Par nācijas veidošanu

149

Komentāri (149)

maracecina 29.01.2013. 16.50

Nu tad veiksmi. Jo jūs tik ilgi nedzivosiet. Gribat savu mūžu veltīt naidam, jūsu izvēle. Var dzīvot arī sev, ja kas. Nu un tā jūsu pozcija raksturo visu to nacmurga pārņemto publiku – plika atriebība. Jūs taču zinat pēc vēstures, ka vendeta padara konkrētu reģionu par atpalikušu tuksnesi.

0
-5
Atbildēt

3

    gliters > maracecina 29.01.2013. 17.06

    Pirmkārt, jūs nezinat, cik man ir gadu, tāpēc izteikt pieņēmumus par to, ko es piedzīvošu un ko nē – ir garām. Ja domājat, ka esmu pensionāre, kļūdaties – piederu vidējai paaudzei un vismaz teorētiski gadus 20 man ir vēl visas iespējas nodzīvot – un pa šādu laika sprīdi var daudz kas notikt.
    Dekolonizācija, ko saucat par “vendetu”, notika gan Alžīrā, gan Indijā, gan Angolā, gan daudz kur citur. Indiju, lai arī tā ir sociālā un ekonomiskā ziņā “kontrastu zeme”, par “atpalikušu tuksnesi” tomēr nesauksi, tāpat kā Angolu, uz kuru bijušie kolonizātori portugāļi skrien peļņā bariem vien.
    Kas attiecas uz Latviju, tad tieši esošā postkoloniālā situācija ir tā, kas mūsu valsti smacē nost un neļauj pilnvērtīgi attīstīties.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > maracecina 29.01.2013. 21.04

    marlix
    Atceries, kropli, krievu garnizona padauzas bērns, ka tu dzīvo latviešu valstī un naidīgums pret latviešiem tevi iedzīs kapā. Pat ja nešūposies striķī Karātavu laukumā, kopā ar citiem fašistiem, nosprāgsi, kā PBAnāla, Voroncovs.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    My Paradise, My Rules > maracecina 30.01.2013. 15.02

    marlix, kāda saistība deokupācijai ar vendetu? Krievi paši vainīgi, ja šis jautājums uzpeld atkal un atkal. Būtu mierīgi dzīvojuši, nekaitinot latviešus, tas jau sen aizmirsts. Bet te ņemas ar visādiem referendumiem, naida kurināšanu pirms dažām atceres un piemiņas dienām, padomju izpratnes uzspiešanu vēstures jautājumos, tāpēc kaut kas ir jādara. Visu laiku tiek pārbaudīta latviešu pacietība, provocēts naids. Šī valsts ir Latvijas Republika. Mums ir sava izpratne par vēsturi, valodu pilsonību. To ieteicams pieņemt, bet drīkst arī nepieņemt un pameklēt citu mājvietu. Savukārt mēs nepieņemsim viedokli, ka tagad veidosim tādu valsti, kas būs patīkama Krievijai. Nu, tādu kā LPSR turpinājumu, tikai citā iesaiņojumā. Tā, kā tas notiek ar Krieviju. Nē, mūs tas neapmierina. Gribat būt kopā ar mums, labi. Negribat – vācieties. Mēs varam diskutēt par sīkumiem, nevis par Latvijai vitāli nozīmīgiem jautājumiem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Valdis Ozols 29.01.2013. 15.53

Zane : Jaunzeme-Grende: lai ieviestu pārmaiņas, jauno koalīciju vajadzētu veidot “Vienotībai” un “Saskaņas centram”
———
Ne viena partija tā ,ekspermenta dēļ jau pašnāvībā neies. Kad SDSP ar SC un citām krievu partijām iegāja koalicijā Rīgas domē ,tad drīz vien SDSP izputēja un līdz šim laikam nav tikusi saeimā.Vai tagad būtu pienācis laiks Vienotībai izputēt? Es domāju ka ,ne. NA ir ļoti piemērots Vienotības kompanjons.Nevajag aizmirs pagājušā gada 18.februāra referenduma rezultātus.Un nepsihot .

+1
0
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 29.01.2013. 13.43

——-betijacelmale Dzeri,”(..)
Mēs te pirms pāris dienām jau atradām tavus komentārus, kas runā viens otram pretī. Ka tik tev nav personības dalīšanās pazīmes? Padomā par šo diagnozi.”
=============================================================================’
Par Č.Darvina evolūcijas teoriju arī der padomāt
( K.Kariņa raksta kontekstā)

Константин Райкин “В мире животных” (Имитация движений)

http://www.youtube.com/watch?v=x56lIshuWOs

0
-1
Atbildēt

0

ligakalnina 29.01.2013. 07.04

Ja palasa daudzus komentus, iespaids, ka neesam ES un NATO valsts, bet, Krievija mūs jau okupējusi vai tūlīt tūlīt okupēs, latviešu valoda iznīkst, pie varas nez kādi kangari un nodevēji, utt.
Parastā latviešiem raksturīgā vēlme justies apdraudētiem, lai var pavaimanāt un pasūdzēties, un vēl novelt uz kādu “svešo” atbildību, tātad, atrast ienaidnieku, kurš pie visa vainīgs.
īsi sakot – mazohisms, jūtos labi tikai tad, kas man ir slikti, vai, es varu pasūdzēties, cik viss slikti.

+1
-7
Atbildēt

6

    P_Dancis > ligakalnina 29.01.2013. 08.03

    Nevajag krist galējībās.
    Tas pats gan būtu attiecināms arī uz otrā frontes pusē esošajiem, kuri apgalvo, ka uztraukumam nav pamata, un ka referendums par sabiedrības šķelšanu bija loģisks – jo viņi taču balsojot pret mums balsoja par savējiem.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ligakalnina 29.01.2013. 11.00

    dzeris49
    “Krievija mūs jau okupējusi vai tūlīt tūlīt okupēs”

    Fašistisko izdzimteņu krievija vēl joprojām mūs ir okupējusi. Smirdošu okupantu ordas bez okupācijas, tas būtu nonsens

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ligakalnina 29.01.2013. 11.34

    …mazohisms, jūtos labi tikai tad, kas man ir slikti, vai, es varu pasūdzēties, cik viss slikti …
    ______________________
    Tā Haloperidola Haskijs -dzeris49 grēku nožēlnieka aizrautībā raksturuo pats sevi?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ligakalnina 29.01.2013. 11.46

    Dzeri, vai man iekopēt kādu tavu komentāru, kur tu raksti tieši tādā toņkārtā – cik viss ir slikti, nolaists, stulbi, infantīli… kādi nu vēl tur tavi iemīļoti epiteti? Gribi apgalvot, ka tad, kad tu saki, ka ir slikti, tad tas tā arī ir, un, tevis nosauktie vainīgie, patiešām ir arī vainīgi? Bet, kad to pašu dara kāds cits, kura viedoklim tu nepiekrīti, tu uzreiz, pēc paraduma, lipini tam klāt diagnozi. Vai nav par lielu sava nekļūdīguma apziņa?
    Mēs te pirms pāris dienām jau atradām tavus komentārus, kas runā viens otram pretī. Ka tik tev nav personības dalīšanās pazīmes? Padomā par šo diagnozi.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ligakalnina 29.01.2013. 13.36

    ——–betijacelmale Dzeri, vai man iekopēt kādu tavu komentāru,..
    =============================================================================
    Visu IMHO Club priekšsēdētāja rakstu par alternatīvi apdāvinātajiem politikāņiem vajag pārkopēt, jo IRšu publikas vairākums jau vairākas svešvalodas pārvalda :

    Альтернативно одаренные политики

    http://imhoclub.lv/material/alternativno-odarennie-politiki/c/93498?act=expand

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    My Paradise, My Rules > ligakalnina 30.01.2013. 15.18

    Dzeri49, Tev nav taisnība. Īstenībā ar šiem komentāriem ir radusies iespēja izrunāt to, kas sāp vai nepatīk arī man, vienkāršajam cilvēciņam. Un patiesība ir tāda, ka vismaz valodu jautājumā pēc pagājušā gada referenduma ir jūtams, ka situācija ir kļuvusi sliktāka visās jomās. Respektīvi ir paasinājušās attiecības starp krievvalodīgajiem un latviešiem. Krievi ir iespītējušies, bet arī latvieši kļuvuši prasīgāki. Un vēl viena nepatīkama patiesība: visus šos 22 neatkarības gadus valodu, pilsonības, izglītības un vēstures jautājumus valdība cītīgi slaucīja pagultē, izrādot savu liberāli bezsatura mugurkaulu, cerēdama, ka cilvēkiem apniks. Bet neapnīk. Cilvēki grib skaidrību. Visi grib zināt, kas tad šī galu galā ir par valsti, ja svētkos valdība no tribīnēm un TV ekrāniem sludina vienu, bet ikdienā viss notiek citādi: pilsonību dabū cilvēki, kas neprot latviski, kas, protot latviski, bet ņirgājas par šo valsti, cilvēki, kas demokrātijas aizsegā nesodīti pauž valstij naidīgus uzskatus un arī ar savu rīcību grauj šo valsti. Te nav ruma par mazohismu. Nu ir pēdējais brīdis šo mašīnu, kas slīd grāvī, izstūrēt no tā ārā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

My Paradise, My Rules 28.01.2013. 20.58

Labi, ka beidzot parādās raksts, kas nepiekrīt Muižnieka murgainajai idejai – automātiski dot nepilsoņu bērniem pilsonību. Ilgi gan bija jāgaida. Īstenībā šis temats ir tik ļoti apnicis, ka nemaz nebūtu vērts par to runāt, ja vien laiku pa laikam atkal kāds nepārbaudītu latviešu noskaņojumu: ir vai nav mainījies, ir vai nav kļuvuši pielaidīgāki.
Skaidrs, ka valsts skolās bērni ir jāmāca tikai valsts valodā. Šī gļēvā politika nekādi nav pieļaujama, jo šī piekāpība būtībā attaisno un atbalsta PSRS koloniālpolitiku.

+6
0
Atbildēt

5

    ievuliitis > My Paradise, My Rules 28.01.2013. 22.02

    con brio, kā domā, ja atkal uz referendumu liktu jautājumu par pāreju uz latviešu apmācības valodu valsts finansētās skolās? Domāju, tagad daudziem acis ir atvērušās un rezultāts būs pavisam cits.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Es nezinu, vai tieši šis būtu īstais brīdis, drusku jau vēl vajadzētu ieskaidrot tiem latviešiem, kam vēl svarīgāk par visu “nekaitināt lielo lāci”. Bet vēl dažas muižnieku un kažoku iniciatīvas par pilsonību un skolu jautājums varētu kļūt ļoti aktuāls. Pēc principa “ja – tad”.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ———
    Briselē eirokrātiem 2014.gadā varēs skaidrot un skaidrot…..Varēs sēsties vecajos padomju traktorus – un braukt skaidrot kopā ar zemniekiem, ja vien būs sponsors arī “tīrajiem dzintariem”. Tā turēt!

    Ušakovs tikās ar Eiropas Padomes cilvēktiesību komisāru Nilu Muižnieku http://www.youtube.com/watch?v=FMdX2IkvTO4

    p.s. Oligarhi un kampēji var darboties mierīgi / «Жирные гуси» могут спать спокойно, пока есть покрякивающие, уводящие от них справедливое народное возмездие на дно жизни. Сеансы шоковой терапии продолжатся, нам обещали.”
    Максим Важенин: Размышления над мудростью «линдерманов»

    http://www.imhoclub.lv/material/razmishlenija-nad-mudrostju-lindermanov/c/335514

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    juhans > My Paradise, My Rules 30.01.2013. 14.05

    con brio „…Skaidrs, ka valsts skolās bērni ir jāmāca tikai valsts valodā. Šī gļēvā politika nekādi nav pieļaujama, jo šī piekāpība būtībā attaisno un atbalsta PSRS koloniālpolitiku…”

    Pareizi! Bet kamēr mēs te spriežam, Ķīlis – cilvēks, kura pārziņā šobrīd ir izglītības attīstība vai slāpēšana, paziņo, ka viņš neļaus bērnudārzos pāriet uz latviešu valodu, ka pret tiem „skolotājiem”, kuri no valsts budžeta finansētās skolās izmanto „divdomīgus vai aizdomīgus mācību materiālus, piemēram, PSRS kartes”, viņa vadītā ministrija nereaģēs (jo šādi skolotāji esot bijuši „tikai” katrs divdesmit piektais), un ka vispār pēc viņa domām „skolās NAV JĀMEKLĒ antinacionālo, antivalstisko kadru kalve”. Visa vaina esot tur, ka tiem, kas vēl joprojām nav iemācījušies latviešu valodu, tā tiekot slikti mācīta. Ar vienu vārdu sakot, tā pati vecā divdesmitgadīgā dziesma.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    o_ja3_14, tieši tā! Tāpēc jau “nospārdīja” MA ideju izvērtēt katras ministrijas darbu. Šīs izvērtēšanas laikā, iespējams, būtu arī mums ļauts izteikt viedokli, uzdot jautājumus. Bet nekā – valdībai tas nebija pieņemams.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete 28.01.2013. 20.34

——-
Par nācijas veidošanu!

Jau šovakar plkst.21:10 TV kanālā LNT atmiņas atsvaidzināšanai,- der ATCERĒTIES, kā latvijieši cīnījās baisi briesmīgajā padomju okupācijas 1975.gadā!

http://www.youtube.com/watch?v=-vJfxu5SswY

0
-3
Atbildēt

4

    dace_roze_lmt_lv > Signija Aizpuriete 28.01.2013. 20.42

    Padomju laikā latviešiem bija kultūra.

    Filmā ir interesanti atklājumi. Kaut sākumkadri nav īpaši labi izvēlēti. Galvenajam varonim fonā rēžģojums neīpaši labi izskatās kadru daļas kabinetā. Kaut varbūt tā bija metafora, piga kabatā briesmīgajam padomju režīmam. Toties šobrīd latviešu režisoriem nav kam rādīt pigas, jo nav naudas filmu uzņemšanai.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Signija Aizpuriete 28.01.2013. 21.02

    šķibacainais —Ko pēkšņi latviski? Ušaku vajag latviešiem iesmērēt? Vai tā fotka ir no geju sanāksmes?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > Signija Aizpuriete 28.01.2013. 21.49

    no pederastu.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Valdis Ozols > Signija Aizpuriete 30.01.2013. 10.41

    Toties šobrīd latviešu režisoriem nav kam rādīt pigas, jo nav naudas filmu uzņemšanai.
    —–
    Šodien tās filmas ir smieklīgas un tie režisori kas tās taisīja vēl smieklīgāki Viņi jau neprastu šodien uztaisīt kādu filmu,lai arī cik daudz naudas būtu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 28.01.2013. 20.33

http://g1.delphi.lv/images/pix/520×360/6ad4ab44/file40933407_13ea0cbe.jpg
Nils Ušakovs: Par referendumu – tēmas turpinājums
Nez vai kāds uzskatīja, ka, parakstoties par referenduma rīkošanu, es cerēju sagaidīt daudz uzslavu un dedzīgu komplimentu.
Jau sākotnēji bija skaidrs, ka atbildes reakcija būs komentāri par nelojalitāti, sabiedrības šķelšanu, sporta tērpiem, semuškām, Ķengaragu, vilcienu sarakstu uz Maskavu vai dziļdomīgi spriedelējumi par nekonsekvenci.

Tiesa, bija viens pārmetums, kuru es tiešām negaidīju. Mani vainoja, ka es rīkojos, vadoties pēc savu vēlētāju noskaņojuma. Patiesi, vidējam Latvijas politiķim nesaprotama un neloģiska izturēšanās – ņemt vērā savu vēlētāju viedokli http://www.delfi.lv/news/comment/comment/nils-usakovs-par-referendumu-temas-turpinajums.d?id=41663865

0
-3
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 28.01.2013. 20.26

——–
Demokrātiju vajag uzlabot – un vajag mācīties, mācīties un vēlreiz mācīties, citādi SC un Ušakovs atstās “jāņos” visas Rīgas mēra kandidātes “baibiņas” kopā ar visiem kariņiem.
Mācās, demokrāti, mācās kādai jābūt mājaslapai un zolīdai propagandai:

“Nils Ušakovs: Par referendumu – tēmas turpinājums”

(..)Un šeit vērts pievērsties jautājumam – kas gan ir mūsdienu Latvijas, latviešu valodas un kultūras nostiprināšanas un attīstības garants? Vai tiešām latviešu un krievu pretnostatījums? Nē! Atbilde ir cita: valsts nākotne, latviešu valodas un latviešu kultūras nākotne ļoti lielā mērā ir saistīta ar krieviem un krievvalodīgajiem Latvijas iedzīvotājiem. Ja krievi un krievvalodīgie kļūs par latviešu sabiedrotajiem, tad tas arī būs Latvijas, latviešu valodas un latviešu kultūras saglabāšanas un attīstības garants.
http://ivans.ribakovs.lv/archive/articles/nils-usakovs-par-referendumu/

+1
-2
Atbildēt

0

dace_roze_lmt_lv 28.01.2013. 17.15

Только сейчас понял, что хотел сказать автор. Будучи латвийским политиком, и, по определению, лживым прохвостом, он не говорит правды, но пытается запутать ложью. Авантюрист хочет сказать, что дать всем детям гражданство можно только при условии перевода всех школ на латышский язык. Но прямо он даже этого не может сказать, потому что он лжёт, как дышит, и, поэтому, сказать правду, это выше его сил. Он может только повторять националистические мантры.

Но Господь велик. Не в силе Бог, а в правде.

0
-3
Atbildēt

0

dace_roze_lmt_lv 28.01.2013. 16.34

Перевести русские школы на латышский язык невозможно без согласия русских.

Хотите повторить 2004 год? Что ж, тогда это ваш выбор.

http://www.youtube.com/watch?v=BpS3k0HD6i8

Русские и россияне тщательно мониторят выходки националистов. Вот хорошая статья друга Латвии Александра Дюкова. Он разоблачил команду президента:

http://www.imhoclub.lv/material/iz-nauchnogo-nasledija-professora-ik-feldmanisa/c/332598

И Россия накажет Латвию: Viņš arī teic, ka Krievija varētu liegt iebraukšanu valstī Latvijas premjerministram Valdim Dombrovskim (Vienotība) un diplomātiskās sarunas veikt „neitrālā teritorijā” ar valsts prezidentu, protams, ja prezidents „izbeigs spēlītes ar nacistiem”, kas, acīmredzot, domāta Nacionālā apvienība „VL-TB/LNNK/Visu Latvijai!”. http://www.ves.lv/article/236635

http://www.ir.lv/2013/1/28/polittehnologs-krievu-biznesa-veiksmes-stasts-ir-jaunais-vilnis

0
-5
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 28.01.2013. 14.51

——–
Krišjānis Kariņš: “Par nācijas veidošanu”.
==============================================================================
Ko politikānis, kas nav pat kultūras socioloģes D.Beitneres ieteiktā romāna vienu ieteikto nodaļu izlasījis (tā es secinu) – , zina kaut ko par nācijas veidošanu? http://www.ir.lv/2012/12/24/no-jauna-macities-ka-veidojas-nacija

Man smiekli nenāk – šitie repšiki, gluži kā viņu “fīrers Einārs”, kā sāka 1988.gadā lauzt, tā arī neko citu nespēj piedāvāt….

0
-2
Atbildēt

0

ilmisimo 28.01.2013. 14.30

Valodas Latvijā: pārtautošana

Pirmdiena, 28.01.2013. — ritvars

Viens no trīs procesiem, kas kādā vietā maina tautību sastāvu, līdzās dabiskai kustībai (dzimšana un miršana) un migrācijai (ieceļošana, izceļošana) ir pārtautošana jeb asimilācija — pāreja citā tautā. Pārtautošanas virziens un stiprums atkarīgs no vairākiem apstākļiem:

pirmkārt, no tautību samēra — mazākas tautas pāriet lielākās;
otrkārt, no atsevišķu tautību pievilcības un noturības;
treškārt, no etnopolītiskās vēstures.

Kā ir Latvijā? Diemžēl migrācijas uzskaite mūsdienās ir zemākā līmenī nekā priekš 90 gadiem, tāpēc pilnīgi precīzu ziņu par pārtautošanu nav. Labākais, kas ir — 2011.gada tautskaites dati par dažādu tautību mājās runāto valodu. Neiedziļinoties mazāk svarīgās lietās (piemēram, kāpēc tik daudz nezināmas valodas un ko ar to darīt), arī neapstrādātas tautību valodas ziņas rāda, kā ir ar pārtautošanu Latvijā. Cik kuŗai tautai piederīgo kuŗā valodā pārgājuši, var uzskatāmi attēlot, rādot plūsmas proporcionāli pārgājušo skaitam, bet tautu nosaukumus — proporcionāli piederīgo skaitam

……………
Īsi secinājumi:

kaut latviešu ir 2,3 reizes vairāk nekā krievu (62,3% un 27,0% iedzīvotāju), latvieši pāriet krievos daudz vairāk nekā krievi latviešos. Latviešu pēc valodas ir aptuveni tikpat, cik latviešu pēc tautības (62,1% un 62,3%), tikai tāpēc, ka dažas tautas (leiši, čigāni, igauņi) pāriet vairāk latviešos nekā krievos;
Latvijā šobrīd pārtautošana ir pārkrievošana, krievu pēc valodas ir ievērojami vairāk nekā krievu pēc tautības (37,2% un 27,0%);
pārkrievošana gandrīz pilnīgi iznīcinājusi sīkākās tautas — trešā izplatītākā mājas valoda ir leišu, nieka 0,12% (vēl varētu būt čigānu, tak pētītos datos tā diemžēl nav atsevišķi rādīta).

Pārtautošanas virzienu un stiprumu var ietekmēt ar valsts etnopolītiku. Pašreizējā pārkrievošana ir līdzšinējās Tautas frontes — “Latvijas ceļa” — Tautas partijas — “Vienotības” etnopolītikas iznākums. Ja tāda Latvijas valsts pamatu graušana apmierina, etnopolītiku var nemainīt. Ja neapmierina, tā jāmaina latviskuma un sīkāku tautu nostiprināšanas virzienā.

+7
-1
Atbildēt

3

dro 28.01.2013. 12.31

Visos portālos ievērību guvis Guardin komentārs Latvia: Russia’s playground for business, politics – and crime, izņemot IR.

Šeit valda uzskats, ka lielākais drauds Latvijas drošībai ir NA:)

+21
-1
Atbildēt

1

    dace_ampermane > dro 28.01.2013. 14.24

    lno, kamēr Ločmelei un Ozoliņam nav sava milicija Tev nevajadzētu uztraukties :))

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 28.01.2013. 12.00

piedod, Eža, bet tas ir tieši tas veids kā tu šeit sarunājies :) [vienmēr ne pa tēmu] patīk?

+4
0
Atbildēt

6

    Signija Aizpuriete > dace_ampermane 28.01.2013. 14.35

    ——–klejotājs piedod, Eža, bet tas ir tieši tas veids kā tu šeit sarunājies :) [vienmēr ne pa tēmu] patīk?
    ==============================================================================
    Kas nav aizliegts – tas ir atļauts! Domā, Pēteri, domā:

    Imants Ziedonis. Dziesma par Pēteri.

    http://www.youtube.com/watch?v=YpIGdslBbos

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > dace_ampermane 28.01.2013. 19.22

    > klejotājs: _…[vienmēr ne pa tēmu]…_ 12:00
    ~~~~~~~~~~~~~~~~
    “fluds” ir panjemiens ar ko aghents izjauc sarunu par sev vai savam saimniekam nevelamu temu.
    nav jegas aghentu personigi uzrunat, vinsh izliksies par idiotu.
    ir portali kuru noteikumos ir bridinajums lietotajam tikt izbanotam par neatbilstoshu uzvedibu, taja skaita fludu.
    varam to ierosinat IR portala administracijai.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > dace_ampermane 28.01.2013. 20.12

    TanteSidra

    Jā gan, Tante Sidra :)) Krieviskajos portālos neatļauj rakstīt patiesības kuras viņiem nepatīk, šeit var rakstīt ciniskus melus par Latviju un latviešiem.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > dace_ampermane 28.01.2013. 21.24

    > klejotājs
    jaa, tiesham, – krievu Delfos ir fluda bridinajums, latvieshu Delfos tads nav.
    mes esam izcili atverti, pretimnakoshi un tik polittoleranti ka nespejam pat savus interneta parazitus apkarot.
    daudzas ielaistas lietas butu atrisinamas ja vien butu mazliet vairak uznjemibas jo nekur netiek cieniti tie kas pashi sevi neciena.
    Nils Muizhnieks nav Latvijas pilsonis, ta man liekas, – vinjam iespejams liegt turpmaku iebraukshanu Latvija, pat nepaskaidrojot tam iemeslu. Marku Pekalu par nepienjemamu jaukshanos musu valsts iekshejas lietas varam aicinat ASV nomainit uz citu sutni, tam ir jau pamats.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dace_ampermane 29.01.2013. 11.30

    ..varam to ierosinat IR portala administracija..
    _______________________

    Nuo tās vietas nevar dzirdēt.

    Ieruosināt jau var.

    Tas tad ar būs viss.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Valdis Ozols > dace_ampermane 30.01.2013. 10.27

    Te krievu imperiālisma pakalpiņi ir tikai Edge un Super acs. Tas nemaz nav tik daudz ka būtu jāuztraucas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

kristaps_drone 28.01.2013. 11.34

Muižnieka murgainās idejas, kuras, kā par brīnumu, diezgan precīzi sakrīt ar kremļa un SC vēlmēm, nav vērts pat komentēt. Pat Latvijas valsts atklāti ienaidnieki savas pret valsti vērstās idejas nenoformulēs labāk par muižnieku. Pie varas esošos gļevlatviešiem kaut kādā veidā derētu beidzot piespiest izvilkt galvu no smiltīm un sākt kaut ko darīt, lai veicinātu okupantu, kolonistu un viņu pēcteču repatriāciju vai izbraukšanu uz Rietumiem, uz valstīm, kas tādā vai savādākā veidā pielika roku pie Latvijas okupācijas, piemēram, UK un ASV, kas Teherānas, Potsdamas un Jaltas konferencēs piekrita Staļina pēckara Eiropas redzējumam. Bet, runājot par skolu mācību valodu, protams, jau sen bija jābūt tikai un vienīgi latviešu valodai, taču ne kopīgās skolās, ja kopīgās, tad, zinot latviešu lunkano muguru un pārspīlēto toleranci, būtu ļoti rūpīgi jāpiedomā pie pieļaujamām proporcijām. Šī brīža krievu skolās vienkārši jānomaina vadība no kremliski lielkrievu šovinistiskas uz valstiski domājošu (dažās, droši vien, jau tagad ir normāla vadība) un vēstures un kādus tur vēl skolotājus, jo bijušo padomju oficieru sievas jau neko labu iemācīt nevar.

+17
-1
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > kristaps_drone 28.01.2013. 11.44

    ——Ciniķis Muižnieka murgainās idejas, kuras, kā par brīnumu, diezgan precīzi sakrīt ar kremļa un SC vēlmēm, nav vērts pat komentēt.
    ==============================================================================
    Nav vērts komentēt arī argumentus par labu EURO ieviešanai, jo tik un tā no jaunās valsts Eiropas Savienības apskāvieniem atbrīvoties nevarēs:

    http://www.youtube.com/watch?v=vDoE23uFBbU

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Sandris Maziks 28.01.2013. 11.24

tvverotajs
“Nu gan autors iekāpis NA dārziņā…”

Vai autoram būtu jābradā pa SC un ZP sūdu bedri?

+10
-1
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > Sandris Maziks 28.01.2013. 11.37

    —–
    Kariņu vajag aizsūtīt uz Belfāstu kopā ar Lindermani un Šiskinu, lai tur šie brašuļi paspēlē kariņu:

    http://www.youtube.com/watch?v=KgK4zKg2Nrs

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > Sandris Maziks 28.01.2013. 17.59

    Articulus…

    Pietiek jau ar to, ka Žaneta Jaunzeme-Grende un visa NA izliekas, ka Žaneta tai bedrē — pavisam nesen! — nav bijusi ar abām kājām: skat ZanEs citātu no 2010. gada! Vienkārša maiņa = 1:1

    Pat tādai tibai kā Kr-pie-Kariņam gadās pa miežu graudam: nez, kas šo tik veiksmīgi iedvesmojis vai uz iedvesmas pusi pastūmis? :)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Valdis Ozols > Sandris Maziks 30.01.2013. 10.19

    Belfastā ir pietiekoši daudz angļu okupantu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sanšains 28.01.2013. 11.21

Kariņš:
Ir jāpāriet no “latviešu” un “krievu” skolām uz vienotu “valsts” skolu sistēmu, kur vairs nepastāv mākslīgā segregācija.
============================
Zinu, ka mans viedoklis šajā jautājumā atšķiras gan no pilna laika nacionālistiem, gan no vēlēšanu nacionālistiem – man šķiet, ka segregācija jāsaglabā. Vienkārša iemesla dēļ – pārkrievotajos apvidos un pilsētās mums ir situācija, kas jāraksturo tā: ko nevar celt, to nevar nest.

Totāli sapludināt skolas Rīgā, Daugavpilī, Rēzeknē, Salaspilī, Olainē, Vangažos, Liepājā, Jelgavā, Ventspilī, utt. nozīmētu radīt tādu vidi, kur ik brīdi latviešiem praktiski nāksies cīnīties par latviskas vides saglabāšanu, nevis par kaut kādu kolonistu un imigrantu bērnu “integrēšanu”.

Būtībā šī bērnudārzu un skolu desegregācijas ideja ir tikpat utopiska un bīstama, kā līdz nesenam laikam plaši skandētā “visas sabiedrības integrācijas” ideja.

Ko iesākt? Protams, ne jau klausīt “mūsu visu pārstāvim”, mūslaiku komjaunatnes sekretāram, karjeristam Muižniekam.:)
Bet daudz svarīgāk par krievu asimilēšanu vai pat tikai kaut kādu sadzīvošanu ar viņiem, mums, latviešiem, ir saglabāt sevi un savu kultūrvidi neatšķaidītu proporcijā 1:1.

Esmu par relatīvu norobežošanos, sava spēka un pašapziņas audzēšanu, par krievu maigu izspiešanu no Latvijas, lai pēc tam – pēc gadiem vai paaudzēm – ar atlikušajiem neasimilētajiem kolonistu un imigrantu pēctečiem mēs mierīgi un civilizēti varētu runāt no “spēka pozīcijām”.
Kā saimnieki vai pat “vecākais brālis”.:)

+8
-4
Atbildēt

27

    Sandris Maziks > Sanšains 28.01.2013. 11.28

    Haris
    Neliela segredācija neizbēgama. Latviešu skolās taču nemācīs balalaikas spēli, lapķu pīšanu vai paskvilantu, etiopu Puškinu

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Sanšains 28.01.2013. 11.32

    ——-Haris Kariņš:(..) – man šķiet, ka segregācija jāsaglabā. Vienkārša iemesla dēļ -….. ============================================================================= Kas jau to Kariņa piesaukto okupāciju un segregāciju ir nevis kaut kur ASV, bet gan Latvijā uz savas ādas izbaudījis, tas jau var aicināt iekļaut LR Satversmē arī LPSR Konstitūcijas 43. pantu:

    “(..)bez maksas izsniedzot skolas mācību grāmatas; garantējot iespēju mācīties dzimtajā valodā; radot apstākļus pašizglītībai.”

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 28.01.2013. 12.11

    Hari, esošajos apstākļos nekāda “nodalīšanās”, ja vien neieviešam krievu “geto zonas”, neizdosies.
    Arī man “lokanās muguras” rada bažas, taču “lokano muguru” dēļ neviens mums siltumnīcas apstākļus neradīs. Un pat ja piepildas Finka pareģojumi attiecībā uz krievu izceļošanu, tas nenozīmē, ka ar to dzīve apstāsies un mums nenāksies atkal un atkal atvairīt šiš stratēģiski svarīgās teritorijas tīkotājus, kas ar viltu, varu un uzpirkšanu centīsies ja ne padzīt no šejienes latviešus, tad vismaz atņemt pārvaldīšanas tiesības.
    Turklāt šādai pārejai varētu būt arī pozitīvs efekts – krievvalodīgo izceļošanas palielināšanās, jo lielākai daļai šādi jauninājumi radīs nopietnu diskomfortu.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 28.01.2013. 12.24

    Šeloba –

    Manuprāt, krievu “sāpju slieksnis” jau tika notestēts, viņu skolas sākot spīdzināt ar daļēju mācīšanos latviski. Vienai daļai tas varbūt nepatika ļoti, tomēr redzam, ka vairums ir gatavi “norīt” ne to vien, lai tikai nebūtu jābrauc uz mātušku vai pārtikušo Jevropas daļu.

    Par Finku – tas viņa “pareģojums” jau piepildījās 1991. gadā.:) Ja mums nepatīk tā visa iznākums, tad varbūt mazliet jāvaino arī pašiem sevi, ka pienācīgi neizmantojām IESPĒJU izspiest krievus tolaik.

    Ja latviešu vidū nebūtu bijusi populāra tāda attieksme “nekur taču viņi nebrauks, būs vien jāsadzīvo”, ko popularizēja arī, piemēram, Ojārs Rubenis “Labvakarā” un Jānis Peters, tad varbūt mums būtu izdevies viņus izdabūt ārā mazliet lielākā skaitā.
    Ja latvieši būtu bijuši tādi nacionālisti, par kādiem mūs cenšas mālēt, tad mēs nebūtu ievēlējuši tādus pārstāvjus, kuri piekrita desmitu tūkstošu atvaļināto sarkanarmiešu palikšanai Latvijā. Spēka gados un ar visām ģimenēm.

    Šeloba, vai tad Jūs gaidāt nākamo reizi, kad gads būs rakstāms vienādi no abiem galiem – 2112. gadu?:):)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 28.01.2013. 12.41

    “Latvijā atkal plivinās sarkanbaltsarkano karogu, bet pie varas būs komunisti. Tas ilgs vairākus gadus. Komunisti nedarbosies latviešu tautai, bet krievu interesēs. Daudz būs runu par brīvību un neatkarību.Tas būs tukšas muldēšanas laiks. Joprojām būs tas pats viss sliktais pret latviešiem. Komunisti padarīs latviešus plikus un nabagus. Paši viņi savāks lielas vērtības. Tās iegūs krievi un žīdi. Tās nebūs godīgā ceļā iegūtas vērtības.Tad- es nevaru pateikt, kā tas iznāks- bet viņi būs spiesti atdot visu atņemto latviešiem atpakaļ. Būs milzīgs pasaules spiediens- krievi un visi svešie dabūs braukt prom”… .

    Es par šo runāju – ja neskaita to, ka “vairāki gadi” velkas jau trešo desmitgadi, laikaposma pēc 1991.g. raksturojums precīzs. Dzīvosim – redzēsim, vai piepidīsies arī krievu aizbraukšana.
    Vienota programma visām skolām tikai latviešu valodā būs nākamais “testa uzdevums”, kas varētu dažu labu pilsonību ieguvušo PSRS kolonistu vedināt uz domām pārcelties uz dzīvi kādā bagātākā ES valstī, kur pie reizes arī “nav jākāpj sev uz rīkles”, sūtot bērnu skolā ar apmācību “suņu valodā”, kas “vecākajam brālim” ir pazemojoši.
    Jebkurā gadījumā “lokanais mugurkauls” ir mūsu pašu problēma un arī laiks pats par sevi to neatrisnās – nav jēgas cerēt, ka iekonservējot esošo situāciju kaut kas mainīsies.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 28.01.2013. 12.57

    Komunisti padarīs latviešus plikus un nabagus. Paši viņi savāks lielas vērtības. Tās iegūs krievi un žīdi.
    =======================
    Pareizi, 90. gadu sākumā, juku laikos, vislabāk “prihvatizēt” varēja tie, kuri atradās konkrēto uzņēmumu un struktūru vadībā. Pārsvarā krievi. Pa kādam žīdam.

    Būs milzīgs pasaules spiediens- krievi un visi svešie dabūs braukt prom”
    =======================
    Nu ja, dažus gadus pēc 1991. gada lielākā daļa armijas tomēr aizbrauca.

    Bet, ja nopietni – kurš gan zina, cik autentisks vispār ir šis “Finka pareģojums”?
    Varbūt to izveidojuši vai vismaz papildinājuši čekisti, lai latvieši paļāvīgi un kusli GAIDĪTU, ka viss atrisināsies PATS NO SEVIS?:)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 28.01.2013. 13.16

    1991.g. tam, ko apzīmē ar vārdu “pasaule”, bija ilūzijas par Jeļcina Krieviju uz demokrātijas ceļa, šobrīd tādu nevienam vairs nav. Mēs jau redzējām, cik ļoti “rūpēja” etnisko serbu tiesības bijušās Dienvidslāvijas teritorijā dažādām starptautiskām institūcijām – ja Krievijas ietekme kritīsies (kaut vai energonesēju cenu svārstību dēļ), ar “krievu tiesībām” būs uz mata tāpat. Un, starp citu, Jeļcina laikā Krievijas militārais potenciāls bija daudz ievērojamāks, nekā tagad – vispārējās no PSRS pāri palikušās infrastruktūras degradācijas apstākļos – arī tas ir faktors.
    Ja 90-jos gados Rietumu prese gana bieži pūta Krievijas stabulē par “krievvalodīgo diskrimināciju”, tad pēdējā laikā jau ir vismaz 2 piemēri (Guardian un kāds Izraēlas laikraksts) ar pilnīgi citādu vēstījumu. Vēl – ja poļiem izdodas panākt “Katiņas II” starptautisko izmeklēšanu (ES līmenī jau kaut kādas aktivitātes manāmas) – arī tas būs pavērsiens… Tā ka nekas nav neiespējams.
    Autentiskumu var apšaubīt jebkam , bet pieņēmums, ka Finka pareģojumi ir komunistu “gara darbs”, jau velk uz tām pašām visur un vinmēr piesauktajām sazvērestības teorijām.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 28.01.2013. 13.25

    pēdējā laikā jau ir vismaz 2 piemēri (Guardian un kāds Izraēlas laikraksts) ar pilnīgi citādu vēstījumu
    =============================
    Neļaujieties ilūzijām!:) “Jerusalem Post” to bija uzrakstījis kāds izceļotājs no Latvijas – tas bija viena konkrēta cilvēka viedoklis, un viss.
    Ar “Guardian” praktiski tas pats – ikdienas rakstu jūrā piepeši viens raksts, kas mums šķiet adekvāts. Nieks vien. Nav tendences.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Sanšains 28.01.2013. 14.17

    zirnekliene Šeloba
    “cik ļoti “rūpēja” etnisko serbu tiesības bijušās Dienvidslāvijas teritorijā dažādām starptautiskām institūcijām – ja Krievijas ietekme kritīsies (kaut vai energonesēju cenu svārstību dēļ), ar “krievu tiesībām” būs uz mata tāpat.”

    Serbiem, neskatoties uz viņu lomu asiņainā WWI izraisīšanā un karošana fašistu krievijas pusē WWII un zvērībām pret Balkānu tautām, deviņdesmitajos, tomēr ir atstāta viņu valsts, kas var arī saglabāties, ja tur pie varas nenonāks galēji fašistiski – promaskaviski spēki.
    Tādas “krievu tiesības” nepastāvēs.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 28.01.2013. 14.33

    2 līdzīga satura rakstus 2 vērā ņemamu valstu vadošajos laikrakstos var uzskatīt arī par tendences sākumu, jo līdz pēdējam laikam nebija manāmi pat šādi “atsevišķi gadījumi”.
    Kas attiecas uz raksta tēmu, tomēr PSRS kolonistu “sāpju sliekšņa testēšana” Nr.2 ar apmācību skolās tikai un vienīgi latviski vairāk atbilst darbības jēdzienam, nekā maksimāla norobežošanās “latviskajā rezervātā” līdz “latviskā mugurkaula skriemeļu ķīmiskā sastāva maiņai”, vai ne?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Sanšains 28.01.2013. 14.33

    ——-klejotājs PSRS nogalināja vismaz 40 miljonus savus pilsoņus, daži uzskata ka 80 miljonus
    =============================================================================
    Pieskaiti vēl 300 000 000 āfrikāņus, ko civilizētie eiropieši 14. – 19.gs. no Āfrikas izveda, kā arī D-Amerikas un Z-Amerikas pamatiedzīvotājus, kuru skaitu Rietumu brīvības un demokrātijas nesēji tā nedaudz paplicināja – ,
    tad varēs I.Ziedoņa “Dzejoli par Pēteri” skaidrāk apjēgt:

    http://www.youtube.com/watch?v=YpIGdslBbos

    “Jauns vēl bija Pēteris, / Pļavās grāvjus raka. /
    Parok, parok, paosta, / Rāvā šņabja smaka!”

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 28.01.2013. 14.42

    artikulus
    Ja atkārtosies 1991.g., man jau arī liekas, ka Krieviju neatstās pastāvēt pat “apcirptā veidā”.
    Es par to, kas būtu, ja Krievijas svars nebūtu lielāks kā Serbijai – pēdējai “tautiešu tiesību” aizstāvības centieni beidzās ar Belgradas bombardēšanu.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 28.01.2013. 14.49

    Šeloba:
    Kas attiecas uz raksta tēmu, tomēr PSRS kolonistu “sāpju sliekšņa testēšana” Nr.2 ar apmācību skolās tikai un vienīgi latviski vairāk atbilst darbības jēdzienam
    =====================================
    Jā, atbilst darbības jēdzienam, bet, manuprāt – tā būtu nepārdomāta un vieglprātīga darbība. Lieka darbība.

    Kariņš raksta:
    “Pēdējos 20 gados daudzas “krievu” skolas tālāk no lielāku pilsētu centriem ir slēgtas naudas trūkuma dēļ, taču Rīgā, Daugavpilī un citās lielās pilsētās šīs atdalītās skolas cittautiešu bērniem joprojām pastāv. Kur to nav – visi bērni mācās kopā latviešu (valsts valodas) skolās un ļoti vienkārši iekļaujas kopējā sabiedrībā. Integrācija notiek dabiski, jo vienkārši nav citas alternatīvas.”

    Manuprāt, viņš, tāpat kā Jūs, neizdomā domu līdz galam:
    integrācija, piemēram, Talsos, tiešām notiek dabiski, bet ne jau vienkārši un tikai tāpēc, ka aizvērtas krievu skolas, turklāt – tavu brīnumu! – naudas trūkuma dēļ.

    Tāpēc, ka vide arī ārpus skolas ir tik latviska, ka “nav alternatīvas”.

    Es “balsoju” par to, lai šāda “skolu slēgšana” notiek arī turpmāk – tur, kur tas dabiski iespējams. Bet tikai tur. Nevajag revolūcijas!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 28.01.2013. 14.57

    Šeloba:
    maksimāla norobežošanās “latviskajā rezervātā”
    =============================
    Jums nekad neprasās atveldzēties “latviskā rezervātā”?

    Kur Jūs dzīvojat? Rīgā, Bolderājā, Zolitūdē vai Pļavniekos? Vai varbūt latviskā Rīgas piepilsētiņā vai citur, tālāk laukos, t.i., “rezervātā”?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 28.01.2013. 15.07

    Latvisku vidi “rīt uz brokastu laiku” Rīgā vai Daugavpilī mēs tā vai tā nedabūsim. Iesākumam skolās ir jāievieš ļoti stingri latviešu valodas lietošanas nosacījumi, atkāpes no kuriem skolotājiem un skolas vadībai var maksāt amatu. Tālāk – būs vien gan pieaugušajiem, gan bērniem “jāaudzē mugurkauls”, lai šie noteikumi strādātu – cita varianta nav (vai nu mēs paši nolemjam sevi dzīvei rezervātā, kura robežas laika gaitā tikai sašaurināsies).
    Un es tiešām domāju, ka Krievijai aizvien vairāk nonākot starptautiskā autsaidera lomā (galu galā pāreja uz apmācībām latviešu valodā tāpat nenotiks ātrāk kā pēc 2 vai 3 gadiem), rezultāts būs nevis demonstrācijas “ruki proč ot russkih škol!”, bet gan PSRS kolonistu akcija “beru čemodan v ruki”. Psiholoģiskais efekts jau būs no tā vien, ja šī virzība tiks pasludināta valsts varas līmenī – pieņemu, ka viena daļa nemaz negribēs gaidīt, kad tas viss kļūs par realitāti.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 28.01.2013. 15.15

    Nav jau runa par atveldzēšanos – būtu man burvju vara, es arī no Rīgas aizteleportētu prom visu, kas rada “krievisko” vai “padomisko” vidi, jo arī mani tā nomāc un krīt uz nerviem. Diemžēl man šo spēju nav, tāpēc neredzu citu veidu, kā to panākt, kā vien maksimāli ierobežojumi krievu valodai – un šis nu būtu viens no tiem. Jo citādi – ir jau labi, ka latviešu īpatsvars Latvijā ir pakāpies 20 gadu laikā nedaudz pāri par 10%, bet ar to nepietiek.
    P.S. Es domāju, ka mums ir vajadzīga visas Latvijas teritorija kā “latvisks rezervāts, kur atveldzēties”, ne tā? Starp citu, sanāk interesanti – tieši Jūs, “Finka pareģojumu neticīgais” faktiski domājat tikai un vienīgi gaidīt, ka atnāks kāds vai no debesīm nolaidīsies kaut kas un vidi vairāk vai mazāk pārkrievotās pilsētās padarīs latvisku, kamēr mēs veldzēsimies kaut kur Talsos vai Kuldīgā. Es gan brīnumiem neticu, tik vien ceru uz labvēlīgu (t.sk. starptautisko) fonu mūsu pašu aktīviem centieniem šajā jomā.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Sanšains 28.01.2013. 15.22

    tomēr redzam, ka vairums ir gatavi “norīt” ne to vien
    =====
    nu jā, nu jā, un referendums par krievu valodu tāpat no gaisa kritīs un tā ir tikai sakritība, ka pēc NA iniciatīvas tika organizēts.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Sanšains 28.01.2013. 15.49

    “PSRS kolonistu akcija “beru čemodan v ruki” – šādas akcijas popularizēšanu varētu pat veikt par nodokļu maksātāju naudu, tā būtu svēta lieta :o)

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 28.01.2013. 15.55

    Šeloba:
    sanāk interesanti – tieši Jūs, “Finka pareģojumu neticīgais” faktiski domājat tikai un vienīgi gaidīt, ka atnāks kāds un vidi vairāk vai mazāk pārkrievotās pilsētās padarīs latvisku.
    ===================================
    Nesaku, ka vajag tikai un vienīgi gaidīt. Bet nav vajadzīgs veikt nepārdomātas darbības.

    Ir jāsāk/jāturpina tas, ko ir iespējams paveikt:
    (1) Jāsaudzē, jānostiprina latviskā vide tur, kur tā pašlaik jau ir.
    (2) Ja rodas iespēja, tam mazliet varam pavirzīties uz priekšu tur, kur vide nav nedz izteikti latviska, nedz izteikti krieviska.
    (3) Necensties strauji “latviskot”, piemēram, Daugavpili vai Zolitūdi – tiešām drīzāk nogaidīt. Nogaidīt, piemēram, līdz demogrāfiskie procesi, kuri tomēr lēnām darbojas mūsu labā, šīs vides dabiski tuvina 2. punktā minētajam stāvoklim, un rīkoties tikai tad.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 28.01.2013. 16.14

    “(3) Necensties strauji “latviskot”, piemēram, Daugavpili vai Zolitūdi – tiešām drīzāk nogaidīt. Nogaidīt, piemēram, līdz demogrāfiskie procesi, kuri tomēr lēnām darbojas mūsu labā, šīs vides dabiski tuvina 2. punktā minētajam stāvoklim, un rīkoties tikai tad.”

    Tā jau var ne tikai maiju, bet vēl kāda kalendāra beigas sagaidīt un marsiešu atnākšanu arī. Piekrītu, ka pārejas procesam jābūt paredzētam uz gadiem 5 un tādu vietu, kā Bolderāja vai Pļavnieki skolas jāatstāj nobeigumam, taču tā vai tā valsts izglītības attīstības dokumentos skaidri jāpasaka, ka pēc 5 gadiem visās Bolderājas skolās vienīgā mācību valoda būs latviešu – “Cieti!”, tā teikt. Un tad lai minoritātes pārstāvji domā, kā viņi ar šo faktu sadzīvos un vai viņiem to vispār vajag – varbūt labāk ir sūtīt bērnu Birmingemas skolā ar mācībām angļu valodā. Man nav ilūziju, ka viņi gribēs braukt uz Krieviju, tāpēc turienes tautiešu repatriācijas programmu nemaz nepieminu.
    Gaidīt uz demogrāfisko procesu rezultātiem vien ir aplami – pat ja rādītāji uzlabojas, islamistu statistiku šajā jomā, bez kuras radikāla proporciju maiņa nav iespējama, latvieši tāpat nesasniegs.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    My Paradise, My Rules > Sanšains 28.01.2013. 22.13

    Zirneklien, es Tev, kā jau gudram kukainim, pilnībā piekrītu. Un, kā kristīgs cilvēks, arī šad un tad pārlasu Finka pareģojumu, ticot un cerot, ka izdosies to pieredzēt. Un, kā īsta latviete ar kumpu vācieša degunu, gribu uzdziedāt veco dziesmu par Daliņa kājām no sērijas “kas būtu, ja būtu”. Ja bez vārda runas 91. vai 92. gadā visas valsts skolas būtu pārgājušas uz latviešu valodu, ja VVF nebūtu likusi mīkstināt valodas likumu… Varēt varbūt piemetināt vēl dažus “ja”, kas šobrīd nenāk prātā, esmu pārliecināta, ka šodien viss būtu citādi. Un kā ļoti svarīgu ieguvumu man gribētos minēt šīs latviešu – krievu vārdiskās razborkas komentāros, kas reizēm uzdzen skumjas, reizēm riebumu, bet ļoti bieži – naidu.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    My Paradise, My Rules > Sanšains 28.01.2013. 22.19

    Nu, nu, Guardian tāpat vien muti nedzisinās. Tas ir ļoti ietekmīgs laikraksts. Pilīte pa pilītei, bet skat – klints pušu gan!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 29.01.2013. 08.58

    Es šodien pārgāju no vārdiem pie darbiem – vakar, atgriežoties mājās, ieraudzīju uz kāpņu telpas ārdurvīm sludinājumu, ka zemnieku saimniecība tāda un tāda tirgos to un šito. Info bija nodublēts arī krieviski. Šorīt izgāju no mājas ar zīmuli kabatā un nosvītroju krievisko versiju, kā arī apakšā pierakstīju “Okupantu valodai – nē!!!”. Diemžēl krītpapīrs lāga negribēja “sadarboties” ar zīmuli, tāpēc diezko smuki nesanāca. Bet nekas….
    Varbūt kāds to uzskatīs vnk par muļķīgu izlēcienu, toties kādam citam varbūt būšu devusi piemēru. Un, galu galā – arī šis sīkums paliek kopējā “informatīvajā laukā”….

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Valdis Ozols > Sanšains 30.01.2013. 10.16

    Guardien ir angļu sociālistu laikraksts. Mums viņu pamācības nav vajadzīgas . Lai skatās kas notiek viņu okupētajā teritorijā-Ziemeļīrījā.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 30.01.2013. 11.07

    Arī Ziemeļīrijai ir aktuāla dekolonizācija, t.i. britu kolonistu repatriācija.
    Bet citādi – tomēr ir patīkami, ka nozīmīgs laikraksts noraksturo situāciju pie mums 1:1, nevis, kā līdz šim bija ierasts, gvelž par nabaga “apspiestajām minoritātēm” un “slikto integrācijas politiku”.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 30.01.2013. 11.52

    zirnekliene Šeloba. Vakar sekoju Tavam piemēram un par ātruma pārsniegšanu nolēmu maksāt oficiāli, lai gan policists deva mājienu, ka iespējami varianti. Pietiek:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 30.01.2013. 12.13

    Tas OK – labāk vēlu, nekā nekad.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 28.01.2013. 10.10

Nevajag runāt, vajag darīt. Kā tur bija? No darba varas liktens trīss. :) Bet raksts gaumīgs, ar gaumi :)

+11
-1
Atbildēt

1

aldis_grunde 28.01.2013. 10.01

Nu gan autors iekāpis NA dārziņā…

Bet argumenti gan tādi pašvaki – tiek jaukta dzimtā valoda ar pilsonību un latviešu valodas zināšanas ar lojalitāti valstij.

+2
-20
Atbildēt

4

    Signija Aizpuriete > aldis_grunde 28.01.2013. 11.19

    ——–
    Izredzes izveidot nāciju pašvakas, īpaši jau drupinot 18. novembra republikas laikos iemūrētos pamatus. Mazākumtautību skolu tīklu Latvijā jau 1920.gadā sāka veidot sociāldemokrāti ar Raini priekšgalā,- tā kā globalizācijas/amerikanizācijas sērgas laikā varas virsotnes uzstutētajiem politikāņiem vēl nāksies ilgi un smagi pasvīst, lai 18. novembra republikas pamatus sagrautu…..

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > aldis_grunde 28.01.2013. 11.57

    PSRS nogalināja vismaz 40 miljonus savus pilsoņus, daži uzskata ka 80 miljonus

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Egitazz > aldis_grunde 28.01.2013. 16.37

    klejotājs
    tikai neviens nevar uzrādīt, kur tad ir tie milzīgie kapi, kuros guļ LIELĀKA daļa no iedzīvotājiem.
    Skaidrs, ka represijas bija. Bet nu ar galvu arī jāpiedomā tīri no skaitliskā viedokļa. Kādu tad dzimstības līmeni vajadzēja nodrošināt, ka iznīcinot 40-50.gados 80 miljonus, uz PSRS beigām bija ar 300 miljoniem?

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > aldis_grunde 28.01.2013. 17.03

    kolpants

    Es nezinu vai poļi ir Katiņā kapus izveidojuši un vai tur ir kapi šodien. Pirms 60 gadiem šāva pakausī un svieda bedrēs. Kādi tur kapi? Belomor kanal un Sibirijas pilsētas ir būvētas uz mocekļu kauliem. Vai tā Tev pirmā dzirdēšana? Palasi Solžeņicinu, aculiecinieku. Iekš PSRS mocija savus pilsoņus, nezinu daudz valstis kurās to darīja. Kambodzā gan, Afrikā tutu laikam tika bendēti no citas tautības. Krievijas draugs Asads tagad pūlās.

    Tā lūk , mīļais kolpant. Nepatīkama jau ir tā vēsture tiem krieviem, visi bāž degunā, obnagļeļi.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

gstrazds 28.01.2013. 09.40

Pag, EP vēlēšanas arī tuvojās?

+5
-11
Atbildēt

0

buchamona 28.01.2013. 09.39

…Latvieši izvairījās no rusifikācijas šajos gados ne tikai caur savām stiprajām ģimenēm, bet arī caur savu atsevišķo skolas sistēmu, kurai bija paralēla “latviešu plūsma” par spīti tam, ka no padomju okupācijas sākuma līdz atmodas laikam 80.gadu beigās vienīgā oficiālā valoda bija krievu…++++ Palabošu nedaudz Kariņa kungu – formāli krievu valoda okupētajā Latvijā nebija obligāta, manā vidusskolas diplomā krievu valodā ir mīnuss tādēļ, ka uz šīm stundām tikai šad tad aizgāju, bet skolu tādēļ pabeidzu :)Cita lieta, jūrskolā es biju spiests mācīties krievu valodā, jo latviski mācīties – šādu iespēju vnk nebija.
Kas attiecas uz ” nācijas veidošanu” – tad valodas referendums skaidri parādīja, ka lielos vilcienos – Latvijā nekāda ” integrēta” sabiedrība nav iedomājama vismaz vēl pāris paaudzes, un arī to referendums parādīja, ka galvenā robeža, kura Latvijas sabiedrību sadala divās nometnēs, ir nevis valoda, bet gan ideoloģija. Bija krievu mazākums, kurš publiski iestājās ” pret” krievu valodu, kā otro valsts valodu un bija krievvalodīgo vairākums,kurš nobalsoja ” par” krievu valodu, kā otro valsts valodu, lai arī liela daļa no tiem, kuri balsoja ” par”, pārvalda latviešu valodu labi. Patiesībā šis balsojums no putinistu puses bija nevis ” par” krievu valodu, bet gan ” pret” Latviju, kā nacionālu valsti, kādu mēs to esam atjaunojuši 1991.gadā.

Un visu šo iemeslu dēļ mēs nedrīkstam dot pilsonību visiem putinistu ģimenēs dzimušiem bērniem automātiski. Es ne mirkli nešaubos, ka Lindermanis, Ušakovs vai Cilēvičs, piemēram, savā bērnībā bija jauki puisīši, bet izauga par atjaunotās Latvijas Republikas ienaidniekiem :)

+33
-4
Atbildēt

52

    ligakalnina > buchamona 28.01.2013. 09.57

    Nu tu gan stipri pārspīlē, pieskaitīdams visus, kas referendumā nobalsoja par krievu valodu, kādiem Latvijas ienaidniekiem un putinistiem.
    Ļoti daudziem nekas tāds pat prātā nebija, cilvēki vienkārši nobalsoja par savas valodas lietošanas paplašināšanu, kā to darītu jebkurš cits pie līdzīga referenduma, pats padomā, referendums likumīgs, nu tad kāpēc gan viņiem būtu jābalso pret savas valodas liet. paplašināšanu?
    Vairākumam pat prātā nenāca, ka ar to viņi nodara kādu kaitējumu latviešu valodai vai Latvijas valstij, cita lieta politiķi, kas to organizēja, tie gan visu saprata ļoti labi.
    Nu un par to pilsonību – kādā veidā tad tu atdalīsi tās “putinistu” ģimenes no “lojālām” ģimenēm, praktiski tas ir neiespējami.

    +4
    -28
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 28.01.2013. 10.09

    dzeri. Ja SC elektorāts, nedomājot ko dara – balso līdzi Ušakovam, piemēram – tā ir viņu problēma, nevis manējā. Kamēr viņi atbalstīs Latvijas vietējos putinistus, tikmēr viņi ir ” pelēkā masa” :), kura apdraud mūsu valsts pastāvēšanu.

    Pareizi Tu saki, ka ikdienas dzīves situācijās grūti tikt skaidrībā ar to lojalitāti valstij, un tieši tādēļ pilsonības iegūšanas mehānisms ir jāatstāj vecais. Nekādus atvieglojumus.:)

    Kursītis par Muižnieku teica – otrs Rubiks, un viņam ir taisnība.

    +26
    -2
    Atbildēt

    0

    aldis_grunde > buchamona 28.01.2013. 10.19

    > rinķī apkārt
    Par kādiem tad atvieglojumiem ir runa?
    Atšķirība jau ir tikai tāda, ka tagad vecākiem (nepilsoņiem) jāuzraksta iesniegums par pilsonības piešķiršanu bērnam, bet paredzēts, ka nākotnē pilsonību piešķirs bez šāda iesnieguma.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 28.01.2013. 10.26

    Cik tad mums vispār tādi, kas balso, iepriekš kārtīgi izanalizējot, kāpēc balso taisni par to vai citu partiju, un kādas sekas var būt viņu balsojumam, manuprāt, tādi ir mazākums, nepieskaitīsi taču tos visus pie ienaidniekiem, apmuļķoti cilvēki, citādi domājoši, jā, bet, ne jau uzreiz ienaidnieki.
    Nu nedrīkst pasludināt par ienaidniekiem 30% savas valsts pilsoņu tikai tāpēc, ka tiem ir citi politiski uzskati, vai tie nobalso par savas valodas lietošanas paplašināšanu.
    Un kārtība, kāda ir tagad ar to pilsonību bērniem, manuprāt, pilnīgi normāla – uzraksti iesniegumu, ja gribi, ja negribi, tad neraksti, bērni, pirmkārt, ir vecāku, nevis valsts atbildība.

    +3
    -16
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 28.01.2013. 10.28

    tvverotajs .Tieši to es arī saku, ka vecākiem ir jāraksta iesniegums. Sevišķi Latvijas situācijā, kad valstī dzīvo tik liels skaits cilvēku, kuri nemaz nevēlas LR pilsonību ne sev, ne saviem bērniem.

    Kad vienreiz tiks pieņemts likums par dubultpilsonību, tad taču arī pretendentiem būs jāraksta iesniegums.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 28.01.2013. 10.46

    Dzeri. Balsojuma rezultāts ir lielums ar kuru var stiprināt, vai arī sagraut valsti un sekas balsojumam ir vienlīdz nopietnas – balsojis pilsonis ir apzināti, vai arī viņš ir ticis maldināts. Tādēļ vēlreiz uzsveru – pilsonība, tā nav ne rotaļlieta, nedz labdabības žests pret tuvāko, bet gan – pilsonība ir tikai un vienīgi atbildība pret valsti ar kuru cilvēks jūtas saistīts, jeb vēlas saistīties.

    Man Tev taču nav jāpaskaidro – kādēļ LR ienaidnieki tik nikni cīnās par nulles pilsonības likuma ieviešanu Latvijas Republikā?

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 28.01.2013. 11.11

    Pilsonība nav tikai atbildība, bet, arī tiesības.
    Un tiem pilsoņiem, kas piedalījās referendumā, un balsoja par savas valodas lietošanas paplašināšanu, bija pilnas tiesības to darīt, ja reiz tāds referendums bija likumīgs un konstitucionāls.
    Pieskaitīt viņus visus pie valsts ienaidniekiem tāpēc, ka viņi izmantoja savas Satversmē garantētas tiesības tikai tāpēc, ka kādam tas šķiet nepareizi, ir absurds.
    Vairākums pilsoņu, ar tādām pašām tiesībām, nobalsoja pret to, un viss tas process ir pilnīgi normāli demokrātiskai valstij.

    Ja reiz visus tos uzskatīja par ienaidniekiem, nevajadzēja piešķirt tiem pilsonību, un, vispār, ienaidniekiem jāsēž aiz restēm, ja reiz viņi ir šīs valsts pilsoņi ar visām pilsoņu tiesībām, neviens nedrīkst pasludināt viņus par ienaidniekiem tikai tāpēc, ka viņi citādās domās par jebko, tā tas notiek tikai Krievijā un citās autoritārās valstīs.

    +3
    -17
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 28.01.2013. 11.28

    dzeri. Tāda nu ir Latvijā izveidojusies situācija -pilsonim – putinistam ir visas iespējas ar savām vēlētāja tiesībām mēģināt likvidēt mūsu valsti. Savkārt man, pārliecinātam 18. novembra LR aizstāvim, ir tiesības mēģināt nosargāt valsti no putinistiem :) Ko manī redz pārliecināts putinists un, ko es saredzu viņā – tā ir mūsu – katra personīgā izvēle uz ko mums arī ir tiesības…:))) utt.

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 28.01.2013. 11.32

    rinķī apkārt
    “Man, pārliecinātam 18. novembra LR aizstāvim, ir tiesības sargāt valsti no putinistiem :)”

    Dzēris uzskata ka kaku stumdītājiem krievmīļiem un viņu sugas un saprāta brāļiem, nelegāļiem, ir tiesības to graut.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > buchamona 28.01.2013. 11.41

    “Ja reiz visus tos uzskatīja par ienaidniekiem, nevajadzēja piešķirt tiem pilsonību” – diemžēl, pie varas esošie un bijušie komunisti, čekas aģenti un gļēvlatvieši arī viņus par ienaidniekiem neuzskatīja un neuzskata.

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 28.01.2013. 11.50

    Tad mums pie varas tikai tādi?
    Nu un, hopotētiski pieņemot, ka pie varas būtu tikai īstenie patrioti, kas tad viņiem būtu jādara ar šiem “ienaidniekiem” – jāatņem tiem politiskās tiesības, jādeportē, pēc kādiem kritērijiem vērtēs, kuri ir, kuri nav ienaidnieki, kas to darīs?

    +3
    -14
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 28.01.2013. 12.35

    dzeris… hopotētiski pieņemot, ka pie varas būtu tikai īstenie patrioti, kas tad viņiem būtu jādara ar šiem “ienaidniekiem” …? +++ ” jāiekonservē”, gluži kā Černobiļas atomreaktors :) Un, kopš Vienotība atmeta ideju veidot ” jaunu nāciju”, bet ZRP ” tanki” nobuksēja, tas arī veiksmīgi tiek īstenots, vismaz Saeimā. Par Rīgu – redzēsim

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 28.01.2013. 12.52

    isti nesapratu, tas nozīmē politisko tiesību atņemšanu, vai vienkārši to pārstāvošo politisko spēku politiskā izolācija, ja tā, tad tas jau notiek.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 28.01.2013. 12.56

    dzeris. Tieši tā – politiska izolācija un tieši tādēļ, nekādu atlaižu pilsonības iegūšanas kārtībā. Redz, kā – mēs pie viena kopsaucēja tomēr nonācām :)))

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 28.01.2013. 13.11

    …Riņķī apkārt….”formāli krievu valoda okupētajā Latvijā nebija obligāta, manā vidusskolas diplomā krievu valodā ir mīnuss tādēļ, ka uz šīm stundām tikai šad tad aizgāju, bet skolu tādēļ pabeidzu ”

    …kurā gadā vidusskolu beidzi, neapgūstot obligāto mācību priekšmetu?…

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 28.01.2013. 13.21

    zanE. septiņdesmito gadu sākumā, precīzi – tad man jārēķina :) Tur jau tā lieta, ka kreivu valoda nebija obligāts mācību priekšmets – formāli, tā pat, kā PSRS ” nebija” savas valsts valodas, bet diez vai kāds par to bieži iedomājās, kā labi atceries :)

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > buchamona 28.01.2013. 13.32

    “jādeportē, pēc kādiem kritērijiem vērtēs, kuri ir, kuri nav ienaidnieki, kas to darīs?” – ir jāsāk ar to, ka jābeidz laist muļķi. Bet deportēt nevajag, neesam jau krievi, kas to savulaik darīja, vienkārši vajag uzsākt ciešu sadarbību ar dažiem no mums tik draudzīgās valsts prezidentu un gubernatoriem, kas mīļi aicina tautiešus mājup, un jāveicina viņu repatriācija. Nodokļu maksātāju miljardu latu, ko Godmanis izgrūda, glābjot divus žīdus, vajadzēja 20 gadu laikā ieguldīt repatriāciju veicināšanā. Par ienaidniekim – te nevajag nekādu gudrību, vajag paņemt Centrālās vēlēšanu komisijas rīcībā esošos sarakstus ar referenduma iniciatoru parakstiem, kur arī visi personu kodi ir atrodami, un būs skaidrs, ar ko sākt. Kas to darīs? Vispār jau to būtu jādara DP.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    Egitazz > buchamona 28.01.2013. 14.45

    Te Kariņam zināms misēklis. Te stāsta, ka viss bija pilnīgi pakļauts Maskavai, te izrādās, ka latvieši varēja saglābāt latviešu skolas un augstskolas. un tik tālu, ka nevienam prātā nebija ienācis slēgt latviešu skolas, ja visus vienoti izaudzināt par “padomju cilvēku”.

    Kas attiecās uz arodvidusskolām, tad Lietuvā piemēram, lietuviešu arodvidusskolās speciālus priekšmetus nepasniedza krieviski, kā tas bija Latvijā. Tas vien nozīmē, ka paši latvieši pieņēma tādus noteikumus, nevis Maskava piespieda-ja Maskava prasītu, tad visās republikās būtu vienota pieeja.

    Kas attiecas uz integrāciju, tad kādā intervijā Kariņš atklāti pateica, ka mērķis ir asimilēt, nevis integrēt.

    Labi, viņam un citiem latviešiem ir tiesības tās uzskatīt. Tikai tad kādā velna pēc vajag laist šo demagoģiju, ka “mēs neesam padomija, mēs negribam asimilēt, mēs gribam integrēt”? gribas Eiropas priekšā būt civilizētiem?

    Savādāk smieklīgi sanāk: Ēlerte kādā intervija saka, ka par asimilācijas plāniem ir avīžu Čas un Segodnja izdomājumi un spekulācijas, un ka latviešu mērķis ir integrēt, nevis asimilēt, bet pēc kāda laiciņa cits augsti stāvošs politiķis tā arī paziņo labsirdīgi – jā, mūsu mērķis ir asimilēt.

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 28.01.2013. 15.02

    kolpants. Arodskola un jūrskola – tās bija divas dažādas lietas. :) Klaipēdas jūrskolā arī mācības notika krieviski. Jūrskolas bija militarizētas skolas, pēc kuru beigšanas CA vajadzēja “nostāžēties” tikai īsu laiku. Добровольное общество содействия армии, авиации и флоту (ДОСААФ) :)

    Kariņš lielos vilcienos visu raksta pareizi par lietām, kuras skar rusifikāciju Latvijā. Ja jau skolās tādi priekšmeti kā vēsture, literatūra tika mācīti no okupantu skata punkta, kurš pašos pamatos bija vērsts pret Latvijas tautu, Latvijas valsti, tad – diez vai šādas skolas var nosaukt par latviešu skolām :)
    Patieso ieskatu par savas tautas vēsturi un atsevišķu posmu mūsu literatūrā es apguvu “pašmācības ceļā”, sēžot bēniņos un lasot mākslas un literatūras mēnešrakstu “Daugava,” A. Grīna ” Dvēseļu puteni” un grāmatas par Brīvības cīņām.

    Bet tā “raudāšana” par krievu asimilāciju Latvijā – tā vienkārši ir nekaunība, kuras vienai daļai krievvalodīgo netrūkst. Ja jau gribam runāt no paša sākuma un godīgi par to, kas un kā notika – tad sāksim ar 1940.gadu, sarēķināsim bilanci un tad redzēsim, kas notiek šobrīd Latvijā. Krievu asimilācija, jeb vardarbīgo rusifikācijas seku likvidācija Latvijā

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Egitazz > buchamona 28.01.2013. 15.17

    rinķī apkārt . Tāda nu ir Latvijā izveidojusies situācija -pilsonim – putinistam ir visas iespējas ar savām vēlētāja tiesībām mēģināt likvidēt mūsu valsti.
    =====
    Un zini, kas ir smieklīgākais? Ka paši latvieši darīja visu iespējamo, lai pēc iespējas vairāk būtu šo “putinistu”!

    Redzi, pat tagad tu apzināti spekulē ar šo jēdzienu, kaut gan lielākai daļai par Putinu ir vienalga. Bet Krievijas TV viņi skatās tā vienkārša iemesla dēļ, ka viss ir dzimtā valodā un seriāli ir interesantāki, nekā vietējie ražojumi.

    Un tā kā tu katru dienu man stāsti, ka esmu putinists, tad reiz man apniks stāstīt pretējo un es tev pateikšu – labi, pierunāji, būsu putinists un nākamreiz tad tomēr iešu parakstīties par kādu Lindermaņa iniciatīvu!
    Jo tad vismaz nebūšu par velti lamāts, ka esmu putinists. Jo redz, kādreiz jau arī apnīk visu laiku taisnoties.

    P.S. vismaz tagad es jau nožēloju, ka atdevu bērnus latviešu skolā. Tāds secinājums, palasot IR, kas ir latviešu inteliģences spogulis.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 28.01.2013. 15.36

    Palasu te komentārus un varu secināt tikai vienu – var jau lamāt to Kremli, bet, pašiem domāšana jau daudz neatšķiras no tās Kremļa domāšanas, tāpat dzīvojam “ienaidnieku ielenkumā”.

    kolpants – ko tad uzskati par to “latviešu inteliģenci” – tos NA atbalstītājus, kas, pārsvarā, te visaktīvāk komentē, un sauc par “čekas aģentiem” pat savas NA biedrus, kas spējīgi domāt sakarīgi un kuru viedoklis atšķiras no vairākuma šeit esošo viedokļa?
    Dzintars, Iesalnieks, Parādnieks mums ir tā “inteligence”?
    Daudzi sakarīgi komentētāji jau sen projām.
    Tai pat laikā, arī krievu vietnēs nav nekas labāks, tikai, zīme pretēja, tad jāpras, kur ir visa krievu inteligence, izskatās, tikai Eho Moskvi, Svobodas, un līdz’īgos krievu portālos, tur var izlasīt pietiekami sakarīgus komentus..

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 28.01.2013. 15.47

    kolpants.Un zini, kas ir smieklīgākais? Ka paši latvieši darīja visu iespējamo, lai pēc iespējas vairāk būtu šo “putinistu”! ++++
    Ja Tu atbalsti SC, kuram ir politisks līgums ar Kremļa varas partiju, tad – kā lai es Tevi citādi saucu? :) Kā lai es nosaucu citādi ļaudis, kuri jau no mūsu valsts atjaunošanas brīža ir bijuši opozīcijā pret atjaunoto LR? Pret tās ārpolitisko kursu, piemēram – iestāšanos ES, NATO utt Un vēl viena būtiska lieta, ja mēs runājam par latviešiem, krieviem un SC. SC ir pietiekoši daudz latviešu uc tautību pārstāvju, lai es par šo politisko spēku runātu, kā par internacionālu lielumu. Tas ir tikai ir tāds pēdējā laikā Ušakova ” gājiens ar zirdziņu”, SC “pārmest” uz pozīcijām, no kurām tiek aizstāvētas “apspiesto” krievu intereses Latvijā. Līdz tam bija pavisam cita dziesma, “apspiesto krievu tiesības” ir SC pēdējais salmiņš pie kā pieķerties, lai neaizietu pa burbuli – aizmirstībā :).

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 28.01.2013. 15.52

    dzeris49 Lasu, Tu te sāc ” klasificēt” kas ir un, kas nav latviešu inteliģence :)

    Māra Zālīte: Būsim pret valsti apdraudošām provokācijām

    “…Man ir izmisīgs jautājums Latvijas krieviem – kur viņu taisnīguma izjūta, kur augstsirdība, kur atbildības sajūta? Vai tiešām sava lingvistiskā komforta dēļ Latvijas krievi nevairītos pakļaut iznīcībai latviešu valodu? (Padomju impērija iznīcināja ap 200 mazo valodu.) Kā Latvijas krievi pieļauj, ka ar viņiem manipulē kāds Vladimirs Iļjičs, kurš sevi dēvē par nacionālboļševiku? Pārtulkojot Eiropai saprotamā terminoloģijā, šo ideoloģiju sauc par neonacismu…”
    http://www.diena.lv/latvija/viedokli/mara-zalite-busim-pret-valsti-apdraudosam-provokacijam-13928181

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 28.01.2013. 16.15

    Tevi nomoka tikai šī problēma, manuprāt, atkal, inteliģencei jāspēj domāt nedaudz plašākās kategorijās.
    Un es jau teicu – vairākums krievu nedomāja ne iznīcināt latviešu valodu, neko tādu, un nekas nav ne tuvu iznīcībai, ja neiznīcināja pa visiem okupācijas gadiem, tad tagad ne tik, reizēm šķiet, ka daudziem latviešiem vienkārši patīk justies apdraudētiem un nemitīgi vaimanāt un sūdzēties, izskatās, tikai tad tie jūtas komfortabli.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    Anita Gozīte > buchamona 28.01.2013. 16.17

    un nevajadzētu aizmirst,ka balsojot par,,savas valodas lietošanas paplašināšanu”,un ja tas būtu izdevies—latviešu valoda tiktu pakļauta iznīcībai.Varbūt tas notiktu divos gados,varbūt desmit gados.
    Iespējams arī par to nedomāja tie savas ,,komforta zonas paplašinātāji'”
    BET vai to apjēdz tie Amerika,Ušakova atbalstītāji?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 28.01.2013. 16.21

    dzeris. Raksta virsraksts, zem kura sarunājamies, ir: “Par nācijas veidošanu.” :)
    Taču nepārproti, sevi es nekādā ziņā nemēģinu pieskaitīt pie inteliģences :))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Egitazz > buchamona 28.01.2013. 16.29

    rinķī apkārt
    nu un kas, ja ir tāds līgums? Kurš neko nedod, izņemot tikai šausmas latviešu acīs?

    SC vienkārši apzināti tie paši latvieši izspiež uz “krievu aizstāvju” pozīcijām. Kādas šausmas bija Dzintara acīs, kad bija reāla iespēja dabūt SC koalīcijā! Viņš taču lieliski saprata, ka no šī momenta latviešu baidīšana ar krieviem beigtos. Un tāpat ir skaidrs, ka katrs SC solis koalīcijā būt uzmanīgi vērots un pie jebkurām šaubām koalīcija tiktu mainīta! NA taču pat būtu izdevīgi, ja SC pieķertu kādās “ne tādās darbībās” Būtu tāda lieliska iespēja pēc tam teikt “nu bet jūs redzējāt, viņiem noticēja, bet kādi viņi īstenībā ir”! Bet nē, NA no tā traki baidījās, jo bija skaidrs, ka SC būs sasiets ar koalīcijas līgumu. un arī būtu izbeigtas 20gadu runas par apspiešanu, nelaišanu pie varas utt. Tāpēc i bija NA tik priecīga, ka nesanāca koalīcija, jo var turpināt mierīgi baidīt ar putinistiem, pārdošanu Krievijai utt.

    Bet tieši tāpēc i vairāki krievi aizgāja nobalsot referendumā par krievu valodu, jo saprata, ka viss ir tikai runas un vienmēr atrādīs kādu iespēju turpināt to stāstu par sliktiem krieviem (tikai nevajag, ka neviens no NA nesaka “slikti krievi”. skaidrs, ka publiski nesaka, nepiemin nacionalitāti, jo tomēr vieta koalīcijā sasaista rokas. būtību tas nemaina).

    Tā kā no kā tai lojalitātei rasties? tikai no tā, ka neizveda 1991.gadā? Izvestu, ja nebūtu bail no sekām.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    Egitazz > buchamona 28.01.2013. 16.32

    r.a.
    Vai tiešām sava lingvistiskā komforta dēļ Latvijas krievi nevairītos pakļaut iznīcībai latviešu valodu?
    ===
    bet tas ir tiešam smieklīgi. Vai pati autore nesaprot, ka viņa tā pazemo latviešus? tātad, latvieši atteiksies no latviešu valodas tikai tāpēc, ka krievs valsts iestādē uzrakstīs iesniegumu krieviski un dabūs atbildi krieviski? Tu paskat, PSRS laikos latvieši varēja saglabāt latviešu valodu, bet tagad latvieši masveidā sāks runāt pat savā starpā krieviski, ja krievu valoda būtu otrā valsts valoda.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Egitazz > buchamona 28.01.2013. 16.34

    dzeris49
    nu tad sanāk, ka tādas mūsu inteliģences arī ir, no abām pusēm. Bet es dzīvoju Latvijā un šeit toni nosaka latviešu inteliģence. ar Krievijas inteliģenci lai tiek paši krievi.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 28.01.2013. 16.42

    kolpants. Nu, atmetīsim vienreiz šo bakstīšanos – krievi, latvieši, ja runājam par SC valdošajā koalīcijā. Man ir slinkums meklēt, bet IR var atrast diskusiju starp Ušakovu un Dombrovski īsi pirms vēlēšanām. Sarunas tēma, ekonomika. Šīs sarunas gaitā neatradās neviens punkts, kurā sakristu Ušakova – Dombrovska pozīcijas. Šobrīd svarīgākais Latvijai iestāties eiro zonā, SC un izskatās, ka kopā ar ZZS darīs visu, lai mēs tur neiekļūtu. Kā redzi pilnīga saskaņa starp ZZS latviešiem un SC krieviem. Kur Latvija būtu šobrīd, ja premjers būtu Ušakovs? :) Vai SC ir spējīgi sastādīt valdību? :) Utt

    Ja par valodu un Zālīti, tad Zālītei taisnība – jūs krievi esat iznīcinājuši aptuveni 200 mazo tautu valodu un arī latviešu valoda jums nebūtu nekāds izņēmums, ja rastos pateicīga situācija Latvijā sakārtot šo lingvistisko komfortu sev par labu. Okupācijas laikā gandrīz tas izdevās. Vēl tikai nedaudz pietrūka, un latvieši Latvijā būtu kļuvuši par minoritāti.

    Ok, paldies par sarunu :) Esmu šodien aizsēdējies te, vēl tikai varu piebilst, ka, ja Latvijas krieviem būtu partija, kura nebūtu krasā opozīcijā pret šīs dienas LR ārpolitisko kursu un galvenajiem virzieniem ekonomikā, ja šī partija būtu atzinusi 1940. gada okupācijas faktu, kas ir mūsu atjaunotās LR pamats, tad šāda partija jau sen būtu valdošajā koalīcijā.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 28.01.2013. 17.16

    …Riņķī apkārt…nu-ū, pat Žanete Jaunzeme-Grende ir norādījusi pareizo virzienu:

    Jaunzeme-Grende: lai ieviestu pārmaiņas, jauno koalīciju vajadzētu veidot “Vienotībai” un “Saskaņas centram”

    – “Raugoties no pārmaiņu vadības viedokļa, jauno koalīciju Ministru prezidenta Valda Dombrovska (“Vienotība”) vadībā vajadzētu veidot “Vienotībai” un “Saskaņas centram” (SC), aģentūrai BNS teica Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) priekšsēdētāja Žaneta Jaunzeme-Grende.
    “Cilvēkiem šķiet, ka vēlēšanās ir uzvarējusi iepriekšējā koalīcija, taču es ieteiktu ļoti uzmanīties no šādiem izteikumiem, jo iedzīvotāji nebalsoja par koalīciju, bet gan konkrētām partijām,” sacīja Jaunzeme-Grende. Viņa pauda viedokli, ka liela daļa “Vienotības” vēlētāju patiesībā balsoja par Dombrovski kā valsts glābēju no maksātnespējas, daudzi “Visu Latvijai!”-“Tēvzemei un Brīvībai”/LNNK (VL-TB/LNNK) atbalstītāji vēlējās, lai Saeimā ir pārstāvēta radikāla latvietība, bet Zaļo un zemnieku savienības (ZZS) rezultātu pamatā ir atbalsts zemniecībai kā Latvijas pamatam.

    Taču līdzšinējā koalīcija nebūt nebija ideālākā, jo tā neizpildīja vairākus būtiskus uzdevumus, proti, strukturālās reformas – tādas pārmaiņas, kas novestu pie fiskāla rezultāta, klāstīja LTRK vadītāja. “Ir samazināta valsts pārvalde, bet nav izveidota sistēma, kas efektīvi darbotos,” viņa atzina.

    Jaunzeme-Grende uzsvēra, ka koalīcijas, kuru veidoja “Vienotība”, VL-TB/LNNK un ZZS, pārstāvji ir iesūnojuši ministrijās, tāpēc nespēj tās apcirpt, vienojoties par drosmīgiem lēmumiem. “Tāpēc ļoti interesanta būtu koalīcija, ko veidotu tikai “Vienotība” un SC,” viņa apliecināja un piebilda, ka, ņemot vērā “Vienotības” uzvaru vēlēšanās, šāda valdība būtu jāvada Dombrovskim.

    SC ir jauns spēks, kuram nav sakņu, turklāt arī šai partijai no uzņēmēju viedokļa ir vairāki ļoti interesanti piedāvājumi, paskaidroja Jaunzeme-Grende. “Vienotība” un SC ir ļoti dažādi politiskie spēki, viņa piekrita, taču minēja, ka tieši dažādībā bieži veidojas labākie risinājumi, turklāt SC ir saņēmis ļoti lielu vēlētāju atbalstu.

    Uzņēmēju pārstāve aicināja norobežoties no dažādiem mītiem, kas saistīti ar SC. Kā piemēru SC veiksmīgam darbam viņa minēja Rīgas domi, kura no uzņēmējdarbības viedokļa SC līdera Nila Ušakova vadībā strādājusi ļoti labi.”

    http://www.zz.lv/news/article.html?xml_id=25179

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 28.01.2013. 17.20

    R.A. – taisni tevi, kopā ar Latkovski un Apsīti, kas arī atbalsta NA, jau varētu pie tās nacionalās inteliģences pieskaitīt, neskatoties uz to, ka daudzos jautājumos mūsu viedokļi atšķiras, manuprāt, galvenā inteliģenta cilvēka pazīme ir spēja uzklausīt un mēģināt izprast arī citu viedokli, kaut arī, tam nepiekrist.
    zanE – vai tad tevi ŽJG vēl spēj ar ko pārsteigt, tik “atraktīva” un “savdabīga” KM mums vēl nav bijusi, īsts atradums Latvijas politikā.
    Interesanti, pēc tādām “pērlēm” NA arī nebūs, ko teikt, kā tas saskan ar to partijas līniju?

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    piziks > buchamona 28.01.2013. 17.42

    Dzeri, Tev tīšam aizmirsies juridiskais princips, ka likuma nezināšana no atbildibas neatbrīvo?

    Ja cilvēks/kriev-vien-valodīgais post-sovoks neapzinās savas rīcības sekas, tad viņu arī turpmāk jāatbalsta, dodot privilēģiju nemācīties un izmantot pašsegregācijas priekšrocibas/paplašināt mītneszemei un pamatnācijai naidīgus anklāvus? Runa, protams, nav par neapzināšanos, bet gan mērķtiecīgu rīcību, eskalējot naidu pret aborigēniem un turpinot cerību uz varas pārņemšanu, — nemaz jau šiem nav grūti, jo gļēvo “latviešpartiju” kopums Rīgu kremliniem pirms 4 gadiem jau uzdāvināja brīvprātīgi. Par dāvināšanu — padosanos bez kaujas? pārdošanu/ēzeļausu piemērošanu sev? — protams, vislielākā atbildība Vienotībai ar tās tagadējo vadoņmatriarhātu.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 28.01.2013. 17.50

    Optiskais Tēmeklis. +1:)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 28.01.2013. 19.03

    zanE. Prieks par Grendi, ka cilvēks pamazām politiski izglītojas un pamazām nostājas uz īstā ceļa :)) Raksts ir datēts 03.10.2010. 13:07

    Vai tas nebija laiks, kad Āboltiņa kopā ar Vienotības ” gaišajiem prātiem”, mediju redaktoriem utt un utt vēlējās ieraudzīt SC koalīcijā? Negribu es meklēt ” rakstos”, bet lieka, ka aptuveni pirms diviem gadiem šāda ” politiskā mode” valdīja mūsu sabiedrības labākajā daļā :))

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 28.01.2013. 19.04

    O.T. par kādu likumu nezināšanu un pārkāpumu tu te runā?
    Referendums bija pilnīgi legāls un likumīgs, neko te neviens nav pārkāpis, tas, ka nobalsoja par savu valodu – un tu viņu vietā būtu balsojis savādāk?
    Par “gļēvlatviešiem” izglītībai pakāpeniski jābūt tikai latviešu valodā, bet, kas tad vēl tik nepareizi te izdarīts, un ko tad vajadzēja darīt savādāk?
    Domā, ja būtu “mugurkaulinieki” no NA, viņi daudz ko varētu izdarīt savādāk, ja nu, vienīgi, novest visu līdz pilnīgākam konfliktam, Krievijai par prieku, cilvēku mentalitāti ar kavalēriskiem uzbraucieniem izmainīt nevar.
    Un ko nozīmē “Rīgu uzdāvināja” – bija konstatēti kādi pārkāpumi vēlēšanu procesā, un ko tu ieteiktu, atcelt demokrātiju, un nodibināt “pamatnācijas” diktatūru?

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    piziks > buchamona 28.01.2013. 19.25

    Dzerīt, — iepriekšējās pašvaldību vēlēšanās Vienotiba savā listē ielika degunus, par kuriem vairums saprātīgu vēlētāju nekādi nevarēja balsot. Liekot tik vāju listi, stiprākā no varas partijām SC un Ušakovam Rigas Domi atdeva bez politiskas cīņas/uzdāvināja. Loģiski darīja SC, ieskaitot Ušakovu, ka pacentās gan labiem, gan nelabiem līdzekļiem un izdarīja visu, lai šāgada jūnijā latvjpartijām ceribas apgrūtinātu maksimāli.

    Tā nu nemuldies par vēlēšanu procedūru un nedzen tamlīdzīgu sviestu, — ja izdodas, pamēģini.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 28.01.2013. 19.43

    …ta, ka kreivu valoda nebija obligāts mācību priekšmets – formāli…
    __________________
    Skrūves pievilka 1979tā- palielināja arī kr. val. stundu skaitu- Igaunijā bij studentu un skolu jauniešu protesti(pret protestētāju vajāšanu iedrīkstējas publiski iebilst arī Igaunijas sabiedrībā pazīstami cilvēki, piem. arheologs Vello Liugas)- Latvijā klusu kā pamestā lauku kapsētā- gandrīz kā šodien.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    My Paradise, My Rules > buchamona 28.01.2013. 20.41

    pats padomā, referendums likumīgs, nu tad kāpēc gan viņiem būtu jābalso pret savas valodas liet. paplašināšanu?
    —-
    Lūk, tā jau ir tā ideoloģija.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    My Paradise, My Rules > buchamona 28.01.2013. 20.44

    Jā, apmēram tā.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 28.01.2013. 21.37

    riņķī apkārt. Vai tas nebija laiks, kad Āboltiņa kopā ar Vienotības ” gaišajiem prātiem”, mediju redaktoriem utt un utt vēlējās ieraudzīt SC koalīcijā?
    ____________________
    Vai tad ir cerība, ka šo prātos kas mainījies? Pēc notikušā referenduma vairs nedrīkst tik atklāti paust savus nodomus, jāmaina taktiku. Ēlertei tagad atkal vēsturiska izvēle Rīgā, bet es neesmu aizmirsis viņas brīdinājumus par draudošo Latvijas pagriezienu uz austrumiem pirms 10. saeimas vēlēšanām… nākošajā dienā pēc uzvaras viņa aicināja uz koalīciju ar SC – neesot nekāda riska…
    Tātad, ja SC negrib V koalīcijā, kad tas uzvarējis vēlēšanās, tad piedāvāsimies, kad mēs uzvaram! Nu vai tā nav dzimtcilvēku loģika? Tauta dodas uz referendumu, lai, izbiedēto politiķu aicināti, aizstāvētu dzimto valodu, bet nākošajā dienā pēc referenduma steidzīgi tiek sacerēti izlīgšanas manifesti, lai atvainotos par savu uzdrīkstēšanos…atcerieties Nellijas tirādes 100. pantā: ~ mēs nevaram vainot krievus par referendumu…Jā, jā pārējie piebalso…vainīgi mūsu politiķi, nav integrējuši…

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 28.01.2013. 21.51

    kolpants
    “Ka paši latvieši darīja visu iespējamo, lai pēc iespējas vairāk būtu šo “putinistu”!”

    Jo labāk prusakus pabaro, jo vairāk to savairojas. Tīrība un paskābināta vide visās spraugās un tiem kirdik.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 28.01.2013. 21.57

    Riņķī apkārt un pa augšupejošu spirāli… aug prasības. Ja deviņdesmitajos raudāja, ka vecenītēm pašvaldībā būs grūti bez tulka, tad tagad jau kategoriski prasa, lai katrs, kam vien hipertrofēta pašapziņa komplektā ar mazvērtības kompleksu to pieprasa, drīkst rakstīt iesniegumus jebkurai valsts institūcijai krievu valodā.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 28.01.2013. 21.58

    dzeris49
    “Dzintars, Iesalnieks, Parādnieks mums ir tā “inteligence”?”

    Mūsu “inteliģence” ir Zatlers, Šlesers, Ūdre un citi “jaunā viļņa” apmeklētāji, kultūras korifeji.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 28.01.2013. 22.11

    dzeris49
    “Un es jau teicu – vairākums krievu nedomāja ne iznīcināt latviešu valodu”

    Krievi paši kā iznīcība, kā mēris, kā gļotas, kas savākušas visu šmuči, ko jāatkrēpo.

    “Galvenā krievu nacionālā rakstura iezīme ir nežēliba, nevis vienkārša nežēliba, bet sadistiska nežēliba. Es nerunāju par atsevišķām dusmu izpausmēm, es runāju par nācijas psihisko stāvokli, par nācijas cietsirdīgo dvēseli”
    M. Gorkijs
    “Es neesmu lepns, ka esmu krievs, tāds vienkārši ir mans eksistences stāvoklis. Un kad es domāju par mūsu vēstures skaistumu ilgi pirms nolādētajiem mongoļiem un ilgi pirms nolādētās Maskavas, kura ir vēl lielāks kauns par mongoļiem, es bezcerība gribu nokrist zemē, tikai iedomājoties vien, ko mēs krievi esam izdarijuši..”
    A.K.Tolstojs.
    “Nevis nācija, bet mežoņi un izdzimteņi.”Gerstens
    “Nevis nācija, bet elles izdzimums” V. Rozanovs
    “Tā ir nācija, kas ložņā pa visu Eiropu meklējot lietas, ko sabojāt un izpostīt tikai tīras izklaides pēc..” F. Dostojevskis
    “Ubagu un zaglu nācija” S. Rozdestvinskis
    “Sātaniska nācija” Z. Gippus
    “Aitu bars mēs, stulbas cūkas, mežonīga slepkavu orda” M. Bulgakovs
    “Man patīk amerikāņu sievietes. Vinas intīmi dara tādas lietas, par kurām krievu sievietes pat neiedomājas – iet dušā..” J. Smirnofs
    “No patriotiska mīta krievu tauta ir kļuvusi par drausmīgu realitāti” Ļ.Trockis Valsts krievijā vienmēr ir uzvedusies, kā okupācijas armija. Hercens Krievi, kā čigāni, kam vieglāk pārcelties un citu vietu, kā iekārtot to, kur viņi jau ir. Krievijas armija ir deklasētu elementu izsūtīšanas vieta
    Cēla III Romu nonāca III pasaulē.
    Hercens Pirms aptuveni 160 gadiem tuvs Puškina draugs Pēteris Čaadajevs rakstīja: „Mēs (krievi) esam unikāla tauta. Mēs esam tauta, kas it kā nepieder pie cilvēces un pastāv tikai tāpēc, lai pasniegtu cilvēcei šausmīgas mācības.” Laikam jau Čaadajevs pietiekami labi pazina gan Krieviju, gan krievus.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > buchamona 28.01.2013. 22.31

    dzeris: Dzintars, Iesalnieks, Parādnieks mums ir tā “inteligence”?
    —————
    Gribi teikt, ka krievu galējo nacionālistu (šovinistu) partiju SC vada “inteliģenti”?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 28.01.2013. 23.19

    Aha, tur tāda pati “inteligence”, augstāk jau nosaucu, ko uzskatu par inteligentiem cilvēkiem no NA – Apsīti un Latkovski, par kuriem viņu pašu partijas biedri izsakās, ka viņi “čekas agenti”.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    maracecina > buchamona 29.01.2013. 11.03

    Es te lasu lasu… un domāju… vai tiešām šeit cilvēki vēlas pilsoņu karu? Tas būtu tieši tas, ko Krievijai vajag, lai nākamā brīdī iebrauktu te ar tanku un “ieviestu mieru”. Vispār uzprasās NA retorika – aizvest tos galējos nacistus kā no vienas tā no otras puses uz mežu un nošaut kā trakus suņus, lai liek cilvēkus mierā.

    Bērnu dārzu 100% latviskošana reāli bija pirmā lieta ko vajadzējas sistemātiski darīt jau no paša sākuma. Man vispār šķiet, ka mūsu “elite” vienmēr ir berzējusi rokas pat to, ka šis nacionālais naids šeit ir un neko nedara, lai to reāli mazinātu.

    Kur ir provalstiskas/prolatviksas avīzes krievu valodā? Ko jūs brīnās, ka krievi neko nesaprot un tic visam, ko tiem saka 1 baltijas kanāls. Tas ir tik grūti un dārgi? NA negrib samesties un uztaisīt tādu avīzi un darīt kaut ko reālu nevis vnk kūdīt un biedēt latviešus, naidot šīs valsts pilsoņus, biedēt bērnudārza kontingentu? Ja jau tā rūp Latvijas valsts! Ja pret valsti ir izvērsta melīgas propogandas kampaņa, ja pusei iedzīvotāju mākslīgi tiek iepotēta “ierakumu” domāšana, tad ir jācīnās pretī ar attiecīgiem līdzekļiem nevis jāieraujas stūrī. Propoganda pret propogandu. Tas jau nav tik grūti. Atliek tikai šad tad parādīt reālo situāciju, situāciju Krievijā un būs viss ok. Bet nekas nenotiek. Kāpēc, piemēram, LV līmenī nevar translēt to pašu EchoMoskvi? Lai tie vietējie krievi paklausās, kas tur reāli notiek tajā valstī, kura putro viņiem galvu šeit ar meliem par lielpatriotu Putinu. Kāpēc transēl tikai prokremļa kanālus?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > buchamona 29.01.2013. 11.46

    “Kur ir provalstiskas/prolatviksas avīzes krievu valodā? Ko jūs brīnās, ka krievi neko nesaprot un tic visam, ko tiem saka 1 baltijas kanāls. Tas ir tik grūti un dārgi?”

    Tā kā 99,999999% PSRS kolonistu un to pēcteču principā nav spējīgi nogalināt “vecāko brāli” sevī, tad šādu avīžu izdošana ir tukša laika, naudas un enerģijas šķiešana.
    Uz mežu derēja aizvest tos, kuri demagoģiski aicina turpināt pārkrievot publisko telpu, lai “pretotos Krievijas ietekmei”.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    maracecina > buchamona 29.01.2013. 12.20

    kāpēc viņi nevar? tāpēc, ka patērē tikai vienu un to pašu informāciju. Tātad gaidīsite, kāmēr paši nomirst vai taisaties deportēt? es neko nesaku, varbūt, ja 1950. gadā būtu EU un mēs līdzīgā situācijā, varbūt arī deportētu, jo tad cilvēktiesībām piegāja savādāk, maigi izsakoties. Kad jūs petrioti, sāksiet ņemt vērā realitāti????? Un beigsiet cīnīties ar pašreizējo situāciju antīkām metodēm. Un brīnās ka NEKAS nesanāk. Ja jūs dzīvojat ar radinieku, kurš ir sūdabrālis, varat jau visu mūžu bez&^%ēt viņam zem deguna, cerot, ka tas pārvākeis, bet par ko paliek tava dzīve? Par mūžīgo karu. Es, piemēram, vnk gribu dzīvot nevis karot.
    Kāpēc iet ielās ar referedumiem, kas ir radikāli? Tāpēc, ka ties, kas to rīko, vnk piārojās un viss. Un pamazām neviens neko nedara. “Rīt visus ārā! Rīt visiem LV valdodu mācēt”. Jā brēks, ka 20gadi jau nemāk utt. Nu jā, nu a es par ko? Propoganda ir stipra. Un cīnās ar to kā viduslaikos – draud, lamā utt. Ieslēdzies smadzenes, ja ir ko ieslēgt. Jādara viltīgāk.
    Un ja kas, viss tas nacionāli radikālais murgs jūsu galvās ir banāls egoisms un atriebība. Jūs, dēļ savām neatrisinātajām problēmām un perosnīgajām ambīcijām, liedzat šai valstij būt apvienotai. Jums nepielec, ka tās Krievijas sponsorētā propoganda uz jums darbojas, kā sarkana lupata uz vērsi? Ko jūs padodaties tai porvokācijai un nedomājat racionāli.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > buchamona 29.01.2013. 12.36

    Šis koments jau pēc reālas histērijas izklausās, ja kas.

    “Es, piemēram, vnk gribu dzīvot nevis karot.”
    Nu tak dzīvo… Un ja te kas notiks, ņem kājas pār pleciem – kāda tev, “internacionālistam” un kosmopolītam, starpība kur dzīvot.

    Ja krieviem n-tos gadsimtus “vecākā brāļa sindroms” ir mentalitātes visbūtiskākā sastāvdaļa, tad ne jau nu propoganda būs tā, kas to mainīs. Var jau arī censties lapsenei iemācīt, ka dzelt ir slikti…
    Es personīgi gūšu sirdsmieru vien tad, kad dekolonizācija būs noticis fakts un vārds “Krievija” pazudīs no kartes – ne ātrāk.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > buchamona 29.01.2013. 13.55

    “Kur ir provalstiskas/prolatviksas avīzes krievu valodā?” – pašos sākumos, kad Ēlerte vēl nebija prihvatizējusi Dienu un tā piederēja valstij, tā iznāca arī krieviski, taču drīz dabiskā nāvē nomira, jo krievvalodīgajām būtnēm nevajag objektīvu informāciju, viņiem vajag to, ko pasniedz no viņu dzimtenes.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

elvonix 28.01.2013. 09.33

Piekrītu Kariņam. Bet kāpēc vēl arvien nav nekādi politiskie soļi sperti šajā jautājumā?

+12
-1
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > elvonix 28.01.2013. 11.11

    ———
    Vajag pavērot notiekošo Eiropā, painteresēties par līdzīgiem gadījumiem, kad cēlu mērķu labā paveiktais noveda pie negaidīti negatīviem rezultātiem.
    Ne jau tikai politikāņu piesauktā “biškeka” ir vienīgais piemērs:

    http://www.youtube.com/watch?v=AU-TeWCanUo

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > elvonix 28.01.2013. 14.30

    ——-klejotājs PSRS nogalināja vismaz 40 miljonus savus pilsoņus, daži uzskata ka 80 miljonus
    =============================================================================
    Pieskaiti vēl 300 000 000 āfrikāņus, ko civilizētie eiropieši 14. – 19.gs. no Āfrikas izveda, kā arī D-Amerikas un Z-Amerikas pamatiedzīvotājus, kuru skaitu Rietumu brīvības un demokrātijas nesēji tā nedaudz paplicināja – ,
    tad varēs I.Ziedoņa “Dzejoli par Pēteri” skaidrāk apjēgt:

    : “Jauns vēl bija Pēteris, / Pļavās grāvjus raka. /
    Parok, parok, paosta, / Rāvā šņabja smaka!”

    http://www.youtube.com/watch?v=YpIGdslBbos

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Valdis Ozols > elvonix 30.01.2013. 10.05

    Tā šnabja smaka nāk no krievu karavīru līķiem ,kas kops Pētera pirmā laikiem Latvijas zemē ir krituši lielā skaitā. Ziedonis Latvijas vēsturi zin labi.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete > Signija Aizpuriete 28.01.2013. 19.52

——dzeris49 O.T. (..) , un ko tu ieteiktu, atcelt demokrātiju, un nodibināt “pamatnācijas” diktatūru? ============================================================================= Mītu “demokrātija” nevar un nevajag atcelt – , to vajag pie-pacelt, pabeidzot to darbiņu, ko Kārlis Ulmanis sāka 1934.g.15.maijā, bet nevarēja turpināt 1940.g.17.jūnijā. Vai nu “mēs” sāksim rīkosimies – vai “viņi” atkal pirmie sāks uzlabot demokrātiju

Оккупация Латвии — миф! Свидетельство истории
http://www.youtube-nocookie.com/embed/r3z6JtrYGnQ

0
-2
Atbildēt

0

dace_roze_lmt_lv > Dace Roze 28.01.2013. 20.03

Дзерис49: ” izglītībai pakāpeniski jābūt tikai latviešu valodā”

– Кому это надо? Тем, кому надо, пусть и учатся на латышском или на суахили.

Русским это не нужно. Ферштейн?

Российский ученый Колеров вам всем основательно объяснил,что вам можно, и чего нельзя. Читайте, повышайте свой культурный уровень:

http://www.ves.lv/article/236635

Там же, под статьей, есть и обсуждение. Только нацистские комментарии там не проходят, в отличие от “Ир”, поэтому националистам приходится держаться в рамках, иначе их комментарии удаляют, как, например, этот:

М43 19:20 #

Комментарий был удален модератором

0
-1
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete > Signija Aizpuriete 28.01.2013. 20.10

——–dzeris49

– O, redz kā “tautas draugi” momentā noreaģē, kad Kārli Ulmani un 1940.g. notikumus piesauc! Starp citu, I.Burlaka filmā “Vēstures liecina” tapusi pateicoties Eiroparlamenta deputātam A.Rubikam.
Te viens “krievvalodīgais latvijietis” (N.Ušakovs) arī savā vietnē to izvietojis. Mācās, demokrāti – mācās kā demokrātiju uzlabo:

http://maksim-kot.livejournal.com/

p.s. Saeimā 1940.g. jūlija latvieši bija 99% http://www.ves.lv/article/132930

0
-2
Atbildēt

0

dace_roze_lmt_lv > Dace Roze 28.01.2013. 20.11

Спасибо edge_indran – за ссылку: http://www.youtube-nocookie.com/embed/r3z6JtrYGnQ

В фильме объясняется даже для идиотов, что оккупации Латвии не было. Причем – на чистейшем латышском языке. Вот бы журнал “Ир” взял интервью у создателей фильма, ведь они тоже латыши. Но журнал “Ир” не возьмет у них интервью. Вот если бы журналу “Ир” заплатили, Сорос, или не важно, кто, то тогда бы журнал “Ир” сделал.

0
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam