpjas.

+15
0
Atbildēt

7

Andris Jautriņš 10.08.2014. 01.32

Tiem, kas dzīvi redz tv ekrānā un pareizā presē, raksts liekas labs un pareizs. Es teikšu, ka raksts nav ne labs, ne pareizs. Ja autors parakstītos kā filologs, tad varētu uzskatīt par vingrinājumu, bet priekš žurnālista tas ir apkaunojošs.

+1
-15
Atbildēt

15

    Ieva Leinerte > Andris Jautriņš 10.08.2014. 03.36

    Doveik, nu atklāj savus īstenās patiesības avotus, lai mums tumsoņām nebūtu jāmaldās pa tv ekrāniem un pareizo presi. Nepacitībā gaidu tavu atklāsmi- kur tad īstenā patisība atklājās. Vai tas būs meditācijā, horoskopos, rīkstītē, gaišredzībā Kremļa televīzijā, šizofrēnijā vai vienkārši tava īpašajā erudīcijā?

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Andris Jautriņš 10.08.2014. 09.34

    > Doveiks

    Tiem, kas dzīvi redz tv ekrānā un pareizā presē, raksts liekas labs un pareizs. Es teikšu, ka raksts nav ne labs, ne pareizs.

    ———–

    No šī saprotu, ka Doveiks ir dūšīgs karotājs un patreiz ir Lugandas ierakumos. Citādi replikai nav nekādas jēgas… ja nu nieka 11 rubļi… :)

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 10.08.2014. 10.03

    Beta, ja replikai nebūtu jēgas, tava komentāra nebūtu. Apsveicu ar pievienošanos domubiedriem :)

    MZGD, lai gan domubiedrs ir jau ilgāku laiku, tēlo , ka nav sktījies manu Tw un FB kontu. Welkomēti turp :)

    Ja kas, labrāt apskatīšu arī jūsējos. Ak, pareizi, taisnības cīnītāji mūsdienās ar maskām un degpudelēm.

    +1
    -13
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Andris Jautriņš 10.08.2014. 10.09

    > Doveiks

    Man nav domubiedru un Tavs profils neinteresē. Tu esi bezdomu algotnītis un kā tādam atbildu, lai tie, kas te ieklīst nejauši, nejūtas kā pilnīgā miskastē… :)

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 10.08.2014. 10.17

    Tev nav domubiedru, but man ir tāds herbārijs, kurā salasu jūs – domubiedrus. Tur esi vienā kompānijā ar v_rostins…

    0
    -12
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Andris Jautriņš 10.08.2014. 11.03

    Tu neesi filologs?Jeb tā vienkārši nāc uzstāties par ekspertu un gala vērtētāju?No Dieva tā Kunga kancelejas,tāda bija tava komentāra jēga?

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ILZE > Andris Jautriņš 10.08.2014. 11.21

    Andris Doveiks

    Tur esi vienā kompānijā ar v_rostins…

    ______________

    Pret krievu fašistisko izdzimteņu zvērībām Ukrainā ir visu tautu, reliģiju un visu, vai gadrīz, arī rasu pārstāvji.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 10.08.2014. 22.50

    v-rostin, vāciešiem ir cits viedoklis

    http://www.youtube.com/watch?v=WM3cElLpq1k

    amerikāņiem ir cits viedoklis

    http://www.youtube.com/watch?v=cksYkYr_zRA

    nu un man arī ir cits viedoklis.

    Ērik, raksta autors – žurnālists – ir izticis ar vienu viedokli, lai gan viņam pašam pilnīgi noteikti nav ne tikai pierādījumu (tādu nav arī UA, EU, USA…), bet pat TV programmās redzēto atreferējis bez mēģinājuma paskatīties no dažādām pusēm kaut vai tikai savas pareizības ietvaros.

    Neesmu filologs, bet raksta filoloģisko kvalitāti es arī neesmu vērtējis :)

    0
    -10
    Atbildēt

    0

    ILZE > Andris Jautriņš 11.08.2014. 11.47

    Andris Doveiks

    Galēji kropļi, kas gatavi krievam piedot visu, sastopami visām tautām.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Andris Jautriņš 11.08.2014. 12.02

    Jā, jā Doveik, noteikti pati objektīvākā patiesība….

    Draudziņ, te neviens nav putinopitēks, kas nefiltrē info, visiem ir skaidrs, ka absolūtā patiesība nav kādā no oponentu viedokļiem. Tomēr zinot moskovijas un to adorētāju dabu(balstīta uz faktiem, vienīgais brīvrunāšanas-objektivitātes periods moskovijā bija Gorbija beigas un Jeļcina sākums, līdz vlaģika nākšanai) propogandas jautājumos, ir skaidrs, kura viedoklis ir tuvāks objektīvajai patiesībai.Tas ir ukraiņu&Rietumu oficiālais publiskais viedoklis. Jā un starp citu tikai demokrātiskās valstīs, kas necieš ar cenzūru, pašcenzūru var izvirzīt viedokļus ,kā Tevis citētie. Moskovijā sen būtu norakti.

    Atjautības jautājums. Ja pieņemam Tavu viedokli, ka objektīvā patiesība ir konkrēti pa vidam starp polārajiem viedokļiem. Tad kā tad varēja gadīties, ka “jūdu jautājums” tomēr mūsdienās tiek traktēts diezgan stingri un nekādi kontrargumenti par to ka”jūdi” tomēr bija GER ekonomiku štipri pārņēmuši, netiek ņemti vērā ( un pareizi, ja kas), visā pasaulē arī Tevis adorētajā moskovijā.

    Ja pieņemam Tavu viedokli par vidējo aritmētisko, teorētiski vajadzēja būt tā ,ka ar laiku tomēr tiktu kaut kā ( ārpus galējējiem margināļiem) attaisnota, bet tomēr neviens to nedara, kā tad tā?

    Otrs jautājums, tātad Baltijas, Polijas un RUS domstarpībās par Baltijas, Polijas okupāciju ( un izsūtīšanām, kolonizāciju) arī ir kaut kāds vidējais objektīvais viedoklis, kas pierāda kaut kādas tiesības moskovijai šādi rīkoties?

    Trešais par Ziemas karu, vai tiešām stulbie ļaunie somi gribēja atsist krieviem Kolas pussalu, ka nabadziņiem vaņkām nācās preventīvi uzbrukt somiem?

    Ko ar to gribu pateikt, agresoru, kas uz ielas piekauj pilsoņus, kas lūk ne tā paskatījās uz viņu, vai gluži ne laipni sarunājās ar to, vai kuri iespējams kaut kā kolektīvi bija runājuši ,ka varētu kopā aizstāvēties pret agresoru, liek cietumā viņi ir Noziedzieki un tie otri ir Cietušie. Likums aizstāv Cietušos pret noziedzniekiem, savukārt UKR moskovija kārtējo reizi ir Agresors- Noziedznieks.

    Vai Jums no tā tapa skaidrāks?

    Ja pieturamies pie

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Andris Jautriņš 11.08.2014. 14.03

    Ja mēs ņemam savas pareizības ietvarus,Krievija nav atvainojusies par okupāciju un represijām pret Latvijas mierīgajiem iedzīvotājiem.Gluži otrādi,slavējusi Staļinu kā izcilu valstsvīru un PSRS sabrukšanu nodēvējusi par ģeopolitisku katastrofu,no kā varu secināt – Krievija attaisno un atbalsta vardarbību,caur tādu ietvaru un no tādas puses es skatos.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 11.08.2014. 15.33

    WAT

    Ja piemin Poliju un WW2, tad noteikti sākums jāmeklē 1938, nevis 1939.

    Ja pieminat objektīvo patiesību, kur paliek subjektīvais, kur taisnība?

    Visa sākums nav Putins un viņš arī nevar pielikt visam punktu. Tā laikam gan ir objektīva patiesība.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 11.08.2014. 15.41

    Ērik, ir labi, ka saprotat savu ietvaru. Vai šo esat mēģinājis testēt arī uz mūsu šodienas sabiedrotajiem? Kad pabeigsiet, varbūt secināsiet ko līdzīgu man. Mūsdienu pasaulē ir liberālie makaroni, ko karini muļķiem uz ausīm, lai netraucēti nodarbotos ar teroru un genocīdu. To lielākā vai mazākā mērā dara visi. Pēc tam jau var pētīt detalizētāk, uz ko un par ko mūs šodien rīda, un kam no tā labums. Ja pamostoties jau zini, ka Putins… :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Andris Jautriņš 11.08.2014. 16.14

    Mans ietvars ir pietiekami labs,lai uzreiz atpazītu demagogus,kuri mēģina attaisnot Krievijas agresīvās darbības,stāstot,cik slikta ir Amerika.Vecais labais paņēmiens ar -nu izvēlies,kuru no sliktajiem mēs uzskatīsim par labo,un kuru par slikto.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ILZE > Andris Jautriņš 11.08.2014. 18.31

    Andris Doveiks

    Ja piemin Poliju un WW2, tad noteikti sākums jāmeklē 1938, nevis 1939.

    ______________

    1936. kad fašistisko izdzimteņu Krievija iebruka Spānijā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ansis 09.08.2014. 20.33

Ir zināmas cerības, ka Krievija pamazām samazina atbalstu teroristiem:

Сводки от ополчения Новороссии

09.08.14. Сообщение от ополченца Александра Жучковского.

“Дорогие друзья и единомышленники. 6 августа мы опубликовали сообщение о необходимости срочной поставки в ДНР материальных ресурсов для ополчения (http://vk.com/wall151630709_3311). Это было связано главным образом с тем, что обещания помощи, данные некоторыми высокопоставленными людьми в РФ, очередной раз были нарушены (причем наше военное руководство получило из Москвы рекомендацию “сворачивать лавочку”).

+2
0
Atbildēt

10

    Ansis Reinhards > Ansis 10.08.2014. 09.57

    > Edgars

    Nebūtu tik pārliecināta. Putlers ir sajucis, tas ir fakts. Tā notiek ar cilvēkiem, kas ilgstoši tiek pie neierobežotas varas, viņi kļūst par sociopātiem, kas visus uzskata par muķļiem un izmantojamiem. Putlers tāpat kā Hitlers, Staļins un citi neierobežotie valdnieki ir kļuvis par sociopātu. Māte Google pastāstīs sīkāk, kas ir sociopāts, ja kāds nezina.

    Ja putlers ir sociopāts( pie tam aizlaists), tad viņu apstādinās tikai kaps… Pie tam pastāv iespēja, ka kapā viņš būs gatavs ierūst visus visapkārt…

    Domāju, ka Ukrainā nekas tik ātri vēl nebeigsies, jo Luganska atrodas ļoti tuvu Krievijas robežai, ko noslēgt Ukraina patreiz nav spējīga. Tur vajag dziļus grāvjus un augtus žogus ar augstsprieguma strāvu, tikai tas var atturēt putleriešus līst pāri robežai. Savukārt apšaudes no Krievijas teritorijas nebeigsies nekad, jo jau patreiz redzam, ka uz vienkāršām apšaudēm no Krievijas teritorijas neviens pasaulē vairs nereaģē.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Ansis 10.08.2014. 11.23

    > Edgars

    Ieskatoties nākotnē, domāju, ka Ukrainā būs tāpat kā Palestīnā un Izraēlā. Putlers, pat ja patreizējais karš beigsies, visu laiku uz robežas provocēs Ukrainu, laiku pa laikam apšaudīs apdzīvotos rajonus un gaidīs izdevību “pilna apjoma karam”, ja dies pas kāds no Ukrainas puses atbildēs. Ukrainai ar Krieviju ir 2000 km robeža. To tik ātri nenostiprināt. Gandrīz varu saderēt, ka putlerēni, tāpat kā palestīnieši, jau rok tranšejas uz Ukrainas pusi no savas bidlostānas…

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Ansis 10.08.2014. 14.07

    ——–

    Pirms derēšanas noder izlasīt V.Muntera 1962.g. sarakstīto grāmatu “Pārdomas” – vismaz nodaļu “Antikomunisms [rusofobija] – ceļš uz tautu iznīcību”.

    Starp citu,der atcarēties,kas sekmēja Izraēlas valsts nodibināšanu un pirmie atzina jaundibināto Izraēlas valsti:

    “….— без поддержки Сталиным проекта создания еврейского государства на территории Палестины это государство в 1948 году не могло бы быть создано. Поскольку реально Израиль мог появиться лишь в 1948 году, так как именно в это время заканчивалось действие британского мандата на управление этой территорией, то решение Сталина, направленное против Великобритании и ее арабских союзников, имело историческое значение.”

    http://scepsis.net/library/id_1633.html

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ILZE > Ansis 10.08.2014. 14.16

    beta

    Kāpēc pie absolūtā ļaunuma vienmēr jāpin arī Hitlera, kurš neļāva Staļina aziātiem – cilvēkēdājiem visu Eiropu noslīcināt asinīs vēl 1941. gada vasarā, vārds?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Ansis 10.08.2014. 14.43

    > rostins

    Hitlers manās acīs ir tāds pats absolūtais ļaunums kā Staļins un citi tirāni.

    Tas, ka kaut kādā brīdī divi Ļaunumi sagrūdās pierēm, nemazina manās acīs to absolūto ļaunuma dabu…

    Te mums,draugs, viedokļi nesakrīt…

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    ILZE > Ansis 10.08.2014. 14.52

    beta

    No kurienes tāds stulbums, vai ļaunums un debilizēšanās no padumjām mācību grāmatām? Hitlers izbeidza Staļina sarīkoto “Baigo gadu”. Tas bija paredzēts visiem latviešiem un arī pārējiem eiropiešiem.

    http://www.lettia.lv/lv_a_baigais-gads.html

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Ansis 10.08.2014. 15.33

    > rostins

    Jā, baigo gadu beidza kara sākums, piekrītu. Bet fašistu koncentrācijas nometnes un gestapo un citas šausmas tas neatceļ. Hitlers bija sociopātisks monstrs, tā nav personība par ko jāsajūsminās… Man viņš ir dziļi pretīgs, tāpat kā jebkurš Ļaunums…

    Tāpat dabūjām dzīvot zem Staļina, kad Jaltas konferencē mūs viņam iedalīja ASV un Lielbritābija…

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    ILZE > Ansis 10.08.2014. 23.48

    beta

    Cik krieviem katru rītu esiet izrāvusi rīkles, lai varētu spriest par

    Hitleru?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Ansis 11.08.2014. 09.27

    > rostins

    Cik krieviem katru rītu esiet izrāvusi rīkles, lai varētu spriest par

    Hitleru?

    ————

    Rostin, Tu arī, izskatās, esi sociopāts.

    Es nevaru un nevēlos runāt Tevis piedāvātajā plaknē. Tas ir destruktīvi.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ILZE > Ansis 11.08.2014. 11.44

    beta

    Par kādām Hitlera koncentrācijas nometnēm runa, ja Staļins nomērdēja badā veselu tautu, ukraiņus cik spēja, un nošāva veselu tautu, visus Krievijā apzinātos latviešus. Kā Hitlers to izdarīja, bet pateicoties viņam Eiropā šobrīd ir tautas, bet ne noskrandusi, izbadējusies krievvalodīga bidlomassa.

    0
    0
    Atbildēt

    0

inta_s 09.08.2014. 19.46

Tai bildē vēl trūkst Izraēlas premjers – tas jau arī okupē un slaktē.

+3
-10
Atbildēt

3

    ILZE > inta_s 09.08.2014. 19.54

    Viedoklis_lv

    Ja neesi šorīt izrāvis rīkles desmit Latvijā sabraukušiem fašistiskiem okupantiem, kam atcerēties Izraēlas premjeru?

    Vai esi smirdīga Palestīnas lupatgalvas adoptēts krievu mauķelas atvase?

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Līga > inta_s 10.08.2014. 07.57

    Nevairosim ignoranci un aizpriedumus, v_rostin!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > inta_s 10.08.2014. 10.07

    v_rostin laikam ir IR darbinieks, jo no pieklājīgas mājas tā runājošus ciemiņus palūgtu iziet.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

dro 09.08.2014. 17.41

ПРЕМЬЕР МИНИСТР САМОПРОВОЗГЛАШЕННОЙ ДОНЕЦКОЙ НАРОДНОЙ РЕСПУБЛИКИ АЛЕКСАНДР ЗАХАРЧЕНКО ГОТОВ К ПРЕКРАЩЕНИЮ ВООРУЖЕННОГО ПРОТИВОСТОЯНИЯ С УКРАИНСКИМИ СИЛОВИКАМИ ДЛЯ НЕДОПУЩЕНИЯ РАЗРАСТАНИЯ ГУМАНИТАРНОЙ КАТАСТРОФЫ В ДОНБАССЕ

09 августа 2014 | 18:30

В его заявлении на сайте ДНР говорится, что в Донецк не могут попасть грузы, медикаментов для населения. На исходе продукты. Из-за блокады и обстрелов невозможно ремонтировать разрушенные коммунальные сети. В городе очень плохо с водоснабжением и электричеством. Захарченко утверждает, что с сегодняшнего дня Донецк находится в окружении и не имеет гуманитарных коридоров.

Реакции Киева на это заявление еще не было. echo

+4
0
Atbildēt

0

dro 09.08.2014. 17.32

    ievuliitis > dro 09.08.2014. 23.10

    “… мы радуемся за каждого зрителя, которы нас узнал и полюбил.. Не надо таскать нас в политику. Пожалуйста. Мы просто играем музыку.”

    Nu ko… Ja Kauperam vienalga, kam dziedāt, tad varbūt laiks aizbraukt uz Doņecku uzdziedāt, vai Lugansku?

    Un, atgriežoties (ja izdosies), pamācīt mūs, cik jauki cilvēki ir turienes bandīti.

    +14
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 10.08.2014. 00.18

    …kas tad, nu?…nupat mums vislatviskākie patrioti skaidroja par Z.Liepiņa saimnieciskajiem darījumiem un kā nevajagot politiku vilkt iekšā mūziķa Krutoja dzimšanas dienas ballītē…nauda tak nesmirdot!…viņš tik daudz labas dziesmas sarakstījis, tas nekas, ka no skatuves pamāca ārlietu ministram – kā uzvesties…Krutojs nevienam ļaunu neesot nodarījis un vispār – viņš par mieru uz pasaules…nu, gluži kā Kaupers….par ko tad sašutums šoreiz?….

    +14
    -6
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > dro 10.08.2014. 10.06

    > betija

    Piekrītu. Karš nav miers, karš ar nežēlīgi asu gaismu izgaismo, kas tu esi, ērglis vai zvirbulis…:)

    Kas attiecas uz PV, tad izskatās, ka viņi jau pasen sevi izsmēluši, nu brauc uz veciem lauriem un uz to, ka krieviem patreiz ai kā vajag da jebkādus sabiedrotos vai vismaz neitrālos ārpus sava loka… Un PV atkal varēs drillēt visas vecās dziesmas, starp kurām ir daudz patiešām labu.

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    ILZE > dro 10.08.2014. 11.12

    zanE …

    Varu tikai iedomāties, kadu smirdoņu sataisītu čekas paskvvilu skribents, Ozoliņš un viņa sekotāji: autoostas maukas un portālā dežūrējošie pederasti, ja Liepiņš nebūtu to naudu operai paņēmis.

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    Ilgonis > dro 10.08.2014. 15.34

    Zane …par ko tad sašutums šoreiz?…. Par to pašu naudiņu, kura nesmirdot… Ja operai paliela naudiņa tiks remontdarbiem, tad rodas jautājums: kurā kabatā ieguldīta Prāta Vētras Krievijā sapelnītā ‘politiskās smirdoņas’ naudiņa?

    Imants Ziedonis:

    “Nokritis guļ klauns no torņa – beigts! – uz ielas akmens cietās, bet smej! – ar ordeni uz sēžamvietas. – “RE,KĀ”

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dro 10.08.2014. 16.19

    Misija. Tas zanEi un ne tikai viņai par sarežģītu:)

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Ilgonis > dro 10.08.2014. 16.20

    Jā, tā nu tas ir…, ka naudas dēļ kļūst par divkošiem. Nesaprotu – kā PV var dziedāt vēl dziesmas ar Imanta Ziedoņa vārdiem?!…

    Prāta vētra pārtapusi par neprāta sēju…

    Sējam, kur neaug.

    Sējam, kur plok.

    Sējam plaukstā zaglim, kas zog.

    / Imants Ziedonis/

    +12
    -8
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 10.08.2014. 18.03

    visi tik pareizi pēkšņi :)

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    Linda Deičmane > dro 10.08.2014. 19.49

    Kā te laiž! Vislatviešu tūdaliņi paspējuši jau Ziedoni prihvatizēt! Drīz būs jāprasa atļauja Dzintara latviešiem muti atvērt, bet pirms tam miera stājā jānobrēcas “Cīņai, sveiks!”.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > dro 11.08.2014. 01.22

    Toties pārsteidza Stendzenieks:

    http://i61.tinypic.com/2q2k8y0.jpg

    +9
    0
    Atbildēt

    0

Baiba Eglâja 09.08.2014. 16.26

Tur jau tas suns, ka tāda īsta pa purnu sadevēja nemaz nav. Tik slepus glauda galviņu. Politisko disidentu darbībai bija rezultāts. tagad pat nav politiskas disidences. nav jāmāk lasīt starp rindiņām. Melo atklāti, zākājas, bet nedara neko.

+6
0
Atbildēt

0

emb_riga 09.08.2014. 15.54

Labs raksts tātas ir un vairak tur nav ko pielikt.Tāds pats liktenis sagaidītu arī mūs – Latviju,ja vien jau 1994. -96.gados nebūtu domājis par valsts drošību ilgtermiņā,atrodot vienīgo ceļu Latvijas pastāvēšanai – iestāšanos ES un Nato,ko arī politiķi realizēja 2004 gadā.Krievijas elitei uztticēties nevar,apzags,aplaupīs un iekaros,un padarīs par vergiem.To jau mūsu priekšteči ir piedzīvojuši.

+23
0
Atbildēt

2

    1990-to gadu sākumā netika veikta deokupācija, kādēļ Latvijā palika ap 20000 atvaļināto Krievijas izcelsmes PSRS virsnieku un viņu ģimeņu un krietni vairāk no PSRS austrumu puses iebraukušo ekonomisko migrantu. Viņi un viņu pēcteči arī ir mūsdienu piektā kolonna, ko Kremlis izmanto gaisa maisīšanai un ietekmes palielināšanai.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    emb_riga > emb_riga 11.08.2014. 12.33

    Krotov.Doma pareiza,bet 1994.gadā bija jākaļ dzelzs kamēr tā karsta(Izveda krievijas karaspēku no Vācijas)vajadzēja atbrīvoties no okupācijas armijas arī Latvijā,kas zin kas notiks nākotnē.Piedāvaju krieviem pieņemamu kompromisu – okupanti ir tie,kas ar ieročiem,pārējie ekonomiskie migranti,uz ko arī viņi piekrituši un tā atvaļinātie un migranti ir palikuši Latvijā.Galvenais uzdevums toreiz bija dabūt ārā armiju.Lēmuma pareizību apstiprina esošie fakti Piedņestrā,Abhāzijā un Dienvidosetijā.Tas,kas tur notiek būtu arī Latvijā,ja neizvestu armiju.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Gaisma; Enģelis 09.08.2014. 15.36

Gandrīz visā piekrītu autoram. Ukrainā šobrīd izšķiras ne tikai ukraiņu un mūsu, bet arī visas pasaules nākotne. Jukušais Vladimirs Khuilo ir jāaptur tagad – pēc pāris mēnešiem var būt par vēlu.

+30
0
Atbildēt

0

Þanis Bezmers 09.08.2014. 14.45

” apgriezti proporcionālā rakursā”
Šampiņjon, tu pats saprati, ko uzrakstiji, pridurok. Vai vispār zini lietoto vārdu saturu un jēgu, jukušais semočku knābātāj?

+18
0
Atbildēt

0

Annija 09.08.2014. 14.33

Ļoti interesanti vērot, kā raksta autors, līdzīgi daudziem citiem prorietumnieciski noskaņotajiem rakstu autoriem, par visām varītēm cenšas notiekošo parādīt apgriezti proporcionālā rakursā. Viņš laikam nav vēl pamanījis, ka Ukrainā karš sen jau kā notiek, nevis tikai taisās notikties. Tas vien jau liecina par viņa nekopetenci un loģiskās spriešanas spējas, jeb precīzāk – veselā saprāta, trūkumu. Bet, kas attiecas uz viņa pašreklamētajiem izglītības grādiem, jāpiezīmē, ka tie ne par ko neliecina, jo ir vispārzināms fakts, ka jau daudzas desmitgades augstskolas diplomus un zinātniskos grādus ir iespējams dabūt bez liekām pūlēm un nepieciešamā loģiskā saprāta un atbilstošās jomas talanta. Izskatās, ka autors ir viens no šādiem tipiem.

0
-31
Atbildēt

5

    austrisv > Annija 09.08.2014. 15.06

    Izskatas, ka tev, kā lapsai vinogas ir skābas( jo nav sasniedzamas)

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Annija 09.08.2014. 16.11

    Še, kranci, te tev atbilde – nākamais teikums aiz vienīgā, ko esi izlasījis:

    “Šis ir viens no jautājumiem, kuru man daudzi uzdod pēdējās dienās. Kad atbildu, ka karš jau notiek, viņi mēģina precizēt: jā, bet, vai Krievija ievedīs karaspēku? Vai šķērsos Ukrainas robežu? Vai atklāti sūtīs karaspēku un tehniku”?

    Izmantoji virsrakstu par ieganstu, lai izplatītu no Sankt-Pēterburgas saņemtās instrukcijas. Prasti, lēti, šeit dzirdīgas ausis neatradīsi.

    Re, kur Zemgus Zaharāns no IR dibināšanas pirmās dienas liek savas stulbības. Kā nav vēlamā efekta, tā nav, reti kurš uz tiem murgiem atbild. Pat ar “+/-” nepagodina.

    +24
    -5
    Atbildēt

    0

    Annija > Annija 09.08.2014. 18.17

    Man jau bija aizdomas par tavu veselo saprātu, Betij, – cik tas īsti varētu būt vesels…, taču tagad tas ir apstiprinājies – tev tā nav un, visticamāk, diez vai ir jebkad bijis.

    +5
    -19
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Annija 09.08.2014. 21.24

    uldi, ko tu muldi?

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Leinerte > Annija 09.08.2014. 23.08

    uldis_sene ” ir vispārzināms fakts” – mans fakts tev mutee neaslidiis

    +4
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 09.08.2014. 13.08

…Paliek vēl neuzdots jautājums: ko darīt? Galvenais, jāsaprot, ka Putins ar Ukrainu neaprobežosies….+++ vispirms ir jāieved kārtība katram savās mājās (valstīs). Ir jānovelk skaidra robeža starp demokrātiski domājošiem pilsoņiem un putinistiem. Ir jādefinē, kas tas ir – kremlins, putinists – sauciet viņus kā gribat, bet viņi visi ir ienaidnieki. Nav pieļaujamas nekādas diskusijas par šo tēmu gluži vienkārši tādēļ, ka mēs taču nediskutējam, neapspriežam slepkavas, izvarotājus. Starp slepkavas, izvarotāja un putinista morāli nav nekādas starpības, tikai putinists, tas ļaunums nesalīdzināmi plašākā mērogā, kurš apdraud ne tikai atsevišķas personas, bet arī veselas valstis.

Rīgas centrā organizē palīdzību putinistu teroristiem. Kā redzam fotogrāfijā, Rīgas centrā tiek zaimoti Latvijas, Lietuvas, un Igaunijas valsts karogi, kuri ir novietoti vienā rindā ar Doņeckā iesūtīto bandītu ” karogu”. Jautājums, kādēļ šie LR un reizē Ukrainas ienaidnieki, kuri darbojas galvaspilsētas centrā, nesēž aiz restēm? Kādēļ krieviski rakstoši komentētāji Latvijas medijos vēl joprojām dzied savas slavas dziesmas kolorado seperātistiem un apvaino ukraiņu tautu? Kādēļ neviens līdz šim nav sodīts par šādām pretvalstiskām darbībām?

Manā uztverē tā ir kļūda – jaukt demokrātiju ar visatļautību. Neatšķirt “aptaurētu prātvēderu” no valsts ienaidnieka, un par šo kļūdu nāksies dārgi maksāt, jo kā jau rakstā autors saka – putinista rijība nav apmierināma. Tā ir jāierobežo. Ja trūkst attiecīga likuma, tad tāds ir jāpieņem :)

+36
0
Atbildēt

5

    ILZE > buchamona 09.08.2014. 13.21

    rinķī apkārt

    vispirms ir jāieved kārtība katram savās mājās (valstīs). Ir jānovelk skaidra robeža starp demokrātiski domājošiem pilsoņiem un putinistiem.

    ______________

    Vai domubiedrus ceri atrast starp čekas piesmietiem, nopirktiem un sakompromitētiem vienotībniekiem, kuru higiēnas prasību līmenis jau ir nolaists līdz spitālīgiem, ZRP?

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > buchamona 09.08.2014. 13.22

    ——

    Putrojās tikai tie,kas nezina,ka demokrātija būs 4.oktobrī,kad pilsonīši vēlēs 12. Saeimu – varēs likt krustiņus un mīnusus uz nebēdu.

    Pietiek ar satversmes Preambulu,jo tāpat lielākā daļa no 12 000 likumiem netiek pildīti:

    “Likumdošanas šizofrēnija: Virkni tiesību aktu nepilda un nekontrolē”

    http://www.la.lv/likumdosanas-sizofrenija-virkni-tiesibu-aktu-nepilda-un-nekontrole-2/

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 10.08.2014. 08.53

    Tādēļ, ka Latvija ir demokrātiska valsts, un šeit ir vārda un uzskatu brīvība, ja tā nebūs, mēs ne ar ko neatšķirsiemies no tās pašas Krievijas, Rietumu pasaulē cietumā sēdina par darbiem, nevis, par vārdiem, tas lielais plusu skaits tavam komentāram liecina tikai par to, ka mums, īstenībā, nekādu demokrātiju nevajag, un mēs gribam dzirdēt tikai viedokļus, kas sakrīt ar mūsu viedokļiem un uzskatiem, un visu pārējo gatavi apzīmēt ar “pretvalstisko darbību”.

    Un, tā ka Latvijas Saeima un valdība, tomēr, nepieņem likumus, kas ierobežo demokrātiju ( neskaitot likumu par referndumu), tas liecina, ka politiķi mums, tomēr, adekvātāki par pilsoņu vairākumu, un tas priecē.

    Starp citu, Vācijā, kurā tu, cik saprotu, uzturies, tiek atļauti arī neonacistu marši, un tur viņus par to cietumā neviens nesēdina, ja kāds izteiktu tādu domu, viņu noturētu par ne visai gudru, jo tā būtu atteikšanās no demokrātijas pamatpostulātiem.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 10.08.2014. 09.28

    Un vēl piemirsu – Vācijā taču arī ir politiķi, kuri atbalsta Putinu un uzskata, ka vainīga Ukraina, un arī tos neviens par valsts ienaidniekiem nepasludina, un cietumā likt netaisās.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    ILZE > buchamona 10.08.2014. 11.53

    dzeris49

    Vācijā, kurā tu, cik saprotu, uzturies, tiek atļauti arī neonacistu marši, un tur viņus par to cietumā neviens nesēdina,

    _______________

    Ja sifiļis vai prostata(who’s first?) nepagūs tevi, latviešus nīstošo fašistu mēslu nobeigt, vēl piedzīvosi, ka šabaša rīkošana, vai piedalīšanās tajā, 9. maijā, tiks pielīdzināta noziegumam pret cilvēci un vainīgo sodīs par desmitiem miljonu zvēriski nogalināto cilvēku.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

Alise 09.08.2014. 12.56

No raksta: Šajā ziņā ukraiņi pašlaik izkaro mūsu karu un, aizstāvot sevi, aizstāv arī mūs.

________________________________

Šī ir atslēgas frāze. Un tas ir iemesls, kādēļ par situāciju Ukrainā mums ir jāinteresējas, un jāpiedalās tās risināšanā, jāpalīdz Ukrainai visos iespējamos veidos, atšķirībā, piemēram, no kariem Afganistānā, Irākā utt.

Kamēr Ukraiņi turēsies, tikmēr mēs esam vairāk vai mazāk pasargāti. Ja Ukraina kritīs, tad mums arī ilgi nebūs jāgaida, lai šeit sāktos aktīvākas darbības no Krievijas puses, līdz pat faktiskai karadarbībai.

Ukraina ir pietiekami liela un daudzskaitlīga (cilvēku skaita ziņā), tādēļ tā var pretoties Krievijai samērā ilgi arī vienatnē, bet tomēr ne mūžīgi. Un tādēļ tai ir nepieciešama rietumu palīdzība. Kaut vai cinisku iemeslu pēc no rietumu puses – lai karadarbība norisinātos Krievijas pierobežā tālu no pašiem rietumiem, nevis Eiropas vidienē.

Agrāk vai vēlāk NATO nāksies iesaistīties konfliktā, jo Krievija mierā neliksies. Un labāk laikam ir ātrāk – sākotnēji un ja nav nepieciešams ne jau tiešā karadarbībā, bet pievelkot spēkus NATO austrumu robežā, daudzskaitlīga militārā flote Melnajā jūrā, Ukrainas armijas apmācība, NATO/rietumu valstīm sniedzot būtisku finansiālu palīdzību Ukrainai, t.sk., ieroču piegādes.

Lai cik tas ciniski varbūt neskanētu, bet finansējums, ko rietumi grūž iekšā Āfrikā kā dažādu humānu palīdzību, daudz rezultatīvāks būtu, ja to novirzītu Ukrainai un jautājumu atrisināšanai ar Krieviju. Āfrikā tāpat gandrīz viss tas finansējums nonāk vietējo oligarhu, nevis nabadzīgā vairākuma, rokās. Eiropai beidzot ir jāizvēlas – kas tai ir svarīgāk – politkorekti bīdīt kaut kādus projektus Āfrikā, no kuriem jēgas tāpat nav lielas, vai tomēr ko reālu darīt uz vietas Eiropā, lai varētu turpināt dzīvot ierastajā mierā un labklājībā.

+47
-1
Atbildēt

6

    Signija Aizpuriete > Alise 09.08.2014. 13.05

    ——

    Globalizācijas laikmetā Āfrika nāks uz Eiropu – tagad var nākties maksāt par 3 gadsimtus ilgušo Āfrikas “eiropiziēšanu”.

    BBC News Ebola victim arrives in Spain under tight security

    https://www.youtube.com/watch?v=VYqXhxXu36I

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    ILZE > Alise 09.08.2014. 13.31

    Austras koks

    Agrāk vai vēlāk NATO nāksies iesaistīties konfliktā, jo Krievija mierā neliksies.

    _________________

    Tici man, pietiks rīt evakuēt karaspēku no Afganistānas, lai jau parīt krieva pārkarsušā ķobī Ukraina nonāktu otrā plānā, neliela humānā(«Игла» u.c.) palīdzība krievu paverdzinātām tautām un ap nākošiem Jāņiem Starptautiskā tiesa par katru noķerto krievu jau maksās 50 000 €

    p.s. edge_indran nepārdošu, lai nebūtu risks, ka tiesa pret to fašistu mēslu varētu izrādīt neadekvātu humānismu.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Alise 09.08.2014. 14.06

    ——-

    Ka tik tā ASV un NATO kara-mašīna neaizrijās:

    “Karadarbībā, ko ASV vedusi kopš 2001.gada 11.septembra teroristu uzbrukumiem, gājuši bojā 225 000 cilvēku, un tā izmaksājusi 4,4 triljonus dolāru, liecina Brauna universitātes zinātnieku veiktais pētījums.”

    http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/51969/asv-karadarbiba-prasijusi-225-000-dzivibu-un-44-triljonus-dolaru

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Alise 10.08.2014. 11.55

    ES un ASV daudz vairāk par Āfriku piešķir finansējumu Palestīnas teroristiem, ne par velti Arafats nomiris atstāja 60 miljardi lielu mantojumu.

    Tā ka, pirmkārt, finansējums būtu jāatņem šiem teroristiem, tad viņiem nebūtu nauda, par ko būvēt tuneļus, pirkt ieročus, finansēt terorismu, un būtu jāstrādā, nevis jākaro un jāubago, un tikai tas ir priekšnoteikums mieram tanī reģionā un Palestīnas valsts izveidei.

    Kas attiecas uz amerikāņiem, tad prezidenta Buša jaunākā absolūti bezjēdzīgā un idiotiskā avantūra Irakā izmaksāja un vēl ilgi izmaksās milzīgu upuru skaitu, vismaz, pagaidām, daudz lielāku, nekā pat Putina Ukrainas avantūra, īpaši, tās sekas, kurām gals vēl nepārredzams, tur egde pilnīga taisnība.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Alise 10.08.2014. 13.52

    ——–

    “Virs zemes nav taisnības,dūrei tik spēks.”

    Untold History of United States – Bush & Obama: Age of Terror

    https://www.youtube.com/watch?v=F6TGkpi_vVE&index=2&list=PLxEVybdOMea5FRNRA-9R1d9AUrFxgvjc7

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    ILZE > Alise 10.08.2014. 13.58

    dzeris49

    tad prezidenta Buša jaunākā absolūti bezjēdzīgā un idiotiskā avantūra Irakā izmaksāja..

    ____________

    Buša militārā avantūra Afganistānā, bez kuras Taleban jau būtu izgriezuši pēdējo krievu uz planētas.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Alise 09.08.2014. 12.38

+4
0
Atbildēt

13

    Signija Aizpuriete > Alise 09.08.2014. 13.02

    ——-

    Jau otro dienu visas pasaules ziņu aģentūras/masu mediji ziņo par ASV kārtējo “misiju miera uzturēšanai”, tikai Latvijas žurnālisti-sūnciemieši turpina drillēt veco meldiņu – “baidies,baidies, baidies”…..

    “The United States launched a series of airstrikes against Sunni militants in northern Iraq on Friday, using Predator drones and Navy F-18 fighter jets to destroy rebel positions around the city of Erbil, the American military said Friday.”

    http://www.nytimes.com/2014/08/09/world/middleeast/iraq.html

    https://www.youtube.com/watch?v=Fn_mejEcIqM

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Alise 09.08.2014. 13.55

    Paldies, Austras koks.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Alise 10.08.2014. 01.24

    Jā, ASV ir pieredzes bagāts miera uzturētājs. 500.000 iepriekšējā reizē turpat Irākā…

    +2
    -13
    Atbildēt

    0

    Ieva Leinerte > Alise 10.08.2014. 03.26

    Kas ir 500000 – nauda, cilveki, kritušie, dienas? Doveikam iekšā ir bet ārā nenāk.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Þanis Bezmers > Alise 10.08.2014. 07.21

    Bez ironijas, doveik! Godīgi pasaki, kur, kad un kurš tevi inficēja ar vīrusu ĻA (ļaunie amerikāņi, kuri traucē mums dzīvot). Ir skaidri zināms, ka šāda tipa vīrusu audzētava ir maskavas kremlī. Ir nožēlojami, ka cilvēkveidīgi radījumi piedalās vīrusu izplatīšanā kopā ar mēslu mušām.

    +20
    -1
    Atbildēt

    0

    ILZE > Alise 10.08.2014. 11.05

    ierados

    Kāds vēl vīruss? Normāls krievs, kurš nīst visu dzīvo uz planētas.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Alise 10.08.2014. 22.31

    MZGD 500000 Irākas bērnu

    ierados, izlem pats, kura no šīm divām inficēja

    v-rostin, viņa noteikti nav ne normāls, ne nenormāls krievs

    http://www.youtube.com/watch?v=FbIX1CP9qr4

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Alise 10.08.2014. 22.49

    Ja Krievijas militāristus izspertu no Ukrainas,nekāds miers tur nebūtu jāuztur,pats iestātos..

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Alise 10.08.2014. 23.43

    Miers kā Gazā. Krievi jau būs prom. Uzminiet, kurus bumbos?

    Leaked report: Israel acknowledges Jews in fact Khazars; Secret plan for reverse migration to Ukraine

    http://blogs.timesofisrael.com/leaked-report-israel-acknowledges-jews-in-fact-khazars-secret-plan-for-reverse-migration-to-ukraine/

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Ieva Leinerte > Alise 11.08.2014. 01.42

    Andris Doveiks Jā, ASV ir pieredzes bagāts miera uzturētājs. 500.000 iepriekšējā reizē turpat Irākā…

    Летит самолет. Командир Довеиксу:

    – Довеикс, приборы.

    – 500.000.

    – Что 500.000?

    – А что приборы?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Leinerte > Alise 11.08.2014. 01.52

    Vai dibenplana neviid Doveika staltais augums?

    http://lastbesthope.sayanythingblog.com/files/2013/08/islamonuts.jpg

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Alise 11.08.2014. 14.16

    MZGD, esmu vīlies – Tu angliski nesaproti?!

    Un bildē mani vari nemeklēt, šiem sponsori ir tie paši, kas tavai idejiskajai platformai…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Leinerte > Alise 13.08.2014. 03.48

    Par to es Krieviski protu rakstīt. Kaut gan jāsaka ka iepriekšējā komenta doma palika man miglā tīta, laikam intelekts nevelk, tā teikt не для средних умов. Bet bildīti ievietoju pec Doveika fb lapas apmeklējuma. No ļoti jau nu antiizraelisks sentimets tur pavīd. Var jau izrādīt arābu bērnu sakropļotus ķermenīšus un izlikties, ka hamass ir māte terēze.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam