Piketā pret Krievijas agresiju Ukrainā pulcējušies ap 60 cilvēku

55

Komentāri (55)

Kaspars 21.07.2014. 14.54

dro 20.07.2014. 21.38

“В каком-то плане Россия уже эту проиграла войну с Украиной и в Украине. В том плане, что европейский вектор украинской интеграции уже определен. Будет очень сложно уже на несколько поколений вперед любому украинскому руководству наладить интеграционные отношения с Москвой и быть частью какого-то российского геополитического проекта. И если мы посмотрим на передовицах всех западных газет, то уже нет никакого сомнения в причастности России к инциденту с самолетом. Таким образом и пропагандистская война на западе проиграна напрочь. Ситуация уходит из под контроля со стороны Москвы. И если на востоке Украине будет расти ощущение, что Москва, как это говориться , “сливает” Донбасс, то они могут перестать смотреть на Москву и начать принимать решения по своим соображениям”. http://podrobnosti.ua/podrobnosti/2014/07/20/985569.html

+3
0
Atbildēt

0

dro 20.07.2014. 15.54

Наблюдатели ОБСЕ видели поезд с останками жертв сбитого Боинга-777 (фото)

20 июля 2014 | 14:55

Находящиеся на месте крушения Боинга-777 в Донецкой области представители ОБСЕ видели три машины с телами погибших и поезд. http://podrobnosti.ua/accidents/2014/07/20/985552.html

+2
0
Atbildēt

0

dro 20.07.2014. 15.49

    Kaspars Špūle > dro 20.07.2014. 16.03

    Labs. Īpaši par maskētām “melnajām kastēm” :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 20.07.2014. 18.45

    Vispār, arī Ukrainas mēdiji uz patriotisma viļņa ne vienmēr ir objektīvi, ko var saprast, kaut, protams, simtreiz objektīvāki par Krievijas 99% mēdiju, tāpēc, vismaz, Eho, Svobodu un Dožģ var arī paskatīties un paklausīties.Un Eho un Dožģ pieskaitīt pie prokremliskiem mēdijiem, kas ko tur dezinformē, vispār ir absurds.

    To pašu rado vesti kā tikai nesauc – citi par prokrievisku ( “patriotiskie” Ukr. mēdiji), citi par proukrainisko, tikai tāpēc, ka tas, principā, objektīvs, tāpat ar Eho un Dožģ.

    Par to NA – izņēmu gan minūti pēc ielikšanas, par to NA, šoreiz tas būtu nekorekti, bet, vai tad fretka nav viens no kaislīgākajiem NA atbalstītājiem?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > dro 20.07.2014. 19.44

    Džeris: …viens no kaislīgākajiem NA atbalstītājiem?

    ———-

    Lūdzu vismaz vienu citātu, kurā “kaislīgi” atbalstu NA.

    Paldies.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 20.07.2014. 20.12

    Nu beidz, es taču nemeklēšu citātus, un pēc viena citāta neko spriest nevar, bet, pēc visiem komentāriem kopumā, tu taču atbalsti NA, ja nē, kuru tad partiju?

    Es, piemēram, nemaz nenoliedzu, ka atbalstu V, un man ļoti nepatīk NA, tu vari būt gluži pretējās domās, tas jau neko neizsaka.

    Īstenībā, es pat nedrīkstu tev pārmest par tiem “curikiem”, es NA atbalstītājus esmu nosaucis daudz sliktākos vārdos ( kaut, ko tas curiks nozīmē, īsti nesaprotu), bet, galu galā, šeit jau pārspīlētais politkorektums nav jāievēro.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

ligakalnina 20.07.2014. 15.33

Ja jau Dožģ būtu līdzīgs pārējiem Krievijas kanāliem, tas dzīvotu bez bēdām, tie ir nesalīdzināmi lielumi, acīmredzot, kāds nevar samierināties, ka, kaut viens sižets nesakrīt ar viņa viedokli, un vispār, ja kas nesakrīt ar viņa viedokli, tie ir “curiki” ( acīmredzot, sinonīms muļķim, pēc fretka domām, tie ir tie tie, kas neatbalsta fretka viedokli par jebko).

Vispār, tāda attieksme ir tipisks bipolāras vai “melbaltās” domāšanas piemērs, bez tam, šis kanāls, tiešām, cīnās par izdzīvošanu, kā Ino jau teica, nedaudz diplomātijas nekaitē, arī Eho Moskvi to tagad ievēro, kau, tāpēc jau šos divus mēdijus nevar salīdzināt ar pārējiem Krievijas mēdijiem, Krievijas apstākļos tas prasa milzīgu drosmi un principialitāti, acīmredzot, daži domā, ka Krievijā ir demokrātija un mēdiju brīvība, un būt kaut cik neatkarīgam mēdijam, nevis Kremļa propagandas ruporam, ir viegli, un tas neprasa zināmus kompromisus, lai elementāri sagļabātu mēdiju.

Skriet ar pieri sienā jau lielu prātu neprasa, un arī Rietumu mēdiji spiesti, bieži vien, iziet uz kompromisiem, bet, neatsakoties no pametvērtībām.

Tad jau, drīzāk, daudz vairāk par dožģ Krievijas kanāliem sāk līdzināties Euronews Krievijas variants.

+4
-2
Atbildēt

13

    Kaspars Špūle > ligakalnina 20.07.2014. 15.47

    Džeri, nu kāds sakars Dožģ meliem ar NA? (Un kāds man sakars ar NA? Lai gan nav jau jēgas jautāt. Jūs vienkārši zināt, ka tā jābūt :)

    Bezlers ir Krievijas diversants – tā uzskata Ukrainas Drošības dienests. Kas par to, ka viņš dzimis Krimā…

    Pirms kāda laika mums jau bija saruna ar Ino par Dožģ, sakarā ar sižetu par Latviju, kurā tika apgalvots, ka pēdējās Eiroparlamenta vēlēšanās šejienes “krievu partijas” esot guvušas vislielākos panākumus. Skaidri meli taču!

    Arī pats informāciju par Ukrainu saņemat no Kijevas radio Vesti, bet pie mums ļoti daudziem vēl joprojām šķiet, ka Maskava ir pasaules centrs, no kurienes vislabāk redzams, kas notiek arī ārpus Krievijas.

    Starp citu, te ir interesants Savika Šustera raidījums, kurā apspriež lidmašīnas notriekšanu (un vēl citas lietas)

    http://24tv.ua/home/showSingleNews.do?shuster_live_vid_18_lipnya_chi_vstigne_ukrayina_na_yevropeyskiy_ekspres&objectId=465936

    Tajā vietnē pieejama arī ukraiņu ziņu telekanāla 24 tiešraide.

    Euronews labāk nepieminēt vispār…

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > ligakalnina 20.07.2014. 16.53

    Skatos, ka Džeris atkal pārrakstījis savu komentāru.

    Laikam saprata, ka piesaukt NA ik reizi, kad kāds pauž viņam nepieņemamu viedokli, nav produktīvi :)

    Bet joprojām man nav saprotams, kāpēc Latvijā vajadzētu speciāli izplatīt agresīvas, autoritāras valsts mediju sniegtu informāciju un viedokļus par citām valstīm. Vēl vairāk – pat melus. Kāda mums darīšana, kā Putina priekšā izlokās Dožģ un Eho Moskvi, pēc vajadzības dezinformējot savu auditoriju Krievijā par to, kas notiek Ukrainā. Tā ir šo mediju problēma. Vēlamies uzzināt par Ukrainu – skatāmies un klausāmies Ukrainas medijus!

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 20.07.2014. 17.37

    …fretka jautā: -“Un kāds man sakars ar NA? Lai gan nav jau jēgas jautāt. Jūs vienkārši zināt, ka tā jābūt”…

    ————————

    …kāds?…gluži tāds pat kā Zanei ar Vienotību – Tu taču vienkārši zini, ka tā jābūt…. :)

    …Tev pēkšņi nepatīk?…

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 20.07.2014. 17.43

    …fretka….šķiet dīvaini, ka no visas intervijas ar žurnālistiem – vienīgā melīgā informācija Tev šķita, ka “Bes” ir vietējais…un to atradi kā argumentu, lai apšaubītu visu interviju…un pie viena arī telekanālu “Dožģ”….:)

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 20.07.2014. 21.23

    fretka…Vēlamies uzzināt par Ukrainu – skatāmies un klausāmies Ukrainas medijus!

    ________________

    Gribam uzzināt par ASV – ASV, Francijy – Francijas, par Irānu – Irānas, Ziemeļkoreju – ???:). Protams, Ukrainas notikumu kontekstā priekšroku došu Ukrainas ziņām.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 20.07.2014. 21.25

    Nu, zanE, tik kvēli kā Tu vienmēr aizstāvi Vienotību, pat rostins neaizstāv Hitleru:))))

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > ligakalnina 20.07.2014. 21.39

    > Ino

    Ja Jums tiešām interesē Ziemeļkorejas ziņas, tad iesaku šo

    http://www.dailynk.com/english/index.php

    Mi za jeģinij Kitaj :)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 20.07.2014. 23.04

    fretka. Mani vairāk interesē, vai apstiprināsies Doždj ziņā, ka Putins devies uz Kijevu pie Porošenko:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 21.07.2014. 00.19

    …ln0…nemuldi tukšu, bet sameklē manas “aizstāvības runas”….citādi – kārtējo reizi apliecini savu tukšmuldēšanu….

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    peleenc > ligakalnina 21.07.2014. 04.16

    Fretka: “kāpēc Latvijā vajadzētu speciāli izplatīt agresīvas, autoritāras valsts mediju sniegtu informāciju un viedokļus par citām valstīm. Vēl vairāk – pat melus. Kāda mums darīšana, kā Putina priekšā izlokās Dožģ un Eho Moskvi…”

    Piekrītu, ka mēs kā latvieši tā varētu jautāt, bet Latvijā šiem kanāliem tomēr gluži vienkārši ir tirgus, bet aizliegt kko raidīt var tikai pēc konkrētiem pārkāpumiem. Kas ir labi. Varētu un vajadzētu strikti vērtēt, vai Krievijas kanālu saturs ir saskaņā ar LR likumiem. Varētu runāt par to, vai nevajag šajā Kremļa spamošanas gaisotnē pastiprināt likuma prasības pret medijiem. Jo spama tiešām ir daudz.

    BET: nekādā gadījumā nepiekrītu, ka arī Dožģ jāapzīmogo kā kaitīgs. Jā, tur izskan arī Kremļa viedoklis. Jā, profesionālisms tur bieži nav augstākajā līmenī. Taču šis kanāls par spīti grūtībām vismaz atspoguļo Kremlim pretējus viedokļus! Jāņem vērā, ka bez zināmas nodevas Kremlim šis kanāls pie esošās sabiedriskās domas Krievijā vispār sev nesavāktu auditoriju! Domāju, ka kanāls darbojas kā tilts uz opozīciju tiem cilvēkiem, kuri svārstās vai kurus pastāvošā Krievijas vara sāk besīt. Arī Latvijā.
    Bez tam, gan jau kanālam no raidīšanas Latvijā atlec kāds finansiāls labums. Cik saprotu, viņiem tur krietni piegriezts skābeklis tajā ziņā. Man nav nekas pretī, ja vienam no pēdējiem brīvajiem medijiem, kas vēl Krievijā ķepurojas, varam palīdzēt mēs.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    peleenc > ligakalnina 21.07.2014. 04.36

    P.S. Aizmirsu vien lieku reizi atgādināt par to, ka medijiem principā jācenšas atspoguļot pretēji viedokļi, un te, starp citu, grēko ne tikai krievu valsts mediji, bet nereti arī mūsējie, un noteikti ukraiņu, lai gan kaitējumu, protams, nevar ne salīdzināt. Domāju, ka tādi īsti objektīvi mediji ir tikai ideāls, uz kuru var tiekties zemēs, kurās ilgi valda stabilitāte, tāpēc jo vairāk respektēju Dožģ par to, ka (varbūt neviļus!) viņiem diezgan labi sanāk šos pretējos viedokļus atspoguļot situācijā, kad visapkārt visi bliež vienos vārtos.
    Vēl arī domāju, ka nemieru laikā ar daudz ko nākas samierināties, un bieži vien jāizvēlas starp, piem., žurnālistikas principiem un eksistenciālākām lietām, bet tā jau ir cita saruna.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ILZE > ligakalnina 21.07.2014. 06.12

    lno

    Nu, zanE, tik kvēli kā Tu vienmēr aizstāvi Vienotību, pat rostins neaizstāv Hitleru:))))

    ___________________

    Viņa tik pat zvēriski nīst NA, kā viens otrs padumjās armijas nozombēts, militāro un politisko mācību teicamnieks, Hitleru.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > ligakalnina 21.07.2014. 09.43

    nekādā gadījumā nepiekrītu, ka arī Dožģ jāapzīmogo kā kaitīgs

    ———–

    Dožģ ir propaganda inteliģentai auditorijai.

    Tāpat Krievijā bija arī komunistu laikā: Pravda ar primitīviem meliem un plikiem lozungiem – vienkāršajai tautai, “smalkā” Ļiteraturnaja Gazeta – inteliģencei.

    Universāls princips: ja propagandu nepamanāt, tad tā ir domāta tieši Jums :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dro 20.07.2014. 12.56

fretka….mūsu curiki to skatās, mutes atplētuši.

______________

šajā pasaulē viss ir relatīvs, kvalitāti var noteikt tikai salīdzinot. Tādas pašas kļūdas apzinātas vai neapzinātas, noklusējumus var atrast gan BBC, gan CNN, lai gan es tos vērtēju pozitīvāk. Neesmu aizmirsis kā Amerikas balss fleitēja Vjetnamas kara laikā:) Doždž simpātijas ir Ukrainas pusē, bet nevajag aizmirst, ka viņi cīnas par izdzīvošanu.

+4
-1
Atbildēt

3

    ILZE > dro 20.07.2014. 13.41

    lno

    Neesmu aizmirsis kā Amerikas balss fleitēja Vjetnamas kara laikā:)

    ___________________

    Es arī atceros un vēl to, kā visādi kropļi un deģenerāti darba kolektīvos lamāja amerikāņus no panckām laukā, lai tikai izpelnītos priekšniecības labvēlību. ASV Korejā nosargāja vispārcilvēciskās vērtības, Vjetnamā pateicoties pašu noderīgiem idiotiem un čekas rezidentu un nodevēju intelektuāli viszemāk attīstīto organismu aktīvai apstrādei, to neizdevās un Vjetnama ir atpalikusi par gadiem 30.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Andris > dro 20.07.2014. 13.54

    Ino, atteicībā uz “Doždž simpātijas ir Ukrainas pusē” iekopēšu vienu komentu no Grani.ru: http://grani.ru/Politics/World/US/d.231288.html#new-comment

    “Вот Путлер сказал – Россия не виновата.

    И все российские каналы, включая “демократический” Дождь валят на Украину.”

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 20.07.2014. 14.36

    agrunte. Man Doždj nav kā katolim Vatikāns, bet tā kā šad tad skatos, tad “включая “демократический” Дождь валят на Украину”, nepiekritīšu. Tur redzami arī personāži ar pretēju vieokli kā piem. IR Lemberga viedoklis.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 20.07.2014. 12.10

Maziņš piemērs no zanEs norādītās saites:

“Олевский: Например, горловский «Бес», Игорь Безлер, он сам – местный, и весь костяк отряда у него из местных людей.”

No krievu Vikipēdijas:

http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B5%D0%B7%D0%BB%D0%B5%D1%80,_%D0%98%D0%B3%D0%BE%D1%80%D1%8C_%D0%9D%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87

Игорь Николаевич Безлер. Родился 30 декабря 1965 года в Симферополе. Отец — уроженец Крыма (родился в 1937 году). Вырос и закончил школу в Симферополе.

В 1994—1997 годах обучался в Военной академии имени Ф. Э. Дзержинского. Несколько лет назад он уволен в запас из ВС России, подполковник. После отставки из Вооружённых сил России вернулся на Украину.

С 2003 года имеет украинский вид на жительство.

Šis terorists ir tipisks nepilsonis, turklāt Donbasā, kur tagad veic noziegumus, viņš nav nekāds “mestnij”.

Vārdu sakot, Krievijas telekanāls Dožģ izplata Krievijas propagandu, bet mūsu curiki to skatās, mutes atplētuši.

+6
-6
Atbildēt

1

    andris902 > Kaspars Špūle 20.07.2014. 13.17

    ….nu-ū, vispār – Simferopole līdz šī gada pavasarim ir bijusi Ukrainas sastāvā…tā ka, runājot par “Besa” valsts piederību, viņš tomēr ir vietējais….

    …bet….ja ne-curikiem ir vēlme kādu nolamāt par curikiem un “Dožģ” piesiet Krievijas propagandas izlatīšanu – vārda brīvība to neliedz darīt…

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

Egita 20.07.2014. 09.23

domājot par kristīgā morālē balstītām vērtībām

https://www.youtube.com/watch?v=mj6gTyJbfrs

+5
0
Atbildēt

0

Una 19.07.2014. 17.53

MIXX TV nocenzēja.

http://youtu.be/Dt6n_opuHr4

Kāpēc? Vai tāpēc ka tas tomēr ir necenzējams vārds? Vai arī MIXX TV ir sarunājuši nerādīt kā tas nolamājās.

Bet kāpēc var kādam uzbrukt? Katreiz kad kāds kādam uzbrūk mums rodas jauns iemesls pret to protestēt. Un ja agresijas protestā vēl 3 jauni terroristi atklājas tad kāpēc viņi tur iet? Viņiem pakauties vajag? Nu lai brauc uz Krieviju karot. Neesmu pārliecināts ka visi reizē varam slepkavot un tas tiktu attaisnots.

Lai varētu kādam uzbrukt ir vajadzīgs iemesls? Kas gribēs uzbrukt vai gribēs to atbalstīt meklēs jebkādu.

Iepriekšējās arī nesmuki bet tagad viņam pat uzbruka un mēģina uzbrukumu attaisnot saucot cietušo par provokātoru.

Bet vai uzbrukumam var būt attaisnojošs iemesls?

TV3 video http://www.tvplay.lv/parraides/tv3-zinas/416725?autostart=true

RT video Latvia: Three arrested in anti-Russian protest outside embassy in Riga

http://www.youtube.com/watch?v=zGZ8DKXHPkk

+2
-1
Atbildēt

0

ILZE 19.07.2014. 11.15

austrisv 18.07.2014. 21.47

Mes majas skatamies Ukrainas TV un viena prese konference Ukraina svaras parstavis stastija, ka vina vadita grupa tikai dazas stunda spec lidmasina snogasannas jau bija klat avarija svieta, un ka spar trakumu, ka visas miruso pasazieru somas jau bijusas izkratitas un nauda, darglietas un kreditkartes jau panemtas. Ar kreditkartem jau tiksot iznemta nauda no Krievijas teritorijas. Ta vins zinoja.

Nu gluzi tapat ka gadijuma ar Polijai piederosas lidmasinas nogasanu un boja gajuso kreditkarsu izmantosanu! Un tad vel Lipmans saka, ka mums ir lidziga mentalitate ar krieviem! kads kauns, jo es nemuzam neskrietu apzagt mirusos, ka to dara krievi!Marodieri ne tauta.

+15
-3
Atbildēt

5

    neonbanquet > austrisv 20.07.2014. 13.24

    Visam ir izskaidrojums. Ja dzīvotu totālā nabadzībā, tad nekas traks tev tas neliktos! Iemācies spriest loģiski, nevis emocionāli pēc sevis. Un latviešu pamuļķu ir proporcionali tik pat daudz cik krievu pamuļķu. Nez kā tu justos, ja par tevi spriestu pec kāda latviešu tautības noziedznieka, tā kā apdomā ko raksti.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 20.07.2014. 16.37

    Pilsonis… latviešu pamuļķu ir proporcionali tik pat daudz cik krievu pamuļķu.

    _________________

    Nav gan, pat pieskaitot tevi:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    neonbanquet > austrisv 20.07.2014. 17.28

    Bērnudārza līmeņa tekstus bīdi … :D … ir, – nē nav …. nē ir …. :D

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > austrisv 21.07.2014. 00.35

    Bet “…Lipmans saka, ka mums ir lidziga mentalitate ar krieviem…”

    ~~~

    tā teica Jānis Peters savās dzimšanas dienas intervijās.

    tas protams neizslēdz ka viņam līdzīgi domā Kirovs Lipmans, Savickis, Kalvītis un Ulmans.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Þanis Bezmers > austrisv 21.07.2014. 10.52

    Sveiks, jaunais trollīt! Tu tāds balts un pūkains. Ienāc, mīļais cilvēk, iedzersim, uzkodīsim, savas bēdu lietas apspriedīsim!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

andris902 18.07.2014. 21.07

….tādas šodien izskatās debesis…

http://pbs.twimg.com/media/Bsx9l4gCEAAD2yd.jpg:large

+10
0
Atbildēt

0

Andris 18.07.2014. 20.00

Vai tik tas nav Bordāns vienā no bildēm? Es kā reiz apsvēru iespēju rūdenī balsot pat viņu partiju. Nu ko, būs vēl viens pluss par labu šādam variantam.

+8
-7
Atbildēt

3

    ILZE > Andris 18.07.2014. 20.19

    agrunte

    Tam čekas kurmim, kuram neatradās zemnieka lāpsta, vēl vairāk reputāciju neizdosies sabojāt. Gribi izmest savu balsi mistkastē, tas kroplis labākais variants.

    +4
    -15
    Atbildēt

    0

    Andris > Andris 18.07.2014. 21.07

    Kāpēc tu nosauc viņu par čekas kurmi? Izstāsti, mani tas tiešām interesē. Ja viņš ir saīstīts ar čeku, tad es par viņu nebalsošu, protams.

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    ILZE > Andris 19.07.2014. 09.35

    agrunte

    Viņš pievienojās NA ar vienu mērķi, to graut. Ne tiesneši, kuri noziedzniekus atbrivo no soda, ļaujot tiem nomukt, ne tiesu iapildītāju mafija, kuri atņem cilvēkiem īpašumus un nopārdod paši sev izsolēs, kur tikai viens pretendents, viņu neinteresēja, bet tieši MNA tas lops izvēlējās par savas darbības lauciņu, jo ģenerālsekretārs Lūsis bija Maksātnespējas administrators.

    Šlesers sola darīt visu, lai izstumtu no politiskās ietekmes NA. Bet kādām metodēm?

    http://m.la.lv/politiskie-lasti/

    Čekai jebkuras metodes noder, gan pašu pidrillas apmelojumi, gan Bordāna

    selektīvā pieeja tiesiskumam, gan čekistu piesmietā morālā kropļa, kolorado lenteņa, bijušā premļjaka draudi, izrēķināties ar NA pārstāvjiem, kuri piedalīsies svinīgā piemiņas pasākumā 16. martā, viņa koķetēšana ar Sprūdžu un Kozlovski un izrāķināšanās ar Grendes kundzi.

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    Ilze > Kaspars Špūle 18.07.2014. 19.33

    Tas šoreiz nebija ušakovists, bet žuravļovists. Ar Ušakovu viņu vieno tikai tas, ka arī viņš sevi nez kāpēc sauc un laikam pat uzskata par sociāldemokrātu.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

Ilze 18.07.2014. 19.30

Kādas neskaidrības? “Incidents” bija pat ļoti skaidrs.

Rīgas domes deputāta kandidāts no kādas krievu partijas (bet ne SC) piegāja pie piketējošas jaunas meitenes un skaļi nosauca viņu par prostitūtu, par ko uzreiz no vistuvāk stāvošajiem trim vīriešiem vienlaicīgi dabūja pa pļaukai. Vienkārši tieši tik roku viņu paspēja vēl aizsniegt, līdz iejaucās policija.

Vienīgais, pazīstot viņa agrākās gaitas (līdzīgās akcijās iepazīts ar provokācijām), visdrīzāk viņš tieši to arī gribēja un tagad ir ticis kā pašpasludināts žurnālists pie vajadzīgā “materiāla”, kuru interpretēt.

+20
-1
Atbildēt

5

    Ļena > Ilze 18.07.2014. 20.37

    Pārsteidz tas, ka viss notika policijas rokas attālumā, bet fotogrāfu Genu, kurš provocēja pasākumu, cik es sapratu policija neaizturēja, bet aizturēja tos, kuri aizstāvēja meiteni. Pilnīgi ačgārna situācija. Es joprojām nesaprotu, kā tas iespējams.

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    Ilze > Ilze 18.07.2014. 20.41

    Cik es redzēju, policija arī viņu prom aizvilka – tiesa, nezinu, cik tālu un vai otrā pusē arī bija mašīna, kurā iesēdināt. Bet pēc tam piketā viņš noteikti vairs netika manīts.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Ilze 19.07.2014. 20.17

    100% sīkais huligānisms.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    neonbanquet > Ilze 20.07.2014. 13.40

    Ja kadu nosauc par prsotitūtu un viņa nav prostitūta, tad saprātīga, cilvēcīga būtne paskaidro, ka apgalvojums ir kļūdains. Turpretim, piketētāji izrādījās parasti lumpeņi, un darīja tieši to, pret ko protestē (protestē pret agresiju). Neviens no viņiem nav pats redzējis to, par ko bļaustās, tātad loģiski domājot viedoklis, ko viņi tur pauž, nav viņu. Pūlis kā jau pūlis – bez prāta.

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Ilze 20.07.2014. 22.47

    Pilsoni,tu esi kamielis!Un tagad ātri ej pēc izziņas,ka tu neesi kamielis.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam