IR

Saspīlējums valdībā - atkāpjas tieslietu ministrs

Viedokļi

lama >dzeris49

nu Tev jādzer!
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus 21 ATBILDES  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 21:32
Plus_opinionlno Jāatzīst, ka Bērziņš izrādījies cienījamāks kā es domāju. jā, dzerim svētki:)
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 21:36
Bet Ino!
Es arī atbalstu Bērziņa stingro nostāju neklanīties vienas -"izredzētās" kopiena priekšā, kurai klanās visi kam vien nav slinkums.
Man patiess prieks par NA!
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:18
Plus_opinionlno Bet. Redzi kā tauta līksmo:)
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:24
dzeris49 Svētā vientiesība!
It kā tas būtu īstais atkāpšanās iemesls, Bērziņam vispār tur nebija jābūt.
Laikam, ticat visam, ko viņš saka?
Visa NA politika ir tīrais populisms, ieskaitot šo atkāpšanos - redz, cik es esmu "patriotisks", un kā Dombrovskis padodas tiem "žīdiem" un pārējiem!
NA ne pirmo reizi nepilda koalīcijas līgumu un uzvedas kā bezatbildīgi puišeļi vai nu arī kāda interešu lobētāji,kuriem īslaicīgs reitinga pacēlums vai pašu izdevīgums svarīgāks par koalīcijas un valsts interesēm.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:35
Plus_opinionlno dzeris49. Vientieši ir tie, kuri tev piebalso. Protams, ja nav blēži. Citu variantu nav:)
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:39
undertaker3 Smalka politiskaa speele no VL! puses! Dombrovskim, lai satureetu savu valdiibu buus jaasaak piekaapties citos VL! svariigos jautaajumos. Jo shobriid Vienotiiba ir nosista uz celjiem ar saviem Zakjiem un Shtokiem. Laiks to izmantot!
 -8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:44
dzeris49 Lemberga skola - šantāža, ar to nodarbojās ZZS, tagad ar to pašu nodarbojas NA.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:49
zanE ...Bet....vai nesapriecājies par ātru?...kad lēnām visu apdomāsi, var sanākt rūgta vilšanās....šobrīd vislatvieši Latvijai būs nodarījuši tādu kaitējumu, kādu ienaidnieki tikai varētu izdomāt....
....nespēja runāt ar savu elektorātu, skaidrot situāciju, likumu nepārzināšana un ignorēšana tiek izmantota kā vīģes lapa, lai piesegtu tukšus un populistiskus saukļus....līdz politiķu briedumam šiem zaļknābjiem vēl tālu....
 -6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:08
dzeris49 Šie nav no no tiem, kas to "briedumu" kādreiz spēs sasniegt.
Ja nav ne saprašanas, ne atbildības sajūtas šinī vecumā un tik ilgi esot politikā, droši, ka nekad nebūs.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:15
Plus_opinionlno zanE. ...līdz politiķu briedumam šiem zaļknābjiem vēl tālu...
_______________________
Negribētos gan, lai šis briedums apgrūtinātu politiķus atšķirt no zemākās klases prostitūtām...
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:19
Plus_opinionAldis Jā, šķiet, ka cīnītāji par godīgumu ir tādi paši kā Slesers, Šķēle, Kargins un Lembergs.

Zaķis, Stokenbergs, Dombrovska prostituējošs spiediens uz Bērziņu...
Ak vēl dīvainītis Pabriks, te pakalpo Šķēlem, te cīnās par godīgumu; te iebilst pret Abrenes dāvināšanu krievijai, te pats to atbalsta; te pats balso par milzīgiem sodiem par autortiesību pārkāpumiem, te atkal to pašu likumu kritizē. Ak tu svēta nevainība.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:28
klusais Divas mazas piebildes -
a) jancīgi , bet NA putrojas kas un kā pieņēmis lēmumu ( vismaz LTV nakts ziņās tā arī netapa skaidrs vai tas ir mistiskas partijas spices vai Bērziņa lēmums )
b) pirms aptuveni 2-3 nedēļām dzirdēju , ka Lembergam iespējams izdosies koalīciju sašķelt no iekšienes, lai tiktu atpakaļ koalīcijā . Ka tik ne tā ...
P.S. Protams var jau ticēt , ka pie vainas ebreju īpašumi .....
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:35
klusais lno - pastāsti lūdzu kaut ko vakarā par prostitūtu klasēm :)
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:36
Plus_opinionlno klusais. Atturēšos, lai kāds to neuztvertu personīgi:)
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:46
zanE ...Klusais....jā, LTV nakts ziņās tā informācija bija ļoooti interesanta....:)
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:50
zanE ....Aldis....speciāli priekš Tevis!....
...un priekš Tevis arī, lno!...Tu bieži mēdz pārpublicēt pietiek.com baumas un kompromatus...:)

- "Portāls Diena.lv kā nepatiesu atsauc no portāla pietiek.com pārpublicēto ziņu, ka kādreizējais ministrs Aigars Štokenbergs savā amatpersonas deklarācijā, kas viņam bija jāaizpilda, stājoties AS Pasažieru vilciens valdes locekļa amatā, ir piemirsis deklarēt veselu rūpnīcu, ko saskaņā ar paša publiskajiem apgalvojumiem jau būvējot Zviedrijā.

Rakstā publicētā informācija balstīta uz nepatiesiem faktiem, nepajautājot otras puses viedokli. Portāls Diena.lv atvainojas A.Štokenbergam un lasītājiem."

...lūk, tas ir ko vērts!...:)
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 00:37
ingucis_ra šoreiz vientiesis tomēr ir Ino. Nekā personīga.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 00:39
dzeris49 "2008.gada beigās laikraksts Diena ziņoja, ka starpniekfirmu biznesā, kas Centrāltirgū ir ierasta, taču apšaubāma lieta, jo tirdzniecības vietu noma ir paša tirgus uzdevums, iesaistījies arī toreizējais tieslietu ministrs G.Bērziņš. Īsi pēc tam AS „Rīgas Centrāltirgus” nu jau bijusī valdes priekšsēdētāja Naina Cibuļska tika apcietināta aizdomās par dienesta stāvokļa ļaunprātīgu izmantošanu, sev pastarpināti piederošām firmām izkārtojot izdevīgus nomas līgumus.
Diena izpētīja, ka G.Bērziņa iesaistīšanās šajā minimālā riska biznesā, kas, iespējams, kalpo par partiju barotni, notika īsi pēc 2005.gada pašvaldību vēlēšanām, kad Centrāltirgus padomes vadības grožus pārņēma „tēvzemietis” Vents Balodis. G.Bērziņa un vēl divu cilvēku 2005.gadā dibinātā firma „GIA” bez konkursa ieguva nomā vienu no tirgus spīķeriem. Šī firma par spīķera nomu tirgum pērn samaksāja 60 000 LVL, bet tās peļņa bija 50 000 LVL. Šādu peļņu starpnieki iegūst tirgum par nomu maksājot ap 60 santīmiem par kvadrātmetru, bet no tirgotājiem par nomu iekasējot jau divus līdz trīs latus kvadrātmetrā. Neoficiāli zināms, ka saistībā ar N.Cibuļskas lietu KNAB no tirgus pieprasījis dokumentus arī par G.Bērziņa līdzīpašumā esošo „GIA”.
Avots: Diena".

Par Lembergam vajadzīga likuma bīdīšanu pat nerunājot (to vēlāk bija spiesta atcelt pat ST).
Kur vēl labāks TM!
Zaķis salīdzinot ar Bērziņu ir enģelis.
 -5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 06:53
DD1 Lai gan nav nekāda acīmredzama iemesla radīt precedentu un izcelt ebreju it kā kopienas (kas tas vispār par tiesību subjektu?) īpašās tiesības, tad moments ir izvēlēts Vienotībai īpaši sāpīgs,- kad tā ir nokdaunā Zaķa dēļ.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 08:48
dzeris49 Vienkārši jāsaprot, ka viss, kas saistīts ar ēbrejiem, ir politika un ļoti delikāts jautājums, un tā pret šo problēmu arī jāizturas.
Taisīt uz to partijas vai personisko PR - tas nozīmē kaitēt valstij.
 -5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 09:13
DD1 Piekrītu. Vajag atrast ļoti diplomātiski izsvērtu izeju no "ebreju" jautājuma un ir negodīgi no NA puses izvirzīt atkal lozungu "latvieti, nepadodies", lai taisītu sev politisko kapitālu un šūpotu valdību.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 10:20
artissco Ieliktu vietā kādu no RP. Vismaz kas kustētos pareizā virzienā.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus 3 ATBILDES  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 21:35
Plus_opinionlno artissco . Vēl "pareizākā virzienā kustētos, ja ieliktu kādu no SC":)
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 21:38
andza Ieliktu vietā kādu no RP
---------------
Bagātā Latvija varētu krievu un vāciešu vietā maksāt kompensācijas un restitūcijas. Vai ta mums naudas trūks?
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:18
Luix atgādināšu, ka RP atbalsta šobrīd 1,8-2,3% vēlētāju (dažādi avoti (publiski pieejami)).
Pareizais virziens??!
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 01:10
Plus_opinionrinķī apkārt Nu, ko - atkal no Krievijas sabraukušie ēbrēji mēģina ieviest jukas valstī un pie reizes cenšas savākt veco Latvijas žīdu īpašumus. Lai nebūtu pārpratumu - Frnaks Gordons arī uzsver, ka viņš ir žīds, nevis ebrejs :) Jāgaida viņa komentārs šajā sakarā. Re kā, pietiek ar vienu Latvijas Ebreju draudžu kopienas padomes vadītāja Arkādija Suharenko vēstuli, lai Vienotība sāktu " dreifēt" :)
 +15  Radius_box_plus Radius_box_minus 5 ATBILDES  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 21:41
edge_indran -----
ATCERIES pustrakā jefreitora Ādolfa un viņa 1000 Reiha likteni?
 -5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 21:50
dzeris49 Vispār, jukas un histēriju izraisa VL, nevis ēbreji.
Tādas lietas tiek kārtotas mierīgi, bez cilvēku tracināšanas un ažiotāžas.
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:05
lama Tādas lietas tiek kārtotas mierīgi, bez cilvēku tracināšanas un ažiotāžas.
_____________________
tā kā latvenergo 3mullionu lieta?
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:08
ciniits Varbūt, pirms izdarīt secinājumus par Suharenko vai kādu citu vietējo aktivitātēm, būtu ieteicams palūkoties, ko nozīmē projekts HEART (Holocaust Era Asset Restitution Taskforce)?
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:13
Luix dzeris49 Vispār, jukas un histēriju izraisa VL, nevis ēbreji.
Tādas lietas tiek kārtotas mierīgi, bez cilvēku tracināšanas un ažiotāžas.
_______________
Lūdzu piestādīt argumentētus faktus!
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 02:00
Plus_opinionNasing spešal! Sen bija laiks atkāpties - ja negribās strādāt, tad jādara tas, kas patīk dzīvē! NA vispār kā tādas "mamzeles" - dara, ko grib, bet to, kas ierakstīts valdības deklerācijā, nedara! Tāpat arī komunikācija - atvainojiet, ja es vēlos pamest darbu, tad es no sākuma to pārrunāju ar "bosu" un tad to daru oficiāli, nevis no sākuma pasaku visam kolektīvam un tad iesniedzu papīru "bosam".
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 21:41
fu Laimigu tacinu.

NA puikam ebreji ir loti salda tema, bus par ko pavarities tuvakaja laika :D
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 21:42
edge_indran -------
'Lielceļa krustcelēs spēlēties nevajag' - īzvēlētās mārketinga stratēģijas veiksmīgas īstenošanas pamatnosacījums.

Tagad tikai un vienīgi ar '3-o kosmisko' iekšā eirozonā ( citādi vēl Igaunija var ieiet vēsturē kā 'Titānika pēdējās biļetes' īpašniece-?).
 -5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 21:49
Plus_opinionNasing spešal! NA vajadzētu arī atcerēties, ka pirms Latvija vēlas pieprasīt kompensāciju no Krievijas par PSRS laikiem, Latvijai pašai ir jāsakārto attiecīgas kompensācijas attiecībā pret citām tautībām.
 -19  Radius_box_plus Radius_box_minus 7 ATBILDES  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 21:49
Plus_opinionlno Nasing spešal. Temperatūru izmēriji?
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 21:55
Plus_opinionNasing spešal! @Ino
Vai raksta tēma ir par cilvēka ķermeņa temperatūru?
...man tīri interesanti ir tie vislatvieši, nacionāļi, tīrlatvieši utt., kas skraida ar lāpām pa mežiem un vēlas, lai iezemieši kopojas kā truši, zina tikai teikas un darbojas tā, lai visa valsts manta nonāktu latviešu komunistu ķēniņu rokās.
 -5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:42
lama ...Latvijai pašai ir jāsakārto attiecīgas kompensācijas attiecībā pret citām tautībām.
______________
Lībiešiem?
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:53
ciniits ... vai arī , teiksim, baltvāciešiem? Jo vai tad, piemēram, Melngalvju biedrības sudrabs, kas priecē rīdzinieku skatus Melngalvju namā, (un ne tikai tas) ir tik smādējams?
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:16
Plus_opinionlno cinīits. No Melgalvju sudraba /ja pareizi atceros/ palikuši kādi 9 priekšmeti, pārējais taču kā trofeja aizvests uz Krieviju?
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:28
ciniits Repatriācijas laikā lielāko daļu baltvācieši paņēma līdzi. Kad atjaunojāmies, daudzus priekšmetus Rīgai uzdāvināja. Paldies viņiem (ne jau priekšmetiem, protams!).
Bet, tā kā Rīgā ir baltvācu biedrība(gan dēvēta par vācbaltu, bet tas lietas būtību nemaina, jo tepat pie rokas ir analoģija ar nosaukuma maiņu), kāpēc lai tā - uz vienādām tiesībām atsaucoties - nepaziņoju: "Gribu, gribu arī es/ Labi gardas konfektes"?
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:39
Plus_opinionAldis Vienīga grupa, kas varētu pretendēt uz īpašumu atgūšanu, ir tie baltvācieši, kas aizbrauca no Latvijas 1941.gadā, kad Latvija jau bija okupēta.

Te ir liela starpība.

1939.gadā lielākā daļa baltvāciešu repatriējās, nododot savus īpašumus Vācijas valsts organizācijai UTAG, savukārt UTAGs pārdeva šos īpašumus Latvijas valstij. Latvijas valsts tos ir nopirkusi.

Tomēr daļa baltvāciešu negribēja repatriēties uz Vāciju, jo par savu dzimteni ir uzskatījuši tieši Latviju. Tikai tad, kad Latviju okupēja Krievija, viņi izvēlējās repatriēties, lai aizmuktu no krievu okupācijas režīma. Bet Latvijas valsts nekādus īpašumus no viņiem nemaz nevarēja atpirkt, jo tā vairs nefunkcionēja.
Nesaprotamu iemeslu dēļ šiem baltvāciešiem ir liegts atgūt savus īpašumus.

Nekādas loģikas. Viņiem gan būtu jāļauj atgūt savus īpašumus.

Savukārt visi ebŗi/žīdi (vai viņu mantinieki) savus īpašumus jau sen ir atguvuši.
Ja kādam nav mantinieku, tad tas ir tāpat kā latvietim, krievam, polim vai leitim, kuŗam nav mantinieku. Vai tad kādas latviešu organizācijas ir ieguvušas bojā gājušo latviešu īpašumus?

Ebŗi/žīdi mēdz uzturēt ciešas attiecības ar saviem radiem citās valstīs, tāpēc daudzu bojā gājušo cilvēku īpašumus ir atguvuši viņu tālie radi.
Tā nelielā daļa, kuŗai nav mantinieku, varbūt nemaz sevi par ebŗiem/žīdiem neuzskatīja un ar radiem attiecības neuzturēja. Kāpēc lai viņu īpašumi tagad nonāktu kaut kādu Krievijas ebŗu rokās?..
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:59
Editor_opinionNellija Ločmele Jūs tiešām domājat, ka ebreju īpašumi ir īstais demisijas iemesls? Labāk pajautājiet sev, kādi strīdīgi un dārgi jautājumi tagad stāv valdībai priekšā, bet ieinteresētās personas ārpus valdības snaikstās un streso, vai neizkūpēs viņu otkati.
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus 31 ATBILDES  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 21:51
Plus_opinionrinķī apkārt Nu, tas ir smagi, Jūsu apgalvojums - te vajadzētu precizēt, par kādiem " otkatiem" Jūs runājat un kāds tam sakar tieši ar NA Bērziņu, bet tiešām gribētu es visu to dzirdēt konkrēti
 +17  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 21:54
skudrulaacis ka tik vilcieni nav pie vainas
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 21:55
Plus_opinionlno Nellija Ločmele . Vai spēsim šos smagos jautājumus atrisināt bez SC iesaistīšanas koalīcijā?:)
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 21:57
Plus_opinionKristaps Freimanis 'Zelta akcijas' dod daudz iespēju...
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 21:59
Plus_opinionlno riņķī apkārt.. tiešām gribētu es visu to dzirdēt konkrēti...
________________________
Cik reizes Tev jāskaidro, ka tautai nav jāzin kā desas taisa un ASV valsts sekretāre jau arī neierodas Latvijā kaut kādu sīku ebreju īpašumu kompensāciju dēļ, bet ar domu, lai nenokavētu otkata dalīšanu:))))
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:01
frukc formāls iemesls NA tipiskajai stratēģijai - šantāžai, sēžot uz laivas malas, dziedot šūpuļdziesmu.
viņu vēlētājam nepietiks prāta saprast, ka tiek krāpts jau n-to reizi 20 gadu laikā, mūzika pareizā - nacionālā nots ar visu antisemītisma garšu - speciāli kremļa mediju gaumē.
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:03
Plus_opinionlno Kristaps Freimanis. Kāda zelta akcija? Starta pozicijā jau izgatavojusies vislabākā Latvijas partija, kura savu varēšanu jau pierādījusi RD:)
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:05
Plus_opinionKristaps Freimanis Atslābsti. Ušakovs SC ir diskvalificējis uz daudziem gadiem. Tur vairs neko...
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:06
Plus_opinionlno Kristaps Freimanis. To mēs vēl redzēsim:)
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:08
Plus_opinionKristaps Freimanis Protams. Ticamāka gan ir sadarbība ar ZZS, tāpat ir ticams arī kārtējo ārkārtas vēlēšanu variants - relatīvas stabilitātes laikā var atkal mēģināt pārdalīt varu par labu trim vīreļiem vai tam, kas no šiem ir palicis pāri.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:13
Plus_opinionKristaps Freimanis Intrigas samudžināšanai varētu pasākumu vēl sapīt ar "Andrejsalas spridzināšanu" (kā Reihstāga dedzināšanas paveidu) :)
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:16
Plus_opinionlno Kristaps Freimanis. Ko tad nu tā noraksti SC? Pats taču nebiji pret viņu aicināšanu koalīcijā?:)
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:17
Plus_opinionKristaps Freimanis Biju par, joprojām uzskatu, ka krieviem ir vajadzīga tāda pārstāvniecība, lai šie vairāk justos šai valstij piederīgi, bet SC pēc iziešanas uz kara takas referendumā vairs nav īpaši derīgs "valstiskās integrācijas kanāls"...
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:24
Plus_opinionrinķī apkārt Te ir R. Dzintara komentārs par iemesliem, kuru dēļ Bērziņš atkāpās, taču, protams, par " otkatiem" tur nav ne vārda, tādēļ tas nav vērā ņemams :)

"Bērziņa atkāpšanās saistīta ar nevienlīdzību starp koalīcijas partneriem."

www.diena.lv/latvija/...
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:27
Plus_opinionNasing spešal! @riņķī apkārt
Par to vajadzēja domāt, veidojot koalīciju, ka apetīte rodas ēdot. Ko tagad darīt? Nogāzt valdību un veidot jaunu, bet ar citādu dalījumu ik pēc 6 mēnešiem?
 -5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:33
Plus_opinionrinķī apkārt Nasing spešal! .Man riebjas tenkas un pieņēmumi. Pagaidām ļoti konkrēti ir izskanējis tikai Bērziņa paziņojums par iemesliem, kuru dēļ viņš šo soli ir spēris. Cita info pagaidām nav. Ir gan Ločemles kundzes apgalvojums par to, ka Bērziņš melo un īstais iemesls ir " otkati", bet nu - šobrīd es šādu viedokli pagaidām vēl neņemšu vērā, kamēr nebūs kas konkrētāks.

Ar šādām puspatiesībām un pīlēm, kuras tik labprāt laižam, mēs beigu beigās nogremdēsim savu valsti, ja tā turpināsim, ja šāda tenkošana kļūs par ikdienu mūsu politikā.
 +12  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:42
Plus_opinionNasing spešal! @riņķī apkārt
Kuram ticēt? Bērziņam vai Dzintaram? Abi laikam aizmirsa saskaņot publisko versiju.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:46
lama Jūs tiešām domājat, ...
_______________
...........mēs te varbūt ieduomājamies,ka ilgi iecerētā Lielo Pārmaiņu Stunda "'mazā fašistiskā valstiņā(V.Z)" ir beidzuot situse?
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:46
Plus_opinionBJL Lūdzu, faktus portālā, citādi nevelk pat uz dzelteno presi, bet uz prastu tirgus plača klačošanos.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:49
Editor_opinionNellija Ločmele Nu, tas ir smagi, Jūsu apgalvojums - te vajadzētu precizēt, par kādiem " otkatiem" Jūs runājat un kāds tam sakar tieši ar NA Bērziņu, bet tiešām gribētu es visu to dzirdēt konkrēti
---------
NA Bērziņš ir "personiski izlēmis" atkāpties, jo nevar izturēt premjera spiedienu. Ja Jūs tiešām tam ticat, nu tad arlabunakti!

Šobrīd trūkst faktu, bet ja man tagad būtu jāslēdz derības par iemeslu valdības konvulsijām, es kā pirmo izvēli minētu vilcienu iepirkumu. 600 miljoni ir milzīga nauda. To, ka iepriekšējās koalīcijas laikā ZZS šo iepirkumu mērķtiecīgi virzīja uz negodīgu un valstij neizdevīgu līgumu, esam jau vairākkārt aprakstījuši. Nedomāju, ka saimnieks un "šakālīši" (Zatlera citāts) būs tā vienkārši atmetuši ar roku un devušies atvaļinājumos baudīt Latvijas zaļo ziemu.
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:04
Plus_opinionlno Nellijaločmele.
Šobrīd trūkst faktu, bet ja man tagad būtu jāslēdz derības par iemeslu valdības konvulsijām, es kā pirmo izvēli minētu vilcienu iepirkumu.
_____________________
Nu ja faktu nav, tad vajadzētu izmantot citu iespēju:) Vilcienu iepirkums ir V ministra rokās un Dombrovskis ir vienīgais valdības loceklis, kurš varēja kā premjers šim procesam sekot 3 valdību laikā.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:11
Plus_opinionrinķī apkārt N. Ločmele. Nu, tas jau ir kaut kas konkrētāks. Tālāk laiks rādīs, vai Jums ir taisnība. Ja būs, būsit pierādījusi, ka Jums ir lieliska intuīcija, tad visu cieņu :)
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:14
Plus_opinionlno riņķī apkārt. Kas tieši ir konkrētāks?
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:24
Editor_opinionNellija Ločmele lno: Vai spēsim šos smagos jautājumus atrisināt bez SC iesaistīšanas koalīcijā?:)
-------------
Kopš valodu referenduma SC līdzdalība valdībā šīs Saeimas laikā ir tik pat ticama kā Ušakova uzvara Rīgas maratonā.
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:26
Plus_opinionlno NellijaLočmele. Tā ir mantra, kas tiek skaitīta katru dienu, tādēļ nav ticama, bet kādēļ katru dienu tiek meklētas utis NA kažokā? Ne jau vaina NA, bet LV pēctecības jautājumā:)
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:34
Plus_opinionrinķī apkārt Ino. konkrētāka ir šī rindkopa, tā ir patiešām konkrēta apsūdzība NA, redzēsim, cik pamatota.Laiks rādīs :)

" .. es kā pirmo izvēli minētu vilcienu iepirkumu. 600 miljoni ir milzīga nauda. To, ka iepriekšējās koalīcijas laikā ZZS šo iepirkumu mērķtiecīgi virzīja uz negodīgu un valstij neizdevīgu līgumu...".
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:37
ciniits Cien. Nellija Ločmele : "Šobrīd trūkst faktu."
Žurnālistiem, kā zināms, nav iebildumu pret kafiju. Taču zīlēšana kafijas biezumos līdz šim bija citas profesijas prerogatīva. Tāpat kā melnais kaķis, Taro kārtis un kristāla lode.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:46
saule_laime Nellija, pilnīgi mana pirmā intuitīvā doma- Zakisa ievilkšana shēmā ar autiņu, ļurināšana ap Štokiju, tagad saspiestais Bērziņš, kamēr PM nav mājās.Tik iespiests no PM, ka pieņem lēmumu nakts melnumā? To nezina pat Parādnieks? Šodienas sapulcē par to pat nav runāts? NETICU!
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:48
Plus_opinionEbenemezers pilniigi pareizi Nellij,lembe šo briidi naaviigi gaidiija , pilnas aviizesa ar vienotiibas "greekiem", par Zatleru te vairs navko runaat , tai partijai reitings nulle , izdeviigaaku briidi valdiibas gaašanai nesagaidiit, cik reiz teevzemieši to dariijuši? es šim čekas veidojumam neticu no pirmaas dienas , kad Beerziņu iestuuma tieslietaas , sapratu ka galiigaa p***ļā, cilveeks kurš meties ceļos Cibuļskas priekšaa - komeedija ..., protams lembe aarpus koaliicijas taisa intrigas , taa ir tiiraakaa valdiibas šantāža
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 03:00
Plus_opinionLoveLove Neticu, ka Bērziņa atkāpšanās īstais, vienīgais un neatliekamais iemesls ir tas, kuru viņš publiski norāda, bet ticu, ka viņa atkāpšanās dēļ necietīs tieslietu nozares prioritārie darbi.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 11:24
Plus_opinionBJL @Nellija : Varbūt padalīsieties, tieši kad ir tie laiki, kad valdībai priekšā nav dārgi un strīdīgi lēmumi. Lēti, bez faktos balstītiem argumentiem un kā no rotaļas pamatskolas censoņi iepazīstas ar valdības darbu.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 20:41
Plus_opinionklejotājs Viņam sen jau vajadzēja aizvākties tik nezinu vai ir viens godīgs un principiāls cilvēks pie Dzintara jūHras kas Kurzemi vij kurš varētu šo vietu ieņemt.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus 3 ATBILDES  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:10
Plus_opinionKristaps Freimanis "vai ir viens godīgs un principiāls cilvēks"
==
gan jau ir
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:17
edge_indran -------
Uz politiskā 'rezervistu' soliņa tak' vairāki Bērziņi 'jau sēž? Bez problēmām - izvēle liela.

Beidzam 'tirgu', lai nav kāda 'maza vilna, liela brēka':

 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:20
Plus_opinionklejotājs edge

kā Tu domā? Ko Pļehanovs teiktu par šito?
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:05
Plus_opinionlno Nacionālā apvienība „Visu Latvijai!” – „Tēvzemei un Brīvībai/LNNK” (NA) holokausta noziegumus uztver kā traģēdiju, izsaka līdzjūtību ebreju tautai par upuriem Otrā pasaules kara laikā un ar sapratni uztver ebreju kopienas centienus neaizmirst un atgādināt par šo traģisko vēsturi. Tajā pašā laikā NA atgādina, ka totalitāro režīmu (gan nacistiskā, gan komunistiskā) noziegumi pret civiliedzīvotājiem Latvijas teritorijā tika pastrādāti laikā, kad Latvijas valsti šie abi režīmi bija iznīcinājuši, tādēļ atbildību par totalitāro režīmu noziegumiem Latvija kā valsts nevar uzņemties.

Divdesmit gadus pēc neatkarības atjaunošanas īpašumu denacionalizācijas process Latvijā praktiski ir beidzies. NA uzskata, ka pēc Latvijas neatkarības atgūšanas denacionalizācijas process deva visiem vienādas iespējas atgūt Otrā pasaules kara laikā zaudētos īpašumus un šī procesa pārskatīšana vienas etniskās grupas interesēs būtu uzskatāma par diskrimināciju attiecībā pret citām etniskajām grupām. Bez tam tagadējās Latvijas Ebreju draudžu un kopienu padomes tiesības pārstāvēt Latvijas Republikas pirmskara ebreju reliģiskās un sabiedriskās organizācijas ir tiesiski diskutējamas.
 +15  Radius_box_plus Radius_box_minus 7 ATBILDES  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:32
Plus_opinionklejotājs Labi teikts!
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:35
Plus_opinionNasing spešal! Bez tam tagadējās Latvijas Ebreju draudžu un kopienu padomes tiesības pārstāvēt Latvijas Republikas pirmskara ebreju reliģiskās un sabiedriskās organizācijas ir tiesiski diskutējamas.
---
Wow, wow, wow! Ja izmanto to pašu loģiku, tad jau esošā Latvijas Republika nav tā, kura tika dibināta 1918.gadā. Kaut ko tik reti loģisku sen nav nācies lasīt!
 -12  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:37
Plus_opinionlno Nasing spešal!. Nu ja tu uzskati, ka Suharenko, Giļmans un co pārstāv tās pašas vērtības ko Gordons un citi žīdu diasporas pārstāvji, kuri pirms kara dzīvoja Latvijā tad tev taisnība. Manuprāt žīdu īpašumus grib pārņemt to ebreju pēcnācēji, kuri savu tautiešus 14. jūnijā dzina uz vagonien "vvidu ih osoboi sociaļnoi onasnostji":)
 +16  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:45
Plus_opinionklejotājs nothing, nothing

Paga, paga....
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:45
Plus_opinionKristaps Freimanis Giļmans gan laikam sanāks vietējais. Tā vismaz varēja saprast no šamā tekstu atreferējumiem. "Vērtības" jau pavisam slidens atskaites punkts.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:52
lama Tiesības pieprasīt"' ir arī Jehovas liecinieliem un citiem..

Jautājums - vai valstij ir pienākums (hik!) pārkāpt principu-Satversme. 91. pants. „Visi cilvēki Latvijā ir vienlīdzīgi likuma un tiesas priekšā. Cilvēka tiesības tiek īstenotas bez jebkādas diskriminācijas./ - un diskriminēt Jehovas lieciniekus.Piemēram.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:56
lama Latvijas Republikas Satversme. (1922. g.) 82. pants. „Likuma un tiesas priekšā visi pilsoņi ir vienlīdzīgi”

Vai nu tā ir- vai nu nav.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:24
zanE ...aprobežotas un totāli stulbas NA izdarības, domājot tikai par saviem reitingiem....palasiet, kas notiek portālu komentāros....ja kādam šķiet, ka ārvalstu vēstniecību darbinieki nelasa rakstīto - maldāties!...
....rīt nevajadzētu būt pārsteigtiem, kad pasaules prese rakstīs par Latviju kā antisemītisma perēkli...un par to varēs pateikt paldies vislatviešiem....
...tā vietā, lai saviem aprobežotajiem vēlētājiem skaidrotu, ka jautājums par kompensācijām ir jāizdiskutē un tikai tad jāpieņem lēmums - zaļknābji uzputoja situāciju un tagad nevainīgi pastāvēs maliņā....

...šoreiz būs jāpiekrīt Nellijai - patiesie iemesli varētu būt citi, šī situācija tiek savtīgi izmantota, lai piesegtos....
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus 27 ATBILDES  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:41
Plus_opinionlno zanE . Zaķis arī ar visām četrām par īpašumu atgriešanu?:)
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:46
Plus_opinionNasing spešal! @Ino zanE
Tipiska vislatviešu retorika... sākt kaut ko muldēt ne pa tēmu, bet tā, lai tas būtu uzbrukums!
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:51
dzeris49 Ino, tiešām neesi spējīgs atšķirt demonstratīvus antisemītiskus izlēcienus (tieši tā to traktēs pasaule), kas valsts tēlam stipri kaitē, no sīkiem ētikas pārkāpumiem?
Tava NA sen jau savas intereses sajaukusi ar valsts interesēm, tos vajadzētu izmest no koalīcijas vispār, ja tikai būtu tāda iespēja, viņi pietiekami pierādīja, ka konstruktīvi strādāt un iziet uz kompromisiem spējīgi nav..
 -6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:52
Plus_opinionlno dzeris49. Kur tu saskati antisemītismu? Ko domās pasaule, Eiropa mūs nesapratīs, Krievija nekur nepazudīs...Tu man sāc atgādināt Blaumaņa sutku kaut pats diendienā runā par ētiku:)
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:58
Plus_opinionlno Nasing spešal. Tev vēl mamma lika pamperus biksītēs, kad es jau atbalstīju JL:) Un kas tev par filozofiju: mums vispirms jāatdod kompensācijas citām tautām /varēji gan paskaidrot kurai tautai mēs esam parādā/, tikai pēc tam mēs varam kaut pieprasīt no Krievijas...Tie ir garīgi slima cilvēka murgi, nekas speciāls:)
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:03
betijacelmale Zane, kopš kura laika tevī tik kvēla mīlestība pret mums - žīdiem uzradās?
Es atceros citus vārdus.
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:23
dzeris49 Kaut kāds bērnudārzs - "mīlestība pret ēbrejiem"!
Un, ja tā arī būtu, tas ir kas nosodāms?
 -6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:34
betijacelmale Dzeri, tāpēc jau uzrakstīju, ka mīlestība ir pēdiņās liekama. Jo privātā dzīvē un biznesā no citiem principiem vadās.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:37
zanE ...Dzeri...te daudziem jūk personiskās un valstiskās intereses...tāpēc nepārsteidz vēlme izrādīties....tiešām - bērnudārzs!...
 -6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:44
Plus_opinionveceko4 Slikti, ja par jebkuru ir gatavs viedoklis pēc nacionālās vai reliģiskās piederības. Un nacionālas valsts varas pārstāvji pauž tikai savas partijas vai koalīcijas, ne nācijas viedokli.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:46
andza ...te daudziem jūk personiskās un valstiskās intereses
-----------
kādas ir valstiskās intereses šajā jautājumā?
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:49
Plus_opinionlno betijacelmale. Tava izrādīšanās traucē Zanei aizstāvēt valsts intereses:. Nejaukt ar Zaķa interesēm:)
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:53
Plus_opinionlno andza. Pajautā Zaķim:)
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:54
zanE ...andza...neesat līdz tam aizdomājušies?....kas ir valstiskas intereses?...ko tad Jūs, mīļie, dariet valdībā?...
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:56
ciniits Betij, es saprotu, ka mums visiem šī situācija ir nepatīkama. Taču ne es, ne Tu, ne x,y vai z to izraisīja. Un - vismaz no mana viedokļa ir viens vienīgs jautājums : vai Latvijas iedzīvotāji likuma priekšā turpmāk būs vienlīdzīgi, neatkarīgi no ticības, tautības, piederības kādai organizācijai vai, teiksim, kurpju izmēra.
 +12  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 00:06
Plus_opinionlno dzeris49. ja nesaprati tik vienkāršu Betijas tekstu, tad tas vairs nav bērnu dārzs, bet nespējnieku pansionāts...
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 00:23
betijacelmale "...te daudziem jūk personiskās un valstiskās intereses...tāpēc nepārsteidz vēlme izrādīties...."
Apbrīnojama paškritika, Zane.
Pēc visa iepriekš dzirdētā par žīdiem - no tavas mutes, un par valstiskām interesēm - šeit portālā.
Apbrīnojama divkosība.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 01:10
zanE ..,.Betij....nu, ja!...tad jau būsi piemirsusi savu teicienu, ka ne vienmēr vari lepoties ar saviem tautiešiem....mānījies?....

...un...starp citu, Betij, es Tavu piena bļodiņu neesmu izēdusi - tāpēc nekasies!....mani Tavi uzbraucieni - neaizskar, tā ir lieka laika tērēšana...
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 01:27
betijacelmale Jā, Zane, tieši tā es mēdzu teikt. Bet kāds tam sakars ar tavu pēkšņo kvēlo un negaidīto mīlestību pret maniem tautiešiem? Nu nevar būt, ka tavā cienijamā vecumā ir notikusi krasa viedokļu maiņa?
Es dzeru tēju, kas, par laimi, tev negaršo. Reizēm vīnu, par ko tev nav sajēgas. Un slaucāma govs arī neesmu. Dzeri vesela to pienu. Tikai tas nav mans.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 02:21
klusais Betija mums vīnu speciāliste :) Kāds ta ir iecienītākais?
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 09:22
betijacelmale Lai nebūtu jārunā par jūtīgiem jautājumiem, maigi novirzīsim sarunu uz dzērieniem?
:))
Tu vēl par seksu neko neesi...:))
Aizdodos uz tirdziņu :)
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 09:44
klusais Betija - esi noilgojusies pēc sarunām par seksu? Es jau tikai pajautāju Tev par tēmu, kur Tu norādiji , ka Zane neko nesaprot, tad nu gribēju saprast Tavu viedokli, cik noprotu , tad Tev ir izsmalcināta gaume šajā jautājumā un visticamāk arī iemīļoti vīni.
Bet , ja nav ko teikt, tad nu nekā ...
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 09:52
betijacelmale Klusais, tā ir tava tēma. Šeit tiek apspriesta Bērziņa demisija, ja neesi pamanījis.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 11:52
klusais Betij - būsim konsekventi - vīna tēmu Tu pameti , es tik gribēju uzjautāt "speciālistei" . Nu un par seksa tēmu laikam ar Tava iniciatīva :) , bet ja gribi varam parunāt , it sevišķi , ja man tiek piedēvēta šī tēma kā manējā ( kā lno labpatīk rakstīt - ir kāda atsauce ? )
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 12:51
Plus_opinionlno klusais. Kādēļ uzmācies Betijai, ja viņa tev jau sen likusi manīt, ka neesi viņas gaumē? Ja esi vientuļš, meklē Zanes sabiedrību, viņa neatraidīs:)
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 12:59
betijacelmale Klusais, netaisnojies:))
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 13:02
klusais Saldais pārītis :) :) :)
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 13:07
Plus_opinionBJL @zanE : No otras puses, varbūt vienkārši stulbs komentārs par izlēmīgu rīcibu un tēmu, kas ne tuvu nav jaunums Latvijas politikāņiem un sabiedrībai.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus 5 ATBILDES  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:47
edge_indran -----

/>
Suņi rej - karavāna dodas tālāk...
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:53
zanE ...BJL....kurš tad Jums tik tuvredzīgus lēmumus pieņem?...paši ar savu galvu izdomāt nevarējāt kādas būs sekas?....politiķi skaitās - bērnudārzs, ne politiķi!....ja būtu kaut minūti par Latviju domājuši, līdz tādai sabiedrības tracināšanai nenonāktu!....
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:55
dzeris49 NA un SC princips viens - jo sliktāk valstij, jo tiem labāk - reitingi ceļas.
Tāpēc sabiedrība jākurina.
Nevajag no infantīliem puišeļiem prasīt kādu jēdezīgu rīcību, viņi, pārsvarā, rīkojas reflektorā līmenī.
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:01
Plus_opinionlno dzeris49. Vai, dzeri, kā nu tu noliki SC uz viena līmeņa ar NA. Vai Ušakovs tevi "nerugās"?:)
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:05
lama Latvijas Republikas Satversme. (1922. g.) 82. pants. „Likuma un tiesas priekšā visi pilsoņi ir vienlīdzīgi”

Vai nu tā ir- vai nu nav.

ja nav- tad dzeris 49 atvainojas tiesām un tiesnešiem uz izbeidz savas ieilgušās vaimanas par "tiesiskuma iztrūkumu".
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:23
Plus_opinionklejotājs Labi vāramies ... :)

vīniņš un ziņas... :)
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 22:57
edge_indran -------
Вот приедет барин — барин нас рассудит - (Academic.ru)

 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:09
susurs Lēmumu par demisiju Bērziņš pieņēmis vienpersoniski un tas nav apspriests Nacionālās apvienības valdē

Bērziņš vienpersoniski izlemj tikai par iešanu uz poda. Pārējās lietas tiek stingri saskaņotas ar viņa patieso saimnieku Lembergu.
Ja Lembergam Bērziņš nav vajadzīgs ļoti svarīgajā Tieslietu ministrijā, tas nozīmē, ka briest nopietnas pārmaiņas.
Nopietns pārbaudījums tas būs RP, jo oligarhi un Vienotība cer, ka bez Zatlera RP būs salaužama.
Drīz tiks pacelts jautājums no NA par netaisnībām koalīcijā. Patiesībā tas jau sen tika uzdots, tikai Grendes "šmuce" neļāva to vairāk izvērst.
"Zatlerdienas" koalīcijā ir apdraudētas. Tagad svarīgi kā visu šo lietu smuki iesaiņot un pasniegt publikai.
"Nepakļausimies alkadīgo "žīdu" spiedienam" ir labs sākums.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus 4 ATBILDES  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:10
andza "Nepakļausimies alkadīgo "žīdu" spiedienam" ir labs sākums
---------------------
Un tu domā, ka vajadzētu piekāpties?
p.s Kas ir "alkadīgie"?
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:29
betijacelmale Susur, bet saukļa formulējums tak tavs :(
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:33
Luix Betij...
Bet tavējos tak uzmeta!
Ļaunie NA!!!
Bet tu te tā...
___________________
Es tā saprotu, ka Džeris un Zane ir īstāki ēbreji par pārējiem!
Un tā tam būs būt!
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 01:01
Plus_opinionEbenemezers susur preciizi kaa krievi saka v jabločko
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 03:04
Plus_opinionLidumnieks Kaut ko nesaprotu - vai Lavents ar Banku Baltiju & Krasovickis ar PAREX par maz ir dabūjuši.

Interesanti, kam vēl latvieši ir parādā. Varbūt pieteikties vēl kontribūcijai Krievijai, lai tāpat kā somi maksātu ne tikai ar savas nācijas cilvēku dzīvībām, bet arī ar naudu, par to, ka turpmāk varbūt ļaus dzīvot mierīgi.

Nepietiek arī, ka šeit arī bez maksāšanas visādi plinneri, cilēviči & ždanokas mums spļauj virsū - tagad šiem arī maksāsim.

Vai arī par šo jautājumu Dombrovskis gatavojas rakstīt grāmatu (ivritā).

Baidos, ka tiešām var notikt tā, ka jau rudenī lembjveidīgie pārņems varu un Vienotība ar savu pēdējā laikā visiem atdevīgo politiku & zaķveidīgajiem veidojumiem būs spiesti aiziet. Tiešām nenovēlu!
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus 5 ATBILDES  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:25
edge_indran ---------
Baidies?! - 'Ja esi *ūdos līdz ausīm, tad nečivini!'

Ne šī pirmā, ne pēdējā demisija....Vai god./cien.pilsonīši maz apjēdz, kādā sabiedrībā dzīvo?

- Dr. sc. soc. LU Filozofijas un socioloģijas institūta vadošā pētniece Dagmāra Beitnere:

'Savā pagājušā gada pētījumā biju spiesta konstatēt, ka esam atgriezušies pie Viduslaikiem raksturīgās gan politiskās, gan ekonomiskās uzvedības.'

(Arnis Terzens: 'Paldies globalizācijai'; saruna ar Dagmāru Beitneri / Kabinets/Delfi.lv)
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:35
Plus_opinionLidumnieks Par ko baidīties - šobrīd saprotams, ka pret Vienotību notiek masīvs spiediens. Domāju, ka pārdzīvos.
Neviens jau negaida, ka lembjveidīgie nomierināsies. Lūk, arī Bērziņu lembis nupat ieslēdza.
Pavisam nesen Lapsu.
Gan jau sekos arī nākamais solis.

Vai nu lembim iet ļoti grūti tiesājoties, vai redz iespēju tikt pie siles.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 01:31
Luix Vienotība ar savu pēdējā laikā visiem atdevīgo politiku & zaķveidīgajiem veidojumiem būs spiesti aiziet.
________
Kāpēc aiziet?
Viņi nebija pret. Pat nopietni izskatīja variantu iet koalīcijā ar ZZS...
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 02:24
Luix Un, ņemot vērā, ka Hūte tak ir labs pilsētas vadītājs (tā liecinot socioloģiskās aptaujas Ventspilī), var tak beidzot patriekt tos lāpnešus, un nopietni nodoties ekonomikas labošanai.
Zaķis tak arī tikai gribēja ķepiņas pasildīt...
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 02:32
Plus_opinionLidumnieks Ir divas lietas:
Socioloģiskās aptaujas neliecina par objektīvu patiesību, bet par emocionālo noskaņojumu. Neticu, ka godprātīgs pašvaldības vai valsts vadītājs var atļauties ieguldīt pašreklāmā (t.i. PR) tik lielus līdzekļus kā lembis.
Vai tiešām uzskatāt, ka potenciāli noziedzinieki būtu jāliek par valsts un pašvaldību vadītājiem. Tas būtu amorāli. Bez tam, ja visi būs tikai noziedzinieki, tad jau nebūs no kā laupīt ...
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 09:59
Pikaso Cik priecīga ziņa garas darba dienas noslēgumā. Cilvēks, kuram nekādā gadījumā nevajadzēja atrasties valdībā, ir demisionējis.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus 5 ATBILDES  ATBILDĒT  20.jūnijs 2012 23:40
klusais ABC - jautājums , kas pavilksies tālāk aiz šīs priecīgās ziņas :)
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 00:25
saule_laime ABC, principā Tev piekrītu, jo Bērziņš bija vājais posms valdībā, bet baidos, ka pamatā ir nopietnāki nodomi. Tagad šī valdība izskatīsies pēc šaušalīgiem ebreju nīdējiem. Pats labākais, ka tas uzpeldējis tieši pirms Klintones vojāža. Cik parocīga "sagadīšanās"! Pat prezidents bija izdomājis "vilks paēdis, kaza dzīva" variantu, bet Bērziņam nepietika godaprāta rīkoties valstiski.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 00:32
klusais saule_laime - ebreju jautājums te galīgi nav pie vainas. Te jāskatās Lemberga virzienā , jo tam ir vairāki iemesli :
a) kaut kas jādara ar tiem tiesas procesiem ...
b) PV jautājums sagājis šķērsām, bet tur ir labpaticis dažiem pačukstēt ,ka "otkati"jau nolīgti un sadalīti
c) sāk aptrūkties kabatas nauda :(
Nu un vēl pieliksim klāt runas, ka Lembim izdevies pārpirkt ļaužus no RP un V , tad šis Bērziņa gājiens var izrādīties ļoti nozīmīgs - viss atkarīgs vai pietiks spēka aiziet līdz galam :)
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 00:51
saule_laime Klausais, bet protams, ka ebreji ir tikai iegansts. Spēle ir par daudz augstākām likmēm. Ceru, ka valdība nelieksies zem NA spiediena vilkt valdībā ZZS. Labākās zāles pret valdības šūpošanu- visu tirgu padarīt publisku.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 01:30
klusais saule_laime - nu neesmu pārliecināts, ka NA nesāk šantāžu par ZZS valdībā. Un ja tā būs , tad gribēsies dzirdēt dažu fanu viedokļus... Paskatīsimies kas notiks rīt un parīt - vai problēma attīstīsies vai arī nodzisīs. Domāju , ka patreiz viskarstāk iet tieši NA , jo neticu, ka tur nevienam nav šaubas par patiesajiem demisijas iemesliem un to ,ka viņi tiek ierauti netīrā spēlē. Paskatīsimies kā tur sadalīsies spēki.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 01:46
ciniits Jautājums "IR" redakcijai: ko labu varētu nozīmēt tas, ka pie nika "betijacelmale" komentāriem vairs nedarbojas "+" vērtējums?
Šādas tehniskas kļūmes dēļ rakstu ar vārdiem - Betij, Tev no manis trīs plusiņi.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus 3 ATBILDES  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 00:34
betijacelmale Neņem galvā, cinīti. Aizsērēja mašīnīte:))
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 01:24
ezm Diemžēl, šī tehniskā kļūme uzradusies ne tikai pie "betijacelmale" komentāriem. Ir, kur mīnusu nevar ielikt, ir, kur plusu nepieņem, atkarībā no komentārā paustā viedokļa.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 01:32
Plus_opinionlno ciniits. Ne tikai Betijai vakar nevarēja pielikt +, tāpat viņas oponentiem nevarēju pielikt - ...
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 13:31
nulle Vecais tēvzemiešu blēdis demisionē - sen bija laiks...
Patiešām esmu pārsteigts par šo ziņu.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 00:56
ezm Valdības vadītājs ir saņēmis ebreju kopienas vēstuli atrisināt īpašumu jautājumu un uzdeva tieslietu ministram līdz 15.jūnijam izveidot darba grupu, kas sagatavotu Latvijā esošo nekustamo īpašumu sarakstu, kuri 1940.gada 17.jūnijā piederēja ebreju reliģiskajām un sabiedriskajām organizācijām.
--------------
NA pauž, ka 2006.gadā šāds saraksts jau tika sastādīts un Saeima noraidīja likumprojektu, kas paredzēja Latvijas Ebreju draudžu un kopienu padomei nodot 14 no šiem nekustamajiem īpašumiem un izmaksāt kompensāciju 32 miljonu latu apmērā par pārējiem sarakstā iekļautajiem īpašumiem. Atkārtoti šāds pārskatīts saraksts tika sastādīts 2010.gadā.
===========
Kāpēc teju katru gadu ir jāsastāda tas īpašumu saraksts, turklāt - kā tad paliek ar jau 2006.gadā noraidīto likumprojektu? Izskatās, ka īpašumu atdošana tiek servēta uz Klintonei pasniedzamās paplātes. Kaut arī Rinkevičs saka, ka šis jautājums netiks apspriests, tomēr vizītē būs arī senatoru grupa un ebreju lobijs ASV ir ļoti spēcīgs, lai tā vienkārši noticētu, ka Dombrovskim pēkšņi saasinājusies taisnības izjūta:
"Rinkēvičs noliedza izskanējušās runas, ka vizītes mērķis ir, lai runātu par restitūcijas jautājumiem, kaut atzina, ka šis jautājums vienmēr tiek apspriests, tiekoties ar ASV kongresmeņu delegāciju."
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus 4 ATBILDES  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 01:06
saule_laime Akmansdies, nu kāds te sakars ar ebrejiem? Pamosties, A3 laužas pie varas
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 01:33
ezm saule_laime, Bērziņa oficiāli paziņotais atkāpšanās iemesls ir šāds:
"Ņemot vērā Ministru prezidenta Valda Dombrovska un tieslietu ministra atšķirīgo izpratni par nekustamo īpašumu nodošanu ebreju organizācijām, radusies situācija, kurā neesot iespējams tālāks produktīvs darbs."
---
Tādā, lūk, sakarā ebreji. Gan NA, gan Dombrovskis paziņo, ka centīsies saglabāt esošo koalīciju. A3 piepīšana te klāt ir līdz šim bezjēdzīgākā teorija.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 02:01
saule_laime No Tavas mutes dieva ausīs, bet baidos, ka ebreju lieta ir tikai iegansts darbībai, kuras mērķi ir pilnīgi citi.
Starp citu, īpašumu jautājumā es piekrītu NA pozīcijai, bet ir arī skaidrs, ka šī nu ir tā reize, kad ļoti labi noder mūsu deputātu dabiskais agregātstāvokli- daudz pļāpāt, solīt un apņemties, bet neko neizdarīt vai izdarīt simboliski.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 07:57
lama saule_laime Akmansdies, nu kāds te sakars ar ebrejiem?
_______________________ Nuuuu....

.... apmēram tāds kā Daugavas racēju projektam ar latviešiem...

Seviški, ja ar ebrejiem un latviešiem saprotam "ierindas" ebrejus un latviešus.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 11:07
ciniits Nedaudz vēstures: Trešā Reiha represijas vērsās galvenokārt pret četriem "ienaidniekiem" - pret jūdiem, pret čigāniem, pret garīgi slimajiem un pret homoseksuālistiem.
Šodiena: Latvija tiek rosināta (lūdzu ievērot - nerakstu, ka uz Latviju tiek izdarīts starptautisks spiediens!) mūsu valstī dzīvojošajiem jūdiem, kā nacistu okupācijas laikā īpaši cietušai kategorijai, izmaksāt restitūcijas (šāda vienas grupas dominante gan nav paredzēta valsts likumos).

Un te nu vietā ir I. Godmaņa slavenais "BET!!!" : tādējādi tiktu diskriminētas trīs pārējās nacisma represiju rezultātā īpaši cietušo grupas - čigāni, cilvēki ar īpašām vajadzībām un homoseksuālisti. Taču pret diskrimināciju ECT nav īpaši iecietīga. Līdz ar to - vai nu restitūcijas visu grupu pārstāvjiem ("Apeironam" un pārējām šāda profila biedrībām; čigānu biedrībai; "Mozaīkai" un pārējām tāda veida biedrībām), vai arī...
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 01:49
Plus_opinionArimands Bet kāds sakars Latvijas valstij un pilsoņiem ar trešā reiha represijām !?
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 17:46
nulle Vai tikai nacionāļi pēc sava "final solution žīdu jautājumam" nesāks mēģinājumus iedabūt valdībā atpakaļ Aivara maukas.
Un protams izmest riebekli Zatleru.
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  21.jūnijs 2012 02:04

Pievienot savu viedokli

    Lai pievienotu viedokli ⎯

    vai