„Nacisma mednieki” Latvijā, Krievijā un pasaulē

86

Komentāri (86)

ivetao2007 03.07.2013. 13.59

SC un tas biedri patiesībā ir Latvijai naidīgas valst, kas nav ne atvainojusies par okupāciju, par patiesu holcaustu pret latviesū tautu, turpinot iesakņoteis Latvija ar “mīkstās okupācijas palīdzību, iedzenot ķīli NATO un RU sapuvušakajā loceklī. Lai istenotu jaunu pasaules ļeņiņiski, staļinisko murgu atdzimšanu. Latvija ir sapuvusi daudzo Maskavai lojālo komunistu, daudzo kolaborantu dēl. Tie ieņem valst parvaldes galvenos posteņus, sākot ar prezidentu. Tas ģļēvos un maziglitajos latviešos iedzen pesimismu un spēju macīties, strādāt. Krievu mafijas klātbūtme ir vēzis ar metastāzēm visur sakot ar likumsargiem, beidzot ar likumdevējiem. Visbeidzot latvieši para’dīja savu dimjumu, neejot uz vēlēsanā un atdodt var krievu mafijas pārstāvjiem Rīgas valdīšanā, kurus neiktīgi apsūdz kukuļņemšanā.

+1
0
Atbildēt

0

gundega_heiberga 02.07.2013. 17.55

Vislabāk kremliniem padodas akākakātāju exports – šī ir jau ceturtā kominterne.

+1
0
Atbildēt

0

pukjuzirnis 01.07.2013. 23.24

krievvalodīgie ir lielākie šovinisti un fašisti!!!

+3
0
Atbildēt

0

Ieva Priedenfelde 28.06.2013. 19.26

Cionisms ari ir fašisms vai to ebreju kongress ir aizmirsis?

+4
-3
Atbildēt

1

ltvpanorama 28.06.2013. 18.24

dzeri..viņi tak labi ja 1/4 daļu piķa atstrādā..pārējo nopiļī Krievijas labākajās tradīcijās..Maskava jau ar neko rezultātu nepras.. manuprāt būt par štata antifašistu Latvijā ir diezgan ienesīga lieta:D

+5
0
Atbildēt

1

    dzintarz > ltvpanorama 30.06.2013. 11.18

    Plus_opinionAndrew dzeri..viņi tak labi ja 1/4 daļu piķa atstrādā..pārējo nopiļī
    ===========
    Šito “rospilu” var labi redzēt “subtropu ziemas olimpiādē” ..
    For sure – Baltics are peanuts on the payroll..

    Lieta jāapsver no mazliet globālāka skatpunkta. Vai cilvēce var turpmāk atļauties uzturēt šo “dižo Krievzemi”?

    Smieklīgi, ka “dižās Krievzemes Dura” neaprakstāmā steigā pieņēmusi “likumu par Ārvalstu Aģentiem un to finansēšanu”..

    Sim Simičs (Moskva 2042) darbojas. Izlasiet Voinoviča grāmatiņu. Īstais brīdis.

    0
    0
    Atbildēt

    0

kristrun 28.06.2013. 13.35

Otrā pasaules kara rezultāti pārredzamajā nākotnē nevar tikt pārskatīti, jo tad ASV un Lielbritānijai būtu jāatzīst savs noziegums pret cilvēci, par savām tābrīža ērtībām pārdodot pusi Eiropas boļševikiem. Ja runā par Cvetkovu, tad maskas viņai nav, slima viņa ir un, kā slimu sevi pasniedz un, kas gan ir viņas muldēšana, salīdzinot ar Godmaņa un pēcnācēju praktiskajām darbībām.

+3
-7
Atbildēt

4

    ievuliitis > kristrun 28.06.2013. 13.45

    Nebūt ne slima, bet viltīga un diezgan prasmīga savu saimnieku uzdevumu pildītāja.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > kristrun 28.06.2013. 15.06

    Lai tādus saimniekus sev izvēlēties, tomēr ir jābūt slimam.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > kristrun 28.06.2013. 15.19

    Naids pret tautu, kuras zemē grib dzīvot, ir medicīniska diagnoze? Iespējams tam ir sakars ar kādiem kompleksiem, jautājiet dzerim, bet pieskaitāma un atbildīga par saviem vardiem un darbiem tā noteikti IR.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > kristrun 28.06.2013. 17.32

    Ja galēju nekaunības, aprobežotības, primitīvās viltības, un bezprincipialitātes kokteili, kas vērsts naida kurināšanas virzienā pret Latviju, sauc par slimību, tad jau ir slima.
    Ja arī tur ir kādi kompleksi – tad tas, ka tādas Cvetkovas vairs nedrīkst te diktēt savus noteikumus, un uzvesties kā saimieki, tipa, runājiet cilvēciskā validā, ko jūs tu buldurējiet savā mēlē, utt., apzīmējums visam tam sen zināms – lielkrievu šovinisms.
    Un, dabiski, jāatstrādā nauda, ko dod Kremlis, kurš finansē visas līdzīgas darbības, tas jau ir tas galvenais “komplekss”.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

emb_riga 28.06.2013. 12.40

Guļu mierīgi,jo esmu pārliecināts,ka SAB un DP šos procesus Latvijā monitorē.Gaidīsim Nākamā gada SAB atskaiti.Naudiņas Krievijai pamaz(tikai 80000 izdalīts.Ķeras pie pēdējā salmiņa lai kaut kā sevi atgādinātu.Nu ko gribiet?No lielvalsts pasaules mērogā noslīdēt uz 3.šķiras jaunattīstības valsts līmeni.Nav ko satraukties ar tādām atraugām,ja mums draugos ir NATO,ASV,ES.

+6
-2
Atbildēt

3

    grislits > emb_riga 28.06.2013. 12.49

    Vilis: Nav ko satraukties ar tādām atraugām,ja mums draugos ir NATO,ASV,ES.

    _________________________________

    Starptautiskajā politikā nav draugu, ir tikai valstu un organizāciju intereses un attiecīgi – sabiedrotie. Bet sabiedrotajam mainoties interesēm, tās var arī nesakrist ar mūsu interesēm kādā brīdī (protams, jācer, ka tā nebūs).

    Tādēļ pirmām kārtām tomēr ir jāpaļaujas uz sevi, un tikai tad uz sabiedrotajiem. Pie tam arī sakrītot stratēģiskajām vai galvenajām interesēm ar sabiedrotajiem, ne vienmēr visas pārējās intereses un ne visās jomās sakritīs, tādēļ nekad nevajag arī akli pakļauties sabiedroto spiedienam, jo viņi vienmēr realizē savas intereses, bet mums ir jārealizē savas. Un jāizdara savs spiediens uz sabiedrotajiem, kur tas ir nepieciešams mūsu interesēs.

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    emb_riga > emb_riga 28.06.2013. 13.33

    Skatos nedaudz tālāk.Te pamatā ir cīņa ne starp Latviju un Krieviju,bet gan starp Krieviju un ASV,ES kurā mēs kā viņu sabiedrotie esam uzbrukuma objekti.Krievi veido precedentu,lai sarunās ar ASV un ES būtu argumenti,kaut arī sadomāti,bet diplomātijā viss ir pieļaujams.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > emb_riga 28.06.2013. 15.04

    No monitorēšanas vien labuma ir pārāk maz…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Eriks Bergmans 28.06.2013. 12.09

Mums jau te sanāk Saeimā sadarbības grupa ar Kremļa antifašistiem. Viņi jau tajā “Pasaulē bez nacisma” pozicionējas nekā privātpersonas bet СЕЙМА депутаты.
vajag strādāt, lai ir arī Rīgas Domē, lai Pankratovam ar “Верните наши имена” nav vientuļi.

+6
0
Atbildēt

1

    marchaeva > Eriks Bergmans 28.06.2013. 20.35

    Es domāju, ka ideja par mūžīgo uguni D-pilī “atbrīvotājai armijai”, kas izskanēja t.s. nepilsoņu sākotnējā kongresā Rīgā, tikai kļūst reālāka ar katru uz vēlēšanām neejošu LR un atslābušu, aizsrgātiesnespējīgu armiju nefinansējošu deputātu Saeimā.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 28.06.2013. 11.22

Хорошая статья. Krievijā un Latvijā to noteikti tulkos krievu valodā, lai izņirgātos.

0
-6
Atbildēt

0

ekmanis 28.06.2013. 11.03

Re kā Šustina pēcnācēji atraduši kurā vietā no tukšu burbuļu pūšanas var iztaisīt naudu.

+16
0
Atbildēt

6

    dace_roze_lmt_lv > ekmanis 28.06.2013. 11.45

    Arājs sliktāks par Šustinu. Turklāt arāju bija daudzkārt vairāk. Cik es zinu, gandrīz vai nu katram latvietim ir kāds paziņa no vecajiem tautiešiem, kuri darīja to pašu, ko darīja Arājs, bet viņiem par to nekā nebija. To pašu apstiprina arī A. Ezergaiļa raksti, un Valsts prezidenta vēsturnieku komisijas 13.sējums, variet izlasīt un pārliecināties.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    gliters > ekmanis 28.06.2013. 11.52

    Labs veids, kā piesaistīt Krievijas nodokļu maksātāju naudu, t.i. valsts finansējumu…

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ekmanis 28.06.2013. 12.32

    Zirnekliene – trāpīji desmitniekā, visi šie projekti, kurus finansē Kremlis, ir vienkārši elementārs veids, kā “sazāģēt” naudu, ne tur kādu intersē nacisms, ne krievu tiesības, visus intersē veids, kā nogriezt kādu daļu no budžeta, un te SC “antifašisti” ir tikpat cinisk, kā ER deputāti – nauda pāri visam, a ko tur kur runāt – nu kāda nozīme.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > ekmanis 28.06.2013. 12.54

    “Krievijas ēbreju biedrība” (vai kā tur bija) izdomājusi lielisku biznesa plānu, tāpat bešā nepaliks pārējie iesaistītie, bet….!
    Zaglīgās intendantūras nevienai armijai nav traucējušas uzvarēt, šis naudas zāģētāju kantoris tā vai tā ir bīstams, jo tas, ar ko šie nodarbojas, ir ideoloģiskais un psiholoģiskais karš pret Austrumeiropas valstīm ar mērķi tās pakļaut Krievijas impērijai.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ekmanis 28.06.2013. 13.00

    Protams, ka bīstams, jo Krievija sen pieturas pie Gebelsa tēzes – jo lielāki meli, jo vairāk būs tādu, kas uz to uzķersies.
    Tie, kas tos melus organizē, ir ciniķi, bet, ir taču pietiekami daudz ne pārāk informēto, maigi pasakot, kuri šiem meliem tic, un kurus ar šo melu palīdzību var ietekmēt, tepat Latvijā tādu ir pietiekami, un tie jau ir Kremļa propagandas mērķauditorija.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    pukjuzirnis > ekmanis 01.07.2013. 23.28

    Pilnīgs bleķis vecīt.
    Bet tavi tautīešī gan bija riktīgi slepkavnieki un izvarotāji. Tie nežēloja ne citus , ne savējos.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

marchaeva 28.06.2013. 09.52

Nu bet gan jaunums – Taņa ar domubiedriem jau katru pavasari cīnās. Kopš tautiešu doktrīnu pieņēma. jautājums tikai kas tur kuram ir tautietis, bet tas jau otršķirīgs jautājums. Jaunums ziņai manuprāt ir SC iesaistīšanās un visas Austrumeiropas ietveršana. Tas nozīmē ka Maskavas acs sniedzas ne jau tikai līdz V-pilij, bet gan tik tālu cik izdevās 1945. “atbrīvot” – proti, līdz Vīnes pievārtei, Besarābijai un Prāgai.
Maskas krīt.

Te vietā paintersēties vai mūsu gaisa spēkiem ir tādas pašas mūsdienu ASV 30 miljonu vērtas spārnotās raķetes kā Somijas armijas bruņojumā un līdzīga spēja un gatavība mobilizēties un aizstāvēt Dzimteni no “atbrīvotājiem”. Spriežot pēc vēlēšanu apmeklēšanas intensitātes – tā puslīdz, tikai. Varu tikai ieteikt pasekot kavkaz com . Tur daudz interesantu lietu no zemei tuvāka, cita skatu punkta.

+15
-1
Atbildēt

0

marisgrinbergs 28.06.2013. 09.28

Šito rakstu azotē un uz EP! Aizliegt šo “organizāciju” visā Eiropā un basta.

+17
0
Atbildēt

0

buchamona 28.06.2013. 09.25

Ar nepacietību gaidu ētikas komisijas slēdzienu saistībā ar Cvetkovas tekstiem, kuros šī SC deputāte nevis nejauši, nevis kļūdas dēļ, bet apzināti ar nodomu uzbrūk latviešu tautai, mūsu valstij. Es gribu sagaidīt no Saeimas koalīciju pārstāvošajiem deputātiem, kā arī no ZZS deputātiem attiecīgu šim noziegumam atbilstošu rīcību, izvērtējot Cvetkovas kundzes pastrādāto nelietību.

SC plintniecei Cvetkovai ir jāanulē deputātes mandāts un šī ” dāma” ir jātiesā par nacionālā naida kurināšanu, un reāli jāiebāž aiz restēm uz laiku, kurš likumā paredzēts par šādu noziegumu pastrādāšanu, pārējiem “saskaņiešiem” un citiem mūsu ienaidniekiem par biedinājumu. Vienreiz šie nelieši ir jānoliek tur, kur ir viņu vieta.

+32
-1
Atbildēt

8

    dace_ampermane > buchamona 28.06.2013. 09.29

    gluži manas domas, bet pašpiuka Bērziņš [ hei, puikas, sen neesiet pa galvu dabūjuši?] var pieturēties pie pinīgi pretējiem uzskatiem :)

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 28.06.2013. 09.33

    Veltas cerības, ja sevi par “antifašistu” nosauc kaut pēdējais mēsls, tādu aiztikt nedrīkst, tā nu tas Eiropā ir.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 28.06.2013. 09.48

    dzeri. Tas ir uzbrukums mūsu valstij, šis Cvetkovas izlēciens tieši tā ir jāvērtē un adekvāti jāreaģē. Valsts pienākums, galu galā, ir aizstāvēt savu pilsoņus pret ienaidnieku uzbrukumiem.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 28.06.2013. 09.55

    Ņemot vērā, kā valsts “aizstāv” to Jākobsonu, kurš, faktiski, atmaskojis Ušakova stipri aizdomīgas, un, iespējams, valstij naidīgas darbības, un valsts institūciju absolūto nevēlēšanos izmeklēt Ušakova darbību, aizdomas, ka te viss noritēs līdzīgi, tāda mums valsts, pareizāk sakot, dažas valsts institūcijas un politiķi.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > buchamona 28.06.2013. 10.19

    “Veltas cerības, ja sevi par “antifašistu” nosauc kaut pēdējais mēsls, tādu aiztikt nedrīkst, tā nu tas Eiropā ir.”

    Viss plūst, viss mainās…

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > buchamona 28.06.2013. 10.31

    “SC plintniecei Cvetkovai ir jāanulē deputātes mandāts un šī ” dāma” ir jātiesā par nacionālā naida kurināšanu, un reāli jāiebāž aiz restēm uz laiku, kurš likumā paredzēts par šādu noziegumu pastrādāšanu” – tā nu patiešām būtu jādara, tikai kas to darīs? – vai mūsu gļēvlatvieši, kuriem prātā ir eUro un siltas vietas Briselē!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    oktaavs > buchamona 28.06.2013. 11.35

    es uzskatu par savu pienākumu piedalīties konferencē, lai pievērstu Amerikas likumdevēju un sabiedrības uzmanību šai problēmai
    ———————–
    Lieliski. Lai pievērš. Vēl vajag vērsties arī visās Eiropas tiesās un organizācijās. Būtu amizanti redzēt rezultātus ar konkrētu valstu pieminēšanu un mūsdienu nacistu upuru skaitu. Ar noslepkavoto “šķībacaino” sarakstu, kuriem nav tiesību staigāt pa mūsdienu “pravoslavnijo” āriešu galvaspilsētas ielām.
    Ar nepacietību gaidīsim izmeklēšanas rerzultātus un secinājumus.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 28.06.2013. 12.37

    Nē, west, tieši “pravoslavnijo” āriešu galvaspilsētas ielām” uzmanība netiks pievērsta (par nožēlu), jo ne jau tas ir mērķis. Mērķis ir tieši NOVĒRST no tās uzmanību.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

Dina 28.06.2013. 09.24

Kurmītis
Jancīgi. Izlasot virsrakstu, domāju, ka raksts būs par Zurofa centra un viņam līzīgo aktivitātēm … kuri ar „nacistu medībām” pa visu pasauli nodarbojas jau gadu desmitiem, ir dāsni finansēti un visu to dara ne bez Izraēlas specdienestu atbalsta … A te pēkšņi izrādās, ka šis „Austrumeiropas politikas pētījumu centra pētnieks” ir atradis vēl kādus citus „nacisma medniekus”, krutākus pat par Zurofa kantori !?? Jo kaut kā neatradu viņa analoģisku apskatu par zurofiešiem, ar kuru īstenam pētniekam ta ka vajadzētu sākt savu pērniecisko darbību šajā jomā …

Izrādījās, ka izbrīnam nav nekāda pamata. Puisis ir vienkārši kārtējais rusofobs, kurš savus politiskos un pretkrieviskos uzskatus vienkārši cenšas iesaiņot „pētījuma” kastītē, lai piešķirtu tiem lielāku ticamību. Labāk būtu papētījis Šoroša fondu tīkla darbību tajā pašā Austrumeiropā, tie ar citu valstu politiskas ietekmēšanas instrumentu iesaiņošanu visādu NVO mērcē nodarbojas daudz senāk un daudz plašāk. Un konkrēti mūsu valstiņā Šoroša stipendiāti ir vismaz puse no valdības ministriem, liela daļa Saeimas un pašvadlību POZĪCIJAS partiju deputāti, nevis kaut kāda viena meituška un pāris kadri no opozīcijā sēdošā SC. Rīgas Domē sēdošā jēlerte – ilggadēja Šoroša tīkla vadītāja Latvijā vien ir ko vērta …

+1
-14
Atbildēt

5

    Ieva Aile > Dina 28.06.2013. 09.29

    Kāds tam sakars ar rusofobiju,ja runa ir par Krievijas ebreju aktivitātēm?

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Kokle > Dina 28.06.2013. 10.29

    Ērik – tāda taktika – cenšas novērst uzmanību no pateiktā piesaucot rusofobiju, Sorosa fondu un izķēmojot Ēlertes kundzes uzvārdu. Viss kā pie pieaugušiem cilvēkiem…

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > Dina 28.06.2013. 10.35

    Ērik, runa nav tik daudz par Krievijas ēbrēju,cik par LR Saeimas SC frakcijas deputātes Cvetkovas un viņas domu biedru arī Saeimas un pat Latviju pārstāvošu ES deputātu aktivitātēm, kuras ir vērstas pret mūsu valsti, ja neesi to pamanījis :)

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Dina 28.06.2013. 10.41

    riņķī apkārt,mans jautājums attiecās uz kurmīša sacerējumu nevis uz vispārējo stāvokli pasaulē un Latvijā.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dzintarz > Dina 30.06.2013. 11.00

    rinķī apkārt Ērik, runa nav tik daudz par Krievijas ēbrēju,cik par LR Saeimas
    =========
    Runa, šķiet, ir par labu fotogrāfu, neizdevušos baņķieri un advisory politician, kurš sapinies ar nelabiem dienestiem.
    Krievzemes ēbrējs? May be.. May be.. Who knows..

    0
    0
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 28.06.2013. 09.16

…pašreizējais „Pasaule bez nacisma” prezidents Boriss Špigels…
————-
Karjera
http://rusplatforma.org/novosti/news3983/
…un tiesas spriedums par pedofīliju
http://pleskov.com/?p=4662

+5
-1
Atbildēt

0

inta_s 28.06.2013. 08.47

Trīs galvenie temati par krievu saistīto tēmu. Kas šis kāds http://www.telegraf.lv/ ?

0
0
Atbildēt

0

ligakalnina 28.06.2013. 08.38

Ja kāds tic Putina režīma labajiem nodomiem, tad adekvātāk būtu ticēt pitonam, kurš apgalvo, ka kādu nožņaudzis un nosmacējis tikai tāpēc, ka gribējis to cieši apskaut, nodomi jau tam bijuši labi.
Putins izveidojis un turpina veidot Krievijā fašistisku režīmu, neatkārtošos, jo esmu par to rakstījis vairākkārt, tāpēc visa tā pļāpāšana par nacismu Latvijā utt. ir kārtējā imitācija un “specoperācija”, kā jau viss, kas notiek Krievijā, ar nolūku novērst sava elektorāta uzmanību no tā, kas notiek Krievijā, radīt ienaidnieka tēlu, un turpināt izzagt šo valsti, kas arī ir vienīgais šā ne jau asiņaināka, bet, pretīgākā režīma mērķis, sliktākais, ka arī Rietumos atrodas ne visai gudri un informēti kreisie politiķi, kas tic,( vai izliekas, ka tic) šiem murgiem.

+18
-2
Atbildēt

2

    ievuliitis > ligakalnina 28.06.2013. 12.32

    Es gan neteiktu, ka Šrēders bija slikti informēts vai dumjš, nopērkams – gan. Tas, kā uzskatāms piemērs.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 28.06.2013. 12.56

    Nu loģiski, uzpirkšana, pie kam daudzos veidos, arī ir Kremļa taktika, tāpat, kā iebiedēšana, provokācija, utt., visas KGB metodes, un tās, diemžēl, darbojas.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

grislits 28.06.2013. 08.26

No raksta:

“Ja atbilde ir apstiprinoša, tad par neonacismu, ksenofobiju vai ekstrēmismu var tikt uzskatītas praktiski jebkādas politikas iniciatīvas, kas ir vērstas uz Latvijas kā nacionālas valsts veidošanu. Arī integrācijas politika, kuras pamatā ir latviešu valodas, vēstures un tradīciju pārzināšana var tikt interpretēta kā klaji ksenofobiska politika.”

_____________________________

Bet tā jau SC elektorāts un tie, kas viņiem skalo smadzenes, arī visā nopietnībā uzskata un vienmēr ir uzskatījuši.

+15
-1
Atbildēt

0

Janka, Janic 28.06.2013. 07.50

lielkrievu šovinists tas pats nacists vien buus un taadu mums pa pilnam , netruukst arii saeimaa , par Krieviju nemaz nerunaasim , vazaajaas ar nacistu simboliem , riiko krievu maršus , vajag maaceet savaa acii baļķi ieraudziit , nevis svešaa skabargu.

+19
-2
Atbildēt

0

lindapastare 28.06.2013. 07.48

Švaki strādā, jo krievu naciķi no commentu vēl nav nomedījuši

+2
-1
Atbildēt

6

    grislits > lindapastare 28.06.2013. 08.31

    No_comments jeb LinuxMint15 tak ir šo pakalpiņš, tāpēc šie šo neķers. Bet pats smieklīgākais – viņš te vakar ņēmās dikti lamājot ebrejus, bet izrādās – ebreji ir šā tiešie priekšnieki.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > lindapastare 28.06.2013. 08.44

    “…viņš te vakar ņēmās dikti lamājot ebrejus, bet izrādās – ebreji ir šā tiešie priekšnieki.”

    Lūk tāpēc mēs viņu pie šī raksta neredzēsim – demagogs viņš ir labs, bet ar visu to šādu “štelli” nav iespējams iedabūt nevienā plauktiņā. Līriskā atkāpe – šāds cilvēks ar citu niku ir aktīvi darbojies (pārsvarā pa delfiem) dažus gadus atpakaļ – tikai diemžēl niku neatceros. Esmu ļoti jūtīga pret stilu, raksturīgām izteiksmes veida detaļām, tāpēc dažkārt sanāk pilnīgi negribot “izskaitļot” viena otra virtuālā personāža iepriekšējo niku.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    grislits > lindapastare 28.06.2013. 08.58

    Viņš jau arī šobrīd ņemās pa delfiem pilnā sparā, vismaz pēdējo gadu. Pēdējo pusgadu komentēja ar to pašu zobaino pakaļu iekš avatara, kā šeit, un aizvakar delfos pārslēdzās no nika no_comments uz Linux Mint 15. Bet palasot delfu komentārus pēc stila bija uzreiz atpazīstams. Es šim šeit uzjautāju, ka izskatās ka tas ir viņš, kas delfos niku nomainījis, un ka lai nomaina niku arī šeit, jo tā zobainā pakaļa apnikusi, un šis apsolīja izdarīt un vēlāk vakardien arī nomainīja.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > lindapastare 28.06.2013. 09.01

    Varbūt man izdosies atcerēties to seno niku. Praktiska nozīme gan tam nekāda, vnk apziņa, ka atkal piefiksēju vienu “augšāmcelšanos”.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > lindapastare 28.06.2013. 10.46

    Atcerējos! Bija tāds “You will die next!” – tam arī bija pretžīdisks noskaņojums un šī iemesla dēļ nepatika pret resursu “newsru.com” – tā bija tā nodevīgā detaļa.
    Parasti “portjankas” no klaja antisemītisma atturas, bet šis ne…
    Bet nu tas tā – vnk uzjautrinos…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > lindapastare 28.06.2013. 22.52

    Mani fascinē, ka var tā paņemt zīmolu ar visu logo, un Latvijas ziņu portāli nejūt vajadzību pieprasīt no varoņa apliecinājumu, ka viņš to drīkst lietot. Trulums? Nez, vai nosaukties par, teiksim, Oracle vai Microsoft arī var? Vai tad tomēr uz redakciju piezvanīs no attiecīgā uzņēmuma? Bet vai par Latvijas Republiku nosaukties var? Viens no autoru kolektīva jau līdzīgi darās, tātad laikam atbilde ir, ka, kamēr gana svarīgi cilvēki nezvana, tikmēr .lv visam uzspļaut, īpaši jau pašiem sev.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Þanis Bezmers 28.06.2013. 07.39

Ļoti aktuāla informācija. Paldies! Tikai ko dara bāleliņi? Dzied un danco. Tajā vietā lai pievērstos nacisma spoguļattēlam – staļinismam. Kaut kādam saprātīgam pretsvaram taču jābūt. Ne jau skraidīšana ar saurbtiem stroķiem pa bērnudārzu.

+7
-7
Atbildēt

21

    grislits > Þanis Bezmers 28.06.2013. 08.22

    Jūs te kaut ko stipri putrojaties.

    Ko nozīmē šis, man īsti neaiziet: “Tajā vietā lai pievērstos nacisma spoguļattēlam – staļinismam.”

    Ko, vai mums jākļūst par staļinistiem, vai kā savādāk tas bija domāts?
    Un staļinisms nav nekāds nacisma spoguļattēls, tās ir vienkārši divas ļoti līdzīgas ideoloģijas, un viss.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > Þanis Bezmers 28.06.2013. 08.41

    Kāpēc nevarētu gan valdības līmenī pievērsties staļinisma noziegumu starptautiskā nosodījuma (Nirnbergas II) panākšanai, gan “dziedāt un dancot”? Mani tā “dziedāšanas un dancošanas” mūžīgā piesaukšana reāli kaitina – vai Vācijai, piemēram, Octoberfest traucējis kļūt par vienu no ekonomikas lielvarām un ES virzītājspēku?
    Bet visumā doma pareiza – nav labi, ka šiem krievžīdu “antifašistiem” nav spēcīgu oponentu.

    +26
    -1
    Atbildēt

    0

    grislits > Þanis Bezmers 28.06.2013. 08.48

    Pēc zirneklienes komentāra laikam beidzot iebraucu tajā, ko “ierados” teica. Ka mums būtu jāorganizē akcija tipa “Mēs pret staļinismu”. Nu labi, tam piekrītu, tajā virzienā jāstrādā.

    Un piekrītu zirneklienei, ka nesaskatu problēmu ar dejošanu un dziedāšanu. Kāds tam sakars te? Viens otru neizslēdz. Kas tie par murgiem vienmēr iegalvot sev, ka svētku svinēšana un priecāšanās ir kas slikts?

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > Þanis Bezmers 28.06.2013. 08.59

    Nevis abstrakts “mēs pret staļinismu!”, bet tādā veidā kā poļi cīnās par taisnību Katiņas lietā. Principā mērķim jābūt panākt Nirnbergu II un pie reizes šādas aktivitātes būs pretspars “antifašistu” propogandai – tāda bija mana doma.

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    grislits > Þanis Bezmers 28.06.2013. 09.03

    Piekrītu, ka jābūt konkrētām darbībām un konkrētiem mērķiem. Es to “Mēs pret staļinismu” minēju kā piemēru, ka sapratu beidzot, kādā virzienā “ierados” bija domājis savu sakāmo.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Þanis Bezmers 28.06.2013. 09.35

    Nekas labs no idejas ar „pret…” nevar iznākt. „Mēs pret staļinismu” ir absolūti nederīgs formulējums, jo ļauj visu komunistisko sērgu reducēt uz vienu purnu, no kā pat vissarkanākajam viegli norobežoties. Pretējie paliek cēli karojot pret fašismu, nacismu un vēl visādiem plaši tulkojamiem –ismiem.
    Man patiktu un būtu precīzi – „pret visu veidu sociālismiem”, tomēr skaidrs, kā tad kvieks visa Eiropas progresīvā sabiedrība, bet sabiedrotie mums jāmeklē tur, kur tos var atrast un jālieto, kādi nu ir. „Pret komunismu” – pat tas var aizķerties, būsim „reakcionārie antikomunisti”, kas mūsdienu sociāldemokrātiskajā sarkankarogotajā Eiropā gandrīz tas pats, kas „fašists”.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > Þanis Bezmers 28.06.2013. 10.18

    Kāds tur sociālisms vai komunisms, ja stāsts ir par krievu imperiālismu un tā nesējiem? Mēs esam PAR – PAR PSRS (Krievijas impērijas paveids) realizētās neatkarīgo valstu okupācijas, kolonizācijas un rusifikācijas, kā arī genocīda pret šo valstu iedzīvotājiem starptautiska nosodījuma panākšanu.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Þanis Bezmers 28.06.2013. 10.25

    “„Mēs pret staļinismu” ir absolūti nederīgs formulējums” – jā, sauklis “pret” kaut ko vienmēr skan negatīvi, tādēļ tas varētu skanēt tā: “Mēs par raisnīgu sodu staļinistiem un komunistiem!” vai “Mēs par Nirnbergu 2 komunisma noziegumu un noziedznieku tiesāšanai!”.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Þanis Bezmers 28.06.2013. 10.33

    Godājamais J.Biotop,Tad jau vajadzētu noformulēt lozungu ar pozitīvo ”PAR”.Teiksim – ”Mēs par kapitāla neierobežotu varu”.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Þanis Bezmers 28.06.2013. 10.54

    Kas atkal mīnusotājiem nepatīk,ar ko tad mēs regulēsim alkatīgo kapitālistu naudas un varaskāri,ja neviens sociālisms pēc biotopa uzskatiem neder?

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    enjoy > Þanis Bezmers 28.06.2013. 11.17

    Tikai ko dara bāleliņi? Dzied un danco.
    ——————–
    Kas tas par urļuku stiliņu, ko viņi izmanto, jo pašiem nav ar ko palepoties. It kā dziedāšana būtu kāda perversa nodarbe, kas ierobežo strādāšanu, domāšanu un kvalitatīvu dzīvošanu.

    Bet piekrītu tam, ka mums arī vajadzētu kādu cīņas biedrību. Es jau ņemtu to pašu ‘Latvija bez nacisma” modifikāciju, piepildītu to ar pret staļiniski-lielkrievšovinistisku saturu, lai visiem sajauktu galvu. Beigas būs visādas biedrībeles pret/bez/no nacisms, kuras vairs neviens neaicinās, jo tās paudīs pretrunīgu viedokli.:) Vēl labāk būtu uzrīkot kādas trīs biedrības, tad visiem naciķiem vajadzētu no jauna veidot sev atpazīstamību.:)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Þanis Bezmers > Þanis Bezmers 28.06.2013. 12.02

    >roberts_j: Īsti neaiziet tāpēc, ka nesaproti latviešu valodas vārdu nozīmi tāpēc, ka esi slikti mācijies latviešu valodu tāpēc, ka esi darijis piecus darbus vienā laikā un visus vienādi sūdīgi. Pretējā gadijumā būtu sapratis, ka cilvēks iekārtots tā, ka pricājoties par brīnišķām debesīm var iekāpt kakā un lai tas nenotiktu, cilvēks novēršas no debesīm un pievēršas zemei. Bet tas nenozīmē, ka viņš bāzīs mutē vai kabatā to, kas būs zemē. Vēl cilvēks iekartots tā, gribam vai nē, ka nav spējīgs pavilkt visu, ko grib. Un tāpēc man kļuva žēl sava laika lai pievērstos un skaidrotu zellim no brigādes uz distances vadības puļķa no Kremļa dzīves priekšnieka kabineta. Katrs var pelnīt savu pusglāzi semočku kā prot.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    grislits > Þanis Bezmers 28.06.2013. 12.09

    ierados, pirmā jūsu komentāra daļa laikam par manu dzīvi, skatos labi mani pazīstat. nepateiksiet, kur esam tikušies?

    Bet otrajā komentāra daļā atkal neiebraucu – vai vēlaties norādīt, ka saņemu algu no kremļa par komentāru rakstīšanu?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Þanis Bezmers > Þanis Bezmers 28.06.2013. 13.44

    >saule_laime: “It kā dziedāšana būtu kāda perversa nodarbe, kas ierobežo strādāšanu, domāšanu un kvalitatīvu dzīvošanu.”
    Ak, saule. Ak, laime! Atceries rūgto nožēlu par neizdarīto, jo biji aizņemta ar ko citu. Ja nē, tad tas vēl priekšā. Es zinu, kā dzīvo dziedātāji un dancotāji. Pēc darba, studijām daudzu stundu mēģinājumi, daudzu gadu ilgumā. Bieži bastojot no studijām un atprasoties no darba. Desmitiem tūkstošu cilvēkstundu, kuru pietrūkst kaut vai daudz maz aptveroša aktuālas informācijas bloka uzturēšanai latviešu valodā. Desmitiem, varbūt simtiem tūkstošu cilvēkstundu, veltītu tvaika nolaišanas vārstam vai zaļām brillēm tuksnesī. Par to mūs apbrīno visā pasaulē. Tas muums tik ļoti patīk, ka nesaprotam vairs, kāpēc mēs ejam mazumā. Taču ne jau no “kvalitatīvas dzīvošanas”. Mēs uzbliežam gaismas pili par 200 mln., katru gadu tā atsūks pa 20 mlj. Un? Gaismu tajā nesīsi maisiem, ķēdē sastājušies. Lai pasaulei ir ko brīnīties. Mūsu mazskaitlīgā nācija saļimst zem kultūras mantojuma svara, kur ietilpst arī dziedāšana un dancošana. Bet vispār, tie zemsvītru lietotāji izskatās no viena semočku kantora.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Þanis Bezmers 28.06.2013. 13.58

    Ērik, Tu esi sociķis tas skaidrs, bet vecais, es savukārt esmu labējais ( nejaukt ar pasaulē kādus 30-40 gadus ienākušo un tagad apogeju sasniegušo globālismu, kam savukārt ļoti ģeld sociālisms, radīt ” bidlo” bez īpašumiem, bez uzņēmības, personiskās iniciatīvas, atbildības, kuri ir tieši atkarīgi no pabalstu sistēmas-sociālā spilvena)

    Tā ka es laikam arī teiktu:” Es par sociālisma&globālisma izraisītā posta izvērtēšanu”

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    grislits > Þanis Bezmers 28.06.2013. 14.11

    Nu jau “ierados” sāk bliezt vaļā kā susurs senākos (pirmsvēlēšanu) laikos…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > Þanis Bezmers 28.06.2013. 14.52

    Susurs daudz atraktīvāks bija.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Þanis Bezmers 28.06.2013. 19.10

    WAT,varbūt arī esmu sociālists,nezinu,bet man arī vienalga,kā sauc plēsonīgā kapitālisma ierobežošanas metodes,kurš bez kontroles ved uz bagātību un varas arvien lielāku koncentrāciju,kas savukārt tieši šo globalizāciju padara iespējamu.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Þanis Bezmers 29.06.2013. 11.29

    Bet piekrītu tam, ka mums arī vajadzētu kādu cīņas biedrību. Es jau ņemtu to pašu ‘Latvija bez nacisma” modifikāciju
    ———————
    Starp citu, laba ideja. Latviešu organizācija, kas cīnās pret krievu fašismu (šovinismu, impēriskumu). Un tāda organizācija varētu piedalīties visos šajos krievu līkdeguņu saietos un runāt par fašismu, kā to saprot latvieši.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Þanis Bezmers 29.06.2013. 14.00

    Ērik, ierobežot kāda cita varas uzurpēšanu var vienīgi ar sevis paša varas palielināšanu un tas normālā vidē, notiek ar paša spēkiem un cik izsitīsi tik būs,gan ekonomiskām metodēm, gan aktīvi sociāli darbojoties utt.., bet ja Tu gribi pabļaut ka tevi lūk apdala un nav Tev pietiekoši peso, laika, iespēju utt, un tā labā tavuprāt pietiek deliģēt 4 gados reizi savu balsi populistiem -sociķiem( par mēri komuņāgām nerunāsim), kuri tev sola desas luņķus kokā , un ka būs viss un par velti, tik mazliet ļaunie kapitālisti jāpaspiež( ne jau tie globālie , no to rokām jau sociķi un ārodbiedrības jau barojas, bet tie, Tev deguna priekšā esošie mazie videjie, pašnodarbinātie), tad man Tev jāsaka ka Tu esi viens lētticīgs muļķis, kurš labprātāk izvēlas ticēt vēlamajam, nevis skatīties patiesībai acīs.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Þanis Bezmers 30.06.2013. 13.56

    WAT,man tev jāatbild,ka pats esi lētticīgs muļķis,ja domā individuāli tikai ar paša spēkiem konkurēt ar starpnacionālām korporācijām vai cīnīties pret labi nostādītu sistēmu,kurā vienmēr būs zaudētāji un uzvarētāji,un kas tev atvēl tikai noteiktu lomu.Jauko pastāstiņu par Fabianu esi lasījis?”FABIANS VAI KĻŪDA SISTĒMĀ.”http://www.aplis.lv/publikacijas-citimateriali/39-fabians.html

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam