Pēc intervijas žurnālam IR prasa atlaist Saeimas bārmeni

168

Komentāri (168)

Kaspars Osītis 31.01.2011. 14.20

jo barmenis varbut ari tavs biktstevs!

0
0
Atbildēt

0

anete_raugule 31.01.2011. 09.05

Ja jau kancelejai tik ļoti rūp Saeimas prestižs, lai vispirms tiek galā ar Vaļeru Kravcovu. Deputāts, kas nopircis valodas prasmes apliecību un nesaprot pat pusi, kas apkārt notiek – lūk, tas ir visīstākais kauna traips Saeimai.

+1
0
Atbildēt

0

donis777 30.01.2011. 13.32

Kurs var but 100% parliecinats,ka magiskaja pudelite bija alkohols iespejams deputats to izmantoja kompressem? un dzera patiesam mineraludeni…hmm

0
0
Atbildēt

0

jeers 30.01.2011. 10.06

Sapratīsim kurš prasa atlaist, zināsim kurš dzer viltoto ūdeni:-)

0
0
Atbildēt

0

dro 30.01.2011. 09.40

betijacelmale. Brīnos, ka neviens vēl neapcer, ko nozīmē no bārmeņa mutes izskanējušais viedoklis, ka iepriekšējā saeimā publika bija respektablāka. Vai to, ka miesās brangāka, vai “nesa” sevi ar izteiktāku paštīksmināšanos?
______________________________
Lai nu kā, bet uz bārmeni tas atstāja iespaidu:)

+2
0
Atbildēt

0

gundega_heiberga 30.01.2011. 02.04

Man prieks, biedri, ka neaizmirstam par šķiru cīņu. Mums ir jāzina, kas un cik daudz tiek ieliets buržuju vēderos! LIBERTE, EGALITE, FRATERNITE!

+3
0
Atbildēt

0

gundega_heiberga 30.01.2011. 00.20

Ino
Tāpēc jau arī salika mīnusus, un Tev arī taisnība.

0
0
Atbildēt

0

marta1313 29.01.2011. 21.34

Vai tad Saeimas kafejnīca ir masonu biedrība, ka tur notiekošais jātur noslēpumā un ir neizpaužams??? Nevajag deputātam uzvesties tā, ka kauns no sabiedrības paliek.

+5
-1
Atbildēt

0

Edzs 29.01.2011. 20.56

kad pa ceturtdienam Lembis ir ar koferiti tad vairakas dienas puse no Saeimas staiga ar aizpampusham acim. vai tas neietekme likumu kvalitati?

+3
0
Atbildēt

7

    ievuliitis > Edzs 29.01.2011. 21.40

    Nu kā tu varēji iedomāties, ka Lembis ar koferīti iespaido likumu kvalitāti?:))
    Lembis ar koferīti tieši uzlabo likumu kvalitāti:D

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Edzs 29.01.2011. 21.51

    Tante Sidra. Tu par daudz zini. Par bezmiegu nesūdzies? Alfa izmantos Tavu informāciju, un, nedod Dievs, nozmiegs Lembi:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Edzs 29.01.2011. 21.55

    Tante Sidra

    Es tā ļoti piesardzīgi pajautāšu, Vai tas varētu būt mājiens, ka koferītī būtu narkotikas? :P [zīmīte nozīmē just kidding, divas actiņas un mēlīte pabāzta pa mutes kreiso kaktiņu]

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Edzs 29.01.2011. 21.58

    PS

    to tas saeimas bārmenis varētu visiem saprotami izskaidrot.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 29.01.2011. 22.15

    ai nu neko es isti nezinu, vnk kautkur lasiju informaciju, kada stipendiata labpratigu atzishanos ka tieshi ceturtdienas tiem bija istas naudas dienas jo Lembis tad pie tiem brauca ka Ziemassvetku vecitis, Saeimas algu tie tikpat ka nejuta un tapec ta tiem neko ipashu nenozimeja.
    nu un vai tad keisu ar 10 000 zaljo kads zaude skaidra prata? un pec tam vel ar zudushas naudas summu putroties? varu jau varda nesaukt bet te es par Emsi runaju.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 29.01.2011. 22.20

    chao betij, tagad nesaprotu ka vispar te ieklidu, izradas ka uz portala pirmas lapas shada raksta nemaz nav, zhurnalu un ta e-versiju neaboneju un sho numuru vel neesmu nopirkusi, laikam jau no “Domubiedru aktivitātes”.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Edzs 30.01.2011. 00.26

    Sveika atkal! Kā mums neveicas dažādos laikos te iemaldīties:(
    Nepardzīvo, neko vairāk, kā šeit pie raksta un komentētāju izteikumos tu tai rakstā arī neatradīsi. Brīnos, ka neviens vēl neapcer, ko nozīmē no bārmeņa mutes izskanējušais viedoklis, ka iepriekšējā saeimā publika bija respektablāka. Vai to, ka miesās brangāka, vai “nesa” sevi ar izteiktāku paštīksmināšanos? Tagadējie vēl nav apguvuši šo nevērīgi vienaldzīgas izmestas frāzes mākslu?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

info 29.01.2011. 20.47

ierosinu naakamo saeimas izbraukuma pelnaarseedi riikot straupee – juus jau ziniet kuraa iestaadee. pirms ierashanaas iziet alkoholiju tsestu. iztureejushos palaist peec tam maajaas. paareejos tureet kadu meenesi. lai daktereejas.

+2
0
Atbildēt

0

Edzs 29.01.2011. 20.15

Parastais: _…bārā ir pārāk maz vietas un kad sanāk tik ļoti satusēties, pamostoties izrādās, esi jau citā partijā iestājies!…_
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
viens no visu laiku divainakiem deputatiem dziedonis Ojars Grinbergs krietnu dalju sava saeimas laika pa bufeti nodzivoja.
es neatceros kura partija vinsh bija un shkiet vinsh pats ari to nezinaja.

+2
0
Atbildēt

0

dro 29.01.2011. 18.52

biruta vilcina. Nekā nesapratu…Vai rakstat no saeimas bufetes?:))

+6
0
Atbildēt

0

Vizbulka - Vizbuliite 29.01.2011. 18.38

pele
labi ,ka tadu Ir neesmu pirkusi un pec si raksta pat uz ta pusi nepaskatisos,ja par tadiem niekiem var atlaist no darba,varetu domat,ka nabadzini -kristaltirie tika apvainoti.Kads neredzets stulbums!!!!

0
-2
Atbildēt

0

dro 29.01.2011. 18.08

Tante Sidra. Latvija ir parlamentāra republika, prezidentu ievēl saeima, tātad var arī noņemt. Tā kā ar to prezidenta kontroli būs pašvaki. Es neredzu nekā krimināla, ja deputāts pusdienās iedzer 25 – 100 gramus, jo tas viņam netraucē: nav svarigi vai viņš muld skaidrā vai kunga dūšā:))
saeimas kafejnīcā jauns NEO, tūlīt sāksies parakstu vākšana:))

+5
-2
Atbildēt

4

    info > dro 29.01.2011. 20.48

    man domaat utr nebija runa par 25-100g .

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 29.01.2011. 20.57

    lno: _…neredzu nekā krimināla, ja deputāts pusdienās iedzer 25 – 100 gramus, jo tas viņam netraucē…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    tad jau tas deputats kam 100 grami ir tik vien ka acu gaishumam ar mashinu ari var braukt uz kruti ienjemis.
    ta jau daudzi tur ir amurgalvas kur nu vel iedzerushi kad jura ir lidz celjiem. vinji var apgalvot ka tas vinjiem mundrumam, patiesiba visur tomer ir tada ka – “chto russkomu nehorosho to i njemcu smertj” (kas krievam neder no ta vacietis ari ir pagalam).
    ko Tu te vinjus aizstavi lno? vot atnaks opis555 un tad tik Tu redzesi..

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 29.01.2011. 21.48

    Tante Sidra. Es par viņiem rūpējos: pēc pārāk lielas muldēšanas no saeimas tribīnes, tagad var attaisnoties, ka bija par daudz ieķēris. Kad nebūs alkohola, ko tad?:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 29.01.2011. 22.57

    , tagad var attaisnoties, ka bija par daudz ieķēris. Kad nebūs alkohola, ko tad?:)
    —————————————–
    sāks rīt kaltētas mušmires , kaktusus un agaves!?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Edzs 29.01.2011. 16.38

lno: _…Prezidents sāks regulēt privātu bodīti?…_
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
lno, par kadu boditi tu runa, es runaju par Saeimu. visa beda jau celjas no ta ka vinji tur jutas vareni un pashpietiekami, 4 gadus tiem pie kajas tads elektorata viedoklis.
pashi sev algas nosaka un ka labpatik ta uzvedas.
tur butu vajadziga nevis Ieksheja Kontrole bet kads arejs speks, kads SD (Sabiedriska Droshiba) dienests, varbut tiesha Prezidenta parraudziba, kas vinjus kartigi izveti, filtraciju deretu visiem iziet.
vel, – nezinjoshana par noziedzigam darbibam ir pielidzinama noziegumam, ta ka tiem kas kauko jau zina butu velams jau laicigi klauvet vienam uz otru.
sheit es nedomaju Barmeni, ne vella vinsh nezina un tas ko intervija pateica ir visnekaitigaka beletristika.

+1
-2
Atbildēt

0

Edzs 29.01.2011. 16.18

barmenis tada tipa iestade ka Saeima visdrizak ir policists kas skatas kam var vel liet un kas par daudz muld, kam jau pietiek. ta tam vismaz vajadzetu but.
darba iekodushi deputati talak dodas uz Vecrigas krogiem un tur jau pljapas kunga prata ir atradums ienaidniekam (boltun nahodka dlja shpiona).
alkani, nariki un gambleri ne tikai tevu un mati bet ari Dzimteni bez sirdsestiem pardos. ta nav literatura, tas ir fakts.

+3
-2
Atbildēt

0

dro 29.01.2011. 16.10

JanisBernats Nākošais solis – iztaujāt amatpersonu mājkalpotājas – cik bieži maina kreklus, zeķes un apenes? Mums taču ir tiesības par deputātiem zināt visu!?
_______________________
Arī tas nav aizliegts, ar to gan parasti nodarbojas dzeltenā prese:)

+5
0
Atbildēt

0

dro 29.01.2011. 16.08

tigerthegreat. vai frāze “iepriekšējā sasaukumā bijuši respektablāki politiķi” Jums šķiet vietā?
Demokrātijā – protams.
____________________
Ja, demokrātijā katram tiesības uz viedokli, neskatoties, cik tas pamatots:)

0
0
Atbildēt

0

dro 29.01.2011. 14.18

Ghost Dog. agrunte.
Katrai profesijai ir savs /nezinu ka lai nosauc/ goda kodekss vai. Tas nu būtu jāzin, ka bārmenim par apkalpotajiem klientiem jābūt mēmam ka zivij, tāpat KĀ ārstiem, frizieriem, kosmetologiem, garīdzniekiem u.t.t., atšķirībā no žurnālistiem, kuru pienākums sabiedrībai ziņot par visu negatīvo un arī pozitīvo, kas notiek valstī un pasaulē, deputātus ieskaitot /lai kāds nepiesietos/:))

+4
0
Atbildēt

0

vzlotnikovs 29.01.2011. 14.09

Izslēgt Kravcovu, izslēgt bārmeni. Ko vēl izslēgt? Kurš nākamais ierunāsies? Saeimā laikam cieņā ir tie, kuri nerunā.
Tiešām nesaprotu, kas intervijā tāds, lai domātu par darbinieka atlaišanu. Renārs goda vīrs, viņš pat man nepateica, kurš bija tas šņabja dzērājs. Uzskatu, ka intervija bija pat pārāk korekta.
Ja pirmdien tiešām spriedīs par viņa atlaišanu, jāvāc deputātu paraksti pret to.

+5
-5
Atbildēt

22

    Kristaps O. > vzlotnikovs 29.01.2011. 14.30

    Bet protams, ka ļoti korekta (un interesanta) intervija bija!!
    1) Deputātiem jāpasaka paldies bārmenim, par viņa viedokli, jo tas palīdzēs tiem kļūt par cienīgākiem tautas priekšstāvjiem! Nevis no darba jāatlaiž, ibio
    2) Jebkuram deputātam jāinteresējas, ko par viņu, viņa darbu un uzvedību domā bārmenis/šoferis, visi pārējie, ko viņš pārstāv!
    3) Izlaidušies galīgi, nudien nejēdz, ka tautas kalpi viņi ir!
    4) Ļ.cien. Alberte, šitas nav tā atstājams, kaut kas jādara!!!!!

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > vzlotnikovs 29.01.2011. 14.34

    ieva Alberte. Jūs savu pienākumu esat veikusi, bet bārmenim būtu jāstāsta tikai izmeklētājam. Iespējams, ka kāds deputāts ir noķēris kādu kaiti, ar kuru nevar lepoties. Vai man būtu jāapsveic ārstu, kurš to būtu izstāstījis žurnālistam? Kravcovs un bārmenis absolūti nesaistāmi gadījumi, kuriem kopīga tikai atlaišana. Ar tādām pašām sekmēm varētu saistīt cūkas kaušanu un cilvēka nogalināšanu.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Edzs > vzlotnikovs 29.01.2011. 14.34

    Ieva Alberte: _…Saeimā laikam cieņā ir tie, kuri nerunā…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Saeima ir cienja Omerta. barmenim ja vien nav piedalijies noziegumos tada nav saistosha.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > vzlotnikovs 29.01.2011. 14.38

    Ārsts drīkst stāstīt, kādas kaites ir izplatītas populācijā.
    Nevienu deputātu taču bārmenis vārdā nenosauc, vai ne? Es gan gribu zināt, kā darbavietā uzvedas tie, kam algu maksā no maniem nodokļiem! Savās mājās var ierīkot Noslēpumu Kambarus, ne jau parlamentā!

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Edzs > vzlotnikovs 29.01.2011. 14.40

    lno
    barmenis nav arsts un nav macitajs.
    es priecatos ja lietas risinashana iesaistitos Prezidents. Latvija nav dzirdets ka kjirurgi ar nazhiem grieztu miesu sadzerushies.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > vzlotnikovs 29.01.2011. 14.43

    un iereibuši var pieņemt ārprātīgus likumus!
    iedomājieties, sašvilpies parlaments :p

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > vzlotnikovs 29.01.2011. 14.50

    TanteSidra. Es Tev šoreiz nepiekrītu.

    tigerthegreat.
    Tātad ārsts drīkst atklāt, ka viens vai daži deputāti slimo ar venēriskām slimībām, un Tev būtu iespēja minēt, kurš no deputātiem tas “laimīgais”? Rakstā nav minēts, kurš no prezidija pieprasījis bārmeņa atlaišanu, un tagad aizdomas krīt uz visiem. Neticu, ka Tu būtu apmierināts, ja pats būtu iesaistīts.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > vzlotnikovs 29.01.2011. 14.56

    tigerthegreat.
    iedomājieties, sašvilpies parlaments…
    ______________________
    …un kailas prieka metas dejo uz prezidija galda, vairākas JL deputātes skūpstās ar SC deputātiem. Sodoma:))

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dro > vzlotnikovs 29.01.2011. 15.02

    Flesners. … deputāts ir publiska persona, tādēļ viņam ir jārēķinās ar to, ka par viņu runās un rakstīs.
    _____________________________
    Protams, nesaprotu, kur un kad es to būtu noliedzis?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > vzlotnikovs 29.01.2011. 15.10

    arī ja es nebutu apmierināts,
    svarīgi, lai apmierināti ar savu pārstāvju kvalitāti būtu darbadevēji-vēlētāji!
    Svarīgi ir, ka vēlētāji uzzin, ka viens no prezidija ir cūkojies – tak pilngadīgi viņi tur ir
    ne jau cūcīgu politiķu juttelīgās dvēseles žūžot vajag
    aizdomas – nu ko, dzīve tak vispār nežēlīga :D

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > vzlotnikovs 29.01.2011. 15.11

    lno, priecājies, ka teica “kads no prezidija”:)) Padomā, kā būtu galva jālauza, ja teiktu “kāds deputats”?
    Lasījāt? “Jēkabpils spēļu nama „Fēnikss” aplaupītāja Leonīda Koņuhova sieva Natālija lepojas ar savu aktīvo darbību “Saskaņas centrā” un Alfrēda Rubika vadītajā Latvijas Sociālistiskajā partijā”

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    lama > vzlotnikovs 29.01.2011. 15.36

    Abi labi – gan avots, gan autors.
    1) Tekstā parādās ~ 10 uzvārdi – neskatoties, ka vairumā neitrālā nozīmē, kādēļ bārmenim tie vispār bija jānosauc un žurnalistam arī jāuzraksta? Neesmu cien. ex-deputātes fens, bet nezinu, ko sabiedrībai dod vairākkārtējā Kantānes pieminēšana – par bulciņām un tmldz. Nākošais solis – iztaujāt amatpersonu mājkalpotājas – cik bieži maina kreklus, zeķes un apenes? Mums taču ir tiesības par deputātiem zināt visu!?
    2) Sakiet – vai frāze “iepriekšējā sasaukumā bijuši respektablāki politiķi” Jums šķiet vietā?

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > vzlotnikovs 29.01.2011. 15.39

    vai frāze “iepriekšējā sasaukumā bijuši respektablāki politiķi” Jums šķiet vietā?

    Feodāļa galmā – nē.
    Demokrātijā – protams.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > vzlotnikovs 29.01.2011. 16.05

    betijacelmale. Lasīju par Rubika partijas skaistuli:)
    Es jau saprotu, ka esmu neciešams sarunu biedrs, jo bieži nepiekrītu pārējiem. Pavisam nesen sakarā ar Mūrnieci: parasti viņu kritizēju, bet šoreiz aizstāvēju. Man liekas, ka cenšos būt objektīvs, citi uzskata, ka esmu stulbs vai fanātisks V atbalstītājs. Ja saeimā būtu mana kafejnīca, es bārmeni būtu atlaidis vai labākā gadījumā pārcēlis uz citu vietu.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > vzlotnikovs 29.01.2011. 16.22

    Tante Sidra. es priecatos ja lietas risinashana iesaistitos Prezidents.
    ____________________________
    Prezidents sāks regulēt privātu bodīti? Šis nu gan tā ka būtu arodbiedrību lauciņš, un īpašniekam var nākties pieņemt atpakaļ atlaisto.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > vzlotnikovs 29.01.2011. 16.27

    > lno.
    Kapēc “neciešams”? Tas ir pavisam normāli, ja tev par lietu un parādību ir savs viedoklis, tu to dari zināmu citiem. Ja mēs spējam diskutēt par lietu, neaizskarot otra personību, normāli. Ja bez iemesla nolaižamies līdz personīgiem apvainojumiem, slikti.
    Teorijā mēs visi esam stipri:) Vai man diskusijā vienmēr tas izdodas – tas jau cits stāsts:)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > vzlotnikovs 29.01.2011. 16.37

    betijacelmale. :-)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > vzlotnikovs 29.01.2011. 17.02

    sašvilpies parlaments…
    ______________________
    …un kailas prieka metas dejo uz prezidija galda, vairākas JL deputātes skūpstās ar SC deputātiem. Sodoma:)…
    ============+++++++++++++++++++++
    un deputāts Kravcovs nomet parandžu!… Gomorra!!!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    vzlotnikovs > vzlotnikovs 30.01.2011. 14.02

    Velns, kā man gribas zināt, kurš bija tas, kurš dzēra “ūdeni”! Bārmenis man to nepateica,lai kā centos. Renārs Lazovskis savu amatu tur godam.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > vzlotnikovs 30.01.2011. 14.35

    .
    “Ir stulbi nošaut gulbi”, Ieva A! Bet vēl stulbāk ir skaidrot, ka vispār jau nebija tā, kā izskatās… ;)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    vzlotnikovs > vzlotnikovs 30.01.2011. 17.06

    Ir, ir.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > vzlotnikovs 30.01.2011. 23.38

    Ieva Alberte
    nomierinieties, neko tas barmenis nezina un neko satriecoshu jums nav pastastijis.
    velti jauc gaisu varda nenosauktais loceklis no prezidija, – manas acis Saeimas prestizhs nav uz augshu un nav uz leju, paliek kads jau bija neatkarigi no IR sarunas ar barmeni.
    Jus esiet OK un barmenis ir OK, godpratigi dariet savu darbu, prieks iepazities ar shadiem jaukiem cilvekiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Andris 29.01.2011. 14.07

to Ino.
Es ieliku mīnusu – tāpēc ka, par laimi, Hemingveja laiki jau sen ir aizgājuši vēsturē, un demokrātijas valstīs politiķi ir pakļauti īpašai sabiedrības uzmanībai un viņiem ir mazākas iespējas aizbildināties ar privātumu, bet te vispār nav runa par privāto dzīvi, bet par to, ko viņi dara savā darba vietā!

+2
-1
Atbildēt

0

rasbainieks 29.01.2011. 13.23

Hmm, ja nonāks līdz atlaišanai, es bārmeņa vietā pieteiktos mazai ekspress intervijai un patektu, kurš bija tas deputāts ar “ūdens” pudelīti!

+3
0
Atbildēt

1

Edzs 29.01.2011. 13.21

nu ziniet talak braukt nav kur ja likumus pec kuriem dzivosim mums iebalso alkani un nariki un vel atklati tribine ar runam tie rapjas.
Aboltinja ienjemot amatu jau solija sakartot un efektivizet Saeimas darbu, ja vinja ar to nebija domajusi barmena atlaishanu tad luk dazhi priekshlikumi:
punkts 1. – parbalsot Etikas komisijas sastavu, parskatit un radikalizet Etikas kodeksu.
punkts 2. – pie ieejas durvim jau face-control un apsargiem stradat ar alkometru, alkometrs un dzeltenas kartites Saeimas priekshsedetajas riciba.
punkts 3. – no sezhu zales regularus publiskus zinjojumus par darba gaitu turpina Jaunakais Deputats, no kafejnicas Barmenis. darbam pa perimetru iesaistit sabiedriskos kartibas sargus ar nevainojamu reputaciju.
pec tris konstatetiem smagiem deputata etikas parkapumiem Saeimas balsojums par deputata pilnvaru anuleshanu.
viens likums, viena kartiba visiem – …ukral, vipil, v tjurmu.

+7
-1
Atbildēt

2

    lailabidzane > Edzs 29.01.2011. 13.30

    .
    Varbūt piedāvāsi arī fekāliju paraugus analīzēm Prezidijam pirms un pēc katras sēdes iesniegt? ;)
    Pirms kāpšanas tribīnē arī derētu to pašu, vai ne? ;))

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Marija > Edzs 30.01.2011. 21.56

    Alkometrus var mieŗigi aizstāt online video kamera bārā. Lai gan, iespējams, ka tad jāuzstāda kameras arī tualetē…
    Nu jā, ar īstiem alkašiem būs grūti cīnīties…
    Varbūt var izmantot speciāli apmācītus suņus, kas skaļi rietu, ja kāds deputāts būtu ierāvis sīvo?

    0
    0
    Atbildēt

    0

vilcēns, madarīnmeit 29.01.2011. 12.10

Pēc šīs intervijas publicēšanas bija gaidāms, ka izskanēs un izskanēja arī muļķīgā, šoreiz varētu teikt, idiotiskā prasība atlaist bārmeni.
Cik gan ļoti sakāpinātai jābūt izredzētības, sava elitārisma sajūtai, lai mēģinātu noslēgt pat tik nenozīmīgas informācijas, kā: ko šodien deputāti ēda un dzēra, noplūdi.

Laikam jau Saeima patiešām nav tik stīva, oficiāla, visu laiku krēslos sēdoša, kā spriežot pēc ziņu un interviju mozaīku gabaliņiem varētu rasties iespaids. Laikam tur arī ir cilvēciskas, koleģiālas attiecības un deputāti savā starpā sarunājas arī ne no tribīnes.

+3
0
Atbildēt

2

    lailabidzane > vilcēns, madarīnmeit 29.01.2011. 12.16

    .
    Ko gribēji pateikt, ezm?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Šāda reakcija bija gaidāma. Droši vien imidža apdraudējums te būs saskatīts stāstā par “minerālūdens” pudeli. Ja Saeimas kanceleja uzskata, ka bija pateikts kaut kas nepieļaujams, tad par šādiem “trūkumiem” tās izpratnē būtu bijis jāizdara secinājumi un jāmēģina tie novērst nākotnē, piemēram, darba līgumā nosakot nekādu interviju nesniegšanu. Tā vietā ceļ troksni pēc notikuma, pie tam galīgi nenozīmīga notikuma, un mēģina sodīt cilvēku par runāšanu.
    Šāda pieeja vairāk velk uz Krievijā pielietoto paņēmienu pusi, kur, ja kāds medijs kritizēja Putinu, tas tika slēgts vai pārņemts. Par Putinu – vai nu labu vai neko. Tā gan ir mazliet cita opera, tur tas veidots pēc padomju laika parauga, ka medijiem jāveido varai vajadzīgo sabiedrisko domu, bet arī Latvijā ir “Dienas” piemērs.

    Ne intervija, ne šis turpinājums paši par sevi nav tik nozīmīgi, lai tagad no tiem būvētu diskusiju kalnus. Toties kā indikators labi parāda dažu Saeimā strādājošo atrautību no apkārtējās vides. Tāpat arī izpratne par imidžu – to veidos Saeima pati, nevis bārmenis. Ziņai, ka viens deputāts bijis iereibis ir nullei tuva ietekme uz visas Saeimas imidžu salīdzinājumā ar ziņu, ka inovācijām domātie līdzekļi tiks piešķirti arī ostu attīstībai.
    Varbūt ir tieši otrādi – nav slikti uzzināt, ka cilvēki, kas strādā Saeimā, ārpus politikas ir tādi paši normāli cilvēki kā citi?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Egita Kūma 29.01.2011. 11.12

Ko jūs visi te gvelžat,atlaist,neatlaist,bet par to,ka deputāti darba laikā lieto šņabi ,klusums.Pamēģini ieraut RS vai takometra vadītājs.Tā jau ir,jo lielāka atbildība,jo mazākas prasības.Rodas iespaids,ka Saeimā sēž vieni alkoholiķi,bet laikam tā arī ir.Cik zinu,viens no tiem ir Dobelis.Ja čali atlaidīs,iesaku viņam uzrakstīt grāmatu par to,kas darās Saeimas kafuškā.Tā gan būs lasāmviela,uzreiz izpirks un pieprasīs pat papildus tirāžu.

+1
0
Atbildēt

1

    raimonds_bossltd > Egita Kūma 29.01.2011. 11.17

    to Rolands Erdmanis
    Dobelis vairs nav deputāts. Vai tavējie: komuņagas, čekisti, krievu armijnieki un pidari, nedzer kā lopi?

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

lailabidzane 29.01.2011. 10.46

.
Interviju nelasīju. Bet ne jau intervijas saturam šajā “izrādē” ir dominējošā nozīme.
Ja parlamenta kārtības noteikumi pieļauj, un deputāts to dara atklāti, lai lok kaut spaiņiem, un nestreso, kad tas top zināms publikai. Jācer, ka elektorāts pratīs novērtēt.
Cilvēkam ir tiesības runāt. Arī bārmenim ir tādas tiesības. Labs bārmenis prot klausīties, un lieki nepļāpāt. Labs bārmenis.
Žurnālistam ir tiesības intervēt. Labs žurnālists savas tiesības izmanto ar prātu. Ne tikai savās interesēs.
Redaktore… Atklāsmes par to, ka nebija iemeslu neintervēt, un par to, ka parlamentā alkohols nebūtu jātirgo, ir tik visparzināmas, ka patiesība nav nekādas.

P.S.
Bet interaktīvā publika kaifo ap esjauarīzinājukurš. ;)

+2
-2
Atbildēt

0

donis777 29.01.2011. 10.37

Saeimas kafejnīcā līdz 9. oktobrim notiek Tortu un kūku dienas, un ikvienam Saeimas kārumniekam, izvēloties kūku, iespējams bez maksas nobaudīt tēju.

Saeimas kafejnīcā novietots neliels plakāts ar uzrakstu, ka līdz 9. oktobrim parlamentā notiek Tortu un kūku dienas, un tās rīko uzņēmums, kurš apkalpo Saeimas kafejnīcu.

Kūku dienas ietvaros Saeimas deputāte Ausma Kantāne (attēlā centrā) ceturtdien priekšroku devusi biezpiena bulciņām. Deputāte pati apkalpojās pie letes un, pārdalījusi smalkmaizīti uz pusēm, ar to pacienāja arī savu kolēģi Aināru Latkovski, sakot: “Tu jau vienmēr gribi ēst, tev mājās daudz bērnu,” novērojusi aģentūra LETA.

Kafejnīcas oficiantam Kantāne parādījusi pusi bulciņas, sakot, ka viņa vēlas samaksāt par pusi maizītes, un piebildusi, lai otras puses cenu, deviņus santīmus, iekasē no Latkovska.
http://mango.delfi.lv/zinas/apraksti/pasakumi/saeima-sakusas-kuku-dienas.m?id=27149349

+2
-2
Atbildēt

0

Marija 29.01.2011. 09.44

Tagad ir skaidrs, ka vajadzīgs saeimas bāru paplašināt, jo pilnīgi noteikti, ka amorālā deputātu klenderēšana no vienas partijas uz citām un vairākkārtīgi, ceļas no tā, ka bārā ir pārāk maz vietas un kad sanāk tik ļoti satusēties, pamostoties izrādās, esi jau citā partijā iestājies!

+7
-1
Atbildēt

0

bebiekste 29.01.2011. 09.04

Saeimā kā mācību iestādē alkoholu nevajag tirgot. Tur taču sanākuši cilvēki mācīties – likumus izdomāt un pieņemt, lielo politiku, cits vēl valodu apgūt. Nē, kāds tur alkohols.

+4
0
Atbildēt

0

Lidija Apsīte 29.01.2011. 07.27

neapšaubāmi ģeniālākā doma ir par to Saeimas prestiža graušanu …

+4
0
Atbildēt

0

garausiitis 29.01.2011. 01.36

Ja tā padomā, tad arī operatoru , kurš filmē guļošus deputātus sēžu laikā varbūt arī vajadzētu atlaist.

+13
0
Atbildēt

0

Edzs 29.01.2011. 01.28

deputati var gribet daudzko – Kalvisha laika tie gribeja lai Saeima relaksacijas telpas ar pirti, frizieri un masazhas salonu tiktu iekartotas.
un nav jalasa Hemingvejs lai saprastu ka Saeimas kafejnica nav kads pagrides krogs tapec tas barmenis var runat ko vien velas. barmeni varetu atlaist ja vinsh deputatiem Preilju krutku butu iebarojis vai alu ar urinu regulari atjauktu.
kamer tas nav noticis ir jaturpina stradat, japaliek sava posteni.

+6
-2
Atbildēt

0

Silvija Adijāne 29.01.2011. 00.36

Kādā ziņā taisnība? Manuprāt, ir kāda atšķirība starp Saeimas namu un preses bāru, vai ne?

+3
-1
Atbildēt

0

Lita 29.01.2011. 00.21

Man liekas, es zinu, no kurienes tam aug kājas. Atceros pirms gada vai pusotra, deputāti bija patiesi satraukušies par to, ka bufetē parādījās dārgu ikru bundžiņas. Viņi teica: mūs atkal apsaukās, lai gan tos ikrus varbūt neviens nenopirks. Bet teiks – redz, viņi trekni dzīvo. Presei jāuzņemas daļa atbildības par paviršām un tendenciozām ziņām: ka tik nolamāt deputātu – neiedziļinoties būtībā, vienalga kuru. Taču šajā gadījumā ir jādara viss, lai cilvēks, kurš intervijā ir bijis ļoti korekts, deputātu baiļu dēļ nezaudētu darbu!

+6
-2
Atbildēt

2

    Silvija Adijāne > Lita 29.01.2011. 00.46

    Te nav nekāda sakara ar preses atbildību. Neviens nav aizmirsis laikus, kad nelaiķis spīkera biedrs Jirgens gulēja pie Saeimas kafe galda, Kalniņš to darīja ilgstoši un daudzu gadu garumā, bet Leiškalns ieraut 100 pēc pusdienām uzskatīja par pašsaprotamu lietu. Saraksts ir nebeidzams. Kopš kura laika presei būtu jāuzņemas atbildība par citu vaļībām?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Lita > Lita 29.01.2011. 02.06

    Tam nav nekāda sakara ar dzeršanu. Žurnālisti vecos laikos paši ir dzēruši uz nebēdu Saeimas kafejnīcā. Tagad alkoholisko dzērienu lietošana notiek ļoti reti no abām pusēm. Runa ir par to, kā kurš atspoguļo Saeimas ikdienu

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dro 29.01.2011. 00.20

Kādēļ salikāt Kiršteinam mīnusus, viņam taču taisnība?

+6
-6
Atbildēt

0

dace_ampermane 29.01.2011. 00.01

Ja bārmeni izsviež no saeimas, kad viņš faktiski neko sliktu nav pateicis, tad es viņam ieteiktu ņemt pildspalvu un rakstīt visu ko viņš par saeimu zin [jādomā, ka visai pikantas lietas] un pārdot savus rakstus tam kas vairāk maksā.

+5
0
Atbildēt

1

    Andris > dace_ampermane 29.01.2011. 14.47

    Bet citā rokā paņemt vēl vienu pildspalvu un parālēli rakstīt sūdzības tiesā par nepamatotu atlaišanu, kāpinot instances līdz pat ECTT.

    0
    0
    Atbildēt

    0

SZFbiblioteka 28.01.2011. 23.42

Tam puisim jātur fronte un jāpieprasa spiediena izdarītājiem rakstisks pamatojums atlaišanai. Vot to es gribētu redzēt, kāds būs iemesls: nepiemērota trauka izvēle šņabja pasniegšanai?

+4
-1
Atbildēt

3

    ::Vai cis :: > SZFbiblioteka 29.01.2011. 07.56

    Atlaišanas pamatojums būs konfidencialitātes pienākuma neievērošana, esmu pārliecināts, ka tāds punkts ir darba līgumā. Šis punkts paredz, ka darbiniekam bez rakstiskas iepriekšējas darba devēja atļaujas aizliegts izpaust JEBKURU informāciju par darba devēju, kas iegūta sakarā ar darba pienākumu pildīšanu. No juridiskā viedokļa tur viss ir kārtībā, diemžēl …

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > SZFbiblioteka 29.01.2011. 09.05

    Saeima nav puiša darba devēja, Mikij. Pārlasi rakstu.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > SZFbiblioteka 29.01.2011. 09.54

    Paldies par ieteikumu, Betij, bet rakstu esmu izlasījis un tā būtību izpratis. Informācija par Saeimas darbu, tajā skaitā par deputātu uzvedību, ir informācija, ko bārmenis iegūst sakarā ar savu TIEŠO DARBA PIENĀKUMU pildīšanu DARBA DEVĒJA UZDEVUMĀ, tātad tā ir konfidenciāla informācija, un es nedomāju, ka bārmenim ir tiesības to izklāstīt uz visiem stūriem.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

Silvija Adijāne 28.01.2011. 23.37

Pamatjautājums tomēr šeit būs nevis par darba tiesībām, bet par pašu ideju, ka Saeimā tirgo stipros dzērienus.

+5
-2
Atbildēt

0

Silvija Adijāne 28.01.2011. 23.36

Patiesībā pašam bārmenim ir jābūt pilnīgam idiotam, lai iekristu uz šādu atklātību. No otras puses dažam labam deputātam ir jābūt vienlīdz slimam alkoholiķim, kuram derētu ārstēties, lai, ja tas atbilst patiesībai, lietu sev minerālūdens puselē šnabi. Un vēlreiz: pati ideja, ka kādas valsts likumdevēja varas telpās nodarbotos ar šādām problēmām, ir neiedomājami. pastāstiest to kādam ASV Kongresā vai zviedru Rīksdāgā, ka kāds parlamenta deputāts varētu dzert parlamenta telpās ārpus formālām pieņemšanām :(

+4
-4
Atbildēt

0

anda_vale 28.01.2011. 23.23

It kā demokrātiskā valstī cilvēki varēja brīvi izteikties?

0
0
Atbildēt

0

Romāns Smirnovs 28.01.2011. 22.57

Saderam, ka Šadurskis sūdzējās? Sit nost, es nevienu citu no Saeimas prezidija nevaru iedomāties.

+3
-2
Atbildēt

2

    liepinsoskars > Romāns Smirnovs 29.01.2011. 00.01

    Droši vien. :-) Dikti jau sadomājies – prezidijā utt. iepriekšējā sasaukumā vasarās vairāk strādāja savā vasarnīcā nevis Saeimā… LOL

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Lita > Romāns Smirnovs 29.01.2011. 00.37

    Es gan iedomājos kādu citu ;)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Aija Neļķe 28.01.2011. 22.47

Šteins ir mazliet par daudz no sevis iedomājies. Renārs ir normāls džeks.

+4
-4
Atbildēt

1

    Silvija Adijāne > Aija Neļķe 28.01.2011. 23.26

    Nedomāju, ka stāsts ir par to, kas ir foršs džeks un kas nav. Tas, ka draud atlaist Saeimas bārmeni par izpļāpāšanos par deputātu paradumiem ir tikpat stulbi kā Saeimas bārā dzert un bārmenim par to vēl arī runāt. Jūsu frakcija varētu sākt ar to, lai alkoholu Saeimas telpās nepārdotu. man tiešām neinteresē Iesalnieka viedoklis par to, kas ir foršs džeks, jaIiesalnieks nesaprot pamatlietas: ir neforši dzert Saeimas telpās!

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

dro 28.01.2011. 21.24

Savukārt Saeimas priekšsēdētāja Solvita Āboltiņa (JL, “vienotība”) caur preses sekretāri Ir.lv nodeva ziņu, ka šo jautājumu nekomentēs, jo Saeimas prezidijs neiesaistoties Saeimas kancelejas darbā.
______________________
Cik raksturīgi Āboltiņai! Grūzijas notikumu laikā uz žurnālistu jautājumu atteica, ka ārpolitika pozicijas kompetence:))

+6
0
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 28.01.2011. 21.19

Preventīvi vajadzētu atlaist arī apkopējas,ka neizpļāpā “noslēpumu” par to kā izredzētie izrādas lieto ruļļpapīru un šņauc degunu salvetēs :))

+4
0
Atbildēt

0

andrejs_kirsis 28.01.2011. 21.12

Neraksti pats iesniegumu! Lai atlaiž! Pēc tam sūdzēsi tiesā! Bet deputāti lai ņem līdzi plakanas pudelītes ar šļauciņu iekšā…

+8
0
Atbildēt

0

Silvija Adijāne 28.01.2011. 20.55

Ja kāds man varētu pastāstīt kaut vienu iemeslu, kāpēc kādas valsts iestādes kafejnīcā ir jātirgo alkohols, būšu ļoti priecīgs :)Ups,nebiju pamanījis, ka Nellija savā Tvītā jau uzdeva tieši to pašu jautājumu.

Vispār vajadzētu tomēr tiem dažiem ikdienas žūpām apgrūtināt dzīvi: lai nes savas minerālūdens pudeles ar šņabi no tuvākā kroga vai Mego veikala. Un Kļementjevs gan ir īpatnis: tātad problēma Saeimas jau tā sliktajā prestižā nav tajā, ka deputāti darba laikā dzer, bet gan tajā, ka kāds par to pastāsta :)

+8
0
Atbildēt

3

    Nu vai ta iemeslu trūkst? Ja ieņem šļuku, tad valsts dzīve un pašu pieņemtie lēmumi rožaināki kļūst!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > Silvija Adijāne 28.01.2011. 23.43

    Ā, tātad nepiešāvies uz Saeimu pat neaiziesi? :) saskaņā ar šādu loģiku, Valsts Mākslas muzejā derētu ierīkot 100 gramu un sviestmaižu ieskrietuves. Varbūt, pēc Jūsu teiktā, izdabājot žurnālistiem, derētu ierīkot arī kādu pārnēsājamu bāru plenārsēžu skatītāju nodalījumā, kur meitenes franču oficiantes kostīmos uz paplātēm iznēsātu dzeramos? Ja jau Saeimas nams tikai reaģē uz pieprasījumu :)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > Silvija Adijāne 29.01.2011. 00.40

    Kafe pati par sevi vienmēr ir ok. Problēma paliek tomēr tās lietotājos. Turklāt: vai tik grūti iedomāties kafejnīcu bez CH2OH?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

disassociative 28.01.2011. 20.46

Normālos uzņēmumos alkohola lietošana darba laikā nav pieļaujama un šāds fakts būtu darbinieka tūlītēja atlaišana. Saeimā tā pati visatļautība kā policijā un oficiālajos orgānos. Ja šo puisi tiešām atlaidīs, tad jāatlaiž ir arī Saeima. Divkošu bars! Prestižš esot zems! Un kurš tad pie tā vainīgs?!

+9
-1
Atbildēt

0

shefere 28.01.2011. 20.25

Rakstu lasīju, nekā tur TĀĀĀĀĀĀDA nav, diezgan pat nekāds, virspusējs tralallā rakstiņš, vienīgi par Ausmiņu- meitiņu bija smieklīgi. Domāju, ka pateicoties šim atgadījumam, vajadzētu nopietni apdomāt alkohola tirdzniecības lietderību un likumību Saeimas telpās. Grūti iedomāties, ka citās valsts budžeta iestādēs varētu darba laikā ieraut pa graķītim- piemēram, skolotāji skolas kafenē, profesori augstkolās, daterīši pirms svarīgas operācijas, u.t.t. Parasti par alkohola lietošanu darba laikā atlaiž ar nesmuku ierakstu biogrāfijā. Tad kā tur ir ar to “viens likums, viena taisnība visiem”?! Uzskatu, ka alkoholam nav vietas Saeimas ēdināšanas blokā, ja kādam šis netikums ir tik specīgs, lai dzer līdzpaņemto, jož uz kādu bāru turpat tuvumā u.tml., bet lai rēķinās, ka būt skurbumā darba laikā ir tikpat nepieņemami un pretlikumīgi kā jebkuram citam šīs valsts pingvīnam. Un doma par promiļu pārbaudi pirms balsojumiem un kāpšanas tribīnē nemaz nav peļama.

+9
0
Atbildēt

4

    gundega_heiberga > shefere 28.01.2011. 20.53

    Patiesība ir vēl šausminošāka – kāds Saeimas deputāts skaidrā prātā paziņoja, ka “ir viena no simts gudrākajām galvām Latvijā”. Pēc tam gan savu gudrību “atsēdēja”.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > shefere 28.01.2011. 21.44

    Tomēr nevienu taču vairs uz mašīnu nenes kā bijušo saeimas priekšsēdētāju?:)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    shefere > shefere 28.01.2011. 22.52

    Ino -> varbūt esam atraduši īsto iemeslu krīzei, korupcijai un vispārējai neapmierinošajai politiskajai kultūrai valstī- alkohols Saeimas kafūzī!:)) Sadzerās un tad vairs nezin ko dara, un tā jau 20 gadus!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > shefere 29.01.2011. 09.00

    Reiz – pirmajā pēc neatkarības atjaunošanas Saeimā, laikam tā bija piektā, visa zāle, aiz bailēm sastingusi, vēroja, kā Imants Kalniņš streipuļodams gāja parakstīt svinīgo deputāta zvērestu. Tiešās translācijas kameras tanī brīdī rādīja zālē sēdošos un prezidiju. Viss beidzās labi – nenogāzās ar blīkšķi zem galda, krēslā trāpīja un parakstījās arī atvērtajā lapā. Arī ejot atpakaļ uz vietu nekādu īpašu troksni neradīja.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

dace_podkalne 28.01.2011. 20.21

In vino veritas – tātad nav patiesības šajā Saeimā….

+1
0
Atbildēt

1

    snjuu > dace_podkalne 28.01.2011. 21.07

    Konjaks tomēr tāds destilēts vīns…, tāpēc reizēm dažos ir esenciāla patiesība vai patiesības esence (vai patiesības nesēja esence)…

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

marčiks 28.01.2011. 20.13

Skaisti, līdz šim nebiju interviju izlasījis. Tagad noteikti izlasīšu. Labi pastrādāts, atlaidēji. Nē, ejiet un iedzeriet odekolonu.

+3
0
Atbildēt

0

Pauls Puķītis 28.01.2011. 20.02

es te tā padomāju…

vispār-

uz zemes nav taisnības ,
dūrei tik spēks…

sūc šnabi kā Mangalīti un no darba atlaist nevar…

+6
-1
Atbildēt

0

Kukiņš 28.01.2011. 19.56

Renars tekstā paliek renars… :)

0
0
Atbildēt

0

::Vai cis :: 28.01.2011. 19.54

Iesaku bārmenim piedāvāt kādam laikrakstam vai interneta portālam savus memuārus. Šāda medija tirāža un apmeklētība neapšaubāmi pieaugtu.

+6
0
Atbildēt

0

Pauls Puķītis 28.01.2011. 19.54

Balsošanas mašīnai jāpieslēdz promiļu “devējs”… ja zālē mērījumi pārsniedz 0,2 promiles (vairākums ir iesācēji), tad atslēdz pultis,… lai neiebrauc “grāvī”…
;)

+31
0
Atbildēt

4

    photocom > Pauls Puķītis 28.01.2011. 20.04

    Nav brīv jo
    resnā jankas kravcōvi sūdzēs prava čeloveka jevropas
    ķiesā iz sibirji zin
    var belkai acī trāpīt pie divām promiļām !
    :))

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 28.01.2011. 20.18

    Sibīrijas belka viņu ar čiekuriem nomētā…īsts sibīrietis šaipus Urāliem nelien, ja kas!

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    photocom > Pauls Puķītis 28.01.2011. 21.00

    Jā bet kā vakar šadūriks aš kājās pielēca un lūrēja
    ko tas mordovarots no lapeles no tribunas lasīja
    daži vārdi bija perevod
    bet krāvcōv kā mjorzloje gavnō
    tūŗējās
    domāt kilō piecus dzīvā svarā gan zaudēja..
    :))

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    mxblack > Pauls Puķītis 29.01.2011. 15.41

    Pareizi, un tāds kurš nosaka promiles automātiski. Ja tās pārsniedz 0,2 promiles, tad durvis uz zāli aizcērtas, bet pasu pļēguru, tādu pašu kāds tas ir ieradies no tā bāra, ar makslīgās kājas spērienu izlingo pa Saeimas durvīm, lai viņa partijas biedri to savāc kā cietušo, ja jau atbalsta šādas izdaribas valstiski visatbildigakajā iestādē.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

lebronj2356 28.01.2011. 19.39

Nu nu nu, smird jau pēc Kalvīšlaika Saeimas…analfabētu izmest nevar, jo redz tiesas darbi notikšoties, bet bārmeni pie pirmās izdevības, par to ka ko atklājis par žūpam, kas vienlīdzīgāki par citiem ! Ja, kas tāds notiks, iesaku dot uz tiesu, žēl ka pats neesmu advokāts…

+16
-1
Atbildēt

3

    snjuu > lebronj2356 28.01.2011. 21.04

    Neko jau nav atklājis. Pamatā visi dzerot tēju un kafiju. Būtībā pat labs PR… :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > lebronj2356 28.01.2011. 21.44

    . Pamatā visi dzerot tēju un kafiju. Būtībā pat labs PR… :)
    ——————————————–
    pamatā….. un bēniņuos,kuo?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > lebronj2356 29.01.2011. 17.01

    Bet, esot pat tāds, kas minerālūdens pudelē iepilda šņabi, kuru tālāk iepilda kuņģi saeimas sēžu laikā!Tā sakot, lai nav tik garlaicīga sēdēšana!

    0
    0
    Atbildēt

    0

mxblack 28.01.2011. 19.36

Un tā šī Saeima domā pacelt savu autoritāti mūsu acīs? Vai vēl ko zemiskāku varētu izdomāt? Un kādēļ Saeimā vispār tirgo alkoholiskos dzērienus? Vai tādēļ lai šie “tautas kalpi” darba laikā varētu pļēgurot, bet ne radoši strādāt? Tad jau nav brīnums, ka viņu pašu kārtības rullī ir pilnīgs “bardaks” un viņi faktiski nemaz nevar reāli pildīt savus pienākumus, piemēram pildīt pašu pieņemtos likumus un atlaist no Saeimas latviski nerunājošu deputātu bez nopietna skandāla ES tiesās. Viņi darba laikā rij konjakus un šņabi, saņem no mūsu knapajām aldziņām atvilktās, milzīgās algas ar piemaksām, izmanto visas ērtības, kādas vien paši var izdomāt un par mūsu naudu vizinās dienesta automašīnās. Un nu šis bārmenis izrādās vainīgs pie deputātu – dzērāju bezkaunības. Es domāju ka ir jaatlaiž pašu to bārmeņa atlaidēju par prses brīvības ierobežošanu, to bāru jātaisa ciet bet bārmeni jāliek tā nekauņas vietā.

+11
-2
Atbildēt

2

    dace_tj > mxblack 28.01.2011. 19.43

    oopi, netrako, pashi vienm taadus jampampinjus saveeleejam tai saemaa! cik stulba tauta, tik pashi deputaati. SPOGULIS!

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 29.01.2011. 15.34

    Nē šeit ir ne tikai jātrako, bet gan manuprāt nekavējoties tiešām jārīkojas. Tas jau ir kā visļaunākajos murgos, kad valsts likteņus lemj sēžot bārā pie alkohola biķera, un kārtīgā “štīmē”. Tagad man sāks skaidrot ka viņi jau nepiedzeras, tikai bišķīt iemalko. Bet vienalga viņu galviņas vairs nav skaidras un paši ir kunga dūšā. Daudzi pēc tam sēžas aiz stūres, viņu statuss taču to atļauj, nemaz nerunājot par valstij tik svarīgo lēmumu pieņemšanu “krietnā tvaikā”. Tad jau katrā darba vietā Latvijā, pēc viņu parauga, vajag atvērt pa alkohola bāram, bet nabagākajos uzņēmumos pa “točkai”. Ar ko viņi ir pārāki par mums vienkārsajiem mirstīgajiem? Varbūt viņi ir iecelti Dievu kārtā un šņabis viņiem vairs pa smadzenēm nesit? Bet varbūt tur nemaz nav smadzeņu? Arī tas ir iespējams, spriežot pēc viņu darbu, pēc kopējās situācijas valstī uz šodienu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Andris 28.01.2011. 19.36

Bez cilvēka nelikumīgas atlaišanas mēģinājuma mani visvairāk aizskara Saeimas prezīdija viedoklis, proti, “Saeimas prestižs jau tāpat ir zems, un personāla atklātība to neuzlabojot”. Tātad, Saeimas tēla uzlabošana ir bārmeņa uzdevums??? Žēl, ka raksta nav minēts tā prezīdija locekļa uzvārds – viņš gan varētu ieiet vēsturē ar šo frāzi.
Vai nebūtu daudz loģiskāk, ja savu tēlu uzlaboti paši deputāti?

+31
-1
Atbildēt

1

    austrisv > Andris 29.01.2011. 16.59

    Vai nebūtu labāk ar to saeimas prestižu, ja saeimas bārā stipro alkoholisko dzērnienu vispār nebūtu!!
    Kā tad ir ar to deputātu iedzeršanu, deputāt, Strazdiņ!?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

inghem65 28.01.2011. 19.34

Sistēmas klasika no senseniem laikiem – nogalini ziņnesi :)

+17
-8
Atbildēt

0

photocom 28.01.2011. 19.31

Nu mumsīm vēl netu neslēdz kā Ēģiptē piemēram !

+5
-1
Atbildēt

3

    aivars_silins > photocom 29.01.2011. 15.22

    Bišķi pacieties, slēgs Tev arī to netu.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    photocom > photocom 29.01.2011. 15.33

    Ne tu pieslēdzi ne atslēgsi paliec mieŗīgs..!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > photocom 29.01.2011. 15.37

    Rīgas Domē to jau apspriež? Aizbrauca pieredzes apmaiņā uz Maskavu?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Pauls Puķītis 28.01.2011. 19.26

Māri, kurš no Prezidija lika zvanīt ‘obera’ darba devējam?
Atzīsties ar labu!
;)

+12
-1
Atbildēt

2

raimonds_bossltd 28.01.2011. 19.25

Tagad bārmenim atliek nosaukt lielākos alkašus tos, kuri dzer pāri saviem līdzekļiem. Manā bārā ierakstītās “tautas kalpu” sarunas glabātos MP3 formātā un atlaišanas gadījumā, nekavējoties tiktu publicētas.

+6
0
Atbildēt

0

valdis 28.01.2011. 19.21

Par deputāta izslēgšanu ir jādiskutē ilgi un dikti. Saeima taču. Par bārmeni vienas dienas jautājums. Morāle tā nekas.

+11
-2
Atbildēt

0

Sandra Vāpa (Ancāne, 28.01.2011. 19.18

kas vainīgs, tas bailīgs.
bet nu bābām nav dzimuma un šitas tāds maitu laiks.

ja patiešām atlaidīs, tad jau bārmenis varēs daudz brīvāk runāt par pagātnes pieredzi un uzrakstīt pat memuārus.
tā ka saeimas ērmu interesēs, ja šie vēl domā ar galvu, būtu likties mierā un drīzāk mudināt uzņēmuma vadību viņu paturēt darbā.

lai gan tā arī nesapratu, kas tajā intervijā tik nāvīgs bija.

+15
-3
Atbildēt

5

buchamona 28.01.2011. 19.17

Izlasiiju interviju. Tekstaa tieshaam nav nekaa taada par kuru ir jaatlaizh baarmenis. Par “iipashu” tagad tekstu paarveerta tie, kuri pieprasa sho cilveeku atlaist. Vinji tik tieshaam sev ir parakstiijushi spriedumu, jo domaaju – puisim tagad atminju materials, kuru publiceet turpinaajumos, :) ir sakraajies veselam gadam. Es vinja vietaa nelaistu shaadu iespeeju garaam, peec shitaadas patvaljas. Kaut vai audzinaashanas peec

+47
0
Atbildēt

4

    ltvpanorama > buchamona 28.01.2011. 20.39

    wo wo..ja džeks uzrakstītu kādu 100 lapu manuskriptu ..izdevēji dēļ tā kautos un tas kļūtu par bestselleru:) un domāju kādus 5 gadus par iztiku domāt nevajadzētu

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 28.01.2011. 22.18

    Ja kāds jāatlaiž, tad tas kancelejas darbinieks, kas ar to puisi runājis, kaut arī, diezin vai tā būs viņa iniciatīva, gan jau dabūjis mājienu.
    Nu un tas, ka Saeimas prestižu sagrāvis šis puisis, nevis zombiji, kas tur balso pēc pavēles un paši nesaprot, par ko balso, tas ir kronis visam.
    Šī te varoņa uzvārdu būtu jāzin.
    šitas ir mūsu saeimas līmenis, ārprāts!

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 29.01.2011. 09.41

    Saeimas “prestizhu” :) shinii gadiijumaa sagraava vecu vecaa zeku patiesiiba – “neizliecies par to,kas tu neesi”, pie tam ar taadu troksni un tik neveikli :)) Nu, un tad, kad Saeimas bufetee var nopirkt shnabi? Tas, ka kaads deputaats ir pasuutijis kokteili “Aizver muti!” – man likaas labs joks un nekaadas negatiivas emocijas neizraisiija, gluzhi otraadi :)

    Vakar mani “shokeeja” cits atklaajums – Kaartibas Rullii ierakstiitaa norma par deputata valsts valodas zinashanaam izraadaas ir tikai dekoratiiva. Izradaas nav izstradata proceduura, kaa sho likumu ieviest dziive. Luuk,taas ir ziepes – tas ir deputaatu stulbums, nolaidiiba, noziedziiba – sauc to, kaa gribi,par ko vinjiem buutu jaasatraucas, bet ne par to ,ka ” tauta tagad zin”, ka vinji pa retam iedzer 50 gr shnabi. Slikti ir tas, ka vinji to nesaprot.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > buchamona 29.01.2011. 16.56

    Varbūt tagad saeimas bārā ieviesīs kādu automātu, kas ielies velna dziras bez kontakta ar alkohola izsniedzēju!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

janazakovica 28.01.2011. 19.12

tiesam japriecajas ka pec saemas barmena intervijas neprasa slegt zurnalu IR.LV

+11
-2
Atbildēt

1

photocom 28.01.2011. 19.10

Ja darba līgumā ir punkts
par nepalaist muti – tad atlaist
ja nē tad lai alberte nākošreiz domā
ko pratināt dēļ tukša raksta ..tik parunāt ?

+8
-4
Atbildēt

13

    bekijja > photocom 28.01.2011. 19.16

    Ko ta puiks tādu pateica?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    bekijja > photocom 28.01.2011. 19.19

    Izlasīju, bet neko kompromitējošu nesaskatīju. Arī neviens valsts noslēpums netiek atklāts. Jeb nemāku lasīt?

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    photocom > photocom 28.01.2011. 19.24

    Nu un šitas nav noslēpums..?
    :)))
    «Tieši tāpēc deputāti man uzticas. Aicina piestrādāt arī mājas ballītēs.»

    tiešām lai tik raksta memuārus un sauc alberti
    :))

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    bekijja > photocom 28.01.2011. 19.30

    ??? noslēpums ??? nesmīdini tautu

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    photocom > photocom 28.01.2011. 19.32

    Jā pats vainīgs ka ar jūmoru pavisam švaki tev..

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    bekijja > photocom 28.01.2011. 19.34

    lēnu pielec. Zemāk Tev labāk sanācis :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Māris Diņģelis > photocom 28.01.2011. 20.43

    Nosauc vienu iemeslu, kāpēc Alberte nedrīkst rubrikā ‘viens no miljona’ intervēt Saeimas bārmeni???

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    photocom > photocom 28.01.2011. 20.53

    Ja džekam darba līgumā ir punkts pret kontaktiem ar presi
    lai runā arī ja ..?
    bet ja vajag baumas vākt tad var jau savādāk to darīt un
    nenokrist līdz dzeltenam līmeni
    :))

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > photocom 28.01.2011. 20.56

    Bugor, jā, atbildi dāmai- kāpēc Albertii nedrīkst intervēt?
    :)

    / man viens jautājums- vai pielaide slepenībai viņam ir?/

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    janazakovica > photocom 28.01.2011. 23.55

    tikai vins piekritot pats sevi pameta zem tanka..jo kadam vajadzeja tikai iemeslu..un jaunais nepieredzejusais ezis to nezinaja..protams ari tema bija interesanta redakcionaliem uzstadijumiem…un sini zinaa vins noteikti tika izmantots..bet tas jau ir bizness..man piederetu zurnals..ari ta daritu.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > photocom 29.01.2011. 05.32

    1) intervija bija ļoti zolīda!
    2) Te ir brīva valsts, vai kas?!
    3) Kā pilsonis vēlētājs pieprasu atlaist to kancelejas darboni, kas grābstās gar pilsoņu pamat-brīvībām!

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    arnis > photocom 31.01.2011. 09.33

    Gan jau ka tūlīt tiks pārslēgts līgums ar punktu ka intervijas drīkst sniegt tikai ar priekšniecības rakstisku atļauju un atbildēt ar iepriekš saskaņotām atbildēm uz iepriekš saskaņotiem jautājumiem….

    0
    0
    Atbildēt

    0

bekijja 28.01.2011. 19.06

Nu atlaidīs. Un diez vai labāku vietā dabūs. Tas raksts kaut kādu cilvēcības elementu Saeimai piešķir. Būtu priecājušies. Nav nekā ļaunāka kādas iestādes reputācijai, kā uzskatīt sevi par nevainojamu un ideālu. Jo tāpat taču visi zina, kas nekas tāds nav iespējams. Neviens nav bez grēka ;)

+16
-3
Atbildēt

0

Zoņtiks 28.01.2011. 19.04

Nu prasītos pie šī raksta arī iesaistīto personāžu komentāru – piemēram, pieminētā Kancelejas vadītāja viedokli.

Bet vispār, tas nav normāli un tādu sistēmu (ka cilvēku par runāšanu var atlaist vai kā citādi represēt – ja nu vienīgi būtu apmelojis vai ko konfidenciālu izpaudis)ir jānīcina ārā.

+12
-1
Atbildēt

1

    Edzs > Zoņtiks 29.01.2011. 01.07

    uldis_rats: _…prasītos pie šī raksta arī iesaistīto personāžu komentāru…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    tas alkans kas sezhu zale shnjabi suc vareja mums kautko pastastit.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

sigija_spure 28.01.2011. 19.04

jā, tāda ir tā darba attiecību realitāte.. ja drusciņ kas… raksti atlūgumu. pats.

+3
-1
Atbildēt

0

janazakovica 28.01.2011. 18.57

nost ar stukaciem un informatoriem..zinu pienesejiem un karla leiskalna draudziniem.

+4
-8
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam