FOTO: 16.marta pasākumi Rīgā beigušies bez incidentiem (papild.)

96

Komentāri (96)

Jānis Derkusovs 16.03.2014. 22.45

Šovakar Dmitrijs Kiseļovs-Kremļa lakstīgala ,-tajā Vestji ņedeļi,vai kaut kā tā, piedraudēja ASV ar kodolkaru, ja šie negribēšot draudzēties.Viņiem esot tāda sistēma Perimetrs. Nū…Nezinu, ko viņš par ASV sistēmām zina, bet tad nu šī civilizācija vienkārši izbeidzas, tai skaitā krievi…Lai cik neticami tas viņiem neliktos.

Vai nav šarmanti?

+8
-1
Atbildēt

3

dace_ampermane 16.03.2014. 21.30

izskatās, ka kremļa aņtifašhisti Rīgā na etot raz horošho obverzalis :)

+4
0
Atbildēt

0

piziks 16.03.2014. 19.09

Valsts policija, pašvaldības policija, robežsardze un imigrācijas dienests, — cik var manīt — nostrādājuši labi un = paldies tiem visiem par Darbu!

Kas vēl pietrūkst?

Gribētos, lai Valsts Policija, pakonsultējoties ar juristiem, padomātu, kā varētu vērsties pret leģionāru apmelotājiem. Gan tiešajiem, gan netiešajiem. Bastejkalnā kāds bariņš turēja rokās karalaika eksekūciju upuru fotogrāfijas, — to sižeti nekādi neattiecas uz 16. martu kā leģionāru piemiņas dienu un leģiona darbību. Par deizinformāciju vainu pastiprinošos apstākļos jāatrod iespējas sodīt, — lai turpmāk tādas cūcības atkārtot negribētos.

Ļoti ceru, ka rīt no rīta Rīta Panorāmā kādam no LTV parasti spriganā ziņu dienesta pietiks prāta, zināšanu un attapības jautājumus šīs problēmas sakarā uzdot, jo — ticu un ceru — rīt studijā sarunas par 16. marta rezultātiem noteikti būs.

Gan ģenerālim Intam Ķuzim, gan iekšlietu ministram Rihardam Kozlovskim vajadzētu būt gataviem par šo tēmu izteikties kompetenti un atbildīgi.

Par to, ka attiecīgo attēlu turētāju grupa ir vizuāli dokumentēta, cerams, šaubīties nav vajadzības.

+15
-1
Atbildēt

13

    Inese > piziks 16.03.2014. 19.18

    Optiskais Tēmeklis Bastejkalnā kāds bariņš turēja rokās karalaika eksekūciju upuru fotogrāfijas, — to sižeti nekādi neattiecas uz 16. martu kā leģionāru piemiņas dienu un leģiona darbību

    ======================

    Uz leģiona locekļiem gan attiecas.

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > piziks 16.03.2014. 20.20

    Kuriem? Konkrēti! Krugovaja poruka pieņemama ir tikai pie garīgi atpalikušo ļaužu apdzīvotajiem reģioniem, pārējā pasaulē ir nevainības prezumpciju un atbildība-vaina ir individuāla, saprotams? Vai tāda smadzeņu rieva ,kas definē savas tiesības un savu atbildību sabiedrības priekšā krievvalodīgajiem sovokiem ģenētiski ir nomutējusies?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > piziks 16.03.2014. 20.29

    Nu, žīdu tautības cilvēku masu slepkava Viktors Arājs arī bija leģionā, par piemēru.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 16.03.2014. 20.31

    Anna, saprotu Tavas rūpes par locekļiem, bet šī nebija locekļu, bet gan visa leģiona diena.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > piziks 16.03.2014. 20.34

    Latviešu SS leģionā bija cilvēki, kuri pirms leģiona izveidošanas bija iesaistīti žīdu tautības cilvēku slepkavībās. (c)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    silvija > piziks 16.03.2014. 20.35

    Dievs ar tiem bilžu turētājiem, diezin vai kāds tās bildes īpaši pētīja, bet, manuprāt, vajadzētu saukt pie atbildības to krievelēnu ar kolorādo vaboles krāsas trauklupatu pie krūts, kas muldēja par Pļūtkina aicināšanu palīgā apknaibītajiem Latvijas krieviem. To drīzāk var interpretēt kā publisku aicinājumu vardarbīgi gāzt Latvijas valdību un reāli iekniebt šim asti spīlēs.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 16.03.2014. 20.36

    Vasīlijam Kononovam par gļēvulību un kaujas uzdevumu nepildīšanu sarkanarmijas vērtīgākos un pirmos apbalvojumus atņēma/nolēsa paši sarkanarmieši, — dienesta biedri, kuri pazina viņu vislabāk, un arī viņa kaimiņi, gan sadedzinātie, gan nesadedzinātie viņu neslavēja, — vismaz LV viņu viegli/humāni patiesāja, atškirībā no tādiem kā Tu, Anna-Ločmeli-vienaci. Normāli latvieši ar Arāju nav lepojušies. Vismaz es tādus nezinu.

    Aigar, arī bilžu turētāji ir jāpapurina, lai turpmāk — pat, ja nezinājuši, ko dara — padomātu, ko ņem rokā no tiem, kas viņus izmanto kā (jau) pamuļķus/neizglītotos.

    Šonedēļ žurnālistiem kopā ar vēsturniekiem derētu pakomentēt un izsmiet to šāsdienas protestantu fotogrāfijas, kam plakāts rokā: nacist, atceries Nirnbergu! Mierīgi un objektīvi paskaidrot, kādi tie turētāji pamuļķi, jo tieši Nirnbergas sakarā Baltijas Waffen SS vienības netika — pat! — verbāli nosodītas!

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > piziks 16.03.2014. 20.39

    Optiskais Tēmeklis latvieši ar Arāju nav lepojušies

    ==========================

    Par Oskaru Grīgu liecina aktīvā IRsas komentētāja Berta Ceļmale:

    Par Grīgu man ir ļoti personisks stāsts, diezgan sens. No tā laika, kad kungs bija Saeimas deputāts. 16.marts, Lestene. Ar vācu žurnālisti intervējām vecus cilvēkus – leģionāri, sievas. Cilvēki stāsta, ko piedzīvojuši, kāpēc stājušies leģionā. Tiek uzdots arī tāds jautājums – bet vācu laikā ir pastrādāti briesmu darbi – ebreji šauti, veci cilvēki, sievietes, bērni…. Un te kāda spēcīga vīra balss: “Par maz ir šauti. Vajadzēja vairāk.” Pagriežos atpakaļ un apstulbstu – Saeimas deputāts Grīga kungs.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    silvija > piziks 16.03.2014. 20.48

    Optiskais tēmekli, es domāju, ka tiem bilžu turētājiem ir vienalga, ko turēt, bildes vai naktspodu, ka tikai samaksā. Nu, neies šitie nākošreiz, gan jau atradīsies citi, pret cilvēku muļķību zāļu nav, un man šķiet, ka kaut ko īpašu viņiem inkriminēt diezin vai būs iespējams.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > piziks 16.03.2014. 20.51

    Kāds Grīgam sakars ar Leģionu? Viņš ap to laiku tikai piedzimis varētu būt.

    Un vispār jau viņš tagad pa Sudrabas, kas lielā nācijas vienotāja un Krievijas draudzene, pasākumiem tusē…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 16.03.2014. 20.51

    Nepiekrītu. Ja paši dod iespējas un iemeslus, jātrenkā — atbilstoši likumam. Nekādu siltumnīcu meļiem un demagogiem.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    silvija > piziks 16.03.2014. 21.00

    Teorētiski jau viss ir pareizi, bet praktiski policijai nav tādu resursu, lai vajātu pamuļķus ļautiņus sakarā ar piedalīšanos sankcionētā pasākumā un dienām ilgi pētītu, kas tur bija vai nebija tajās bildēs un ko katrs apmaksātais bildes turētājs domāja vai nedomāja. Pa zvirbuļiem nešauj ar lielgabalu.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > piziks 16.03.2014. 21.03

    Meli, konkrēti kuri leģionā esošie karavīri, kuri būtu vainojami kara noziegumos nav saņēmuši savu sodu, un kurus latviešu leģionāru piemiņas dienā slavina? Pat nabaga Cukuru, kuru pat štati ( ar milzīgāko jūdu lobiju) neatdzina par vainojamu inkriminētajos noziegumos, un neizsludināja meklēšanā, tika no izraēļu MOSSAD puses nelegāli nogalināts, jo gadījās kārtējie “liecinieki”.

    Tātad konkrēti kuru karanoziedznieku slavina piemiņas pasākumā! Neizvairies, ar pērtiķa cienīgiem izbļāvieniem.

    Vēlreiz 16.03. piemin nevis vācu karaspēka struktūrvienības( Lestenē 19.divīzijai tāpēc ir atsevišķi kapi no vācu cīņas biedriem), bet individuālus latviešu karavīrus, kam nācās karot vācu karaspēkā , vai Tev kā krietnam sovokam nav pazīstams,ES-MANA ATBILDĪBA-MANAS TIESĪBAS, un ir pieņemams tikai mēs-mūsu atbildība-mūsu tiesības, kur rezultātā neeksistē individuālas atbildības par tiesībām nerunājot.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

piziks 16.03.2014. 18.35

Vēl neesmu pārliecināts, vai ir pamats priecāties, tomēr — šajā 16. martā un laikā ap to vairs nav manīts neviens skaļš demagogs no Izraēlas! Iespējams, ka uz nevalstikā mazvadoņa Zurofa meliem vairs nevelkas arī Izraēlā visvājāk izglītotās un vismazāk zinošās personas, jo pat tās padimpēriskie vienvalodīgie šovinisti vairs nespēj iesaistīt savā prastajā demagoģijā, un gurākie demagogi ar tik stulbiem sovoksusaņiem kā Rīgā un Latvijā sevi vairs neapjauno.

Gandrīz vai mazi svētki, — par vienu pretinieku mazāk… :))

+7
-1
Atbildēt

6

    silvija > piziks 16.03.2014. 18.42

    Bet Zurofs tak bija ieradies – vismaz man šķiet, ka es šamējo noģīmi redzēju TV1 ziņās.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 16.03.2014. 19.01

    Aigar, Tev — victiamāk — taisnība: arī fotoreportos no gājiena tips ar kipu izskatās pēc (Efraima) Zurofa: tas pat vēl labāk, — ja jau šis neriskē muti vērt vaļā, vērts informēt Izraēlas žurnālistus — par to, ka par nevalstiskās organizācijas līdzekļiem Efraims Zurofs. iespējams, brauc uz Latviju kā haltūrējoss polittūrists. Izraelītiem to varētu būt interesanti pārbaudīt, — kā tiek maldināti/krāpti Zurofa vadītās organizācijas naudasdevēji.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > piziks 16.03.2014. 19.09

    Viens angliski runājošs, ko tiešraidē redzēju Doma laukumā, kam apkārt drūzmējās korespondenti, izskatījās pēc Zurova.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Inese > piziks 16.03.2014. 19.21

    piziks > piziks 16.03.2014. 19.53

    Jo labāk — taktiska izdevīguma dēļ: laiks būtu arī kadam valdības vīram vai sievai Zurofu kādā intervijā citzemju medijiem izsmiet: arī par Krievijas TV skatītāju maldināšanu, uz ko šis speciāli ierodas par lētticīgāko Izraēlas pilsoņu ziedojumiem.

    Arī DP atsevišķi un Iekšlietu ministrija kopumā, tāpat kā Saeimas atbilstošās komisijas deputāti vai vidsmaz to vadītājs varētu pret demagogiem un dezinformatoriem vērsties — katrs atbilstoši savām iespējām un līdzkeļiem.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > piziks 16.03.2014. 20.47

    Vispār Zurofs ar kompāniju ir kļuvuši smieklīgi, jo protestē pret demonstrāciju, kas nes pret nacismu/ Hitleru un un komunismu/ Staļinu vērstus plakātus.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

Pēterītis 16.03.2014. 17.17

Attiecībā uz pareģotajiem sagaidāmo briesmu stāstiem. Velreiz varam pārliecināties, ka bailīgums nav labākais padomdevējs

+10
-7
Atbildēt

3

    silvija > Pēterītis 16.03.2014. 17.32

    Domu par to, ka DP un SAB izdevās lieliski noorganizēt dažādu provokatoru aktivitāšu apciršanu saknē, Tu nepieļauj?

    +15
    -5
    Atbildēt

    0

    Pēterītis > Pēterītis 16.03.2014. 17.59

    – Aigaram Braunam Tieši tāpēc, ka DP un SAB noorganizē provokatoru aktivitāšu apcirpšanu, varam nebaidīties justies kā saimniekiem savā valstī. Kad iemācīsimies nedot vaļu arī Krievijas biznesa “kultūras” ievazātājiem, varēsim justies kā saimnieki pārtikušā labklājības valstī

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    silvija > Pēterītis 16.03.2014. 18.18

    Attiecībā uz biznesa aktivitātēm es vienmēr esmu uzskatījis, ka jebkāda veida ekonomiska sadarbība ar krieviem ir pašnāvība, kā to lieliski pierāda visi eksporta ierobežojumi bez jebkāda pamata un n-tie naudas nesamaksāšanas gadījumi.

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

inta_s 16.03.2014. 16.42

Ločmeli un Co, ja jau reiz apgalvojiet ka šie atbalsta nacismu tad kā nākas ka pret to ar plakātiem protestē tapat kā pret komunisma noziegumiem?

+6
-3
Atbildēt

0

Vineta Ungailo 16.03.2014. 15.28

viedokli pret Latvijas iztirgošanu un jaunas piektās kolonnas veidošanu, izsniedzot uzturēšanās atļaujas par nekustamā īpašuma iegādi, var izteikt šeit:

http://manabalss.lv/partraukt-latvijas-izpardosanu/show?mode=all&type=top

+11
-11
Atbildēt

2

dro 16.03.2014. 14.50

Kur solītie žurnālistu pūļi no visas pasaules, kur Ukrainas karogi NA atbalstītāju rokās? Vai tiešām tikai dzimtcilvēku bailes un vēlme izpatikt pundurim Kremlī?

+12
-18
Atbildēt

0

Ansis Reinhards 16.03.2014. 14.38

Pievienojos IRam nesen.

1/ Konstatēju, ka Loč-melis paņēmis palielu kopējo pleķi. :) (tātad kāds gatavs izmest naudu par IR… hmmm… :) )

2/ Loč-melim IQ visticamāk ir gana augsts, toties EQ ir zemgrīdas līmenī – prasti uzbraucieni “ad hominem” jebkuram un sievietēm īpaši, tipiska urlu īpašība… :)

3/ Loč-melim ir ašpadsmit identitātes, lai paustu apmaksāto viedokli no it kā dažādām tribīnēm, un pie reizes saliktu šeit, šajā formātā nez kādēļ svarīgos plusus un mīnusus…:)

Vispār Loč-melis te ir vietējā slavenība, kam naivie latvieši mēģina kaut ko iestāstīt.

Uztveriet to viekāršāk. Vecs vientuļš vīrs, ģimenes nav, neviens īstajā dzīvē nemīl, ticis “na haļavu” deputātos… :) Pie īstajiem krieviem dabūtu ar kāju pa mīkstumiem, tāpēc nāk te laiku īsināt par ko piedevām maksā… :) :) :)

+18
-13
Atbildēt

14

    janis17 > Ansis Reinhards 16.03.2014. 14.43

    Pēc lietotā žargona ločmeļiem ir ap 30-35.

    Izskatās pēc jāņa kuzina &co vai kā tamlīdzīga. Dzimtā valoda latviešu, atšķirībā no zupera, kas ir krievu komanda.

    Bet urla paliek urla, neatkarīgi no pases datiem.

    +12
    -13
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Ansis Reinhards 16.03.2014. 15.11

    > aivarsk

    OK! Pacelsim Loč-melim pašapziņu, parunāsim par viņu…, man gan viņš zināmos jautājumops liekas tik primitīvs kā divšūnis ( jā, vienšūnis gluži nafff… :) ) un līdz ar to secinu, ka tur ir kāzuss…

    1/ Manuprāt, Ločmelis cilvēciņš, kas neuzticētu paust savas domas kādam citam, komentāri ir konesekventi. Ja kas, šovinisti neuzticas cits citam… :)

    2/ Manuprāt, ticama versija, ka viņš ir SC deputāts, ko gan SC deputātiem darīt kā dirnēt netā, ja neļauj kaut ko šetpēt … :) Tātad šušāra, kam nav pieeja pie naudas … :)

    3/ Vientuļš, nevienam nevajadzīgs, neviena nemīlēts, jo mīlēti cilvēki komunicē savādāk… :) :) :)

    +11
    -11
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > Ansis Reinhards 16.03.2014. 16.21

    :beta

    naivie latvieši mēģina kaut ko iestāstīt

    ————–

    Nu nezinu, naivie varbūt mēģina. Nenaivie reizēm komentē, lai naivajiem nerastos doma: a ja nu Ločmelim taisnība;) Pie kam, atšķirībā no pārējiem atklātiem vatņiku troļļiem, Ločmelis prasmīgi manipulē ar faktiem, un ko tur slēpt, arī ar dažiem pretēju uzskatu komentētājiem.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > Ansis Reinhards 16.03.2014. 18.29

    Beta, Ločmelis un Supereye vienā organismā un IP adresē ir hibrīdizcelsmes (bez latviskām piedevām) 40-ar astīti-gadīgs žultains sievišķis, kurš nespēj sevi realizēt krievvalodīgi/vienvalodīgi runājošo kopienā, par profesionālu nemākulību un slinkumu savulaik izmesta no Dienas krievu redakcijas, — uhn nemaz ne vīrietis pat pēc dzimumpazīmēm.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Inese > Ansis Reinhards 16.03.2014. 18.45

    Un ar kādu nolūku jūs, Beta, pievienojāties? Jūs erī esat pensionāre, kura nezina, kā nosist brīvo laiku? ;)

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    Елена > Ansis Reinhards 16.03.2014. 19.28

    beta

    Lūdzu neielaidies diskusijās ar apmaksātiem provokatoriem. Netērē savu laiku.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Ansis Reinhards 16.03.2014. 19.41

    >Artūrs Pērkons

    Sveiks, Parastais!

    Zinu, ka esi identificējies, bet man tā pierastāk. Turklāt tas labs niks.

    Prieks arī Tevi šeit redzēt.

    Vēl tikai zvirbulēnu vajadzētu kaut kā iemānīt tad jau te būtu īsti stilīga politisko diskusiju vieta.

    Bet par provokatoru ignorēšanu… Nu nav tas tik vienkārši,jo tad viņi sāk dominēt telpā, tai skaitā virtuālajā.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ansis Reinhards 16.03.2014. 20.04

    Es atceros, ka man ar Parasto un FED bija konflikts, bet vairs neatceros, par ko. Tu, Artur, atceries?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > Ansis Reinhards 16.03.2014. 20.06

    Artūr, visticamāk, Tu kļūdies! Annas naids pret latviešiem ir tik sakāpināts, ka viņa pie samaksas netiek, — arī kremlini nav tik devīgi, lai apmaksātu tādu pioņerku, kas nav jāskubina, bet skrien pati. Ja te kāds ieliktu Sarmītes Ēlertes, kam pietika prātā Annu nahrenizēt, bildi, tad Anna par pusdienas neēstu, lai vien “komentētu”.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    silvija > Ansis Reinhards 16.03.2014. 20.25

    Vispār ne par tēmu, bet te kāds pieminēja Kuzinu. Delfos ir raksts par to, ka šis Kuzins vakar vai aizvakar esot dabūjis pa aci “no nacionāļiem”, kā arī nabaga cietēja bilde ar visai prasmīgi uzgrimētu zilu aci. Ja tiešām kāds “nacionālis” šim iešķīlis bietē, lūdzu pieteikties, esmu ar mieru uzsaukt pudeli Hennessy:)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Ansis Reinhards 16.03.2014. 20.27

    Es arī priecājos šeit redzēt betu, Parasto, jautājums_4 un, protams, arī pārējos zināmos un nezināmos.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Ansis Reinhards 16.03.2014. 20.36

    Sveiks, Markoni!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ansis Reinhards 16.03.2014. 22.16

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Ansis Reinhards 16.03.2014. 22.23

    Nārbuļu jaunajam saimniekam pilmēness naktīs nenāca miegs.

    Viņš spēlēja akordionu.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

Ansis Reinhards 16.03.2014. 14.22

Ejot gājienā, vēlreiz pārdomāju, cik liekulīga ir mūsu premjere un striķīšu raustītāja aiz viņas…

Ja reiz pasākums ir aizliegts, tad tam jābūt aizliegtam VISUR, nevis Lestenē drīkst, pie Brīvības pieminekļa nedrīkst… Vai Brīvības piemineklis atkal ir melnajā sarakstā??? Jo tēzes bija, lai Cilinskis brauc uz Lesteni, tad būs OK!

Vienotības liekulības paraugstunda!!!

Vienotība, esat lejupejošā virzienā, sāciet domāt!

+24
-21
Atbildēt

10

    dro > Ansis Reinhards 16.03.2014. 14.44

    beta. Vienotība, esat lejupejošā virzienā, sāciet domāt!

    ________________

    Tārps nav spējīgs lidot:)

    +14
    -16
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Ansis Reinhards 16.03.2014. 14.53

    > lno

    Te mēs saskaramies ar Latvijas politisko realitāti, nav svarīgi, kas rakstīts partijas programmās (vēl nav!), svarīgi, kas partijas priekšgalā.

    Vienotība – Āboltiņa

    SC – Ušakovs, Urbanovičš,

    ZZS – Lembergs

    Zatlera partija – ????

    Nacinālā apvienība – Dzintars (es ļoti gribētu), tēvzemiešu Juras laikmeta parks… :)

    +8
    -16
    Atbildēt

    0

    silvija > Ansis Reinhards 16.03.2014. 15.38

    Tārps nav spējīgs lidot:)

    Precīzi teikts, Ino!Tārps spēj vienīgi publiski slavēt Ušakovu kā “visu laiku labāko Rīgas mēru”, koalīcijas partneriem aiz muguras mēģināt izlūgties Ušakovam kādu amatiņu, publiski slavēt Lukašenko režīmu, balsot kopā ar SC, lai tārpiskā veidā “iezāģētu” koalīcijas partneriem, nomelnot visu laiku labāko Latvijas premjerministru tikai tāpēc, ka viņš padzinis no amata smieklīgo “kultūras ministri”, un veikt citas tipiski tārpiskas darbības … Jauki, ka Tu esi sācis to saprast.

    +16
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > Ansis Reinhards 16.03.2014. 16.32

    Aigars Brauns. Vari kādu apgalvojumu arī pierādīt? Protams, nevari, tādēl atliek tikai lamāties:)

    +9
    -15
    Atbildēt

    0

    silvija > Ansis Reinhards 16.03.2014. 16.47

    Jēziņ, visi šie fakti ir zināmi katram Latvijas iedzīvotājam, kas tur ko pierādīt??? Tev grūtības ar īslaicīgo atmiņu? Kur tu saskatīji kādu lamuvārdu, ja nav noslēpums?

    +12
    -8
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ansis Reinhards 16.03.2014. 16.59

    Starp citu, balsošu par Vienotības pārstāviem ES parlamentā. Tur pirmie četri sarakstā ir pat ļoti labi. Kariņš pamatīgi piestrādājis pie ofšoru naudām.

    Par saeimas vēlēšanām laika diezgan, lai tagad plānotu. laiks jau ir saņemties V, vismaz par elketrības cenām jāpadomā ko darīt, lai ierobežotu mazo HES, vējenerģiju un gāzenieku TEC milzu apetīti. Bet tas jau ir cits temats.Tas noteikti ir vienreiz jāsakārto.

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ansis Reinhards 16.03.2014. 19.27

    Kariņš, kas par ES naudām TV videoklipus ar savu personu safilmēja un translēja? Jā, jā, zinu – beidza tieši tanī dienā, kad sākās priekšvēlēšanu aģitācijas skaitīšana.

    Bet vispār kāds sakars ir ES parlamenta vēlēšanām un elektrības cenām ar šodienas notikumiem?

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Ansis Reinhards 16.03.2014. 19.33

    >Beta

    Sveika, Beta!

    Prieks Tevi šeit redzēt.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ansis Reinhards 16.03.2014. 20.01

    Man arī izskatījās, ka tā pati beta no Citas Dienas un IR pirmsākumiem.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    baiba > Ansis Reinhards 16.03.2014. 22.23

    Toties visur ielídís :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Ansis Reinhards 16.03.2014. 14.04

Biju gājienā. Jauka kopības sajūta. Kad tuvojāmies piemineklim, varēja dzirdēt tādus kā hov hov hov … Neskaidrus, mazskaitlīgus un neritmiskus. Apkārtnē valdīja jautrība, kāds jauneklis izteica versiju, ka suņu klubam izbraukums brīvā dabā … :) Pienākot tuvāk, izrādījās, ka neliels bariņš, nepārspīlēju, cilvēku 20, mēģina kliegt pozor, pozor… Tā teikt iniciatīvas grupa, gauži mazskaitlīga un nožēlojama… No sirds centās cilvēki 5, pārējiem laikam par maz samaksāts… :) :) :)

Patiesībā tiešām viss bija ļoti miermīlīgi, cilvēki vienkārši nāca un nolika ziedus. Man visvairāk patika, ka bija vienmērīgi pārstāvēti visi slāņi, veci jauni, vīrieši, sievietes, ģimenes.

Lai nu kā, vēl mēs esam, mierīgi, izturēti un līdzsvaroti.

Dievs svētī Latviju!

+31
-15
Atbildēt

4

    Inese > Ansis Reinhards 16.03.2014. 18.18

    Ak tad putenis jums neļāva saskatīt Latvijas un Rietumeiropas antifašistus, kas protestēja pret nacistu sabatu Rīgas centrā? ;) Nu, tad noskatieties video, kurā redzama sieviete, kas argumentēti un pārliecinoši diskutē ar latviešu nacionālistu, un kuru parādīs visos televīzijas kanālos; kurā redzami populārie Latvijas polītiķi Ilarions Girss un Jevgēņijs Osipovs, kā arī stalti noauguši jaunieši ar Jura lentītēm pie krūts! Arī vācu antifašisti un kāds Drošības policijas provokators, kurš pat pacēla roku hitleriešu sveicienā (3:57)!

    http://www.youtube.com/watch?v=tWsqGTikCc0

    0
    -10
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Ansis Reinhards 16.03.2014. 18.51

    No kura pērtiķu krātiņa tā primāte, meli, izvilkta? Vai viņa no sarkanpakaļas paviāniem, vai makakām? kaut kāda jauna pasuga izskatās, sauksim Papionini urlicus sovocus, sarkano pakaļa arī parādīja?

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > Ansis Reinhards 16.03.2014. 18.58

    Fašisms netiks cauri!

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Ansis Reinhards 16.03.2014. 20.13

    Un, Tu, meli, šito izsaucienu tai paviānu mātītei arī iemācīji, vai tomēr mēdi nabaga radību? Ja iemācīji,būs taisnība Darvinam, ka mazliet papūloties ( pāris tūkstošgades), arī ko vairāk tās paviānu mātītes atvases sāks izpausties, lietot saprātīgi darba instrumentus, saprast cilvēkus, un nebūs tālu arī līdz cilvēka statusam.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

Kristīne 16.03.2014. 13.23

Skumji, ka Latvijas valdības darba kārtību veselu mēnesi var noteikt pāris desmīti kriežīdeļu, tā suktie Putina sūkātāji. Noturēt desmītiem valdības sēdes cīnoties pašiem nezinot ar ko.

+10
-17
Atbildēt

0

mariam 16.03.2014. 12.56

Tie plakāti – “Nē Hitlera un Staļina režimam” – visnotaļ jēdzīga doma. Varēja būt arī angliski un krieviski, priekš citvalstu medijiem, kas gan jau tur apkārt bija.

+22
-5
Atbildēt

3

    Jânis Bankoviès > mariam 16.03.2014. 15.42

    Sveiks, kolēģi! Domāju šoreiz organizētāji izdarīja tik labi cik varēja, lai godprātīgi pieminētu leģiona karavīrus un tajā pašā laikā nedotu iespēju izmantot šo gājienu Rietumu kreisajos mēdijos:

    1. Abu režīmu noliegšana plakātos.

    2. Oponentu apčakarēšana gan laika ziņā( sovoki varēja paši ar sevi Bastejkalnā parunāties ar skaļruņiem), gan teritoriāli( aizgāja pa citu ielu, ne to kur Zurofs( vismaz izskatījās līdzīgs) un banda gaidīja tos nākam.

    3. Policija beidzot strādāja nevainojami, bloķējot sovoku bļaukas.

    P.S. Par LR augstāko amatpersonu piedalīšanos 16. marta piemiņas pasākumā domas neesmu mainījis. Deputāti gan varēja nākt kaut vai visi, un īstenībā V, RP,pat ZZS( noteikti to vidē ir leģionāru pēcteči, un līdzjutēji) deputāti darīja nepareizi, neviens neņemdami dalību gājienā.

    P.P.S. Ceru savukārt visu LR augstāko stafu redzēt rīt 17.martā, jo šajā dienā tiešām piemin tos ,kas centās atjaunot LR darbību, tai skaitā nacionālos partizānus, arī leģionārus.

    +25
    -3
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > mariam 16.03.2014. 16.19

    Liela izrādīšanās. Jāskaidro ārvalstu sabiedrībām, cik par nezvēriem te dzīvo, kuriem galvenais ir nīst krievus, nav jau svarīgi, zem kura karoga. Eiropa no Dienvidslāvijas atkārtošanas bīstas, un paldies Dievam, drīz jau vietējie latvāņi saņems jaunus norādījumus no Briseles un Vašingtonas, ka nevajag tracināt brūno lāci, citādi eiropiešiem nav jālien šajā kautiņā, bez dumjajiem austrumeiropiešiem amerikāņiem un eiropiešiem ir, ar ko nodarboties.

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

janis17 16.03.2014. 12.53

Vienotība ar straujumu priekšgalā, noliedzot leģionārus, baidoties no latviešu tautas vēstures, izdarīja līdzīgu lāča pakalpojumu sev, kā zatļers ar tankiem…

Rezultāts būs tas pats…

+10
-20
Atbildēt

0

marmed 16.03.2014. 12.33

re kā viss mierīgi, nesākās karš :) Antifašisti arī klusi, laikam saprata, kas mājā saimnieks :)

Viss notika tā kā tam bija jānotiek. Prieks par skaisto gājienu.

+15
-12
Atbildēt

0

Egita 16.03.2014. 12.14

Noskatījos Cilinska noziegumu tiešraidē.

+18
-13
Atbildēt

3

Inese 16.03.2014. 11.32

Vai Latvija var tikt uzskatīta par civilizētu valsti, ja tās sirdī maršē Waffen SS rīkļurāvēji un to gados jaunie līdzskrējēji?

p.s. Videotiešraide redzama šeit: http://www.delfi.lv/news/national/politics/16marts-pie-brivibas-pieminekla-video-tiesraide.d?id=44304709

+1
-20
Atbildēt

15

    Ieva Aile > Inese 16.03.2014. 12.07

    Ja šie Waffen SS rīkļurāvēji tās rīkles ir rāvuši asiņainā Staļina režīma bandītiem un to līdzskrējējiem,kas Latvijā izdarījuši noziegumus pret neapbruņotiem civiliedzīvotājiem…

    +14
    -5
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 16.03.2014. 12.16

    Vai jūs zināt, ka leģiona sastāvā tika ieskaitīti arī policijas bataljoni? Jums pastāstīt, ar ko “izcēlušies” latviešu policijas bataljoni?

    +1
    -13
    Atbildēt

    0

    janis17 > Inese 16.03.2014. 12.48

    Varam pastāstīt ar ko izcēlās izvarotāji krasnaarmeici…

    +14
    -9
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 16.03.2014. 12.55

    Vispār jau še runa ir par latviešiem, Aivara k-gs. Lūk, piemēram:

    18. latviešu policijas bataljons 395 cilvēku sastāvā (no viņiem: 22 virsnieki un 75 apakšvirsnieki) ieradās Baltkrievijas Kārtības policijas komandiera operatīvajā pakļautībā 1942. gada maijā no Rīgas. Vācu sakaru virsnieks bataljonā bija Apsar­dzes policijas hauptmanis Ercums. Bataljonu komandēja hauptmanis Ziherts.

    Bataljons dislocējās Stolbcos. 1942. ga­da 6. jūnijā bataljons kopā ar vērmahta, Kārtības policijas daļām un Drošības policiju piedalījās kaujas operācijā pret partizāniem trijstūrī Uzda-Kopiļa-Stolbci. Bataljonam bija piekomandēta SS hauptšturmfirera doktora Kunca vadītā SS komanda, kura sastāvēja no trim virsniekiem, sešiem apakšvirsniekiem, sešiem tulkiem un astoņiem ierindniekiem.

    1942. gada vasarā bataljons majora Rubeņa vadībā vairākas dienas piedalījās geto iznīcināšanā Baranoviču apgabalā, Sloņimā. Arhīvu dokumentos un aculiecinieku atmiņās ir palikušas liecības par šo baismīgo traģēdiju. Pirms nošaušanas cilvēkus izģērba, atņēma dārglietas, izrāva zelta zobus.

    Kaprālis Edgars Vilnis fotografēja masu slepkavību skatus un vēlāk fotogrāfijas pārdeva par piecām markām gabalā.

    Pārtraukumos starp nošaušanām leitnants Eglājs lielījās ar savu prasmi precīzi šaut. Viņš ciniski apgalvoja: “No 30 metriem tieši galvā – man tas ir vienkārši.”

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    janis17 > Inese 16.03.2014. 13.03

    Viena no pirmajām apdzīvotajām vietām, kur 1944. gada 21. oktobrī iebruka padomju karaspēks, bija Nemmersdorfas (tagad Majakovskas) ciems Austrumprūsijas dienvidaustrumos. Pēc divām dienām vācieši šo ciemu atkaroja. Atklājās neiedomājami šaušalīga aina. Visas ciemā palikušās 8 – 84 gadu vecās meitenes un sievietes bija izvarotas, spīdzinātas un barbariski nogalinātas. Sarkanās armijas 25. tanku brigādes 2. bataljons bija darbojušies kā no ķēdes norāvušies asinssuņi. Kailas sievietes bija piesistas krustā pie šķūņu durvīm, bērniem bija sadragāti galvaskausi, kādai sirmgalvei nošķelta puse galvas.

    Neviens no padomju kara noziegumiem nav tik labi dokumentēts kā šis. Aculiecinieku liecības apšaubīt ir grūti. Šaušalīgos kinohronikas kadrus ar 62 izvarotām un noslepkavotām ciema sievietēm un meitenēm noskatījās daudzi Vācijas iedzīvotāji, kuros radās paniskas bailes no krieviem. Sākās spontāna un stihiska bēgļu kustība. Divu mēnešu laikā gandrīz 8,5 miljoni vāciešu valsts austrumu apgabalos aizbēga no mājām. Tā bija lielākā paniskā migrācija pasaules vēsturē.

    Neiedomājami smagi vācu sievietēm klājās arī citos Vācijas austrumu novados. Visu vecumu meitenes un sievietes piemeklēja grupveida izvarošana. Kādā ziņojumā uz Maskavu bija norādīts: „Sarkanarmieši izvarojuši visas sievietes, kas palikušas Autrumprūsijā”. Padomju izmeklētāji nopratināja dzīvas palikušās. Lūk, ko pastāstīja viena no tām – Emma Korna: „3. februārī pilsētā ienāca Sarkanās armijas frontes vienības. Sarkanarmieši nokāpa pagrabā, kur mēs slēpāmies, pavērsa ieročus pret mani un divām pārējām sievietēm un pavēlēja mums iet ārā. Pagalmā mani izvaroja divpadsmit zaldāti pēc kārtas. Citi zaldāti to pašu darīja ar abām manām kaimiņienēm.” Krievu dramaturgs Zahars Agraņenko, kurš, būdams jūras kājnieks, nonāca Austrumprūsijā, savā dienasgrāmatā rakstīja: „Sarkanās armijas karavīri neatzīst individuālus sakarus ar vācietēm. Deviņi, desmit, divpadsmit vīru uzreiz – viņi tās izvaro kolektīvi.”

    Pēc Austrumprūsijas asiņainajām „dzīrēm” krievu karavīrs turpināja izvarot arī citur Vācijā. Antonijs Bīvors savā grāmatā „Berlīnes krišana” raksta, ka, ienākot Berlīnē, krievi kā izvarotāji jau bija kļuvuši citādāki: pēc brutālajām orģijām Austrumprūsijā viņi jutās kā uzvarētāji, kuriem vienkārši pienākas kara trofejas, pret kurām iespējams izturēties pat bez naida. Sievietēm atlika nepretoties, un viņas palika dzīvas, ko gan nevar teikt par vācu vīriešiem un zēniem, kas metās aizstāvēt savas sievas, mātes un māsas”. No krievu izvarotājiem cieta aptuveni divi miljoni vācu sieviešu.

    Drausmīgi krievi rīkojās arī ar Austrumprūsijas bēgļiem, kas zirgu pajūgos un ar citiem transporta līdzekļiem bēga no Sarkanās armijas uz Vācijas rietumiem. Krievu tanki panāca bēgļu kolonnas un vienkārši brauca tām virsū, šķaidīdami cilvēkus, zirgus un automašīnas. Bija tūkstošiem līķu. Daudzo aculiecinieku ziņojumi vienkārši stindzina asinis. „Tēvs nošauj mani!” – lūdzās kāda neglābjami sakropļota vācu meitene pēc krievu tanku ietriekšanās bēgļu pajūgu kolonnā Osterodes rajonā Austrumprūsijā. Viņai piebalsoja tikpat smagi cietušais brālis. Tēvs, raudot atbildēja: „Mazliet vēl pagaidiet, bērni.”

    Daudzi bēgļi virzījās pa Baltijas jūras ledu, taču krievu lidmašīnas ledu sabombardēja un bēgļi noslīka. Baltijas jūrā notika arī vairākas lielas kuģu traģēdijas. Uz kuģa „Wilhelm Gustloff” 1945. gada 30. janvārī atradās 10 582 cilvēki, lielākoties bēgļi – sievietes un bērni, arī pārsimts ievainotu vācu zaldātu. Šo kuģi nogremdēja krievu zemūdene „Ščuka 13″ kapteiņa Aleksandra Marinesku vadībā. Tolaik krievu militārā virsvadība nepiešķīra viņam Padomju Savienības varoņa goda nosaukumu, jo saprata, ka tas nebūtu ētiski, taču 1990. gadā viņam šis apbalvojums tomēr tika piešķirts. Krievi nogremdēja vēl vairākus kuģus, kuros bija 7000, 4000 un nedaudz mazāk cilvēku.

    Krievu armijas nogalināto bēgļu, darba vergu un civiliedzīvotāju skaits pēc oficiālām ziņām sasniedz aptuveni 2,5 miljonus cilvēku, tomēr nereti izskan apgalvojumi, ka upuru skaits bijis daudz lielāks. Britu vēsturnieks Makss Hastings savā grāmatā „Armagedons: kauja par Vāciju” pat ieviesa jaunu terminu – vācu holokausts, jo pēc sava apjoma un nežēlības genocīds pret vācu tautu nebija mazāk nežēlīgs un asiņains kā nacistu īstenotais genocīds pret ebrejiem.

    +19
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > Inese 16.03.2014. 13.05

    Inese > Inese 16.03.2014. 13.13

    Aivar, varbūt tomēr parunāsim par latviešu noziegumiem? Tas, ko tu te peisto, nu nav gluži tēmā par Waffen SS rīkļurāvējiem un latviešu policijas bataljoniem.

    +1
    -16
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Inese 16.03.2014. 13.24

    Latviešiem nebija neviena nozieguma. latviešu zēni abās frontes pusēs cīnijās par katru latviešu sētas neatkarību un brīvību. Lasiet pašu aculiecinieku atmiņu stāstus piem. “Kurzemes sirds vēl ir dzīva” Viss piedēvētais wafens ir fašistiskās Krievijas melu propoganda, provokācijas, lai attaisnotu tās noziegumus pret cilvēci. Tieši tāpat kā šobrīd!!

    +19
    -12
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Inese 16.03.2014. 13.32

    Pats,Lielmeli, saceri?

    Ja tā būtu bijis, tad Nirnberga to būtu konstatējusi, bet tur pret Latviešu leģionu apsūdzības par noziegumiem pret cilvēci netika izvirzītas. Nirnberga kā reiz izslēdza Latviešu leģionu no noziedzīgo militāro struktūru sastāva.

    Un par PSRS okupācijas režīms bijušajiem leģionāriem iešķieba 25 gadus par pantu-cīņa pret padomju varu. Nevienam! leģionāram pat PSRS tiesas nepiešuva pantus par noziegumiem pret cilvēci, ko vispār piemēroja arī PSRS.

    +21
    0
    Atbildēt

    0

    ArmL > Inese 16.03.2014. 13.34

    Pēc 9. maija parunāsim par to, kas ir civilizēta valsts.

    Dropping the Political F-Bomb

    Nowadays, it seems, everyone’s a fascist.

    http://www.foreignpolicy.com/articles/2014/03/14/dropping_the_political_f_bomb

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Inese 16.03.2014. 14.42

    http://vesture.eu/images/3/34/Brest-1939-german-soviet-fraternizing-08.jpg

    Un kas ir šis Brestā, kad rašisti un nacisti kopā maršēja pēc iebrukuma Polijā.

    +24
    0
    Atbildēt

    0

    tuba76 > Inese 16.03.2014. 15.13

    Vlasoviešu maršs Pārdaugavā?

    ” … Labi, cilvēki stāsta, ka atnākuši godināt savu senču piemiņu, Otrā pasaules kara varoņus. Labi, saprotams. Tā, lūk, esot cieņa pret vēsturi. Tomēr, ja runājam par Otro pasaules karu, tad ļoti nopietns jautājums ir – kāpēc tik plaši tiek izmantotas Krievijas karoga krāsas – balts, zils, sarkans? Kara laikā šīs krāsas izmantoja neviens cits kā Andrejs Vlasovs un tā saucamā Krievijas atbrīvošanas armija, kas cīnījās nacistu pusē. (1) Vēl vairāk – tā sadarbojās ar pašu esesiešu virsvadoni Himleru. Vai tas nozīmē, ka 9. maija svinībās tiek pieminēti, tie krievu karavīri, kuri cīnījās pret … krievu karavīriem? Protams, šīs Krievijas krāsas simbolizē arī kaut ko vairāk – Krievijas kādreizējās impērijas varenību. Un atliek tikai minēt, kāpēc daudziem 9. maija svinētājiem to tik ļoti patīk izrādīt? Tomēr daudz nopietnāks jautājums ir, kādēļ plaši tiek izmantots tā saucamais Andreja karogs – balts karogs ar zilu diagonālu krustu? Mūsdienās tas ir Krievijas flotes oficiālais karogs. …”

    Tālāk var lasīt šeit:

    http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/463700-divi_nopietni_jautajumi_9_maija_svinetajiem

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > Inese 16.03.2014. 18.16

    Anniņ Stroja-Anna Ločmelis-Supereye, kāds Tevis minētajiem notikumiem sakars ar leģionu, ar 15. vai 19. Waffaen SS divīzijām? Padkrieviski domājušo skolotāju skolniekiem tādas muļķības varētu ieskapēt, bet te nu Tu velti centies.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > Inese 16.03.2014. 18.20

    Waffen SS, biedre Stroja, bija frontes karaspēka daļas, tos pat padsovoki nesauca par rīkļu rāvējiem, — par rīkļurāvējiem visā pasaule pamatā sauc spēka struktūras, kas veic noziegumus pret civiliedzīvotājiem, — tie sarkanarmieši no Nemmersdorfas, tie bija rīkļu un vagīnu rāvēji pēc definīcijas, sarkanvaroņi.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > Inese 16.03.2014. 21.36

    Anna, esmu dokumentējis GULAG upura, vēlāk attaisnotā liecību par to, kā sarkanarmijas majors zelta zobus kailām rokām izrāva dzīvam cilvēkam — liecības sniedzējam. Majors esot teicis, ka nevarot garantēt zobu drošību, tādēļ “Ja vozmu u sebja.” Atdot gan esot — vēlāk — aizmirsis.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam