''Kā darīsim'' kampaņā nenoslēpsi

30

Komentāri (30)

andris Bērziņš 01.09.2010. 15.35

Kāpēc neviens vairs nerunā par to, ka valsti jau gandrīz esam pakāsuši? Skolas formas visi pieņemam uz urrā (tās samazinās sociālās atšķirības un disciplinēs klasi), vienkāršu, primitīvu simboliku (balsojiet par tiem, kas zog sev un kapeikas atmet citiem) uzskatām par rullējoši cietu;
par to, ka daudzi mācībspēki, kultūras cilvēki, augsta līmeņa vadītāji- Zigurdu Zaķi ieskaitot rakstus raksta no citām valstīm? Kurā brīdī lielākie dienas laikraksti var dienām sekot līdzi sīkumiem, bet klusēt, nerakstīt par būtisko ?K Kurā brīdī televīzijas ziņu dienesta vadītāja uzspiestā Savicka intervija iziet cauri ar “atvainošanos, tālāk tā nedarīšu?” Kurā brīdī visi pārstāja cīnīties, domāt un rīkoties atbildīgi?

+4
0
Atbildēt

1

    kaspars_bekeris > andris Bērziņš 01.09.2010. 15.57

    Es arī uzskatu, ka ir jārunā par Latvijas visjaunākās traģēdijas (sauksim lietas īstajā vārdā) pamatcēloņiem. Nedrīkst aizbildināties ar “subjektīviem faktoriem” un “nejaušībām”, kā darīja padomijas apoloģēti. Piemēram, esmu pārliecināts, ka “Latvijas ceļš”, kura redzamā un neredzamā darbība iedibināja “blatu kapitālismu” un dziļi pagrīdē sakņotu koruptokrātiju, ir jāsauc vispirms pie politiskas, bet vēlāk arī tiesiskas atbildības, lai KNABam būtu mandāts un tiesisks pamats izmeklēt tagadējās politiskās korupcijas vēsturiskās saknes – sākot jau ar “Kluba 21” rašanās laiku. Utt.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete 01.09.2010. 15.14

ZZ jautā:”Vai tomēr ir vēl kāds cits ceļš?”
Mediju eksperte Sandra Veinberga:
”Es nebrīnos, ka arī Latvijas politķi drīz sāks braukāt ar džipiem un šaudīties. Viņi ir tikai skrūve politiskajā procesā.
Mani neinteresē arī viņu blogi preses, radio vai televīzijas formātā” http://diena.lv/lat/politics/hot/plasuma-versas-diskusijas-par-latvijas-radio-atteiksanos-ik-nedelu-intervet-dombrovski
PIEKRĪTU S.Veinbergai – MANI ARĪ NEINTERESĒ…..

+1
0
Atbildēt

0

martins_spravniks 31.08.2010. 21.05

Vienotība drusku mulsina ar savu taktiku – “mūsu premjers labākais!”. Labi, bet pārējās personālijas? Jeb pēc vēlēšanām ieceļam valdību un Saeimu laižam atvaļinājumā līdz valdības krīzei?

+2
0
Atbildēt

0

Liāna Tūtiņa 31.08.2010. 16.29

Domāju, V galvenais izaicinājums ir iet uz vēlēšanām, esot pie varas. Tad kritizēt nepienākas (jo visas kritiskās lietas taču it kā jau var labot paši un uzreiz), bet ar pašslavināšanos arī pārspīlēt nedrīkst – ne tuvu nedzīvojam Leiputrijā un vispār – mamma mums tā nav mācījusi:) Atliek tievā, sarkanā līnija – kaut kur pa vidu… Manuprāt, labi, ka kampaņas koordinācijai tuvu ir Pēteris Viņķelis: viņam ir šī tik nepieciešamā šaurās līnijas sajūta.

+5
-1
Atbildēt

8

    kaspars_bekeris > Liāna Tūtiņa 31.08.2010. 19.05

    Vai atceries, Gati, mūsu partijas kongresus, kaut vai Štokenberga, Pabrika un pats savas emocionālās runas? Tur gandrīz vai galvenais vadmotīvs bija tas, ka 18 gadi ir i z n i e k o t s laiks un īstenībā viss jāsāk no gala, no tās vietas, kur palikām 1991. gadā. Dombrovskis lieliski paveic avārijas darbus. Bet šodien nevar nerunāt arī par nepieciešamo kapitālremontu un daudzējādā ziņā pat rekonstrukciju. Par 1992.-1993. gadā apturētās un vēlāk apraktās Trešās atmodas atdzīvināšanu. Lūk, par to arī vēlētāji vēlas dzirdēt.

    Šodien “Vienotībai” panākumi vēlēšanās ir nodrošināti. Bet ar 20 vai 30 procentiem nepietiek. Un vēl svarīgāk par Saeimā iegūtajām vietām ir dabūt pēc iespējas labāku Vienotību. Tādu vēlas arī šās labvēlīgās kritikas autors.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > Liāna Tūtiņa 31.08.2010. 19.30

    Pilnīgi piekrītu, taisni tādam vadmotīvam jābūt Vienotības kampaņā – trešās atmodas principu atdzīvināšana, taisni to cilvēki grib dzirdēt.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Liāna Tūtiņa > Liāna Tūtiņa 31.08.2010. 19.32

    Aldi, bet tad SCP nebija koalīcijā ar JL un kā īstens sociālliberāls spēks varēja kritizēt neoliberāļus un ordoliberāļus uz nebēdu. Tagad jārēķinās ar “ģimeni”, kur vecākais brālis pats ir galēji labējs neoliberālis. Tagad SCP un PS galvenais uzdevums ir padarīt V politiku mērenāku, centriskāku un apstādināt nevienlīdzības pieaugumu ar progresīvu nodokļu sistēmu un iedarbīgu sociālo tīklu. Tici man, arī tas ir liels izaicinājums! Kaut vai palasi Tviterī @j_puce :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    uargalis > Liāna Tūtiņa 01.09.2010. 00.42

    Ar ģimeni jārēķinas ir, bet jāzaudē sevi ģimenē nav. Tāpat nedomāju, ka SCP un PS galvenais uzdevums šai situācijā būtu vilkt JL uz centru. Drīzāk tas ir atrast sevī spēku ar savām idejām nostāties JL blakus kā līdzvērtīgiem partneriem. Savādāk tā nav apvienība, bet JL pirmsvēlēšanu polittehnoloģija. Ar mīlestību pret lielu daļu Vienotības :-).

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Undzelina > Liāna Tūtiņa 01.09.2010. 09.47

    Manuprāt Vienotība valdošās partijas resursu izmanto ļoti veiksmīgi un korekti, daudz labāk nekā Kalvītis & TP pirms 4 gadiem. Bet ar to nepietiks (pārliecinošai) uzvarai. Vienotība varētu būt daudz vairāk nekā tikai Dombrovskis + “komanda” (tā ir vieglākā ceļa iešana, vieglākie ceļi reti ved pie lielām uzvarām), pie tam ar esošo potenciālu radīt arī ko daudz vairāk nekā tikai 4000 zīmju programmu. Ne man vienīgajam ekspektācijas bija lielākas un pagaidām tā ir neizmantoto iespēju kampaņa. Cerams, ka tikai pagaidām, lai arī laika ir palicis ļoti maz.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    kaspars_bekeris > Liāna Tūtiņa 01.09.2010. 11.21

    “Vienotībai” gan ir arī plaša un visaptveroša lielā programma. Bet Zigurda komentārs mani izprovocēja uz dažām pārdomām.
    4000 zīmju programma partijai/apvienībai ir tāda kā “ticības apliecība”. Taču visi to mēdz gatavot diezgan pavirši. Daži rēķinās ar to, ka savējie pazīs, sapratīs un pieņems tāpat. Dažiem tā, iespējams, ir tieši gribēta paviršība. Ne visām partijām/apvienībām ir izdevīgi rādīt savu būtību un sūtību, tādēļ glābiņš jāmeklē aiz standartfrāzēm. “Vienotībai” nav ko slēpt (arī par atšķirībām katras partijas pieejā tā droši varētu rakstīt pilnīgi atklāti). Un uz atpazīstamību visās aprindās un grupās arī būtu pāragri paļauties. Tādēļ 4000 zīmju programmā tiešām vajadzēja nevis mehāniski ielikt no visa pa druskai (tos, kas nelasa pilnās programmas, neinteresē arī šādi izvilkumi), bet gan skaidri parādīt savu principiālo atšķirīgumu no pārējiem. Cilvēkam šajā programmā būtu jāredz skaidrā politiskā valodā izteiktas viņu dziļākās pilsoniskās vēlmes un ceļi uz to piepildīšanu.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    V. joprojām atstāj vāji un slikti organizētas apvienības iespaidu. Redzamākie līderi – Kalniete, Ēlerte, Kristovskis, Štokenbergs ir salīdzinoši maz redzami un dzirdami. Lielāko PR rezonansi viņi gūst ar visai divdomīgiem gājieniem, kas reizēm neliecina par lielu vienotību. Dombrovskis, liekas ir pats par sevi.
    Jāpiekrīt, ka nav dinamikas un dzirksteles. Klusībā ceru, ka pēdējais mēnesis kaut ko mainīs uz labu. Tomēr līdzšinējais laiks ir zaudēts.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris Bērziņš > Liāna Tūtiņa 01.09.2010. 15.37

    un par to arī ir žēl. šī bija iespēja uzraut jaunu kustību, pārliecinošu virzību.

    0
    0
    Atbildēt

    0

mary75 31.08.2010. 14.03

Par Vienotības PR kampaņas tizlumu – par to nerunā tikai slnkais.
Man iespaids, ka tas “kodols” jau pārliecināts par to, ka viņiem vieta saeimā garantēta, un vairāk viņus nekas īpaši nesatrauc.
Un arī citi pašapmierinātības un “izredzētības” simtomi jau ir – piem., PS reakcija uz Šiliņa izdarībām, cik infantīlas izdarības, tik infantīla Kristovska un Co reakcija.
Vismaz, SCP reakcija uz savas deputātes pārdošanos Munkevica bandai JHūrmalas domē bija daudz adekvātāka, no otras puses – ja pārdodas jau tagad, kāda garantija, ka nepārdosies parlamentā esot?
Un, par TB/VL – VL, tomēr, vajadzētu atteikties no savām antiliberalām,ksenofobiskām un homofobiskām idejām, un kļūt nedaudz eiropeiskai, jo ar tādu, kāda tā ir tagad, Vienotībai būs visai sarežģīti veidot koalīciju, kas, acīmredzot, būs ļoti nepieciešams.
Vai tad vienreiz nevajadzētu kļūt par eiropeiskiem nacionalistiem, nevis kādiem Eiropas radikāliem?

+11
0
Atbildēt

0

P_Dancis 31.08.2010. 13.29

“nevis uz vakardienas (prievīšu un nacionālā romantisma) bāzes, bet pragmatisma un ideālisma,”

Ar autora muti runā Taivāns, Rozenfelds un Balčus. Kas ir tas “pragmatisms”, to mēs varam redzēt Janukoviča pārvaldītajā Ukrainā. Es nesaku, ka vajag nacionālo romantismu, es saku, ka ir stulbi noliegt to, kas mums kā etniskam veselumam ir kopējs.

+5
-2
Atbildēt

0

Dii 31.08.2010. 13.27

Labs raksts un analize!

Vienigi, ir iebildums par PP ieklausanu saja saraksta, jo redzu to ka burzuazistiskas bohemijas izklaidi nevi politisku partiju. Ir forma, bet ne saturs & politika. Tapec to var raksturot ka PR eksperimentu. Vienigi, vai ir istais bridis eksperimentet? Jasaka gan, lai PP eksprimentu uzskatitu par veiksmigi, tam vajadzeja jau but taustamiem un redzamiem ieguvumiem jau tagad, kuru gan nav.

+3
-1
Atbildēt

2

    uargalis > Dii 01.09.2010. 00.10

    Piekritu, ka PP nebija vietas šai sarakstā. Nedomāju, ka pats PP veidotājs jebkad nopietni attiecies pret šo iniciatīvu. Var jau dzīt jokus. Tas ir tikai apsveicami. Bet tad kā joku to arī jāuztver. Nevis kā Upacieris Ikšķilē – iekļuva, bet uz sēdēm neiet.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Undzelina > Dii 01.09.2010. 15.50

    Arī man bija jautājums sev – iekļaut PP vai nē. Bet galu galā – raksta uzdevums bija analizēt kampaņas un no kampaņas (kampaņošanas) viedokļa PP parādīšanās ir pieteikoši nozīmīgs notikums un arī vēstījums gan citām partijām, gan visiem vēlētājiem. Citas partijas vai nu neredzēja vai arī negribēja pilnvērtīgi izmantot iespējas, ko dod divvirzienu platfromas. Vismaz mēģināt, nepārspīlējot to (platformu) nozīmi. Katrā ziņā no komunikāciju skatu punkta PP domājams būs viena no 3-4 kampaņām, kuru vēl kādu laiku pēc šīm vēlēšanām pieminēs, kaut vai kā precedentu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ir_lv 31.08.2010. 12.49

100% piekrītu autoram par to, ka Vienotība neizmanto lielo iespēju radīt un piedāvāt vēlētājiem jaunas, pragmatiskas, profesionālas un mūsdienīgas vērtības. par to žēl patiesībā.. :(

+12
-1
Atbildēt

1

buchamona 31.08.2010. 12.43

Vai varētu būt tā, ka šīs vēlēšanas parādīs – LV “smadzeņu skalošana”pirms vēlēšanām vairs nestrādā?
Pamts tā domāt ir, ja jau visi eksperti runā, ka Vienotībai trūkst reklāmas kampaņas, bet – nezskatoties uz to, starp “latviskā elektorāta” partijām tai ir vislabākie reitingi.
SC augstos rādītājus jau nav ko ņemt vērā. Viņu elektorātu , tā pat kā latviešus Atmodas laikā, vieno nac. piederība, jeb pareizāk – migranta statuss LV

+8
0
Atbildēt

1

    Undzelina > buchamona 01.09.2010. 15.54

    “starp “latviskā elektorāta” partijām tai ir vislabākie reitingi” – tas ir ļoti spēcīgs arguments, jā :) Vai tas būtu OK, ja šis reitings būtu arī 9% un pārējām mazāk? Manuprāt, bija iespēja tiekties uz ievērojāmi augstāku rezultātu par 20%. Lai gan – visu parādīs rīts pēc vēlēšanu dienas.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 31.08.2010. 12.32

Un varbūt beidziet meklēt jātnieku baltajā zirgā/Obamu/Kenediju, un reāli strādājiet pie valsts izveides, nevis… labi, lai paliek.

+3
-3
Atbildēt

0

andrisskrastins 31.08.2010. 12.27

Es kaut kā cenšos saprast Vienotības kampaņas kritiķus – tad visi vaimanā, ka esot spams pastkastītē, TV par daudz politikas, Twitterī par daudz politikas, bet no otras puses – neesot kampaņas redz. Tad vēl tas, ka visi saka, ka programmas taču visi nelasa un neviens tās neveido nopietni, bet kad Vienotība vienīgā programmu pulē 4 mēnešus – tā esot pārāk mākslīga, pārāk daudz sasolīts, un vispār, tā nekur neder kā viss jebkuršs. Tas nekas, ka daudzas profesionālās organizācijas atzīst Vienotības programmu par vienu vislabāk izstrādātajām, kurā ir arī konkrētas lietas.

Varbūt vienreiz beigsim slēpt savu “vēlētāju” aiz bakalauru un profesionālisma maskas un pasakiet – man nepatīk politika, man nepatīk šī brīža politiķi, viņi nav iedvesmojoši, un es viņus ienīstu. Punkts. Tā atvieglojot šī raksta lasīšanu.

+4
-4
Atbildēt

2

    ilona_bulane > andrisskrastins 31.08.2010. 12.57

    cik cilvehku, tik viedoklu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Anastasia Abdullina > andrisskrastins 31.08.2010. 16.52

    Šoreiz Pēci tev tomēr nepiekrītu. Zigurds, kā tiešām augsta līmeņa reklāmas speciālists, ļoti profesionāli un analītiski definēja galvenos un būtiskākās Vienotības kampaņas trūkumus.

    Piekrītu ka Vienotība ir augsti profesionāla komanda ar stingri Eiropeisku redzējumu. Diemžēl pārlieku pasīva reklāmas kampaņa var viņiem dot nepietiekamu parlamenta vietu skaitu un nodrošināt vietu opozīcijā, tikmēr mums visiem pārējiem tas var maksāt ar nākamos 4 gadus Pro-Kremliskajā “Sarkanā-Kvadrāta” koalīcijas vadībā.

    Profesionāļiem Vienotības ideja un mērķis un skaidrs, tomēr tas pats jādara saprotams arī ikvienam Latvijas vēlētājam un to vislabāk var sasniegt ar skaidru pozicionējumu, aktīvu komunikāciju un auditorijas iesaistīšanu.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam