Vai viss kārtībā ar naturalizāciju un nepilsoņiem?

112

Komentāri (112)

ilmisimo 04.09.2011. 19.25

Savukārt nožēlojami ir trinkšķināt mūsu izbijušās koloniālās metropoles balalaiku un aizklāties ar rūpēm par cilvēktiesībām.

+1
0
Atbildēt

0

Ieva Klauss 04.09.2011. 07.30

Turpinam veidot jaunu Olsteru.Nozelojami.

0
-1
Atbildēt

1

    ilmisimo > Ieva Klauss 04.09.2011. 19.23

    “Olsteras” veido koloniālas lielvaras.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 01.09.2011. 17.50

Viss kā šķībi sakrautā malkas strēķī, viena, divas škērsām, un viss darbs vējā.. 90-os latvju kgbešņiki prasti nodeva lojālo krievu cerības, sasolīja ” kopā,kopā” , un pēc tam a nē, pilsoņi, mantojumi.. ,jeb ,manuprāt, apzināti sašķēla Latvijas socvienotības nākotni.Tā arī manipulē līdz šim. Par Sc balso automātā programmas nelasot,kā par vienīgo ru pārstāvi.Tikmēr latvju malači prāto, kā ielikt nacionālo špicku pakulās,sašumēt omītes, paralēli iesvīdušu rociņu klusiņām paņemt naudiņas no ” ideoloģiski ne tiem puikiem ” :)

+1
0
Atbildēt

0

rebeka_muzika 01.09.2011. 10.37

Skan jau skaisti- paši vainīgi, mums ir nacionāla valsts, visi, kas gribēja, jau pilsonību ieguvuši, utt., utml. Tomēr pazīstu ne vienu vien valstij lojālu nepilsoni ar lieliskām latviešu valodas zināšanām. Tas nav īsti pareizi…

+2
-2
Atbildēt

2

beigas 01.09.2011. 08.04

Latvija ir latviesu nacionala valsts. Tas jaakcepte katram, kas te grib klut par pilsoni. Eiropa gandriz visas valsts sai izpratne ir nacionalas valstis, un neviens par to nesatraucas, tas ir dabiski. Vienigi latviesi (ari raksta autors) apzinati vai neapzinati ir parnemusi krievu imperistu argumentaciju un sak saubities, vai Latvija patiesam ir latviesu valsts.

Tas nozime, ka padomju laika imigrantiem/kolonistiem un vinu pecnacejiem ir jaieklaujas latviesos, parnemot latviesu valodu, kulturu, ari vesturisko (kolektivo) atminu. Cilveks, kas svin 9.maiju nevar (nedrikst) klut par Latvijas pilsoni. Protams, ja tie velas, tie var paturet ari krievu valodu un kulturu ka savo otro valodu un kulturu, otro identitati blakus latviskajai. Bet tikai blakus, un nevis latviskas vieta.

Tada gadijuma vairs nebus grutibas ar naturalizaciju. Tas bus dabisks integracijas procesa noslegums (bet tas nedrikst but integracijas sakums!).

Tas, ka Latvija pastav krieviska partija – SC – jau pats par sevi ir absurds. Imigrantu/kolonistu (ari vinu pectecu) partijas esamiba jau pati par sevi liecina, ka vina nav (nevelas) ieklavusies latviesu nacija.

So tendenci nedrikst stiprinat, citadi Latvija no latviesu nacijas valsts klus par latviski-krievisku Latkrieviju. Tas butu klaja pretruna ar latviesu valstsnacijas interesem.

+5
-1
Atbildēt

7

    lindamarisfam > beigas 01.09.2011. 09.55

    Vai cilvēkiem, kuri atzīmē 8. maiju, drīkst dot pilsonību? Un tiem, kas, pārcēlušies citā laika joslā, nedzīvo pēc Latvijas laika, nebūtu tā jāatņem?

    Ja runā par 9. maiju, tad man nekādi nav skaidrs, kā loģiskā veidā to var tik neatraujami vienādot ar okupāciju. Neatzīmē jau okupāciju, bet gan uzvaru – pār nacistisko Vāciju. Tam, protams, bija konsekvences uz Latvijas vēsturi, bet tās bija konsekvences (!). Turklāt Trešā Reiha uzvara nesolītu mums neko labāku. Un ne jau 45. gada 9. maija notikumi noteica okupācijas procesus, bet gan krietni agrāki.
    Vai krievi Krievijā arī 9. maijā visi kā viens atzīmē Latvijas un citu mazo tautu pakļaušanu? Vai tas tā kā nebūtu tāds kā kompleksaino indivīdu egocentrisms. Viss Visums uz mani tik lūkojas… un skādē – man vien nabadziņam!

    Ja krievi atzīmētu 17. jūniju kā svētkus vai kādu ar Jaltas konferenci saistītu zīmīgu datumu, tad varētu teikt, ka viņi to dara par spīti latviešiem. Bet viņi atzīmē pavisam citu notikumu ar pavisam citu mērogu.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    buchamona > beigas 01.09.2011. 11.25

    Kaspars Gasūns….Ja runā par 9. maiju, tad man nekādi nav skaidrs, kā loģiskā veidā to var tik neatraujami vienādot ar okupāciju.+++ Elementāri Vatson :)) 1945.gada 8. maijā (laika joslu dēļ Maskavā 9. maijā) beidzās karš, kuram beidzoties PSRS tā arī neizvāca savu armiju no okupētās LR teritorijas. Gluži otrādi, balstoties uz šo armiju, okupētās LR teritorijā tika veiktas pasaules mēroga represijas pret iedzīvotājiem, fiziski tos iznīcinot, jeb pārvietojot aiz Polārā loka un tā vietā masveidā ievedot ļaudis no ” brālīgajām republikām”. Tādējādi tika vardarbīgi mainīts nac. sastāvs Latvijā. Punkts.

    Palasot Tavus komentus, pamanīju, ka Tu sāc pārkāpt vispār pieņemtās pieklājības normas, kuras valda starp IR komentētājiem, bet to var saprast – šādu reakciju situācijā, kad sāk pietrūkt argumentu :)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > beigas 01.09.2011. 12.39

    ——
    Ja ‘punkts’, tad vajag pielikt punktu 2. Pasaules karam – nevis turpināt šodienas paaudzēm karot savā starpā.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > beigas 01.09.2011. 12.46

    Un to var mierīgi izdarīt vienā datumā – 8. maijā apvienojoties, un pieminot visus tā ārprāta upurus, kuru sauc par 2. pasaules karu. Bez bungām, bet paklusējot

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    lindamarisfam > beigas 01.09.2011. 15.22

    @riņķī apkārt

    Tā ir gaumes lieta, kādā veidā tiek pieminēti upuri. Un šajā gadījumā ne tikai upuri, bet arī uzvara.

    9. maija svētki (tiem, kuriem tie ir svētki) laikā gaitā ir ievērojami transformējušies. Pāris gadu desmitus šo datumu vispār neatzīmēja – Staļins pats baidījās no tautas par milzīgajiem zaudējumiem. Tad kādu laiku dominēja militārisma un oficioza noskaņa. Šobrīd Latvijā tam jau ir festivāla pieskaņa. Bet tā ir šo cilvēku brīva griba – tāpat kā mūsu leģiona veterāniem (uzsveru – veterāniem, nevis neonacistiem) atzīmēt tā, kā viņi to vēlas.

    Šķiet, tas bija Tailors, kurš novēroja, ka reliģiskie rituāli ar laiku nereti transformējas… par bērnu rotaļām.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > beigas 01.09.2011. 15.30

    to Kaspars Gasūns
    “Neatzīmē jau okupāciju, bet gan uzvaru – pār nacistisko Vāciju.”

    Jebkādas cilvēka pazīmes zaudējušie organismi 9. maijā atzīmē Staļina asiņaino uzvaru pār cilvēcību un veselo saprātu, viņa paša izraisītā imperiālistiskajā WWII. Tas ka viņiem liegta patiesība par vēstures notikumiem, neatbrīvo tos no atbildības par WWII un staļinisma apoliģētismu.
    Vērienīgo svinēšanu gan varētu uzskatīt par mazohismu, jo krievu pārvaldītā teritorija tagad ir būtiski mazākā, kā bija kad viņu uzsāka šo karu un samazināsies ik brīdi, līdz visa krievu pasaulīte varēs savākties uz oda daikta galviņas.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    lindamarisfam > beigas 03.09.2011. 23.12

    @riņķī apkārt

    Es varbūt esmu pateicis, kaut ko nepatīkamu “nacionālonānistiem” (un acīmredzami daudzi sevi ar tādiem identificē), bet ar pieklājību man viss ir kārtībā. :) Atrodiet kādu vietu, kur es būtu nepieklājīgs. ;)

    Cita lieta ir nicīgs tonis. Jā, ar to es mēdzu arī neskopoties. Bet es patiešām nicinu boļševikus, nacionālboļševikus un fašistus. Un tieši tā izturos pret viņu ideju paudējiem.

    Par argumentiem. Varbūt. Bet varbūt arī man ir apnicis tos bārstīt cilvēkiem, kuri acīmredzami nav pietiekami izglītoti, lai izsekotu jebkādai (arī savējai) argumentācijas ķēdei. Jūsu paskaidrojums par 9. maija un okupācijas sasaisti man šķiet tam gana labs piemērs – rodas iespaids, ka Jūs pat nespējat uztvert manis iepriekšnosauktos argumentus, ka okupācijai krietni nozīmīgāki ir pavisam citi datumi. Turklāt ne jau okupācija tiek atzīmēta 9. maijā. Seko tikai ierastais pātars – kurš pierāda ko?

    Protams, ar Šerloha Holmsa cienīgu vērienu var sasaistīt jebko. Tikai nevajadzētu aizmirst, ka tas ir literārs darbs. Un viņa domu ķēdes tikai izklausās efektīgas. Mazliet kritiskāk uz tām palūkojoties, tā ir fikcija.

    0
    0
    Atbildēt

    0

lindamarisfam 01.09.2011. 01.11

Nacionālonānistiem acīmredzot vispār neinteresē problēmas risinājums; viss fokuss ir uz problēmu, par kuru ononēt.

Tad vēl tā uzskatāmi grūtā bērnība, kas no izteikumiem ir sazīmējama psiholoģiskajā portretā. Visi kā viens kaut kādi apdalītie, aizvainotie, ar rūgtumu sirdī – vergi savās pozīcijās pret pasauli. Vienmēr viņiem atradīsies kāds stiprāks, kas nodarījis pāri – Krievija, ASV, masoni, cionisti -, jo vergi. Nacionālsklāvi. :)

+1
-9
Atbildēt

6

    Sanšains > lindamarisfam 01.09.2011. 02.10

    Ja reiz “ad hominem”, tad lai iet ar’!

    Manā ieskatā, Jūs, Gasūn, esat jau kļuvis līdzīgs Paideram un Kučinskim – infantili un fanātiski spītējot iedomātam “nacionālradikāļu” fantomam, esat gatavs sākt noliegt pat faktus (nepamatotas žēlabas, utt. tās vienmēr esot) un gatavs aizrunāties vēl tālāk par caurmēra krievu šovinistu.

    Jūsu uzskatu, vai pareizāk, attieksmes evolūcija kāda pēdējā gada laikā ir ievērojama. Pašā pēdējā laikā Jūsu nervi acīmredzot ir sabeigti tiktāl, ka sākat pat rakstīt rupjības.

    Nožēlojams regress, Gasūn. Bet neesat tāds vienīgais. Kā jau minēju, Kučinskis šai ziņā ir Jums ļoti līdzīgs, un nupat vissvaigākais piemērs: bij. nacionālists Baķka vēlēšanās balsošot par Šleseru.
    http://www.diena.lv/latvija/politika/straumes-izvele-bus-atkariga-no-srp-lpp-lc-reitinga-13900655

    Jūs drīksat arī neatklāt savus dziļāk slēptos politiskos instinktus un nepaust savas politiskās simpātijas – varu iedomāties, ka skats nebūtu pievilcīgs.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Life Quality Managem > lindamarisfam 01.09.2011. 11.13

    Diemžēl tas latviešiem vairāk kā 700 gadu ilgajā verdzības posmā ir jau noslāņojies genofondā. Nesen pārlasiju Merķeļa “Latviešus” Tur visa šīsdienas situācija kā uz delnas. Tā verga domāšana sakņojas talak par PSRS laikiem.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Life Quality Managem > lindamarisfam 01.09.2011. 11.23

    Kādus faktus Gasūna kungs būtu noliedzis?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > lindamarisfam 01.09.2011. 12.00

    to Kaspars Gasūns
    Man prieks, ka vēl kāds sabraukušos bidlas atzīst par problēmu.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > lindamarisfam 01.09.2011. 16.32

    to Haris
    Domāju, ka Straumes seksuālo orientāciju būs pamainījuši Šļesara draudziņi, viņam atrodoties apcietinājumā, kaut arī par pidaru es viņu uzskatīju jau kopš tās reizes, kad viņš nosauca Godmani par “patriotu un īstu valsts vīru”

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > lindamarisfam 01.09.2011. 16.37

    to Aigars
    “Diemžēl tas latviešiem vairāk kā 700 gadu ilgajā verdzības posmā”

    Pēdējā gadu tūkstotī Eiropā verdzība bija saglabājusies tikai Bizantijā un krievijā. Tie esiet jūs, cilvēces atkritumi, kas vienmēr ir bijuši vergi ar nelieliem pārtraukumiem, no 1861.-1917. un 1991.-1993. gadiem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

simpsons 31.08.2011. 23.11

Nepilsoņu problēma atrisināsies dabīgā ceļā. Šobrīd 75% visu nepilsoņu ir vecāki par 60 gadiem. Pēc 20 gadiem nepilsoņu būs tik maz, ka nebūs vērts drukāt nepilsoņu pases. Kad viņi ies mainīt uz jaunu pasi, tiks izsniegta pilsoņa pase.

+4
0
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 31.08.2011. 17.50

to Niedra
“Nepilsoņu nevairošana”

Vo bļa, nu gan nodevi.
Protams, “nepisoņi” ir pelnījuši atpakaļ psrs pilsonību, ko tiem varmācīgi atņēma nolādēto čekas pederastu un komuņagu, LC*, valdīšana, ar visām no tām izrietošām sekām.

*Lai viņi mokās nosprāgt un aptaisās pirms tam.

+5
-3
Atbildēt

5

    Māris Bluķis > raimonds_bossltd 31.08.2011. 18.24

    Īsti nesaprotu ko Jūs ar šo gribat teikt.
    Kāda ir Jūsu paša nostāja?
    Par LC tā kā puslīdz skaidra, bet LC jau aptaisījās un nomira, sen, ja kas.
    Taču kāds ir Jūsu paša piedāvājums turpmākai rīcībai, nevis bijušā apspļaudīšanā.
    Piešķirt nepilsoņu bērniem PSRS pilsonību? Ļoti konstruktīvi:)
    Citādi viena vienīga žults, viss melns, aiz katra stūra čekisti un nelieši. Taču tas jau neko nerisina.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > raimonds_bossltd 31.08.2011. 18.40

    Niedra. Taču tas jau neko nerisina.
    ___________________
    Vai tad nu katram būtu jāpiedalās Krievijas iespaida sfēras paplašināšanā? Pietiks jau ar jūsu un dažu citu entuziasmu:)

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > raimonds_bossltd 31.08.2011. 20.03

    to Niedra
    Es varētu uzskaitīt pāris desmit LC neliešu, kuri vēl nav nosprāguši, bet smird vēl un diezgan veiksmīgi.
    Piešķirt t.s. nepisoņu bērniem citas valsts pilsonību Latvijas valsts nevar, var atjaunot vēsturisko taisnīgumu un atgriezt nepisoņiem tiem atņemto psrs pilsonību, kas jau automātiski pāriet viņu bērniem.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Māris Bluķis > raimonds_bossltd 01.09.2011. 15.09

    Un tas būtu vēsturiskais taisnīgums?
    Taisnīgi izrādās ir šķirot pareizajos un nepareizajos bērnus, kurus Latvijas valsts vēl izskolo un padara par nepilsoņiem.
    Manuprāt, tas ir ne tikai netaisnīgi, bet arī stulbi un stulba rīcība nav pelnījusi cieņu.
    Tas tad arī būtu valsts ieguvums – rīkojoties valstiski iegūt savu iedzīvotāju cieņu.
    Vai neienāk prātā, ka PSRS pilsoņi var sagribēt arī pašu valsti? Un viņiem būs pilnīga taisnība, jo tādā gadījumā Latvijas valsts pati atzītu PSRS tiesības uz pastāvēšanu.
    Jūsu priekšlikums drīzāk ir okupācijas seku vairošana nevis novēršana.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > raimonds_bossltd 01.09.2011. 15.19

    to Niedra
    “Jūsu priekšlikums drīzāk ir okupācijas seku vairošana nevis novēršana.”

    Okupācijas smagās sekas var novērst tikai integrācija, repatriācija vai utilizācija.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Māris Bluķis 31.08.2011. 17.23

Nepilsoņu nevairošana ir Latvijas valsts pašcieņas jautājums. Ir pilnīgi vienalga krievs vai latvietis, bet valstij ir jāvairo savu pilsoņu loks nevis tai nepiederošu cilvēku skaits.
Latvija kā valsts tikai iegūs, ja Latvijā dzimušie līdzīgi kā daudzās citās valstīs automātiski varēs iegūt Latvijas pilsonību. Pat ja dažos gadījumos tiks nošauts greizi, kopējais efekts būs pozitīvs. Jauno pavalstnieku iespējamā nelojalitāte ir tikai viens nenozīmīgs risks, pretstatā daudziem nopietniem valstiskuma apdraudējumiem. Piem. demogrāfija, apvērsumi vai ārvalstu agresija.

+2
-11
Atbildēt

1

    kristaps_drone > Māris Bluķis 01.09.2011. 09.38

    “Latvija kā valsts tikai iegūs, ja Latvijā dzimušie līdzīgi kā daudzās citās valstīs automātiski varēs iegūt Latvijas pilsonību.” – un ko tad Latvija kā valsts tādu iegūs, ja nav noslēpums?

    +7
    0
    Atbildēt

    0

Sanšains 31.08.2011. 15.43

Šķiet, ka lēnā naturalizācija un jaunu nepilsoņu dzimšana nevienu īpaši neuztrauc.
=============================
Šķiet, ka SC un PCTVL elektorāta papilidināšanās apsīkums ļoti uztrauc gadījuma latvieti Muižnieku no ASV, kurš ar krievu medijiem Latvijā runā latviski.

Šeit var paklausīties interviju, kur divi it kā tik atšķirīgi “politologi” – vecais komunists/mūslaiku “guru” Ojārs Skudra un “trimdas latvietis” Muižnieks – viens caur otru centīgi lauzās krieviski. Bez šaubām, to viņi dara tikai tāpēc, lai ikviens krievu sētnieks vai vienkārši latviski saprast negribošs krievu šovinists varētu NEPĀRPRAST tik nozīmīgo vēstījumu.
http://www.mixnews.lv/ru/audio/43/page/9
(2. jūnija raidījums)

Un neaizmirsīsim, ka šo konjunktūristu – faktiski moderno laiku komjaunieti – vairākus gadus pēc ieceļošanas Latvijā ar darbu (siltu vietiņu) nodrošināja Ēlertes vadītā Sorosa fonda sponsorētais Etnisko studiju centrs. Jā, lai kā te, “Ir” aprindās, kādam negribētos noliegt Sorosa naudas un Ēlertes lielo ietekmi 90. gados.

Kad nu pirmos gadus Muižnieks tādā veidā “izvilka”, tad vēlāk radās iespēja uzkalpoties par nozīmīgu mācībspēku mūsu Alma Mater. Jaunajam marksistam acīmredzot nepavisam nav bijis grūti iekļauties veco marksistu Rozenvalda, Ašmaņa, Skudras, arī Apines kompānijā.
Tā nu šis politkorektumā svaidītais amerikānis ar krievisma tendencēm tagad ikdienā var nodarboties ar mūsu jauniešu smadzeņu skalošanu. Un mēs to pieļaujam.

+13
-2
Atbildēt

6

    Sanšains > Sanšains 31.08.2011. 16.20

    Par vēlu pamanīta kļūda:
    Diemžēl Muižnieks ar krievu medijiem Latvijā runā KRIEVISKI, nevis LATVISKI.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Liene > Sanšains 31.08.2011. 17.00

    Nevis “diemžēl”, bet “par labu esam”. Ja jūs nebūtu latvietis, jūs arī to būtu sapratis.

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Sanšains 31.08.2011. 17.19

    @buen-a
    Starp citu- “diemžēl” gan. Jo šis ir viens no mīnusiem, kāpēc ar latviešu valodas zināšanām ir tik švaki- latvieši paši nemaz neraujas ar nelatviešiem runāt latviski. Tajā skaitā- masu medijos. Ja latviešu kanālos regulāri iet filmas krieviski ar titriem latviešu valodā, tad kāpēc gan visi tie ķe ve pjaķ, ren ķi vi un pervij baļķijskij nevarētu laist ar titriem krieviski, ja latvietis runā latviski?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Liene > Sanšains 31.08.2011. 17.24

    Titri naudu maksā. Esiet tik laips, kļūstiet par sponsoru savai idejai.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 31.08.2011. 18.45

    Haris. Jaunajam marksistam acīmredzot nepavisam nav bijis grūti iekļauties veco marksistu Rozenvalda, Ašmaņa, Skudras, arī Apines kompānijā.
    ____________________
    O, sarkanais dinozaurs Ašmanis! Tas tik ir eksemplārs! Gan okupāciju, gan latviešu valodas ierobežošanu LPSR noliedz:) Vai tad viņš vēl turpina skalot studentu smadzenes? Viņam jau sen bija jābūt pensijā!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Sanšains 02.09.2011. 14.32

    Itkā latviešu titri latviešu kanālos krievu filmām būtu bez maksas…

    0
    0
    Atbildēt

    0

RaivoLeimanen 31.08.2011. 15.27

Man arī šķiet, ka tie-lielais vairākums, kuri ir gribējuši integrēties,to sen jau ir izdarījuši, bet tie, kuri nav gribējuši,uzvedas jo dienas, jo izaicinošāk.Un šī auklēšanās, manuprāt, to tikai pastiprina.

+24
-2
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > RaivoLeimanen 31.08.2011. 15.40

    ——
    Nevis ”auklēšanās”, bet ”muļļāšanās”. Ja ”politmafijas” mērķis ir pēc iespējas dziļāk ievilkt (integrēt) Latviju jaunajā savienībā ES, tad būs jāievēro Briseles ‘spēles noteikumi’. Arī attiecībā pret nepilsoņiem, kuru milzīgo skaitu radīja pati ”politmafija” 1990-os gados. Pārvērtēja savus spēciņus demokrāti-reformatori, nenovērtēja riskus, tagad vairs muļļāties nav laika – tagad būs jāveic kardinālas reformas. Saturās, ”antiņi” – pēc 17.septembra ies jautri.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Normunds > RaivoLeimanen 31.08.2011. 22.14

    Piekrītu, auklēšanās ir galvenā problēma integrācijā.Tā jau bija pašā sākumā un radīja cittautiešos to noskaņojumu kas ir pašreiz; gan jau to pilsonību iedos tāpat, ja ne taisīsim traci un mums vēl piemaksās. Tieši šī auklēšanās radījusi “jaunpilsoņus”, kas “nezin” vēsturi un nelieto valodu. Līdz ar to naturalizācija ir “ražojusi brāķi”, sašķeļot Latviju de fakto divkopienu valstī, līdz ar to integrācija dabiski “nomirst”. Krieviem, nepilsoņiem vai ārpilsoņiem, tā nav vajadzīga lai iekļautos krievu kopienā. Automātiska pilsonības piešķiršana nepilsoņu bērniem šobrīd ir viens no latviešu tautas pašnāvības veidiem.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Life Quality Managem > RaivoLeimanen 01.09.2011. 11.20

    Gribētos izvērstāku skaidrojumu kā automātiska pilsonības piešķiršana nepilsoņu bērniem var izraisīt latviešu tautas pašnāvību. :DDD
    Latviešu pašnāvība ir zemā dzimstība un emigrācija.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

astra_ozo 31.08.2011. 15.11

man šķiet, ka 2300 valstij naidīgu cilvēku katru gadu klāt – tas jau tā ir daudz – un to vēlas palielināt līdz 4000 ! Absurds. :)
Mans priekšlikums būtu naturalizācijas procesā iesaistīt sabiedrību. Visus naturalizēties gribošus laist caur sabiedrības pārstāvju komisijas sietu , kur vienkārši cilvēki iz tautas, latvieši , varētu kārtīgi noskaidrot- kāpēc bijušajam kolonistam nepieciešama Latvijas pilsonība, vai viņš tiešām vēlas iekļauties mūsu sabiedrībā?
Citādi naturalizācija kļuvusi par pārlieku formālu padarīšanu. Atķeksē pareizās atbildes lapiņās, lauzītā latviešu valodā nomurkšķ iezubrītus “topikus” un pilsonis gatavs… :)
Dīvaini, ka pēc Kravcova gadījuma, kurš turklāt skaitās likumīgs!?! , neviens (ne Ēlerte, ne Pabriks) nav ierosinājis izmaiņas naturalizācijas kārtībā.
Es arī būtu ar mieru reizi nedēļā piedalīties šādās eksaminācijas komisijās (mans viens vakars ir brīvs). Bez maksas, protams.

+11
-3
Atbildēt

14

    Signija Aizpuriete > astra_ozo 31.08.2011. 15.31

    ——–
    ” Bez maksas, protams” – Neķer bebrus, jo šitais ”bez maksas” variants kapitālismā vairs neiet cauri…..
    Par maksu, par peļņu,par labu biznesu un reformām! Mācās,’antiņi’, no amerikāņa Muižnieka – mācieties no ASV prezidenta Obamas:
    ”(..)Today, there are an estimated 11 million undocumented immigrants here in the United States. (..) What we really need to do is to keep up the fight to pass genuine, comprehensive reform. That is the ultimate solution to this problem. That’s what I’m committed to doing. (Applause.)…”
    Obama’s Speech on Immigration Reform
    http://www.realclearpolitics.com/articles/2011/05/10/obamas_speech_on_immigration_reform_109823.html

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 31.08.2011. 16.16

    Darbs sabiedrības labā var notikt bez maksas un pat kapitālisma citadelē ASV to augstu vērtē. Piemēram, dažādas kaimiņu patruļas, lai kopīgi aizsragātu savu īpašumu pret bandītiem, utt.
    Taču te mēs darītu daudz svarīgāku lietu – aizstāvētu savu valsti.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > astra_ozo 31.08.2011. 19.04

    andza – ” man šķiet, ka 2300 valstij naidīgu cilvēku katru gadu klāt – tas jau tā ir daudz”.
    ———————————————-
    Nu lūk, viens absolūti radikāla un absolūti neadekvāta sprieduma piemērs, taisni tādi spriedumi rada nepilsoņos nevēlēšanos naturalizēties un plaisu starp tiem un šo valsti.
    Tu esi izdarījis kādus pētījumus, ka vari apgalvot, ka 100% visi naturalizētie ir valstij naidīgi?
    Viedoklis ļoti radikāls, bet, balstīts uz kompleksiem un fobijām, nevis uz realitāti.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 01.09.2011. 00.22

    Tu, džerīt, vienmēr “zini”, ko domā Iesalnieks un Co. Kāpēc tev šķiet, ka kāds nevarētu apmēram nojaust valstij naidīgu cilvēku domas?
    Reiz jau tev jautāju – kurā neta portālā burzās Latvijai lojāli cittautieši? :)))))) Pirms gada tu neko sakarīgu nevarēji nosaukt. Ķipa – viņi jau tādi klusiņi…
    Bet es labprāt ar viņiem padiskutētu… :)

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    lindamarisfam > astra_ozo 01.09.2011. 01.03

    @andza

    “..laist caur sabiedrības pārstāvju komisijas sietu , kur vienkārši cilvēki iz tautas, latvieši..”

    Beidzot tikām vaļā no tās boļševiku varzas ar visām viņu tribunālu tiesvedības tradīcijām… atkal “vienkārši cilvēki iz tautas” raujas “sijāt”.

    Vēl tikai viens jautājums – kādi būs “vienkāršības” un “latvietības” kritēriji? Vai “vienkāršības” pazīmes būtu proletāriska/zemnieku izcelsme un izglītības trūkums? Un cik etniski (vai ideoloģiski) tīram jābūt, lai kvalificētos kā “latvietis”?

    P.S. Ļoti labrpāt dzirdētu kāda VL! (tagad formāli NA) pārstāvja viedokli par šādiem izteikumiem “iz tautas”.
    P.P.S. Un tikai nestāstiet, ka starp latviešiem nav fašistu un nacionālsociālistu.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > astra_ozo 01.09.2011. 06.30

    Andza – ar vienu vārdu sakot – tiesāsim un spriedīsim pēc “revolucionarās sirdsapziņas”?
    Vienmēr esmu teicis, ka VL fani absolūti neatšķiras pēc savas domāšanas tipa no boļševikiem.
    Pateikšu tādu baigo jaunumu – civilizētā pasaulē tā nespriež, šis ir taisni NVS valstīm raksturīgs domāšanas veids – “savējais – svešais”, sarežģītu lietu noreducēšana līdz primitīvām, un loģikas aizstāšana ar “sajūtām”, taisni tādi nāca pie varas Krievijā tai 1917 g apvērsumā.

    Par tiem Latvijai lojāliem cittautiešiem – tādu ir pietiekami, pats tādus pazīstu, bet, nez vai kādam no tiem būtu sava lojalitāte jāpierāda cilvēkiem, kas jau iepriekš uzskata visus, pat latviešus, kas nepiekrīt VL domām, par nelojāliem, jūsu izteikumi par V un ZRP to pierāda.
    Bez tam nav interesanti diskutēt ar cilvēkiem, kuriem faktu vietā ir “nojausma” vai “sajūtas”.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    lindamarisfam > astra_ozo 01.09.2011. 09.58

    @andza

    Nacionālists + boļševiks = nacionālboļševiks.

    Jums pat nav pašam jāizstrādā sava ideoloģiskā pozīcija. Ļimonovs to jau ir izdarījis. Tikai jāaizvieto krieviskā komponente ar latvisko. ;)

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > astra_ozo 01.09.2011. 11.50

    to Kaspars Gasūns
    “P.P.S. Un tikai nestāstiet, ka starp latviešiem nav fašistu un nacionālsociālistu”

    Un nestāstiet, ka 90% krievu nav fašisti – neostaļinisti!!!
    Kurš tad cits balsoja par 50 000 čečenu bērnu zvēriskām slepkavībām, karu pret Gruziju, kam Staļins ir izcilākais krievs visā vēsturē, kas sajūsminās par terora aktu pret Polijas prezidentu?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 02.09.2011. 00.35

    dzeris: Par tiem Latvijai lojāliem cittautiešiem – tādu ir pietiekami
    —————
    Tad kāpēc Vienotības politiķi vēlas pasludināt SC (kuriem Kononovs ir varonis) par visu krievvalodīgo pārstāvjiem, tu taču pats viemēr mal veco dziesmiņu,ka viņiem ir trešdaļa balsu.
    OK, draudzēsimies ar lojālajiem, tiem, kas nesvin okupācijas gadadienas un tiem, kam galvaspilsēta ir Rīga, nevis Maskava.

    p.s Nu esi cilvēks, pasaki, kur ir kāds (nu vismaz viens… :) ) lojālo sveštautiešu preses izdevums, kur ir viņu portāli, kāda vietiņa kur viņi negāna Latviju un mūsu tautu… :) ???

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Laila > astra_ozo 02.09.2011. 13.02

    Dzeri, bet kā tad reaģēt uz Rīgas ielās redzamo, kad jaunieši, kuri PSRS ir tikai bildītēs un propogandas filmās redzējuši, kā arī no saviem “senčiem” saklausījušies, staigā krekliņā ar uzrakstu “CCCP”? Muižnieks tikai aizmirsa piebilst, ka Valsts apmaksātās izglītības iestādēs, latviešu literatūras klasiķus nelasa, jo irtak “veļikorusskije pisāķeļi” Puškins, Ļermontovsd & u.tml. Ja netici, aizej uz jebkuru “krievvalodīgo” skolu un pajautā bērniem: Kas ir A. Grīns, V. Lāms, A.Kolbergs, J. Pliekšāns, A. Pumpurs un pat V. Lācis ar A. Niedru…???

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > astra_ozo 02.09.2011. 23.32

    to Latvijas_maniak
    Neuzdod tādus stulbus jautājumus! Viņš nosprāgs kā Latvijas valsts un latviešu tautas nīdējs un nekas to vairs nepārliecinās par pretējo.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    lindamarisfam > astra_ozo 03.09.2011. 22.43

    @Latvijas_maniak

    Krekliņš ar CCCP, protams, ir drīza pasaules gala droša pazīme. Vienā Muse klipā ģitārists arī ir sarkanā treniņtērpā ar šādu pašu burtu kombināciju uz krūtīm. Nez, vai viņš to kā mērķtiecīgu aizvainojumu latviešu tautai?

    Turklāt nevajadzētu aizmirst par kvantitatīvo argumentu – cik tad liels procents iedzīvotāju lieto šādus aksesuārus?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    lindamarisfam > astra_ozo 03.09.2011. 22.54

    @Latvijas_maniak

    “..A. Grīns, V. Lāms, A.Kolbergs, J. Pliekšāns, A. Pumpurs un pat V. Lācis ar A. Niedru..”

    Un latviešu bērni izrāda pastiprinātu interesi par šiem autoriem? Kurš un cik daudz tad šos lasa? Turklāt Jūs esat īpaši pacenties nosaukt viduvējības, izņemot Raini (kuru gan speciālisti mēdz vērtēt ļoti neviennozīmīgi), kuras patiešām nestāv vienā plauktiņā ar pasaules līmeņa klasiķiem, kā Puškins. Katrai mazai tautiņai ir pa ducim hrestomātiski svarīgu autoru, kuru darbiem nav īpašas literārās vērtības, bet tie ir nozīmīgi literatūras hrestomātijas kontekstā. Piemēram, Jūsu nosauktais Pumpurs ir spilgts piemērs.

    šobrīd jaunatne vispār tik maz lasa literatūru, ka labākajā gadījumā iepazīst kādu daļu no pasaules un savas tautas klasikas. Nav itin nekāds brīnums, ka krievi – labākajā gadījumā – izlasa tikai Puškinu. Un paldies viņiem kaut vai par to! Tātad “kačā” savu inteliģenci. Un inteliģentam cilvēkam, kā zināms, ir vieglāk integrēties, viņi arī labāk sadzīvo ar citām tautām.

    P.S. Interesanti, ka, piemēram, Čaku vai Elsbergu Jūs nenosaucāt. Tie vēl būtu saistoši jauniešiem un ir ar pasaules vēriena potenciālu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dassdf > astra_ozo 07.09.2011. 01.07

    Lūk, cik interesanti! Cītīgi paklausījos šīs it kā visai slavenās grupas (‘Muse’) dažus diskus un nobrīnījos, cik pašvaka mūziciņa. Tagad sapratu kāpēc. Viņi, spriežot pēc te pieminētā apģērba, ir vienkārši muļķi.
    P.S. Es visus, kas grozās, tērpušies krekliņos ar Če Gevaras ģīmi vai augstāk minētiem uzrakstiem uzskatu par idiotiem, jo viņi absolūti neapjēdz, ko viņi pauž. (Paskatieties piemēram Vikipēdijā šķirklī ‘Roger Scruton’ šī gudrā, konservatīvā filozofa pieredzi un domas par 1968. gada studentu nemieriem Parīzē)

    0
    0
    Atbildēt

    0

kristaps_drone 31.08.2011. 14.59

Muižnieks, savulaik būdams integrācijas ministrs, bija īsta Latvijas nelaime. Tagad viņš turpina tādā pat garā skalot cilvēkiem smadzenes. Dzimis un mācījies rietumos – ASV, bija visas iespējas iegūt normālus civilizētus uzskatus, taču fanoja par krieviju un iemācījās krievu valodu, tāpēc viņa skatījums uz nepilsoņu jautājumu Latvijā ir nevis rietumniecisks, civilizēts, kā nospiedošam vairākumam rietumu latviešu, bet caur kremļa prizmu. Vai kāds viņa šeit publicētajā savārstījumā atrada kādu atšķirību no kremļa un SC mums tik pierastajiem tekstiņiem? Ja 20 gadus pēc neatkarības atgūšanas, neskatoties uz to, ka Latvijas ceļš, Muižnieka iedvesmots, uzbāzīgi dāļāja nepilsoņiem pilsonību, tā audzējot SC elektorātu, šeit vēl ir nepilsoņi, tas parāda tikai un vienīgi šo cilvēku personisko apzināto izvēli. Ja vecāki neuzraksta iesniegumu, lai viņu bērniem piešķir pilsonību, tad tā ir vecāku apzināta izvēle. Kādi Latvijas pilsoņi un patrioti izaugs ģimenē, kur vecāki paši apzināti nav naturalizējušies, kur vecāki neizdara mazumiņu, lai bērni kļūtu par pilsoņiem – neuzraksta iesniegumu? Šādās ģimenēs izaugs ( un izaug!)Latvijai nelojāli un pat naidīgi cilvēki! Ne velti ar katru gadu pieaug atklāto valsts ienaidnieku skaits – to mēs redzam 9. maijā un 13. oktobrī! Un ja valodas nezināšanas dēļ kāds izkrīt naturalizācijas eksāmenā, tas tikai lieliski ilustrē mūsu “bilingvālās” izglītības sistēmas kvalitāti! Muižnieks, neskatoties uz savu latvisku uzvārdu un izcelsmi, sludina kremļa un SC idejas, un ir taču muļķi, kas us to uzķeras!

+17
-3
Atbildēt

0

Joho Džons 31.08.2011. 14.54

Pilnīgi piekrītu, ka Latvijas Republikā dzimušam bērnam vajag piešķirt pilsonību automātiski, ja vien nav citi nosacījumi pret to. Tā ir pilnīga tumsonība un mistiskas bailes no nezin kā, ka šie 200 bērni gadā, izdarīs vai pieņems tādus lēmumus, kas kaitēs Latvijas valstij. Ja no tā ir bail, tad šos bērnus uzreiz vajadzētu audzināt par patriotiem, rūpēties par viņiem un ļaut lepoties ar savu valsti. Kategoriski atstumjot šos cilvēkus gadu no gada, domāju, ka veidojas rūgtums un protests, kas nevienam nav nepieciešams.
Tāds neliels labojums, bet tik daudz pozitīva varētu dot.

+2
-13
Atbildēt

6

    astra_ozo > Joho Džons 31.08.2011. 15.18

    Daudziem ir rūgtums, ja ieejot Rīgā autoservisā ar tevi neviens “nevēlas” runāt latviski. Tas taču ir tāds sīkums – Latvijā dzīvojot iemācīties latviešu valodu un to lietot.

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Joho Džons 01.09.2011. 00.16

    protams, ka jāiet uz citu servisu, un es tā arī daru, lai gan m_baibai centos atbildēt iironiski.
    Ja runā nopietni. Vai par omītes izsūtīšanu uz Sibīriju vai radinieka spīdzināšanu drīkst būt neliels rūgtums? Vai arī tas jānoraksta uz abstraktiem “staļinisma noziegumiem” (no kuriem cietušas visas tautas, tajā skaitā dižā krievu tauta) ?

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    lindamarisfam > Joho Džons 01.09.2011. 00.38

    @andza

    Vai automātiskā pilsonības došana uzlabos vai pasliktinās situāciju?

    Un tieciet taču vienreiz galā ar to savu rūgtumu sirdī! Šķiet, esat (nomināli) pieaudzis cilvēks. Citādi visai valstij un tautai uzkraujat savu problemātisko bērnību (kas tīri statistiski varētu būt primārais demonstrēto kompleksu un verdziskās attieksmes cēlonis).

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    lindamarisfam > Joho Džons 01.09.2011. 00.46

    @andza

    Nejauciet omītes dzīvi ar savējo. Un krievus uz ielām – lai arī kādu vēsturisko notikumu dēļ tie te neatrastos – ar savu radinieku konkrētajiem pāridarītājiem.

    Starp citu, visu šeit esošo krievu vainošana pavisam citu cilvēku pastrādātajos noziegumos arī ir sava veida abstrakcija (precīzāk gan projekcija). Turklāt ačgārna.

    Tad par ko Jums galu galā ir rūgtums – par savai ģimenei nodarīto vai par krievu valodas prasmēm? Vai arī viens tiek projicēts uz otru? Un vēl paliek jautājums, kas tad tiek projicēts uz radinieku ciešanām?

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Joho Džons 01.09.2011. 11.43

    to m_baiba
    “tad šos bērnus uzreiz vajadzētu audzināt par patriotiem”

    Tos bērnus par zvēriskiem bidlām audzina 1. baltijas anāls un senču varoņsāgas par vecenīšu izvarošanām, masu slepkavībām un laupīšanām okupētā Austrumeiropā.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    juhans > Joho Džons 01.09.2011. 22.10

    Kaspars Gasūns saka: “…kas tīri statistiski varētu būt primārais demonstrēto kompleksu un verdziskās attieksmes cēlonis…”
    Gasūna kungs, vai Jūs gadījumā tīri statistiski nevarētu būt mantojis “Mērnieku laikos” primāri demonstrēto Pietuka Krustiņa kompleksu?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

daina_tabuna 31.08.2011. 14.49

Vai man kāds var populāri pastāstīt, kāpēc ir tik būtiski, lai vairāk cilvēkiem būtu Latvijas pilsonība? ASV ir miljoniem cilvēku ar baltajām (analogs mūsu violetajām) pasēm. Kaut kā neesmu dzirdējis, ka ASV baigi satrauktos, ja imigranti nedabū smukās zilās pasītes.

Kas attiecas uz bērnu pilsonību, tad tur risinājums ir pavisam vienkāršs- būtu jāpietiek tikai ar viena vecāka iesniegumu. Bet došanu automātiski neatbalstu. Ja nu bērna vecāki nemaz negrib, ka viņu bērns staigā ar kaut kādas banānu republikas pilsonību? Varbūt viņi nākotnē plāno atgriezties etniskajā dzimtenē un tad bērnam būs problēmas.

+12
-1
Atbildēt

3

    Life Quality Managem > daina_tabuna 31.08.2011. 15.14

    to $ To jau arī Muižnieks piemineja, ka tas notiek automatiski, ja vecaki neiebilst. Ja vecāki iebilst tāda gadījumā bērns nekļūst par pilsoni. Tas uzliktu vecākiem par pienakumu padomāt par sava bērna nākotni. Man šķiet labs priekšlikums.

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 31.08.2011. 17.12

    Vienskaitlī! Ir jāpietiek ar viena vecāka iesniegumu, lai dotu pilsonību. Ja otram vecākam pēc tam rodas kādas pretenzijas, tad tas ir viņu pašu iekšējais kašķis, nevis vēl valstij būtu jājaucas ģimenes nesaskaņu nogludināšanā.

    Bet jebkurā gadījumā- ne automātiski. Ar nosacījumu, ka viens no vecākiem to prasa. Citādi sanāk, ka valsts nolemj vecāku vietā.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    lindamarisfam > daina_tabuna 01.09.2011. 00.13

    @Dolārs

    Pēc Jūsu loģikas sanāk, ka valsts nepārtraukti smagi pārkāpj pilsoņu tiesības pašiem izlemt sava bērna nākotni – valstpiederību.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

juhans 31.08.2011. 14.09

“…Vajadzētu atjaunot valsts finansētus kursus naturalizēties gribētājiem…”saka Nils Muižnieks.
Nevajadzētu vis! Nedomāju, ka Muižniekam būtu tiesības spriest, kā izlietot manus nodokļus. Taču neviens neliedz šādus kursus par SAVU NAUDU finansēt privātpersonām, piemēram, Nilam Muižniekam.

+17
-3
Atbildēt

1

    lindamarisfam > juhans 01.09.2011. 00.12

    Jūs neesat vienīgais nodokļu maksātājs valstī. Un nav arī teikts, ka saprātīgākais. Attiecīgi Jūsu pozīcijas, pat labi domātās, var nebūt produktīvas valstij un tautai.

    Hitlers gribēja paplašināt vācu Lebensraum… rezultātā tā krietni saruka. Ar “labiem” nodomiem var panākt arī pretēju efektu, jo to producētāji nav īsti adekvāti, bet metodes ved uz citu rezultātu.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

Life Quality Managem 31.08.2011. 14.06

Situācija ar nepilsoņiem tiešām ir nopietna. Varetu jau noteikt termiņu kurā visiem jānaturalizējas. Tikai lieta tāda, ka šie cilveki nav nevienas valsts pilsoņi līdz arto, beidzoties nepilsoņa statusam, tapat nav risinajuma, ko darīt talāk. Tapēc Muižniekam pilnīga taisnība problēma ir jārisina valstiski.
Es tikai nesaprotu, ar ko savulaik nodarbojās Integrācijas lietu ministrija. Tāda taču eksistēja ļoti ilgu laiku.

+1
-14
Atbildēt

8

    daina_tabuna > Life Quality Managem 31.08.2011. 14.58

    Nav nekāda problēma. Ne nopietna, ne smieklīga. Nepilsoņa statuss nebeidzas. Tā arī lai turpina dzīvot ja negrib/nespēj naturalizēties. Kamēr vien viņi ir nepilsoņi- viņiem ir vienkāršs mehānisms kā dabūt Krievijas pilsonību (šķiet, arī Ukrainai, Baltkrievijai un Kazahstānai ir kaut kas līdzīgs). Viņi ir bijušās PSRS pilsoņi, nevis “nav nevienas valsts pilsoņi”. Tā ir būtiska atšķirība. Agrāko franču, spāņu, portugāļu un britu koloniju iedzīvotājiem arī savulaik bija vienkārši mehānismi, kā iegūt kolonizētājvalsts pilsonību. Kad Honkonga nonāca Ķīnas pārvaldībā, daudzi ar Honkongas pilsonību itin vienkārši ieguva britu pavalstniecību. Mums nevajadzētu likt šķēršļus kolonizatoriem atgūt savas etniskās dzimtenes pilsonību ne šobrīd, ne arī jebkad nākotnē, lai viņi drīkstētu pārdomāt arī dienu pirms savas nāves.

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Life Quality Managem 31.08.2011. 15.05

    >Aigaram
    “Es tikai nesaprotu, ar ko savulaik nodarbojās Integrācijas lietu ministrija. Tāda taču eksistēja ļoti ilgu laiku.” – a to Tu pajautā Muižniekam, viņš ilgus gadus šo ministriju vadīja.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    To $ Lieta tāda ka PSRS pilsonību iegūt vairs nav iespejams, tādas valsts vienkārši nav. Un jācer, ka vairs arī nebūs.:)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Life Quality Managem 31.08.2011. 15.23

    “Es tikai nesaprotu, ar ko savulaik nodarbojās Integrācijas lietu ministrija. Tāda taču eksistēja ļoti ilgu laiku.” – a to Tu pajautā Muižniekam, viņš ilgus gadus šo ministriju vadīja.
    ————–
    Ko viņš darīja? – izveidoja mazākumtautību padomi (integrācijai, laikam taču), kur visi pasākumi notika krieviski. Kā mēs jau sen un labi zinām – internacionālās saziņas valodā. Tā faktiski ir jaunu padomju pilsoņu veidošana, kur visas mazākumtautības kļūst par krieviem. Vai Mums tas ir izdevīgi?

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Life Quality Managem 31.08.2011. 15.59

    andza:
    izveidoja mazākumtautību padomi (integrācijai, laikam taču), kur visi pasākumi notika krieviski.
    ======================
    Vai tiešām tie pasākumi notika KRIEVISKI?… Žēl, ka nezināju to jau toreiz.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Life Quality Managem 31.08.2011. 16.22

    šajos pasākumos pirmās frāzes pieklājības pēc bija latviski, bet pēc tam viss notika krieviski. Tā teikt “lai visi saprot”.
    p.s. Nesen pa TV bija Rīgas svētku reklāma, kur viens Rīgā dzīvojošs armēnis ‘tīrā’ krievu valodā stāsta par lielisko armēņu? virtuvi… Ķīnietis savus bērnus Rīgā sūta krievu skolā utt.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    lindamarisfam > Life Quality Managem 31.08.2011. 23.59

    “visi pasākumi notika krieviski”

    Tos, kas jau prot latviski, īpaši integrēt vairs nevajag… :D

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Life Quality Managem 01.09.2011. 00.09

    @ Gasuuns
    ?

    0
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 31.08.2011. 13.56

Es nezinu nevienu valsti pasaulē, (varbūt tikai Igaunija), kur tā auklētos ar bezvalstniekiem tā, kā tas notiek Latvijā. Kam mums ir vajadzīgi pilsoņi ” pret paša gribu”? Par maz vēl SC vietas Saeimā? :) Jebkuram nepilsonim LR garantē tiesības kļūt par pilsoni. Ar to būtu jāpietiek.

+28
-1
Atbildēt

11

    Life Quality Managem > buchamona 31.08.2011. 14.19

    Un ko tad iesākt?

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 31.08.2011. 14.46

    Un, kas būtu jāiesāk? :)) Viņi ar savu nepilsoņu pasi var braukāt bez vīzas no tālajiem Austrumiem līdz Portugālei – priviliģēti ļaudis :)

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    Life Quality Managem > buchamona 31.08.2011. 15.33

    Es domāju Latvijai kā valstij noteikti ir daudz problēmu. Nu piemēram no minetajiem 319 267 cilvekiem noteikt 25% ir karaklausībai atbilsoši, bet mobilizēt šos cilvēkus nevar, jo viņi nav pilsoņi tie ir 79 816 cilvēki.

    +1
    -19
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 31.08.2011. 15.38

    Mēs esam NATO dalībvalsts ar profesionālu armiju un apmācitu zemessardzi, kam mums vēl nepilsoņi? :)

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    Life Quality Managem > buchamona 31.08.2011. 15.42

    Ja karš notiktu Latvijas teritorijā bail, ka ar apmācītu armiju un NATO būtu par īsu. Bet tas tikai bija viens piemers.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Aija Neļķe > buchamona 31.08.2011. 16.11

    Kā tad, ieročus vēl viņiem gribi dot. Nākamajā brīdī stobrs būs tev sejā.

    +16
    -4
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > buchamona 31.08.2011. 16.12

    Aigars, vēl tikai tāds sīkums, ka šiem iesauktajiem ir jābūt LR lojāliem. Konflikta kadījumā ar KF(hipotētiska) – kā šķiet uz kuru pusi šādi cilvēki vērstu stobrus ?

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    Life Quality Managem > buchamona 31.08.2011. 16.30

    Kādiem tas ir tādiem? Tur jau tā lieta, ka tiklīdz cilvēks runa krieviski, tā tiek potenciali uzskatīts par valsts nodevēju. Un tā teikt: “Baigi vajag iet un nolūgties tiem, kuri tevi ienīst.”

    +1
    -15
    Atbildēt

    0

    lindamarisfam > buchamona 31.08.2011. 23.58

    @Iesalnieks

    Vai ieročus drīkst dot tikai etniskajiem latviešiem un/vai (latviešu) nacionālistisko un šovinistisko partiju biedriem?

    Kāds tad vēl ir kritērijs bez pilsonības? Ja runā par lojalitāti – pēc būtības izplūdis jēdziens – tad to nepārbauda arī latviešiem.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    ieva_sture > buchamona 02.09.2011. 09.24

    Kur tad vēl bez Latvijas un Igaunijas pastāv nepilsoņa institūts?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > buchamona 02.09.2011. 23.28

    to tomsmiks
    Protams, idiotisms.
    Par to saki paldies nolādētiem čekas pederastiem un komuņagām, LC, kas viņiem piešķīra “nepilsoņu” statusu psrs pilsonības vietā, ar visām no izejošām sekām.

    0
    0
    Atbildēt

    0

mary75 31.08.2011. 13.42

Samērā vienpusējs Muižnieka viedoklis.
No vienas puses, liels nepilsoņu skaits, saprotams, it kā nav labi.
No otras puses – visas atbildības uzvelšana valstij arī galīgi garām.
Ja kādam ir vēlme kļūt par šīs valsts pilntiesīgu pilsoni, tad, pieliekot minimālas pūles, katram ir iespējas naturalizēties, ja kāds to darīt nevēlās, tātad, viņam tas nebūt nav tik svarīgi, vai arī, viņš vēl arvien uzskata, ka dzīvo PSRS, nevis Latvijas republikā.
Un kāpēc Latvijai vajadzīgi pilsoņi, kuri paši īsti nav pārliecināti, vai vēlas tādi būt, un, nav gatavi darīt neko, lai par tādiem kļūtu?

+17
-2
Atbildēt

10

    Life Quality Managem > mary75 31.08.2011. 14.12

    Iedomājies, Džeri, sevi viņu vietā. Kāpēc tev būtu jāpievienojas baram, kurā tevi neviens nevēlas redzēt. Jo visus 20 atjaunotās valsts gadus šie cilvēki jutušies atstumtāki un atstumtaki. Domā, ka ar saukli: “Ja, tu okupants tāds, gribi dzīvot ar pareizajiem cilvekiem, tad runā latviski” var kādu uzaicinat pievienoties kopejai idejai?

    +4
    -18
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > mary75 31.08.2011. 14.21

    Aigars: Palasi krievu portālu komentārus. Naids, gan pret valsti, gan pamatnāciju līst ar uzviju.
    Lai dabūtu vadītāja apliecību ir jākārto eksāmens, kas grib pārvietoties bez automašīnas iet kājām. Tieši tāda pati situācija ar nepilsoņiem. Ir izvēles brīvība, naturalizēties vai nē. Un kas attiecas uz nepilsoņu bērniem, tad paldies, lai saka saviem vecākiem, kura nedomā ne par sevi, ne savu bērnu nākotni. Ja gribas dzīvot šādā statusā, valsts nav pie tā vainīga.

    +22
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 31.08.2011. 15.15

    Aigars. Iedomājies, Džeri, sevi viņu vietā. Kāpēc tev būtu jāpievienojas baram, kurā tevi neviens nevēlas redzēt.
    ________________________
    Ja savu tautu uzskati par baru, tad tev pēdējais laiks pievienoties tam baram, kurā labi jūtas buen-a:)

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    renate_ribakova > mary75 31.08.2011. 15.34

    Džeri, piemēram bērni un jaundzimušie “Ja kādam ir vēlme [..] katram ir iespējas naturalizēties, ja kāds to darīt nevēlās, tātad, viņam tas nebūt nav tik svarīgi, vai arī, viņš vēl arvien uzskata, ka dzīvo PSRS, nevis Latvijas republikā.” Kādēļ viņus atstumt nedodot pilsonību automātiski? Manuprāt tā ir aparteīda stratēģija.

    +1
    -14
    Atbildēt

    0

    Life Quality Managem > mary75 31.08.2011. 15.39

    To Bronks Palasot šī paša portāla komentārus tie nav ne par matu draudzīgaki.

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    Life Quality Managem > mary75 31.08.2011. 15.47

    To Ino Tagad tu piesējies vārdiem. Jo izteicienu “bars” es protams lietoju kā alegoriju.

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > mary75 31.08.2011. 16.10

    Mikimausi, esi tik labs un palasi, kas ir aparteīds + pastudē Latvijas vēsturi pēdējos 100 gados un tikai tad runā – savādāk mazliet ož pēc Maskavas nama demagoģijas !

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 31.08.2011. 16.39

    Labi, par jaundzimušiem un un skolēniem vēl varētu strīdēties, bet, par to, ka pārējos te nevēlas redzēt, tas gan ir stipri pārspīlēts, manuprāt, parasti šinī portālā iet runa nevis par krieviem, bet gan par sovokiem un tādiem, kam tuva Kremļa impēriskā ideoloģija, kā arī tādiem, kas nevēlas saprast, ka šeit ir neatkarīga valsts, nevis Krievijas filiāle.
    Runāt par kādu krievvalodīgo diskrimināciju un atstumšanu galīgi nevar, tas nekur nenotiek, un tas, ka izveidojusies divkopienu sab., tas ir ab pušu nopelns.
    Var jau saprast, ka kāds var justies aizvainots, ka viņam netika piešķirta pilsonība automātiski, pēc nulles varianta, kā bija apsolīts, bet, no otras puses, daudzi krievi, kas nav PCTVL un SC fani, saprot, kāpēc tas netika izdarīts.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 31.08.2011. 17.41

    to Aigars
    “Jo visus 20 atjaunotās valsts gadus šie cilvēki jutušies atstumtāki un atstumtaki.”

    Ja tu, cilvēces atkritum, turpini uzskatīt par labu, to, kas civilizētai sabiedrībai nav pieņemams, ja tu slauki dirsu ar plaukstu un smērē pret sienu, ja tu mēģini uzspiest cilvēkiem savu kuļtur-muļtur, tev nav ne mazāko tiesību smirdēt Eiropā.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 31.08.2011. 18.34

    Aigars. OK! Tomēr vajag fanot par savu komandu, nevis atkārtot kapitulantu muļķības.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

lebronj2356 31.08.2011. 13.40

Autors varētu detalizēti izklāstīt, ko tad viņš ir tādu izcilu paveicis šajā jomā. Otrkārt varētu papētīt šīs lietas morālo aspektu, ka ir vēl cilvēki, kas 20(!) gadus kopš neatkarības atjaunošanas vēl nav iemācījušies valsts valodu – domāju drīzāk nepilsoņu skaits ir attieksmes jautājums no to puses, kam padomju okupācijas gados šeit ieceļojot likās, ka krievu valoda viņiem dos īpašas privilēģijas uz vietējo ”indiāņu” rēķina. Un, ja nu kādam šeit galīgi nepatīk, cik zināms pats Vova Putins ir aicinājis savējos papildināt dilstošos matuškas rajonus.

Būtu laiks reiz saprasts divas lietas – 1) Latvija ir dibināta kā latviešu nacionālā valsts, bet jebkurš kurš cienā tās likumus un tos godā ir šeit gaidīts
2) Latvijas pašreizējais etniskais sastāvs ir radies okupācijas un neleģitīmas kolonizācijas rezultātā

+25
-2
Atbildēt

0

Liene 31.08.2011. 13.34

Nu ko? Muižnieks kā vienmēr visu pareizi raksta.

Pilsonība jādod VISIEM bērniem. Muižniekam 100 % taisnība.

Liels Muižnieka nopelns, ka viņš nebīstas no vietējiem naciķiem, kas katru reizi aprej viņu par civilizēto viedokli un pilsonisko stāju.

Naciķiem vajag autoritāro Kārli Ulmani un kontroli pār personību, jo viņi paši kā personības ir nulles.

+5
-23
Atbildēt

0

dro 31.08.2011. 13.30

Jo vairāk būs nilu muižnieku, jo mazāk būs naturalizēties gribošu cittautiešu:)

+11
-3
Atbildēt

2

    Liene > dro 31.08.2011. 13.35

    Jo vairāk debesīs būs mākoņu, jo mazāk latviešu dzims Latvijā.

    Jūsu loģikas paraugs.

    В огороде бузина, а в Киеве дядя.

    То есть связи никакой.

    +2
    -17
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > dro 31.08.2011. 18.01

    to lno
    Atmet idiotisko terminu “naturalizēties” un lieto “integrēties”, jeb iedomājies, ka Kormorānos naturalizēts jūras tārps savicinās spārnus un pacelsies gaisā?

    +7
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam