Mamikins ar raidījumu “Bez cenzūras” pāriet pie Krievijas holdinga

60

Komentāri (60)

Sandris Maziks 31.03.2013. 10.19

Kucesbērniem, kam jau doma vien par latviešu nacionālpatriotiem izraisa zarnu spazmas un maizes gabals iestrēgst rīklē. Krievu “nacionālisti” pēc futbola huligāna, galējā fašistu izdzimteņa, Sviridova, bojāejas.
http://zyalt.livejournal.com/330396.html

+3
-3
Atbildēt

0

Kaspars Špūle 30.03.2013. 14.15

+8
0
Atbildēt

18

    Sandris Maziks > Kaspars Špūle 30.03.2013. 17.27

    Paldies, noklausījos līdz galam, superīgākā intevija. Nevaru piekrist par krievu “nacionālistiem”, jo krievs, tā ir dažādu etnosu savākta banda, ko satur kopā tikai šovinistiska un sātaniska ideoloģija. Par kazakiem, tie ir krieviskotie ukraiņi un ja viņi negribētu asociēties ar zvērisko un tumsonīgo bidlu masu, tad viņiem būtu laiks atgriezties pie savām ukraiņu saknēm un atgriezt vēsturiskās Ukrainas zemes. Ja cara laikā tā bija elite, tad tagad vienkārši klauni.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 30.03.2013. 17.47

    Nabaga Mamīkins (Deutsche Welle un BBC “līdzstrādnieks”) droši vien nezināja, ka šoreiz viņam pretī sēž patiesi profesionāls televīzijas diskusiju raidījumu vadītājs (4 gadi ukraiņu kanālā 1+1, 2 gadi telekompānijā “Kiiv”) :D

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > Kaspars Špūle 31.03.2013. 21.57

    Vnk jūs esat nezinīši, jo nezināt, kā šādas intervijas tiek sarunātas, tāpat, kā negodīgas spēles sportā. Pirms vēlēšanām kāpēc gan VL nedarboties arī tā.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Kaspars Špūle 01.04.2013. 10.26

    Intervija interesanta, bet:

    1.) Vismaz kādus 6-7 (labāk 20) raiti runājošā viesa minētos faktus derētu pārbaudīt.:)
    2.) Arī es neticu, ka Mamikins nezināja, ar ko viņam darīšana. Kādu spēli Mamikins īsti spēlē, kas viņam galu galā ir aiz ādas?… Nezinu. Līdz galam pagaidām nesaprotu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Kaspars Špūle 01.04.2013. 10.31

    ….. Kādu spēli Mamikins īsti spēlē, kas viņam galu galā ir aiz ādas?.
    .
    __________________
    iezemiešu pārņemtība ar kauč kāda momočkina izdarībām-ko tas liecina?

    Laikam vienīgi to, ka apziņas dekolonizācija vēl tikai pašā sākuma posmā.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Kaspars Špūle 01.04.2013. 10.55

    Haris. Galvenā doma taču pareiza, iespējamas neprecizitāte detaļās. Šnorem arī pārmet, ka nošaušanas epizodes notikušas citās vietās nekā titros norādīts, BET galvenais, ka šāvēji tie paši. Nav taču svarīgi, vai noziedznieku nobildē Majoros vai Dzintaros?:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 01.04.2013. 10.59

    Hari, manuprāt, tā bija divu propagandistu divkauja, kurā ar milzīgu pārsvaru uzvarēja viesis no Ukrainas. Viņš pārliecinoši pierādīja, ka patiesībā šejienes curiku apjūsmotais Mamikins ir nožēlojams diletants. Ne velti CCO provokators Šreks ar ģērboni aizmuldējies tik tālu, ka Mamikinu varētu būt uzpirkusi partija “Visu Latvijai!” :)
    Vēl jāpievērš uzmanība tam, ka pārraide ir ierakstīta 16. martā (tas izriet no ukraiņa izteikumiem), bet parādīta tikai tagad. Atļaušos izteikt pieņēmumu, ka tas varbūt noticis bez aizejošā Mamīkina piekrišanas :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Kaspars Špūle 01.04.2013. 11.05

    lama:
    iezemiešu pārņemtība ar kauč kāda momočkina izdarībām-ko tas liecina?
    =============================
    :):)

    Nē, nevajadzētu kļūt “pārņemtiem”, tomēr acīs šie “krievu intelektuāļi”, manuprāt, mums jāpatur. Arī tādi kā Jurijs Aļeksejevs (imhoclub.lv) un it kā latviešu pusē spēlējošie Olga Procevska un Dmitrijs Petrenko.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Kaspars Špūle 01.04.2013. 11.14

    lno –

    Nu, bet kaut vai pati pirmā tā ukraiņa tēze, ka “Maskava ir lielākais ļaunums, kas pasaulē palicis”. Vai tiešām tam tā viegli var piekrist? Mums “Maskava”, protams, ir ļaunums (apdraudējums), un viens no lielākajiem. Tomēr vai vienīgais, un vai pasaules mērogā lielākais?
    Tas gan jebkurā gadījumā nav “fakts”, ko varētu objektīvi pārbaudīt.:)

    Ukrainis 28. minūtē, piemēram, saka, ka visa “migrācijas politikas vadība” Maskavā (visā Krievijā?) esot dagestāniešu rokās. Ka policijā strādājot kaukāzieši, aziāti, azerbaidžāņi, armēņi – ka tie tur ieņemot “labākās vietas”. Ka krievi tikai apkalpojot cauruļvadus un tādā garā.
    Šādus “faktus” gan man gribētos pārbaudīt – ja nu spītējot “lamas” brīdinājumam, es kādā brīdī kļūtu “pārņemts”.:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Kaspars Špūle 01.04.2013. 11.26

    fretka:
    Ne velti CCO provokators Šreks ar ģērboni aizmuldējies tik tālu, ka Mamikinu varētu būt uzpirkusi partija “Visu Latvijai!”
    ======================================
    Mani nepārstāj iepriecināt reakcija, ko lāga zēnam “SuperEye” (pēc manas pārliecības – gluži nacionāli, bet varbūt ne nacionālistiski noskaņotam latvietim) ik palaikam izdodas izvilināt no pieres saraukušajiem letiņiem.:) Domāju, ka priecājas arī viņš.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Kaspars Špūle 01.04.2013. 11.38

    Haris. Šoreiz Jūs mani pārsteidzāt. Pat Svanidze uzskata, ka Putins ir Kadirova kīlnieks. Paskatieties saites, kuras ieliku augstāk. Kadirova bandīti Maskavā nolaupa cilvēkus un prasa izpirkšanas maksu, bet augstākā FSB priekšniecība pavēl noziedzniekus atbrīvot.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 01.04.2013. 11.40

    Hari, CCO = centrālais curiku orgāns “Ir”.
    Un, lūdzu, pievērsiet uzmanību arī smaidiņiem.
    Man personīgi nepazīstamu cilvēku “nacionālo noskaņojumu” gan es neuzņemtos mērīt…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Kaspars Špūle 01.04.2013. 11.45

    lno –

    Notikumiem Krievijā caurmērā pievēršu ļoti maz uzmanības. Ja sakāt, ka tie tiešām izklausās pēc faktiem, tad ņemšu vērā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Kaspars Špūle 01.04.2013. 11.46

    fretka:
    Man personīgi nepazīstamu cilvēku “nacionālo noskaņojumu” gan es neuzņemtos mērīt…
    =====================================
    Arī Jūs es nepazīstu, tomēr esmu pārliecināts, ka diezgan labi saprotu, cik “nacionāls” esat.:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Kaspars Špūle 01.04.2013. 11.50

    fretka. Piekrītu, bet Latvijas TV kanālos Mamikins ir “stars”. 100. panta vadītāju viņš apspēlētu bez piepūles. PBK viņam ir īstā vieta. Tas tik vēl trūka, lai Latvijas valsts ideju izsmietu no sabiedriskās TV 1. kanāla.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Kaspars Špūle 01.04.2013. 20.12

    ..it kā latviešu pusē spēlējošie Olga Procevska..
    _——————
    skat Alehina blogu

    http://www.alehins.com/2013/03/kara-jaizvelas-puse.html

    0
    0
    Atbildēt

    0

piziks 30.03.2013. 08.20

Rodas arvien jaunas iespējas pēc Mamikina iedzīšanas KF propagandas teritorijā:

http://www.satori.lv/raksts/5476

Patsrīdēties ar LU grāda kandidāti Procevsku, piem., par tēmu “atbrīvotāji?” butu Latvijas patriotiem apgrūtinoši?

+7
-5
Atbildēt

16

    dro > piziks 30.03.2013. 08.58

    OT. Ak ļaunie un aprobežotie latvieši! Iedzinuši eņģeli Mamikinu ellē:) Vai tad TV5 būtu kļuvis par sabiedriskās TV kanālu, un kāda atšķirība no kādas kanceles Mamikins pauž savu ironiju par LV? Un tagad vēl janolūdzās Procevsku? Strīdēties ar Procevsku? Par pašsaprotamām lietām?:)

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 30.03.2013. 09.29

    lno, ja tās lietas Procevskai un visiem tiem, kas par viņu vēl daudz nekaunīgāki, būtu pašsaprotamas, tad strīdēties nevajadzētu. Labāk strīdēties nekā šaudities.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > piziks 30.03.2013. 09.42

    OT. Šāvienus šobrīd var dzirdēt tikai mežā medību laikā. Štokenbergs gan murgoja,ka dzintarieši esot apšaudījuši Pabrika māju un par šiem meliem netika saeimā. Pļāpāt internetā sāku gadsimtu mijā krievu Delfos, jo naivi uzskatīju,ka latviešiem ar saprašanu viss kārtībā. Derības vinnēju, bet nevienu krievvalodīgo gan nepārliecināju. Kolonisti savu senču atbrīvošanas misijai un krievu garīgumam tic tāpat kā Gēbelsa propogandas ministrijas darbinieki brīnumierocim, lai gan paši šo pīli bija palaiduši gaisā.
    Kāds sakars Procevskas uzskatiem ar Mamikina pārcelšanos uz RBK, kur būtībā ir viņa īstā vieta?
    Kāda jēga strīdēties, ja nav ne mazākās izredzes pārliecināt?

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 30.03.2013. 10.43

    lno…

    Procevsku? Da kaut vai tādēļ, lai citiem — strīda pamanītājiem/lasītājiem — parādītu Latvijas izglītibas reālo līmeni, tās sasniegumus… ja jau Procevska velk uz zinātņū doktores pusi un ES zinātnei paredzētos LV fondus jūzē jau tagad. Un strīdēties tādēl, lai publiski — argumentēti un pamatoti — apšaubītu tādu Latvijas zinatni, ko Procevska pārstāvēt cenšas jau tagad.

    lno, tagad Latvijas patriotiem modē jau kādreiz redzēts paņēmiens — padoties pirms cīņas, noklāties nekaunīgiem spekulantiem par kājslauķīti vēl un vēl? A naafig tad tādiem patriotiem Latvijas valsts vajadzīga, — lai koptu patriotismu pašu patriotu vietā?! :)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > piziks 30.03.2013. 12.22

    Optiskais Tēmeklis
    “Rodas arvien jaunas iespējas pēc Mamikina iedzīšanas KF propagandas teritorijā”

    No tā šarikovi poļigrafi piļigrafoviči vēl debilāki nepaliks, tā suga jau sasniegusi apogeju.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > piziks 30.03.2013. 19.28

    ….Optiskais Tēmeklis….Tu esi krietni pārvērtējis īstlatviešu spējas… :)
    …neesi pamanījis, ka diskusijās ar vienvalodīgajiem vai SC reklāmas seju – Ušakovu, īstlatvieši neiesaistās…neesot jēgas, sveša vara, tas zem viņu cieņas, tik zemu nenolaidīsies, bla-bla-bla….argumenti tiek pievilki aiz matiem…bet….aiz tā visa slēpjas tukšums starpausu telpā, pietrūkst pelēkās vielas, lai neiedzīvotos kaunā par savu mazspēju….tāpēc labāk burkšķēt aiz stūra un savu stingro mugurkaulu demonstrēt pret savējiem….nu, jā – muguras smadzenēm tomēr cita funkcija….

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > piziks 30.03.2013. 20.03

    zanE. …aiz tā visa slēpjas tukšums starpausu telpā, pietrūkst pelēkās vielas, lai neiedzīvotos kaunā par savu mazspēju….tāpēc labāk burkšķēt aiz stūra un savu stingro mugurkaulu demonstrēt pret savējiem….nu, jā – muguras smadzenēm tomēr cita funkcija….
    _____________________
    Ai, tantiņ, tavas mēles funkcija laizīt, laizīt un vēlreiz laizīt to vietu, kur beidzas muguras smadzenes tiem, kuri runā svešā valodā.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > piziks 31.03.2013. 10.07

    Kur tad tur kāds mugurkauls, kā viss pārējais, arī tas mugurkauls ir tikai lmitācija, un domāts tikai “savējiem”, pārējie taču saprot, ka viss tas tīrais politbizness “patritisma” dūmu aizsegā.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > piziks 31.03.2013. 10.54

    lama. Ukrainis malacis kārtējo reizi uzsvēra to, ko saprot ezis, bet nesaprot integrētāji – “krievi” nekad un nekur nebūs apmierināti, viņi mīl tikai tos, kurus bīstas. Cenšanās atrast kompromisu, izlīgumu izsauc vēl lielāku nicinājumu pret latviešiem un Latvijas valsti, jo vienīgais, ko viņi respektē ir spēks.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > piziks 31.03.2013. 11.25

    …-“jo vienīgais, ko viņi respektē ir spēks.”…

    …tad jau īstlatvieši Rīgas domes vēlēšanām atraduši pareizo lozungu – “SPĒKS un TEIKŠANA”….bīstieties visi, bīstieties!…un tad uzreiz Rīgā valdīs cieņas pilna gaisotne, prieks un laimība….

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > piziks 31.03.2013. 13.12

    zanE.” Īstie latvieši” ir tie, kuriem partijas viedoklis ir viņu personīgais. Ja partija liek, tad Ušakovs ir labs un ar asarām acīs jāsvin Jāņi uz Rīgas bruģa Paula šlāgeru pavadījumā, ja Ušakovs partijai draud atņemt varu, tad Ušakovs vairs nav tik labs, bet ar viņu jāmeklē izlīgums. Lai atbalstītu partiju, par meliem var nosaukt neapgāžamus faktus, maskējoties ar demokrātijas saukļiem, var noslēgt savienību ar visagresīvākajiem valsts nīdējiem. Priecīgu pashu:)

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > piziks 31.03.2013. 13.19

    Tā arī nesapratu – Paula šlāgeri ir labi vai slikti ? :)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > piziks 31.03.2013. 13.24

    …lno…kas ir “pasha”?…:)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > piziks 31.03.2013. 13.28

    zane – pasha – varbūt Paša ? :)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > piziks 31.03.2013. 21.55

    “lno lama. Ukrainis malacis kārtējo reizi uzsvēra to, ko saprot ezis, bet nesaprot integrētāji – “krievi” nekad un nekur nebūs apmierināti”

    – Tā nav. Runa ir par divām atšķirīgām pieejām. Tas ukrainis tāpat kā VL meklē kašķi. Ja jau mēs tā skatāmies, tad ne tikai krievi, bet neviena tauta un nekad nebūs apmierienāta. Bet jautājums ir, ko jūs vēlaties ar tiem atšķirīgajiem iesākt, kašķi vai kopīgu darbu.

    Ukrainim nacistiski uzskati, tā, viņš apgalvo, ka it kā esot nepilnvērtīgas tautas, un tās ir tautas, kas radušas daudzu tautu vai rasu sajaukumā, kā viņa skatījumā moskaļi. Tā sacīt nozīmē tīru nacismu. Tāpat viņš apgalvo, ka visi vai gandrīz visi francūzi atbalstīja nacistisko ielikteni Višī, kas nav taisnība. Kā tad ar Resistance? Galvenais. Viņš saka, ka daži cilvēki un pat veselas tautas esot nelabojamas. Tas ir tīrais nacisms.

    Ja jau mēs tā paskatāmies, tad Ukrainā valodnieciskās kopas dzīvo mierīgāk, nekā Latvijā. Piem., Ukrainā nebija valodu referenduma tik plašā mērogā, kā Latvijā. Vārdu sakot, Ukraina atrodas daudz lielākajā attālumā no masu nekartībām vai pilsoņu kara, un tas ir pateicoties savstarpējiem kompromisiem.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 29.03.2013. 22.09

Kreivu Dubultu Vārna

jeb arī krievu Majoru vārna

+3
0
Atbildēt

1

    piziks > dace_ampermane 01.04.2013. 00.15

    Klejotāj, aplam — krievu Majori tika rezervēti pulkvežiem un par tiem augstākiem činiem… :)Krievu majori tika sūtīti uz Dubultiem un tālāk…

    0
    0
    Atbildēt

    0

Zane 29.03.2013. 15.59

Katram īstam kreivam vistuvāki ir Miami, Limasolgradas vai Jurmalas īpašumi.
Ists kreivs ir visgudrākais, visaktīvākais, visticīgākais un visveiklākais!
Neviens nemāk tik “masveidīgi veikli” slēpt savu interesi!

+3
0
Atbildēt

0

Ieva Priedenfelde 29.03.2013. 15.57

Atceros, kā Mamikins ņēma priekšā Kurdjumovu. Normāls čalis tas Mamikins.

+4
-5
Atbildēt

0

Zane 29.03.2013. 15.54

Ikvienam redzams, ka Dižās Krievijas brigādisti ir vislabākie!

+1
-8
Atbildēt

0

dzintarz 29.03.2013. 11.07

amikins ar raidījumu “Bez cenzūras” pāriet pie Krievijas holdinga
============
Lūk arī šļoseršķieles piesauktās DižasGlabejasKreivzemes investīcijas Latvijā.
Bankas un Mēdiji, burkas un ķemertiņpapīrs.

Priekš kam Latvijas TV audzēt un skolot šitādu kreiveli, nesaprotu..

+7
-5
Atbildēt

0

dace_ampermane 29.03.2013. 08.29

kas tas holdings ir uz kuru mamikins pāriet? turētājs, tureklis, turamais? Vai tad latviešu vārda nav tajai lietai?

mamikins/čekists, tēlojot laipnīgo onkulīti, uzreiz pēc paziņojuma par atlaišanu stāstīja presē, ka kļūšot par krievu valodas skolotāju kādā ciema skolā Latgalē, he-hē :))

+8
-1
Atbildēt

0

Ieva Priedenfelde 28.03.2013. 22.46

MTG interesē tikai tingeltangeļi ar reitingu vidējam dīvānāpirdējam, kā koru kari.

+4
-12
Atbildēt

0

janazakovica 28.03.2013. 22.01

jaa pirms velesanam mamikins bus loti vajadzigs SC un lidzigiem..ko pec tam..parak vins attistits,nekontrolejams un neordinars prieks videjaa krieva kuram smadzenes izskalotas ar kremla prosarkano propogandu un serialiem

+7
-2
Atbildēt

0

piziks 28.03.2013. 21.45

Aivar, diez vai.

Pirms aptuveni mēneša redzēju Mamikina lidzdalība taisitu video par Kaļiņingradu, kur pavidu šis gan normāli domāja, gan labi runaja latviski. Tagad viņu aizdzina pie riktigiem naidniekiem, — tos latvju bāleliņi paši māk ražot. Pamuļķīgi. Rīgā ir mi-i-ilzigs bars nesalidzināmi slitkāku vienvalodīgo radijumu par Andreju Mamikinu.

+18
-7
Atbildēt

9

    grislits > piziks 28.03.2013. 22.01

    Nu un, ka ir sliktāki raidījumi? Nekādu pozitīvo pienesumu viņš Latvijai tāpat nedeva, drīzāk kādu svārstīgāku latvieti ar paskalotām smadzenēm varēja pārliecināt SC balsotāju rindās nostāties.

    Attiecībā pret krievu auditoriju tak vienalga, kurā kanālā viņš ir un ko runā – tur tāpat visi balso kā armija par vienīgo un pareizo partiju SC. Neredzu jēgu tādu Mamikinu kaut kā pieraudzēt kādam Latvijā strādājošas televīzijas latviskam kanālam, jo labuma tāpat nekāda, nevienu no krievu auditorijas viņš nekad nav padarījis lojālāku Latvijai un nepadarīs. Un tāds arī noteikti nemaz nav bijis viņa mērķis – padarīt kādu lojālāku latviskai Latvijas valstij vai vismaz padarīt skatītājiem saprotamu Latviju kā nacionālu valsti bez divvalodības.

    +18
    -9
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > piziks 28.03.2013. 22.07

    “nevienu no krievu auditorijas viņš nekad nav padarījis lojālāku Latvijai un nepadarīs”

    Uzreiz redzams, cik jūs esat totalitārs savā domāšanā, un tas ir tipiski šai idiotiskajai zemītei. Cik es zinu NORMĀLUS latviešus, viņus interesē nauda, seksa attiecības, ģimene, braukāšana pa pasauli, un nevienu neinteresē valodas jautājumi vai patriotisms. Bet te ir tāds zoodārzs visādiem zvēriņiem.

    0
    -24
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > piziks 29.03.2013. 03.09

    to super_e-y-e
    Melo, suns!

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > piziks 29.03.2013. 06.17

    tarax_data – pirmkārt –nemelo vis, vienkārši spogulī skatās, otrkārt – par ko apvaino suņus?

    +18
    0
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > piziks 29.03.2013. 07.04

    ai, tarax_tara, atvaino par kļūdaino niku :(

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > piziks 29.03.2013. 08.00

    “Padarīt kādu lojālāku” nav žurnālista uzdevums, nevajag jaukt žurnālistiku ar propagandu.

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > piziks 29.03.2013. 11.05

    Optiskais Tēmeklis
    “Tagad viņu aizdzina pie riktigiem naidniekiem, — tos latvju bāleliņi paši māk ražot.”

    Vai tad bez Mamikina ušakovu, voroncovu un citu fašistu mērgļu, 1. Bandītu Anālam trūka?

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > piziks 30.03.2013. 19.41

    …piekrītu!…tā bija muļķība – neuzsākt sarunas ar Mamikinu par darbu Latvijas sabiedriskajā televīzijā….Mamikins ļoti labi varētu nomainīt nespējnieku Ozolu 100.panta preses klubā….dzirksteles šķiltos un būtu gan interesants raidījums, gan reitingi augtu…

    …Mamikina raidījums “Bez cenzūras” uzliek savu rāmi pašam raidījumam, bet kopā ņemot – tas bija interesants….jā, bija savas provokācijas, aizvainojumi un nesaprašanās…taču mainot formātu – skatītājs tikai iegūtu….

    …Mamikins LTV ienestu dzīvīgumu, izdzītu to remdenumu un pašapmierinātību, kurā ieslīgusi sabiedriskā TV, radītu konkurenci pārējo žurnālistu un raidījumu vadītāju vidū…

    …žēl, palaista vējā laba iespēja iepūst dzīvību letarģiskā miegā snaudošam medijam….un intriga skatītājiem… :)

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > piziks 31.03.2013. 09.40

    Drīzāk, nevis laterģiskā miegā, bet, komā.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

janis17 28.03.2013. 21.02

Viņi tik fundamentāli savādāk domā, ka neko viņiem neieskaidrosi. Kupraino kaps iztaisnos…

+11
-4
Atbildēt

0

jmaklakovs 28.03.2013. 20.28

Smadzeņu skalošana pāriet jaunā līmenī. Ušakovs pirms vēlēšanām var priecīgi berzēt rokas.

+7
-4
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam