IR

Bērziņš Saeimā virza Lembergam izdevīgus grozījumus

Viedokļi

j_zalitis Re, kāds mums lielisks tieslietu ministrs bija.
Bordānam nebūs īpaši jācenšas, lai būtu labāks.
Tas arī izskaidro klusumu no TM puses kamēr Bērziņš bija amatā - labāk uzmanību nepievērst, kamēr tiek bīdīti tādi grozījumi..
 +15  Radius_box_plus Radius_box_minus 3 ATBILDES  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 15:40
andza Dombrovskis bīda "restitūcijas" "likumu", kas varētu izdevīgs kādam Suharenko... :))) Bet tas jau nekas, vai ne?
Un to no IR neviens nav ievērojis? :)
 -5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 21:34
Plus_opinionAldis Noziedzīga ir gan īpašumu dāvināšana vienai etniskai grupai, gan mēģinājumi pasargāt Lembergu.

Abos gadījumos īpašumam ir jāpaliek vai jānonāk valsts īpašumā.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 21:43
andza Noziedzīga ir gan īpašumu dāvināšana vienai etniskai grupai, gan mēģinājumi pasargāt Lembergu.

------------------
Precīz! Tikai IR un ZRP fanu attieksme ir dažāda... :)
 -6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 22:15
WoW "IR" biju pametis šo portālu uz ilgu laiku, bet ieraugot šos rakstus, tad man liekas ka vienotība=redakcija kvadrātā! "IR" - ja nav sazvērestības teorijas, tad atradīsim!
 -14  Radius_box_plus Radius_box_minus 5 ATBILDES  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 16:00
Krix Pašvaldību vēlēšanas ir tuvāk nekā šķiet un V reiteings nav tik labs kā varētu domāt, citādāk nevarētu saprast IR anti-NA histēriju pēdējā laikā...Pašu rindās pilns ar shēmotājiem - štoks, Jaunups, Zaķis, Kampars un ko, bet ''neatkarīgi'' žurnālisti tikai smirdoņu cepj !

Ja Bērziņš minēja darba grupu, tad objektīvā žurnāliste varēja visus iztaujāt nevis spiest savu subjektīvo viedokli. FUI IR !!!
 -14  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 17:21
dzeris49 Ja nav ko teikt, labāk nesakiet neko.
Blakus centrāltirgus blēdībām arī pie pirmās ministrēšanas Bērziņš darīja to pašu - bīdīja Lembergam vajadzīgu likumu, ko ZZS kopā ar PLL, TB un SC arī pieņēma, un to dabūja atcelt ST.
 +12  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 21:02
Plus_opinionKristaps Freimanis " V reiteings nav tik labs kā varētu domāt"
===
???
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 21:27
Plus_opinionAldis Krikam - nu neticu es, ka kāda ministrijas izveidota darba grupa varētu kaut ko virzīt bez ministra piekrišanas.

Kad IR mēģināja jautājumu par īpašumu dāvināšanu vienai etniskai grupai novirzīt uz jautājumu par vilcieniem, tas izskatījās pēc absurda.

Bet tagad, kad ir pamats sašutumam, IR'a raksts izskatās pārāk maigs.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 21:48
lama dzeris49 Ja nav ko teikt, labāk nesakiet neko.
__________________
Sāc ar sevi.
 -7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 23:04
Magnijs Es gribu dzirdēt arī NA viedokli. Ko par šo saka Dzintars? Būs lunkans zutis vai varbūt teiks, ka, jā, mums radās aizdomas, tāpēc mēs viņu palūdzām aiziet?
 +24  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 16:00
Plus_opinionJ.Biotops Tikai bizness. Nekā personīga.
 +22  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 16:03
Plus_opinionmezavilks Nupat tālrādē, sakarā ar olimpiskajām spēlēm, kā pāvs pa priekkšu grozijās potciālais kriminālnoziednieks Lembergsa, kas aizliedza Ventspils stadionu nosaukt olimpiskā uzvarētāja Daiņa Kūlas vārdā. Tagad atkal pat Saeimā virmo šis mēslu vaboles smirdoņa. Cik ilgi tādi bērzini un citi latvijieeši ļaus ar mēsliem pilno huti uzlikt tautas galvā.
 +34  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 16:01
nulle Fui, kā drīkst šitādu rakstu publicēt.
Kādu derētu notiesāt par valsts nodevību...
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus 21 ATBILDES  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 16:07
zanE ...nu, tiešām!...piektdienas vakarā šitādu rakstu!!!....šausmas!...tagad nāksies atsaukt visus NA fanus no pludmales un nolikt pie klavieres...nežēlīgi!...:)
 +14  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 16:34
frukc neuztraucies, viss tiks noorganizēts, Tev, džerim, abc... -1000 un Ino, riņķim un citiem 'auseklīšiem' +1000 :) tas tāpat neko nenozīmē, vismaz es ceru, ka ne visiem te ir tik sūdīgi ar intelektu.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 20:38
dzeris49 Nu, VL fani - "die erste Collone marschiert, die zweite Collone marschiert..." - visi pie klaviatūras!
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 21:06
andza dzeri, vai restitūcijas :) likums nav izdevīgs Suharenko, kargineim un laventiem? Un kas TO bīda? Nu padomā, ja spēj... :)
 -6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 21:36
zanE ...andza....lēmējvara ir Saeima!...vari bīdīt, stumt vai vest - galavārds pieder Saeimas vairākumam....lai līdz tam nonāktu ir jādiskutē, jārunā, jāpierāda, jānoliedz....izvairoties runāt par restitūciju - jautājums neizgaisīs...
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 21:50
Plus_opinionAldis Zanei - kāpēc tu domā, ka NA fāni obligāti ir arī Lemberga fāni?..

Ja Bērziņš ir pieļāvis šādu likumprojektu, tad viņš ir pelnījis, lai viņu izmestu gan no ministrijas, gan no NA.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 21:52
dzeris49 Tad tas restitūcijas likums ir arguments, kāpēc "principiālais" Bērziņš var atklāti mēģināt "atmazgāt" Lembergu, pie kam ne jau pirmo reizi?
Nu tas ir stpri loģiski.

Aldis - ja NA fani nebūtu Lemberga fani, Dzintars nekad nebūtu burtiski uzspiedis Bērziņu Dombrovskim.
Iespējams, viņi nav Lemberga fani, tikai Lemberga naudas fani.
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 21:52
Plus_opinionAldis Zanei - ja tu uzskati, ka ir pamats diskutēt par valsts īpašumu dāvināšanu vienai etniskai grupai, tad kāpēc nebūtu pamata diskutēt par Lemberga atbrīvošanu no atbildības?
Visu taču izlemj Saeima, kā tu saki.

Mēģinājums uzdāvināt valsts īpašumus vienai etniski grupai ne ar ko nav labāks par mēģinājumu atbrīvot Lembergu no atbildības.
 -6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 21:55
Plus_opinionAldis Dzerim - ja tu saki, ka NA fāni ir "Lemberga naudas fāni", tad tavos vārdos nepārprotami ir dzirdams kaut kas fašisks vai stalinisks.

Ja tavā teikumā vārdus "NA fāni" aizstātu ar vārdu "žīdi", sanāktu naida kurināšana...
 -10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 22:00
dzeris49 Visi par Bērziņu un Lembergu, pseidonacionāļi tik par savu - "žīdiem" un "restitūciju", iestrēguši zēni galīgi.
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 22:04
andza pseidonacionāļi tik par savu - "žīdiem" un "restitūciju", iestrēguši zēni galīgi.

-------------
tiešām nesaskati līdzību? Dombrovskis bīda vieniem izdevīgu, Bērziņš, iespējams, citiem.
 -9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 22:12
zanE ....Aldi....esi uzmanīgāks izteicienos - valsts īpašumi?...kā tie kļuva par valsts īpašumiem, kas tos šobrīd ir ieguvis un apsaimnieko?....
...jautājums ir strīdīgs - nenoliedzami...bet satraukums par īpašumu atdošanu varētu nākt no šī brīža īpašniekiem, jo - var nākties skaidroties, kā pie šiem īpašumiem tikuši....daudziem tas varētu būt ļoti nepatīkami....un tās ir bijušās augstu stāvošās amatpersonas, likumu izstrādātāji un pieņēmēji...

...par likuma grozījumiem - kā rakstā minēts - "4.jūlijā Saeimas Juridiskajā komisijā piedāvātos grozījumus tomēr noraidīja, taču par tiem vēl būs jābalso Saeimai."....
...tātad par šiem strīdīgajiem likuma grozījumiem diskutēs un lems....
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 22:13
andza Aldi... esi uzmanīgāks izteicienos - valsts īpašumi?...
-------------------
Tas jau paliek smieklīgi. PSRS laikos bija daudz sabiedrisku organizāciju, kurām arī bija īpašumi, bet lielu daļu no tām pievāca valsts un pēc tam noprivatizēja.
p.s. Aldi, esi uzmanīgāks, Tevi vēro lielā ACS. :)
 -9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 22:30
Plus_opinionAldis Zanei - tie ir valsts īpašumi.
Pēc Civīllikuma bezsaimnieka manta piekrīt valstij.
Ja zemes reformas un denācinālizācijas laikā neviens nav pierādījis savas īpašuma tiesības uz šiem īpašumiem esošo likumu ietvaros, tad tie ir valsts īpašumi. Šeit nav un NEVAR BŪT nekā strīdīgā. Visu nosaka esošie likumi.

Likumus, protams, var grozīt. Bet tas, kas piedāvā grozīt likumus vienas etniskās grupas labā, pārkāpj vienlīdzības principus. Šādus cilvēkus pat tuvumā nedrīkst laist pie valsts pārvaldes.
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 22:42
dzeris49 Ja uz tiem īpašumiem pretendētu aizsargu organizācija, NA arī tik šausmīgi protestētu?
Kāpēc neprotestējat, kad ar TB palīdzību ne pārāk likumīgā veidā pie īpašumiem tika Straume, daudzi izbijušie funkcionāri, stukači, utt?
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 22:49
andza Ja uz tiem īpašumiem pretendētu aizsargu organizācija, NA arī tik šausmīgi protestētu?
-----------
aizsargi, jefiņ, jau pretendēja, turklāt likumā noteiktajā termiņā. Viņiem Latvijas valsts pateica, ka nekas jums nepieder un jums nav nekādas saiknes ar iepriekšējo organizāciju.
Un tagad - kopš pieteikšanās beigām pagājuši gandrīz 20 gadi.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 22:58
lama fukc neuztraucies, viss tiks noorganizēts,..
________________
kaltētus frukcus savērs uz makškerauklām un izliks brektes izstādē.
 -6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 23:06
Plus_opinionAldis Dzeris joprojām tēlo muļķi.

Ja kāds ierosinātu atjaunot īpašuma tiesības VISĀM sabiedriskajām organizācijām, tad diez vai kāds īpaši protestētu.

Protestē pret mēģinājumu uzdāvināt īpašumus TIKAI VIENAI etniskai grupai, kuŗas lielākā daļa turklāt ir iebraukusi no okupētājvalsts. Tikpat labi baltvāciešu īpašumus varētu pieprasīt Hitlers ar Gebelsu.
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 23:32
zanE ...Aldi....tieši tā! - visu nosaka esošie likumi, taču nez kādā veidā ir sabiedriskās organizācijas, kuras tomēr pie tiem īpašumiem ir tikušas, lai gan valstī nav likuma par īpašumu atdošanu sabiedriskajām organizācijām....Grūtups atstāja "caurumu" par kuru "speciālā likuma" ietvaros ar Saeimas lēmumu var izsūkt kādus tik īpašumus vēlas....tad jautājums, kāpēc ebrejiem liegts tas, kas atļauts pārējiem ar "speciālo likumu", ko apstiprina pats Bērziņš: "Ir būtiski ņemt vērā, ka biedrības (sabiedriskās organizācijas), kurām bija interese atgūt savus īpašumus, to izdarījušas vai arī TURPINA šo procesu, vēršoties LR Saeimā ar lūgumu pieņemt speciālu likumu...."
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 23:34
Plus_opinionAldis Zanei

Ir liela starpība - vai valsts uzdāvina vienu konkrētu īpašumu vienai konkrētai biedrībai viena konkrēta mērķa dēļ, vai arī valsts uzdāvina vairākus īpašumus vairāku miljonu vērtībā vienai etniskai grupai, kuŗas lielāka daļa turklāt ieradusies no okupētājvalsts.

Ja kāda jūdistu draudze lūgtu, lai viņiem piešķirtu vienu bijušās sinagōgas ēku, tas būtu savādāks gadījums, vai ne?

Starp citu, neesmu pamanījis, lai kādas valsts ārlietu ministrs rosinātu atjaunot īpašuma tiesības Aizsargu organizācijai.
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.jūlijs 2012 00:03
zanE ...Aldi....piedod, vēlreiz skaidrot to, ko esmu šeit teikusi - nav vēlmes....izlasi manus komentārus profilā - varbūt sapratīsi gan par likumiem, gan par iespējamām summām, gan morālu un ētisku žestu....par sarunām, par vienošanos utt. ...
...vēl tikai varu piebilst - nevienam īpašumus negrasās atņemt vai kādu izlikt no mājām...Kuldīgas sinagoga tam ir piemērs, kā šādus jautājumus iespējams atrisināt - sinagogas vietā ir bibliotēka, nevienam nebija doma to atņemt vai kompensāciju prasīt, bija tikai lūgums - iekārtot atsevišķu vietu, kurā būtu ekspozīcija par holokaustu un tās puses ebreju likteņiem...morāls un ētisks žests un jautājums tika atrisināts....

...neredzu jēgu sakāpinātām emocijām, kad visu var atrisināt sarunu ceļā... it kā civilizēta sabiedrība esam, bet emocijas mūs pārvērš par barbariem...
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.jūlijs 2012 00:56
nulle Bet ja nopietni - nozēlojami skatīties kā lielie brēcēji par "nacionālo jautājumu" un latviešu interesēm klusām kalpo Hūtei kura kabatas partija ZZS ir lielākais SC (un reizē arī Maskavas) draugs un sabiedrotais.

Ja jau jādekolonizē krievi kas balso par SC, tad arī latvieši kas balso par ZZS - jo atšķirības starp šīm 2 partijām nav nekādas...
 +21  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 16:11
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.jūlijs 2012 00:10
foto_29242990 Bet ja abstrahējamies no virsraksta un viedokļa konkrēti par attiecīgajām personām, tad likuma grozījumi tomēr velk demokrātiskas valsts virzienā.
 -8  Radius_box_plus Radius_box_minus 13 ATBILDES  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 16:28
dzeris49 Demokrātija nebūt nav visatļautība un nesodamība, demokrātija sodi par amatpersonu korupciju ir ļoti stingri, un taisni mantas konfiskācijas iespēja daudzus attur.
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 21:26
zanE ...nemaz tik nesen sabiedrība sašuta par tiesībsargājošo iestāžu nespēju nobremzēt Parex baņķieru īpašumu pārrakstīšanu, atdāvināšanu, izsaimniekošanu....bet tagad atkal sašutums, ka varētu konfiscēt Lemberga un citu mahinatoru īpašumus....dīvaina tauta!....
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 22:29
dzeris49 Kāda tur tauta, Bērziņš jau nav nekāda tauta, un daļa NA atbalstītāji ir tik nekritiski, ka Bērziņš varētu kaut publiskā vietā atviegloties, tie vienalga viņam aplaudētu.
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 22:36
Plus_opinionlno zanE.....nemaz tik nesen sabiedrība sašuta par tiesībsargājošo iestāžu nespēju nobremzēt Parex baņķieru īpašumu pārrakstīšanu, atdāvināšanu, izsaimniekošanu..
_____________________
Pavisam nesen JL uzstājās pret padomēm valsts uzņēmumos, iesniedza likumprojektu par referendumiem, kuru pieņēma tikai ar TP un citu kampēju partiju apgrūtinājumiem, bet tagad Vienotībai pat tas vairs nav pa prātam...
Neesmu jurists, bet ja nevienā citā ES valstīs mantas konfiskācija nav paredzēta par tādiem noziegumiem, kādi iestrādāti LV likumos? Daudzi Latvijā taču atbalsta arī nāves soda atjaunošanu:)
 -5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 22:40
dzeris49 Manuprāt, tu kļūdies, ASV, vismaz, konfiskāciju, atstājot tikai pašu minimumu, pielieto ļoti bieži, bet, pat, ja nē, nevienā ES valstī nav tāda korupcija un ēnu ekonomika, kā Latvijā, ko tiesas vēl vairāk atbalsta ar maigiem sodiem, un vēl samazināt par to sodu, tas vispār ir neprāts.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 23:01
Plus_opinionlno dzeris49. ..nevienā ES valstī nav tāda korupcija un ēnu ekonomika, kā Latvijā,
__________________________
Kā tu to zini? Rumānijā, Bulgārijā, Lietuvā, Itālijā, par Grieķiju sakarā ar draudošo defoltu taču esi lasījis? Kā ar korupciju ES komisijās?:)
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 23:06
lama ..arētu kaut publiskā vietā atviegloties, tie vienalga viņam aplaudētu.
________________
ko arī
dzeris49 jau labu laiku dara šai tīmekļa vietnē.Ka tik nesanāk pašam savākt...
 -6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 23:09
Plus_opinionlno lama. ZanE Tev izteica komplimentu - Tu atšķirībā no citiem NA atbalstītājiem saprotot par ko Zane šeit runā:) Ievērtē:)
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 23:13
dzeris49 Ino - mums jāpriecājas, ka mums nav kā Rumānijā, varbūt, salīdzināsim sevi ar Vāciju vai kaut vai Igauniju?
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 23:19
Plus_opinionlno dzeris49. Neesmu dzirdējis, ka Vācijā kāds tā uztrauktos par krievu vai turku "tiesībām"?:)
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 23:41
Mikijs Klau, lama, vai tu gadījumā nakts melnumā nestāvi uz Lienes ielas, medīdama galīgi piemāvušos klientus, kuriem nav svarīga kvalitāte, bet tikai iespēja? Leksika tev atbilstoša.
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.jūlijs 2012 04:42
Plus_opinionlno Mikijs. Diez vai vajadzētu kādu pamācīt, ja pašam sutenera leksika?:)
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.jūlijs 2012 14:01
Plus_opinionlno dzeris49. Kad ASV uzņēma ES???:)
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.jūlijs 2012 20:13
KRUSTTEVS ja situaciju vertee distanceti no lemberga gadijuma...tad mantas konfiskacija ir istakaa pretigaakaa sarkano ieviesta norma kad bolseviki cinijaas ar kulakiem..taa ari tas palika padomju likumdosanaa..jo atrak to izraus ar sakneem jo labak..
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 16:45
Plus_opinionKristaps Freimanis administratīvs sods arī ir "mantas konfiskācijas" paveids. Protams, ir svarīgi rēķināt reālus zaudējumus, nevis visu atņem, un miers.
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 17:10
Plus_opinionAldis Sods ir juridisks ierocis. Pats par sevi tas ir neitrāls.

To var izmantot ļauniem mērķiem (kā padomju okupācijas laikos), tā arī labiem mērķiem.
Kāpēc Latvijas valsts nevarētu to izmantot labiem mērķiem?

To var piemērot arī pret dažādiem karginiem, antonoviem utt. Ne tikai pret slesieriem, šķēlēm un lembergiem.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 22:04
Plus_opinionEbenemezers stipendiaats ir un paliek stipendiaats , lemberga marionete , taads veel par ministru tika iestumts , kauns un negods ...
 +16  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 16:48
galantais nu re arī NA patiesā seja, kamēr bļauj un gāž žults lietu pāri citiem- tikmēr pa kluso uz vienu roku ar Saskaņas Centru strādā Lemberga labā :)
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus 6 ATBILDES  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 17:00
Plus_opinionAldis Kāpēc lai viens partijas biedrs būtu visas partijas seja?

Tad jau Zaķis ir Vienotības seja, tavuprāt?
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 22:05
dzeris49 Un tā jūsu partija, uzņemot tur Bērziņu, un bīdot to TM, neko nezināja, kas viņš ir, kāda viņam pagātne, utt?
Lasīt neprotat, bijāt pilnībā "iegājuši sevī"?
Un tagad kā no plaukta nokrituši?
kurš tad tam ticēs?

Un Zaķis nekādus likumus nepārkāpa, tikai ētiku, salīdzinot ar Bērziņu viņš ir svētais.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 22:54
andza Un Zaķis nekādus likumus nepārkāpa, tikai ētiku, salīdzinot ar Bērziņu viņš ir svētais.
--------
kādus likumus ir pārkāpis Bērziņš? :)
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 23:00
dzeris49 Formāli nekādus, pie rociņas jau pieķerts nav, bet, stipri aizdomīgi uz korupciju tik kvēla mīlestība uz to Lembergu.
Tai centrāltirgū jau arī viņš knapi tika cauri, tur arī viss bija uz likuma pārkāpuma robežas, un pie pirmās ministrēšanas bīdīja klaji prettiesisku likumu Lemberga vajadzībām, ko atcēla ST.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 23:06
Plus_opinionAldis Dzerim
Aizstāj savā savārstījumā vārdu "Bērziņš" ar vārdu "Zaķis". Nemainīsies it nekas.
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 23:34
Plus_opinionlno dzeris49...Un Zaķis nekādus likumus nepārkāpa, tikai ētiku, salīdzinot ar Bērziņu viņš ir svētais.
__________________
Vai eļlas lampiņu pie Zaķa bildes jau aizdedzināji?:)
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 23:53
Pikaso Dīvaini - raksts jau stundu kā publicēts un nevienas kaismīgas tirādes par NA biedru kristālšķīstību? Atceros, ka kārtējā nejēdzīgā tiesas sprieduma sakarā NA rakstoņas vienbalsīgi un visā nopietnībā apgalvoja, ka tieslietu ministram kā izpildītājam neesot nekādas likumdošanas iniciatīvas tiesības, viņš, proti, tieslietu ministrs, esot "tikai administrators", kam jāgādā, lai tiesneši būtu apgādāti ar tualetes papīru, citu funkciju viņam neesot ...
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 17:02
dzeris49 To jau apgalvoja "riņķī apkārt".
Redz, nevienu likumprojektu, kas uzlabotu tiesu darbu, izstrādāt laiku neatrada, Lembergam vajadzīgam likumam gan atradās gan laiks, gan resursi.
Tādas viņam prioritātes.
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 21:57
Plus_opinionKristaps Freimanis "var piekrist tam, ka tas nav humāni, ka citās valstīs to nepiemēro"
===
Tad jau jāierosina, lai citās valstīs arī piemēro, lai būtu "humāni"...
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 17:02
Plus_opinionKristaps Freimanis "soda mēra"
==
varbūt var sarunāt ar tiesību spečukiem, ka "soda mērs" vnk pārtop par "sodu", nekādu "mērīšanu" neredzu... kaitina tie krievu kalki
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 17:05
Opapus Risinājumu jau sen varēja atrast, ieviešot t.s. vainas prezumpciju. Proti - līdzekļi, kuru godīgo izcelsmi līdzekļu turētājs nevar pierādīt, automātiski tiek uzskatīti par noziedzīgā ceļā iegūtiem. Tad arī nevajadzētu saglabāt boļševiku izdomājumus.
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus 6 ATBILDES  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 17:16
nulle Privātpersonām to diez vai vajag, taču juridiskām un amatpersonām gan...
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 17:19
Krix Nevainības prezumpcija ir bijusi/ir/un būs viena no demokrātiskas sabiedrības pamatsastāvdaļām... Jūs kādu liberālo totalitārismu piedāvāsiet jeb pats esat sirdī boļševiks ?:)
 -5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 17:23
Pikaso Nevainības prezumpcija būtu piemērojama varbūt svētajai Marijai, visiem pārējiem tā ir "nevainīguma"prezumpcija. Papildus nevainīguma prezumpcijai pastāv tāda lieta kā "burden of proof", t.i., pierādīšanas pienākums, un to jebkurā demokrātiskā valstīt var noteikt katram, kura mantas izcelsme pa gabalu smird pēc nelikumīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas.
 +12  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 17:28
nulle Privātpersonām, protams - bet amatpersonām būtu jāatskaitās par katru santīmu.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 17:29
dzeris49 Nevajag jaukt nevainības prezumpciju ar legālo prezumpciju, kad aizdomās turamajam pašam jāpierāda savu līdzekļu un īpašumu izcelsmes legalitāti, tāda ir daudzās valstīs.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 21:11
Opapus Dzeris49
Kurš te ko jauc, prātvēder?
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.jūlijs 2012 22:51
Kusunoki Masashige 楠木 正成 Ak, šausmas, jenoti, jūs esat garīgi slimi. Viss, kas varbūt kaut kā, kaut kad nebūt nekad, iespējams varbūt būs izdevīgs hūtei ir slikti un noliedzami pēc definīcijas.
Un visi, kas kaut ko tādu dara ir hūtes cilvēki no dzimšanas līdz miršanai. Jenoti, aizejiet pie psihoterapeita, jūs jau paliekat smieklīgi.
 -15  Radius_box_plus Radius_box_minus 14 ATBILDES  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 17:30
Pikaso Blēžu baram grūti laiki, katram kroplim jāskrien paligā? Vai tad Puķu Ansis arī satraucies, vai kā?
 +14  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 17:32
Plus_opinionKristaps Freimanis Daļēji Tev var piekrist, tomēr tā īsti laikam pasākumu varētu novērtēt vien izlasot pašus grozījumus. IR un citi (biežāk) savu "revolucionāro intuīciju" tiešām ne vienmēr saskaņo ar faktiem (jo to nav/tie nav pieejami), tomēr - ja šamie kļūdās - nav nekāda diža skāde (apskādētais Bērziņš gan varētu iebilst un varbūt pat patiesāties), bet, ja nekļūdās, tad tiek apturētas dažas nelāgas lietas.
=
Cita lieta, ka īpaši stiprināt sociālo paranoju nevajadzētu.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 17:42
Editor_opinionNellija Ločmele Lūdzu, izlasiet grozījumu, ko rosina tieslietu ministrs, un novertējiet!
Te saite uz priekšlikumu tabulu, kas tika skatīti 4.jūlijā:

titania.saeima.lv/LIV...
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 22:01
Plus_opinionAldis Saite uz grozījumiem ir laba lieta, bet vēl labāk būtu citēt "labākos" priekšlikumus. Kuŗš tad tērēs laiku, lai izlasītu visus tos priekšlikumus un salīdzinātu ar pašreizējo redakciju...
 -5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 22:18
zanE ...Aldis...pasarg, Dievs!...lasiet vien paši - izdariet secinājumus, domājiet!...citādi tūlīt uzradīsies "pareizie", kuri pārmetīs tendenciozitāti...:)
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 22:32
dzeris49 Aldis - ja negribi "tērēt laiku", un vispār neesi lietas kursā, par ko tad tu te vispār komentē?
Neesi lasītājs, esi rakstītājs?
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 22:39
Plus_opinionAldis Zanei.

Secinājumus katrs izdarīs pats.

Esmu piedāvājis citēt, nevis izteikt apgalvojumus.

Ja tiktu citēti, piemēram, trīs spilgtākie piemēri, tad pat lielākajam sliņķim nebūtu nekādu ilūziju.

Bet ja piedāvā izlasīt gaŗus palagus, kas sarakstīti neērtā veidā, turklāt lielākā daļa no šī teksta varētu būt neitrāla un neinteresanta, tad var rasties arī aizdomas, ka atsauce ir ielikta maldināšanai - vienalga neviens nelasīs, bet varbūt kāds noticēs nelasot.
 -5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 22:50
zanE ...paldies, Nellij, par saiti!....vēl būtu interesanti uzzināt darba grupas sastāvu, kas strādājuši pie likuma grozījumiem....
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 22:52
zanE ...Aldi...ar slinkumu nav jālielās....:)
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 22:54
Plus_opinionAldis Zanei

Tad esi tik čakla un nocitē šeit trīs graujošākos piemērus.
Tas palīdzētu pārliecināt cilvēkus, ka tev ir taisnība.

Citādi rodas aizdomas, ka nav nekā citēšanas vērta...
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 23:37
zanE ...Aldi....šeit lielākā daļa izdara secinājumus un vērtējumus, neiedziļinoties teiktajā, pietiek, ka to saka cilvēks, kurš nav tīkams, lai ieslēgtos smadzeņu bremze....
...diemžēl, diskusija šeit nav galvenais, galvenais atrast iemeslu uzbraucienam....tā kā - būs vien jāmeklē pašam...var izrādīties, ka "graujošākais" mums katram savs....:)
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.jūlijs 2012 01:08
Editor_opinionNellija Ločmele Neilgi pēc publicēšanas papildinājām ziņu ar diezgan izsmeļošu uzskaitījumu. Starp priekšlikumiem, kas iesniegti komisijā uz 2.lasījumu, lielākā daļa ir tieši Bērziņa grozījumi, kas ierosina atcelt mantas konfiskāciju vispār vai ari padarīt to neobligātu.

Priekšlikumi attiecas uz ļoti daudzām jomām - nevar saprast, vai (ex)ministrs tiešām vēlas fundamentāli reformēt sodu sistēmu un mantas konfiskāciju faktiski likvidēt kā šķiru, vai arī to priekšlikumu ir tik daudz tikai tāpēc, lai neizceltos tie daži, kas personīgi noderētu dažiem ietekmīgiem tiesājamajiem. Par to katrs var izdarīt secinājumus pats.


Bērziņa priekšlikumi ietver gan noziegumus pret valsti (piemēram, spiegošana, terorisms, kaitniecība), gan personas veselību, tikumību (sutenerisms, iesaistīšana prostitūcijā), gan īpašumu (zādzība, laupīšana, krāpšana, piesavināšanās, izspiešana), tāpat noziedzīgus nodarījumus tautsaimniecībā (piemēram, kontrabanda, narkotiku aprite, naudas atmazgāšana, izvairīšanās no nodokļiem), kā arī noziegumus valsts dienestā - kukuļņemšanu, valsts amatpersonai noteikto ierobežojumu pārkāpšanu, neatļautu piedalīšanos mantiskos darījumos.
 +12  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.jūlijs 2012 14:05
Plus_opinionlno Nellija Ločmele. Paldies par saiti, bet varējāt gan apskaidrot tādiem aprobežotākiem kā es, kā šie grozījumi izdevīgi tieši Lembergam. Citādi tāpat kā 1. sērijā Pasažieru vilciens - troksnis liels, bet pierādījumu nav:)
Lai nebūtu pārpratumu uzsvēršu, ka man Bērziņa labojumi nepatīk, bet man nav saprotams to sakars ar Lembergu. Vai Lembergs nodarbojas ar sutenerismu, viņu tur aizdomās par pedofīliju?
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.jūlijs 2012 14:11
Luix Nu tak nē!
Ja jau NA, tad atbalstot visu to ko Lembergs gribot...
"atsaucas arī uz Latvijas Universitātes Juridiskās fakultātes dekānes Kristīnes Stradas-Rozenbergas pētījumu. Pēc Ir.lv rīcībā esošās informācijas, Strada-Rozenberga vairākkārt minēta kā ZZS kandidāte [..un..] pārstāvji gan no prokuratūras, gan tiesas, advokatūras un citi eksperti.
______________
VISI NELIEŠI!!!
Pavelk uz jaunību, kad "anarhisms" "bija modē"
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.jūlijs 2012 23:05
Kusunoki Masashige 楠木 正成 Kad, jenots iet gulēt, tad viņš apskatās vai zem gultas nav hūte, kad pieceļās, tad pārbauda visus skapjus un paskatās zem tepiķa vai pa nakti hūte nav ielavījies.
Jenots baidās no hūtes, kā velns no krusta.
 -19  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 17:36
Plus_opinionKristaps Freimanis PS. beidz nodarboties ar Bendika leksiku, šis, protams, ir foršs džeks, vien sens.
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 17:43
Plus_opinionAldis pacietīgajam investoram

Ja tu teiktu "Dzeris baidās no NA, kā velns no krusta", tam būt vairāk loģikas.
 -6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 22:19
Kusunoki Masashige 楠木 正成 Katru, kurš domā savādāk, jenoti apsaukā par kropli, blēdi vai blozgu. Tāpēc, ka viņi ir jenoti un šausmīgi baidās, ka hūte viņus nomedīs.
 -21  Radius_box_plus Radius_box_minus 5 ATBILDES  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 17:38
Pikaso Nu, bērniņ, vai esi visu sakāmo izbrēcis? Tagad nošņauc snīpīti, lai purdulīši netek zupītē, un nomierinies.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 17:41
Kusunoki Masashige 楠木 正成 Vai šīs rupjības ir visas tavas intelekta spējas, diezgan nožēlojami, kā Bolšteins vakar teica, tad viss jenotu intelekts ir outsorcēts uz Ošleju.
 -7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 17:43
Plus_opinionlno ABC. Pie kura dzeju meistara mācījies?
 -6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 17:49
lama lno ABC. Pie kura dzeju meistara mācījies?
____________________
Trīsburtu kombinācija uz havajas sienas-ABC?
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 23:12
fretka ...un blakus pakarināts žetons.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  7.jūlijs 2012 07:42
Kusunoki Masashige 楠木 正成 Jenoti jau 5 gadus ir pie varas, bet tā arī neko reālu pierādīt un hūti iesēdināt nav spējuši. Vienīgais panākums ir hūtes iesniegums ECT, tāpēc arī jāsāk meklēt hūtes cilvēki visos iespējamos pakšos un skapjos. Jenoti baidās no hūtes, kā Ļeņins no buržāzijas un, katrs jenots, kurš ticies ar hūti ir iznīcināms un nododams tribunālam, tāpat kā Pavļiks nodeva savus vecākus.
 -16  Radius_box_plus Radius_box_minus 6 ATBILDES  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 17:42
Plus_opinionKristaps Freimanis Tu tiešām esi "pacietīgs". Vien laikam "trollis", ne "investors".
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 17:45
Kusunoki Masashige 楠木 正成 Kāpēc trollis? Vai esmu ko palaidis garām, atvainojos par naivu jautājumu?
 -10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 17:48
Kusunoki Masashige 楠木 正成 Bet, ja godīgi, tad nepiederu nevienam grupējumam, ne partijai. Nevienu arī neatbalstu, bet šobrīd Vienotība liekas melīgākā un liekulīgākā no esošajiem varnešiem.
Kādreiz Ošlejs solīja ko sociāldemokrātisku, bet beigās pievienojās Vienotībai un čuš vien iznāca.
Visas partijas ir tik šausmīgi labējas un tautu nīstošas, ka bail, krievu blēžus ieskaitot.
Savukārt visi sociāļi beigās izrādījušies tie paši labējie, tikai vēl lielāki meļi.
Manuprāt, tā arī ir Latvijas politikas un sabiedrības lielākā problēma, ka sociāla, uz taisnīgumu, vienlīdzību un galu galā uz cilvēcību orientēta spēka neatrast.
Tāpēc arī cilvēki brauc prom un tāpēc arī cilvēks cilvēkam vilks šajā valstī, bet tā jau ir cita saruna, kuru šajā "IR" un vispār Latvijā tik drīz neieraudzīsim.
Kad paliks kādi 500.000,00 iedzīvotāju, tad varbūt.
 -13  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 17:59
nulle Tos kuri ir ņēmuši naudu no hūtes - tos tiešām jāiznīcina - ja ne nošaut tad aiz restēm gan...
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 18:21
nulle bet tā jau ir cita saruna, kuru šajā "IR" un vispār Latvijā tik drīz neieraudzīsim.
-------------------
Tad nevis gānies komentos, bet uzraksti kaut vai sakarīgu bloga ierakstu ar savām domām un sāc to sarunu...
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 18:24
Plus_opinionKristaps Freimanis "Vai esmu ko palaidis garām"
==
Protams.
1) Tu palaidi garaam iespeeju iztikt bez "jenoteeshanaas", kaa arii 2) iespeeju kaut cik jeedziigi argumenteet, saistiibaa jautaajumu, kuraa Tava poziicija ir pietiekami pamatojama (t.i., ir diezgan labi argumenti).
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 21:34
Plus_opinionlno Laiks visu noliks savās vietās, bet šobrīd liekas, ka tiek demonstrēta sāgas Pasažieru vilciens 2. sērija. Atcerieties Briljantu rokai arī bija 2. sērija Kaulainā kāja?:)
 -9  Radius_box_plus Radius_box_minus 8 ATBILDES  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 17:46
dzeris49 Noliks, noliks, kā nolika TB, tā noliks NA, un daudz ātrāk, kā tu domā.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 21:59
Plus_opinionlno Dzeris49. Nolika LC, TP, LPP, JL:) Tagad JL tāpat kā TB var pastāvēt tikai apvienībā, tā kā nolaid tvaiku:)
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 22:07
Plus_opinionlno dzeris49, zanE.
lūk, jums Jautājuma _4 komentārs par Parādnieka māti un paskaidrojums kā tiek organizēti ministru biroji un par jūsuprāt it kā nepieciešamajiem konkursiem:
Nu ministra birojs ir ļoti specifiska lieta. Tiem, kas tur strādā ir terminētie līgumi, kas automātiski izbeidzas ar brīdi, kad ministrs demisionē vai valdība krīt. Piemēram, pašreiz Bordānam ir jāpārslēdz līgumi ar Bērziņa biroju. Un ja viņš kādu grib mainīt, tad tas ir brīvs bez paskaidrojumiem. Uz šiem amatiem konkursi nav jārīko. Un padomajat paši, cik cilvēki pieteiktos uz darbu, kas varbūt no mēneša līdz pāris gadiem-vidēji Latvijā. Un neviens nezina, cik šai reizē būs. Un te es domāju kvalificētus cilvēkus.
Godīgi sakot, ka man arī pirmā reakcija bija izteikti noraidoša, bet tad es apskatīju CV...Ziniet es pirmo reizi redzu, ka kādam ministra biroja vadītājam ir tik pieklājīgs CV.
Un par radniecību...Nu VARAM valsts sekretāra Antonova sieva ir IZM Ķīļa biroja vadītāja. Nū...Un kur tik un kas nav tajos birojos...
Nu tāda ir mūsu partiju prakse.
Bet Parādnieka mātes CV mani tiešām pārsteidza. Jo nu tas gan nav pēc partiju ierastās prakses. Patīkami pārsteidza.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 22:10
Plus_opinionAldis Dzerim

Kāpēc tu jauc nācionālās idejas ar atsevišķu cilvēku rīcību?

Protams, atsevišķi NA biedri var nodarīt kaitējumu NA tēlam, bet tas ne par mata galu nemazina nācionālisma vērtību.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 22:25
dzeris49 Tās "nacionalās idejas" ir tikai aizsegs blēdībām, neesi vēl to pamanījis?
Kas tad jums, "ideālistiem", lika sasieties ar TB blēžiem, bīdīt tos amatos, utt?
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 22:43
Plus_opinionAldis Dzerim.

Ja pieņemtu tavu paranoidālu domu, ka visi NA biedri ir blēži, tad tik tiešām varētu tev piekrist, ka laiks visu noliks savās vietās, un NA vietā nākotnē nāks īstā nācionālistu partija.

Nācionālisma vērtība nav atkarīga no atsevišķu cilvēku rīcības. Civīlizācijas mēdz sabrukt, bet nācionālisms paliek (pat ja to sauc citā vārdā).

Bet ja tu apšaubi visus "NA fānus" (bet tie ir visi cilvēki, kas balsojuši par NA, kā arī daļa cilvēku, kas nav par viņiem balsojuši), tad tev derētu paskatīties spogulī. Baidos, ka tu tur neieraudzīsi ne dēmokratijas pazīmes, ne vienlīdzības iedīgļus, ne vārda brīvības vaibstus, ne arī ko citu, ko tu mēdzi aizstāvēt šajā vietnē. Tas tikai parāda, ka tavi vārdi ir blefs.
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 23:00
dzeris49 Jā, jā, piekrītu, taisni "nacionalisti" no NA ir labākā un idejiskākā tautas daļa, kā savādāk.
Ar Rasnaču un Bērziņu priekšgalā un Iesalnieku un Parādnieku pakaļgalā.
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 23:10
Luix Nē taču!
Labākā daļa ir ar Zaķi un Jaunupu 1) priekšgalā, un Āboltiņu 2) ar Kamparu 3) pakaļgalā
____________________

1)Basketbola klubs „VEF Rīga” vairāk kā gadu saņēmis ziedojumus no SIA „Kravu termināls” 1000 latus mēnesī. Valsts ieņēmumu dienests aizturējis vairāk kā 50 šim uzņēmumam piederošus kravu konteinerus un šobrīd tam ir atņemta licence, ziņo TV3 raidījums "Nekā personīga".

SIA Kravu termināls ir iesaistīts kriminālprocesā pret Vladimiru Vaškeviču. Viņš centies piekukuļot Muitas priekšnieku Tāli Kravali, lai tas rīkotos “Kravu termināls” interesēs.

Kā intervijā „Nekā personīga” atzīst basketbola kluba VEF Rīga padomes priekšsēdētājs un „Vienotības” vēlēšanu kampaņas vadītājs Edgars Jaunups, viņam ar Vaškeviču dažas nedēļas pirms amatpersonas aresta bija tikšanās. Tās laikā Vaškevičs esot lūdzis nepieļaut strukturālas pārmaiņas Muitas kriminālpārvalē, kuru vadīja Vaškeviča bijušais kolēģis Marjans Burijs.
nra.lv/latvija/55022-...
2) www.ir.lv/2011/7/14/a...
3)Ekonomikas ministra Arta Kampara 2011.gada aprīlī VID iesniegtā valsts amatpersonas deklarācija par 2010.gadu radīja daudzus jautājumus. Pēc portāla Pietiek.com intereses A.Kampars sniedza skaidrojumus un precizējumus, kas radīja vēl vairāk neskaidrību. Turklāt Vienotības Ētikas komisijas un citu šīs apvienības deputātu reakcija bija nogaidoša un pretrunīga. Jau pirms 2010.gada vēlēšanām bija skaidrs, ka A.Kampara finansiālais stāvoklis nav spožs. Pirmkārt, viņam bija apjomīgs kredīts, kura ikmēneša maksājumi prasīja lielu daļu no ministra algas. Otrkārt, viņam piederošais uzņēmums Ronis cieta lielus zaudējumus. 2010.gada deklarācijā atklājās, ka Kampars ir samazinājis savas personiskās kredītsaistības par aptuveni 70 000 latu. Viņa norādītie ienākumu avoti radīja pamatotas šaubas par līdzekļu izcelsmi. Kampars apgalvoja, ka 27 000 latu ir sievas dāvinājums, lai gan Kampara sievas oficiāli zināmie nekustamo īpašumu darījumi bija mazāki par dāvināto summu. Šaubas radīja arī otrs darījums - 35 000 latu drošības naudas maksājums no iespējamā SIA Ronis pircēja. Ministrs atteicās atklāt pircēja vārdu, turklāt pircēja veiktā due diligence pārbaude pirms uzņēmuma iegādes vilkās netipiski ilgi.
www.deputatiuzdelnas....
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  8.jūlijs 2012 23:14
Plus_opinionBerta NA sāk parādīt savu īsto seju. Patrioti, ha-ha!
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 20:22
Plus_opinionAldis Bet tu ar savu komentāru parādījusi savu seju :)))
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 22:27
dzeris49 Jā, nevis seja, bet, atbaidošs liberasta - kosmopolīta purns ar atņirgtiem zobiem, gatavs ķerties patriotiem pie rīkles!
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  6.jūlijs 2012 23:26

Pievienot savu viedokli

    Lai pievienotu viedokli ⎯

    vai