Vīķe-Freiberga vairs nebūšot nācijas mamma

129

Komentāri (129)

astra_ozo 20.08.2010. 12.21

tad esam vienis prātis – jūs runājat par PLL. Viņi valsti ieveda smagā krīzē, bija spiesti aizņemties, un tagad tie paši purni tēlo, ka neko nezina, un vēlas “uzmest” aizdevējus, un viens no variantiem ir pārdot valsti Krievijai. Tā ir konkrēta politiska partija, kas tā domā.
Bet tāpēc jau nevajag apvainot visus latviešus…

+2
0
Atbildēt

0

astra_ozo 20.08.2010. 11.25

Luuk ko saka Viesturs_501
viens citāts par latviešiem tak, laikam: “Tā ir gļēva, gaudulīga, blēdelīga un liekulīga pakļaušanās stiprākiem… ”
un otrs, arī par latviešiem:
“Risinājumi Jums redzās divi: sliktais – “pievienoties Krievijai” ”
———-
Nejūti, ka esi nonācis pretrunās?

+1
0
Atbildēt

2

    eva_o > astra_ozo 20.08.2010. 11.53

    Nejūtu, ka esmu pretrunās. Var aizņemnties naudu un pēc tam gausties, blēdīties, zākāties un vainot aizdevēju (it kā jau pirms 15 gadiem nebija skaidrs, ka nevar dzīvot uz parāda, patērējot importu un neko neeksportējot).
    Var “pārdot valsti” un saņemt naudu par politisku “svešu zābaku tīrīšanu” (kā Nauru sala, kura no Krievijas saņēma naudu par D.Osetijas neatkarības atzīsanu), bet pēc tam gauduļot, blēdīties, zākāties un vainot maksātāju, ka politprostitūcija ir smirdoša un apkaunojoša…
    Īpaši pasvītroju, ka neuzbrūku latviešiem, jo pats tāds esmu. Kritizēju to, kas liekas aplami, jo tas kaitē mūsu valstij un cilvēkiem.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > astra_ozo 20.08.2010. 12.23

    Pretruna slēpjas tajā apstāklī, ka tu saki _ “..Nejūtu, ka esmu pretrunās. Var aizņemnties naudu un pēc tam gausties, blēdīties, zākāties un vainot aizdevēju ….” Un arī tas viss tālākais, par kuru Tu runā ir šī brīž PLL “saimniekošanas” sekas, bet tu uzbrūc Dombrovskim. Pretruna ir arī tā, ka “atbrīvot tautu no parādu jūga” šobrīd sola arī SC. Tas ir viņu pirmsvēlēšanu sauklis, bet Tu, cik saprotu, redzi viņos glābējus un risinājumu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

baibushka 19.08.2010. 22.24

Vaira šoreiz biku šerpa (viņai šad-tad uznak)…bet principa,ka jau allažin,visu patiekusi adekvati un tā kā ir…
Latviešu tautas [veletaja] stulbums un naivums tiešām ir sociālpolitisks brīnums…visi gāna Šķēli,Šleseru,bet kā vēlēšanas tā atkal viņu partijas 3.-4.vietā…
Izlasot šo interviju gan paliek ļoti žēl,ka Vaira dod priekšroku starptautiskajai apritei,nevis Latvijai,bet cilveciski es viņu saprotu par visiem 100%…pec prezidenturas viņai Latvija ir daudz par sauru,turklat musu oligarhu sistema vinai ta ari nebija lidz galam izprotama…

+5
-2
Atbildēt

0

Grāfs 19.08.2010. 21.03

jutos vainīgi, ka man nav komentāru par “izcilo” interviju
bet laikam jāpasaka paldies fotogrāfam, kurš ļāvis ielūkoties zem VVF svārkiem :)
tiesa, redzētais mani neiejūsmināja

+2
-4
Atbildēt

0

photocom 19.08.2010. 20.30

Nu labi ka ōma
nav tik stulba
kā vecais dināmō guņa !

+3
0
Atbildēt

0

astra_ozo 19.08.2010. 20.23

palasījos pilnu intervijas tekstu – glumi, miglaini, nekonkrēti – ja tā atbildētu Zatlers, vēl varētu saprast. Amats, politiskā neitralitāte… :) Bet kundzīte, kura vairs nav amatā, jau nu varēja paust skaidrāku viedokli.
Bet nu nebūsim naivi, cilvēks ir jāsaprot – nāks vēl pie varas citi un atņems glauno miteklīti, ko tad?

+3
-3
Atbildēt

2

    Kristaps O. > astra_ozo 19.08.2010. 20.28

    man atkal liekas – lai nu kurš varētu tik brīvi, droši, neatkarīgi izpausties kā Vaira! Ne viņai kāds ko atņems, ne viņai “lapseni sūtīs”! Viņa ir EX! Tīri “morāla autoritāte” :) nevienam politiķiem tik augsti reitingi nebija.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 19.08.2010. 20.35

    Es par to pašu – intervija pēc manām domām ir, latviski runājot “reči dļinnije, pustije” . Mūs tādas neietekmē, bet ja palasa kāds cits – ej nu saproti, ko var padomāt…
    Skumji, ja cilvēks vairs nespēj skaidri un nelokāmi nostāties savas tautas interešu aizstāvībā, bet laipo. Pirmajos prezidentūras gados šķita, ka viņa ir īsta patriote, bet otrais termiņš lika arvien vairāk šaubīties – atteikšanās no sekulārisma, sinagogas apmeklējumi, baznīca taču ir šķirta no valsts, vai ne? :)))

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

armn 19.08.2010. 18.50

VVF taada kaa vienmeer, pietiekami skarba un pietiekami dzilja.

Nevar paarmest to, ka vinja uzsver atbildiibu par katra riiciibu. Atbildiiba lauj mums pienjemt leemumus balstiitus uz ilglaiciigaam intereseem. Preteeji atbildiigai izveelei ir “emocionaala, beerniskjiiga” izveele, kaa “es nebasoshu”, “es esmu dusmiigs”, jo “VINJSh” pienjeem nepopulaarus leemumus, “VINJSh” palielina nodokljus utml … aiz dsumaam, bez atbildiibas es balsoshu tagad par “citu”…

Tas ir labaakais, ko mums var veeleet, lai Latvijas veeleetajs izdara atbildiigu izveeli, apzinoties savu atbildiibu par sekaam.

Man nav nekkadas vilshanaas jeb aizvainojuma sajuutas no shiiis intervijas. Domaaju vinja pietiekami daudz dara, jau aicinot cilveekus piedaliities veeleeshanaas.

+4
-1
Atbildēt

0

marta1313 19.08.2010. 17.36

Dienā ir plašāks intervijas atstāsts:

Pēc prezidents vārdiem, viņa kā mazais Ansītis Holandes teikā ar pirkstu aizsgvaļņa plaisā negrasās apturēt ne jūras stihiju, ne viena pati uzņemties atbildību par Latvijas noturēšanu Rietumu saimē. Prezidente norāda, ka astoņus gadus viņa ir smagi strādājusi, lai palīdzētu to izkarot un nodrošināt. “Nav tā, ka mamma, paps, vadonis, guru vai autoritāte tagad izglābs no atbildības un visu atrisinās pilsoņu vietā. Šī infantilā atkarība ir viena no lietām, pret kuru savā prezidentūrā esmu visu laiku centusies cīnīties,” žurnālam atgādina V.Vīķe – Freiberga.

Prezidente velta kritiku tiem politiskajiem spēkiem, kas “populistiski” mēģina iestāstīt, ka “mēs tagad aizņemsimies miljardus, bet ar stingru mugurkaulu tur visus izdancināsim un izmācīsim, kā dzīvot”.
===
Tātad VVF nepārprotami nostājas pret PLL, jo , kā būsim visi jau pamanījuši, šādus populistiskus uzskatus publiski ir paudis Šķēle un Šlesers.

+5
0
Atbildēt

0

Tane-Dane 19.08.2010. 17.33

VVF arī neslēpj savas bažas par SVF sātanisko dabu. Tātad ir nopietns pamats pieskatīt valdību un prasīt līgumu slepeno pielikumu atslepenošanu. Tā pat ir jātur acis vaļā, lai kāds nesāktu grābstīties gar stratēģisko uzņēmumu privatizāciju. Parāds būs jāatdod, bet vajadzētu iztikt bez blaknēm.

+3
-4
Atbildēt

0

pauls 19.08.2010. 17.19

Kas par sviestu, kāpēc IR publicē paši savas intervijas atgremojumu, turklāt ar minimālām atšķirībām no Apollo atgremojuma versijas? Nekāda konteksta taču.

+3
-3
Atbildēt

1

    Tane-Dane > pauls 19.08.2010. 17.29

    Tāpēc, ka lielākā daļa IR lietotāju ir par skopu , lai maksātu par pilnu tekstu un ir gatavi sparīgi apspriet arī atgremotās versijas. No šitām frāzēm tiešām ir pagrūti saprast ko cien. eksprezidente ir gribējusi papaust.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

eva_o 19.08.2010. 16.52

Jūtu, ka nesaprotu elementāras lietas… bet varbūt kāds var pāris teikumos paskaidrot – kas ir “latvietība”? Vai tas ir kaut kas līdzīgs “moldāvībai”, “somībai”, “zviedrībai”, “lietuvībai” u.c.? Bet varbūt tas ir kaut kas nevienam svešam nezināms, pārāks un nebijis? Nevar būt, ka esmu tik vientuļš savā dumībā un visapkārt visi ir tik gudri zinoši… Citos dzīves jautājumos kaut kā neesmu tamlīdzīgu kontrastu manījis. Nu, palīdziet, lūdzu, saprast. Vārdnīcās nevaru atrast ne tulkojumu, ne skaidrojumu šim jēdzienam… :(

+2
-3
Atbildēt

12

    buchamona > eva_o 19.08.2010. 17.18

    bet varbūt kāds var pāris teikumos paskaidrot – kas ir “latvietība”? +++ Ir lietas, kuras nevar tik viegli definēt, teiksim krāsu, mūzikas izjūtas, temperamentu, mīlestība pret savu valodu utt. Bet ar šīm lietām jau, droši vien, ir tā – ja tās piemīt cilvēkam, tad tās arī ir, ja nav – tad viņu nav. Diez vai ir iespējams nodefinēt, kas bija Kalpaks, viņa studenti, kuri krita par ideju veidot latviešiem savu valsti? Nevis atjaunot,jeb cīnīties par jau esošu valsti, bet atdot savu dzīvību par ideju veidot latviešiem savu nacionālu, vēl nekad nebijušu valsti. Pietiekami daudz starp latviešiem ir bijis un vēl jo projām ir arī tādu, kuriem piederību savai tautai neko neizsaka. Latviešus var atrast pat starp Ždanokas “bitēm,” nerunājuot nemaz par SC :)) Tā kā, kā jau teicu – definēt to ir grūti

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > eva_o 19.08.2010. 20.19

    Ka Tu definētu to formas tērpu, ko Tu demonstrē uz smukā foto – 1)atbalsts okupācijas režīmam, 2)naivas atmiņas par pagājušo bērnību/jaunību, kad debesis bija zilākas, 3) cits variants – ja tā – tad palūgšu precizēt? :)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    eva_o > eva_o 19.08.2010. 22.02

    “Ka Tu definētu to formas tērpu, ko Tu demonstrē…” Tā ir pēctecība cilvēka mūžā, neattekšanās no sevis, neizlikšanās, ka nav bijis tas, kas IR bijis. Daudzi izliekas, ka VIENMĒR ienīduši padomju varu un padomju valsti. Izliekas, ka padomju laikos VISS bijis slikti. Man tas atgādina padomju laika komunistu izlikšanos, ka Latvijas Republika NEKAD nav pastāvējusi, ka “buržuāziskajā” Latvijā VISS bijis slikti. Tāda izlikšanās un sevis mānīšana ir populāra. To gribu atgādināt ar šo attēlu. Un sev gribu atgādināt, ka dzīve ir gara un pārmaiņu pilna: attēlā redzamais padomju armijas seržants nespētu noticēt, ka pēc daudziem gadiem viņš viesosies NATO mītnē Briselē, pie NATO generālsekretāra…

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    eva_o > eva_o 19.08.2010. 22.33

    Jautāt par “latvietību” man rosināja 18. augusta Dombura raidījums, konkrēti, Sergeja Kruka precīzi izteiktais viedoklis par latviešu valodas vājajām vietām komunikācijā. Šī nedefinējamā implicitā “latvietība”, manuprāt, ir tāda valsts izaugsmei traucējoša blēdīga šmugulēšanās ar savu valodu. Domāju, ka “latvietība” ikdienā, bez patētiskās romantikas nozīmē prastu izlikšanos, ka viss ir kārtībā, ka vēl paaudzēm ilgi var turpināt to pašu un tādā pašā veidā, kā šos 20 gadus. Manuprāt, tā ir apstulbinoša, valstiskumu nīdējoša izlikšanās, ka blēdīgs, korumpēts latvietis vienmēr būs tuvāks par patriotisku Latvijas krievu. Manā uztverē tāds “latviskums” ir pārliecība, ka savi s…di nesmird. (Rupji, bet no sirds!)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > eva_o 20.08.2010. 00.03

    Kādēļ Tu lamājies :)) Tu pajautāji – es adbildēju, Tavs Kruks ir krievu šovinists, bet, ja viņš Tev ir autoritāte, ok :))

    Bet nedefinējamai “latvietībai” Tu vari pateikties, ka Tev šobrīd ir sava valsts. Palasi Deglava Rīgu.

    Maza piebilde par CA formas tērpu :) Arī es izgāju Tbilisi učebkai cauri, pēc tam dienēju uz Irānas robežas Azerbaidžānā. Dienestu beidzu kā vecākais seržants, pēdējo pusgadu komandēju vadu, jo virsnieku trūka :) Vispār mani centās pierunāt stāties kara skolā, bet, kad es pārnācu mājās beidzot, pirmais, ko es izdarīju, es to formu sadedzināju. Es patiešām jutos slikti, kā nodevējs visu to laiku kamēr dienēju CA. Nevarēju sadzīvot ar domu, ka valkāju to pašu formu, kurā okupēja Latviju un apšāva vai izsūtīja latviešus. Atteikties iet dienēt, tā būtu bijusi pašnāvība, bet tomēr jutos pretīgi, kā pēdējais gļēvulis :(

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    gumijkoks > eva_o 20.08.2010. 00.18

    S.Kruka viedoklis nebija nedz precīzs,nedz godīgs.Žēl, ka viņa oponentiem neizdevās biku veiklāk to atspēkot.Latviešu valoda nav vainīga, ja latvieši nepacenšas to normāli iemācīties un saprātīgi pielietot

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    eva_o > eva_o 20.08.2010. 00.47

    Kruks ir dīvaina parādība – ļoti interesants domātājs ar skaidru valodu un dziļu izpratni par Latviju. Un tas daudzus kaitina – attieksme ir kā sētas kranchiem pret putekļusūcēju – aizdomas, bailes un niknums. Un nav cerību, ka radīsies interese un vēlme izprast redzēto. :( Kruka skats “no malas” palīdz izprast sevi un “latvietību”. Domāju, ka Kruks bagātina Latvijas sabiedrisko domu. Viņš pārsteidzoši vienkāršā valodā izsaka tās pretrunas, par kurām daudzi niknojas domāt. Maza piebilde par formastērpu: attieksme pret militāro dienestu Jums bija pozitīva un atbildīga (“zamkomvzvods”), bet pāc tam iekšēja drāma – formas dedzināšana. Tur ir par ko padomāt – cik tālu var ielaisties kompromisos, cik emocionāli var nolādēt savus lēmumus un cik droši dzīvē var paļauties uz līdzpilsoņiem, kuri tādā mērā atsakās no savas rīcības… Vai tā izpaužas “latvietība” – klusa paklausība tad, kad jāpauž sava attieksme un varonīga dūru kratīšana, kad nekas vairs nedraud? Krukam „latvietība” nepiemīt.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > eva_o 20.08.2010. 02.01

    Dziļa “izpratne” par Latviju, savā laikā bija gan baltvācu baroniem, gan cara ierēdņiem, gan padomju “ideologiem”, un tagad SC runas vīriem :)) Un visos laikos ir bijuši latvieši kuri “ir šos kungus godājuši un cieņā turējuši” – un sevi, un savu valodu pēluši un pārtaisījuši sevi no Kraukļiem par Rābēm, gan vēlāk par Janovičiem :)
    Vēl pēdējo reizi par CA :)) “cik droši dzīvē var paļauties uz līdzpilsoņiem, kuri tādā mērā atsakās no savas rīcības… ” – nevis no rīcības atteicos, bet no “nešķīstības” :) atbrīvojos. Ir starpība? :) Protams, ka tas bija teātris, bet man tolaik arī bija tikai 20 gadi :)) Bet no savas “rīcības,” pulkā man nav ko kautrēties. Sežants kļuvu “učebkā”, nevis “izkalpojos no apkakšas” :)), ar virsniekiem principā biju uz “jūs”, bet vadu “savākt” spēju varbūt tādēļ, ka kaut ko no dzīves jau biju redzējis līdz tam un puiši to laikam juta un arī redzēja, ka es vienmēr nostāšos viņu pusē. Tā kā – tu, cenšoties pretstatīt mani Krukam :)) esi stipri pārcenties

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    eva_o > eva_o 20.08.2010. 03.00

    Varbūt esmu latvietis ar citādu valstiskuma izpratni, jo mani nebaida gudru cilvēku kritiski viedokļi. Jūtu, ka ar “+” diskusijā atzīmē “mūsējo uzvaras”, nevis kvalitatīvi izteiktas domas (tas ne vienmēr ir viens un tas pats!). Ir jūtams, ka mazā valstī gribās izdzīvot, gribās pat prestiži uzdzīvot, bet negribās savas valsts dēļ uzņemties grūtības, trūkumu un “nepatikšanas”. Gribās būt pārākiem par “nelatviešiem” un par “kvaukšķiem”. Dzīvesstāsti komentos un politiķu izteikumi ilustrē, ka tas nav nekas jauns – tā bijis cara, vācu un padomju laikos, tā ir arī šodien. Ja man no kā ir bailes, tad tās ir bailes no šādas “latvietības”. Tā ir gļēva, gaudulīga, blēdelīga un liekulīga pakļaušanās stiprākiem ar agresivitātē pret vājākiem slēptu mazvērtības kompleksu. Ja tā nav, formulējiet savu versiju – ar ko “latvietība” atšķiras no eiropeiskas patriotisma izpratnes? (Pasvītroju – kritizēju ne “latvietību” kā tādu, bet šī jēdziena publiski nedefinējamo, intuitīvi slēpjamo „papildsaturu”!)

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > eva_o 20.08.2010. 07.58

    Ir jūtams, ka mazā valstī gribās izdzīvot, gribās pat prestiži uzdzīvot… +++ ja tas ir par PLL, tad pievienojos, taču PPL nav latviešu vairākums, tie ir kādi 5% no visiem LV balstiesīgajiem iedzīvotājiem. Paldies Dievam Jūs kļūdaties, rakstot par latviešu vairākumu ar vārdiem, – “gļēva, gaudulīga, blēdelīga un liekulīga pakļaušanās stiprākiem..”. Šī brīža atbalsts “krīzes premjeram” un viņa pieņemtajiem sāpīgajiem lēmumiem norāda pavisam uz ko citu. Drīzāk jau apzīmējumi -“..gļēva, gaudulīga…utt” ir to latvijiešu raksturlielumi, kuri zem SC karoga un ar “Vienotas Krievijas ” politisko līgumu padusē, cenšas izmantot krīzi un pārņemt varu LV, “metot Dombrovskim (lasi latvietim) ar kurpi sejā”.
    Bet ja par tādu parādību, kā mīlestību pret savu tautu,pret visu latvisko, kuru šajā tekstā mēs apzīmējam ar jēdzienu “latvietība” :), tad tas nav nekas īpašs pasaulē. Tik pat “nedefinēti” savu tautu mīl arī franči, vācieši, krievi Krievijā, domāju arī polinēzieši :))

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    eva_o > eva_o 20.08.2010. 11.03

    Kaut kā mums tas dialogs iestrēdzis stereotipu līmenī. SC esot “sliktie”, gribot Latvijas pievienošanu Krievijai (prasti meli!), PLL esot “sliktie” (nesaku, ka “balti-pūkainie!”), bet Dombrovskis glābjot un izglabšot, ja būsim klusi un pacietīgi… Tas nav nopietni. :( Vai Latvijai ir eksporta tirgi? Vai ekonomikas nozares ir sabalansētas? Vai BEZ eksporta varam atdot parādus? Risinājumi Jums redzās divi: sliktais – “pievienoties Krievijai” un labais – “nepievienoties Krievijai”. Bet kā dzīvosim ziemā, ko ēdisim, kur strādāsim, kā maksāsim par apkuri, par skolu u.tt.??? Vai mūsu ražojumu tirgi būs ES valstīs? Nē? Kur tad? Bijušajās PSRS republikās? Nē? Kur tad? Ak, ko nu es te dumji par niekiem cepos… Kaut kāds apdullinošs, primitīvs “latviskums” ir uber alles! To tad ēdīsim, pie tā sildīsimies, to vilksim mugurā… :(

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > eva_o 20.08.2010. 11.43

    Jums ir kāds konkrēts priekšlikums Dombrovskim? Kā Jums liekas, vai Dombrovskis vēl sēdētu savā krēslā, ja SC + PLL spētu rast labāku risinājumu, kā izkļūt no krīzes? Ko tas nozīmē -” ja būsim klusi un pacietīgi… Tas nav nopietni.”? Jāiet sist logi un tas būs dzinulis premjeram strādāt vēl labāk? :) Galu galā – kurš uzpūta “trekno gadu burbuli”, kurš radīja situāciju un kurš griezās pie SVF pēc palīdzības, vai tas nebija tagadējais PLL, šī brīža SC sabiedrotais? Kā Jums liekas, vai ir godīgi tautai melot – solot pārskatīt pašu parakstīto vienošanos ar SVF, vai Ungārijas pieredze Jums neko neizsaka? Vai esat dzirdējis par kvotām, kuras nodrošina mums ES preču eksportam? Vai esat pamanījis “savdabību” Krievijas izpratnei par brīvu tirgu? utt Šādus un līdzīgu jautājumus es jums varētu uzdot līdz vakaram, vismaz man tā šķiet :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Daina 19.08.2010. 16.46

Nācija ir mīts. Ir tikai slāvlatvija.

0
-4
Atbildēt

0

Līva Eihmane 19.08.2010. 16.32

Manuprāt, atklāta un savā ziņā tieša intervija. Pilnībā piekrītu, katram pašam sava izvēle jāizdara nevis jāklausa kāds cits.
Par “nācijas mammu”: domāju, ka tas ir tā metaforiski, jo prezidents vada valsti un arī ir sava veida mamma vai tētis savai tautai!
Man Vīķes – Freibergas kundzes viedoklis ir svarīgs, to cienu un respektēju.

+4
-3
Atbildēt

0

dro 19.08.2010. 16.18

Man būtu patiess aicinājums – neradiet sev elkus /arī attiecībā uz VVF/. Pat Kolu neglāba Vācijas apvienošanas lauri:)

+8
-4
Atbildēt

0

guna 19.08.2010. 16.17

Patiesa nācijas māte nebūtu pieļāvusi trekno gadu norisi. Būtu stipri runājusi publiski, par to ļaunumu, kas piemeklēs Latvijas ekonomiku. Bet viņa klusēja, jo pašai jau bija labi. Naudu tērēja uz velna paraušanu, nezināja ko ēst, ko dzert un ko pirkt sev un saviem pietuvinātajiem cilvēkiem, kas pazemīgi “laizīja” viņas nobristos zābakus.

+5
-5
Atbildēt

2

    piziks > guna 19.08.2010. 16.36

    Du-u-umiķīt, kur Tu esi redzējis Vairastanti brienam? Brist kaut VVF ne varēja, ne gribēja!

    Uz āru VVF, protams, iznesties mācēja, kinderštūbes pietika… tomēr ikdienišķi/darbā ļoti egocentriska, iedomīga būtne… par spīti pašas sarunātajām muļķībām, izsakoties par Latvijas iekšlietām.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > guna 19.08.2010. 21.31

    Reksis. Nu nevajag jau aiziet galējībās((((

    +2
    0
    Atbildēt

    0

dro 19.08.2010. 16.15

Man patiešām interesē mīnusi pie atgādinājuma, ka VVF aicināja balsot par Zatleru. Vai tad tā nav divkosība?

+5
-5
Atbildēt

2

    www.vecamate.lv > dro 19.08.2010. 17.09

    Mīnusu neliku, jo nezinu kas par stāstu bija:) Pieņemu,ka noticies, viens no rietumlatvju spītīgajiem maldiem..Kad jauka USA pensionārdāma ciemojoties senču dzimtenē, nejauši ieraudzīja sauso stacijas tualeti, kaut kur ap Pļaviņām,laikam… pēc acīm sapratu,- viņas apziņai slodze ir par daudz par daudz..,vnk izslēdzas.. :) Tā arī atlikušās dienas šis spilgtais notikums netika pieminēts.Kā nebijis.:)Muļķīga paralēle, protams, bet nu doma apmēram.. :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.08.2010. 21.29

    Karamba.Mīnusu neliku, jo nezinu kas par stāstu bija:) Pieņemu,ka noticies, viens no rietumlatvju spītīgajiem maldiem…
    _______________________
    Nu kā tad tā? Nezini, ka VVF atriebās bijušajam ST priekšsēdētājam par kritiku, ko viņš bija veltījis sakarā ar VVF nodomu īrēt zemesgabalu Jūrmalā?
    Visiem.
    Nenoliedzu VVF nopelnus, spējas un talantus, bet neieceliet taču viņu Dieva vietā! Atcerieties, kaut vai Ūdres un Šlesera aizstāvēšanu un ar to saistītos melus.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

guna 19.08.2010. 16.12

Ļoti pārdroši sevi piedēvēt, – “nācijas mamma”. Manās acīs VVF zaudēja jebkādu cieņu pēc 1999.g. nodevīgā, latviešu tautai un latviešu valodai, tēvu zemē Latvijā, Valsts valodas likuma pieņemšanu un izsludināšanu, kas sagrāva visas cerības, ka latviešu valoda Latvijas valstī būs ne uz papīra, bet dzīvē, ikdienā. Ir pamatotas aizdomas, ka, ja ne šī saeima, tad nākošā saeima, kad prokrievisko spēki kopā ar mūsu bāleliņu kangaru aktīvu lienošo politiku un “vienotā Krievija”, parlamentā būs vēl stiprāki un veidos valdību, valsts valodas statusu piešķirs arī krievu valodai, kā arī nulles pilsonības iegūšanas iespējas. Ar Dievu Latvija, ar Dievu tēvu zeme!

+4
-6
Atbildēt

1

    ronalds_vuskans > guna 19.08.2010. 16.25

    Un ko Jūs , cienītais, dariet, lai paša vaimanas nepiepildītos?

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

Brīvdomātājkaķis 19.08.2010. 16.04

Galvenais prieks un laime ka par idiotiskajiem Vienotiibas salasnaam musu VVF nebalsos ;-)
Vienotiiba aiziet meeslainee ;-)
Ha ha ha ha

+1
-14
Atbildēt

6

dro 19.08.2010. 15.51

Vai VVF ierindas vēlētāju uzskata par gudrāku par saeimas deputātiem, kurus aicināja balsot par Zatleru? Vai tā nav zināma nekonsekvence no nācijas mammas puses?:)

+5
-7
Atbildēt

1

    www.vecamate.lv > dro 19.08.2010. 16.02

    Man škiet, ka viņa apzināti vairās no Latvijas māmiņas statusa.Tā jau mums te ņaudēšanas kults uz katra stūra.Vēl tik trūka, lai viņā varētu nomest atbildību.Mandomāt, viņa visai skarbā veidā aicina pieaugt.Apzinoties visu,patiešām lielo risku- būs būs,ja nebūs- tad nu neko.Tad arī māmiņa neglābs.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 19.08.2010. 15.40

Pilnīgi pareizi- katram jādomā ar savu galvu, un jāizdara sava apzināta izvēle.No personības īslaicīgas suģestijas, ak, pati VVF man ieteica, pēc brīža paliks vien pūpēdis,ja tam pārliecības nav apakšā…,un viss ritēs kā bijis..Stendža gan noteikti kož elkonī- ek,kā man tā tante derētu..Nu nekā, puikiņ,cits līmenis ;)

+15
-2
Atbildēt

0

dro 19.08.2010. 15.40

Manuprāt VVF darbība ir pietiekoši izanalizēta Dienas žurnālistu grāmatā. VVF bav vienīgā, kura negrib atzīt savas kļūdas, līdzīgi rīkojas Ēlerte. Abām ir daudz kas kopīgs, piem. Ēlerte 1988. gadā iestājas kompartijā, VVF disidentu pratinātāju gribēja iecelt par kancelejas vadītāju. Nesaprotama bija viņās raušanās uz Maskavu, kur nekā cita kā pazemojumu nesagaidīja…
Nesaprotu arī kā tik apdāvināts cilvēks kā VVF varēja balsot par Šlesera partiju. Daudz sasniegumuu, vēl vairāk jautājumu…

+10
-10
Atbildēt

6

    www.vecamate.lv > dro 19.08.2010. 15.53

    Pieņemu,ka raušanās uz Maskavu bija tāds kā naivā humānisma solis,no sērijas- varbūt, kautkas tur ir mainījies.. Kā no LV bērnībā izdzītai latvietei,spēcīgs solis..Tāpat protams ,kas raksturīgi ” trimdiniekiem” alošanās par vietējām realitātēm.Man šķiet, viņa tā aizvien nav īsti sajutusi vietējo ” drēbi”. Bet visu kompensē vispārīgo vērtību ass,kas darbojas jebkur.Maroka,Latvija, vai Lieldienu salas :)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > dro 19.08.2010. 15.57

    Ino, piemēram, “duelī” ar Ēķi “Krustpunktā” LR1 Ēlerte skaidri un gaiši izstāstīja, kāpēc viņa 1988.stājās kompartijā. Ja konkrētajā vēstures situācijā gribēja ietekmēt procesus, darboties savas zemes labā, viņai bija tur jāstājas. Ar tiem, kas nebija partijā, neviens vispār nerunāja – konkrēti, kad viņi gāja to Škaparu aizstāvēt. Pieņemu, ka Tu, Ino taču zini to vēsturi – ka Rad.sav.plēnums vai kā-tur to, pārauga LTF, utt. Man tieši liekas 100% cienījama izvēle – idejas dēļ zināmā mērā upurēt savu personīgo emo-komfortu! Tak izlasi Ēlertes biogrāfiju, tēvs riktīgs partizāns! Cietoksni vajag ieņemt no iekšpuses, ar gudrību :), ja pretīm ir milzīgs fizisks pārspēks – kā PSRS bruņotie spēki. Kas tajā var būt nesaprotams???

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.08.2010. 16.13

    Var jau būt, tikai man tas atgādina Segliņa stāstīto, ka taņi laikā vai pat vēlāk viņa kursa biedri gājuši pie pasniedzēja konsultēties, vai pieņemt čekas piedāvājumu, vai nē. Mūsu kurss savā laikā iestājās komjaunatnē, lai glābtu audzinātāju, kuru apvainoja nacionālismā, bet tas Hruščova , nevis perestroikas laiks.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 19.08.2010. 16.28

    Ino, bet kāds Ēlertei sakars ar Segliņa teikto! ēlerte tolaik palīdzēja glābt ne tikai “Literatūra & Māksla” galv. red. Jāni Škaparu… Publiski runāt, Ino, ieteicams par lietām, ko tiešām vai vismaz kaut cik labi zini.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > dro 19.08.2010. 16.37

    Es precīzi neatceros situāciju, bet 1988 arī tika tautas fronte nodibināta, un svaigi iestājoties partijā nekādu lielo ietekmi panākt nevarēja.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.08.2010. 21.20

    Optiskais Tēmeklis… ēlerte tolaik palīdzēja glābt ne tikai “Literatūra & Māksla” galv. red. Jāni Škaparu…
    _________________________
    Izrādās, ka ticība “gaišajiem spēkiem” vienam otram nav zudusi vēl šodien!:) Tev laikam nav ne mazākā sajēga par par sovjetu varas ķēķi, ja uzskati, ka jaunai partijas biedrei var būt tāda ietekme. Tavs naivums salīdzināms ar tiem, kuri Kuldīgas vēlēšanu apgabalā balsoja par čekas darboni Ķezberi, ne par Repši, jo, lūk, Ķezberim esot plašas zināšanas par Ribentropa – Molotova paktu.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

Uldis Šneiders 19.08.2010. 15.33

Piekrītu Vairai par Mammu… Bet izvēle…
Man matemātisku izvēli rāda cipars: kandidēs vairāk nekā 80 no pašreizējiem 100 deputātiem…
Ja tā ir izvēle…
Vairai paldies par to, ka politikā ir daži Valstsvīri un arī par politiķiem nosaucami…

+6
-3
Atbildēt

3

    dro > Uldis Šneiders 19.08.2010. 15.41

    Vairai paldies par to, ka politikā ir daži Valstsvīri un arī par politiķiem nosaucami…
    ____________________
    Kļūdījies. Pateicību bija jāizteic Repšem:)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Uldis Šneiders > Uldis Šneiders 19.08.2010. 18.20

    Mans viedoklis ir pilnīgi pretējs. JL varbūt ir viena politiķe un tā noteikti NAV Repše!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Andris > Uldis Šneiders 19.08.2010. 22.25

    80 no vairāk kā 1200 kandidātiem, tas ir tikai 7%. Ļoti maz. Ar esošajiem sarakstiem ir iespējams ievēlēt Saeimu, kurā nebūs neviena iepriekšējās Saeimas deputāta – kas vainas šai matemātikai?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

itommy_ 19.08.2010. 15.33

Iekšzemes jautājumos VVF nesanāk. Tāpēc te runa ir īsa.

Kad Zatlers nominēs jauno kandidātu, ļoti gribētos, lai viņš sameklē tādu, kurš spētu sapulcināt kompaktu grupu valsts pārvaldei ar spēcīgiem nozaru pārzinātājiem (makroekonomika, juridiskie jautājumi, politoloģija) un tādiem, kuri gatavi atvēzēties strauji celt eksportu.

Viena spēcīga grupa jau mums ir pazīstama – SIA Latvijas Republika, tā bija spējīga, diemžēl gan nepareizā virzienā – valsts resursu izvazāšanā.

Varbūt Zatleram izdosies samenedžēt tādu grupu, kas spēs radīt Latvijai ekonomisko plaukumu. Tas būtu labākais darbs, ko viņš paveicis.

+4
-8
Atbildēt

2

    austrisv > itommy_ 19.08.2010. 18.48

    Zviedri!”saubos, vai tiešām šitās muļķības pats sarakstīji? Tev citreiz izdodas ļoti labi, bet tagad
    šitais citāts ir bezgala muļķīgs. Atvaino!

    “Varbūt Zatleram izdosies samenedžēt tādu grupu, kas spēs radīt Latvijai ekonomisko plaukumu.”

    Tu no mēness esi nokritis pēkšņi, vai!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 19.08.2010. 19.06

    Var sanākt, ka būs jānosauc Lembergs, jo tādas iznāks kārtis. Tas var nepatikt. Un tad parādīsies vēl kāds cits variants – kāda varavīksnes valdība, bet ar ļoti spējīgiem profesionāļiem attiecīgi.

    Vēl cits variants – absurda valdība un ārkārtas vēlēšanas drīz pēc tam, kā jau Titavs teica.

    Protams, mēs jau varam līdz pēdējam ticēt un cerēt uz Dombrovski, bet… ar ko lai viņš iet kopā, pareizāk, kurš nāks pie viņa kā premjera? Lembergs? Urbanovi4s? Nu diez vai.

    0
    0
    Atbildēt

    0

astra_ozo 19.08.2010. 15.20

VVF nevēlas atklāti nostāties PLL un sava favorīta šlesera pusē, tāpēc arī tāda laipošana ir neizbēgama.
-> TIGERHEART – es viņā vīlos jau tad, kad viņa sāka noliegt savus glābējus – leģionārus. Tas bija liels trieciens latviešu tautas pašapziņai. Tā teikt, mēģināja panākt, lai mēs kautrētos no varonīgajiem vīriem, kas kara laikā aizstāvēja mūsu tautas godu.

+7
-4
Atbildēt

4

    austrisv > astra_ozo 19.08.2010. 15.30

    Andža!
    Tev taisnība, jo VVF ir daudz kļūdu, bet ir arī sasniegumi, bet cilvēki jau vien visi esam! Pat uz saules ir plankumi, kur nu vēl VVF!

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > astra_ozo 19.08.2010. 15.34

    …kas tev liek domāt, ka viņa ir par PPL?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > astra_ozo 19.08.2010. 16.22

    Personāla Atlase! VVF savulaik kļuva leģendāra, publiski aizstāvot Šleseru un pasludināja viņu par “baltu lapu”: tā nu ir pamats domāt, ka VVF ir arī “baltās lapas”, nevis nācijas mamma!

    Ja mazliet nopietnāk, viņa bieži vien bija spoža ārpusLatvijas aktivitātēs, toties iekšpolitiski sarunāja daudz muļķību, savai iedomātajai svara kategorijai neatbilstošu. (Galu galā, pati jau parakstīja arī padumjo ieteikumu sarakstu Liepājas publicitātes vairošanai par Ld 15 000.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > astra_ozo 19.08.2010. 16.27

    ..šo faktu biju palaidusi garām! paldies par info!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

marčiks 19.08.2010. 15.18

Vispār jau intervija ir ļoti laba un VVF tajā “caur puķēm” pietiekami skaidri pasaka, par ko nevajag balsot. Nu tiešu tekstu “Balsojiet par Vienotību”, protams, nav. Bet žurnāla IR auditorijai vēsti vajadzētu uztvert. Problēma tā, ka pārējos medijos tiek no konteksta izrauts tikai šis “es biju nācijas mamma, bet vairs nebūšu” un tad, protams, latviešiem liekas, ka Vairai aizbraucis jumts.

+21
-2
Atbildēt

24

    Arija Saleda > marčiks 19.08.2010. 15.23

    Tādi nu tie žurnālisti, bet IR var tikai priecāties, jo dzirdod šādu tekstu daudzi gribēs nopirkt avīzīti, lai iepazītos ar interviju.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > marčiks 19.08.2010. 15.38

    ..un tu jau arī gribētu, ne?

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > marčiks 19.08.2010. 16.02

    Zini nē, lasīšu tāpat

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > marčiks 19.08.2010. 16.04

    Es gan gribētu, bet man naudas žēl :)))

    0
    -12
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > marčiks 19.08.2010. 16.13

    cik tad tā lapele maksā, laikam 70 santīmi, ja naudas žēla aizej uz narvesenu un vienkārši izlasi, jaunie tādi neaptēsti:)

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > marčiks 19.08.2010. 16.19

    Jā, es dažkārt izmantoju kiosku, kurā strādā mana paziņa, kas iedod izlasīt rakstu un vēlāk varu atdot žurnālu! :) Jo nav jau jēgas tērēt naudu, jo papīrs un tā ražošana rada eko problēmas!!!!

    Būtu mediju nami noteikuši, ka daļu no žurnāla maksas, piemēram, 5 sant. ziedo kk eko problēmu risināšanai! tas būtu labs PR :)))) IR.lv…vērts padomāt ko, ne?

    Par cik ne visi vēl jūs pazīst, būtu skaists paziņojums, ka jūs korporatīvi atbildīgi esat :))))

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > marčiks 19.08.2010. 16.30

    Nu malacis, labi ka draugi kioskā:
    Lai kļūtu vieglāk tev pašai:
    – Strādā tā, lai tev to 2,80 mēnesī nebūtu žēl,
    – Iestājies mācīties augstskolā un būs jāmaksā tikai 2,10,
    – Iestājies darbā Ir, tiksi pie bezmaksas žurnāla,
    Kas attiecas uz ekoloģiju, tad neviens neliek tev abonēt drukātu versiju, var aprobežoties arī ar elektronisko, ir tāds piedāvājums.
    P.S. bet par kļūdas labojumu 17 nr 18 lpp es tiešām sasmējos, Sanita malacis

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > marčiks 19.08.2010. 16.33

    Esmu tikko absolvējusi augstskolu, ISIC ir, tā ka varu vēl izmantot studenta ekstras :)))

    Ar elektronisko versiju mana omīte nebūs mierā, viņa ir uz Jūs ar datortehnoloģijām :(

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > marčiks 19.08.2010. 16.39

    Pirms mirkļa tu gaudies ka naudas nav un tiek piedrazota valsts, nu omīte nebūs mierā ar elektronisko versiju. Nu izdomā labi

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > marčiks 19.08.2010. 16.42

    gudrīti, nu tu saproti mani :), ka pirkšu žurnālu tad, ja viņi domās par eko problēmām!

    Tikmēr omīte iztiek ar citām avīzēm, bet es iedomājos, ka šo izdevumu Būtu ļoti noderīgi palasīt vecāka gada gājuma cilvēkiem!

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > marčiks 19.08.2010. 16.47

    Nu un kāds tev pamats domāt, ka viņi nedomā par eko problēmām?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > marčiks 19.08.2010. 16.54

    Es nesaku, ka viņi nedomā…elektroniskā forma viņiem ir, super labi, ļoti eko.
    Viņiem ir arī drukātā forma, kuru viņi varētu promotēt ar šo 0,05sant. likmi eko vajadzībām! Tas arī viss!

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > marčiks 19.08.2010. 16.59

    Nopērc avīzi vai žurnālu un pēc izlasīšanas aiznes uz šķirojamo makulatūru, ikdienā ar HDPE maisiņu izmestu atkritumos tu nodari lielāku skādi dabai par žurnālu. Izklausās, ka esi kautko iedomājusies par ekoloģiju un no mēģini izlikties par ekoveģetārieti

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > marčiks 19.08.2010. 17.06

    Jā, tev arī taisnība, ka var to visu šādi pavērst! :)

    Bet, ja skatās, ka žurnāls grib dabūt sev lielāku popularitāti, tad labāk der mans variants!

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > marčiks 19.08.2010. 17.33

    Lai viņi taisa popularitāti ar rakstiem, nevis utilizāciju. jeb tev vienalga ko un kā raksta?

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > marčiks 19.08.2010. 17.34

    Nē, man viennozīmīgi saturs ir svarīgāks par formu!

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > marčiks 19.08.2010. 17.53

    Tad ko tu ņemies, kur tu vispār rāvi ideju, 5 santīmi no žurnāla eko problēmu risināšanai un kas ir ekoproblēma tavā skatījumā?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > marčiks 19.08.2010. 17.59

    Manā uztverē, koku izciršana, fabriku ūdeņu noplūde upēs (dažkārt krāsainu, dažkārt eļļainu, dažkārt smirdīgu un glumu), plastmasas maisiņu atrašanās dabā, tas pats arī ar stikla un plastmasas pudelēm u.c., u.c.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    marta1313 > marčiks 19.08.2010. 18.01

    Vai Tu tiešām esi tik liela meitene, kā bildē izskatās, vai tomēr tikai vēl bērns?

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > marčiks 19.08.2010. 18.04

    Tas ir vispārēji, tā sakot tukšu salmu kulšana, moderns viedoklis. No nocirsajiem kokiem tiek ražots papīrs, mēbeles, mājas un siltums. Pateicoties rūpnīcām tiek ražota produkcija, kas tiek eksportēta, tiek nodrošinātas darba vietas, tavu ieskaitot.
    Mini kādu konkrētu ekoproblēmu

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > marčiks 19.08.2010. 18.20

    Es tev pateikšu, kas ir moderna ekoproblēma: globālā sasilšana, kuru neviens tā īsti nevar izskaidrot, bet visi runā un ir dažādi viedokļi par to.

    Visa veida piesārņojums dabai ir nopietna ekoproblēma, kas izriet jau no manis iepriekšminētajām rīcībām!

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > marčiks 19.08.2010. 18.21

    Nemācēšu atbildēt, jo nezinu, kas,ko uzskata par lielu meiteni un kas,ko par bērnu!

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > marčiks 19.08.2010. 18.33

    Tava ekeoproblēma ir populisms vai žurnālu virsraksti. Vēl piemini KIOTO protokolu un ASV atteikšanos to parakstīt. Lai arī cik tev dīvaini neliktos šīs divas tevis nosauktās ekoloģijas problēmas nav tieši saistīta ar Latviju. Un globālai sasilšanai skaidrojumi ir vairāki.
    principā tas ir CO2 un citu gāzu emisija, kas aiztur saules siltumu atmosfērā. papildus tam pieaugošs piesārņojuma putekļu daudzums, kas ar aiztur. To sauc par siltumnīcas efektu, jo tas ir līdzīgi kā siltumnīcā, saule ar infrasarkano starojumu ( tā ir starojuma daļa kas silda) uzkarsē un augi izdela šo starojumu atpakaļ, jo mēģina izlīdzināt savu un gaisa temperatūru ( pēc ši paša principa radiatori piesilda telpu) un pēc tam infrasarkanie stari vairs netiek prom, jo daļa no tiem atstarojas pret siltumnīcas stiklu un tā vairākas reizes pēc kārtas kopā ar jauno starojumu no saules uzkarsējot to.
    Es nezinu kādu augstskolu un speciālitāti tu beidzi? Vai es neizsakos pārāk sarežģīti?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

Martins 19.08.2010. 15.18

Freibergas vietā droši vien rīkotos līdzīgi. Ja latviešiem pašiem savs liktenis nerūp pat tik daudz, lai sāktu kvalitatīvi piedalīties vēlēšanās, tad nav ko…

+14
-4
Atbildēt

0

mary75 19.08.2010. 15.15

Neapstrīdot VVF nopelnus un piekrītot, ka katram pašam jādomā ar galvu, tas, ka viņa pati nosauc sevi par nācijas mammu, man, tomēr, izskatās pēc neadekvāta pašnovērtējuma un retorikas, kas demokratiskā valstī nav pieņemama.
Uzreiz rodas asociācijas ar Lukašenko – nācijas “batjku” – tēvu.
Reizēm VVF pārsteidz, it kā taču augusi un ieguvusi izglītību demokrātiskā valstī.

+10
-8
Atbildēt

3

    Arija Saleda > mary75 19.08.2010. 15.17

    Man ir aizdomas, ka nokļūstot LV prezidenta amatā cilvēku pārņem mesijas apziņa, tā tas bijis pēdējiem 4 gab. (ieskaitot trušu Valdi)

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    indzax24 > mary75 19.08.2010. 15.20

    Ja pretendē būt par mammu, tad vismaz varēja uzņemties atbildību par saviem bērniem līdz galam. Nevis no tās izvairīties izšķirīgā brīdī.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    zita > mary75 19.08.2010. 18.42

    Pašā pirmajā komentārā pie šā raksta ļoti labi pateikts par šo jautājumu. Patiešām, nevajag izraut vienu teikumu no konteksta un to vicināt kā karogu:

    =============================================================
    žurnāla IR auditorijai vēsti vajadzētu uztvert. Problēma tā, ka pārējos medijos tiek no konteksta izrauts tikai šis “es biju nācijas mamma, bet vairs nebūšu” un tad, protams, latviešiem liekas, ka Vairai aizbraucis jumts.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Kristaps O. 19.08.2010. 15.13

Nožēlojami, ka VVF izvēlējusies nevis valstisku, bet sev personīgi komfortablu pozīciju. Bēdīgi, nodevīgi un pamācoši :(((((
Esmu vīlies VVF. Ne jau grāvi rakt kāds prasa sirmajai dāmai, bet tikai izteikt aicinājumu balsot par skaidri pro-rietumnieciskajiem spēkiem.
Bet, ja izdarīt to Latvijas dēļ viņai par grūtu – 100% disappointment.
Velti viņa tika tā godināta.
Gribās bimbāt, bet neizdodas :(((((((((((((

+17
-20
Atbildēt

20

    Arija Saleda > Kristaps O. 19.08.2010. 15.19

    Politkorektums, tā laikam to sauc. Un sirmā kundze zin ļoti labi to virtuvi.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > Kristaps O. 19.08.2010. 15.25

    Es domāju, viņa dara pareizi, ka neaģitē, jo tas tiešām nebūtu politkorekti.
    Bez tam, daudzi cilvēki viņu vērtē ļoti pretrunīgi, un vēl nav zināms, vai no viņas aģitācijas būtu vairāk labuma, vai ļaunuma.

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > Kristaps O. 19.08.2010. 15.26

    Tīģerēn!
    Tu taču esi izaudzis! Tā jau arī VVF saka, ka nevēlas vairs būt mamma, un lai cilvēki domā paši ar savu galvu!!!
    Tā jau ir, ieteiks kādu partiju, bet tā izstrādās kādu joku, kā toreiz Kalvītis ar Drošibas likumu grozījumiem tūlīt premjerēšanas sākumā, un vainīga būs mamma, jo lūk nominēja Kalvīti!

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > Kristaps O. 19.08.2010. 15.32

    vairums cilvēku cīnās, lai nebankrotētu, audzina sīkos un fiziski nespēj vēl arī sekot politikai. Es vienkārši strādāju :) sarga postenī – tāds darbs, ka var darba laikā lasīt un tupēt internetā. Ja izšķiras Latvijas liktenis, tad VVF bija jādara tas, kas ir pareizi, nevis domāt – ko pēc tam kurš teiks un kā tas izskatīsies :DDD Tās ir dažādu mērogu lietas, un ja VVF to nesaprot vai arī joprojām fano par Šleseru(???), tad viņa vienkārši nebija pelnījusi būt par Prezidenti. Un nevajag tagad vienk.normāli un labi veiktu darbu – prezidentēšanu, iztēlot par pārdabisku varonību. Pazīstu cilvēkus, kuru ikdienas darbs ir tuvāks varonībai, kā politpareiza tērzēšana un atklāšanas lenšu griešana!
    Elkdievība te kaut kāda – att.uz VVF

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Pauls Raudseps > Kristaps O. 19.08.2010. 16.15

    Iesaku izlasīt interviju. Manuprāt, VVF pasaka gana skaidri par izvēles kritērijiem un likmēm. Mēs taču negribam, lai viņa ar pirkstu iebaksta, par kuru sarakstu balsot, par kuru ne. Izvēle šajā reizē ir vienkārša. Kā saka VVF – ja jau Eiropa dažiem šķiet slikta, “kas cits tad mums atliek – vai nu Dievs debesīs, vai nu doties uz otru debess pusi, jo citur nav, kur. Ko tad – mēs Āfrikas savienībai pievienosimies?”

    +19
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > Kristaps O. 19.08.2010. 16.23

    Jā, tikko ka izlasīju Irā, tur viss tiešām ir skaidri pateikts.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Igors Daņiļēvičs > Kristaps O. 19.08.2010. 16.24

    Zini, par ko ir skumji – mēs atkal piedzīvojam “doublespeak” jeb “dubultrunas” atdzimšanu. Kaut gan Ozoliņš, iespējams, ir viens no abiem Latvijas iedzīvotājiem, kuram to nevar pārmest. Kurš ir tas otrs? Nezinu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > Kristaps O. 19.08.2010. 16.40

    Ozoliņa kungs, par spīti manam MILZU respektam pret Jūsu darbu, 1)stāv man te priekšā 28-33.lpp (drukātā versija), ir izlasīts+pārlasīts.
    2)Jūsu teksts: “Mēs taču negribam, lai viņa ar ar pirkstu iebaksta, par kuru sarakstu balsot, par kuru ne” – tagad vienkārši modē tā runāt, un jo īpaši Latvijā. Modē gan, bet vai tas ir pareizi, ja apolitiskajam sociumam trūkst skaidru orientieru? Ja mūsu demokrātijai nav tās iespējas 40 gadus klejot pa tuksnesi, lai nobriestu un realizētos cienīgā formā? Tīrās sagadīšanās – nācijas likteņa, ģeogrāfisku apstākļu dēļ. Ebrejiem tuksnesī blakus nebija Lāča, varēja mierīgi klejot, atšķirībā no mums. Vaira izvairās no atbildības, sorry. Bet anyway, nopirkšu vēl 3 IR, atstāšu 1-frizētavā un vēl 3 – krogos. 15-17.lpp – kaut kas jādara, lai to izplatītu.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    janis_ozols > Kristaps O. 19.08.2010. 17.21

    intervija jau skaidraaka par skaidru. Bet es saprotu, ko tiigjeris domaa – aicinaajuma forma ir un paliek bezgala diplomaatiska. Nepiedabuus LNT luureetaajus lasiit IR interviju.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > Kristaps O. 19.08.2010. 19.44

    oi, kur briesmīgi mīnusi man salikti :((( :) hmm…
    bet ko padarīt, ka tā liekas? Un es taču saprotu, ko viņa intervijā saka, bet ne īsti par to ir runa! Nudien brīnos…. bet man tiešām tā liekas kā uzrakstīju… Betij, ZanE, plīz help, tik jocīgs tas mans viedoklītis izskatās? Esmu neizpratnē…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Kristaps O. 19.08.2010. 21.29

    …sveiks, Tīģerēn!…Tu taču cieni viedokļu dažādību?….un mīnusi pie Tava teksta…arī ir viedokļu dažādība!…par ko raudi?…par mīnusiem…vai Tevis pausto domu?…manuprāt, intervija laba…un atbildes sakarīgas….bet Tava iekšējā vilšanās sajūta…liek visu VVF teikto uztvert ar skepsi…
    P.S. ….spriežot pēc komentiem…Tu, Tīģerēn, šovasar esi paaudzies… :))))

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > Kristaps O. 19.08.2010. 21.44

    Sveika ZanE, kāds prieks:) Mani absolūti neuztrauc, es pat teiktu, uzjautrina mīnusiņi :) bet gribās saprast pašam priekš sevis – varbūt man jāadvancē savs viedoklītis jeb tā kvalitāte :D Mošen’ kļūdos, saprast ta’ gribās…
    Bet, ja mani komentiņi kļūst advancētāki, tas ir tikai un vienīgi pateicoties komunikācijai ar tik spicām un fantastico lēdijām kā Tu un Betija! Un, protams, IR lasīšanai :))) Redz, es jau Betijai klārēju, varbūt sarunās ar mani reizēm cieš viņas jūtīgums :) tomēr, pateicoties tām, viņa vieglāk tiks cauri purgatorijam – jo ar to dod ieguldījumu zociuma locekļu garīgās izaugsmes straujuma koeficienta paaugstināšanā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > Kristaps O. 19.08.2010. 21.52

    Intervija ir vienkārši exelenta, kur nu vēl krutāku! Bet, ja situācijas nopietnība ir tāda, ka mati stāvus ceļas(vai es varbūt pārprotu???) tad, atvainojiet, man tiešām liekas, ka ir nodevīgi no Vairas puses nepateikt tik tieši un skaidri, lai LNT skatītājs arī sadzird!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Kristaps O. 19.08.2010. 22.43

    …Tīģerēn!…situācija tiešām ir tāda…ka visām Tavām spalvām vajadzētu slieties stāvus!….:)) bet negaidi, lai Vaira konkrētā tekstā pateiktu…par kuru partiju balsot…ar ko tad viņa atšķirtos no Ulmanīša?…un skumji, ka Latvijā ir tik liela….tā saucamā…LNT skatītāju auditorija…kura saprot tikai Šlesera vienkāršotajā valodiņā pateikto uzrunu…un tikai tas nonāk līdz viņu apziņas līmenim…diemžēl, nedomājošo % mūsu valstī ir satriecoši liels!…vēl skumjāk, ka “pofigisms” šodien izpaužas tieši jauniešu vidū… Tu mums esi patīkams izņēmums!… :)))

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > Kristaps O. 19.08.2010. 23.02

    ZanE, ideālā pasaulē arī politiķi varētu uzvesties ideāli politkorekti, atbilstoši visaugstākās kvalitātes demokrātijas likumiem. Dzirdēji to SWH dueli Ēlerte pret Šķēli? Cīņa ir tāda un publika tāda, ka grūti existēt ar godīgiem argumentiem. Un Ēlertei nolaisties tik drausmīgi melnā blefošanā, man likās, vienkārši grūti! Jo Šķēle ir pilnīgs zombijs. Klausījos un sapratu, ka viņā runā tāda programma, kas kaut cik normālā koordinātu sistēmā existējošam cilvēkam īsti nav saprotama. Tāds klīnisks blefošanas stāvoklis. Tur baigi strādājuši kaut kādi psihoterapeiti – medijtrenneri, šitā melot/muldēt. Un priekš glupa klausītāja šoreiz Šķēle palika puspunktu priekšā.
    Bet normālā sabiedrībā normālais politiķis – Ēlerte vienk. nebūtu spiesta ar tādu …..cilvēku vispār kontaktēties. Sarežģīti.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > Kristaps O. 19.08.2010. 23.22

    Bet varbūt Tobago iztaisa no mums koloniju? Vo būs lēti banāni pendžām! Man arī gribas!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Kristaps O. 19.08.2010. 23.33

    …pareizi pateici!…ideālā pasaulē!!!…mēs jau kādreiz pieskārāmies tēmai, ka šogad strādās ne tikai reklāmas…bet informācija no cilvēka – cilvēkam…esmu darbā ieviesusi…pie rīta kafijas “politinformācijas” piecminūti…darbinieki ir dažāda vecuma un…pārsteidzoši!…viņi vieglāk uztver Šlesera un Šķēles teikto…kaut gan it kā atbalsta Valdi!!!..un te jāatgriežas pie komunikācijas formas…”parastajam cilvēkam” patīk vienkārši un nesarežģīti teksti, kas atbilst viņu līmenim…un Šlesers var liet tīru ūdentiņu, bet Šķēle stāstīt pasakas…un tantukam tas patiks un viņš pat nemēģinās saturu analizēt… noliec pretī Ēlerti vai Dombrovski, kuri runās pareizas lietas, bet…tas cilvēkam liek domāt!…diemžēl mūsu tauta ir kūtra…vieglāk atplestu muti paskatīties smukas reklāmas!….tāpēc ir jārunā jebkurā vietā un ar jebkuru auditoriju…jāskaidro un jāpārliecina!
    …vai filmiņu par Dombrovski redzēji?..

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Guncītis > Kristaps O. 20.08.2010. 00.02

    bet esmu pārliecināts, ka šogad pārmaiņas būs.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Māris Diņģelis > Kristaps O. 20.08.2010. 10.43

    Mēs tieši ielikām LNT reklāmu šim numuram :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Kristaps O. 20.08.2010. 11.48

    ….malači!!!… :))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Igors Daņiļēvičs 19.08.2010. 15.12

Es tomēr labprāt būtu uzzinājis viņas viedokli par to, kas latviešiem ir latvietība?
Un ko domāt tiem Latvijas pilsoņiem, kuri nav latviešu tautības?

Ja runājam par mammu, tad katram tā ir sava.

+6
-2
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 19.08.2010. 15.10

Vai cik labi, ka tā vairs nav mūsu mamma, kas uzdzīvo kopā ar kara noziedzniekiem 9. maijā, bučo krievu popa, čeka ģenerāļa roku, gatava vajāt Latvijas varoņus, sirmos veterānus, naidīgi izturās pret latviešu Leģionāriem, noziedznieku pasludina par “balto lapu”, kas izaudzinājusi dēlu, zilo un rāda nepieklājīgus žestus sirmām tantiņām..

+2
-20
Atbildēt

2

    marčiks > raimonds_bossltd 19.08.2010. 15.22

    …izaudzinājusi dēlu, zilo…

    Pirmkārt, “dēlu, zilo” nav iespējams izaudzināt, par “dēlu, zilo” var tikai piedzimt. Ja nu VVF ir izdevies tādu izaudzināt, viņa tiešām pelnījusi kādu Nobela prēmiju. Otrkārt, šīs baumas, manuprāt, jau tika diezgan veiksmīgi atspēkotas VVF biogrāfijā ((c) Raudseps, Jemberga, Sloga).

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > raimonds_bossltd 19.08.2010. 15.34

    Nemuldi, ne-cienītais, es labi pazīstu Kārļa sievu Lindu.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam