Pārsteidzīgā demokrātija

138

Komentāri (138)

Rix Goa 01.06.2011. 13.27

Beidzamais laiks tikt vaļā no astes, kas tik nekaunīgi loca suni

0
0
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 31.05.2011. 23.49

——
”Plēšanās” nevar beigties, jo nevar beigties demokrātijas apstākļos – īpaši jau pašreizējo ‘spēles noteikumu’/Satversmes ietvaros.
To jau savulaik K.Ulmanis apjēdza, nedaudz piebremzēja plēšanos,tikai izstrādāt jaunu Satversmi nepaspēja.Vēsture jau var atkārtoties, ja deputāti Latvijas vēsturi divdesmit gadus nav varējuši kā atsevišķu mācību priekšmetu skolās ieviest?

0
0
Atbildēt

0

itommy_ 31.05.2011. 21.39

Es vispār izskatītu tādu fantastisku variantu veidot nacionālā izlīguma varavīksnes valdību ar profesionālu premjeru no malas. Zatlers vienotos ar partijām, ka viņš tiek pārvēlēts un atsauc 2.rīkojumu, un šo soli Satversmes tiesai lūdz apstiprināt kā konstitucionālu. Reizē kopā ar ģenprokuroru un trim oligarhiem vienojas par sava veida Nacionālā izlīguma amnestiju no apsūdzībām apmaiņā pret daļas viņu īpašumu nacionalizācijas un turpmāku dzīvošanu godīgi. Valstī beigtos tā plēšanās un dažiem nebūtu 10 gadus jāsēž, bet 100 gudrās galvas tiktu cauri sveikā ar nelielu izbīli.

+1
-2
Atbildēt

0

itommy_ 31.05.2011. 20.57

Jā, tāds variants arī man tai dienā bija padomā vēl pirms vēsturiskās runas. Bet tāpat arī uzreiz radās bažas, ka viens cienījams vīrs no pilsētas ar rītdienu jau būs apstrādājis vienu ministru, ar kuru tikās dažas dienas iepriekš. Tā viš i. Bet tur tai spārnā, šķiet ir vēl kādas apstrādātās. Te tev nu bija vienotība. Un desertā, lai laime būtu pilnīga, kādā citā spārnā tur vēl kāda daiļava glūnēja uz citu variantu, un arī nabaga Valdiņu izgāzt. To pretendentu uz Rīgas pili, izskatās, ir bijis stipri vairāk nekā spējam iztēloties. Shēmotājs shēmotāja galā.

+1
0
Atbildēt

0

zaigapriede 31.05.2011. 16.51

+1
0
Atbildēt

0

sivrita 31.05.2011. 16.01

To vai tas bija pārsteidzīgi vai bezjēdzīgi redzēsim pēc ārkārtas vēlēšanu rezultātiem…

0
0
Atbildēt

0

ilmisimo 31.05.2011. 15.28

Bet lai šī “Kam tas ir izdevīgi?” pieeja paliek pie pētniekiem un uzmešanas lietpratējiem, kuri paši galu galā palikuši ar gariem deguniem. Rezultāts ir lielisks,…
_________________________________________________________
Ar šo arī varētu beigt apspriedi.

+3
0
Atbildēt

0

itommy_ 31.05.2011. 15.13

Kas te par cepšanos? Sanita uzdod ļoti loģiskus jautājumus! Pēc domas tos pašus, bet ar citu inteliģences pakāpi jau uzdod arī NRA. To, ka labais tētiņš Zatlers izdarīja varoņdarbu un atlaida ļauno Saeimu, to var iestāstīt ierindas baurim, kādi šāda tipa vietnes kā Ir nelasa, bet “neatkarīgā” laikraksta iepriekšējo gadu papīra versijas rūpīgi pārplēš un uzsprauž uz nagliņas vienā mazā mājiņā.

Zatlera rīcība, rosinot Saeimas atlaišanu, bija pēkšņa, bet… vajadzīga valstij, un jau sen. Kas Zatleru pamudināja tagad rīkoties tieši tā, ja vēl pāris nedēļas iepriekš esot ēdis pusdienas un dzēris vīnu, un var saprast – ar Šleseru arī ticies un runājis divatā? Acīmredzot Zatlers sajuta, ka ir uzmests. Turklāt prakstiski no visiem. Protams, cilvēkam šajā brīdī apskrienas dūša. Un ja vēl ņem vērā faktus, ka
– prezidenta komanda arī grib turpināt darbu;
– pagadījās pa rokai ceturtdienas korupcijas škandāls;
– Zatlers ir spējīgs principā pieņemt radikālus lēmumus;
– Zatleram ievajadzējās pēc psiholoģiska dusmu zibensnovedēja sakarā ar uzmešanu no politiķu puses,

tad visiem šiem punktiem sasummējoties vienā domā, top lēmums par Saeimas padzīšanu. Par laimi valstij un tautai, šis lēmums akurāt štimmē ar to, kas no Zatlera patiešām sabiedrībai ir vajadzīgs.

Bet lai šī “Kam tas ir izdevīgi?” pieeja paliek pie pētniekiem un uzmešanas lietpratējiem, kuri paši galu galā palikuši ar gariem deguniem. Rezultāts ir lielisks, un Zatlers šo efektā pārfērsto nepārvēlēšanas defektu var vēl pagarināt, krietni paspīdzinot politbaronus un tos, kas no viņiem pērk vietas listēs, kurš nu maksājot naudā, kurš graudā, bet kurš – kā verbāla un pogu spiešanas prostitūte.

+1
-3
Atbildēt

0

kristaps_drone 31.05.2011. 12.26

Nu šoreiz raksts pilnīgi un pavisam garām! Nav vērts apspriest jautājumus ar cilvēkiem, kas apzināti regulāri rīkojas pretēji godīguma un taisnīguma principiem. Vai tad pret un atturoties balsojošo motivācija nav skaidra arī bez viņu viedokļu uzklausīšanas? Viņu argumentācija būtu tikai un vienīgi tīrā demagoģija un īsto motīvu maskēšana! Un kādu atbildību no viņiem varētu prasīt Zatlers? Nekādu! Tas beigtos ar parastu parunāšanu un pirksta pakratīšanu. Lembergs jebkurā gadījumā un par jebko atrastu iespēju kaut ko riebīgu un kritisku pateikt, Brigmanis tikai atkārtotu saimnieka teikto! Tā ka nu šoreiz Zatlers noteikti nav pārsteidzies, jo palika viņam tikai dažas dienas, bet iemesls rīkoties ir tik svarīgs, kā vēl varbūt nekad nav bijis!

+5
0
Atbildēt

0

ilmisimo 31.05.2011. 12.08

Saeima atlaišanu ir pelnījusi, ja to izdara Zoodārza ieliktenis, kas officializējis korupciju, tā šķiet politisko spēlīšu spēlēšana, ne politika.
_____________________________________-
Eņģeļu trūkums kā attaisnuojums biedruoties ar velliem?

Tautiska izpratne par šķīstību.

+8
0
Atbildēt

0

Ieva 31.05.2011. 11.41

Sanita, neesmu Jūs sen manījis un man prieks, ka esat atgriezusies/rakstāt IRam. Var jau būt, ka esmu ko palaidis garām.
Atceros Jūs no Dienas laikiem, jo biju ievērojis Jūsu rakstus, kas nāca no sirds un godaprāta, izlaižot tos caur kritiska prāta dzirnavām. Tad piekritu gandrīz visam ko rakstijāt. Arī šoreiz, uzskatu, ka Saeimas atlaišana ir nepārdomāta, uz Zatlera nepiepildītām ambīcijām balstīta lieta. Zatlers diemžēl nekad nav bijis konsekvents un man vienmēr ir bijis tikai prezidenta v.i. Pat ja Saeima atlaišanu ir pelnījusi, ja to izdara Zoodārza ieliktenis, kas officializējis korupciju, tā šķiet politisko spēlīšu spēlēšana, ne politika.
Latvija tāda smilšu kaste vien ir, un politiķi nav diez ko vairāk paaugušies par puišeļiem ar lāpstiņu, kas tur spēlējas.
Diemžēl, Latvijai, salīdzinot ar to pašu Igauniju, ir raksturīgs diletantisms. Latvieši nemāk paši savu valsti pārvaldīt. Zinu, ka uz šo dabūšu kaudzi ar ķengām pārsvarā tēmētas uz mani pašu, taču es esmu Latvijas patriots, un dikti gribētu, lai man nav taisnība. Fakti runā pretējo…

0
-5
Atbildēt

1

    Gita ex. Bundzēna > Ieva 31.05.2011. 20.43

    Paldies par labiem vārdiem. Mans pēdējais raksts Dienā publicēts 9.maijā, šobrīd sadarbību esmu pārtraukusi, un, kā minēts šeit, esmu neatkarīga žurnāliste.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 31.05.2011. 10.42

Šoreiz jūtos neērti – domāju tāpat kā klusais, bet uzbrūku par to, ka viņš to pateicis publiski:)

+1
-1
Atbildēt

4

    ilmisimo > dro 31.05.2011. 12.10

    “Lai novaaktu Ljenjina pieminekljus, lietuvieshi aatri sapulceejaas un ar veseriem tos sadauziija, igaunji zibeniigi izsauca no Somijas modernaako tehniku un tika galaa veel aatraak, bet latvieshi nodibinaaja komitejas un komisijas, lai apspriestu jautaajumu, ko nu tagad dariit.
    ——————————————————–
    Precīzi.
    Tagad dibināsim Zatlera motivācijas izvērtēšanas komisijas.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    modriss > dro 31.05.2011. 14.04

    ->lama
    bet leišiem izveidots arī Grūtu parks… Tā ka ne visus ar veseriem sadauzīja:)))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 31.05.2011. 14.16

    ..ne visus ar veseriem sadauzīja:))) …
    ________________________________________—
    nav jau nuokavēts – Latvija par šuo leišu problēmu izveiduot komisiju.Līdzās Zatlera motivācijas izvērtēšanas komisijai.
    Mēs tik vērtēs.

    Pa tuo laiku SC un oligarchi rīkuos priekšvēlēšanu kampaņu.
    Tad pēkšņi atjēgsimies,ka mūsu komisijas ir viņu kampaņas daļa. Tik par vēlu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    modriss > dro 31.05.2011. 15.35

    ->lama
    Nu tur jau var arī piekrist…
    Ja sestdienas vakarā LNT saaicināto “ekspertu” muldēšanas ievirzi var racionāli izskaidrot, tad pašpasludināto LR glābēju nekaitīga “dzelteno kartīšu” rādīšana un rezervēti piesardzīga muldēšana par nepamatotas politiskās krīzes mākslīgu izraisīšanu sāk likties aizdomīga

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Eriks Grube 31.05.2011. 10.01

Haha, atgaadina anjuku, kas klejoja diplomaatu aprindaas peec tam, kad Baltijas valstiis demonteeja ljenjinekljus: “Lai novaaktu Ljenjina pieminekljus, lietuvieshi aatri sapulceejaas un ar veseriem tos sadauziija, igaunji zibeniigi izsauca no Somijas modernaako tehniku un tika galaa veel aatraak, bet latvieshi nodibinaaja komitejas un komisijas, lai apspriestu jautaajumu, ko nu tagad dariit.”

+4
0
Atbildēt

0

ievuliitis 31.05.2011. 09.49

Dzeri,”Žēl, ka pie reizes referendumā nevarētu uzdod jautājumu par dep. imunitātes atcelšanu.”
Kas traucē sākt vākt parakstus? Nepaspēsim uz referendumu, varam paspēt uz vēlēšanām. Tas pat labāk. Krievus mobilizēs Lindemans, domājošos – deputātu imunitātes atcelšanas referendums. Sanāks augstāks procents vēlēšanās piedalījušos.
Vienotība! U-u! Neguliet! Kāds cits aizskries priekšā.

+2
0
Atbildēt

0

garausiitis 31.05.2011. 08.33

Nezinu vai to vajadzētu nosaukt par pārsteidzīgu rīcību, bet jautājumu vai Zatlera rīcības motīvi , kurus viņš deklarē ir tiešām patiesi tādi , kā tiek nosaukts , gan gribētos uzdot.
Kaut kā neticas, ka neviens Zatleram nav kaut pušplēstu vārdu ieminējies , ka oligarhu vara ir reāla un tās apmēri ir visu valsts attīstību ietekmējoši. Interesanti viņš ir aizmirsis par zoodārzu tāpat kā Lembergs seifa kodu? Zatleram bija vairākas izdevības stingri pakratīt ar pirkstu . Pirmā iespēja jau bija 2010. gada decembrī,kad neievēlēja Judinu, tad sekoja vēl virkne lietu – tiesībsarga farss, visa ņemšanās ap KNABu, kur orglēmumus var pieņemt Saeima . Kur bija Zatlera mugurkauls , lai pateiktu Saeimai ,ka vienreiz jāatrisina KNAB lieta. Kapēc tad stingrais onka nenāca ar piedraudējumu atlaist Saeimu? Kaut tik brīdinājumu. Acīmredzot motīvi pamatos Zatleram ir citi . Principā jau situācija nav nekāda jaunā , jaunais ir tikai tas ,ka Zatleru redz var neievēlēt uz otro termiņu. Man nez kapēc tomēr domāt, ka Zatlera rīcībā pamatā ir personīgais apvainojums par procesu kā viņš tiek čakarēts ar vēlēšanām. Gandrīz esmu pārliecināts, ka , ja būtu viņam garantēts atbalsts vēlēšanās nekādu rīkojumu Nr.2 nebūtu. Ja viņam rūpētu patiesi situācija ar oligarhu ietekmi, tad viņš būtu rīkojies jau agrāk un dzerot vīnu ar Lembergu pirms 2 nedēļām nevis zondētu ZZS attieksmi pret sevis pārvēlēšanu, bet pateiktu Lembergam,ka vecīt nebūs te Tev savus noteikumus bīdīt. Tādiem baltiem diegiem tas Zatlera valstiskums tomēr šūts….

+1
-4
Atbildēt

13

    andris902 > garausiitis 31.05.2011. 09.44

    …Klusais…vai nav tā, ka katrs situāciju vērtē no – sava – iespējamā rīcības un uzvedības modeļa?…:))
    …tāpēc arī tik atšķirīgi vērtējumi…varbūt vajadzētu uzstādīt jautājumu sev – kā es būtu rīkojies šādā situācijā?…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 31.05.2011. 09.51

    klusais. Manas domas, kuras es izteicu caur puķēm, jo tautai vajag balto tēvu, un šis satricinājums /ar ticamību 50:50/ var nākt valstij par labu. Arī tīri cilvēcīgi Zatleru var saprast – cik ilgi var izturēt ņirgāšanos. Protams, ja Tavi domubiedri panāks SC iesaistīšanu koalīcijā, tad LV būs noskanējis pēdējais zvans…SC var uzņemt koalīcijā, ja tiem ir kaut 30% vietu saeimā, bet atlikušie 70% ir monolīti valsts interešu aizstāvji, bet kā pieredze rāda vienoti mēs esam tikai zagšanā:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 31.05.2011. 09.53

    Ja man būtu mērķis saglabāt amatu , tad noteikti nelektu Saeimai acīs . Ja mērķis būtu tiešām tautas labklājība un virzība uz tiesiskāku valsti, tad jau sen būtu parlamentu strostējis piemēram par Vilnīti un centies mazināt oligarhu ietekmi biedējot ar Saeimas atlaišanu nepaklausības gadījumā. Tagad sanāk, ka tad ,kad spēle jau zaudēta , tad nu beidzot džeks atjēdzas, lai nepaliktu par muļķi. Pasaki Zane, kas liedza Zatleram uzstāt lai Saeima atrisina Vilnīša jautājumu piemēram. Tas tak ar ir tieši ar oligarhiem saistīts jautājums.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 31.05.2011. 09.58

    lno – Zatlera rīcības pozitīvais aspekts ir tāds,ka vienam bija jābūt pirmajam un tas jāizveic, lai parlamentu turētu sasprindzinājumā. Kādas tam būs tālejošās sekas es šobrīd neņemos spriest, skan protams apmuļļāti, bet viss ir vēlētāju rokās.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 31.05.2011. 10.02

    klusais. Kā var, nelecot saeimai acīs, biedēt to ar atlaišanu? Arī strostēt Vilnīti nozīmē, iestaties pret saeimu. Zatlers arī neleca saeimai acīs, bet ievēlēšana viņam nespīdēja.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 31.05.2011. 10.05

    lno – piezīmes būtība bija par to kādu mērķi sasniegt – dabūt otro termiņu vai nostāties valstisko interešu pusē. Zatlers manuprāt pirmo punktu uzskatīja par primāro, kad tas sāka svīst nost, tad ieslēdza punktu divi, lai aizietu ar godu. Viss stāsts.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > garausiitis 31.05.2011. 10.08

    ….Klusais…viss, kas šobrīd notiek – tās ir spekulācijas un interpretācijas pēc notikuša fakta…un katrs tās tulko pa savam…
    …Tavs uzstādījums, ka Zatleram pēc katra Saeimā pieņemta idiotiska lēmuma būtu jāvēršas pie tautas ar uzrunu – nedaudz bērnišķīgs…cik daudz sabiedrībai ir informācija par pirksta kratīšanu vai nosodīšanu?…Prezidentam nav jākļūst līdzīgam Ventspils klaunam, lai sabiedrība pievērstu VP teiktajam uzmanību…ja katru dienu biedēs ar Saeimas atlaišanu, tas sāks līdzināties rīta kafijai…
    …tāpēc nav ko spekulēt ar to, kā būtu, ja būtu…bet… ir jāskatās uz priekšu un jādomā kā rīkoties, lai atkal nebūtu jāmeklē vainīgie…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 31.05.2011. 10.11

    Zane – tikpat smieklīgi no Zatlera puses ir izdarīt šādu soli 5 dienas pirms prezidenta vēlēšanām jūtot, ka nepārvēlēs. Tas nav smieklīgi?

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > garausiitis 31.05.2011. 10.20

    Tik pat gudri, klusais, ir tev atkārtot lablatvijiešu argumentus. Jaunajā koalīcijā tos ņemsim? Esam jau pielīdzinājušies viņiem cinismā?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 31.05.2011. 10.27

    klusais. Neiešu pret Zatleru, kurš, lai iespējams arī personīgu motīvu vadīts, izdarījis labu darbu. Tu tagad esi iesācis kampēju priekšvēlēšanu aģitāciju, jo viņu izdevība ir iemeslu jaukt ar cēloņiem, precīzāk akcentētu mazsvarīgāko, lai nerunātu par tiesiskumu, godīgumu u.t.t., kas viņiem pietrūkst nesalīdzināmi vairāk kā Zatleram un Vienotībai.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 31.05.2011. 10.41

    Betij – labi, ja tie nebūtu lablatvijiešu argumenti, tad būtība taču nemainītos vai ne?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 31.05.2011. 10.42

    lno – visu parādīs rudens.
    neesmu pret lēmumu, bet gan pret formu.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    modriss > garausiitis 31.05.2011. 13.57

    ->klusais
    “..mērķis būtu tiešām tautas labklājība un virzība uz tiesiskāku valsti, tad jau sen būtu parlamentu strostējis piemēram par Vilnīti un centies mazināt oligarhu ietekmi biedējot ar Saeimas atlaišanu nepaklausības gadījumā..”

    ————————————————–
    Šāds bikls strostēšanas mēģinājums bija 9.Saeimas laikā, kas beidzās ar Daudzes “buršķi” kameru priekšā, ka sak prezidentu kā ielika tā var arī noņemt… Tā ka nevajag piemirst nesenās pagātnes notikumus. Tas nebūt nenozīmē, ka idealizēju Zatleru un viņa rīcības motīvus

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Dmitry 31.05.2011. 07.19

Es piekritīšu ari citiem komentētājiem – V.Zatlers nerīkojās pārsteidzīgi.
Vai būtu bijusi kāda jēga vēleiz runāt ar tiem kuri savu lēmumu jau bija pieņēmuši kā PRET vai ATTURAS. Ko viņi atbildētu – ak vai! mēs kļūdijāmies. balsosim vēlreiz?
Saeimas polit partiju, deputātu patvaļa jau bija pāraugusi visas iespējamās robežas un šī Saeima vairs nebija rīcībspējiga. / Valda Zatlera ķirurģiskais grieziens bija precīzi laikā un pareizajā asumā!

+7
0
Atbildēt

0

oskaar 31.05.2011. 00.33

Nebūt nevēlos aizvainot raksta autori, bet-
Tad, kad mēs varam ar vēsu prātu uz notikumiem paskatīties atpakaļ, tad- palielinoties laika atstarpei- arvien labāk varam ieraudzīt, kā rīkoties būtu bijis labāk un pareizāk.
Droši vien arī Zatlers pats domā par to- kā būtu, ja viņš to vai citu niansi būtu izteicis savādāk.
Jebkurā gadījumā- izsaku visdziļāko cieņu Zatleram par to, ko nu viņš pateica. Domāju, ka viegli tas viņam nebija.

+8
0
Atbildēt

0

bekijja 31.05.2011. 00.07

Pec 100.panta noskatisanas ir skaidrs, ka ar siem trijiem gala var tikt tikai tad, ja visi no viniem noversisies. Kaut ko aizradit, apelet pie vinu sirdsapzinas, lugt vai likt viniem rikoties sapratigi, sakarigi, atbildigi nav nekadas jegas. Vini ir jaizole – no publiskas telpas un no musu apzinam. Demagogija vinus neparspes neviens. Muldet vini mak un parmuldes pasu nelabo. Ja Zatlers viniem vienkarsi aizraditu, no ta nebutu pilnigi nekadas jegas. Un vinu argumenti butu tie pasi, kurus vini izmanto tagad – Zatlers aizrada, lai pedejas dienas pirms parvelesanas izsistu sev politisko kapitalu. Vaira jau savulaik meginaja apelet pie godaprata un sirdsapzinas. Un? Tikpat labi Vairas savulaik izteikto bridinajumu var uzskatit par dzelteno kartiti. Cik tad ilgi var noskatities uz arvien dzilaku moralo un vertibu pagrimumu? Tagad – pateicoties Zatleram ikkatram vienam no mums ir iespeja paradit savu attieksmi pret Lembergu, Skeli un Sleseru, par vai pret tam vertibam nu to politisko kulturu, kuru vini parstav. Kamer kadam joprojam bus OK, ka Lembergs vinu nepartraukti draz un aplaupa, akta laika mute iebazot karameli Eirovizijas, Saeimas pabalsta, ires maksajumu atlaides vai kada cita veida, tikmer Lembergam bus ietekme. Viss pasu rokas, visu nosaka katra pasa iekseja izvele.

+10
0
Atbildēt

0

Moodziits 31.05.2011. 00.04

Man arī būs dažas iebildes:
1. labi, Zatlers izrunājas ar visiem, pieprasa paskaidrojumus, rāj, krata pirkstu, utt. Dažs no tā varbūt noraustās, kā brigmanis, piemēram, un sola akceptēt pārbalsošanu un atļaut kratīšanu. Ideālā gadījumā pārbalso un atļauj šleseru pakratīt – tik un tā šī kratīšana jau nokavēta, visas potenciālās pēdas pat ne izcili gudrais šlesers pamanījies novākt, un ko nu? Kas mainītos?
Zatlers savu varu būtu nodemonstrējis, saeima palauzusies un piekritusi it kā upurēt vienu savējo, lai citi paliktu dzīvi, resp., neskarti un pie varas. Šis konflikts izčākstētu, pat neuzsācies! Visi deputāti vēl joprojām – imūni!

2. Tāda notikumu gaita neko neatrisina, jo, ne jau tā viena kratīšana Knabam svarīga, – būtiski ir visus šos večus izģērbt līdz kaulam un ietupināt uz mūžu. Bet, lai to panāktu, knabam atkal jālūdz saeimas atļauja, šoreiz, lai uzsāktu kriminālvajāšanu pret vismaz 2 (sākumam AŠ) deputātiem. Un kā jūs domājat, vai saeima to dos? Lika pagaidīt! Spēlīte sāksies no jauna – deputāti nobalsos pret izdošanu, Zatlers varēs kratīt pirkstu, izsaukt uz pārrunām, lūgties, utt.

Tādēļ, ja atceras, ka mērķis bija pilnīgi noņemt imunitāti potenciāli apsūdzētajiem, lai viņus tiesātu, tad, pie pirmā būtiskā paklupinājuma, taktika ir jāmaina – nu, nevar cerēt, ka šīs saeimas spēku samērs izdos šleseru tiesāšanai! nekad. Tādēļ, nav ko čammāties, – atlaižam un sākam no jauna. Manuprāt, pareizi.

3. Par to lemberga izrunāšanos šodienas preses klubā – pasakiet, ko viņi pieņēmuši man par labu? Hm, vai žurnālisti nevar brālīgi sagatavot špikeri ar dažiem punktiem, iemācīties tos, un, tikko vīriņš atver muti, tā ātri to aizbāzt? Citādi, žēl noskatīties, kā ētera laiks tiek atvēlēts lemberga pašslavināšanās dziesmām, nevis viņa iznīcināšanai.

Iesākumam varu piedāvāt to, ko es viņam teiktu :)

– konkrēti šai saeimai vairs nekas diži jauns nebija jāpieņem, – ar likumu “sakārtošanu” melnu muti nodarbojušās visas iepriekšējās saeimas;
– būtiskākie, likumīgie Latvijas oligarhu ieguvumi:
a) ārzonu tiesības piedalīties tautsaimniecībā, neatklājot ne savus īpašniekus, ne patiesos labuma guvējus;
b) ārzonu būtības ignorēšana – naudas beznodokļu aprite notiek tikai ārzonu teritorijā; tikko nauda tiek izņemta vai investēta citur, tā mītnes zemē ir jāmaksā visi paredzētie nodokļi;
c) neesoša sākumdeklarēšanās un obligātā, ikgadējā ienākumu deklarēšana;
d) amatpersonu pienākums deklarācijās uzrādīt viņām tikai tieši piederošos īpašumus, pastarpinātos, ārzonās, ārvalstīs slēptos ļaujot noklusēt;
e) nožēlojami zemi vai neesoši kapitāla pieauguma nodokļi 20 gadu garumā;
f) neesoši progresīvie IIN.
Tie ir būtiskākie likumdošanas caurumi un iespējas, kas radītas tieši pēkšņu, melni-pelēku miljonāru ērtībām, lai tie katru savu soli varētu attaisnot – “viss taču notiek likumīgi.”

+13
0
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 31.05.2011. 00.00

Nu,protams,it kā nav īstais laiks, īstā forma.. Vēl ir VD,atvainojos JL murmulēšana- ko starptautiskie tirgi, grāmatveža skatījums..blbabla kas vēl.. Bet,jālasa vēsture. Būtiskas pārmaiņas notiek formālā nelaikā, irracionāli, debīli,traki, kā vēlaties. Manuprāt, ir acīmredzami,ka 20 gados Latvija ir nu vienkārši izpostīta.Ja iet runa par cilvēku vairuma dzīvi.Tad ko? Pielīdzinam kapus,lai politkorekti,lai smukāks skats,vai cienam drosmi kaut ko mainīt,un vienkārši -daram.Pat ar nezināmu rezultātu. Vismaz kā iespēju,kā mēģinājumu.Dīķī foreles nedzīvo.

+6
-2
Atbildēt

0

dro 30.05.2011. 23.53

Beidzot nākuši pie prāta un uz kurmīša murgiem vairs nereaģē, pat mīnusiņus vairs liek tikai retais:)

+3
0
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > dro 30.05.2011. 23.58

    —–
    Par ”murgiem” varēs izvērsties pēc 2.jūnija, jo ‘konfliktējošā demokrātija’ vēl tādus murgus Latvijā var radīt…oi, māmiņ, nebēdā – par maz neliksies….
    off.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    www.pearlytime.lv > dro 01.06.2011. 22.59

    Piedod Ino, es tomēr Kurmītim atbildēju. Starp citu Depo ir nopērkami izcili kurmju slazdi. Smuks dzīvnieciņš, bet nezina nabags savu vietu – bojā zālāju. Nākas nokaut – ko citu darīt :(

    0
    0
    Atbildēt

    0

www.pearlytime.lv 30.05.2011. 23.12

Cienījamā Sanita, varu piekrist par demokrātijas trauslumu kā faktu mūsu valstī, taču ne par metodēm kā to sargāt. Dažreiz ir jārīkojas uzreiz un nekavējoties. Domāju, ka Šlesera aizsardzība Saeimā bija iegansts, kas jāatšķir no iemesliem. Zatlers rīkojās, lai saglabātu mums iespēju izglābt demokrātiju. Bija visnotaļ skaidrs, ka Zatlers netiks pārvēlēts, jo tas jau bija izrepetītots ar Maizīti un Tiesībsargu. Viss gāja to pašu scenāriju – atbalstam, atbalstam – bet pēc tam sanāca kaut kā savādāk, jo deputātam iekšā tak` neielīdīsi. Pat tagad Brigmaņa kungs saka, ka Šleseru arī nejauši aizstāvējuši :) Bet, kas notiek tālāk bez “nepaklausīgā” Zatlera? Visnotaļ skaidrs – tiek izšūpots Dombrovskis un jaunais paklausīgais prezidents nominē jaunu valdības vadītāju, kas veido koalīciju no pieredzējušiem valsts nozadzējiem un pārējiem, kuriem maigi izsakoties ir politiski mērķi, bet nav ideālu (vismaz attiecībā uz Latvijas valsti). Tad tiek pabeigta Knab degradācija un pozitīvisms kļūst par dzīves normu – ne sliktāk kā Baltkrievijā.
Zatlers iespējams izdarīja gājienu nepārdomājot vairākus uz priekšu, bet viņš labi varēja redzēt, kādi būtu pretinieku gājieni, ja viņš nedarītu neko. Diemžēl šie gājieni bija paredzēti mazāk pret viņu, cik pret visiem mums un demokrātiju. Turklāt viņš vienlīdz izsita algoritmu no pretinieku rokām un iedeva tautai iespēju “restartēt” demokrātiju. Tagad gan būs tālāk kā pēc Bismarka tēzes – tautai ir tas ko tā pelnījusi. Varbūt beidzot sāksim domāt un saprast, ka šī valsts jau 20 gadus ir mūsu.

+14
0
Atbildēt

3

    —–
    Ja nebūtu Pasaules Bankas neskaitāmie pētījumi un apgalvojumi par ”valsts nozagšanu/sagrābšanu”, tad varētu droši apgalvot:’Mūsu valsts’.
    Kaut kā diametrāli pretēji saprot terminu ”demokrātija” Latvijas sabiedrības dažādās šķiras no oligarhiem līdz ”reņģēdājiem”. Būtu laiks ieviest skaidrību?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    >> sirakuzas

    +++atbalstam, atbalstam – bet pēc tam sanāca kaut kā savādāk, jo deputātam iekšā tak` neielīdīsi.+++

    Dīvaini gan, vai ne?
    Gribi, pateikšu noslēpumu ? Nevajag spļaut citiem acīs, čurāt uz galvas un uzskatīt tikai sevi, mīļotos, par vienīgajiem pūkainajiem un baltajiem. Tad pārējām partijām neradīsies vēlme laiku pa laikam nolikt nekauņas pie vietas. Pie tam šāda vēlme rodas pilnīgi VISIEM, kuriem iznāk kaut nedaudz pastrādāt kopā ar jenotu liekuļu bandu.
    Lieliska ilustrācija, kā nevajag darīt, bija kārtējā dombrovska performace šodien ar „dzelteno” kartīšu vicināšanu. Publisku. Brigmanim blakus stāvot.

    Pēdējais bija vienkārši pārāk korekts un labi audzināts, lai puišelim norādītu, ka futbola laukumā viens spēlētājs nemēdz rādīt kartītes otram. Tā ir tiesneša prerogatīva. Un Tiesnesis – Zatlers to JAU izdarīja. Parādot nevis dzelteno, bet gan sarkano un nevis Brigmanim, bet gan pirmām un galvenām kārtām tieši pašam dombrovskim ar viņa rudmataino partijas biedreni.
    Un, ja Zatlers kāda komenta vārdiem runājot, šajā situācijā vismaz mēģināja pretendēt uz Širhana lomu, nikni parūcot, tad dombrovskis nu nekādi nevarēja būt neviens cits, kā aiz viņa muguras no krūmiem ķiukstošs šakālis Tabakijs … :)))

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    www.pearlytime.lv > www.pearlytime.lv 01.06.2011. 22.50

    Kurmīt, es tā no zila gaisa neņemu sarunā tādus vārdus, kādus Tu lieto un laikam esmu no tā brīvs, kaut arī tiešām neesmu balts un pūkains. Nez vai Tu esi tas kurš var atklāt man kādu noslēpumu – neesi nu tik iedomīgs. Tu pat šķiet neesi sapratis, ko es esmu savā komentārā pateicis un skumjākais (priekš Tevis) ka Tu pat neesi mēģinājis. Ja Tev kāds dara pāri – tad tas esi tikai Tu pats.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ritvars_kl 30.05.2011. 23.11

Mācīt prezidentam demokrātiju jau ir diži gudra lieta. Mēs daudzi esam gudri uz padomu došanu. Taču izlēmīgas rīcības kā nav tā nav. Un ja kāds to ir beidzot izdarījis, tad atbalstīsim un palīdzēsim nevis diskutēsim ar atpakaļejošu datumu.

+7
0
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > ritvars_kl 30.05.2011. 23.21

    —-
    Ja pats Zatlera kungs tautu aicinātu, nevis kāds A.Ozoliņš – atlaist oligarhus, tad jau 2.jūnijā viņus saudzīgi iznestu no Jēkaba ielas Augstā nama?!
    Ir tauta Latvijā – jebšu taisnība S.Uplejai par ”daudzšķautnaino sabiedrību” un
    J.Ošlejam :”Mēs Latvijā esam izveidojuši pārāk nevienlīdzīgu sabiedrību.”?
    Ja demokrātijas ”šovs” turpināsies pēc 1922.gadā noteiktajiem spēles noteikumiem, tad oligarhi un/vai viņu klonētās partijas būs arī 11.Saeimā.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

Roberts Gūtšmits 30.05.2011. 23.10

Un vēl. Ja Lembis arī izdomās kandidēt uz Saeimu (un pastāv ļoti liela iespēja, ka šoreiz viņš to izlemj darīt, par cik pirmo reizi pēdējo padsmit gadu laikā to nenoliedza), viņš garantēti tur būs …
Un tad pilnīgi iespējams, ka rudenī „pret-oligarhu” kampaņas rezultātā valsts saņems Saeimu, kurā ir ne vairs divi, bet gan visi trīs oligarhi !
… ak, kā tad gan es smiešos ! … :)))

+1
-7
Atbildēt

1

    mary75 > Roberts Gūtšmits 30.05.2011. 23.58

    Un par ko smiesies?
    Priecāsies, ka nokļūsi atpakaļ smirdīgā sūdu kaudzē, kur valsts nozagšana, korupcija, iegūs jaunus vērienus, visos amatos būs vēl vairāk “lielāko kretīnu”, Latvija vēl vairāk atpaliks no Igaunijas un Lietuvas?
    Tas, ka tu esi mazohists, jau sapratu, bet tā tev nav sublimācija uz kārtīga dominējoša partnera neesamību gultā, kas tevi kārtīgi saslēgtu važās un apstrādātu tavu krānīņu un pašu ar kārtīgu pātagu?

    +9
    0
    Atbildēt

    0

Roberts Gūtšmits 30.05.2011. 23.02

Aha. Dažam labam no jenotības sāk beidzot rasties jautājumi … :)
Drīz sāksies spriedelēšanas, taujāšanas un vēl pēc kāda brīža – arī vaimanas un paģiras, kā jau pēc dzīrēm … kad atklāsies, ka Referendumā tauta pārliecinoši nobalsos PAR atlaišanu šai Saeimai, kurā jenotiem BIJA visu laiku lielākā pārstāvniecība … un, kad noskaidrosies, ka ārkārtas Saeimas vēlēšanās „oligarhi” atjauno savu pārstāvniecību Parlamentā un kā reize uz jenotības rēķina … :)
Domājat, ka jūsu priekšvēlēšanu meli ir paskrējuši tautai garām nemanīti? Ka izdosies ATKAL viņiem saspraust batonus par „mazāko ļaunumu” ? Ka tauta joprojām ticēs jūsu pasaciņām par to, ka tie oligarhi ir tie sliktie, …
ka tie ir viņi, kuri liek savus cilvēkus uzņēmumu valdēs un saviem šoferu dēliem sarūpē vietas pie Siles? …
kuri izkārto savējiem izdevīgus iepirkumu līgumus uz valsts rēķina ? …
kuri pieņem likumus un dala kvotas savējiem ? …
kuri pūta NĪ burbuli un grāba kredītus ? …
kuri melo savam vēlētājam no rīta līdz vakaram ? …
kuriem mājās ir tumbočka ar naudu, ko pagrābties, kad sievai jāiet uz veikalu? …
Nu, nu, turpiniet vien tam ticēt … :)))

+1
-6
Atbildēt

1

    —-
    Gan jau par ”ticības” lietām parūpēsies Juta un Vienotības kampaņas organizatori. Saturies, Kurmīt!

    0
    -5
    Atbildēt

    0

ﮎandijs Be1t1kﮎ 30.05.2011. 22.48

Sanita Upleja… taču šajā reizē par grēkāžiem tiek zināmā mērā padarīti ne tie īstie.
__________________
Ne jau Zatlers par galvenajiem grēkāžiem nosauca Dombrovski un Āboltiņu, bet “neuzpērkamie spalvas bruņinieki” maizes kumosiņa °Daukšte°/ vai savas muļķības /Streips/ dēļ.
Arī 3 kampējiem Zatlers visu pateicis.

+5
-1
Atbildēt

5

    ievuliitis > ﮎandijs Be1t1kﮎ 30.05.2011. 23.20

    Kas var man palīdzēt ar Anitas Daukštes CV? Mēģināju Googlē – neko neatrodu. Gribu noskaidrot – vai tā ir tā pati Anita Daukšte, kas mācījās Rīgas Zentas Ozolas 5. vidusskolā un apzagās skolēnu apmaiņas brauciena uz DDR laikā?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > ﮎandijs Be1t1kﮎ 30.05.2011. 23.27

    Betijacelamale. Es 9. klasē ar skolas biedriem kolhoza talkā zagu bumbierus, un man liecībā 1. ceturksnī uzvedības atzīmi samazināja uz 3 ar formulējumu Par kolhoza mantas izšķērdēšanu:))

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ﮎandijs Be1t1kﮎ 30.05.2011. 23.37

    Protams, katrs mēs varam atcerēties kādu grēciņu bērnībā. Man vienkārši ir interesanti – ir tā pati vai cita?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > ﮎandijs Be1t1kﮎ 31.05.2011. 00.01

    …upss!…lakatiņi?…:))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ﮎandijs Be1t1kﮎ 31.05.2011. 00.06

    Ja nemaldos, unītī kaut ko nochiepa. Apsardze pieķēra.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 30.05.2011. 22.42

..Balsojums 100. pantā …
__________________________________
Kampaņa sākusies. Arī caur balsojumiem.

+2
0
Atbildēt

0

dro 30.05.2011. 22.33

Vienotība tagad saņem pelnītu un nepelnītu kritiku no visām pusēm. Šeit aktīvi piestrādā LTV 1 /gan Skats no malas, gan 100. pants/, un gan Āboltiņa, gan Dombrovskis tagad var kost sev elkonī, ka nav pievērsuši uzmanību kaut vai Ozoliņa ieteikumiem. No otras puses man jautājums, vai Vienotība juta prezidenta atbalstu? Manuprāt, ja Vienotība būtu jutusi, ka tās cīņu pret korupciju nodrošina Zatlera Damokla zobens, vai tā būtu bijusi tik padevīga Lemberga diktātam?
Balsojums 100. pantā bija biedējošs…Vajadzētu pārbaudīt, vai balsojumi nenāk no TP, ZZS un LPP birojiem, kā to kādreiz atklāja Čas:))

+8
0
Atbildēt

12

    ievuliitis > dro 30.05.2011. 22.43

    Kā lai sameklē informāciju, ka strauji pirms iepriekšējām saeimas vēlēšanām ir pieaudzis izsniegto mobilo telefonu numuru skaits? Par to bija presē rakstīts. Es vēl nodomāju “PLL jauniešiem izdalīti telefoni balsošanai …raidījuma laikā. Nez cik uz purnu ir iedoti?” Kā to LNT melīgo raidījumu ar Burkovski moderatoru sauca? Ne jau “Uz saulaino tāli”, bet kas līdzīgs saldi-lipīgs bija.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 30.05.2011. 22.56

    …un interesantākais,ka straujš balsotāju skaita pieaugums sākās pēc tam, kad žurnālisti nosauca pirmos ciparus, kuri liecināja, ka par oligarhu partijām nebalsos…:))

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Roberts Gūtšmits > dro 30.05.2011. 23.03

    +++Balsojums 100. pantā bija biedējošs…+++

    Tiešāmmmmm ? … :))))))))

    P.S. Un ņemiet vēl vērā, ka šajā 100. pantā simtprocentīgi nebalsoja saskaņiešu elektorāts … :)

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 30.05.2011. 23.31

    Ino, aber otrādi! Vienotībai bia zvaigžņu slimība: nācijas glābēji! Tā sazvaigžņojās, ka par nopietnu pagodinājumu sāka paši uztvert un citiem iestāstīt Edvarda Lūkasa Hudīni balvu par politisko izdzīvošanu! :) Prezidenta Zatlera atbalstu — jo tobrīd it kā labāku nebija, pat VVF kamuflēti ieteica balsot par mazāko ļaunumu — Vienotība uztvēra kā pašsaprotamu un sākās, un nav beigusies visatļautība vai vismaz pārmērīga atļaušanās: kā K-k-kristovska bābiski histēriskais diktāts visiem un visur, ka valstij jāmaksā vienīgi tas, ko mācīties interesanti ir viņam, ieprogrammētais nicinājums pret ekonomiku, pasviežot visas neizdarības ekonomikā Kamparam, par kura vilkmes nespēju šaubu nebija vienīgi Kamparam pašam… Vai tagad kāds pēc vācu epistolārās lirikas premjers publikai kaut ko ir teici, ka būs labāk, ka ekonomikas policijas apšaubāmās izdarības kāds caurskatīs?! Acis plaši aizvērtas!

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 30.05.2011. 23.49

    …Optiskais Tēmekli…OK…kļūdas ir bijušas un neviens to nenoliedz, no kļūdām – mācās!…tad palīdzam atrast to vienojošo, kas būtu jādara un jāskatās uz priekšu…pēkšņi neradīsies balts un pūkains – jauns spēks, kurš tagad izvedīs tautu saulītē…mums ir tas, kas ir – un jāizvēlas no tiem, kas cenšas mainīt šo sistēmu…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 30.05.2011. 23.50

    OT… pat VVF kamuflēti ieteica balsot par mazāko ļaunumu…
    ______________________________
    Tagad VVF “nekamuflēti” paziņoja, ka ir šokā par Zatlera lēmumu:) Kad gan VVF būtu atbalstījusi JL vai Vienotību, ja pati balsoja par LPP?:)
    Tu nu gan proti sameklēt argumentus!:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 31.05.2011. 00.12

    ZanE, gribu — atkal jau naivi, vai ne — lai mazākais ļaunums pacenstos būt mazāks nevis komfortabli un ērti pats lielītos ar to, ka ir ļaunums, bet cik forši mazs! Kurš var sniegt piemērus, kā Vienotības labākie, īsto glumiķus/ķes neskaitot, ir centušies sava ļaunuma mazumu mazināt? Paštaisnība rullē, paši sevi slavē un nu, kad vienreiz pelnīti dabū pa krāgu, ZanE, Tu vēl aicini šos turpināt slavēt? Sazvaigžņosies vēl, bet nelabosies taču. Iekļauties šejienes nekritisko fanu main-stream-ā, kas mīnusus nemin? Phi! Paldies Dievam un vairāku prātu skaidrumam, te daži iepriekšējie fani ir sākuši vērot un fanošanu jau pamazām atmet.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 31.05.2011. 00.23

    …OT…no viena grāvja otrā!…kas Tev par pārliecību, uh!…nonivelējam visus vienādi melnus, uzgāžam dubļu spaini un jūtamies apmierināti – labu darbu esam paveikuši, skat – visi vienādi!…pēc tāda darba neaizmirsti sviedrus noslaucīt!…
    …galvenais visus pielīdzināt pēc auguma, lai kādam neienāk prātā no liekulības masas atdalīties…par godīgumu runāt – tas jau par izsmieklu kļūst, vai tā?…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 31.05.2011. 00.43

    Jā… Vot, ja sāktu, kā Šlesers raudāt, tad uzreiz OT cieņu iemantotu. Gribi lai kreklu uz krūtīm plēš, kā “Optimistiskajā traģēdijā”? Daudz meksikāņu seriālus skatīties ir kaitīgi, OT. Tāpat iesaku tev atcerēties, ka ir “правда жизни и правда кино”, kā teica klasiķis.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 31.05.2011. 01.30

    Ino un Tevi izbrina VVF divējādība starp vēlējumu tautai un pašas protekCionismu “baltajai lapai”?! :)

    Ino, manā teikumā “īpaši attapīgajiem” latviešu valodas lietotājiem bija domāts mazvārdiņš PAT… :) Kā frāzes pirmais vārds, tam paredzēta uzsvara loma.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    photocom > dro 01.06.2011. 19.42

    Optiskais Tēmekli !
    Šodien ienācās patīkama priekš manis izziņa !

    Patiesā cieņa paldies !

    0
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 02.06.2011. 10.33

    Bugors! Gan jau pats zini, ka ne jau par papīra cedeli stāsts… :) Galvenais, lai zupas Tev nepietrūkst un iet labumā!

    0
    0
    Atbildēt

    0

piziks 30.05.2011. 22.09

Sanita Upleja, nu gan pašai paveicies spekulācijās iebraukt. Un cik aizkustinošas rūpes par… nu labi, Dombrovskis vismaz kaut ko labu arī dažreiz… toties tik saudzējošas rūpes par Āboltiņu kā demokrātijas aplamas traumēšanas paraugu?

Sanita, vai par valsts naudu Āboltiņai piešķirt kompensāciju par traumēto pašapziņu jau negribat garantēt? Protams, atrēķinot no šīs prēmijas miesassargiem neizmaksātās piemaksas par zemeņu meklēšanu lielveikalā un somu nešanu. (Starp citu, miesasargi var zaudēt sertifikātu par neprofesionālu rīcību, ja nu pēkšņi kaut kas… kaut netīšs ar objektu gadās, bet miesītim Solvitas kaprona tīkliņi/avosjkas traucē… :)

+3
-3
Atbildēt

12

    Gita ex. Bundzēna > piziks 30.05.2011. 22.39

    Es nekad nevietā neesmu aizstāvējusi nedz nedz Dombrovski, nedz Āboltiņu un savos rakstos citviet esmu kritizējusi Vienotību, taču šajā reizē par grēkāžiem tiek zināmā mērā padarīti ne tie īstie. Kāpēc prezidentam nepateikt acīs Lembergam, Šķēlem un Šleseram, ko tieši par viņiem domā, bet tā vietā pārmest Dombrovskim, ka viņš danco pēc Lemberga stabules. Ne viņš viens danco un ne tikai tagad. Turklāt mēs taču zinājām, ar ko būs darīšana, kad tika veidota koalīcija. To varēja paredzēt visi, prezidentu ieskaitot. Taču es piekrītu, ka Vienotība varēja agresīvāk publiski skaidrot savas grūtības koalīcijā un smagos kompromisus. Turklāt arī nākamajā Saeimā būs atkal jāveido koalīcijas valdība, kas nozīmē šādus vai tādus kompromisus. Tāda ir demokrātija daudzšķautņainā sabiedrībā.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > piziks 30.05.2011. 22.54

    …lūk, šis jau ir skaidri un saprotami!…un žurnālistu uzdevums ir – to skaidrot sabiedrībai…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    bekijja > piziks 30.05.2011. 23.07

    Pec 100.panta noskatisanas ir skaidrs, ka ar siem trijiem oligarhiem gala var tikt tikai tad, ja visi no viniem noversisies. Kaut ko aizradit, apelet pie vinu sirdsapzinas, lugt vai likt viniem rikoties sapratigi, sakarigi, atbildigi nav nekadas jegas. Vini ir jaizole. Ja ne savadak, vienkarsi jaiedomajas, ka tadu personu Latviju nav, un jarikojas ta, it ka vinu ari nebutu. Viniem vislielakais trieciens butu, ja vinu muzigie kalpi no viniem noverstos un kada diena atteiktos viniem klausit. Ja vini paliktu bez ietekmes. Zatlers varetu vien aizradit un no ta nebutu pilnigi nekadas jegas. vaira jau savulaik meginaja apelet pie goda un sirdsapzinas. Viniem tas ir pie kajas. Zatlers iedod mums visiem iespeju paradit savu attieksmi pret viniem.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > piziks 30.05.2011. 23.09

    —-
    Kāda mērķa sasniegšanas labā tie ”kompromisi” divdesmit gadu garumā?
    Demokrātijas? Spriežot pēc statistikas par depopulāciju, emigrāciju, bezdarbu, nabadzību, parādiem, korupciju – cilvēks nav varas uzmanības ”centrā”.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 30.05.2011. 23.16

    Sanita, Dombrovskis koalīcijas vajadzībāmm un Vienotības interesēs pats (ar Vienotības palīdzību?)PATS (!) pieteicās dejot ne ar vienu citu, bet tieši ar šo sarežģīto “oligarhu”! Ļaujot Vilkam parakstīt LVM “ziedojumu”, ko šogad pagrāba ZZS, Dombrovskis aizžMiedzis klusējot tirgojās. Pajautā, lūdzu, jebkuram, kas prot izdevumu un ienākumus rēķināt miljonos, un Tev pateiks, ko var izdarīt krīzes laikos ar Ls 2 miljoniem valsts naudas! Kādēļ lai šis premjers, kas tautas realitātes cenšas neredzēt, vismaz vienreiz neizjustu pelnītu pazemojumu un publiskotu kaunu par nespēju ģenerēt idejas problēmas risināšanai?! Līdz valdību maiņai neviens cits taču viņu nesabrammēs, jo premjers atkal varēs atļauties nedzirdēt, neklausīties. :)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > piziks 30.05.2011. 23.44

    Nu tas ir pavisam cits jautājums – cik pareizi bija vispār veidot koalīciju ar Lembergu, un pēc tam vaimanāt, kā Lembergs viņus šantažē.
    Nē, pat ne vaimanāt, bet, klusām pildīt visas Lemberga prasības, kas ir vēl sliktāk.
    Un tagad V turpina strādāt ar Lembergu, tādejādi, turpina viņu balstīt, un, no morāla un jebkura cita viedokļa tas neiet nekādos rāmjos.
    No otras puses – ko tai darīt?
    Ja tas aprobežotais Urbanovics būtu bijis nedaudz gudrāks, un būtu nobalsojis par to kratīšanu, šaubu nav, ka būtu momentā jāveido koalīcija ar SC.
    Iespējams, vienalga vajadzēja tā darīt, bet, atkal, to nesaprastu liela daļa elektorāta, un arī daļa V.
    Kā parasti Latvijā, mums ir izvēle starp lieelāko un mazāko ļaunumu, nevis starp labumu un ļaunumu.
    Un pat grūti pateikt, kurš ir lielāks ļaunums.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ir_lv > piziks 31.05.2011. 01.26

    Sanita, bet ir cits jautājums, vai Vienotība gribēja kko skaidrot? Vai nebija svarīgākas lietas, ko darīt? Patiesībā pievērsu uzmanību Zatlera runā rindkopai par savējo likšanu amatos, u.t.t. Vai tas nav zināms izskaidrojums?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > piziks 31.05.2011. 01.51

    …par savējo likšanu amatos – nu,tur Vienotība pret ZZS pamatīgi zaudē!…:))…Sudraba bija saskaitījusi veselus 3 (trīs) Vienotības cilvēkus!!!…bet ZZS tuvojās otrajam desmitam…tikai uz to reakcija tāda mērena – pierasts jau, ko tur daudz sprēgāt, bet Vienotība!!!!…lūk, tas jau ir nāves grēks, kurš izsauc zemestrīcei līdzīgu satricinājumu…un nevienu vairs neinteresē cēloņi…

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > piziks 31.05.2011. 01.57

    Es teiktu – un nevienu vairs neinteresē – varbūt tie cilvēki PAT labi strādā. Nu, jā, bet tie tak savējie. Cui viņus!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 31.05.2011. 02.09

    ZanE, vai Tu tici Sudrabai tad, kad tas Vienotībai izdevīgi? :)
    Vai te mēs bez Sudrabas nevarētu saskaitīt vairāk, ierēķinot arī savējiem par labu pārdalītās summas utml.?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > piziks 31.05.2011. 02.20

    ….OT…Sudrabu pieminēju ar ironiju – tautas modrā acs!…:))

    ….bet, zini, tik daudz pat es mācēju saskaitīt…:))

    …hmmm…ar ko MĒS varētu sākt mērīties?…vai Tevi pārliecinātu ERAF, KF, ESF, Phare, INTERREG, LSIF u.c. aizpumpēto līdzekļu kopapjoms hercogistē?…:))

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Nihil Prius Fide > piziks 31.05.2011. 11.47

    Ja Urbanovičs būtu nobalsojis, tad Saeimas atlaišana netiktu ierosināta

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Inesis Lūkins 30.05.2011. 21.55

Bet kā gan vēl gūt demokrātisku tradīciju pieredzi?
Jā, būs ieskriešana ar galvu sienā, būs arī nebeidzami strīdi.
Nedomāju, ka vienmēr vajag visu nomērīt.
Jeb varbūt autorei ir padomā kāds risinājums zaļajiem gurķiem (Latvjas tautai), nu kas līdzīgs šim http://www.thudguard.com/?
Galvenais, lai nesāp, izaugsme var pagaidīt.

+4
0
Atbildēt

0

peerku 30.05.2011. 21.52

Labs raksts.
Man nav saprotami Zatlera motīvi un pēkšņā, viņam tik neraksturīgā izlēmība. Pat, ja tas nebija tikai personīga izdevīguma dēļ izkalkulēts lēmums, tad tomēr pārlieku populistisks, jo Latvijas vēlētājs grib radikālas pārmaiņas un nepavisam nevēlas laika un darba ietilpīgas demokrātiskas procedūras, kas nozīmē sūro, grūto ikdienas darbu.

Ulmanis no Zatlera neiznāks un labi ka tā, jo Ulmanis ir lielā mērā atbildīgs par apkaunojošo Latvijas okupāciju.

+1
-18
Atbildēt

3

    ilmisimo > peerku 30.05.2011. 22.31

    Man nav saprotami Zatlera motīvi un pēkšņā, viņam tik neraksturīgā izlēmība.
    ———————————
    Mahatmu vēstule caur rozenvaldkreiceru pastu, ko atnesa Gimalaju lācis.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > peerku 30.05.2011. 22.36

    “Man nav saprotami Zatlera motīvi un pēkšņā, viņam tik neraksturīgā izlēmība.’
    Es arī ne visai labi saprotu augstāko matemātiku. Bet atšķirībā no tevis es nesaku, ka pie tā matemātika ir vainīga.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Nihil Prius Fide > peerku 31.05.2011. 11.41

    Muļķibas! Zatlers ir ķirurgs un neizlēmība viņam nav raksturīga pēc definīcijas. Domāju, ka tieši spēja lemt un atbilstoši rīkoties šajā situācijā arī nospēlēja, kā arī sapratne, ka diez vai nākošais prezidents būtu uz to spējīgs. Viņš darīja ko varēja, savas valsts labā.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Diâna Antipova 30.05.2011. 21.34

Sanita, jautājums – ko vērtēt? Ja tikai vienu balsojumu, tad jā, prezident, dari visas iespējamās procedūras. Ja situāciju kopumā, par daudziem balsojumiem un lēmumiem, tad – ko, prasīt no LŠŠ, kāpēc viņi tā daudzu gadu garumā? Kādus ultimātus viņiem uzstādīt? Šo balsojumu taču deputāti pamatoja no Saeimas tribīnes. Vienotība uzņēmusies valdības vadīšanu, atbildību – vai tiešām viņus nav par ko strostēt? Kāda perspektīva līdz šim esošam modelim? – kad Lembem zeķes būs cauras (amzieris ar V izmantots līdz galam), viņš tāpat uzvilks citas. Vai tad 100 galvas ir peramie puišeļi, kuriem jāliek pārbalsot šāds lēmums? – es saprotu, ja neadekvāts likums, bet šis balsojums bija par ko citu. Jebkurā gadījumā, prezidenta vēlēšanu tuvums uzliek ļoti būtisku fonu – gan Zatleram par labu, gan par sliktu. Rosināt atlaišanu pēc vēlēšanām būtu vēl stulbāk.
Galu galā, ir vai nav pietiekama argumentācija – arī tas atkarīgs no emocionālas uztveres. Ka situācija būtiski jāmaina, visiem skaidrs. Un nē, neesmu eiforijā, ka tagad nu dabūsim ko brīnišķīgu – bet sabiedrība ir “sakratīta” un impulss var būt pozitīvs.

+6
0
Atbildēt

6

    Gita ex. Bundzēna > Diâna Antipova 30.05.2011. 22.32

    Ja skatāmies no tā, vai kratīšana ir vēl iespējama pie Šlesera, tad, ja prezidents būtu runājis ar frakcijām un centies panākt atkārtotu balsojumu ar ultimāta palīdzību, iespējams, ka kratīšana jau notiktu. Mēs jau redzam, ka Brigmanis šodien mainījis domas. Tagad par kratīšanu visi ir aizmirsuši un līdz ar to KNAB būs grūtības šo lietu atšķetināt. Bet mūsu mērķis taču ir palīdzēt KNAB, vai ne? Es neiebilstu pret Saeimas atlaišanu, vien pret steigu un ne īpaši laba precedenta radīšanu. Diemžēl demokrātijā ir jārunā ar visnepatīkamākajiem pretiniekiem.

    +2
    -14
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Diâna Antipova 30.05.2011. 22.42

    Sanita, Jūs esat aizmirsusi būtisku piebildi garajā argumentācijā par demokrātiju – Zatlers neatlaida Saeimu – tauta atlaidīs Saeimu! Un tā ir augstākā demokrātijas iezīmē, ka par svarīgiem lēmumiem balso visa tauta nevis saujiņa cilvēku, kas ir morāli un fiziski apkrāpusi lielu daļu sabiedrības! Domāju, ka pēdējās nedēļas Zatleru mīdīja, pazemoja un varbūt pat izsmēja – gluži kā mūs visus, vienkāršos cilvēkus viņi tur Saeimas namā izsmej “ak, tie muļķīši!”.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > Diâna Antipova 30.05.2011. 22.44

    Sanita Upleja – Ja klausījāties prezidenta runu, tad taču vajadzēja saprast, ka Šlesera ” kratīšana” bija tas pēdējais piliens, kurš vienkārši visu salika pa vietām. Ja Zatlers nebūtu ierosinājis atlaist Saeimu,tad nākamais jautājums, ko šī Saeima ” nokārtotu”, būtu – balsojums par ģenerālprokurora Ērika Kalnmeiera vadītās darba grupas slēdzienu KNAB priekšnieka Normunda Vilnīša sakarā un par viņa iespējamo atlaišanu no amata. Neapšaubāmi balsojuma rezultāts Vilnītim būtu labvēlīgs, tagad vair šis nummurs A+ŠX2+SC+ZZS neies tik viegli cauri. Šobrīd jau jāsāk domāt par nākošajām vēlēšanām, kuras šai kompānijai var kļūt kritiskas :)

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Diâna Antipova 30.05.2011. 22.50

    …Sanita….”Mēs jau redzam, ka Brigmanis šodien mainījis domas.”

    …ja jau spekulējam – tad līdz galam: kurš apgalvos, ka Brigmanis domas būtu mainījis, ja Prezidents nebūtu nācis ar savu rīkojumu Nr. 2…

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > Diâna Antipova 30.05.2011. 23.31

    Demokrātijā ir jārunā pat ar visnepatīkamajiem cilvēkiem, un jāmeklē kompromisi, kurš par to strīdās.
    Bet, kāda nozīme runāt ar ZZS, kam nav savs viedoklis, un kas ir tikai instruments Lemberga rokās?
    Un kā var nesaprast, ka ne jau jau tā kratīšana vai nekratīšana bija galvenais?
    Galvenais bija attieksme – ciniska, nekaunīga, un absolūtas visatļautības un nesodamības sajūtas ņirdzīga demonstrācija.
    Un nekāds sarunas šo attieksmi nemainītu, būtu tikai kārtējā demagiģija un kārtējā savas varenības demonstrācija.
    Šie cilvēki saprot tikai spiedienu un spēku, viņiem nav mūsu mentalitāte, tā ir pilnīgi cita kultūra – kampēju kultūra.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    modriss > Diâna Antipova 31.05.2011. 13.21

    ->Sanita Upleja
    “..ja prezidents būtu runājis ar frakcijām un centies panākt atkārtotu balsojumu ar ultimāta palīdzību, iespējams, ka kratīšana jau notiktu. Mēs jau redzam, ka Brigmanis šodien mainījis domas..”
    ———————————
    Sorry, bet tā jau būtu tikai un vienīgi kratīšana kratīšanas pēc. Vai tad uzskatāt kratāmo par tik lielu idiotu, kurš atstās savā īpašumā kompromitējošos materiālus? Toties būtu vēl viena iespēja Šleseram pagrozīties kameru priekšā un patēlot tiesībsargājošo iestāžu un visu citu nelabvēļu nevainīgo upuri…

    0
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 30.05.2011. 21.32

..Pārsteidzīgā demokrātija ..
__________________________________________

Oligarchija šuoreiz nuokavēja.

+4
0
Atbildēt

0

andris902 30.05.2011. 21.16

…spekulācijas un interpretācijas…interpretācijas un spekulācijas!…tā varētu šo rakstu nosaukt…
…nebija īstais brīdis, nebija piemērots laiks, pārsteidzīgi un neizsvērti – tie būtu raksturojoši lielumi no jebkuras puses, kurus šī brīža Valsts Prezidenta V.Zatlera rīcība neapmierina..vai šobrīd mums ir svarīgi kā Prezidenta rīcību uztver Šlesers, Šķēle un Lembergs?…pilnīgi un noteikti – nē!…arī pārmetums, ka uz “paklāja” tika izsaukti V.Dombrovskis un S.Āboltiņa arī neiztur kritiku – tās ir augstākās amatpersonas pēc Valsts Prezidenta un šāda rīcība ir likumsakarīga…
…esat palaidusi garām svarīgāko – Prezidents konsultējās ar Ģenerālprokuroru un saņēma satraucošu informāciju…kādu?…atbilde ir sekojošā rīcība…
…piedodiet, Sanita Upleja, bet meklēt atbildes uz spekulācijām ir – nelietderīgi…

+19
-1
Atbildēt

17

    Signija Aizpuriete > andris902 30.05.2011. 21.31

    ——
    ”(..)bet meklēt atbildes uz spekulācijām ir – nelietderīgi…..”
    – Cik gan reizes pēdējo desmit gadu laikā, kopš Pasaules Bankas pētījuma par ”valsts sagrābšanu/nozagšanu” – tas par ”nelietderīgi” nav skandēts…..
    – ‘PB: valsts sagrābšana Latvijā vairāku gadu laikā nav mazinājusies’
    Sanita Jemberga.Piektdiena, 16. aprīlis (2004)
    http://www.diena.lv/lat/arhivs/latvijas-zinas/pb-valsts-sagrabsana-latvija-vairaku-gadu-laika-nav-mazinajusies

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 30.05.2011. 21.52

    …edge_indran…
    ….Prezidents ir izšķīries par konkrētu rīcību un tas ir noticis fakts,līdz ar to Prezidents ir uzņēmies atbildību un tālākais ir atkarīgs no vēlētāja spriestspējas un rīcības…
    …apaudzēt šo notikumu ar interpretācijām un spekulācijām – jā, tas ir nelietderīgi!…
    …sabiedrība ir neapmierināta ar Saeimas tūļāšanos dažādu likumu pieņemšanā un nespējā vienoties par konkrētu darbu…cik, Tavuprāt, ilgi vēl vajadzēja agonēt?…

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    kasparslore1 > andris902 30.05.2011. 21.57

    Lūk, ko atklāj pats Zatlers par sava lēmuma pieņemšanu:

    http://ltvzinas.lv/?n=video&id=4448

    To aizēnot nespēj pat visdrūmākās spekulācijas – lēmums atlaist Saeimu pieņemts stundu pirms uzrunas. Par kādu izsvērtu lēmumu te var būt runa ? Pat tik daudz prāta viņam nav, lai paturētu šādas detaļas pie sevis…

    +1
    -14
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > andris902 30.05.2011. 22.32

    “…lēmums atlaist Saeimu pieņemts stundu pirms uzrunas. Par kādu izsvērtu lēmumu te var būt runa ?”
    Tu tak nezini cik stundas un dienas pirms tam Prezidents par šo jautājumu domāja. Vai viņš teica: “Stundu pirms uzrunas man pēkšņi iešāvās prātā doma atlaist saeimu”? – Nē, neteica. Kāpēc tu centies mums iestāstīt, ka tas tā bija?

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > andris902 30.05.2011. 22.38

    Pat tik daudz prāta viņam nav, lai paturētu šādas detaļas pie sevis…
    ________________________________
    kas gan varētu būt nīstamāks par godīgu atklātību?

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > andris902 30.05.2011. 22.39

    – Nē, neteica. Kāpēc tu centies mums iestāstīt, ka tas tā bija?
    ——————————-
    Varbūt tāpēc, ka pats “alternatīvi apdāvināts”?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 30.05.2011. 22.46

    …Šadurskim žetons par “alternatīvi apdāvināts”…:))

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > andris902 30.05.2011. 22.50

    “alternatīvi apdāvināts”
    :))
    Labs formulējums:) Ietilpīgs:)
    Drīkst es arī kādreiz pielietošu?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 30.05.2011. 23.02

    zanE. Šadurskis bija vāji sagatavojies, atcerējās tikai ceļus Ventspils virzienā, bet vēl bija miljoni sportam un izglītības būvēm. Parādnieks sāka labi, bet tad sāka tēlot miera balodi, bet Nagle izmantoja izdevību atriebties Mūrniecei.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 30.05.2011. 23.18

    …lno, jā, piekrītu!…argumentu ir tik daudz, ka raidījuma laiks būtu par īsu…:))
    …bet tur vajag stiprus nervus, lai pie viena galda sēdētu ar aprobežotu klaunu un klausītos viņa gvelšanā…raidījums kļuva par balagānu…
    …lai gan – labi, ka tā!…varbūt kādam tas palīdzēja ieraudzīt pliku karali…oi,… hercogu!…:))

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    kasparslore1 > andris902 30.05.2011. 23.22

    betijacelmale: To, ka lēmums pieņemts stundu pirms uzrunas, saka Zatlers pats, bet nevis es. Bet pilnīgi iespējams, ka ar šo domu viņš staigā jau kopš zoodārza…

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > andris902 30.05.2011. 23.35

    Jā, Ant, iespējams.
    Tieši tāpēc izgāja cauri visiem pazemojumiem – Zoodārzu ieskaitos – lai varētu pieņemt atbildīgu un izsvērtu lēmumu.
    Starp citu, Ant, papētīju tavu profilu šeit IRā. Tikai 16 ieraksti kopš pagājušā gada jūlija. Tikai pirms referendumiem un vēlēšanām piestaigā?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 30.05.2011. 23.35

    …Ants…tā ir Tava – notikuma interpretācija…:))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > andris902 30.05.2011. 23.40

    —-
    Vēl ilgi var nākties ”agonēt” (mokas bezgalīgas), jo izlabot divdesmit gadu laikā samilzušās problēmas vienā dienā (23.jūlijā) neizdosies.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 31.05.2011. 01.01

    …ko, Tu, te kā apstāvētājs uzvedies!…:)
    …šis nav labi, tas nav labi…tad, ko vaimanā?…20 gadus gulēts, atliek pagriezties uz otriem sāniem un uzvilkt deķi pār galvu…pasarg, Dievs, ka tik ko par ātru neizdara?…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > andris902 31.05.2011. 01.25

    Ants, Nekā Personīga parādīja sižetu, kur Zatlers Saeimai šauj bridinājumu galvā, 2009. gada martā. Jā, iepriekšējā Saeimā, BET brīdinātas tika tās pašas partijas un liela daļa to pašu galveno figurantu! Un tie paši galven ie tagad izliksies, liekuļos, stāstīs, ka prezidentam vispirms vajadzēja pie pakaļas pielīmēt dzelteno plāksteri un tikai pēc Dr. Zatleram būtu tiesības kraut pa riekstiem? Ko politikā šodien un rīt grib darit tie, kuri negrib atcerēties, kas noticis vakar? Vakar, ne jau 19. gs.!

    Ants!Tā nu = elementāri, ka jau 3 nedēļas iepriekš varēja sev priekšā prezidents nolikt vismaz 3 patronas, Saeimai domātas: zvirbuļus skrotis, simulācijas munīcijas plastmasas gabaliņu, kas zilumus rada un 12. kalibra lodi mežakuiļiem. Ielādēt tiešām var pat 10 minūtes pirms šāviena…

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    kasparslore1 > andris902 31.05.2011. 23.06

    Betij, neesmu profesonālis – piestaigāju, kur un kad gribu vai varu. Tāpat neesmu Zatlera fans, ne arī ienaidnieks. Manuprāt, nav lielāka ienaidnieka Zatleram kā viņš pats. Pieteik vien noskatīties līdz galam to LTV sižetu, kura linku ieliku šīs diskusijas sākumā. Neviens nomelnotājs nenodarīs Zatleram tādu postu, kā viņa paša intervija sižeta beigās. Protams, ka tas ir tikai mans personīgais viedoklis, kurš iespējams izskars ne vienu vien, kam Zatlers ir elka vietā. Piedodiet, ja varat, bet es vairāk piekrītu Hermanim – nu nepārliecina mani Zatlera tēlojums – teksts un poza ir, bet savas domas un pārliecības nav.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete 30.05.2011. 21.08

—–
Ja Baraks teica ”OK”, tad droši varēja rīkoties?
Mediju ziņa:
Zatlers Varšavā kopā ar citiem Centrāleiropas valstu prezidentiem tiksies ar Obamu (..)
Prezidenta kancelejā pieļāva, ka šīs sanāksmes laikā varētu notikt Latvijas un ASV prezidentu divpusējā tikšanās.
http://zinas.nra.lv/pasaule/47930-zatlers-varsava-kopa-ar-citiem-centraleiropas-valstu-prezidentiem-tiksies-ar-obamu.htm

0
-3
Atbildēt

7

    ilmisimo > Signija Aizpuriete 30.05.2011. 21.22

    …Baraks teica ”OK….
    _____________________________–

    un Mahatmu vēstule no Gimalajiem ar rozenwaldkreiceru pastu arīdzan esuot pienākuse…….zagovors!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Brīnos, ka Lembergs vēl nekur nav paziņojis, ka Zatleru pret viņu uzkūdījis Obama. Tāpēc, ka šis drosmīgi pieprasījis Latvijai heroīna peļņas daļu Afganistānā.

    +22
    0
    Atbildēt

    0

    —-
    Tātad notika tā Zatlera – Obamas tiksanās un konsultācijas?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Domāju, ka Lembergs paziņos ne tikai to vien. Diemžēl, būs noteikta sabiedrības daļa, kas tam noticēs. Lielā mērā nākošās Saimas vēlēšanu rezutlātus izšķirs tieši tas kā Zatlers spēs uzrunāt un pārliecināt tieši šo sabiedrības daļu. Tur viņam vajadzēs daudz spēcīgākus un krāšņākus ideologus. Ir skaidrs, ka Zatlers patiešām beidzot ir uzšķērdis sen sastrutojušu augoni par kuru visi sen zināja, bet meloja paši sev, ka tas gan jau kādreiz izzudīs pats par sevi. Zatlers saprata, ka tas patiesībā draud ar gangrēnu. Tagad ir jārēķinās, ka ies pa gaisu strutas un brēkšana. Patiesībā tas jau notiek.

    +18
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > Signija Aizpuriete 31.05.2011. 06.41

    Bet, nu jau Lembergs it kā nolēmis pats kandidēt uz 10 Saeimu.
    Laikam, vajadzīga imunitāte.
    Žēl, ka pie reizes referendumā nevarētu uzdod jautājumu par dep. imunitātes atcelšanu.
    Liela nozīme jau tam nav, vai viņš pats sēž Saeimā, vai rausta ZZS marionetes no attāluma, bet, papildus savu aprobežoto fanu balsis viņš dabūt varētu.
    Nu tad varēs runāt un konsultēties ar to Lembergu no rīta līdz vakaram, Saeima noslīks demagoģijas plūdos.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    oskars naglis > Signija Aizpuriete 31.05.2011. 08.47

    Sliktākais, ka joprojām ir cilvēki, kas Lembergu (jā, tā, to pašu, ko Šadurskis nosauca par “alternatīvi apdāvinātu cilvēku”) joprojām uzskata par teju vai Balto tēvu, labdari u.tml.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > Signija Aizpuriete 31.05.2011. 08.51

    Latvijā, izskatās, tādu “alternatīvi apdāvinātu” % ir daudz lielāks, kā Baltijā vidējais, varbūt, joda trūkums, vai vēl kas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Justins 30.05.2011. 20.35

Nesaprotu, kāda jēga urķēties par to, kā būtu, ja būtu? Rakstīt rakstīšanas pēc? Laikam. Ir noticis tas kas noticis. Un labi, ka ir noticis. Vienalga kāds variants tālāk sekos, cilvēkiem būs par ko aizdomāties. Jo līdz šim gadījumam nekaunība jau gāja pāri mēram. VZ jau ir pietiekoši kratījis ar pirkstu, un vai tad saeima ir piecgadīgu puišeļu bariņš? Varbūt vajadzētu viņam arī tos nākamos 4 gadus paprezidentēt tieši šīs neprognozējamības dēļ. Domāju, ka nekas jau diži nemainīsies uz priekšu, bet “žipčiki” varbūt tomēr mazliet pierausies.:)

+10
0
Atbildēt

0

tetrapack 30.05.2011. 20.22

Tiem, kuru dēļ Zatlers to izdarīja, meli un liekulība ir karjera, nevis hobijs. Burtiski *nav iespējama* rīcība, “ko nevarētu apšaubīt un apsmiet nekādi brigmaņi vai lembergi”. Pat, ja viss būtu izdarīts, kā šeit aprakstīts, kā minimums paliktu arguments par prezidenta vēlēšanu tuvumu. Jebkurā gadījumā Zatlers izdarīja to, ko tauta no viņa gaidīja un kas valstij bija vajadzīgs, nevis nodarbojās ar kārtējo sarkano līniju vilkšanu vai dzelteno kartīšu došanu.

Par septiņreižu mērīšanu: http://klab.lv/users/kautskis/150854.html

+27
-1
Atbildēt

0

buchamona 30.05.2011. 20.16

Un te nu sākas neatbildētie jautājumi. Kāpēc prezidents, kā pierasts dažādās krīzes situācijās, neaicināja pie sevis pārējās Saeimas frakcijas uz konsultācijām un tiešā tekstā neprasīja izskaidrot savu rīcību, aizstāvot oligarhus? ++++ tādēļ, ka šādas ” konsultācijas” ir Saeimas kaķim zem astes. Zatleram bija tikai divas iespējas – vai nu norīt kārtējos mēslus un klusēt, vai rīkoties. Te pat tālāk nav ko komentēt, varu tikai autorei ieteikt turpmāk meklēt sev citas, piemērotākas tēmas, bet no politikas turēties pa gabalu, ja 20 gados kopš neatkarības atgūšanas vēl nav pielecis uz kā līdz šim balstijusies mūsu demokrātija :)

+33
-2
Atbildēt

4

    Signija Aizpuriete > buchamona 30.05.2011. 21.20

    —–
    Autore meklē, domā, raksta – un par nozīmīgām lietām aicina diskutēt:
    ”Pirms pasniegt roku, lai saliedētos ar kaut ko, latviešiem kā valstsnācijai ir jātiek skaidrībā pašiem ar sevi — kas mēs esam, ko gribam un uz ko ejam.” (‘Latvietis pareizais’) http://www.politika.lv/temas/sabiedribas_integracija/19009/

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 30.05.2011. 22.10

    Sociālā atmiņa — izpratne par vēsturiskiem notikumiem +++ acīm redzot autorei ir tieksme visu sarežģīt, bet sociālā atmiņa ir neregulējams jēdziens, jo atmiņa balstās uz konkrētiem faktiem, nevis uz demogoģijas. Sevišķi tautas atmiņa.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 30.05.2011. 23.03

    Piekrītu iepr. komentētājiem.
    Uplejas teksts liek domāt, ka viņa tikko ka atlidojusi no Mēness, vai, vismaz, pamodusies no komas, vai iedomājusies ka dzīvo kādā Šveicē vai Zviedrijā, un pirmo reizi izdzirdējusi, kas tas tāds Lembergs un kas tā tāda ZZS.
    Ja tā nebūtu, viņa saprastu, cik liela jēga ko prasīt Lemberga ZZS vai PLL, cik liela jēga ar tiem vispār runāt un klausīties Brigmaņa un pārējo ieprogrammēto zombiju demagogiskajos prātuļojumos.
    Tad jau Zatlerim, varbūt, labāk demokrātisko procesu tīrību vajadzēja apspriesties ar pašu Lembergu?
    Raksts par neko, vai par demokrātiju vispār.
    Mēs te dzīvojam Latvijs demokrātijā, ja to, kas no tās palicis pāri pēc Lemberga un Co 20 gadus ilgas valsts graušanas tā var nosaukt, un jārīkojas atbilstoši Latvijas apstākļiem.
    Nu tas, ka Lembergam, lūk, ir jautājumi, un tāpēc, lūk, izdarīts nepareizi, tas vispār kronis.
    Ja Lembergam ir jautājumi, tas nozīmē, ka izdarīts pareizi.
    Ja Lembergs būtu apmierināts, tad gan nebūtu labi.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 31.05.2011. 12.02

    Skaidrs, ka Zatlera lēmumā, kā jau jebkura cilvēka rīcībā, ir subjektīvs faktors.
    Bet, Zatlers iedeva tautai kārtis rokā, tālākais ir atkarīgs no tautas, un tas ir galvenais.
    Tāpēc, pat nav tik svarīgi, kādi motīvi viņu vadījuši.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Igors Daņiļēvičs 30.05.2011. 20.10

Nedomāju, ka prezidenta rīcības bija pārsteidzīga vai nepietiekoši pamatota. Saeimas priekšsēdētāja un viena no Vienotības līderām Solvita Āboltiņa prezidentam faktiski bija atzinusies, ka koalīcija ir lielā sturpceļā un valdības stabilitātes vārdā Lembergs nemītīgi spiež, bremzē un visādi cenšas panākt sev vēlamo. Visbiežāk arī panākot savu. Līdz ar to faktiski turpinot to pašu kursu, kas viņam bija raksturīgs visus šos gadus un maksāja valstij to ko maksāja. Oligarhu vara ar šo Saeimu faktiski nebija mazinājusies, tikai pēc savienoto trauku principa cik Šķēlem un Šleseram ietekme bija mazinājusies, tik Lembergam pieaugusi.
Prezidenta runā pamatojošā daļa bija ļoti skaidra un precīza. Grūti noliegt, ka valsts faktiski turpināja stagnēt dēl pretrunām valdošajā koalīcijā un arī dēļ pašas Vienotības kļūdām un valsts interešu ignorēšanas pašu ambīciju dēļ.
Nepiekrītu, ka prezidenta rīcības bija pārsteidzoša. Drīzāk – tas bija pēdējais brīdis.

+42
0
Atbildēt

1

    ——
    Pirmo brīdi/brīdinājumu un reakciju (savu;sabiedrības) atceries?
    Vēl jau cīņa nav pat sākusies, jo cēloņi/iemesli nav apjēgti.
    Diena,2000.g.27.septembris. PB Latvijā saskata valsts nozagšanu
    ”Dažas postkomunisma valstis var dubultot iedzīvotāju vidējo algu, efektīvi apkarojot korupciju un nostiprinot likuma varu, paziņoja Pasaules Bankas eksperti korupcijai veltītajā diskusijā SVF un Pasaules Bankas (PB) pilnsapulces pasākumu ietvaros Prāgā. PB klajā laistajā 250 lappušu biezajā ziņojumā Izaugsmes kvalitāte Latvija minēta līdzās Krievijai, Gruzijai un Slovākijai kā valsts, kurā ekonomiskās reformas un demokrātijas attīstība cieš privāto interešu dēļ, jo tajās ir izplatīta korupcijas forma, kas tiek dēvēta par «valsts nozagšanu», kas ir politisko un ekonomisko interešu saplūšana jeb «likumu nopirkšana». «Valsts nozagšanas» ziņā situācija Latvijā, pēc PB ekspertu vērtējuma, ir ne vien sliktākā Baltijas valstīs, bet arī viena no smagākajām plašākā reģionā..”
    http://www.diena.lv/lat/arhivs/nacionalas-zinas/pb-latvija-saskata-valsts-nozagsanu

    +4
    0
    Atbildēt

    0

dro 30.05.2011. 20.10

Ak kungs, Sanita, prezidents taču tika vēl informēts par jaunākā kriminālprocesa apmēriem un jau savāktajiem pierādījumiem. Iespējams, ka saeima būtu devusi atļauju Šlesera dzīves vietas kratīšanai, bet kā ar Vilnīti, kā ar Lemberga diktātu? Ja Āboltiņa un Dombrovskis izteikuši neapmierinātību, tas nāks par sliktu viņiem, ne valstij. Demokrātija tomēr nav visatļautība, ko krievi sauc par bezpreģel, un labi, ka prezidentam bija drosme dot mums iespēju šo situāciju labot.

+18
-1
Atbildēt

1

    varbūt ka tā > dro 31.05.2011. 16.34

    Oligarhi – arguments Saeimas atlaišanai ir nenopietns un un pat smieklīgs. Vienkārši tā ir uzmanības novēršana no daudz būtiskākām problēmām par kurām neviens nerunā. Ja vajadzēs oligarhus tiesa iztiesās.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam