Kremļa uzvara valodas karā Ukrainā

108

Komentāri (108)

Kaspars Špūle 11.07.2012. 20.01

Sakarā ar Reģionu partijas Kijevas “shodņaka” pieņemto likumu par minoritāšu (patiesībā – krievu) valodas obligātas lietošanas nosacījumiem Ļvovas interneta portāls UaAReview (http://uareview.com/rosiyska-mova-lviv/) 4. jūlijā publicēja paziņojumu, ka tagad Ļvovas pilsētas galva grasoties aizliegt krievu valodas lietošanu pilsētā no plkst. 8 līdz plkst 22.
“Jaunumu” pamanīja dažādi Krievijas plašsaziņas līdzekļi, un tur sākās kārtējā vaimanāšana par “benderiešu” nelietībām un krievu ciešanām Ukrainā. Neatpalika arī Latvijas krievu internets, piemēram, vietne mixnews (http://www.mixnews.lv/ru/world/news/2012-07-09/100392).
Laikam jau krievi tiešām nesaprot ukraiņu valodu… Vai gan citādi viņi būtu palaiduši garām uzrakstu UaReview sākumlapā (http://uareview.com/) “Всі згадані на сайті події та персонажі вигадані. Будь-який збіг з реальними подіями та людьми є випадковим”, kas nozīmē: “Visi šajā vietnē minētie notikumi un personāži ir izdomāti. Jebkāda sakritība ar reāliem notikumiem un cilvēkiem ir nejauša”. Citiem vārdiem, pirmais aprīlis augu gadu!

0
0
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 09.07.2012. 02.27

Pieņemu, ka Latvijai aizvien būs jādomā par lielo piparu interesēm,uzbraucieniem, gramstīgām rociņām…Mazas valsts liktenis- tā nu sanācis.Tomēr, aizvien topā jautājums- ko paši? Tāpat,topā- ” no vilka bēg, lācim uzskrien” , vai kā mana oma teicās ” galva reibst no ļenganiem ceļgaliem”..Ideālā būtu pašapziņa,patības apziņa, rūpes par saviem ,te dzīvojošiem cilvēkiem, ..kaut vai demogrāfija, vai veselības rūpe, vai izglītība.. Nevis trula ,melnbalta kalpa izvēle ” kremlis” vs ” rietumi”,- kurš labāks kungs.Pretnostatījumā,it kā citu variantu nav principā.Kaut kā nožēlojami.

+4
-4
Atbildēt

27

    mary75 > www.vecamate.lv 09.07.2012. 06.33

    Veselība, izglītība, utt., tas šeit maz kuru interesē, paskaties komentāru daudzumu.
    Te, galvenais, sarīkot histēriju par “nacionalām lietām”, un tu būsi topā.
    Paradīze populistiem.
    Izglītība un veselība, pēc daudzu domām, pie “nacionalām lietām” nepieder, tāpēc arī politiķi var pret tām izturēties attiecīgi.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > www.vecamate.lv 09.07.2012. 08.52

    dzeris49 Veselība, izglītība, utt.,
    __________________________________
    Veselība Tev laba. Daudz raksti.

    Izglītība………… nu …eeeee…..mmmm… uuuu…derētu jau kādreiz kaut ko palasīt- Andreju Upīti, par piemēru.Valodas izkopšanai.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > www.vecamate.lv 09.07.2012. 08.56

    karamba. …trula ,melnbalta kalpa izvēle ” kremlis” vs ” rietumi”,- kurš labāks kungs.Pretnostatījumā,it kā citu variantu nav principā.
    ___________________________
    Domas gigantam ir cits piedāvājums? Nu tad ar to vajadzēja sākt:) Nacionālisti gan ir vienīgie, kuri uzstāj uz Latvijas interešu ievērošanu sarunās ar sabiedrotājiem. Restitūcijas jautājums ir svaigākais piemērs.

    Dzeris mainījis taktiku – tagad meties cīņā pret populistiem, agrāk cīnījās pret “rakņāšanos vēstures mēslainē”:)
    Dzerīt, vai tad vislielākais poplisms nav integrācijas plāni? Jo lielāka integrācija, jo biežāki referendumi?

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > www.vecamate.lv 09.07.2012. 09.12

    Nacionālpopulisms ir tikai viens no populisma paveidiem, vissliktākais.
    Par to izglītību – derēja, kādreiz, ko palasīt par to, kā uzbūvēta mūsdienu pasaule, kas ir demokrātija, kas ir atklātā sabiedrība, varbūt, uzzināsiet, ka “kosmopolīts” sen nav nekāds lamuvārds nevienā kaut cik civilizētā valstī, un vēl daudz ko sev jaunu un nezināmu, A. Upītis, saprotams, ir labi, bet, nevajadzētu dzīvot ar tiem priekšstatiem par pasauli, kas bija viņa laikos.
    Kaut arī, idejiskiem nacionalistiem “bēgšana no realitātes” un vienkāršu risinājumu meklēšana ir dzīves stils, atšķirībā no Rasnača vai Bērziņa tipa blēžiem – pseidonacionalistiem, kas visu lieliski saprot, un nacionalisms tiem ir tikai veids, kā muļķot un izmantot “idejiskos nacionalistus”, personiskā labuma gūšanas nolūkā.

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > www.vecamate.lv 09.07.2012. 09.29

    dzeris49. Turies atkal pie savām klišejām kā slīcējs pie salmiņa? Kaut kā taču jāmēģina popularizēt SC devīzi: pietiek rakņāties vēsturē, tagad jāattīsta rkonomika, bet to var izdarīt tikai draudzējoties ar Krieviju, bet draudzēties ar Krieviju varēs tikai tad, kad būs atdota Abrene, realizēts 0 variants, ieviesta 2. valsts valoda, atdotas Inčukalna gāzes krātuves, pieņemta Krievijas vēstures versija u.t.t., u.tml..
    Okupācija bija, okupantu nav, ir tikai SC rūpes par vienkāršo cilvēku, jo bezmaksas tramvajs nav populisms:)

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    austrisv > www.vecamate.lv 09.07.2012. 09.41

    Džeri, kopš kura laika un kāpēc gan kosmopolīti ir progresīvs jēdziens “mūsdienu pasaulē”, kā pats izsakies. Vai tik tādi paši kā Tu šo kosmopolītismu nav pacēluši debesīs un paši arī to slaviniet kā kaut ko progresīvu un labu.
    Konservatīvisms nebūt nav tas sliktais jēdziens , jo saglabā iepriekšējo paaudžu vērtības!
    Tie pasaules skrējēji jau arī visu piemēslo un pamet tiem pašiem konservatīvajiem, lai tie satīra visu pēc šo pasaules skrējēju orģijām, jo pasaules skrējējiem nekas nav svēts, bet nodzīvojams tika tūlīt un pašlaik.
    Tā sakot, pēc mums kaut vai ūdens plūdi!
    Un kā gan lai nosauc lielkrievu šovinistu vēlmes uzbāzties citām tautām, bet paši jau savu zemi nodzīvojuši un tagad dodas lielos baros uz ES valstīm, kurās uzbāžas ar savu valodu un savu “tikumu”.
    Palasi par to kā krievi uzvedas , piemēram Austrijas viesnīcās utt.

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > www.vecamate.lv 09.07.2012. 09.45

    Ino – atkal tev nav argumenti, un tu sāc fantazēt.
    Vecs demagoģijas paņēmiens – pierakstīt oponentam kādus izdomātus apgalvojumus, lai liktu tam taisnoties.
    Apmēram, kā pajautāt nedzērājam – vai tu vēl arvien no rītiem dzer konjaku, vai tagad tikai alu?
    Tas gan nav mans, bet, Latiņinas piemērs, cik zinu, tu arī viņu lasi vai klausies.

    Bet – un kāds lielkrievu šovinismam sakars ar kosmopolitismu?
    Piemēram, Kazanova, tāds pazīstamas kosmopolīts, viņš kādam ko uzspieda?
    Kosmopolīts ir cilvēks, kurš zina daudzas valodas, un var justies, kā mājās, daudzās valstīs.
    Vispār, pasaule uz to iet, un pielīdzināt kosmopolītus dzimtenes nodevējiem, kā to darīja totalitārie režīmi, var tikai neadekvāti cilvēki, kas dzīvo pagātnē.

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    austrisv > www.vecamate.lv 09.07.2012. 10.17

    Man personiski kosmopolīts nav pozitīvs jēdziens, jo šādus kosmopolītus esmu redzējusi daudzus gadus sev apkārt!
    Vienmēr noskatos uz nožēlojamajiem Rīgas un citu pilsētu guļamrajoniem, kam apkārt viss nomīdīts, izlauzts un nodzīvots, un brīnos, kā tur var dzīvot, kādai jābūt šo cilvēku dvēselei, lai dzīvotu tik drausmos apstākļos.
    varbūt tāpēc cilvēki ir neapmierināti un nelaimīgi, jo viens jau nevar to visu sakārtot, jo desmitiem tas neinteresē vai to visu izposta šādi kosmopolīti!

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > www.vecamate.lv 09.07.2012. 10.56

    Bet – ir migranti, ir ir šovonisti, ir kosmopolīti, un ir lumpeņi, un tiem visiem vairāk atšķirīgā, nekā kopīgā.
    Tu, atkal, sabāzi visus vienā maisā.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > www.vecamate.lv 09.07.2012. 11.12

    dzeris49…Nu ko tad esmu tev pierakstījis, ko safantazējis? Vai tad pirms gadiem 1.5-2 nevaimanāji par rakšņāšanos vēstures mēslainē, kādreiz neaģitēji par Abrenes atdošanu, vēlāk par SC koalīcijā? Mēs ilgi esam virtuāli pazīstami. Kādreiz pat uzskatīju tevi par domubiedru…Tagad pēc klusā vakardienas rakstītā Betijai sapratu, ka esi širmoviks – kad aizveras širmis, tad cilvēks nokļūst murgu varā un par visu ļaunumu sakni slimīgajā iztēlē kļūst nacionālisti un ne tikai viņu atbalstītāji, bet arī loģiski domājoši cilvēki. Pārfrāzējot: Sit nacionālistus, glāb Latviju:)

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > www.vecamate.lv 09.07.2012. 11.31

    “…pēc klusā vakardienas rakstītā Betijai…” – vispār nesaprotu, par ko tu te runā, un kāds man ar to sakars?

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > www.vecamate.lv 09.07.2012. 12.54

    dzeris49. Neatbildi uz to, kas uz tevi neattiecas, bet neignorē to, kas domāts tev:) Ak glumais dzeris, talants:)

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > www.vecamate.lv 09.07.2012. 14.08

    Uz ko tad man būtu jāatbild, uz tavām fantāzijām un uz to, uz ko jau vairākkārt esmu atbildējis?

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > www.vecamate.lv 09.07.2012. 17.05

    Kosmopolīts ir cilvēks, kurš zina daudzas valodas, un var justies, kā mājās, daudzās valstīs.
    _________________ mja..

    Karaļi un prostitūtas…

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > www.vecamate.lv 09.07.2012. 18.04

    klau, lama, vai nevar to spamu mazliet piebremzēt? Pašai jau droši vien šķiet asprātīgi un pārgudri, bet lasot pārņem kauns par cilvēku, kurš pats sevi pazemo līdz tādai pakāpei

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > www.vecamate.lv 09.07.2012. 18.26

    Vēl viens širmoviks ieradies:)

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > www.vecamate.lv 09.07.2012. 18.40

    Mikijs klau, lama,..
    ____________________
    fu*k off Mikij,,,

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > www.vecamate.lv 09.07.2012. 18.49

    lama. Pievienojos:)

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > www.vecamate.lv 09.07.2012. 19.22

    ..cilvēks kuram ir plašāks skatījums uz lietām un kurš nefano par vienu mazu zemes pleķi.
    _______________
    nulle uz Mēness?

    tas jau ar apaļš..

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > www.vecamate.lv 09.07.2012. 19.24

    > lno
    he he…

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > www.vecamate.lv 09.07.2012. 19.28

    Atbilde ir vienkārša – man nepatīk ka imigrantiem ir privilēģijas – kā bezmaksas dzīvokļi ..
    ________________
    uuuuu….uhu!

    Vai tik nebūs no tiem pašiem kosmopolītiem, kādi reiz Vāczemē padzirdējuši,ka var tikt pie žīdu mantas uzreiz aizmirsa par savu kosmopolītismu?

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > www.vecamate.lv 09.07.2012. 20.06

    >lno
    Jau kādus piecus gadus mūsu krievu grāmatnīcas ir pārpilnas ar antiukrainiskiem savārstījumiem.

    Tagadīt parādījušīes jaunizcepti(bet tie paši) Kuļtkoma čekistu gara darbi latviešu valodā. Autoru(hi hi) izdevumā.

    Laika zīmes.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > www.vecamate.lv 09.07.2012. 20.21

    lama f*ck yourself old slut.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > www.vecamate.lv 09.07.2012. 20.43

    lama – “mūsu krievu grāmatnīcas”
    ——
    Dīvains vārdu savienojums.
    Neesmu tur redzējis gandrīz nevienu Latvijā izdotu krievu grāmatu.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > www.vecamate.lv 09.07.2012. 21.13

    …gandrīz nevienu Latvijā izdotu krievu grāmatu.
    ______________________
    Kas atkal zīmīgi.

    Latviešvalodīgie” kuļkomistu stila gabali- pavisam zīmīgi.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > www.vecamate.lv 09.07.2012. 21.17

    nulle lama – nesapratu ..
    _________________
    Ak, viss nāks ar laiku.

    Apveicami jau,ka esi (uz mirkli) atteicies no viena teikuma lozungiem.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > www.vecamate.lv 09.07.2012. 22.09

    Mikijs lama..
    _______________ Viss ok, Baudi mirkli. Rīt Tev būs sliktāk, parīt vēl sliktāk…ģeometriskā progresijā. Pats zini.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

janazakovica 08.07.2012. 14.18

saubos..citadi nerakstitu tadus murgus..

0
-5
Atbildēt

0

janazakovica 08.07.2012. 14.10

vai raksta autors un kaut viens komentetajs ir bijis ukrainaa..

+1
-6
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > janazakovica 08.07.2012. 14.48

    ——–
    Par 99.9 esmu pārliecināts – ”mūsu” cilvēks ir bijis – un, ne tikai gorilku un izslavēto ukraiņu speķīti Kijevā nobaudījis?

    Kungi un dāmas varbūt mierīgi – Nils lietas māk sakārtot:

    European Commission against Racism and Intolerance (ECRI)

    Mr Nils MUIZNIEKS

    http://www.coe.int/t/dghl/monitoring/ecri/about/Members/MUIZNIEKS_CV.asp

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    mārtiņš meiers_ > janazakovica 08.07.2012. 18.15

    Esmu bijis – Krimā.
    Tiesa, pasen – 90. gadu sākumā. Mums tur bija treniņnometne un Baltijas sacensības klinšukāpšanā.
    Tad tur vienīgie uzraksti ukrainiski bija tikai uz pazemes pāreju stabiem…
    Visa komunikācija – krieviski. Tad gan, gan mēs, gan “viņi”, angļu valodu bijām matījuši tikai skolas “līmenī”…
    Un vietējie dauzīja savas skolas logus, jo “tur mitinājās fašisti” – mēs – baltieši

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > janazakovica 08.07.2012. 20.25

    ——–
    Un vietējie dauzīja savas skolas logus, jo “tur mitinājās fašisti” – mēs – baltieši.
    ==============================================================================
    Volhovas purvos un Veļikajas upes krastos jau ar letiņus ar sālsmaizi necienāja…..

    Diezin’ vai tagad Krimas vietējo ”aborigēnu” – tatāru valodā, tur arī tagad ir kādi uzraksti?

    http://www.youtube.com/watch?v=bIJy6AYUaFI&feature=related

    0
    -1
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 08.07.2012. 13.07

PS Лично меня беспокоит снижение рождаемости латышей, и что они скоро исчезнут, а не их язык. Удивительно, с другой стороны, насколько латыши сильно разозлили другую общину, судя по комментариям под статьей: http://www.ves.lv/article/220822

“Пророк 7 июля 2012, 04:26 #
прохожий”, – дальше цитировать не решаюсь:-)

0
-5
Atbildēt

0

austrisv 08.07.2012. 12.32

Putina mērķi, izskatās, ir kā jau ierasts lielkrievu šovinistiem!, kā to varēja jau iepriekš paredzēt, kad šis briesmonis nāca atkal pie varas. Tai vietā , lai sakārtotu savu valsti, šis punduris metas destabilizēt kaimiņvalstis. Pilnīgi līdzīgi scenāriji ar krievu valodu, kā reģionālo valodu: gan Ukrainā, gan arī Latvijā. Labi, ka izdevās dažus “tankistus” sašķelt, citādi, ej nu zini, kas notiktu arī Latvijā!
Es gan šaubos vai ar ukraiņiem viņi tiks tik viegli cauri, jo ukraiņi savā pārsvarā ir īsti nacionāla tauta. Domāju, ka nemieri tikai sāksies.
Krievi joprojām nesaprot, ka nevajag uzbāzties ar savu “mīlestību” citiem.
Zinām jau kas notika Baltkrievijā ar baltkrievu valodu, kuru tik jau nu iztapīgi Baķka nostūma aizkrāsnē! Atdeva visu krieviem, bet pretī dabūja figu!

+15
-2
Atbildēt

4

    Nika > austrisv 08.07.2012. 12.43

    Tieši tā. Un tas arī būs iemesls, kāpēc krievija atkal sabruks, kā jau 2 reizes nesenā vēsturē. Viņi no savām kļūdām nav neko iemācījušies.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > austrisv 08.07.2012. 13.05


    Bet Putina mērķi, izskatās, ir kā jau ierasts lielkrievu šovinistiem!, kā to varēja jau iepriekš paredzēt, kad šis briesmonis nāca atkal pie varas. Tai vietā , lai sakārtotu savu valsti, šis punduris metas destabilizēt kaimiņvalstis. Pilnīgi līdzīgi scenāriji ar krievu valodu, kā reģionālo valodu: gan Ukrainā, gan arī Latvijā”

    – Простаки любят идею заговора, и что миром управляют евреи, или что все беды придумывает Путин. На самом деле, миром правит случай. И Линдерман возник сам по себе, точнее, потому что Латвия потребовала его выдать, и на Украине закон был принят случайно, потому что вице-спикер и коммунист Мартынюк воспользовался отсутствием начальника, националиста Литвина, и поставил на голосование законопроект:

    “…резонансный законопроект о языковой политике, против которого выступила оппозиция, был принят в первом чтении в начале июня. Оппозиционеры, пытаясь заблокировать дальнейшее рассмотрение документа, подали к нему большое количество поправок (более двух тысяч). В этих условиях предполагалось, что Рада не успеет принять документ до начала парламентских каникул (которые начинаются со следующей недели) и он будет отложен на осень.

    Литвин, успокаивая оппозицию, заявлял, что на текущей неделе законопроект на голосование поставлен не будет. Однако в итоге документ все же был принят во втором чтении. Литвина в это время в зале заседаний не было (заседание вел один из вице-спикеров, коммунист Адам Мартынюк). Он внес законопроект в повестку дня. В Раде началась драка. На этом фоне документ был быстро поставлен на голосование и одобрен в редакции первого чтения (то есть без учета поступивших поправок).

    Представитель Партии регионов Михаил Чечетов, комментируя произошедшее, заявил: “Оцените красоту игры. Мы их развели, как котят. Я не знаю, что они будут делать на выборах”: http://lenta.ru/news/2012/07/04/resign/

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    janazakovica > austrisv 08.07.2012. 14.17

    starp citu irijaa tikai ap 10% iru zin savu dzimto valodu..visi parejie runaa angliski..kad viniem prasa kas tu esi..vins atbild..iru katolis..par to vini var pateikties romas katolu baznicai un britu imperijai..

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    janazakovica > austrisv 09.07.2012. 01.20

    pareizticigie vinus-sektantus septitas dienas advesntistus loti draudzigi apslakstija ar sveto udeni..ta ir vinu kannoniska teritorija un nekadiem amerikanu sektantiem jozefa smita un elenas vaitas sekotajiem. tur nav vietas..lai priecajaas ka vinus nenomizoja..a vajadzeja oj ka vajadzeja..

    0
    -3
    Atbildēt

    0

ilmisimo 08.07.2012. 12.26

.lno
Nezinu, ko īsti domā IR, tur bez šaubām viedokļi dažādi. Nevaru iedomāties, ka koalīciju ar SC varētu atbalstīt…
_____________________
Ik pa brīdim uzzinām,ka saprātīgi cilvēki rīkojušies visai dīvaini.

Jo- viņiem gribējās ēst.

+3
-5
Atbildēt

2

    dro > ilmisimo 08.07.2012. 12.51

    lama. Ik pa brīdim uzzinām,ka saprātīgi cilvēki rīkojušies visai dīvaini.
    _________________
    Pats neesi domājis par ēdienkartes uzlabošanu?:)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 09.07.2012. 08.49

    >lno

    Zīluoņiem trauku veikalā jau sienu gandrīz nekad nepiedāvā.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

dro 08.07.2012. 10.48

Vai tad tagad sāksiet diskutēt ar superi? Tas taču garīgi slims provokātors! Kur skatās Veselības ministrija?:)

+20
-5
Atbildēt

5

    Kaspars Špūle > dro 08.07.2012. 11.11

    Vai tad tagad sāksiet diskutēt ar superi?
    ——-
    Es gan teikšu – drīzāk ar IR.lv redakcijas trolli komentāru skaita palielināšanai. Gan jau arī šim ir kāds labumiņš.
    Un piebildīšu moderno frāzi – tas ir mans viedoklis.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > dro 08.07.2012. 11.19

    Nepūt nu pīlītes, tev viņa “Sovoku blokā” nemaz nav :)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 08.07.2012. 12.13

    lno Vai tad tagad sāksiet diskutēt ar superi?
    _________________ mja.

    ar tabureti padiskutēt laikam ir jēddzīgāk. Pie tam- var aŗī apsēsties.

    Bet – redakcijai superi laikam dikti vajadzīgi?

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 08.07.2012. 12.54

    nulle –

    Kurus vēl Jūs ielikāt tajā skriptā?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 08.07.2012. 13.30

    Interesanti.

    Bet, vai dažkārt nav nesaprotami, ja kāds cits ir atbildējis uz komentāru, kas Jums nav redzams?

    0
    0
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 08.07.2012. 10.40

Вот мы и видим, что некоторым дай только повод, и они развернут антирусскую истерию:-) Я имею в виду некоторых в Латвии:-)

Заголовок какой у статьи Озолиньша: “…в языковой войне”. А украинцам всё равно:-) Только некоторые в Латвии поддерживают в себе градус истерии.

0
-4
Atbildēt

0

ilmisimo 08.07.2012. 10.30

……КРЕМЛЯДЬ», изменилась: средства из Москвы получают только организации, которые могут презентовать конкретный результат своего труда. Центром этой деятельности является ВКСОРС — «Всеукраинский Координационный Совет организаций российских соотечественников», куда входят 116 организаций (на сентябрь 2011 г.), разбросанных по всей территории Украины. Главой ВКСОРС является В. Колесниченко, который также возглавляет «Правозащитное движение «Русскоязычная Украина«» (ПДРУ). Есть вопросы?……
http://www.day.kiev.ua/229582

+7
-2
Atbildēt

1

    dace_roze_lmt_lv > ilmisimo 08.07.2012. 10.38

    Так и поляки помогают своим общественным организациям за границей. И США, и Великобритания помогают близким по духу общественным организациям. Что же здесь такого особенного. Правильно делают, что помогают.

    Какая связь между этой общественной деятельностью и политикой, в частности, принятием нового закона о языке? Никакой.

    Приняли новый закон политики. Общественники-националисты, так же, как и у нас, пристегнутые к тем или иным партиям, — пытаются поднять народ на демонстрации “за ридну мову”. Но народу их призывы безразличны.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 08.07.2012. 10.29

А вот что пишут украинские Делфи:

“Спасти свой язык собралась горстка людей, а на матче со шведами 100 тысяч орали Украино, вперед” http://reporter.delfi.ua/news/reporter/spasti-svoj-yazyk-sobralas-gorstka-lyudej-a-na-matche-so-shvedami-100-tysyach-orali-ukraino-vpered.d?id=1698425

Главный вывод, что латышская правящая элита пытается по своей привычке разжечь национальную истерию:-) Латышам вдруг украинский язык стал более важен, чем самим украинцам — а все из-за деструкции и негативных чувств латышей.

0
-3
Atbildēt

1

mary75 08.07.2012. 09.33

Ukrainā ir tāda anekdote – ar ko atšķiras vēlēšanas Krievijā un Ukrainā?
Ar to, ka Krievijā uzvarētājs zināms jau iepriekš, bet Ukraina tam vispār nav nekāda nozīme, jo, lai kas arī uzvarētu, nekas tāpat nemainīsies.
Ukrainā korupcija, valsts nozagšana, likumu ignorēšana sasnieguši nebijušus apmērus, šis te “balsojums”” ir tikai viens piemērs.
Juščenko un Timošenko laikā tas viss arī bija, kaut, mazākā mērā, plus vēl kašķis viņu abu starpā, un savstarpējs naids, kas pārspēja pat naidu pret Janukovicu, visi tie savstarpējie “kariņi” un nespēja veikt ekonomiskas reformas un cīnīties ar korupciju pilnībā sagrāva tautas ticību šiem politiķiem, kaut sākumā, pēc “oranžās” revolūcijas uzticības kredīts bija milzīgs.
Tikai, pateicoties Juščenko naidam pret Timošenko Janukovics arī uzvarēja Timošenko prezidenta vēlēšanās, ar visai nelielu balsu pārsvaru, jo pirms vēlēšanām Juščenko nomainīja gubernatorus divos apgabalos pret tādiem, kas “nodrošināja” uzvaru Janukovicam, par to saņemot Janukovica solījumu, ka vajāts netiks ( kas notiek ar Timošenko, visi zina).
Putina mērķis ir atjaunot tādu mazāka izmēra PSRS, bet, diezin vai Ukraiņu “elite” gribēs dalīties savā varā un naudas plūsmu kontrolē ar Krievijas “eliti”.

+14
-4
Atbildēt

4

    dace_roze_lmt_lv > mary75 08.07.2012. 10.24

    Думаю, что Путин хочет не СССР, но Великую Россию, как Петр Столыпин. Путин преклоняется перед немецкой культурой, и сторонник дружбы России с Западом.

    Другой вопрос, что Путин другого уровня человек, чем националисты.

    Что же касается Украины, то у кого что болит, тот о том и говорит:-) Латыши любят, чтобы их пугали, и они любят пугать себя:-)

    Я, конечно, понимаю, что вы, латыши, на свете всех умнее, но давайте посмотрим, что говорят об этом законе на самой Украине, Владимир Скачко, главный редактор газеты «Киевский Телеграф»:

    “борьбу против этого закона не поддержало население”

    Еще раз. БОРЬБУ ПРОТИВ ЭТОГО ЗАКОНА НЕ ПОДДЕРЖАЛО НАСЕЛЕНИЕ.

    “…борьбу против этого закона не поддержало население, потому что, по большому счету, оппозиция воюет ведь не за украинский язык, а против русского…”
    http://ia-centr.ru/expert/13714/

    Вот еще один эксперт:

    “Эксперт: Языковой конфликт на Украине – совместная провокация власти и оппозиции

    “Конфликт вокруг закона “О принципах государственной языковой политики” авторства депутатов от Партии регионов Вадима Колесниченко и Сергея Кивалова создает на Украине виртуальную реальность, в которой власть и оппозиция хоть чем-то отличаются друг от друга”, – заявил 6 июля в интервью корреспонденту ИА REGNUM украинский политолог Сергей Ткаченко.

    По его мнению, все основные политические силы Украины заинтересованы в развитии языкового противостояния. “Вся эта ситуация, на мой взгляд, напоминает сговор между властью и оппозицией. Потому что вопрос с языковым законом, который муссируется в парламенте, и накаливание этой ситуации выгодно как власти, так оппозиции, в связи с тем, что большое количество населения находится в апатии, то есть, по сути дела не знают, за кого будут голосовать. Когда грань между своими и чужими стерта, а власть и оппозиция воспринимаются, как одни и те же – как раз этот вопрос является той лакмусовой бумажкой, которая проявляет и, опять-таки, накаливает ситуацию, перемещает всех в виртуальную реальность, и показывает, где свои и где чужие, кого нужно бояться и за кого нужно голосовать, и т.д. Не случайно, что этот вопрос поднимается именно сейчас, в преддверье избирательной кампании. Поэтому, по сути дела, это хорошо спланированная провокация. И ее задача – вовлечь как можно большее количество людей в это противостояние”, – заявил Ткаченко”: http://www.kursiv.kz/novosti/v-mire/1195229046-yekspert-yazykovoj-konflikt-na-ukraine-sovmestnaya-provokaciya-vlasti-i-oppozicii-podrobnosti-httpregnumrunewspolit1549149htmlixzz1ufppgvtf-lyuboe-ispolzovanie-materialov-dopuskaetsya-tolko-pri.html

    Самое же интересное в латышах, что они рассуждают и рассуждают, фантазируют и фантазируют – вместо того, чтобы залезть в интернет и обратиться к первоисточникам:-)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 08.07.2012. 10.31

    Putina mērķis ir atjaunot tādu mazāka izmēra PSRS..
    _______________
    Bet lielāka izmērā Divgalvainā Tītara impēriju.

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > mary75 08.07.2012. 10.36

    Это ваши фантазии. Потому, что вы — латыш, и живёте с головой, повернутой назад. А тем временем Россия и Путин идут вперёд, и о вас не думают.

    Что было, то прошло. Сейчас новое время и новые цели: выводить Россию из кризиса, побеждать в играх и конкуренции, становиться лучшими. А вы всё живёте в своих прошлых фантазиях.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Nika > mary75 08.07.2012. 12.45

    Ja Pļutinam rūpētu stipra krievija, tad varbūt vajadzētu par krieviju domāt, nevis mēģināt nopirkt Baltkrieviju, centrāl āziju un vēl sazin ko? Tāpat tās tautas agri vai vēlu sacelsies un tad jums atkal būs 1917 un 1989. Labāk būtu sēdējuši savās robežās un pret savu atpalicību cīnījušies. Bet krievi jau ir krievi.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

dro 08.07.2012. 09.27

… Nav brīnums, ka daudzi Rietumukrainas politiķi tagadējo Augstāko Radu (parlamentu) Kijevā skaidri un gaiši dēvē krievu vārdā – par “shodņak” (zagļu saiets), bet Janukoviču sauc par “Reģionu partijas prezidentu”.
_______________________
Vai tik ne tādu pašu “shodņaku” Āboltiņas – Jaunupa, Ēlertes, Štokenberga – Pabrika kliķe un viņu atbalstītāji IR redakcijā pēc 10. un ZRP pēc 11. saeimas vēlēšanām nebija iecerējuši iesmērēt arī mums, Ozoliņa kungs?:))

+19
-11
Atbildēt

35

    mary75 > dro 08.07.2012. 09.34

    Nepārspīlē, Latvija nav Ukraina, par ko Ozoliņš arī uzrakstīja.

    +11
    -13
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.07.2012. 09.36

    Glumais vai ar sklerozi sirgstošais dzeris49?:) Neatceros, ka es būtu kādreiz apgalvojis, ka Latvija ir Ukraina, toties atceros, ka pavisam nesen dzeris lika manīt, ka ASV ir ES valsts:)

    +16
    -8
    Atbildēt

    0

    buchamona > dro 08.07.2012. 09.40

    Dzeris. Es arī gribu pajautāt to pašu Tev – ar ko sadarbošanās ar LR ienaidniekiem Latvijā atšķiras no ” shodņjaka” Ukrainā?

    +20
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 08.07.2012. 09.47

    Nu gan Ino malacis – redz, kā pieķēri, izrādās, līdz šim es domāju, ka ASV ir ES valsts, labi, ka tu mani izglītoji!
    Pašam nešķiet smieklīgi?
    Vispār, es apgalvoju, ka ASV ir demokrātiska valsts, tāpēc var salīdzināt Latvijas un ASV tiesu sistēmu, protams, var jau piesieties pie vārdiem, un “nesaprast” uzrakstītā jēgu.
    R.A – ar to, ka Latvijā viņi nekad nevar savākt vairākumu, te ir pavisam cita situācija.

    +10
    -15
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.07.2012. 09.53

    dzeris49 . Sāc jau tēlot antiņu? Izliecies, ka nesaproti citu rakstīto. Kā tad kopā ar domubiedriem no V un ZRP nevar savākt vairākumu? Vienkārši gaida momentu. ja nebūtu tādu “ņaciķu” kā lno, lama un daudzu citu, kuri nebalsoja vairāk par Vienotību, tad koalīcija V + SC + ZRP bija pavisam reāla, bet viduvējie V vēlēšanu rezultāti nenodrošināja Āboltiņas kliķei šajā koalīcijā vadošo lomu, tikai tādēļ izvēle krita uz NA.
    Tomēr ideja nav mirusi, tādēļ jau katru otro dienu IR atrod ko pārmest NA…

    +20
    -9
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > dro 08.07.2012. 10.00

    Ino –
    Latviešu tauta jau divas reizes (ja pieskaita referendumu, tad trīs) ir likusi smagi vilties gan “latviešu” politiķiem, gan propagandistiem, kas sevi dēvē par žurnālistiem, sociologiem, sociālantropologiem un vēl nezin kā. Bet diezin vai algotņi pūliņus pārtrauks, jo viņu maizes tēviem ir tik daudz naudas, ka tie uzskata – nopirkt var veselas tautas.

    +19
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 08.07.2012. 10.25

    lno dzeris49 . Sāc jau tēlot antiņu?__
    _________________________
    Kāpēc tad “‘sāc”?

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 08.07.2012. 10.26

    lno:
    viduvējie V vēlēšanu rezultāti nenodrošināja Āboltiņas kliķei šajā koalīcijā vadošo lomu, tikai tādēļ izvēle krita uz NA.
    Tomēr ideja nav mirusi, tādēļ jau katru otro dienu IR atrod ko pārmest NA…
    =========================================================
    Manuprāt, vismaz “Ir” nevēlas V koalīciju ar SC.
    Šķiet, ka viņi tikai vēlas, lai līdz nākamajām vēlēšanām saglabājas “status quo”, ko palīdz nodrošināt “mazo un melno” stāvoklī iespiestie NA (tikai 2 ministri). Un par to, lai NA būtu “melni un maziņi”, gluži loģiski, ir jāgādā ikdienā, bet it īpaši jau nu tad, kad tie cenšas mazliet “pacelt galvu”.

    Un jāatzīst, NA arī diezgan labi prot radīt ieganstus savu nelabvēļu uzbrukumiem.

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.07.2012. 10.30

    lama. Agrāk dzeris centās atbildēt pēc būtības, nevis izlikties, ka nesaprot jautājumu.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 08.07.2012. 10.32

    Agrāk dzeris centās atbildēt pēc būtības, nevis izlikties, ka nesaprot jautājumu.
    ______________
    Dažreiz.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 08.07.2012. 10.37

    Manuprāt, vismaz “Ir” nevēlas V koalīciju ar SC.
    Šķiet, ka viņi tikai vēlas, lai līdz nākamajām vēlēšanām saglabājas “status quo”, ..
    _____________
    Optimists.

    IR mērķis- diskredidēt 18. novembra republikas ideju?

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.07.2012. 10.38

    Haris…Manuprāt, vismaz “Ir” nevēlas V koalīciju ar SC…viņi tikai vēlas, lai līdz nākamajām vēlēšanām saglabājas “status quo”
    _______________
    Vai tad NA pieprasījuši papildus portfeļus? Nezinu, ko īsti domā IR, tur bez šaubām viedokļi dažādi. Nevaru iedomāties, ka koalīciju ar SC varētu atbalstīt A. Burve-Rozīte, M. Bišofs, bet es neesmu aizmirsis Jembergas viedokli portālā. Interesanti, ka no žurnāla ātri pazuda Pakalniņa…

    +15
    -7
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 08.07.2012. 10.40

    lama:
    IR mērķis- diskreditēt 18. novembra republikas ideju?
    =======================================

    Varbūt arī tas. Nē, nu skaidrs, ka arī tas.:)

    Bet man šķiet, ka tieši pašlaik pret NA vērstā tendenciozitāte ir galvenokārt izskaidrojama ar V relatīvās varenības audzēšanu un “status quo” saglabāšanu.

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 08.07.2012. 10.46

    lno –

    Nē, arī es neesmu dzirdējis, ka viņi tagad prasītu vēl kāda ministra vietu. Sākumā gan, šķiet, bija runa, ka Ciliniskis varētu būt tur, kur tagad Sprūdžs.

    Bet sakarā ar Bērziņa demisiju taču tika runāts (daudz pārliecinošāk nekā par vagoniem:)), ka NA nav apmierināti ar to, kā darbojas koalīcija. Pat “Ir”, šķiet, publicēja “kuluāros” dzirdamo frāzi, ka “Valdis rullē pāri”.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > dro 08.07.2012. 10.53

    Dzeri. – Domāt, ka Latvijā SC nekad nenonāks situācijā no kuras spēs ietekmēt LR politiku ir bīstami.Gluži otrādi – šāda situācija ir pavisam reāla, ja atceramies, piemēram, visu ietekmīgāko mediju redaktoru nostāju pirms vēlēšanām jautājumā par to, vai SC ir jābūt valdībā. Visi gaišie prāti runāja par to, ka pienācis laiks SC ņemt valdībā, un tad plecu pie plecu kopā soļot pretī gaišākai nākotnei :)
    Latvijai izdevās izvairīties no politiskas katastrofas tikai tādēļ, ka latviešu lielākā un ” aprobežotākā” daļa ” nepavilkās” uz šiem aizkustinošajiem saukļiem un tādējādi izglāba Latvijas valsti.

    Pietiek iedot SC kaut vismazāko ietekmi Saeimā un tikai vienu termiņu, lai Latvijā tiktu sastrādātas lietas, kuras vairs labot nebūs iespējams.

    Šobrīd mūsu gaišie prāti ir uzsākuši citu dziesmu – SC pēc valodas referenduma vairs nav vērā ņemams. Arī tās ir muļķības, jo kamēr ienaidnieks ir dzīvs viņš ir un paliks ienaidnieks, bet SC idejas Latvijā ir neiznīdējamas.

    +28
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.07.2012. 10.58

    nulle. Ticības lieta:) Nulles tic IR, susuri – Zatleram, zanes – Āboltiņai, Nellija Ločmele – aptaujai par pilsoņu ticību valstij:)

    +16
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.07.2012. 11.31

    Kārtējās muļķības, nulle:) lno tic nacionālajai ideoloģijai. Nezinu, ko varētu Bērziņš, bet tev nevajadzētu sekot viņa piemēram:)

    +14
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > dro 08.07.2012. 11.46

    lno. Laikam jau tā ir, ka saprast to, ka partijas ideoloģija ir jāatdala no politiķiem, kuri to īsteno – tas ir pārāk sarežģīti mūsu publikai :)

    Kaut gan – gluži tā jau arī laikam nav :). Man sāk likties, ka zem šiem primitīvajiem uzbrukumiem NA kopumā slēpjas vēlme tikt Latvijā galā ar tām tradicionālajām vērtībām uz kurām pagaidām vēl balstās mūsu sabiedrība, tikai gluži atklāti pret to visu iestāties – pietrūkst dūšas. Nu tad arī bliež, kā sanāk vieglāk :) Jo citādi – tiešām, ar ko tad atšķiras NA politiķi no citu partiju politiķiem, ja runājam par “rakstura vājumu” uc ” cilvēcīgām” lietām :) Pie tam, ja runājam tīri par šīm politiķu vecajām kaitēm, tad ne Dzintaram, nedz Dombrovam utt šāda pagātne nevelkas pakaļ :), bet, protams, tas nav arguments, brīžos, kad sāk lamāt NA par zagšanu :)

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 08.07.2012. 12.14

    >lno
    Nulles tic IR,….
    _________________
    Simboliski sanāk.

    Zīmīgi.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 08.07.2012. 12.21

    šķiet, ka tieši pašlaik pret NA vērstā tendenciozitāte ir galvenokārt izskaidrojama ar V relatīvās varenības audzēšanu un “status quo” saglabāšanu..
    ______________
    Varbūt, ka viss ir viekāršāk:

    pusglancētajam žurnālītim draud bankrots, ja nemainās koalīcija?

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 08.07.2012. 12.30

    lama –

    Jūs domājat, ka “Ir” varētu pieņemt finansējumu no tiem pašiem avotiem, no kuriem smeļas SC?
    Vai arī aiz šā brīža koalīcijas vecāko brāļu mugurām stāv šādā +SC koalīcijā dikti ieinteresēti oli.. nē, godīgi, eiropeiskas vērtības cienoši uzņēmēji, kuri tad arī “Irai” atmestu artaviņu?

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.07.2012. 12.43

    riņķī apkārt.
    -:)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.07.2012. 12.48

    Haris .Jūs domājat, ka “Ir” varētu pieņemt finansējumu no tiem pašiem avotiem, no kuriem smeļas SC?
    _______________________
    kādēl no tiem pašiem? Var no tiem, kuri grib ar SC sadarboties un desmitkārtīgi atgūt ziedoto Krievijā:) Protams, tās ir spekulācijas, tomēr MANUPRĀT pamatotākas kā IR spekulācijas saistībā ar PV tēmu.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 08.07.2012. 13.09

    lno, lama –

    Jocīgi, bet vismaz šajā – anti-SC nostājas – aspektā es nez kādēļ tomēr spēju noticēt Ozoliņam. Nez kādēļ spēju pieņemt, ka viņš ar visām četrām neliekuļojot ir pret.:)

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.07.2012. 13.36

    Haris. Es arī nekad neesmu domājis, ka Ozoliņš būtu par SC. Ozoliņš vienmēr bijis par tiem, kuriem pieder vara un vienmēr laicīgi sajutis, kad jāmaina atbalstamais objekts, tāpat vienmēr bijis pret nacionālistiem. Vai šobrīd pret NA tomēr nevelk par SC?:)

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > dro 08.07.2012. 13.44

    Haris : pret NA vērstā tendenciozitāte ir galvenokārt izskaidrojama ar V relatīvās varenības audzēšanu
    —————————-
    Tāpēc jau pareizie latvieši no IRšu komentētājiem tik ļoti sajūsminājās tieši par NA reitinga kritumu. Nevis par SC popularitātes samazināšanos.
    Nožēlojami.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.07.2012. 14.00

    andža. Tur nu es Tev piekrītu. Tiešām noželojami. Kasjauns. lv ir intervija: Prostitūtām tiešām patīk viņu darbs:)

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 08.07.2012. 14.05

    andza:
    Nevis par SC popularitātes samazināšanos
    ====================================
    Jāsaka, ka arī es par SC reitinga kritumu nepriecājos. Tāpēc, ka man tas šķiet “bleķis”. Pienāks vēlēšanas, un nekur citur tie krievi neliksies – ja Kremlis nebūs lēmis citādi, tad atkal visi krievu mediji, PBK ieskaitot, masīvi atbalstīs SC, un viss būs kā bijis.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 08.07.2012. 14.54

    INo – nulle.
    Ticības lieta:) Nulles tic IR, susuri – Zatleram, zanes – Āboltiņai, Nellija Ločmele – aptaujai par pilsoņu ticību valstij:)
    ———————————————————
    Un domas milzis Ino tic Bērziņam, Rasnačam, Parādniekam.
    Ticības lieta.

    Visu komentāru jēga:
    NA ir “mūsu viss” nebūs NA – nebūs Latvijas.
    Tie, kas kritizē NA – valsts ienaidnieki, tie, kas nedomā, kā VL, arī valsts ienaidnieki, pie kuriem pieder gan Ir, gan V, gan RP, gan gan visi citādi domājošie, kā Ozoliņš, Ločmele, utt., utjp.
    Vienīgie “patrioti” ir NA un vienīgais, kam var ticēt, acīmredzot, ir Garda un DDD.
    Manuprāt, te nekādi komentāri neprasās.

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 08.07.2012. 15.10

    Dzeri, neesmu tādas frāzes no NA atbalstītājiem dzirdējusi. Šos tekstus ar mērķi primitivizēt diskusiju “pedalē” tu, Zane, nulle, sususrs, ABC un vēl visādi.
    Tu vēl antisemītismu aizmirsi pieminēt. “Nevienu frāzi par NA bez vainošanas antisemitismā” – tādas ir programmātiskas nostādnes vai uzstādījums, ja tev tā labāk patīk.
    :D

    +13
    -9
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > dro 08.07.2012. 15.11

    Pienāks vēlēšanas, un nekur citur tie krievi neliksies
    ——————
    Par to nekad neesmu šaubījies. Bet šoreiz bija publicēti konkrētas aptaujas rezultāti… IRšu prieks par NA reitingu bija tik patiess un neviltots.:)

    Esmu parliecināts, ka NA rezultāti RD vēlēšanās būs ļoti labi, neraugoties uz ozoliņu centību.

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > dro 08.07.2012. 15.18

    dzeris: nebūs NA – nebūs Latvijas
    ————-
    Smieklīgi. Lai gan vispār es Tev piekrītu. Nebūtu Pilsoņu kongresa, nebūtu TB un LNNK mums, visticamākais, būtu kāds no nulles varianta paveidiem pilsonībā. Situācija līdzīga kā Ukrainā (latvieši 50/50 ar iebraucējiem), mēs nekad nebūtu iestājušies NATO un ES. Valsts valodas statuss latv. valodai būtu vēl deklaratīvks nekā tas ir pašlaik.

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 08.07.2012. 19.33

    >Haris

    kaut kas Skudras mērcē?:
    ..Latvijā ir ekonomiskās un politiskās aprindas, kas labprāt redzētu dziļas un neatgriezeniskas negatīvas pārmaiņas ES. Latvijā jūtama ASV demokrātu partijas vēlme, lai šeit būtu “saprašanās” starp tiem, kas gatavi “saprasties”……
    http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=354460:ojrs-skudra-ir-ar-nu-politika&catid=95:intervijas&Itemid=439

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Mīļā, lācis > dro 08.07.2012. 20.28

    dzeris49
    Te prasās ne tikai pēc komentāra, bet arī pēc uzpurņa…

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 09.07.2012. 17.18

    Nulles tic IR, susuri – Zatleram, zanes – Āboltiņai, Nellija Ločmele – aptaujai par pilsoņu ticību valstij:)
    ____________________
    17/18 gadsimta Skotija. Primāra lojalitāte klana vadonim(lai ko tas darītu).

    Loģiski, ka angļi( primāra lojalitāte karalim) uzvarēja lieliskos karotājus skotus.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 08.07.2012. 09.08

Skandalozais likums par reģionālajām valodām Ukrainā ir pievērsis uzmanību ari pašam likumu pieņemšanas procesam Ukrainas parlamentā. Ja saskaita “par” un “pret” likumu nobalsojušos deputātus, tad to kopā ir apmēram par 70 vairāk, nekā todien vispār bija ieradušies parlamenta ēkā. Kādi desmit “par” balsojušie jau ir savas balsis atsaukuši, bet pārējie, šķiet, klusē…
Parlamenta vadītāji negribīgi atzīst – Ukrainas konstitūcijā noteikts, ka deputātiem jāpieņem likumi, “balsojot personīgi”, bet tūliņ piebilst, ka nekur nav teikts, cik deputātiem jābūt parlamentā balsošanas laikā.
Sakarā ar to grūti iebilst Ļvovas telekanāla ZIK diskusiju raidījuma vadītājam, kurš pārraides laikā konstitucionālo tiesību ekspertiem pajautāja: vai likums nebūs pārkāpts, ja parlamenta sēžu zālē strādās tikai trīs cilvēki – parlamenta priekšsēdētājs, viens valdošā vairākuma pārstāvis ar visu pārējo savu domubiedru balsošanas kartītēm un viens opozīcijas pārstāvis (kam, protams, kartīšu būs mazāk). Likumus pieņems ātri un lēti.
Vēl viena interesanta lieta ir vairāk nekā 2000 likuma labojumu liktenis. Šos labojumus opozīcija iesniedza pēc likuma pieņemšanas pirmajā lasījumā, bet, balsojot par otro lasījumu, tos neviens pat nepieminēja. Tagad gan prezidents Janukovičs it kā esot uzdevis valdībai izskatīt šos labojumus un “vajadzīgos” iestrādāt likumā.
Tāds, lūk, parlamentārisms. Nav brīnums, ka daudzi Rietumukrainas politiķi tagadējo Augstāko Radu (parlamentu) Kijevā skaidri un gaiši dēvē krievu vārdā – par “shodņak” (zagļu saiets), bet Janukoviču sauc par “Reģionu partijas prezidentu”.

+25
-2
Atbildēt

0

buchamona 08.07.2012. 09.00

Ceru, ka Ozoliņš līdz pašvaldību vēlēšanām nebūs aizmirsis pats sava šī raksta saturu un kā rīdzinieks pirms nākošajām pašvaldību vēlēšanām ” sitīs lupatās” jebkuru “gaišo spēku”, kurš jau laicīgi pirms vēlēšanu datuma nebūs paziņojis to, ka Rīgas domē pēc vēlēšanām izslēdz jebkuras sadarbības iespējas ar SC .

+15
-3
Atbildēt

0

mārtiņš meiers_ 08.07.2012. 02.29

Otrkārt, ka ir naiva un bīstama iedoma “ņemt valdībā” prokremliskus politiķus, cerot viņus “integrēt” un tā veicināt arī sabiedrības integrāciju.
__________
http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/60084/zrp-nolemj-koaliciju-veidot-ar-vienotibu-un-sc-par-premjeru-aicina-dombrovski
http://www.pietiek.com/raksti/stokenbergs_aicina_atgriezties_pie_sarunam_par_plaso_koaliciju_ar_zrp_un_sc

+8
-2
Atbildēt

1

Sanšains 08.07.2012. 00.18

valsts valodas statusa maiņas mēģinājumi arī Latvijā nav vis kādu pašcieņas problēmu nomocītu vietējo pašdarbnieku iniciatīva. Krievu valoda Kremlim ir globālas ekspansijas ierocis, ko tas izmanto visā frontē, bet it īpaši valstīs, kuras turpina uzskatīt par Krievijas impērijas “vēsturisko” teritoriju.
=====================================
Fui, nu, kas tās vēl par muļķībām?! Kurš gan nezina, ka to visu pie mums izprovocēja uzmanības alkstošie lāpneši? Ja latvieši būtu mierīgi, paklausīgi un pasīvi sēdējuši savā lauku viensētā, mūsu politnācijas idille taču būtu turpinājusies bez jelkādiem aptumšojumiem.

Ozoliņš gan ir bijis pietiekami uzmanīgs, lai pats tieši tā nerakstītu (tā jau vēl varētu sabojāt savu “inteliģentā rusofoba” reputāciju), tomēr parakstu vākšanas laikā netrūka “tradicionālo liberālisma draugu”, kuri savulaik to vien daudzināja.

+17
-7
Atbildēt

4

    mārtiņš meiers_ > Sanšains 08.07.2012. 02.34

    Raivja Dzintara lāpnešus ar viņu referendumu par skolu mācību valodu latvieši pērnvasar nolika stāvēt pie ratiem. Viņam atlika cerēt, ka labāk sekmēsies partnerim otrajā frontes pusē Jevgeņijam Osipovam ar tikpat bezjēdzīgo parakstu vākšanu par valsts valodas statusu krievu valodai. To, ka deklarētais mērķis nekādā iedomājamā veidā nav sasniedzams, atzīst arī Saskaņas centra līderis Nils Ušakovs, kas esot parakstījies par Satversmes grozīšanu, jo ir pret tās grozīšanu. «Ir jāpasaka skaidri un gaiši, ka problēma ir,» Ušakovs trešdien televīzijā dažādās variācijās atkārtoja atkal un atkal.
    http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/399780-par_valodu

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 08.07.2012. 10.02

    Nu, ja, mājiens par “partneriem” ir vēl smalkāka būšana. Paldies par atgādinājumu!

    Atcerēsimies arī Lindas Mūrnieces “bažas par baumām” (kāda izdoma!), kas ļāva “Ir” (un, protams, ne tikai “Ir”) likt VIRSRAKSTU “Pārbauda iespējamu aizdomīgu čečenu finansējumu VL”.http://www.ir.lv/2010/10/21/parbauda-iespejamu-aizdomigu-cecenu-finansejumu-vl

    Tas bija 2010. gada 21. oktobrī.

    Bet 7. novembrī jau varēja likt virsrakstu “Neapstiprinās informācija par čečenu finansējumu VL”. http://www.ir.lv/2010/11/7/neapstiprinas-murnieces-teiktais-par-iespejamo-cecenu-finansejumu-vl
    Jo pa starpu – 25. oktobrī – bija noticis sagaidāmais: “Vienotība nolemj nākamo valdības koalīciju veidot kopā tikai ar ZZS”
    http://www.nozare.info/vienotiba-nolemj-nakamo-valdibas-koaliciju-veidot-kopa-tikai-ar-zzs/

    Pats “Ir” šo prieka vēsti gan noformulēja tā, lai VIRSRAKSTĀ nebūt jāliek ZZS – “”Vienotība” izslēdz VL-TB/LNNK no jaunās koalīcijas” -, jo publikas apziņā taču jācenšas atstāt iespaids, ka ar slikto ZZS sadarbojas tikai tikpat sliktā NA un SC. http://www.ir.lv/2010/10/25/vienotiba-izsledz-vl-tb-lnnk-no-jaunas-koalicijas
    Pilnīgi iespējams, ka vairums publikas pašlaik jau atkal tieši tā arī domā – šim nolūkam lieti noder “garajai nedēļas nogalei” atstātais jau atkal virsraksts tepat blakus – “Bērziņš Saeimā virza Lembergam izdevīgus grozījumus”.

    Tiešām, mājieni un spēles ar virsrakstiem ir laikam tieši tas, ko caurmēra “Ir” lasītāji varētu pieņemt vislabprātāk.
    Tā varētu būt vilka un kazas klasiskā simbioze – lasītājs gatavs norīt propagandu vienkārši aiz pateicības par to, ka “netiek uzskatīts par muļķi”, t.i., aiz pateicības par smalku un stilīgu apiešanos.:) Nav jau, zin, nekāda “Latvijas avīze”!:)

    +21
    -8
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > Sanšains 08.07.2012. 11.10

    Haris. Labs:)

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    ingunaapine > Sanšains 08.07.2012. 15.13

    – Harim

    Žetons :)

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam