Turpinās cirpt algas valsts pārvaldē, palielinās akcīzi degvielai

87

Komentāri (87)

janis 08.02.2011. 11.46

Protams, ka ZZS neķersies klāt savai pārraudzībai, jo īstenojot reformas, nevarēs paturēt savam spēkam lielu atbalstītāju daļu, vai vismaz iekasēt jau sen sashēmoto naudu. Taču neieslīkstot detaļās jocīgi izklausās atkal tā būšana ar azartspēļu biznesu-kas tur ko slepenoties un ņemties (tāda sajūta,ka no tā gala visi tiek vai nu iebiedēti, vai arī tur stāv savas autoritātes)…mums to iestādījumu, ka bail un visi izliekas, ka tā nav atkarības izraisīšana, bet kaut kāds tur gribas spēka trūkums.
Par degvielas nodokli, jau sen bija jāpaceļ apvienošanas kārtībā ar ceļu nodokli, kura šā brīža iekasēšana maigi sakot ir tālu no loģikas., un pie viena tas varētu pārtraukt mūžīgās vaimanas par lētāko degvielu EU, kas ļauj uzturēt karteļus, kuriem netalantīgā Jaunzeme sakās netiekam klāt.
Bet runājot par samazinājumiem valsts pārvaldē, ir jāsakož zobi, un ja vajag tad jāiegulda tie pārsimts miljoni struktūras sakārtošanā (pamatā skaita samazināšanai) un kompensācijās, jo uzturēt asinsriti paralizētā zirgā longtermā sanāks stipri dārgāk, un šo jautājumu risināšanā mums varētu palīdzēt vieksmīga citadeles vai LMT pārdošana.

+1
0
Atbildēt

0

dro 08.02.2011. 09.55

dzeris. vienīgais, kas varētu ieviest zināmu stabilitāti un likvidēt V atkarību no Lemberga ir koalīcija SC, ZZS V.
_________________________
Interesanti, kam to gribi iestāstīt? Sev vai citādi domājošiem? Katrs, kurš nav saspiedis galvu saprot, ka SC būs ZZS nevis V sabiedrotais:) RD vēlēšanās jau JL nometās četrāpus un dabūja kurvīti no SC…

+1
0
Atbildēt

0

Jean 08.02.2011. 09.42

Puse no piedāvātās konsolidācijas ir ziepju burbulis – cīņa ar ēnu ekonomiku, kuru nav zināms, kā varēs izmērīt. Diez vai SVF ekonomistiem tas patiks. Toties par reformām ne vārda: turpinām tikai lineāri griezt un celt augšā nodokļus!
Protams, ka Vienotības preses rupors “Ir” par to stāvā sajūsmā un vienīgais ko spēj “kļeimīt” ZZS. Lai dzīvo Pravdas tradīcijas!

0
-4
Atbildēt

1

    janis > Jean 08.02.2011. 12.29

    Izskatās, ka dūšu esi saņemis noskatoties šārīta mākoņtēva žēlabas, kuru ietvaros viņš nevarēja neko loģiskāku piedāvāt, kaut gan kurš vēl klausās tā sūdos līdz ausīm iegrimušā afērista spriedelējumos.
    Bet kas attiecas uz V, tad izskatās, ka arī tur kādi kadri būs jāmaina, taču tam jānotiek ļoti nosvērti, jo cīņa ar gadiem audzētu un likumdošanā nostiprinātu bandītu varzu arī nav vienkārša.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

valdis 08.02.2011. 08.26

Gribot negribot jāatceras, kā treknajos gados iestādēs štatu saraksti trīškāršojās. Trīskāršojās vadītāju un vadītāju vietnieku atalgojumi. Padomnieku skaits, kuri darba vietā parādījās reizi nedēļā vai, pat, mēnesī, saņēma tūkstošus. Samazināšana sākās no mazākatalgotajiem. Tūkstošniekiem tika griezts ļoti saudzīgi. Padomnieki pārtapa ekspertos, uz papīra darba stundu pilns uzskaitījums, bet praksē darbu apvienošana. Ne jau par velti VK norādījusi līdzekļu tērēšanu ārštatniekiem. Vai krīzes laikā algas tūkstošos ir loģiskas?

+4
0
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 07.02.2011. 22.35

Interesanti kur meklēs nākošgada 200 mio? Citu vietu kā pensijas neredz.Kopumā bezcerīga,ideju un gribas trūkuma pļaviņa.Kā līdz šim, vienīgā nācijas pastāvēšanas ideja- krietnāk pielikt punci ( saukta par patērētājsabiedrību ) kurā katrs nu to laimību panāk kā pats prot.Var jau ņemties ap budžetiem,bet ja tam nav mērķu,idejas vairāk kā šodien kautkā nebūt izpeldēt, nākotnes tādai dezintegrētai struktūrai nav principā.Valstiski,piem. būtu nevis gramstīties ap pabalstu 8 ls,bet par trešo bērnu pielikt 300, norakstīt kredītu daļas,utt.Nu ja rūpe par valsts nākotni,par latviešiem.

+4
0
Atbildēt

0

info 07.02.2011. 22.26

noriebies klausiities par to leeto degvielu.
lietuvaa diesels maksaa 4.07 liti (tas bija 5dien no riita agri)
es sjon statoilaa skatos ka maksaa 0.859 ls

leitis pie sava litra cenas veel ir pielicis nodokli. nu un tagad atreekjiniet nost to fcking celja nodokli un redzeesiet cik ir jaamaksaa degvielai latvijaa.

statoilam boikots degvielas iegaadei, lai paarkvalificeejas par gastronomu un sabiedrisko WC

+3
0
Atbildēt

0

kreëstliv 07.02.2011. 22.20

Buus jautri – mineetajaas valsts paarvaldes iestaadees radu/draugu/pazinu un partijas biedru (shoferu deli, zemnieku meitas utt. – gan no ZZS, izskatas, ka ari no Vienotibas (janodrosina tachu valdibas stabilitate)) ipatsvars no visiem nodarbinatajiem sasniegs vesturiskus apmerus, to citur sauc par nepotismu, kas pedeja laika lidz ar izsaimniekosanas avotu palenu izskisanu kluvis akartigi populars, tikai japiemin, ka ir diezgan bistams.

+2
0
Atbildēt

0

piziks 07.02.2011. 20.37

Alias, ir vajadzīga valdība, kam interesē ekonomika, saimniekošana/valsts attīstīšana, ne tikai rātna zviedru baņķieru un pensijfondu līdzekļu glābšana disciplinēta un svešzemju slavas kāra grāmatveža vadībā: tagadējam premjeram Latvija vienkārši neinteresē.

+2
-2
Atbildēt

2

    disassociative > piziks 07.02.2011. 20.50

    To es sen zinu, bet nu visam taču ir kaut kādas robežas! Ok, mēs nedevalvējām latu, valdība un Saeima nodevalvēja mūs pašus, lai glābtu zviedru bankas. Godmanis un Co glāba pāris pārspēlējušos baņķierus uz mūsu rēķina. Divreiz augšā PVN, pie tam visam. Nu pietiek reiz! Vai tiešām Latvijā jāsākas kaut kādam tādam pašam ārprātam kā Ēģiptē, lai kāds beidzot sāktu domāt?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    maris > piziks 07.02.2011. 22.18

    Jā. Kā Ēģiptē.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

dro 07.02.2011. 20.37

Ir jau ir vēl iespējas samazināt budžeta izdevumus. Tas ir gan Zanes iersinājums, gan AI reforma, gan valsts aģentūras, gan uzņēmumu valdes, ko JL solīja likvidēt. Ja nepietiek dūšas likvidēt, tad tūkstošus par nekā nedarīšanu nav jāmaksā.
Nevar arī visus akmeņus mest ZZS virzienā: kas traucēja v pašai vadīt , piem. Veselības ministriju, lai veiktu reformas?

+8
-1
Atbildēt

1

    austrisv > dro 08.02.2011. 15.36

    Ino! varētu jau Tev piekrist, bet acīmredzot Vienotības sastāvā nav tādu speciālistu kuri uzdraošinātos līst veselības lauciņā atkal, kā to izdarīja Auders, mēģinādams atmaskot toreiz Zatleru, bet Auderu atļāva Repše nolinčot un pie tam par ko????? Par to, ka Auders uzrādīja faktisko operācijas izmaksu 500 Ls par mugurkaula operāciju, pie kuras valsts maksāja dažus nozēlojamus ls. Vai tik nebija kādi 3 Ls? It kā pat kvīts bija un nodoklus Auders maksāja, bet viņam nebija jumts kā Zatleram!!! neviens vairs nebāzīs galvu pie Vienotības vismaz ne šajā nozarē, jo viņi neaizstāv savējos, ja nu vienīgi tagad, piemērs Linda!
    Bet Audera man patiešām žēl! zaudējām labu speciālistu, kurš gribēja sakārtot Veselības nozari. Vaina tā, ka tā sieviete, kas viņu nodeva par labi veiktu operāciju, ir pilnīga bezgode! Es to nespētu, ja valsts par operāciju dakterim maksā grašus, vai es spētu iznīcināt ārstu, kas man atdevis veselību. Tik daudz gan saprastu, ka veselība nav nopērkama un ārsta darbs par 3 Ls! Man nebūtu žēl samaksāt, ja vēl tas notiek oficiāli ar kvīts palīdzību, kas iegāza Auderu!!! Nožēlojami!

    0
    0
    Atbildēt

    0

disassociative 07.02.2011. 20.20

Latvijā ir milzīgs auto nodoklis, ļoti dārga degviela, kuras cenā liela daļa ir akcīzes nodoklis, bet ceļi brūk kopā. Piemēram, no Siguldas līdz Rīgai vakar bija divas mašīnas ar nolauztiem riteņiem. Un tā ir A klases šoseja. Kur paliek visa šī nauda? Tagad vēl tiks palielināts akcīzes nodoklis, degvielas cena līdz ar to atkal būs augšā, tiks iekasētas arvien lielākas summas, bet ceļiem atkal netiks nekas. Kontrabandas degviela rullēs tālāk un vēl lielākos apjomos. Vai tiešām nav skaidrs, ka bija beidzot jāsāk nopietnas strukturālās reformas nevis atkal jālāpa budžeta caurums ar kārtējo īstermiņa pasākumu?

+10
0
Atbildēt

1

    tocelovskis > disassociative 08.02.2011. 10.53

    “Vai tiešām nav skaidrs, ka bija beidzot jāsāk nopietnas strukturālās reformas nevis atkal jālāpa budžeta caurums ar kārtējo īstermiņa pasākumu?”

    Pajautā Brigmanim.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

piziks 07.02.2011. 19.37

LR gadījumā tāds nodoklis nozīmētu biļeti rallijkrosam pa LR ceļiem un uz rindu Terehovā.

0
0
Atbildēt

3

    andris902 > piziks 07.02.2011. 19.45

    …neesmu pamanījusi, ka Lietuvā kāds atļautos diži raļļot…viņu CP nevienu pa spalvai neglauda!….termiņi TR nodevas uzlīmēm ir dažādi…lai sameklētu ieganstus šo nodevu mūsu valstī neieviest…tur prāta pietiks un attiecīgs lobijs strādās melnu muti….tikai…kāpēc neviens nedomā par savējiem?…vai mūsu autobraucējam vienam jāsedz izmaksas par bedrainajiem ceļiem?…

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 07.02.2011. 19.48

    Ticēt jau pamata nav un īpaši negribas, bet — vai Augulis? — viens šorīt kaut kur atsāka žagoties par autoceļu fondu: šogad jau nu vēl nesākšot atjaunot, bet varbūt nākošgad vajadzēšot gan.
    ZanE, mūsu autonodokļi neko daudz tais bedrēs nesedz, tos nodokļus VD atļauj apēst budžetā.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > piziks 07.02.2011. 20.02

    …arī tiesa!…bet vai tāpēc jāatsakās no naudas, kas faktiski neprasa piepūli tikt paņemta?….argumenti šīs nodevas neiekasēšanai šūti baltiem diegiem…vai Lietuvas autopārvadātāji nestrādā uz Krieviju?…tur panākts kompromiss…

    …palasiet un pavērtējiet /otrais raksts/: http://www.lana.org.lv/index.php?id=1&sub=37

    …un mūsu gudro galvu darbības rezultāts: http://www.apollo.lv/portal/auto/articles/224109/

    +3
    0
    Atbildēt

    0

andris902 07.02.2011. 19.23

….uzliekam saviem iedzīvotājiem jaunus transporta nodokļus, bet saudzējam citu valstu autopārvadātājus…mūsu gudrie prāti šīs nodevas (eirovinjetes) ieviešanu atlika atkal līdz 2014.gadam…kaut gan Lietuvā Tranzīta nodoklis pastāv jau no 2004.gada, bet 2007.gadā to vēl paaugstināja….neliels ieskats par LT TR nodokli:

LT Tranzīta nodoklis jāmaksā piecu transportlīdzekļu kategorijām. Vispārīgos terminos tranzīta nodoklis attiecas uz pasažieru automobiļiem, sākot ar deviņām sēdvietām, un kravas automašīnām, sākot ar pilnu masu divas tonnas.Cena vienai dienai neatšķiras nevienai no aprakstītajām auto kategorijām, uz vienu dienu tā maksā 20 litus jeb 4 latus. Uzlīmes iespējams iegādāties uz vēl trīs termiņiem – vienu nedēļu, vienu mēnesi un vienu gadu. Ja uzlīmes nebūs, ceļu policistu sods ir bargs. Mūsu valsts valūtā šis sods variē no 122 latiem līdz 528 latiem.

….viskategoriskākais pret nodevas ieviešanu bija Autopārvadātāju asociācijas „Latvijas auto” prezidents Valdis Trēziņš…

+11
-1
Atbildēt

0

janazakovica 07.02.2011. 19.22

beidzot kaut kas pratigs jo citas izejas jau nav.

+2
-2
Atbildēt

0

Anna Gaigule 07.02.2011. 19.15

Daži naudas devēju uzdevumu izpildīja. Degvielai nodokļus ceļ, bet gāzei — ne! “Dinamo” vēl kādu laiku sponsorēs.

+7
0
Atbildēt

0

Aivars Krauklis 07.02.2011. 19.02

Griezīsim un samazināsim visu, ko vien drīkstam!
Tikai valsts aģentūras, visādas LOK un līdzīgas bandas gan neaiztiksim. Par to mums koalīcijā vienprātība. Gods kalpot?

+6
-2
Atbildēt

1

    austrisv > Aivars Krauklis 08.02.2011. 15.24

    Te nu gan ir taisnība, jo nesen dzirdēju radio, ka pastāv tāds Veselības veicināšanas institūts, ja pareizi to nosaukumu atceros! Kāpēc pastāv kaut kas tik idiotisks un kam tad tas institūts un kā to veselību veicina?
    Tur būtu vēl daudz ko likvidēt nevis izšķērdēt Veselības budžeta naudu!
    Bet… ZZS jau ir nespējnieku bars un neko jēdzīgu nav spējīgi izdarīt, kur nu vēl veikt konsolidāciju savā pārziņā esošajās ministrijās!

    0
    0
    Atbildēt

    0

mxblack 07.02.2011. 18.44

To elektrības taupības nodokli arī nedrīkst ieviest, jo faktiski tā celt nodokļus ir jau nelietība, aizbildinoties ar taupības veicināšanau. Un nelietība tāpēc, ka tieši 100kW/h ir tā robeža, virs kuras dzīvo lielākā mazturīgo iedzīvotāju daļa. Jeb varbūt ar 300Ls algu šeit skaitās jau turīgais slānis? Pēc Kampara izteikumiem tā iznāk. Neviens cilvēks ar šādu algu nekad nevarēs turēt ar elektrību apsildāmu baseinu, vispēr jebkādu baseinu. Ar tādiem ienākumiem arī ūdens boileris tiek ieslēgts tikai pirms mazgāšānās un pēc tam atkal izslēgts, lai netērētu lieku enerģiju. Trūcīgie cilvēki jau tā taupa kur vien var un ir galēja nelietība viņus salikt vienā katlā ar apsildāmo baseinu īpašniekiem, lai visnelietīgākajā veidā tiem varētu uzkraut vēl vienu nodokli. To es Kamparam nākošajās vēlēšanās pieminēšu, ja viņš vēl būs tajā sarakstā.

+4
-1
Atbildēt

2

    piziks > mxblack 07.02.2011. 19.13

    Kad Repsis no FM vienīgo reiz uz valdības sēdi atstiepa progresīvā nodokļa ideju, tur jau ar’ progresivitāte bija sākta ar Ls 300, — vai jau aizmirstas Vienotības ekonomiskās pamatnostādnes? :)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 07.02.2011. 19.39

    Nu laikam jau šie parēķināja, ka citādi to nabago ar tūkstoti un vairāk ienakumos, nemaz šeit nav tik daudz, tāpēc jau ķērās klāt uzreiz tiem bagātākajiem, sākot no 300ls ienākumiem. Kautkur taču tās finanses bija jādabū, lai varētu pacelt nabadzīgo deputātu un maznodrošināto valsts pārvaldes darbinieku aldziņas vismaz līdz Pasaules šāda līmeņa “speciālistu” algām, jo citādi šie varētu aizbēgt uz labāk apmaksātiem amatiem, piemēram Rīgas Domē par sētniekiem, ar savu milzīgo pieredzi un superaugsto kvalifikāciju. Bet tur viņus būtu jāpieņem, jo aiz katra no viņiem stāv kāda partija, kuras priekšā viņi ir politiski atbildīgi. Tikai par laimi neviens vēl nav izskaidrojis jēdzina “politiski atbildīgs” faktisko nozīmi. Šodien tas būtībā ir frāžu savārstījums bez reālas nozīmes, bet labs iemesls lai tam pakļautie varētu no valsts kases sev piedalīt ievērojamus papildus ienākumus ar kuriem pēc tam ir jādalās ar saviem partiju bossiem.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

noverotajs 07.02.2011. 18.31

Lai gan saprotams, ka no kaut kurienes jāparedz budžeta ienākumus, pieredze rāda, jo augstākas degvielas cenas, jo augstāks ir pelēkais degvielas tirgus; oficiālie apjomi krīt, līdz ar to iecerēto ienākumu mazāk. Rezultāts būs tas, ka vidējais latvietis par saviem vidējiem ienākumiem maksās Eiropā visaugstāko cenu. Un godīgais latvietis sev jautās, kāpēc tieši viņam/viņai jāmaksā tik daudz vairāk…

+6
-1
Atbildēt

8

    piziks > noverotajs 07.02.2011. 19.10

    Ar tabakas akcīzi un cenām jau tās pašas auzas, vienīgi degvielu ar kaprona tīkliņieme no Maskavas vilciena nevar atnest.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > noverotajs 07.02.2011. 19.14

    Baiba, vai vari nosaukt kādu piemēru, kas liecinātu, ka Dombrovska valdībām “godīgie latvieši” kaut reizi bijuši vajadzīgi?

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    janazakovica > noverotajs 07.02.2011. 19.34

    bij.statoil vaditaja baiba rubesa loti daudz ko var pastastit..ipasi par norvegu naftas koncerna lobijiem Latvijaa..bet vai stastis jo saista darba liguma punkts par zinu neizpausanu..

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > noverotajs 07.02.2011. 20.42

    to KRUSTTEVS
    Vai Haims Kogans, kad bijāt pirtī, izstāstīja tev, kādu graujošu darbību pret Latviju veic Lukoil?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Boschmanis/ JimBeam > noverotajs 07.02.2011. 22.00

    To pašu var sacīt praktiski par jebkuru degvielas pārdevēju. Tā kā kurš nu būtu māvis.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    noverotajs > noverotajs 08.02.2011. 00.32

    Godīgie latvieši valdībai ir vajadzīgi ik uz soļa lai varētu budžetu pildīt! Ēnu ekonomika, attieksme pret (drīzāk par) korupciju un vēlme pēc iespējas no valsts ņēmt ir tas, kas palīdzēja valstij nonākt šodienas situācijā. Finansu ministrs Vilks manuprāt godīgi cenšas pildīt nepatīkamu uzdevumu budžeta ietvaros un viņam, savukārt atbalsts un profesionāls izpildijums nepieciešams lai vēl nopietnāka konsolidācija nebūtu vajadzīga.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > noverotajs 08.02.2011. 05.14

    Baiba, finansu ministrs Vilks vismaz vienā virzienā savu darbu nedara itin nemaz. Jau otrajā vakldībā Vienotībai ir finansu ministrija varas spēlītēs kā obligātais nosacījums, un jau otrais Vienotības finansu varonis nedara neko, lai FM uzlabotu situāciju nodokļu politikas izstrādes uzlabošanā. Nožēlojamā formula, pēc kuras izdomātas transportlīdzekļu nodevas un nodokļi, — kur nu vēl svaigais izdomājums par tālāku akcīzes paaugstinšānu! –ir absolūta gara nabadzības apliecība, kādas nav ne Lietuvā, ne Igaunijā, toties FM ir vienīgā ministrija, kuras grūtgalvīšiem ir paceltas algas, toties nav neviena grūtgalvīte nomainīta. Cerēt uz to, ka FM varētu m;ēģināt sakārtot darba tirgu normalizējošos likumus, vispār bezjēdzīgi: abiem stādiem, kuri banku siltumnīcās izauguši, par to ne mazākās saprašanas, kur nu gribēšanas. Tik vien kā Hudīni vārdā nosaukta bantīte ap neaugglīgiem riekstiņiem.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    noverotajs > noverotajs 08.02.2011. 09.15

    Tā tas varētu arī būt; man diemžēl nav laika un iespējas sekot šīm detaļām Latvijā. Zinu vienīgi, ka nav vienkārši lielas iestādes (īpaši jebkuru ierēdniecību), t.sk. to darbiniekus nomainīt; un zinu, ka FM ir vesela strīpa labu profesionālu. Nodokļu sistēmu vai politiku derētu fundamentāli pārskatīt, bet tas ir milzīgs darbs, kamēr valdība nemitīgi nodarbojās ar krīzes sekām koalīciju ietvaros, kur noteikti nav vienots skats uz darāmo. Tomēr negribas padoties parastajam latviešu negatīvismam. Kaut kā jāvar atbalstīt labās lietas un mainīt domāšanu uz konstruktīvo / kolektīvo, kas ir dikti grūti valstī kas patiesībā šobrīd ir pārsvarā nabadzīga un kuru iedzīvotāji meklē paredzamākus un labākus dzīves apstākļus citur. P.S. Būtu jau interesantākas debates, ja zinātu, kas slēpjas aiz pseidonīmiem.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

kdaljajev 07.02.2011. 18.28

Tā turpinot iznīcinās uzņēmējdarbību,jo cilvēkiem vienkārši nebūs liekas naudas.SVF taču neprasa uzreiz samazināt budžetu,bet gada laikā.Ja mērķis sagraut valsts ekonomiku,tad šie soļi ir pareizajā virzienā.

+2
-2
Atbildēt

0

ilmisimo 07.02.2011. 18.14

Paņemiet labāk pie Rīgas domes 50 miljonus. ..
—————————————————–
Mētājas pie rātsnama austrumu sienas?

+6
-1
Atbildēt

1

zanejurjane7 07.02.2011. 18.03

Var kāds paskaidrot to mītu, ka mums ir lētākā degviela baltikumā.
Pats pirku Lietuvā pagājušajā nedēļā:
http://www.bildites.lv/images/etfqk4rw2zrbf85qrrg.jpg

25,53 LATUS dalam ar 32 Litriem = 0,7978 Ls/litrā !

Pie mums tomēr dyzelinis ir ~ 0,85 Ls/l

+5
-1
Atbildēt

0

bez4pieci 07.02.2011. 18.02

Paņemiet labāk pie Rīgas domes 50 miljonus. Ušakovs nesen zīmējas, ka viņiem krājumos ir apmēram 80 miljoni.

+5
-1
Atbildēt

0

Dina Repša 07.02.2011. 17.22

Liekas pēdējie daži mēneši – kopš vēlēšanām – rada pilnīgi citu priekšstatu par jēdziena “Kauns!” būtību….

+1
-1
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 07.02.2011. 17.05

to Kurmītis
Un kur ņemt naudu piedāvā tavējie, Pederastu Partija? Vai palūgt Maskavai?

+11
-3
Atbildēt

0

lebronj2356 07.02.2011. 17.04

Tā akcīze gan ir viens debīls pasākums – tad ņemiet TR. līdzekļu nodokli nost – tāda jau ne Igaunijā, ne Lietuvā nav. Šāds paņēmiens atkal pakurbulēs inflāciju augšā, tāpat kā dārgā elektrība ! Cerams, ka Vilkam uz nākamā gada budžetu ir skaidrs – nodokļus celt vairs NAV kur !

+5
-2
Atbildēt

0

austrisv 07.02.2011. 17.04

“Savukārt par 1% tiks samazināts strādājošo skaits Valsts policijā, Valsts robežsardzē, Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā, Ieslodzījumu vietu pārvaldē, Valsts ieņēmumu dienestā un Ārlietu ministrijā. ”

Šitais der!
Bet, kur tad paliek skolotāju skaita samazināšana un augstskolu skaita samazināšana, jo bērnu skaits taču samazinās!!!

+17
-3
Atbildēt

3

    mxblack > austrisv 07.02.2011. 18.30

    Policistu skaitu gan samazinās, bet to naudu policisti sadalīs savā starpā, lai kaut nedaudz palielinātos viņu algas. Tātad šo ciparu pie konsolidācijas cipariem varam neminēt. vai tas ir pareizi vai nē, neņemos spriest, tomēr trūkumā dzīvojoši policisti sabiedribai tiešām var būt ļoti nopietns drauds, jo ja strādā kā maksā, tad no policijas vispār būs maza jēga.Tad uzradīsies ne tikai nepilngadīgu jauniešu bandas, bet var sākties īsts haoss.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 07.02.2011. 18.53

    Opi, piekrītu teiktajam par policistu algām, bet samazināt var tās lielo Policijas admnistrāciju , kā arī pašu policistu skaits , kā man teica, ir tiešām milzīgs. Man nesen pateica cik policistu ir manā pilsētā un tie tiešām ir simtos, kāda velna pēc, ja uz ielām tos neredz? Ja nu vienīgi ceļu policija slapstās pa krūmiem un ņem kukuļus! To skaitu arī der samazināt un kur tad visādas prevencija spārvaldes un kas tik vien nē! Baidos, ka mēs nemaz nezinām cik tie robežsargi vēl ir, un ko viņi patiesībā sargā?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    mxblack > austrisv 07.02.2011. 18.59

    Arī piekrītu. CP ir daudzas reizes vairāk ka to viņu automašīnu, ne velti patrulēt viņi brauc vismaz divi. Par robezsargiem zinu to, ka kādreiz Ventspilī tiešām tajā kantorī bija šausmīgi daudz lieku cilvēku, kā ir šodien, es nezinu. Pie kam tieši augšgals, kur maksā tās lielās algas, bija ļoti pārpiebāzsts.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Roberts Gūtšmits 07.02.2011. 16.57

Yeaeaaaa !!
Superrrrrr !!!
Celsim tik atkal nodokļus, akcīzi benzīnam virsū! … kredītiem virsū ! … un tā vēl tikai puse no vajadzīgā .. gan arī līdz pensijām lieta nonāks … attiecīgi būs inflācija atkal augšā … produkti paliek dārgāki ar katru dienu, elektrība, siltums, gāze, ūdens – visam cenas ceļas … superrrrr !! … man patiess prieks par jenotības „politku” un ceru, ka visiem tiem, kas par viņiem vēlēja – arī !
Beidzot mēs tā pa īstam varam sākt savā valstī izbaudīt, ko nozīmē „atbildīga, godīga un profesionāla” valsts pārvalde jenotības izpildījumā ! Un galvenais – ka viss notiek atklāti un tiesiski! Varu iedomāties, kādu ekstāzi šobrīd izbauda Vienotības elektorāts !!! …. :)))

+3
-18
Atbildēt

2

    andris902 > Roberts Gūtšmits 07.02.2011. 18.01

    …Kurmīt, mazais sīklopiņ!…ne jau visi ir ar aklumu sisti!…:))

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    mxblack > Roberts Gūtšmits 07.02.2011. 18.54

    Neko darit, viņš tāds piedzima un tāds arī nomirs, Dieviņš tā gribēja.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

zanejurjane7 07.02.2011. 16.36

photocom 07.02.2011. 16.35

Lāčuks šaurā bezizejā
medu zaļtrubisti tik rij
domēs padomēs lembja meņedžeri
pods jau tukš
pa ausīm nāk laukā
vai vai
jākrīt ceļos tai židenītei no svf
glāb palīgā
vai Bagira jāsauc no Maugļa
lai saplosa tos gabalos
:))

+11
-4
Atbildēt

0

mary75 07.02.2011. 16.15

Jā, no kura laika papildus nodokļus sauc par konsolidāciju?
Un derēja precizēt, kas te domāts ar valsts pārvaldi – tiešām valsts pārvalde – valsts administrācija + visi budžetnieki ( ārsti, skolotāji, utt), vai tikai valsts administrācija?
Un par reformām, acīmredzot, jau var aizmirst.

+11
-7
Atbildēt

14

    anita_meistere > mary75 07.02.2011. 16.17

    lācītis solīja, ka papildus kosolidācija būs uz izmaksu samazināšanas :D tātad būs otrādi

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 07.02.2011. 16.22

    Manuprāt, kad viņi nolēma iet ar ZZS, viņi nesaprata, ko dara, un kas viņus sagaida, kaut arī politiķiem jau nu jāprot novērtēt situācija, kam varēja būt kādas ilūzijas par Lembergu?
    Un galvenais, ka visi “līderi” dabūja kārotos amatus.

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > mary75 07.02.2011. 16.26

    Neejot ar ZZS, kas paliktu? SC? Piedod, bet kad es paskatos uz RD, man šķērmi paliek. PLL? Paldies. VL? Jā, bet neizskatās, ka ar viņiem vispār būtu bijis vieglāk.

    +15
    -6
    Atbildēt

    0

    anita_meistere > mary75 07.02.2011. 16.28

    Tu zini, dīvaini gan paliek to sakot, bet es tagad tiešām koalīcija labprātāk redzētu V+SC…nu vai vismaz V+SC+ZZL. tāds veidojum būtu krietni stabilāks..kā arī vēlētāju atbalstītāks. vien partnera iespītēšana nekādi neietekmētu lēmumu pieņemšanu.
    draugus turi tuvāk, bet ienaidniekus vēl tuvāk…a ja vēl uz tiem var novelk kādu daļu pienākumu nastas…vēl jo viarāk. PS bezagumentu/bezierunu principi izspēlēja ļoti ļaunu joku. nakošo valdību veidos SC ar ZZS…un tas bija 100% skaidrs!

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 07.02.2011. 16.33

    Pecisk – Un kad es paaskatos uz Lembergu un ZZS, es vispār vemju, tas ir kritērijs?
    Tev kas, jāprec tas SC?
    Nedomāju, ka variants SC, ZZS, V būtu sliktāks par šo.
    Sliktāks vairs, vienkārši, nevar būt nekas.

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    piziks > mary75 07.02.2011. 18.06

    Amati pat pāri palika, — amatu vairak nekā jenotu! Nu jau PA pensionētā bumbotāja Drēska iespēlēta. Nu grīdā gāzē Vienotība.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 07.02.2011. 20.26

    Dzeri – Urbis veel jo projaam redz izeju no kriizes caur lata devalvaaciju (apmeeram pirms meenesha dzirdeju tos murgus). Tu gribi teikt, ka SC atbalstiis strukturaalaas reforamas izglitibaa, medicinaa, uc soc. sfeeras ? :) Shitie postpadomju taureetaaji tachu nav traki palikushi. Urbim uz visu shito te buus viena atbilde – mans elektoraats to nesapratiis. Un vinjam ir taisniiba

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 07.02.2011. 23.00

    Urbis ir izslāpis pēc darba pozīcijā.
    Un, ja cilvēkam iedod pāris ministrijas, un vēl kaut ko, viņš, bieži vien, sāk dziedāt pavisam citu dziesmu, domā, Urbis savādāks?
    Vismaz, būtu iespēja tirgoties, un viss nebūtu atkarīgs no Lemberga.
    Un kas ir labāks, ka SC pilnīgā opozīcijā un vispār bez kādām iespējām to ietekmēt, vai kaut vai patirgoties par vēlamiem balsojumiem ar amatiem utt?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 08.02.2011. 07.50

    Urbim vispirms ir jaatziist LR okupaacijas fakts, jaaiemaaca saviem deputaatiem runaat latviski, jaaiestaasta, ka shnjaukt degunu LR karogaa ir nepieklaajiigi un japaskaidro saviem ES deputaatiem Briselee, ka ciinjaa pret latvieshu nac intereseem nav tas pareizais celjsh utt.

    Urbim ir jaatsaakaas pubiliski no savas pirmsveeleshanas kampanjas un soliijumiem celt tresho Latvijas Republiku, kuras celjsh uz labklaajibu buus pavisam citaads utt.

    Es atceros katru Urbaja izteikto zilbi, arii par Bishkeku un njemu to visu ljoti nopietni, un nevaru saprast – kaadelj mums te jaatirgojas ar LV sveshkjermenjiem, ja tepat pie koaliicijas durviim var atrast VL/LNNK, kas ir saveejie.

    Sho situaaciju ar ZZS koalicijaa lieliski paredzeeja Dombrovskis un taadlelj arii liidz peedejam aizstaaveeja modeli ar VL, taa pat vinjsh nepaarprotami pateica, ka SC koalicijaa nebuus un domaaju, ka premjers ir jaaarespektee, vai arii vinjam ir jaaiet.
    Par radushos situaaciju vispirms atbildiiba ir jaaprasa no SCP.

    Visi Tavi apsveerumi par sadarbiibas iespeejaam ar SC balstaas uz pienjeemumu, ka Urbis ir beerns, kuru var barot ar konfekti un biidiit mums vajadziigajaa virzienaa. Tu laikam esi aizmirsis, kas ir SC – LR naidiigi Krievijas virsnieki ar savaam nu jau atvaseem – ” LR patriotiem” :), puchisti un krievu shovinisti, kuriem ir savas intereses LR un taas nav muusu intereses noteikti

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 08.02.2011. 08.41

    Tas viss, ko tu saki, ir ļoti jauki, bet, Urbis tikai runā, un nekādu taustāmu reālu ļaunumu Latvijai, atšķirībā no Lemberga un ZZS, nodarījis nav.
    Pie kam Lembergs, būdams, faktiski, pie varas vienpersoniski, vēl nodarīs daudz lielāku ļaunumu, vari ticēt.
    Kas attiecas uz to Urbja runāšanu par lata devalvāciju utt. – un ar ko Lemberga runāšana par to, ka Latvijai nav jāatdod savi parādi ir labāka?
    Ar ko labāka Lemberga muldēšana par Sorosu, zviedriem, amerikāņiem, utt?
    Te ir jautājums, kas ir svarīgāks – simboli vai realā politika.
    Ja tev svarīgāki simboli – ar SC iet nedrīkst.
    Es gan domāju, ka patreiz tas, lai valsts ātrāk iziet no krīzes, ir svarīgāks par to, atzīst Urbis okupāciju vai neatzīst.
    Tāpēc ar tik lielu spēku, kā SC, vismaz, jāmēģina sadarboties.
    Un tas, ka SC visi kādi tur valsts ienaidnieki utt., ir stipri vien pārspīlēts, dažādi cilvēki tur, un reāli Lembergs un Šķēle šai valstij nodarījuši daudz vairāk ļaunuma, nekā SC.
    20 gadus viņi bija un vēl paliek pie varas, un tu vēl baidi ar SC?
    Ja šie šo valsti nav nogremdējuši, kaut arī degradējuši visu, kam pieskārušies, tad baidīties no SC vienkārši smieklīgi.
    Un par to Maskavas diktātu -vai tad Vējonis, Kaulītis, utt., nebrauca uz Maskavu, vai tad visa tā jezga ap to enerģētiku, Kaļiņingradu, utt., nerunā, ka viņi arī ir Maskavas ietekmē?
    Tad ar ko viņi labāki?
    Ar to, ka piekarinājuši auseklīšus?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 08.02.2011. 09.01

    Kur shobriid ir konkreetas domstarpiibas starp Brigmani un Dombrovski + Vilku? ZZS nepiekriit reformeet sociaalo sfeeru, Tu gribi teikt, ka SC tam piekritiis? :)) Kaadlelj? Ko mees vinjiem varam piedaavaat pretii – iedot visiem pilsoniibu? :))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 08.02.2011. 09.34

    Es domāju, pietiktu, ja iedotu pāris ministru amatus un pāris amatus kādās valdēs.
    Bet, lai to uzzinātu, vismaz, jāsāk ar viņiem runāt.
    Ja viņi prasa neiespējamo – kurš tad liedz visas sarunas pārtraukt?
    Manuprāt, muļķīgākais, ko var darīt – pateikt, ka ar SC nespēlēšos nekad un nemūžam, un vispār nesākt nekādas sarunas,
    Sevišķi muļķīgi no V puses tas ir, ņemot vērā to apstākli, ka neviena cita partija, izņemot VL, nepateica, ka nesadarbosies ar SC.
    Ar to V jau iepriekš nostādīja sevi neizdevīgā pozīcijā.
    Kas attiecas uz sadarbību ar VL – tas neko nemainītu, Lembergam rokās tāpat paliktu visi trumpji, un viņš tāpat diktētu visus noteikumus, vienīgais, kas varētu ieviest zināmu stabilitāti un likvidēt V atkarību no Lemberga ir koalīcija SC, ZZS V.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    janis > mary75 08.02.2011. 11.58

    Tas iespējams, tikai pie nosacījuma, ka SC tiek izformēts un sadarbīdu turpina tikai ar daļu no saskaņiešiem, jo visus, kas tur apvienojušies ir bail iedomāties pat ka viņi varētu piekrist un veikt reformas tikai tapēc, ka ir dažas vietas padomēs un ministra portfelis-nu nav viņi tie par ko uzdodas!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 08.02.2011. 15.04

    Džeri, Tu atkal par to pašu, ar ko Vienotība gan citu varēja koalīciju veidot, tavuprāt?
    Tu taču atkal neaģitēsi par kremlinu partiju krievisko SC!!! Vai tiešam tici, ka SC interesē valsts labklājība? Es gan to neredzu vismaz no RD darbības, kaut vai ieceļot par vicemēru 20% Ameriku! Visi iekrājumi no iepriekšējām RD vadībām jau iztērēti. nemaz nerunājot par rebēm, ko veic Ušakova partijas biedri daudzajās RD pašvaldības uzņēmumos!

    0
    0
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 07.02.2011. 16.13

Vienotības baltais karogs… Nožēlojami! Reformām “nē” – veselībs jomā, augstākajā izglītībā, sociālajā sfērā.

+6
-12
Atbildēt

8

    andrisskrastins > Una Grinberga 07.02.2011. 16.15

    Koalīcija ir, tāda ir. Paskatoties uz SC infantīlismu Rīgas Domē, vispār paliek šķērmi ap dūšu. Vienotībā jau arī ir savi melnumi. Kopumā – valsts pārvaldībā bēdīga aina.

    +20
    -5
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 07.02.2011. 16.20

    Arī man reiz būs pilns “solidaritātes” mērs! Kāpēc man būtu jāraujas pilnās miesās, kamēr vesels dīkdieņu bars dzīvo no pabalstiem, braukā ar bumeriem pa veikaliem un nestrādā? Un man par to jāmaksā lielāki nodokļi? Kāpēc man samazina dzīves kvalitāti, jo neviens negrib optimizēt un celt kvalitāti veselības un izglītības jomā?

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    anita_meistere > Una Grinberga 07.02.2011. 16.34

    Nasing spešal!

    jebkurā normāla un nopietna reformā īsterminā pras vairāk līdzekļu, nekā dod ietaupījumu. vispār jau tizli runāt par ietaupījumu reformu kontekstā, jo reformas būtība ir padarīt kaut ko efektīvāku! ietaupījums var būt ik kā papildus bonuss.
    pašlaik situācija ir tāda, ka piķi vajag tagad un tūlīt! reformas ir nokavētas…unn pie šadas te valsts nabadzības, tās drīzāk ir nevēlamas.

    lieko štata vietu, nevadzīgu tēriņi un uzpūsto atalgojumu aizvākšanu es neuzskatu par reformu!

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 07.02.2011. 16.51

    @freifunkLV
    Tātad Tu neuzskati par reformu:
    1) veselības jomā: atteikšanos no nevajadzīgiem/neskaidriem (līdz skaidrai vīzijai par veselības sistēmu) iepirkumumiem, stingru esošo iepirkumu kontroli, atteikšanos no nevajadzīgām funkcijām, statistikas automātisku vākšanu (nevis kā tas notiek tagad, kad tiek formas faksētas un abos galos viss tiek rakstīts ar roku), lētāko medikamentu kompensāciju, mazināt administrāciju utt.
    2) augstākās izglītības jomā: pārtraukt finansēt dublējošas programmas, pārskatīt valsts stipendijas, noteikt maksimāli pieļaujamās administratīvās izmaksas valsts apmaksātajās programmās, pārskatīt “profesorus”, kas strādā 3-4 augstskolās par pilnas slodzes algu utt.

    Tas viss nav ilgtermiņa – to ir iespējams izdarīt pāris mēnešos (ja strādā)!!!

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    anita_meistere > Una Grinberga 07.02.2011. 17.22

    es tak saprotu, Tev neko man nav jāpierāda.
    bet ir ļoti daudz neatbildētu jautājumu: tu zini kas ir tās nevajadzīgās funkcijas, nevajadzīgie iepirkumi?? kas to vērtēs? paskat, kāds bardaks bija lidz šim…kad nozares parstāvji paši vērtē. vajag ekspertus no malas. auditorkopānijas..ko tamlīdzigu.
    kas vērtēs AS programmas (neatkarīgi, pēc satura, kvalitātes un būtības)…kas atlaidīs profesorus? kas stāsies viņu vietā (esmu augstākās izgl. nozarē nostrādājs 7 gadus…pienāca krīze, mani kā jauno doktoru izmeta pirmo- atstāja uz pusslodzesm, lai arī darīju tur krietni vairāk par vecajām bekām – drauds).
    ir kaudze piemēru no citām valstīm. kvalitatīvas reformās prasa laiku un naudu!!! igauņi to darīja treknajos gados…reku rezultāts!

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 07.02.2011. 18.21

    Tieši šīs lietas es arī vēlos redzēt jau tagad: “Mēs vēlamies reformēt un darīt …” Piekrītu, ka uzreiz nevar iegūt milzīgu ietaupījumu, bet kaut vai 100 tūkst. ietaupījumi katrā no “uzpūstajām” iestādēm jau šogad ir solis uz priekšu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    viesturs > Una Grinberga 08.02.2011. 10.09

    Vēl jau arī ir ESF un ERAF naudas,ko tērē jaunu ēku,kampusu utt.būvei.Kāpēc pirms reformu veikšanas šķiesties ar naudu? Tik daudz brīvu valsts īpašumu!Vajadzētu arī pārskatīt valsts budžeta vietu skaitu un vienas studiju vietas izmaksas samazinājumu virzienā. Mēs neesam tik bagāti,lai gatavotu tik daudz jaunos ārstus citām Eiropas valstīm!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Una Grinberga 08.02.2011. 15.00

    Nasing spešal!
    redzi, vai tad neievēroji, ka labie ZZS savās “lēņu muižās” nevienu reformu, ne arī samazināšanu neveic!!! Tātad lecam pa vecam izglītībā un arī veselības aizsardzībā!!! Tā domā ZZS, ka lai tie muļķi Vienotības apvienībā samazina izdevumus, bet mēs nekur nesavilksim jostas; iznāks drīz , ka Latvijā uz vienu skolnieku būs viens skolotājs, pie tam, tas arī drīz pieprasīs sev lielāku algu! Tā kā saturies- būs jaunas prasības no ārstiem un skolotājiem!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

zanejurjane7 07.02.2011. 16.13

Nē draudziņ. Dombrovskis vienrteiz uzkāpis uz grābekļa, sapratis, ka sāp, tagad grābekli apzāģējis līz 1/2 un sparīgi kāpj vēlreiz :)

+7
-16
Atbildēt

3

    anita_meistere > zanejurjane7 07.02.2011. 16.15

    grābelkis 1/2 īsāks? a kāda doma…labāk ar kātu pa riekstiem dabūt nevis pa pauri. es domāju, ka 1 variants tomēr ir mazāk traumatisks.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    zanejurjane7 > zanejurjane7 07.02.2011. 16.16

    Nu bet vismaz kaut kas savādāks :)

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > zanejurjane7 07.02.2011. 16.52

    Tev stulbs pseidonīms, iesaku mainīt uz Vaškeviča apakšbikse

    +20
    -5
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 07.02.2011. 16.12

Protams, ZZS, labāk neko nemainīt esošajās katastrofālajās nozarēs, kur nauda tiek tērēta uz nebēdu, nekādas normālas pārraudzības nav, bet toties visi zina cik jūs labi. Tā vietā normāli strādājošiem cilvēkiem griezīes vēl nost.

+30
-7
Atbildēt

0

anita_meistere 07.02.2011. 16.11

papildus akcīze dedvielai??????? kāpjam 3. reiz uz grābekļiem…:D tas jau sāk kļūt smieklīgi.
no otras puses..ZZS plāns ir gaužām saprotams. ir japanāk pēc iespejas lielakā tautas neapmierinātība (un nedrīks kaitināt pensionārus)…un jaunā ZZS+SC+PLL koalīcija var jau sākt tirgoties par ministru posteņiem.

+11
-7
Atbildēt

1

    Janka, Janic > anita_meistere 07.02.2011. 18.13

    to visskaidraak var redzeet apmierinaatajaa Brigmaņa feisaa , sak , redz kaa es tam kapitaalismam iegriezu , pa burbuli iet grabeedams , tauta jau pati tuuliit bļaus peec sociaalizma , atkal buus piecgades un kals plaanus komoonisma celtnieciibaa, priekšgalaa noliks Lembi , jo tas ar visu sirdi un dveeseli putinaajis kapitaalistisko Latviju!!!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam