Atbalsts, ne sacensība par pilsonības procentiem

86

Komentāri (86)

ilmisimo 06.09.2011. 15.11

Mart Nutt, a veteran politician, does not see any problem stemming from the presence of legally stateless children in Estonia.

Mart Nutt, an IRL member and a co-author of Estonia’s 1992 citizenship law, is among those insisting that the current citizenship model is fair and proper: that stateless parents have to opt in for their children born in Estonia to become citizens instead of the citizenship being granted automatically.

“My personal viewpoint is that the current system will solve all problems,” Nutt told uudised.err.ee. “This means that for those who were born in Estonia of stateless families can get citizenship without conditions. ….
http://news.err.ee/politics/b63464de-2007-41e5-a74a-c3643f2d9293

+2
0
Atbildēt

0

ilmisimo 04.09.2011. 20.29

..but the reality is that both Tallinn and Riga have achieved wonders, especially given the pressure they have been under from Russia and the West to ignore the fundamental and internationally recognized right of occupied countries not to offer citizenship to those moved in by the occupying authorities.
http://www.economist.com/blogs/easternapproaches/2011/08/20-years-baltic-independence

+4
0
Atbildēt

7

    kreëstliv > ilmisimo 04.09.2011. 20.48

    Okupantu (lūdzu, dodiet man skaidrojumu šim jēdzienam) bērni nav okupanti – nav kolektīvas vainas, tikai individuāla.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 04.09.2011. 20.56

    ..nav okupanti …
    _______________________________
    Noziegums nerada tiesības.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    kreëstliv > ilmisimo 04.09.2011. 21.55

    Par noziegumu atbild individuāli, nevis kolektīvi, no tā tālāk izriet no nozieguma izrietošie tiesību ierobežojumi. Tiesību ierobežojumi neattiecas uz nevienu citu kā tikai uz nozieguma veicēju.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 04.09.2011. 22.11

    Piedzimšana kādā valstī nerada tiesības, ka tev viss no šis valsts pienākas.
    Tiesības nerada arī okupācijas armijas karavīru kapi. Lai kā gribētos…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    kreëstliv > ilmisimo 04.09.2011. 22.23

    Ius sanguis un ius soli nav īstie diskusiju objekti šajā sakarā – te runa par cilvēkiem, kas balsoja par valsts neatkarība, bija uz barikādēm un viņu bērniem, kas pasludināti par okupācijas armijas noziegumu atbildīgajiem. Vai Jums no tā labāk paliek, ja pieprasiet viņiem atzīt savu vainu, kuras nav, lai iedotu pilsonību. Vienīgais, ko panāksiet, būs, ka skries pie pieminekļa Pārdaugavā, ko tagad arī dara.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 05.09.2011. 17.35

    Par tā barikādēm.Krievu valodu dzirdējām(un sarunājāmies) no Maskavas un Pēterburgas žurnālistiem un Ļvovas studentiem pie barikādes Lielajā pils ielā.
    Tie mūsējie krievi,kas tur bija, jau bija integrējušies.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 05.09.2011. 19.04

    Vai Jums no tā labāk paliek, ja pieprasiet viņiem atzīt savu vainu, kuras nav…
    ______________________________
    Kādā veidā tad tie “”Jums” pieprasa atzīt to vainu, kuras nav?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

designhouse.lv 04.09.2011. 03.28

Iesakiet katram krievam, savas Tēvzemes “mīlētājam”

http://emigrant-ussr.ru/index/programma_vozvrashhenija_sootechestvennikov_v_rossiju/0-97

0
0
Atbildēt

0

oskaar 04.09.2011. 00.26

Pirms 20 gadiem, stāvot uz barikādēm, ļoti liela daļa tā saukto “imigrantu” izrādīja lojalitāti Latvijai.
Neilgi pēc tam šiem pašiem ļaudīm pie varas tikušie latvji pavēstīja, ka ļaudis dalīs nevis pēc lojalitātes, bet pēc radurakstiem.
Viņu vietā es justos aizvainots. Un domāju, ka tā viņi arī jūtas. Un laimīgs brīnums ir tas, ka visādi cilēviči un ždanokas ir tikai tādi labvēlīgi putnubiedēkļi, nevis ar šaušalu spēku apveltītas raganas un burvji :).

+2
-2
Atbildēt

1

    raimonds_bossltd > oskaar 04.09.2011. 09.31

    to andrejsg
    “Pirms 20 gadiem, stāvot uz barikādēm, ļoti liela daļa tā saukto “imigrantu” izrādīja lojalitāti Latvijai”

    Vai tu par tiem cilvēka pazīmes zaudējušiem organismiem, kas 9. maijā lasās šabašā Karātavu laukumā?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 03.09.2011. 20.02

to buen-a
“Mums ir tūkstošgadīga sena valsts, jums ir parodija par valsti.”

Nu gan sasmīdināji, bidla!!!!
Tā bija russu(vikingu) valsts, pēc tam mongoļu, kuri 300 gadus drāza jūsu bābas, vēlāk Eiropas karaļnamu, pēc tam cionistu. Tagad tā ir cilvēces bīstamākā noziedznieka, paranoidālā kodolterorista un pedofīla Putina īpašums. Jūs tur esiet vienmēr bijuši tikai vergi.

+3
-3
Atbildēt

0

Liene 03.09.2011. 16.02

“andza … absolūti nav integrējušies latviešu vidē”

— Labāk jau jūs nāciet pie mums. Mums ir tūkstošgadīga sena valsts, jums ir parodija par valsti. Bet mums ir senākā šī reģiona kultūra.

Integrēties latviešu vidē? Kāpēc tad jūs neintegrējāties lībiešu vidē, piemēram? Vai latgaliešu vidē? Vajadzēja taču, izrādīt cildenumu, vai ne.

Bet ne, jūs negribējāt iedziļināties lībiešu vai latgaliešu vidē.

Kāpēc? Vai tas bija cēli no jūsu puses? Ne, tas bija nelietīgi. Lībiešu valoda vispār ir pazudusi tik tālu, ka tajā neviens nerunā, tā ir tik pat mirusi, kā latiņu valoda.

Un jūs joprojām nevēlaties atļaut latgaļu bērniem mācīties dzimtajā valodā.

Vai jūs domājat, ka Dievs mazais bērns? Viņš visu redz. Kā teikts Pāvila vēstulē pie romiešiem: “Man pieder atriebšana, Es atmaksāšu, saka Tas Kungs.” Viņš jums atmaksā. Labi atmaksā. Ar pilno svara mēru.

+1
-4
Atbildēt

0

janis_ozols 03.09.2011. 15.48

Nu, šitas ir labi rūkts! Ēlerte noliek pie vietas Nilu Saksu: http://www.puaro.lv/lv/politikas-raksti/klacas-un-kultura
yesss :)))) :D

+3
-1
Atbildēt

0

shots 03.09.2011. 14.49

Kravcova Naturalizācijas eksāmens tiešām bija koruptīvs darījums, visa valmiera zina, kā Kokins palīdzēja šim ākstam iegūt pilsonību. Un jā, tā bija masveida rīcība, spilgts piemērs ir Eiženija Aldermane LPP/LC, kura bija tieši atbildīga par šo procesu, kur jūrmalniekiem, uzņēmējiem tika pārdota LV pilsonība. Cik atceros, tad pilsonība šiem naturalizētajeim ākstiem vajadzēja tikai dēļ ceļošanas, un te nav nekāda sakara ar latviskumu.

Ja jau paši latvieši nespēj izskaust kukuļus tik svarīgā jomā, tad kāpēc domājat, ka citās jomās to būs izdarīt vieglāk? Te jau ir tas joks, ka nauda valda pār pasauli.

+4
-1
Atbildēt

0

ilona_bulane 03.09.2011. 14.36

Latvija ir viena no brīnišķīgākajām valstīm visā plašajā pasaulē! Peace :)

+3
-2
Atbildēt

0

astra_ozo 03.09.2011. 11.42

Dīvaini, ka pēc Kravcova gadījuma (domāju, ka līdzīgu jaunizceptu Latvijas “pilsoņu” ir tūkstošiem), ne Ēlerte, ne valdība kopumā neko nav darījuši. lai pastiprinātu naturalizācijas prasības. Jo ir acīmredzami, ka pašreizējās ļauj iegūt pilsonību cilvēkiem, kas absolūti nav integrējušies latviešu vidē.
Varb“ut, ka bijusi korupcija… :)
Lai nepieļautu korupciju, derētu iesaistīt sabiedrības pārstāvjus naturalizāciijas komisijās. Komisiju locekļus varētu atlasīt līdzīgi kā ASV atlasas zvērinātos tiesai.

+4
0
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 02.09.2011. 23.45

to Aigars
“Uz kuru zemi sūtīt?”

Tādā gadījumā par noziegumiem pret valsti nekur nesūtīt, bet sodīt un utilizēt uz vietas.

+3
-2
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 02.09.2011. 23.42

to morgenstern
Galējam fašistu mērglim pilsonību var atņemt reizē ar galvu.

+3
-2
Atbildēt

0

kreëstliv 02.09.2011. 21.18

Pirmais MK parstāvis pēdējo 10 gadu laikā, kas tik ļoti uzsver krievu un latviešu pretnostatījumu, nepārtraukti piesaucot okupāciju un ko tik vēl ne – tie, kas okupēja, jau lielākā daļa ir miruši. Mans uztraukums, piemēram, ir krievu jaunieši un jaunās ģimenes, kas dodas prom strādat uz citam valstīm, un nebūt ne visi lasīt zemenes vai sēnes.

Vai latviešu valodu skolās ar krievu pamatvalodu māca labā līmenī vai arī tas nevienu nekad nav interesējis? Man reiz par to viena toreiz skolniece teica, ka viņa labāk par skolotāju runā latviešu valodā, un latviešu valodas skolotāja pavisam švaka. Tas notiek pavisam bieži, jo latviesu valodas skolotāji ir specializejušies uz latviešu valodas un literatūras mācīšanu sentimentāli, patritoriski, tautiski romantiskā veidā, krievu skolām līdz ar to paliek tie, kas nekur citur netiek.

Reiz kaut kur redzēju Nodarbinātības dienesta statistiku par latviešu valodas kursu apmeklētību – diezgan liels skaits cilvēku gan mācījās, gan vēl gaidīja rindā, lai apgūtu latviešu valodu. Cik saprotu, tagad pat ir tā, ka paši var izvelēties to iestādi, kura vēlas apgūt. Ja domātu, ka nevajag un būtu svarīgi okupācijas uzstādījumi, tad taču laikam cilveki darba gados nemācītos latviešu valodu.

Tādēļ mana hipotēze ir, ka ne krievos un okupācijā pašreiz vaina, bet dažu galvās, taja skaitā – Ēlertes. Pilsonības iegūšanai galvenajam vajadzētu būt valodas zinašanām un lojalitatei pret valsti un citiem tās pilsoņiem, man nav īstas pārliecības, ka visi īstenie latviesi pārzin Satversmi un vēsturi vai zina no galvas himnas vārdus.

Un vel viena lieta – vai Latvijas vēsture būtu jamāca ka ciešanu sērija arī latviešu bērniem, vai tiešām nav, ar ko lepoties (sasniegumi uzņēmejdarbībā, diplomātijā utt. (nav tā, ka toreizējie valsts parstāvji pie katra ziņojuma uzsvērtu, ka vāciesi šos simtiem gadus jūgā turējuši)) – krievu mentalitāte nav tik ļoti melanholiska, tādēļ varbūt ar latviešu vestures mācīšanu šada veidā skolās tik raiti neiet.

+7
-8
Atbildēt

5

    bebiekste > kreëstliv 03.09.2011. 02.05

    >Econ
    Manuprāt, Tu šauj mazliet garām. Šis raksts ir atbilde N.Muižniekam, kurš savukārt savā viedoklī lika uzsvaru uz nepilsoņu skaitu un procentiem.

    Cik atceros Ēlerte drizāk pārstāv viedokli:
    Pilsonības iegūšanai galvenajam vajadzētu būt valodas zinašanām un lojalitatei pret valsti un citiem tās pilsoņiem,…

    Es kā pilsonis, kurš zin Satversmes pamatprincipus, himnu un vēsturi arī nepiekrītu Muižniekam, ka tam nav nekādas vērtības, bet vērtība ir tam lai būtu nu… smuki cipari. Pilsoņi veido valsti un arī nosaka prasības tiem, kas vēlas iekļauties. Varbūt tās nav seviški viegli izpildāmas, bet nekur nav teikts, ka jābūt viegli. Nu nav tā nekāda izklaide vai spēle. Nav tur arī nekā pārmērīga, cita lieta, ka fons un varbūt attieksme nav sevišķi labvēlīgs. Ja mēs tā mehāniski palielināsim pilsoņu skaitu, tad mums būs nevis valsts, bet prezervatīvs.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    kreëstliv > kreëstliv 03.09.2011. 14.31

    Mana izpratne par lojalitāti nav cenšanās iepotēt vainas apziņu krievu jauniešos, ka viņi nepilnvērtīgi, jo šajā valstī nonāca ne kā īstenie latvieši, bet caur “okpāciju”. Tas ir tieši tas, ko liekas darām Ēlerte. Tas, ko es saprotu kā lojalitāti, ir sociāli saimnieciskas lietas un piekrišana valsts galvenajiem uzbūves un darbības principiem, kas iekļauti Satversmes pirmajos pantos. Bet vai tā lielā baile pilsonības jautājumā gadījumā nerodas no krievu partijām vai to, ka nebalsos par tā sauktajām latviešu, ja iegūs pilsonību? Par Vienotību, protams, nebalsos, ja turpinās likt viņiem justies nepilnvērtīgiem. Apburtais loks tā teikt.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    bebiekste > kreëstliv 03.09.2011. 15.57

    >Econ
    Pret bailēm ir tikai vienas zāles (kas arī būtu labāka integrācijas politika) – celt valsts labklājību.
    Nav nekāds brīnums, ka krīzes laikā nokritās motivācija iegūt Latvijas pilsonību. Daudzi gan pilsoņi, gan nepilsoņi dzīvo(ja) uz čemodāniem. Neredzu tāpēc iemeslu mainīt naturalizācijas kārtību. Tad, kad ies atkal labi un pieaugs gribētāju skaits, mainīsim atpakaļ?
    Pie situācijas veidošanās roku pielikušas arī “krievu” partijas, kas uztur cerību nepilsoņos par 0 pilsonību un otro valsts valodu. SC to vēlas iesaldēt vēl uz 3 gadiem. Manuprāt, viņiem tas ir pat svarīgāk nekā “latviešu” partijām.
    Un bailītes varbūt arī lielākas.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > kreëstliv 03.09.2011. 20.04

    to Econ
    Vai krupim teikt ka viņš ir ērglis?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > kreëstliv 04.09.2011. 20.36

    ..Anyone can survive a crisis; it is the day to day things that get us down.” Our work is now the day to day kind, and if we do it and do it well, we may be able to avoid disaster and thus be in a position to celebrate many more anniversaries of what was truly the Baltic miracle.
    http://www.economist.com/blogs/easternapproaches/2011/08/20-years-baltic-independence

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Life Quality Managem 02.09.2011. 21.08

Tas nozīmē, ka katru, kurš pārkāpis Latvijas likumus vai izrāda klaju necieņu latviešu tautai, var izraidīt uz viņa izcelsmes zemi.
—————————————————————————–
Ko darīt, ja viņa izcelsmes zeme ir Latvija, bet viņš vienalga nav piederīgs tai, jo nav pilsonis? Uz kuru zemi sūtīt? Uz kādu no Ežezera daudzajām salām? :DDDD

+2
-3
Atbildēt

0

janisholsteins 02.09.2011. 19.19

Eh, Vienotība pelna iespēju neiekļūt manā vēlēšanu aploksnē.
Skumji, ka Elertei nav ne mazākās sapratnes par 21.gs sabiedrību un diskriminēto grupu psiholoģiju. Pat ASV domā par to, ka ātrāk naturalizēt imigrantus, lai augsti kvalificēti ārvalstu speciālisti paliktu ASV un dotu labumu tās ekonomikai. Un NEVAR(!) no cilvēka prasīt lojalitāti valstij un aktīvu dalību sabiedrības attīstībā, ja viņi tiek izslēgti no politiskā procesa. Nu nevar! It sevišķi, ja šī grupa tiek demonizēta politiskajā retorikā.

Elertes kundze, speciāli jums – esat gana inteliģents cilvēks, lai spētu izlasīt vienu zinātnisko rakstu no mācību grāmatas: Ingram H., Schneider A.L., deLeon P. (2007) Social Construction and Policy Design IN Theories of The Policy Process (ed. Sabatier P.A.), Westview Press, pp.93-129. Pieejama SZF bibliotēkā. Tātad – pa priekšu pilsonība, pēc tam lojalitāte. Tā nu tas ir.

Man kā ‘pamatnācijas’ pārstāvim ir kauns, ka 14% iedzīvotāju, tiek saukti par nepiederīgiem šai valstij un tajā pašā laikā tiek pieprasīts, lai viņi izrādītu lojalitāti. Vai tas jums nešķiet šizofrēniski? Pie tam, liela daļa no tiem ir dzimuši un auguši Latvijā un visu savu mūžu ir izrādījuši lojalitāti Latvijas valstij ne mazāk kā pamatnācijas iedzīvotāji. T.i. maksājuši nodokļus un labprāt piedalītos vēlēšanās, ja būtu ļauts. Ko vēl no viņiem var prasīt? Vai tad ‘pamatnācijas’ iedzīvotāji dara kaut ko vairāk?

Neaizmirstiet, ka ‘vienkāršais naturalizācijas process’ tāds liekas tikai tiem, uz kuriem tas nemaz neattiecas! Kurš patiesībā ir interesējies, cik ilgu laiku un šizofrēnisku birokrātiju tas prasa, un cik apkaunojošs tas liekas cilvēkiem, kas 1991.gada referendumā balsoja par Latvijas neatkarību un tagad tiem tiek prasīts pierādīt, ka viņi nav ēzeļi.

Kad pamatnācijai būs kauns par to, ka vairāk 20 gadus ir diskriminēti 20% Latvijas iedzīvotāju, tikai tad varēs uzskatīt, ka padomju okupācijas sekas ir pilnībā likvidētas. Un, diemžēl, mīļie latvieši, no tā neizsprukt – BŪS KAUNS. Un labāk ātrāk, nekā vēlāk.

+6
-11
Atbildēt

12

    Andris > janisholsteins 02.09.2011. 19.34

    Ja Jums pat par 14% ir kauns, varu iedomāties, cik pārdzīvo luksemburgieši, kuriem vispār 50% iedzīvotāju nav Luksemburgas pilsoņi. Viņi drošivien vispār no kauna vairs nespēj skatīties cilvēkiem acīs.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Liene > janisholsteins 02.09.2011. 19.41

    Luksemburgai ir visaugstākais dzīves līmenis ES, tāpēc tur arī raujas no visām pasaules malām. Bet no Latvijas, tieši pretēji, visi bēg.

    Ja jūs nebūtu narcise, jūs saprastu lietas būtību.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > janisholsteins 02.09.2011. 19.43

    Kaspar, Ziemeļamerikas asimilētais Muižnieks mums stāsta Baltā nama propagandas stilā: Nedodiet viņiem zivi, māciet makšķerēt. Savukārt, Ēlerte saprastdama ka mākam makšķerēt, domā kā atgūt Jaltas konferencē salauztās mūsu makšķeres.
    P.S. Kaspar, man vecāmāte mācīja neņemt mutē visu, ko atrod.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    janisholsteins > janisholsteins 02.09.2011. 19.44

    Mazs piemērs ‘vienkāršajam’ procesam, kuru vietējie uzskata par triviālu, ērtu un ātru: Džordžijā, lai piereģistrētu transporta līdzekli, jābūt pārdošanas dokumentam, tiesībām un civiltiesiskajai. Ļoti vienkārši, vai ne…

    Tikai tādam nabaga imigrantam kā man nācās paveikt sekojošo:
    – dabūt Social Security Number, jo bez tā nevar dabūt tiesības
    – dabūt no universitātes izziņu, jo bez tā nedod tiesības
    – noslēgt īres līgumu, jo bez tā nedod tiesības
    – nokārtot braukšanas eksāmenus, ko var darīt tikai pēc SSN, izziņas un līguma
    – dabūt tiesības
    – atrast apdrošinātāju. To var izdarīt tikai tad, kad jau ir vietējās tiesības, un, vienalga, reti kurš apdrošina, ja vietējais(!) stāžs ir zem 3 gadiem
    – piereģistrēt transporta līdzekli

    Un to visu vajadzēja paveikt 4 nedēļās, kamēr nav beigusies pagaidu atļauja. SSN vien tiek taisīts 6 nedēļas kā minimums.

    Tā vienkāršais process, kuru vietējie izpilda 20 minūšu laikā, man aizņēma 4 pilnas dienas, 7 reizes apmeklējot dažādus ofisus visneiedomākajos pilsētas stūros, pavadot kādas 3 stundas uz telefona un ilgu laiku internetā, lai saprastu, ko un kā darīt. Labi, ka man vēl ir ‘vecās’ Latvijas tiesības, kurās ir angļu tulkojums, citādi vajadzētu mēģināt pa visu ASV atrast sertificētu tulku, kas prot latviešu valodu.

    Vai kāds vietējais varētu iedomāties, cik šis vienkāršais process patiesībā ir sarežģīts un laikietilpīgs?
    Tā arī es šaubos vai latvieši apzinās, ko no cilvēkiem patiesībā prasa ‘vienkāršais naturalizācijas process’

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > janisholsteins 02.09.2011. 19.49

    buen-a, nabadziņ, saki kā mēs varētu Tev palīdzēt sadūšoties nebaidīties no tēvzemes ? Tad tu sadūšotos nebaidīties arī no mītnes zemes. Tev nav jākompleksē par iepriekšējo paaudžu gļēvo nodevīgumu pret dzimteni, labākas dzīves tīkojot.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Liene > janisholsteins 02.09.2011. 20.10

    “eiserts ”

    Īsti nesapratu jūsu problemātiku. Vai jūs kaut kur arī strādājat, vai tomēr tikai grimstaties latviešu emocijās no bailēm un vēl reiz bailēm?

    Normālam cilvēkam svarīga nauda, tās pelnīšana un darbs. Jums galvā kaut kādas ar darbu un normālu dzīvi pilnīgi nesavietojamas lietas, proti, nevajadzīgas emocijas. Jums patīk sevi mīlēt un sevi žēlot. Tādi jūs esat, narcisi.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Life Quality Managem > janisholsteins 02.09.2011. 21.25

    Kaspar, pilnīgi piekrītu tevis teiktajam. Tomēr no Vienotības nenovērsīšos jo nav alternatīvas. Labprāt izsvītrotu Ēlerti no sarakst, bet manā vēlēšanu apgabalā viņas nebus. Lūk atklājas arī patreizējās “ne lokomotīvju” vēlešanu sistēmas trūkums. Ēlerte jau, veidojot ptreizejo valdību, sevi parādīja no negatīvās puses.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > janisholsteins 02.09.2011. 21.56

    Kaspars Bērziņš –

    Atvainojiet, bet vai nav tā, ka tas raksts, ko iesakāt izlasīt Ēlertei, ir apmēram vienīgais, ko esat izlasījis pats?:)

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > janisholsteins 03.09.2011. 00.07

    to buen-a
    Cik man zināms, no parašas visvairāk bēg kapitāls un smadzenes, drīz tur paliks tikai putinoīdi-deģenerāti.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > janisholsteins 03.09.2011. 00.50

    Klau, Buena, atbildi man tik uz vienu elementāru jautājumu:

    -Kāpēc ir tā, ka ja krievam pasaka “krievs” viņš vairumā gadījumu apvainojas, savukārt citu tautību cilvēki šādos gadījumos – nē? Piemēram, ja mani kāds nosauks par latvieti, es neapvainošos:)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > janisholsteins 03.09.2011. 13.30

    to Kaspars Bērziņš
    “Tā arī es šaubos vai latvieši apzinās, ko no cilvēkiem patiesībā prasa ‘vienkāršais naturalizācijas process’ ”

    Lai iedabūtu gultā vidusskolnieci, es divus ar pus mēnešus viņu lencu, apdāvināju, vadāju pa smalkiem restorāniem, kino un citām izklaides vietām, cienāju viņas draudzenes un sūtīju viskiju viņas tēvam un liķieri viņas mātei.

    Ko gan tu, nelieti, iedomājies, ka pārijiem automātiski pienākas tiesības sēdēt pie civilizētas sabiedrības galda?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > janisholsteins 03.09.2011. 23.42

    >Kasparam Bērziņam
    “Pat ASV domā par to, ka ātrāk naturalizēt imigrantus” – Vienreiz taču ir jābeidz šī demagoģija – salīdzināt ASV ar Eiropas valstīm, jo ASV kā valsts pilnīgi balstās uz migrantiem un sastāv gandrīz 100% no migrantiem, jo indiāņus – Amerikas pamatiedzīvotājus – gandrīz visus apslaktēja, tos, kas palikuši dzīvi, ielika rezervācijās. Savukārt Eiropas valstis ir nacionālas, kur migranti sastāda nelielu iedzīvotāju daļu (pat Francijā, Lielbritānijā, Norvēģijā, kur pārskatāmā pagātnē bija grautiņi vai vienkārši slaktiņi, migranti sastāda labi ja 10% no iedzīvotājiem, no Eiropas valstīm tikai Latvija ir kā vājprātīgs izņēmums ar saviem gandrīz 50% migrantu). Tādēļ nevajag te gvelzt par to, ka jāpaātrina naturalizāciju utt. Ar paātrinātu naturalizāciju Latvija nevar atļauties nodarboties, jo tā ir latviešu tautas pašnāvība, uz ko, izskatās, valdošā kliķe mērķē.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

ﮎandijs Be1t1kﮎ 02.09.2011. 17.32

Buens pilnīgi aptracis:) Kā nu nē – neviens vairs nepiegriež vērību viņa murgiem:)

+5
-2
Atbildēt

1

    lindamarisfam > ﮎandijs Be1t1kﮎ 03.09.2011. 23.59

    Nu nezinu gan. Es nemēdzu lasīt Jūsu tekstus. Bet viņējie gan dažreiz mēdz būt interesanti – krasā pretstatā Jūsējiem.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

aldis_grunde 02.09.2011. 16.32

No MK rīkojuma Nr.359 “Par Bērnu, ģimenes un sabiedrības integrācijas lietu ministrijas reorganizāciju”:
“1. Saskaņā ar Valsts pārvaldes iekārtas likuma 15.panta trešās daļas 4.punktu reorganizēt Bērnu, ģimenes un sabiedrības integrācijas lietu ministriju (turpmāk – ministrija) un nodot tās funkcijas Labklājības ministrijai, Tieslietu ministrijai un Izglītības un zinātnes ministrijai.”

Cik zinu, S.Ēlerte ir Kultūras ministre. Vai tiešām kultūras jomā viss ir izdarīts, ja jāiet “bradāt citā lauciņā”?

+1
-7
Atbildēt

0

Liene 02.09.2011. 16.12

“Tipiņš latvieši Latvijā nevar justies kā mājās 2.septembris 15:23”

— Vai zināt, kāpēc? Tāpēc, ka Latvija nav latviešu mājas, bet slāvu tautu šūpolis, tā ka šīs jūtas, ka Latvija jums, latviešiem, ir sveša zeme, ir pilnīgi dabiskas un normālas:

http://rodina.lv/Latvija-zemlja-slavjan

+1
-11
Atbildēt

6

    kristaps_drone > Liene 02.09.2011. 16.21

    Nevar jau sagaidīt objektīvas zināšanas no “bilingvālo” izglītību krievu skolā baudījuša, kur vēsturi māca padomju okupācijas laika pedagogi pēc krievijas mācību grāmatām. Palasi vēstures grāmatas, kur ir runa par attiecīgo vēstures periodu, tikai lasi tās grāmatas, kas sarakstītas civilizētās valstīs, nevis krievijā.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Liene > Liene 02.09.2011. 16.37

    “Tipiņš … tikai lasi tās grāmatas, kas sarakstītas civilizētās valstīs, nevis krievijā.”

    — Bet Krievija ir civilizētāka par Latviju, vecāka, gudrāka un pasaulē atpazīstamāka.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Liene 02.09.2011. 16.47

    Vecāka un atpazīstamāka – jā. Bet civilizētāka? Ha, ha, ha! Krievija ir atpazīstama pasaulē ar savu drausmīgo agresivitāti, kliedzošu nekaunību, destruktīvo darbību, savu miljonos skaitāmo iedzīvotāju izkaušanu un badā nomērdēšanu, ar plaši attīstītu koncentrācijas nometņu GULAG sistēmu, kas tai ilgus gadus bija, utt.!

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Liene > Liene 02.09.2011. 17.00

    Katram no mums ir savi mīnusi

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Liene 03.09.2011. 13.15

    Напомним, что «русские» — мифический сказочный народ, выдуманный немецкими масонами в конце 18 века вместе с т.н. «русским языком» по заданию русских царей имперцев. Русскими называли объединенного в одну кучу конгломерата омонголенных финно-угорских народов, поэтому выступать с лозунгом «Я Русский!» и считать себя представителем несуществующего в реале (по крови) «русского народа» может любой желающий

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Liene 03.09.2011. 13.16

    to buen-a
    Cik reižu man jums, bidlām, jāatkārto, ka balti šeit dzīvoja vēl pirms Ledus laikmeta, slāvi uzradās baltu zemēs tikai pēc huņņu iebrukuma pirms 1500 gadiem. Pirms tam tādu slāvu nemaz nebija. Savu sakņu un seju pazaudējusī krievu nācija tika mākslīgi izveidota tikai pirms 250 gadiem.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

ieva_sture 02.09.2011. 15.53

Muižnieks, lai arī vienpusēji, uzrādīja vairākas problēmas, kas redzamas integrācijas un nepilsoņu jautājumā:
1) jauni nepilsoņi-bērni
2) vidusskolniekiem liek kārtot naturalizācijas eksāmenu
3) latviešu valodas apmācība ārpus skolu sistēmas netiek nodrošināta ne par brīvu, ne par maksu.

Ēlertes atbilde bija ļoti paredzama – viss ir kārtībā, labāk nevar būt!

+7
-11
Atbildēt

2

    Andris > ieva_sture 02.09.2011. 16.12

    “…latviešu valodas apmācība ārpus skolu sistēmas netiek nodrošināta ne par brīvu, ne par maksu….” – nu gan tu laid! Ha-ha-ha! Tu varbūt ceri, ka tiem, kas izlasīs tavu komentāru, nav interneta? Jau pirmā labā sludinājumu lapā ir 76 piedāvājumi latviešu valodas apmācībai:
    http://www.ss.lv/lv/work/courses-education/language-courses/latvian/

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Liene > ieva_sture 02.09.2011. 16.19

    Es saprotu, kāpēc mācīties angļu vai krievu valodu.

    Lai strādātu attiecīgajās valstīs un pelnītu labu wage.

    Bet Latvijā? Pat latviešu pētnieki atzīst, ka tā ir nevalsts.

    Un vēl par latviešu valodas mācīšanos maksāt naudu!?! Kādēļ!?!

    Nav tik daudz lingvistu, kas mācās prušu, lietuviešu vai latviešu valodu.

    No Latvijas visi bēg prom, kurš ir enerģisks un bez blata, gan latvieši, gan krievi.

    Domājams, kāds nu šo zemi nolādējis. Viņam atņēma pilsonību vai aizliedza runāt savā dzimtajā krievu valodā ar ierēdņiem — , bet viņš paņēma un nolādēja. Malacis, ko teikt. Es tā nedarītu, bet ne visi tik labsirdīgi, diemžēl.

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

atugo 02.09.2011. 15.32

Žēl, ka Ēlertes ‘Atbilde Nilam Muižniekam uz rakstu “Vai viss kārtībā ar naturalizāciju un nepilsoņiem?” ’ nemaz nepieskārās lietas būtībai.

Muižnieks:

„Jāmaina kārtība, lai bērns automātiski tiktu reģistrēts par Latvijas pilsoni, izņemot, ja vecāki var pierādīt, ka bērnam ir kādas citas valsts pilsonība.
/…../
Tiem jauniešiem, kuri beiguši vidusskolu ar apmierinošām atzīmēm latviešu valodas eksāmenos, vajadzētu piešķirt pilsonību reģistrācijas kārtībā. Tas neskar milzīgu skaitu cilvēku, bet tieši tos jauniešus, kurus vajadzētu piesaistīt Latvijai.”

Quo vadis Latvija? Vai ir vai nav vajadzīgi latviski runājoši jaunieši?

+5
-3
Atbildēt

0

kristaps_drone 02.09.2011. 15.23

“Tas bija veids, kā Latvijas un Igaunijas valstis HUMĀNI ATRISINĀJA 50 gadus ilgās okupācijas un kolonizācijas politikas sekas…” – HUMĀNI un ATRISINĀJA? Tas nu gan ir blefs! Atrisināts nekas nav, kur nu vēl humāni! Okupācijas un kolonizācijas sekas netika atrisinātas un pat netika risinātas! Šodien Latvija ir divkopienu valsts, kurā vienas kopienas pārstāvju liela daļa ir nelojāli un pat naidīgi valstij (piem., buena), nemaz nerunājot par to, ka tīri labi var iztikt bez valsts valodas zināšanām. Latviešu tauta savā nacionālajā valstī dzīvojot, tiek 20 gadus diskirminēta, jo nav novērstas okupācijas un kolonizācjias sekas, lielā kolonistu, okupantu un viņu pēcteču skaita dēļ latvieši Latvijā nevar justies kā mājās, pat bieži izjūt neērtības, ja nezin kolonistu un okupantu valodu. Nevienā Eiropas valstī nav tādā milzīga migrantu īpatsvara, kā Latvijā – gandrīz 50%! Tas ir viens svarīgs iemesls latviešu emigrācijai, nevis tikai ekonomiskie apsvērumi! Latvijas ceļa komunistu un čekas aģentu veiktā forsētā kolonistu un okupantu naturalizācija stāvokli tikai pasliktināja, jo ar katru gadu pieaug vēlētāju skaits, kas atbalsta Latvijai naidīgu un kremlim lojālu partiju!

+11
-6
Atbildēt

12

    mary75 > kristaps_drone 02.09.2011. 15.38

    Un kādā veidā, pēc tavām domām, vajadzēja risināt?
    Ar piespiedu izsūtīšanu?
    Pats taču saproti, ka tas ir nereāli un neiespējami.
    Atrisināt tā, kā to risināja Dienvidslāvijā?
    Kā varēja, tā atrisināja, labāk tāpat neko izdarīt nevarēja, un nevajag to situāciju tik šausmīgi dramatizēt.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > kristaps_drone 02.09.2011. 16.12

    >dzerim Nevajag krist galejībās! Nekādā gadījumā nevajadzēja nedz piespiedu izsūtīšanas (daudzu iemeslu dēļ, tai skaitā, lai nenolaistos līdz okupantu līmenim), nedz, pasarg, Dievs, Dienvidslāvijas variantu! Starptautisko tiesību normas, tā pati Ženēvas 1949. gada konvencija, skaidri un gaiši nosaka, kas bija jādara. Varēja daudz mācīties no Indijas piemēra, kur Gandija vadībā mierīgā ceļā panāca britu kolonistu izvākšanos, kad Indija kļuva neatkarīga no Lielbritānijas. Un toreiz bija jāprasa starptautiskā palīdzība, lai īstenotu šīs statptautiskās normas, nevis jāpakļaujas krievijas un ASV spiedienam to nedarīt. Stingi un konsekventi bija jāveicina migrantu labrātīga repatriācija, pat piešķirot pārcelšanās naudu (godmaņa naudas vagoni)! Starp citu, toreiz veiksmīgi bija izzagta arī tā nauda, ko ASV piešķīra māju būvniecībai krievijā priekš krievu militāristiem, kas izvācas no Latvijas. Vēl vajadzēja: 1)nepieļaut okupantu armijas gan veco, gan jaunizcepto pensionāru un viņu ģimenes locekļu palikšanu (neaizmirsīsim, ka 90. gadu pašā sākumā no okupācijas armijas steigā masveidā atvaļinājās liels skaits virsnieku un palika uz dzīvi Latvijā), 2) jau 90. gadu sākumā bija pakāpeniski 10 gadu laikā jāievieš visās skolās mācības valsts valodā, 3) noteikt stingras valsts valodas normas un tās ievērot!, 4) nepieļaut bijušo komunistu un čekistu nākšanu pie varas, tai skaitā ekonomiskās, 5) nepieļaut, ka bijušie padomju laika direktori, partorgi un kolhozu priekšsēdētāji izzog un prihvatizē pilnīgi visu. Tas ātrumā un īsumā – neprasi no manis, lai komentārā pie raksta es uzrakstu plašu un uz starptautiskām normām precīzi pamatotu programmu, to toreiz bija jādara Latvijas ceļam un godmanim, bet ko no komunistiem un čekas aģentiem var gribēt…

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Liene > kristaps_drone 02.09.2011. 16.35

    “Tipiņš ar katru gadu pieaug vēlētāju skaits, kas atbalsta Latvijai naidīgu un kremlim lojālu partiju!
    0 2 ATBILDES ATBILDĒT 2.septembris 15:23”

    — Es arī atbalstu, ja ko. Būdams likumam paklausīgs. Tas viss ir likuma rāmjos. To, ko reiz var demokrātiski nodibināt, reiz var arī tik pat demokrātiski likvidēt. Jo demokrātija, tā nav elku pielūgšana, lai kas tie elki arī būtu, latviešu valoda, laviešu etniskums vai kādi citi murgi.

    Demokrātija, tā ir tautas vara. Bet nu ja tauta vairs negribēs neatkarīgu Latviju? Piemēram, Ēlerte, Dombrovskis, Zatlers, Urbanovičs un Parādnieks gribētu saglabāt Latvijas neatkarību, bet pārēja tauta būtu pret to. Mēs taču redzam, ka sajā diskusijā Lībijas tauta tomēr uzvarēja savu eliti.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    dzintarz > kristaps_drone 02.09.2011. 17.04

    Pats taču saproti, ka tas ir nereāli un neiespējami.
    Atrisināt tā, kā to risināja Dienvidslāvijā?
    =============
    Es arī reiz cerēju, ka izdosies pa labam.
    Bet piebaltijas kara apgabala štāba ofiņu “atpriski”, kas īpaši sakoncentrējušies tieši Latvijā, atklāti nevēlas “pa labam”.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Laila > kristaps_drone 02.09.2011. 17.29

    buena, es gan šito Dzerim rakstīju, taču vēlreiznospamot: Dzeri, bet kā tad reaģēt uz Rīgas ielās redzamo, kad jaunieši, kuri PSRS ir tikai bildītēs un propogandas filmās redzējuši, kā arī no saviem “senčiem” saklausījušies, staigā krekliņā ar uzrakstu “CCCP”? Muižnieks tikai aizmirsa piebilst, ka Valsts apmaksātās izglītības iestādēs, latviešu literatūras klasiķus nelasa, jo irtak “veļikorusskije pisāķeļi” Puškins, Ļermontovsd & u.tml. Ja netici, aizej uz jebkuru “krievvalodīgo” skolu un pajautā bērniem: Kas ir A. Grīns, V. Lāms, A.Kolbergs, J. Pliekšāns, A. Pumpurs un pat V. Lācis ar A. Niedru…???

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Liene > kristaps_drone 02.09.2011. 17.50

    — Bet ja krievu jauniešu vietā būtu poļu vai zviedru jaunieši, vai tad jūs domājat, ka viņu lasītu jūsu murgus, nevis Adamu Mickēviču vau Pēru Lāgerkvistu?

    Poļiem, zviedriem un krieviem Nobeļa laureātu ir parpilnam, jums nav neviena.

    Jūs esat tādi neveiksminieki un neatzītie lauku ģēniji, kuri nevienam izņemot jūs pašus nav vajadzīgi.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Laila > kristaps_drone 02.09.2011. 18.01

    Vai esi par to tik drošs, ja latviešu literatūra tiktu iekļauta kā viens no aktīvāk mācāmajiem priekšmetiem, tas veicinātu integrāciju caur kultūru, man par ļaunu nav nācis ne Tolstojs, ne Remarks, ne Bokačio = tas tikai ir veicinājis manu intelektuālo attīstību.

    Ikdienā, saskaroties ar krievvalodīgiem jauniešiem, esmu ievērojis lielkrievu imperiālā šovinisma un revanšisma aizmetņus, Latvijas valsts audzē čūskas savā azotē

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Liene > kristaps_drone 02.09.2011. 19.35

    “Latvijas_maniak Vai esi par to tik drošs, ja latviešu literatūra tiktu iekļauta kā viens no aktīvāk mācāmajiem priekšmetiem”

    — Pilnīgi esmu drošs, ka lai cik aktīvi mācītos latviešu literatūru, tā kā bija pelēka, tā tāda viņa arī paliks. Nobeļa prēmiju tai provinciālajai savā degunā bakstīšanai neredzēt it nemūžam. Latviešu rakstnieki parasti raksta pilnīgi garlaicīgus sadzīviskus penterējumus, kas interesanti tikai viņiem pašiem un viņu šaurajam draugu un radu pulkam, apmēram šādi: “Paceļos no gultas, aizeju uz veikalu, nopirku maizi un pienu”, vai, kā izgudroja Nilss Sakss, ar to paveicot revolūciju latviešu mākslā: “Paceļos no gultas, paņemu kārtējo narkotikas devu, pačuraju plastmasas pudelī, jo galīgi negribu iziet ārā.” Vēl ir tik pat pārņemta ar savu izcilo “Es” Inga Ābele ar sevis žēlošanu un pārējām perversijām, kurās viņa konkurē ar Daci Rulšani vai Rukšāni(aizmirsu to orāla seksa pielūdzējas precīzo uzvārdu), nu, da na bezribje i rak riba.

    Latvieši pat nesaprot, ka, lai kaut ko interesantu rakstīt, vajag tomēr arī interesanti dzīvot. Viņi pārņemti ar savu ego, tāpēc arī nesaprot savu niecīgumu, tāda narcisu kopa, tie latviešu māklsinieki pārsvarā. Bet to visu amatierismu atbalsta kultūrkapitāla fondi, jo, lai cik zema kvalitāte latviešu mākslai būtu, tā tomēr ir mūsēja, savēja, mums jāiegalvo sevīm pašiem, ka esam pilnvērtīga nācija, tāda pati, kā visi pārējie, pat kā krievi.

    “Ikdienā, saskaroties ar krievvalodīgiem jauniešiem, esmu ievērojis lielkrievu imperiālā šovinisma un revanšisma aizmetņus, Latvijas valsts audzē čūskas savā azotē
    +1 ATBILDĒT 2.septembris 18:01”

    — Sajā ziņā esmu Latvijas valsts patriots, Latvijas valsts pareizi vien dara, ka audzē savā azotē šos gudros, garā neatkarīgos jauniešus, jeb, kā Jūs izsakāties, “čūskas”.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    juhans > kristaps_drone 02.09.2011. 19.47

    Tipiņš. Starp citu to, ko saki tu, ļoti SKAIDRI UN NEPĀRPROTAMI nupat ir pateicis Pols Goubls: “Kaut arī integrācijas process ir bijis gan juridiski, gan psiholoģiski smags, patiesībā Tallina un Rīga ir panākušas brīnumus, ĪPAŠI ŅEMOT VĒRĀ KRIEVIJAS UN RIETUMVALSTU IZDARĪTO SPIEDIENU IGNORĒT STARPTAUTISKI ATZĪTAS OKUPĒTO VALSTU TIESĪBAS, nepiedāvāt pilsonību tiem iedzīvotājiem, kurus ievedusi okupējošā vara.”

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > kristaps_drone 02.09.2011. 21.22

    Es arī nezinu, kā reaģēt uz lielkrievu šovinismu.
    Manuprāt, nevajag reaģēt vispār, nu, lai jau pielūdz to Staļinu, ja jau tik tumsonīgs.
    Reakcija var būt viena – dzīves līmeņa celšana Latvijā, korupcijas izskaušana, tiesībsargājošo iestāžu un tiesu varas stiprināšana, utt., tā, lai dzīve Latvijā būtu daudz labāka par dzīvi Krievijā, un līdzinātos dzīvei att. ES valstī, tad tādi šovinisti pamazām pārvērtīsies par margināļu grupiņu.
    Tagad jau arī, neviens no tiem šovinistiem uz savu mīloto Krieviju pārcelties negrib, kaut vai Lindermanis – atmuka uz to “ļauno” Latviju, Krievijā atrastos aiz restēm.
    Vienīgais, nevajadzētu te tik daudz laist tos krievu “investorus”, viņi te korumpēs visu, kā to izdarījuši jau daudz kur ES un pasaulē, paši to šovinismu kurinās, un tos šovinistus izmantos savu politisko mērķu sasniegšanai, kā SC elektorātu.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > kristaps_drone 03.09.2011. 07.51

    ķiverei – Tai tavai “tautai”, kas negrib Latvijaas neatkarību, un pārstāv te to krievu kultūru, iesākumam būtu jāiemācās pareizrakstība vismaz savā dzimtajā valodā, palasot komentārus krievu portālos, mati ceļas stāvus no tā, kādi analfabēti tur raksta, viņi ko, skolā nav gājuši?
    Ja viņi pat savu valodu nespēj iemācīties, kas viņi par cilvēkiem?
    Viņi, izskatās, par tādu Tolstoju utt. pat dzirdējuši nav, un diezin vai vispār grāmatu kādreiz rokā ņēmuši.
    Ja tu domā, ka SC to vien grib, kā pievienoties Krievijai, var tikai pasmieties par tavu naivumu.
    Kas būs Ušakovs un Urbanovics Krievijā – apaļas nulles, tur viņus ātri noliks pie vietas, tāpat, kā Lindermani, bet te viņi var vārīties un iedomāties, ka kaut kas ir, un viņiem par to nekas nedraud, un vēl dzīvot zaļi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lindamarisfam > kristaps_drone 04.09.2011. 00.27

    @buena-a

    Es Jums pilnīgi piekrītu, ka absolūtais vairākums latviešu literatūras un mākslas produktu ir viduvējības – pat Latvijas mērogā.

    Tomēr taisnības labad jāpiebilst, ka pāris ciešamu – ne mazohiski-egocentrisku – ir. Mani, piemēram, interesē, kurus tieši Jūs uzskatāt par vērā ņemamiem? Jo tomēr lietojat terminus “lielākā daļa”, “vairums”. Tātad ir arī izņēmumi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

mary75 02.09.2011. 14.10

Atšķirīgi politiski u.c. uzskati un cīņa par savām interesēm nav necieņa pret valsti.
Demokrātiskā valstī pilnīgi normāli, ja kāda sab. grupa grib panākt sev lielākas tiesības, piemēram, krievvalodīgie, nepilsoņi, netradicionāli seksuāli orientēti, zemnieki ,pensionāri, utt., utml.
Un demokratiskā valstī par to pilsoņus no valsts neizraida, tā darīja tikai PSRS u.c. totalitarās valstis.

+9
-6
Atbildēt

0

Gaisma; Enģelis 02.09.2011. 13.36

Tāda nu ir tā Dieva apredzība. Viņš rūpējas par krieviem… un naidīgs latviešiem!
————-
Drīkst zināt, kad Dievs jums to pačukstēja?

+8
-2
Atbildēt

2

    Liene > Gaisma; Enģelis 02.09.2011. 13.41

    Beidziet ākstīties.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Gaisma; Enģelis 02.09.2011. 14.29

    Kurš tad ākstās, ja ne pats?
    1) dievs neeksistē,
    2) ja dievs tomēr ir un tam piemīt Tevis minētā īpašība, tad tādu dievu vajadzētu nosūtīt uz elli, jo dīvainā kārtā tam rūp tikai lielās nācijas,
    3) abi augstāk minētie gan mani vedina uz domu, ka ar reliģiju tam ir pavisam mazs sakars, taču loģika ir stingra- jo lielāka tauta, jo vairāk tā nospiež mazās tautas un ar dieva gribu tam nav nekāda sakara…

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

Liene 02.09.2011. 13.33

Ždanoka ir Latvijas pilsone pēc dzimšanas, tāpat kā Giļmans.

Ždanokas radus nogalināja Biķernieku mežā nacistiskie latvieši 1941.gadā, bet mazo bērniņu Giļmanu izsūtīja sarkanie latvieši 1941.gada 14.jūnijā. Protams, brūnie un sarkanie latvieši pildīja pavēles no Berlīnes un Maskavas, tomēr izvēle ir vienmēr, piedalīties ļaunumā vai atteikties.

+5
-15
Atbildēt

0

Gaisma; Enģelis 02.09.2011. 13.32

Giļmans ir pilsonis:( Pie kam vecpilsonis. Arī Ždanoka ir pilsone

+2
-2
Atbildēt

0

Liene 02.09.2011. 13.25

“Nepilsoņa statuss ir īpaši priviliģēts imigranta statuss, unikāls, tikai Latvijai un Igaunijai raksturīgs. Tas bija veids, kā Latvijas un Igaunijas valstis humāni atrisināja 50 gadus ilgās okupācijas un kolonizācijas politikas sekas”

– “Humāni atrisināja”, ha-ha. Gribēja, protams, dabūt krievus prom, bet esat par vāju un par alkatīgu. Ēlertei & Co svarīgāks par krievu dabūšanu no Latvijas prom bija personīgas intereses, “Dienas” privatizēšana un kļūšana par miljonāriem.

Un tas ir pareizi. Tāda nu ir tā Dieva apredzība. Viņš rūpējas par krieviem… un naidīgs latviešiem! Ne visiem, protams, bet alkatīgajiem un vājiem.

Un ja tik tiešam tas “humānisms” no latviešu varas elites būtu apzināts, tad Latvijā tiktu organizēti valodas kursi palicējiem, un tiktu dzēsts latviešu naidīgums pret krieviem ar politkorrektuma pasākumiem, ar aizliegumu internetā naidīgi rakstīt pret krieviem, piemēram.

Bet latviešiem, kā vienmēr, viss notiek nevis plānojot, bet improvizējot, balancējot starp savām (šajā gadījumā naida un atriebības) emocijām un stiprāko pasaules spēlētāju spiedienu.

+5
-15
Atbildēt

5

    mary75 > Liene 02.09.2011. 14.16

    Varbūt, sāc ar krievvalodīgo internetu, tur naidīguma krietni vairāk.
    “Dievs rūpējas par krieviem” – laikam, tas dievs sēž Kremlī?
    Slikti viņš rūpējās, uz Krieviju krievi brauc tikai no Vidusāzijas un Kaukāza, no Baltijas valstīm neviens sevišķi tur nokļūt nealkst, toties visi gudrākie prāti no Krievijas mūk vienalga, uz kurieni, arī uz “ļauno” Latviju ļoti labprāt.

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    maruta_ludane > Liene 02.09.2011. 19.41

    to buen-a
    Kāpēc gan tev vienmēr tik sekli un nekompetenti komentāri?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Romanovskis > Liene 02.09.2011. 23.19

    ar aizliegumu internetā naidīgi rakstīt pret krieviem, piemēram.(с)buen-a
    Почитайся здесь http://www.ves.lv/

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lindamarisfam > Liene 04.09.2011. 00.16

    @Juris

    Jūs varētu parādīt piemēru ar pretstatu…

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    designhouse.lv > Liene 04.09.2011. 03.30

    Esi tik labs un iesaki šo visiem tiem, kuri te jūtas apspiesti un nomocīti! OK?
    Info te:
    http://emigrant-ussr.ru/index/programma_vozvrashhenija_sootechestvennikov_v_rossiju/0-97

    +2
    0
    Atbildēt

    0

k403 02.09.2011. 13.17

No jūsu pašu ētikas kodeksa:
Žurnālistiem un redaktoriem ir jāgādā, lai redakcijas materiāli būtu stingri nodalīti no reklāmas.

Bet te pašā augšā pat pirmais raksts tieši pirms vēlēšanām ir kā bezmaksas tribīne Vienotības aģitācijai…

+3
-12
Atbildēt

0

Mārtiņš Ozoliņš 02.09.2011. 13.06

smuki! :) agrāk gribēju Ēlerti par ārlietu ministri, tagad – liekam tomēr par izglītības ;)

+5
-2
Atbildēt

2

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam