Filadelfijā avarējušais vilciens divreiz pārsniedzis atļauto ātrumu • IR.lv

Filadelfijā avarējušais vilciens divreiz pārsniedzis atļauto ātrumu

20
Filadelfijā avarējušā vilciena atliekas novāc glābēji. Foto: EPA/LETA

Avārijā dzīvību zaudēja septiņi cilvēki

Otrdien Filadelfijā avarējušais dzelzceļa uzņēmuma “Amtrak” vilciens braucis ar ātrumu 170 kilometri stundā, vairāk nekā divas reizes pārsniedzot atļauto braukšanas ātrumu 80 kilometri stundā, ziņo LETA/DPA.

Šajā ceļa posmā nav bijusi automātiskā bremzēšanas sistēma, kas tiek dēvēta par pozitīvo vilcienu kontroli un ir izstrādāta, lai palēninātu gaitu vilcieniem, kas pārsnieguši ātrumu, norādīja Nacionālās Transporta drošības padomes loceklis Roberts Samvolts.

Avārijā dzīvību zaudēja septiņi cilvēki, bet vairāki desmiti tika ievainoti.

Vilcienā atradās 243 cilvēki. Avārijā apgāzušies desmit vilciena vagoni.

Vilciens bija ceļā no Vašingtonas uz Ņujorku.

 

Komentāri (20)

v_rostins 14.05.2015. 09.09

Tas ir kaut kāds ārprāts. Atcerēsimies Spānijas vilciena katastrofu, kad tās vadītāji laikam būs centušies izņemt līkumu ar vadāmo slīdi. Var saprast puiku, kas gribēdams patikt meitenei, nesās kā traks, nu bet vilciena vadītāju….

+2
0
Atbildēt

1

    aivarsk > v_rostins 14.05.2015. 09.27

    Gan jau pie stūres atkal būs bijis otrais pilots, aizmirsis iedzert zāles…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

kristaps_freimanis 14.05.2015. 16.10

“divreiz pārsniedzis atļauto ātrumu ”

==

Vienreiz pirms mēneša un vienu tagad?

0
0
Atbildēt

0

Neticis 14.05.2015. 10.37

Kopš ASV politiķi ir aizrāvušies ar “izaugsmi uz papīra” ar mistiskiem finanšu instrumentiem digitālajā vidē, taustāmā infrastruktūra iet tikai uz leju. Vilcienam bija automātiskā bremzēšanas sistēma, bet tā nebija pietiekami moderna un attiecīgajā sliežu posmā nenostrādāja.

http://www.newyorker.com/news/john-cassidy/after-the-amtrak-crash-its-time-to-get-serious-about-transportation-infrastructure?mbid=social_twitter

0
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu