Āboltiņa: PS lēmums kalpos kopīgā mērķa sasniegšanai

51

Komentāri (51)

Edzs 01.10.2011. 02.30

zanE 22:54 _…šobrīd 11 no 22 Saeimā iekļuvušajiem zatleristiem ir PRET sadarbību ar SC…tātad – tie būs potenciālie neatkarīgie deputāti,.._
~~~~~~~~~~~~~~~
Zane, nav tadu vairak, visi ir apstradati. Zatlers veido koaliciju ar SC un aicina par premjeru Dombrovski.

http://www.delfi.lv/news/national/politics/zrp-uzskata-sc-jastrada-valdiba-par-premjeru-aicina-dombrovski.d?id=40925943
“ZRP uzskata: SC jāstrādā valdībā; par premjeru aicina Dombrovski”
01. oktobris 2011 01:21
_Zatlera reformu partijas (ZRP) valde naktī uz sestdienu pēc deviņu stundu ilgas sēdes vienprātīgi nolēma, ka nākamā valdības koalīcija jāveido kopā ar “Vienotību” un apvienību “Saskaņas centrs”, kā arī uzaicina “Vienotības” premjera amata kandidātu, pašreizējo Ministru prezidentu Valdi Dombrovski vadīt šo koalīciju…_

+2
0
Atbildēt

0

mh 30.09.2011. 18.31

Ir tikai normaali un labi ,ka PS blokjee Aboltinas meerktieciigos gaajienus SC virzienaa! Jau 10.saeimas ieveeleeshanas naktii Solvita vienpersoniigi pamaniijas pasludinaat,ka vislabaakaa koaliicija ir ar SC!Nekaadu sarunu ,diskusiju partijaa,blaukt’ Aboltinjas viedoklis visiem tiek pasludinaats un veeleetaajs autaa- par Vienotiibu tachu balsoja kaa par speeku,kas gana speeciigs staaveet pretii SC nekauniibaam!??
Tas vispaar ir briinums ,ka Solvita ir ieveeleeta,manupraat cilveeki saputrojaas ar sviitrojumiem un salika(-) ,ko nenjeema veeraa.. Bet vinjas reitingi ir zemi gan tautaa,gan domaaju partijaa vinja netiek miileeta!!

+9
-2
Atbildēt

13

    Edzs > mh 30.09.2011. 21.00

    diana_re _…Jau 10.saeimas ieveeleeshanas naktii Solvita vienpersoniigi pamaniijas pasludinaat,ka vislabaakaa koaliicija ir ar SC…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    jaa, un no rita vinjas pazinjojums bija apmeram shads: ..Urbanovichs man draudeja ar Bishkeku, tapec, – apzinoties atbildibu par zemi un tas iedzivotajiem es uzskatu ka valdibas koalicija ir jaaicina SC..

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > mh 30.09.2011. 21.58

    …meitenes…kāpēc Jums šķiet normāli mainīt savas domas, bet politiķis to nedrīkstētu darīt?…:))
    …pirms iepriekšējās valdības izveidošanas šāds sadarbības modeļa piedāvājums bija atbalstāms, jo tobrīd bija iespējams parādīt SC “patieso vēlmi” strādāt visas sabiedrības interesēs….varētu teikt – neiespējamā misija…izsaucot uguni uz sevi, Vienotība piespieda SC atklāt saskaņiešu gatavību pieņemt nosacījumus…čusss!…nācās izģērbties un ar katru Saeimas balsojumu arvien vairāk un vairāk…
    …pēc tā, ko aizgājušā gada laikā SC ir demonstrējis, ir tikai loģiski, ka sadarbība ar viņiem nav iespējama un likumsakarīga ir arī šībrīža Vienotības nostāja…

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Edzs > mh 30.09.2011. 22.36

    Zane, varbut izlasi sho:
    “Klementjevs: Ja Zatlers nolems veidot koalīciju ar SC, tad arī “Vienotība” tai pievienosies”
    http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/60073/klementjevs-ja-zatlers-nolems-veidot-koaliciju-ar-sc-tad-ari-vienotiba-tai-pievienosies
    Klementjevs protams var runat visu kas tam ienak prata. vinsh saka ka viss var notikt bet mazliet tomer pieljauj ka var ari nenotikt: “ja valdībā tiks uzaicināta VL-TB/LNNK, tad SC ir gatavs strādāt opozīcijā”.
    interesanti ka SC tagad vajadzigs tas pats kas Zatleram – 73 balsis dos iespeju veikt izmainjas Satversme.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > mh 30.09.2011. 22.40

    zanE… kāpēc Jums šķiet normāli mainīt savas domas, bet politiķis to nedrīkstētu darīt?
    _______________________
    Vai drīkstētu uzzināt, kad Āboltiņa ir “mainījusi” domas? Runāt pretējo, ne vienmēr nozīmē mainīt viedokli. To jau mēs redzējām pēc iepriekšējām vēlēšanām, kad Āboltiņa savu nostāju mainīja par 180 grādiem, to redzam arī šoreiz, kad viņa izgriezusi kārtējo pirueti, jo nav sanākuši gaidītie rezultāti:)

    …pēc tā, ko aizgājušā gada laikā SC ir demonstrējis, ir tikai loģiski, ka sadarbība ar viņiem nav iespējama…
    ___________________
    Kas traucēja to paziņot pirms vēlēšanām? Toreiz skanēja pavisam cita retorika: par kļūdām, labākajiem koalīcijas modeļiem, bet Štokenbergs pat paziņoja, ka NA nekad nebūs koalīcijā…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > mh 30.09.2011. 22.44

    Nav jau izslēgts, ka gājiens ar PS draudiemn Vienotībai ir pašu Vienotībnieku organizēts/iekšsarunāts taktiskais fints: redz, NilJāni, mums te dumpis uz kuģa, — nemīl: ja nemīlēs jūs, nogremdēs mūs… Ja negribi, lai zaudējam abi vienlaikus, jāzaudē Tev vienam.
    Ja tā, tas nebūtu sliktākais, kā apspēlēt taktiski.
    Cits jautājums, vai Āboltiņa spēj būt tik smalka… :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > mh 30.09.2011. 22.54

    …Tante Sidra…var jau būt, ka divdienu seminārā Zatlers būs savējiem prātus iestellējis, bet šobrīd 11 no 22 Saeimā iekļuvušajiem zatleristiem ir PRET sadarbību ar SC…tātad – tie būs potenciālie neatkarīgie deputāti, ja Zatlers iespītēsies…pieskaiti PS deputātus, kuri izdarīs identisku gājienu, ja Vienotība pēkšņi sajūk prātā…nespīd!!! – ne Zatleram, ne SC vairākums, lai spētu grozīt Satversmi…
    …izskatās, ka SC vilciens būs aizgājis, bet Zatlera slavas noriets būs sasniedzis ātruma rekordu….:))

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > mh 30.09.2011. 22.55

    Izraelas kneseta nekad nesedes arabu partija kas noliegs Izraelas valstiskumu, tur nekad nesedes partija kas noliegs holokaustu.
    Latvija tas ir citadi, te liekulibas un divkosibas tolerance jau ir sasniegusi kritisku limeni. talak braukt vairs nav kur.
    tagad latvieshu veletajs no savam politiskajam partijam gaida neparprotamu apstiprinajumu tam ka tas ir uzticamas Latvijas valstij.
    partijam ir janak ar skaidriem pazinjojumiem ka tas sava zeme noraida jebkadu sadarbibu ar pretvalstiskiem grupejumiem.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > mh 30.09.2011. 22.58

    …lno…man nepiemīt tādas telepāta spējas, kā Tev, kas nolasa Āboltiņas domas no attāluma…:))

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > mh 30.09.2011. 23.06

    zanE. Nu nekautrējies! Kā gan citādi Tu būtu uzzinājusi?:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > mh 30.09.2011. 23.24

    vieglak bus dzivot kad tiks apastiprinatas vai noraiditas baumas par to ka SC no Zatlera ir apsolita vieta valdiba jo Lilita Zatlere ir kljuvusi par Krievijas miljardiera Pjotra Avena fonda Latvija turetaju.
    vieglak kljus dzivot ja sapratisim ka Valsts Prezidents SC atbalstu sava ieveleshana neuztver ka pakalpojumu kursh tam veido paradu kas jaatdod “po ponjatjijam”.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > mh 30.09.2011. 23.35

    Kaut kur bija arī noliegums, — par Avena fonda vadītāju Lilitu: vai Zatlers pats tas teicējs šonedēļ nebija?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > mh 30.09.2011. 23.46

    Optiskais Tēmeklis _…Vienotībnieku organizēts/iekšsarunāts taktiskais fints: redz, NilJāni, mums te dumpis uz kuģa, — nemīl: ja nemīlēs jūs, nogremdēs mūs…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    nu nemiles jau ari.
    bet ta var talu aizfantazeties, – ka Zatlers ari ir labais onka kas ar manjkustibam ved nemilamos dziljak mezha lai tur atstatu musham par prieku. pateiks vienkarshi – sorry Nil&Jani, man veletajs mandatu uz jums nedod, nespeju lauzt sev deleghetu uzticibu..
    dzive ta ar shitiem nenotiek, pashi aptaisas bet tas ir kas cits.
    un ari Zatleram prieksh tadam lietam pietruks smalkuma.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > mh 30.09.2011. 23.48

    Optiskais Tēmeklis 23:35
    gribejas kautko vairak par to palasit, ja zinasi resursu, uzliec ludzu linku.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Marija 30.09.2011. 16.31

Rekomendēju iepazīties ar Ivetas Kažokas viedokli:
http://ej.uz/cxg4

+2
-7
Atbildēt

2

    lebronj2356 > Marija 30.09.2011. 20.26

    Un ? Pabalināja šo to, pietušēja vēl kaut ko, bet cauri izspiedās, tas pats uz ko mudina arī citi šāda veida ”eksperti” – SC jāņem koalīcijā, jo lūk tik daudz balsis nodotas….pēc līdzīgas ananloģijas Latvijai nevajadzēja tapt brīvai, jo referendumā arī kādu 35% nobalsoja pret !

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Marija > Marija 30.09.2011. 20.50

    Neej mežā, ja no vilka bail.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

mary75 30.09.2011. 12.04

Izskatās jau, ka Āboltiņa nedaudz liekuļo.
Cik sen pati runāja, ka SC jāiesaista valdībā.
Manuprāt, runā it kā pareizi, bet, klusībā jau cer, ka to nepatīkamo izdarīs Zatlers, un V atliks tikai noplātīt rokas un pateikt – nu, mēs taču nesēdēsim opozīcijā, jāiet jau mums arī tai koalīcijā, klaut mēs ļoti, ļoti negribām, bet, valsts labā gatavi uzupurēties.
Un PS paziņojumam, ka vēlamākā ir NA, vērtība, faktiski, tīri deklaratīva, jo nekur jau nav pateikts, ka SC ir pilnīgi izslēgts, kas, no vienas puses, varbūt, arī pareizi, vienmēr vajadzīgi atkāpšanās ceļi, politika ir iespēju realizācija, nevis ultimāti.

+6
-5
Atbildēt

2

    Edmunds Zālīte > mary75 30.09.2011. 12.33

    Āboltiņa ir politiķe, piedevām – daudzi, tai skaitā es, pirms SC izdarībām 10. saeimas laikā, uzskatīja, ka SC varētu mēģināt ņemt koalīcijā. bet nu tagad visiem, atskaitot nozombēto SC vēlētāju, ir skaidrs, ka tiem jāpaliek opozīcijā uz mūžu.

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 30.09.2011. 13.13

    frukc. Interesanti, kas gan tagad SC ir mainījies uz slikto pusi? Gluži pretēji daļa SC it kā pieņēmusi Dombrovska noteikumus. Ja vēlētājiem lētticību var tikai pārmest, tad politiķus šajā gadījumā vajag nosodīt. Manuprāt Āboltiņa savas domas nav mainījusi /to pierāda viņas teiktais īsi pirms vēlēšanām intervijā Jembergai/, bet tikai pielāgojusies sabiedrības noskaņojumam un cerams arī dominējošam viedoklim Vienotībā:)

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

dro 30.09.2011. 11.58

Tā notiek, kad cilvēki apvienojas partijās ne uzskatu, bet tikai savu ambiciozo vai merkantīlo interešu vadīti. Loģika prasītu gan SC, gan V šķelšanos: daļa V ar Štokenbergu un daļa ZRP ar Zatleru priekšgalā varētu apvienoties ar Ušakovu, kurš būtu šķīries no Rubika partijas, kurai savukārt vajadzētu apvienoties ar PCTVL, PS un daļai JL ar NA. Šobrīd partijas atgādina orķestri, kurā mūziķi samainījušies instrumentiem – vijolnieks nosēdināts pie sitamiem instrumentiem, bundzenieks trinkšķina vijoli, bet pianists pūš taurē…

+15
-5
Atbildēt

7

    raimonds_bossltd > dro 30.09.2011. 18.57

    to lno
    “ar Ušakovu, kurš būtu šķīries no Rubika partijas…”!!!!!!!!!!!!!

    Nu Tu dajoš, superīgākās vīzijas. Kur pirki zāli un cik maksāja? Rubika un Ušakova starpā valda izcila pretlatviska harmonija.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 30.09.2011. 19.34

    Ino, Tev pietrūkst iztēles vai dzīves pieredzes, — nespējot iedomāties, ko SC monolītšovinistiskais elektorāts izdarīs ar Ušakovu, ja Ušakovs no SC izmetīs biedrus Rubikus?! Vai pateiks, ka Vasja Kononovs, kas krūmos slēpās, kad šāva, bet no krūmiem izlīda, kad grūts sievišķis bija jāiemet degošā mājā, bijis kara noziedznieks, no Latvijas un latviešu puses skatoties un dezertieris, skatoties no padkrievu puses? Senīlie “otstoiņiki”/otstavņikii viņu izmārrutkos/nahrenizēs zibenīgi un N.U. vietas tīkotāji vēl šos dinozaurus uzkurinās.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 30.09.2011. 22.34

    ombros. Optiskais Tēmeklis. Kad kungi iemācīsies pieturēties pie uzrakstītā teksta, nevis sev izdevīgāka, lai būtu iemesls piekasīties?:) Tādēļ atkārtošu īpaši izklaidīgiem ar īpaši lieliem burtiem: LOĢIKA PRASĪTU gan SC, gan V šķelšanos…

    Ombros. Rubika un Ušakova starpā valda izcila pretlatviska harmonija.
    ___________________
    Kurš par to strīdās, bet metodes mērķa sasniegšanai kā mācīja Ļeņins var un vajag izmantot dažādas. Ušakova un Rubika retorika atšķiras tāpat kā ombros no lno:)

    Optiskais Tēmeklis. Tev pietrūkst iztēles vai dzīves pieredzes, — nespējot iedomāties, ko SC monolītšovinistiskais elektorāts izdarīs ar Ušakovu, ja Ušakovs no SC izmetīs biedrus Rubikus?
    ________________________
    Ko līdz tava lielā dzīves pieredze, ja tai traucē skleroze? Interesanti, kas notika ar SC, kad no tā vajadzēja aiziet Ždanokai?:)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > dro 30.09.2011. 22.55

    to lno
    Man jāpiekrīt optiskam tēmeklim un es labprāt šoreiz ieliktu viņam desmit plusiņus.
    Aizmirsti par SC kā par politisko partiju un ņem vērā, ka tas ir kremļa algots un koordinēts veidojums, tieši tāpat kā bija ar LC, DPS, TSP, JP, LPP, LPP/LC, PLL un ja ar Šļesaru Dzeržinska laukumā ir aptaisījušies, SC joprojām tiek labi vadīts un piarēts. Ne Ušakovs, vai Rubiks kaut ko tur lem.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 30.09.2011. 23.04

    ombros. Ak SC ir Kremļa partija? Tiešām? Tā nu gan ir sensācija! Jā, ombros nav lasītājs, bet rakstītājs:))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > dro 30.09.2011. 23.18

    SC Rubiku neuzmetīs, jo viņiem urlas jau tāpat pārmet pārāku piekāpību nacionāļiem. Kaut arī joprojām balso, jo cer uz to, ka krievi beidzot Latvijā atkal tiks pie varas.
    Rubiks, Kononovs – tās viņiem kā svētbildes…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 30.09.2011. 23.33

    Lno, šonedēļ Urbis vulgaris ziņoja, ka viņš (!) garantējot (!), ka Maskava un Kremlis SC nekomandēšot. Nez kādēļ pirms vēlēšanām no tās puses polittehnoloģus gan piekomandēja, vismaz līdz D-pilij. Ņestikovočka… Vai ta’ nē? :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Liene 30.09.2011. 11.42

Es arī vēlos, lai nacionālisti ātrāk izgaztos un pazudinātu nevalsti, tāpēc arī uzstājos par nacionālo valdību bez SC.

Jānāk jaunai Latvijai, tādai, kurā nebus nedz latvieša, nedz krieva.

+1
-15
Atbildēt

5

    dro > Liene 30.09.2011. 12.04

    Jānāk jaunai Latvijai, tādai, kurā nebus nedz latvieša, nedz krieva.
    ______________________
    un kuriem pases ailē tautība būtu ieraksts ivan bezrodnij:)

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    grislits > Liene 30.09.2011. 12.17

    Labāk tad jau brauc uz Krieviju un veido Krieviju, kurā nav krievi :)

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Liene 30.09.2011. 12.23

    Beņa šāda valsts jau bija ,saucās PSRS -ar padomju pilsoni-sovoku, ir protams sekotājs KF ar rosijāņinu ( Zelta ordas un Bizantijas impērijas mutants, kas būtiski atšķiras no tālāk minētajām), ir vēl jo projām dažas angliski runājošās – ASV,Kanāda,Austrālija, un spāniski, portugāliski runājošās D un CentrālAmerikā, bet šādas valstis NAV likumsakarība , tās drīzāk ir izņēmums, jo ir sintētiskās nācijas, kas veidotas TIKAI no iebraucējiem, kuru vēsture, tradīcijas un pieredze sākusies kopš šīs valstis dibinājuši šie iebraucēji UZ ŠO ZEMJU IEDZIMTO IEDZĪVOTĀJU KAULIEM ( labāk uz tā fona izskatās spāniski un portugāliski runājošās D n CentrālAmerikas valstis, jo tomēr indiāņi nav asimilēti līdz beigām un veido nozīmīgu sabiedrības daļu un PATS GALVENAIS -vēsturi un tradīciju, pieredzi).

    No LV nekas tāds nesanāks, labākajā gadījumā Latviski runājoši pilsoņi -latvieši ( ar dažādu izcelsmi), sliktākajā pilsoņu karš, bet tas jau saprotu Tev Beņa tīkamākais rezultāts, lai var veidot Latvijskuju guberņu ar krieviski runājošu populāciju – latvijci (aŗī latviskas izcelsmes, bet tikai tā folkloras kopiņās, korīšos, Brīvdabas muzejā),nav Tavējiem tik spīdoši lai to nodīlotu līdz sev pieņemamām beigām, nesanāks drīzāk, būs pilsoņu kara ( pietiek jau arī zemdegu līmeņu kara) izpostīta zeme, bet tomēr tur valdīs latvieši.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Liene 30.09.2011. 18.48

    to buen-a
    Es ar par atkrievošanu ne tikai Latvijā bet arī citur pasaulē. 21. gadsimtā fašismam nav vietas.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Liene 30.09.2011. 22.06

    WAT
    man shis tavs koments no cita padzisusha topika patika, piekritu tam.
    laba analize, tu ej plashuma un skaties nakotne, tik krasaini ka nav ko pielikt un nav ko atnjemt. viss notiks ja vien nenotiks tas ko Tu piemini – “anšlusu pie Kremlina”:

    WAT 09:10
    _Pavisam vienkārši ,jeņķu paviršais viedoklis par LV divkopienu de fakto situāciju( kā jau milzīgai , nu jau hegemoniskai,sintētiskai nācijai ,kuru vieno tikai teritorija un iespēja pelnīt netraucēti piķīti – amerikāņu sapnis), kura jārisina ar jeņķu aprobētām metodēm ( kas Jums latvieši par problēmām, runājiet krieviski, pelniet piķīti, andelējieties ar krieviem utt., mēs nodrošināsim, lai Vaņa ar tankiem pie Jums nebrauc, lai Jums būtu neatkarība, kaut kas līdzīgs ar Taivānu), kā arī Kremlinu ekonomiskās okupācijas modelis,iespējams novedīs ( līdz pēdējam ceru ka V un Z nebūs pašnāvnieki) pie kombinācijas ZRP+V+SC.
    BET…
    Pilnigi skaidrs šādā kombinācijā šķelsies abas – V un Z, latviešu vēlētājs taps skaidrībā,ka latviešu intereses aizstāv tikai VL. Tādejādi no V nošķelsies droši PS,un ZRP arī daļa partijas , kuri pa daļai pievienosies VL frakcijai, tādejādi Zatlerīša cerība kļūt par tautas prezi izplēnēs, pat tagad, jo palikušais V un ZRP+Jeģīnojas raškas filiāle, nebūs ar konstitucionālo vairākumu.
    Vēl lielāka jautrība celsies pēc gada ( ja šī koalīcija neirakstīs pa gadu LR skurstenī) pie pašvaldību vēlēšanām, kad latviešu vēlētāju dominējošajās pilsētās un novados pārņems VL,savukārt ZRP jau būs izšķīduši kā pīļu mēsli, pat neparādoties pašvaldībās, V kaut kā vietumis noturēsies, bet arī ar pamatīgu kritumu.
    Kronis visam būs 12. Saeimas vēlēšanas ( ja protmas Jeģīnaja raškas filiāle ar latviešu iztapoņām V un Z nebūs nomenedžēju anšlusu pie Kremlina) ,kur beidzot jebkuru veidu latviešu iztapoņas vairs netiks pārstāvētas vispār, vai knapi ap 5%. Tur uzvarētājs ar 40-50% būs VL,iztapoņas protams tad līdīs bez ziepēm VL muguras lejasdaļā. Savukārt tad vaņkām būs pilnīgs un absolūts bezcers.
    Tā ka Jeņķu dipl. korpuss ,saskaņojot iztapoņu pielabināšanos Jeģīnojas raškas filiālei,kaut kā nepareizi nomenedžējis ,liekas. Jeņķi arī liekas īsti nesaprot austrumu mentalitāti, cerībā ar pielabināšanos nomierināt oponentu, Vaņka-sovoks saprot TIKAI ar dūri pa seju un bezierunu pārspēku, diplomātija viņam ir vājuma izpausme._

    http://www.ir.lv/2011/9/29/berzins-partijam-izvirza-ultimatu-nedelas-laika-vienoties-par-koaliciju/viedokli#viedoklis_149908

    +3
    0
    Atbildēt

    0

liina 30.09.2011. 11.07

Ierosinu mainīt partijas nosaukumu. Lai nu kas, bet vārds Vienotība šai partija neder. Kā būtu Varbūtība ?

+11
-13
Atbildēt

6

    grislits > liina 30.09.2011. 11.15

    Tikai nevajag. Nav nekāds KPSS, ka visiem biedriem jābūt vienotam viedoklim. Jebkurā normālā attīstītā valstī katrā lielā partijā ir vairāki spārni, grupas vai cilvēki, kuru viedokļi ne vienmēr sakrīt, un notiek karstas diskusijas partijas iekšienē, bet partijas nešķeļas. Tas liecina tomēr par zināmu briedumu, ka var izdiskutēt jautājumus un nonākt pie kopēja viedokļa, kuru definē partijas vairākums, bet tie kas nepiekrīt, uzreiz neskrien prom no partijas. Patiesībā tas ir tā, kā tam būtu jābūt, lai katrs, kam mazliet atšķiras uzskati vai gribās būt priekšniekam, nedibinātu jaunu partiju, un lai beidzot beigtu pastāvēt populārais sakāmvārds – kur divi latvieši, tur trīs partijas.

    +16
    -4
    Atbildēt

    0

    Andris > liina 30.09.2011. 11.27

    Robert, partijas iekšienē protams jābūt diskusijai, bet ne mužīgi taču. Partija nevar vienmēr, kā kvantu fizikas objekts, atrasties superpozīcijas stāvoklī. Uz āru taču jābūt kaut kādai noteiktībai, jeb, turpinot alegoriju, laiku pa laikam jāizdara arī mērījums ar kvanta stāvokļa redukciju, un tam jānotiek vismaz pirms vēlēšanām vai tik izšķirošos brīžos kā valdības un koalīcijas veidošana. Vēlētājam taču jāzina, par kādu poziciju viņš balso. Bet citādāk tiešām iznāk, ka es balsoju par partiju Varbūtība, ka to trapīgi nosauca Ģirts, jo balsojot varēju tikai cerēt un minēt, ka Vienotība neapvienosies ar Interfronti. Varbūt apvienosies, varbūt neapvienosies…

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    ingus > liina 30.09.2011. 11.38

    Paskaties kaut vai uz Vācijas partijām tur strīdi (un pat ļoti asi strīdi) par visu, tostarp labākajiem koalīcijas partneriem ir ikdiena. Nemaz nerunājot par ASV republikāņiem kur liberālākos un konservatīvākos līderus šķir gaismas gadi. Tas, ka pie mums liela daļa saimnieku partiju ir visu darījušas kā teica Saimnieks nenozīmē, ka tas ir normāli. Ja mēs paskatāmies uz mūsdienu demokrātisko valstu partijām tad iekšējās diskusijas un strīdi Vienotībā ir absolūta norma, jebkurā demokrātiskā organizācijā.

    Jebšu arī ASV partijas nav normālas jo tām bieži vien līdz pat pēdējam brīdim ir vairāk nekā viens prezidenta kandidāts un partijas biedri reāli plūcās par to kurš no viņiem pārstāvēs partiju?

    +15
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > liina 30.09.2011. 11.53

    Balitis. Paskaties kaut vai uz Vācijas partijām tur strīdi (un pat ļoti asi strīdi) par visu,…+++ vai šajos strīdos kāds apšauba VFR tiesiskos pamatus? :)

    Katrai LR politiskai partijai būtu skaidri jādefinē pozicija pret Latvijā sastopamiem politiskiem spēkiem, kuri neatzīst LR okupācijas faktu. Tas ir jādara skaidri un saprotami un galvenais pirms vēlēšanām, nevis pēc, situācijā, kad vēlētājs vairs nevar ietekmēt notiekošos procesus. Baigi viltīgie te daži :))

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    grislits > liina 30.09.2011. 12.29

    @riņķī apkārt
    Tam gan es piekrītu, ka šī nostāja ir jānodefinē skaidri un gaiši. Es te vienu dienu domāju pameklēt SC sastāvā esošo partiju programmas internetā – atradu tikai SC kopējo lapu ar 4000 zīmju bla,bla,bla un Rubika partijas lapu. Rubika partijas lapā bija viss – gan statūti, gan pilna programma, no kuras izriet, ka nekādu okupāciju viņi neatzīst (faktiski, tādējādi viņi neatzīst pašreizējo LR). Citu SC sastāvā esošu partiju weblapas es neatradu. Tad nu es secināju šādi:
    – pēc loģikas, apvienoties var tikai tādi, kam uzskati ir līdzīgi;
    – vienīgā SC sastāvdaļa, kas skaidri definējusi (ar partijas apstiprinātiem dokumentiem) savus uzskatus, ir Rubika partija (sociālisti);
    – SC kopējā 4000 zīmju priekšvēlēšanu programma par okupāciju nerunā,

    tātad secināms, ka SC uzskati ir līdzīgi Rubika partijas uzskatiem šajā jautājumā, un SC neatzīst pašreiz pastāvošo LR. Līdz ar to par SC koalīcijā nevar būt nekādas runas.

    +17
    0
    Atbildēt

    0

    peerku > liina 30.09.2011. 14.11

    > agrunte
    Piekrītu, diskusijai jābūt tikai partijas iekshienē, bet shķeltnieces ar pieredzi nebeigs bīdīt savas ambīcijas.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

lailabidzane 30.09.2011. 11.03

.
Atveru mājaslapu un lasu:

“2011. gada 6. augustā, apvienojoties partijām „Jaunais laiks”, „Pilsoniskā savienība” un „Sabiedrība citai politikai”, tika dibināta partija VIENOTĪBA.”.

Tagad ir runa par PS valdes lēmumu. Kā tad tur īsti ir – partijas partijā?
Vai, tika dibināta, bet nenodibinājās tā Vienotība?
Vai, pie pirmās izdevības, Vienotība atkal sadalīsies reizinātājos?

+8
-11
Atbildēt

3

    grislits > lailabidzane 30.09.2011. 11.09

    Varbūt vajag rajkstu izlasīt, tur ir atbildes uz jauitājumu par partijām partijā :)

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    ingus > lailabidzane 30.09.2011. 11.41

    Politisko partiju reorganizācija, tāpat kā citu juridisko personu reorganizācija nevar notikt vienā dienā. Normāli šis process iet kādus 3-4 mēnešus kamēr tiek sakārtoti visi papīri reģistrā. Šajā periodā turpina funkcionēt visi reorganizācijā iesaistītie subjekti.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 30.09.2011. 12.34

    .
    Ak, tā?
    Ak, palasīt visu artiķeli…
    Ak, funkcionē…

    Tāds sīkums – vai Vienotība ir partija? Ideoloģijas izpratnē. Vienotas ideoloģijas.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam