IR

Bērziņa ultimāts: nebūs jauna ministra bez vienošanās restitūcijas jautājumā

Viedokļi

j_zalitis Plāns ar PV un saistītajiem izgāzās, tagad iedarbināts plāns B - "pakačāsim" populismu, ja jau mums ir tāda iespēja.

Ja tas būtu kāds cits, kas runātu par ebrejiem, būtu puslīdz ticami, bet Bērziņš..
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus 7 ATBILDES  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 10:20
Plus_opinionlno j_zalitis ... Plāns ar PV un saistītajiem izgāzās...
__________________
Vai varētu palūgt pierādījumus, ka tāds vispār bijis un kādā veidā izgāzies, jo nevar izgāzties tas, kas nav bijis:)
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 10:23
galantais + vēl deficīts ar ministru kandidātiem partijā, jāiepauzē...
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 10:27
Plus_opinionlno j_zalitis. Uzdāvināsi man pāris tūkstošus vai "ķačāsi populismu" ?:)
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 10:33
roberts_j Es arī esmu skeptisks par Bērziņa demisijas publiski pausto un patieso iemeslu sakritību, bet tomēr izvairītos no šādiem kategoriskiem apgalvojumiem j_zalisa kungs.

Par tiem vilcieniem vienīgie, kas kaut ko ir teikuši, ir IR, un nekādas citas ticamas informācijas noplūdes par vilcienu jautājuma un Bērziņa demisijas saistību neliecina. Tā kā nevajadzētu tomēr būt tik kategoriskam, ka beigās nesanāk palikt smieklīgam, jo pagaidām izskatās, ka vilcieni ir tikai IRiešu publiski pausta viena no versijām kā varētu būt, un nekas vairāk. Pagaidām izskatās, ka tā arī paliks.

Un paudīšu savu viedokli - es arī esmu kategoriski pret kaut kādu īpašumu restitūcijas jautājumu risināšanu tagad, kad visa denacionalizācija un īpašumu atdošana beigusies. Un vienalga kādu iemeslu dēļ Bērziņš ir demisionējis, bet šis jautājums ir aktualizēts un es pat vairāk kā esmu pārliecināts, ka beigsies ar pozitīvu iznākumu manā skatījumā (nekādi izņēmumi ebrejiem netiks doti), tādējādi Bērziņa demisijai pagaidām redzu tikai un vienīgi pozitīvu rezultātu. Jo valdība arī nu nemaz dēļ šīs demisijas nešūpojas un netiek šūpota.

Ja ebreji kaut ko grib par otrā pasaules kara rezultātā zaudētajiem īpašumiem (it īapši kompensācijas), tad Latvijai tur ir maz sakara, lai vēršas pie Vācijas un Krievijas (kā PSRS mantinieces). No nabaga vāciešiem šie jau laikam tik daudz izspiež naudu, ka tur vairs neko nedabūs, tā kā atliek šiem vien Krievija. Bet atkal problēma - tie, kas te uzstāj uz to īpašumu restitūciju, izskatās lieli Krievijas draugi un pat varbūt sastāvdaļa. Nevilks taču naudu ārā no savas kabatas.

Ir pat ebreji, kas uzskata, ka holokausta izmantošana kompensācijām ir nekas vairāk kā tikai bizness. Slavenākais laikam ir Normans Finkelšteins.

 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 10:47
klusais j_zālītis - ir kādas 6-7 versijas par demisijas iemesliem. PV bija pirmā , bet nu ir otrajā plānā . Patreiz visvairāk tiek runāts par stipendiātu lietu. Kas smieklīgi, tad tas , ka neviens netic oficiālajai versijai :)
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 13:09
roberts_j klusais: ...Kas smieklīgi, tad tas , ka neviens netic oficiālajai versijai
___________________

Tas tādēļ, ka demisija izskatījās sasteigta, pēkšņa un no Bērziņa puses pirms tam nesaskaņota ar savu partiju. Ja vispirms būtu nācis kaut kāds partijas paziņojums un tad demisija, tad tas būtu ticami.

bet tas, kā jau minēju, neizslēdz to, ka Bērziņš par ebreju īpašumu restitūciju pauž savu patieso viedokli.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 14:05
zanE ....roberts_j..."Ja ebreji kaut ko grib par otrā pasaules kara rezultātā zaudētajiem īpašumiem (it īpaši kompensācijas), tad Latvijai tur ir maz sakara..."

...būsim tomēr korekti - Latvijai ir vistiešākais sakars....ne Vācija, ne Krievija šos īpašumus sev līdzi nepaņēma, tie tiek izmantoti, pārdoti, pirkti, iznomāti un kāds no tā gūst labumu...tā teikt - re, ku' labi, atradu nošauta žīda zelta lādi, nu varēšu zelta zobus ielikt....skan nekorekti, vai ne?....
...noliekot emocijas malā, lai runātu par īpašumu atdošanu, kompensāciju izmaksu - ir jānoskaidro,kas ir šie īpašumi....tas ir morāles jautājums!... ne vienmēr īpašumu atdošana notiek naudā, vai graudā....arī simbolisks žests, kāds tas bija Kuldīgas gadījumā - bijušās sinagogas telpās iekārtota bibliotēka un neviens to negrasās atņemt, tikai lūdza iekārtot atsevišķu stūrīti telpā, lai stāstītu par ebreju pārciesto....jautājums tika atrisināts....

...šodien ļoti labs raidījums "Krustpunktos", ar visu Saeimā esošo partiju pārstāvjiem - saruna par restitūcijas jautājumu....iesaku paklausīties, kliedēs daudzas neskaidrības....
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 18:36
Plus_opinionlno Loģiski. Tikai ar tādu nostāju NA var saglabāt vai paplašināt savu atbalstītāju loku.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus 4 ATBILDES  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 10:21
frukc domā, ka tai mazizglītoto un ksenofobisko akā ir vēl kas smeļams? es gan ceru, ka pašreizējais % ir maksimums ko tie brūnie zagļi var savākt.
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 11:30
ARTs es gan ceru, ka pašreizējais % ir maksimums ko tie brūnie zagļi var savākt.
--------------------------------------------------------------

Cerība mirst pēdējā. Vēl laikam gads-pusotrs tikai palicis ? :)
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 11:36
Plus_opinionlno frukc. Tiešām esi absolvējis Sorbonu? Vai tikai ne Turību?:)
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 11:37
zirnekliene Šeloba Kāds sakars prasībai likvidēt, nevis legalizēt koloniālisma sekas, kā arī neizcelt vienu nacionālo minoritāti kā "vienlīdzīgāku" citu starpā ar "ksenofobiju" vai "mazizglītotību"? Pirms lieto jēdzienus, noskaidro, ko tie nozīmē.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 11:38
dzeris49 Centrāltirgus blēdis stāda ultimātus valdībai, tik tālu nu esam tikuši.
Bet, NA rīcība jau pilnīgi prognozējama un šai partijai klasiska - sava reitinga celšana, absolūti ignorējot valsts tēlu un citu partiju viedokļus, ar populisma palīdzību, izmantojot ksenofobiju un ienaidnieka tēla radīšanu.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus 24 ATBILDES  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 10:30
Plus_opinionlno Šausmas, dzeri, šausmas!:) Tavs viedais vārds tiek gaidīts arī pie: www.ir.lv/2012/6/26/b... Tur nacionālisti pavisam raspojasaļis:)
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 10:33
Dāvids Vikmanis Bet nupat viņi ir galīgi saspiedušies - NA patiešām gribās no koalīcijas izlidot? Kāda jēga?
 -5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 10:35
dzeris49 Tas jau izskatās tiešām pēc sazvērestības teorijas, bet, varbūt, Bērziņa galvenais mērķis ir ZZS iedabūšana koalīcijā, nevis NA palikšana koalīcijā, varbūt, viņam un vēl dažiem NA ir laba motivācija no Lemberga, un tāpēc viss tas sarīkots?
Un, pie reizes, pacelt savas partijas reitingu, patēlojot "principālos mugurkauliniekus"?
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 10:39
Dāvids Vikmanis Nu nez, tad tur jābūt patiešām daudznuļļu motivācijai, jo Bērziņām ar finansēm viss ir skaisti. Plus, reitings, domāju, gāzīsies lejā, jo "principiāls infantīlisms" diez vai patiks lielai daļai viņu elektorāta.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 10:46
dzeris49 Atkarīgs no tā, kas NA elektorātam ir prioritāte - loģiska rīcība un vēlme atrast kādu kompromisu, kas nekaitēs valsts tēlam, vai "taisnais mugurkauls" par jebkādu cenu, nerunājot par tādu "nemīlestību" pret ēbrejiem, kas tur daudziem raksturīga.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 10:52
roberts_j dzeris49: Tas jau izskatās tiešām pēc sazvērestības teorijas, bet, varbūt, Bērziņa galvenais mērķis ir ZZS iedabūšana koalīcijā, nevis NA palikšana koalīcijā, varbūt, viņam un vēl dažiem NA ir laba motivācija no Lemberga, un tāpēc viss tas sarīkots?
________________________________

Pēc sazvērestības teorijas drīzāk izskatījās ietekmēt kaut kā nezin kā vilcienu lietu ar demisiju. Versija par ZZS ievilkšanu koalīcijā ir daudz ticamāka, un tad var risināt visādus jautājumus, i par vilcieniem, i par ko citu. Bet kā jau teicu citur, tad NA tur īpaši nebūs pie vainas, drīzāk Bērziņš un varbūt vēl kāds vecais TeBešņiks ir vienojušies ar Ventspils virzienu.

Bet par ksenofobiju gan nevajag muldēt, izskatās diezgan stulbi no jūsu un visu citu puses te kaut kur redzēt ksenofobiju.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 10:53
Plus_opinionlno dzeris49..nerunājot par tādu "nemīlestību" pret ēbrejiem, kas tur daudziem raksturīgs.
______________________
Tāda nemīlestība piemīt visu partiju atsevišķiem cilvēkiem, NA nav izņēmums. Antisemitisma līmenis Latvijā nav augstāks kā citur Eiropā.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 11:00
dzeris49 Viss, kas saistīts ar ēbrejiem, saasināta un jūtīga tēma, un visa tā histērija, ko Bērziņš un Co sacēla ap to ēbreju īpašumu restitūciju, valsts tēlam par labu galīgi nenāk, un daudz kur tiks traktēti taisni, kā antisemītiski izlēcieni.
Kāda vajadzība Bērziņam patreiz bija nākt ar ar kārtējiem paziņojumiem un šantāžu un saasināt situāciju, ja Dombrovskis jau piedāvāja visu risināt koalīcijas ietvaros?
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 11:09
zirnekliene Šeloba Tev nešķiet, ka mums tā "pozitīvā tēla uzturēšana" sāk izmaksāt par dārgu?
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 11:16
IvarsA Loģisks kompromiss Dzeri ir samaksāt miljonus, vai arī atdod man savu māju!?
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 11:19
Plus_opinionlno dzeris49...Kāda vajadzība Bērziņam patreiz bija nākt ar ar kārtējiem paziņojumiem un šantāžu un saasināt situāciju, ja Dombrovskis jau piedāvāja visu risināt koalīcijas ietvaros?
______________________
Šeit nu es arī varētu piekrist. Tagad gan runa iet par restitūcijas apspriešanu visās saeimas frakcijās, ko ierosnāja NA un Dombrovskis tam beidzot piekritis.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 11:21
roberts_j dzeris49: ...un daudz kur tiks traktēti taisni, kā antisemītiski izlēcieni...
__________________

Un tad? Vai mums vienmēr jādomā, ko citi teikts? Varbūt mums jābūt pirmajiem, kas pateiks, un pasaule jāvelk savā virzienā:
1) ka atsacīt ebreju organizācijām nav antisemītisms;
2) ka cilvēktiesības vienmēr nevar likt pāri sabiedrības interesēm;
3) ka imigrantiem nav obligāti jābūt tik pat daudz tiesībām kā valsts pamatnācijai, ka valsts pamatnācija (valsts pilsoņu kopums) ir pirmajā vietā un nav vienādi vērtējama ar imigrantiem
u.t.t.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 11:22
dzeris49 Vēlreiz rakstu - vai tad bija jau pieņemts kāds lēmums, ka tie īpašumi tiks atdoti, pie kam nelikumīgā veidā?
Kā domā, kas būtu loģiskāk Bērziņam - meklēt juridiskos argumentus, kāpēc atgriezt tos īpašumus būtu nelikumīgi, un mierīgi strādāt, vai rīkot tādas izrādes Latvijas ienaidniekiem par prieku?
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 11:23
roberts_j Nu paga, paga. Dialogs, cik noprotu īsumā bija šāds:

Dombrovskis Bērziņam: Mums te ebreji iesniedza vēstuli par īpašumu atdošanu, vajag sagatavot īpašumu sarakstu.
Bērziņš: Negatavošu, jo īpašumu atdošana beigusies.
D: Sagatavo sarakstu
B: Negatavošu, atkāpjos no amata.

Pa manam loģiski būtu nevis sākt gatavot kaut kādus sarakstus vai ko, bet Dombrovskim bija jāuzdod izpētīt, vai pēc likuma vispār juridiski vēstules iesniedzējam kaut kas pienākas. Un ja pienākas, tad kāda veida īpašumi pienākas. Un tad tikai taisīt sarakstu atbilstoši tam, kas pienākas.
Bet, ja secina, ka nepienākas, tad uzraksta tādu atbildi. Nevis jāsāk ar kaut kādu sarakstu gatavošanu, nezinot vai tāds saraksts vispār būs vajadzīgs. No malas tas izskatās, ka jau no sākuma ir iekšēja pārliecība, ka kaut ko jau iedosim.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 11:38
Plus_opinionKristaps Freimanis "vai arī atdod man savu māju!"
===
Māja laikam nav Tava. LV vnk ir uzvārījusies no PSRS veiktās nacionalizācijas.
PS. Liekas, ka dažas biedrības savas krievu atņemtās mājas ir dabūjušas atpakaļ, piem., RLB.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 12:01
dzeris49 Varbūt, viss nav tik vienkārši, uz Dombrovski tiek izdarīts arī zināms spiediens, un, kaut ko iedod būtu arī politiski pareizi?
Viegli būt "principiāliem" un zīmēties, ja tu atbildi tikai par savu elektorātu, nevis par valsti kopumā.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 12:30
susurs to roberts_i

Pēc sazvērestības teorijas drīzāk izskatījās ietekmēt kaut kā nezin kā vilcienu lietu ar demisiju. Versija par ZZS ievilkšanu koalīcijā ir daudz ticamāka, un tad var risināt visādus jautājumus, i par vilcieniem, i par ko citu. Bet kā jau teicu citur, tad NA tur īpaši nebūs pie vainas, drīzāk Bērziņš un varbūt vēl kāds vecais TeBešņiks ir vienojušies ar Ventspils virzienu.

Jūs teorijai par PV lietu neticiet, bet versijai par ZZS ievilkšanu koalīcijā uzskatiet par gana ticamu.
Nav jau jāpieliek daudz prāta, lai saprastu, ka šīs abas lietas ir cieši saistītas kopā. Kā tad var citādi ietekmēt PV iepirkuma lietu, ja ne ievelkot lemberga ZZS koalīcijā.
Demisija sāks pamazām šķobīt valdību, jo NA uzstādīs ar vien jaunus un jaunus noteikumus. Esmu pārliecināts, ka sākās ar ebrejiem, bet galu galā nonāks pie Zatlera RP. NA koalīcijā speciāli radīs tādu spriedzi, tādus ultimātus, kas pārējiem nebūs pieņemami.
Ja bez Zatlera RP zudīs sarkanā līnija, tad Lembergam un pārējiem nesagādās pūles izveidot jaunu koalīciju.
Ja sarkanā līnija saglabāsies, tad var izveidot bez RP, pārpērkot vēl kādus deputātus no RP un varbūt no SC. Atcerēsimies cik veikli Šlesers pārvilka "Turlā grupu" ( piecīši?).
Valdības gāšana ir kā lavīna - un katra lavīna sākās no maza sniega pikucīša. Bērziņa demisija ir tā pirmā sniega pika.
Ļoti daudz būs atkarīgs no Vienotības. Te parādīsies īstā V seja. Vienotībai tagad ir iespēja parādīt, kuru partiju viņa uzskata par savu sabiedroto.

Jūs naivi domājiet, ka NA tikai vecie TEbešņiki skatās Lemberga virzienā. Labi vismaz, ka par tiem vecajiem viss ir skaidrs.
Bet atcerēsimies, kas ir visas NA lielākais sponsors un LA īpašnieks. Stepanovu ( saukts "Stjopa" ) taču esat dzirdējis? Un noteikti esiet dzirdējis, ka NA sponsors Stepanovs ir salīdzis mieru ar ZZS sponsoru, tēvu, bosu un iedvesmotāju, smagos noziegumos apsūdzēto, mūsu valsts galveno nozadzēju Lembergu. Stepanovs ( tātad visa NA ) ir skaidri pateicis, ka Lembergs ir pelnījis tikai naudas sodu. Jūsu "kumirs" Dzintars ( nu tas, kas ar Osipovu kopā ir fočenēs ) arī pirms vēlēšanām izteicās, ka lembergs ir lāga puika ( vai kaut kā tā ).
Zatlera pareģojumi, ka uz pavasari mēģinās gāzt valdību, piepildās. Nokavējums ir pāris mēnešu.
Bet tagad pastāstīšu par vienu "nodevību" un "uzmešanu". Jums, nacionāļiem, taču tik tuvas ir tās tēmas.
Ja runājam par Jūsuprāt Zatlera "nodevību" un "uzmetienu", kas izpaudās mēģinājumā sākt dialogu ar toreizējo SC, tad jāsāk tīt filma atpakaļ. Pārleksim pāri Āboltiņas "pārliecībai" par SC ņemšanu valdībā un pat ZZS ilgstošajai sadarbībai ar SC "tiesiskajos balsojumos". Ejam tālāk atpakaļ, vēl nesenajā 2007 gadā, kad nacionāļi nodevīgi gāza JL valdību Rīgas domē. Nacionāļi, kas visiem pārmet nodevību un uzmešanu, paši ar Birku priekšgalā izveidoja koalīciju ar oligarhu Šķēli, šlesru un Bojāru. Un neaizmirsīsim par vienošanos ar SC, jo bez viņu balsīm šī sadarbība nebūtu iespējama.
Zatlers tikai mēģināja sadarboties, bet nacionālisti reāli sadarbojās ar SC.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 12:33
Plus_opinionlno Jā, skumjais susur! Šie fakti nav noliedzami. Vispirms jau LNNK, bet pēc tam ar TB/LNNK tik tiešām visu savu pastāvēšanas laiku ir degradējuši, tāpat kā citas partjas LC, TP, bet tādēļ jau notika šķelšanās un daļa iekļāvās Vienotībā, daļa NA. Tomēr saeimā nekad TB/LNNK nekad pieļāvuši iespēju strādāt koalīcijā ar PCTVL vai SC.
Ja salīdzinam NA ar RP, tad Zatlera šulera gājieni pārspēj pat Vienotības mēģinājumu apjāt savus vēlētājus - pēc saukļiem par apdraudēto virzienu uz rietumiem tūlīt pēc vēlēšanām censties vienoties ar SC.
Par sponsoriem ir vistīrākāss spekulācijas, ja atceramies, ka Mūrniece jau savu apmelojumu dēļ pametusi saeimu, bet Vienotībai ziedojuši pat suteneri:)
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 13:19
klusais Par Rīgas Domi precīzi .
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 13:36
susurs to lno

Labi vismaz, ka nesākāt "spļaudīties" un visu noliegt.
Tas nozīmē, ka esiet cerīgs.
Tas nozīmē, ka neatgriezeniskie procesi Jūsu smadzenēs vēl nav sākušies.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 13:41
Plus_opinionlno susurs. Ja jau tāda manas personas ievērtēšana, tad jau vajadzēja ievērot, ka es atbalstu ne partijas, bet ideoloģiju:)
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 14:15
roberts_j Ino: ..es atbalstu ne partijas, bet ideoloģiju
______________________

Un šis ir tas, ko izskatās, kvēlie V fani, RP fani un citi NA nefani nesaprot. Un tādēļ arī viņi nespēj kritizēt savu atbalstāmo partiju politiķus, bet uzskata visu, ko viņi dara, par labu esam. es gan nenoliedzu, ka ir pilns arī ar tādiem NA faniem, kas par partiju fano kā par hokeja klubu un aizstāv visu, ko tā dara.

Es, piemēram, veselā rindā jautājumu atbalstu Vienotības nostāju, un veselā rindā jautājumu NA nostāju. Esmu balsojis gan par JL, gan par Vienotību, gan par NA, atkarībā no tā, kāds virziens valstiski man liekas būtiskāks attiecīgajā brīdī. Un tā kā es esmu piekritējs teorijai, ka ekonomiskie jautājumi diezgan lielā mērā pašregulējas, un ka valstij tikai atsevišķos gadījumos ir jāiejaucas ar regulācijām vai stingrākām nostājām (piemēram kā finanšu krīzes gadījumā), tad es arvien vairāk sliecos palikt tikai par NA atbalstītāju, jo finansiāli jebkurš cilvēks ir spējīgs savu dzīvi sakārtot, un valstiski svarīgāks man liekas nacionālas valsts jautājums.

Un vispār, ja Vienotībā nebūtu SCP bloka, tad ļoti daudzos jautājumos Vienotības nostāja nacionālajos jautājumos sakristu ar NA, jo tad Vienotības iekšienē viedoklī, ko pasniegt uz āru, nacionālajos jautājumos neveidotos kompromiss starp SCP un PS nostāju, bet gan JL un PS nostāju, kas būtu stipri jau tuvāk man patīkamai nostājai.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 14:31
zirnekliene Šeloba Es gan neteiktu, ka JL un PS pozicijas būtu īpaši tūvas - man vismaz tāds iespaids nerodas.
 -5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 15:16
pirozkovs roberts_j. Parakstos zem Tava komentāra kā Parīzes komunārs zem Marksa komunistiskās partijas manifesta:)
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 15:20
KRUSTTEVS varbut ebreju mirusas dveseles arkadijam suharenko vinu mutiski pilnvaroja atgut vinu vardaa nolaistos ipasumus un sanemt 32 mijonus ls..jo ka gan vins citadi zinatu ka tas vinam jadara..tad jau noteikti vins sarunajas ar daudziem simtiem miruso ebreju dveselu..vajadzetu vinu arstiem tuvak papetit..
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 10:35
Plus_opinionOptiskais Tēmeklis Krusttēv, nu kādēļ traucēt mirušu ebreju dvēselu mieru?

Ja dzivāks par dzīvu dāmuks kādu pusgadu skraida, no obligāti pārdodamas valsts bankas uz -- tikai nosaukumā -- rietumniecisku banku stiepdams kādu pusmiljonu pa tieši tik mazām porcuhām, lai jādeklarē nebūtu, vai tad vienā no pārnesuma reizēm nav iespējams kada koridori sastapt kādu Arkādiju, kam biznesideju aptrūcies un pamest domu, -- viss jau labi, tikai mums neviens nav vēlmju sarakstu atnesis: tie, kas par mums slitkāki, muļļāja to lietu un neko neizdarīja, a mēs mana komanda taču godigāka un labāka, mēs to listi, ja atnesīsi, varam izpidlīt... :) Vai es tiešām neizskatos pec mazas zelta zivitņas? Un zini, mums te ar čomu, lai kreditu atdotu, tieši kādu... no 700 000 pietrūkst, -- tos procentus jau kaut kā, bet ar to pamatsummu neiet... Un šitam kulītēm, Arkādij, taču tavos skapīšos drošāk, vai ne? Dažreiz lieliem noguldītājiem ari individuālas procentlikmes gadās, vai ne?

Un tai pelītei uzreiz 2 labumi, -- tieši viņas komandai un iepriekšējos gados iesāktām rebēm nacionāļi maisa, a mums -- zaļi provinččomi aiz borta... Kā visvieglāk izbortēt nacionāļus? "Kas-s var būt labāks š-šuo?!" (par antisemītismu, piemēram: kur nebūs, tur paši izdomās, -- NA šai ziņā allaž gatavi uz pilnīgu pašapkalpošanos! A eiropeiskām vērtībam, ko nesam "mes", ar antisemītismu nav pa ceļam, vai ne?

Kurš var teikt, ka nav iespējams redzēt tādu sapni attiecīgajos koridoros?!

Paprasiet Klusajam, -- viņam interesanti sapņi ik pa laikam gadās, un -- daudzi klusie sapņi taču tik bieži piepildās...

Kāpēc lai nepiepildītos vēl viens sapnis? :)
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 16:21
Plus_opinionLoveLove Lūk, retorikā parādās arī zemgalda argumenti, jo konfliktam vajadzīga eskalācija, bet Dombrovska piedāvātais risinājums, kas korekti ļautu apspriest restitūcijas jautājumu, neļauj ar pilnu jaudu vizināties antisemītisma vilcienā.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus 3 ATBILDES  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 10:45
roberts_j Nu cik var par to antisemītismu muldēt?! Kur ir antisemītisms, ja pasaka, ka nekas nepienākas, jo īpašumu atdošanas laiks ir beidzies un tas jautājums vispār nav apspriežams vairs?

Vai tiešām visi šeit esošie jaunizceptie liberāļi uzskata, ka ja kaut ko pasaka ebrejiem tiem nepatīkamu vai atsakās apspriest kādu jautājumu, tad tas ir antisemītisms?

Antisemītisms būtu, ja citiem iedotu, bet ebrejiem neiedotu, jo viņi ir ebreji. Tad varētu meklēt antisemītismu. Nevajag jau tiešām slimiem palikt ar to antisemītisma piesaukšanu.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 11:07
Plus_opinionKristaps Freimanis "jo īpašumu atdošanas laiks ir beidzies"
==
Svarīgi ir, vai tas šajā gadījumā vispār bija sācies.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 13:04
zanE ...Kristaps Freimanis...tieši tā!...ļautiņiem jūk privātīpašuma atgūšana no sabiedrisko organizāciju/kopienu īpašumu atgūšanas...un mūsu valstī nav pieņemts likums, kas attiecas uz sabiedriskajām organizācijām....bet...ir bijuši izņēmumi - "īpašie" gadījumi, ka kādiem tomēr ir veicies...pēc kādas piederības un izņēmuma gadījumā tas noticis, neviens nevar paskaidrot - ir tikai atrunas - Saeima tā lēma....
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 19:07
Plus_opinionpecisk Izskatās jau nu baigi pēc sašutuma imitācijas, it īpaši par pilsonības automātisko piešķiršanu piedzimstot. Nav nekādi pat emocionāli apsvērumi pret (vien vienīga paranoja). Bērnišķīgi.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus 8 ATBILDES  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 11:02
roberts_j Kādiem vēl jābūt apsvērumiem pret pilsonības automātisku piešķiršanu? Pamatojumam ir jābūt, kādēļ, ja nepilsoņiem piedzimst bērns, viņiem būtu jāpiešķir automātiski pilsonība?

Kādēļ automātiski piešķirt pilsonību nav pareizi, tiešām pietiek ar vienu argumentu - tā nav dāvana. Neesam mēs nekāda ASV, kas sastāv no emigrantiem. Tādēļ vairāk prasās pēc argumentiem, kādēļ pilsonības piešķiršanai neder mehānisms, ja viens no vecākiem prasa pilsonību bērnam.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 11:12
Pelēkais Vilks ..izskatās jau nu baigi..
===========
ka stāsti par baiso (ž)genocīdu Latvijā kaŗa un visādu citādu administrāciju pārvaldes periodos ievērojami pārspīlēti, ja reiz tik daudz "mantinieku" izdzīvojuši.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 11:14
Plus_opinionNasing spešal! @roberts_j
Tas jau izskatās pēc Indijas likumiem - ja esi zemākajā kastā, tad tavi bērni arī būs tajā pašā kastā nolemti! Katram bērnam, kas piedzimst Latvijā ir jābūt tiesības ne tikai uz izglītību, veselību, utt., bet arī uz pilsonību. To, vai bērns kļūs par kārtīgu valsts pilsoni, noteiks izglītības sistēma un sociālā integrācija, ne tikai vecāki.
Var arī padomāt no birokrātijas puses - ja ir mazāk tādu, kas nevēlas bērnam Latvijas pilsonību, tad vienkāršāk ir likt tiem atteikties no pilsonības nevis lielākajam vairākumam prasīt pieprasīt pilsonību.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 11:21
roberts_j Kādēļ kastu sistēma, ja jebkurš no vecākiem var lūgt, lai piešķir pilsonību, un pēc cik tur gadu sasniegšanas bērns pats var lūgt piešķirt pilsonību?
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 11:27
zirnekliene Šeloba "Tas jau izskatās pēc Indijas likumiem - ja esi zemākajā kastā, tad tavi bērni arī būs tajā pašā kastā nolemti!"

Kāpēc britu kolonisti atstāja Indiju bez jebkādas "cilvēktiesību" piesaukšanas un neviens neuzskata, ka tas bija nepareizi?
Un vispār, atšķirībā no Indijas "zemākās" kastas gan mūsu nepilsoņiem, gan viņu bērniem ir visas tiesības pievienoties "augstākajai" kastai jau tagad.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 11:27
Plus_opinionNasing spešal! @roberts_j
...un pēc cik tur gadu sasniegšanas bērns pats var lūgt piešķirt pilsonību?
---
Un līdz tam laikam dzīvot ar apziņu, ka Tu nepiederi valstij... Piederības sajūta izveidojas līdz 18 gadiem nevis pēc tam. Nesaprotu, kādēļ citās jomās "vecākus neizvēlas" princips darbojas, bet pilsonības jautājumā nedarbojas.
Neesi lasījis aptaujas, ko "tīrasiņu" pilsoņu jaunieši aptaujās saka par palikšanu Latvijā? ...un tās ir atbildes no tiem jauniešiem, kas neizjūt diskrimināciju ceļojot vai kā citādi!
Ir pagājuši vairāk nekā 20 gadi, bet mēs turpinām atražot nepilsoņus! Diezgan nožēlojami, ka neesam nekur tālu tikuši pat pēc vienas paaudzes izaudzināšanas.
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 11:34
Haris pecisk un Nasing spešal! -

Manuprāt pats galvenais aspekts: kāda ir vide, kurā aug šis automātiski pilsonību saņēmušais?

Kāda tad var būt šī vide, kurā ABI VECĀKI (pat ja otrs aizbraucis uz Īriju) 20 gadus pēc neatkarības atjaunošanas joprojām izvēlējušies PALIKT nepilsoņi, nevis naturalizēties?
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 11:48
zirnekliene Šeloba To jaunpilsoņu "piederības sajūtu" jau mēs redzējām referenduma rezultātos visā krāšņumā. Pirmajā vietā tomēr ir sabiedrības vairākuma tiesības un intereses, nevis nepilsoņu bērnu ceļošanas ērtības vai neērtības.
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 11:50
zirnekliene Šeloba "...it īpaši par pilsonības automātisko piešķiršanu piedzimstot. Nav nekādi pat emocionāli apsvērumi pret (vien vienīga paranoja)."

Lai vini pēc tam demokrātiskā ceļā piedalītos valsts likvidācija un pārvēršanā par Krievijas guberņu? Tieši jaunatne visaktīvāk parakstījās par otro valsts valodu, ja kas.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 11:07
Pikaso Izskatās pēc atbilstošajam elektorātam iestāstāmu iemeslu pievilkšanas aiz matiem, lai šūpotu valdību. Riebīga un zemiska rīcība, lai neteiktu vairāk. Tieslietu ministra kandidāta manuprāt NA vispār nav, ja neskaitām Rasnaču, kuram pēc taisnības vajadzēja dabūt pa nagiem tāpat kā Muižniecei.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus 5 ATBILDES  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 11:10
roberts_j Un kas tad Bordānam vainas? Pagaidām neko sliktu par šo neesmu dzirdējis. Sākumā tak bija pat izvirzīts, bet netika TM amatā noteikti, jo ļoti Bērziņam vajadzēja.
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 11:14
Pikaso Par Bordānu neņemos spriest, jo neko par viņu nezinu, katrā ziņā par Rasnaču varētu būt labāks.
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 11:17
klusais Jūs par Lūsi kungi piemirsāt ... Patreiz izskatās galvenie akcenti ir uz Lūsi un Bordānu. Abiem utis , bet Bordāns izskatās nopietni labāks.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 13:06
roberts_j Lūsis nebūs labāks par Bērziņu, to gan varu apgalvot...
Bet par Bordāna utīm pastāsti, tiešām nezinu un gribu zināt.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 14:08
klusais pēc lno lūguma - ir sazīmējies LK lietā ar "nevarēšanu" kā rezultātā nejauši sanāca pavilkt garumā LK institūciju nomaiņu.
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 18:17
Plus_opinionNasing spešal! No sākuma NA jārīko visaptverošs jaunu biedru iesaukums, lai atrastu kādu kaut cik sakarīgu tieslietu ministra kandidātu. Bet visticamāk arī tas nedarbosies, jo kaut cik inteliģents un "nesasmērējies" cilvēks NA nestāsies.
 -5  Radius_box_plus Radius_box_minus 3 ATBILDES  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 11:13
roberts_j Kas jums visiem Vienotības un citiem NA nefaniem, bērnībā kāds no NA dikti pāri nodarījis, ka mierīgi padiskutēt nemākat, bet uz kašķi velkat visu laiku?
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 11:15
Pikaso Taisni tā, un neviens bezpartejisks inteliģents cilvēks neies aptraipīt savu reputāciju, saistoties ar šāda tipa darboņiem.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 11:16
Plus_opinionNasing spešal! @roberts_j
Es varētu papētīt komentāru statistiku, kura puse vairāk velk uz kašķi. Var izrādīties, ka Tavs apgalvojums ir aplams. Tas pats arī atspoguļojas NA darbā Saeimā un valdībā - kašķis tiek meklēts ne tikai koalīcijā, bet tiek intensīvi meklēti arī ārēji ienaidnieki... un tos nemeklē V vai RP! Un vispār normāla partija tik ikdienišķus jautājumus nerisinātu publiski, bet meklētu vienošanos kuluāros... tipisks PR!
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 11:27
IvarsA Vienīgais veids kā Dombrovskim iestādīt mugurkaulu ir rādīt priekšzīmi. Kāmēr kaimiņvalstis agresīvi aizstāv savas intereses Dombrovska valdība ir gatava izdāļāt visu, ko pieprasa kopienas, EK, bankas un okupācijas režīma atliekas. Pretargumentos vilcieni, šūpošana un vecais sviests. Toties Zaķis ir "atpircis" savu auto no sevis.....
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus 5 ATBILDES  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 11:17
Pikaso Pēdējā laikā internetā izvērstā kampaņa pret Dombrovski personiski un valdīibu kopumā (starp citu, ja neskaitām tieslietu ministru, šī ir labākā valdība, kāda mums ir jebkad bijusi), tikai apliecina, ka NA ir šmucīgi ļautiņi. Atceros Zīles interviju pirms kāda laika, ka iepriekšējās Saeimas vēlēšanās VL esot iekļuvusi Saeimā par TB/LNNK naudu un nekautrējusies instruēt savus vēlētājus svītrot TB/LNNK kandidātus, un tās parādnieka vētsules pseidosluckim arī bija ļoiti jau nu raksturojošas.)
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 11:29
ARTs ABC .... Pēdējā laikā internetā izvērstā kampaņa pret Dombrovski personiski un valdīibu kopumā
------------------------------------------------------------------------

Nu gan sasmīdināji :))))))))))))))

Kampaņa pret Dombrovski ??? Mosties, bērns - salīdzinājumā ar kampaņu pret VL , VD ir laimes luteklītis !!!

Bet pats trakākais , ka NEVIENU liberāli-demokrātijas sportistu PAGALAM neinteresē ĪSTĀ KAMPAŅA, kas pret Latviju ir izvērsta krievu presē un mēdijos. Nē, par to visiem pie kājas, jo ir jākaro ar savējiem, kuriem vienkārši ir atšķirīgs viedoklis - tas patiešām ir besīgi svarīgi ...
 +11  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 11:43
IvarsA Redz izskatās, ka V sarunas nesaprot, bet kad dabū pendeli pa vienu vietu sāk saprast un rosīties. Kampaņu tu vēl redzēsi, kad Kremlis savējos stums uz pašvaldību vēlēšanām.
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 11:47
Plus_opinionlno .. šī ir labākā valdība, kāda mums ir jebkad bijusi...
____________________
Bet tas taču nenozīmē, ka tā nevar kļūt sliktāka? Lai tā nenotiktu, mums jāpalīdz, lai arī nākošajām valdībām vēl atliktu ko pārvaldīt:)
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 11:49
Plus_opinionlno Arts. Desmitniekā!. Kā zīdaiņiem ar māneklīti novērš uzmanību no uzrauguprāt kaitīgām interesēm:)
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 11:52
Plus_opinionrinķī apkārt Piekrītu Zīles teiktajam, ka šāda " paplūkšanās" koalīcijas iekšienē tikai stiprina koalīciju. Ja par LR žīdu īpašumiem, tad pilnīgi piekrītu NA nostājai, ka no Krievijas sabraukušajiem ēbrējiem gar to nav nekādas daļas, tā pat kā Latvijas Republikai nav nekāda sakara ar okupācijas laikā mūsu teritorijā sarīkoto holokaustu. Tā kā ar antisemitismu šīm domstarpībām nav nekāda sakara. Saku to tādēļ, ka IR te runāja par NA " zooloģisko antisemitismu" un apvainoja NA krāpniecībā lielos apmēros. Vēl joprojām gaidu faktus no redakcijas puses :)
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus 4 ATBILDES  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 11:18
Plus_opinionlno rinķī apkārt ...Vēl joprojām gaidu faktus no redakcijas puses :)
_______________________
Maisu sagatavoji?:)
 +8  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 11:26
roberts_j Atklāti sakot, man pat nevajadzētu faktus, man pietiktu, ja no kādiem citiem kaut cik ticamiem avotiem nāktu informācija, kas par to liecinātu, bet pagaidām izskatās pilnīgs un absolūts tukšums šajā virzienā :)
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 11:29
Plus_opinionrinķī apkārt Atklāti sakot, man pat nevajadzētu faktus...++++ Ja es vēlos izlasīt kādu jaunu stāstu, vai pārdomas par literatūru - es ieeju satori.lv. Ja es vēlos iegūt info par jaunāko LV politikā, es eju vispirms tajā portālā, kura sniegtajai informācijai es uzticos. Nu jau kādu laiku IR vairs neatbilst tādam ziņu avotam, kuram es varu uzticēties, daudz neprātojot par to, vai viss rakstītais šeit ir patiesa informācija.
IR uzsācis agresīvu, bet ne objektīvu kampaņu pret vienu no valdošajā koalīcijā ietilpstošajām partijām neskatoties uz to, cik ļooti svarīgi ir Dombrovska kabinetam nostrādāt vismaz līdz nākošajām vēlēšanām. IR izmanto savas " varas sviras" lai šķeltu tos vēlētājus, kuri visi kopā šobrīd pārstāv valdošo koalīciju.
Es nebūt nepieskaitu sevi pie tiem vēlētājiem, kuri līdzīgi hokeja faniem " jūt līdz" savai komandai. Ja NA nostrādātu kādu muļķību, vai nelietību (piemēram gāztu šī brīža valdību) - es pat netaisītos viņus attaisnot,bet, ja par šo situāciju, tad es tiešām vēlos saprast tos objektīvos iemeslus, kuri ir izprovocējuši šī brīža situāciju koalīcijā, taču tas, ko te liek priekšā IR - tā nav objektīva informācija.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 12:25
Uģis Brīžiem uzplijas tāda doma - vai tik žurnālisti nav iedomājušies, ka ir tā "pirmā vara"???
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  28.jūnijs 2012 17:27
Haris Rīta vingrinājumi iekš "doublethink".:)

Kad runājam par 2. pasaules karu, mums piekodina, ka mums jāatceras un jāpiemin visu Latvijas pilsoņu liktenis, ne tikai latviešu.

Kad runājam par Gitas Umanovskas un Arkādija Suharenko vadīto iebraucēju prasībām, mums Latvijas pilsonības aspekts esot jāaizmirst, jo diemžēl Civillikums nosaka, ka bez mantiniekiem palikušo PILSOŅU īpašums pāriet valsts - VISU PILSOŅU - īpašumā.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus 7 ATBILDES  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 12:02
Plus_opinionlno Haris. Nu ko lai dara - tādas lietas diemžēl notiek, kad dzimtcilvēki pārņem valsts pārvaldi. Kā lai iebilst bijušajiem kungiem?:)
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 12:08
zirnekliene Šeloba Jā, te nu mums ir "dzimtcilvēku" parāde - ķer nesaprotamu kaifu no turēšanās pie pašu izvēlētās "šudru" lomas.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 12:17
IvarsA Kur nu II pas.karš. Lai cik nešķistu dīvaini, Latvijā ļoti možš ir arī vācu baronu gars! Patiesībā pašu bāleliņi to baro.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 12:21
Plus_opinionlno IvarsA. Šo īsti nesapratu, jo vācu baroni bija dažādi, bet salīdzinot ar krievu pomeščikiem un poļu šļahtičiem eņģeļi.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 12:24
Plus_opinionlno Pie šī komentāra "-" likušais nav mācījies vēsturi."
 -3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 12:44
Haris lno -

Tie poļi arī bija nejauki? Par to, šķiet, neko nezinu.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 13:00
Plus_opinionlno Haris. Man 2 gadus vēsturi mācīja zin. doktors Apals /Araišu pils/. Kolhoza talkā viņam naivi jautājam, kā tas nākas, ka 1939. gadā, kad Vācija uzbruka Polijai, PSRS okupēja austrumu daļu un starp abām uzvarētājām nesākās kara darbība. Tad viņš mums smalki izstāstīja par Molotova - Ribentropa paktu. Viņš mīlēja salīdzināt tiem laikiem pieklājīgi izglītoto latviešu zemnieku ar krievu mužiku, par krievu un poļu dzimtcilvēkiem, salīdzinājumā ar skandināviem u.t.t.. Ja gadās tāds pasniedzējs, tad arī rodas interese par vēsturi, politiku u.t.t..
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 13:47
Skaistule Šorīt gan salasījušies ēbreju aizstāvji un latvju noliedzēji. Pirmajā vietā dzeris. Kas notiek? Savējo noliegšana.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus 3 ATBILDES  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 12:05
Dāvids Vikmanis Kas aizstāv ebrejus, tas noliedz latviešus? Tāda bija doma?
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 12:11
Plus_opinionKristaps Freimanis Cilvēki sevi identificē pēc daudziem raksturotājiem. Tā nav tikai etniskā piederība. Ir dzimšanas, dzīves vieta, pasaules/reliģiskie/politiskie uzskati, dažnedažādas intereses u. tml. Ir dažādi "savējie".
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 12:18
Plus_opinionlno Nē, Dāvid, doma tāda, ka šajā situācijā jāaizstāv valsts pret kārtējo izlaupīšanas mēģinājumu:)
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 12:21
Pikaso Atcerējos visu to epopeju ar parādnieka un Slucka lomas tēlotāja saraksti, cita starpā parādnieks, cik atceros, pauda savu vēlmi kļūt par premjerministru:) Varbūt viņam šķiet, ka nupat piemērots brīsniņš ir klāt, tāpēc visa šī pretīgā izākstīšanās un stulbā PR kampaņa??
 -8  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 12:09
Haris ABC -

Slucis, nevis Sluckis.
 +7  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 12:11
roberts_j :D
Radās ideja, kā izmantot visu šito ebreju īpašumu restitūcijas jautājumu savā labā. Tā kā ebreju organizācijas vienmēr tādas žiperīgas uz naudas izsišanu un visa kā sarunāšanu, jānoslēdz ar viņiem darījums:

Dabūsiet visus savus sarakstā iekļautos īpašumus, ja mums izsitīsiet no PSRS mantinieces Krievijas tik un tik miljardus latus sāpju naudu/kompensāciju par okupāciju. Iekritīs naudiņa mūsu maciņā, iekritīs naudiņa arī jūsējā :)
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus 3 ATBILDES  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 12:15
Plus_opinionlno roberts_j :Nav slikti, BET šie ir Putina ebreji:)
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 12:17
roberts_j nekas, piesolīs viņiem 10%, un tas, ka šie ir Austrumu ebreji, nebūs nekāds šķērslis vairs :)
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 12:26
IvarsA roberts_j . Diemžēl ir tikai viena ebreju organizācija un tie ir tie paši, kas tagad no mums prasa...
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 12:28
fretka www.kompromat.lv/item...
Palasiet arī komentārus, tie ir interesanti.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus 7 ATBILDES  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 12:21
Plus_opinionlno Paldies. Bija interesanti. Tā jau domāju, ka "mantinieki", kuri pieteikušies uz īpašumiem ir to okupantu atvases, kuri īstos īpašniekus etapējuši uz Gulaga nāves nometnēm, lai Hitlers nepārpūlētos...
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 12:41
Plus_opinionKristaps Freimanis "īstos īpašniekus etapējuši uz Gulaga nāves nometnēm"
==
Ironiski, bet Latvijas žīdiem PSRS veiktās izsūtīšanas izvērtās par sava veida svētību - lielākā daļa izsūtīto izdzīvoja, savukārt no Latvijā palikušajiem žīdiem gan nekas daudz pāri nepalika...
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 13:07
Haris lno:
"mantinieki", kuri pieteikušies uz īpašumiem ir to okupantu atvases, kuri īstos īpašniekus etapējuši uz Gulaga nāves nometnēm
================================================
Vai tas tomēr nebūtu pārāk vaļīgi un pārspīlēti teikts?
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 13:27
roberts_j Kristaps Freimanis: Ironiski, bet Latvijas žīdiem PSRS veiktās izsūtīšanas izvērtās par sava veida svētību
______________________

Vai tik nesākam vārds vārdā Krievijas propagandu par labajām izvešanām atkārtot?
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 14:18
Plus_opinionlno Haris. Nezinu, saku, ko domāju, bet domāju, ka Krievijas ebreji ir viena briesmīga diaspora. Protams, ka ne visi, bet viena liela daļa. CIlvēki mainās iespējams, ka čekista atvase kļūst par demokrātu, bet Latvijas ebrejs par staļinistu. Līdzīgi varētu apcerēt arī savus tautiešus, ne tikai sastāvošus SC:)
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 14:20
Plus_opinionKristaps Freimanis "Labas" sanāk tikai relatīvi, salīdzinot ar pilnīgu iznīcināšanu. Latvijas žīdu gadījumā - mazākais ļaunums. Ar "Krievijas propagandu" vari iet ieskrieties - man tā krievu un latviešu piekoptā vēstures reliģiskošana ir piegriezusies ar visām emocionālajām interpretācijām no visām ieinteresētajām pusēm. Lielākā daļa vainojamo jau sen ir apsprāguši.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 14:32
fretka No vēstures nevar aizbēgt, Freimaņa kungs. Te pat lamāšanās nelīdzēs.
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 15:15
fretka Augstāk Susura kungs raksta par "visas NA lielāko sponsoru Stepanovu".
Aizgāju uz KNAB lapu un pārmeklēju ne vien NA, bet arī VL! ziedotāju sarakstus.
Neviena Stepanova tajos nav.
Vai tiešām Susura kungs ir kļūdījies savā plašajā apcerējumā?
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus 4 ATBILDES  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 12:47
Plus_opinionKristaps Freimanis Kur "augstāk"?
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 13:15
roberts_j komentāros augstāk, kur tad vēl - atbildē, kas adresēta man (zem viena no dzeris49 tekstiem)
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 14:19
Plus_opinionKristaps Freimanis "(zem viena no dzeris49 tekstiem)"
==
Esi drošs?
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 14:41
roberts_j Tā ir kāda ironija, vai kā?!

bet ja tiešām nevari atrast, uzspied Edit/Find vai Rediģēt/Meklēt un ievadin "Stepan' un ātri atradīsi to tekstu, ja savādāk nesanāk.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 15:03
Haris Grūtups 2007. gadā:

"Vēl «pēc kādiem desmit gadiem» [šā gadsimta sākumā - Haris] pie Grūtupa ieradies Latvijas Ebreju draudžu un kopienu priekšsēdētājs Arkādijs Suharenko, kas lūdzis, lai advokāts palīdz izbīdīt šo likumu, lai runā ar politiķiem.
[...]
Pēc Grūtupa domām, patlaban Suharenko viņam mēģina atmaksāt par negatīvo attieksmi pret šo likumprojektu: «Tagad uzstājas ar savām savdabīgajām manas grāmatas recenzijām. Mērķis ir gatavot kompensāciju jautājumu stumšanai vēlreiz cauri parlamentam. Bet starplaikā neitralizēt mani — pasludināt par traku antisemītu. Un tad jau amerikāņu onkuļi tāpat piespiedīšot šādu likumu pieņemt.»
www.apollo.lv/portal/...
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus 10 ATBILDES  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 13:22
Pikaso Ak kungs Dievs, Jēzus, Marija un Jāzeps, nu jau mafijas krusttēvs un viens no Latvijas tiesību sistēmas sagrāvējiem kļuvis par autoritatīvu cilvēku, uz kura paudumiem atsaukties...
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 13:39
klusais Jā , Grūtups ir īstais vecis kuru citēt ....
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 13:57
Haris klusais -

Apzinos, ka Grūtupa reputācija kopumā ir slikta - vai nu pelnīti vai nepelnīti.

Bet kādas problēmas ir ņemt vērā arī viņa minētos faktus? Vai Jūsuprāt viņš MELO par tikšanos ar Suharenko?
Tas viss, manuprāt, ir interesanti kaut vai tāpēc, ka Grūtupam jau 2007. gadā ir tik precīzi izdevies prognozēt nākotnē paredzamo. Dumjš taču laikam nav.:)
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 14:08
Plus_opinionlno klusais. Viss, ko publicē Pietiek, Puaro, Čas, Nestkarīgā a priori ir meli, ko saka Šķēle, Grūtups ir muļķības. Lūk, Grigule kritizē jauno likumu par referendumiem. Es viņai piekrītu. Svarīgi ir fakti, bet interpretācija katra paša atbildība.
 -4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 14:27
roberts_j ABC un klusais, tas ka Grūtups ir savārījis pietiekami ziepes un ir viens no koruptīvās tiesu sistēmas izveidotājiem, nenozīmē, ka viss vienmēr, ko viņš saka, ir meli vai nav izvērtējams.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 14:37
klusais lno - atsauce ir ?
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 16:13
klusais Haris - par Suhorenko Grūtups droši vien nemelo, jautājums ir sarunas interpretācijā :) Mans viedoklis, ka Grūtups cenšas uzspodrināt savu pabružāto tēlu ...
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 16:19
klusais roberts_j - piekrītu ....
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 16:20
Plus_opinionlno klusais. Atkal kā pamatskolnieks? Labāk būtu atbildējis Robertam par Bordanu:)
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 17:43
klusais lno - mācos no pirožkova :)
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 18:14
Plus_opinionlno Haris. Kā Grūtups var būt dumjš, ja visa privatizācija notikusi pēc viņa vai viņa vadībā rakstītiem likumiem...
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 14:29
Haris :)
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 14:43
o_ja3_14 Interesanti, vai IR ar tādiem kā šis - klaji naidīgiem rakstiem cer celt Vienotības atbalstītāju skaitu? Pastāv arī tāds jēdziens - lāča pakalpojums.
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 15:21

Pievienot savu viedokli

    Lai pievienotu viedokli ⎯

    vai