Ja Lindermanis (vai viņa padomnieki) lasa arī IR.lv, viņiem jālēka no prieka.
Nevajag nekādus rakstus Вести vai Час, pietiek tikai iedot linkus uz Kariņa, Ēlertes intervijām un dažiem blogiem un garantēti daļa no SC balsu kabatā.
Piebildes pie raksta par dekolonizāciju
Viedokļi
-------
Uz vietni 'tautastribunals.eu' vajag biežāk aizsērfot - tur jau bij. 'brīvības cīnītāji' (Helsinki-86) sarakstus gatavo. Starp citu, uzmanība visbiežāk tiek pievērsta cilvēkiem ar latviskiem uzvārdiem:
'Atkal un atkal uzmanības lokā nonāk Viņķeļu ģimene.'
tautastribunals.eu/?p...
Uz vietni 'tautastribunals.eu' vajag biežāk aizsērfot - tur jau bij. 'brīvības cīnītāji' (Helsinki-86) sarakstus gatavo. Starp citu, uzmanība visbiežāk tiek pievērsta cilvēkiem ar latviskiem uzvārdiem:
'Atkal un atkal uzmanības lokā nonāk Viņķeļu ģimene.'
tautastribunals.eu/?p...
kolpants ... pietiek tikai iedot linkus uz Kariņa, Ēlertes intervijām un dažiem blogiem un garantēti daļa no SC balsu kabatā.
-------------------------------------------------------------------------
Nu bet tāpat jau ir kabatā ! Vienmēr IR BIJIS kabatā. Nekas nemainās, izņemot to, ka PCTVL transformējas par SC, tagad SC transformēsies par vēl citu , radikālāku ērmu utt. Vienalga "homo sovieticus" balsos par kārtējo impērijas produktu, vai tas ir Urbis, vai Lindermans. Tu taču ARĪ balsosi? Par to arī IR stāsts :)
Iespējams, ka ilgtermiņā mūs glābj tikai slāvu nelabvēlīgā demogrāfija, "integrētie" ir drīzāk izņēmumi, kas tikai apstiprina likumsakarību.
-------------------------------------------------------------------------
Nu bet tāpat jau ir kabatā ! Vienmēr IR BIJIS kabatā. Nekas nemainās, izņemot to, ka PCTVL transformējas par SC, tagad SC transformēsies par vēl citu , radikālāku ērmu utt. Vienalga "homo sovieticus" balsos par kārtējo impērijas produktu, vai tas ir Urbis, vai Lindermans. Tu taču ARĪ balsosi? Par to arī IR stāsts :)
Iespējams, ka ilgtermiņā mūs glābj tikai slāvu nelabvēlīgā demogrāfija, "integrētie" ir drīzāk izņēmumi, kas tikai apstiprina likumsakarību.
kolpants ... tad droši vien nāksies arī par Lindermani balsot:)... a ko darīt, būs jāuztur modrībā "īstenos latviešus", savādāk viņiem nebūs ar ko cīnīties un dzīve zaudēs jēgu.
---------------------------------------------------------------------
Nevajag pašam sev glaimot. Tu arī tāpat par viņiem balsotu, neatkarīgi no tā vai "īstenie latvieši" , pēc tava formulējuma - "cīnītos", vai nē. Ja esi atkal atvilcies paizklaidēties, tad var mierīgi atslābt un doties citur. Šī diskusija tāpat nav priekš tevis.
---------------------------------------------------------------------
Nevajag pašam sev glaimot. Tu arī tāpat par viņiem balsotu, neatkarīgi no tā vai "īstenie latvieši" , pēc tava formulējuma - "cīnītos", vai nē. Ja esi atkal atvilcies paizklaidēties, tad var mierīgi atslābt un doties citur. Šī diskusija tāpat nav priekš tevis.
ARTs
man liekas, es jau samērā labā latviešu valodā pateicu iepriekš, ka savus padomus, ko un kā man komentēt, tu vari droši paturēt pie sevis.
Kas attiecas par balsošanu, ja tu vēl nezini, nav iespējams balsot vienlaikus par divām partijām, tā kā nāksies izvēlēties, balsot par SC vai Lindermani. Un tas jau vairāk no tevis būs atkarīgs.
Tu neizskaties tomēr tik stulbs, lai gaidītu, ka es un citi skries par NA balsot.
man liekas, es jau samērā labā latviešu valodā pateicu iepriekš, ka savus padomus, ko un kā man komentēt, tu vari droši paturēt pie sevis.
Kas attiecas par balsošanu, ja tu vēl nezini, nav iespējams balsot vienlaikus par divām partijām, tā kā nāksies izvēlēties, balsot par SC vai Lindermani. Un tas jau vairāk no tevis būs atkarīgs.
Tu neizskaties tomēr tik stulbs, lai gaidītu, ka es un citi skries par NA balsot.
>ARTs
sentimenti,ak...
Vai mūsdienīgāk:
.....pagaidām daudzi nemaz nedomā par sevis integrēšanu Latvijas sabiedrībā, bet to vien prāto, ka piespiedu kārtā turpināt to, kas notika 50 gadus – ka latvieši ir integrējamie. ...........
la.lv/index.php?optio...
sentimenti,ak...
Vai mūsdienīgāk:
.....pagaidām daudzi nemaz nedomā par sevis integrēšanu Latvijas sabiedrībā, bet to vien prāto, ka piespiedu kārtā turpināt to, kas notika 50 gadus – ka latvieši ir integrējamie. ...........
la.lv/index.php?optio...
Nogalināt "kolonijas aborigēnu" sevī, protams, ir svarīgi. Taču tālākā darbība īsumā varētu būt tāda - panākt Nirnbergu II, lai morāli iegrūstu Krieviju ar "ģīmi dubļos", tādā veidā apgrūtinot gan šīs valsts pārstāvjiem, gan Krievijas stipendiātiem EP un EDSO "cilvēktiesību aizstāvēšanu" un apklusinātu bļaušanu par "nepilsoņu diskrimināciju", tālāk - "integrācijas", "saliedētības" un citu tml. muļķību vietā pasludināt valstiskā līmenī atbalstu brīvprātīgajai repatriācijai, vienlaikus drakoniski "piegriežot skrūves" valodas un pilsonības politikā, lai radītu reālu motivāciju izceļot neapmierinātajiem ar to, ka Latvija ir nacionāla, nevis divkopienu valsts. Nirnberga II radītu pamatu tiesvedībai pret Krieviju ar mērķi dabūt līdzekļus kompensācijām izceļot gribētājiem. Pēdējais mazinātu etnisko nemieru draudus.
Apmēram tāds manā skatījumā varētu būt rīcības plāns, jo skaidrs, ka deportācijas pēc analoģijas ar 14. jūniju un 25. martu neies cauri - asinsizliešana mums nav vajadzīga.
Apmēram tāds manā skatījumā varētu būt rīcības plāns, jo skaidrs, ka deportācijas pēc analoģijas ar 14. jūniju un 25. martu neies cauri - asinsizliešana mums nav vajadzīga.
-------
Vajag kā ķeizaram ar kājām aiziet uz vietu, ko apzīmē ar divām nullēm '00' -
un mierīgi 'slidināt' par 'ieslīdēšanu Krievijā':
'Saeimas jurists: Latvija 2003.gada referendumā nobalsoja arī par pievienošanos eiro zonai'
www.diena.lv/latvija/...
Vajag kā ķeizaram ar kājām aiziet uz vietu, ko apzīmē ar divām nullēm '00' -
un mierīgi 'slidināt' par 'ieslīdēšanu Krievijā':
'Saeimas jurists: Latvija 2003.gada referendumā nobalsoja arī par pievienošanos eiro zonai'
www.diena.lv/latvija/...
Neapstrīdu, ka pēc būtības Nirnberga bija uzvarētāju izrēķināšanās ar uzvarēto pusi kara noziegumu un nacisma ideoloģijas notiesāšanas aizsegā. Taču nav ļaunuma bez labuma - šis "aizsegs" radija precedentu. Citādi - skaidrs, ka Hāgas tiesa gauži raud pēc Putina, arī Katinas II izmeklēšana un tiesas darbi vēl priekšā.
Jebkurā gadījumā, jāpanāk, lai tiesvedības un sodu "maisam" pret Krieviju "gals" atnāktu vaļā... To panākt ir gan Latvijas, gan visas Austrumeiropas uzdevums... Tam vajadzētu sekot "ķēdes reakcijai", kuras attīstību un mērogus diezvai šobrīd varam prognozēt.
Latvijai "jātur roka uz pulsa" un jācenšas izmantot situāciju savā labā - vairāk mūsu spēkos nekas nav.
Kas attiecas uz "asins jūrām", tad tās nebūt nav nereālas, taču diezvai būs daudz gribētāju "atvērt acis", lai tās skatītu.
Latvijai "jātur roka uz pulsa" un jācenšas izmantot situāciju savā labā - vairāk mūsu spēkos nekas nav.
Kas attiecas uz "asins jūrām", tad tās nebūt nav nereālas, taču diezvai būs daudz gribētāju "atvērt acis", lai tās skatītu.
Nezinu gan kas tā tāda "pilnvērtīga nacionāla valsts" - laikam tāda kur Iesalnieks ir premjers un VL 50% saeimā.
Bet ir arī 3. variants, kas visdrīzāk arī piepildīsies.
Lēnāka vai ātrāka "ieslīdēšana" Eiropā, anglifikācija, utt...
Jau tagad nav īpašas starpības vai tu strādā IT uzņēmumā Rīgā vai Londonā (izņemot algu) - abos angļu valoda ir OBLIGĀTA.
Tie latvieši kas prot angliski, bez problēmām uz to valodu pāriet, nevis brēc kaut ko par okupāciju vai kolonizāciju.
Angliskā/amerikāniskā kultūra jaunatnei arī ir daudz tuvāka par krievisko.
Tā ka welcome to United States of Europe.
Eiropas līmenī vietējie "okupanti un kolonisti" tāpat neko neizdarīs - visi dabūs apgūt angliski un integrēties.
Bet ir arī 3. variants, kas visdrīzāk arī piepildīsies.
Lēnāka vai ātrāka "ieslīdēšana" Eiropā, anglifikācija, utt...
Jau tagad nav īpašas starpības vai tu strādā IT uzņēmumā Rīgā vai Londonā (izņemot algu) - abos angļu valoda ir OBLIGĀTA.
Tie latvieši kas prot angliski, bez problēmām uz to valodu pāriet, nevis brēc kaut ko par okupāciju vai kolonizāciju.
Angliskā/amerikāniskā kultūra jaunatnei arī ir daudz tuvāka par krievisko.
Tā ka welcome to United States of Europe.
Eiropas līmenī vietējie "okupanti un kolonisti" tāpat neko neizdarīs - visi dabūs apgūt angliski un integrēties.
Pilnvērtīga nacionāla valstī tādām partijām, kā VL! vispār nav izredžu iekļūt Saeimā, jo problēmas, kuras šī partija šobrīd cenšas atrisināt, sabiedrībā nepastāv. Saeimā ir konservatori, sociāldemokrāti utml. politiskie spēki, kas cenšas līdzsvarot dažādu sabiedrības slāņu ekonomiskās un sociālās intereses, lemj par ārpolitiku, nodokļiem, atbalstu biznesam utml. Šis ideāls ir iespējams vien tad, ja vairākums sabiedrības neapšauba ne nacionālas valsts, ne valstiskās netkarības principus.
iespējams - taču ne vienā, ne otrā variantā latviešu valoda nebūs vairāk noderīga kā līvu valoda Latvijā.
Bus apmēram tas pats līmenis kas havajiešu valoda Havaju salās...
Iebraucēji no Eiropas mierīgi varēs iztikt ar english - priekš kam viņiem latviešu valoda.
-----
jo problēmas, kuras šī partija šobrīd cenšas atrisināt, sabiedrībā nepastāv.
-----
Arī tagad tās pamazām izzūd - tāpēc vajag uzkurināt (no abām pusēm) `` ...
Bus apmēram tas pats līmenis kas havajiešu valoda Havaju salās...
Iebraucēji no Eiropas mierīgi varēs iztikt ar english - priekš kam viņiem latviešu valoda.
-----
jo problēmas, kuras šī partija šobrīd cenšas atrisināt, sabiedrībā nepastāv.
-----
Arī tagad tās pamazām izzūd - tāpēc vajag uzkurināt (no abām pusēm) `` ...
Par angļu valodas radīto apdraudējumu domāsim tad, kad tiks novērsta situācija, ka ar latviešu valodu pilnībā grūti iztikt pat sadzīvē. Turklāt arī angļu valodas lietošanu var ierobežot likumdošanas ceļā. Taču vispirms jānovērš rusifikācijas draudi.
Es gan teiktu, ka problēmas pēdējā laikā tieši pastiprinās.
Es gan teiktu, ka problēmas pēdējā laikā tieši pastiprinās.
Bez angļu valodas - kur var, kur nevar... Kas attiecas uz krievu valodu, tad vakar pie S. Uplejas raksta komentos parādijās, ka skolēni, lai dabūtu vasaras darbu, spiesti melot tieši par krievu (ne angļu) valodas labām zināšanām.
Turklāt nepieciešamība pēc krievu valodas var nebūt tikai darba lietās. Ir reāla iespēja, ka pārdevēja, autoatslēdznieks vai santehniķis, ne runās, ne sapratīs latviski. Un ne jau angļu valodā tad būs jākomunicē...
Un pie tā visa VL! nekādi nav vainojami, starp citu...
Turklāt nepieciešamība pēc krievu valodas var nebūt tikai darba lietās. Ir reāla iespēja, ka pārdevēja, autoatslēdznieks vai santehniķis, ne runās, ne sapratīs latviski. Un ne jau angļu valodā tad būs jākomunicē...
Un pie tā visa VL! nekādi nav vainojami, starp citu...
Komentos daudz kas parādās.
Arī angļu valodu šur tur vajag, šur tur nevajag.
Tiesa piekrītu ka krievu valoda sadzīvē tagad tiek lietota daudz vairāk nekā angļu.
Taču tas tikai pagaidām - nākotnē šeit noteikti iebrauks imigranti un viesstrādnieki no Eiropas.
Jau treknajos gados sanāca pastrādāt kopā ar rumāņu viesstrādniekiem - un latviski viņi nerunāja...
Arī angļu valodu šur tur vajag, šur tur nevajag.
Tiesa piekrītu ka krievu valoda sadzīvē tagad tiek lietota daudz vairāk nekā angļu.
Taču tas tikai pagaidām - nākotnē šeit noteikti iebrauks imigranti un viesstrādnieki no Eiropas.
Jau treknajos gados sanāca pastrādāt kopā ar rumāņu viesstrādniekiem - un latviski viņi nerunāja...
Jau tagad esam Šengenā - visas robežas ir vaļā - darba tirgus ir vienots - jebkurš ES pilsonis var braukt šurp strādāt kaut tūlīt.
Un ja ekonomika ies uz augšu - tādi būs arvien vairāk.
Iespējams pat no Grieķijas kad šos no Eirozonas izmetīs.
Un latviski viņi nerunās - nāksies vien uz angļu valodu pāriet...
Un ja ekonomika ies uz augšu - tādi būs arvien vairāk.
Iespējams pat no Grieķijas kad šos no Eirozonas izmetīs.
Un latviski viņi nerunās - nāksies vien uz angļu valodu pāriet...
Kādu laiciņu tepat blogos kāda Čehijā ieprecējusies latviete stāstīja par turienes valodas politiku - gribējusi valsts iestādē tikt cauri ar angļu valodu, nekā - likums prasa tulka starpniecību. Veikalā pārdevējs vjetnamietis runāja ar viņu čehiski - atkal likumu normas.
No pārāk lielas angļu valodas lomas izsargāties netraucēs arī EP un EDSO, jo ne Anglijai, ne ASV nav šeit tādu interešu, kā Krievijai un līdz ar to arī attiecīgo "stipendiātu".
Kas attiecas uz grieķiem un Co - ja nemaldos, Francija tā arī nav atvērusi darba tirgu jaunajām ES valstīm - un nekas... Turklāt neviens neliedz ar likumu padarīt par obligātām latv. val. zināšanas pretendentiem uz darba vietām.
No pārāk lielas angļu valodas lomas izsargāties netraucēs arī EP un EDSO, jo ne Anglijai, ne ASV nav šeit tādu interešu, kā Krievijai un līdz ar to arī attiecīgo "stipendiātu".
Kas attiecas uz grieķiem un Co - ja nemaldos, Francija tā arī nav atvērusi darba tirgu jaunajām ES valstīm - un nekas... Turklāt neviens neliedz ar likumu padarīt par obligātām latv. val. zināšanas pretendentiem uz darba vietām.
en.wikipedia.org/wiki...
Jā - vēl nav atvērusi - bet pēc 2 gadiem atvērs - te ir smuka tabula ar termiņiem.
Un nav runa par interesēm.
Ja spānis, itālis, vācietis, anglis un francūzis gribēs kopā kaut kādus darījumus bīdīt tad viņiem ir 3 varianti - būt poliglotiem un zināt 5 valodas, algot tulkus, vai arī vienkārši sarunāties angliski.
Mūsu uzņēmums ar ārzemju klientiem arī izmanto 3. variantu.
Tāpat esmu bijis arī pasākumos kur piedalās dalībnieki no visām 3 Baltijas valstīm.
Un visi runāja savā starpā angliski.
Un kā redzi tajā tabulā - Latvijas darba tirgus jau ir pilnībā atvērts visu Šengenas zonas valstu pilsoņiem.
Jā - vēl nav atvērusi - bet pēc 2 gadiem atvērs - te ir smuka tabula ar termiņiem.
Un nav runa par interesēm.
Ja spānis, itālis, vācietis, anglis un francūzis gribēs kopā kaut kādus darījumus bīdīt tad viņiem ir 3 varianti - būt poliglotiem un zināt 5 valodas, algot tulkus, vai arī vienkārši sarunāties angliski.
Mūsu uzņēmums ar ārzemju klientiem arī izmanto 3. variantu.
Tāpat esmu bijis arī pasākumos kur piedalās dalībnieki no visām 3 Baltijas valstīm.
Un visi runāja savā starpā angliski.
Un kā redzi tajā tabulā - Latvijas darba tirgus jau ir pilnībā atvērts visu Šengenas zonas valstu pilsoņiem.
nulle ... Tāpat esmu bijis arī pasākumos kur piedalās dalībnieki no visām 3 Baltijas valstīm. Un visi runāja savā starpā angliski
---------------------------------------------------------------------
Tāpat ir arī mūsu uzņēmumā. Es jau arī klusībā ceru, ka krievu valoda ar laiku pazudīs no lietošanas. Taču kamēr tas acīmredzami nenotiek - situācija rādās nopietna. It sevišķi ņemot vērā kādi resursi ir Krievijas propagandai.
---------------------------------------------------------------------
Tāpat ir arī mūsu uzņēmumā. Es jau arī klusībā ceru, ka krievu valoda ar laiku pazudīs no lietošanas. Taču kamēr tas acīmredzami nenotiek - situācija rādās nopietna. It sevišķi ņemot vērā kādi resursi ir Krievijas propagandai.
Nulle, runa nav par klientiem vai sadarbības partneriem, bet, piemēram, grieķi, kurš gribēs dabūt, kaut vai pārdevēja vai grāmatveža darbu. Katrā ziņā mums nav jāizgudro velosipēds, jo arī citām valstīm aizsardzība pret pārāk lielu angļu valodas ietekmi ir aktuāla. Vispirms jātiek galā ar hipertrofēto krievu valodas lomu.
Jā, atšķirībā no krievu valodas tā ir reāla starptautiskā valoda un tāpēc ASV un Lielbritānijai nav ambīciju piespiest vienu vai otru to par tādu atzīt. Kas attiecas uz "interesēm", tad katrai tautai - daudzskaitlīgai vai mazskaitlīgai, ir interese un arī tiesības runāt savā zemē dzimtajā valodā.
Priekš tā ir likumdošana, lai sabalansētu dažādo pušu intereses.
Priekš tā ir likumdošana, lai sabalansētu dažādo pušu intereses.
Dzirdēju Liniņa raidījumu.
Var jau būt, ka man ir kaut kāda īpaša nepatika pret viņu, kaut kādi aizspriedumi. Bet laikam pamatoti.
Liniņš, kā viņš bieži to mēdz, ne tik daudz VADĪJA raidījumu, nevis uzklausīja uzaicinātos ekspertus, bet pats aizgūtnēm pauda SAVU nostāju. It kā tas būtu viņa personiskais, nevis valsts radio. Šajā ziņā viņš uzvedas līdzīgi Streipam.
Un viņš parasti to visu pauž tik dedzīgi un steidzīgi, ka, šķiet, čalis dvēs'sles dziļumos nevar vien beigt priecāties par negaidīto izdevību un saprot, ka agri vai vēlu šī personīgā politika valsts radio varētu arī izbeigties.
Turklāt arī "eksperti" varētu būt dažādāki, plašāku uzskatu spektru pārstāvoši.
Domāju, tik tiešām vajadzētu ķerties pie "Liniņa problēmas" risināšanas - pārāk daudz tās par mūsu kopīgo naudu balstītās, bet viņa individuāli bazūnētās radikāli liberālās, vēlmju domāšanas piesātinātās propagandas.
Var jau būt, ka man ir kaut kāda īpaša nepatika pret viņu, kaut kādi aizspriedumi. Bet laikam pamatoti.
Liniņš, kā viņš bieži to mēdz, ne tik daudz VADĪJA raidījumu, nevis uzklausīja uzaicinātos ekspertus, bet pats aizgūtnēm pauda SAVU nostāju. It kā tas būtu viņa personiskais, nevis valsts radio. Šajā ziņā viņš uzvedas līdzīgi Streipam.
Un viņš parasti to visu pauž tik dedzīgi un steidzīgi, ka, šķiet, čalis dvēs'sles dziļumos nevar vien beigt priecāties par negaidīto izdevību un saprot, ka agri vai vēlu šī personīgā politika valsts radio varētu arī izbeigties.
Turklāt arī "eksperti" varētu būt dažādāki, plašāku uzskatu spektru pārstāvoši.
Domāju, tik tiešām vajadzētu ķerties pie "Liniņa problēmas" risināšanas - pārāk daudz tās par mūsu kopīgo naudu balstītās, bet viņa individuāli bazūnētās radikāli liberālās, vēlmju domāšanas piesātinātās propagandas.
...krustpunktos", Liniņa kungs iztaujāja Satversmes tiesas tiesnesi Krūmas kundzi ..
____________________--
"'Rekolonizācijas" un lienošās SCientoloģijas adepti- Trešās republikas cēlāji velk savu lietu "kā sīkstu" gumiju",šie saprot, ka vispirms vajag ""rekolonizēt" sabiedrisko apziņu un izmantot priekšrocības, ko sniedz šai apziņā bagātīgi iekonservētie koloniālisma relikti.
Un patiešām- cik ilgi sabiedriskas(?) radio turpinās būt lienošās Scientoloģijas rupors?
____________________--
"'Rekolonizācijas" un lienošās SCientoloģijas adepti- Trešās republikas cēlāji velk savu lietu "kā sīkstu" gumiju",šie saprot, ka vispirms vajag ""rekolonizēt" sabiedrisko apziņu un izmantot priekšrocības, ko sniedz šai apziņā bagātīgi iekonservētie koloniālisma relikti.
Un patiešām- cik ilgi sabiedriskas(?) radio turpinās būt lienošās Scientoloģijas rupors?
Nu, nav nekādas cenzūras, vai ne?:)
Man gan nesen izdevās panākt, lai "Ira" mani cenzē.
Recepte: vajag ielikt kādu bildi nevis no pagaidām bikli kautrīgā Latvijas pediņu lepnības gājiena, bet gan no daudz progresīvākajiem lepnības izpaudumiem Rietumos, manā gadījumā - lepnība Amsterdamā. Turklāt nekā pornogrāfiska - tikai labi kopti, pēc glāstiem tvīkstoši vīrieši īsās ādas bikšelēs.
Tāpat der variants, ja iekopē ASV legāli izdodamo žurnālu "Newsweek" un "New York" vākus ar virsrakstiem "Obama - pirmais geju prezidents" un "Obama - pirmais žīdu prezidents".
Man gan nesen izdevās panākt, lai "Ira" mani cenzē.
Recepte: vajag ielikt kādu bildi nevis no pagaidām bikli kautrīgā Latvijas pediņu lepnības gājiena, bet gan no daudz progresīvākajiem lepnības izpaudumiem Rietumos, manā gadījumā - lepnība Amsterdamā. Turklāt nekā pornogrāfiska - tikai labi kopti, pēc glāstiem tvīkstoši vīrieši īsās ādas bikšelēs.
Tāpat der variants, ja iekopē ASV legāli izdodamo žurnālu "Newsweek" un "New York" vākus ar virsrakstiem "Obama - pirmais geju prezidents" un "Obama - pirmais žīdu prezidents".
Autors pareizi liek akcentus, īpaši ņemot vērā, ka izglītības un zinātnes ministra padomniece sabiedrības integrācijas jautājumos Liesma Ose portālā "politika.lv" 7.marta rakstā, izklāstot savu vīziju par sabiedrības integrāciju, atklāj savu sapni, ka 2018.gadā „etniskais dalījums nav populārs ne Latvijas medijos, ne politikas, ne ekonomikas jomās - uzsvērt personas tautību kļuvis politnekorekti", tātad SAUKT SEVI PAR LATVIETI BŪS NEKOREKTI?????????? Tāda ir tā dombrovska/ķīļa saliedētība??????????.
Latviešiem PIRMKĀRT būtu jādomā par savu pašu iekšējo saliedētību, lai dotu vienotu ideoloģisku pretsparu kremļa agresijai, kas nekautrējas sūtīt savus polittehnologus apmācīt ušakovu, kā pārliecināt latviešus, ka okupantu nav, ka tramvajs par brīvu ir labāk, nekā no maskavijas brīva Latvija.
Vislabāk par integrāciju pajautāt Igaunijas prezidenta Ilvesa domas, un atbilstoši viņa padomam arī izdarīt!!!
Ietaupītu "integrācijas" naudu un pierādītu, ka bez bezgalīgi pārprastas idiotu līmeņa tolerances latviešiem piemīt gods, lepnums un SAPRĀTS.
Latviešiem PIRMKĀRT būtu jādomā par savu pašu iekšējo saliedētību, lai dotu vienotu ideoloģisku pretsparu kremļa agresijai, kas nekautrējas sūtīt savus polittehnologus apmācīt ušakovu, kā pārliecināt latviešus, ka okupantu nav, ka tramvajs par brīvu ir labāk, nekā no maskavijas brīva Latvija.
Vislabāk par integrāciju pajautāt Igaunijas prezidenta Ilvesa domas, un atbilstoši viņa padomam arī izdarīt!!!
Ietaupītu "integrācijas" naudu un pierādītu, ka bez bezgalīgi pārprastas idiotu līmeņa tolerances latviešiem piemīt gods, lepnums un SAPRĀTS.
Cita starpā ne jau "kolonizētā apziņa" vien ir pie vainas. Ne mazāk svarīgi ir tas, ka nelojālo elementu (kas praksē ir 80-90% krievvalodīgo) izceļošana izbeigtu etniskos balsojumus "pēc mazākā ļaunuma principa", kas, savukārt, ne tikai atņemtu iespēju pie varas esošajiem zagt un shēmot, bet arī liktu dažam labam demokrātisku vēlēšanu rezultātā palikušajam "nje u djel" doties uz Brasas, Matīsa ielas vai citiem "sanatorijiem". Domāju, ka Liniņa un Co dekolonizācijas ideju noliegumam SCenogrāfijas ietvaros tieši no turienes "aug kājas".
nulle, tu VISMAZ IZLASI, pirms bļauj. Izgāzies kā PILNĪGS LOHS !!!!!!!!!
Es 100% piekrītu Šelobai, arī man nacionālais balsojums ir LĪDZ KAKLAM, APNICIS TĀ, KA PAT PATEIKT NEVAR.
Es VIENREIZ gribu normāli balsot par PROGRAMMU, bet tikai tādēļ, ka katru reizi ir jācīnās par virsuzdevumu nepielaist pie šprices SC 5.kolonnu - nevaru kā normāls pilsonis to atļauties.
Tā ka, jā, lielākais vairums līdz šim Saeimā sēdētāju ir spēruši uz nebēdu, BET IESPĒJU viņiem to darīt lielā mērā deva tieši balsojumus "pēc mazākā ļaunuma principa", kā raksta Šeloba, jo balsot vajadzēja par tiem, kuri ar garantiju nesagraus pašu galveno - valsts neatkarību.
Es 100% piekrītu Šelobai, arī man nacionālais balsojums ir LĪDZ KAKLAM, APNICIS TĀ, KA PAT PATEIKT NEVAR.
Es VIENREIZ gribu normāli balsot par PROGRAMMU, bet tikai tādēļ, ka katru reizi ir jācīnās par virsuzdevumu nepielaist pie šprices SC 5.kolonnu - nevaru kā normāls pilsonis to atļauties.
Tā ka, jā, lielākais vairums līdz šim Saeimā sēdētāju ir spēruši uz nebēdu, BET IESPĒJU viņiem to darīt lielā mērā deva tieši balsojumus "pēc mazākā ļaunuma principa", kā raksta Šeloba, jo balsot vajadzēja par tiem, kuri ar garantiju nesagraus pašu galveno - valsts neatkarību.
Gan man, gan tev ir "noriebies" etniskais balsojums, bet mēs ejam, iesim un balsosim, ko nevar teikt par daudziem citiem... Aizvien mazāk tautas iet uz vēlēšanām, turklāt šī apātija vairāk raksturīga tieši latviešiem. Ņemot vērā, ka naturalizācija turpinās, šī tendence ir bīstama. Ja nekas radikāli netiks mainīts, pēc nākamās Saeimas vēlēšanām mums ir izredzes dabūt to, no kā šajā reizē izbēgām par mata tiesu - SC (vai tā analogu) kā politisko spēku, kurš veido koalīciju, t.i. SC pie izpildvaras kloķiem. Tad būs gan "vāks"", gan "āmens". Lūk tāpēc dekolonizācijas idejas noliegums ir gan nacionāli, gan valstiski pašnāvniecisks.
Kalvītis un co arī laizījās ar Putinu ta ka bija pie varas...
Ne velti tagad ticis siltā vietā iekš Rīgas Ģināmo...
Tas ka taukmūļi itkā oficiāli atzina okupāciju utt un tēloja nacionāli domājošus - viņus par Latvijai lojāliem nepadara...
Tāpat arī Šlesera rebes ar Krājbanku/Airbaltic.
Un Godmaņa/Slaktera Parex "glābšana".
Abos gadījumos iesaistīta Krievijas (kremļa) netīrā nauda...
Bet šejienes VL faniem galvenais jau ko partijnieki runā, nevis dara.
Ne velti tagad ticis siltā vietā iekš Rīgas Ģināmo...
Tas ka taukmūļi itkā oficiāli atzina okupāciju utt un tēloja nacionāli domājošus - viņus par Latvijai lojāliem nepadara...
Tāpat arī Šlesera rebes ar Krājbanku/Airbaltic.
Un Godmaņa/Slaktera Parex "glābšana".
Abos gadījumos iesaistīta Krievijas (kremļa) netīrā nauda...
Bet šejienes VL faniem galvenais jau ko partijnieki runā, nevis dara.
Tomēr Putins mainīja taktiku un šobrīd strādā ar SC, jo viena lieta ir nopirktais Kalvītis (vai vēl kāds "nac. kadrs"), otra - "savējie". Pēdējais variants gan drošāks, gan efektīvāks.
Neviens nenoliedz, ka gan Godmanis, gan Šlesers ir Maskavas pakalpiņi, bet SC, salīdzinot ar viņiem, ir daudz vieglāk strādāt Maskavas labā - to var darīt pilnīgi atklāti, nebaidoties, ka "elektorāts nesapratīs".
Bet jebkurā gadījumā, pēc dekolonizācijas šī brīža latviskajām partijām būs izvēles cienīgi konkurenti, nevis Maskavas projekts SC. Tad arī mūsu bāleliņiem būs daudz grūtāk korumpēties.
Neviens nenoliedz, ka gan Godmanis, gan Šlesers ir Maskavas pakalpiņi, bet SC, salīdzinot ar viņiem, ir daudz vieglāk strādāt Maskavas labā - to var darīt pilnīgi atklāti, nebaidoties, ka "elektorāts nesapratīs".
Bet jebkurā gadījumā, pēc dekolonizācijas šī brīža latviskajām partijām būs izvēles cienīgi konkurenti, nevis Maskavas projekts SC. Tad arī mūsu bāleliņiem būs daudz grūtāk korumpēties.
Iepriekš Kremlis strādāja ar uzvarējušām partijām, varēja to pašu turpināt ar Vienotību, bet tā vis nedarīja. Kas attiecas uz ZZS, viņiem, lai saglabātu elektorātu, tomēr ir jārada kāda "latviskuma" ilūzija. SC ir pilnīgi brīvs no nepieciešamības to darīt, jo arī latviešu balsu zvejošanai izmanto "sociāldemokrātu" tēlu un populistiskus solījumus. Neko daudz gan nesazvejoja, neskatoties uz Krievijas polittehnologu atbalstu - daži procenti balsojušo latviešu nav pamats apgalvojumam, ka balso ne tikai "okupanti".
Kas attiecas uz "Kremļa pakalpiņu" prezidentu, tad, acīmredzot, viņš slikti "kalpoja", ja nedabūja SC koalīcijā. Es neesmu par viņu augstās domās pirmkārt dēļ afērām ar ES naudu, bet saukt par Kremļa pakalpiņu viņu īsti arī nevar, drīzāk jau Zatlers ir tāds.
Tak vēlreiz saku - dekolonizāciju vajag tāpēc, lai mazākās aizdomas par kalpošanu Kremļa interesēm pārvilktu krustu politiķa karjerai. Lai mēs te nediskutētu - kurš vairāk, kurš mazāk...
Kas attiecas uz "Kremļa pakalpiņu" prezidentu, tad, acīmredzot, viņš slikti "kalpoja", ja nedabūja SC koalīcijā. Es neesmu par viņu augstās domās pirmkārt dēļ afērām ar ES naudu, bet saukt par Kremļa pakalpiņu viņu īsti arī nevar, drīzāk jau Zatlers ir tāds.
Tak vēlreiz saku - dekolonizāciju vajag tāpēc, lai mazākās aizdomas par kalpošanu Kremļa interesēm pārvilktu krustu politiķa karjerai. Lai mēs te nediskutētu - kurš vairāk, kurš mazāk...
Redzi, Nulle, nav jau jēgas ar Jums strīdēties. Man ir skaidrs viens - ne jau etniskais krievs ir tas, no kā es baidos vai kas man riebj. Man riebj krievu ideoloģija, kas savu sarkano toni jo spilgtāk iekrāso, pateicoties savam skaitliskajam sastāvam. Un man neviens neiestāstīs, kas šis "skaitliskums" ir veidojies demokrātiski, kā, piemēram, latviešu skaits Īrijā. Tas bija nelikumīgs process, ko nāksies atzīt tiklab Eiropai, kā Amerikai un pārējai pasaulei. Tad, kad izbālēs šis komunistiski impēriskais sārtums, varēs veidot Latvijā normālu politiski ekonomisku dzīvi.
Tieši esošais etniskais sadalījums ļāva viņiem to darīt. Ja nebūtu ne SC, ne šīs partijas elektorāta, tad, piemēram, tāds skandāls ar Zaķi, Vienotībai krietni pazeminātu reitingu, kamēr šobrīd daudzi balso "par latviskajām partijām" uz šādām lietām pieverot acis, jo alternatīva ir "krievi pie varas". SC zog vēl nekaunīgāk, bet krievi arī tieši tāpat balso "par savējiem". Strupceļš, ko var atrisināt tikai dekolonizācija. Tad, vismaz valsts pamatvērtību izpratnē, nebūs ne "svešo", ne "savējo", kas dod pamatu cerēt, ka izvēles kritērijs lielā mērā būs kandidātu konkrētā darbība un reputācija.
Piekrītu.Tas jau labi zināms, ka nesakārtota (sašķelta) sabiedrība nav spējīga uz attīstību un ir paradīze visādu kalibru zagļiem un šeptmaņiem. Tāpat nevar izveidot normālu partiju spektru. Piemēram, Latvijā patiesi trūkst normālas, sociāldemokrātiskas partijas. Valsts etniskā sašķeltība vienkārši tādu neļauj izveidot. Piedalījos LSDSP atjaunošanā 1989.g., bet tieši nespēja savienot latviešu un krievu intereses "uzlika krustu" nopietnai sociāldemokrātijai Latvijā.Tāpat, kā divkopienu sabiedrības apstākļos nebūs iespējams veikt nopietnas saimnieciskas un valsts pārvaldes reformas, katrai kopienai savs viedoklis kas jādara.
Latvija,kāda tā ir pašlaik var tikai (un tas izdodas)stingri ievērojot fiskālās disciplīnas noteikumus peldēt ES "ķīļūdenī". Ja, un kad, ES uzsskries uz "sēkļa", tad nu gan būsim lielā ķezā un papilnam izbaudīsim divkopienu sabiedrības jaukumus - latvieši un krievi, iespējams, vainos viens otru visos grēkos un,dievs nedod, sāks uz savu roku "kārtot rēķinus".
--------mazputns:'(..)Piedalījos LSDSP atjaunošanā 1989.g., bet tieši nespēja savienot latviešu un krievu intereses "uzlika krustu" nopietnai sociāldemokrātijai Latvijā.'
=============================================================================
Cits viedoklis par ''nespēju'' - un tās pārvarēšanu:
Rīgas Tehniskās universitātes Humanitārā institūta docētājs Valdi Turins:
'(..)– 1988. gada vasara bija tā kritiskā vasara. Tad veidojās Nacionālās neatkarības kustība. Pirmais saiets bija Miera ielā, Astras dzīvoklī. Mēs tur bijām kādi trīsdesmit cilvēki. Repše uz kaut kāda papīreļa bija uzrakstījis tādas diezgan haotiskas tēzītes. Bet ideja bija tāda, ka ir izveidojusies Nacionālās neatkarības kustība un tagad šī kustība būs jauns posms pēc helsinkiešiem. Es teicu, ka vispirms vajadzētu izstrādāt programmu – jo jautājums bija par to, vai Atmoda turpmāk būs ar sociālu uzsvaru, vai mēs komunistu pavadā kļūsim nacionālistiski orientēti jeb berklavieši. Man tas bija radikāls jautājums. Un es to sapulci pametu un kopā ar mani vēl kādi divi, trīs cilvēki, pārējie palika – Dobeļi un kas tur visi. Tā bija plaisa, bet astoņdesmit astotajā gadā es to vēl piecietu, jo naids pret komunistiem un komunistu valsti bija daudz lielāks. Taču tad un arī tagad esmu stingri pārliecināts, ka uzsvars jāliek uz sociāliem jautājumiem, ka nekādu nacionālu valsti nevar uzbūvēt, ja nerisina sociālos jautājumus. Par to es rakstīju jau 80. gadu beigās, bet tagad man tas viss ir apnicis. Jo galu galā šādā politiskā gaisotnē, kad faktiski visas pozīcijas ir opozīcijas un otrādi, viss ir izspēlēts, efektīva ir tikai konfrontācija, un īsta konfrontācija ir iespējama tikai valsts krīzes posmā.'
Pauzē pirms vētras
www.rigaslaiks.lv/Rak...
=============================================================================
Cits viedoklis par ''nespēju'' - un tās pārvarēšanu:
Rīgas Tehniskās universitātes Humanitārā institūta docētājs Valdi Turins:
'(..)– 1988. gada vasara bija tā kritiskā vasara. Tad veidojās Nacionālās neatkarības kustība. Pirmais saiets bija Miera ielā, Astras dzīvoklī. Mēs tur bijām kādi trīsdesmit cilvēki. Repše uz kaut kāda papīreļa bija uzrakstījis tādas diezgan haotiskas tēzītes. Bet ideja bija tāda, ka ir izveidojusies Nacionālās neatkarības kustība un tagad šī kustība būs jauns posms pēc helsinkiešiem. Es teicu, ka vispirms vajadzētu izstrādāt programmu – jo jautājums bija par to, vai Atmoda turpmāk būs ar sociālu uzsvaru, vai mēs komunistu pavadā kļūsim nacionālistiski orientēti jeb berklavieši. Man tas bija radikāls jautājums. Un es to sapulci pametu un kopā ar mani vēl kādi divi, trīs cilvēki, pārējie palika – Dobeļi un kas tur visi. Tā bija plaisa, bet astoņdesmit astotajā gadā es to vēl piecietu, jo naids pret komunistiem un komunistu valsti bija daudz lielāks. Taču tad un arī tagad esmu stingri pārliecināts, ka uzsvars jāliek uz sociāliem jautājumiem, ka nekādu nacionālu valsti nevar uzbūvēt, ja nerisina sociālos jautājumus. Par to es rakstīju jau 80. gadu beigās, bet tagad man tas viss ir apnicis. Jo galu galā šādā politiskā gaisotnē, kad faktiski visas pozīcijas ir opozīcijas un otrādi, viss ir izspēlēts, efektīva ir tikai konfrontācija, un īsta konfrontācija ir iespējama tikai valsts krīzes posmā.'
Pauzē pirms vētras
www.rigaslaiks.lv/Rak...
mazputns
Tieši tā - politmafijai ir izdevīgs tieši esošais stāvoklis. Turklāt arī valsts demontāža un iekļaušanās Krievijā nav viņu interesēs, jo tad būs jākonkurē ar turienes zagļiem un shēmotājiem. Bet tā kā tagad - pats labums.
Tāpēc jau augstākajā līmenī krievvalodīgajiem netiek skaidri pateikts - vai nu atzīstiet Latviju par nacionālu valsti, vai brauciet prom.
Par ES "ķīļūdeni" un tā iespējamās pazušanas konsekvencēm - precīzi.
Tieši tā - politmafijai ir izdevīgs tieši esošais stāvoklis. Turklāt arī valsts demontāža un iekļaušanās Krievijā nav viņu interesēs, jo tad būs jākonkurē ar turienes zagļiem un shēmotājiem. Bet tā kā tagad - pats labums.
Tāpēc jau augstākajā līmenī krievvalodīgajiem netiek skaidri pateikts - vai nu atzīstiet Latviju par nacionālu valsti, vai brauciet prom.
Par ES "ķīļūdeni" un tā iespējamās pazušanas konsekvencēm - precīzi.
------
Savulaik (1989 - 1992), darbojos valsts pārvaldē, izstrādājot nodokļu likumprojektus.
=============================================================================
Stulbi sākām - vēl stulbāk turpināsim, jeb 'Ko nevar celt - to nevar nest'.
Kamēr apjēga par šodienas SEKĀM/problēmām, kas ir vakardienas lēmumu izraisītas neradīsies - tikmēr nevajadzīgu problēmu apjomi tikai pieaugs un pieaugs.
Stratēģiska kļūda - un neatrisināma problēma 2012.g.:
' 1991. gada 15. oktobrI Latvijas Augstākā padome pieņēma lēmumu ''Par Latvijas Republikas pilsoņu tiesību atjaunošanu un naturalizācijas pamatnoteikumiem'', kas noteica, ka Latvijas Republikas pilsoņu kopumam pieder personas, kurām Latvijas pilsonība piederēja valsts okupācijas brīdī – 1940. gada 17. jūnijā, kā arī šo personu pēcnācējiem, kuri lēmuma pieņemšanas brīdī dzīvoja Latvijā un piereģistrēsies līdz 1992. gada 1. jūlijam.'
p.s.
Pārdomām: ‘’Ja ideja, kas ir valsts pamatā, ir vēsturiski pareiza izvēle, tad pat idiots (vai 100 ‘nasing spešali’ ) valsts vadībā nespētu ko ļaunu valstij nodarīt. Taču, ja valstiskuma ideja pati par sevi ir ļaundabīga, tad pat ģēnijs tādas valsts priekšgalā nespēs tai palīdzēt. Lai ko viņš nedarītu, viss tikai nestu valstij vienas vienīgas nelaimes/
«Если идея, на которой зиждется государство, исторически верна, то будь во главе этого государства даже идиот, он все равно не сможет ему навредить. Но, если государственная идея сама по себе порочна, то будь во главе такого государства даже гений, он все равно ничем ему помочь не сможет. Что бы он ни делал, все будет приносить этому государству один вред».)
Ja ideja ir ļaundabīga/nelaimes nesoša / Если идея порочна (29-ā lpp/slaids)
zinoviev.info/wps/wp-...
Savulaik (1989 - 1992), darbojos valsts pārvaldē, izstrādājot nodokļu likumprojektus.
=============================================================================
Stulbi sākām - vēl stulbāk turpināsim, jeb 'Ko nevar celt - to nevar nest'.
Kamēr apjēga par šodienas SEKĀM/problēmām, kas ir vakardienas lēmumu izraisītas neradīsies - tikmēr nevajadzīgu problēmu apjomi tikai pieaugs un pieaugs.
Stratēģiska kļūda - un neatrisināma problēma 2012.g.:
' 1991. gada 15. oktobrI Latvijas Augstākā padome pieņēma lēmumu ''Par Latvijas Republikas pilsoņu tiesību atjaunošanu un naturalizācijas pamatnoteikumiem'', kas noteica, ka Latvijas Republikas pilsoņu kopumam pieder personas, kurām Latvijas pilsonība piederēja valsts okupācijas brīdī – 1940. gada 17. jūnijā, kā arī šo personu pēcnācējiem, kuri lēmuma pieņemšanas brīdī dzīvoja Latvijā un piereģistrēsies līdz 1992. gada 1. jūlijam.'
p.s.
Pārdomām: ‘’Ja ideja, kas ir valsts pamatā, ir vēsturiski pareiza izvēle, tad pat idiots (vai 100 ‘nasing spešali’ ) valsts vadībā nespētu ko ļaunu valstij nodarīt. Taču, ja valstiskuma ideja pati par sevi ir ļaundabīga, tad pat ģēnijs tādas valsts priekšgalā nespēs tai palīdzēt. Lai ko viņš nedarītu, viss tikai nestu valstij vienas vienīgas nelaimes/
«Если идея, на которой зиждется государство, исторически верна, то будь во главе этого государства даже идиот, он все равно не сможет ему навредить. Но, если государственная идея сама по себе порочна, то будь во главе такого государства даже гений, он все равно ничем ему помочь не сможет. Что бы он ни делал, все будет приносить этому государству один вред».)
Ja ideja ir ļaundabīga/nelaimes nesoša / Если идея порочна (29-ā lpp/slaids)
zinoviev.info/wps/wp-...
Lai pievienotu viedokli ⎯
vai


