''Vienotība'' var pārvilināt 17% VL-TB/LNNK vēlētāju

119

Komentāri (119)

Pauls Puķītis 06.09.2010. 15.35

“.ja diendienā atkārto, ka lapa ir melna, bet burti ir balti…daļa no pelēkās masas tam sāks arī noticēt….”

jā, bet tā ir tikai pusbēda. vēl trakāk, ja daļai masas noliek priekšā ” baltu lapu” ar baltiem burtiem…
:)

+1
0
Atbildēt

0

Pauls Puķītis 06.09.2010. 13.43

Principā piekrītu Klusajam. Dombrovskis par pensiju griešanu toreiz izteicās tikai nākotnes formā…tā nav melošana. Melošana ir tā , ko piekopj Šķēle ar Šloseri. Viens saka ,ka nav ar digitalizāciju saistīts, otrs, ka esot “ciets””, bet faktiski mīkstais.

+2
0
Atbildēt

1

    andris902 > Pauls Puķītis 06.09.2010. 14.41

    …faktiski…te jau nav par ko kauliņus berzt!…:))…ikviens no mums zina kāda toreiz bija situācija…un ko, un kā Dombrovskis teica….pat De facto konkrēto teikumu nespēja sameklēt!….tikai šī masīvā nomelnošanas kampaņa no ašistu puses…prasās pēc situācijas skaidrojuma no V PR-šķiku mutes….ja diendienā atkārto, ka lapa ir melna, bet burti ir balti…daļa no pelēkās masas tam sāks arī noticēt….
    …izskatās, ka pensiju jautājums ir vienīgais (.)….kuru ašisti spējīgi apzelēt…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

dro 06.09.2010. 10.19

ZanE….neizmanto iespēju to vēlreiz skaidrot…tā ir “Vienotības” šī brīža kļūda….
_________________
Nav zvanīts. Var bezgalīgi taisnoties bez rezultāta, jo vairāk taisnojas, jo publikai spēcīgāks iespaids par vainu.

+1
0
Atbildēt

15

    andris902 > dro 06.09.2010. 10.26

    ….lno…nav jau jātaisnojas!….bet jāskaidro tā brīža situācija!…mūsu ļautiņiem atmiņa sniedzas 3 mēnešu garumā….:))
    …šobrīd pensiju jautājumu zelē visi, kam nav slinkums….ja V neatbild…mūsu ļautiņi to uztver kā absolūto patiesību….diemžēl, nākas rēķināties ar vēlētāju spriest spējām…un ja nepieciešams, tad jānokāpj no pareizības kalna…un jādodas… ar raitu valodiņu… pie masām… :)))

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 06.09.2010. 10.33

    ZanE. Diskusijā, atbildot uz kārtējo pārmetumu par pensiju griešanu, protams, jāatbild, bet šī skaidrošana izskatīsies kā taisnošanās.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 06.09.2010. 10.40

    ….Tu taču saproti, ka tekstu var pasniegt dažādi….un…V tas ir vājais punkts…un konsultanti viņiem ir…vairāk kā štruntīgi… :))

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 06.09.2010. 10.45

    Klau – nu izrokiet netā ,kur Lācītis tiešā tekstā pirms vēlēšanām teica, ka negriezīs pensijas. Nevis interpretācijas , bet gan konkrētu tekstu.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 06.09.2010. 11.34

    Būtu jau jauki, bet manuprāt de Facto teksts bija diezgan nepārprotams. Es gan neklausījos uzmanīgi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 06.09.2010. 11.44

    Ino – esmu savulaik meklējis netā šo tekstu , neesu atradis. Bija kaut kas par tēmu – tiks samazinātas pēdējās vai kā tamlīdzīgi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 06.09.2010. 11.47

    Klusais. Par to varētu tikai priecāties:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 06.09.2010. 11.51

    Es par to ,ka var dažādi tulkot tekstus un beigās ir stulbi mēģināt ko taisnoties.
    Bet vispār esmu dzirdējis no pietuvinātiem ļaudīm ,ka džeks esot pie visa sava mierīguma smagi pārdzīvojis , kad Einārs pateicis ,ka uz doto mirkli citu variantu nav.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 06.09.2010. 12.02

    Cik ieguva uz tukšiem solījumiem, tik zaudēja, izvirzot Jaunupu par mēra kandidātu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 06.09.2010. 12.04

    Par Jaunupu nav ko piebilst. Vai zini kādu , kurš nav tukšs solītājs?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 06.09.2010. 12.05

    Kā var nesolīt?:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 06.09.2010. 12.06

    Labi , neapcelies.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 06.09.2010. 12.08

    Ja nopietni, tad Dombrovskis pēdējā līderu diskusijā sevi prezentēja kā nesolītāju.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 06.09.2010. 12.27

    Iesaku vispār pasekot viņa tekstiem – stipri seko līdzi tam ko runā un sola.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Marija > dro 06.09.2010. 12.52

    Vispārīgi runājot, Vienotības piarščiki un Dombrovskis pats nenovērtē nopietni pārdomātas atbildes vērtību.
    Pētniekiem ir zināms, ka slaveno frāzi – ‘lai viņi ēd kūkas, ja nav maize’ Marija Antuanete nemaz nav teikusi, tikai viņai nebija nekādu iespēju to paziņot sabiedrībai – vienīgais plašsaziņas līdzeklis – avīzes nebija viņas kontrolē.

    Par laimi, laiki ir mainījušies un informāciju vairs nav iespējams turēt stingrā kontrolē.

    0
    0
    Atbildēt

    0

AUTOEXEC.BAT 06.09.2010. 09.55

Ir vēl viena teorija – vairāk gan izklausās pēc no “sazvērestību” sērijas … – šitā pīle ir palaista, lai nervozākie no “Vienotības” un VL/TB tagad mestos “apkarot” viens otru ar mērķi “atgūt” balsis viens no otra, tā vietā lai mēģinātu savā pusē pārvilkt svārstīgos ZZS, SC un PLL vēlētājus

Pat ja tas nebija ar nolūku – tāds efekts nav izslēgts …

+2
0
Atbildēt

0

Marija 06.09.2010. 09.18

Pilnīgs diletantisms no de fakto žurnālistu puses – pirmkārt, nav tāda lieta kā ‘otrā izvēle’ – skat. sākot no 5:25 ->
http://www.youtube.com/watch?v=bOA4R-HurEU&feature=related

Otrkārt, ir ļoti labi, ka Vienotības mērķauditorijai ir izvēle;
Trēškārt, konkurenti viņi būtu tikai tad, ja reitingi svārstītos tuvu pie 50% – jo tad uzvarētājs var nerēķināties ar citu partiju uzstādījumiem.

Šajā situācijā skaitot balsis V+TB/VL > nekā Vienotībā iekļauta TB/VL.

+3
0
Atbildēt

0

wrvinovskis 06.09.2010. 08.45

Ja nu kāds līdz šai vietai spēj aizlasīt – esmu jau teicis un centīšos atkārtot – pēc iespējas tuvākā laikā, bet noteikti PIRMS vēlēšanām Vienotībai un VL ir jāpaziņo par kopīgo darbu pēc vēlēšanām. Lai nenostatītu vienu otram pret. Lai balsis tomēr būtu vairāk un kopā. Arī to esmu teicis, ka pareizi bija neapvienoties, abos spēkos un vēlētājos ir grupas, kuras viena otru kategoriski nepieņem un tas ir normāli. Tajos jautājumos varēs dalīties pat Saeimas balsojumos, jo pārstāv savus vēlētājus, bet kopīgajos, eh, ja kopīgajos būtu vairākums, bet nebūs jau. Sašķelta Latvija, (iznāca vārdu spēle, šķēlējs arī ir pie vainas, bet mēs paši vairāk) nespējam ne nosvērti izdomāt, konkurenti traucē, ne droši izdarīt, šaubas un neticība, ka izdosies. Igauņi var, nez vai kopēt ir nemoderni? Kopēt uz nebēdu, ka tik naudu neprasa par autortiesībām un, kā Dombrovskis vienubrīd teica- mūsu mērķis ir panākt un apdzīt Igauniju! Feini būtu tādi lozungi uz ielas, pašreizējo cietpaurīgo vietā – Ar smaidu :)

+4
0
Atbildēt

0

kkristaps 06.09.2010. 07.25

Es pilnīgi piekrītu Ebenemezera viedoklim: “balsu skaitīšana”, vismaz laukos un mazpilsētiņās (varbūt daļēji izņemot Rīgu, jo šeit nevienai partijai nav tādas ietekmes, lai “pareizi” noorganizētu rezultātu ievadīšanu CVK sistēmā) jau ir notikusi un visa naivuļu rosīšanās un rezultātu “prognozēšana” ir vistīrākais farss.

+3
0
Atbildēt

0

Janka, Janic 06.09.2010. 06.13

taa ir tiiraakaa stresa radiišana veeleetaajos , protams tajos kuri lasa aviizes un klausaasun skataas raadio televiizijas paarraides , izskataas de faktoo speciaals pasuutiijums , absurdi prognozeet ko kurš kuram atņems un ja kaadam atņems tad buus taakaa buus … taaspats kas aizej tur nezinkur ,atnes to nezinko… idiotisms, kaa var atņemt to kaa nav, no malas uz šo haotisko pirmsveeleešanu reitingu publiceešanu patiesiibaa rodas iespaids par veeleešanu rezultaatu savlaiciigu gatavošanu ( viltošanu) lai pamostoties 3 .oktobrii , ļaudis veelemo pieņemtu par esošo , sak to jau prognezeejaam , varees atsukties uz veeleetaaju pasivitaati , nederiigajiem biļeteniem un neaizpildiitiem , jo neviens jau nezinaas ko kaimiņjanka tur iesviedis, veelamaa rezultaata sasniegšanai domaajams muusu mafija sen gatava, arii Cimdara aizseedeešanaas amataa dara aizdomiigu , vajag tak tam taapat kaa prokuroram noteiktu termiņu , pietam nepagarinot….

+3
0
Atbildēt

0

Kristaps O. 06.09.2010. 01.51

man atkal liekas, ka sanāks otrādi – VL pārvilinās 17% Vienotības vēlētāju. Jo V nejēdz pat savā weblapā kārtīgu vienotu notikumu kalendāru uztaisīt. Atšķirībā no PLL. Bardaks tur ir, atvainojiet.

+2
-2
Atbildēt

2

    snjuu > Kristaps O. 06.09.2010. 01.53

    “V” (cik redzams) ar reklāmu jau atkal nenodarbojas un iztiek ar to, kas ir tāpat. Domāju, ka būs ok :) (Reizēm šiem labāk mazāk runāt:)))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > Kristaps O. 06.09.2010. 01.55

    Par VL, kas ko pārvilinās – VL ir Va.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

snjuu 06.09.2010. 01.09

Īsāk: to ļaužu, kam rūp šīs valsts nākotne, skaits ir konstants…

+1
0
Atbildēt

0

Edzs 06.09.2010. 00.36

tomer paskaidroshu ka radniecigu saishu delj balsoshu par Vienotibas sarakstu tur liekot plusu vienam, nu varbut vairakiem labiem cilvekiem un svitrojot parejos pelekos ikdienjus.
bet varbut tomer balsoshu par Visu Latvijai no vienota saraksta svitrojot visus batjkas.
uz mani vairs nenostrada arguments – ko tie Saeima daris, vai ar karogiem un lapam staigas…
pashlaik izskatas ka Visu Latvijai varetu labi zinat ko tur daris jo vinjiem ir mesidzhs un, – tas iztrukst daudziem citiem.

+4
-1
Atbildēt

4

    martins_kibilds > Edzs 06.09.2010. 01.41

    Piedod, bet vai nepaskaidrotu to VL messidžu. Ar mesidžiem šoreiz visām partijām ir pašvaki, bet VL ir vien no pliekanākajiem, ko gadījies redzēt. Par personālijām arī īpaši siltus vārdus pie sevis sameklēt nevaru. Raivis Dzintars imho var aizraut tikai tos, kas divreiz nepadomā, ko viņš patiesībā saka (bulšitu pārsvarā). Par Parādnieku ar viņa melu detektoru vispār nav kur izvērsties (+ viņam vienīgi pienākas par to, ka Šķēle izrādījās vēl lielāks pajoliņš). Tā ka man tā bilance necik spoža nesanāk.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    snjuu > Edzs 06.09.2010. 01.49

    =Raivis Dzintars imho var aizraut tikai tos, kas divreiz nepadomā, ko viņš patiesībā saka (bulšitu pārsvarā). Par Parādnieku ar viņa melu detektoru vispār nav kur izvērsties=
    ===
    Taisnība, bet šie vnk vēl nav apkakājušies (pa īstam, ir tikai biksēs (pielīšana zzs iepriek;sējās vēlēšanās)) + Parādnieks, protams, nacionālais varonis, Riku diezgan labi uzvilka.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > Edzs 06.09.2010. 02.21

    To jau arī gribēju teikt, t.i., tas, ka nav apkakājušies ir imho par maz lai balsotu. Vienīgais, kas tajā komplektā vieš kaut kādu uzticību ir TB civilizētais vaigs Zīle. Bet ar to, protams, ir stipri par maz. Tā drīzāk ir Zīles problēma, ka nevar savu partiju savest kārtībā (kopošanās ar VL jau ir tikai izmisuma solis), jo potenciāla jau tur nekāda.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > Edzs 06.09.2010. 02.25

    =nav apkakājušies ir imho par maz lai balsotu=
    ==
    :) Pēc būtības – jā, bet pārējie ir apkakājušies un dažiem ir hroniska diareja… Tiktāl parastā izvēle – muļķi vai muļķi zagļi.
    ===
    Par kopošanos ar VL – vienādi un otrādi – no vienas puses tā ir reitinga celšana, jo TB/LNNK ar saimnieciskiem kompromisiem sevi ir pilnīgi sakompromitējuši (un, spriežot pēc Gerharda darbības, to brīžam turpina darīt), no otras puses tā ir “atgriešanās pie saknēm”, jo VL līdzīgi domājoši ļautiņi veidoja gan TB, gan LNNK. Cita lieta, ka citi (pavisam) laiki un pasākums neprasa nekādu īpašo drosmi (izņemot iespēju būt uztvertam par pilnīgu daunīti).
    ==
    Man ļoti NEPATĪK VL un jau sen, bet tai pašā laikā es šos pa lielam uzskatu par godīgiem ļautiņiem (neskatoties uz šo vēlmi pagulties apakšā zzs).

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Edzs 06.09.2010. 00.14

radio ilgi skaneja shada uzruna: ja veleshanas uzvares Vienotiba premjers bus Dombrovskis, bet ja veleshanas uzvares Saskanja premjers bus Urbanovichs… un – tiek veikta aptauja kursh butu labaks.
pat dzeruma kautko tik bezsakarigu gruti izdomat.
stulbi vai vientiesigi ir paljauties ka cilveki noteikti atkal balsos par mazako ljaunumu, tas ir mazakiem idiotiem vai mazakiem zagljiem.

+4
-1
Atbildēt

0

Edzs 06.09.2010. 00.03

raidijuma pareizi teica Freimanis, precizi nevareshu atkartot bet apmeram ta, ka Jaunais laiks vai secigi Vienotiba iedomajas sevi ka Absolutu vertibu un savus veletajus ka kadu konstantu lielumu kas vel var tikai pieaugt.
man ari tas ta izskatas ka ja tagad vinju vispar nav tad septembra beigas vinji naks un teiks – te nu mes esam tie jusu miljie, nu mes esam ar jums karumnieki, nu tad celjiet mus tagad pie galdiem tajos kreslos.
strateghiska kljuda bija atraidit Visu Latvijai un ta var izradities likteniga ta ka vesturniekiem vajadzetu noskaidrot vai to panaca Shtokijs vai Ghirtvaldis.
visa Vienotibas PR kampanja ir galigi garam, nezinu kapec, bet varbut ta iemesla delj ka to veic pashu spekiem vietejais specialists Jaunups kopa ar pieaicinatu specialisti – savu shibrizha miljako sievieti Karlja Leishkalna meitu.

+2
-1
Atbildēt

2

    www.vecamate.lv > Edzs 06.09.2010. 10.02

    Labāk Jaunupam ar basīti krāmēties,un pēc iespējas mazāk ar Vienotību.Apbrīnojams tukšziedis visās redzētajās darbības jomās,manuprāt..

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Edzs 06.09.2010. 14.16

    Vienotības reklāmas kampaņa tiešām ir galīgi garām, pat nožēlojama!
    Kāpēc vispār jātērē nauda tādai aptaujai par Dombrovski un Urbanoviču???
    Pilnīgi griež ausīs tas Jaunupa stulbums. leiškalna meita varbūt tīšām grauj Vienotību no reklāmas puses!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Reinis Zobens 05.09.2010. 23.42

Mana balss aizies pie VL-TB/LNNK. Visu Latvijai puiši ir jauni,inteliģenti un nekad nav bijuši pie varas. A šie te vecie vēži, kas te katru gadu sēž saeimā ir tikai noveduši un iztirgojuši valsti ārvalstniekiem. Jādod jaunajiem iespēja!!

Par VL-TB/LNNK +

+6
-5
Atbildēt

1

    austrisv > Reinis Zobens 06.09.2010. 14.11

    Ko nozīmē: puiši ir inteliģenti un nav bijuši pie varas?
    Vai Vienotības deputāti ir zaguši būdami pie varas, un, ja ir zaguši, tad konkrētus piemērus, lūdzu?
    Bez tam VL nav tie inteliģenti tik daudz, ja vispār ir! Vidējā un vidējā speciālā izglītība! Kā viņi varēs strādāt saeimā pie likumiem? Ar karodziņu vēcināšanu un latviešu patriotisko dziesmu dziedāšanu gan, manuprāt, ir daudz par maz! Bez tam VL aiz muguras ir pāri palikušie krāpnieki no tēvzemiešiem: Straume, Birks, Balodis, Pažarnovs Dobelis utt!
    Vienu reizi jau viņi nodeva JL, kad Birkam vajadzēja Rīgas mēra amatu!!!! To šitiem tēvzemiešu pārpalicējiem nekad nepiedošu!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

mxblack 05.09.2010. 23.36

Manuprāt tās prognozes nav ņemamas nopietni, jo var radīt viltus ilūziju. Viss ir atkarīgs no daudziem faktoriem pēdējā brīdī. Milzīgs mīnuss Vienotībai ir tā Dombrovska nepārdomātā melošana pirms pašvaldību vēlēšanām, tomēr galvenais pluss ir tieši viņa nosvērtā daba un neatlaidīgais darbs pie ekonomikas atjaunošanas. Citām partijām tādu trumpju nav un to ir jāizmanto. Citu nomelnošana nekad nav augstu vērtēta, sevišķi inteliģentu cilvēku vidē. Tikai muļķi to dara.

+4
0
Atbildēt

2

    andris902 > mxblack 05.09.2010. 23.51

    …tad patīsim filmu atpakaļ!…pēc vēlēšanām sākās budžeta graizīšana un staipīšana…varbūt visi jau aizmirsuši, kuras partijas “iecirtās” uz atsevišķu nodokļu necelšanu…nespēju vienoties…līdz nācās ķerties pie pensijām?…vai “Vienotība”…vienpersoniski apcirpa pensijas?…tas, ka “Vienotība” par maz šo situāciju ir skaidrojusi…un neizmanto iespēju to vēlreiz skaidrot…tā ir “Vienotības” šī brīža kļūda….

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 06.09.2010. 08.13

    Piekrītu. un būtībā jau pensionāri pilnīgi neko nezaudēja, bet tā brīža situācija bija novērsta un varējam saņemt naudiņu. Arī tas ir fakts. Tomēr tad pirms vēlēšanām tomēr vajadzēja runāt diplomātiskāk, kā to dara Šķēle, vai daudzi citi politiķi. Dombrovskis bija pārāk godīgs un to viņam tagad pārmet. Tajā brīdī viņs tiešā teica ko domāja.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Tane-Dane 05.09.2010. 23.17

Nav tak nekā melīgāka par statistiku:)! Paskat uz šito sarakstu http://polldaddy.com/poll/3680363/?view=results&msg=voted. Te jau izskatās, ka jau rīt nacionāļi Vienotību panāks, bet līdz mēneša beigām ieliks pa veselu apli:))))))))

0
0
Atbildēt

2

    andris902 > Tane-Dane 05.09.2010. 23.31

    …Mārtiņ!…Tev nu gan jociņi!…komentāru daļu arī palasīji?….visjautrākais ir sekojošais: –

    “Paldies par balsošanu un komentāriem! Cenšos aptauju popularizēt ziņu portālos . Daži portāli dzēš ārā saiti uz aptauju, kā piemēram Diena.lv. Telegraf.lv arī no sākuma dzēsa, tagad, šķiet, ka vairs nē. Delfos saite stāv un apollo arī. Par tvnet neatceros. Mixnews.lv ir pati iecietīgākā pret manām aktivitātēm. Neatkarīgā rīta avīze vispār mani nobloķēja, ka nevaru komentāru uzrakstīt. Aicinu, izsūtiet adresi saviem paziņām caur e-pastu vai citā ceļā. Aicinu visus piedalīties! Patreiz ir nobalsojuši 407 respondenti.
    Posted by Normunds Karklins on August 29th 2010, 9:39pm”…. :))))

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Tane-Dane 06.09.2010. 00.50

    zanE, tas ir kautkads feiks, nevaru parbaudit jo esmu jau balsojusi, bezmaksas Polldaddy tikai 1000 balsojumi var but un tie jau sen bija. re kur raksta pats inicietajs Normunds Karklinsh:

    Godātie aptaujas dalībnieki! Patreiz, 1.septembrī, plkst 17:45 ir nobalsojuši 924 respondenti. Tā, kā aptaujas limits ir 1000 balsis, tad aptauja drīz tiks apturēta.
    Posted by Normunds Karklins on September 1st 2010, 2:51pm

    Un tā, 1000 balsis ir savāktas! 1.sept. 22:23
    Posted by Normunds Karklins on September 1st 2010, 7:23pm

    Citas aptaujas noteikti būs, un es ziņošu! Paldies par piedalīšanos un atbalstu!
    Posted by Normunds Karklins on September 1st 2010, 7:25pm

    Balsu uzskaitīšana turpinās!
    Posted by Normunds Karklins on September 1st 2010, 8:31pm

    0
    0
    Atbildēt

    0

Brīvdomātājkaķis 05.09.2010. 23.06

Vienotiiba tacu smird no visaam malaam. Tada leeta Latvijas valsts izzadzeju organizacija savakusies. Lai Dievs dod ka velesanaas taa pamulku organicaacija tiktu patriekta no politiskaas vides. Nost ar resnvederu Dombrovski. Pietiek baroties uz tautas rekina

+1
-21
Atbildēt

4

    andrejs_kirsis > Brīvdomātājkaķis 05.09.2010. 23.25

    Ķeriet zagli? Par cik tev karti nopirka?

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > Brīvdomātājkaķis 06.09.2010. 00.11

    to Ululiņš : Viņam nav karte, viņam ir kredīts :) Nav pat pakautrējies nikā ielikt no kā – Io credo in PLL (tas nozīmē – 10 kredīti no Par Labu Latviju). 9 vēl palikuši. Noklausīsimies vēl 9 beztēmas muguras smadzeņu pirdienus – un būs miers. Kamēr pēc nākošajiem kredītiem neaizskries … :)

    Jā, taisnība ekonomistiem – kredīti iegāza Latviju :)

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > Brīvdomātājkaķis 06.09.2010. 00.37

    to ARTs. Varbūt, ka šim zināmā mērā ir sava taisnība. Ja pieņemam, ka Kuklačovs izdresējis šo radījumu, kurš reiz bija puika, stāvēt uz galvas, viss saliekas pa vietām. Atpakaļ uz kājām viņš nostāties vairs neprot. Tāpēc pasaule liekas otrāda.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    zita > Brīvdomātājkaķis 06.09.2010. 01.29

    Tiešām kā “ķeriet zagli”.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Ratinmammas 05.09.2010. 22.49

Gribētu uzzināt ko vairāk par metodiku, kā šis skaitlis aprēķināts.

+1
0
Atbildēt

0

AUTOEXEC.BAT 05.09.2010. 22.28

Kārtējais pierādījums tam, ka VL/TB bija jābūt kopā ar Vienotību. Tagad 5% latviešu balsu misenē …

Cerēsim uz aktivitāti un tautas veselo saprātu

+2
-5
Atbildēt

8

    andris902 > AUTOEXEC.BAT 05.09.2010. 22.34

    ….nepiekrītu par miseni!…Gerharda izgājiens…diemžēl vai par laimi…VL/TB balsis pieplusos…nacionāli noskaņotajiem patika!… :))

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > AUTOEXEC.BAT 05.09.2010. 22.36

    Arts. Varbūt noslēgsim derības?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > AUTOEXEC.BAT 05.09.2010. 23.20

    Kur ta nu 5%. To miskasti daudz lielāku vajadzēs un galīgi vēl nav teikt KO tajā liks.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > AUTOEXEC.BAT 06.09.2010. 00.05

    to Ino : Par ko gribi derēt ? Ja par procentiem , tad nav jēgas, tāpat zaudēsi :) … jo tas izriet no vienkāršas loģikas – ja kopā ejot jāpārvar TIKAI 5%, tad atsevišķi – KATRAM PA 5%. Tātad otri 5% – misenē …

    Par visu citu – no problem, es derībās esmu piedzimis :))

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > AUTOEXEC.BAT 06.09.2010. 08.06

    Kā par ko derēt? Par to, vai VL/TB/LNNK tiks, vai saeimā! Es apgalvoju, ka tiks. Zaudētājs uzliek kasti šampanieša mūsu jaukajai kompānijai un IR redakcijai. Sen neesmu pircis vairumā. Ja nemaldos, tad kastē ir 10 vai 12 pudeles?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > AUTOEXEC.BAT 06.09.2010. 09.28

    Par to, ka VL/TB tiks Saeimā nav nekādu šaubu … jautājums tikai – ar cik vietām ?

    Bet kasti šampanieša mēs arī bez derēšanas varam izdzert … :))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > AUTOEXEC.BAT 06.09.2010. 11.25

    Arts. Ja tiks, tad kur pazudīs tie 5%?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > AUTOEXEC.BAT 06.09.2010. 11.50

    Pārdomāju … iespējams , ka tu esi vinnējis :) … labi, ka nepaspēju saderēt :)

    Vēl padomāšu, ja nekļūs labāk , būs jāiet pēc šampja :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

kristaps-n 05.09.2010. 22.15

Riska diversifikācija ir nepieciešama, bet, ejot uz šīm vēlēšanām, visas oliņas vajadzēja likt vienā groziņā!

0
-2
Atbildēt

0

Ilva 05.09.2010. 22.08

a šo sistēmu es ziņu. pašam savā laikā (gadi 5-6 atpakaļ) ir piedāvāts kāds lielāks risinājums saistībā ar telefonbalsojumiem. nepiekritu.
LV ir pārāk maziņa, lai smērētu reputāciju

+8
-2
Atbildēt

0

lailabidzane 05.09.2010. 21.57

.
Medijos bija ziņa, ka Kuklačovs IR atbraucis uz Rīgu ar izrādēm.
Patiesībā tās izrādes vien uzmanības novēršanai.
Tā kā Zaļā Ķekša kloķu raustītāji neveiksmīgi mēģināja vienoties ar Zanes visu paziņu visiem dēlēniem, tad, kā alternatīvie izpildītāji pogu spiešanai, tika izraudzīti peļu junkuri. Tos, protams, vajadzēja nedaudz apmācīt. Tāpēc arī uzaicināts Kuklačovs. Pēc maestro teiktā, tas IR iespējams. Visātrāk šīs iemaņas apgūstot īsspalvainie. Tie, ar lielajām ausīm.

+1
-15
Atbildēt

14

    andris902 > lailabidzane 05.09.2010. 22.07

    …varbūt ka tā…
    ….sakreņķējies esi?….Tu vēl vari paspēt līdz 2.oktobrim pieteikties PLL brīvprātīgo atbalstītāju rindās….līdzsvaru noturēt proti?….iedos skritulenes un varēsi balonus dāļāt!…. :))

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    dro > lailabidzane 05.09.2010. 22.10

    Nu jau brauks tikpat “veikli” kā raksta komentārus, tad arī fiziskā invaliditāte garantēta:)

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    photocom > lailabidzane 05.09.2010. 22.11

    Parafrāzējot Pēlēko Vilku :

    “Virtuālajam Skuķīšam dots stendžas uzdevums.
    Skuķīts izdara uzdoto darbu – pieķēza vidi ar troksni – savāc naudu un dodas tālāk.
    Nagi lakoti, “dvēsele” vaļā, sauļojums adekvāts…”

    Šovakar
    skuķa vietā dežūrē
    varbūt ka tā
    tam norēķins tad Vanaga alos
    :))

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 05.09.2010. 22.11

    .
    Kas tieši Tev, zanE, liek domāt, ka man vajadzētu sakreņķēties?
    Tu gribi teikt, ka Kuklačovs nav spečuks, ko?

    ;))

    0
    -10
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 05.09.2010. 22.14

    .
    Bet, Ino! Kur tad tava apņemšanās ignorēt???

    Nu, jā! Tu jau mums tāds pavājš. Gandrīz kā Šķēle. Soli, bet pildīt nespēj…

    0
    -10
    Atbildēt

    0

    andris902 > lailabidzane 05.09.2010. 22.14

    ….pēc komentāriem spriežot…Tu tāds apdalīts jūties…. :)))

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 05.09.2010. 22.16

    .
    Bet kurš ir teicis, ka tava “spriešana” ir neapdalīta?

    ;))

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > lailabidzane 05.09.2010. 22.23

    …opā!…argumenti aptrūkās?…:))

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    dro > lailabidzane 05.09.2010. 22.25

    Vai tad kādreiz bijuši?:)

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 05.09.2010. 22.26

    .
    Ak, tā? Ak tad tava spriešana ir arguments, bet manējā nē?

    Opsasā! ;))

    0
    -10
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 05.09.2010. 22.27

    .
    Ino elementā. Pieslejas. Tā jau tas ir ar tiem, kuri solīto pildīt nespēj, un paši uz kājām neturas.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 05.09.2010. 22.32

    .
    Citas formas Tev ir pārāk sarežģītas?
    ;))

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > lailabidzane 05.09.2010. 22.35

    Saldu dusu visiem, arī tiem, kuri šeit pašapmierinās!:)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > lailabidzane 05.09.2010. 23.31

    Kuklačovs izdresēs tevi arī…

    +7
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 05.09.2010. 21.49

Muļķīgi. Muļķīgi ir tas, ka Vienotībā neiekļuva LNNK/VL. Tagad var gadīties, ka paliekam “uz driķera”. LNNK/VL var neiekļūt Saeimā, bet Vienotībai var pietrūkt šīs apvienības balsu, lai nodrošinātu pārliecinošu vairākumu Saeimā. Nožēlojams politikānisms var izrādīties šī “filozofēšana” par Vienotības aprisēm, kas tur ar ko “teorētiski” iet, vai neiet kopā :). Nezinu, kā šo kļūdu var tagad labot, bet, ja vēl var, tad tas ir jādara.

+8
-3
Atbildēt

8

    dro > buchamona 05.09.2010. 21.53

    Esmu pārliecināts, ka VL/LNNK iekļūs saeimā un nebrīnīšos, ja tai būs 10 deputāti. Vismaz:)

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    photocom > buchamona 05.09.2010. 21.56

    Cāļus skaita rudenī
    ja ne vēl vairāk !
    :))
    Tas defektīvais de fakto galīgi gailīšovā jau sāk pāriet

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 05.09.2010. 21.58

    Ino – Es tikai par to priecāšos, ja Tev izrādīsies taisnība :)

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    inta_ll > buchamona 05.09.2010. 22.08

    Nu varbūt daļa no Vienotības neuzskata sevi par tik karstiem nacionālistiem, lai iespējamos koalīcijas partnerus aicinātu apvienībā. Ja godīgi, uzskatu ka Vienotībai un VL/LNNK startējot atsevišķi, ir lielākas izredzes dabūt lielāku balsu skaitu nekā startējot kopā. Tomēr, daudzus Vienotības potenciālos pragmatiskākos vēlētājus varētu atbaidīt VL nacionālisms, ja apvienības startētu kopā.

    +20
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 05.09.2010. 22.32

    …Tomēr, daudzus Vienotības potenciālos pragmatiskākos vēlētājus varētu atbaidīt VL nacionālisms… +++ kas tas par “pragmatisku” :)) vēlētāju, kurš nesaprot, ka vispirms ir jāsasit SC un “jāizdeldē Šķēles ēna” :) no Saeima un tikai pēc tam var domāt “smalkumos”, kas patīk, kas nepatīk :) Bet, var jau būt, ka Tev ir taisnība

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > buchamona 06.09.2010. 00.13

    Ko baidies? Par TB/LNNK/VL reitingiem nemitīgi gādās Resnais Janka…

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > buchamona 06.09.2010. 01.29

    Es zinu daudzus cilvēkus, kas nebalsotu par Vienotību, ja viņi apvienotos ar VL/TBLNNK. Par baķkas partiju neizteikšos. Tik vien, ka uzskatu – viņiem ir jābūt turpat, kur TP un PP, t.i., politisko līķu izgāztuvē. Ja tiem pievieno klāt kaut kādus psihopātus, kuri sevi nepārtraukti sauc par patriotiem (un tas arī viss messidžs), tad kopā tur nekas labs nesanāk. Jā, es arī nebalsotu par Vienotību kopā ar šo sviestaino komplektu.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > buchamona 06.09.2010. 08.41

    Manuprāt,otrādi- neiekļaušana ir Vienotības lielā veiksme.Nacionālie savāks latviešu radikālākās balsis, kurām kremt V pārākais eiropeisms,un finālā pēc vēlēšanām varēs teicami sadarboties.Vienā katlā rezultāts būtu daudz bēdīgāks pārāk raibās bildes dēļ.Ironiski,bet PLL aktivititātes pastarpināti arī strādā VL/tbllnk labā.Būs pārsteidzoši labi rezultāti,domāju :)

    +8
    0
    Atbildēt

    0

Ziemelnieks 05.09.2010. 21.48

Es nesapratu domu un ideju par pārvilināšanu. Vai var kāds, lūdzu, izskaidrot?

0
-12
Atbildēt

6

    Arija Saleda > Ziemelnieks 06.09.2010. 09.09

    Vajadzēja braukt vienības velobraucienā, būtu galvu izvēdinājusi un pie viena arī sāktu saprast.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 06.09.2010. 11.22

    —> gudrītis

    Ja tu būtu īsts gudrītis, tad tavā ieteikuma/pārmetuma vietā par vienības velo braucienu, būtu izskaidrojis situāciju par vēlētāju pārvilināšanu, ja jau tik tiešām esi sapratis. ;)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > Ziemelnieks 06.09.2010. 12.47

    Nu specāli paskaidroju vienkāršā valodā ar aritmētiku
    Ir vēlētāju daļa, kas itkā sliecas par labu kādai no partijām, resp. pašlaik atbalsta, bet kaut kādu iemeslu var pārdomāt un nobalsot par citu sarakstu. Viens no iemesliem melnais PR, bet tik pat labi atsevišķu personāliju esamība sarakstā (piemēram Andris Šķēle, Ainārs Šlesers vai tā pati Poļiščuka) vai bailes ka saraksts nepārsniegs 5 % barjeru (potenciāls pēc aptaujām TB/VL).
    Lai izrēķinātu reālo labumu, ņem partijas reitingu un pareizini ar iespējamo šaubīgo daļu izteiktu procentos, un sasummējot kopā iegūsi % atblastītāju skaitu ko var iegūt Vienotība, neapgrūtinot Tevi ar kalkulatora vai telefona spaidīšanu, maksimāli tie 2,3 %

    P.S. beidz vienreiz ākstīties vai arī izveido divus profilus vienā kur spļaut dumības un otru kurā čakarēt vienotības “atbalstītājus” vai arī raksti visus komentārus vienā līmeni.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 06.09.2010. 13.44

    Paldies gudrīti par atbildi :) Bet tad es neredzu pamatu, kāpēc šis raksts vispār tapa, jo Vienotībai taču ir stabilas vēlētāju reitings.

    Laikam PRs :))))))

    Paldies vēlreiz.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > Ziemelnieks 06.09.2010. 14.23

    Raksts ir’par vēlētāju šaubīgo daļu un šīs daļas noslieci, cik noprotu. Raksta galvenā problēma, ka tas ir vienvirziena un izskatās pēc reklāmas. Bet kur nu vēl labāku reklāmu vienotībai, kā vakar vienības braucienā, kur pats Ulmanis fočējās ar vienotības faniem :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    zigis > Ziemelnieks 06.09.2010. 19.05

    Mazāk informēti vai naivāki VL-TB/LNNK piekritēji no sirds domā, ka Vienotība ir tikpat vai vēl vairāk nacionāla organizācija un tapēc to no sirds atbalsta. Viņi nezin, ka savulaik Soross izmeta no SFL valdes Visvaldi Lāci, jo nacionālisms un nacisms sorosprāt esot viens un tas pats.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Uldis Šneiders 05.09.2010. 21.41

Ja ar sirdi un prātu; domām un saprašanu; nākotnes plāniem un apbrīnu pieiet tai Drūmajai Oktobra dienai… 100 vietas jāsadala 12-15 vietu ieņēmējiem…
ES nejūtos to pelnījis, mani tuvinieki arī ne un es TO nevēlu nevienam Latvijas iedzīvotājam.
šauteni? slinkumu? skolu? saprātu?
alkohola, stulbuma un vienaldzības pietiek. NE-gribu!
KO tad?
mušmires?

0
0
Atbildēt

0

dro 05.09.2010. 21.40

Zane raksta, ka paziņas dēlēns pelnot naudu pie Šlesera, zvanot LTV1 aptaujai. Vajadzētu noteikt limitu, lai labie latvieši atver maku un nopērk zēnam vairākus telefonus vai vismaz 0 kartes:)

+15
0
Atbildēt

4

    andris902 > dro 05.09.2010. 22.04

    …lno!…ne mazāk interesants ir fakts…kā tiek maksāts aktīvajiem “baloniņu dalītājiem”…jo ne visi ir šleserjūgenda biedri….bet čaļiem kabatasnaudu ta’ vajag!!!…. :))

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 05.09.2010. 22.08

    Nu vismaz puikām kāds labums:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 05.09.2010. 23.35

    @lno …Zane raksta, ka paziņas dēlēns pelnot naudu pie Šlesera, zvanot LTV1 aptaujai. Vajadzētu noteikt limitu…
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    nezinu vai ar Kota & Kljocina zinju bet nav tads limits balsojumos debatem pashlaik, nevajag daudzus aparatus, katrs numurs var balsot neskaitamas reizes.
    pirms stundas par shiemm 8000 balsojumiem rakstiju blakus topika pie Ezishiem un Akstiem.
    nepartrauktu balsojumu sekvenci uz noraditu nummuru var uzturet dial-up proga darbinata non-stop rezhima, – cik vajag tik ari bus. leti un ljoti izdevigi.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 05.09.2010. 23.42

    …tātad…viņiem vēl daudz jāmācās!… :))

    +4
    0
    Atbildēt

    0

brigita_damme_rtk_lv 05.09.2010. 21.36

Varbūt 34 var dabūt klāt, bet varbūt 17 var zaudēt. To tagad sauc par stabilitāti…

+1
-1
Atbildēt

0

lailabidzane 05.09.2010. 21.34

.
Daži “objektīvisti” te jau sāk piņņāt!

;)))

+2
-16
Atbildēt

0

photocom 05.09.2010. 21.33

Šķidri – naglā nagla !

+7
-2
Atbildēt

1

    andris902 > photocom 05.09.2010. 21.48

    …vairāk kā šķidri!…salīdzināt pagājušā gada Eiroparlamenta vēlēšanu rezultātus…ar pagājušā mēneša aptaujas datiem….nu, tas jau ir līmenis!!!… :))

    +10
    0
    Atbildēt

    0

dro 05.09.2010. 21.30

De facto sirsnīgi nosvētīja Vienotību. Var just, ka Nagle no sirds vēl panākumus apvienībai:)

+9
-1
Atbildēt

8

    gundega_heiberga > dro 05.09.2010. 22.27

    Par Nagles darbu: sliktākā pozīcijā atradīsies tā partija, kura tiks kritizēta pēdējā pirms vēlēšanām.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 05.09.2010. 22.38

    Piekrītu, bet kritizēt var dažādi:)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > dro 06.09.2010. 02.16

    Ļoooti šaubos, un V jau nu ir par ko kritizēt. Mani bišķi piebesīja kaut tas, ka Mūrniece tomēr naizvācās no skatuves.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Miķītis, Džeikobs ॐ > dro 06.09.2010. 10.04

    Don’t worry, esmu pārliecināts, ka viņa dabūs diezgan daudz (ja pat ne visvairāk) mīnusus. Nezinu gan, vai V šo mājienu attiecīgi novērtēs..

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Tamāra Nolmane > dro 06.09.2010. 12.16

    Atkal vecais stāsts par skabargu un baļķi. Cilvēki apsver atbalstīšanu vai neatbalstīšanu dēļ Mūrnieces, kurai tiešām ir kur piesieties un ne tikai viņai, savukārt to, ka tādi cilvēki (noziedznieki) Šķēles, Šleseri, Ulmaņi,Lmebergi jau gludina uzvalkus un piemēra parlamenta krēslus, tas gan nekas vai ne?! Nemaz nerunājot par valsts nodevējiem – Urbanoviču, Ušakovu, un Latviešu nīdēju – Ždanoku! Varbūt nevajag meklēt balto princi, bet skatīties uz to, kuram mazāk utis, un kurš tomēr spēj kaut ko izdarīt?!!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 06.09.2010. 13.19

    Zelta vārdi:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Miķītis, Džeikobs ॐ > dro 06.09.2010. 13.51

    Un ko lai es daru, ja viņi tos uzvalkus gludina? Lai tik gludina, tā pati par sevi nav traģēdija. Bet tas taču nenozīmē, ka V nevar kritizēt.. Šajā gadijumā runa iet tieši par Mūrnieci, kuru es nevēlētos redzēt nedz valdībā, nedz arī Saeimā.. (jau kopš 9. saeimas vēlēšanu laika, kad viņa muldēja k/ko par nāves soda atjaunošanu etc etc). Mani mazliet izbrīna tas, ka viņa ir ielikta tik augstu sarakstā, Vienotībai tomēr apzinoties viņas “popularitāti”. Tāpēc vienkārši izteicu cerību, ka viņi uz tiem mīnusiņiem reaģēs. That’s it. Tai pat laikā tie, kuri nebalsos par Vienotību, diezvai to darīs eksluzīvi Mūrnieces dēļ, tā kā pat ar 3 Mūrnieciem sarakstā, ņēmot vērā alternatīvas, izvēlei būtu jābūt skaidrai..

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Tamāra Nolmane > dro 06.09.2010. 14.29

    Viņa varbūt ir tik augstu, lai nebūtu jāšķirsta lapele meklējot kur ir viņas vārds lai izsvītrotu? ;)

    0
    0
    Atbildēt

    0

daina_tabuna 05.09.2010. 21.21

Interesants pētījums. Pat neskatoties uz samudžināto un neloģiski izkārtoto klāstījumu.

Sanāk, ka vienīgie jēdzīgie spēki abi savā starpā ir vislielākie konkurenti. Neliecina neko labu…

0
-2
Atbildēt

3

    snjuu > daina_tabuna 06.09.2010. 01.31

    :) Kā to skatās. Varbūt, ka liecina gan. Pārējie tāpat aizbrauks…

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > daina_tabuna 06.09.2010. 08.27

    Šaubīties ir cilvēcīgi. Visvairāk mani aizkustināja pārmetumi Vienotībai par savu cilvēku iekārtošanu. Kuri tad būtu jāiekārto? Varbūt tuklie tpjo puisīši? Vienotības kritika it kā netīšam savijās ar latviešu emigrantu domām par Latvijā notiekošo, kas atkal ir akmens JL dārziņā. Emigranti ir lieli patrioti: mēs no šejienes pavērosim, vai jūs tur Latvijā lietas sakārtosiet, tad Vācijā nopirksim mašīnu un atgriezīsimies…Ļoti iespējams, ka agrāk paši bijuši gudrākie no gudrākajiem un paši balsojuši par LC>TP>LPP…

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    ciparsone > daina_tabuna 06.09.2010. 10.31

    Mazliet pārfrāzējot to mūsu emigrantu krokodila asaras – kur pārtikas taloni, tur mūsu dzimtene. Un bērniem bārbiju vārdi.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam