Beidzot jāieklausās oponenta argumentos!

180

Komentāri (180)

enjoy 01.09.2012. 19.46

Kas kait krievam nedzīvot Latvijā, jo visas vainas var novelt uz nacionālo neiecietību un cilvēktiesību problēmām.
Gribētos pajautāt autoram- vai Leidermans ir pirmais politiķis, kurš Latvijā tiek “demonizēts”? Pavisam nesen mums bijušas pat oligarhu bēres, ar A3 arī tagad tiek saistītas visas nelaimes valstī. Šķēle un Šlesers tagad ir zemāki par zāli, bet ar Lembergam negrib tikties ministrs. Kādēļ tad Berdņikovs nemetās stāties TP, LPP vai ZZS, nenorādīja uz sabiedrības neiecietību, jo notiesāti it kā vēl neviens nav (žēl gan!). Kur tad ir mūsu taisnības cīnītājs? Vai nav jāiestājas par nevainības prezumpciju?

Krievu presē PM tiek demonizēts līdz Latvijas tautas genocīdētājam. Par Dzintaru demonizāciju krievu MM es vispār neiztikšos. Kādēļ Berdņikovs nav iestājies VL? Kādi tik meliem veltīt epiteti neskan krievu presē- aparteīds, genocīds, vardarbīga asimilācija. kādēļ Berdņikovs nav izvēlējies cīnīties pret šiem meliem?

Un vispār- ikvienam valsts iedzīvotājam ir visas tiesības “demonizēt” visus politiķus, kas viņiem nepatīk, kamēr nav likuma, kas aizliedz politisko partiju vai politiķu “demonizāciju”. Šodien man gribas “demonizēt” Lembergu, bet rīt- Ģopoņenko, jo man šķiet, ka šie cilvēki ļoti kaitē manai valstij, bet arī “demonizācijai” , protama lieta, ir jānotiek likumā noteiktajos rāmjos.

PS jautājums autorma- kā viņš zina, ka “Dzimtā valoda” nesaņem finansējumu iz vņe, īpaši tādēļ, ka DP norādija par neskaidriem finansējuma avotiem? Un aiz viņiem stāv Gapoņs, kurš ir saņēmis naudu par Latviju apmelojošu grāmatu radīšanu, ja es pareizi atceros.

PPS Vienvārdsakot- ņeverju! (Staņislavskis) autora nodomu patiesumam. Lūdzu neuzskatīt to par autora “demonizāciju”.

+2
0
Atbildēt

0

Ritums Kaibe 31.08.2012. 12.58

Interesanti, kā sabiedrība var dēmonizēt to, kurš pats sevi dēmonizē pēc pilnas programmas? Rau, jo Lindermans savos blogos pats raksta:
http://whiterabbit.lv/2012/01/24/lindermana-blogs/

+4
0
Atbildēt

0

Ilmârs Andersons 31.08.2012. 12.10

“Vai tas, ka šeit dzīvojošajiem krieviem nav tāda „vēsturiskā mantojuma” kā, piemēram, afroamerikāņiem ASV, uzreiz nozīmē, ka viņiem automātiski jāaizver mute ciet un jāsamierinās ar jebkādām pašreizējām netaisnībām?”

Atbilde ir pavisam vienkārša un nelokāma – jā! Turklāt, liekulīgi ir tas, ka Black power vēsturiskais mantojums, kurš ir vismaz pāris gadsimtu senā vēsturē, tiek ņemts vērā, bet līdzvērtīgi netaisnīgs noziegums, kurš noticis pirms laika, no kura mēs vēl joprojām varam satikt pietiekami daudz cilvēkus, kuri to ir izdzīvojuši uz savas ādas, tiek uzskatīts par ļoti senu vēsturi. TAS NAV TIK SEN! Okupācija ir atstājusi sekas uz ilgiem laikiem, un šādas partijas un krievvalodīgo mēģinājumi padarīt šo valsti par savējo arī ir tai skaitā. Vienalga kurš viņus finansē vai atbalsta – ideja par divvalodību Latvijā latviešiem nav pieņemama. Un okupācijas sekas noteikti nav labs pamatojums kādas etniskās grupas atzīšanai par līdzvērtīgu. Tā kā ja krievvalodīgie grib līdzvērtīgu attieksmi, tad viņiem jāsāk ar sevi – atvainojaties Latvijai par okupēšanu un atzīstat savu vainu 2.pasaules kara noziegumos. Nojaucam saurona torni un uzceļam tā vietā īsto uzvaras parku. Otra valoda netiks atzīta, bet hei – nav jau jābūt tādiem principiālistiem, mēs jau visi tikai gribam saskanīgu sabiedrību, vai ne?!

+6
-1
Atbildēt

0

nekuku2 31.08.2012. 12.06

Būtu naivi domāt, ka Lindermana kungam pirms brīnumainās atbrīvošanas no ieslodzījuma Krievzemē un izdošanas Latvijai, nebija ” nopietnas sarunas ” (lasi: instruktāžas) ar lielvalsts specdienestu darbiniekiem par turpmāko darbību…Tik pat naivi šobrīd apgalvot ka “partijas” galvenais uzdevums varētu būt cits, nevis Lielkrievijas PIEKTĀS KOLONAS AKTIVIZĀCIJA Latvijā.
Kaut kā ļoti tas viss atgādina Reiha aktivitātes Sudetijas un Morāvijas sakarā Pasaules kara priekšvakarā.

+7
0
Atbildēt

1

    astra_ozo > nekuku2 31.08.2012. 14.26

    pirms brīnumainās atbrīvošanas no ieslodzījuma Krievzemē un izdošanas Latvijai
    —-
    arī esmu padomājis, ka varbūt pats “ieslodzījuma laiks” nemaz nenotika zonā, bet kaut kur citur…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Kārlis 31.08.2012. 11.05

IRam
Joprojām turpinam liberālo prostitūciju? Noziedznieki jūs esat un kā izskatās, tādi paliksiet!
Ļoti nožēloju, ka, caur žūrnāla abonēšanu, esmu atbalstījusi jūsu trulo, bet varbūt apzināto, iešanu uz iznīcību!

+6
-3
Atbildēt

0

Kārlis 31.08.2012. 11.01

Ance to džeris
Tu dzeri, esi riktīgs izdzimums, kuru radījusi Māte Latvija! Un tici man, tāds tu esi!
Manas ģimenes saknes šeit jau ir 5 paaudzē, un esam īsteni latvieši, un lai Dieviņš nogrābstās, ja kāds to noliegs! Pag nedēļā svinējām Borisus, skatījāmies foto, kur ar milzonīgu lepnumu mani bērni savām otrajām pusītēm izrādīja savu senču foto-Latvijas armijas virsnieki, kāzas latviskā garā, pirmā māja ar Latvijas karogu, katru sīkumu, kas atgādināja par Latvijas vēsturi! Un mēs nevienam neko neprasam, mēs paši esam un jūtamies kā latvieši savā mīļajā Latvijā!
Bet tu džeri, dvēselē esi koloborants ar žurkas dvēseli, tāds tu vismaz izskaties! Tu, vecīt cīnies par krieviem, pareizāk sovjetiem, kas pēc būtības ir noziedzīgi! Tevi jau neinteresē ukraiņi, balkrievi, tatāri, tu centies būt par advokātu sovjetusam vulgarisam, kas ir iznīcinoši! Vai tiešām nesaproti, ka tā ir ģeopolitiskā cīņa, kurā tu kā latvietis esi nokļuvis kangara lomā!? Tu iznieko savu latvietību palīdzot tiem, kas Latviju nīst!

+6
-3
Atbildēt

0

gliters 31.08.2012. 09.39

Un visbeidzot – latviešu vairākums dažādos vārdos ietērptos aicinājumus “sadalīsim brālīgi, to kas pieder tev!”, nekad neuzskatīs par “argumentiem, kuros ieklausīties”, bet gan par reketa mēģinājumiem un šantāžu. Turklāt ar pilnām tiesībām.

+11
-1
Atbildēt

0

dro 31.08.2012. 09.27

Politiķi, kuri par savu pienākumu uzskata latviešu intereses, jau no sākta gala tika kvalificēti labākā gadījumā kā nacionālisti, sliktākā kā nacisti. Tagad parādījusies jauna tendence agresīvos Ļeņina – Trocka ideju mantiniekus godāt par intelektuāļiem.:)

+10
-3
Atbildēt

0

brigita_damme_rtk_lv 31.08.2012. 01.11

Parakājos tautas pūrlādē, atradu viedus vārdus
———————————————

Baro vilku kā gribi, tik un tā uz mežu skatās.

+10
0
Atbildēt

0

Nika 31.08.2012. 00.43

Objektīvi vērtējot jaunā partija grib panākt nevis līdztiesību, jo “de facto” tā jau ir, bet privilēģijas sev. Tāpat kā referendums nebija par līdztiesību, bet par dominanci. Ieslēdziet radio, pagroziet raidstacijas, ieslēdziet televīziju- cik kanālu tajā brīdi ir latviski- izejiet uz ielas galu galā. Jau ne reizi vien esmu apgalvojis, ka Latvija šajā ziņā ir paraugvalsts.. Francijā atkal izdzīti čigāni, Vācijā kaut kā ar tiem turkiem neiet, Anglijā musulmaņu ielu cīņas, Krievija “kaukāziešu”un citu “melno” slepkavības. Kas Latvijā? Vai esam krievus izdzinuši, kā bijušās aizkaukāza republikās? Vai ikdienā jebkādi daram tiem pāri? Pat otrādi, labprātīgi pārslēdzamies uz krievu valodu, tikko kāds ilgdzīvotājs to nav spējis iemācīties…Kur vēl ir tik daudz mediju, kur vēl ir nodrošināta izglītība citās valodās? Kur vēl var tik viegli iegūt pilsonību?
====================

+10000. Latvijā krievu valodas ir tik daudz un tā ir tik izplatīta, ka vari visu dzīvi nodzīvot valsts valodu nezinot. Nekur citur pasaulē tas nav iespējams. Kādu laiku ārzemēs padzīvojot un atgriežoties Latvijā, esi šokā, cik te viss ir krievu valodā- no radio līdz avīzēm līdz TV līdz veikala pārdevējām. Tāda sajūta, ka esi krievijas guberņā.

Bet viņiem vēl nav labi? Tad tā jau tiešām ir viņu problēma. Acīmredzot kādam grūti pieņemt faktu, ka PSRS sabruka un Latvija ir neatkarīga.

+11
0
Atbildēt

0

Nika 31.08.2012. 00.37

PSRS nedeportētās 5. kolonnas imperiālisms šodien saucas “iecietība un demokrātija”?

Vācijā, Spānijā, Francijā, ASV utt katrā dzīvo miljoniem krievi. Un neviens tur par tolerances trūkumu nesūdzās, kaut gan pilsonība tur nav dāvana, nav nevienas krievu skolas vai pat krievu TV kanāla.

Tur jau tā lieta, ka intelektuālie latvieši ļoti labi saprot, kas šeit notiek. Tāpēc arī NA var uzvarēt nākošajās vēlēšanās.

+6
-3
Atbildēt

0

Gaisma; Enģelis 30.08.2012. 20.27

tas, ka šeit dzīvojošajiem krieviem nav tāda „vēsturiskā mantojuma” kā, piemēram, afroamerikāņiem ASV
————————
Vēsturiskā? Skatīt ieslodzīto nacionālo sastāvu Latvijas cietumos. Tur tiešām saskatāmas līdzības ar “afroamerikāņu” pārstāvību penitenciāro iestāžu klientu vidū;)

+9
-3
Atbildēt

0

Egitazz 30.08.2012. 20.24

Piekrītu (neatceros kuram tas bija rakstīts) viedoklim, ka mums ir divas kopienas. viena kopiena rullē, jo tai pieder vara, toties otra ir pietiekami liela, lai ieslēgtos sevī un nebūtu asimilēta.

Saku domāt, ka viedoklis, kas dzīvē ir viss kārtībā un tikai politiķi no abām pusēm jauc gaisu, ir maldīgs un komentāri gan rusdelfos, gan latdelfos ir ne tik provokatīvi, cik ataino reālo situāciju.

12 plusi Alda teiktajam par krieviskumu tik latviešu inteliģences portālā tomēr arī ir ļoti zīmīgs radītājs. Jo atklāti tādu pašu viedokli uzrakstīt tie 12 ļoti iespējams negribēs lai tēlotu izglītotu cilvēku, toties ar prieku ieliks plusiņu.

tā kā jau es nebūtu pārsteigs, ja destra izrādītos mans paziņa latvietis, ar kuru mēs itin labi satiekat un protams viņš zina ka esmu krievs.

+2
-2
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > Egitazz 30.08.2012. 21.31

    =======
    Beidzot jāieklausās oponenta argumentos!
    ==============================================================================
    Visi runā – neviens neklausās. Nevelk te mūsu ‘platuma grādos’ amerikāņu demokrātija:

    http://www.youtube.com/watch?v=9zySFVipKfE&feature=related

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Egitazz 30.08.2012. 23.27

    …Kolpant….nāksies Tevi sarūgtināt – šeit bieži vien rakstītā saturam nav nozīmes, šeit noteicošais – kurš to pasaka – “savējais” vai “svešais”….”pareizais” vai “nepareizais”…tāda savdabīga spēle…:)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

dagne7 30.08.2012. 20.22

…”Vai tas,ka šeit dzīvojošajiem krieviem nav tāda “vēsturiskā mantojuma” kā, piemēram, afroamerikāņiem ASV, uzreiz nozīmē, ka viņiem automātiski jāaizver mute ciet…”

Nē, bet, pirms atvērt muti, viņiem noteikti būtu lietderīgi apzināties savu/ vai savu neseno senču/ “vēsturisko mantojumu” šeit Latvijā. Aicinājums to aizmirst un cīnīties par savām “tiesībām” ir naida kurināšana zem demokrātijas izkārtnes.

+9
-2
Atbildēt

2

    Egitazz > dagne7 30.08.2012. 20.26

    Tāpēc labākais risinājums būtu likuma ceļā pieprasīt no visiem krieviem obligātā kārtā publiski atvainoties divreiz gadā latviešiem, kā arī automātiski novilkt no algas 40% okupācijas seku likvidēšanas fondā

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    mary75 > dagne7 30.08.2012. 21.33

    Tas bija nevis krievu, bet, Staļina režīma vēsturiskais mantojums.
    Un “atvērt muti” krieviem ir tikpat lielas tiesības, kā tev, arī pieprasīt visu, ko vien viņi vēlas, ja tas ir likuma robežās.
    Pat tad, ja tev vai man tas nepatīk.
    Tā jau arī ir demokrātija, un taisni par to bija B raksts.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

baibakrastina88 30.08.2012. 18.27

BREDņikovs vai VREDņikovs drīzāk nevis Berdņikovs

+6
-1
Atbildēt

0

Ieva 30.08.2012. 18.17

Problēma jau ir tur, ka krievu valoda jau ir līdztiesīga, ka krievi brīžiem pat ir līdztiesīgāki par latviešiem , kurus jau nupat vairs pat darbā Latvijā neņem, ja nezini krievu valodu. Objektīvi vērtējot jaunā partija grib panākt nevis līdztiesību, jo “de facto” tā jau ir, bet privilēģijas sev. Tāpat kā referendums nebija par līdztiesību, bet par dominanci. Ieslēdziet radio, pagroziet raidstacijas, ieslēdziet televīziju- cik kanālu tajā brīdi ir latviski- izejiet uz ielas galu galā. Jau ne reizi vien esmu apgalvojis, ka Latvija šajā ziņā ir paraugvalsts.. Francijā atkal izdzīti čigāni, Vācijā kaut kā ar tiem turkiem neiet, Anglijā musulmaņu ielu cīņas, Krievija “kaukāziešu”un citu “melno” slepkavības. Kas Latvijā? Vai esam krievus izdzinuši, kā bijušās aizkaukāza republikās? Vai ikdienā jebkādi daram tiem pāri? Pat otrādi, labprātīgi pārslēdzamies uz krievu valodu, tikko kāds ilgdzīvotājs to nav spējis iemācīties…Kur vēl ir tik daudz mediju, kur vēl ir nodrošināta izglītība citās valodās? Kur vēl var tik viegli iegūt pilsonību?
Savukārt, par referenduma kvotām, es pat autoram piekrītu, tik būtu jāsaprot cēloņus- Latvija ir krīzes novājināta, a tai tiek ik pa brīdim uzspiesti dārgi referendumi, kuru iznākums ir skaidrs…
Bez tam autors jau pats aizskar vienu būtisku stīgu – nu nav šīs partijas biedri lojāli Latvijai, bet gan impēriski noskaņoti citas valsts un ideoloģijas paudēji. Ir taču reiz arī jāredz tas, kur atrodamies, nevis jāpūš Krievijas stabulē par briesmīgajām krievu diskriminācijām. Reiz viens Krievijas krievs brauca pie mums komandējumā un vaicāja – vai viņš varēs iziet uz ielas… To Krievijas propaganda ir panākusi…

Ja autors var, nu jau savus partijas biedrus, pataisīt par Latvijas patriotiem, es par viņu pirmais balsošu. Jo man ir vienalga kādā valodā Latvijas patriots runā, kaut arābiski. Un patriots arī agri vai vēlu valodu iemācīsies. Ja vien viņš ir patriots. Līdz šim tas patriotisms šiem cilvēkiem ir izpaudies tikai tādas Krievijas guberņas līmenī – jā, es esmu par Latviju, ja tā runās krieviski, un būs Kremļa apkampienos. Pleskavas iedzīvotāji tak ar ir Pleskavas patrioti. A mi patrioti Latvii!

+14
-3
Atbildēt

0

NormundsS 30.08.2012. 17.53

Varētu kāds moderators padzēst tomēr daļu komentāru – nav tā, ka viss teiktais atbilst kaut kādiem kritiskās domāšanas kritērijiem.

+5
0
Atbildēt

0

Kaspars Špūle 30.08.2012. 17.26

Vairākas jaunas parādības
1. Krievu nacionālboļševika viedokli IR.lv publicē latviešu valodā. (Vai Latvijā ir kāds latviešu nacionālboļševiks?)
2. IR.lv moderators pēdējās dienās dzēš komentārus krievu valodā.
3. Ilgu laiku nav bijis neviena raksta par seksuālajām minoritātēm.
Ko gan tas varētu nozīmēt? :)

+11
-3
Atbildēt

0

My Paradise, My Rules 30.08.2012. 15.57

Kamēr nav atjaunots etniskais līdzsvars manā etniskajā Dzimtenē, kas tika izjaukts PSRS gados, neredzu jēgu nedz ieklausīties “oponentos”, nedz piedalīties šādās “diskusijās”, Tas tikai lej ūdeni uz Latvijas ienaidnieku un provokatoru dzirnavām. Situāciju labot var tikai un vienīgi Nirnberga2, lai cik utopiska šī ideja šķiet šodien.

+24
-3
Atbildēt

0

Marta Zariņa 30.08.2012. 15.20

Kaut kād grūti uztvert nopietni cilvēku kurš ir bijis nacionāl boļševiku partijā.

http://flb.ru/infoprint/13890.html

+11
0
Atbildēt

0

daiga 30.08.2012. 15.13

viedoklis par to, ka “Dzimtā valoda” sadarbojas ar Krievijas varas struktūrām pēc autora teiktā izveidojas no publikācijām laikrakstos, kas, viņaprāt, ir nomelnošanas kampaņa. Iesaku raksta autoram palasīt Drošības policijas 2011.gada publisko pārskatu: http://www.iem.gov.lv/files/text/DP_2011_p.pdf
Tur ļoti labi aprakstīts par t.s. “krievu tautiešu politiku”, ko ar Lindermana un Dzimtās valodas palīdzību realizē Krievija, lai īstenotu savus ārpolitiskos mērķus. “Nomelnošana!” sauks raksta autors.. ja izlasa šo gada pārskatu un pavērtē kontekstā ar biedrības “Dzimtā valoda” un Lindermana darbībām, pamatoti rodas viedoklis, ka šie ļaudis rīkojas pret Latvijas valsts interesēm un antikonstitucionāla darbība nav nekāda nomelnošana vai kas cits, bet pamatots konstatējums

+24
0
Atbildēt

4

    Egitazz > daiga 30.08.2012. 22.17

    Nu tad atvainojiet, tad Latvijas valsts tiešām sevi pozicionē nu tā, visai dīvaini – it kā ir visādi pierādījumi, visi visu zina, bet nez kāpēc šo politisko partiju darbība netiek aizliegta pilnīgi likumiski!

    Un tad atliek vien secinājums, ka nekādu pierādījumu DP nav, ir tikai vēlme izpatikt daļai latviešu

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > daiga 30.08.2012. 23.22

    …Kolpants….vai Tev neienāk prātā doma, ka DP miegainība ir saistīta ar pārprastu toleranci, mīļā miera labad neaiztikt ekstrēmistus, jo nav spējīgi nostāties pretī Krievijas propagandas mašinērijai, kas tiktu iedarbināta, aizturot kādu ekstrēmistu vai aizliedzot ekstrēmistiskas partijas?….vieglāk piesegties ar demokrātijas izpausmēm, tā nekļūstot smieklīgiem par savu mazspēju….

    …neizslēdzu arī iespēju drošības struktūru kadru saaugšanai ar “savējo” draugiem, sponsoriem un čomiem….

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    daiga > daiga 31.08.2012. 11.42

    Domāju, ka Dzimtā valoda un tās darboņi ir pietiekami rafinēti, lai savu darbību pagaidām vēl paliktu zem likuma, tāpēc arī DP un citām struktūrām vēl nav likumisku ieroču, lai viņus aizliegtu..
    un galu galā darboties citas valsts ārpolitisko interešu labā jau pēc definīcijas nav uzreiz kaut kas ar likumu aizliegts. Tas, ka šie ļaudis likuma ietvaros bīda citas valsts intereses arī daudz ko par viņiem pasaka un tas, ka nav pamata viņus ar likumu aizliegt vēl nenozīmē, ka viņi nedarbojas pret Latvijas interesēm.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    DruvisKleins > daiga 31.08.2012. 17.17

    pierādījumi varbūt ir, bet ir ļoti liela gļēvulība un nepareizie cilvēki nepareizos krēslos

    es ne par kripatiņu nešaubos, ka citu valstu drošības iestādes, kaut ar netīriem paņēmieniem, bet apstādina tādus provakatorus un valstij nelabvēlīgus cilvēkus

    +5
    0
    Atbildēt

    0

IlzeZeltina 30.08.2012. 15.10

Prastības kalngals šai komentāru sadaļā ir lama, tas nevienam nav noslēpums.

+8
-12
Atbildēt

1

    ilmisimo > IlzeZeltina 30.08.2012. 15.22

    >courland

    mācies ar to sadzīvot.

    tas laikam par Tevi;

    Ваня: Дуня, а я сегодня в партию вступил …
    Дуня: Вечно ты куда-то вступаешь – вчера в говно, а сегодня в парти

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 30.08.2012. 15.02

Interesanti, vai Ēlerte atbildēs savam padomniekam?
Galu galā tieši viņa šo nacboļševiku ieveda Latvijas politikā…

+17
-5
Atbildēt

1

    DruvisKleins > Kaspars Špūle 31.08.2012. 17.15

    tādi tipāžī augstās vietās Latvijā ir pa pilno! tik vēl nav izlīduši no saviem kažokiem, bet gan jau, kad būs īstais laiks tad sejas atklās… visvairāk mani uztrauc, ka policijā un drošības iestādēs tādu ir pa pilno!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 30.08.2012. 14.53

Te nav ko daudz spriedelēt tas cilvēks ir aizgājis tur kur viņš ir vienmēr piederējis, viņš mēģināja starp latviešiem kamēr apjauta, nojuta, ka tā nekas nesanāks. Senču aicinājums. Kak zakaļjalas staļ, Molodaja gvardija, Raskaz o nastojaščem čeloveke, Paša Angeļina, Kapitan Gastello, Josif Kabzon

+19
-2
Atbildēt

1

    ilmisimo > dace_ampermane 30.08.2012. 15.06

    Te nav ko daudz spriedelēt tas cilvēks..
    ________________
    kā zivs.

    meklē ,kur treknāks.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

smurrisrenaars 30.08.2012. 14.28

Pārkrievošana jāaptur. Viņi grib mūs iznīcināt.

+15
-3
Atbildēt

1

kristaps_drone 30.08.2012. 14.09

Ja Latvijā pēc neatkarības atgūšanas tiktu nojaukts okupantus slavinošais piemineklis Pārdaugavā un tiktu veikta deokupācija un dekolonizācija, tādi berdņikovi un ģilmani, un lindermaņi varētu savā etniskajā dzimtenē kopā ar Pusy riot diskutēt un cīnīties par demokrātiskām vērtībām, nevis jauktu gaisu šeit. Šodien ar okupantiem, kolonistiem, viņu pēctečiem un viņus pārstāvošām partijām ir jādiskutē tikai par vienu jautājumu: kā labāk un civilizētāk organizēt viņu repatriāciju uz dzimteni vai pārcelšanos uz dzīvi Rietumos, jo mēs, atšķirībā no viņiem, nevienu lopu vagonos zem automātu stobriem neizvedīsim. Ne par vienu citu jautājumu ar viņiem nav jādiskutē, visus citus jautājumus latviešu tauta atrisinās bez viņu līdzdalības!

+22
-5
Atbildēt

1

    Egitazz > kristaps_drone 30.08.2012. 22.14

    jo mēs, atšķirībā no viņiem, nevienu lopu vagonos zem automātu stobriem neizvedīsim.
    ==
    tāpēc, ka vienkārši neļaus lielie rietumu draugi:)))

    Bet nu atkal 15 plusi lieliski parāda, ka daža latvieša mēģināji krieviem iestāstīt, ka latvieši nemaz nedomā par jebkādām deportācijām utt, ir pupu mizas:)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

Sanšains 30.08.2012. 14.09

Kad es viņiem jautāju, no kurienes nāk šāda veida informācija, viņi atsaucas uz kaut kādiem Latvijas politiķu apgalvojumiem un mistiskiem rakstiem latviešu laikrakstos.[…]
Ja sabiedrība negrib turpināt būt politisko manipulāciju objekts, vēlos aicināt to prasīt atbildīgajām Latvijas varas iestādēm atklāt konkrētus pierādījumus tam, ka partija „Par dzimto valodu” (1) izvirza sev par mērķi apkalpot kādas lielvalsts impēriskās intereses, (2) sadarbojas ar kādas citas valsts varas iestādēm vai specdienestiem, (3) saņem savai darbībai finansiālu atbalstu no Austrumu kaimiņa vai jebkādas citas valsts.
=====================================
Šāds Berdņikova pretuzbrukums, manuprāt, parāda vienu no “politkorekto” latviešu argumentācijas vājajiem aspektiem.

Kritiku pret krievu intereses virzošajām partijām ir bezjēdzīgi balstīt uz to hipotētisko sadarbību ar dēmonisko Kremli. Kā redzams, pat pierādītie gadījumi (Ždanoka, PCTVL) un neslēptie gadījumi (joprojām spēkā esošais SC sadarbības līgums ar Putina partiju) būtībā neko nemaina: krievi turpina balsot par savām partijām un prokrieviskie latviešu politiķi un “politologi” (Zatlers, Kukule, Štokenbergs, Pabriks, ZZS, Sedlenieks, Kažoka, Akule, Liniņš, Rozenvalds utt.) turpina koķetēt ar šo partiju valdībā paņemšanas ideju.
Manuprāt, vienīgais ieguvums no šāda aspekta aktualizēšanas ir latviešu politiķu prokrieviskā flanga “pieraušanās” UZ KĀDU LAIKU.

Berdņikova pretuzbrukums tiešām zināmā mērā piespiež pie sienas prokrieviskos, kaunīgos latviešus – mjā, nu, ja reiz nevar pierādīt, ka Putina Krievijā cietumā sēdējušais Lindermans būtu sadarbojies ar Kremli, tad kāpēc gan principā nevarētu sadarboties ar šo partiju? Arī Latvijas tiesa taču Lindermanu ATTAISNOJA, kad viņa tika apsūdzēts sprāgstvielu glabāšanā un laikam arī teroraktu plānošanā.

Tad atliks vien vārgais, bieži vien nepārliecinošais “ideoloģisku nesaskaņu” arguments, piemēram, runājot par dažādām pieejām sociālajai politikai.

Manuprāt, latviešiem nebūtu jābaidās skaidri paust: kamēr krievu partijas aizstāv krievu intereses, tikmēr “latviskās” partijas ar tām neielaidīsies nekādās diskusijās.
Uzskatu, ka tas MIERĪGI, bez nervozas tirināšanās un arī īpašas krievu kaitināšanas būtu jādara tik ilgi – 5, 20 vai 100 gadu -, līdz krievi apjēgs: viņiem šeit jāuzvedas bikli, bet pretenzijām, ar pateicību par to, ka viņiem šeit ļauj uzturēties.

+21
-1
Atbildēt

3

    ilmisimo > Sanšains 30.08.2012. 14.11

    ..elatviešu politiķi (Zatlers, Kukule, Štokenbergs, Pabriks, ZZS, utt.) turpina koķetēt ar šo partiju valdībā paņemšanas ideju.
    _________________
    kamēr vēlētāji par tādiem balso.

    ———-skaidri paust: kamēr krievu partijas aizstāv krievu intereses, tikmēr “latviskās” partijas ar tām neielaidīsies nekādās diskusijās—–

    –Lai nebūtu jāsaka kā Hanibalam- ne Roma mani uzvarēja , bet Kartāgas senāts.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 30.08.2012. 14.14

    Šādi Berdņikovi spēj klaji melot bez jebkādas “aiztures” un “morālām pohām” pat tad, ja labi zin, ka var tikt publiski “iebāzti ar degunu” konkrētos pierādījumos, kas apliecina, ka viņi melo.

    +21
    -2
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Sanšains 30.08.2012. 22.13

    ar pateicību par to, ka viņiem šeit ļauj uzturēties.
    ========
    laiks ieviest dažādas krāsas bikses?

    Kādā veidā jums būs prieks no manas pateicības ASV un Rietumeiropai par to, ka jums neļāva mani izsūtīt?

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

gliters 30.08.2012. 13.58

Ieraugot ievadfotofoto, pati pie sevis iesaucos “Andrej, kā tu esi pārvērties!” Kas attiecas uz rakstu – nekā jauna… Atkal viens kārtējais privilēģijas zaudējušais kolonists, kurš nekādi nespēj samierināties ar to, ka “aborigēniem” pienākās nacionālās pašnoteikšanās tiesības un savas&domubiedru absolūti nepamatotās ambīcijas un pretenzijas uzdod par “argumentiem” – kā jau (pseido)intelektuāļiem ierasts.
“Skučno, djevuški!”, kā teica O. Benders Vasjuku šahistiem.

+26
-2
Atbildēt

1

    gliters > gliters 30.08.2012. 14.09

    Kāds “kašmars”? Kārtējais “apbižotais” kā apnikusī ikdienas rutīna.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 30.08.2012. 13.56

Хорошая славянская песня! Посвящается независимому латвийскому государству!

https://www.youtube.com/watch?v=5chkqbIW34c

http://www.bulgarclub.ru/audio/shturtsite/shturtsite5/

+2
-2
Atbildēt

0

kkristaps 30.08.2012. 13.52

Atzīšos, ka es vispār neko neesmu dzirdējis par šī raksta autoru (un nekļūdīšos, apgalvojot, ka viņu nepazīst vismaz 80% Latvijas iedzīvotāju), tāpēc nebūt nejūtos “šokēts”, ka kāds no 2 miljoniem Latvijas iedzīvotāju ir kaut kur iestājies. Ienāca prātā padomju laiku anekdote:
Ваня: Дуня, а я сегодня в партию вступил …
Дуня: Вечно ты куда-то вступаешь – вчера в говно, а сегодня в партию.

+44
-2
Atbildēt

1

    mary75 > kkristaps 30.08.2012. 21.47

    Autors runā par nopietnu problēmu – tolerances trūkumu sabiedrībā, laikam, izņemot autora uzvārdu, tālāk neizlasīji, ja jau tāds komentārs.

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

pilnīgi siha! 30.08.2012. 13.48

Andrej, nu Tu gan laid! Nabaga kreisās bezzobainās panteras… Uh! Visiem taču zināms (lai gan dažs te komentāros jau rāda zīmes, ka ir piemirsis), ka viens no „Dzivu” dibinātājiem un līderiem ir Krievijas atklāti neonacistiskās partijas Latvijas filiāles firerītis, kas vēl nesen Rīgā vēlējās rīkot naciķu maršu pēc savu ideoloģisko tēvu parauga, bet otrs vadījis neslēpti neofašistiskas Krievijas partijas Latvijas atzaru. Un visi viņu trieciennieki, lai, arī būs jaunās partijas biedri. Nu izaugusi takšu. Tagad šie nu esot kļuvuši par kreisiem „ņegru” tiesību (lai ko tas nozīmētu) aizstāvjiem, kurus nekrietnie latvju politiķi, prese un, protams, drošībnieki traki demonizē un nešpetni vajā. Un nu politologam ne ta jāmetas šie glābt, ne ta jākļūst par Janu Palahu, ne ta jāprovocē intelektuāļu rosība.

+21
0
Atbildēt

1

Sanšains 30.08.2012. 13.39

Starp citu tūlīt, pēc pāris minūtēm, Latvijas Radio 1 ar Berdņikovu sarunāsies Aidis Tomsons.
http://www.latvijasradio.lv/lapas/lv_tiesraide.htm

Tukšais augusts ļoti izdevīgs dažādiem iznireļiem.:)

+17
-4
Atbildēt

2

mary75 30.08.2012. 13.37

Diagnoze sabiedrībai ( radikalizācija, nevēlēšanās saprast citu viedokli, utt.), principā uzstādīta pareizi, bet, tā ārstēšana – provokatīva iestāšanās provokatoru partijā, ir galīgi garām.
Tāda veida problēmu aktualizācija, iespējams, der kādā Rietumu sabiedrībā ar senām demokrātijas un liberālisma tradīcijā, šeit tas izskatās pēc ugunsgrēka dzēšanas ar benzīnu, viss tāpat ir aktualizēts un radikalizēts, pilnīgi neadekvāts gājiens mūsu apstākļos, kaut, iespējams, nodoms jau bija labs.

+14
-13
Atbildēt

7

    ilmisimo > mary75 30.08.2012. 13.42

    dzeris49 Diagnoze sabiedrībai ( radikalizācija, nevēlēšanās saprast citu viedokli, utt.), principā uzstādīta pareizi..
    ________________________
    Kurai sabiedrībai?

    B nemitīgi atkārto kā šis esot “‘visus šokējis”…. ieilguse pubertāte…

    /…. kaut, iespējams, nodoms jau bija labs. ?
    Tas gan.
    Hitleram un Staļinam ar bij vislabākie nodomi.

    +15
    -8
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > mary75 30.08.2012. 13.44

    —-
    Principā – un uz papīra tas sen notikās, tikai te Latvijā Rietumu ‘dzīvais ūdens’ par benzīnu pārvēršas:

    Latvijas PSR Augstākās Padomes sesija pieņem LPSR valodu likumu, kas latviešu valodai piešķir valsts valodas statusu

    http://www.barikadopedija.lv/raksti/E1989050500

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > mary75 30.08.2012. 17.46

    Hitleram un Staļinam ar bij vislabākie nodomi.
    ————–
    tieši tā – staļina Konstitūcija – pati demokrātiskākā konstitūcija pasaulē!

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Egitazz > mary75 30.08.2012. 20.23

    un kāda būtu pareiza ārstēšana? varianti:
    – iestāties NA;
    – publiski atvainoties par okupāciju,
    – atteikties no krievu valodas arī sadzīvē,
    – aizbraukt.

    Sliecos uz to, ka pēdējais ir labākais variants, apsolu pie tā strādāt.

    Piekrītu (neatceros kuram tas bija rakstīts) viedoklim, ka mums ir divas kopienas. viena kopiena rullē, jo tai pieder vara, toties otra ir pietiekami liela, lai ieslēgtos sevī un nebūtu asimilēta.

    Saku domāt, ka viedoklis, kas dzīvē ir viss kārtībā un tikai politiķi no abām pusēm jauc gaisu, ir maldīgs un komentāri gan rusdelfos, gan latdelfos ir ne tik provokatīvi, cik ataino reālo situāciju.

    12 plusi Alda teiktajam par krieviskumu tik latviešu inteliģences portālā tomēr arī ir ļoti zīmīgs radītājs. Jo atklāti tādu pašu viedokli uzrakstīt tie 12 ļoti iespējams negribēs lai tēlotu izglitotu cilvēku, toties ar prieku ieliks plusiņu.

    tā kā jau es nebūtu pārsteigs, ja destra izrādītos mans paziņa latvietis, ar kuru mēs itin labi satiekat un protams viņš zina ka esmu krievs.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 30.08.2012. 20.56

    Par to “inteliģences portālu” tas tāds humoriņš, cik es saprotu.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Egitazz > mary75 30.08.2012. 22.10

    dzeris49
    nē, bez ironijas. IR žurnāla pozicionēšana, tā lasītāji- tas arī ļauj runāt bez jebkādas ironijas, ka IR lasītājs ir latviešu inteliģences pārstāvis

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 31.08.2012. 01.27

    Nē, dēļ vienacha un Krusttēva.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

ilmisimo 30.08.2012. 13.33

Latvijas tauta ar 2012. gada 18. februāra aktu skaidri paudusi savu viedokli, ka Latvijā konstitucionāli nav iespējami tie scenāriji, kas šobrīd norisinās Ukrainā.[ 23 ] Tagad Latvijas politiķiem un juristiem jānodrošina Latvijas tautas paustās gribas precīza īstenošana un nostiprināšana ikdienas politikā.
http://politika.lv/article/viena-valoda
____________________
atkārtojam vēlreiz:

Tagad Latvijas politiķiem un juristiem jānodrošina Latvijas tautas paustās gribas precīza īstenošana un nostiprināšana ikdienas politikā.

+13
-5
Atbildēt

1

reksa 30.08.2012. 13.31

Hmm…

Vai “IR” ir kļuvis par Lindermana partijas avīzi?..

+19
-9
Atbildēt

14

    reksa > reksa 30.08.2012. 13.33

    Kāpēc man te būtu jālasa dažādi berdnikovi un citi lindermanisti?

    +16
    -8
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > reksa 30.08.2012. 13.35

    ——-
    Lai ar breivikiem un ļimonoviešiem nebūtu jāsatiekas – un ‘Molotova kokteiļa’ radītās smārds jāieelpo….

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    juhans > reksa 30.08.2012. 20.30

    Aldis: Vai “IR” ir kļuvis par Lindermana partijas avīzi?..

    Un “Latvijas radio” par “Lindermaņa radio” :

    2012. gada 30. augusts:

    Latvijas radio 1 „Labrīt” 7:09 -7: 29 Andrejs Elksniņš
    Latvijas radio 1 „Krustpunktā” 13:36 -13: 54. Andrejs Berdņikovs

    „Ir” vietnē Andrejs Berdņikovs.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > reksa 30.08.2012. 22.58

    ….o_ja3_14….Tev ir pilnīga taisnība!….pēc MM reakcijas un izvēlētajām tēmām, tāda sajūta, ka visi MM piedalās Ušakova, SC, Lindermaņa reklāmas kampaņā….tāpat politologi, runājot par gaidāmajām vēlēšanām, kā pirmo vienmēr piemin Ušakovu un SC, tad raksturo “veiksmīgā Rīgas mēra” labos darbus, rakstura īpašības, slavē līdz nelabumam – cik viņš gudrs, skaists, erudīts, saimniecisks, asprātīgs….visu nav iespējams atcerēties – laikam puiku gatavo skaistuma konkursam….un tad pēc plāna nāk pārējo partiju kritika, nesaudzīga, aplama – tā iedēstot cilvēku zemapziņā vienīgo domu – Ušakovam un SC nav līdzvērtīgu konkurentu, visi tikai nīkuļi…..

    …un rodas loģisks jautājums – kā interesēs strādā masu mediji?….

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > reksa 31.08.2012. 06.53

    Jā Zane, mēdiji, atkal, vainīgi, saprotams, neslavē no rīta līdz vakaram V, kāds ārprāts!
    Ja aizmirsi – mēdiji mums neatkarīgi, un tiem jāatspoguļo dažādi viedokļi.
    Tad, kad mēdiji “močija” RP, tu, kaut kā, nemaz neprotestēji, ak tu mūsu “demokrāte”!

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    andris902 > reksa 31.08.2012. 08.15

    …Dzeri….Tu kaut kur manis rakstītajā atradi vēlmi,lai MM slavētu Vienotību?…aplami!….tad jau maz lasi, maz klausies, maz skaties….runāju par to, ka SC darboņu vērtējums ir virspusējs un bezmaksas tramvaja lietotāja līmenī….nelikumības un pārkāpumi parādās tikai kā zibziņa, nekaunība tiek nosaukta par asprātību, pētnieciskā žurnālistika attiecībā uz SC – vispār nepastāv….līdz ar to krievu MM ir SC rupors, bet latviešu MM piedalās Ušakova pozitīvisma kampaņā…taču tiklīdz parādās ziņa par kādu no latviskajām partijām vai politiķi – tā tiek izgaršota ar īpašu smeķi un ieslēdzas sacensības gars – kurš vairāk, kurš pazemojošāk uzrakstīs un noraks….tā tiek veidota sabiedriskā doma – SC ir spēks, kuram nav pretinieku….

    …ko, lai saka – ja Tevi tas apmierina – skumji!….

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > reksa 31.08.2012. 08.34

    …ko, lai saka – ja Tevi tas apmierina – skumji!….
    ————–
    ko lai saka – par to es arī neesmu šokēts. šādu darboņu, kā dzeris, galvenais mērķis – naidot latviešus savā starpā. Un tieši ar to bieži vien nodarbojas latviešu mediji – sacenšas, kurš indīgāk uzrakstīs, kurš izdomās pretīgāku epitetu par ka’du no nepatīkamiem politiķiem.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > reksa 31.08.2012. 09.05

    dzeris49. Ja aizmirsi – mēdiji mums neatkarīgi…
    ____________________
    Tiešām? Dzeri palūdz Ušakovam atļauju paņemt pauzi, pirmkārt dēļ veselības, otrkārt daudzi tevi jau atkoduši. Tavos gados nervi vairs netur, ne vienmēr vari savaldīties un tādēļ bieži izkrīti no lomas.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > reksa 31.08.2012. 09.16

    Un mēdiju uzdevums būtu konsolidēt visus latviešus pret krieviem, par “latviešiem” neko sliktu?
    Lai paši nedod iemeslu, tad arī nevajadzēs vaimanāt, ka raksta.
    Ja gribat tādu presi, ir taču DDD.
    Tas, ka es esmu Kremļa aģents, tas jau tāpat visiem zināms, atraduši gan jaunumu.
    Visi, kas nedzied vienu dziesmu ar mūsu ģeniālo Ino un Co, ir kremļa aģenti un naido latviešus savā starpā.
    Es gan ar vienu otru šejienes latvieti negribētu nekā kopīga, tāpēc turpināšu “naidot” arī uz priekšu.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > reksa 31.08.2012. 09.31

    dzeris49.Tas, ka es esmu Kremļa aģents…
    __________________
    Nu ja neesi aģents, tad derīgais idiots. Izvēle tev diemžēl maza:)

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > reksa 31.08.2012. 09.48

    …piedod, Dzeri, bet mūsu “neatkarīgos” medijus man drīzāk gribētos nosaukt par jampampiņiem, kas dzenas pēc lētas sensācijas….kas labo spēj uztvert kā sliktu ziņu, bet berzēt plaukstas par negācijām – uh, nu tik būs noiets, tirāža celsies, jāpieber ogles, lai vairāk atlec no lētticīgajiem lasītājiem….MM ir sabiedriskās domas veidotāji, bet to viņi piemirst….viņi piemirst arī SAVU atbildību!…pēc tam brīnās par muļķa tautu, kas aplami rīkojusies, ievēlot sliktos, nemīlot valsti, esot atbildības un mēra sajūtu zaudējuši, un nekaunās sabiedrību par lumpeņiem dēvēt….
    ….žurnālistika sen ir saplūdusi ar naudu, sakariem un kļuvusi par ietekmes sviru attiecīgu grupējumu interesēs….šo lēti pērkamo cilvēciņu, kas sevi mēdz dēvēt par žurnālistiem, kļūst aizvien vairāk….un mani tas neapmierina!…

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    dro > reksa 31.08.2012. 09.56

    zanE. labs:)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > reksa 31.08.2012. 20.33

    Es gan ar vienu otru šejienes latvieti negribētu nekā kopīga…
    ________________ Ar negribēšanu nepietiks.

    Tu mums patīc dzeri49.Dzirkstosais intelekts, kritsālskaidrā loģika, perfektā ar gumentācija..un

    apbrīnojamā konsekvence!

    No faniem vaļā netiksi.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > reksa 31.08.2012. 20.41

    lno zanE. labs:)
    ______________
    labs gan.

    Piebilde- vēl ir tā štuka,ka mēdijos valda “‘bads”
    un
    piepelnīšanās ar pasūtījuma rakstiem.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

kkristaps 30.08.2012. 13.29

Spriežot pēc fotoattēlā redzamā kunga, kurš, kā es saprotu, ir šīs partijas līderis, cīņa varētu būt par idišu vai ivritu, kas, visticamāk, ir šī kunga dzimtā valoda.

+14
-6
Atbildēt

13

    Signija Aizpuriete > kkristaps 30.08.2012. 13.33

    —–
    Es skaidri redzu, ka patlaban Latvija aktīvi virzās nedemokrātiskā režīma virzienā. Un te es vairs nevaru palikt malā.
    ==============================================================================
    ‘Сегодняшняя эпоха не просто посткоммунистическая, она еще и постдемократическая! Сегодня мы являемся свидетелями установления демократического тоталитаризма, или, если хотите, тоталитарной демократии.’

    Предлагаем вниманию читателей текст интервью с выдающимся философом Александром Зиновьевым, которое тот дал перед своим возвращением из Германии в Россию. Его беседа с журналистом Виктором Лупаном состоялась в Берлине и была опубликована французской газетой «Фигаро» 24 июля 1999 года.

    http://www.lt90.org/reviews/ap_articles.php?article_id=48

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > kkristaps 30.08.2012. 19.59

    “par idišu vai ivritu, kas, visticamāk, ir šī kunga dzimtā valoda”
    Par nelaimi piecdesmitajos gados pēc represijām, kurām bija pakļauti mani tautieši, ģimenes pat virtuvēs baidījās runāt idišā, bērniem bailēs “no nepatikšanām” netika mācīta ne valoda, ne tradīcijas, ne stāstīta patiesā vēsture. Kurš bailīgāks – pēc piedzīvotā nacistiskās un padomju nometnēs, filtrācijās pat sinagogā negāja. Tā arī izauga pārkrievota ģenerācija, kas neprot, ne savu valodu, ne tradīcijas, zinoša pseidovēsturi – to, ko padomju skolās mācīja. Un es te runāju par Latvijas jūdiem. Ukrainā vai Baltkrievijā, kur dzimis attēlotais personāžs vēl bija atmiņā grautiņi, ko rīkoja vietējie antisemīti. Ukrainā vēl sešdesmitajos jūdam kaut vai ar vidusskolas zelta medaļu nebija nekādu cerību iestāties medicīnas augstskolā. Tāpēc jau salīdzinoši daudz mierīgākā, tolerantākā un civilizētākā Latvijā sabrauca liels skaits PSRS ebrēju.

    +17
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > kkristaps 30.08.2012. 20.22

    >betijacelmale
    homo impericus kadreizējā (izbijusī) tautība jau ir gauži sekundāra..Vai tie būtu Lindermans ar Gilmanu, vai Ainārs Komarovskis ar to savu kompanjonu Graudiņu…vai jaunietis Ivars Prūsis..pārkrievots nekrievs visai bieži top par lielkrievu šovinistu- kā jau Ļeņins to asredzīgi novērojis.

    +14
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > kkristaps 30.08.2012. 20.29

    Par ko lamam mīnusi? Ko viņš teica nepareizi?

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    IlzeZeltina > kkristaps 30.08.2012. 20.31

    par prastību un bābisku mutes brūķēšanu pret citiem cilvēkiem ik dienas šajā portālā

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    IlzeZeltina > kkristaps 30.08.2012. 20.39

    Viņš ir visgudrs pamācītājs Āboltiņas kundzes izsvilpšanas gadījumā, bet pats ik dienas tādu pat cūcību pielieto pret daudziem citiem komentētājiem..

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > kkristaps 30.08.2012. 20.51

    >courland

    sūdzies pāvestam,ak Aizvainuotā Tiklība!

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    IlzeZeltina > kkristaps 30.08.2012. 20.55

    Pie Racingera varētu griezties “sūdi uz kociņa” a la lama

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > kkristaps 30.08.2012. 20.57

    Savukārt mani neapmierina un aizskar termins “bābisku”, ko lietojat, kā negatīvu apzīmējumu. Izvēlaties rūpīgāk sakāmo.
    Arī citi jūsu apzīmējumi liecina par augstu inteliģences līmeni.

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    IlzeZeltina > kkristaps 30.08.2012. 20.59

    Vīriešiem nepiestāv par citiem komentētājiem tik prasti ķengāties ik dienas kā tirgus bābām.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Egitazz > kkristaps 30.08.2012. 22.06

    Tāpēc jau salīdzinoši daudz mierīgākā, tolerantākā un civilizētākā Latvijā sabrauca liels skaits PSRS ebrēju.
    =====
    un protams, tikai un vienīgi vācieši bija vainīgi, ka Latviju tik ātri “atbrīvoja” no ebrejiem.

    Bet vispār pārsteidzoši, ar zelta medaļu neiestāšanos tiek uztverta ka lielāks pārinodarījums, nekā palīdzība tik ātri “atbrīvoties” no ebrejiem.

    Un jums liekas pilnīgi normāli, ka latvieši 14 000 savējo cilvēku izsūtīšanu uzskatīja par traģēdiju, bet 100 000 citu Latvijas pilsoņu nogalināšanu par nebūtisko momentu.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > kkristaps 30.08.2012. 22.27

    Kolpant, tu esi slims. Tu meklē, kur piekasīties, pat neiedziļinoties rakstītājā. Izprotu tavas grūtības un lai izlīdzētu nocitēšu tev vēlreiz manis rakstīto: “Par nelaimi piecdesmitajos gados pēc represijām, kurām bija pakļauti mani tautieši…” “Ukrainā vēl sešdesmitajos jūdam kaut vai ar vidusskolas zelta medaļu nebija nekādu cerību iestāties medicīnas augstskolā”. Kur te vācieši, kas no kaut ka atbrīvoja piecdesmitajos, sešdesmitajos gados?
    Es skaidroju, kāpēc Lindemanim nav dzimtā valoda idišs, bet jūs man par ko? Arī latvieši un Latvijas valsts vainīgi?
    Nebūtu divu vienlīdz noziedzīgu režīmu – Vācijas Hitlera un Krievijas Staļina, tev nevajadzētu apcerēt ir maz vai daudz 14.000 (kur tu rāvi tadu skaitli?), ne 100.000(arī no gaisa pagrābi?)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > kkristaps 31.08.2012. 08.04

    Pikaso – un kāda vispār nozīme, kā viņš izskatās, un kāda viņa dzimtā valoda?
    Ja izskatās pēc ēbreja, tad jau aizstāv tikai ēbrejus, utt., nav pārāk primitīvi?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

ilmisimo 30.08.2012. 13.21

Neredzu kādu būtisku atšķirību starp šo partiju un, teiksim, “Chicano” vai “Black Power” …
_______________________ un

Khmer rouge….

http://www.ir.lv/blogi/politika/geniala-teorija

+6
-3
Atbildēt

0

Andris 30.08.2012. 13.16

Salīdziniet nacionāl-boļševiku partijas un Vācijas nacionāl-sociālistu partijas karogus – tie ir gandrīz identiski. Koši sarkāns fons, balts aplis vidū, baltajā aplī melnā zīme. Partiju nosaukumi arī gandrīz identiski (boļševiki bija sociālistiskās partijas spārns). Un cilvēks, kas pievienojies nacionāl-bolševikam, vēl kaut ko vērvēlē par “iecietību”! Interesanta frāze arī “Etnisko spriedzi mūsu zemē neradīja kāda šaura kūdītāju vai provokatoru grupa”. Nu pilnīgi kā Vācijā 30os gados. Tur arī visādi Berdņikovi pievienojās tālaika Lindermanim, un tik tiešām, sākotnējā šaura provokatoru grupa kļuva daudz plašāka.

+34
-3
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Andris 30.08.2012. 13.21

    ——-
    Labāk ATCERĒTIES t.s. dziesmotās revolūcijas laiku un periodu no 1991.g.21.augusta līdz 1993.g. 6. jūlijam, kad visādi gorbunovi kopā meieroviciem dibināja partiju Latvijas Ceļš. Kas to spēja iedomāties Auksta kara gados, ka trimdenieku PBLA spice ies vienā komandā ar bij. PSKP biedriem?

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

ilmisimo 30.08.2012. 13.11

Beidzot jāieklausās oponenta argumentos!
__________________
Oponenta- jā.

Traģikomiska karjerista “‘argumentos”- nē.

Ja B kungs būtu palicis siltajā vietā pie ministres labās rokas ar visnotaļ rožainām karjeras izredzēm- ļoti iespējams,ka mēs varētu lasīt pavisam citādus B kunga tekstus…

šoreiz bez “‘ad hominem” nekādi neiztiksim.

+11
-6
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > ilmisimo 30.08.2012. 13.18

    ——-
    Šoreiz vajag uzdziedāt NA iemīļoto dziesmu par sišanu?
    ‘Mēs sitīsim tos..(..) arvien, arvien, arvien…arvien’ – ?

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

janazakovica 30.08.2012. 13.09

uz diskusiju par iecietibu un demokratiju aicina ari geju lezbijiesu transeksualu un transpersonu un vinu draugu apvieniba mozaika..varbut berdnikovs ari ir mozaikas biedrs..

+2
-11
Atbildēt

1

aivarstraidass 30.08.2012. 13.06

Drošības Policijai var būt plašāka informācija un citi argumenti… Bet kā parastam LR pilsonim man nav īpaši daudz ko apspriest ar partiju ЗаРЯ. Viņu rīkotā referenduma mērķis bija atgriešanās pie Latvijas PSR valodu politikas – tas arī ir vienīgais reālais piedāvājums. Ko īsti ar šādiem cilvēkiem apspriest? Kā labāk svinēt 9.maiju?

+44
-3
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > aivarstraidass 30.08.2012. 13.15

    ——-
    Eiropas Savienības valodu/izglītības politika daudz neatšķiras no – ”Latvijas PSR pilsoņiem ir tiesības uz izglītību.
    (..)
    garantējot iespēju mācīties skolā dzimtajā valodā..’
    (LPSR 1978.g. Konstitūcijas 43. pants).

    – Kā labāk svinēt 9. maijā, kad ir Eiropas diena? Pasludinot 9. maiju par oficiālu valsts brīvdienu!

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

JānisLetiņš 30.08.2012. 13.03

“Šoreiz es tomēr izvēlējos rīkoties tā, kā parasti rīkojas intelektuāļi vai sabiedrībā atpazīstamie cilvēki Rietumu zemēs – spert neparastu, iespējams, pat provokatīvu soli, lai pievērstu sabiedrības uzmanību kādai nopietnai sociālai problēmai.”
—–
Dārgais Andrej,
Ja Tu domā, ka Tava iestāšanās visnotaļ nožēlojamā partijā, kaut ko izmainīs Latvijas politikā, vai sabiedrībā, tad Tu smagi slimo ar lieluma māniju!
Kārtējais aizvainotais krievs, kurš ir dziļi nelaimīgs, ka viņam Latvijā jājūtas kā Latvijā un nevis mazajā Krievijā. Šis gadījums tikai kārtējo reizi pierāda to, ka ar krievu laisšanu valdības gaiteņos jābūt ļoti uzmaninīgam. Tikpat uzmanīgam, kā ar musulmaņu laisšanu Eiropas un ASV valdībās. Viņu tur nav daudz un tam ir savs iemesls.
Valsts darboņi nepalaidiet šo gadījumu nepamanītu un beidzot sāciet apjēgt, ka ar valodas iemācīšanos vēl neviens nav kļuvis par Latvijas patriotu!

+43
-4
Atbildēt

4

Una Grinberga 30.08.2012. 13.02

Žēl, ka daži šķietami izglītoti cilvēki tiražē muļķības par cilvēktiesībām. Ja uz kādu no sekojošajiem jautājumiem varētu atbildēt ar “jā”, tad droši vien ka problēmas ar cilvēktiesībām ir, bet ja Latvijas krievvalodīgos pielīdzina afroamerikāņiem ASV līdz 60.gadiem, tad man patiešām nav ko teikt:
1. Vai nepilsonim ir liegtas tiesības iegūt pilsonību?
2. Vai Latvijā ir aizliegts publiski saziņā lietot krievu valodu un pārraidīt medijus krievu valodā?
3. Vai Latvijā ir aizliegts iegūt vidējo izglītību citā valodā, kas nav latviešu?
4. Vai Latvijā ir aizliegts rīkot mazakumtautību kultūras pasākumus?

Tad par kādām cilvēktiesībām Berdņikovs cīnās? Vai kāds viņam ir liedzis cilvēktiesības? Varbūt Berdņikovs varētu padalīties ar to, kā viņam pārkāpj cilvēktiesības? (nezinu, varbūt ir vietas, kur krievus nelaiž iekšā vai kur ir atsevišķas tualetes krieviem u.c. (reāli ASV piemēri no tiem laikiem, ko viņš ir minējis)).

+35
-3
Atbildēt

12

    Vladimirs Lavrenovs > Una Grinberga 30.08.2012. 20.16

    Civilizētajā pasaulē skolas diploms, kur mācību valoda bijusi svešvaloda, būs uzkarams uz nagliņas. Civilizētajā pasaulē ir tiesības atņemt uzturēšanās atļauju un pat pilsonību par virkni likuma pārkāpumu. Nemaz nepiesaucot starptautisko tiesību normas, kuras paver daudz plašākas rīcības iespējas. Latvijā cilvēktiesības ir pārprastas un joprojām neietver pamatnāciju.

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > Una Grinberga 30.08.2012. 20.18

    Ne par to viņš runā.
    Viņš runā par to, ka katram ir tiesības aizstāvēt savu viedokli, pat, ja citiem tas šķiet nepareizs vai kaitīgs, un tāpēc viņš nav ienaidnieks.
    Ja Latvijas krievi to dara likuma robežās, viņiem uz to ir pilnīgas tiesības.
    Raksts ir par toleranci, nevis par krievv. tiesībām, manuprāt, tas ir skaidrāks par skaidru.

    +6
    -13
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Una Grinberga 30.08.2012. 20.26

    Dzeri, par tulku piestrādā? Tu kļūdījies, raksts ir latviski un mēs protam lasīt ne sliktāk par tevi. Un ļauj katram pašam saprast – par ko tas raksts. Esi tolerants.
    :D

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > Una Grinberga 30.08.2012. 20.33

    Lasīt protat, ar saprašanu tā sliktāk.
    Un, ja, tomēr, saprotat, tad. laikam, maskējaties, spriežot pēc komentāriem.
    Vai arī nespējat pārvarēt savus domāšanas stereotipus un “nokāpt” no krievu tēmas, kaut runa šeit galīgi nav par to.

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Una Grinberga 30.08.2012. 20.54

    Bet man par tevi ir viedoklis, ka saproti pavisam aplam vai diezgan veiksmīgi tēlo muļķi.
    Un ko tagad?
    Esi mani par ko parliecinājis vai man te būtu jāsarkst, ka neko jēdzīgu, izņemot demagoģiju tajā rakstā nesaskatu? Tas ir paradokss vai nacionālā īpašība, ka krievi, kas tik ļoti mīl dižoties ar savu varenību, klasiķiem, esošām un neesošām uzvarām, zinātnes atklājumiem, dabas pārveidošanu, dāsnumu un citām brilļjantām rakstura īpašībām, tik to vien dara, ka sūdzas un nepārtraukti šņukst, ka viņus nemīl, nesaprot un cik tie nabadziņi ir saknaibīti un pazemoti?

    +16
    -3
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 30.08.2012. 21.03

    @dzeris
    Pirmkārt, nosaukums neatbilst saturam un tādēļ Tu pats esi pārpratis tā jēgu – tur par dažādo domāšanu gandrīz nekā nav. Otrkārt, ja mazākums uzskata par tiesībām atņemt vairākumam tiesības (nevis iegūt sev un neatņemt citiem), tad par kādu līdztiesību mēs te runājam?

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Una Grinberga 30.08.2012. 21.53

    ne, paradokss ir tā, ka kāds no krievu ģimenes nav krievs, vai cits mēģina būt latviskāks par latviešiem. Pielāgošanas augstākais līmenis.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Una Grinberga 30.08.2012. 23.18

    Kolpant, mērgli! Nu tu mani patiesi nokaitināji.
    Latvija ir mana un manu senchu dzimtene jau gadsimtiem. Mans tēvs dienēja brīvās Latvijas armijā, manas mātes onkulis piedalījās atbrīvošanas cīņās un bija Lāchplēša ordeņa kavalieris.
    Ne tev kolonistu un okupantu atvasei mācīt mani, kā Dzimteni mīlēt!

    +15
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > Una Grinberga 31.08.2012. 06.48

    Nu atkal – “mērglis”, atklāti sakot, kolpanta priekšā, kurš tiešām ir inteligents cilvēks, jūs izskatāties ne pārāk spoži, ne jums argumentācija, ne diskusiju kultūras, ko jūs kompensējiet ar “krāšņiem” epitetiem un naidīgām emocijām, un paši taču, laikam, uzskatāt sevi par inteligenci?

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Una Grinberga 31.08.2012. 09.12

    Kā tad var saukt cilvēku, kas neaicināts ienācis svešā sētā, nepamatoti ilgi tur uzkavējies, pretēji visiem viesmīlības likumiem, pārmet saimniekiem, ka pret viņu nelaipni uzturas un pamāca kā kuram jāuzvedas?

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > Una Grinberga 31.08.2012. 11.15

    Viņš te tikpat liels saimnieks, kā tu, jo ir Latvijas pilsonis, tur jau slēpjas tā jūsu aprobežotība, ka nesaprotat elementāro un jūtaties, kā alu cilvēki savā alā.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Una Grinberga 31.08.2012. 17.12

    dzeris49 Nu atkal – “mērglis”, atklāti sakot, kolpanta priekšā, kurš tiešām ir inteligents cilvēks,..
    _______________
    gluži kā dzeris un berndikovs….paraintelektuāļi no “‘Izba čitaļņa”

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

dro 30.08.2012. 13.01

Nemaz nešaubos, ka vienam otram šis raksts patiks tāpat kā Engīzera raksts, jo lai nu kas, bet idiotu mums netrūkst, vajag tikai pabaidīt ar NA:)

+17
-13
Atbildēt

14

    dro > dro 30.08.2012. 13.04

    žoržs. Viens garā vājais jau pieteicies. Vai romantiķis spēs izskaidrot, kas tad tā uztraucis Berdņikovu un arī pašu? Par kādu sāpi jūs izpaužaties? Latvieši, ja arī gribētu, tad nespētu jums atgriezt lielo, nedalamo:)

    +22
    -11
    Atbildēt

    0

    gstrazds > dro 30.08.2012. 14.10

    Uzraksti sev LIELIEM, TREKNIEM burtiem uz sienas virs datora – aizskart diskusijas oponentus personīgi, īpaši mēģinot piedēvēt tiem dažādas garīgas saslimšanas, ir cilvēka necienīgi.

    Pensijas vecumā par elementāru cieņu pret citu cilvēku vajadzētu būt dzirdējušam.

    +15
    -10
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 30.08.2012. 14.26

    Ino – uzraksti uz sienas otru teikumu – nekad nerunā visu latviešu vārdā, runā tikai savā vārdā.
    Visi latvieši nedomā, kā Ino, tici vai netici.

    +16
    -16
    Atbildēt

    0

    dro > dro 30.08.2012. 14.50

    Dāvids Vikmanis. Uznākusi lielummānija? Tiešām iedomājies, ka es ieklausīšos katra kretīna padomos?:)
    Sutkas, līdējus un idiotus neesmu cienījis padomju laikā un necienīšu arī pensijas vecumā.
    dzeri, lielais demokrāt! Ja jau esi tik gudrs, kādēļ nekad nepiepildās tavas prognozes?:)

    +17
    -12
    Atbildēt

    0

    gstrazds > dro 30.08.2012. 14.51

    Tu mani par kretīnu nosauci, pareizi sapratu?

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 30.08.2012. 14.52

    dzeris49 Ino – uzraksti uz sienas otru teikumu – nekad nerunā visu latviešu vārdā..
    ______________
    dzerim49 širmis atkalaizkrita vai atkal iegāza valuodas “zināšanas”?

    Bet
    dzeris jau ir rakstnieks. Nav vis nekāds lasītājs.

    +15
    -11
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 30.08.2012. 14.53

    Nē.

    par Goliātu.

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 30.08.2012. 14.57

    Dāvids Vikmanis Uzraksti sev LIELIEM, TREKNIEM ..
    _______________
    burtiņiem uz
    savas dienvidpuses-“‘es Dāvids Vikmanis esmu leitnanta Šaiszkopfa 21.gs.”Latvijas avatārs.

    un

    Pakomandē vēl publiku. Var būt kāds nostāsies-“‘ruki po švam”.

    +14
    -10
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 30.08.2012. 15.03

    >lno
    bēgam!

    Dāvids V sagājis berserkā- tūlīt paķers čaiņika vāku un skries virsā!

    glābjas,kas var!

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > dro 30.08.2012. 15.25

    Davids Vikmanis. Netici vairs savām acīm?:) Pirms liec citiem aprakstīt sienas, pats apraksti ar autora argumentiem sava rajona žogus.

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > dro 30.08.2012. 15.29

    lama. O jā! Man jau sociologs Freimanis arī kādreiz solīja, ka ar viņa palīdzību es smagi noraušoties.
    Vikmanis varētu nosaukt tos argumentus, kuros mums jāieklausās, nevis grābstīties pa ķešu.

    +13
    -8
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 30.08.2012. 16.29

    lno –

    Nu, lūdzu, centīsimies nelamāties – “nebojāsim mūsu kopējo atmosfēru”,- lai kā arī to mums negribētos pilnmēness laikā! :)

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 30.08.2012. 16.56

    žoržs Jātazīst, ka tieši tā arī uztvēru Berdņikova rīcību, – kā intelektuāļa protestu, lai provocētu un pievērstu uzmanību problēmai tādā neierastā viedā. Ar to man viņš ir simpātisks.
    ______________________
    Ja es šo cilvēku nosaucu par garā vāju, tad tā bija tikai fakta konstatācija nevis lamāšanās:)

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 30.08.2012. 19.38

    Jā, Ino, visi, kuru rīcības motīvi tev nav saprotami, ir garā vājie.
    Bet, varbūt otrādi?

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

TanteSidra 30.08.2012. 13.01

=
Šis mans solis šokēja ne tikai latviešus,
=
Nav tiesa.
Lai Berdņikovs uzrāda kādu šokēto.
Neesam tik viegli šokējami.

+37
-1
Atbildēt

12

    astra_ozo > TanteSidra 30.08.2012. 13.05

    Precīzi. Es nekad neesmu šaubījies par lielākās krievu daļas šovinismu, naidu pret mazām tautām un pat rasismu (skatīt daudzās krievu anekdotes par igauņiem un čukčām).

    +31
    -2
    Atbildēt

    0

    reksa > TanteSidra 30.08.2012. 13.43

    Pilnīgi piekrītu. Kamēr krievs sevi uzskata par krievu, neko labu no viņa nevar gaidīt. Krieviskums – tā ir ideoloģija, ar ļaunām izpausmēm – gan sev, gan citiem.

    Tikai atsakoties no krieviskuma, krievs var kļūt par eiropieti. Un tad jau viņš vairs nav krievs…

    P.S. Kaut esmu dzimis krievu ģimenē, man visļaunākajos murgos nenāktu prātā sevi uzskatīt par krievu, imūnitāte pret visu krievisko :)))

    +26
    -8
    Atbildēt

    0

    mary75 > TanteSidra 30.08.2012. 14.24

    Aldis – pats arī saprati, ko esi uzrakstījis?
    Vispār, lai mani uzskata par krievu, čukču, vienalga par ko, tikai ne par Aldi, tad man būtu jānošaujas.

    +12
    -23
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > TanteSidra 30.08.2012. 15.44

    Dzeri, ieDzeri boldrijāņus:),

    …jeb tūdaļ uzliec atpakaļ to masku

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > TanteSidra 30.08.2012. 19.35

    Bold. jādzer tiem, kas uzskata, ka atteikties no savas tautības un noliegt to ir normāli, un arī tiem, kas liek par to plusiņus.
    Faktiski, bold. te nelīdzēs.
    Tas, laikam, var būt tikai iedzimts, normāli cilvēki to nesapratīs.

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

    Egitazz > TanteSidra 30.08.2012. 20.06

    Aldis
    Высказываю глубочайшее сочуствие вашим родителям.

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    Egitazz > TanteSidra 30.08.2012. 20.09

    dzeris49

    psiholoģijā šo fenomenu sen pazīst. Vistrakākiem nacionāliem parasti ir asinis, pret kurām tie tik karo, visskaļākie homoseksuāļu nīdēji parasti ir latentie homoseksuāļi utt.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    reksa > TanteSidra 31.08.2012. 01.10

    dzerim

    Tie, kas izvēlas būt par krieviem, tie izvēlas arī dzīvot Krievijā.

    Tie, kas grib dzīvot Latvijā, izvēlas būt par latviešiem.

    Izcelsmei (geniem, asinīm) nav nozīmes. Nozīme ir izvēlei.

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    mary75 > TanteSidra 31.08.2012. 09.09

    Jā, un tiem, kas sauc sevi par ēbrejiem, jādzīvo Izraelā, un čukčām – Čukčijā, utt.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > TanteSidra 31.08.2012. 17.09

    un čukčām – Čukčijā, utt.
    ______________
    un dzēriem -Dzērienijā.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Laimīgā :) > TanteSidra 03.09.2012. 18.26

    Aldim.
    Atā, diasporas. Tu runā tāpat kā ekstrēmists Lindermans. Tikai mērķi jums dažādi.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > TanteSidra 03.09.2012. 23.29

    lama

    vienmēr atbalstu Jusu asprātibu un Aldim arī piekrītu

    +1
    0
    Atbildēt

    0

mariam 30.08.2012. 12.59

Jātazīst, ka tieši tā arī uztvēru Berdņikova rīcību, – kā intelektuāļa protestu, lai provocētu un pievērstu uzmanību problēmai tādā neierastā viedā. Ar to man viņš ir simpātisks. tomēr galīgi gan nav pārliecības, ka nacionālā romantisma klišejās un ilūzijās dzīvojošajiem šāda rīcība liks mainīt savu skatījumu un aizdomāties ārpus saviem rāmjiem. Jāatzīst, ka man jau pašam arī par Lindermaņa partiju viedoklis īpaši nemainās, tik tāpēc, ka Berdņikovs tur iestājies.

+6
-27
Atbildēt

5

    Signija Aizpuriete > mariam 30.08.2012. 13.05

    ——
    Un ja nu I.Sudraba sekos Berdņikova piemēram? Tad nu diskusijas sitīs vēl augstāku vilni…..Par garlaicību demokrātijas (lasi – visatļautības) laikos nebūs jāsūdzās…..

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > mariam 30.08.2012. 13.07

    @žoržs
    kādai problēmai?

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > mariam 30.08.2012. 14.01

    žoržs – protesta forma neadekvāta vietai un situācijai, kaut nodoms jau, laikam, bija labs.

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

    andris902 > mariam 30.08.2012. 22.27

    ….Dzeri….par labo nodomu Tev nepiekritīšu….ar šo nodomu Berdņikovs ir panācis pretēju efektu un viņa mēģinājums pēc šādas rīcības aicināt ieklausīties oponentā – ir tukšs numurs!….koka stabules grabēšanai vējā būtu lielāks lietderības koeficients….

    …arī krieviem ir iespēja izvēlēties partijas – tai pat SC apvienojušās četras….izvēloties ekstrēmistus, Berdņikovs kļūst līdzīgs ar uzmanības trūkumu sirgstošam pusaudzim, kurš izsitot logu, vēlas pievērst sev uzmanību….neadekvāta rīcība “politologam”….

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    brigita_damme_rtk_lv > mariam 31.08.2012. 00.40

    Bija jau te nupat viens tāds pats intelektuālis
    ————————
    «Pateikšu savu pozīciju – es iešu un balsošu par šajā referendumā. Var pārmest, ka man dalās domas, (..) bet man pašreiz ir tikai viens instruments, ar ko var parādīt nevis latviešiem, bet labējiem politiķiem, ka ir problēmas un šīs problēmas ir jārisina. Un vienīgais instruments ir referendums – cita nav nekāda,» sacīja Ušakovs.

    Viņš apgalvoja, ka tāpat ir skaidrs – latviešu valodas pozīcijas šajā referendumā netiks apdraudētas, bet esot svarīgi parādīt, «cik daudz ir cilvēku, kas nav apmierināti ar pašreizējo etniski nacionālo politiku». SC līderis uzsvēra, ka neiestājas par divām valsts valodām Latvijā.
    http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/405869-usakovs_referenduma_atbalstis_krievu_valodu_ka_otru_valsts_valodu

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

Sanšains 30.08.2012. 12.58

Kāds sakars tiem krieviem, kuriem šodien, piemēram, ir 20 – 40 gadu, ar seniem vēsturiskiem notikumiem? Kāpēc tiek apstrīdētas viņu tiesības legāliem, konstitucionāliem līdzekļiem aizstāvēt savas kopienas PAŠREIZĒJĀS intereses?
=======================================
Personīgi man nebūtu problēmu piekrist šai autora nostādnei un pasaules redzējumam.

Man pilnīgi pietiek ar to, ka tieši šeit un tagad saskatu vairāku grupu konkurenci cīņā par resursiem, cīņā par to, kāda kultūra un valoda dominēs Latvijā.

Es piederu vienai no šīm grupām un uzskatu, ka manai grupai nebūtu jākautrējas būt ambiciozai – nebūtu jākautrējas izvirzīt mērķi dominēt Latvijā un to veidot “pēc sava ģīmja un līdzības”, citām grupām atļaujot vien to, kas netraucē “manējai”.

Bet daudziem citiem no “manas grupas” ar to varētu nepietikt. Tad nu “morāles uzturēšanai” noder dažādi ideoloģiski pamatojumi, kas visstabilāk varētu tik balstīti “vēsturiskā taisnīguma” argumentos, kas mums par laimi:) ir mūsu pusē.

Viens no pamatargumentiem šajā jomā ir:
“Latvija bija okupēta. Latvijai bija TIESĪBAS atjaunot neatkarību. Tāpēc 1990./1991. gadā Latvija ir ATJAUNOJUSI NEATKARĪBU, nevis tika radīta kā jauna valsts”.

Ja Berdņikova minētie “20-40 gadus vecie krievi” atbalsta ideoloģiju, kas noliedz šo argumentu, tad viņi paši AR SAVU IZVĒLI atkal jau tieši šeit un tagad izveido saikni ar “seniem vēsturiskiem notikumiem”, par ko tad nu šis intelektuālis liekulīgi brīnās.

+33
-3
Atbildēt

5

    dace_roze_lmt_lv > Sanšains 30.08.2012. 13.52

    Слишком много написали.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Visvaldis Grāveris > Sanšains 30.08.2012. 15.47

    Latviešu starpā arī ir cilvēki, kas nedomā, ka Latvija bija okupēta. Atņemsim viņiem pilsonību un izslēgsim no politiskas dzīves?

    +8
    -16
    Atbildēt

    0

    My Paradise, My Rules > Sanšains 30.08.2012. 15.53

    Jā, tieši tā. Šie cilvēki ir pret manu valsti.

    +22
    -4
    Atbildēt

    0

    grislits > Sanšains 30.08.2012. 16.03

    A lot of bacardi – mazāk vajag dzert laikam to rumu. Parādi man normālu latvieti, kurš nedomā, ka PSRS bija okupējusi Latviju? Tādi nebūs.

    Būs tikai daži tādi, kurus īsti par latviešiem uzskatīt nevar – tie būs kaut kādi vai nu pārkrievojušies latvieši (tipa Elksniņš no SC), bijušie varas pārstāvji, čekisti u.t.t. (tipa Rubiks), nu un tad vēl daži, kam smadzenes izskalojušās vai kaut kādu citu nesaprotamu vai publiski nezināmu iemeslu dēļ kaut kas nav kārtībā ar loģiku (tipa Paiders).

    +26
    -4
    Atbildēt

    0

    Normunds > Sanšains 30.08.2012. 16.17

    Cik man gadās dzirdēt, tad krievi ir pārliecināti, tieši pārliecināti, ka tādas Latvijas REpublikas pa īstam nemaz neesot bijis, Latvieši pēc atdalīšanās no Krievijas badā pamiruši ar sajūsmu atkal lūguši Krievijai tos ņemt atpakaļ. Un tā arī krieviem bijusi iespēja ierasties uz dzīvi Latvijā ar visām tiesībām, kuras tagad krieviem nelikumīgi atņemtas. Ja padomju laikos kaut kas nav bijis ne tā, tad kāda tur daļa 20 – 40 gadīgajiem.
    Kā “lumpenu” viedoklis tas ir labs un “neapstrīdams”, jo tā saka Kremlis.
    Bet “bijušais padomnieks” nav lumpens. Varbūt Lindermans viņu pieņēmis lai “savārstītu” “ārējās” lietošanas partijas programmu?

    +26
    -1
    Atbildēt

    0

astra_ozo 30.08.2012. 12.57

dzerim
Vienmēr atgādināšu, ka Berdņikovs (lindermana partija) un Ēlerte(Vienotība) ir redzēta uz kopīgām fotogrāfijām. Turklāt Ēlertei nevar pārmest jaunības dullumu (kā Dzintaram). Drīzāk viņai tuvojas pensijas gadi…

+17
-5
Atbildēt

13

    mary75 > astra_ozo 30.08.2012. 14.21

    andza – izskatās, tu tā arī neesi sapratis, ko B gribēja pateikt.
    Priekš manis viņš nav nekāds monstrs, bet gan cilvēks, kurš izvēlējies neadekvātu protesta formu neatbilstošā situācijā, bet, viņš, vismaz, apveltīts ar spēju domāt un savas domas pamatot, kaut var viņam nepiekrist.
    Un man galīgi neuztrauc, ka viņš stāvēja blakus Ēlertei.
    Lindermanis arī kādreiz bija viens no TF līderiem, un stāvēja blakus daudziem, nu un?

    +12
    -14
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > astra_ozo 30.08.2012. 16.48

    dzeris … Priekš manis viņš nav nekāds monstrs, bet gan cilvēks, kurš izvēlējies neadekvātu protesta formu neatbilstošā situācijā
    ————————————————————————-

    Nu diezin vai tajā partijā uzņems , ja zinās, ka tā ir “protesta forma” … :)

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 30.08.2012. 17.33

    Lindermanis arī kādreiz bija viens no TF līderiem, un stāvēja blakus daudziem, nu un?
    ————-
    tev gan loģika.
    Osipovs kopā ar Dzintaru – tātad Dzintars maita, un tas Tev ir mūžigais arguments, (ja to pats atceries).
    Berdņiks kopā ar Osipovu – normāli, “ķipa” B cīnās par ideju protestē pret kaut ko… :)
    A varbūt Dzintara partijas esamība arī ir zināma protesta forma…

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    mary75 > astra_ozo 30.08.2012. 21.56

    Ja tā Dzintara un VL nelaime būtu tikai stāvēšanakus Osipovam, to vēl kaut kā pārdzīvotu.
    Vēl jau ap viņu grozās visādi iesalnieki – parādnieki – lembergi – bērziņi – rasnači – jēkabsoni utt.

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 30.08.2012. 22.07

    Ar ko tev nav iepatikušies šie uzvārdi? Ozoliņš par viņiem regulāri lādās, un ar to tev pietiek?

    redz, kas par problēmu – Dzintars ir stāvējis blakus Osipovam, bet tas Bredņikovs domā tāpat kā Osipovs. Tas ir daudz štruntīgāk.

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > astra_ozo 30.08.2012. 22.13

    “Lindermanis arī kādreiz bija viens no TF līderiem,”
    Kam tu mēģini to iestāstīt? Ne nu bija, ne kā. Varbūt TF valdē vai kādā amatā? :D
    Lindermanis bija viens no žurnālistiem krievu Atmodā. Un viss. Tu apzināti veido mītu?

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > astra_ozo 31.08.2012. 00.39

    Paldies, mūsu alus. Ne vienmēr īsa. Varētu teikt – selektīvi īsa.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > astra_ozo 31.08.2012. 06.41

    Nu un kāds manam komentāram ar to sakars?
    Jūs, vispār, esat spējīgi uztvert, ko es gribu pateikt?
    Es gribu pateikt tikai to, ka problēma, ko B pacēla, ir aktuāla mūsu sabiedrībā, neiedzilinoties, slikts vai labs pats B, un par Lindermani es te vispār nerunāju, ko jūs man sūtat saites, kāds ir L, es pats to zinu.

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > astra_ozo 31.08.2012. 09.06

    Ja pats zini, kāpēc sauci Lindermani par TF līderu, nesamērīgi pārspīlē – tieši tāpat, kā viņš pats, “nopelnus” neatkarības atgūšanas procesā. Vajag pataisīt par gaišo tēlu un par varītēm attaisnot Berdņikova piesliešanos šim valstij naidīgajam spēkam?

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > astra_ozo 31.08.2012. 09.20

    Labrīt, Betija! Tāds dzeris ir bijis un tāds viņš arī paliks. Mani daudz vairāk pārsteidz latviešu sabiedrisko mediju centieni “raskrutjitj” Berdņikovu. Pēc pāris nedēļām Berdņikovs būs tikpat “populārs” kā Lindermanis. salīdzinot ar Dzintaru – gaišais tēls:)

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > astra_ozo 31.08.2012. 09.34

    Labrīt! :)
    Diemžēl un par laimi man šodien tik daudz patīkamu pienākumu un notikumu, ka jādodas tālēs zilajās. Lai tev tikpat jauka diena:)
    Par MM. Laikam būs vienā skolā mācījušies ar Kažoku, Sedlinieku, Rozenvaldiem un pārējiem īpaši attīstītiem, kuriem cilvēktiesības pastāv tikai nedraudzīgajai, nē, – naidīgajai minoritātei. Valstij lojāliem cilvēkiem tās, pēc viņu definīcijas, ir liegtas. Nezini, ar kuru likumu ir atļauta valsts demontāžā?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > astra_ozo 31.08.2012. 09.38

    betijacelmale.
    :)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

aija_priedite 30.08.2012. 12.55

It kaa vaardus juus sakat pareizos, par ieklausiishanos, dialogu, atveertiibu, etc. Tas vis sir labi – bet nu noliegt lielkrievu shovinismu un uzbrukumus latvieshu valodai gan buus gruuti.
Luuk teiksim shis juusu partijas godaataa liidera raksts – http://imhoclub.lv/material/latishskomu-jaziku-150-let/c/24722 (links njemts no un tulkojums piejams sheit – http://whiterabbit.lv/2012/01/24/lindermana-blogs/ )

kaa juus, kaa izgliitots un kulturaals cilveeks spejat atrasties vienaa partijaa ar shaadu neizglitotu, atvainojiet par izteicienu, stulbeni (jeb arii vienkaarshi agresiivu provokatoru), un vienlaikus gaidiit lai kaads ieklausaas juusu ‘oponenta argumentos’ ?

+23
-1
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > aija_priedite 30.08.2012. 13.00

    ——
    Es iestājos partijā „Par dzimto valodu” nevis, lai grautu valsts pamatus, bet gan lai beidzot rosinātu godīgu diskusiju par to, kas šobrīd īsti notiek mūsu valstī.
    ==============================================================================
    ‘Svētas lietas’ labā var upurēties…..Un tā jau vairāk kā 25-us gadus kopš Gorbačova ‘glastnostj’ laikiem – runas, strīdi, diskusijas, konferences, semināri utt.utml. – troksnis liels, jēgas maz.
    ==============================================================================
    А.Зиновьев: – То есть этнические проблемы должны решаться как следствие решения социальных проблем. Вот в той социальной системе, которую создали, эти социальные проблемы решены быть не могут.

    http://situation.ru/app/j_art_108.htm

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam