Filmu producenti: Nacionālā apvienība ielēja “ugunskurā degvielu”

76

Komentāri (76)

Ieva 21.11.2012. 12.35

NA izpilda tieši to , pret ko paši cīnās- lobismu, “savējo” kustību. Var viņu piesauktos iemeslus saprast, bet tad vajadzēja cīnīties pret sistēmu, to, kā patreiz kino nauda tiek sadalīta, nodrošināt kaut vai vismaz to, lai krieviski uzņemtajām filmām būtu latvisks tulkojums. Nolobēt papildus naudu Latvijas kinoindustrijai, pasekot tās korektai sadalei utt. Bet iznāca ne kā politiķiem, a kā puišeļiem- nevis atrisināt problēmu sistēmiski, bet stūrītī atbalstīt savus čomus un, faktiski, padarīt problēmu vēl lielāku. Atkal un atkal pārliecinos, ka NA trūkst brieduma, erudīcijas, intelekta. NA nav ar neko labāka par citām partijām, drīzāk otrādi- aiz patriotisma slēpj šantāžu, savu čomu un radinieku atbalstu utt. Pat žēl, ka tāda NA degradē nacionālo kustību. Nacionālā kustība, kurai neapšaubāmi ir tiesības uz eksistenci, tiek saistīta ar NA, ar viņu izlēcieniem, haotismu, nekompetenci. NA ir pamanījusies to visu sabojāt, un būs vajadzīgs laiks, lai ļaužu apziņā “nacionāls” nesaistītos ar NA…

+2
-3
Atbildēt

1

    andris902 > Ieva 22.11.2012. 00.50

    …Ķīps….ļoti precīzi raksturoji situāciju….

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

inesite15 21.11.2012. 03.57

par ko ir sabrīnījušies !?!
Ordeņu tikai tā pamaz, bet citādi normali brežņevlaiki cikās jau sērijās – neoiljičs savu “Mazo zemi” sarakstijis, masu informatori regulari par sasniegumiem masas informē, drošībnieki dzenā papīra karodziņabildes dedzinātāju … un tādi apzinīgi tavarišči kā kinorežisors Arvīds Krievs, kas absaļutna praviļna uzskata, ka nav prātīgi kritizēt Saeimas dāvinājumu …

+4
-4
Atbildēt

0

bekijja 20.11.2012. 22.39

Kura bija tā 2006.gadā atbalstītā filma? Un kurš to naudu dabūja?

Par lietu: Saeima varēja atlicināt 50 miljonus nacionālai programmai “Latviešu literatūras dārgumu ekranizācija”. Tad neviens neceptos. Kādu filmu var uztaisīt par 25.000 Ls?

+3
-1
Atbildēt

0

Life Quality Managem 20.11.2012. 22.07

Kurš tad ir teicis, ka Gatis Upmalis noproducēs pašu patriotiskāko, latvjus uz dzimteni aicinošāko, A.Grīna ekranizējumu. Ja nu čiks vien sanāk? Ko tad? Vai tad Parādnieks, vai Dzintars ir tas kino guru, kurš spēj vienpersoniski izlemt kuram projektam piešķirt naudu. Ja ļoti vēlejās papildu finansējumu nozareji, varēja to izkārtot, uztaisīt patriotisko filmu tenderi un lieta darīta, nevis viens džeks aiziet pie čoma uz Saeimu paraud uz pleca un dabū piķi. Kaut kur šitas viss jau redzets un ir labi zināms pie kā tas noved.

+7
-7
Atbildēt

0

Andris Jautriņš 20.11.2012. 21.45

Ja nobalso par kādas vienas skolas caurā jumta remontu, tad sistēma strādā?! Kāpēc gan lai nebalsotu par vienu projektu kino jomā? Problēma būtu tad, ja varētu pierādīt, ka šim vienam projektam nogrieztā šķēle samazina visas nozares kukulīti. Vai tā ir?

Visi saka, ka sistēma ir sapuvusi un naudas tajā nav un neparādās, bet sistēmu stutē … šie paši kliedzošie producenti. Ai, kādas nelabas asociācijas no vēstures uzausa. Vēl dažas dienas atpakaļ kādā TV kanālā rādīja PSRS laiku filmu par zinātniski pētnieciskā institūta garāžu kooperatīva sanāksmi. Neņemos dalīt lomas, bet noskaņa ļoooti līdzīga.

+8
-5
Atbildēt

3

    andris902 > Andris Jautriņš 20.11.2012. 22.44

    ….”Visi saka, ka sistēma ir sapuvusi un naudas tajā nav un neparādās, bet sistēmu stutē…”

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GB1F8X-znpA

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Koalīcijas partijas sadala miljonu, lai izpatiktu vēlētājiem
    Dali, kā gribi – visiem neizpatikt :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Andris Jautriņš 21.11.2012. 09.57

    Andri, problēma nav iekš priekšlikuma, vai Dvēseļu puteņa. Tā ir iekš tā, ka to izteica NA, kas ir Vienotības konkurents. Un piemēram, A. Šiņķa”Kurzemes cietoksni”, kas ir dokumentāls atmiņu stāsts, ieteikt ekranizēt V nespētu, jo varbūt Eiropai nepatiks mūsu vēsture. Nav populāri sakaut Sarkano armiju, cīnīties par neatkarību. Nav populāri, jo cīņa nav galā….diemžēl.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

juhans 20.11.2012. 21.06

Lūk, cik daudz mūsu mazā Latvijā, neskaitot Kultūras ministriju, ir iestādes, kuras rūpējas par kino:

filmu padome (priekšsēdētājs Gints Grūbe),
kinoproducentu asociācija (prezidents Vilnis Kalnaellis),
kinematogrāfistu savienība (priekšsēdētāja Ieva Romanova),
nacionālais kino centrs (vadītāja Ilze Gailīte-Holmberga)

un katra vēlas naudu SEV.

+10
-4
Atbildēt

2

    aldis_grunde > juhans 20.11.2012. 22.41

    Re, cik labi, ka mums ir tāds Parādnieks – var uzreiz aizvietot šos visus! :)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    piziks > juhans 20.11.2012. 23.47

    Hi-hi, un neviens no daudzajiem kino jomas lobijiem nerunā par kinošņiku līdzšinējo attieksmi pret Latviju/pašu valsti! Pārkāpti noteikumi, kurus līdz šim paši bija labi iemanījušies izmantot! Žeņa/Jevgeņijs Paškevičs pret Latviju izturas kā pret sev netīkamu aborigenu valsti un — kā profesionālis! — nav pacenties apgūt latviešu valodu, pižonējas ar nelokāmību krieviski. Kino, cik esmu dzirdējis un lasījis, esot komandas darbs, — darot darbu kopā ar šo principiālo pižonu, visai filmblicei kaut kāda neizprotama mārrutka dēļ jāpiemērojas šim lingvistiskajam šovinistam?! Un tāds Žeņa — bez iebildumiem — saņēma “naciķu” valsts un “naciķu” nodokļmaksātāju naudu! Šo aplamību kinojomas kolēģi akceptēja kā pašu “bandas” loceklim piedodamu! Un tik vien atlika, ka Saeimas/likumdevēju un ari kulturas ministrijas utml., utt. pārstāvjiem, ausis nolaidušiem izdalīt/viģeliķ simtus tūkstošus arī netolerantajam Žeņam, — tad viss valstiski būtu kārtībā?!

    Labi, ka šis precedents ir piespiedis sabiedribu sarunu turpināt, ne tikai truli bārstīt nodoklmaksātaju santīmus tā, kā pa prātam apšaubāmas profesionalitātes un principu lobijbaram.

    Runas un sarunas jāturpina noteikti.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 20.11.2012. 20.34

Es te vēlreiz pārlasīju rakstu – izvilku dažas pērles:

“… ka kritēriji, pēc kuriem konkursā tiek vērtēti iesniegtie projekti, ir sagatavoti un izstrādāti pietiekami eiropeiski…. Latvijā ir tendence, ka politika kultūrai ir ļoti pietuvinājusies… Arī man kā producentam būtu daudz vieglāk iet pie vienas vai otras paziņas Saeimā un bīdīt savus projektus…”

Izrādās – kino ļaudis tā arī nav sapratuši par ko ir runa.:) Viņi nesaprot, ka ar šo Saeimas balsojumu tiek nodalītas divas lietas:pirmā lieta, atbalsts no budžeta viņu radošajiem eksperimentiem. Un otrā lieta: nauda, kura tiek piešķirta jau pavisam konkrētam mērķim, kuram ar viņu radošajiem eksperimentiem nav nekāda sakara.

Un jebkuram no kino ļaudīm, kuriem šobrīd tik ļoti sāp :), ir iespēja pajautāt sev – kādēļ ir sanācis tā, ka es pirmais nesaredzēju Dvēseļu putenī vērtību, kur varētu mēģināt materializēt filmā?

+13
-6
Atbildēt

1

    reksa > buchamona 20.11.2012. 20.49

    Varētu teikt, ka “kino ļaudis” atgādina izbadējušās hiēnas, kas gatavas pārgrauzt viens otram rīkli pamestā kaula dēļ.

    Bet tā kā agrāk viņi tā nav rīkojušies, tad rodas aizdomas, ka viņiem ir uzdevums ar jebkādiem līdzekļiem protestēt pret jebkādiem pasākumiem, ko veic vai atbalsta NA.

    Pirms dažiem mēnešiem pēkšņi no nekurienes bija uzradusies “kultūras darbinieku alianse”, kas apvieno pat … ak, 5000 dalībnieku. Nabadziņi droši vien pat nenojauš, ka viņi ir tajā aliansē. Uzdevums bija apriet Kultūras ministri.

    Tagad Saeima papildus piešķiŗ naudu. Nevienam citam neatņem, bet piešķiŗ papildus. Turklāt smieklīgi mazu naudu. Un te uzrodas “kino ļaudis”. Kur šie kino ļaudis bija Šķēles, Kalvīša, Godmaņa un citu valdību laikā? Varbūt toreiz viss bija ideāli, tāpēc viņi baudīja to idilli?

    Vai varbūt viņu mērķis ir diskrēditēt kultūru kā tādu? Nu kuŗš normāls cilvēks pēc tam gribēs atbalstīt kultūru, ja tā asociēsies ar šādām “aliansēm” un šādiem “kino ļaudīm”?

    +14
    -5
    Atbildēt

    0

reksa 20.11.2012. 20.19

Paklausoties šos “kino ļaudis”, rodas aizdomas, ka vissliktākais naudas sadales princips ir tieši konkurss.

Jo konkurss Latvijā jau sen ir padarīts par absurdu.

Konkursus uzvar nevis labākais, bet tas, kuŗš izpildījis formālas prasības.

Un ja neuzvar, tad konkursa rezultātus apstrīd.

Cilvēks var būt korumpēts vai nekorumpēts. Un ja viņš ir korumpēts, tad nekāds konkurss neglābs no korumpētības. Bet par izvēli, kas ir izdarīta bez konkursa, cilvēks vismaz uzņemas atbildību. Nevarēs pēc tam taisnoties, ka lūk konkursa komisija šo sūdu ir izvēlējusies kā labāko.

Var rīkot konkursus vilcienu iepirkšanai, turklāt uzticot konkursa rīkošanu Eiropas Komisijai (jo šeit laikam nevienam nevar uzticēties).

Bet kultūras jomā konkursi VISPĀR nav vajadzīgi un pat nav pieļaujami.

+13
-6
Atbildēt

0

janis17 20.11.2012. 18.52

Kino cilvēku tipiski latviskā skaudība! Ja nav man, lai nav arī kaimiņam!
Ja es nedabūju, lai nedabū neviens!
Ja man neienāca prātā filmu par Nameju filmēt, bet par urlu “varoņdarbiem”, tad lai tam patriotam arī nav!
Ja kaimiņam dod divreiz vairāk, nekā man, tad lai izdur man aci!

+12
-12
Atbildēt

4

    aldis_grunde > janis17 20.11.2012. 19.10

    Ne jau par skaudību ir stāsts, bet par principu.
    Tagad Saeima atbalsta vienu filmu studiju, kas veidos patriotisku filmu, tad atbalstīs vienu celtniecības firmu, kas cels skaistu koncertzāli, tad vēl kaut ko.
    Un kāda tad jēga no apstiprinātiem noteikumiem, konkursiem, ja visu izšķirs pazīšanās pie deputātiem vai partijām?
    Man kaut kā šķita, kā no šīs 90. gados pastāvošās prakses mēs esam izauguši…

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 20.11.2012. 19.37

    tvverotaj, tev vispār nav priekšstata par Saeimas darbu, ja tu domā, ka tikai tagad tikai filmām kāds kaut ko ir piešķīris!
    „Līdzekļi 70 miljonu latu apmērā tiks novirzīti demogrāfijas problēmu risināšanai, 45 miljoni latu paredzēti veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšanai. Nozīmīgs finansējums paredzēts arī investīcijām gan ceļiem, gan infrastruktūrai, gan arī mūsu valsts ārpolitiskajām aktivitātēm. Tāpat papildu līdzekļi piešķirti komandu sporta veidiem un pašvaldību projektu īstenošanai. Pēc ilgiem laikiem tiks palielinātas valsts iestādēs strādājošo algas, tostarp, skolotājiem, iekšlietu sistēmā strādājošajiem, kā arī tiesu un prokuratūras darbiniekiem. Tāpat tagad ir iespēja atvēlēt naudu piemaksām, un tas ir viens no veidiem, kā novērst labu speciālistu aiziešanu no valsts pārvaldes,” akcentē J.Reirs.
    http://www.saeima.lv/lv/aktualitates/saeimas-zinas/20290-saeima-pienem-2013-gada-valsts-budzetu

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    aldis_grunde > janis17 20.11.2012. 19.49

    Vai tiešām Tu neredzi atšķirību – 70 miljoni demogrāfijai vai 45 miljoni veselības aprūpei nav piešķirti konkrētiem uzņēmējiem vai noteiktiem slimniekiem, bet te nauda, lai arī salīdzinoši neliela, tiek piešķirta vienai konkrētai filmu studijai.
    Varbūt nebūtu problēmu, ja iedalītu naudu Kultūras ministrijai ar mērķi uzņemt filmu par latviešu cīņām 1. pasaules karā, un tad KM rīkotu konkursu un izvēlētos labāko.
    Bet notikušais ir slikta prakse.

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > janis17 20.11.2012. 21.52

    tvverotajs Vai tiešām Tu neredzi atšķirību………

    Taisnība, atšķirība ir! Šo naudiņu būs grūti iedabūt kādā eirokratizēšanas vai liberošanas pasākumā. Cik no bērnu miljoniem pamanīsies noskaldīt bērnu maitāšanai ar dzimumu maiņām, neviens droši nevar pateikt.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 20.11.2012. 18.29

„Gatis Upmalis teica …” ka „…projekts ir aktuāls un vajadzīgs latviešu tautai…” Paldies, vēl viens, kurš, sev naudu prasot, māca, kas vajadzīgs tautai. Nav sliktāks par to pašu b.Krievu, kurš savā laikā pilnā rīklē brēca pēc „mežonīgā liberālisma” apturēšanas.
Kopumā te parastais sadales tracis, kāda māksla, tādi politiķi un kinocentrs arī nav sliktāks. Mazs tam visam sakars ar „Dvēseļu puteni”, neba nu latvju kinošņikiem pirmā reize, kad no labas literatūras zināma sastāva pīrādziņu izcept. Toties latvisku, par to tad arī prasām naudiņu.

+6
-13
Atbildēt

2

    buchamona > Aivars Krauklis 20.11.2012. 19.07

    …Nav sliktāks par to pašu b.Krievu, kurš savā laikā pilnā rīklē brēca pēc „mežonīgā liberālisma” apturēšanas…+++ es nezinu vai Latvijā var runāt par liberāļiem.
    Man Latvijas ” libertāļi” drīzāk izskatās pēc vandāļiem, kuri sevi tikai sauc par liberāļiem :) Kurš no lielajiem cīnītājiem par “liberālām vērtībām” Latvijā runā arī par liberālu ekonomiku? Es neko tādu neesmu vēl dzirdējis. :) Liberāļi Latvijā ekonomiku atdala nost no savu problēmu loka, viņiem tā neinteresē, jo tas ir par sarežģītu. Mūsdienu Latvijas liberāļiem ir citas vērtības par kurām var cīnīties, jo tuvākajā piecgadē par šīs cīņas augļiem neviens atbildību neprasīs, bet pēc tam – tas vairs nav svarīgi :)

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Aivars Krauklis 20.11.2012. 19.21

    riņķi apkārt – Tajā runā, ko citēju, biedrs Krievs lieliski saprata, pret ko bļauj – pret brīvu tirgus ekonomiku, kurā valsts/sabiedrība taisnīgi nepārdala prasītos resursus diženajam māksliniekam. Toreiz, ap 1994.gadu, liberālisms pat kinošņika prātā vēl saistījās ar ekonomiku un politku, nevis lezborastiju.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

mary75 20.11.2012. 18.25

Ja Parādnieks, Dzintars, vai jebkuri politiķi sāks spriest un lemt, kāds kino “tautai” vajadzīgs, kāds nav vajadzīgs, kas ir “patriotisks”, kas nav, utt., tad tālāk jau, laikam, nav kur iet.
Back in USSR.

+13
-18
Atbildēt

7

    janis17 > mary75 20.11.2012. 18.49

    Ja Vilks, dombrovskis, viņķele, zatļers, Parādnieks, Dzintars, vai jebkuri politiķi sāks spriest un lemt, cik jāsaņem pensionāriem, kādi nodokļi jāmaksā tautai, kāda obligātā literatūra jālasa skolā, kāds kino vajadzīgs, kāds nav vajadzīgs, kas ir “patriotisks”, kas nav, utt., tad tālāk jau, laikam, nav kur iet.
    Back in USSR.

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    janis17 > mary75 20.11.2012. 18.58

    Par atbalstu filmām nobalsoja 55 deputāti no koalīcijas frakcijām, pret bija 38 no opozīcijas.
    Premjers Valdis Dombrovskis pēc Saeimas balsojuma par 2013.gada budžetu pauda atzinību par to un pateicās visiem budžeta veidošanā iesaistītajiem cilvēkiem un deputātiem, kuri iesaistījušies grūtajās budžeta sarunās.
    http://www.delfi.lv/bizness/budzets_un_nodokli/saeima-pienem-2013gada-valsts-budzetu.d?id=42830890

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 20.11.2012. 19.19

    Nu un, ka atbalstīja 55 deputāti?
    Lobēt kādu atsevišķu projektu pēc neskaidriem kritērijiem, tikai tāpēc, ka 55 deputāti tā izdomājuši, ignorējot pašu radīto sistēmu, ir galīgi garām.
    Izskatās, tev visai vājš priekšstats, kas ir demokrātija, kas ir varu dalīšana, un ar ko jānodarbojas parlamentam.

    +9
    -11
    Atbildēt

    0

    marmed > mary75 20.11.2012. 19.20

    Var uzņemt labu filmu jebkurā žanrā no bojevika līdz porno, bet valsts nauda būtu jāpiešķir audzinošām vai patriotiskām filmām un punkts! Jo tas ka valsts naudu dabūja “Cilvēki tur”tiešām nav normāli, filma varbūt arī ir laba, bet nekāda pozitīvu efektu uz sabiedriebību tas neatstāja…. Ja būtu pēc Džera prāt naudu dabūtu porņiki ar labu scenāriju un biogrāfija par “revolucionāra Lindermaņa dzīvi Latvijā”, vai arī komēdija “Kā mēs ar Vaņu 9. maiju svinejām” visas šīs filmas var uzņemt kvalitatīvi ar labiem aktitieriem un labu scenāriju un pat ar specefektiem, bet kam to vajag?…… Latvijas valstij būtu jāatbalsta tikai kino, kas vairo patritismu vai cieņu/mīlestību pret valsti, savādāk valstij nav jēgas to atbalstīt

    +16
    -10
    Atbildēt

    0

    janis17 > mary75 20.11.2012. 19.35

    Dzeri, kāpēc tu runā tikai par kino? „Līdzekļi 70 miljonu latu apmērā tiks novirzīti demogrāfijas problēmu risināšanai, 45 miljoni latu paredzēti veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšanai. Nozīmīgs finansējums paredzēts arī investīcijām gan ceļiem, gan infrastruktūrai, gan arī mūsu valsts ārpolitiskajām aktivitātēm. Tāpat papildu līdzekļi piešķirti komandu sporta veidiem un pašvaldību projektu īstenošanai. Pēc ilgiem laikiem tiks palielinātas valsts iestādēs strādājošo algas, tostarp, skolotājiem, iekšlietu sistēmā strādājošajiem, kā arī tiesu un prokuratūras darbiniekiem. Tāpat tagad ir iespēja atvēlēt naudu piemaksām, un tas ir viens no veidiem, kā novērst labu speciālistu aiziešanu no valsts pārvaldes,” akcentē J.Reirs.
    http://www.saeima.lv/lv/aktualitates/saeimas-zinas/20290-saeima-pienem-2013-gada-valsts-budzetu
    laikam tev ir vājš priekštats par to, ko dara deputāti, ka tu uzskati, ka naudu dod tikai filmām…

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > mary75 20.11.2012. 20.24

    ——–dzeris49 (..)
    Back in USSR.
    ==============================================================================
    Prognoze 1990-o gadu sākumā, kad tikai reformēšanas sērga sākās – un padomju sociālās sistēmas lauzēji bija pārliecināti par rietumu demokrātijas un kapitālisma neizbēgamu ieviešanu:

    «Из обломков сарая небоскреб не построишь. У вас получится другой сарай, только хуже»

    http://www.kp.ru/daily/25974.5/2910279/

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > mary75 20.11.2012. 21.37

    aivarsk
    Nepūlies!
    Prostātas vēža un hemoroīdu nomocītam, pret visu dzīvo uz planētas zvēriska naida pārņemtam organismam, tāpat neieskaidrosi. Viņam ticība un idejiskums atsver jebkurus argumentus.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

Sanšains 20.11.2012. 18.04

Noteikti piekrītu, ka nevajadzētu apiet sistēmu, kas izveidota, lai finansētu kino projektus.

Bet varu saprast arī tos, kurus pārņem vismaz īgnums, kad ieraugām, ko tik tas Kino centrs nav balstījis.

Piemēram, principiāli tikai krieviski runājošā Jevgēņija Paškeviča filma krievu valodā “Golfa straume zem leduskalna”, ko mūsu “kino speciālisti” (nejaukt ar nespeciālistu Raivi Dzintaru!) aizsūtījuši “Oskaram” un tātad pārstāvēs Latviju krieviski, un kā lasāms recenzijās – pārstāvēs mākslinieciski nožēlojami. http://www.diena.lv/kd/recenzijas/kinoprofesionali-verte-golfa-straumi-zem-ledus-kalna-dekorativs-parpratums-13973815
Cerams, ka neviens amerikānis to filmu tā arī nepaskatīsies.:)

Paškevičs šai filmai no Nacionālā Kino centra – no SISTĒMAS – dabūjis vismaz Ls 460 300. (Rakstu “vismaz”, jo varbūt vēl ir kādi citi dati par citiem gadiem) http://la.lv/index2.php?option=com_content&view=article&id=308249:vsturisko-filmu-grtais-ce-pie-skattjiem&layout=print&tmpl=component&Itemid=201

Karapetjans, kurš kino esot nolēmis pievērsties Tarantīno “Lubenes” (“Pulp fiction”) iespaidā http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/75480/aiks-karapetjans-mana-filma-nav-par-krieviem-un-latviesiem, un kura diplomdarba nosaukums ir “Riebums” http://www.nfc.lv/lmdb/people/people.php?pep_id=2949, par savu urlu filmu krievu valodā no mūsu “sistēmistiem” dabūjis Ls 131 200.

Izrādās, arī Aigars Grauba savai “Sapņu komandai” no Kino centra dabūjis vismaz Ls 170 000. Un, lai gan pirmizrādē bijušajiem politiķiem esot paticis :) http://www.diena.lv/kd/kino/pirmie-skatitaji-graubas-jauno-filmu-sapnu-komanda-uznem-ar-skaliem-aplausiem-13978879 un daži saka, ka tā esot Graubas labākā filma (nav nekāda dižā uzslava:) ), arī šobrīd atrodas kritiķi, kuriem gribas ticēt, kad tie uzskaita veselu lērumu trūkumu.

Ko tad darīt? Varbūt nedot naudu daudziem projektiem un režisoriem, bet dot ikai dažiem? Varbūt paņemt aiz pogas, piemēram, Gati Šmitu un pierunāt/piespiest viņu, lai viņš uztaisa kādu “patriotisku” filmu?:)

+20
-9
Atbildēt

0

buchamona 20.11.2012. 17.58

…Arī kinorežisors Arvīds Krievs uzskata, ka nav prātīgi kritizēt Saeimas dāvinājumu filmu nozarei. “Tā ir dāvana, un ar šādām sarunām mēs atbaidīsim vienu partiju, kas jau ir mūsu pusē. Ja šis skandāls izies pa visu presi, tad kādu priekšstatu mēs par sevi radām. Mēs kļūstam par tiem, kas atgrūž dāvanas un atgrūž to, kas mums ir iedots,” norādīja Krievs… +++ nu tad beidzot viens prātīgs vārds, kurš arī izgaismo visu daudz objektīvākā gaismā. Izrādās, ka Saeima ir atbalstījusi studijas F.O.R.M.A. projektu – Dvēseļu puteņa veidošanai un patiesībā pārējiem dižajiem māksliniekiem ar šo lietu nav nekāda sakara, ja nu vienīgi skaudība māc, jo pārējiem ir jāiztiek ar to, kas ir, bet nekas no jau esošajiem līdzekļiem uz Dvēseļu puteņa rēķina arī netiek ņemts nost, tā es to saprotu.
Tad kāda “suņa pēc” viss šis tracis? :) Un IR arī – atkal iebrauca auzās, kārtējo reizi uzkāpa uz grābekļa. Naids un niknums aizmiglo prātu :)) Cik saprotu Saeimas vairākums nobalsoja par līdzekļu piešķiršanu Dvēseļu putenim, kā – pēc tiek uzsvērts tikai viens NA? :)

Bet par Upmaļa kungu, kurš ir uzņemies atbildību par filmas tapšanu – tā ir liela atbildība, atliek novēlēt tikai veiksmi.

+21
-11
Atbildēt

34

    aldis_grunde > buchamona 20.11.2012. 18.04

    Ja tā būtu Parādnieka vai NA personīgā nauda, tad nebūtu problēmu, bet tā tomēr ir Valsts budžeta nauda.

    +10
    -15
    Atbildēt

    0

    janis17 > buchamona 20.11.2012. 18.57

    Par mūsu visu naudu nobalsoja Saeimas vairākums, ne Parādnieks!!!
    Par atbalstu filmām nobalsoja 55 deputāti no koalīcijas frakcijām, pret bija 38 no opozīcijas.
    Premjers Valdis Dombrovskis pēc Saeimas balsojuma par 2013.gada budžetu pauda atzinību par to un pateicās visiem budžeta veidošanā iesaistītajiem cilvēkiem un deputātiem, kuri iesaistījušies grūtajās budžeta sarunās.
    http://www.delfi.lv/bizness/budzets_un_nodokli/saeima-pienem-2013gada-valsts-budzetu.d?id=42830890

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 20.11.2012. 19.45

    …. – “ar šādām sarunām mēs atbaidīsim vienu partiju, kas jau ir mūsu pusē”…mjā….sistēma darbojas!…turpmāk, lai spētu izdabūt cauri kādu projektu – jāsameklē pareizā partija….

    …nekas jau nav mainījies – iemītā taciņa ar zāli neaizaugs….vajadzēja vienam nozāģēt Jūrmalas priedes – Saeima draudzīgi nobalsoja….vajadzēja basketklubiem sadalīt naudu no pareizajām partijām – Saeima draudzīgi nobalsoja….uh!…pareizā partija – tas ir spēks!….

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    reksa > buchamona 20.11.2012. 20.10

    tvvērotājam

    Saeimu ir ievēlējusi tauta. Saeimas vairākums ir atbalstījis šo filmu.
    Kur ir problēmas?
    Ja ne tev, tad nevienam?

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 20.11.2012. 20.39

    zanE. nozāģētas Jūrmalas priedes un filma par latviešu strēlniekiem – Tu to visu liec kopā vienā plauktā. Vai nu tā ir zaimošana, jeb lieliska metafora, kā Tu to visu esi īsti domājusi? :))

    +14
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 20.11.2012. 21.00

    …kas ir nesaprotams?…vajadzības gadījumā var neievērot pašu izdotus likumus, var tos apiet “izņēmuma” kārtā….atrast simts un vienu attaisnojumu un “uzņemties kolektīvo” atbildību….kāpēc radīt likumus, ja tos var nepildīt?…sistēma iesūkusies tik dziļi kaulos, ka no tās atbrīvoties nav spēka arī “tiesiskuma koalīcijai”….

    ….vai tagad katra projekta autoram būs jāmeklē pareizā partija, lai dabūtu finansējumu?….Tev tas šķiet loģiski un atbalstāmi?….

    P.S. ….vari to saukt par zaimošanu….tikai paliek atklāts jautājums – kurš ir zaimotājs?….

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 20.11.2012. 21.10

    zanE. Es par strēlniekiem, Tu par birokrātiju :))) Likumi ir jāievēro tad, ja runa ir par kultūras dzīves ikdienu, kas ir jāuztur kā vide, kurā varbūt kādreiz arī kas jēdzīgs radīsies. Bet Grīna romāna ekranizācijai ar šo likumu par kino nav nekāda sakara. Šī filma tiks uzņemta ar pavisam konkrēti mērķi, bet ne tādēļ, lai uzturētu kultūru pie dzīvības :))

    +14
    -4
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > buchamona 20.11.2012. 21.13

    >Zane. Pareizā partija IR Vienotība un būs, jo tikai Vienotībā ir spēks. Nodokļu nemaksātāja Zaķa partija, Radaru kundzes, Mūrnieces partija, Solvitas Āboltiņas vīra (Latvijas auto, ģenerālsekretārs Jānis Āboltiņš) partija un premjera, kam ir -1000 000 ls par dzīvojamo māju projektu, partija. Kolosāla kompānija….te varētu turpināt bez gala.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 20.11.2012. 21.24

    tvverotajs
    Ne jau tava “spirķik vodka sigareti” tirgotāja un zaptes burku no pagrabiem izlaupītāja, SC vēlētāja, PBAnāla vērotāja, nauda, bet nodokļu maksātāja.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 20.11.2012. 21.27

    …Riņķī apkārt….pieņemsim, ka šis ir “pamatots” izņēmums, taču…Tu tak saproti, ka ar 25 tūkstošiem nekādu filmu uzņemt nevar…scenārija rakstīšanai pietiks?…ko tālāk?….nāks pareizi ļaudis pie pareizās partijas un patriotisma vārdā pieprasīs nākošo finanšu līdzekļu sadali…nebūs finanšu līdzekļu – gāzīs valdību?….ir izmests āķis un tas, kurš nemēģinās tam pieķerties, tiks ieskaitīts tautas ienaidnieku kārtā….

    …neviens nenoliedz, ka šādas filmas Latvijai ir vajadzīgas, bet…klaju likumu ignorēšanu taču mēs nesauksim par patriotismu….

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 20.11.2012. 21.27

    riņķī apkārt. Cik valstiski domājoši IR patstāvīgie viesi! Kāds troksnis par 25000 Ls, bet cik piedodoši par valstij neizdevīgiem līgumiem, kur apgrozas miljoni. Nobalso visa pozicija, bet lamā vienu partiju:) Vai tādiem cilvēkiem vajadzīga sava valsts? Nē, viņiem vajadzīga sava partija, no kuras kaut kas atlec:)

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 20.11.2012. 21.28

    zanE ….
    “…nekas jau nav mainījies”

    No aprites izkritusī, prātu izkūkojusī veča, joprojām rej unisonā ar pēdējām padibenēm, SC un ZP karsējiem.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 20.11.2012. 21.41

    lno. Man šķiet, ka daļa IR “patstāvīgo viesu” ir gatavi jebkuru tēmu pārvērst par argumentu “karam” ar NA, saturs šeit nav svarīgs. Tā ir tāda īpaša inteliģences pazīme – bez apstājas lamāt tumsoņus:)Bet IR, tie ir īstākie kara kūrēji :)), tā ir viņu savdabība :)

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 20.11.2012. 21.48

    zanE. Visu atbildību uzņemas G. Upmalis. Atliek tikai sekot līdz, kā viss šīs stāsts risināsies tālāk un jātur īkšķis, lai tur kaut kas sanāktu.

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 20.11.2012. 21.50

    rinķī apkārt. 18. novembra lāpu gājiena dalībnieku skaits un cenšanās to noklusēt MM vieš cerību.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 20.11.2012. 22.23

    ….dīvaini, ka G.Upmalim jāuzņemas atbildība…kāpēc tāda vēlme aizstāvēt nekorektu rīcību?….mīļā miera labad nobalsoja koalīcija, bet nevienam neradās iebildes, ka šo jautājumu varēja risināt, iedalot līdzekļus Kultūras ministrijai un tā attiecīgi rīkojot konkursu – izvēlētos labāko…vai tad KM vairs nevar uzticēties?….

    …šobrīd runāju par sistēmu, par balsojumiem, par “vērtībām”, kuras nemainās – šodien – es par tevi, rīt – tu par mani…un tā ir “tiesiskuma koalīcija”!….

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 20.11.2012. 22.43

    “Tiesikuma koalīcija” – te jau zirgam jāsmejas, atgriežamies 90 jos, ar NA palīdzību, tā jau degradēs jebko, kam tikai pieskarsies, un pārējie spiesti nolaisties līdz viņu līmenis, lai neizskatītos “nepatriotiski”, pilnīgākais vāks.
    “Saeimu ir ievēlējusi tauta, un tāpēc Saeima var darīt, ko grib” – tāda šejienes NA atbalstītājiem izpratne par tiesiskumu un to, kā strādā demokrātija.
    Lasu šos un līdzīgus murgus, un brīnos, kā cilvēki var nesaprast, kā ir jāstrādā valsts iekārtai, kurā viņi dzīvo.
    Skaidrot te kādam, ka Saeima nevar darīt visu, kas tai ienāk prātā, tikpat liela jēga, kā kā aklam cilvēkam stāstīt par krāsu niansēm.

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    inesite15 > buchamona 21.11.2012. 04.12

    > “dzeris49 …….
    “Saeimu ir ievēlējusi tauta, un tāpēc Saeima var darīt, ko grib” –
    ……
    – BET TIEŠI TĀ TAS AR IR, lai cik tas smieklīgi neliktos
    ……
    Lasu šos un līdzīgus murgus …. ”
    ………………………………………..
    – Dzīvojam mēs akurat šitādos šitajos murgos … Prakse atbilst teorijai .

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 21.11.2012. 06.28

    dzeri. …Tiesikuma koalīcija” – te jau zirgam jāsmejas, atgriežamies 90 jos, ar NA palīdzību, tā jau degradēs jebko, kam tikai pieskarsies, un pārējie spiesti nolaisties līdz viņu līmenis, lai neizskatītos “nepatriotiski”, pilnīgākais vāks…+++ vari man nosaukt konkrētu likumu, kurš tiek apiets, pieņemot lēmumu atbalstīt Dvēseļu puteņa projektu? Uz kā konkrēta Tu balsti savu niknumu :))? Kur likumā ir teikts, ka Saeima nevar atbalstīt atsevišķu projektu, ja tas deputātiem liekas svarīgi? Nav tādu ierobežojumu, bet problēma jau ir pavisam citur, re ko saka ” resnā gala” kino ļaudis :):

    “…Runa nav par to – vajag vai nevajag filmu “Dvēseļu putenis”. Runa ir par principu, kādā veidā tiek dalīts un veidots nozares finansējumus. Gan Producentu asociācija, gan nozares pārstāvji vairākkārtīgi Saeimas komisijās ir stāstījuši situāciju kopumā, nevis ejot lobēt atsevišķus filmu projektus. Arī uz “Dvēseļu puteņa” pamata ir nepieciešams runāt par nozares finansējuma palielinājumu kopumā,” norādīja Latvijas Filmu padomes priekšsēdētājs Gints Grūbe…”
    – tā tad Gints Grūbe un pārējie kino ļaudis grib ” izbraukt” uz Dvēseļu puteņa rēķina un dabūt naudu klāt vēl arī saviem ” topošajiem šedevriem” :) Tikai jautājums, vai tas Latvijai šobrīd ir nepieciešams?

    Dvēseļu putenim tā pat kā Rīgas sargiem primāri ir pavisam citi uzdevumi un nevis kaut kādi elitāri radoši meklējumi, kuri ģeniāli liekas tikai pašiem autoriem :))

    Gluži vienkārši- dzeri – Tev, tā pat kā redakcijai IR, ir spēcīga alerģija pret NA, kura slimīgi progresē, un to vajadzētu atcerēties tad, kad analizē kādu situāciju.
    Un otrs, laikam jau Tu tā līdz galam nesaproti, cik ļoti svarīgi tieši šajā brīdī – tuvākajos gados ir darīt ko jēdzīgu tajā dārziņā, kuru sauc par patriotisko audzināšanu skolās – es domāju, filmas, jaunsargi, zemessargi utt. Tas viss Tev neliekas svarīgi, nu vismaz tik svarīgi, kā “liberāļu vērtības”, kuras tik kaismīgi centies aizstāvēt, bet kuras gudri ļaudis sauc par ” nāves ideoloģiju”, kuru jūs – vietējie “liberāļi” cenšaties ievazāt mūsu sabiedrībā.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 21.11.2012. 07.05

    PS. Kādu konkursu izturēja Viņķeles lobētais bērnu dārza vecuma bērnu audzināšanas mācību līdzeklis? Saskaņā ar kuru likumu šis projekts tika realizēts? Viņa to naudu iedeva tā pat vien, apejot pat Saeimas balsojumu :)

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 21.11.2012. 08.08

    Ar kādām tiesībām tu un NA uzņemas mācītāju un vienīgo šīs valsts patriotu lomu – kas ir un kas nav patriotisks, kādas filmas ir un kādas nav jāfinsē, mums te ir PSRS, vai Trešais reihs, pagaidām vēl dzīvojam demokrātiskā valstī?
    Pēc tās “liberāļu ideoloģijas” dzīvo visās kaut cik attīstītās valstīs, līdz kurām mums vēl tālu, un šinīs valstīs cilvēki nav mazāki savas valsts patrioti, kā pie “konservatoriem”, kā Krievija un NVS valstis, tikai tur ideoloģija pirmajā vietā un att. notiek atbalsts kultūrai, kino, utt.
    Diemžēl, pasaules līmeņa šedevri tur netop, tie top pie tevis tik nīstajiem liberāļiem.
    Kā zini, pēc ideoloģiska principa nauda kino tikai dota arī PSRS, un arī tur nepārtraukti vāvuļoja par patriotisku audzināšanu un ko tur vēl, par to pašu, par ko tu tagad runā, un daudzi uz tā patrotisma rēķina varēja trekni dzīvot, tāpat, kā to tagad grib darīt aprobežotie un liekulīgie NA politiķi, bet, laikam jau, savu nekritisko elektorātu viņi būs atraduši, cerams, ne pārāk lielā skaitā, citādi Latvijai kā demokrātiskai valstij vāks.
    Un nevajag jau tik ļoti nosodīt tos, kā tu raksti, “sedevrus”, kurus tauta, redz, nesaprot, varbūt ka, ja kāds ko nesaprot, tas vēl nenozīmē, ka tas ir slikts, varbūt, vaina tanī, kurš nesaprot?
    Nu, katrā ziņā, sliktāk uztaisītu filmu par Rīgas sargiem reti gadījies redzēt, ja visas tās “patriotiskās” būs tikpat “augstā” līmenī, nav vērts tām naudu tērēt.
    Manuprāt, audzināt un izkopt labu gaumi ir daudz patriotiskāk, nekā bojāt gaumi ar vāji uzceptiem ideoloģizētiem mēsliem, to visu mēs jau redzējam PSRS laikos.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    Life Quality Managem > buchamona 21.11.2012. 08.11

    to Riņķī Apkārt: Nacionalā ideoloģija būtu tā “Dzīves ideoloģija”? :D Pagājušā gadsimta 30. – 40. gadi to uzskatāmi pierādīja cik dzīvelīga ir tāda politika.
    Nekur tālu nav jaskatās, kaut vai tepat Latvija.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 21.11.2012. 08.29

    dzeri.Pēc tās “leberāļu ideoloģijas” dzīvo visās kaut cik attīstītās valstīs, līdz kurām mums vēl tālu…+++ Nu, kad Tu beigsi skaldīt frāzes? :) ” …Diemžēl, pasaules līmeņa šedevri tur netop, tie top pie tevis tik nīstajiem liberāļiem…” +++ piemērus lūdzu :)))) Nosauc man vienu “pasaules līmeņa šedevru”, gribētu iebraukt Tavās mērvienībās.

    Bet, ja par patriotisko audzināšanu, tad tikai pateicoties tam, ka pirms kara Latvijā uz šo problēmu skatījās pietiekoši nopietni, mēs vēl eksistējam kā tauta. Tikai ar šādu bagāžu latvieši spēja iziet cauri tai gaļas mašīnai, kuru mums uzrīkoja Kremlis un nepazaudēt sevi. Tā bija arī manu vecāku bērnība, pateicoties kurai viņi man okupācijas laikā, kas savkārt bija mana bērnība, stāstīja par Latvijas valsti, karogu, Brīvības cīņām, jo viņi šādi bija paši audzināti.

    Tev tas viss ir pupu mizas, protams. Tu visu to aizvieto ar kaut kādām primitīvām, vispārīgām frāzēm par apgaismību :) Patiesībā jau, ja atceras mūsu diskusijas pirms gada un vairāk, Tu vispār noliedz jeb kādas mūsu nacionālās vērtības, pat to, ka latviešu valoda kā valsts valoda ir atjaunotās LR balsts un pamats. Bija viens tāds koments no Tavas puses :)

    Nevajag vilkt paralēles ar Krieviju, NVS, vai PSRS, ja runa ir par patriotismu :) Tur nav nekā tāda, ko mēs varētu saukt par savu. Mūsu garīgās vērtības ir jāmeklē mūsu pašu valsts vēsturē

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 21.11.2012. 08.35

    Aigars, Nacionalā ideoloģija būtu tā “Dzīves ideoloģija”? +++ es īsti nesaprotu, ko Tu domā ar ” nacionālo ideoloģiju”, bet ja tā ir savas tautas mīlestība, tad tie ir pamati uz kuriem balstās jebkura nacionāla valsts šīs dienas Eiropā.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 21.11.2012. 08.45

    Nu kas, man tev būs jāsauc visi pasaules līmeņa režisori un to uztaisītās filmas, kas kļuvušas par klasiku?
    Netaisos to darīt, gan jau pats būsi dzirdējis vai redzējis, dīvains jautājums, vispār.
    Tāpat, kā par to “liberālo ideoloģiju” – un pēc kādas tad ideoloģijas, pēc tavām domām, dzīvo ES un ASV, ja ne pēc liberālas?
    Vispār, tai Viņķeles grāmatiņai un liberālai ideoloģijai nav nekas kopējs, liberāla ideoloģija ir kaut kas daudz plašāks, manuprāt, tevi taisni tā grāmatiņa satrauc vairāk par visu.
    Manuprāt, šinī gadījumā tu īsti nesaproti, par ko runā, un esi nedaudz aizķēries pagātnē ar savu domāšanu, tāpat, kā tā NA.
    Un paralēles ar Krieviju un PSRS nevelku es, to velk taisni NA rīcība.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 21.11.2012. 08.57

    dzeri.Ja par filmām, tad mans jautājums nebūt nebija dīvains, tas drīzāk bija ” uzvedinošs” jautājums, jo cerēju, ka vismaz caur filmām kā piemēriem tad mēs ar Tevi varbūt nonāktu pie kopsaucēja – kas tās tādas -liberālas vērtības vispār ir :)

    Ka attiecas par patriotisko audzināšanu, tad tāda pastāv arī šodien joprojām jebkurā neatkarīgā valstī, kura nopietni domā par savu nākotni. Paskaties tās pašas Holivudas filmas, pat viņi savos grāvējos neiztiek bez patriotisma un morāles un tas ir tikai tādēļ, ka viņiem nav jāmocās ar mazvērtības kompleksiem, viņiem sevi nav nepārtraukti jāsalīdzina ar ” pārējo pasauli” :)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 21.11.2012. 09.00

    ….Riņķī apkārt….atļaušos atgādināt,ka “grāmatiņām” netika iztērēts neviens santīms Latvijas budžeta naudas….lūdzu, nevajag pielietot demagoģiskus paņēmienus savas pārliecības nostiprināšanai…

    ….šis gadījums ar “pareizās partijas” sameklēšanu mani iedvesmoja….došos pie Dzintara un Parādnieka,lai dabūtu finansējumu savam projektam, kurš vistiešāk ir saistīts ar Latvijas vārda nešanu pasaulē….lūkosim – vai tas ir tik vienkārši = aiziet, parunāt, prezentēt, uzvarēt!….

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 21.11.2012. 09.12

    zanE… ar Ziemeļvalstu ministru padomes 100% finansējumu 6430 latu apmērā izdotas bērnu grāmatas “Todien, kad Kārlis bija Karlīna” un „Todien, kad Rūta bija Rihards”… http://www.diena.lv/blogi/saindeto-abolu-maiss-jeb-ka-norvegija-tika-atmaskots-dzimumu-lidztiesibas-pseidozinatniskums-13973031+++ pārbaudīju, Tev taisnība, paldies ka palaboji :) Man līdz šim likās, ka šos 6430 Ls sedza ministrija :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 21.11.2012. 09.13

    R.A. – kaut vai par Kusturicu, cik atceros, mums viedoklis sakrita, patrteiz dzīvojošais ģēnijs ir arī Lars fon Triers, nu daudzi, visus jau nesaukšu .
    Un es neesmu pret patriotisma ieaudzināšanu vispār, iet runa par formām un metodēm un par to, ka vienai partijai nevajadzētu pasludināt sevi par vienīgo patriotisko un visiem uzsiest savu izpratni par patriotismu.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 21.11.2012. 09.22

    dzeri. es tikai priecātos, ka visas partijas pievērstu vajadzīgo uzmanību šim jautājumam, kurš patiesībā ir mūsu valsts nākotnes jautājums, bet gadījums ar Dvēseļu puteņa projektu ir labs precedents. Saeimas vairākums to atbalstīja :) ok, beigsim te ņemties ap šo filmu :) Jāskatās, kā tas viss beigsies, cik jēdzīgi, vai galīgi nejēdzīgi :)

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Life Quality Managem > buchamona 21.11.2012. 09.46

    to riņki apkārt: Diemžēl tas jau ir beidzies nejēdzīgi. Ar ļoti sliktu precedentu.
    Tas nozīme, ka var aiziet piemēram pie Urbanoviča un izdiņģet naudu filmai “Fašizm po latišskij 2” un būs gruti pamatot kapec vieni var, bet citi nē.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > buchamona 21.11.2012. 10.33

    Aigar, tieši tāpēc ir jāsaprot, kādi cilvēki un partijas tiek ievēlētas Saeimā un Rīgas domē.
    Fašizm po latišski ar valsts vai Rīgas finansējumu būs iespējams tad, ja valstī vairs nebūs cilvēku ar domu, kam patīesība Latvija ir radīta.
    Tad nevajadzēs ne precedentu ne ko citu. Vai neko neesi dzirdējis par 1940. gada 5. augustu un to, kas līdz tam noveda? Ja vara Latvijā pieder prokrieviskiem spēkiem, tad nekavējoties pievienosies “veļikajai i magučajai”. Precedenti jau ir bijuši!

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 21.11.2012. 15.43

    Aigars
    “Nacionalā ideoloģija būtu tā “Dzīves ideoloģija”? :D Pagājušā gadsimta 30. – 40.”

    Jā, prokrieviskais smerdeli, 30-40. bija Latvijas “Zelta” gadi un pat, ja tam būs nepieciešams izķert un pakārt pēdējo fašistu izdzimteni, tie vienalga atkārtosies.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 21.11.2012. 15.57

    zanE ….
    “atļaušos atgādināt,ka “grāmatiņām” netika iztērēts neviens santīms Latvijas budžeta naudas…”

    Pat ja tā bija dota nauda(ne jau bērnu kropļošanai), morāli sapuvusī Viņķele to nedrīkstēja lietot pēc saviem perversiem ieskatiem. Gribēja dzimuma līdztiesību, stājies pretī kādam no savu upuru vecākiem un staigāsi salauztu degunu un izdauzītiem zobiem!!!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam