Sastiķēsim valdību pa trim

66

Komentāri (66)

kateee88 21.09.2011. 01.05

NA iesaistīšana koalīcijā arī netika plānota – ASV vēstniecībā jau pēc 10. Saeimas vēlēšanām izskanēja kategoriski iebildumi pret NA iespējamu dalību koalīcijā toreiz ar V un ZZS, noņemot šo jautājumu no dienaskārtības. Tāpēc NA kā iespējama koalīcijas partnera piesaukšana no Zatlera puses notika tikai un vienīgi ar mērķi nozvejot nacionāli noskaņotu vēlētāju balsis. Līdzīgi tika darīts arī ar tiesiskuma piesaukšanu ZRP kampaņas laikā. Kāds tur pie ***** tiesiskums? :D Zatlers tagad Tieslietu ministra amatam nominē Sandru Sondori KUKULI – Šlesera ģimenes draugu. Aiz ZRP un SC stāv liela Krievijas nauda un racionālās uzņēmēju biznesa intereses. Un Vienotība tagad būs gatava bučot ZRP un SC kurpes, locoties uz visām pusēm, lai pilnā sastāvā tiktu pie siles – nekas cits neatliek, jo nonākšana opozīcijā nozīmēs šīs partijas šķelšanos.

Variet no dusmām izliet žulti un likt man mīnusus cik gribat, bet tas, ko es uzrakstīju, ir taisnība.

+1
-1
Atbildēt

0

kateee88 20.09.2011. 21.47

Vai tiešām jums, augsti godātie nacionālradikāļi, vēl ir kādas ilūzijas par ZRP? Nopietni domājāt, ka Sondore Kukule, Sprūdžs, Zatlers un Vj. Dombrovskis ies kopā ar VL ļumpenproļetariātu?

:D :D :D

Par Jūsu prāta spējām tiešām ir jāsmejas…

+1
-1
Atbildēt

1

    raimonds_bossltd > kateee88 20.09.2011. 21.58

    to JaJekabsons
    tu tiešām esi kroplis un nešaubos, ka pirmo seksuālo pieredzi, pirms tikies ar nopietniem čekas sodomītiem, guvi no savas mātes vai tēva.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

inesite15 20.09.2011. 11.07

uSJOK ???

:)))

0
-5
Atbildēt

0

miezis1 20.09.2011. 11.07

Es domāju, ka tiem, kam liekas, ka SC jābūt valdībā jo viņi dabūja 28% vēlētāju balsu, vajadzētu atcerēties, ka 72% nobalsoja tieši PRET to lai Saskaņas centrs būtu valdībā. Balsojot par Vienotību, es balsoju pret saskaņas centru, bet ne pret ZRP, un ne pret Tēvzemi, es domāju šeit ir tā būtiskā atšķirība starp partijām. Tie, kas balsoja par Latviskām partijām lielākoties balsoja pret SC, bet ne pret citām Latviskajām partijām. Jo mēs negribam Putinu savā Saeimā!

+8
-2
Atbildēt

1

    raimonds_bossltd > miezis1 20.09.2011. 11.52

    to karlisbralis
    Lai sauktos par uzvarējušiem, krievu šovinistiem, neostaļinistiskiem ekstrēmistiem, zagļiem, korumpantiem un kontrabandistiem vajadzēja savākt 51% balsu.
    Vēlēšanās uzvarēja latvieši, un neiedomājos, ka Zatlers drīkstētu pārkāpt pēdējās sarkanās līnijas un uzvaras laurus piešķirt lūzeriem.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

dro 20.09.2011. 10.29

Atbilde Nilam Ušakovam par Latvijas okupāciju un kolonizāciju http://www.apollo.lv/portal/news/articles/250376

+4
0
Atbildēt

2

    inesite15 > dro 20.09.2011. 11.06

    baaa baaa baaa – KAS TA BUUTU TIE SABDŽEKTI, KAM TO, KAK BI , VAJAG ??????????????????

    Pamperu raivis vai t.ss paccc durjubelis ….. – iz vain vai zelterliljkas sanderbojarmamka no saraksta ………. kak strashna zhitj…..suunu pillas auses … lilka, dai znak, joshkinkot !

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Pēterītis > dro 20.09.2011. 11.44

    To vēl var saprast, ja Ušakovs ar lielām pensijām PIRMS vēlēšanām zvejoja lētticīgus balsotājus. Tagad izskatās, ka darbs krievvalodīgos mēdijos atstāj netgriezeniskas izmaiņas personībā. Kā savādāk skaidrot pretendenta uz premjera krēslu mēģinājumu valdības deklarācijā darāmā vietā bīdīt demagoģiju? Nu protams, Latvijā nav okupantu. Gan krievija, gan Vācija kopā ar savām okupācijas armijām ir izvakušās. Palicis tikai grūti pārvarams okupācijas laika mantojums, tajā skaitā Krievijai raksturīgie centieni ar demogoģiju taisīt politiku un krāpt savu tautu.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

arnis_stasaitis 20.09.2011. 09.50

Vai tik Zatlera kungs nav piemirsis, ka tieši SC balsoja pret viņa ievēlēšanu otrajam termiņam prezidenta amatā. Vai tik nav aizmirsis, ka SC balsoja par Šlesera neaizskaramību.
Kaut kā Zatlers liekas tik glumšs. Viņa vēlme būt pie varas ir tik liela. Acīmredzams piemērs kā cilvēks mainās, ticis politikā. Ceru būs kāds kas viņam liks pieliekties – teiksim Lilita mājās uzsitod dūri galdā, tas pat būtu forši :) es varētu mierīgi gulēt.

+9
-1
Atbildēt

4

    austrisv > arnis_stasaitis 20.09.2011. 09.59

    I neceri, jo Lilitai par visu svarīgāks ir gozēties slavas saulītē pie bākugunīm un apsardzes Jūrmalas rezidencē un mainīt mēbeles un spožas tualetes!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Valdis Ādamsons > arnis_stasaitis 20.09.2011. 12.30

    Manuprāt, Zatlera sapnis ir tālejošs: izdarīt grozījumus Satversmē (un to var izderīt tikai 4 partiju kalīcija,ieskaitot sc) par tautas vēlētu prezidentu un pašam tad arī kļūt par Valts prezidentu (?)!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    kulina2 > arnis_stasaitis 20.09.2011. 13.51

    Ja Zatlers ar SC palīdzību arī panāks izmaiņas Satversmē un piedalīsies prezidenta vēlēšanās, tad krēslu viņam neredzēt, jo būs brāļojies ar SC. 70% vēlētāju atdeva savu balsi par latvisjkām partijām. Ja kādam ir ilūzijas par krievu iekļaušanos mūsu sabiedrībā, tad tās ir veltīgas. Apskatiet to bravūru, kas tiek drukāta krievu komentāros. Nekad krievs nepieņems ne mūsu kultūru, ne mūsu valodu. Valdība krieviem būs kā uzvara, kas spārnos vēl vairāk. To pieļaut nedrīkst. Minoritātes (30%) nedrīkst noteikt mūsu dzīves.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Artis Červinskis > arnis_stasaitis 11.10.2011. 14.27

    Pilnībā piekrītu, nedrīkst ļauties mirkļa vājumam un deputātu spekulācijām. Jābūt nelokāmiem, lai spētu godam aizstāvēt latviešu tautu un tās cieņu…Diemžēl Zatlera kungs pārāk vaļsirdīgi uztver valstī notiekošo, nu nevaram mēs būt tik liberāli ar krievvalodīgajiem,nu nav laikam mums tās “kopīgās dziņas”, lai dzīvotu mierā un saticībā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Pēterītis 20.09.2011. 09.36

Vai latviešu oligarhus nomainīsim ar lielāka kalibra prihvatizētājiem no austrumiem, kuri jau tagad pa visām spraugām spraucās iekšā? Vai pēc atsevišķu uzņēmumu, lielāko ostu un Jūrmalas pārņemšanas tagad pakļausim prihvatizācijai valsti? Vai mums vajadzīga Krievijas biznesa kultūra ar meliem un uzmešanu, ja mums nav ne naftas, ne gāzes ko dalīt? Tagad vairs nav stādāms jautājums – kas es esu? Tagad jājautā, kas notiks ar latviešu tautu.

+19
0
Atbildēt

2

    austrisv > Pēterītis 20.09.2011. 09.57

    pamazām jau izpērk Latvijas īpašumus. Šodien Valmieras piens, rīt iespējams, AB, ja jau atdos SM ušakoviešiem- urbanovičiešiem, un tad būs par vēlu, jo , ja nav vairs īpašumi, vai tad ir jēga tukšaivalsts čaulai, ja tāpat jāstrādā cittautiešiem!

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Pēterītis 20.09.2011. 14.59

    Žetons! :P

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Maya 20.09.2011. 09.30

visi sola,neko nepilda.Darbavietu nepietiek,īstie latvieši brauc uz ārzemēm pārējie brēc un ķengājas.Visus brēcējus vajadzētu satupināt valdībā,lai parāda kā jāstrādā.Ja tā pārdzīvo par Latvijas nākotni,ko tad brauc projām.Nu tak būtu cīnījušies,lai ir labāk šeit.Latvietis nav patriots,bet bļauris un čīkstētājs.Mums nekad nebūs labi un pilnīgi vienalga kas tur pie valdības.Mums visi ir bijuši slikti.Kas tad būs tie labākie?Piegriezušās tās politiskās debates,mazāk runātu un vairāk darītu,varbūt tad kaut kas mainītos.

+2
-2
Atbildēt

1

    lindamarisfam > Maya 21.09.2011. 02.47

    Njā, komentāri ir smags fizisks darbs…

    0
    0
    Atbildēt

    0

putekliic 20.09.2011. 09.21

No vienas puses, protams, vienīgā loģiskā izvēlē ir VL. Bet no otras – ok, paņemam SC, iedodam viņiem labklājību, satiksmi, vidi – lai parāda! Šķīstās, bet pavītušās jaunavas statusu SC būs zaudējis. Ja, kas ar VL viņus vienmēr varēs nomainīt. Jautājums tikai vai V un ZRP ir gatavi pateikt – ok, ņemam SC. Latviešu vēlētājs 80% gadījumu tādu rīcību vienkārši nesapratīs! Un patiesībā jau pareiz darīs un VL pēc 3 gadiem dabūs smukus % klāt. Bet patiesībā nevajag jau arī uzbāzties – Ušakova pasāžas par referenduma par eiro nepieciešamību skaidri parāda, ka SC nevēlas iet valdībā.

+4
-2
Atbildēt

1

    Pēterītis > putekliic 20.09.2011. 09.49

    Iedod velnam mazo pirkstiņu, paņems visu roku.
    Nav labi aizmirst sentēvu gudrību

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

ekmanis 20.09.2011. 09.03

Krievijas mērķis ir iedabūt kiriļicu Eiropā. Reālākais ceļš ir caur Latviju – iesmērējot kā otro valsts valodu. Es naivi ceru, ka to procesu varētu piebremzēt, ja SC būs tuvāk valdībai. Nākamā broblēma būs kungi melnos uzvalkos un leksusos, kas pa naktīm pulcējas nelilās viesnīcās un kam ir apsardze, (armija) kas spēj nobloķēt pilsētas kvartālu. Pa Maskavu pārvietoties viņi pieraduši ar bākugunīm. Iespējams, ka šo metodi ieviesīs arī Rīgā. Tie, acīmredzot, būs (ir) tas “spēks”, kas nāks 3 latviešu oligarhu vietā.

+8
-2
Atbildēt

7

    anete_raugule > ekmanis 20.09.2011. 09.32

    Toties pensionāri dabūs 2 ls pie pensijas un varēs vizināties sabiedriskajā transportā. Protams, tikai tik ilgi, kamēr iela nebūs vajadzīga vīriem ar bākugunīm un melnajiem leksusiem ;)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > ekmanis 20.09.2011. 09.36

    Jā, un, ja paskatās, kā krievu miljardieri izpērk Latvijas īpašumus,tad sametas baisi, jo gan jau gribēs nopirkt vēl to, ko nedevām līdz šim:tas ir Latvenergo, LVM un pirmais būs AB un LF, kuru jau lenc. Tikko radio ziņoja, ka pārpirkts no šķēles Valmieras piens. Tad nu Šķēle tagad veidošot fermas, un govis varēs slaukt latvieši, no kā jau brīdināja ta spats “lielais Vilis”
    Lai tādas Daces sāk jau domāt!

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    inesite15 > ekmanis 20.09.2011. 10.56

    a tas – kā tie sandru-solvit-girshu-valzhu da kursaishu-druvaishu un modru pirdeljudēlu klasesbriezhu pulcinji – as viss pa lietām ???

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    inta_ll > ekmanis 20.09.2011. 12.21

    Es atvianojos, bet kāda man starpība kam pieder Valmieras piens? Viņš ko tagad paliks trīskrāsains un 40°? Uzņēmums turpinās strādāt, maksāt valstij nodokļus un darbiniekiem algas. Nevajag maldīgi uzskatīt visus krievu uzņēmējus par Putina kontrolētām marionetēm, kuras caur saviem uzņēmumiem mēģinās pavairot Krievijas varu Latvijā.

    Valmieras piena salīdzināšana ar Latvenergo, LVM vai jebkuru citu stratēģiskas nozīmes uzņēmumu ir nekorekta!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > ekmanis 20.09.2011. 13.24

    to iksyz
    Zinot krievu suverēno attieksmi pret pārtikas kvalitātes prasībām, tos pārtikas ražošanai pat šāviena attālumā nedrikst laist. Tas nav “košers”.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > ekmanis 20.09.2011. 14.30

    Ir gan svarīgi kam pieder uz’nēmumi Latvijā, jo tas, ka uzņēmums Valmieras piens maksā ļoti mazas algas, nav nevienam noslēpums. Tātad mazas algas, mazi nodokļi, bet liela peļņa kuru izved uz Krieviju! Tā sakot vietējais strādnieks var knapi pavilkt dzīvību, un tāpēc dodas srom uz ārzemēm pelnīt lielāku algu!!! Tāda diemžel ir realitāte mazākās pilsētās. darba alga vidēji ap 250 Ls (uz rokas) – dzīvo nu un audzini bērnus!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    lindamarisfam > ekmanis 21.09.2011. 02.38

    @Bet

    Kāds tomēr tam ir sakars ar īpašnieku? Algas jau no tā nemainās.

    0
    0
    Atbildēt

    0

mary75 20.09.2011. 08.57

Un ko teiksiet par šo te?
To nesaka Jurkāns, bet TB Straume ar kļičku “Batjka:

“Īslaicīgais jaunā sākuma modelis būtu Zatlera Reformu partija, “Vienotība” un [Nacionālā apvienība] “Visu Latvijai!”-“Tēvzemei un Brīvībai”/LNNK. Šis modelis izriet no tās ideoloģijas un no tā gara un burtas, kas tika ietverts rīkojumā numur divi. “Vienotība” un “Visu Latvijai!” iepriekšējā Saeimā ļoti stingri stāvēja uz tiem pašiem principiem, par kuriem iestājās Zatlera kungs kā prezidents,” Latvijas Televīzijas (LTV) raidījumā “Labrīt, Latvija!” otrdien norādīja Straume.

“Tas būtu it kā loģisks modelis, tajā pašā laikā šeit ir divi mīnusi,” viņš piebilda, kā vienu no šiem mīnusiem minot ļoti lielas sabiedrības daļas atstāšanu kārtējo reizi ārpus spēles, kas nenesīs nekādu stabilitāti.

“Un otrs, kas, manuprāt, ir būtiskāks – šī koalīcija šādā sastāvā nevarēs tikt galā ar valsts budžeta 2012.gadam jautājumiem. Kāpēc? Galvenā problēma būs konfrontācijā starp valdību un pašvaldībām, jo mēs skaidri zinām, ka šodien pašvaldībās gan lielās, gan mazās vara ir “Saskaņas centram”, Zaļo un zemnieku savienībai, likvidētajai Tautas partijai un LPP/LC,” norādīja Straume.

Otrs modelis – patlaban visreālākais – ir ZRP, “Vienotība” un SC. “Tā ir tiešām vēsturiska iespēja šobrīd izveidot koalīciju, kurā beidzot sāktos valdības līmenī dialogs starp latviski un krieviski runājošiem Latvijas iedzīvotājiem,” uzsvēra bijušais “tēvzemietis”, vienlaikus piebilstot, ka “šeit runā no valstiskām pozīcijām”.

“Man nav bailes nekādā ziņā, galu galā valsts ir prioritāte, nevis kādas partijas intereses,” viņš klāstīja.”
————————————————————–
Kā patīk tādi pagriezieni?

+3
-9
Atbildēt

7

    astra_ozo > mary75 20.09.2011. 09.07

    Kamēr cilvēks ir dzīvs, viņš mainās. Savus uzskatus nemaina tikai mulķi un mirušie.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    affa_ > mary75 20.09.2011. 09.19

    Arī, ja SC paņems valdībā, tas nenozīmēš, ka pašvaldības (kur lielākā daļa, izņemot Latgali un Rīgu ir ZZS vai PLL), būs apmierinātas ar budžetu. Turklāt SC nav ieinteresētības strādāt valsts labā, kas jau pierādījās 10. Saeimas laikā. Ja viņi sāks strādāt konstruktīvi, viņiem mazināsies vēlētāju atbalsts.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 20.09.2011. 09.53

    Kas ir Baķka??? Un , protams, ka viņš paudīs šamējo viedokli, kā to darījis jau sen atpakaļ.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    inesite15 > mary75 20.09.2011. 11.00

    n., nezin … kas Tevim – tik jau baķkiskai – pretim AUTENTISKAJAM baķkam varētu būt ….ak, Japāņu māte ….. kur ta mes nonaaksim, ko ……………………

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 20.09.2011. 11.01

    to dzeris49
    Viss pūst, viss mainās.
    Kur teikts, ka Straume ar laiku nevarēja kļūt par tādu pašu kuces bērnu kā Jurkāns, Īšakovs vai tu? Viņš jau sen nav nacionālpatriotu rindās.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 20.09.2011. 11.04

    NA biedri Bērziņš un Rasnačs, kopā ar Straumi, ne reizi vien pauduši “šamējo” viedokli, kalpojuši gan Muižniecei, gan Lembergam, pieķerti melos un blēdībās, un tie ir labāki par Batjku?
    Un tos taču NA neizbalsoja, izbalsoja Sočņevu un citus sakarīgākus cilvēkus.
    Nav bailes, ka tie, pēkšņi, atkal apmetīs kažoku uz otru pusi?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    bebiekste > mary75 20.09.2011. 22.22

    Pagastveči rudeņos migrē no vienas partijas uz citu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 20.09.2011. 08.31

Manuprāt, valdība jāveido labējām partijām, ja reiz tām sakrīt ekonomiskā virzība. Vai tad tā nenotiek visur demokrātiskā pasaulē? Man nav skaidrs, kā kreisā partija SC var dabūt varu un piedalīties valdībā, ja tā ir kreisā partija???? SC ideoloģija taču esot vērsta uz sociālām vajadzībām: pensiju un pabalstu palielināšana, ne naudas pelnīšana. Tāpat budžeta deficīta palielināšana, lai maksātu šis soc garantijas.
Ja SC tiks valdībā un labējās partija Sc nodrošinās viņu solījumu pildīšanu ar šim pensiju lietām, tad SC nākošajā saeimā dabūs vēl vairāk pendžu balsojumu, manuprāt. Tas ir to pendžu kuriem vienalga, ka spēc tam notiek ar Latvijas valsti, tā sakot, kaut ūdens plūdi pēc manis, ka tik man tie nedaudzie gadiņi iet kā pa sviestu!
Nē, SC!
Mani abi jaunieši te ma’jā to nepārdzīvos un ar pārdzīvojumiem sagaidīja vēlēšanu rezultātus. Viņi aizbrauks atkal atpakaļuz Īriju vai Angliju vai Norvēģiju. Arī meitai neietekšu atgriezties te krievu apsēstajā Latvijā, kur krievvalodīgie neprot latviešu valodu un neciena pamatnāciju. Kā piemērs, tam ir buens un tie krievi, kuri pie Brīvības pieminekļa nerunāja, jo neprata, latviski.
Nē, tādai Latvijai. Jūtu, ka piedalīšos protestos atkal!

+16
-3
Atbildēt

14

    dace_ampermane > austrisv 20.09.2011. 08.45

    es ļoti ceru, ka Latvija virzīsies uz priekšu igauņu stilā, kas mums par daļu ja krievija un eiropa būs uz laiciņu neapmierināti ar mums

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris, zaķis, Mīļums > austrisv 20.09.2011. 08.53

    Latvijā nav labēju partiju. Ir tikai daži apšaubāmas kvalitātes nacionālisti, kuri plivina naida karogu. Un jūsu jauniešus labāk arganizēt uz darbošanos Latvijā, neviens viņu vietā darbu un inereses nenodrošinās, kā viņi paši. Smieklīgi lasīt patērētāju vaidas.

    +3
    -17
    Atbildēt

    0

    alise_joste > austrisv 20.09.2011. 08.58

    Es piekrītu,ka valdība būtu jāveido labējām partijām,bet ir viens bet,ja tagad neņems valdībā SC,tad pēc trim gadiem par viņiem nobalsos vēl daudz vairāk,un tādu cilvēku,kuri nedomā,ir ļoti daudz…Starp citu,diemžēl daudzi latvieši nobalsoja par SC,un tur nu ir jādomā,kas viņi ir par latviešiem…
    Ja daudzi domāja,ka no SC tiks ievēlēti latvieši,tad kur viņi ir…daži pseido…?
    Arī par krievu jauniešiem piekrītu,jo mani nošokēja fakts,ka mācoties 12.klasē,daudzi nezin latviešu valodu,un viņus māca runāt vecāki,kuri paši īsti neprot runāt…te jau ir liela problēma,kura parāda,ka ar izglītību mums nekas nav kārtībā!

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > austrisv 20.09.2011. 09.05

    Ja SC tiks valdībā un labējās partijas Sc nodrošinās viņu solījumu pildīšanu ar šim pensiju lietām,
    —-
    Da neko viņi negatavojas pildīt. Tie bija tikai solījumi, lai pievilinātu vēlētājus, t.s. latviešu penšus. Bet pat tas viņiem neizdevās…

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    disassociative > austrisv 20.09.2011. 09.14

    Nevajag nonivelēt lietas uz pliku nacionālismu un pliku valodu. Protams, tas viss ir svarīgi, bet tad vajadzēja balsot ne par Vienotību, bet gan par NA. Vecākā gada gājuma latvieši un ne tikai latvieši sabalsoja par SC tāpēc, ka pārāk ilgi dzīvojuši PSRS un vēlas kreisu, ne labēju politiku un valdību. Vai Vienotība un ZRP ies kopā ar SC koalīcijā? Protams, ka ies! Vienotībai galvenais, lai ir pie siles, ZRP drīz būs tieši tas pats. Un koalīcijā Vienotība + ZRP + SC sile garantēta uz trim gadiem. Ja kāds mēģina saskatīt valstisku domāšanu šo partiju personālijās, diemžēl, būs smaga vilšanās. Mums būs visai interesants nākamā gada budžets.

    Laiks izlūkot iespējas doties emigrācijā. Smagi.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 20.09.2011. 09.51

    Dace Andersone!
    vari jau rakstīt visādas muļķības un organizē vien pati savējos bērnus strādāt par nieka algu bez perspektīvām nākotnē, ja Latviju pārvaldīs krievvalodīgie, kuri svin uzvaru, jo nav jāmācās, tā viņi cer, latviešu valoda, jo gan jau tiks spiesta cauri mācību valoda augstskolās un tā būs krievu! līdz ar to zudīs pēdējā motivācija pat tiem jauniešiem, kuri grib studēt Latvijas augstskolās.Par maniem bērniem neuztraucies- tie savu ceļu jau atraduši. Par laimi viņi ir patrioti, bet, ja neredzēs te normālu nacionālu valsti, kā tas ir visur ES dalībvalstīs, tad dosies prom. Nebaidies, jo viņiem nav jāstrādā melnais darbs Anglijā vai citur! Viņi ir labi izglītoti un turpina to darīt ne jau vieglās sociālās zinībās, bet daudz smagākā jomā, kur ES valstīs darbu un labi atalgotu darbu var dabūt, jo ir jau pieredzes šai jomā un bija laba alga, ja kas!

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    inesite15 > austrisv 20.09.2011. 10.35


    dace_andersone Latvijā nav labēju partiju. Ir tikai daži apšaubāmas kvalitātes nacionālisti, kuri plivina naida karogu. Un jūsu jauniešus labāk arganizēt uz darbošanos Latvijā, neviens viņu vietā darbu un inereses nenodrošinās, kā viņi paši. Smieklīgi lasīt patērētāju vaidas.”

    – Viens prātīgs teicamais – un lai Dievs dod Tev tādas saknes … – ne changalzhiidu – …. par DIOGENU, KINIKJI, KAUT JEL KO GADĪJIES DZIRDĒT ??? –

    baigi jau aktīvi Tu te shiveree – nav ienācis prātā, ka CILVĒKS ir CILVĒKS, PIRMĀMKĀRTĀM – a durujobeljība – tas tā …..

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > austrisv 20.09.2011. 10.52

    to klejotājs
    Ar Igauniju, kas ciena valsts valodu, konsekventi ievēro savu teritoriālo integritāti, un ir veiksmīgi atrisinājusi samilzušo krievu fašistiskā izdzimteņa, civiliedzīvotāju masu slepkavas, marodiera un vecenīšu izvarotāja, aļošas istukana problēmu Tallinas centrā, Eiropā ir apmierināti.
    Eiropai un krievijai ir pilnīgi pretēja izpratne par labo un slikto.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 20.09.2011. 11.23

    dace_andersone. Vāji pildi SC uzticēto uzdevumu! “Polučiš vigovor po partjinoi ljiņii”:))

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    inta_ll > austrisv 20.09.2011. 12.10

    Zatlers jau, pēc konsultācijām ar SC, pateica, ka izskatās ka SC ir vairāk centriski orientēta un ka daudzas lietas ekonomiskajos jautājumos saskan, nu un par tām pārējām gan jau var rast kompromisus. Līdz ar to viņš noraidīja tavu argumentu, kāpēc viņi nevarētu sastrādāties.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Valdis Ādamsons > austrisv 20.09.2011. 12.17

    >kristins: …”Starp citu,diemžēl daudzi latvieši nobalsoja par SC,un tur nu ir jādomā,kas viņi ir par latviešiem…”….
    ———————————————–
    Tie ir jaukto laulību pēcnācēji.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris, zaķis, Mīļums > austrisv 20.09.2011. 13.42

    Jūs jau arī īpaši gudri nēsat uzrakstījusi. Pēc jūsu rakstītā sanāk, ka kādam ir jāsarūpē darba vietas jūsu bērniem, un kādam ir jārada patriotiskas valsts sajūta, lai jūs varētu justies lieliski un ērti. Kādam, nevis katram pašam, proti, arī jums. Ar šādu piegājienu jūs arī lēnam un pacietīgi zaudējat savu valsti.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > austrisv 20.09.2011. 14.08

    to dace_andersone
    Nu gan nodevi.
    Tie esiet jūs, kas maina brīvību pret siltumu, trauciņā ieliktu barību un rožainiem solījumiem. Kā gan savādāk SC, kam vieta panoptikumā varēja savākt 28% balsu?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 20.09.2011. 14.21

    Dace Andersone.
    Laikam izskatās, ka katrs grib redzēt to, ko grib!
    Maniem bērniem nevajag nekādu darba vietu, jo manējie paši prot strādāt priekš sevis un valsts.
    Ne jums man jāmāca patriotisms un dzimtenes mīlestība, bet gan tiem krievvalodīgajiem, kuri neciena valsts valodu, jo to nav pratuši, ne arī vēlējušies iemācīties, kaut arī šeit dzimuši. Man nav naida pret normāliem un gudriem citu tautību cilvēkiem, kuri prot runāt latviski un m’;il Latviju kā savu Dzimteni un tādi ir gan krievu, gan poļu, gan ebreju gan lietuviešu vidū- un cieņa viņiem, jo viņi saprot, ko nozīmē dzīvot Latvijā! Par tādiem cilvēkiem man prieks, jo tādi ir. varētu pat nosaukt, ja vajadzētu!
    Neciešu ienācējus, kuri uzskata, ka pamatnācijai nekas nepieder un ka uz to var vienkārši uzspļaut, kā piemēram, buena!

    0
    0
    Atbildēt

    0

Rudīte Krūmiņa 20.09.2011. 08.16

Pēc tirgošanās ilguma šķiet, ka dažas partijas nav paanalizējušas kādēļ ZZS šajās vēlēšanās neveicās. Cilvēki nav tik dumji kā viņus mēģina mālēt, to vajadzētu atcerēties.

+6
0
Atbildēt

0

Santa Vanga 20.09.2011. 08.04

SC jau ir sasniedzis savu maximālo rezultātu un vairāk kā vēl +2% viņi nevar dabūt, vienalga- būs valdībā vai nē. Ja nepaņems NB, nākošajās vēlēšanās viņiem būs jau vismaz 25%.

+17
-1
Atbildēt

3

    austrisv > Santa Vanga 20.09.2011. 08.23

    Pilnībā piekrītu, jo , ja SC paņems valdībā, tad viņš taču pildīs dotos solījumus gan savam galvenajam vēlētajam – krievvalodīgajiem, gan nopirktajiemRīgas pensionāriem (2Ls klāt pie pensijas, gan galvenokārt savam līguma partnerim Putinam un Gazpromam, tad nebūs te nekāds ES valstu atbalstītais sašķidrinātās gāzes termināls, bet gan Gazprom, kuru būvēs Savicka firma.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Santa Vanga 20.09.2011. 09.02

    to Bet
    ja SC paņems valdībā,
    —-
    tad valsts valoda būs tikai uz papīra. Pie tā jāsāk pierast.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    inesite15 > Santa Vanga 20.09.2011. 10.49

    – nav ienācis prātā, ka tie APRITĒ JAU ESOŠIE savu jau dabūjuši…. īstos piegājienus zin, un dabūs vēl – cik tik vien vajag ?
    Nav ienācis prātā, ka VISA TĀ ŠĻURA ir galīgi pa tukšo ?
    :)))
    Neizskaties tik jau peec marginalas tjotkas, lai kaut jel kam no tā visa… – visapkārt izmētātā – ticētu :)
    UZ KO TU TE SPEELEE – liljkam pekstinji – tas buutu taa kaa kaut jel kaa veerts ???
    Nnnn, nezin, nezin … pamēģini – a varbūt kas saskries :)))

    0
    0
    Atbildēt

    0

Life Quality Managem 20.09.2011. 08.03

Tikai tam trešajam nevajadzētu būt SC. Pretējā gadījumā Zatlers nodotu pats savus principus. Jo galu galā SC iepriekšējā Saeima bija tie, kuri arī lika sprunguļus veiksmīgai valdības darbībai. Šajā Saeimā viņiem tādas iespejas vairs nav. Un tieši šī iemesla dēļ ZZS arī vairs nav bīstams. Vides ministriju Vejonim var ļaut turpināt vadīt.

+28
-2
Atbildēt

0

Rudīte Krūmiņa 20.09.2011. 07.52

Pilnībā nepiekrītu. Uzvarētāju nenosaka pēc vietu skaita saeimā, bet pēc deputātu skaita ar apvienojamu ideoloģisko nostāju. Kamēr partijai nav 51%, tā ir spiesta rēķināties ar to ka vairākumam tās idejas nav pieņemamas.

Vēlētāji ir balsojuši par ideoloģiju, partiju nostāju un programmu, nevis par to lai kāds slīpētāks varētu pagozīties saulītē nerēķinoties ar to, ka nodevis savus principus, idejas un vēlētājus.

+14
-2
Atbildēt

0

Janka, Janic 20.09.2011. 07.50

esmu gandariits , ka valdiibas stiķeetaaju vidu nav vairs Lembes… lai maisaas pa tiesaam , ne valdiibas maaju ,gan jau sastiķees bez viņa, bija noriebies skatiities uz visu lidz šim laikam speeleeto Lembes iestudeeto teaatri.

+4
0
Atbildēt

3

    dace_ampermane > Janka, Janic 20.09.2011. 08.00

    lembe, abi šķ. ir talantīgi nelieši, žēl gan. ka viņi ir gnīdas

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Janka, Janic 20.09.2011. 10.04

    Ebenemezers
    Ja pie teikšanas tiks fašisti – neostaļinistiskie ekstrēmisti, zagļi, korumpanti un kontrabandisti, SC, daudzi ZZS un V vēlētēji pieminēs Lembi ar labu vārdu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Janka, Janic 20.09.2011. 10.09

    Excusez-moi. Ne ZZS bet ZRP

    +1
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam