Nacionālisti gatavo apvērsumu. Garīgo

77

Komentāri (77)

zigis 27.08.2010. 09.37

Raivi, kad runājot par ģimeniskumu, pieminēsi Ulmani vai Parādnieku kā paraugus, izraisīsi tikai nevajadzīgas zobgalības!

+3
-3
Atbildēt

0

zigis 27.08.2010. 09.34

Robert, likteņa ironija, ka nekad neatkratīsies no Lakuča, lai arī mēģināji draudzību ar viņu pierakstīt citiem!

+3
-1
Atbildēt

0

maija_br 27.08.2010. 07.26

Nav jau sliktākais variants, tomēr TB bija visas iespējas strādāt Latvijas labā, bet tagad atverot valsts kasi ieraudzijām miljonu vērtās parādzīmes.Tēvzemieši kopā ar Tautas partiju, LPP/LC un ZZS izsaimniekoja valsti. Tas ir noticis. Nav noskaidroti apmēri, cik katra no šo partiju amatpersonām ir vainīgas pie valsts izsaimniekošanas.

+5
-3
Atbildēt

1

Gundars Āboliņš 26.08.2010. 16.02

Novēlu, lai apvienības jaunais, salikti pakārtotais nosaukums un gatavošanās 10. Saeimas vēlēšanām ievieš arī konceptuālās izmaiņas, kas nodrošinātu pašas apvienības izaugsmi, cilvēku savlaicīgu iesaistīšana politiskās aktivitātēs un nebūtu jāaizņemas pēdējā mirklī no VL jaunus cilvēkus un tos pašus, kuri jau bija nomainījuši savu piederību pie “Tēvzemei un Brīvībai”/LNNK uz VL, un turpmāk vēlētājiem nejauktu galvu ar nosaukumu maiņu! Cilvēki tie paši!

+3
-1
Atbildēt

0

a_eglite 26.08.2010. 15.25

Intervija profesionāla, tomēr šurt tur Ozoliņš zaudēja kvalitāti, jo kļuva agresīvs. Kopumā labs fona materiāls, lai gūtu priekšstatu par VL – jaunajiem un ideālisma apveltītajiem Latviešiem un TB/LNNK – ”veciem vēžiem citā kulītē”.
Apvienība ir nopietns konkurents Vienotībai un ZZS. Šīs trīs politiskās apvienības: VL/TB, Vienotība un ZZS aizņems vairāk, ka pusi parlamenta. Izskatās, ka pēcvēlēšanu rīts būs labs :))) Koalīcija būs!

+12
-1
Atbildēt

0

Ziemelis, MacPekausis 26.08.2010. 14.55

Jāsaprot, ka, kā Ēlerte vakar pateica,- iespējamas divas valdības (reāli), tāpēc arī politiskie spēki nostājušies divās pretējās pusēs, kur ZZS ar savu mūžīgo piesliešanos būs centrs. Tāpēc vienalga, vai balso par Vienotibu vai TB/VL- tas ir kopējās interesēs, jo valdība būs viena. Tāpat proporcijas ir skaidras.
Pats balsošu par VL/TB tikai tāpēc, ka vēlos redzēt tādus cilvēkus kā Dzintaru Saeimā. Godīgus, godkārīgus, ar pašcieņu. Tādus, kas nelieksies.

+25
-4
Atbildēt

0

LAURIS 26.08.2010. 14.53

+6
-8
Atbildēt

2

    Vaira Tempele > LAURIS 26.08.2010. 17.06

    Tu apjaut cik vinjam tajaa bildee ir gadu? Es nemaz neprasiishu ko tu dariiji savos 16-18 gados… Vai tomeer uzskati, ka kopsh 18 gadu vecuma neesi taalaak attistiijies un saglabaajis savu Pasaules uzskatu taa laika liimenii?

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    LAURIS > LAURIS 27.08.2010. 12.09

    Tieši tā, cilvēki ar laiku mainās un visu cieņu,ja viņš
    būtu vīrišķkīgi un godīgi pateicis kāpēc tās bildes ir tādas kādas ir, nevis locījies kā tāds lapsa ar atrunām par žurnālistiku utt.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

LAURIS 26.08.2010. 13.49

    Sandris Volfs > LAURIS 26.08.2010. 14.20

    Šī bilde tiek regulāri izmantota, lai nomelnotu Raivi Dzintaru, kā arī tiek pieminēts šī viena tikšanās ar Osipovu 2002. gadā, kad šī bilde ir tapusi. Bet tas ir labi, tas tikai norāda, ka nekā cita nomelnojoša par Raivi Dzintaru vienkārši nav, jo savādāk kas tāds būtu parādījies, turklāt videofragmentā, kuru tikko noskatījos, Raivis Dzintars ļoti labi argumentēja kāpēc bijusi šī tikšanās. :)

    +17
    -4
    Atbildēt

    0

    LAURIS > LAURIS 26.08.2010. 14.46

    argumentēja, kā tipisks politikānis. Būtu godīgi pateicis, ka jā, tajā laikā simpatizēja galeji labējā politika, jā, mani uzbudina nacisma romantisms, utt utml. Bet tagad esmu labojies un esmu rietumu demokrātijas piekritējs (cik arī absurdi tas neskanētu no tāda pāķa mutes).
    Bet nē, tomēr ir jādzejo kaut kas par žurnālistiku, uzklausīšanu utml. blēņas.
    No šī es secinu, ka arī jūsu draugs Dzintars, tāpat kā visi Šleseršķelēni vēlētājus uzskata par lētticīgiem muļķiem.

    +7
    -18
    Atbildēt

    0

    LAURIS > LAURIS 26.08.2010. 14.52

    galu galā, kāda var būt runa par nomelnošanu? Vai tad tā bilde ir fotošēts viltojums, vai arī uz tās redzmais Dzintars nav Dzintars?
    Vai arī vienkārši vārda “nomelnošana” lietošanai pie vainas ir kauns?

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

Vaira Tempele 26.08.2010. 13.23

Iekomenteeju sho pie raksts, bet tur nav aktivitaate, taapec ielikshu arii sheit to pashu:
Diezgan var just, ka zhrunaalists ir centies provoceet, jo bez maz katrs jautaajums ir par to, ko VL! grib pieshuut oponenti – antisemiitisms, bakjka, nacionaalisms. Tomeer Raivis un Roberts tureejaas godam! Malachi! Precizeejums pie Dosjee: VL! ir paarstaaveeti 9.Saeimaa – Visvaldis Laacis ir VL! biedrs.
Un vēl gribētu, ka arī Vienotībai tiktu uzstadīti tikpat āķīgi jautājumi. Īpaši Pabrikam par Abrenes atdošanu koalīcijas sastāvā. Repshem par saziedoto miljonu (tas ir apmeeram no taas pashas seerijas kaa jautaajums par Bakjku), par Daaldera svaidiishanos starp partijaam.
Ir tikpat daudz shaubiigu lietinju Vienotiibaa, tikai vai taas zhurnaalists gribees izcelt tikpat ljoti, kaa meegjinaaja kautko atrast VL! kur piekasiities?

+12
-3
Atbildēt

3

    aivarstraidass > Vaira Tempele 26.08.2010. 13.28

    Ar Pabriku ir vēl trakāk – viņš asi iestājās pret referendumu Abrenes jautājumā (uzruna 2007.g. 1.febr. Saeimas plenārsēdē) – vēl pirms bija Satversmes tiesas spriedums par to, ka referendumu drīkst nerīkot, un valsts robežu mainīšana bez referenduma nepārkāpj Satversmes 77.pantu.

    Nedaudz vēlāk – 2008.g. vasarā Pabriks tikpat kategoriski iestājās par to, ka pensiju jautājumā referendumu tomēr vajag – un referendums par “cilvēka cienīgām pensijām” notika 3 nedēļas pirms Lehman Brothers kraha. Atkal, bez skaidras saprašanas par to, ka ar budžetu saistītos jautājumos Latvijas Satversmes tēvi neieteica dot tautas nobalsošanai.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Vaira Tempele 26.08.2010. 15.14

    Man liekas, ka Pabrika un Štokenberga kompānija Vienotībā ir pati šaubīgākā. Lielā mērā tieši referenduma par pensijām dēļ. Nu jā, arī Abrene vēl.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    juhans > Vaira Tempele 27.08.2010. 14.07

    Man arī tā liekas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

jessdrthomas 26.08.2010. 13.14

Interesnta intervija, tikai žurnālistu uzbraucieni par 15.maiju un Sīļa blogā pieminēto Celmiņa antisemītismu mazliet neproporcionāli valstij, kur pro-maskaviskās partijas, viena no kurām reāli pretendē uz premjera krēslu, cilvēku, kas frontes aizmugurē dzīvus sadedzināja civiliedzīvotājus, cildina kā varoni.

No vienas puses – kaut kādas antisemītiskas piezīmes, no otras – reāla civiliedzīvotāju slepkavošana un slepkavas cildināšana par varoni, kas iespējams drīz vien būs mūsu nacionālā politika.

Un ko var tagad braukt virsū Ulmanim, ja Rīgā lielākie svētki ir 9.maijs, kad tiek slavēta Staļina režīma uzvara karā, tā paša režīma, kurš 1937.gadā fiziski iznīcināja Krievijas latviešu kopienu,īstenoja valsts teroru, deportācijas okupētajā Latvijā.

Smagi ‘out of proportion’, smagi…

+16
-1
Atbildēt

1

    jessdrthomas > jessdrthomas 26.08.2010. 14.07

    pašam sev – vairs nesaprotu, kā komentos var ko izlabot, bet –

    Sīļa blogā pat nav pieminēts Celmiņa antisemītisms, bet tikai pats Celmiņš. Un kas tas ir, salīdzinot ar Kononova heroizāciju un dažādu mastu politiķu un komentētāju, arī vēstnieku, tīksmināšanos par to, cik viņš ir pareizi darījis, slepkavojot Latgales civiliedzīvotājus.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

Ilze 26.08.2010. 13.03

Ja nopietni, domāju, ka Latvija nevar iztikt bez skaidras ideoloģijas. VL tādu mēģina piedāvāt. Vienotības programmā esmu meklējis vīziju Latvijai, bet nekā ! Vienotības programma ir fragmentēta, brīžiem profesionāla – piem. ārlietas redzams rakstījis cilvēks ar kārtīgu pieredzi jomā, bet tajā pašā laikā tā nerunā par reāliem uzstādījumiem, ka neesmu pārliecināts, vai tai sekojot kur nokļūsim.

+11
-1
Atbildēt

0

jirgensone_ieva 26.08.2010. 12.52

Nav taču nekādu problēmu izsvītrot Dobeļveidīgos un tml.. no saraksta…

Tikko nosapņoju ka Vienotībai + VL TB/LNNK ir 51 balss saeimā….. :)))))))))

+11
-1
Atbildēt

0

Ilze 26.08.2010. 12.43

Gut ! Ozoliņš bija ļoti agresīvs, bet man bija prieks redzēt Raivja Dzintara atbildes situācijā, kad viņš ir izdzīts no komforta zonas. Par Zīli – nu bez viņa tas VL pasākums arī nebūtu nopietns… Lai kā man riebj tādi tipi ka Baķka un Lutausis :) – lai viņiem sokas vēlēšanās ! Novēlu atbrīvoties no ‘folkloras tēliem’ TB/LNNK rindās !

+14
-2
Atbildēt

0

dro 26.08.2010. 12.23

Laba pratināšana! Žetons! Ļoti vēlētos šādu sarunu ar Pabriku, Štokenbergu, Šadurski, bet īpaši ar Ēlerti:)

+9
-1
Atbildēt

0

Grāfs 26.08.2010. 11.50

tukšrunātāji

+1
-7
Atbildēt

0

dro 26.08.2010. 11.38

Tipiņš. …būs pamatīgi jāizmanto arī pildspalva.
________________
Vai nebūs arī tā: Nepazīstu, tātad neder?:)

+2
-2
Atbildēt

1

    kristaps_drone > dro 26.08.2010. 15.08

    Zini, tas patiesībā ir labs jautājums. Man tas ienāca prātā, kad skatījos, kas manā vēlēšanu apgabalā ir tajos divos sarakstos, no kuriem domāju izvēlēties, par ko balsot. Nācu pie secinājuma, ka atšķirībā no Kalvīša, kam galvenais kritērijs ir vai viņš pazīst vai nē, es tomēr nepazīstamos uzvārdus nesvītrošu, jo nezinu par viņem neko sliktu un jādod taču iespēja jaunajām sejām iepeldēt politikas dīķī. Bet uz nebēdu varēšu svītrot tos, kurus zinu un ar kuru darbiem neesmu apmierināts, un pielikšu plusiņus tiem, kuri, manuprāt, to būs pelnījuši.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

dro 26.08.2010. 11.36

Garīgais apvērsums skan labi, bet vai vai nav par vēlu? Lūk, Brauna raksta: -Vidējā latvieša portrets: draugiem.lv dienas jautājumā 66% atbalsta aplokšņu algas, vēl 13% tās #ir vienaldzīgas! Mūs gaida spīdoša nākotne!-
Es no savas puses piemetināšu: Maxima sūdzas, ka nevar veikalos nokomplektēt pārdevējus, man pazīstams uzņēmējs sūdzas, ka viņam trūkstot apmetēji u.c. kvalificēti celtnieki…Ko tad, velns parāvis, prot darīt tie 200000 reģistretie bezdarbnieki, tikai atkorķēt aliņus?

+6
-5
Atbildēt

3

    astra_ozo > dro 26.08.2010. 14.08

    Maxima sūdzas… Neesi padomājis, kāpēc gan “treknajos” gados, gan pašlaik, tāda bezdarba apstākļos, tur daudzi darbinieki, t.sk. pārdevēji neprot latviski?

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 26.08.2010. 20.50

    Maxima sūdzas, ka nevar veikalos nokomplektēt pārdevējus, man pazīstams uzņēmējs sūdzas, ka viņam trūkstot apmetēji u.c. kvalificēti celtnieki.”
    —————————————–
    Maxima sūdzas, tāpēc,ka culpa.
    un
    man arī pazīstami uzņēmēji sūdzas, ka ļautiņi negrib gaidīt pirmuo algu sešu mēnešus un vispār nepriecājas,ka ir darbs, bet nekaunīgi pieprasa arīdzan algu.

    Lūk kur esam nuonākuši!!!
    Šausmas un “užasķ””!”Az strah i gosstrah!”Gosužas” es jums teikšu.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 27.08.2010. 08.43

    lama. Tikai tā! Nestrādāsim jau, lai citi kļūtu bagāti! Princips tāds: Tu vispirms samaksā, tad es paskatīšos, vai vērts kustēties! Šinī dīķī bebri nedzīvo!:)

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

Mairita Blūma 26.08.2010. 11.23

Katrā ziņā lēmums apvienoties ir bijis prātīgākais, ko abas partijas pēdejo četru gadu laikā ir pieņēmušas.

+8
-1
Atbildēt

0

kristaps_drone 26.08.2010. 11.02

Harim.
“Varbūt caurmēra “kadru kvalitāte” vēl nav pietiekama” – jāsaka, ka arī visos citos sarakstos, ieskaitot Vienotību, ar kadru kvalitāti kā ir, tā ir. Tā ka, lai par ko neizvēlētos balsot, būs pamatīgi jāimanto arī pildspalva, lai attiecīgo sarakstu mazliet attīrītu :o)

+7
-1
Atbildēt

0

Sanšains 26.08.2010. 10.50

Jau pirms laba laika izlēmu, ka balsošu par vislatviešiem/tēvzemiešiem. Un to darīšu tāpēc, ka vēlos paust atbalstu šādām IDEJĀM un IDEOLOĢIJAI. Varbūt caurmēra “kadru kvalitāte” vēl nav pietiekama:), bet, manuprāt, tieši tāpēc ir jāpauž atbalsts šīm idejām – jo lielāks būs atbalsts, jo vairāk būs talantīgu, patriotisku latviešu, kuri nekautrēsies papildināt šīs partijas ar savu klātbūtni un darba ieguldījumu. Nu, apmēram tā.:)

Ja “Pilsoniskā savienība” nebūtu iesaistījusies “Vienotībā”, un dīvainā kārtā nebūtu kolektīvi pieņēmusi Ēlertes grupu, būtu apsvēris iespēju balsot par viņiem.

+11
-4
Atbildēt

0

LR Aizsardzības mini 26.08.2010. 10.32

:) IR’s arī palicis neobjektīvs, skatos + ir vairāki, bet dzeris pielikts pirmā lapā. :)

Nez, man patīk VL, pirmo reizi mūžā aizgāju uz 16. marta pasākumu un tur rezēju pateicīgus cilvēkus, kuri tik tiešām pateicās VL par šī pasākuma organizāciju. Neskatoties uz savu pragmatismu, viņi manī ir atmodinājuši vissvētāko – manu latviskumu! Es visus šos gadus esmu bijis kaislīgs JL atbalstītājs, bet Mūrniece man visu priekštatu sabojāja, tāpat aŗi Repše, kurš apdevās grūtību priekšā. Pirms 6 gadiem es būtu sekojis jebkuram JL aicinājumam, tagad viņi mani vairs neiedvesmo, jo ir kusli, noslēgti un, Mūrnieces gadījumā, IEDOMĪGI!

+15
-2
Atbildēt

2

mary75 26.08.2010. 10.00

Baidos tikai, ka tos, kas gatavi balsot par VL, gaida vilšanās.
Diezin vai kāda nopietna partija, kura domā arī par savu tēlu ES, ies ar tiem koalīcijā.
Kaut arī, te ir Latvija, tāpēc nav jābrīnās it ne par ko.

+4
-18
Atbildēt

1

    ilmisimo > mary75 26.08.2010. 21.29

    Diezin vai kāda nopietna partija, kura domā arī par savu tēlu ES..
    ————————
    Un mums daudz tādu ‘nuopietnu partiju?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

putekliic 26.08.2010. 09.02

Bļāviens, tā noacionālsociālisma birka, ko piekāru VL šajā portālā pirms pāries dienām, izskatās ir “aizgājusi tautās”. :) Bet līdzību tiešām ir daudz. Un tas, ka viņi tur brāļojās savulaik ar krievu fašistiem ir absolūti likumsakarīgi. Varbūt viņi tagad ir apzinājušies savu toreizējo “kļūdu”, bet liatas būtību tas īpaši nemaina. Vai Visu Latvijai nosaukums jauki nesasaucas ar Deutchland uber Alles?? :)

+4
-18
Atbildēt

4

    aivarstraidass > putekliic 26.08.2010. 09.20

    >>> Vai Visu Latvijai nosaukums jauki nesasaucas ar Deutchland uber Alles?? :)
    ======
    Nu un kas tur būtu briesmīgs – “Deutschland über alles” ir dziesma, ko 19.gs. sarakstījis romantiskais dzejnieks Hofmans fon Fallerslēbens, un šī dziesma joprojām ir Vācijas himna, kurai gan mūsdienās parasti izpilda tikai 3.pantu.

    Tad jau drīzāk jocīgs šķiet nosaukums “Par labu Latviju”. Vācu nacionālsociālistu partijas priekšteci, kuru 1.pas.kara beigās dibināja Antons Drekslers, sauca “Freie Arbeiterausschuß für einen guten Frieden” (Brīvā strādnieku asociācija par labu mieru). Vārdkopa “par labu mieru” nenozīmēja to, ka biedrības locekļi iestātos par mieru – viņi gribēja nepiekāpties un karot tikmēr, kamēr Vācija nepanāk sev izdevīgus miera nosacījumus; līdzīgi kā Šķēle piedāvā risināt sarunas ar starptautiskiem aizdevējiem. Šī nelielā organizācija vēlāk kļuva par vācu strādnieku partiju (DAP) un galu galā par nacionālsociālistu partiju (NSDAP).

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    putekliic > putekliic 26.08.2010. 09.55

    Cik labi, ka ir Wikipedia! :)

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > putekliic 26.08.2010. 15.01

    Par to brāļošanos ar krievu fašistiem palasi Ir žurnālā, ko saka Dzintars intervijā, tad runā.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > putekliic 26.08.2010. 21.28

    Bļāviens, tā noacionālsociālisma birka, ..”

    Noasa sociālisms ar bļāvieniem uz birkas?
    Und tad diferencējas -Jafeta sociālisms,Sema sociālisms un Hama sociālisms. Ar birkām un burtkuokiem.

    Jumsim jau laikam tuvāks tas Hama sociālisms?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

buchamona 26.08.2010. 08.57

Paldies IR par šo sagatavoto materiālu. Izlasīju gan atšifrējumu, gan noklausījos klipus. Jācer, ka jaunajai apvienībai izdosies iekļūt Saeimā un izveidoties par nopietnu, konservatīvu politisku partiju ar ietekmi LV par kuru tad vēl pēc četriem gadiem varēšu nobalsot arī es :)
Lai arī intervijas kopējais salikumā ekonomiskie akcenti ir novirzīti “otrajā plānā”, jo kā noslēdzošā daļa ir atvēlēta Dzintara “fašisma” un Zīles korumpatīvo saišu analīzei deviņdesmitajos gados, man kļuva skaidrs, ka TB/LNNK/VL šobrīd atbalsta vienīgo reālo LV izeju no krīzes, tas ir turpināt sadarbības programmu ar aizdevējiem, nenovirzīties no mērķa ieviest LV eiro un, atšķirībā no “Ošlejas plāna”, :) neviens nemēģina runāt par lata devalvāciju un citām stulbībām.

+28
-7
Atbildēt

0

mxblack 26.08.2010. 08.52

Zīle runā dikti smuki, bet es viņam neticu. Tad drīzāk varētu atbalstīt Dzintaru, tomēr arī viņa skatījums uz lietām ir pakārtots vienam mērķim. Bet šodien nav iespējams apiet vai novērst realitātes, lai kā to gribētos. Mēs esam pārāk mazskaitliski. Tomēr līdzsvara saglabāšanai nākošajā valdībā viņa klātbūtne būtu ļoti vēlama. Šeit pārak daudzi sava labuma gūšanai ir gatavi pārdot pat savu māti. Tad vismaz to nevarētu izdarīt pa ķēķa durvīm. Dobelis visu šo laiku ir bijis cieši saistīts ar Zīli, bet tas vīrelis būtībā tikai veikli ir manipulējis ar mūsu visvētākajām jūtām, kad pats atbalstīja valsts izlaupīšanu. Vai viņam nekas netika? Noteikti tika pietiekami. Bet tā muldēšana Saimā bija tikai šilte uz sapelējuša alus pudeles.

+8
-2
Atbildēt

1

    ltvpanorama > mxblack 26.08.2010. 15.28

    pilnīgi piekrītu..ja kādam izkritis no atmiņas, vienu labu laiku Zīle pabija arī par Satiksmes ministru..un gluži tāpat kā Gerhards tagad, locijās kā zutis kad uzdeva ne visai patikamus jautajumus un straumei (he he) pretī nemēģinaja peldēt..es zinu ko runāju, jo runāju to ko zinu ne no preses atreferējumiem..seja protams eiropeiska, simpātiska, patīkama…bet manuprāt tur ir tikai seja, butu jo protams priecīgs kļūdīties..un cilvēks pašlaik patiešām no sirds runā un darbojas..bet atkal..Gerhards ar Fliku met uz visu šo bordeli lielu ēnu

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

mary75 26.08.2010. 07.43

Ļoti apšaubāma kombinācija – zaglīgie jūdasiņi, kas jau gadu gadiem pierāda, ka patriotiskās retorikas aizsegā gatavi pārdoties un kalpot jebkuram, un infanrīli – populistiskie “nacionalisti”, kuru ideoloģijai nav nekā kopēja ar eiropeisku nacionalismu, bet, kura vistuvāk tādam alu nacionālsocialismam, ar ksenofobiju, homofobiju, personisko brīvību ierobežojumiem, paramilitariem veidojumiem, utt.
Tāds te veidojums saeimā Latvijai nebūs nekāds ieguvums.
ļoti žēl, ja atradīsies tādi, kam šis te mutants liksies simpātisks, un viņi pārvarēs 5% barjeru, vēlāk tas var pārvērsties par lielu problēmu.
Nu, bet ja ir cilvēki, kam tās idejas tuvas – ko var darīt, demokrātija.
Nesaprotu tikai – ar ko nacionāli noskaņotos neapmierina Vienotības PS, ka atkal vajag balsot par tabūndobeļiem un krievu fašistu – osipoviešu draudziņiem?

+13
-22
Atbildēt

22

    Ieva Melgalve > mary75 26.08.2010. 08.28

    OK.Piekristu Tev,ja situacija Latvija butu ,teiksim, lidziga ka Lietuvai,kur apdraudejuma lietuviesu valodai nav ka tada.Nu veljoprojam IEVEROJAMA dala cittautiesu(procentuala attieciba)tacu nemak,bet galvenais negrib runat tas valsts valoda kura dzivo.Un ,tad vel atbrauc Luzkovs mazliet “pieliet elju uguni”:).Gribetu zinat,ka tad tavuprat nosargat savu valodu?Nemaz netaisos kaut ko parspilet,bet daudzi pazinjas ,kuri Riga nav bijusi 4-5 gadus saka ,ka latviesu valoda te skan mazak,ka pirms siem 4-5 gadiem.Domaju,ka gluzi ka Tu, stavu par toleranci nac.jautajumos,bet Latvijas situacija tomer ir savadaka ka Tevis pieminetaja Eiropaa.Iedosi siem SC(oficiali jau ne ,bet sirdis gan) divvalodibas piekritejiem mazo pirkstinju-pagrabs visu:),ka tur bij tai sakamvardaa:).

    +18
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 26.08.2010. 08.33

    Un vēlreiz – ar ko VL labāka par Vienotību, ja mums nebūtu neviena cita partija, kas iestātos par tām nacionalajām vērtībām, es vēl saprastu, bet ir Vienotība, PS tās sastāvā, kāpēc jābalso par šo te VL, kuri, ar savu ideoloģiju, ir starp galējiem eiropas margināliem, nevis nacionalistiem?

    +9
    -11
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > mary75 26.08.2010. 08.50

    Jebkurā gadījumā baķkas partija un VL ir daudz labāka alternatīva par SC + PLL + Hūte. Daudzi nacionālisttiski noskaņoti ļaudis sadomājušies, ka Vienotība pārdevusies SVF un balsos par šo spēku, kuram nav bijis jāiziet uz kompromisiem.

    +18
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 26.08.2010. 08.57

    Atvaino, tikai tie, kas nekā nesaprot no situācijas valstī, var murgot ko tādu, ka Vienotība pārdevusies SVF.
    Vienotība dara vienīgo iespējamo, lai vispār būtu nauda algām un pensijām.
    Vienotība pārdevusies SVF – tas ir PLL demagoģisks lozungs.

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > mary75 26.08.2010. 09.03

    >>> kāpēc jābalso par šo te VL, kuri, ar savu ideoloģiju, ir starp galējiem eiropas margināliem, nevis nacionalistiem?
    ======
    Tās bija Lielbritānijas iekšpolitiskās intrigas, kuru dēļ toreizējais ārlietu ministrs Deivids Milibends iztēloja britu konservatīvo partijas sabiedroto Eiroparlamentā – TB/LNNK par kaut kādiem kripto-fašistiem, jo viņi (kādas šausmas!) piedalās leģionāru atceres pasākumos.

    Liberālisms un konservatīvisms ir divas atšķirīgas ideoloģijas tomēr – un cita konservatīva saraksta, izņemot Nacionālo Apvienību, mums nav. Pilsoniskā Savienība (kur Dāvis Stalts un Janīna Kursīte atrodas kopā ar Jāni Mārtiņu Skuju, Sarmīti Ēlerti un Lolitu Čigāni) ir krietni raibāks veidojums, gluži tāpat kā ZZS.

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Melgalve > mary75 26.08.2010. 09.04

    Nebij runas kurs labaks,kurs sliktaks.Pacelu problemu ka tadu.Bet ja “provoce”uz atbildi kurs labaks-tad pateiksu-simpatizeju daudzam personam no Vienotibas,bet ari ne visam,tada ir ta dzive-muzigs gajiens uz idealu:)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    bekijja > mary75 26.08.2010. 11.27

    @Dzeris: Nu programmatiski atskiribu ir maz, tas tiesa. Bet… Raugoties no vienkarsa ierindas veletaja viedokla: VL un TB/LNNK ir labaka par Vienotibu, jo runa reti un pardomati. Uzruna to latviesu dalu, kas, visticamak, bus lielaka veletaju grupa – proti, pensionarus. Un vinju publiskas sejas ir virieshi ar viedokli un staaju, kas viniem varetu garantet ari citas balsis. Cerams, Vienotibai sis piemers varetu kalpot ka stimuls pardomat savu taktiku un pirms-velesanu strategiju. Ar Dombrovska lai ari razigo, bet tomer kluso rosisanos, diemzel, var nepietikt, lai iegutu sev nepiecisamas balsis.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 26.08.2010. 11.40

    Jā, pareizi, taisni viņu populisma dēļ daudzi viņus arī uzskata par labakiem, par to vīrišķību gan es tā neteiktu, es to nosauktu par puiciskumu.
    Un balsos par viņiem, patiešām, radikāli noskaņoti jaunieši, kam vēl visai maza saprašana par visu, un daļa nacionāli noskaņotu pensionāru, kuriem patīk naconalistiskā retorikas un ārišķības.
    Par Vienotību, toties, balsos tie, kas spējīgi saskatīt ne tikai ārišķības, bet, arī būtību un saturu, un, kas orientēti uz eiropeiskām vērtībām.
    Un programmatiskās atšķirības pietiek, VL ir pret liberālu politiku, pret homoseksualistiem, par valsts tiesību prioritāti virs individualām tiesībām, tur ir ksenofobijas elementi, utt.
    Es personīgi negribētu dzīvot valstī, kas būtu radīta pēc VL modes.

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    ciparsone > mary75 26.08.2010. 11.41

    Un kur tad ir tā Vienotība (Pilsoniskā Savienība)? Seile + Šadurskis – flegmatiski brontozauri. Kurā gadā viņi pēdējo reizi redzēti?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    bekijja > mary75 26.08.2010. 12.02

    @Dzeris: Nu Zile, man liekas, ir Eiropas limena politikis. Ar pietiekami liberalu nakotnes redzejumu, un kas nav mazsvarigi, Eiropas politiskas kulturas pieredzi. Ja saliek kopa VL radikalismu un Ziles liberalismu un izdala uz divi (detalas parak neiedzilinoties, jo to dara retais veletajs), rezultata sanak…ta pati Vienotiba. Ja – Dombrovskim ari ir Eiropas pieredze, bet…lielakais Dombrovska minuss ir tas, ka vins nav labs runatajs. Savukart labu runataju Vienotibai nav daudz. Un, skiet, nav ari pardomata mesidza, ko dot uz aru. Plus vel Vienotiba ir samera jauns brends, kamer VL mierigi iesluks Saeima uz TB/LNNK tradicionala atpazistamibas vilna.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > mary75 26.08.2010. 12.06

    Jā, un TB nemaz nav saistīti ar smagos noziegumos apsūdzēto ventspilnieku.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    bekijja > mary75 26.08.2010. 12.11

    @Ivars: Zile ir gudrs. Vins to nenoliedz, atzist ka kludu un norada, ka kops pedeja zinama notikuma pagajusi vairaki gadi. Un ka pa siem gadiem citas smuces nav dzirdetas. Ta ir milziga TB/LNNK taktiska prieksrociba paar ZZS un PLL, piemeram.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 26.08.2010. 12.12

    Manuprāt, drīzāk jau TB iešļuks saeimā uz VL rēķina.
    Pārsvarā atbalsts taisni VL, nevis TB.
    Nu, ja viņiem tur izdotos vienoties par kādu kopēju politiku, kurai pamatā, tomēr, būtu TB programma, kas, patiešām, ir pietiekami eiropeiska un liberāla, un tai pievienot VL, teiksim nosacīti, idealismu, bet, atmest visas tās homofobiskās un ksenofobiskas lietas, neākstīties ar tiem paramilitāriem formējumiem, un nesludināt idejas, kas eiropā sludina tikai galēji radikālas organizācijas, iespējams, tā varētu pārtapt par tādu eiropas līmeņa nacionāli – konservatīvo partiju.
    Bet, tā ka pirmajās rindās atkal bļāvēji un provokatori Tabūns un Dobelis, manuprāt, drīzāk TB sliecas VL virzienā, nevis otrādi.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    bekijja > mary75 26.08.2010. 12.28

    @Dzeris: Vienotiba nav sliktaka par VL+TB/LNNK. Ta ir labaka, jo tai ir Dombrovskis, kas ir paveicis gandriz neiespejamo. Bet… Vienotibas politiska pieredze, izskatas, ir par svaigu, lai pienacigi izcinitu prieksvelesanu cininu. Ierindas veletaju (tos 45%, kas nav izlemusi) ir jamak uzrunat. VL+TB/LNNK tas izdodas. No viniem var pamacities. Ko laist pie runasanas. Ko teikt un ka runat. Tabuns ar Dobeli tak netiek laisti pie runasanas prieksvelesanu laika, lidz ar to tiek veidots attiecigs VL+TB/LNNK tels un nodots attiecigs mesidzs. Tads, kas iedarbojas uz vajadzigajam veletaju grupam…

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 26.08.2010. 12.39

    Pareizi, atkal nonākam pie tā paša – par ko balsojam, vai par tiem, kas skaisti runā, kaut iepriekš tos vēlētājus desmitreiz mānījuši, kā TB, vai par tiem, kas reāli kaut ko izdarījuši.
    Un, šaubu nav, viena daļa atkal nobalsos par runātājiem.
    Tas ir tik vecs stāsts par latvju vēlētāju, ka jau kļuvis banāls un klišejisks, mūsu, tā teikt, nacionalā īpatnība – kāpt uz to pašu grābekli vēlreiz un vēlreiz.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 26.08.2010. 12.42

    Un TB balsojums par Loskutova atstādināšanu un par Vilnīti – tā nav šmuce?
    Tas, kas notiek SM ar to zīmolu, Gerharda locīšanās un melošana – nav šmuce?
    Un var minēt vēl daudz ko.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > mary75 26.08.2010. 12.45

    Dzeri, man tas ir skaidrs, ko tu saki. Es mēģināju skaidrot Baķkas elektorāta skatpunktu.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    jirgensone_ieva > mary75 26.08.2010. 12.46

    Šajās vēlēšanās visas ir mutantu partijas :)…
    Kaut kā dzeris49 tavos komentāros visu laiku jūtams aicinājums balsot par Vienotību…, kāpēc tāda aģitācija?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    bekijja > mary75 26.08.2010. 12.58

    @Dzeris: Stasts nav tikai par runasanu un darisanu. Svarigi, lai jebkuram procesam vai apvienibai butu stingrs lideris. Vienotibai tas ir lielakais minuss. PLL ir divi, VL+TB/LNNK ir divi. Vienotibai? Ja Vienotiba rit ar lielu parsvaru uzvaretu velesanas un varetu izveleties vairakus vadosos amatus, ko tajos liktu? Dombrovskim laus izvilkt valsti no purva, jo vins klusam un pamatigi rok. Bet lai vaditu valsti un naciju, ir nepieciesamas lidera ipasibas, tai skaita speja uzrunat publiku un aizraut to.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 26.08.2010. 13.52

    otra puse – tas nebija tev, tas bija Sleepwalker.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    jessdrthomas > mary75 26.08.2010. 14.59

    Jābalso, lai Vienotībai būtu ar ko veidot koalīciju. Vācijas CDU+FDP princips, kas darbojās pēdējās vēlēšanās.

    Gribi Merkeli par kancleri bez sarkanajiem, balso par FDP.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Tamāra Nolmane > mary75 26.08.2010. 17.23

    Godīgi sakot, lai arī stratēģisku iemeslu dēļ vēlēšanās balsošu par Vienotību, tomēr ļoti ceru, ka “infantīlie” nacionālisti tiks pāri 5% robežai, jo viņi ir daudz simpātiskāki par pašapmierinātībā un uzpūtībā ieslīgušajam JL un kluso plānu kalējiem SCP. Tomēr TB ar baķkām tabūniem un dobeļiem ir sevi diskreditējuši cik vien var. Manuprāt TB vairāk bija nepieciešams VL nevis otrādi..

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

martins_kibilds 26.08.2010. 03.10

Kā Dzintars grasās īstenot šo garīgo apvērsumu? Tīri praktiski, kas būs tas, ko viņš darīs?
Bet tandēms diezgan smieklīgs – māceklis – tūtiņdreijātājs ar garīgo apvērsumu un TB eiropeiskā seja, kas rada maldīgu priekšstatu par TB kā par puslīdz jēdzīgu partiju. Standarta tēvzemietis tomēr ir dobeļa žanra politiķis par kādu varētu visai drīz kļūt Dzintars.

+14
-22
Atbildēt

2

    mary75 > martins_kibilds 26.08.2010. 07.45

    Zīle ir tikai izkārtne, tev taisnība, īstās TB sejas ir Dobelis un Tabūns, kuri atkal sarakstu augšās.

    +13
    -15
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > martins_kibilds 26.08.2010. 08.03

    >>> Ivars: Kā Dzintars grasās īstenot šo garīgo apvērsumu?
    =====
    To neizdara viņš viens pats. J.G.Fihte apgalvoja, ka jauns laikmets sākas tad, kad cilvēki vienas ilūzijas nomaina pret citām. Vēl nesen cilvēki (visās partijās) ticēja, ka ar Latvijas resursiem ir pietiekami, lai radītu pietiekami daudz labumu, ar ko pietiek partiju lielsponsoriem, “savējiem” pagastvečiem, 50000 darbavietām un vēl bezmaksas enerģijas dzērienam, ar ko iebarot vēlētājus.

    Pienācis laiks, kad vajag solidaritāti visas tautas mērogā – jo ar veco egoismu nevar veikt pat vienkāršu nodokļu reformu. Kristiešiem tas nozīmē pārorientēšanos no LPP uz katoļu sociālo mācību; nacionālistiem – “Dobeļa žanra” nomaiņu pret progresīvu ekonomisku politiku, cilvēku iesaistīšanu nac. pašapziņas veicinošos pasākumos, lāpu gājienos, dziesmu un deju vakaros vai talkās. Un atrodas cilvēki, kuri laikmeta gara izmaiņas izjūt drusku pirms citiem. Citi tam pielāgojas – un tas arī ir garīgs apvērsums; pienāk jauns laikmets un sabiedrība var attīstīties tālāk (pieņemot, ka tikmēr virsroku negūst destruktīvas ilūzijas – “vēlēt nav jāiet”, “visi ir nelieši un zagļi” utml.).

    +25
    -4
    Atbildēt

    0

Māris Diņģelis 26.08.2010. 02.17

Daudz interesantu detaļu, bet mans mīļākais klipiņš ir pirmais par krievisko lamāšanos Kalvīša valdībā. Rīgas domes HVZ ļauj iztēloties tīri labi.

+18
0
Atbildēt

1

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam