IR

Vai Saeimu neinteresē tautas viedoklis?

Viedokļi

Plus_opinionklejotājs jo mēs neviens nezinām, ko valdības vadītājs ir solījis Starptautiskajam Valūtas fondam slepenajos protokolos.

Molotova Rībentrofa pakts? Cionas mudro protokoli? Lembis maksā un slidenā Grigule [ZZS deputatka, cacka] uzbliež rakstiņu.
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 07:35
edge_indran -------
Neko neredzam, neko nedzirdam, nekādus statistikas satus vērā neņemam - sak', 'paši ar ūsām':

' "Šī gada pirmajos četros mēnešos Latviju oficiāli atstājuši aptuveni pieci tūkstoši cilvēku," portālam Diena.lv sacīja Latvijas Universitātes (LU) ekonometrijas profesors Mihails Hazans. '

www.diena.lv/latvija/...
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 13:02
pirozkovs Katrai saeimai savu griguli, katram portālam savu zani un katrai zanei savu kluso!:)
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 08:28
Plus_opinionrinķī apkārt Esmu spiests gan drīz vai Grigulei šoreiz piekrist :), jo rodas jautājumi. Vispirms jau - kādēļ netiek virzīts likumprojekts, kurš noteiktu, ka referendumus nerīko par jautājumiem, kuri skar valsts valodu, teritorijas nedalāmību un valsts suverenitāti? Kādēļ izmaiņas likumā, kurš nosaka referenduma rīkošanas kārtību tiek plānotas ieviest tikai sākot ar 2015. gadu, jo, piemēram - ja " latvijiešiem" izdosies beigu beigās savākt nepieciešamo parakstu skaitu referendumam par pilsonības nulles variantu, tad viņi to izdarīs tagad, nevis pēc 2015. gada.
Un visbeidzot, ja topošais likums nosaka, ka referenduma ierosinātājiem ir jāapmaksā 150.000 parakstu, tad šādu summu varētu savākt tikai SC, vai viņu sabiedrotie, līdzīgi, kā tas notika tad, kad SC par Kremļa naudu organizēju valodas referendumu, bet mūsu Drošības policija pēc notikušā kārtējo reizi varēs tikai konstatēt faktu :)
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 08:41
Plus_opinionlno rinķī apkārt. Papagailim jau arī šad tad izdodas pateikt ko ievērības cienīgu:)
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 08:44
j_zalitis Nezinu par Saeimu, bet kundzītei, kas vairumā gadījumu ir balsojusi "pret" tajos balsojumos, kas patīk tautai (par atklāto amatpersonu vēlēšanu Saeimā, utt.), jau nu noteikti neinteresē tautas viedoklis.
 +30  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 08:52
Bronks Grigulei paldies par prezidentu Bērziņu! Tas bija tiešām tautas viedoklis un griba, labi ka bračkas no saskaņas centra savas tautas gribu ar Grigulei pievienoja, citādi švaki sanāktu Aivara pavēli izpildīt!
 +21  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 09:09
nulle Paldies Grigulei, saskaņas puikām un Rasnačam kas šito ākstu ievēlēja...

Kas attiecas uz referendumiem - 150 000 ir idiotisms - tas reāli nozīmēs ka tauta parakstus savākt NEVARĒS (Kremļa propagandisti gan).
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 09:19
Bet Bronks!
Tas trāpīts desmitniekā, jo Grigulei jau vismazāk interesē tautas viedoklis!
Viņa laikam domā, ka visiem ir īsa atmiņa attiecībā par Bērziņu.
 +12  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 10:25
Plus_opinionlno Es nesaprotu šo Vienotības bīdīto izmaiņu jēgu, tādēļ atkārtošu riņķī apkārt uzdoto jautājumu:kādēļ netiek virzīts likumprojekts, kurš noteiktu, ka referendumus nerīko par jautājumiem, kuri skar valsts valodu, teritorijas nedalāmību un valsts suverenitāti? Vai kārtējo reizi atkal taisnība NA?:)
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 09:26
Paldies sveicejiem! Tas ir tapec, ka tiek gaidits ST lemums(kuru jau it ka maija solija) par februari iesniegto prasibu. Tur itka busot noradits par ko nevar balsot, kas ir antikonstitucionals. Bet tad man ir jautajums, kapec, tad tagad virza so projektu varbut vajadzeja sagaidit ST lemumu un iestrdat par ko nevar balsot. Vispar jau ir jaiestrada par ko nevar rikot referendumu, lidz ar to atkristu visas provokacijas.
 +3  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 15:39
undertaker3 "Rodas jautājums – kāpēc ir svarīgi tieši šobrīd uzlikt tik lielus ierobežojumus pilsoņu līdzdalībai sabiedriskajos procesos?"
Iipashi stulbiem (Grigulei) un tiem, kas tankaa paskaidroju: shobriid tas nepiecieshams, jo sarkanaie trako nesodiitaa visatljautiibaa taapat kaa pirms 1934.gada 15.maijaa. Un taa kaa Ulmanis mums vairs nav, atliek tikai juridiskie liidzeklji, lai tos komunistu asinsunjus ieliktu raamjos.
Turklaat, Grigule savu miilestiibu pret tautu jau vienreiz spilgti izraadiija biidot komunistu funkcionaaru Beerzinju par Prezidentu.
 +9  Radius_box_plus Radius_box_minus 6 ATBILDES  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 09:40
Plus_opinionlno undertaker3 ... ipashi stulbiem (Grigulei) un tiem, kas tankaa paskaidroju: shobriid tas nepiecieshams, jo sarkanaie trako nesodiitaa visatljautiibaa taapat kaa pirms 1934.gada 15.maijaa.
_________________
Vai drīkstu atgādināt, ka šobrīd likums nedarbosies, tas stājas spēkā no 2015. gada?:)
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 09:50
Plus_opinionrinķī apkārt Ino. Pamanīju, ka vienai daļai mūsu kolēģiem - komentētājiem noteicošais nav teksta saturs, bet gan tas, kurš šo tekstu ir sarakstījis, kāda " aura" autoram apkārt :)
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 09:58
Plus_opinionilmac Jācer, ka Grigules kundze nav sapratusi likuma jēgu. Pretējā gadījumā jādomā, ka viņa visos portālos nodarbojas ar sabiedrības dezinformēšanu.
Iepriekšējā kārtība, kad valstij no nodokļu maksātāju naudas bija jāfinansē likumprojekta (Satversmes grozījumu) un Saeimas atlaišanas iespējas testēšana pēc 0,6% (10 000 vēlētāju paraksti)iegribas, bija nesamērīga.
Grigules k-dze, tāpat kā PCTVL, apzināti noklusē apstākli, ka no 2015.gada parakstīties varēs elektroniski, bāriņtiesās un valdības noteiktajās pašvaldību iestādes BEZ MAKSAS!Pašeizējā parakstu vākšanas procedūra ir arhaiska. Mēs taču dzīvojam 21.g.s.!
Tiesības tautai (vēlētājiem) referendumā balsot par likumprojekta pieņemšanu (!) NAV NEVIENĀ ES VALSTĪ! Izņemot Šveici, kur referenduma ceļā var grozīt tikai konstitūciju.Pie tam parlamentam šādos gadījumos ir tiesības "izlikt" savu alternatīvo variantu.Citās valstīs referendumiem ir tikai KONSULTATĪVA FUNKCIJA!
Iespējams, ka Grigules k-dze kopā ar SC šo brēku saceļ cita iemesla dēļ. Proti, šiem politiskajiem spēkiem ļoti nepatīk likumā noteiktie priekšvēlēšanu aģitācijas finansēšanas ierobežojumi un Centrālās vēlēšanu komisijas kompetence noteikt to, vai likumprojekts ir līdz galam pēc formas un satura pilnīgi izstrādāts.
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 10:08
nulle Pilsoņu tiesību ierobežošana baidot ar "komunistu asinssuņiem" - tā ātri vien var nonākt pie diktatūras.
ASV arī pamatojot ar ļaunajiem teroristiem, ūūū baidies tagad cilvēkiem seksuāli uzmācās lidostās.

Tāpat arī Putlers kaimiņos baidot ar ļaunajiem ASV imperiālistiem piegriež skrūves.

Norvēģi gan nez kāpēc pēc Breivika izdarībām uzreiz nesāka ieviest diktatūru...
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 10:11
Plus_opinionlno riņķī apkārt. Tā tas diemžēl ir:)
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 10:29
Paldies sveicejiem! Piekritu Jusu rakstitajam. Pie tam tie 150 000 tukstosi ari uz sobridi ir jasavac, lai ierosinatu referendumu, bet tikai 2 kartas, bet no 2015.gada bus tikai viena karta. Ta ka tas pats vien ir. Bus ari papildus vairakas iespejas, ka pa velti parakstities ta, ka problemu neredzu. Lidz ar to ari referenduma ierosinatas iniciativas bus pardomatakas.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 15:44
baltiem kaput Ja Grigule teiks, ka 2 x 2 = 4, tad droši vien arī tauta bļaus, ka tie ir meli un Lemberga sazvērestība. Tik tālu mūsu valsts ir nonākusi, savā šizofrēnijā.
----------------------------
Grigule un ZSS varētu būt Vienotības slepenais ierocis, kā panākt absurdu un kaitīgu lēmumu pieņemšanu. Ja šie (ZSS un Grigule) ir pret, tad tauta domā, ka tas ir kaut kas baigi labs.
----------------------------
Klapes uz acīm un viss. ZSS tautai, kā bullim sarkana lupata.
 -7  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 10:14
salamandrs "Vanaga" alus : nav bišku pa sarežģītu gadījumā :)))
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 10:34
dzeris49 ZSS sākusi domāt par "tautas interesēm"?
Tas ir tikpat ticami, kā tas, ka par to un Latvijas valstiskajām interesēm norūpējies Brigmanis, kad šis kompartijas funkcionārs ( tās partijas, kas rīkoja represijas), nesen kādā TV raidījumā šausminājās, ka Latvijas tauta, taču, tik daudz cietusi no represijām.
Vistīrākā liekulība.
Kaut par to referendumu likuma adekvātumu gan varētu vēl pastrīdēties, tam vēl daļēji varētu piekrist, bet, ne jau tautas intereses satrauc Griguli.
 +13  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 10:17
Plus_opinionrinķī apkārt Dzeri. Šoreiz nav būtiski tieši kas satrauc Griguli, bet gan tas, kas notiek ar likuma izmaiņām, kuras skars referendumu rīkošanas kārtību. Nevaram mēs izslēgt variantu, kad Latvijā varētu atkārtoties situācija līdzīgi tai kāda tā bija 2007. gadā, kad tika rīkots referendums saistībā ar Nacionālās drošības likuma grozījumu , kurā LR pilsoņiem bija jāiejaucas, lai novērstu būtisku kaitējumu valsts drošībai.
Priekšlikums izdarīt Satversmē grozījumus, kuri paredz to, ka referendumu nerīko par jautājumiem, kuri skar valsts pastāvēšanas pamatus ir ļoti loģisks.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 10:40
dzeris49 ES jau par to savulaik arī rakstīju - nevajadzētu uzlikt tādus ierobežojumus referendumiem vispār, bet gan noteikt jautājumus, par ko referendumi aizliegti, jo taisni SC vai kādam citam, kam aiz muguras Maskava, atradīsies gan līdzekļi, gan org. potenciāls, lai šos šķēršļus pārvarētu, toties ierindas cilvēkiem gan būs pagrūti, tur es tev piekrītu.
 +6  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 10:46
salamandrs ja neinteresē referendumu viedoklis, tas IR VISNOTAĻ LOĢISKI - un ekonomiski -
a pa lielam ar viedoklizēšanu viss ir ok -
TAUTOČKA savu OBERVIEDOKLI IZTEIKUSI, un tas tiek ievērots -

- un vēl kā ! - KĀ KLINTS !
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 10:26
salamandrs - circulus vitiosus -

Tauta viedokli izteikusi, IEVĒLOT SAVUS LABĀKOS - GAIŠĀKOS un GUDRĀKOS - un nav ko maisit šamiem strādāt -
ne kurpniekiem, zemniekiem vai sētniekiem labāk zināms tas, kā "desas taisīt" - paši desumeistarus iecēluši iz labākajiem desulietu spečukiem

... jebšu Grigales k-dze nederīga profesionāli jūtas ?

Jebšu tautočka paša nejēdz, kam dot škiņķagaļas un ļaut desas taisīt ?

Tad VIENAM VIENĪGAM jautājumam būtu jābūt REIZI PAR VISĀM :

Vai VISA tā partijcirka vietā nenolīgt kādu PILNĪGI NEITRĀLU menedžeri ar savu PILNĪGI NEITRĀLU komandu ?

Un atkal turpat
- kaut kas liek domāt,
ka viedā tauta sacītu nevis "Jā", bet " NI PA KO !"
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 10:32
Bet Interesanti vai kādā ES dalībvalstī vēl ir tik zems referendumu ierosināšanai nepieciešamais pilsoņu parakstu skaits?(10 tūkst) Šim slieksnim ir jābūt augstam, lai valsts par velti netērētu finanšu līdzekļus katra tirliņa iedomai kā tas ir pašreiz. Es domāju, ka Satversmes likumu grozīšanai arī ir labi šie 150 tūkst parakstu, kas jāsavāc organizatoriem.
Jautājums varētu būt par referendumiem pašvaldībās par saimnieciskiem jautājumiem, ja tādi referendumi vispār ir nepieciešami.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus 2 ATBILDES  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 10:33
Plus_opinionNasing spešal! @Bet
Pašvaldībās vienkāršāk ir dot tiesības atlaist domi vai konkrētus domes deputātus - tas atrisinās pusi saimniecisko problēmu. Domājams, ka tad arī atradīsies "dzirdīgas ausis" domēs, kas rīkos aptaujas vai sapulces, lai uzklausītu iedzīvotāju vēlmes.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 10:43
edge_indran -------
Priekš kādi referendumi vajadzīgi? Latvijā jau kādu 'demokrātiju' un 'kapitālismu' bez referendumiem ieviesā - sanāca pareizie cilvēki ar Gudmenu', repšiku un Hūti priekšgalā - un vajadzīgos lēmumus pieņēma:

' (..) Latvijā kapitālisms ir ievests, tā teikt, kontrabandas ceļā – ne ar vienu nediskutējot, nekonsultējoties un neko neskaidrojot. Brīvais tirgus pie mums ir labs ne jau tādēļ, ka tas ir efektīvs, samērā taisnīgs, ļauj realizēties indivīda uzņēmībai un ilgtermiņā veicina visas sabiedrības labklājību. Tā pie mums nedomā nedz politiķi, nedz pilsoņi – Populares Latvija pētījums to labi parāda. Tas ir ieviests tādēļ, ka brīvo tirgu mums prasa Brisele un Vašingtona, bez kurām mēs izietu no Rietumu orbītas un nonāktu paši zināt, kur.'

Ivars Ījabs 'Kā mežā sauc'

www.rigaslaiks.lv/Rak...
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 13:14
Plus_opinionNasing spešal! "Tautas intereses" aprobežojas ar papildus naudu Jelgavas un Ventspils objektiem, apmaiņā pret balsīm finanšu stabilitātes izmaiņām.

Manabalss.lv BEZ jebkādiem izdevumiem reklāmai spēj savākt piem. 14 tūkst. par deputāta zvēresta laušanu. Tiešās izmaksas 0 Ls. Kur problēmas savākt 10x vairāk balsu par patiešām sāpīgu jautājumu?
 +16  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 10:39
Bet Piekrītu. Arī es parakstījos un par to man liels prieks, ka šī iniciatīva tiek jau caurskatīta!
Nav jēgas zvēresta došanai, ja katrs, kam nav slinkums, to pēc vēlmes var lauzt.
 +2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 16:20
Plus_opinionilmac Kā jau teicu, NEVIENĀ ES VALSTĪ REFERENDUMĀ ATBALSTĪTAIS LIKUMPROJEKTS NETOP PAR LIKUMU! Citās valstīs tā ir tikai rekomendācijai politiķiem. Tas, ka referendumā nobalsotais projekts kļūst par likumu, ir tikai pie mums. Nevienā ES valstī, izņemot Spāniju, VALSTS NEFINANSĒ REFERENDUMU NORISI!!! Spānijā, ja referendumā izdodas savākt nepiec.balsu skaitu, var atmaksāt ref.rīkotājiem 360 000 EUR. Pie mums katrā referendumā aiziet no valsts budžeta 500 000 - 1 500 000 ls. Pie tam tikai divi (!) referendumi mums ir spējuši savākt nepieciešamo balsu skaitu.
 +10  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 10:43
salamandrs Nu, tk muļkuzeme - cik var par to nepārtraukti brīnīties !
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 16:59
Plus_opinionvarbūt ka tā .
Katram spriedumam, kuru publikai dara zināmu kāds indivīds, vai to grupa, neapšaubāmi ir savi objektīvie un subjektīvie aspekti.
Tieši tāpat arī vēstījuma uztveršanā ir savas subjektīvisma frakcijas. Uztvērēja subjektīvisms.
Par "vides troksni" šoreiz izlaidīsim.

Lai arī kādam, bet deputātam/-ei subjektīvisms nevar nepiemist pēc definīcijas.
Vai subjektīvismam tikpat pastiprinātās devās būtu jāizpaužas arī šeit - komentāros? Vai būtu? Izpaužas.

Par Griguli runāt nav vērts, tāpēc par tēmu.

Tiešā demokrātija ir tikpat vilinošs risinājums, cik arī bīstams. Spožums un posts. Vienlaicīgi. Ar neprognozējamām galējībām.
Un te kāds paradokss, vai ne gluži. Galējība ir gan vēlme izziņot kādus jautājumus par neapspriežamiem un nemaināmiem principā, tieši tādā pašā mērā, kā tiešās demokrātijas procedūru pārmērīga atvieglošana.

Abu galējību bīstamības modelis ir vērojams arī šeit, ir komentāros. Kā modelī (cerams, deformētā). Bīstamība ir galējo viedokļu dominancē. Jā, tā ir vieglāk. Vieglāk identificēties. Līdzsvarota pozīcija prasa nepārtrauktu analīzi. Prasa spēju attīstīties. Būt kustībā. Domāt un rīkoties. Ekstrēmisms balstās uz lozungiem. Pēc iespējas vienkāršākiem. Tāds lozungs ir arī aicinājums ieviest tēmas, par kurām referendumu rīkot nedrīkstētu (un te nav runa par nodokļiem). Tikpat primitīvs ir aicinājums uz vien desmit tūkstošu viedokļa glorificēšanu.

Priecīgu domāšanu! :)
 -1  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 11:32
edge_indran -------Abu galējību bīstamības modelis ir vērojams arī šeit, ir komentāros
==============================================================================
Varbūt ka tā - a, varbūt, ka laba humora izjūta IRšu vietas komentētājiem:

/>
Кто, по-вашему, этот мощный старик? Не говорите, вы не можете этого знать. Это — гигант мысли, отец русской демократии и особа, приближенная к императору
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 13:08
Plus_opinioneiserts Uz populismu balstīta partija labi apzinas kāds pirmsvēlēšanu instruments tiek izņemts no aprites.
 +5  Radius_box_plus Radius_box_minus 3 ATBILDES  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 13:10
edge_indran ------
To pat šodienas LR bez-partejiskais ministrs jau 1990-os gados kursos Kembridžā saprata:

' Cilvēks ir manipulāciju objekts '

www.diena.lv/arhivs/c...
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 13:19
Bet edge_indran --

Ne visi cilvēki ir manipulāciju objekti.
Lai tas Ijābs nemaz necer, ka visi, jo pārāk skaidri saskatāms kas viņam patīk(Bērziņš&co), un kas viņam nepatīk(valdība un koalīcija)
 0  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 16:23
edge_indran --------
Visi nav manipulējami - to jau jaunais likumprojekts spilgti apliecina.
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 20:56
con brio Ja tautas viedokli dzird tikai tad, ja tiek rīkots kārtējais referendums, tad kaut kas nav kārtībā ar tautas priekšstāvju ausīm.
 +4  Radius_box_plus Radius_box_minus 1 ATBILDE  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 14:08
salamandrs Ar viņu ausīm viss ir ok .
Kārtibā nav ar viņus ievēlējušo ampļu čainjikiem .

Un tas ir FATĀLI un NELABOJAMI - alkoholizācija, ķimizācija un viss kas tml. uz visnotalj žēlīgu ģēnetisko visu ko ...
Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 17:01
viedis Kapēc vienmēr IR jāsarežģī, tā vietā varētu rīkoties vienkārši:
referendumiem ir divas problēmas: neprognozējamas izmaksas un nepietiekama vēlētāju griba "saulaino dienu sindoms"

To atrisināšanai piedāvātu sekojošu:

parakstu vākšana 5% no vēlētājiem:
- elektroniski (līdzīgi kā petīcijas, e-paraksts, banku u.c. autorizācijas)
- vēlēšanu iecirknī (vēlēšanu vai citu referendumu laikā), apliecina darbinieki.
- citādi - organizātoru izmaksas

Referendumi rīkojami ne biežāk kā vienu reizi gadā (rudenī - tāpat kā vēlēšanas), vēlēšanu gadā - apvienojot ar vēlēšanām!

Referenduma ārkārtas rīkošana būtu pieļaujama pēc Satversmes tiesas lēmuma.
 -2  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  26.jūnijs 2012 21:24
Peksis Saeimas atlaišana uzskatāmi parādīja demokrātijas priekšrocības, iespēju mainīt varu likumīgā, nevardarbīgā veidā.

Jautājums ir vai šis satversmes grozījumu projekts nav kā akla reakcija bez objektīva situācijas novērtējuma. Vai tā nav tieši tāda reakcija, kuru vēlējās valodas referenduma rīkotiāji?
 +1  Radius_box_plus Radius_box_minus  ATBILDĒT  27.jūnijs 2012 00:53

Pievienot savu viedokli

    Lai pievienotu viedokli ⎯

    vai

    Optimisms_j_nis_sali__-second_compact
    Nākamais raksts

    Slikto ziņu „trūkums” un sabiedrības optimisma kāpums (8)

    Pētījums liecina, ka pieaug sabiedrības optimisms par nākotni